"Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 27 мамырдағы № 297 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 2024 жылғы 26 қаңтардағы № 35 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 29 қаңтарда № 33940 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 27 мамырдағы № 297 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28262 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесінде:

      1-тарауда:

      3-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті орган – өнеркәсіп саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шектерде салааралық үйлестіруді және өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыруды іске асыруға қатысуды жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;";

      3-тарауда:

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандырудың әрбір шарасы үшін мынадай өлшемшарттар айқындалған:

      1) өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды қоса қаржыландыруды қоса алғанда, қаржыландыру:

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жыл сайынғы негізде заттай мәнде өткізілетін өнім көлемін ұлғайту;

      2) лизингтік қаржыландыру:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес заттай мәнде пайдалануға берілгеннен кейін өндірілетін өнім көлемін ұлғайту;

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес пайдалануға берілгеннен кейін лизинг мерзімі ішінде жұмыс орындарын құру және/немесе сақтау;

      3) қарыздар бойынша кепілдік міндеттемелер мен кепілдемелер беру:

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жыл сайынғы негізде заттай мәнде өткізілетін өнім көлемін ұлғайту;

      4) қаржы институттары арқылы кредит беру:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес заттай мәнде пайдалануға берілгеннен кейін өндірілетін өнім көлемін ұлғайту;

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобалау көрсеткіштеріне сәйкес пайдалануға берілгеннен кейін лизинг мерзімі ішінде жұмыс орындарын құру және/немесе сақтау;

      5) жарғылық капиталдарға инвестицияларды жүзеге асыру:

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жыл сайынғы негізде заттай мәнде өткізілетін өнім көлемін ұлғайту;

      6) ішкі нарықта ынталандыру:

      2 (екі) жыл ішінде кәсіпорынның өнімді өткізуден және қызметтер көрсетуден түсетін кіріс көлемін мемлекет салған сомадан кемінде 2 (екі) есе ұлғайту;

      7) өңдеу өнеркәсібінің отандық тауарлары мен көрсетілетін қызметтерін сыртқы нарықтарға ілгерілету бойынша өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілері шығындарының бір бөлігін өтеу:

      2 (екі) жыл ішінде кәсіпорынның өнімді өткізуден және қызметтер көрсетуден түсетін кіріс көлемін мемлекет салған сомадан кемінде 2 (екі) есе ұлғайту;

      8) өңдеу өнеркәсібінің отандық жоғары технологиялық тауарлары мен көрсетілетін қызметтерін шетелдік сатып алушыларға берілетін кредиттер мен жасалатын лизингтік мәмілелер бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау:

      ұсынылған қолдау көлемінен кем емес сомаға ақшалай мәндегі өнімнің экспорты;

      9) экспорттық саудалық қаржыландыру, кредиттеу және сақтандыру, қайта сақтандыру және шикізаттық емес экспортты ілгерілету жөніндегі мәмілелерге кепілдік беру тетіктерін пайдалану:

      ұсынылған қолдау көлемінен кем емес сомаға ақшалай мәндегі өнімнің экспорты;

      10) еңбек өнімділігін арттыруды ынталандыру:

      2 (екі) жыл ішінде кәсіпорынның өнімді өткізуден және қызметтер көрсетуден түсетін кіріс көлемін мемлекет салған сомадан кемінде 2 (екі) есе ұлғайту;

      11) аумақтық кластерлерді дамытуды ынталандыру:

      аумақтық кластерлер қатысушыларының өнім өндіруші кәсіпорындардың еңбек өнімділігін бірлескен жобаларды іске асыру қорытындылары бойынша кемінде 2%-ға арттыру;

      бірлескен жобаларды іске асыру қорытындылары бойынша аумақтық кластерлерге қатысушылардың өнім экспортының көлемін кемінде 3%-ға ұлғайту;

      12) берешекті қайта құрылымдау:

      жобаны қаржыландыруға бекіту кезінде жобаның/ұйымның қаржы-экономикалық моделіне сәйкес үшінші есепті жылдың қорытындылары бойынша және кейіннен жыл сайынғы негізде заттай мәнде өткізілетін өнім көлемін ұлғайту;

      13) өнеркәсіптік гранттар беру:

      кәсіпорынның өндіріс көлемін заттай мәнде 2 (екі) жыл ішінде 10%-ға ұлғайту;

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес есепті жылы өндірістік персоналдың орташа жалақысының бір қызметкердің орташа айлық жалақысының белгіленген өсімінен кем емес өсуі;

      2 (екі) жыл ішінде экспорт көлемін заттай мәнде 10%-ға ұлғайту.";

      1-қосымшада:

      1-абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрлігіне ұсынылады";

      "Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау нәтижелері туралы мәліметтер" деген кесте мынадай редакцияда жазылсын:

      "

р/с №

Ынталандыру шарасын алған өтініш берушінің атауы

Аймақ (облыс, қала) Әкімшілік-аумақтық объектілердің ведомстволық сыныптауышы (ӘАОС)

Сала

Сыртқы экономикалық қызметтің тауарлық номенклатурасы

Субъектінің санаты

Нақты бөлінген бюджет қаражатының сомасы, мың теңге

1







2








Барлығы:






      Кестенің жалғасы

Әсерлер

1-өлшемшарт

Балл

2-өлшемшарт

Балл


Өлшемшарттар бойынша балдар

Жоба мәртебесі

Жоспар

Нақты

Жоспар

Нақты

























  ".

      2. Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің Өнеркәсіптік саясат департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Өнеркәсіп және құрылыс вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Өнеркәсіп және құрылыс министрі
К. Шарлапаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Стратегиялық жоспарлау және

      реформалар агенттігі

      Ұлттық статистика бюросы


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

О внесении изменений и дополнений в приказ исполняющего обязанности Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 27 мая 2022 года № 297 "Об утверждении Методики оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности"

Приказ Министра промышленности и строительства Республики Казахстан от 26 января 2024 года № 35. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 января 2024 года № 33940

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 27 мая 2022 года № 297 "Об утверждении Методики оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 28262) следующие изменения и дополнения:

      в Методике оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности, утвержденных указанным приказом:

      в главе 1:

      подпункт 3) пункта 3 изложить в следующей редакции:

      "уполномоченный орган в области государственного стимулирования промышленности – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере промышленности, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, межотраслевую координацию и участие в реализации государственного стимулирования промышленности;";

      в главе 3:

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Для каждой меры государственного стимулирования промышленности определены следующие критерии:

      1) финансирование, включая софинансирование промышленно-инновационных проектов:

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      увеличение объема реализуемой продукции в натуральном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      2) лизинговое финансирование:

      увеличение объема производимой продукции после ввода в эксплуатацию в натуральном выражении в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      создание и/или сохранение рабочих мест в течение срока лизинга после ввода в эксплуатацию в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      3) предоставление гарантийных обязательств и поручительств по займам:

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      увеличение объема реализуемой продукции в натуральном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      4) кредитование через финансовые институты:

      увеличения объема производимой продукции после ввода в эксплуатацию в натуральном выражении в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      создание и/или сохранение рабочих мест в течение срока лизинга после ввода в эксплуатацию в соответствии с проектными показателями при утверждении проекта к финансированию;

      5) осуществление инвестиций в уставные капиталы:

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      увеличение объема реализуемой продукции в натуральном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      6) стимулирование на внутреннем рынке:

      увеличение объема доходов предприятия от реализации продукции и оказания услуг не менее чем в 2 (два) раза от вложенной государством суммы в течение 2 (двух) лет;

      7) возмещение части затрат субъектов промышленно-инновационной деятельности по продвижению отечественных товаров и услуг обрабатывающей промышленности на внешние рынки:

      увеличение объема доходов предприятия от реализации продукции и оказания услуг не менее чем в 2 (два) раза от вложенной государством суммы в течение 2 (двух) лет;

      8) субсидирование ставки вознаграждения по выдаваемым кредитам и совершаемым лизинговым сделкам, зарубежным покупателям отечественных высокотехнологичных товаров и услуг обрабатывающей промышленности:

      экспорт продукции в денежном выражении на сумму не менее объема предоставленной поддержки;

      9) предоставление механизмов экспортного торгового финансирования, кредитования и страхования, перестрахования и гарантирования сделок по продвижению несырьевого экспорта:

      экспорт продукции в денежном выражении на сумму не менее объема предоставленной поддержки;

      10) стимулирование повышения производительности труда:

      увеличение объема доходов предприятия от реализации продукции и оказания услуг не менее чем в 2 (два) раза от вложенной государством суммы в течение 2 (двух) лет;

      11) стимулирование развития территориальных кластеров:

      повышение производительности труда участников территориальных кластеров – предприятий производителей продукции не менее чем на 2% по итогам реализации совместных проектов;

      увеличение объема экспорта продукции участниками территориальных кластеров не менее чем на 3% по итогам реализации совместных проектов;

      12) реструктуризация задолженности:

      увеличение объема реализуемой продукции в натуральном выражении по итогам третьего отчетного года, и в последующим на ежегодной основе в соответствии с финансово-экономической моделью проекта/организации при утверждении проекта к финансированию;

      13) предоставление промышленных грантов:

      увеличение объема производства предприятия в натуральном выражении на 10 % в течение 2 (двух) лет;

      повышение в отчетном году средней заработной платы производственного персонала не менее обозначенного роста среднемесячной заработной платы одного работника, согласно прогнозу социально-экономического развития Республики Казахстан;

      увеличение объема экспорта в натуральном выражении на 10 % в течение 2 (двух) лет.";

      в приложении 1:

      абзац первый изложить в следующей редакции:

      "Представляется: в Министерство промышленности и строительства Республики Казахстан";

      таблицу "Сведения о результатах оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности" изложить в следующей редакции:

      "

№ п/п

Наименование заявителя, получившего меру стимулирования

Регион (область, город) Классификатор административно-территориальных объектов (КАТО)

Отрасль

Товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности

Категория субъекта

Сумма фактически выделенных бюджетных средств, тысяч тенге

1







2








Итого:






      Продолжение таблицы

Эффекты

Критерий 1

Балл

Критерий 2

Балл


Баллов по критериям

План

Факт

План

Факт






















      Продолжение таблицы

Статус проекта








      ".

      2. Департаменту промышленной политики Министерства промышленности и строительства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства промышленности и строительства Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра промышленности и строительства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр промышленности
и строительства
Республики Казахстан
К. Шарлапаев

      "СОГЛАСОВАН"
Бюро национальной статистики
Агентства по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан