"Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелердің растау қағидаларын және кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді беру немесе оны беруден бас тарту туралы шешімнің нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 14 ақпандағы № 180 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 2023 жылғы 27 сәуірдегі № 426 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 28 сәуірде № 32387 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелердің растау қағидаларын және кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді беру немесе оны беруден бас тарту туралы шешімнің нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 14 ақпандағы № 180 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16603 болып тіркелді) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген, Кедендік әкелу баждарын төлеуін кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелерін растау қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитетінің облыстар, республикалық маңыздылығы бар қалалары мен астана бойынша аумақтық органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы" (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.";

      3-тармағының бірінші және екінші бөліктері мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Қызмет көрсету процесінің сипаттамаларын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес "Кедендік әкелу баждарын төлеуін мерзімдерін өзгерту" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі (бұдан әрі – Тізбе) жазылған.

      Жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорация арқылы осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну туралы шешім қабылдау туралы өтінішті (бұдан әрі – өтініш) және Тізбенің 8-тармағында көзделген тізбе бойынша құжаттар топтамасын жолдайды.";

      4-тармақта:

      екінші бөлігінің 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) 1 (бір) жұмыс күні ішінде – курьерлік және (немесе) пошталық байланыс және (немесе) ақпараттық жүйе арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жіберіледі;

      Мемлекеттік корпорациясына жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушы осы Қағиданың 1-қосымшасының 8-тармағымен көзделген тізбеге сәйкес толық құжаттар топтамасын табыс етпеген жағдайда, сондай-ақ қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, Мемлекеттік корпорациясының қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Қағиданың 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      Мемлекеттік корпорация арқылы қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өтініштер мен құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.";

      үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "4 (төрт) сағат ішінде – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері курьерлік және (немесе) пошталық байланыс, және (немесе) ақпараттық жүйе арқылы ұсынған құжаттарды қабылдайды, ЭҚАБЖ-да тіркейді және құжаттар топтамасын қарау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына не оның міндетін атқарушыға береді, ол көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды.";

      он төртінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне көрсетілетін қызметті берушінің басшысы не оның міндетін атқарушы тұлға қол қояды және Мемлекеттік корпорацияға курьерлік және (немесе) пошталық байланыс, және (немесе) ақпараттық жүйе арқылы жіберіледі.";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес деректерді мемлекеттік қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізу тәртібі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректер енгізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2013 жылғы 14 маусымдағы № 452 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8555 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректер енгізу қағидаларында айқындалады.

      Осы Қағидаларға өзгерістер (және) немесе толықтырулар енгізу кезінде көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде енгізілген өзгерістер (және) немесе толықтырулар туралы ақпаратты электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы Бірыңғай байланыс орталығына және Мемлекеттік корпорацияға жібереді.";

      көрсетілген қағидаларына 1-қосымшасы осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес 4-қосымшасымен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін;

      4) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде "электрондық үкiметтiң" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым операторына, Бірыңғай байланыс орталығына Мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидаларына өзгерістер (және) немесе толықтырулар енгізу туралы ақпаратты жолдасын.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ауыл шаруашылығы министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Индустрия және инфрақұрылымдық

      даму министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі

      министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
2023 жылғы 27 сәуірдегі
№ 426 Бұйрыққа
1-қосымша
  Кедендік әкелу баждарын
төлеуді кейінге қалдыруды
немесе бөліп төлеуді ұсыну
үшін негіздемелерін растау
қағидаларына
1-қосымша

"Кедендік баждарды төлеу мерзімін өзгерту" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің облыстар, республикалық маңыздылығы бар қалалары мен астана бойынша аумақтық органдары

2

Мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдері

Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғам (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 5 (бес) жұмыс күн

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеуді туралы шешім немесе кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеуге бас тарту туралы шешім

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлемақы мөлшерін және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет ақысыз ұсынылады

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс графигі

Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің дайын нәтижелерін беру Мемлекеттік корпорация арқылы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес демалыс және мерекелік күндерден басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда үзіліссіз сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, Мемлекеттік корпорацияның халыққа қызмет көрсететін кезекші бөлімдері дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін және сенбі күні сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін жүзеге асырылады.
Қабылдау көрсетілетін қызметті алушының тіркелу орны бойынша жедел қызмет көрсетусіз электрондық кезек тәртібінде жүзеге асырылады, электрондық кезекті портал арқылы броньдауға болады.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

Мемлекеттік корпорация арқылы:
1) осы Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелерін растау қағидаларына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) өтінішке кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну және "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 92-бабы 2-тармағында көрсетілген негіздемелерін растау үшін қажетті құжаттардың тізбесі қоса беріледі:
төлеушіге дүлей зілзала, технологиялық апат немесе еңсерілмейтін күштің өзгеде мән-жайлары нәтижесінде залал келтірілген кезде:
Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды жою, халыққа щұғыл медициналық және психологиялық көмек көрсету, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және Қазақстан Республикасының және оның аумақтық бөлімшелерінің және (немесе) индустрия және индустриялық-инновациялық қызмет салаларында өнеркәсіптік қауіпсіздік және оның аумақтық бөлімшілері бөлігіндегі азаматтық қорғау саласындағы мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерінің төтенше жағдайлар туралы жазбаша растауы;
шарт (келісімшарт) және коммерциялық құжаттар;
кедендік әкелу баждарын төлеушіге мемлекеттік бюджеттен қаржыландыру немесе осы тұлға орындаған мемлекеттік тапсырысқа ақы төлеу кідіртілген кезде:
мемлекеттік бюджеттен қаржыландыру немесе осы тұлға орындаған мемлекеттік тапсырысқа ақы төлеуді кідірту туралы мемлекеттік бюджеттік бағдарламалардың тиісті әкімшісінің жазбаша растауы;
шарт (келісімшарт) және коммерциялық құжаттар;
Қазақстан Республикасының халықаралық шарттары шеңберінде тауарларды жеткізуді жүзеге асыру кезінде:
Қазақстан Республикасының тиісті халықаралық шарттарының расталған көшірмелері;
шарт (келісімшарт) және коммерциялық құжаттар;
Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің ауыл шаруашылығы қызметін жүзеге асыратын ұйымдар Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына, көшет немесе себу материалдарын, өсімдіктерді қорғау құралдарын, ауыл шаруашылығы техникасын, асыл тұқымды мал шаруашылығы объектілерін (асыл тұқымды ауыл шаруашылығы жануарларын, құстарды, балықтарды және асыл тұқымды мал шаруашылығының басқа объектілерін), асыл тұқымды өнімді (материалды), жануарларды азықтандыру үшін пайдаланылатын өнімдерді әкелу не оларды көрсетілген ұйымдар үшін жеткізу кезде:
ауыл шаруашылығы қызметін жүзеге асыратын заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы анықтамасы немесе куәлігі, көрсетілетін қызметті беруші ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады;
шарт (келісімшарт) және коммерциялық құжаттар;
Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі – Комиссия) айқындайтын өзге де негіздер болған кезде өтінішке кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін қажетті құжаттардың тізбесі Комиссиямен айқындалады.
Кодекстің 92-бабы 3-тармағында көрсетілген негіздемелерді растау үшін өтінішке кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
өнеркәсіптік қайта өңдеуде пайдалану үшін тауарларды, оның ішінде шикізатты, материалдарды, технологиялық жабдықты, олардың құрауыштарын мен оның қосалқы бөлшектерін әкелу кезінде:
шикізаттың, материалдардың, технологиялық жабдықтың, оларды өнеркәсіптік қайта өңдеуде пайдалану үшін құрауыштар мен оның қосалқы бөлшектерін, сондай-ақ коммерциялық құжаттарын жеткізу туралы шарт (келісімшарт); әкелінетін тауарларды шикізат, материалдар, технологиялық жабдық, құрауыштар және оның қосалқы бөлшектері ретінде пайдалана отырып өндірудің технологиялық схемасы (өндірістің фрагменті);
3) кедендік әкелу баждарын бөліп төлеуді ұсынуы кезінде толтырылады кедендік әкелу баждарын бөліп төлеу кезеңінің кестесі қоса беріледі.

9

Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген негіздер

1) осы тізбенің 8-тармағында көрсетілген құжаттар ұсынылмаған, немесе мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынылған;
2) көрсетілетін қызметті алушының кедендік баждар, кедендік алымдар, салықтар, арнайы, демпингке қарсы, өтем баждары, өсімпұлдар, пайыздар бойынша берешегінің болуы;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты банкроттық рәсім қозғалуы немесе құқық бұзушылық белгілері бойынша қылмыстық іс қозғалуы.

10

Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де талаптар

1) Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің – www.kgd.gov.kz, www.minfin.gov.kz интернет-ресурстарында орналастырылған.
2) Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.
3) Бірыңғай байланыс орталығының байланыс телефондары: 1414, 8-800-080-7777.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
2023 жылғы 27 сәуірдегі
№ 426 Бұйрыққа
2-қосымша
  Кедендік әкелу баждарын
төлеуді кейінге қалдыруды
немесе бөліп төлеуді ұсыну
үшін негіздемелерін
растау қағидаларына
4-қосымша
  _______________________
(көрсетілетін қызметті
алушының тегі, аты, (болған
кезде) әкесінің аты (бұдан
әрі – аты-жөні), не
ұйымының атауы)
________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабы 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясының филиалының №____ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) Сіздің Қағиданың 1-қосымшасында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын табыс етпеуіңізге сондай-ақ қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынуыңызға байланысты "Кедендік әкелу баждарын төлеуін мерзімдерін өзгерту" мемлекеттік қызметін көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      жоқ құжаттардың және қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттардың атауы:

      1)________________________________________;

      2)________________________________________;

      3)….

      Осы қолхат әрбір тарапқа бір-бірден 2 (екі) данада жасалды.

      Аты-жөні (болған кезде) (Мемлекеттік корпорациясының қызметкері) (қолы)

      Орындаушы: аты-жөні (болған кезде) _____________

      Телефон __________

      Алдым: көрсетілетін қызметті алушының аты-жөні / қолы

      20__ жыл "___" _________

О внесении изменений и дополнения в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 14 февраля 2018 года № 180 "Об утверждении Правил подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин и форм решений о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин и об отказе в их предоставлении"

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов Республики Казахстан от 27 апреля 2023 года № 426. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 апреля 2023 года № 32387

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 14 февраля 2018 года № 180 "Об утверждении Правил подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин и форм решений о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин и об отказе в их предоставлении" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16603) следующие изменения и дополнение:

      в Правилах подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Государственная услуга оказывается территориальными органами Комитета государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан по областям, городам республиканского значения и столицы (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).";

      части первую и вторую пункта 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги изложены в перечне основных требований к оказанию государственной услуги "Изменение сроков уплаты ввозных таможенных пошлин" согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее – Перечень).

      Физические или юридические лица (далее – услугополучатель) для получения государственной услуги направляют через Государственную корпорацию заявление о принятии решения о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин (далее – заявление) по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам и пакет документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 Перечня.";

      в пункте 4:

      подпункт 2) части второй изложить в следующей редакции:

      "2) передает документы услугодателю через курьерскую, и (или) почтовую связь, и (или) посредством информационной системы – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      в случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 Перечня, а также документов с истекшим сроком действия работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления, и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам;

      при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию на бумажном носителе, день приема заявлений и документов не входит в срок оказания государственной услуги.";

      часть третью изложить в следующей редакции:

      "Работник канцелярии услугодателя принимает документы, представленные курьерской, и (или) почтовой связью, и (или) посредством информационной системы, регистрирует в ЕСЭДО – в течение 4 (четырех) часов и передает пакет документов для рассмотрения руководителю услугодателя либо исполняющему его обязанности, который определяет ответственного исполнителя услугодателя.";

      часть четырнадцатую изложить в следующей редакции:

      "Результат оказания государственной услуги подписывается руководителем услугодателя либо лицом, исполняющим его обязанности, и направляется через курьерскую, и (или) почтовую связь, и (или) посредством информационной системы в Государственную корпорацию.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. В соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона порядок внесения данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг определяется Правилами внесения данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 14 июня 2013 года № 452 "Об утверждении Правил внесения данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8555).

      При внесении изменений и (или) дополнений в настоящие Правила услугодатель в течение 3 (трех) рабочих дней после регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан направляет информацию о внесенных изменениях и (или) дополнениях в Единый контакт-центр и Государственную корпорацию посредством системы электронного документооборота.";

      приложение 1 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      дополнить приложением 4 согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта;

      4) направить в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства", в Единый контакт-центр информацию о внесении изменений и (или) дополнений в Правила оказания государственных услуг.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
- Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство сельского хозяйства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Заместитель Премьер-Министра
- Министр финансов
Республики Казахстан
от 27 апреля 2023 года № 426
  Приложение 1
к Правилам подтверждения
наличия оснований
для предоставления отсрочки
или рассрочки уплаты ввозных
таможенных пошлин

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги
"Изменение сроков уплаты ввозных таможенных пошлин"

1

Наименование услугодателя

Территориальные органы Комитета государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан по областям, городам республиканского значения и столицы

2

Способы предоставления государственной услуги

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через "некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация)

3

Срок оказания государственной услуги

с момента сдачи пакета документов – 5 (пять) рабочих дней

4

Форма оказания государственной услуги

Бумажная

5

Результат оказания государственной услуги

Решение о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин либо решение об отказе в предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин

6

Размер платы, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга предоставляется бесплатно

7

График работы услугодателя, Государственной корпорации и объектов информации

Прием заявлений и выдача готовых результатов государственных услуг осуществляется через Государственную корпорацию с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов без перерыва, дежурные отделы обслуживания населения Государственной корпорации с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 20.00 часов и в субботу с 9.00 до 13.00 часов кроме праздничных и выходных дней согласно Трудового кодекса Республики Казахстан и Закону Республики Казахстан "О праздниках в Республике Казахстан".
Прием осуществляется в порядке электронной очереди, по месту регистрации плательщика без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.

8

Перечень документов, и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

Через государственную корпорацию:
1) заявление по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин;
2) к заявлению прилагаются перечень документов, необходимых для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин и подтверждения наличия оснований, указанных в пункте 2 статьи 92 Кодекса Республики Казахстан "О таможенном регулировании в Республике Казахстан" (далее – Кодекс):
при причинении плательщику ввозных таможенных пошлин ущерба в результате стихийного бедствия, технологической катастрофы или иных обстоятельств непреодолимой силы:
письменное подтверждение уполномоченного органа в сфере гражданской защиты, в части предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера, оказания экстренной медицинской и психологической помощи населению, обеспечения пожарной безопасности и организации гражданской обороны Республики Казахстан и его территориальных подразделений и (или) уполномоченного органа в сферах индустрии и индустриально-инновационной деятельности в части промышленной безопасности и его территориальных подразделений;
договор (контракт) и коммерческие документы;
при задержке плательщику ввозных таможенных пошлин финансирования из государственного бюджета или оплаты выполненного этим лицом государственного заказа:
письменное подтверждение соответствующего администратора государственных бюджетных программ о задержке финансирования из государственного бюджета или оплаты выполненного этим лицом государственного заказа;
договор (контракт) и коммерческие документы;
при осуществлении поставок товаров в рамках международных договоров Республики Казахстан:
заверенные копии соответствующих международных договоров Республики Казахстан;
договор (контракт) и коммерческие документы;
при ввозе на таможенную территорию Евразийского экономического союза организациями государств-членов Евразийского экономического союза, осуществляющими сельскохозяйственную деятельность, либо поставке для указанных организаций посадочного или посевного материала, средств защиты растений, сельскохозяйственной техники, объектов племенного животноводства (племенных сельскохозяйственных животных, птицы, рыбы и других объектов племенного животноводства), племенной продукции (материала), продуктов, используемых для кормления животных:
свидетельство или справку о государственной регистрации юридического лица, осуществляющего сельскохозяйственную деятельность, услугодатель получает из информационных систем через шлюз "электронного правительства";
договор (контракт) и коммерческие документы;
при иных основаниях, определяемых Евразийской экономической комиссией (далее – Комиссия) перечень документов, необходимых для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин прилагаемый к заявлению, определяется Комиссией.
Для подтверждения наличия оснований, указанных в пункте 3 статьи 92 Кодекса, к заявлению, прилагаются перечень документов, необходимых для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин:
при ввозе товаров для использования в промышленной переработке, в том числе сырья, материалов, технологического оборудования, комплектующих и запасных частей к нему:
договор (контракт) о поставке ввозимого сырья, материалов, технологического оборудования, комплектующих и запасных частей к нему, для их использования в промышленной переработке, а также коммерческие документы;
технологическая схема производства (фрагмента производства) с использованием в качестве сырья, материалов, технологического оборудования, комплектующих и запасных частей к нему ввозимых товаров;
3) график поэтапной уплаты ввозных таможенных пошлин, составленный плательщиком, при рассрочке уплаты ввозных таможенных пошлин.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законами Республики Казахстан

1) не представлены документы, указанные в пункте 8 настоящего перечня, либо представлены документы с истекшим сроком;
2) услугополучатель имеет задолженность по уплате таможенных пошлин, таможенных сборов, налогов, специальных, антидемпинговых, компенсационных пошлин, пеней, процентов;
3) в отношении услугополучателя возбуждена процедура банкротства или возбуждено уголовное дело по признакам уголовного правонарушения.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

1) Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах услугодателя – www.kgd.gov.kz, www.minfin.gov.kz.
2) Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра.
3) Контактные телефоны Единого контакт-центра: 1414, 8-800-080-7777.

  Приложение 2 к приказу
Заместитель Премьер-Министра
- Министр финансов
Республики Казахстан
от 27 апреля 2023 года № 426
  Приложение 4
к Правилам подтверждения
наличия оснований
для предоставления отсрочки
или рассрочки уплаты ввозных
таможенных пошлин
__________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
(далее – ФИО), либо
наименование организации
услугополучателя)
____________________________
(адрес услугополучателя)

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан
"О государственных услугах", отдел №_____ филиала Государственной корпорации
"Правительство для граждан" (указать адрес) отказывает в приеме документов
на оказание государственной услуги "Изменение сроков уплаты ввозных таможенных
пошлин" ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню,
предусмотренному приложением 1 к Правилам, а также документов с истекшим
сроком действия, а именно:
наименование отсутствующих документов и документов с истекшим сроком действия:
1) ________________________________________;
2) ________________________________________;
3) ….
Настоящая расписка составлена в 2 (двух) экземплярах, по одному для каждой стороны.
Ф.И.О (при его наличии) (работника Государственной корпорации) (подпись)
Исполнитель: Ф.И.О (при его наличии) _____________
Телефон __________
Получил: Ф.И.О (при его наличии)/подпись услугополучателя
"___" _________ 20__ год