"Авиакомпанияларға тұрақты ішкі коммерциялық әуе тасымалдарын орындауға рұқсат беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 352 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік министрінің м.а. 2023 жылғы 24 қарашадағы № 94 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 27 қарашада № 33684 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Авиакомпанияларға тұрақты ішкі коммерциялық әуе тасымалдарын орындауға рұқсат беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 352 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11460 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Авиакомпанияларға тұрақты ішкі коммерциялық әуе тасымалдарын орындауға рұқсат беру қағидаларында:

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Авиакомпанияларға тұрақты ішкі коммерциялық әуе тасымалдарын орындауға рұқсат беру үшін мынадай біліктілік талаптары белгіленеді:

      1) жергілікті (облысішілік) коммерциялық әуе жолаушылар тасымалын орындау үшін:

      уәкілетті органмен берілген пайдаланушы сертификатының болуы;

      авиакомпания белгілеген кесте бойынша (резервте сақтауды есепке ала отырып) ұшуды орындау үшін қажетті мөлшерде қолданыстағы ұшу жарамдылығы сертификаттары, бірақ жолаушылар сыйымдылығы бірдей кемінде екі әуе кемесі бар әуе кемелер паркінің болуы (жеке меншіктегі немесе кемінде үш жыл мерзімге жалға алынған (лизингтегі));

      жергілікті (облысішілік) коммерциялық әуе жолаушылар тасымалдары жоспарланатын әрбір әуежайда персоналдың болуы немесе жерүсті қызмет көрсетуге жасалған шарттың болуы;

      2) өңірлік (республикаішілік) коммерциялық әуе жолаушылар тасымалдарын орындау үшін:

      уәкілетті органмен берілген пайдаланушы сертификатының болуы;

      авиакомпания белгілеген кестеге сәйкес (резервте сақтауды есепке ала отырып) ұшуды орындау үшін қажетті мөлшерде ұшу жарамдылығы сертификаттары, бірақ жолаушылар сыйымдылығы бірдей кемінде үш әуе кемесі болатын әуе кемесі паркінің болуы (жеке меншікте немесе кемінде үш жыл мерзімге жалға алынған (лизингтегі));

      әуе кемелерінің түрлері бойынша шектеулері бар әуеайлақтарға ұшуларды орындауды қоспағанда, тұрақты емес тасымалдарды орындау немесе жергілікті (облысішілік) жолаушылар авиатасымалдарын орындау бойынша кемінде бір жыл жұмыс тәжірибесінің болуы, сондай-ақ басқа авиакомпанияның құрамындағы бөлімше ретінде тұрақты рейстерді бір пайдаланушы сертификатымен орындаған авиакомпаниялар;

      автоматтандырылған броньдау және әуе тасымалдарды сату жүйесінде ресурстарды орналастыру бойынша персоналдың болуы;

      өңірлік (республикаішілік) әуе жолаушылар тасымалдарын орындау жоспарланатын әрбір әуежайда персоналдың болуы немесе жерүсті қызмет көрсетуге жасалған шарттың болуы;

      авиамаршрутты пайдалану сәтінен бастап болжанатын авиамаршрут (авиамаршруттар) бойынша ұсынылған кестеге сәйкес кірісті есепке алмағанда күнтізбелік отыз күн ішінде авиакомпанияның ұшуды орындау қабілеттілігін білдіретін қаржылық ресурстардың болуы және жеткіліктігі;

      тасымалдау құжаттарын электрондық және қағаз нысанында ресімдеуді қоса алғанда, автоматтандырылған әуе тасымалдарын сату жүйесінің бірінде ресурстарды орналастыруға жасасқан шарттың болуы;

      авиабилеттерді онлайн-брондауды және сатуды ұсынатын өз интернет-ресурсының болуы және/немесе ұшуды орындау жоспарланатын кемінде екі қалада авиабилеттерді сату офистерінің болуы.";

      8-тармақта:

      11) және 12) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "11) тұрақты ішкі рейстерді ашу жоспарланатын әрбір әуежайда персоналды жалға алу туралы анықтама немесе әуежайлық және жерүсті қызмет көрсетуге жасалған шарттың көшірмесі;

      12) авиабилеттерді онлайн-брондау және сату мүмкіндігін беретін өз интернет-ресурсының бар-жоғын көрсете отырып анықтама және/немесе ұшуды орындау жоспарланып отырған кемінде екі қалада авиабилеттерді сату офистерінің бар-жоғын көрсете отырып анықтама.";

      13) тармақша алып тасталсын.

      2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен :

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Көлік министрінің міндетін атқарушы
С. Аблалиев

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрлігі

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 352 "Об утверждении Правил допуска авиакомпаний к выполнению регулярных внутренних коммерческих воздушных перевозок"

Приказ и.о. Министра транспорта Республики Казахстан от 24 ноября 2023 года № 94. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 ноября 2023 года № 33684

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 352 "Об утверждении Правил допуска авиакомпаний к выполнению регулярных внутренних коммерческих воздушных перевозок" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11460) следующие изменения:

      в Правилах допуска авиакомпаний к выполнению регулярных внутренних коммерческих воздушных перевозок, утвержденных указанным приказом:

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Устанавливаются следующие квалификационные требования для допуска авиакомпаний к выполнению регулярных внутренних коммерческих воздушных перевозок:

      1) для выполнения местных (внутриобластных) коммерческих воздушных пассажирских перевозок:

      наличие сертификата эксплуатанта, выданное уполномоченным органом;

      наличие парка воздушных судов с действующими сертификатами летной годности в количестве, необходимом для выполнения полетов по установленному авиакомпанией расписанию (с учетом резервирования), но не менее двух воздушных судов одинаковой пассажировместимости (в собственности или аренде (находящихся в лизинге) на срок не менее трех лет);

      наличие персонала в каждом аэропорту, в (из) которых планируются местные (внутриобластные) коммерческие воздушные пассажирские перевозки, или наличие заключенного договора на наземное обслуживание;

      2) для выполнения региональных (внутриреспубликанских) коммерческих воздушных пассажирских перевозок:

      наличие сертификата эксплуатанта, выданное уполномоченным органом;

      наличие парка воздушных судов с действующими сертификатами летной годности в количестве, необходимом для выполнения полетов по установленному авиакомпанией расписанию (с учетом резервирования), но не менее трех воздушных судов одинаковой пассажировместимости (в собственности или аренде (находящихся в лизинге) на срок не менее трех лет);

      наличие опыта работы по выполнению нерегулярных перевозок или выполнению местных (внутриобластных) пассажирских авиаперевозок не менее одного года, за исключением выполнения полетов в аэродромы, имеющие ограничения по типам воздушных судов, а также авиакомпаний, выполнявших регулярные рейсы в качестве структурного подразделения в составе другой авиакомпании под одним сертификатом эксплуатанта;

      наличие персонала по размещению ресурсов в автоматизированной системе бронирования и продажи авиаперевозок;

      наличие персонала в каждом аэропорту, где планируется выполнение региональных (внутриреспубликанских) пассажирских авиаперевозок или наличие заключенного договора на наземное обслуживание;

      наличие и достаточность финансовых ресурсов, под которым подразумевается способность авиакомпании выполнять полеты, в соответствии с предлагаемым расписанием по авиамаршруту (авиамаршрутам) в течение тридцати календарных дней без учета дохода, предполагаемого с момента эксплуатации авиамаршрута;

      наличие заключенного договора на размещение ресурсов в одной из автоматизированных систем продаж авиаперевозок, включая оформление перевозочных документов в электронной и бумажной формах;

      наличие собственного интернет-ресурса, предоставляющего онлайн-бронирование и продажу авиабилетов и/или наличие офисов продаж авиабилетов не менее чем в двух городах, в которые планируется выполнение полетов.";

      в пункте 8:

      подпункты 11) и 12) изложить в следующей редакции:

      "11) справка о найме персонала в каждом аэропорту, в которых планируется открытие внутренних регулярных рейсов или копия заключенного договора на наземное обслуживание;";

      12) справка с указанием наличия собственного интернет-ресурса, предоставляющего возможность онлайн-бронирования и продажи авиабилетов и/или справка с указанием наличия офисов продаж авиабилетов не менее чем в двух городах, в которые планируется выполнение полетов.";

      подпункт 13) исключить.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства транспорта Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра транспорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
С. Аблалиев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан