"Кейбір үлгілік құжаттарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2016 жылғы 7 маусымдағы № 482 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2022 жылғы 6 қыркүйектегі № 347 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 8 қыркүйекте № 29470 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 28 шілдедегі № 322 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 28.07.2023 № 322 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Кейбір үлгілік құжаттарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2016 жылғы 7 маусымдағы № 482 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 13867 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрыққа 1-қосымшада:

      15-тармақтың 4) және 5) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) "Жұмыс іздеп жүрген адамдарды, жұмыссыздарды тіркеу және жұмыспен қамту орталықтары көрсететін еңбек делдалдығын жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2018 жылғы 19 маусымдағы № 259 бұйрығымен бекітілген "Жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген нысан бойынша жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама береді (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17199 болып тіркелген);

      5) жұмысынан айырылған жағдайда тізбесі Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2020 жылғы 8 маусымдағы № 217 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20838 болып тіркелген) бекітілген Әлеуметтік төлемдердің мөлшерлерін есептеу (айқындау), Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорынан төленетін әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайта бастау, тоқтату және жүзеге асыру қағидаларының 3-тармағымен көзделген Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорының қаражаты есебінен әлеуметтік төлем тағайындау үшін тізбесін халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті орган белгілеген қажетті құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады және оларды Мемлекеттік корпорацияға жібереді;";

      15-тармақта:

      11) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "11) ерікті қоныс аударуға және кәсіптік оқуға қатысушылармен әлеуметтік келісімшартқа қол қояды, оның орындалуына мониторингті жүзеге асырады және Заңға сәйкес оның шарттары орындалмаған кезде санкциялар қолданады.";

      17, 18) және 19) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "17) жұмыс берушілерде бос жұмыс орындарының (бос лауазымдардың) болуы туралы, сондай-ақ мүгедектігі бар адамдарды, пробация қызметінің есебінде тұрған адамдарды, бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған адамдарды, ата-анасынан кәмелет жасқа толғанға дейін айырылған немесе ата-анасының қамқорлығынсыз қалған білім беру ұйымдарының түлектері болып табылатын жастар қатарындағы азаматтарды жұмысқа орналастыру квоталарының орындалуы туралы есепке алуды жүргізеді;

      18) жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларына қатысу мәселелері бойынша халық арасында ақпараттық-түсіндіру жұмысын жүргізеді;

      19) "Еңбек нарығы" ақпараттық жүйесі арқылы жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысушылардың жұмысқа орналасу және міндетті зейнетақы жарналарының болуы тұрғысынан мониторингті жүзеге асырады.";

      көрсетілген бұйрыққа 2-қосымшада:

      2-тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "2. Аудандық (қалалық) комиссия қызметінің мақсаты халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларын тиімді іске асыруды қамтамасыз ету және оларды аудан (облыстық маңызы бар қалалар) аумағында жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеу болып табылады.";

      5-тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "5. Аудандық (қалалық) комиссияның функцияларына мыналар кіреді:

      1) халықты жұмыспен қамту орталықтарын бұл туралы хабардар ете отырып, өтініш берушілерді жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларына қатысушылардың құрамына енгізу не енгізуден бас тарту туралы шешім қабылдау;

      2) жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларына қатысу үшін NEET санатындағы жастар тізімін қалыптастыру бойынша мобильді топтар құру;

      3) ерікті түрде қоныс аударуға қатысушының меншігіне тұрғын үй сатып алу үшін оның келісімімен материалдық көмек сомасын біржолғы төлеу туралы ұсынымдар әзірлеу;

      4) халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларын іске асыру тетіктерін жақсарту, сондай-ақ халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларын іске асыруды тексеру нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтардың алдын алу және жою жөнінде ұсынымдар әзірлеу;

      5) халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды жергілікті атқарушы органдар қабылдайтын шаралармен үйлестіру жөнінде ұсыныстар әзірлеу;

      6) шартты ақшалай көмектің біржолғы төлемін беру туралы мәселелерді қарау;

      7) өтінімдері бойынша кезекті қаржы жылына кәсіптік оқыту ұйымдастырылатын жұмыс берушілердің тізбесін бекіту.".

      көрсетілген бұйрыққа 3-қосымшада:

      2-тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "2. Өңірлік комиссия қызметінің мақсаты облыстың (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) аумағында халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларын тиімді іске асыруды қамтамасыз ету және оларды жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеу болып табылады.";

      5-тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "5. Өңірлік комиссияның функцияларына мыналар кіреді:

      1) қаржыландыру лимиттерін белгілеу және қаражатты бөлу жөнінде ұсыныстар әзірлеу;

      2) білім беру бағдарламаларының талаптарына сәйкес білім беру процесіне арналған шығыстарды негізге ала отырып, жыл сайын облыстық деңгейдегі білім беру және жұмыспен қамту саласындағы жергілікті атқарушы органдардың ұсынуы бойынша білім беру ұйымдарында кәсіптік оқытудың құнын белгілеу;

      3) халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларын іске асыру тетіктерін жақсарту бойынша, сондай-ақ халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларын іске асыруды тексеру нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      4) халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларын іске асыруға бөлінген бюджет қаражатын тиімді пайдалану бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      5) шартты ақшалай көмектің біржолғы төлемін беру туралы мәселелерді қарау;

      6) жыл сайын, 15 қаңтарға қарай облыс шегінде азаматтардың ерікті түрде қоныс аудару ұйымдары үшін облыстық (аудандық) маңызы бар ауылдар мен қалалардың тізбесін бекітеді және оны халықты жұмыспен қамту орталықтарына/ауылдық округтердің әкімдеріне жібереді;

      7) халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі жергілікті органның өңірлік квотаға қабылдауы туралы шешім қабылдау үшін ерікті өңіраралық қоныс аударуды мемлекеттік қолдау шеңберінде үміткерлердің тізімдерін қарау;

      8) шығу өңірлерінен қосымша еңбек ресурстары тартылатын кәсіптер тізбесін бекіту;

      9) мүгедектігі бар адамдар үшін үкіметтік емес ұйымдар құратын әлеуметтік жұмыс орындарының жалақысын субсидиялау мөлшерін белгілеу.";

      6-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) облыстың (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) аумағында орналасқан мемлекеттік органдардан және басқа да ұйымдардан және жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысушылардан оның функцияларын іске асыру үшін қажетті материалдар мен мәліметтерді сұратады және алады.".

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Халықты жұмыспен қамту департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрі
Т. Дуйсенова
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Оқу-ағарту министрлігі
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Ғылым және жоғары білім министрлігі
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Қаржы министрлігі
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрлігі
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар және
аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

О внесении изменений в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 7 июня 2016 года № 482 "Об утверждении некоторых типовых документов"

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 6 сентября 2022 года № 347. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 8 сентября 2022 года № 29470. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2023 года № 322.

      Сноска. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра труда и социальной защиты населения РК от 28.07.2023 № 322 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 7 июня 2016 года № 482 "Об утверждении некоторых типовых документов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13867) следующие изменения:

      в приложении 1 к указанному приказу:

      подпункты 4) и 5) пункта 15 изложить в следующей редакции:

      "4) выдает справку о регистрации в качестве безработного, по форме предусмотренной стандартом государственной услуги "Выдача справки о регистрации в качестве безработного", утвержденном приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 19 июня 2018 года № 259 "Об утверждении Правил регистрации лиц, ищущих работу, безработных и осуществления трудового посредничества, оказываемого центрами занятости населения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 17199);

      5) осуществляет прием документов, перечень которых предусмотрен пунктом 3 Правил исчисления (определения) размеров социальных выплат, назначения, перерасчета, приостановления, возобновления, прекращения и осуществления социальных выплат из Государственного фонда социального страхования, утвержденных приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 8 июня 2020 года № 217 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 20838), необходимых для назначения социальной выплаты на случай потери работы за счет средств Государственного фонда социального страхования и направляет их в Государственную корпорацию;";

      в пункте 15:

      подпункт 11) изложить в следующей редакции:

      "11) подписывает социальный контракт с участниками добровольного переселения и профессионального обучения, осуществляют мониторинг его исполнения и применение санкций при невыполнении его условий в соответствии с Законом.";

      подпункты 17), 18) и 19) изложить в следующей редакции:

      "17) ведет учет о наличии свободных рабочих мест (вакантных должностей) у работодателей, а также о выполняемости квот для трудоустройства лиц с инвалидностью, лиц, состоящих на учете службы пробации, лиц, освобожденных из мест лишения свободы, граждан из числа молодежи, потерявших или оставшихся до наступления совершеннолетия без попечения родителей, являющихся выпускниками организаций образования;

      18) ведет информационно-разъяснительную работу среди населения по вопросам участия в мерах содействия занятости;

      19) осуществляет мониторинг участников активных мер содействия занятости на предмет трудоустройства и наличия обязательных пенсионных взносов через информационную систему "Рынок труда".";

      в приложении 2 к указанному приказу:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Целью деятельности Районной (городской) комиссии является обеспечение эффективной реализации мер содействия занятости населения и выработка предложений по их совершенствованию на территории района (городов областного значения).";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. В функции Районной (городской) комиссии входит:

      1) принятие решения о включении либо отказе во включении заявителей в состав участников мер содействия занятости, с уведомлением об этом центров занятости населения;

      2) создание мобильных групп по формированию списка молодежи категории NEET для участия в мерах содействия занятости;

      3) выработка рекомендаций о единовременной выплате суммы материальной помощи с согласия участника добровольного переселения для приобретения им жилья в собственность;

      4) выработка рекомендаций по улучшению механизмов реализации мер содействия занятости населения, а также предупреждению и устранению выявленных нарушений по результатам проверок реализации мер содействия занятости населения;

      5) выработка предложений по координации мероприятий по обеспечению занятости населения с мерами, принимаемыми местными исполнительными органами;

      6) рассмотрение вопросов о предоставлении единовременной выплаты обусловленной денежной помощи;

      7) утверждение перечня работодателей по заявкам которых будет организовано профессиональное обучение на очередной финансовый год.";

      в приложении 3 к указанному приказу:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Целью деятельности Региональной комиссии является обеспечение эффективной реализации мер содействия занятости населения и выработка предложений по их совершенствованию на территории области (городов республиканского значения, столицы).";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. В функции Региональной комиссии входят:

      1) выработка предложения по установлению лимитов финансирования и распределению средств;

      2) установление стоимости профессионального обучения в организациях образования по представлению местных исполнительных органов в области образования и занятости областного уровня ежегодно, исходя из расходов на образовательный процесс в соответствии с требованиями образовательных программ;

      3) выработка предложений по улучшению механизмов реализации мер содействия занятости населения, а также по устранению выявленных нарушений по результатам проверок реализации мер содействия занятости населения;

      4) выработка предложений по эффективному использованию бюджетных средств, выделенных на реализацию мер содействия занятости населения;

      5) рассмотрение вопросов о предоставлении единовременной выплаты обусловленной денежной помощи;

      6) ежегодно, к 15 января утверждает перечень сел и городов областного (районного) значения в пределах области для организаций добровольного переселения граждан и направляет его в центры занятости населения/акимам сельских округов;

      7) рассмотрение списков претендентов в рамках государственной поддержки добровольного межрегионального переселения для принятия решения о приеме в региональную квоту местным органом по вопросам занятости населения;

      8) утверждение перечня профессий, по которым будут привлекаться дополнительные трудовые ресурсы из регионов выбытия;

      9) установление размера субсидирования заработной платы социальных рабочих мест, создаваемых неправительственными организациями для лиц с инвалидностью.";

      подпункт 4) пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "4) запрашивает и получает от государственных органов и других организаций, расположенных на территории области (городов республиканского значения, столицы) и участников активных мер содействия занятости материалы и сведения, необходимые для реализации ее функций.".

      2. Департаменту занятости населения Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
Т. Дуйсенова

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство науки
и высшего образования
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство просвещения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан