"Экстернат нысанында оқытуға жол берілмейтін жоғары білімі бар кадрларды даярлау бағыттарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 2 қазандағы № 530 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2022 жылғы 13 қыркүйектегі № 44 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 14 қыркүйекте № 29563 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Экстернат нысанында оқытуға жол берілмейтін жоғары білімі бар кадрларды даярлау бағыттарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 2 қазандағы № 530 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17513 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      бұйрықтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Экстернат және онлайн-оқыту нысанында оқытуға жол берілмейтін жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлау бағыттарының тізбесін бекіту туралы";

      1 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1. Экстернат және онлайн-оқыту нысанында оқытуға жол берілмейтін жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлау бағыттарының қоса беріліп отырған Тізбесі бекітілсін.";

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген экстернат нысанында оқытуға жол берілмейтін жоғары білімі бар кадрларды даярлау бағыттарының тізбесі осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ғылым және жоғары білім министрі
С. Нұрбек

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ауыл шаруашылығы министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Мәдениет және спорт министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Бас прокуратурасы


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішке істер министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Төтенше жағдайлар министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық қаупсіздік комитеті


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қорғаныс министрлігі

  Бұйрығына қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 2 қазандағы
№ 530 бұйрығымен
бекітілген

Экстернат және онлайн-оқыту нысанында оқытуға жол берілмейтін жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлау бағыттарының тізбесі

Код

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлау бағытының атауы

Экстернат нысанында:

Жоғары білім берудегі дайындық бағыттары – бакалавриатта:

6B061

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

6B062

Телекоммуникациялар

6B071

Инженерия және инженерлік іс

6B072

Өндірістік және өңдеу салалары

6B073

Сәулет және құрылыс

6B074

Су шаруашылығы

6B075

Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)

6B081

Агрономия

6B082

Мал шаруашылығы

6B083

Орман шаруашылығы

6B085

Жерге орналастыру

6B086

Су ресурстары және суды пайдалану

6В091

Ветеринария

6B101

Денсаулық сақтау

6В102

Әлеуметтік қамтамасыз ету

6B111

Қызмет көрсету саласы

6B112

Гигиена және өндірісте еңбекті қорғау

6B113

Көлік қызметтері

6B121

Әскери іс

6B122

Ұлттық қауіпсіздік

6B123

Қоғамдық қауіпсіздік

Онлайн-оқыту нысанында:

Жоғары білім берудегі дайындық бағыттары – бакалавриатта:

6B011

Педагогика және психология

6В012

Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

6В013

Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау

6В014

Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау

6В015

Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау

6В016

Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау

6В017

Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау

6В018

Әлеуметік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

6В019

Арнайы педагогика

6B071

Инженерия және инженерлік іс

6B072

Өндірістік және өңдеу салалары

6B073

Сәулет және құрылыс

6B074

Су шаруашылығы

6B075

Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)

6B021

Өнер

6B055

Геология

6В091

Ветеринария

6B101

Денсаулық сақтау

6B121

Әскери іс

6B122

Ұлттық қауіпсіздік

6B123

Қоғамдық қауіпсіздік

Жоғары білім берудегі дайындық бағыттары – магистратура:

7М011

Педагогика және психология

7М012

Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

7М013

Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау

7М014

Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау

7М015

Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау

7М016

Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау

7М017

Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау

7М018

Әлеуметік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

7М019

Арнайы педагогика

7M071

Инженерия және инженерлік іс

7M072

Өндірістік және өңдеу салалары

7М073

Сәулет және құрылыс

7М074

Су шаруашылығы

7М075

Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)

7M021

Өнер

7М055

Геология

7М091

Ветеринария

7M101

Денсаулық сақтау

7M121

Әскери іс

7M122

Ұлттық қауіпсіздік

7М123

Қоғамдық қауіпсіздік

Жоғары білім берудегі дайындық бағыттары – резидентурада:

7R011

Денсаулық сақтау

Жоғары білім берудегі дайындық бағыттары – докторантурада:

8D011

Педагогика және психология

8D012

Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

8D013

Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау

8D014

Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау

8D015

Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау

8D016

Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау

8D017

Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау

8D018

Әлеуметік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

8D019

Арнайы педагогика

8D071

Инженерия және инженерлік іс

8D072

Өндірістік және өңдеу салалары

8D073

Сәулет және құрылыс

8D074

Су шаруашылығы

8D075

Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)

8D021

Өнер

8D055

Геология

8D091

Ветеринария

8D101

Денсаулық сақтау

8D121

Әскери іс

8D122

Ұлттық қауіпсіздік

8D123

Қоғамдық қауіпсіздік


О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 2 октября 2018 года № 530 "Об утверждении Перечня направлений подготовки кадров с высшим образованием, обучение по которым в форме экстерната не допускается"

Приказ Министра науки и высшего образования Республики Казахстан от 13 сентября 2022 года № 44. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 сентября 2022 года № 29563

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 2 октября 2018 года № 530 "Об утверждении Перечня направлений подготовки кадров с высшим образованием, обучение по которым в форме экстерната не допускается" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 17513) следующие изменения:

      заголовок приказа изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Перечня направлений подготовки кадров с высшим и послевузовским образованием, обучение по которым в форме экстерната и онлайн-обучения не допускается";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемый Перечень направлений подготовки кадров с высшим и послевузовским образованием, обучение по которым в форме экстерната и онлайн-обучения не допускается.";

      Перечень направлений подготовки кадров с высшим образованием, обучение по которым в форме экстерната не допускается утвержденный указанным приказом изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту высшего и послевузовского образования Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра науки и высшего образования Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр науки
и высшего образования
Республики Казахстан
С. Нурбек

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство сельского хозяйства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство культуры и спорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Генеральная прокуратура
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет Национальной Безопасности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство обороны
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
  Утвержден приказом
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 2 октября 2018 года № 530

Перечень направлений подготовки кадров с высшим образованием и послевузовским образованием, обучение по которым в форме экстерната и онлайн-обучения не допускается

Код

Наименование направления подготовки кадров с высшим и послевузовским образованием

в форме экстерната:

Направления подготовки в высшем образовании – бакалавриате:

6B061

Информационно-коммуникационные технологии

6B062

Телекоммуникации

6B071

Инженерия и инженерное дело

6B072

Производственные и обрабатывающие отрасли

6B073

Архитектура и строительство

6B074

Водное хозяйство

6B075

Стандартизация, сертификация и метрология (по отраслям)

6B081

Агрономия

6B082

Животноводство

6B083

Лесное хозяйство

6B085

Землеустройство

6B086

Водные ресурсы и водопользования

6В091

Ветеринария

6B101

Здравоохранение

6B111

Сфера обслуживания

6B112

Гигиена и охрана труда на производстве

6B113

Транспортные услуги

6B121

Военное дело

6B122

Национальная безопасность

6B123

Общественная безопасность

в форме онлайн-обучения:

Направления подготовки в высшем образовании – бакалавриате:

6B011

Педагогика и психология

6В012

Педагогика дошкольного воспитания и обучения

6В013

Подготовка учителей без предметной специализации

6В014

Подготовка учителей с предметной специализацией общего развития

6В015

Подготовка учителей по естественнонаучным предметам

6В016

Подготовка учителей по гуманитарным предметам

6В017

Подготовка учителей по языкам и литературе

6В018

Подготовка специалистов по социальной педагогике и самопознанию

6В019

Специальная педагогика

6B071

Инженерия и инженерное дело

6B072

Производственные и обрабатывающие отрасли

6B073

Архитектура и строительство

6B074

Водное хозяйство

6B075

Стандартизация, сертификация и метрология (по отраслям)

6B021

Искусство

6B055

Геология

6В091

Ветеринария

6B101

Здравоохранение

6B121

Военное дело

6B122

Национальная безопасность

6B123

Общественная безопасность

Направления подготовки в послевузовском образовании – магистратуре:

7М011

Педагогика и психология

7М012

Педагогика дошкольного воспитания и обучения

7М013

Подготовка учителей без предметной специализации

7М014

Подготовка учителей с предметной специализацией общего развития

7М015

Подготовка учителей по естественнонаучным предметам

7М016

Подготовка учителей по гуманитарным предметам

7М017

Подготовка учителей по языкам и литературе

7М018

Подготовка специалистов по социальной педагогике и самопознанию

7М019

Специальная педагогика

7M071

Инженерия и инженерное дело

7M072

Производственные и обрабатывающие отрасли

7М073

Архитектура и строительство

7М074

Водное хозяйство

7М075

Стандартизация, сертификация и метрология (по отраслям)

7M021

Искусство

7М055

Геология

7М091

Ветеринария

7M101

Здравоохранение

7M121

Военное дело

7M122

Национальная безопасность

7М123

Общественная безопасность

Направления подготовки в послевузовском образовании – резидентуре:

7R011

Здравоохранение

Направления подготовки в послевузовском образовании – докторантуре:

8D011

Педагогика и психология

8D012

Педагогика дошкольного воспитания и обучения

8D013

Подготовка учителей без предметной специализации

8D014

Подготовка учителей с предметной специализацией общего развития

8D015

Подготовка учителей по естественнонаучным предметам

8D016

Подготовка учителей по гуманитарным предметам

8D017

Подготовка учителей по языкам и литературе

8D018

Подготовка специалистов по социальной педагогике и самопознанию

8D019

Специальная педагогика

8D071

Инженерия и инженерное дело

8D072

Производственные и обрабатывающие отрасли

8D073

Архитектура и строительство

8D074

Водное хозяйство

8D075

Стандартизация, сертификация и метрология (по отраслям)

8D021

Искусство

8D055

Геология

8D091

Ветеринария

8D101

Здравоохранение

8D121

Военное дело

8D122

Национальная безопасность

8D123

Общественная безопасность