"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының 2020 жылғы 28 қаңтардағы № 22 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының 2023 жылғы 16 маусымдағы № 192 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министірлігінде 2023 жылғы 19 маусымда № 32846 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының 2020 жылғы 28 қаңтардағы № 22 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19941 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 21-бабы 1-тармағының 3) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізу қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Превенция қызметі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін, Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының бірінші орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл агенттігінің
(Сыбайлас жемқорлыққа қарсы
қызмет) Төрағасы
А. Жұмағали

  Қазақстан Республикасының
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл агенттігінің (Сыбайлас
жемқорлыққа қарсы қызмет)
Төрағасы
2023 жылғы 16 маусымдағы
№ 192 бұйрыққа
қосымша
  Қазақстан Республикасының
Сыбайлас жемқорлыққа
қарсы іс-қимыл агенттігі
(Сыбайлас жемқорлыққа қарсы
қызмет) Төрағасының
2020 жылғы 28 қаңтардағы
№ 22 бұйрығымен
бекітілген

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 21-бабы 1-тармағының 3) тармақшасына сәйкес әзірленді және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторингті сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган), оның аумақтық бөлімшелері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың өзге де субъектілері жүргізеді.

      3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың өзге де субъектілері – мемлекеттік органдар, квазимемлекеттік сектор субъектілері, қоғамдық бірлестіктер, сондай-ақ өзге жеке және заңды тұлғалар.

      4. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторингтің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы құқық қолдану тәжірибесін бағалау болып табылады.

      5. Осы Қағидалардың қолданысы арнаулы мемлекеттік органдардың қызметіне қолданылмайды.

      6. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторингтің мәні – сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тиімділігіне, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы құқық қолдану тәжірибесінің жағдайына, сондай-ақ қоғамның сыбайлас жемқорлық деңгейін түйсінуі мен бағалауына қатысты ақпарат болып табылады.

      7. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізуге арналған ақпарат көздері:

      1) құқықтық статистика органдарының деректері;

      2) жеке және заңды тұлғалардың сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мәселелері жөніндегі өтініштері;

      3) үкіметтік емес және халықаралық ұйымдардың мәліметтері;

      4) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша әлеуметтанушылық сұрастырулар деректері;

      5) бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар;

      6) заңмен тыйым салынбаған өзге де ақпарат көздері болып табылады.

2-тарау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізу тәртібі

      8. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген ақпаратты жинақтау, өңдеу, қорыту, талдау және бағалау жолымен жүргізіледі.

      9. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг мынадай түрлерге бөлінеді:

      1) кешенді;

      2) тақырыптық.

      10. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешенді мониторингті уәкілетті орган және оның аумақтық бөлімшелері жүргізеді.

      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешенді мониторингті жүргізу кезінде қызметтің әртүрлі салаларындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша құқық қолдану тәжірибесі, оның ішінде екі және одан да көп мемлекеттік органның, ұйымдардың және/немесе квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметі бағаланады.

      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешенді мониторинг міндеттері:

      1) сыбайлас жемқорлық көріністеріне барынша шалдыққан қызмет салаларын анықтау;

      2) мемлекеттік органдар, ұйымдар, квазимемлекеттік сектор субъектілері қабылдайтын сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың тиімділігін бағалау;

      3) қоғамның сыбайлас жемқорлық деңгейін түсінуі мен бағалауын талдау.

      11. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тақырыптық мониторингті уәкілетті орган, оның аумақтық бөлімшілері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың өзге де субъектілері жүргізеді.

      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тақырыптық мониторинг жүргізу кезінде қызметтің белгілі бір саласында, нақты мемлекеттік органда, квазимемлекеттік сектор ұйымында немесе субъектісінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша құқық қолдану тәжірибесі бағаланады.

      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тақырыптық мониторингтің міндеті белгілі бір салада, нақты мемлекеттік органда, ұйымда немесе квазимемлекеттік сектор субъектісінде сыбайлас жемқорлық көріністеріне ықпал ететін мәселелерді зерделеу болып табылады.

      12. Қажет болған жағдайда уәкілетті орган немесе оның аумақтық бөлімшесі басшысының шешімімен жұртшылық пен сараптамалық қоғамдастық өкілдерін тарта отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізу үшін жұмыс тобы құрылады (келісім бойынша).

      13. Уәкілетті орган және оның аумақтық бөлімшелері сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторингті мынадай мерзімдерде жүргізеді:

      1) сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешенді мониторинг – жылына кемінде бір рет;

      2) сыбайлас жемқорлыққа қарсы тақырыптық мониторинг – тұрақты негізде.

      14. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың өзге де субъектілері сыбайлас жемқорлыққа қарсы тақырыптық мониторингті өз бастамасы бойынша, кез келген уақытта мынадай тәртіппен жүргізеді:

      1) осы Қағидалардың 7-тармағында көзделген ақпаратты ашық көздерден жинау және қорыту;

      2) жиналған ақпаратты зерделеу және талдау;

      3) белгілі бір қызмет саласында, нақты мемлекеттік органда, ұйымда немесе квазимемлекеттік сектор субъектісінде сыбайлас жемқорлық көріністеріне ықпал ететін проблемалық мәселелерді айқындау;

      4) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекеттік органдар, ұйымдар және/немесе квазимемлекеттік сектор субъектілері қызметінің тиімділігін арттыру жөнінде ұсыныстар әзірлей отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг нәтижесін қалыптастыру.

3-тарау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг нәтижелері

      15. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешенді және тақырыптық мониторингтің қорытындылары бойынша осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторингтің нәтижелерін және осы Қағидалардың 16-тармағына сәйкес шешімді көрсететін талдамалық есеп қалыптастырылады.

      16. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг нәтижелері бойынша:

      1) сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың тиімділігін бағалау және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекеттік органдар, ұйымдар және/немесе квазимемлекеттік сектор субъектілері қызметінің тиімділігін арттыру жөніндегі ұсыныстар әзірлеу;

      2) мемлекеттік органдардың, ұйымдардың және/немесе квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне талдау жүргізу туралы ұсынымдар әзірлеу қамтылатын шешім қалыптастырылады.

      17. Уәкілетті органның аумақтық бөлімшелері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың өзге де субъектілері жүргізген сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг қорытындылары бойынша талдамалық есеп осы Қағидалардың 16-тармағына сәйкес қабылданған шешімді қарау үшін орталық мемлекеттік органның мүдделі аумақтық бөлімшесіне, жергілікті атқарушы органға, мемлекеттік ұйымға немесе квазимемлекеттік сектор субъектісіне, сондай-ақ жинақтау үшін уәкілетті органға жіберіледі.

      18. Уәкілетті орган өзінің аумақтық бөлімшелері мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс қимылдың өзге де субъектілері жіберетін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторингтің қорытындылары бойынша талдамалық есептерді тұрақты негізде қарайды және талдайды.

      19. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешенді мониторинг қорытындылары бойынша талдамалық есеп уәкілетті органның ресми интернет-ресурсында орналастырылады.

      20. Уәкілетті орган жүргізген сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг қорытындылары бойынша талдамалық есеп мүдделі мемлекеттік органдарға, ұйымдарға, квазимемлекеттік сектор субъектілеріне жіберіледі.

      21. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг қорытындылары мемлекеттік органдар мен квазимемлекеттік сектор субъектілері құратын сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі консультативтік-кеңесші органдардың, қоғамдық кеңестердің отырыстарында қаралуы мүмкін.

  Сыбайлас жемқорлыққа
қарсы мониторинг жүргізу
қағидаларына қосымша

      Нысан

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг қорытындылары бойынша талдамалық есеп

      ________________________________________________________
(сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг түрі)

      I. Кіріспе бөлім

      1. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізілген қызмет саласының атауы/сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізілген мемлекеттік органның (органдардың), ұйымның (ұйымдардың) және/немесе квазимемлекеттік сектор субъектісінің (субъектілерінің) атауы: ________________________________________________________________.

      2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізді: жеке/заңды тұлға, электрондық пошта мекенжайы, телефон нөмірі ________________________________________________________________.

      3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг жүргізу кезеңі: __________ басталып, __________ аяқталды.

      II. Ақпараттық-талдамалық бөлім

      Мемлекеттік органдардың, ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметінде сыбайлас жемқорлықтың жай-күйі мен туындау себептерін сипаттайтын сандық және сапалық көрсеткіштер.

      III. Қорытынды бөлім

      Қорытындылар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі құқық қолдану практикасының тиімділігін өлшеуге мүмкіндік беретін сандық және/немесе сапалық көрсеткіштер және осы Қағидалардың 16-тармағына сәйкес шешім.

О внесении изменений в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 28 января 2020 года № 22 "Об утверждении Правил проведения антикоррупционного мониторинга"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 16 июня 2023 года № 192. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 июня 2023 года № 32846

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 28 января 2020 года № 22 "Об утверждении Правил проведения антикоррупционного мониторинга" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19941) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 3) пункта 1 статьи 21 Закона Республики Казахстан "О противодействии коррупции" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      Правила проведения антикоррупционного мониторинга, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Службе превенции Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Первого заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы).

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства
Республики Казахстан
по противодействию коррупции
(Антикоррупционной службы)
А. Жұмағали

  Приложение к приказу
Председатель Агентства
Республики Казахстан
по противодействию коррупции
(Антикоррупционной службы)
от 16 июня 2023 года № 192
  Утверждены приказом
Председателя Агентства
Республики Казахстан
по противодействию коррупции
(Антикоррупционной службы)
от 28 января 2020 года № 22

Правила проведения антикоррупционного мониторинга

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения антикоррупционного мониторинга (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 3) пункта 1 статьи 21 Закона Республики Казахстан "О противодействии коррупции" и определяют порядок проведения антикоррупционного мониторинга субъектами противодействия коррупции.

      2. Антикоррупционный мониторинг проводится уполномоченным органом по противодействию коррупции (далее – уполномоченный орган), его территориальными подразделениями и иными субъектами противодействия коррупции.

      3. Иные субъекты противодействия коррупции – государственные органы, субъекты квазигосударственного сектора, общественные объединения, а также иные физические и юридические лица.

      4. Целью антикоррупционного мониторинга является оценка правоприменительной практики в сфере противодействия коррупции.

      5. Действие настоящих Правил не распространяется на деятельность специальных государственных органов.

      6. Предметом антикоррупционного мониторинга является информация, касающаяся эффективности антикоррупционной политики, состояния правоприменительной практики в сфере противодействия коррупции, а также восприятия и оценки уровня коррупции обществом.

      7. Источниками для проведения антикоррупционного мониторинга являются:

      1) данные органов правовой статистики;

      2) обращения физических и юридических лиц по вопросам противодействия коррупции;

      3) сведения неправительственных и международных организаций;

      4) данные социологических опросов по вопросам противодействия коррупции;

      5) публикации в средствах массовой информации;

      6) иные не запрещенные законом источники информации.

Глава 2. Порядок проведения антикоррупционного мониторинга

      8. Антикоррупционный мониторинг проводится путем сбора, обработки, обобщения, анализа и оценки информации, указанной в пункте 7 настоящих Правил.

      9. Антикоррупционный мониторинг делится на следующие виды:

      1) комплексный;

      2) тематический.

      10. Комплексный антикоррупционный мониторинг проводится уполномоченным органом и его территориальными подразделениями.

      При проведении комплексного антикоррупционного мониторинга оценивается правоприменительная практика по вопросам противодействия коррупции в различных сферах деятельности, в том числе деятельность двух и более государственных органов, организаций и/или субъектов квазигосударственного сектора.

      Задачами комплексного антикоррупционного мониторинга являются:

      1) определение сфер деятельности, наиболее подверженных коррупционным проявлениям;

      2) оценка эффективности антикоррупционных мер, принимаемых государственными органами, организациями, субъектами квазигосударственного сектора;

      3) анализ восприятия и оценки уровня коррупции обществом.

      11. Тематический антикоррупционный мониторинг проводится уполномоченным органом, его территориальными подразделениями и иными субъектами противодействия коррупции.

      При проведении тематического антикоррупционного мониторинга оценивается правоприменительная практика по вопросам противодействия коррупции в определенной сфере деятельности, конкретном государственном органе, организации или субъекте квазигосударственного сектора.

      Задачей тематического антикоррупционного мониторинга является изучение проблемных вопросов, способствующих проявлениям коррупции в определенной сфере, конкретном государственном органе, организации или субъекте квазигосударственного сектора.

      12. При необходимости решением руководителя уполномоченного органа или его территориального подразделения создается рабочая группа для проведения антикоррупционного мониторинга с привлечением представителей общественности и экспертного сообщества (по согласованию).

      13. Уполномоченный орган и его территориальные подразделения проводят антикоррупционный мониторинг в следующие сроки:

      1) комплексный антикоррупционный мониторинг – не реже одного раза в год;

      2) тематический антикоррупционный мониторинг – на постоянной основе.

      14. Иные субъекты противодействия коррупции проводят тематический антикоррупционный мониторинг по собственной инициативе, в любое время в следующем порядке:

      1) сбор и обобщение из открытых источников информации, предусмотренных пунктом 7 настоящих Правил;

      2) изучение и анализ собранной информации;

      3) определение проблемных вопросов, способствующих проявлениям коррупции в определенной сфере деятельности, конкретном государственном органе, организации или субъекте квазигосударственного сектора;

      4) формирование результата антикоррупционного мониторинга с выработкой предложений по повышению эффективности деятельности государственных органов, организаций и/или субъектов квазигосударственного сектора по противодействию коррупции.

Глава 3. Результаты антикоррупционного мониторинга

      15. По итогам комплексного и тематического антикоррупционного мониторинга формируется аналитический отчет по форме, согласно приложению к настоящим Правилам, отражающий результаты антикоррупционного мониторинга и решение в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил.

      16. По результатам антикоррупционного мониторинга формируется решение, которое включает:

      1) оценку эффективности антикоррупционных мер и предложения по повышению эффективности деятельности государственных органов, организаций и/или субъектов квазигосударственного сектора по противодействию коррупции;

      2) рекомендации о проведении анализа коррупционных рисков в деятельности государственных органов, организаций и/или субъектов квазигосударственного сектора.

      17. Аналитический отчет по итогам антикоррупционного мониторинга, проведенного территориальными подразделениями уполномоченного органа и иными субъектами противодействия коррупции, направляется в заинтересованное территориальное подразделение центрального государственного органа, местный исполнительный орган, государственную организацию или субъект квазигосударственного сектора для рассмотрения решения, принятого в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил, а также в уполномоченный орган для обобщения.

      18. Уполномоченный орган на постоянной основе рассматривает и анализирует направляемые его территориальными подразделениями и иными субъектами противодействия коррупции аналитические отчеты по итогам антикоррупционного мониторинга.

      19. Аналитический отчет по итогам комплексного антикоррупционного мониторинга размещается на официальном интернет-ресурсе уполномоченного органа.

      20. Аналитический отчет по итогам антикоррупционного мониторинга, проведенного уполномоченным органом, направляется в заинтересованные государственные органы, организации, субъекты квазигосударственного сектора.

      21. Итоги антикоррупционного мониторинга могут быть рассмотрены на заседаниях консультативно-совещательных органов по противодействию коррупции, общественных советов, образуемых государственными органами и субъектами квазигосударственного сектора.

  Приложение
к Правилам проведения
антикоррупционного мониторинга
  Форма

Аналитический отчет по итогам антикоррупционного мониторинга
__________________________________________________________
(вид антикоррупционного мониторинга)

      I. Вводная часть

      1. Наименование сфер(ы) деятельности, в которых(ой) проводился
антикоррупционный мониторинг/наименование государственного(ой,ых) органа(ов),
организации(й) и/или субъекта(ов) квазигосударственного сектора, по деятельности
которого(ой,ых) проводился антикоррупционный мониторинг:
______________________________________________________________________.

      2. Антикоррупционный мониторинг проведен: физическое/юридическое лицо,
адрес электронной почты, номер телефона
______________________________________________________________________.

      3. Период проведения антикоррупционного мониторинга:
начат ______ закончен ______.

      II. Информационно-аналитическая часть

      Количественные и качественные показатели, характеризующие состояние и причины
возникновения коррупции в деятельности государственных органов, организаций,
субъектов квазигосударственного сектора.

      III. Заключительная часть

      Выводы. Количественные и/или качественные показатели, позволяющие замерить
эффективность правоприменительной практики по противодействию коррупции,
и решение в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил.