"Жаңғыртудың, кеңейтудің, реконструкциялаудың және (немесе) жаңартудың инвестициялық бағдарламаларын қарауға жіберу, оларды қарау және іріктеу, жаңғыртуға, кеңейтуге, реконструкциялауға және (немесе) жаңартуға арналған инвестициялық келісімдерді жасасу, электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметті сатып алу туралы шарттарды тиісінше жасасуды және осы шарттар үшін электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметке жеке тарифтерді, электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметті сатып алу көлемдері мен мерзімдерін белгілеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2017 жылғы 28 қарашадағы № 416 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2024 жылғы 1 сәуірдегі № 139 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 3 сәуірде № 34219 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жаңғыртудың, кеңейтудің, реконструкциялаудың және (немесе) жаңартудың инвестициялық бағдарламаларын қарауға жіберу, оларды қарау және іріктеу, жаңғыртуға, кеңейтуге, реконструкциялауға және (немесе) жаңартуға арналған инвестициялық келісімдерді жасасу, электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметті сатып алу туралы шарттарды тиісінше жасасуды және осы шарттар үшін электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметке жеке тарифтерді, электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметті сатып алу көлемдері мен мерзімдерін белгілеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2017 жылғы 28 қарашадағы № 416 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16098 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жаңғыртудың, кеңейтудің, реконструкциялаудың және (немесе) жаңартудың инвестициялық бағдарламаларын қарауға жіберу, оларды қарау және іріктеу, жаңғыртуға, кеңейтуге, реконструкциялауға және (немесе) жаңартуға арналған инвестициялық келісімдерді жасасу, электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметті сатып алу туралы шарттарды тиісінше жасасуды және осы шарттар үшін электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметке жеке тарифтерді, электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметті сатып алу көлемдері мен мерзімдерін белгілеу қағидаларында:

      2, 3, 4, 5 және 6-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:

      "2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар мен анықтамалар пайдаланылады:

      1) балдардың сәйкес келуі - осы Қағидалардың 8-тармағына сәйкес уәкілетті орган жүзеге асыратын балдарды қою нəтижелері бойынша бір мезгілде екі немесе одан да көп инвестициялық бағдарламалардың жинайтын балдары санының мәні;

      2) жаңғыртудың, кеңейтудің, реконструкциялаудың және (немесе) жаңартудың инвестициялық бағдарламасы – жаңғырту, кеңейту, реконструкциялау және (немесе) жаңарту бағдарламасы, оның іс-шаралары жұмыс істеп тұрған энергия өндіруші ұйымның жұмыс істеп тұрған (бұрыннан бар) бір электр станциясының негізгі генерациялайтын қондырғысын қамтиды;

      3) жаңғыртуға, кеңейтуге, реконструкциялауға және (немесе) жаңартуға арналған инвестициялық келісім – уәкілетті орган жұмыс істеп тұрған (бұрыннан бар) электр станцияларын жаңғыртуға, кеңейтуге, реконструкциялауға және (немесе) жаңартуға жұмыс істеп тұрған энергия өндіруші ұйыммен жасасатын және жаңғыртуға, кеңейтуге, реконструкциялауға және (немесе) жаңартуға арналған бір немесе бірнеше инвестициялық бағдарламаларды қамтитын келісім;

      4) жобаны дайындау және іске асырудың жоспар-графигі (бұдан әрі – Жоспар-график) – есепті көрсеткіштерді айқындайтын және іздестіру, логистикалық, құрылыс-монтаждау және іске қосу-баптау жұмыстарын іске асыру мерзімдерін көздейтін, энергия өндіруші ұйымның бірінші басшысы бекітетін инвестициялық келісімді іске асырудың егжей-тегжейлі графигі;

      5) жыл сайынғы қажетті қайтару деңгейі – энергия өндіруші ұйымның жаңғыртуға, кеңейтуге, реконструкциялауға және (немесе) жаңартуға арналған инвестициялық бағдарламаның іс-шараларын іске асыруға инвестициялық салымдарды қайтару үшін қажетті жыл сайынғы жылдық табысы, ол электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметке жеке тариф мәнінің және осы инвестициялық бағдарламаның электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызмет көлемі мәнінің, сондай-ақ айлармен көрсетілген жыл ұзақтығы мәнінің көбейтіндісімен айқындалады;

      6) инвестициялық бағдарламаға қаржылық аудит – мамандандырылған аккредиттелген ұйым жүргізетін рәсім, оны жүргізгеннен кейін Халықаралық аудит стандарттарына сәйкес келетін және энергия өндіруші ұйымның кредит төлеу қабілеттілігін, инвестициялық бағдарламаны қаржыландырудың орындылығы мен талап етілетін көлемін талдауды қамтитын аудиторлық қорытынды жасалады;

      7) негізгі генерациялайтын жабдық – қазандық қондырғы, турбиналық қондырғы және электр генераторы;

      8) рұқсат етілген көлем – 2015 жылғы инвестиция көлемінің 400 (төрт жүз) пайызының және алдыңғы кезеңдерде (жылдарда) жасасқан жаңғыртуға, кеңейтуге, реконструкциялауға және (немесе) жаңартуға арналған қолданыстағы инвестициялық келісімдердің жаңғырту, кеңейту, реконструкциялау және (немесе) жаңарту инвестициялық бағдарламалары бойынша қажетті жыл сайынғы қайтару деңгейі сомасының айырмасы;

      9) техникалық аудит – мамандандырылған аккредиттелген ұйым жүргізетін рәсім, оны жүргізгеннен кейін жаңғыртудың, кеңейтудің, реконструкциялаудың және (немесе) жаңартудың оңтайлы схемасын, тозу және өнімділік динамикасын анықтауды, техникалық орындылығын талдауды, жобаны іске асыру үшін тиісті инфрақұрылымның және қажетті отын қорларының болуын қамтитын аудиторлық қорытынды жасалады.

      10) уәкілетті орган - электр энергетикасы саласында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      11) 2015 жылғы инвестициялар көлемі - 2015 жылы энергия өндіруші ұйымдар уәкілетті органмен келісімдер шеңберінде салған инвестицияларының (амортизациялық аударымдар есебінен жасалған инвестицияларды қоспағанда) жиынтық көлемі;

      Осы Қағидаларда пайдаланылған өзге де ұғымдар мен анықтамалар Қазақстан Республикасының электр энергетикасы саласындағы заңнамасына сәйкес қолданылады.

      3. Уәкілетті органмен жаңғыртуға, реконструкциялауға, кеңейтуге және (немесе) жаңартуға арналған инвестициялық келісім (бұдан әрі – Келісім) жасасуға ниет білдіретін жұмыс істеп тұрған энергия өндіруші ұйымдар Жоспар-графикпен және осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жаңғыртудың, кеңейтудің, реконструкциялаудың және (немесе) жаңартудың инвестициялық бағдарламаларының (бұдан әрі – инвестициялық бағдарламалар) негізгі параметрлері туралы ақпаратпен бірге инвестициялық бағдарламаларды қағаз және электрондық жеткізгіштерде Нарық кеңесіне жолдайды.

      Сондай-ақ Нарық кеңесіне инвестициялық бағдарламалармен бірге осы инвестициялық бағдарламаларды әзірлеу барысында жүргізілген тәуелсіз техникалық және қаржылық аудиттердің қорытындылары және инвестициялық бағдарламаны беру сәтінде өзекті болып табылатын жабдық өндіруші зауыттардың және/немесе EPC (Engineering procurement construction) мердігерлерінің кемінде үш коммерциялық ұсынысы немесе Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 1 сәуірдегі № 299 бұйрығымен (Нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк реестрiнде № 10722 болып тіркелген) бекітілген Қаржыландыру көздеріне қарамастан, жаңа үйлер мен ғимараттарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын салуға, сондай-ақ бұрыннан барын өзгертуге (реконструкциялауға, кеңейтуге, техникалық қайта жарақтандыруға, жаңғыртуға және күрделі жөндеуге) арналған техникалық-экономикалық негіздемелерге және жобалау-сметалық құжаттамаға ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу қағидаларына сәйкес жүргізілетін мемлекеттік ведомстводан тыс кешенді сараптаманың оң қорытындысымен жобалау құжаттамасы (техникалық-экономикалық негіздемелер / жобалау-сметалық құжаттама) енгізіледі.

      4. Нарық кеңесі осы Қағидалардың 3-тармағына сәйкес енгізілген әрбір инвестициялық бағдарлама бойынша жеке онда қамтылған құжаттар мен мәліметтердің толық болуын, Заңның 15-4-бабының талаптарына және осы Қағидаларға 2-қосымшада көрсетілген қарауға жіберу өлшемшарттарына сәйкес келуін тексереді және оның іске асырылуының орындылығы немесе орынсыздығы, құны мен іске асыру мерзімінің негізділігі туралы ұсыным дайындайды.

      5. Нарық Кеңесінің іске асырудың орындылығы туралы ұсынымын алған инвестициялық бағдарламалар уәкілетті органның қарауына жіберіледі.

      Нарық кеңесі уәкілетті органның қарауына жіберілген инвестициялық бағдарламаларды, осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген қосымшаға сәйкес нысан бойынша инвестициялық бағдарламаның негізгі параметрлері туралы ақпаратты және оларға сәйкес келетін Нарық кеңесінің іске асыру орындылығы туралы ұсынымын инвестициялық бағдарлама Нарық кеңесіне енгізілген күннен бастап отыз жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде уәкілетті органға енгізеді.

      Нарық Кеңесінің іске асырудың орындылығы туралы ұсынымын алмаған инвестициялық бағдарламалар бойынша қорытындылар уәкілетті органға мәлімет үшін енгізіледі.

      6. Нарық кеңесі уәкілетті органға қарауға жіберілген және жіберілмеген инвестициялық бағдарламалардың тізімін Нарық кеңесіне қарауға келіп түскен инвестициялық бағдарлама құжаттарының топтамасымен бірге инвестициялық бағдарлама Нарық кеңесінің қарауына келіп түскен күннен бастап отыз жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде өзінің интернет-ресурсында жариялайды.";

      1-қосымшада:

      4-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "4. Инвестициялық бағдарлама шеңберінде электр станциясына (атауын көрсету) салынған инвестициялық салымдарды қайтару туралы ақпарат *.

Электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметке жеке тариф, мың теңге / (МВт * ай)

Электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызмет көлемі, МВт

Электр қуатының әзірлігін ұстап тұру бойынша көрсетілетін қызметті сатып алу мерзімі, жыл

Қажетті жыл сайынғы қайтару деңгейі, мың теңге/жыл **

1

2

3

4

5

1.





      Ескертпе:

      * - кесте параметрлерінің сандық мәндері оннан бір бөлігіне дейін дәлдікпен көрсетіледі.

      ** - жаңадан енгізілген/қалпына келтірілген жабдықтан амортизациялық аударымдардың сомасы инвестициялық салымдарды қайтару көлемінде ескеріледі.";

      4-қосымшада:

      3-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "3. Энергия өндіруші ұйым:

      1) осы Келісімге 1-қосымшаға және Жоспар-графикке сәйкес жаңғырту, кеңейту, реконструкциялау және (немесе) жаңарту бойынша инвестициялық бағдарламаның (бағдарламалардың) іс-шараларын іске асыруға;

      2) есепті жылдан кейінгі жылдың 31 наурызынан кешіктірмей тәуелсіз энергетикалық сараптамамен расталған, осы Келісімге 2-қосымшада көрсетілген көрсеткіштерге (индикаторларға) қол жеткізу туралы есепті уәкілетті органға ұсынуға;

      3) тоқсан сайын есеп беру кезеңінен кейінгі айдың 10-шы күніне дейін өзінің интернет-ресурсында және энергетиканың цифрлық платформасында растайтын құжаттарды (шарттар, орындалған жұмыстар актілері, қабылдау-тапсыру актілері, шот-фактуралар және т.б.) жариялай отырып, Жоспар-графиктің іске асырылуы туралы есепті орналастыруға міндеттенеді. Жобаны іске асыру процесінде мүдделі тараптардың қатысуымен тоқсанына бір рет жария тыңдаулар өткізуге міндеттенеді.

      Осы Келісімнің 3-тармағының талаптары Заңның 15-4-бабының 9 және 9-1-тармақтары қолданылатын энергия өндіруші ұйымдарға қолданылмайды. Бұл ретте осы Келісімге 1-ші және 2-қосымшалар толтырылмайды.";

      5-тармақтың 3) тармақшасы жаңа редакцияда жазылсын:

      "3) осы Келісім үшін әр жылға мына көрсеткіштер бойынша нысаналы индикаторлар белгілеуге міндетті: электр және (немесе) жылу энергиясын босатуға шартты отынның үлестік шығыстарының төмендеуі; қолда бар электр қуаты; негізгі генерациялайтын жабдықтың жұмыс істеу мерзімі; авариялылықтың төмендеуі; негізгі генерациялайтын жабдықтың тозу дәрежесінің төмендеуі; экологиялық көрсеткіштердің жақсаруы (зиянды заттар шығарындыларының төмендеуі).".

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Электр энергетикасын дамыту департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалғаны туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының энергетика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Энергетика министрі
А. Саткалиев

О внесении изменений в приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 28 ноября 2017 года № 416 "Об утверждении Правил допуска на рассмотрение, рассмотрения и отбора инвестиционных программ модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления, заключения инвестиционных соглашений на модернизацию, расширение, реконструкцию и (или) обновление, соответствующего заключения договоров о покупке услуги по поддержанию готовности электрической мощности и установления для данных договоров индивидуальных тарифов на услугу по поддержанию готовности электрической мощности, объемов и сроков покупки услуги по поддержанию готовности электрической мощности"

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 1 апреля 2024 года № 139. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 апреля 2024 года № 34219

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 28 ноября 2017 года № 416 "Об утверждении Правил допуска на рассмотрение, рассмотрения и отбора инвестиционных программ модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления, заключения инвестиционных соглашений на модернизацию, расширение, реконструкцию и (или) обновление, соответствующего заключения договоров о покупке услуги по поддержанию готовности электрической мощности и установления для данных договоров индивидуальных тарифов на услугу по поддержанию готовности электрической мощности, объемов и сроков покупки услуги по поддержанию готовности электрической мощности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 16098), следующие изменения:

      в Правилах допуска на рассмотрение, рассмотрения и отбора инвестиционных программ модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления, заключения инвестиционных соглашений на модернизацию, расширение, реконструкцию и (или) обновление, соответствующего заключения договоров о покупке услуги по поддержанию готовности электрической мощности и установления для данных договоров индивидуальных тарифов на услугу по поддержанию готовности электрической мощности, объемов и сроков покупки услуги по поддержанию готовности электрической мощности, утвержденных указанным приказом:

      пункты 2, 3, 4, 5 и 6 изложить в новой редакции:

      "2. В настоящих Правилах применяются следующие понятия и определения:

      1) совпадение баллов – значение количества баллов, которое одновременно набирают две и более инвестиционных программ по результатам выставления баллов, осуществляемого уполномоченным органом в соответствии с пунктом 8 настоящих Правил;

      2) инвестиционная программа модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления – программа модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления, мероприятия которой охватывают основное генерирующее оборудование одной действующей (существующей) электрической станции действующей энергопроизводящей организации;

      3) инвестиционное соглашение на модернизацию, расширение, реконструкцию и (или) обновление – соглашение, заключаемое уполномоченным органом с действующей энергопроизводящей организацией, на модернизацию, расширение, реконструкцию и (или) обновление действующих (существующих) электрических станций и включающее в себя одну или более инвестиционных программ модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления;

      4) план-график подготовки и реализации проекта (далее - план-график) – детальный график реализации инвестиционного соглашения, определяющий отчетные показатели и предусматривающий сроки реализации изыскательных, логистических, строительно-монтажных и пуско-наладочных работ, утверждаемый первым руководителем энергопроизводящей организации;

      5) уровень необходимого ежегодного возврата – ежегодный годовой доход энергопроизводящей организации, необходимый ей для возврата инвестиционных вложений в реализацию мероприятий инвестиционной программы модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления, который определяется произведением значения индивидуального тарифа на услугу по поддержанию готовности электрической мощности и значения объема услуги по поддержанию готовности электрической мощности данной инвестиционной программы, а также значения длительности года, выраженного в месяцах;

      6) финансовый аудит инвестиционной программы – процедура проводимая специализированной аккредитованной организацией, после проведения которого составляется аудиторское заключение соответствующее Международным стандартам аудита и включающее анализ кредитоспособоности энергопроизводящей организации, целесообразности и требуемого объема финансирования инвестиционной программы;

      7) основное генерирующее оборудование – котельная установка, турбинная установка и электрический генератор;

      8) допустимый объем – разность 400 (четыреста) процентов от объема инвестиций 2015 года и суммы уровней необходимого ежегодного возврата по инвестиционным программам модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления действующих инвестиционных соглашений на модернизацию, расширение, реконструкцию и (или) обновление, заключенных в предыдущих периодах (годах);

      9) технический аудит – процедура проводимая специализированной аккредитованной организацией, после проведения которого составляется аудиторское заключение включающее выявление оптимальной схемы модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления, динамику износа и производительности, анализ технической целесообразности, наличие соответствующей инфрструктуры для реализации проекта и необходимых запасов топлива.

      10) уполномоченный орган – государственный орган, осуществляющий руководство в области электроэнергетики;

      11) объем инвестиций 2015 года - суммарный объем инвестиций (за исключением инвестиций за счет амортизационных отчислений), вложенных энергопроизводящими организациями в 2015 году в рамках соглашений с уполномоченным органом.

      Иные понятия и определения, использованные в настоящих Правилах, применяются в соответствии с законодательством Республики Казахстан в области электроэнергетики.

      3. Действующие энергопроизводящие организации, намеревающиеся заключить с уполномоченным органом инвестиционное соглашение на модернизацию, реконструкцию, расширение и (или) обновление (далее – Соглашение), направляют в Совет рынка инвестиционные программы модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления (далее – инвестиционные программы) на бумажном и электронном носителях вместе с план-графиком и информацией об основных параметрах инвестиционных программ по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Вместе с инвестиционными программами в Совет рынка также вносятся результаты независимых технического и финансового аудитов, проведенных при разработке данных инвестиционных программ и не менее трех коммерческих предложений заводов–изготовителей оборудования и/или EPC подрядчиков (Engineering procurement construction), актуальных на момент подачи инвестиционной программы либо проектная документации (технико-экономические обоснования или проектно-сметная документация) с положительным заключением комплексной государственной вневедомственной экспертизы, проводимой в соответствии с Правилами проведения комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономических обоснований и проектно-сметной документации, предназначенных для строительства новых, а также изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, инженерных и транспортных коммуникаций независимо от источников финансирования, утвержденных Приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 1 апреля 2015 года № 299 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10722).

      4. Совет рынка отдельно по каждой инвестиционной программе, внесенной в соответствии с пунктом 3 настоящих Правил, проверяет на полноту документов и сведений, содержащихся в них, соответствие требованиям статьи 15-4 Закона и критериям допуска, указанным в приложении 2 к настоящим Правилам, и готовит рекомендацию о целесообразности либо нецелесообразности ее реализации, обоснованности стоимости и срока реализации.

      5. Инвестиционные программы, получившие рекомендацию Совета рынка о целесообразности реализации, допускаются на рассмотрение в уполномоченный орган.

      Инвестиционные программы, допущенные на рассмотрение в уполномоченный орган, информация об основных параметрах инвестиционной программы по форме, согласно приложению, указанному в пункте 3 настоящих Правил и соответствующие им рекомендация Совета рынка о целесообразности реализации вносятся Советом рынка в уполномоченный орган в срок не позднее тридцати рабочих дней со дня внесения инвестиционной программы в Совет рынка.

      Заключения по инвестиционным программам, не получившим рекомендацию Совета рынка о целесообразности реализации, вносятся в уполномоченный орган для сведения.

      6. Совет рынка, в срок не позднее тридцати рабочих дней со дня поступления инвестиционной программы на рассмотрение, публикует на своем интернет-ресурсе список инвестиционных программ, допущенных и не допущенных на рассмотрение в уполномоченный орган вместе с пакетом документов инвестиционной программы, проступивших на рассмотрение в Совет рынка.";

      в Приложении 1:

      пункт 4 изложить в новой редакции:

      "4. Информация о возврате инвестиционных вложений в электрическую станцию (указать наименование) в рамках инвестиционной программы*.

Индивидуальный тариф на услугу по поддержанию готовности электрической мощности, тыс. тенге/(МВт*мес)

Объем услуги по поддержанию готовности электрической мощности, МВт

Срок покупки услуги по поддержанию готовности электрической мощности, год

Уровень необходимого ежегодного возврата, тыс.тенге/год**

1

2

3

4

5

1.





      Примечание:

      * - числовые значения параметров таблицы отражаются с точностью до десятых.

      ** - сумма амортизационных отчислений от вновь вводимого/восстановленного оборудования учитывается в объеме возврата инвестиционных вложений.";

      в Приложении 4:

      пункт 3 изложить в новой редакции:

      3. Энергопроизводящая организация обязуется:

      1) реализовать мероприятия инвестиционной (инвестиционных) программы (программ) модернизации, расширения, реконструкции и (или) обновления, в соответствии с приложением 1 к настоящему Соглашению и план-графиком;

      2) ежегодно не позднее 31 марта года, следующего за отчетным, представлять в уполномоченный орган отчет о достижении показателей (индикаторов), указанных в приложении 2 к настоящему Соглашению, подтвержденный независимой энергетической экспертизой;

      3) ежеквартально, до 10 числа месяца следующим за отчетным периодом, размещать на своем интернет-ресурсе и цифровой платформе энергетики отчет о реализации плана-графика с опубликованием подтверждающих документов (договора, акты выполненных работ, акты приема-передачи, счет-фактуры и т.д.). В процессе реализации проекта раз в квартал проводить публичные слушания с участием заинтересованных сторон.

      Требования пункта 3 настоящего Соглашения не распространяются на энергопроизводящие организации, на которых распространяется действие пунктов 9 и 9-1 статьи 15-4 Закона. При этом, приложения 1 и 2 к настоящему Соглашению не заполняются.";

      подпункт 3) пункта 5 изложить в новой редакции:

      "3) установить для настоящего Соглашения на каждый год целевые индикаторы по следующим показателям: снижение удельных расходов условного топлива на отпуск электрической и (или) тепловой энергии, располагаемая электрическая мощность; срок службы основного генерирующего оборудования; снижение аварийности; снижение степени износа основного генерирующего оборудования; улучшение экологических показателей (снижение выбросов вредных веществ).".

      2. Департаменту развития электроэнергетики Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр энергетики
Республики Казахстан
А. Саткалиев