"Бағалаушылар палаталарына қатысты бағалау қызметі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2022 жылғы 19 қаңтардағы № 54 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 19 қаңтардағы № 5 бірлескен бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 2023 жылғы 5 маусымдағы № 608 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 6 маусымдағы № 100 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 6 маусымда № 32708 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Бағалаушылар палаталарына қатысты бағалау қызметі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2022 жылғы 19 қаңтардағы № 54 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 19 қаңтардағы № 5 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26590 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 141-бабының 5 және 6-тармақтарына және 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:";

      көрсетілген бірлескен бұйрықтың 1 және 2-қосымшалары осы бірлескен бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бухгалтерлік есеп, аудит және бағалау әдіснамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Қаржы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
__________А. Куантыров
Қазақстан РеспубликасыПремьер-Министрінің орынбасары -Қаржы министрі__________Е. Жамаубаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу жөніндегі

      комитеті

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
2023 жылғы 6 маусымдағы
№ 100 мен
Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
2023 жылғы 5 маусымдағы
№ 608 Бірлескен бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2022 жылғы 19 қаңтардағы
№ 5 және
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2022 жылғы 19 қаңтардағы
№ 54 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Бағалаушылар палаталарына қатысты бағалау қызметі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Бағалаушылар палаталарына қатысты бағалау қызметі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттар (бұдан әрі – Өлшемшарттар) бағалау қызметін жүзеге асыратын бақылау субъектілерін тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 141-бабына және 143-бабына, "Реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру қағидаларын бекіту және "Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларын және тексеру парақтарының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 22 маусымдағы № 48 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28577 болып тіркелген) және "Тексеру парағының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) сәйкес әзірленді.

      2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) балл – тәуекелді есептеудің сандық өлшемі;

      2) бақылау субъектісі – мүшелерінің бағалау қызметінің сапасын бақылауды жүзеге асыру, бағалаушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау мақсатында құрылған кәсіби қызмет саласындағы өзін-өзі реттейтін ұйым;

      3) деректерді қалыпқа келтіру – әртүрлі шәкілдерде өлшенген мәндерді шартты түрде жалпы шәкілге келтіруді көздейтін статистикалық рәсім;

      4) елеулі бұзушылық – жеке және заңды тұлғалардың құқықтарының, бостандықтары мен заңды мүдделерінің елеулі бұзушылықтарына әкеп соғатын Заңда, осы Заңды іске асыру мақсатында қабылданған бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарды бұзу;

      5) елеусіз бұзушылық – Заңда, осы Заңды іске асыру мақсатында қабылданған бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарды бұзу;

      6) өрескел бұзушылық – "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасының кодексінде көзделген әкімшілік жауаптылыққа әкеп соғатын, Заңда, осы Заңды іске асыру мақсатында қабылданған бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарды бұзу, сондай-ақ міндетті мүшелікке негізделген өзін-өзі реттейтін ұйымның құру шарттарын бұзу;

      7) тәуекел – бақылау субъектісінің қызметі нәтижесінде жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып зиян келтіру ықтималдығы;

      8) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – тиісті қызмет салаларында тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ете отырып, кәсіпкерлік еркіндігін шектеудің ең төменгі ықтимал дәрежесі мақсатында бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылауды кейіннен жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша бөлу арқылы қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын азайтуға бағытталған, сондай-ақ нақты бақылау субъектісі үшін тәуекел деңгейін өзгертуге бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау және (немесе) осындай бақылау субъектісін бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылаудан босату процесі;

      9) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – бағалау саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жеке бақылау субъектісіне тікелей байланыссыз бақылау субъектілерін іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      10) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бақылау субъектісінің қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      11) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – бақылау субъектісінің тікелей қызметімен, салалық даму ерекшеліктерімен және осы дамуға әсер ететін факторлармен байланысты, бақылау субъектілерін тәуекелдің әртүрлі дәрежелеріне жатқызуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы.

2-тарау. Объективті өлшемшарттар

      3. Объективті өлшемшарттар бойынша тәуекелдің жоғары дәрежесіндегі бақылау субъектілеріне бағалау қызметі саласындағы өзін-өзі реттейтін ұйымдар жатады.

      4. Объективті өлшемшарттар бойынша жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілерінің қызмет салалары үшін бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау және жоспардан тыс тексеру жүргізіледі.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар

      5. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай:

      1) деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;

      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдана отырып жүзеге асырылады..

      6. Деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау Заңды, осы Заңды іске асыру мақсатында қабылданған бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін бұзатын бақылау субъектілерін анықтау үшін қажет.

      Ақпаратты жинау және өңдеу процестері толық автоматтандырылады және алынған деректердің дұрыстығын тексеруге мүмкіндік береді.

      Тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:

      1) бақылау субъектісі ұсынатын есептіліктер мен мәліметтерге мемлекеттік орган жүргізетін мониторинг нәтижелері;

      2) бұрынғы тексерулер мен бақылау субъектілеріне бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері.

      7. Қолда бар ақпарат көздері негізінде реттеуші мемлекеттік орган бағалауға жататын субъективті өлшемшарттарды қалыптастырады.

      8. Ықтимал тәуекел мен проблеманың маңыздылығына, бұзушылықтың біржолғы немесе жүйелі сипатына, әрбір ақпарат көзі бойынша бұрын қабылданған шешімдерді талдауға байланысты реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына сәйкес бұзушылық дәрежесіне – өрескел, елеулі және елеусіз дәрежелерге сәйкес келетін субъективті өлшемшарттар айқындалады.

      Бақылау субъектілері қызметінің тәуекел дәрежесін бағалауға қойылатын талаптарды бұзушылық дәрежесі (өрескел, елеулі, елеусіз) осы Өлшемшарттарға 1-қосымшаға сәйкес субъективті өлшемшарттар бойынша өрескел, елеулі, елеусіз бұзушылықтардың белгіленген анықтамаларына сәйкес беріледі.

      Талдау және бағалау кезінде бұрын есепке алынған және нақты бақылау субъектісіне қатысты пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.

      Жүргізілген алдыңғы бару арқылы профилактикалық бақылаудың қорытындылары бойынша берілген бұзушылықтарды толық көлемде жойған бақылау субъектілеріне қатысты кезекті мемлекеттік бақылау кезеңіне тізімдерді қалыптастыру кезінде оларды енгізуге жол берілмейді.

      Бағалау қызметі саласындағы уәкілетті орган субъективті өлшемшарттар бойынша бақылау субъектілерін мынадай тәуекел дәрежелерінің біріне жатқызады:

      1) жоғары тәуекел;

      2) орташа тәуекел;

      3) төмен тәуекел.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері 71-ден 100-ге дейін қоса болса, бақылау субъектісі (объектісі) тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатады.

      9. Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдығын негізге ала отырып, реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына сәйкес Өлшемшарттардың 5-тарауына сәйкес субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі.

      Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдылығы және субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің маңыздылығы осы Өлшемшарттарға 2-қосымшаға сәйкес бағалау қызметі саласындағы субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін айқындау үшін субъективті өлшемшарттар тізбесі бойынша белгіленеді.

4-тарау. Тәуекелдерді басқару

      10. Адал бақылау субъектілерін көтермелеу және бұзушыларға бақылауды шоғырландыру қағидатын іске асыру мақсатында бақылау субъектілері реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттарымен айқындалатын кезеңге бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізуден босатылады.

      11. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылаудан босату, егер мұндай негіздер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарда көзделсе, реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалаудың өлшемшарттарына сәйкес қолданылатын тәуекелдерді бағалау мен талдаудың, аудиттің, сараптамалардың баламалы (тәуелсіз) жүйелері негізінде мүмкін болады.

5-тарау. Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін есептеу тәртібі

      12. Мемлекеттік орган Өлшемшарттардың 6-тармағына сәйкес көздерден субъективті өлшемшарттар бойынша ақпарат жинайды және деректер базасын қалыптастырады.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін (R) есептеу алдыңғы тексерулер мен бақылау субъектілеріне бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін (SP) және 9-тармаққа сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін (SC) қосу жолымен, кейіннен деректер мәндерін 0-ден 100 баллға дейінгі диапозонға қалыпқа келтіре отырып, автоматтандырылған режимде жүзеге асырылады.

      Rарал = SP + SC , мұнда

      Rарал – субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші,

      SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші,

      SC – 9-тармаққа сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші.

      Есеп мемлекеттік бақылаудың әрбір саласының бақылау субъектілерінің біртекті тобының әрбір бақылау субъектісі бойынша жүргізіледі. Бұл ретте мемлекеттік бақылаудың бір саласының бақылау субъектілерінің біртекті тобына жатқызылатын бағаланатын бақылау субъектілерінің тізбесі деректерді кейіннен қалыпқа келтіру үшін іріктеу жиынтығын (іріктемені) құрайды.

      13. Алдыңғы тексерулер мен бақылау субъектілеріне бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша 0-ден 100-ге дейінгі баллмен бағаланатын бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші қалыптастырылады.

      Өлшемшарттардың 6-тармағында көрсетілген ақпарат көздерінің кез келгені бойынша бір өрескел бұзушылық анықталған кезде бақылау субъектісіне 100 балл тәуекел дәрежесінің көрсеткіші теңестіріледі және оған қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      Өрескел бұзушылықтар анықталмаған кезде бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші елеулі және елеусіз дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткішпен есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады.

      Бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, мұнда

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны.

      Елеусіз бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады.

      Бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, мұнда

      SРн – елеусіз бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеусіз бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеусіз бұзушылықтардың саны.

      Бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және елеусіз бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:

      SР = SРз + SРн, мұнда

      SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші;

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SРн – елеусіз бұзушылықтардың көрсеткіші.

      Бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.

  Бағалаушылар палаталарына
қатысты бағалау қызметі
саласындағы тәуекел дәрежесін
бағалау өлшемшарттарына
1-қосымша

Бақылау субъектілері қызметінің тәуекел дәрежесін бағалауға қойылатын талаптарды бұзу дәрежесі

Талаптар

Бұзушылық дәрежесі

1.

Бағалау қызметі саласындағы уәкілетті органға Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы заңнамасында белгіленген нысан бойынша қаржылық есептілік депозитарийінің ақпараттық жүйесін пайдалана отырып, есепті тоқсаннан кейінгі айдың 20-күніне дейін бағалаушылар палатасының қызметі және өз мүшелерінің қызметі туралы дәйекті ақпаратты ұсыну

Өрескел

2.

Ипотекалық шарт жасасу кезінде, сондай-ақ кепілге қойылған мүлікті сату кезінде қамтамасыз ету болып табылатын мүлікті бағалау туралы есептердің көшірмесін "PDF (Portabe Dokument Format)" электрондық форматында қаржылық есептілік депозитарийінің ақпараттық жүйесінде есепті тоқсаннан кейінгі айдың 20-күніне дейін орналастыру

Өрескел

3.

Бағалаушылар палатасының құрамында кемінде үш жүз бағалаушының болуы

Елеулі

4.

Бағалаушының тек бір бағалаушылар палатасына мүшелігі жөніндегі талаптарды сақтау

Елеулі

5.

Бағалаушылар палатасының мүдделер қақтығысының алдын алу немесе реттеу жөнінде шаралар белгілеуі

Елеулі

6.

Бағалаушылар палатасы мүшелерінің жалпы жиналысы бекіткен бағалаушылар палатасына мүшелігі туралы ереженің болуы

Елеулі

7.

Бағалаушылар палатасының мамандандырылған органдарының, олар туралы ережелердің және олардың қызметті жүзеге асыру қағидаларының болуы

Елеусіз

8.

Бағалаушылар палатасының жарғысында белгіленген тәртіппен және мерзімде бағалаушылар палатасында алқалық және атқарушы органдардың, бақылау органының (тексеру комиссиясының) және мамандандырылған органдардың бағалаушылар палатасы мүшелерінің жалпы жиналысымен бекітілген есептерінің болуы

Елеусіз

9.

Бағалаушылардың іскерлік және кәсіби әдеп кодексінің болуы

Елеулі

10.

Бағалаушылар палатасының жалпы жиналысымен бекітілген Бағалаушылар палатасының Сараптамалық кеңесінің қызметі туралы ереженің болуы

Елеусіз

11.

Бағалаушылар палатасы Cараптамалық кеңесінің құрамында кемінде бес сарапшының болуы

Елеулі

12.

Бағалаушылар палатасы Сараптамалық кеңесінің мүшелерін сайлау мерзімдерін сақтау

Елеусіз

13.

Бағалаушылар палатасы Сараптамалық кеңесінің төрағасы лауазымында сарапшының болу мерзімі туралы талапты сақтау

Елеусіз

14.

Бағалау туралы есепке сараптама жүргізу мерзімдерін сақтау

Елеулі

15.

Бағалаушылар палатасына кіру үшін жеке тұлға беретін құжаттардың мынадай тізімге сәйкестігі:
1) өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат;
3) "бағалаушы" біліктілігін беру туралы куәлік; 4) экономикалық қызмет саласындағы құқық бұзушылық үшін, сондай-ақ қасақана жасалған ауырлығы орташа қылмыстар, ауыр және аса ауыр қылмыстар үшін алынбаған немесе өтелмеген сотталғандығының болмауы туралы анықтама; 5) бағалаушылар палатасы белгілеген өзге де құжаттар

Елеулі

16.

Бағалаушы еңбек шартын жасасқан заңды тұлға туралы ақпараттың, сондай-ақ еңбек шартын жасасқан және (немесе) өзгерістің туындауы күнінен бастап он күнтізбелік күн ішінде бағалаушы ұсынатын осы ақпараттың кез келген өзгерісі туралы мәліметтердің болуы

Елеусіз

17.

Бағалаушы тоқсан сайын ұсынатын есеп жасалған күнді және оның реттік нөмірін, бағалау объектісін, айқындалған құнның түрін көрсете отырып, көрсетілген кезеңде қол қойылған бағалау туралы есептер жөніндегі ақпараттардың болуы

Елеусіз

18.

Бағалау қызметі саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағалаушылар палатасы әзірлеген бағалаушыларға, сарапшыларға біліктілік емтихандарын өткізуге арналғанн тест тапсырмаларының болуы

Елеулі

19.

"Бағалаушы", "сарапшы" біліктілігін беру туралы куәліктерді беру қағидаларының болуы

Елеулі

20.

Бағалаушыларға кандидаттарды оқыту, кәсіптік қайта даярлау бағдарламасының болуы және мынадай сағат көлемінде пәндерді қамтитын үлгілік бағдарламаға сәйкестігі:
"Жалпы пәндер" модулі бойынша – 30 сағат:
1) бағалау қызметін құқықтық реттеу, бағалау стандарттары;
2) нарықтық баға белгілеудің микро - және макроэкономикалық негіздері;
3) бухгалтерлік есеп және аудит негіздері, салықтар және салық салу;
4) бағалау қызметіндегі талдаудың математикалық әдістері;
"Бағалаушыларға арналған мамандандыру блогы" модулі бойынша:
1) жылжымайтын мүлікті бағалау – 40 сағат
2) жылжымалы мүлікті бағалау – 50 сағат
3) зияткерлік меншікті, материалдық емес активтердің құнын бағалау – 40 сағат
4) бизнесті және бизнеске қатысу құқықтарын бағалау – 40 сағат;
"Сарапшы үшін мамандандыру" модулі бойынша Қазақстан Республикасының бағалау қызметі саласындағы заңнамасы, бағалау стандарттары – 20 сағат

Елеулі

21.

Бағалаушылар палатасы бекіткен бағалаушылар мен сарапшылардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау курстарынан өткені туралы сертификаттарды беру қағидаларының болуы

Елеусіз

22.

Біліктілік комиссиясы отырысының өткізілгендігі жөнінде хаттаманың болуы

Елеусіз

23.

Бағалаушылар палатасы мүшелеріне қатысты тексерулерді ұйымдастыру, жүргізу және өтініштерді қарау тәртібінің болуы

Елеулі

24.

Бағалаушылар палатасында интернет-ресурстың болуы

Елеулі

25.

Бағалау қызметі саласындағы уәкілетті органға берілетін өз қызметі және өз мүшелерінің қызметі туралы тоқсан сайынғы ақпаратты бағалаушылар палатасының интернет-ресурсында уақтылы орналастыруы

Елеулі

26.

Ақшаның түсуі және жұмсалуы туралы жыл сайынғы есепті бағалаушылар палатасының интернет-ресурсында орналастыру

Елеусіз

27.

Бағалаушылар палатасының интернет-ресурсында "бағалаушы", "сарапшы" біліктілігін беру туралы шешімді орналастыру

Елеулі

28.

Бағалаушылар палатасының интернет-ресурсында бағалаушылар палатасы мүшелерінің, сараптамалық кеңес мүшелерінің тізілімдерін жүргізу және орналастыру, сондай-ақ мәліметтерге уақтылы өзгерістер (толықтырулар) енгізу.

Елеулі

29.

Сараптама кеңесі мүшелерінің тізіліміне "сарапшы" біліктілігін беру туралы куәліктің қолданылуын тоқтату туралы күні мен уақыты көрсетілген ақпаратты уақтылы енгізу

Елеулі

  Бағалаушылар палаталарына
қатысты бағалау қызметі
саласындағы тәуекел дәрежесін
бағалау өлшемшарттарына
2-қосымша

Бағалау қызметі саласындағы субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін айқындауға арналған субъективті өлшемшарттар тізбесі

      _________________________________________________________________

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің

      _________________________________________________________________

      138-бабына сәйкес

      _____________________________________бағалаушылар палатасына қатысты

Субъективті өлшемшарт көрсеткіші

Субъективті өлшемшарт көрсеткіші бойынша ақпарат көзі

Маңыздылығы бойынша үлес салмағы, балл (барлығы 100 балдан аспайды), wi

Шарттар/
мәндер, xi

1-шарт /мәні

1

2

3

4

Қазақстан Республикасы
бағалау қызметі саласындағы заңнамасында белгіленген нысан бойынша, бір тоқсанда ақпаратты уақтылы бермеу немесе бермеу, сол сияқты анық емес ақпарат беру

Бақылау субъектілері ұсынған есептілік пен мәліметтерге мемлекеттік орган жүргізетін мониторинг нәтижелері

100

1 факт

100%

      мұнда:

      xi – есепке алу шарты және субъективті өлшемшарт көрсеткішінің сандық мәні,

      wi– xi субъективті өлшемшарт көрсеткішінің үлес салмағы.

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
2023 жылғы 6 маусымдағы
№ 100 мен
Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
2023 жылғы 5 маусымдағы
№ 608 Бірлескен бұйрыққа
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2022 жылғы 19 қаңтардағы
№ 5 және
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2022 жылғы 19 қаңтардағы
№ 54 бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Бағалаушылар палатасына қатысты бағалау қызметі саласындағы тексеру парағы

      ______________________________________________________________

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138 сәйкес

      _____________________________________________________________________

      бағалаушылар

      палатасына ____________________________________________________қатысты

      бақылау субъектілерінің біртекті тобының атауы

      _____________________________________________________________________

      тексеру тағайындаған мемлекеттік орган

      _____________________________________________________________________

      бақылау субъектісіне бару арқылы тексеру/ профилактикалық бақылау тағайындау туралы акт

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      күні мен №

      Бақылау субъектісінің атауы_____________________________________________

      ____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Бақылау субъектісінің бизнес-сәйкестендіру нөмірі

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Орналасқан жерінің мекенжайы _________________________________________

      _____________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1.

Бағалау қызметі саласындағы уәкілетті органға Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы заңнамасында белгіленген нысан бойынша қаржылық есептілік депозитарийінің ақпараттық жүйесін пайдалана отырып, есепті тоқсаннан кейінгі айдың 20-күніне дейін бағалаушылар палатасының қызметі және өз мүшелерінің қызметі туралы дәйекті ақпаратты ұсыну



2.

Ипотекалық шарт жасасу кезінде, сондай-ақ кепілге қойылған мүлікті сату кезінде қамтамасыз ету болып табылатын мүлікті бағалау туралы есептердің көшірмесін "PDF (Portabe Dokument Format)" электрондық форматында қаржылық есептілік депозитарийінің ақпараттық жүйесінде есепті тоқсаннан кейінгі айдың 20-күніне дейін орналастыру



3.

Бағалаушылар палатасының құрамында кемінде үш жүз бағалаушының болуы



4.

Бағалаушының тек бір бағалаушылар палатасына мүшелігі жөніндегі талаптарды сақтау



5.

Бағалаушылар палатасының мүдделер қақтығысының алдын алу немесе реттеу жөнінде шаралар белгілеуі



6.

Бағалаушылар палатасы мүшелерінің жалпы жиналысы бекіткен бағалаушылар палатасына мүшелігі туралы ереженің болуы



7.

Бағалаушылар палатасының мамандандырылған органдарының, олар туралы ережелердің және олардың қызметті жүзеге асыру қағидаларының болуы



8.

Бағалаушылар палатасының жарғысында белгіленген тәртіппен және мерзімде бағалаушылар палатасында алқалық және атқарушы органдардың, бақылау органының (тексеру комиссиясының) және мамандандырылған органдардың бағалаушылар палатасы мүшелерінің жалпы жиналысымен бекітілген есептерінің болуы



9.

Бағалаушылардың іскерлік және кәсіби әдеп кодексінің болуы



10.

Бағалаушылар палатасының жалпы жиналысымен бекітілген Бағалаушылар палатасының Сараптамалық кеңесінің қызметі туралы ереженің болуы



11.

Бағалаушылар палатасы Cараптамалық кеңесінің құрамында кемінде бес сарапшының болуы



12.

Бағалаушылар палатасы Сараптамалық кеңесінің мүшелерін сайлау мерзімдерін сақтау



13.

Бағалаушылар палатасы Сараптамалық кеңесінің төрағасы лауазымында сарапшының болу мерзімі туралы талапты сақтау



14.

Бағалау туралы есепке сараптама жүргізу мерзімдерін сақтау



15.

Бағалаушылар палатасына кіру үшін жеке тұлға беретін құжаттардың мынадай тізімге сәйкестігі:
1) өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат;
3) "бағалаушы" біліктілігін беру туралы куәлік; 4) экономикалық қызмет саласындағы құқық бұзушылық үшін, сондай-ақ қасақана жасалған ауырлығы орташа қылмыстар, ауыр және аса ауыр қылмыстар үшін алынбаған немесе өтелмеген сотталғандығының болмауы туралы анықтама; 5) бағалаушылар палатасы белгілеген өзге де құжаттар



16.

Бағалаушы еңбек шартын жасасқан заңды тұлға туралы ақпараттың, сондай-ақ еңбек шартын жасасқан және (немесе) өзгерістің туындауы күнінен бастап он күнтізбелік күн ішінде бағалаушы ұсынатын осы ақпараттың кез келген өзгерісі туралы мәліметтердің болуы



17.

Бағалаушы тоқсан сайын ұсынатын есеп жасалған күнді және оның реттік нөмірін, бағалау объектісін, айқындалған құнның түрін көрсете отырып, көрсетілген кезеңде қол қойылған бағалау туралы есептер жөніндегі ақпараттардың болуы



18.

Бағалау қызметі саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағалаушылар палатасы әзірлеген бағалаушыларға, сарапшыларға біліктілік емтихандарын өткізуге арналғанн тест тапсырмаларының болуы



19.

"Бағалаушы", "сарапшы" біліктілігін беру туралы куәліктерді беру қағидаларының болуы



20.

Бағалаушыларға кандидаттарды оқыту, кәсіптік қайта даярлау бағдарламасының болуы және мынадай сағат көлемінде пәндерді қамтитын үлгілік бағдарламаға сәйкестігі:
"Жалпы пәндер" модулі бойынша – 30 сағат:
1) бағалау қызметін құқықтық реттеу, бағалау стандарттары;
2) нарықтық баға белгілеудің микро - және макроэкономикалық негіздері;
3) бухгалтерлік есеп және аудит негіздері, салықтар және салық салу;
4) бағалау қызметіндегі талдаудың математикалық әдістері;
"Бағалаушыларға арналған мамандандыру блогы" модулі бойынша:
1) жылжымайтын мүлікті бағалау – 40 сағат
2) жылжымалы мүлікті бағалау – 50 сағат
3) зияткерлік меншікті, материалдық емес активтердің құнын бағалау – 40 сағат
4) бизнесті және бизнеске қатысу құқықтарын бағалау – 40 сағат;
"Сарапшы үшін мамандандыру" модулі бойынша Қазақстан Республикасының бағалау қызметі саласындағы заңнамасы, бағалау стандарттары – 20 сағат



21.

Бағалаушылар палатасы бекіткен бағалаушылар мен сарапшылардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау курстарынан өткені туралы сертификаттарды беру қағидаларының болуы



22.

Біліктілік комиссиясы отырысының өткізілгендігі жөнінде хаттаманың болуы



23.

Бағалаушылар палатасы мүшелеріне қатысты тексерулерді ұйымдастыру, жүргізу және өтініштерді қарау тәртібінің болуы



24.

Бағалаушылар палатасында интернет-ресурстың болуы



25.

Бағалау қызметі саласындағы уәкілетті органға берілетін өз қызметі және өз мүшелерінің қызметі туралы тоқсан сайынғы ақпаратты бағалаушылар палатасының интернет-ресурсында уақтылы орналастыруы



26.

Ақшаның түсуі және жұмсалуы туралы жыл сайынғы есепті бағалаушылар палатасының интернет-ресурсында орналастыру



27.

Бағалаушылар палатасының интернет-ресурсында "бағалаушы", "сарапшы" біліктілігін беру туралы шешімді орналастыру



28.

Бағалаушылар палатасының интернет-ресурсында бағалаушылар палатасы мүшелерінің, сараптамалық кеңес мүшелерінің тізілімдерін жүргізу және орналастыру, сондай-ақ мәліметтерге уақтылы өзгерістер (толықтырулар) енгізу



29.

Сараптама кеңесі мүшелерінің тізіліміне "сарапшы" біліктілігін беру туралы куәліктің қолданылуын тоқтату туралы күні мен уақыты көрсетілген ақпаратты уақтылы енгізу



      Лауазымды тұлға(лар)

      _____________________________________________________________________

      лауазымы қолы

      _____________________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      Бақылау субъектісінің басшысы _________________________________________

      лауазымы қолы

      ____________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

О внесении изменений в совместный приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 января 2022 года № 54 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 января 2022 года № 5 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов в области оценочной деятельности в отношении палат оценщиков"

Совместный приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов Республики Казахстан от 5 июня 2023 года № 608 и Министра национальной экономики от 6 июня 2023 года № 100. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 июня 2023 года № 32708

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 января 2022 года № 54 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 января 2022 года № 5 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов в области оценочной деятельности в отношении палат оценщиков" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 26590) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктами 5 и 6 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЕМ:";

      приложения 1 и 2 к указанному совместному приказу изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Департаменту методологии бухгалтерского учета, аудита и оценки Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра финансов Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
__________А. Куантыров
      Заместитель Премьер-Министра
- Министр финансов
Республики Казахстан
_________Е. Жамаубаев

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1
к совместному приказу
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 6 июня 2023 года № 100
и Заместитель Премьер-Министра
- Министр финансов
Республики Казахстан
от 5 июня 2023 года № 608
  Приложение 1
к совместному приказу
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 19 января 2022 года № 5
и Министра финансов
Республики Казахстан
от 19 января 2022 года № 54

Критерии оценки степени риска в области оценочной деятельности в отношении палат оценщиков

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска в области оценочной деятельности в отношении палат оценщиков (далее – Критерии) разработаны в соответствии со статьей 141 и статьей 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс), приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 22 июня 2022 года № 48 "Об утверждении Правил формирования регулирующими государственными органами системы оценки и управления рисками и о внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 "Об утверждении Правил формирования государственными органами системы оценки рисков и формы проверочных листов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 28577) и приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 "Об утверждении формы проверочного листа" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 17371), для отнесения субъектов контроля, осуществляющих оценочную деятельность, к степеням риска.

      2. В настоящих Критериях использованы следующие понятия:

      1) балл – количественная мера исчисления риска;

      2) субъект контроля – саморегулируемая организация в сфере профессиональной деятельности, созданная в целях осуществления контроля качества оценочной деятельности ее членов, защиты прав и законных интересов оценщиков;

      3) нормализация данных – статистическая процедура, предусматривающая приведение значений, измеренных в различных шкалах, к условно общей шкале;

      4) значительное нарушение – нарушение требований, установленных Законом, нормативными правовыми актами Республики Казахстан в области оценочной деятельности, принятыми в целях реализации указанного Закона, которые приводят к существенным нарушениям прав, свобод и законных интересов физических и юридических лиц;

      5) незначительное нарушение – нарушение требований, установленных Законом, нормативными правовыми актами Республики Казахстан в области оценочной деятельности, принятыми в целях реализации указанного Закона;

      6) грубое нарушение – нарушение требований, установленных Законом, нормативными правовыми актами Республики Казахстан в области оценочной деятельности, принятыми в целях реализации указанного Закона, влекущих административную ответственность, предусмотренную Кодексом Республики Казахстан "Об административных правонарушениях", а также нарушение условий создания саморегулируемой организацией, основанной на обязательном членстве;

      7) риск – вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта контроля, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      8) система оценки и управления рисками – процесс принятия управленческих решений, направленных на снижение вероятности наступления неблагоприятных факторов путем распределения субъектов контроля по степеням риска для последующего осуществления профилактического контроля с посещением субъекта контроля с целью минимально возможной степени ограничения свободы предпринимательства, обеспечивая при этом допустимый уровень риска в соответствующих сферах деятельности, а также направленных на изменение уровня риска для конкретного субъекта контроля и (или) освобождения такого субъекта контроля от профилактического контроля с посещением субъекта контроля;

      9) объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов контроля в зависимости от степени риска в оценочной деятельности и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта контроля;

      10) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта контроля;

      11) критерии оценки степени риска – совокупность количественных и качественных показателей, связанных с непосредственной деятельностью субъекта контроля, особенностями отраслевого развития и факторами, влияющими на это развитие, позволяющих отнести субъекты контроля к различным степеням риска.

Глава 2. Объективные критерии

      3. По объективным критериям к субъектам контроля высокой степени риска относятся саморегулируемые организации в области оценочной деятельности.

      4. Для сфер деятельности субъектов контроля, отнесенных к высокой степени риска по объективным критериям, проводятся профилактический контроль с посещением субъекта контроля и внеплановая проверка.

Глава 3. Субъективные критерии

      5. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:

      1) формирование базы данных и сбор информации;

      2) анализ информации и оценка рисков.

      6. Формирование базы данных и сбор информации необходимы для выявления субъектов контроля, нарушающих Закон, нормативные правовые акты Республики Казахстан в области оценочной деятельности, принятые в целях реализации указанного Закона.

      Процессы сбора и обработки информации в полной мере автоматизируются и допускают возможность проверки корректности полученных данных.

      Для оценки степени риска используются следующие источники информации:

      1) результаты проводимого государственным органом мониторинга отчетности и сведений, представленных субъектами контроля;

      2) результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов контроля.

      7. На основании имеющихся источников информации, регулирующий государственный орган формирует субъективные критерии, подлежащие оценке.

      8. В зависимости от возможного риска и значимости проблемы, единичности или системности нарушения, анализа принятых ранее решений по каждому источнику информации определяются субъективные критерии, которые в соответствии с критериями оценки степени риска регулирующего государственного органа соответствуют степени нарушения – грубое, значительное и незначительное.

      Степень нарушения требований к оценке степени риска деятельности субъектов контроля (грубое, значительное, незначительное) присваивается в соответствии с установленными определениями грубых, значительных, незначительных нарушений по субъективным критериям согласно приложению 1 к настоящим Критериям.

      При анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенные и использованные в отношении конкретного субъекта контроля либо данные, по которым истек срок исковой давности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      В отношении субъектов контроля, устранивших в полном объеме выданные нарушения по итогам проведенного предыдущего профилактического контроля с посещением, не допускается включение их при формировании списков на очередной период государственного контроля.

      Уполномоченный орган в области оценочной деятельности по субъективным критериям относит субъекты контроля к одной из следующих степеней риска:

      1) высокий риск;

      2) средний риск;

      3) низкий риск.

      При показателе степени риска по субъективным критериям от 71 до 100 включительно субъект (объект) контроля относится к высокой степени риска.

      9. Исходя из приоритетности применяемых источников информации согласно критериям оценки степени риска регулирующего государственного органа в соответствии с главой 5 Критериев, рассчитывается общий показатель степени риска по субъективным критериям по шкале от 0 до 100.

      Приоритетность применяемых источников информации и значимость показателей субъективных критериев устанавливаются по перечню субъективных критериев для определения степени риска по субъективным критериям в области оценочной деятельности согласно приложению 2 к настоящим Критериям.

Глава 4. Управление рисками

      10. В целях реализации принципа поощрения добросовестных субъектов контроля и концентрации контроля на нарушителях субъекты контроля освобождаются от проведения профилактического контроля с посещением субъекта контроля на период, определяемый субъективными критериями оценки степени риска регулирующего государственного органа.

      11. Освобождение от профилактического контроля с посещением субъекта контроля возможно на основании применяемых альтернативных (независимых) систем оценки и анализа рисков, аудита, экспертиз в соответствии с критериями оценки степени риска регулирующего государственного органа, если такие основания предусмотрены в международных договорах, ратифицированных Республикой Казахстан.

Глава 5. Порядок расчета степени риска по субъективным критериям

      12. Государственный орган собирает информацию и формирует базу данных по субъективным критериям из источников согласно пункту 6 Критериев.

      Расчет показателя степени риска по субъективным критериям (R) осуществляется в автоматизированном режиме путем суммирования показателя степени риска по нарушениям по результатам предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов контроля (SP) и показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 9 (SC), с последующей нормализацией значений данных в диапазон от 0 до 100 баллов.

      Rпром = SP + SC, где

      Rпром – промежуточный показатель степени риска по субъективным критериям,

      SР – показатель степени риска по нарушениям,

      SC – показатель степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 9.

      Расчет производится по каждому субъекту контроля однородной группы субъектов контроля каждой сферы государственного контроля. При этом перечень оцениваемых субъектов контроля, относимых к однородной группе субъектов контроля одной сферы государственного контроля, образует выборочную совокупность (выборку) для последующей нормализации данных.

      13. По данным, полученным по результатам предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов контроля, формируется показатель степени риска по нарушениям, оцениваемый в баллах от 0 до 100.

      При выявлении одного грубого нарушения по любому из источников информации, указанных в пункте 6 Критериев, субъекту контроля приравнивается показатель степени риска 100 баллов и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта контроля.

      При не выявлении грубых нарушений показатель степени риска по нарушениям рассчитывается суммарным показателем по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7.

      Данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, где:

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество значительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных значительных нарушений;

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3.

      Данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, где:

      SРн – показатель незначительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество незначительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных незначительных нарушений;

      Показатель степени риска по нарушениям (SР) рассчитывается по шкале от 0 до 100 баллов и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

      SР = SРз + SРн, где:

      SР – показатель степени риска по нарушениям;

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SРн – показатель незначительных нарушений.

      Полученное значение показателя степени риска по нарушениям включается в расчет показателя степени риска по субъективным критериям.

  Приложение 1
к Критериям оценки
степени риска в области
оценочной деятельности
в отношении палат оценщиков

Степени нарушения требований к оценке степени риска деятельности субъектов контроля

Требования

Степень нарушения

1.

Предоставление в уполномоченный орган в области оценочной деятельности достоверной информации о деятельности палаты оценщиков и деятельности своих членов по форме, установленной законодательством Республики Казахстан об оценочной деятельности, до 20 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, с использованием информационной системы депозитария финансовой отчетности

Грубое

2.

Размещение копии отчетов об оценке имущества, являющегося обеспечением при заключении ипотечного договора, а также при реализации заложенного имущества, в электронном формате "PDF (Portabe Dokument Format)" в информационной системе депозитария финансовой отчетности до 20 числа месяца, следующего за отчетным кварталом

Грубое

3.

Наличие в составе палаты оценщиков не менее трехсот оценщиков

Значительное

4.

Соблюдение требований о членстве оценщика только в одной палате оценщиков

Значительное

5.

Установление палатой оценщиков мер по предотвращению или урегулированию конфликта интересов

Значительное

6.

Наличие положения о членстве в палате оценщиков, утвержденного общим собранием членов палаты оценщиков

Значительное

7.

Наличие Специализированных органов палаты оценщиков, положений о них и правил осуществления ими деятельности

Незначительное

8.

Наличие утвержденных общим собранием членов палаты оценщиков отчетов коллегиального и исполнительного органов, контрольного органа (ревизионной комиссии) и специализированных органов в порядке и сроки, установленные уставом палаты оценщиков

Незначительное

9.

Наличие кодекса деловой и профессиональной этики оценщиков

Значительное

10.

Наличие Положения о деятельности Экспертного Совета палаты оценщиков, утвержденного общим собранием членов палаты оценщиков

Незначительное

11.

Наличие в составе Экспертного Совета палаты оценщиков не менее пяти экспертов

Значительное

12.

Соблюдение сроков избрания членов Экспертного Совета палаты оценщиков

Незначительное

13.

Соблюдение требования о сроке пребывания эксперта на должности Председателя Экспертного Совета палаты оценщиков

Незначительное

14.

Соблюдение сроков проведения экспертизы отчета об оценке

Значительное

15.

Соответствие документов, представляемых физическим лицом для вступления в члены палаты оценщиков, следующему списку:
1) заявление;
2) документ, удостоверяющий личность;
3) свидетельство о присвоении квалификации "оценщик";
4) справка об отсутствии неснятой или непогашенной судимости за правонарушения в сфере экономической деятельности, а также за преступления средней тяжести, совершенные умышленно, тяжкие и особо тяжкие преступления;
5) иные документы, установленные палатой оценщиков

Значительное

16.

Наличие информации о юридическом лице, с которым оценщик заключил трудовой договор, а также сведений о любых изменениях этой информации, предоставляемой оценщиком в течение десяти календарных дней с даты заключения трудового договора и (или) возникновения изменений

Незначительное

17.

Наличие информации, о подписанных в указанный период отчетах об оценке, с указанием даты составления отчета и его порядкового номера, объекта оценки, вида определенной стоимости, ежеквартально предоставляемой оценщиком

Незначительное

18.

Наличие согласованных с уполномоченным органом в области оценочной деятельности тестовых заданий для проведения квалификационного экзамена оценщиков, экспертов, разработанных палатой оценщиков

Значительное

19.

Наличие правил выдачи свидетельств о присвоении квалификаций "оценщик", "эксперт"

Значительное

20.

Наличие программы обучения, профессиональной переподготовки кандидатов в оценщики и соответствие типовой программе, включающей дисциплины в следующем объеме часов:
по модулю "Общие дисциплины" – 30 часов:
1) правовое регулирование оценочной деятельности, стандарты оценки;
2) микро - и макроэкономические основы рыночного ценообразования;
3) основы бухгалтерского учета и аудита, налоги и налогообложение;
4) математические методы анализа в оценочной деятельности;
по модулю "Блок специализаций для оценщиков":
1) оценка недвижимого имущества – 40 часов
2) оценка движимого имущества – 50 часов
3) оценка интеллектуальной собственности, стоимости нематериальных активов – 40 часов
4) оценка бизнеса и прав участия в бизнесе – 40 часов;
по модулю "Специализация для эксперта" – законодательство в области оценочной деятельности Республики Казахстан, стандарты оценки – 20 часов

Значительное

21.

Наличие правил выдачи сертификатов о прохождении курсов повышения квалификации и переподготовки оценщиков и экспертов, утвержденных палатой оценщиков

Незначительное

22.

Наличие протокола о проведении заседания Квалификационной комиссии

Незначительное

23.

Наличие порядка организации, проведения проверок и рассмотрения обращений в отношении членов палаты оценщиков

Значительное

24.

Наличие у палаты оценщиков интернет-ресурса

Значительное

25.

Своевременное размещение на интернет-ресурсе палаты оценщиков ежеквартальной информации о своей деятельности и деятельности своих членов, предоставляемой в уполномоченный орган в области оценочной деятельности

Значительное

26.

Размещение на интернет-ресурсе палаты оценщиков ежегодного отчета о поступлении и расходовании денег

Незначительное

27.

Размещение на интернет-ресурсе палаты оценщиков решений о присвоении квалификаций "оценщик", "эксперт"

Значительное

28.

Ведение и размещение на интернет-ресурсе палаты оценщиков реестров членов палаты оценщиков, членов экспертного совета, а также своевременное внесение изменений (дополнений) в сведения.

Значительное

29.

Своевременное внесение в реестр членов экспертного совета информации с указанием даты и времени о прекращении действия свидетельства о присвоении квалификации "эксперт"

Значительное

  Приложение 2
к Критериям оценки
степени риска в области
оценочной деятельности
в отношении палат оценщиков

Перечень субъективных критериев для определения степени риска по субъективным критериям в области оценочной деятельности

      ____________________________________________________________________
в соответствии со статьей 138
____________________________________________________________________
Предпринимательского кодекса Республики Казахстан
в отношении палат оценщиков
____________________________________________________________________

Показатель субъективного критерия

Источник информации по показателю субъективного критерия

Удельный вес по значимости, балл (в сумме не превышает 100 баллов), wi

Условия /значения, xi

условие 1/значение

1

2

3

4

Несвоевременное предоставление или непредоставление, а равно предоставление недостоверной информации по форме, установленной законодательством Республики Казахстан об оценочной деятельности, за один квартал

Результаты проводимого государственным органом мониторинга отчетности и сведений, представленных субъектами контроля

100

1 факт

100 %

      где:
xi – условие учета и числовое значение показателя субъективного критерия,
wi – удельный вес показателя субъективного критерия xi

  Приложение 2
к совместному приказу
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 6 июня 2023 года № 100
и Заместитель Премьер-Министра
- Министр финансов
Республики Казахстан
от 5 июня 2023 года № 608
  Приложение 2
к совместному приказу
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 19 января 2022 года № 5
и Министра финансов
Республики Казахстан
от 19 января 2022 года № 54

Проверочный лист в области оценочной деятельности в отношении палат оценщиков

      ____________________________________________________________________
в соответствии со статьей 138 Предпринимательского кодекса
____________________________________________________________________
Республики Казахстан в отношении палат оценщиков
____________________________________________________________________
наименование однородной группы субъектов контроля
____________________________________________________________________
Государственный орган, назначивший проверку
____________________________________________________________________
Акт о назначении проверки/профилактического контроля с посещением субъекта контроля
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
дата и №
Наименование субъекта контроля
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Бизнес-идентификационный номер субъекта контроля
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Адрес места нахождения
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1.

Предоставление в уполномоченный орган в области оценочной деятельности достоверной информации о деятельности палаты оценщиков и деятельности своих членов по форме, установленной законодательством Республики Казахстан об оценочной деятельности, до 20 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, с использованием информационной системы депозитария финансовой отчетности



2.

Размещение копии отчетов об оценке имущества, являющегося обеспечением при заключении ипотечного договора, а также при реализации заложенного имущества, в электронном формате "PDF (Portabe Dokument Format)" в информационной системе депозитария финансовой отчетности до 20 числа месяца, следующего за отчетным кварталом



3.

Наличие в составе палаты оценщиков не менее трехсот оценщиков



4.

Соблюдение требований о членстве оценщика только в одной палате оценщиков



5.

Установление палатой оценщиков мер по предотвращению или урегулированию конфликта интересов



6.

Наличие положения о членстве в палате оценщиков, утвержденного общим собранием членов палаты оценщиков



7.

Наличие Специализированных органов палаты оценщиков, положений о них и правил осуществления ими деятельности



8.

Наличие утвержденных общим собранием членов палаты оценщиков отчетов коллегиального и исполнительного органов, контрольного органа (ревизионной комиссии) и специализированных органов в порядке и сроки, установленные уставом палаты оценщиков



9.

Наличие кодекса деловой и профессиональной этики оценщиков



10.

Наличие Положения о деятельности Экспертного Совета палаты оценщиков, утвержденного общим собранием членов палаты оценщиков



11.

Наличие в составе Экспертного Совета палаты оценщиков не менее пяти экспертов



12.

Соблюдение сроков избрания членов Экспертного Совета палаты оценщиков



13.

Соблюдение требования о сроке пребывания эксперта на должности Председателя Экспертного Совета палаты оценщиков



14.

Соблюдение сроков проведения экспертизы отчета об оценке



15.

Соответствие документов, представляемых физическим лицом для вступления в члены палаты оценщиков, следующему списку:
1) заявление;
2) документ, удостоверяющий личность;
3) свидетельство о присвоении квалификации "оценщик";
4) справка об отсутствии неснятой или непогашенной судимости за правонарушения в сфере экономической деятельности, а также за преступления средней тяжести, совершенные умышленно, тяжкие и особо тяжкие преступления;
5) иные документы, установленные палатой оценщиков



16.

Наличие информации о юридическом лице, с которым оценщик заключил трудовой договор, а также сведений о любых изменениях этой информации, предоставляемой оценщиком в течение десяти календарных дней с даты заключения трудового договора и (или) возникновения изменений



17.

Наличие информации, о подписанных в указанный период отчетах об оценке, с указанием даты составления отчета и его порядкового номера, объекта оценки, вида определенной стоимости, ежеквартально предоставляемой оценщиком



18.

Наличие согласованных с уполномоченным органом в области оценочной деятельности тестовых заданий для проведения квалификационного экзамена оценщиков, экспертов, разработанных палатой оценщиков



19.

Наличие правил выдачи свидетельств о присвоении квалификаций "оценщик", "эксперт"



20.

Наличие программы обучения, профессиональной переподготовки кандидатов в оценщики и соответствие типовой программе, включающей дисциплины в следующем объеме часов:
по модулю "Общие дисциплины" – 30 часов:
1) правовое регулирование оценочной деятельности, стандарты оценки;
2) микро - и макроэкономические основы рыночного ценообразования;
3) основы бухгалтерского учета и аудита, налоги и налогообложение;
4) математические методы анализа в оценочной деятельности;
по модулю "Блок специализаций для оценщиков":
1) оценка недвижимого имущества – 40 часов
2) оценка движимого имущества – 50 часов
3) оценка интеллектуальной собственности, стоимости нематериальных активов – 40 часов
4) оценка бизнеса и прав участия в бизнесе – 40 часов;
по модулю "Специализация для эксперта" – законодательство в области оценочной деятельности Республики Казахстан, стандарты оценки – 20 часов.



21.

Наличие правил выдачи сертификатов о прохождении курсов повышения квалификации и переподготовки оценщиков и экспертов, утвержденных палатой оценщиков



22.

Наличие протокола о проведении заседания Квалификационной комиссии



23.

Наличие порядка организации, проведения проверок и рассмотрения обращений в отношении членов палаты оценщиков



24.

Наличие у палаты оценщиков интернет-ресурса



25.

Своевременное размещение на интернет-ресурсе палаты оценщиков ежеквартальной информации о своей деятельности и деятельности своих членов, предоставляемой в уполномоченный орган в области оценочной деятельности



26.

Размещение на интернет-ресурсе палаты оценщиков ежегодного отчета о поступлении и расходовании денег



27.

Размещение на интернет-ресурсе палаты оценщиков решений о присвоении квалификаций "оценщик", "эксперт"



28.

Ведение и размещение на интернет-ресурсе палаты оценщиков реестров членов палаты оценщиков, членов экспертного совета, а также своевременное внесение изменений (дополнений) в сведения



29.

Своевременное внесение в реестр членов экспертного совета информации с указанием даты и времени о прекращении действия свидетельства о присвоении квалификации "эксперт"



      Должностное (ые) лицо (а) ________________________________________
должность подпись
________________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Руководитель субъекта контроля
________________________________________________________________
должность подпись
_________________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)