"Қазақстан Республикасында стационарлық жағдайларда медициналық көмек көрсету стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2022 жылғы 24 наурыздағы № ҚР-ДСМ-27 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2022 жылғы 29 шiлдедегi № ҚР ДСМ-69 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 1 тамызда № 28960 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасында стационарлық жағдайларда медициналық көмек көрсету стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2022 жылғы 24 наурыздағы № ҚР-ДСМ-27 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 27218 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрыққа 1-қосымшамен бекітілген Қазақстан Республикасында стационарлық жағдайларда медициналық көмек көрсету стандартында:

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Стандартқа 5-қосымшаға сәйкес "Пациенттерге стационарға емделуге жатқызуға жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) стандартында көзделген.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы МСАК ұйымдарына (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші) немесе "электрондық үкімет" порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүгінеді.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде портал арқылы "жеке кабинетке" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу күні туралы хабарлама жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды ұсынған кезде немесе оларды портал арқылы жіберген кезде МСАК денсаулық сақтау ұйымдарының дәрігері мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 8-тармағына (5-қосымша) сәйкес олардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады.

      Жеке басты куәландыратын құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші порталда тіркелген пайдаланушының ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы ұсынылған құжат иесінің келісімі болған жағдайда портал хабарламасына жауап ретінде бір реттік пароль беру арқылы немесе қысқа мәтіндік хабарлама жіберу арқылы іске асырылған интеграция арқылы цифрлық құжаттар сервисінен (сәйкестендіру үшін) алады.

      Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі: № ҚР ДСМ–175/2020 бұйрығымен бекітілген 001-3/е нысаны бойынша берілген стационарға емдеуге жатқызуға жолдама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту болып табылады.

      Құжаттардың толық топтамасы ұсынылған және осы Стандарттың талаптарына сәйкес келген жағдайда МСАК денсаулық сақтау ұйымдарының дәрігері пациенттерге стационарға емдеуге жатқызуға жолдаманы ресімдейді, оған бөлімше меңгерушісі қол қояды және денсаулық сақтау ұйымының жауапты маманына береді.

      Денсаулық сақтау ұйымының жауапты маманы жоспарлы емдеуге жатқызуға жолдаманы тіркейді, көрсетілетін қызметті берушінің мөрін қояды және көрсетілетін қызметті алушыны стационарға емдеуге жатқызуға жолдаманы береді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер болған кезде МСАК денсаулық сақтау ұйымдарының дәрігері мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуды қалыптастырады.

      Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған кезде, қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынылған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының цифрлық құжаттар сервисінде дербес деректерге қол жеткізуге келісімнің болмауы кезінде мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті алушы МСАК ұйымына жүгінген кезде мемлекеттік қызметті одан әрі қараудан бас тарту көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының немесе оның міндетін атқарушы тұлғаның қолы қойылған, өтінішті одан әрі қараудан бас тарту негіздері көрсетіле отырып, жеке хатпен ресімделеді.

      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілген қызметті алушының жеке кабинетіне мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуын жолдайды.

      Мемлекеттік қызмет 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетіледі.";

      29–тармақ алып тасталсын;

      66-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "66. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Стандартқа 8-қосымшаға сәйкес "Стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында келтірілген.

      "Стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) алу үшін көрсетілетін қызметті алушы стационарлық көмек көрсететін медициналық ұйымдарға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) немесе "электрондық үкімет" порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүгінеді.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде портал арқылы "жеке кабинетке" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу күні туралы хабарлама жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде портал арқылы "жеке кабинетке" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туралы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу күні туралы хабарлама жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды ұсынған кезде немесе оларды портал арқылы жіберген кезде стационарлық көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымдарының дәрігері мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 8-тармағына сәйкес олардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады.

      Жеке басты куәландыратын құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші порталда тіркелген пайдаланушының ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы ұсынылған құжат иесінің келісімі болған жағдайда портал хабарламасына жауап ретінде бір реттік пароль беру арқылы немесе қысқа мәтіндік хабарлама жіберу арқылы іске асырылған интеграция арқылы цифрлық құжаттар сервисінен (сәйкестендіру үшін) алады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - қағаз түрінде стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту болып табылады.

      Құжаттардың толық топтамасы ұсынылған және осы Стандарттың талаптарына сәйкес келген жағдайда, стационарлық жағдайларда медициналық көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымдарының дәрігері стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірмені ресімдейді, оған бөлімше меңгерушісі қол қояды және денсаулық сақтау ұйымының жауапты маманына береді.

      Денсаулық сақтау ұйымының жауапты маманы стационарлық науқастың медициналық картасынан үзіндіні тіркейді, көрсетілетін қызметті берушінің мөрін қояды және стационарлық науқастың медициналық картасынан үзіндіні көрсетілетін қызметті алушыға береді.

      Мемлекеттік қызмет стандартының 9-тармағында көзделген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер болған жағдайда стационарлық жағдайларда медициналық көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымдарының дәрігері мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуды қалыптастырады.

      Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсынылған кезде, қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынылған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының цифрлық құжаттар сервисінде дербес деректерге қол жеткізуге келісімнің болмауы кезінде мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті алушы стационарлық жағдайларда медициналық көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымдарына жүгінген кезде мемлекеттік қызметті одан әрі қараудан бас тарту көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының немесе оның міндетін атқарушы тұлғаның қолы қойылған, бас тарту негіздері көрсетіле отырып, жеке хатпен ресімделеді.

      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті беруші портал арқылы көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуды көрсетілетін қызметті алушының порталдағы жеке кабинетіне жібереді.

      Мемлекеттік қызмет 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетіледі.";

      69-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "69. "Санаторийлік-курорттық емделуге қажеттілігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) алу үшін көрсетілетін қызметті алушы медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйымдарға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) немесе "электрондық үкімет" порталы (бұдан әрі-портал) арқылы жүгінеді.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде портал арқылы "жеке кабинетке" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу күні туралы хабарлама жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды ұсынған кезде е оларды Портал арқылы жіберген кезде МСАК ұйымдарының дәрігері мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 8-тармағына сәйкес олардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады.

      Жеке басты куәландыратын құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші порталда тіркелген пайдаланушының ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы ұсынылған құжат иесінің келісімі болған жағдайда портал хабарламасына жауап ретінде бір реттік пароль беру арқылы немесе қысқа мәтіндік хабарлама жіберу арқылы іске асырылған интеграция арқылы цифрлық құжаттар сервисінен (сәйкестендіру үшін) алады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: 069/е нысаны бойынша қағаз түрінде берілген санаторийлік-курорттық карта немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту болып табылады.

      Құжаттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда МСАК ұйымының дәрігері санаторийлік-курорттық картаны ресімдейді, оған бөлімше меңгерушісі қол қояды және денсаулық сақтау ұйымының жауапты маманына береді.

      Денсаулық сақтау ұйымының жауапты маманы санаторийлік-курорттық картаны тіркейді, көрсетілетін қызметті берушінің мөрін қояды және көрсетілетін қызметті алушыға санаторийлік-курорттық картаны береді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер болған кезде МСАК ұйымдарының дәрігері мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуды қалыптастырады.

      Көрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған, қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынылған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының цифрлық құжаттар сервисінде дербес деректерге қол жеткізуге келісімі болмаса мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті алушы МСАК ұйымына жүгінген кезде мемлекеттік қызметті одан әрі қараудан бас тарту көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті тұлғасының немесе оның міндетін атқарушы тұлғаның қолы қойылған, өтінішті одан әрі қараудан бас тарту негіздері көрсетіле отырып, жеке хатпен ресімделеді.

      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті беруші портал арқылы көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуды көрсетілетін қызметті алушының порталдағы жеке кабинетіне жібереді.

      Мемлекеттік қызмет 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетіледі.";

      көрсетілген Стандартқа 5-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген Стандартқа 8-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген Стандартқа 9-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық көмекті ұйымдастыру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларымен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметті ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Ғиният
     
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2022 жылғы 29 шілдедегі
№ ҚР ДСМ-69 бұйрыққа
1-қосымша
Қазақстан Республикасында
Стационарлық жағдайларда
медициналық көмек
көрсету стандартына
5-қосымша

"Пациенттерге емделуге жатқызу үшін жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты"

1

Қызмет берушінің атауы

Денсаулық сақтау субъектілері

2

Өтініштерді қабылдайтын және мемлекеттік қызметтерді көрсету нәтижесін беретін ұйымдардың атаулары және (немесе) "электрондық үкімет пен ұялы байланыс абоненттік құрылғысы" веб -порталына нұсқау

денсаулық сақтау субъектілері, "электрондық үкімет" веб-порталы

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

1 (бір) жұмыс күні ішінде;
тапсыру уақыты - 30 минут.

4

мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

электрондық (ішінара автоматтандырылған) және/немесе қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

1) 001-3/е нысаны бойынша берілген стационарға емдеуге жатқызуға жолдама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы;
2) "электрондық үкімет" порталы арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының порталдағы жеке кабинетіне көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

тегін

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі еңбек заңнамасына сәйкес - дүйсенбіден сенбіге дейін (дүйсенбі - жұма сағат 8.00-ден 20.00-ге дейін үзіліссіз, сенбі сағат 9.00-ден 14.00-ге дейін.
2) портал - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, еңбек заңнамасына сәйкес тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде).

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

көрсетілетін қызметті берушіге:
1) жеке куәлік немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
2) медициналық-санитариялық алғашқы көмек немесе медициналық ұйым мамандарының жолдамасы;
3) бағытталған диагноз бойынша клиникалық-диагностикалық зерттеулердің нәтижелері (диагноз қою және емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес).
"электрондық үкімет" порталы арқылы:
1) медициналық-санитариялық алғашқы көмек маманының немесе медициналық ұйымның жолдамасының электрондық көшірмесі;
2) жіберілетін диагнозға сәйкес клиникалық-диагностикалық зерттеулер нәтижелерінің электрондық көшірмесі (диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес).

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтауы
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актісінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі болмағанда

10

Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының порталда тіркелген ұялы байланыстың абоненттік нөмірі арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал хабарламасына жауап ретінде бір реттік пароль беру немесе қысқа мәтіндік хабарлама жіберу арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.
Дене мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус, шақыру түймесі, зағиптар мен нашар көретіндерге арналған тактильді жол, күту залы, құжаттар үлгілері бар тағандар болуы тиіс.
Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтерінде, сондай-ақ "1414", 8-800-080-7777 Бірыңғай байланыс орталығында мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алуға мүмкіндігі бар.

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2022 жылғы 29 шілдедегі
№ ҚР ДСМ-69 бұйрыққа
2-қосымша
Қазақстан Республикасында
Стационарлық жағдайларда
медициналық көмек
көрсету стандартына
8-қосымша

"Стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Стационарлық жағдайда көмек көрсететін медициналық ұйымдар

2

Өтініштерді қабылдайтын және мемлекеттік қызметтерді көрсету нәтижесін беретін ұйымдардың атаулары және (немесе) "электрондық үкімет пен ұялы байланыс абоненттік құрылғыс"" веб -порталына нұсқау

Стационарлық жағдайда көмек көрсететін медициналық ұйымдар, "электрондық үкімет" веб-порталы

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетілетін қызметті берушіге тікелей жүгінген кезде жүгінген күні көрсетіледі.

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

электрондық (ішінары автоматтандырылған)/ қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

1) көрсетілетін қызметті берушіге тікелей жүгінген кезде – нысан бойынша қағаз түрінде стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме не мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту.
2) порталға электрондық форматта жүгінген кезде – көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанындағы стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту.

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

тегін

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші – еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, үзіліссіз сағат 8.00- ден 17.00-ге дейін .
Көрсетілетін қызметті алушыларды қабылдау кезек тәртібімен жүзеге асырылады. Алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету қарастырылмаған.
2) портал - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда еңбек заңнамасына сәйкес тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде).
Бұл ретте мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға сұрау салу көрсетілетін қызметті берушінің жұмысы аяқталғанға дейін 2 сағат бұрын қабылданады (жұмыс күндері 18.00-ге дейін).

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

Көрсетілетін қызметті берушіге:
1) жеке куәлік және/немесе оның заңды өкілінің куәлігі не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
"электрондық үкімет" порталы арқылы:
мемлекеттік қызметті алуға сұраныс;
жеке басты куәландыратын құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші электрондық үкімет шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден алады

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтауы
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Стандартта белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі болмауы

10

Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының порталда тіркелген ұялы байланыстың абоненттік нөмірі арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал хабарламасына жауап ретінде бір реттік пароль беру немесе қысқа мәтіндік хабарлама жіберу арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.
Дене мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус, шақыру түймесі, зағиптар мен нашар көретіндерге арналған тактильді жол, күту залы, құжаттар үлгілері бар тағандар болуы тиіс.
Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтерінде, сондай-ақ "1414", 8-800-080-7777 Бірыңғай байланыс орталығында мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алуға мүмкіндігі бар.

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2022 жылғы 29 шілдедегі
№ ҚР ДСМ-69 бұйрыққа
3-қосымша
Қазақстан Республикасында
Стационарлық жағдайларда
медициналық көмек
көрсету стандартына
9-қосымша

"Санаторийлік-курорттық емдеу қажеттілігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Қызмет берушінің атауы

Бастапқы медициналық-санитариялық көмек көрсетушілер

2

Өтініштерді қабылдайтын және мемлекеттік қызметтерді көрсету нәтижесін беретін ұйымдардың атаулары және (немесе) "электрондық үкімет пен ұялы байланыс абоненттік құрылғысы" веб -порталына нұсқау

Бастапқы медициналық-санитариялық көмек көрсетушілер, "электрондық үкімет" веб-порталы

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды берген сәттен бастап – 1 (бір) жұмыс күні ішінде

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

электрондық (ішінара автоматтандырылған)/ қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

көрсетілетін қызметті берушіге тікелей жүгінген кезде – "денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ–175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 069/е нысаны бойынша берілген санаторийлік-курорттық карта немесе осы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген негіздер;
2) порталға электрондық форматта жүгінген кезде - көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында 001-3/е нысаны бойынша берілген стационарға емдеуге жатқызуға жолдама немесе осы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген негіздер бойынша Мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту.

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

тегін

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші – еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі-жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
2) портал-жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, еңбек заңнамасына сәйкес тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде).
Бұл ретте мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға сұрау салу көрсетілетін қызметті берушінің жұмысы аяқталғанға дейін 2 сағат бұрын қабылданады (жұмыс күндері 18.00-ге дейін).

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

көрсетілетін қызметті берушіге: 1) еркін нысандағы өтініш;
2) жеке куәлік немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) жіберілетін диагнозға сәйкес клиникалық-диагностикалық зерттеулердің нәтижелері (диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес).
"электрондық үкіметә порталы арқылы:
1) сұрау салу.
2) жіберілетін диагнозға сәйкес клиникалық-диагностикалық зерттеулер нәтижелерінің электрондық көшірмесі (диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес).

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтауы
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі болмағанда

10

Өзге де талаптар мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескерілген

Көрсетілетін қызметті алушының порталда тіркелген ұялы байланыстың абоненттік нөмірі арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал хабарламасына жауап ретінде бір реттік пароль беру немесе қысқа мәтіндік хабарлама жіберу арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.
Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.
Дене мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус, шақыру түймесі, зағиптар мен нашар көретіндерге арналған тактильді жол, күту залы, құжаттар үлгілері бар тағандар болуы тиіс.
Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтерінде, сондай-ақ "1414", 8-800-080-7777 Бірыңғай байланыс орталығында мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алуға мүмкіндігі бар.


О внесении изменений в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 24 марта 2022 года № ҚР-ДСМ-27 "Об утверждении Стандарта оказания медицинской помощи в стационарных условиях в Республике Казахстан"

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 29 июля 2022 года № ҚР ДСМ-69. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 августа 2022 года № 28960

      Примечание ИЗПИ!
Порядок введения в действие см. п.4

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. В приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 24 марта 2022 года № ҚР-ДСМ-27 "Об утверждении Стандарта оказания медицинской помощи в стационарных условиях в Республике Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 27218) внести следующие изменения:

      в Стандарте оказания медицинской помощи в стационарных условиях в Республике Казахстан, утвержденном приложением 1 к указанному приказу:

      пункт 17 изложить в следующей редакции:

      "17. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Выдача направления пациентам на госпитализацию в стационар" (далее – государственная услуга), включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги, предусмотрен в стандарте государственной услуги согласно приложению 5 к настоящему Стандарту.

      Для получения государственной услуги услугополучатель обращается к организации ПМСП (далее – услугодатель), либо посредством портала "электронного правительства" (далее – портал).

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов, через портал в "личный кабинет" направляется уведомление услугополучателю – о дате получения результата оказания государственной услуги, подписанное электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя или лица, исполняющего его обязанности.

      При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги услугодателем осуществляется следующим рабочим днем.

      При предоставлении услугополучателем документов услугодателю, либо при направлении их через портал врач организации ПМСП осуществляет проверку их полноты согласно пункту 8 Стандарта оказания государственной услуги (приложение 5).

      Сведения о документе, удостоверяющем личность, услугодатель получает из сервиса цифровых документов (для идентификации) при условии согласия владельца документа, предоставленного посредством зарегистрированного на портале абонентского номера сотовой связи пользователя путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.

      Результатом оказания государственной услуги является: направление на госпитализацию в стационар выданное по форме 001-3/у, утвержденной приказом № ҚР ДСМ-175/2020, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

      В случае представления полного пакета документов и в соответствии с требованиями настоящего Стандарта, врач организации здравоохранения ПМСП оформляет направление пациентам на госпитализацию в стационар, которое подписывается заведующим отделения и передается ответственному специалисту организации здравоохранения.

      Ответственный специалист организации здравоохранения регистрирует направление на плановую госпитализацию, ставит печать услугодателя и выдает направление на госпитализацию в стационар услугополучателю.

      При наличии оснований для отказа в оказании государственной услуги предусмотренными пунктом 9 стандарта государственной услуги, врач организации ПМСП формирует отказ.

      Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги в случаях предоставления неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 стандарта оказания государственной услуги, документов с истекшим сроком действия, отсутствия согласия услугополучателя на доступ к персональным данным в сервисе цифровых документов.

      При обращении услугополучателя в организацию ПМСП отказ в дальнейшем рассмотрении государственной услуги оформляется отдельным письмом за подписью уполномоченного лица услугодателя или лица исполняющего его обязанности, с указанием оснований отказа.

      При обращении через портал услугодатель направляет отказ в оказании государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя в личный кабинет услугополучателя.

      Государственная услуга оказывается в течение 1 (одного) рабочего дня.";

      пункт 29 исключить;

      пункт 66 изложить в следующей редакции:

      "66. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги, приведен в стандарте государственной услуги "Выдача выписки из медицинской карты стационарного больного" согласно приложению 8 к настоящему Стандарту.

      Для получения государственной услуги "Выдача выписки из медицинской карты стационарного больного" (далее – государственная услуга) услугополучатель обращается к медицинским организациям, оказывающим медицинскую помощь в стационарных условиях, (далее – услугодатель), либо посредством портала "электронного правительства" (далее - портал).

      При подаче услугополучателем всех необходимых документо, через портал в "личный кабинет" направляется уведомление услугополучателю – о дате получения результата оказания государственной услуги, подписанное электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя или лица, исполняющего его обязанности.

      При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем.

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов, через портал в "личный кабинет" направляется уведомление о дате получения результата оказания государственной услуги о результате оказания государственной услуги, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      При предоставлении услугополучателем документов услугодателю, либо при направлении их через Портал врач организации здравоохранения, оказывающей медицинскую помощь в стационарных условиях, осуществляет проверку их полноты согласно пункту 8 стандарта оказания государственной услуги.

      Сведения о документе, удостоверяющем личность, услугодатель получает из сервиса цифровых документов (для идентификации) при условии согласия владельца документа, предоставленного посредством зарегистрированного на портале абонентского номера сотовой связи пользователя путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.

      Результатом оказания государственной услуги-является: выписка из медицинской карты стационарного больного в бумажном виде, либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги.

      В случае представления полного пакета документов и соответствии требованиям настоящего Стандарта, врач организации здравоохранения, оказывающей медицинскую помощь в стационарных условиях, оформляет выписку из медицинской карты стационарного больного, которое подписывается заведующим отделения и передается ответственному специалисту организации здравоохранения.

      Ответственный специалист организации здравоохранения регистрирует выписку из медицинской карты стационарного больного, ставит печать услугодателя и выдает выписку из медицинской карты стационарного больного услугополучателю.

      При наличии оснований для отказа в оказании государственной услуги, предусмотренными пунктом 9 стандарта государственной услуги, врач организации здравоохранения, оказывающей медицинскую помощь в стационарных условиях формирует отказ в оказании государственной услуги.

      Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги в случаях предоставления неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 стандарта оказания государственной услуги, документов с истекшим сроком действия, отсутствия согласия услугополучателя на доступ к персональным данным в сервисе цифровых документов.

      При обращении услугополучателя в организацию здравоохранения, оказывающую медицинскую помощь в стационарных условиях, отказ в дальнейшем рассмотрении государственной услуги оформляется отдельным письмом за подписью уполномоченного лица услугодателя или лица исполняющего его обязанности, с указанием оснований отказа.

      При обращении через портал услугодатель направляет отказ в оказании государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя в личный кабинет услугополучателя.

      Государственная услуга оказывается в течение 1 (одного) рабочего дня.";

      пункт 69 изложить в следующей редакции:

      "69. Для получения государственной услуги "Выдача заключения о нуждаемости в санаторно-курортном лечении" (далее – государственная услуга) услугополучатель обращается к медицинским организациям, оказывающиим первичную медико-санитарную помощь (далее – услугодатель), либо посредством портала "электронного правительства" (далее-портал).

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов, через портал в "личный кабинет" направляется уведомление услугополучателю – о дате получения результата оказания государственной услуги, подписанное электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя или лица, исполняющего его обязанности.

      При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги услугодателем осуществляется следующим рабочим днем.

      При предоставлении услугополучателем документов услугодателю, либо при направлении их через портал врач организации ПМСП осуществляет проверку их полноты согласно пункту 8 Стандарта оказания государственной услуги.

      Сведения о документе, удостоверяющем личность, услугодатель получает из сервиса цифровых документов (для идентификации) при условии согласия владельца документа, предоставленного посредством зарегистрированного на портале абонентского номера сотовой связи пользователя путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.

      Результатом оказания государственной услуги-является: санаторно–курортная карта, выданная по форме 069/у, утвержденной приказом № ҚР ДСМ-175/2020 в бумажном виде, либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги.

      В случае представления полного пакета документов врач организации здравоохранения ПМСП оформляет санаторно-курортную карту, которая подписывается заведующим отделения и передается ответственному специалисту организации здравоохранения.

      Ответственный специалист организации регистрирует санаторно–курортную карту, ставит печать услугодателя и выдает санаторно–курортную карту услугополучателю.

      При наличии оснований для отказа в оказании государственной услуги предусмотренными пунктом 9 стандарта государственной услуги, врач организации ПМСП формирует отказ.

      Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги в случаях предоставления неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 стандарта оказания государственной услуги, документов с истекшим сроком действия, отсутствия согласия услугополучателя на доступ к персональным данным в сервисе цифровых документов.

      При обращении услугополучателя в организацию ПМСП отказ в дальнейшем рассмотрении государственной услуги оформляется отдельным письмом за подписью уполномоченного лица услугодателя или лица исполняющего его обязанности, с указанием оснований отказа.

      При обращении через портал услугодатель направляет отказ в оказании государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя в личный кабинет услугополучателя.

      Государственная услуга оказывается в течение 1 (одного) рабочего дня.";

      приложение 5 к указанному Стандарту изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 8 к указанному Стандарту изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      приложение 9 к указанному Стандарту изложить в редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Департаменту организации медицинской помощи Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
А. Ғиният

 

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового
развития, инноваций и аэрокосмической
промышленности Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр здравоохранения
Республики Казахстан
от 29 июля 2022 года № ҚР ДСМ-69
  Приложение 5
к Стандарту оказания медицинской
помощи в стационарных условиях
в Республике Казахстан

Стандарт государственной услуги "Выдача направления пациентам на госпитализацию в стационар"

Наименование услугодателя

субъекты здравоохранения

Способы предоставления государственной услуги

Субъекты здравоохранения, веб-портал "электронного правительства"

Срок оказания государственной услуги

в течение 1 (одного) рабочего дня; время сдачи – 30 минут.

Форма оказания оказания государственной услуги

электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная

Результат оказания государственной услуги

1) направление на госпитализацию в стационар, выданное по форме 001-3/у, утвержденной приказом № ҚР ДСМ-175/2020, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
при обращении через портал "электронного правительства" результат оказания государственной услуги направляется в личный кабинет услугополучателя на портале в форме электронного документа подписанного ЭЦП услугодателя.

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

бесплатно

График работы

1) услугодатель – с понедельника по субботу (понедельник – пятница с 8.00 до 20.00 часов без перерыва, в субботу с 9.00 до 14.00 часов согласно трудовому законодательству.
2) портал – круглосуточно согласно трудовому законодательству, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни).

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

к услугодателю:
1) удостоверение личности, либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
2) направление специалиста первичной медико-санитарной помощи или медицинской организации;
3) результаты клинико-диагностических исследований согласно направляемому диагнозу (в соответствии с клиническими протоколами диагностики и лечения);
через портал "электронного правительства":
1) электронная копия направления специалиста первичной медико-санитарной помощи или медицинской организации;
2) электронная копия результатов клинико-диагностических исследований согласно направляемому диагнозу (в соответствии с клиническими протоколами диагностики и лечения).

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документа, представленного услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленными Стандартом;
3) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме посредством зарегистрированного на портале абонентского номера сотовой связи услугополучателя путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.
Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
Для лиц с ограниченными физическими возможностями наличие пандуса, кнопки вызова, тактильной дорожки для слепых и слабовидящих, зала ожидания, стойки с образцами документов.
Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в справочных службах услугодателя, а также Единого контакт-центра "1414", 8-800-080-7777

  Приложение 2 к приказу
Министр здравоохранения
Республики Казахстан
от 29 июля 2022 года № ҚР ДСМ-69
  Приложение 8
к Стандарту оказания
медицинской помощи
в стационарных условиях в
Республике Казахстан

Стандарт государственной услуги "Выдача выписки из медицинской карты стационарного больного"

1

Наименование услугодателя

медицинские организации, оказывающие стационарную помощь

2

Способы предоставления государственной услуги

Медицинские организации, оказывающие стационарную помощь, веб-портал "электронного правительства"

3

Срок оказания государственной услуги

Государственная услуга при непосредственном обращении оказывается в день обращения.

4

Форма оказания оказания государственной услуги

электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная

5

Результат оказания государственной услуги

1) при непосредственном обращении к услугодателю – выписка из медицинской карты стационарного больного в бумажном виде, либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги.
2) в электронном формате при обращении на портал – выписка из медицинской карты стационарного больного в форме электронного документа подписанного ЭЦП услугодателя, либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

бесплатно

7

График работы

1) услугодатель – с понедельника по пятницу с 8.00 до 17.00 часов, без перерыва, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству.
Прием услугополучателей осуществляется в порядке очереди. Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены.
2) портал – круглосуточно согласно трудовому законодательству, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни).
При этом запрос на получение государственной услуги принимается за 2 часа до окончания работы услугодателя (до 18.00 часов в рабочие дни).

8

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

К услугодателю:
1) удостоверение личности и/или его законного представителя, либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
через портал "электронного правительства":
запрос на получение государственной услуги;
сведения о документе, удостоверяющие личность услугодатель получает из соответствующих информационных систем через шлюз электронного правительства

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документа, представленного услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленными Стандартом;
3) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме посредством зарегистрированного на портале абонентского номера сотовой связи услугополучателя путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.
Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
Для лиц с ограниченными физическими возможностями наличие пандуса, кнопки вызова, тактильной дорожки для слепых и слабовидящих, зала ожидания, стойки с образцами документов.
Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в справочных службах услугодателя, а также Единого контакт-центра "1414", 8-800-080-7777

  Приложение 3 к приказу
Министр здравоохранения
Республики Казахстан
от 29 июля 2022 года № ҚР ДСМ-69
  Приложение 9
к Стандарту оказания
медицинской помощи
в стационарных условиях
в Республике Казахстан

Стандарт государственной услуги "Выдача заключения о нуждаемости в санаторно-курортном лечении"

1

Наименование услугодателя

Медицинские организации, оказывающие первичную медико-санитарную помощь

2

Способы предоставления государственной услуги

Медицинские организации, оказывающие первичную медико-санитарную помощь, веб-портал "электронного правительства"

3

Срок оказания государственной услуги

с момента сдачи услугополучателем документов услугодателю - в течение 1 (одного) рабочего дня;

4

Форма оказания оказания государственной услуги

Электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная

5

Результат оказания государственной услуги

1) при непосредственном обращении к услугодателю- санаторно–курортная карта, выданная по форме 069/у, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 21579), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, указанным в пункте 9 настоящего Стандарта;
2) в электронном формате при обращении на портал- санаторно–курортная карта, выданное по форме 069/у электронного документа подписанного ЭЦП услугодателя, либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги по основаниям, указанным в пункте 9 настоящего Стандарта.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

бесплатно

7

График работы

1) услугодатель – с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству.
2) портал – круглосуточно согласно трудовому законодательству за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни).
При этом запрос на получение государственной услуги принимается за 2 часа до окончания работы услугодателя (до 18.00 часов в рабочие дни).

8

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

к услугодателю: 1) заявление в произвольной форме;
2) удостоверение личности, либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) результаты клинико-диагностических исследований согласно направляемому диагнозу (в соответствии с клиническими протоколами диагностики и лечения)
через портал "электронного правительства":
1) запрос.
2) электронная копия результатов клинико-диагностических исследований согласно направляемому диагнозу (в соответствии с клиническими протоколами диагностики и лечения).

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленными Стандартом;
3) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите!, на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме посредством зарегистрированного на портале абонентского номера сотовой связи услугополучателя путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.
Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
Для лиц с ограниченными физическими возможностями наличие пандуса, кнопки вызова, тактильной дорожки для слепых и слабовидящих, зала ожидания, стойки с образцами документов.
Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в справочных службах услугодателя, а также Единого контакт-центра "1414", 8-800-080-7777