"Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқаруға беру қағидаларын және Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқарудың үлгілік шартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы № 17 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 20 қыркүйектегі № 166 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 21 қыркүйекте № 33448 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқаруға беру қағидаларын және Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқарудың үлгілік шартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы № 17 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10111 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқаруға беру қағидаларында:

      2-тармақтың 19) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "19) тізілімнің веб-порталы – Интернет желісінде: www.e-qazyna.kz мекенжайы бойынша орналастырылған, сенімгерлік басқару шарттары бойынша электрондық дерекқорға қол жеткізудің бірыңғай нүктесін ұсынатын интернет-ресурс;";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Объектіні кейіннен сатып алу құқығымен немесе құқығынсыз сенімгерлік басқаруға беру туралы шешімді құрылтайшы қабылдайды, ол туралы мәліметтерді құрылтайшы шешім қабылданған күннен бастап он жұмыс күні ішінде сенімгерлік басқару шарттары бойынша электрондық дерекқорға енгізеді.

      Жергілікті қоғамдастық жиналысы жергілікті өзін-өзі басқару қаражаты есебінен сатып алынған мүлікті сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға беру туралы шешімді келіседі.

      Кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға берілген объектілер бойынша шарттың қолданылу мерзімін ұзартуға жол берілмейді.

      Кейіннен сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға берілген объектілер бойынша шарттың қолданылу мерзімін ұзарту Сенімгерлік басқарушы Шартты тиісінше орындаған кезде жүзеге асырылады.

      Сенімгерлік басқарушы шартта көрсетілген қолданылу мерзімін ұзарту ниеті туралы теңгерімді ұстаушыны жазбаша хабардар етеді.

      Егер шартта мұндай мерзім көрсетілмеген жағдайда, сенімгерлік басқарушы шарттың қолданысы аяқталғанға дейін он жұмыс күні бұрын теңгерімді ұстаушыны жазбаша хабардар етеді.";

      5-тармақта:

      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) объектіні мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның немесе жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша объект жарғылық капиталды төлеуге берілетін мемлекет қатысатын заңды тұлғаға беру;"

      6) тармақша алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 5-1-тармақпен толықтырылсын:

      "5-1. Осы Қағидалардың 5-тармағының 1) тармақшасында көзделген жағдайда республикалық мүлік тиісті саланың уәкілетті органының ұсынысы негізінде тендер өткізусіз сенімгерлік басқаруға беріледі.

      Бұл ретте акциялардың мемлекеттік пакеттерін (жарғылық капиталға қатысу үлестерін) және стратегиялық объектілерді сенімгерлік басқаруға беру Қазақстан Республикасы Үкіметінің заңды тұлғаның акцияларын (жарғылық капиталын) төлеуге беру туралы шешімі болған кезде жүзеге асырылады.";

      7 және 8-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Объектіні тендер өткізусіз сенімгерлік басқаруға беру кезінде өтінішті құрылтайшы он бес жұмыс күні ішінде қарайды.

      Құрылтайшы үш жұмыс күні ішінде алынған өтінішті теңгерім ұстаушыға немесе басқарушы органға (акционерлік қоғамның (жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің немесе өзге де заңды тұлғаның) акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) мемлекеттік пакетін ұсынған кезде) келісуге жібереді. Өтінішке қоса берілген құжаттар теңгерімді ұстаушыға жіберілмейді.

      Теңгерімді ұстаушы немесе басқару органы (акционерлік қоғамның (жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің немесе өзге заңды тұлғаның) акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) мемлекеттік пакетін ұсынған кезде) өтініш түскен күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде келіседі не дәлелді жауап ұсына отырып объектіні сенімгерлік басқаруға беруден бас тартады.

      Өтініш келісілген жағдайда жазбаша нысанда объектіні сенімгерлік басқаруға беру жөніндегі талаптарды және сыйақының 50%-нан аспайтын шекті мөлшерін (құрылтайшының сенімгерлік басқарудан түскен таза кірісіне пайыздық қатынаста) белгілеу немесе объектіні сенімгерлік басқаруға беруден бас тарту туралы ұсыныстар беріледі.

      Құрылтайшы үш жұмыс күні ішінде объектіні тендер өткізусіз сенімгерлік басқаруға беру немесе бермеу туралы өтінішті қараудың нәтижелері туралы өтініш берушіні хатпен хабардар етеді.

      Сыйақы мөлшерін белгілеу жөніндегі талап пайдаланылуын табиғи монополиялар субъектісі жүзеге асыратын объектілер, сондай-ақ басқару үшін мемлекеттің кепілдігімен халықаралық қарыздар тартылған объектілер сенімгерлік басқаруға берілетін жағдайларға қолданылмайды.

      8. Объектіні тендер өткізусіз сенімгерлік басқаруға берген кезде сенімгерлік басқарушымен шартты құрылтайшының басшысы не оның міндетін атқарушы тұлға өтініш берілген күннен бастап жиырма жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде ЭЦҚ пайданана отырып, тізілімнің веб-порталында жасайды.";

      28 және 29-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "28. Өтінім тіркелгеннен кейін тізілімнің веб-порталы үш минут ішінде:

      сенімгерлік басқару шарттары бойынша электрондық дерекқорға кепілдік жарнаның түсуі туралы мәліметтердің болуына;

      мемлекеттік кірістер органдарының мемлекеттік дерекқорында "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Салық кодексі) 6-тарауына сәйкес салықтарды және (немесе) төлемақыларды төлеу бойынша кейінге қалдыруды беру жағдайларын қоспағанда, қатысушының әлеуметтік төлемдер бойынша берешегінің және салықтық берешегінің болмауына автоматты түрде тексеру жүргізеді.

      Бірыңғай оператордың шотына тендер өткізу туралы хабарламада көрсетілген кепілдік жарнаның тендер басталғанға дейін екі сағат бұрын түспеуі және/немесе мемлекеттік кірістер органдарының мемлекеттік дерекқорында Салық кодексінің 6-тарауына сəйкес салықтарды және (немесе) төлемақыларды төлеу бойынша кейінге қалдыруды беру жағдайларын қоспағанда, әлеуметтік төлемдер бойынша берешек және салықтық берешек туралы мәліметтердің болуы тізілім веб-порталының қатысушының өтінімінен бас тартуы үшін негіз болып табылады.

      Сенімгерлік басқару шарттары бойынша электрондық дерекқорда бірыңғай оператордың шотына кепілдік жарнаның түсуі және мемлекеттік кірістер органдарының мемлекеттік дерекқорында Салық кодексінің 6-тарауына сəйкес салықтарды және (немесе) төлемақыларды төлеу бойынша кейінге қалдыруды беру жағдайларын қоспағанда, қатысушының әлеуметтік төлемдер бойынша берешегі және салықтық берешегі туралы мәліметтер болмаған жағдайда тізілімнің веб-порталы өтінімді қабылдауды жүзеге асырады.

      Тізілімнің веб-порталы автоматты түрде тексеру нәтижелері бойынша тізілімнің веб-порталында көрсетілген қатысушының электрондық мекенжайына өтінімді қабылдау не өтінімнен бас тарту себептері туралы электрондық хабарлама жібереді.

      29. Тізілімнің веб-порталында тендер немесе жабық тендер демалыс және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабында көзделген мереке күндерін қоспағанда, сейсенбі – жұма күндері өткізіледі. Тендер Астана қаласы уақыты бойынша сағат 10:00-ден бастап сағат 13:00-ге дейінгі кезеңде өткізіледі және тендерді өткізген күні аяқталады.";

      48-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "48. Объектіні сенімгерлік басқару шарттың негізінде туындайды (құрылады).

      Осы Қағидалардың 5-тармағына сәйкес тендер өткізусіз сенімгерлік басқаруға берілетін объектілерді қоспағанда, құрылтайшының басшысы не оның міндетін атқарушы адам және жеңімпаз сауда-саттық нәтижелері туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап он жұмыс күнінен аспайтын мерзімде ЭЦҚ пайдалана отырып тізілімнің веб-порталында шартқа қол қояды.

      Объектіні қабылдау-тапсыру актісіне Сенімгерлік басқарушы және теңгерім ұстаушы қол қояды және ЭЦҚ пайдалана отырып тізілімнің веб-порталында Құрылтайшы бекітеді.";

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқарудың үлгілік шарты осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Мемлекеттік активтерді басқару саясаты департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және оны Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
А. Куантыров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
2023 жылғы 20 қыркүйектегі
№ 166 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 16 қаңтардағы
№ 17 бұйрығына
2-қосымша

Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқарудың үлгілік шарты

_____________ қаласы



20__ жылғы "___" _________

      Бұдан әрі "Құрылтайшы" деп аталатын

      _____________________________________________________________________

      (мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның немесе оның аумақтық бөлімшесінің немесе жергілікті атқарушы органның (жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын, жергілікті атқарушы орган коммуналдық меншікті басқаруға уәкілеттік берген атқарушы органның) не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппаратының атауы) атынан

      Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 20__ жылғы "___" _________ № ____ бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті туралы ереженің немесе Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитетінің 20__жылғы "__"_______№ ____ бұйрығымен бекітілген

      _____________________________________________________________________

      (мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның аумақтық бөлімшесінің атауы) туралы ереженің немесе жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы орган, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің аппараты коммуналдық меншікті басқаруға уәкілеттік берген атқарушы орган ережесінің негізінде әрекет ететін Басшы

      _____________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) бір тараптан және бұдан әрі "Сенімгерлік басқарушы" деп аталатын

      _____________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның атауы, жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      атынан ______________________________________________________________

      (20__ жылғы "__" ______ № ____ жарғының, ереженің, сенімхаттың) негізінде әрекет ететін

      _____________________________________________________________________

      екінші тараптан, бірлесіп "Тараптар" деп аталатындар 20___"___" ________ № ____ шешімнің негізінде (объектіні тендер өткізусіз сенімгерлік басқаруға беру кезіндегі құрылтайшының бұйрығы/объектіні тендер өткізумен сенімгерлік басқаруға беру кезіндегі электрондық сауда нәтижелерінің хаттамасы) төмендегілер туралы осы Шартты (бұдан әрі – Шарт) жасасты:

      1. Шарттың нысанасы

      1.1. Құрылтайшы Сенімгерлік басқарушыға бұдан әрі "Объект" деп аталатын

      _____________________________________________________________________

      (мүліктің атауы)

      сенімгерлік басқаруға береді, ал Сенімгерлік басқарушы Қазақстан Республикасының немесе әкімшілік-аумақтық бірліктің атынан Құрылтайшы әрекет ететін Пайда алушының мүддесінде Объектіні басқаруды жүзеге асыруға міндеттенеді.

      Объектінің нарықтық құны ________________теңгені құрайды, Шартты жасау кезінде кепілдік жарна ретінде оның ____________теңгесі төленді. "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңның 101-105-баптарына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен Жекешелендіру объектілерін сату қағидаларына сай Объектінің нарықтық құны индекстеледі (объектіні кейін сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға беру кезінде қолданылады)

      1.2. Объект Сенімгерлік басқарушыға Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы Шартта көзделген тәртіппен және талаптарда сенімгерлік басқаруға беріледі.

      1.3. Сенімгерлік басқарушы өзіне мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқару шарты бойынша берілген жылжымайтын және жылжымалы мүлікті Қазақстан Республикасының заңдарында, мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқару туралы шартта көзделген жағдайларда не мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқару құрылтайшысының жазбаша келісімімен иеліктен шығарады немесе кепілге береді.

      1.4. Осы Шарт Сенімгерлік басқарушының Объектіге сенімгерлік басқаруды жүзеге асыруға құқығын куәландыратын негіздеме болып табылады.

      1.5. Құрылтайшы Объектінің Сенімгерлік басқарушыға берілген күні:

      1) кепілде тұрмағанын;

      2) үшінші тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салынғанын /салынбағанын;

      3) сатуға қойылмағанын растайды.

      1.6. Объектіні сенімгерлік басқаруға беру оған меншік құқығының Сенімгерлік басқарушыға өтуіне әкеп соқтырмайды.

      1.7. Сенімгерлік басқарушының Объектіні басқару бойынша құқықтары мен міндеттері Объект Сенімгерлік басқарушыға берілген сәттен басталады. Объектіні беру (қабылдап алу-беру актісін жасау, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес акционерлердің, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерге қатысушылардың тізіліміне тиісті жазбаны енгізу немесе сенімгерлік басқаруға берілетін Объектіге байланысты өзгесі) осы Шартқа қол қойылған сәттен бастап _______________________ жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

      Объектіні қабылдап алу-беру актісі теңгерімді ұстаушы (беруші тарап) мен Сенімгерлік басқарушы (қабылдаушы тарап) арасында Құрылтайшы, Сенімгерлік басқарушы және теңгерімді ұстаушы (егер құрылтайшы мен теңгерімді ұстаушы әртүрлі заңды тұлғалар болуы шартымен) үшін 3 (үш) данада жасалады.

      2. Тараптардың құқықтары

      2.1. Құрылтайшының:

      1) жазбаша сұрау салу бойынша Объектіні басқару жөніндегі Сенімгерлік басқарушының қызметі туралы ақпарат (есеп) алуға;

      2) Сенімгерлік басқарушының қызметіне араласпай, осы Шарт бойынша Сенімгерлік басқарушы міндеттемелерінің орындалуын, оның ішінде Объектіні басқару тиімділігінің мониторингін жүргізуге, Сенімгерлік басқарушының Шарт бойынша міндеттемелердің орындалуы жөніндегі есебін тыңдау арқылы бақылауға;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де әрекеттерді жасауға құқығы бар.

      2.2. Сенімгерлік басқарушының:

      1) сенімгерлік басқаруға берілген Объектіге қатысты Құрылтайшының мүддесіне заңды және іс жүзіндегі әрекеттерді жасауға;

      2) мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқару кезінде өзі жүргізген қажетті шығыстарды (тендерлік негізде объектіні сенімгерлік басқаруға беру кезінде тендерлік комиссияның тиісті шешімі болған кезде/ тендер өткізусіз объектіні сенімгерлік басқаруға беру кезінде басқару органының/теңгерімді ұстаушының ұсынысы болған кезде қолданылады):

      кейіннен сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға берілген объектілер бойынша сенімгерлік мүлікті пайдаланудан түскен кірістер есебінен немесе осы Шартқа қосымшаға сәйкес нысан бойынша сенімгерлік басқару объектісі бойынша Шығыстарды өтеу актісін ұсынған кезде тиісті қаржы жылына арналған бюджетте бюджеттік бағдарламаның тиісті әкімшісінің ___________________ (бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы) ағымдағы __________________ (бюджеттік бағдарлама атауы) бюджеттік бағдарламасы бойынша көзделген қаражат есебінен;

      кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға берілген объектілер бойынша сенімгерлік мүлікті пайдаланудан түскен кірістер есебінен өтеуге;

      3) құрылтайшының сенімгерлік басқаруынан алынған______ мөлшеріндегі таза кіріс болған кезде және оның есебінен кейіннен сатып алу құқынсыз объектіні сенімгерлік басқаруға беру кезінде сыйақы (құрылтайшының сенімгерлік басқаруынан алынған таза кіріске қатысты пайыздық арақатынаста, бірақ тендер өткізу туралы хабарламада көрсетілген шекті мөлшерден аспайтын) алуға (тендерлік негізде объект сенімгерлік басқаруға беру кезінде тендерлік комиссияның тиісті шешімі болған кезде/объектіні тендер өткізусіз сенімгерлік басқаруға беруі кезінде басқару органының/теңгерімді ұстаушының ұсынысы болған кезде объектіні кейіннен сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға беру кезінде қолданылады);

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзіне сенімгерлік басқаруға берілген Объектіні сатып алуға (объектіні кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға беру кезінде қолданылады);

      5) оған cенімгерлік басқаруға берілген Объектіні мерзімінен бұрын сатып алуға (объектіні кейін сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға беру кезеінде қолданылады);

      6) Осы Шартта және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген өзге құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

      3. Тараптардың міндеттері

      3.1. Құрылтайшы:

      1) Сенімгерлік басқарушыға Объектіні осы Шартта белгіленген мерзімдерде беруге;

      2) Сенімгерлік басқарушыға осы Шарт бойынша оның міндеттерін жүзеге асыруы үшін қажетті құжаттарды беруге;

      3) осы Шарттың қолданылу мерзімі ішінде Сенімгерлік басқарушыны хабардар етпей, Объектіні сенімгерлік басқаруға үшінші тұлғаларға беру туралы шешімдер қабылдамауға;

      4) Объектіні кепілдікке бермеуге, үшінші тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салмауға және осы Шарттың қолданылу мерзімі ішінде үшінші тұлғаларға сатуға қоймауға міндетті.

      3.2. Сенімгерлік басқарушы:

      1) Объектіні тиімді басқаруды жүзеге асыруға;

      2) Объектінің сақталуын қамтамасыз етуге;

      3) өзінің Сенімгерлік басқарушы ретінде әрекет ететінін көрсете отырып, сенімгерлік басқаруға берілген Объектімен мәмілелерді өз атынан жасауға;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қажетті болып табылатын барлық рұқсат беру құжаттарын уәкілетті мемлекеттік органдардан алуға;

      5) осы Шартқа сәйкес Сенімгерлік басқарушының құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыруға;

      6) осы Шарттың 1.3-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, Объектіні іс жүзінде иеліктен шығаруға әкеп соғатын кез келген заңды және іс жүзіндегі әрекеттерді жасамауға;

      7) сенімгерлік басқаруға алған Объектіні өз меншігінен оқшаулауға міндетті. Объект Сенімгерлік басқарушының жеке теңгерімінде көрсетіледі және ол бойынша дербес есеп жүргізіледі;

      8) Объектіні сенімгерлік басқарумен байланысты қызмет бойынша есеп айырысу жүргізу үшін жеке банк шотын ашуға (бағалы қағаздарды және жарғылық капиталға қатысу үлестерін сенімгерлік басқаруға беру кезінде осындай есептемелерді жүргізу қажет болған жағдайда қолданылады);

      9) __________ бюджет кірісіне_________________ бюджеттік сыныптама кодына тиісті мемлекеттік кірістер департаментінің бизнес сәйкестендіру нөмірін міндетті түрде көрсете отырып, мынадай деректемелер бойынша: ____________________________________ құрылтайшының сенімгерлік басқаруынан түскен таза кірісін (объектіні кейіннен сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға беру кезіндегі сыйақыны шегере отырып) аударуды қамтамасыз етуге (бағалы қағаздарды және жарғылық капиталға қатысу үлестерінғқоспағанда, объектіні сенімгерлік басқаруға беру кезінде қолданылады);

      10) Заңның 186-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі (жергілікті атқарушы орган) пайыздық арақатынаста белгілеген мөлшерде дивиденттер (кіріс) төлеуге акционерлік қоғамның (жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің) таза кірісінің бір бөлігін __________ бюджетінің кірісіне бағыттауды қамтамасыз етуге (бағалы қағаздарды және жарғылық капиталға қатысу үлестерін сенімгерлік басқаруға беру кезінде қолданылады);

      11) мемлекеттік мекеменің теңгерімінде бекітілген республикалық және коммуналдық мүлікті кейіннен сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға беруді қоспағанда, мүлік салығы, жер салығы және көлік салығы жөнінде Объект бойынша салықтық міндеттемелерін орындауға;

      12) өзінің Шартты тиісінше орындамауының салдарынан Құрылтайшыға келтірілген шығындарды өтеуге;

      13) Шартты тиісінше орындау мақсатында сенімгерлік басқару бойынша әрекеттер нәтижесінде туындаған міндеттерді орындауға;

      14) Құрылтайшыға ____________________(беру мерзімі) жазбаша нысанда жылдық есеп беруге;

      15) Құрылтайшыға _____________________(беру мерзімі) жазбаша нысанда шарттың барлық қолданылу мерзімінің есебін беруге;

      16) сенімгерлік басқарушының осы Шартпен өзінің сенімгерлік басқаруына берілген мемлекеттік мүлікпен байланысты қаржылық қызметі туралы есебін "Мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі функцияларды орындауға қатысатын жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік меншікпен байланысты мүліктік сипаттағы барлық мәмілелер және қаржылық қызмет туралы есептер беруінің қағидалары мен мерзімдерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 4 наурыздағы № 130 қаулысында (бұдан әрі – Қаулы) айқындалған тәртіппен беруге;

      17) _____________________ (ұсыну мерзімдері) мемлекеттік мүлікті иеліктен шығару туралы немесе оны кепілге беру туралы мәміле жасасқан жағдайда, мемлекеттік меншікпен байланысты мүліктік сипаттағы барлық мәмілелер туралы есепті Қаулыда айқындалған тәртіппен беруге;

      18) осы Шартқа Тараптар қол қойған күннен бастап күнтізбелік 15 күн ішінде осы Шартты мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыруға (жылжымайтын мүлікті сенімгерлік басқаруға берген жағдайда);

      19) Объектіні Құрылтайшыға осы Шарттың күші жойылған кезде (шарттың мерзімі аяқталғанда, Шартты мерзімінен бұрын бұзғанда) он жұмыс күні ішінде беруге;

      20) өзге міндеттемелерді орындауға (сенімгерлік басқаруға берілетін Объектіге байланысты) міндетті.

      4. Тараптардың жауапкершілігі

      4.1. Объектіні басқару кезінде еңсерілмейтін күш әрекетімен келтірілген зиянды немесе залалды қоспағанда, Құрылтайшының мүддесіне келтірілген кез келген зиян немесе залал үшін Сенімгерлік басқарушы жауапты болады.

      4.2. Тараптар осы Шарт бойынша өздерінің міндеттемелерін орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.

      5. Форс-мажор

      5.1. Егер осы Шарт бойынша міндеттемелерінің толық немесе ішінара орындалмауы еңсерілмейтін күш мән-жайларының (жер сілкінісі, топан су, өрт, эмбарго, соғыс немесе әскери қимылдар, мемлекеттік органдардың міндеттемелердің орындалуына тыйым салатын немесе қандай да бір кедергі келтіретін нормативтік құқықтық актілерді шығаруы) салдарынан болса, бұл міндеттемелер Тараптардың еркіне тәуелді болмаған және Тараптардың кез келгені осы Шарт бойынша өздерінің міндеттемелерін орындауы мүмкін болмаған жағдайда Тараптар ол үшін жауапкершіліктен босатылады.

      5.2. Осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындау мерзімі еңсерілмейтін күш мән-жайлары, сондай-ақ осы мән-жайлардан туындаған салдарлар болған уақытқа мөлшерлес мерзімге кейінге қалдырылады.

      5.3. Еңсерілмейтін күш мән-жайлары туындаған кезде Тараптардың кез келгені екінші Тарапқа күнтізбелік 30 күн ішінде жазбаша түрде осы мән-жайлардың туындағаны туралы хабарлауға міндетті.

      5.4. Хабардар етпеу немесе уақтылы хабардар етпеу Тарапты жоғарыда көрсетілген кез келген мән-жайға міндеттеменің орындалмауы жауапкершілігінен босататын негіздеме ретінде сілтеме жасау құқығынан айырады.

      5.5. Егер Тараптардың міндеттемелерді толық немесе ішінара орындауына күнтізбелік 2 (екі) айдан астам уақыт мүмкін болмаса, онда Тараптар осы Шартты бұзуға құқылы.

      6. Құпиялылық

      6.1. Тараптар Шарттағы барлық ақпарат құпия болып табылады деп келісті және Тараптар оны қорғау үшін барлық қажетті шараларды қабылдайды.

      6.2. Тараптардың әрқайсысы екінші Тараптан алынған құпия ақпаратты жарияламауға міндеттенеді және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында тікелей көзделген жағдайларды қоспағанда, осы ақпаратты екінші Тараптың алдын ала жазбаша келісімінсіз үшінші тұлғаларға ашуға құқығы жоқ.

      7. Дауларды шешу

      7.1. Осы Шарттан туындайтын барлық даулар мен келіспеушіліктер келіссөздер жолымен шешіледі.

      7.2. Даулар мен келіспеушіліктерді келіссөздер жолымен шешу мүмкін болмаған жағдайда, дау заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының сот органдарында қаралуға тиіс.

      8. Шарттың қолданылу мерзімі

      8.1. Осы Шарт Тараптар қол қойған күнінен бастап күшіне енеді және _____________________________________________ дейін қолданылады.

      Кейін сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға берілген объектілер бойынша Шарттың қолданылу мерзімін ұзартуға жол берілмейді.

      Кейін сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға берілген объектілер бойынша Шарттың қолданылу мерзімін ұзарту Сенімгерлік басқарушының Шарт талаптарын тиісінше орындаған кезінде жүзеге асырылады.

      9. Шарт талаптарының орындалуын бақылау

      9.1. Осы Шарт талаптарының орындалуын бақылауды Құрылтайшы жүзеге асырады. Құрылтайшы осы мақсатта басқа да мүдделі мемлекеттік органдар өкілдерінің қатысуымен комиссия құра алады. Сенімгерлік басқарушы осындай комиссияның қарауына қажетті құжаттар мен есептерді комиссия белгілеген нысан бойынша және мерзімдерде беруге тиіс.

      10. Шарттың қолданылуын тоқтатуға қойылатын талаптар

      10.1. Осы Шарттың қолданылуы:

      1) осы Шарттың 9-бөлімінің 10.2-тармағына сәйкес Тараптардың келісуі бойынша не бір жақты тәртіпте мерзімінен бұрын бұзылған;

      2) Шарттың қолданылу мерзімі аяқталған жағдайларда тоқтатылады.

      10.2. Тарап осы Шарттың талаптарын орындамаған және/немесе тиісінше

      орындамаған жағдайда екінші Тарап күнтізбелік 30 (отыз) күнге дейінгі мерзімде анықталған бұзушылықтарды жою қажет екені туралы жазбаша ескертеді.

      Бұзушылықтар осы Шарттың 10.2-тармағында көрсетілген мерзімде жойылмаған жағдайда, ескерту жасаушы Тарап осы Шартты біржақты тәртіппен бұзуға құқылы.

      10.3. Осы Шартты тоқтатудың өзге негіздері Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес айқындалады.

      11. Өзге талаптар

      11.1. Осы Шартта көзделмеген басқа барлық жағдайларда Тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасын басшылыққа алатын болады.

      11.2. Құрылтайшы мен Сенімгерлік басқарушы өзара келісу бойынша қосымша келісімдер жасасу арқылы осы Шартқа өзгерістер мен толықтырулар енгізуге құқылы.

      11.3. Осы Шартқа барлық қосымша келісімдер оның ажырамас бөлігі болып табылады және оған Тараптардың уәкілетті өкілдері қол қоюға тиіс.

      11.4. Осы Шарттың қолданылу мерзімін тоқтату Тараптардың ол бойынша міндеттемелерін тоқтатуына әкеп соғады, бірақ егер Тараптар осы Шарттың талаптарын орындаған кезде осындай жағдайлар орын алса, осы Шарттың Тараптарын оны бұзғаны үшін жауаптылықтан босатпайды.

      11.5. Сенімгерлік басқару шарты сатып алу құқығынсыз тоқтатылған жағдайда Сенімгерлік басқарушы Объектіні қабылдау-беру актісі бойынша 10 (он) жұмыс күні ішінде теңгерімді ұстаушыға қайтарады (осы Қағидалардың 5-тармағының 1) тармақшасының негізінде сенімгерлік басқаруға берілген объектілерді беру жағдайларына қолданылмайды).

      11.6. Осы Шарт мемлекеттік және орыс тілдерінде заңды күші бірдей 2 (екі) данада, Тараптардың әрқайсысы үшін бір данадан жасалды.

      12. Тараптардың мекенжайлары мен деректемелері:


Құрылтайшы __________________



Сенімгерлік басқарушы __________________

(қолы) (басшының немесе алмастыратын
адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


(қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (болған
жағдайда)


О внесении изменений и дополнения в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 16 января 2015 года № 17 "Об утверждении Правил передачи государственного имущества в доверительное управление и Типового договора доверительного управления государственным имуществом"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 сентября 2023 года № 166. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 сентября 2023 года № 33448

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 16 января 2015 года № 17 "Об утверждении Правил передачи государственного имущества в доверительное управление и Типового договора доверительного управления государственным имуществом" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10111) следующие изменения и дополнение:

      в Правилах передачи государственного имущества в доверительное управление, утвержденных указанным приказом:

      подпункт 19) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "19) веб-портал реестра – интернет-ресурс, размещенный в сети Интернет по адресу: www.e-qazyna.kz, предоставляющий единую точку доступа к электронной базе данных по договорам доверительного управления;";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Решение о передаче объекта в доверительное управление с правом или без права последующего выкупа принимается учредителем, сведения о котором включаются учредителем в электронную базу данных по договорам доверительного управления в течение десяти рабочих дней с даты принятия решения.

      Собрание местного сообщества согласовывает решение о передаче в доверительное управление с правом выкупа имущества, приобретенного за счет средств местного самоуправления.

      Продление срока действия договора не допускается по объектам, переданным в доверительное управление с правом последующего выкупа.

      Продление срока действия договора по объектам, переданным в доверительное управление без права последующего выкупа, осуществляется при надлежащем выполнении Доверительным управляющим условий Договора.

      Доверительный управляющий письменно уведомляет балансодержателя о намерении продлить на указанный срок действия в договоре.

      В случае, если в договоре такой срок не указан, то доверительный управляющий письменно уведомляет балансодержателя за десять рабочих дней до окончания действия договора.";

      в пункте 5:

      подпункт 1) изложить в следующей редакции:

      "1) передачи объекта юридическому лицу с участием государства, которому передается объект в оплату уставного капитала по решению уполномоченного органа по государственному имуществу или местного исполнительного органа;

      подпункт 6) исключить;

      дополнить пунктом 5-1 следующего содержания:

      "5-1. В случае, предусмотренном подпунктом 1) пункта 5 настоящих Правил, республиканское имущество предоставляется в доверительное управление без проведения тендера на основании предложения уполномоченного органа соответствующей отрасли.

      При этом, передача государственных пакетов акций (долей участия в уставном капитале) и стратегических объектов в доверительное управление осуществляется при наличии решения Правительства Республики Казахстан о передаче в оплату акций (уставного капитала) юридического лица.";

      пункты 7 и 8 изложить в следующей редакции:

      "7. Заявление при предоставлении объекта в доверительное управление без проведения тендера рассматривается учредителем в течение пятнадцати рабочих дней.

      Учредитель в течение трех рабочих дней направляет полученное заявление на согласование балансодержателю или органу управления (при предоставлении государственного пакета акций (долей участия в уставном капитале) акционерного общества (товарищества с ограниченной ответственностью или иного юридического лица). Документы, приложенные к заявлению, балансодержателю не направляются.

      Балансодержатель или орган управления (при предоставлении государственного пакета акций (долей участия в уставном капитале) акционерного общества (товарищества с ограниченной ответственностью или иного юридического лица) в течение семи рабочих дней со дня поступления заявления согласовывает, либо отказывает в предоставлении объекта в доверительное управление с предоставлением мотивированного ответа.

      В случае согласования заявления в письменной форме предоставляются предложения об установлении условий по передаче объекта в доверительное управление и предельного размера вознаграждения (в процентном соотношении к чистому доходу от доверительного управления учредителя), составляющего не более 50 %.

      Учредитель в течении трех рабочих дней уведомляет заявителя о результатах рассмотрения заявления о предоставлении или не предоставлении объекта в доверительное управление без проведения тендера письмом.

      Требование по установлению размера вознаграждения не распространяются на случаи, когда в доверительное управление передаются объекты, эксплуатацию которых будет осуществлять субъект естественных монополий, а также объекты, для управления которыми привлечены международные займы под гарантию государства.

      8. При предоставлении объекта в доверительное управление без проведения тендера договор с доверительным управляющим заключается руководителем учредителя, либо лицом, исполняющим его обязанности, на веб-портале реестра с использованием ЭЦП в срок не позднее двадцати рабочих дней со дня подачи заявления.";

      пункты 28 и 29 изложить в следующей редакции:

      "28. После регистрации заявки веб-порталом реестра в течение трех минут производится автоматическая проверка:

      на наличие сведений о поступлении гарантийного взноса в электронной базе данных по договорам доверительного управления;

      на отсутствие в государственной базе данных органов государственных доходов сведений о задолженности участника по социальным платежам и налоговой задолженности, за исключением случаев предоставления отсрочки по уплате налогов и (или) плат в соответствии с главой 6 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (далее – Налоговый кодекс).

      Основанием для отклонения веб-порталом реестра заявки участника является не поступление за два часа до начала тендера гарантийного взноса, указанного в извещении о проведении тендера, на счет единого оператора и/или наличие в государственной базе данных органов государственных доходов сведений о задолженности по социальным платежам и налоговой задолженности, за исключением случаев предоставления отсрочки по уплате налогов и (или) плат в соответствии с главой 6 Налогового кодекса.

      Веб-портал реестра осуществляет принятие заявки в случае наличия в электронной базе данных по договорам доверительного управления сведений о поступлении гарантийного взноса на счет единого оператора и отсутствии в государственной базе данных органов государственных доходов сведений о задолженности участника по социальным платежам и налоговой задолженности, за исключением случаев предоставления отсрочки по уплате налогов и (или) плат в соответствии с главой 6 Налогового кодекса.

      По результатам автоматической проверки веб-портал реестра направляет на электронный адрес участника, указанный на веб-портале реестра, электронное уведомление о принятии заявки либо причинах отклонения заявки.

      29. Тендер или закрытый тендер на веб-портале реестра проводится со вторника по пятницу, за исключением выходных и праздничных дней, предусмотренных статьей 5 Закона Республики Казахстан "О праздниках в Республике Казахстан". Тендер начинается в период с 10:00 до 13:00 часов по времени города Астаны и заканчивается в день проведения тендера.";

      пункт 48 изложить в следующей редакции:

      "48. Доверительное управление объектом возникает (учреждается) на основании договора.

      Договор подписывается на веб-портале реестра руководителем учредителя, либо лицом, исполняющим его обязанности, и победителем с использованием ЭЦП в срок не более десяти рабочих дней со дня подписания протокола о результатах торгов, за исключением объектов, передаваемых в доверительное управление без проведения тендера в соответствии с пунктом 5 настоящих Правил.

      Акт приема-передачи объекта подписывается Доверительным управляющим и балансодержателем и утверждается Учредителем на веб-портале реестра с использованием ЭЦП.";

      Типовой договор доверительного управления государственным имуществом, утвержденный указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению, к настоящему приказу.

      2. Департаменту политики управления государственными активами Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его размещение на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
А. Куантыров

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 20 сентября 2023 года № 166
  Приложение 2 к приказу
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 16 января 2015 года № 17

Типовой договор доверительного управления государственным имуществом

город __________



"___" _________ 20__ года

      ___________________________________________________________________________,
(наименование уполномоченного органа по государственному имуществу или его
территориального подразделения или местного исполнительного органа
(исполнительного органа, уполномоченного местным исполнительным органом
на управление коммунальным имуществом, финансируемого из местного бюджета)
либо аппарата акима города районного значения, села, поселка, сельского округа)
именуемый в дальнейшем "Учредитель", в лице
Руководителя _________________________________________________________,
(фамилия, имя, отчество (при наличии)
действующего на основании Положения о Комитете государственного имущества
и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан, утвержденного
приказом Министра финансов Республики Казахстан от "___" _________ 20 ___ года
№____, или Положения о _______________________________________________
(наименование территориального подразделения уполномоченного органа
по государственному имуществу) утвержденного приказом Комитета
государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики
Казахстан № __ от "__"_____ 20__ года, или Положения исполнительного органа,
уполномоченного местным исполнительным органом, финансируемого из местного
бюджета, аппаратом акима города районного значения, села, поселка, сельского
округа на управление коммунальным имуществом, с одной стороны, и
_____________________________________________________________________,
(наименование юридического лица, фамилия, имя, отчество (при наличии)
физического лица), именуемый в дальнейшем "Доверительный управляющий",
в лице _______________________________________________________________
действующего на основании ____________________________________________,
(устава, положения, доверенности № _____ от "__" ______ 20__ года)
с другой стороны, совместно именуемые как "Стороны", на основании решения
№ ____ от "___" ________ 20__ (приказ учредителя при передаче объекта
в доверительное управление без проведения тендера/протокол результатов
электронных торгов при передаче объекта в доверительное управление
при проведении тендера) заключили настоящий Договор (далее - Договор)
о нижеследующем:

      1. Предмет Договора

      1.1. Учредитель передает Доверительному управляющему
_____________________________________________________________________,
(наименование имущества)
именуемый в дальнейшем "Объект", в доверительное управление, а Доверительный
управляющий обязуется осуществлять управление Объектом в интересах
Выгодоприобретателя, которым от лица Республики Казахстан или
административно-территориальной единицы выступает Учредитель.
Рыночная стоимость Объекта составляет ________________ тенге, из которых
на момент заключения Договора оплачено в качестве гарантийного взноса
_______________ тенге. Рыночная стоимость Объекта индексируется в соответствии
с Правилами продажи объектов приватизации, утвержденными Правительством
Республики Казахстан в соответствии со статьями 101105 Закона
"О государственном имуществе" (применяется при передаче объекта в доверительное
управление с правом последующего выкупа).

      1.2. Объект передается в доверительное управление Доверительному управляющему
в порядке и на условиях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан
и настоящим Договором.

      1.3. Доверительный управляющий отчуждает или передает в залог недвижимое
и движимое имущество, переданное ему по договору доверительного управления
государственным имуществом, только в случаях, предусмотренных законами
Республики Казахстан, договором о доверительном управлении государственным
имуществом либо с письменного согласия учредителя доверительного управления
государственным имуществом.

      1.4. Основанием, удостоверяющим право Доверительного управляющего
на осуществление доверительного управления Объектом, является настоящий Договор.

      1.5. Учредитель подтверждает, что Объект на дату его передачи Доверительному
управляющему:
1) не находится в залоге;
2) обременен/не обременен правами третьих лиц;
3) не выставлен на продажу.

      1.6. Передача Объекта в доверительное управление не влечет перехода права
собственности на него к Доверительному управляющему.

      1.7. Права и обязанности Доверительного управляющего по управлению Объектом
возникают с момента передачи Объекта Доверительному управляющему. Передача
Объекта осуществляется путем (составления акта приема-передачи, внесения
соответствующей записи в реестр акционеров, участников товарищества
с ограниченной ответственностью в соответствии с законодательством Республики
Казахстан или иное в зависимости от Объекта, передаваемого в доверительное
управление) ____ в течение ____ рабочих дней с момента заключения настоящего
Договора.
Акт приема – передачи Объекта заключается между балансодержателем (передающая
сторона) и Доверительным управляющим (принимающая сторона) в 3-х (трех)
экземплярах, по одному экземпляру для Учредителя, Доверительного управляющего
и балансодержателя (при условии, если учредитель и балансодержатель разные
юридические лица).

      2. Права сторон

      2.1. Учредитель имеет право:
1) получать информацию (отчет) о деятельности Доверительного управляющего
по управлению Объектом по письменному запросу;
2) не вмешиваясь в деятельность Доверительного управляющего, контролировать
выполнение обязательств Доверительного управляющего по настоящему Договору,
в том числе путем проведения мониторинга эффективности управления Объектом,
заслушивания отчета Доверительного управляющего по выполнению обязательств
по Договору;

      3) совершать иные действия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      2.2. Доверительный управляющий имеет право:
1) совершать в отношении переданного в доверительное управление Объекта
юридические и фактические действия в интересах Учредителя;
2) на возмещение необходимых расходов, произведенных им при доверительном
управлении государственным имуществом (применяется при наличии
соответствующего решения тендерной комиссии при передаче объекта
в доверительное управление на тендерной основе/при наличии предложения органа
управления/балансодержателя при передаче объекта в доверительное управление
без проведения тендера):
по объектам, переданным в доверительное управление без права последующего
выкупа, за счет доходов от использования доверенного имущества или за счет
средств, предусмотренных в бюджете на соответствующий финансовый год
по текущей бюджетной программе
____________________________________________________________________
(наименование бюджетной программы)
соответствующего администратора бюджетной программы
____________________________________________________________________,
(наименование администратора бюджетной программы)
при предоставлении Aкта на возмещение расходов по объекту доверительного
управления по форме согласно приложению, к настоящему Договору;
по объектам, переданным в доверительное управление с правом последующего
выкупа, за счет доходов от использования доверенного имущества;
3) на вознаграждение при передаче объекта в доверительное управление без права
последующего выкупа при наличии и за счет чистого дохода от доверительного
управления учредителя в размере ______ (в процентном соотношении к чистому
доходу от доверительного управления учредителя, но не более предельного размера,
указанного в извещении о проведении тендера) (применяется при передаче объекта
в доверительное управление без права последующего выкупа при наличии
соответствующего решения тендерной комиссии при передаче объекта
в доверительное управление на тендерной основе/при наличии предложения органа
управления/балансодержателя при передаче объекта в доверительное управление
без тендера);
4) на приобретение переданного ему в доверительное управление Объекта
в соответствии с законодательством Республики Казахстан (применяется
при передаче объекта в доверительное управление с правом последующего выкупа);
5) на досрочный выкуп переданного ему в доверительное управление Объекта
(применяется при передаче объекта в доверительное управление с правом
последующего выкупа);
6) осуществлять иные права, предусмотренные настоящим Договором и действующим
законодательством Республики Казахстан.

      3. Обязанности сторон

      3.1. Учредитель обязан:
1) передать Объект Доверительному управляющему в сроки, установленные
настоящим Договором;
2) передать Доверительному управляющему необходимые документы
для осуществления его обязанностей по настоящему Договору;
3) в течение срока действия настоящего Договора без уведомления Доверительного
управляющего не принимать решений о передаче Объекта в доверительное
управление третьим лицам;
4) не передавать Объект в залог, не обременять правами третьих лиц, и не выставлять
на продажу третьим лицам в течение срока действия настоящего Договора.

      3.2. Доверительный управляющий обязан:
1) осуществлять эффективное управление Объектом;
2) обеспечить сохранность Объекта;
3) совершать сделки с переданным в доверительное управление Объектом от своего
имени, указывая при этом, что он действует в качестве Доверительного управляющего;
4) получить все разрешительные документы от уполномоченных государственных
органов, которые являются необходимыми в соответствии с законодательством
Республики Казахстан;
5) осуществлять права и обязанности Доверительного управляющего в соответствии
с настоящим Договором;
6) не совершать любые юридические и фактические действия, влекущие за собой
фактическое отчуждение Объекта, за исключением случаев, предусмотренных
в пункте 1.3 настоящего Договора;
7) обособить Объект, полученный им в доверительное управление, от собственного
имущества. Объект отражается у Доверительного управляющего на отдельном
балансе, и по нему ведется самостоятельный учет;
8) открыть отдельный банковский счет для проведения расчетов по деятельности,
связанной с доверительным управлением Объектом (при передаче в доверительное
управление ценных бумаг и долей участия в уставном капитале применяется в случае
необходимости проведения таких расчетов);
9) обеспечить перечисление в доход ________________________________ бюджета
на код бюджетной классификации ______________________________________
по следующим реквизитам: ____________________________________________,
с обязательным указанием бизнес-идентификационного номера соответствующего
департамента государственных доходов, чистый доход от доверительного управления
учредителя (за вычетом вознаграждения, при передаче объекта в доверительное
управление без права последующего выкупа) (применяется при передаче объекта
в доверительное управление, за исключением ценных бумаг и долей участия
в уставном капитале);
10) обеспечить направление в доход ___________ бюджета части чистого дохода
акционерного общества (товарищества с ограниченной ответственностью) на выплату
дивидендов (дохода) в размере, установленном в процентном соотношении
Правительством Республики Казахстан (местным исполнительным органом)
в соответствии со статьей 186 Закона (применяется при передаче в доверительное
управление ценных бумаг и долей участия в уставном капитале);
11) исполнять налоговые обязательства по налогу на имущество, земельному налогу
и налогу на транспортные средства по Объекту, за исключением передачи
в доверительное управление без права последующего выкупа республиканского
и коммунального имущества, закрепленного на балансе государственного учреждения;
12) возмещать Учредителю убытки, причиненные вследствие ненадлежащего
исполнения им Договора;
13) исполнять обязанности, возникающие в результате действий по доверительному
управлению, в целях надлежащего исполнения Договора;
14) представлять Учредителю годовой отчет в письменной форме
_______________________________________________________________________;
(сроки представления);
15) представлять Учредителю отчет за весь период действия договора в письменной
форме __________________________________________________________________;
(сроки представления);
16) представлять отчет о финансовой деятельности доверительного управляющего,
связанного с государственным имуществом, переданным ему в доверительное
управление настоящим Договором в порядке, определенном постановлением
Правительства Республики Казахстан от 4 марта 2016 года № 130 "Об утверждении
Правил и сроков представления физическими и юридическими лицами,
участвующими в выполнении функций по управлению государственным имуществом,
отчетов обо всех сделках имущественного характера и финансовой деятельности,
связанных с государственной собственностью" (далее - Постановление);
17) в случае заключения сделки об отчуждении или залоге государственного
имущества, предоставлять отчет обо всех сделках имущественного характера,
связанных с государственной собственностью в порядке, определенном Постановлением
______________________________________________________________________;
(сроки представления);
18) в течение 15 календарных дней с даты подписания Сторонами настоящего
Договора принять меры по государственной регистрации настоящего Договора
(применяется при передаче в доверительное управление недвижимого имущества);
19) передать Объект Учредителю при прекращении настоящего Договора
(истечении срока договора, досрочного расторжения) в течение десяти рабочих дней;
20) иные обязанности (в зависимости от Объекта, передаваемого в доверительное
управление).

      4. Ответственность сторон

      4.1. Доверительный управляющий несет ответственность за любой вред или ущерб,
причиненный им интересам Учредителя при управлении Объектом, за исключением
вреда или ущерба, причиненного действием непреодолимой силы.

      4.2. Стороны несут ответственность за неисполнение или ненадлежащее исполнение
      своих обязательств по настоящему Договору в соответствии с законодательством
      Республики Казахстан.

      5. Форс-мажор

      5.1. Стороны освобождаются от ответственности за полное или частичное
неисполнение обязательств по настоящему Договору, если оно явилось следствием
обстоятельств непреодолимой силы (землетрясение, наводнение, пожар, эмбарго,
война или военные действия, издание нормативных правовых актов
государственными органами, запрещающих или каким-либо иным образом
препятствующих исполнению обязательств), при условии, что эти обязательства
не зависели от воли Сторон и сделали невозможным исполнение любой из сторон
своих обязательств по настоящему Договору.

      5.2. Срок исполнения обязательств по настоящему Договору отодвигается соразмерно
времени, в течение которого действовали обстоятельства непреодолимой силы,
а также последствия, вызванные этими обстоятельствами.

      5.3. Любая из Сторон при возникновении обстоятельств непреодолимой силы обязана
в течение 30 календарных дней письменно информировать другую Сторону
о наступлении этих обстоятельств.

      5.4. Неуведомление или несвоевременное уведомление лишает Сторону права
ссылаться на любое вышеуказанное обстоятельство как на основание, освобождающее
от ответственности за неисполнение обязательства.

      5.5. Если невозможность полного или частичного исполнения обязательства
Сторонами будет существовать свыше 2 календарных месяцев, то Стороны вправе
расторгнуть настоящий Договор.

      6. Конфиденциальность

      6.1. Стороны согласились, что вся информация, содержащаяся в Договоре, является
конфиденциальной, и Стороны предпримут все необходимые меры для ее защиты.

      6.2. Каждая из Сторон обязуются не разглашать конфиденциальную информацию,
полученную от другой Стороны, и не вправе раскрывать эту информацию третьим
лицам без предварительного письменного согласия другой Стороны, за исключением
случаев, прямо предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан.

      7. Разрешение споров

      7.1. Все споры и разногласия, возникающие из настоящего Договора, решаются путем переговоров.

      7.2. В случае, невозможности решения споров и разногласий путем переговоров, спор
подлежит рассмотрению в судебных органах Республики Казахстан в установленном
законодательством порядке.

      8. Срок действия Договора

      8.1. Настоящий Договор вступает в силу с даты его подписания Сторонами
и действует до____________________.
Продление срока действия Договора не допускается по объектам, переданным
в доверительное управление с правом последующего выкупа.
Продление срока действия Договора по объектам, переданным в доверительное
управление без права последующего выкупа осуществляется при надлежащем
выполнении Доверительным управляющим условий Договора.

      9. Контроль за выполнением условий Договора

      9.1. Контроль за выполнением условий настоящего Договора осуществляет
Учредитель. С этой целью Учредитель также может образовать комиссию с участием
представителей других заинтересованных государственных органов. Доверительный
управляющий должен представлять на рассмотрение такой комиссии необходимые
документы и отчеты по форме и в сроки, устанавливаемые самой комиссией.

      10. Условия прекращения действия Договора

      10.1. Настоящий Договор прекращает действие в случаях:
1) досрочного расторжения по соглашению Сторон либо в одностороннем порядке,
согласно пункту 10.2 раздела 9 настоящего Договора;
2) истечения срока действия Договора.

      10.2. В случае неисполнения и/или ненадлежащего исполнения Стороной условий
настоящего Договора другая Сторона письменно предупреждает о необходимости
устранения выявленных нарушений в срок до 30 (тридцати) календарных дней.
В случае не устранения нарушений в срок, указанный в пункте 10.2 настоящего
Договора, предупреждающая Сторона вправе расторгнуть настоящий Договор
в одностороннем порядке.

      10.3. Иные основания прекращения настоящего Договора определяются
в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      11. Прочие условия

      11.1. Во всем остальном, что не предусмотрено настоящим Договором, стороны будут
руководствоваться законодательством Республики Казахстан.

      11.2. Учредитель и Доверительный управляющий имеют право по обоюдному
согласию вносить изменения и дополнения к настоящему Договору посредством
заключения дополнительных соглашений.

      11.3. Все дополнительные соглашения к настоящему Договору являются его
неотъемлемой частью и должны подписываться уполномоченными на то
представителями Сторон.

      11.4. Прекращение срока действия настоящего Договора влечет за собой прекращение
обязательств Сторон по нему, но не освобождает Стороны настоящего Договора
от ответственности за его нарушения, если таковые имели место при исполнении
Сторонами условий настоящего Договора.

      11.5. В случае прекращения Договора доверительного управления без права выкупа
доверительный управляющий возвращает балансодержателю Объект в течение
10 (десяти) рабочих дней по акту приема-передачи (не распространяется на случаи
передачи объектов, переданных в доверительное управление на основании
подпункта 1) пункта 5 настоящих Правил).

      11.6. Настоящий Договор составлен в 2 (двух) экземплярах на государственном
и русском языках, имеющих одинаковую юридическую силу, по одному экземпляру
для каждой из Сторон.

      12. Aдреса и реквизиты Сторон:

Учредитель

Доверительный управляющий

__________

_________________________

__________

_________________________

(подпись)

(фамилия, имя, отчество
(при наличии) руководителя
или замещающего лица)

(подпись)

(фамилия, имя, отчество
(при наличии)