"Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары мен Мемлекеттік фельдъегерлік қызметінде әскери-дәрігерлік сараптама жүргізу қағидаларын және Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарындағы әскери-дәрігерлік сараптама комиссиялары туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 2 қарашадағы № 758 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2023 жылғы 5 сәуірдегі № 278 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 6 сәуірде № 32246 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары мен Мемлекеттік фельдъегерлік қызметінде әскери-дәрігерлік сараптама жүргізу қағидаларын және Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарындағы әскери-дәрігерлік сараптама комиссиялары туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 2 қарашадағы № 758 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде № 21580 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдарында және Мемлекеттік фельдъегерлік қызметінде әскери-дәрігерлік сараптама жүргізу қағидаларында (бұдан әрі - Қағидалар):

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Құқық қорғау органдарына қызметке кандидаттар ретінде немесе ауыстыру жолымен (МК-ға жолдамада тиісті жазба бар болған кезде) жаңадан қабылданатын арнаулы атақтарды және сыныптық шендерді иелену, сондай-ақ нысанды киім киіп жүру құқықтары жойылған адамдар "қызметкерлер" бөлімі бойынша куәландырылады.

      Құқық қорғау органдарына қызметке кандидаттар ретінде немесе ауыстыру жолымен (МК-ға жолдамада тиісті жазба бар болған кезде) жаңадан қабылданатын Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарындағы медициналық лауазымдары 2022 жылғы 1 шілдеден және 2023 жылғы 1 қаңтардан бастап қысқартылған, қылмыстық-атқару (пенитенциарлық) жүйесінің тергеу изоляторлары мен мекемелерінде орналасқан медициналық ұйымдарда жұмысын жалғастырған адамдар "қызметкерлер" бөлімі бойынша куәландырылады.";

      7-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Құқық қорғау органдары орталық аппараттарының және олардың аумақтық бөліністерінің қызметін үйлестіретін ведомстволық бағынысты республикалық мекемелердің кадр қызметтері қызметке кандидаттарды алдағы уақытта жұмыс істейтін немесе тұрғылықты жері бойынша ӘДК-ге МК-ға жібереді.

      Қалған жағдайларда қызметке кандидаттарды және қызметкерлерді МК өткізу орны ІІМ ОӘДК келісіледі.";

      16-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Сарапшы-дәрігердің бейбіт уақытта күніне 25 (сарапшы -терапевт- дәрігердің – 20) адамнан аспайтын (тағайындалған тексерулерден кейін қайта қабылданатын адамдарды ескере отырып), соғыс уақытында - 50 адамнан аспайтын, сондай-ақ білім беру ұйымдарында түпкілікті куәландыру кезінде тексеру жүргізуіне рұқсат беріледі.";

      24- тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қызметке (оқуға) кандидаттар, нақты лауазымдағы қызметке жарамсыз деп танылған, әскери қызметке жарамсыз немесе шектеулі жарамды, ПФЗ нәтижелері бойынша ұсынылмайтын, сондай-ақ қызметтен босатылуына байланысты МК-ге жолданған қызметкерлер кез келген қорытындыны шығару кезінде ӘДК қорытындысымен танысқаны туралы МК актісінде қол қояды.

      Егер куәландырылатын адам ӘДК қорытындысымен танысқаны туралы қол қоюдан бас тартқан кезде МК актісінің "ескертпе" бөлімінде тиісті жазба жүргізіледі.";

      31-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "31. Бұдан бұрын жарамды деп танылған және ПФЗ бойынша ұсынылған қызметкерлер алдыңғы қызмет түрімен ұқсас қызмет түріне, денсаулық жағдайына қойылатын талаптары бірдей немесе төмен лауазымға (оның ішінде жоғары тұрған лауазымға) орналасқан (ауысқан) кезде алдыңғы куәландыру сәтінен бастап немесе 3 жыл ішінде қайта куәландыруға жіберілмейді.

      Бұл тұрғыда ерекшелікті ӘДК-нің алдыңғы шешімімен әскери қызметке жарамдылығын шектеу туралы қорытынды шығарылған қызметкерлер немесе ауруларының диагноздары (жүрек-қан тамырлары, эндокринологиялық, жүйке жүйесі) немесе функцияларының бұзылуымен жарақаттардың зардаптары анықталған қызметкерлер құрайды.

      Бұрын жарамды деп танылған және ПФЗ бойынша ұсынылған кандидаттарды, қызметкерлерді МК-ға қайта жіберу кезінде дәрігерлер қарап-тексеру жүргізген сәттен бастап 3 ай ішінде сол МК актісінде тиісті жаңа қорытынды қабылдауға рұқсат беріледі (егер осы кезеңде денсаулық жағдайының нашарламағаны құжатпен расталған болса). Алдыңғы МК жүргізілген сәттен бастап 3 айдан астам мерзімде қайтадан МК кезінде жаңа МК актісі ресімделеді.

      Бұл ретте, қайта қорытынды шығару сәтінде осы Қағидалардың 37 және 59-тармақтарында көрсетілген зерттеу нәтижелерінің қолданылу мерзімі есепке алынады, сондай-ақ Талаптардың бағандары бойынша қызмет түрлерінің бөлінуін ескере отырып, жекелеген мамандардың толықтырып тексеру (ПФЗ, вестибулярлық сынама, ЭЭГ және т.б.) қажеттілігі ескеріледі.

      Алдыңғы МК жүргізілген сәттен бастап 3 айдан астам мерзімде қайтадан МК кезінде жаңа МК актісі ресімделеді.";

      39-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "39. Кандидат жолдамада көрсетілген лауазымға қызметке жарамсыз деп танылған және басқа лауазымға жаңа жолдама берілген жағдайларда, денсаулық жағдайы бойынша жаңадан ұсынылған лауазымға қызметке орналасуға кедергі келтіретін негіздер болмаған жағдайда қайта (әрі қарай) куәландыру жүргізіледі. Көрсетілген жағдайларда дәрігерлер тексеру жүргізген сәттен бастап 3 ай ішінде сол куәландыру актісінде жаңа қорытынды қабылдауға рұқсат беріледі.

      Мұндай жағдайларда МК және хаттамалар кітабында ресімдеу тәртібі осы Қағидалардың 31, 136 және 138 -тармақтарымен регламенттеледі.";

      мынадай мазмұндағы 41-1-тармақпен толықтырылсын:

      "41-1. Үш немесе одан да көп негіздемелер (физикалық жай-күйінің ерекшеліктері, сырқаттар, жарақаттар және олардың салдары) бойынша Талаптарға сәйкес жарамдылық санатын жеке бағалау ("ЖЕКЕ") көзделетін жағдайда кандидаттар қызметке жарамсыз деп танылады.";

      45-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "45. Алдын ала МК ІІМ ОӘДК, облыстардың, астананың және республикалық маңызы бар қалалардың Полиция департаменттерінің ӘДК (бұдан әрі – ПД ӘДК) түсу емтихандарынан кемінде 4 ай бұрын жүргізеді және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2016 жылғы 26 қаңтардағы № 77 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13199 болып тіркелген) бекітілген Жоғары білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнайы оқу орындарына оқуға қабылдау қағидаларына және Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 14 қыркүйектегі № 445 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 24401 болып тіркелген) бекітілген Жоғары білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің арнаулы оқу орнына оқуға қабылдау қағидаларына сәйкес жеке істерді оқу орындарына жіберу мерзімінен кешіктірілмей аяқталады.";

      46-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "46. Азаматтық тұрғындар қатарынан оқуға кандидаттарға ӘДК-нің қорытындылары Талаптардың II-тармағына сәйкес "кандидаттар" бөлігі бойынша, әскери қызметшілер мен қызметкерлерге "қызметкерлер" бөлігі бойынша және оқу орнын даярлау (факультеті) бағытының бейініне сәйкес бағандар бойынша шығарылады.

      Соғыс уақытында азаматтық тұрғындар қатарынан оқуға кандидаттар "кандидаттар" бөлігі және Талаптардың І бағаны бойынша, қызметкерлер қатарынан – "қызметкерлер" бөлігі және талаптардың ІІІ бағаны бойынша куәландырылады.";

      58-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "58. Талаптардың III бағанға жататын лауазымдардан ауыстырылатын қызметкерлер үшін I, II бағандардың талаптарына бойдың сәйкес келмеуі кезінде "_____ қызметке жарамсыз" (лауазымы көрсетілсін) қорытындысы шығарылады, бұл ретте әскери қызметке жарамдылық санаты туралы қорытынды шығарылмайды.

      Осындай қорытынды лауазым бойынша тағайындау ауыстыру кезінде қызметкерлерге, олардың Талаптардың тармақтары бойынша денсаулық және даму жай-күйі бойынша қойылатын талаптарға сәйкес келмегенде шығарылады, ал атқаратын лауазымы бойынша әскери қызметке жарамдылық санаты шектелмейді.";

      63 және 64-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "63. Қызметкерлерді Талаптардың І және ІІ бағандары бойынша МК кезінде және "бейбіт уақытта әскери қызметке жарамсыз, соғыс кезінде шектеулі жарамды" немесе "әскери қызметке шектеулі жарамды" қорытындысын шығару кезінде ӘДК МК кезінде олардың Талаптардың III бағаны бойынша жарамдылық мүмкіндігін қарайды.

      Осы қызметкерлер талаптардың III бағаны бойынша лауазымға жолдама берген және осы бағандар бойынша "әскери қызметке шектеулі жарамды" деген қорытынды шығарған кезде ӘДК нақты ұсынылған лауазымға жарамдылығын нақтылау мақсатында, егер ұсынылған лауазымдағы қызмет науқастану (зақымдану) ішінде теріс әсер етпесе және қызметкер денсаулық жағдайы бойынша жүктелетін функцияларды жүзеге асыруға қабілетті болса – "____қызметке жарамды (нақты лауазымы көрсетіледі)" деген қосымша қорытынды шығарады.

      64. Осындай қосымша қорытынды "әскери қызметке шектеулі жарамды" тұжырымын анықтау кезінде қызметкерлерге Талаптардың III бағаны бойынша МК кезінде, қызмет мерзімін ұзарту, ауыстыру немесе лауазымға тағайындау кезінде шығарылады.";

      85-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "85. МК нәтижелері бойынша бірінші оқу жылы курсанттарында Талаптардың тармақтарында жарамдылықты жеке бағалау көзделген негіздер анықталған жағдайда, олар оқуға жарамсыз деп танылады.

      Курсанттар екінші оқу жылынан бастап МК кезінде және оларды "әскери қызметке жарамды" деп анықтаған жағдайларда одан әрі оқуға жарамды деп танылады (бір мезгілде қорытындының екеуі де шығарылады); "әскери қызметке шектеулі жарамды" деп анықталған кезде одан әрі оқуға жарамсыздығы туралы қосымша қорытынды шығарылады.

      ӘДК-нің "әскери қызметке шектеулі жарамды", "білім беру ұйымында оқуға жарамсыз" деп танылған бітіруші курстардың курсанттары кадр қызметінің жолдамасы бар болған кезде Талаптардың ІІІ бағаны бойынша осы адамдардың нақты лауазымдағы қызметке жарамдылығы туралы мәселе бір уақытта қаралады.

      Талаптарға сәйкес әскери қызметке жарамдылық санатының жеке бағалануы көзделген сырқаттары болған кезде курсанттарға екінші курстан бастап қорытынды осы Қағидалардың 62-тармағына сәйкес шығарылады.";

      мынадай мазмұндағы 85-1-тармақпен толықтырылсын:

      85-1. "Оқу орындарының курсанттары оқуды аяқтағаннан кейiн оқу кезінде алған мамандығына қарағанда (соған сәйкес оқу орына түсер алдында МК өткізілген) денсаулық жағдайына жоғары талаптарды көздейтін лауазымдарға тағайындалған кезде МК өтуге ӘДК-ға жіберіледі.";

      88-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "88. Бұрынғы қызметкерлер, құқық қорғау органдарынан жұмыстан босатылуын ресімдеу сәтіндегі қызметке жарамдылық санаты туралы ӘДК-нің қорытындысын қызметке жарамдылығын анықтау үшін немесе қайта қарау туралы жұмыстан босытылған күнінең бастап бір жыл өткенге дейін өтініш жасаған жағдайда (теріс себептер бойынша қызметтен босатылғандардан басқа) кадр қызметі босатылуын ресімдеу сәтіндегі қызмет атқарған жері бойынша ӘДК-ге оның өтінішір және қолда бар медициналық құжаттарын жолдайды. Негізі болған жағдайларда ӘДК азаматтардың қызметтен босатылу мерзіміндегі жағдайын сипаттайтын материалдар бойынша сырттай әскери-дәрігерлік сараптама жүргізеді.";

      149-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жеке тұлғаның толық психологиялық бейнесін жасауға арналған, сондай-ақ мотивациялық бағыты, өз-өзін бағалау, жеке тұлғалардың мінез-құлық стилі, сипаттамалық белгілері, стреске қарсы іс-қимыл түрі, жетекші талаптар, көңіл-күй көрінісі, жеке тұлғаның бейімделу дәрежесі және бейімделмеудің мүмкін түрі, көшбасшылық белгілерінің айқындылығы құрамдар енетін жеке тұлғаны жан-жақты зерттеу әдістемесі (бұдан әрі – ЖЖЗӘ);";

      150-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "150. ПФ тестілеу міндетті әдістемелері Талаптардың I бағаны бойынша куәландырылатын адамдарға (оның ішінде қызметкерлерге), сондай-ақ жүргізуші лауазымына тағайындалатын, ауысатын адамдарға ПФЗ міндетті әдістемелері нәтижелері бойынша немесе көрсетілімдер бар болған жағдайда қосымша психологиялық тестілеу түрінде жүргізіледі.";

      Қағидаларға 2-қосымшада:

      86-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "86. ЖЖЗӘ профилінің нормативті көрсеткіштері (клиникалық шкалалар 30-дан 70-дейін, бағалық шкалалар және Уэлш индексі сенімді болып табылғанда) М.Люшер методикасымен, функционалдық сынамалардың нәтижелерімен (күмән тудырмайтын және әңгімелесумен, бақылаумен расталған) және де "Равеннің прогрессивті матрицалары" (немесе "ҚБТ") әдістемелері бойынша нәтижелерімен ұштастырған жагдайда, ПЗТ қорытындысы тестілеудің қосымша әдістерін қолданбай шығарылады.

      L және(немесе) К шкалалы 70 Т-баллдан төмен; және(немесе) F шкаласы 80 Т-баллдан жоғары емес; және(немесе) Уэлш индексі -18-ден +4-дейін ерлерге және –23-ден +7-дейін әйел адамдарға (бағалау шкалаларының біреуде 70 Т-баллдан аспағанда) ЖЖЗӘ профилі "шынайы" болып есептеледі.";

      87-тармақтың екінші бөлігіның 2)-тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) дезадаптация белгілерін қоса алғанда, мінез-құлық сипатындағы тәуекел, мінезтану жоспары, эмоциялық тұрақсыздылық белгілері – 16-Кеттелдің факторлы сауалнамасы, Шмишек, Айзенк тестісі, агрессивті, делинквентті бағыттылықты анықтауға арналған тест, Басса-Дарки сауалнамасы, бейімділік, МОАС, Томас тестісі, классикалық жобалық әдістемелер, УНП, Болжам, Болжам-2, 18 жасқа толмаған адамдарға арналған жеке тұлғаның патодиагностикалық сауалнамасы, Спилберг, Бек шкаласы, ИТО, Лири тестісі, Завьялов сауалнамасы "Алкогольді тұтыну уәждері", тақырыптық апперцептивті тест, Сонди тестісі, СМОЛ тестісі, "аяқталмаған ұсыныстар" әдістемесі, ПФТ;";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарындағы әскери-дәрігерлік сараптама комиссиялары туралы ережеде:

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. ІІО ӘДС комиссиялары:

      Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Орталық әскери-дәрігерлік комиссиясы (бұдан әрі - ІІМ ОӘДК);

      облыстардың, астананың және республикалық маңызы бар қалалардың полиция департаменттерінің әскери-дәрігерлік комиссиялары (бұдан әрі - ДП ӘДК);

      Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдарының білім беру ұйымдарының уақытша жұмыс істейтін штаттық емес әскери-дәрігерлік комиссиялары (бұдан әрі – ББҰ УӘДК) ұсынған.";

      3 параграфтың атау мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-параграф. Облыстардың, астананың және республикалық маңызы бар қалалардың полиция департаменттерінің әскери-дәрігерлік комиссиялары";

      24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "24. ПД ӘДК төрағасы азаматтарды, құқық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілеріне әскери-дәрігерлік сараптама өткізу мәселелері бойынша ОӘДК бастығына, Қазақстан Республикасы ҰҰ әскери қызметшілері - Қазақстан Республикасы ҰҰ ӘДК бастығына бағынады.

      ПД ӘДК төрағасы лауазымына кандидатураны тағайындау (ауыстыру), сондай-ақ ПД ӘДК төрағасы лауазымын атқаратын адаммен еңбек шартының мерзімін ұзарту немесе бұзу (Қазақстан Республикасы Еңбек кодексі 30-бабының 5-тармағына және 52-бабының 1-тармағы 25) тармақшасына сәйкес) кезінде ІІМ ОӘДК-мен келісіледі.";

      3-тараудын атау мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Құқық қорғау органдарының білім беру ұйымдарының штаттық емес әскери-дәрігерлік комиссиялары".

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Орталық әскери-дәрігерлік комиссиясының басқармасы (М.Ш. Ниязов) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Аппарат басшысына (О.Б. Бекеев) және Орталық әскери-дәрігерлік комиссиясының басқармасына (М.Ш. Ниязов) жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі
М. Ахметжанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасы

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржылық мониторинг агенттігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ic-қимыл агенттігі

      (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет)

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Төтенше жағдайлар министрлігі

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 2 ноября 2020 года № 758 "Об утверждении Правил проведения военно-врачебной экспертизы в правоохранительных органах и Государственной фельдъегерской службе Республики Казахстан и Положения о комиссиях военно-врачебной экспертизы в органах внутренних дел Республики Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 5 апреля 2023 года № 278. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 апреля 2023 года № 32246

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 2 ноября 2020 года № 758 "Об утверждении Правил проведения военно-врачебной экспертизы в правоохранительных органах и Государственной фельдъегерской службе Республики Казахстан и Положения о комиссиях военно-врачебной экспертизы в органах внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 21580) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах проведения военно-врачебной экспертизы в правоохранительных органах и Государственной фельдъегерской службе Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом (далее - Правила):

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Лица, права которых иметь специальные звания и классные чины, а также носить форменную одежду упразднены, принимаемые вновь на службу в правоохранительные органы в качестве кандидатов или путем перевода (при наличии соответствующей записи в направлении на МО), освидетельствуются по разделу "сотрудники".

      Лица, медицинские должности которых сокращены в органах внутренних дел Республики Казахстан с 1 июля 2022 года и 1 января 2023 года, при условии продолжения ими работы в медицинских организациях, расположенных в следственных изоляторах и учреждениях уголовно-исполнительной (пенитенциарной) системы, принимаемые вновь на службу в правоохранительные органы в качестве кандидатов или путем перевода (при наличии соответствующей записи в направлении на МО), освидетельствуются по разделу "сотрудники".";

      часть третью пункта 7 изложить в следующей редакции:

      "Кадровые службы центральных аппаратов правоохранительных органов и их подведомственных республиканских учреждений, координирующих деятельность территориальных подразделений, направляют кандидатов на службу на МО в ВВК по месту предстоящей службы либо их проживания.

      В остальных случаях место проведения МО кандидатов на службу и сотрудников согласовывается с ЦВВК МВД.";

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. Допускается проведение врачом-экспертом обследования не более 25 (врачом-экспертом терапевтом – 20) человек в день в мирное время (с учетом лиц, принимаемых повторно после назначенных обследований), не более 50 человек - в военное время, а также при окончательном освидетельствовании в организациях образования.";

      часть вторую пункта 24 изложить в следующей редакции:

      "Кандидаты на службу (учебу), сотрудники, признанные негодными к службе на конкретной должности, негодными или ограниченно годными к воинской службе, нерекомендуемые по результатам ПФО, а также сотрудники, направленные на МО в связи с увольнением со службы, при вынесении любого заключения, расписываются об ознакомлении с заключением ВВК в акте МО.

      При отказе освидетельствуемого лица от подписи об его ознакомлении с заключением ВВК в разделе "примечание" акта МО производится соответствующая запись.";

      пункт 31 изложить в следующей редакции:

      "31. Признанные ранее годными и рекомендованными по ПФО сотрудники при назначении (перемещении) по службе на должности (в том числе вышестоящие), предусматривающие по сравнению с предыдущей должностью, одинаковые или более низкие требования к состоянию здоровья либо схожий вид деятельности, в течении 3-лет с момента предыдущего МО повторно на МО не направляются.

      Исключение составляют сотрудники, которым предыдущим решением ВВК выносилось заключение о ограничении годности к воинской службе или определены диагнозы заболеваний (сердечно-сосудистой эндокринной, нервной системы), последствий травм с нарушением функции.

      При повторном МО кандидатов на службу и сотрудников, признанных ранее годными и рекомендованными по ПФО, в течении 3 месяцев с момента проведения осмотров врачей допускается принятие соответствующего нового заключения в том же акте МО (если за этот период не произошло ухудшения состояния здоровья, подтвержденного документально).

      При этом, на момент вынесения нового заключения, учитываются соблюдены сроки действия результатов исследований, указанных в пунктах 37 и 59 настоящих Правил, а также необходимость дообследования (ПФТ, вестибулярная проба, ЭЭГ и т.п.) у отдельных специалистов с учетом распределения видов деятельности по графам Требований.

      При повторном МО в сроки свыше 3-х месяцев с момента предыдущего МО оформляется новый акт МО.";

      пункт 39 изложить в следующей редакции:

      "39. В случаях, когда кандидат признается негодным на службу в должности, указанной в направлении, и предоставляет новое направление на другую должность, проводится повторное (дальнейшее) освидетельствование при условии отсутствия оснований, препятствующих по состоянию здоровья и физическому развитию поступлению на службу на вновь предложенную должность. В указанных случаях допускается принятие нового заключения в том же акте МО в течении 3 месяцев с момента проведения осмотров врачей.

      В таких случаях порядок оформления нового заключения в акте МО и книге протоколов регламентируется пунктами 31, 136 и 138 настоящих Правил.";

      дополнить пунктом 41-1 следующего содержания:

      "41-1. В случаях, когда по 3-м и более основаниям (особенностям физического состояния, заболеваниям, травмам и их последствиям) в соответствие с Требованиями предусматривается индивидуальная оценка категории годности ("ИНД"), кандидаты признаются негодными к службе.";

      пункт 45 изложить в следующей редакции:

      "45. Предварительное МО проводится ЦВВК МВД, ВВК Департаментов полиции областей, столицы и городов республиканского значения (далее - ВВК ДП) не раньше, чем за 4 месяца до вступительных экзаменов и завершается не позднее сроков отправки личных дел в учебные заведения в соответствии с Правилами приема на обучение в военные, специальные учебные заведения Министерства внутренних дел Республики Казахстан, реализующие образовательные программы высшего образования, утвержденными приказом министра внутренних дел Республики Казахстан от 26 января 2016 года № 77 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан № 13199) и Правилами приема на обучение в специальное учебное заведение Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, реализующее образовательные программы высшего образования, утвержденными приказом Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 14 сентября 2021 года № 445 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан № 24401).";

      пункт 46 изложить в следующей редакции:

      "46. Заключения ВВК кандидатам на учебу из числа гражданского населения выносятся по разделу "кандидаты", военнослужащим и сотрудникам - по разделу "сотрудники" и графам в соответствии с профилем направления подготовки (факультета) учебного заведения в соответствии с пунктом 1 Требований.

      В военное время кандидаты на учебу из числа гражданского населения освидетельствуются по разделу "кандидаты" и графе II Требований, из числа сотрудников - по разделу "сотрудники" и графе III Требований.";

      Пункт 58 изложить в следующей редакции:

      "58. При несоответствии роста требованиям I-II графы сотрудникам, перемещающимся с должностей, отнесенных к графе III Требований, выносится заключение "Не годен к службе______" (с указанием должности), при этом заключение о категории годности к воинской службе не выносится.

      Такое же заключение выносится сотрудникам при назначении, перемещении по должности, когда по пунктам Требований состояние их здоровья и развития не соответствует требованиям по предлагаемой должности, а по занимаемой должности категория годности к воинской службе не ограничивается.";

      Пункты 63 и 64 изложить в следующей редакции:

      "63. При МО сотрудников по графам I и II Требований и вынесении заключения "не годен к воинской службе в мирное время, ограниченно годен в военное время" или "ограниченно годен к воинской службе", ВВК рассматривает возможность их годности при МО по графе III Требований.

      При предоставлении данными сотрудниками нового направления на должности по графе III Требований и вынесении по данным графам заключения "ограниченно годен к воинской службе", ВВК, с целью уточнения годности к конкретной предложенной должности, выносит дополнительно заключение "Годен к службе ____" (с указанием конкретной должности) при условии, если служба на предложенной должности не окажет негативного влияния на течение заболевания (увечий) и сотрудник будет способен по состоянию здоровья осуществлять возлагаемые функции.

      64. Такое же дополнительное заключение при определении формулировки "ограниченно годен к воинской службе" выносится сотрудникам при МО по графе III Требований при продлении срока службы, перемещении или назначении на должности.";

      пункт 85 изложить в следующей редакции:

      "85. При выявлении по результатам МО у курсантов первого года обучения оснований, при наличии которых пунктами Требований предусматривается индивидуальная оценка годности, они признаются негодными к обучению.

      При МО курсантов начиная со второго года обучения и определении их "годными к воинской службе", они признаются годными к дальнейшему обучению (одновременно выносятся оба заключения); при определении "ограниченно годными к воинской службе" выносится дополнительное заключение о негодности к дальнейшему обучению.

      Курсантам выпускных курсов, признанных ВВК "ограниченно годными к воинской службе", "негодными к обучению в организации образования", при наличии направления кадровой службы ВВК одновременно рассматривает вопрос о годности данных лиц к службе на конкретной должности по графе III Требований.

      При наличии заболеваний, по которым в соответствии с Требованиями предусматривается индивидуальная оценка категории годности к воинской службе, курсантам, начиная со второго курса, заключение выносится в соответствии с пунктом 62 настоящих Правил.";

      дополнить пунктом 85-1 следующего содержания:

      "85-1. Курсанты учебных заведений после завершения обучения при назначении на должности, имеющие с пройденной при обучении специализацией (по которой проводилось МО перед поступлением в учебное заведение) более высокие требования к состоянию здоровья, направляются на МО в ВВК.";

      часть первую пункта 88 изложить в следующей редакции:

      "88. При обращении бывших сотрудников для определении годности к службе или пересмотра заключения ВВК о категории годности к службе на момент оформления увольнения с правоохранительных органов до истечения одного года со дня увольнения (за исключением уволенных по отрицательным мотивам) кадровая служба направляет в ВВК по месту службы на момент оформления увольнения его заявление и имеющиеся медицинские документы. При наличии оснований ВВК проводит заочную военно-врачебную экспертизу по материалам, характеризующим состояние граждан на период оформления увольнения.";

      подпункт 1) пункта 149 изложить в следующей редакции:

      "1) методику многостороннего исследования личности (далее - ММИЛ), предназначенную для создания полного психологического портрета личности, включающего такие компоненты, как мотивационная направленность, самооценка, стиль межличностного поведения, черты характера, тип реагирования на стресс, ведущие потребности, фон настроения, степень адаптированности индивида и возможный тип дезадаптации, выраженность лидерских черт;";

      пункт 150 изложить в следующей редакции:

      "150. Обязательные методики ПФТ проводятся лицам, освидетельствуемым по графе I Требований и лицам, поступающим, (назначаемым, перемещающимся) на должности водителей (в том числе сотрудникам), прогностически "рекомендуемых" по результатам обязательных методик ПФО или как вид дополнительного психологического тестирования при наличии показаний.";

      в приложении 2 к указанным Правилам:

      пункт 86 изложить в следующей редакции:

      "86. При нормативных показателях профиля ММИЛ (клинические шкалы в диапазоне от 30 до 70 Т-баллов, при достоверности по оценочным шкалам и индексу Уэлша), сочетающихся с нормативными результатами методик М.Люшера, функциональных проб (не вызывающих сомнения и подтвержденных в ходе наблюдения и собеседования), а также при нормативных показателях "Прогрессивных матриц Равена" ("КОТ"), итоги ПФО подводятся без применения дополнительных методов тестирования.

      Профиль ММИЛ определяется "достоверным" при показателях по шкалам L и(или) К ниже 70 Т-баллов; и(или) не выше 80 Т-баллов показателя по шкале F; и(или) при показателях индекса Уэлша в диапазоне от -18 до +4 для мужчин и от – 23 до +7 для лиц женского пола (если ни одна из оценочных шкал не превышает 70 Т-баллов).";

      подпункт 2) части второй пункта 87 изложить в следующей редакции:

      "2) при признаках риска поведенческого, характерологического плана, эмоциональной неустойчивости, включая признаки дезадаптации – 16-факторный опросник Кеттелла, тест Шмишека, Айзенка, тест на определение агрессивной, делинквентной направленности, опросник Басса-Дарки, Адаптивность, МОАС, тест Томаса, классические проективные методики, УНП, Прогноз, Прогноз-2, патодиагностический опросник Личко для лиц, не достигших 18 летнего возраста, Спилберга, шкал Бека, ИТО, тест Лири, опросник Завьялова "Мотивы потребления алкоголя", тематический апперцептивный тест, тест Сонди, СМОЛ, методика "незаконченных предложений", ПФТ;";

      в Положение о комиссиях военно-врачебной экспертизы в органах внутренних дел Республики Казахстан, утвержденном указанным приказом:

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Комиссии ВВЭ ОВД представлены военно-врачебными комиссиями (далее - ВВК):

      Центральной военно-врачебной комиссией Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - ЦВВК МВД);

      военно-врачебными комиссиями Департаментов полиции областей, столицы и городов республиканского значения (ВВК ДП);

      нештатными временно действующими военно-врачебными комиссиями организаций образования правоохранительных органов Республики Казахстан (далее – ВВВК УЗ).";

      заголовок параграфа 3 изложить в следующей редакции:

      "Параграф 3. Военно-врачебные комиссии Департаментов полиции областей, столицы и городов республиканского значения.";

      пункт 24 изложить в следующей редакции:

      "24. Председатель ВВК ДП по вопросам военно-врачебной экспертизы граждан, сотрудников и военнослужащих подразделений правоохранительных органов подчиняется начальнику ЦВВК, военнослужащих НГ Республики Казахстан - начальнику ВВК НГ Республики Казахстан.

      Кандидатура на должность председателя ВВК ДП при назначении (перемещении), а также продление срока или расторжение трудового договора с лицом, занимающим должность председателя ВВК ДП (в соответствии с пунктом 5 статьи 30 и подпунктом 25) пункта 1 статьи 52 Трудового Кодекса Республики Казахстан), согласовывается с ЦВВК МВД.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Нештатные военно-врачебные комиссии организаций образования правоохранительных органов".

      2. Управлению Центральной военно-врачебной комиссии Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Ниязов М.Ш.) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на руководителя аппарата Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Бекиев О.Б.) и председателя Центральной военно-врачебной комиссии (Ниязов М.Ш.).

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
М. Ахметжанов

      "СОГЛАСОВАН"
Генеральная прокуратура
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Агентство по финансовому мониторингу
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Агентство по противодействию коррупции
(Антикоррупционная служба)
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан