"Жұмыс күшінің ұтқырлығын арттыру үшін адамдардың ерікті түрде қоныс аудару қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 22 маусымдағы № 234 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2024 жылғы 30 мамырдағы № 169 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 1 маусымда № 34448 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жұмыс күшінің ұтқырлығын арттыру үшін адамдардың ерікті түрде қоныс аудару қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 22 маусымдағы № 234 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 32880 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жұмыс күшінің ұтқырлығын арттыру үшін адамдарды ерікті түрде қоныс аудару қағидаларында:

      3-тармақ мынадай мазмұндағы 5-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "5-1) жақын туыстар – ата-аналар (ата-ана), балалар, асырап алушылар, асырап алынғандар, ата-анасы бір және ата-анасы бөлек ағалы-інілер мен апалы-сіңлілер (аға-қарындастар), ата, әже, немерелер;";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Халықты әлеуметтік қорғау және жұмыспен қамту жөніндегі жергілікті атқарушы орган көші-қон мәселелері бойынша уәкілетті органның келісуі бойынша қоныс аударушылар мен қандастарды қоныстандыру мақсатында адамдарды ерікті қоныстандыру, оның ішінде облыс ішінде қоныстандыру үшін жыл сайын, уәкілетті орган бекіткен алдыңғы күнтізбелік жылға қандастар мен қоныс аударушыларды қабылдаудың өңірлік квотасын ескере отырып, 15 желтоқсанға дейін елді мекендердің тізбесін бекітеді.";

      12-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. Қоныс аударушыларды және олардың отбасы мүшелерін (бар болса) жұмысқа орналастыру үшін жаңа тұрғылықты жерге өңіраралық ерікті түрде қоныс аударуға жәрдемдесу:

      1) мемлекеттік қызметшілерге;

      2) ҚР ҰҚС 01-2017 кәсіптік жіктеуіштің тоғызыншы тобына жататын біліктілігі төмен жұмысшыларға;

      3) қоныс аударушының отбасы құрамындағы адамдарды қоспағанда, жұмыс күшінің құрамына кірмейтін адамдарға;

      4) бұрын Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған қоныс аударушылар мен қандастарды қоныстандыруға арналған өңірлерде тұрақты тұрған және өтініш беру сәтінде еңбек күші артық өңірлерде екі жылдан кем тұрақты тіркеуі бар адамдарға қолданылмайды.";

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Осы Қағидалардың 18, 49 және 76-1-тармақтарында көзделген жұмыс күшінің ұтқырлығын арттыру үшін адамдардың ерікті түрде қоныс аудару шаралары туралы мәліметтерді мансап орталықтары әлеуметтік-еңбек саласындағы бірыңғай ақпараттық жүйеде және (немесе) Электрондық еңбек биржасында орналастырады."

      19-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "19. "Мәңгілік ел жастары – индустрияға!" ("Серпін") және "Жарқын Болашақ" жобаларына қатысушылар қатарындағы түлектер, сондай-ақ шығу өңіріне/мемлекетіне қарамастан қандастар өңіраралық ерікті түрде қоныс аударуға қатысады.

      Бұл ретте, "Мәңгілік ел жастары – индустрияға!" ("Серпін") және "Жарқын Болашақ" жобаларына қатысушылар қатарындағы түлектер оқу өңіріне қарамастан осы Қағидаларға сәйкес қабылдау өңірінде мемлекеттік қолдау шараларын алады. Қандастарды қабылдаудың өңірлік квотасына енгізілген қандастардың және олардың отбасы мүшелерінің Қазақстан Республикасының азаматтығын алуы осы Қағидаларда көзделген ерікті қоныс аударуға арналған мемлекеттік қолдау шараларын тоқтату үшін негіз болып табылмайды.";

      22-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "22. Шығу өңірлерінен қабылдау өңірлеріне өз бетінше келген және онда кемінде алты ай тұратын қоныс аударушылар, сондай-ақ "Мәңгілік ел жастары – индустрияға!" ("Серпін") және "Жарқын Болашақ" жобаларының түлектері оқу орнын аяқтағаннан кейін алты ай ішінде қоныс аударушыларды қабылдау өңірлерінде тіркелу уақытына қарамастан қабылдау өңірінің мансап орталығына осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш береді.";

      44-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "44. Әлеуметтік келісімшарт жасалғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде еңбек мобильділігі орталықтары жұмыс берушінің екінші деңгейдегі банкте немесе қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның лицензиясы негізінде жеке және заңды тұлғалардың банктік шоттарын ашуды және жүргізуді жүзеге асыратын ұйымдарда ашқан дербес шотына ақшалай төлемді аударады.";

      67-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "67. Экономикалық мобильділік сертификаты тұрғын үй сатып алу және салу немесе Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі және (немесе) Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарымен бекітілген ипотекалық бағдарлама, оның ішінде тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылымды дамыту тұжырымдамалары шеңберінде, сондай-ақ қаржы институттарын ипотекалық кредиттеу құралдары және тұрғын үй құрылыс жинақтарының жүйесі шеңберінде тұрғын үйді сатып алу кезінде ипотекалық тұрғын үй қарыздары бойынша бастапқы жарна үшін ақшалай төлем түріндегі материалдық көмек ретінде беріледі.";

      Экономикалық мобильділік сертификаты қандастарға немесе қоныс аударушыларға қабылдау өңірдегі тұрақты тұратын елді мекенде тұрғын үй сатып алу кезінде беріледі.

      Экономикалық мобильділік сертификаты отбасына, сондай-ақ осы Қағидалардың 66-тармағының екінші бөлігінде көзделген адамдарға тұрғын үй құнының 50% мөлшерінде, бірақ 1 160 АЕК-тен асырмай беріледі.

      Экономикалық мобильділік сертификаты бойынша ақшалай төлемді жүзеге асыру үшін Еңбек мобильділігі орталығы қандастар мен қоныс аударушыларды мынадай санаттар бойынша саралайды:

      1) Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған қандастар мен қоныс аударушыларды қоныстандыру үшін өңірлерде сұранысқа ие мамандықтар бойынша жұмыс істейтіндер;

      2) отбасы құрамында өтініш берушімен тұрақты бірге тұратын еңбекке қабілетті жастағы отбасы мүшелері бар;

      3) отбасы құрамында өтініш берушімен тұрақты бірге тұратын кәмелетке толмаған балалары не жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында жалпы білім беретін немесе кәсіптік бағдарламалар бойынша күндізгі оқу нысаны бойынша оқитын балалары бар, олар он сегіз жасқа толғаннан кейін білім беру ұйымдарын бітірген уақытқа дейін (бірақ жиырма үш жасқа толғанға дейін);

      4) Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған өңірлерде қандастар мен қоныс аударушыларды қоныстандыру үшін дара кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратындар.";

      68-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "68. Экономикалық мобильділік сертификаты бойынша ақшалай төлем алу үшін қандастар және қоныс аударушылар мансап орталықтарына осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш береді:

      1) тұрғын үй сатып алу кезінде – сатып алынатын жылжымайтын мүліктің құнын бағалай отырып, тұрғын үй сатып алудың алдын ала жасалған шарты немесе сатып алу-сату шарты, сондай-ақ экономикалық мобильділік сертификаты бойынша ақшалай төлемнің кемінде 50% мөлшерінде болжамды мәмілені жүзеге асыруға арналған меншікті қаражаттың болуын не сатып алынатын тұрғын үйдің қалған құны төленгенін растайтын құжаттар.

      Экономикалық мобильділік сертификаты бойынша төлемді алғаннан кейін тұрғын үйді сатып алудың алдын ала жасалған шарты ұсынылған жағдайда күнтізбелік қырық бес күн ішінде тұрғын үйді сатып алу-сату шартының түпнұсқасы ұсынылады;

      2) тұрғын үйді сатып алуда тұрғын үй ипотекалық қарызы бойынша алғашқы жарна кезінде – екінші деңгейдегі банктің тұрғын үй қарызын беруді мақұлдауды растайтын құжат;

      3) тұрғын үй құрылысы кезінде – меншігінде немесе уақытша өтеулі жер пайдалану (жалға алу) құқығында жеке тұрғын үй құрылысына және/немесе жеке қосалқы шаруашылыққа арналған жер учаскесінің болуын растайтын құжат, сондай-ақ экономикалық мобильділік сертификаты бойынша ақшалай төлемнің кемінде 50 % мөлшерінде тұрғын үй салуға арналған қаражаттың болуын растайтын құжаттар.

      Көрсетілген құжаттар көшірмелерде және түпнұсқаларда ұсынылады. Оларды салыстырып тексергеннен кейін түпнұсқалар өтініш иесіне қайтарылады.

      Қандас пен қоныс аударушының жылжымайтын мүлікті жұбайынан (зайыбынан) және өзінің жақын туыстарынан, сондай-ақ алушының (өтініш берушінің) жұбайының (зайыбының) жақын туыстарынан сатып алуына экономикалық мобильділік сертификаты бойынша ақшалай төлемді пайдалануға жол берілмейді.

      Меншік құқығында тіркелген жылжымайтын мүлікті 5 (бес) жыл бойы экономикалық мобильділік сертификаты бойынша ақшалай төлемді қолма-қол төлем арқылы сатуға жол берілмейді.

      Мансап орталықтары бір жұмыс күні ішінде қандастың немесе қоныс аударушының экономикалық мобильділік сертификаты бойынша ақшалай төлем беру туралы өтінішін қарау үшін еңбек мобильділігі орталығына жібереді.

      Еңбек мобильділігі орталығы өтініш берілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оны қарайды, экономикалық мобильділік сертификаты бойынша өтініш берушіге ақшалай төлемді беру туралы шешім шығарады не себептерін дәлелді негіздей отырып, одан бас тарту туралы шешім қабылдайды, сонымен бірге қабылданған шешім туралы өтініш берушіні хабарландырады.

      Мыналар:

      1) өтініш берушінің осы тармақтың бірінші бөлігінде көзделген құжаттарды ұсынбауы;

      2) ұсынылған құжаттарда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;

      3) жылжымайтын мүліктің мемлекеттік кадастрының бірыңғай ақпараттық жүйесіне алынған осы Қағидалардың 76-тармағында көзделген негіздердің болуы;

      4) өтініш берушінің жұбайы (зайыбы) және отбасы мүшелері (бар болса) мансап орталығы тұру үшін берген қоныс аударуға жолдамада көрсетілген елді мекеннің/ауданның/облыстың мекенжайы бойынша тіркелмеуі;

      5) қандасқа немесе қоныс аударушыға мансап орталығы берген қоныс аударуға жолдамада көрсетілген межелі елді мекеннен тыс жерлерде тұрғын үй сатып алу не салу экономикалық мобильділік сертификатын беруден бас тарту үшін негіздер болып табылады.

      Қандас немесе қоныс аударушы экономикалық мобильділік сертификаты есебінен сатып алынған жылжымайтын мүлікпен мәміле жасау үшін еңбек мобильділігі орталығының келісімін алу қажет.";

      69-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) ипотекалық қарыз кезінде – экономикалық мобильділік сертификаты бойынша ақшалай төлемді беру туралы шешім қабылданғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде тұрғын үй қарызы шартына сәйкес қарыз алушының екінші деңгейдегі банктік дербес шотына;";

      75-тармақ алып тасталсын.

      76-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "76. "Дипломмен ауылға!" бағдарламасына қатысушыда, сондай-ақ қандаста немесе қоныс аударушыда және оның отбасы мүшелерінде жаңа тұрғылықты жері бойынша соңғы бес жыл ішінде меншік құқығындағы тұрғынжайы не соңғы алты айдан астам мерзімге коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрақты пайдалануындағы тұрғынжайы болған жағдайда жаңа тұрғылықты жері бойынша тұрғынжай, қызметтік тұрғынжай не жатақхана бөлмесі және экономикалық мобильділік сертификат бойынша ақшалай төлем берілмейді, тұрғынжайды жалдау (жалға алу) және коммуналдық қызметтерге ақы төлеу жөніндегі шығыстар өтелмейді.";

      мынадай мазмұндағы 76-1, 76-2, 76-3, 76-4, 76-5-тармақтармен толықтырылсын:

      "76-1. Қандастардың немесе қоныс аударушылардың және олардың отбасы мүшесі (мүшелері) (бар болса) Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған өңірлердің шегінен тыс жерге бес жыл ішінде өз бетінше ішкі көшіп-қонған жағдайларда қандастарға немесе қоныс аударушыларға және олардың отбасы мүшесіне (мүшелеріне) (бар болса) төленген материалдық көмекті қайтару:

      1) алушының (алушылардың) материалдық көмекті қайтару туралы өтініші;

      2) еңбек мобильділігі орталығының қандастар немесе қоныс аударушылар және олардың отбасы мүшесі (мүшелері) (бар болса) алған материалдық көмекті ерікті түрде қайтару туралы хабарламасы (наразылығы) (бұдан әрі – хабарлама);

      3) алынған материалдық көмек сомасын бюджетке өтеу туралы сот шешімі негіздемелер болып табылады.

      76-2. Еңбек мобильділігі орталықтары қандастың немесе қоныс аударушының және олардың отбасы мүшесінің (мүшелерінің) Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған өңірлерден тыс жерлерге өз бетінше кету фактісі анықталған (расталған) күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қандасқа немесе қоныс аударушыға және олардың отбасы мүшелеріне (мүшелері) (бар болса) материалдық көмекті ерікті түрде қайтару туралы хабарламаларды (наразылықтар) жібереді.

      76-3. Қандас немесе қоныс аударушы және олардың отбасы мүшесі (мүшелері) хабарламаны алған күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде алты айдан аспайтын қайтару мерзімін көздейтін жазбаша жауапты адресатқа ұсынады.

      76-4. Қандасқа немесе қоныс аударушыға және олардың отбасы мүшесіне (мүшелеріне) (бар болса) осы Қағидаларға 2-қосымшамен бекітілген Әлеуметтік келісімшарттың 8-тармағынан туындайтын талаптарды еңбек мобильділігі орталығы:

      1) қандас немесе қоныс аударушы және олардың отбасы мүшесі (мүшелері) шағымды қанағаттандырудан толық немесе ішінара бас тартқан;

      2) не олардан берілген хабарламаға (наразылыққа) жауап алмаған жағдайларда еңбек мобильділігі орталықтарымен хабарлама (наразылық) жіберілген сәттен бастап жиырма жұмыс күні өткеннен кейін сот органдарына жібереді.

      76-5. Қандастарға немесе қоныс аударушыларға және олардың отбасы мүшесіне (мүшелеріне) (бар болса) төленген материалдық көмекті қайтару жергілікті бюджет кірісіне жүзеге асырылады.".

      көрсетілген Қағидаларға 1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген Қағидаларға 2-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Көші-қон комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды;

      4) осы бұйрықты облыстар мен Астана, Алматы және Шымкент қалалары әкімдіктерінің назарына жеткізуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бірінші вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрі
С. Жакупова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Өнеркәсіп және құрылыс министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

  2024 жылғы 30 мамырдағы
№ 169 бұйрығына
қосымша/
Жұмыс күшінің ұтқырлығын
арттыру үшін адамдардың
ерікті түрде қоныс
аудару қағидаларына
1-қосымша
Нысан

Қоныс аударушыларды қабылдаудың өңірлік квотасына енгізу туралы өтініш _________________________________________________________________ (жергілікті атқарушы органның атауы)

      Мені/мені және менің отбасымның мүшелерін өңірлік қоныс аударушыларды қабылдаудың квотасына қосуды сұраймын.

Жеке сәйкестендіру нөмірі (ЖСН)


Т.А.Ә. (бар болса)


Туған күні, айы, жылы


Жынысы


Тұрғылықты мекенжайы


Жұмыспен қамту санаты:
1) жалдамалы жұмыскер, сондай-ақ ақы төленетін өзге де жұмысы бар (сайланған, тағайындалған немесе бекітілген) адам;
2) дара кәсіпкер;
3) жеке практикамен айналысатын адам;
4) азаматтық-құқықтық сипаттағы шарт бойынша қызметті жүзеге асыратын, жалдамалы жұмыскерлерге жатпайтын жеке тұлға;
5) шаруашылық серіктестіктерінің құрылтайшылары (қатысушылары) және акционерлік қоғамдардың құрылтайшылары, акционерлері (қатысушылары), сондай-ақ өндірістік кооперативтердің мүшелері болып табылатын жеке тұлға;
6) тәуелсіз жұмыскер;
7) Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде, Қазақстан Республикасының басқа да әскерлері мен әскери құралымдарында, құқық қорғау және арнаулы мемлекеттік органдарында қызмет өткеріп жүрген;
8) шаруа немесе фермер қожалығы нысанындағы қызметті жүзеге асыратын адам;
9) жұмыссыз.


      Отбасының құрамы мынадай:

ЖСН

Т.А.Ә. (бар болса)

Туыстық дәрежесі

Туған күні

Азаматтығы

Ұлты

Тұрғылықты мекенжайы

1

2

3

4

5

6

7





























      Өтінішке мынадай құжаттарды қоса беремін:

      ____________________________________________;

      ____________________________________________;

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 8-бабына сәйкес "Қандастар мен қоныс аударушыларды қабылдаудың өңірлік квотасына енгізу" мемлекеттік қызметін көрсету үшін қажетті жеке деректерімді жинауға және өңдеуге өзімнің келісімімді беремін.

      20 ___ "__" _____________ _______________________________________

      (өтініш берушінің қолы)

      __________________________________________________________

      (Т.А.Ә. (бар болса) құжаттарды қабылдаған адамның лауазымы)

  2024 жылғы 30 мамырдағы
№ 169 бұйрығына
қосымша/
Жұмыс күшінің ұтқырлығын
арттыру үшін адамдардың
ерікті түрде қоныс аудару
қағидаларына
2-қосымша
Нысан

Жұмыс күшінің ұтқырлығын арттыру үшін ерікті түрде қоныс аударуға жәрдемдесу бойынша мемлекеттік қолдау көрсету туралы әлеуметтік келісімшарт

      ______________ 20__ жылғы "___"_____________

      (жасалған орны)

      Бұдан әрі "Еңбек мобильділігі орталығы" деп аталатын

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (Еңбек мобильділігі орталығының атауы, бизнес сәйкестендіру нөмірі) атынан

      ____________________________________________________________________

      (лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      бір тараптан және бұдан әрі "Ерікті қоныс аударуға қатысушы" деп аталатын

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________,

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), жеке сәйкестендіру нөмірі, жеке басты

      куәландыратын құжаттың сериясы, нөмірі, қашан және кім берген), екінші тараптан

      төмендегілер туралы осы әлеуметтік келісімшартты (бұдан әрі – Келісімшарт) жасасты:

1-тарау. Келісімшарттың мәні

      1. Келісімшарт жұмыс күшінің ұтқырлығын арттыру үшін ерікті түрде қоныс аударуға жәрдемдесу, сондай-ақ мемлекеттік қолдау шараларын көрсету мақсатында жасалды.

      2. Еңбек мобильділігі орталығының филиалы ретінде Мансап орталығы және Ерікті қоныс аударуға қатысушы Келісімшарттың тараптары ретінде қатысады.

      Келісімшарт шеңберінде ерікті қоныс аударуға қатысушыға мынадай мемлекеттік қолдау шаралары ұсынылады:

      __________________________________________________________________________

      (мемлекеттік қолдау шараларын көрсету)

      3. Келісімшарт Еңбек мобильділігі орталығы басшысының бұйрығы негізінде жасалды.

2-тарау. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      4. Мансап орталығының:

      1) Ерікті қоныс аударуға қатысушыдан материалдық көмек тағайындау және тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй (еңбекші жастарға арналған жатақханалардан бөлмелер) беру үшін өтініш пен құжаттар топтамасын қабылдауға;

      2) тұрғын үй комиссиясының Ерікті қоныс аударуға қатысушыға тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй (еңбекші жастарға арналған жатақханалардан бөлмелер) беру туралы шешімін қабылдауға;

      3) Ерікті қоныс аударуға қатысушымен тұрғын үйді, қызметтік тұрғын үйді (еңбекші жастарға арналған жатақханалардан бөлмелерді) жалдау (жалға алу) шартын жасасуға;

      4) материалдық көмек төлеу туралы шешім қабылдау және ерікті қоныс аударуға Қатысушының дербес шотына субсидиялар аудару үшін Еңбек мобильділігі орталығына жібереді;

      5) Ерікті қоныс аударуға қатысушының тұрғын үйге, қызметтік тұрғын үйге (еңбекші жастарға арналған жатақханалардағы бөлмеге) қоныстануын қамтамасыз етуге;

      6) ерікті қоныс аударуға Қатысушыны жаңа тұрғылықты жері бойынша тіркеуге жәрдемдесуге;

      7) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 22 маусымдағы № 234 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 32880 болып тіркелген) бекітілген Жұмыс күшінің ұтқырлығын арттыру үшін адамдардың ерікті түрде қоныс аудару қағидаларында келісілген жағдайларда Ерікті қоныс аударуға қатысушы отбасының кәмелеттік жасқа толған басқа мүшелерімен тұрғын үйді жалға алу шартын қайта жасауға құқығы бар.

      5. Мансап орталығы:

      1) Ерікті қоныс аударуға қатысушының тұрақты жұмыс орнына жұмысқа орналасуына, кәсіпкерлік қызметті дамытуға және кәсіби дағдыларды игеруге жәрдемдесуге және оны бақылауды жүзеге асыруға;

      2) Ерікті қоныс аударуға қатысушы мен жұмыс берушінің Келісімшартты орындауына мониторингті жүзеге асыруға;

      3) тараптардың міндеттемелерді орындауына мониторингті жүзеге асыруға қажетті ақпаратты, құжаттарды және материалдарды тараптардан сұратуға және алуға;

      4) Ерікті қоныс аударуға қатысушының көшу тәртібіне, мерзіміне қатысты ақпаратты шыққан жеріндегі мансап орталығынан сұратуға;

      5) Ерікті қоныс аударуға қатысушы мен жұмыс берушіден Келісімшарт талаптарының уақтылы және тиісінше орындалуын талап етуге;

      6) Келісімшарт талаптары орындалмаған және (немесе) тиісінше орындалмаған жағдайда тұрғын үйді, қызметтік тұрғын үйді (еңбекші жастарға арналған жатақханалардан бөлмені) жалға алу шартын бұзуға;

      7) жұмысқа орналастырудың жеке картасында ерікті қоныс аударуға қатысушының қоныс аударғаннан кейін тұрақты жұмысқа орналасқаны туралы мәліметтерді көрсетуге;

      8) Ерікті түрде қоныс аударуға қатысушылар және олардың кәмелеттік жасқа толған отбасы мүшелері арасында жыл сайын берілген тұрғын үйдің сапасына қанағаттану бойынша сауалнама жүргізуге;

      9) саны, сапасы, қоныс аударуға арналған елді мекенде орналасуы бойынша ерікті түрде қоныс аударуға қатысушыны тұрғын үймен қамтамасыз ету тетігіне мониторинг жүргізуге;

      10) Қатысушының Келісімшартта көзделген міндеттемелерді орындауына мониторинг жүргізуге міндетті.

      6. Ерікті қоныс аударуға қатысушының:

      1) Мансап орталығына материалдық көмек тағайындау және тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй (еңбекші жастарға арналған жатақханалардан бөлмелер) бөлу үшін өтініш пен қажетті құжаттар топтамасын тапсыруға;

      2) шыққан жерінің Мансап орталығынан көшудің тәртібі, мерзімі және қабылдау шарттары туралы, оның ішінде тұрғын үймен, қызметтік тұрғын үймен (еңбекші жастарға арналған жатақханалардан бөлмемен) қамтамасыз ету және тұрақты жұмыс орнына жұмысқа орналастыру мәселелері бойынша ақпарат алуға;

      3) Келісімшарт тараптарынан Келісімшарттың уақтылы және тиісінше орындалуын талап етуге;

      4) Келісімшартта көзделген мемлекеттік қолдау шараларын алуға құқығы бар.

      7. Ерікті қоныс аударуға қатысушы:

      1) көшуге жолдама алғаннан кейін белгіленген мерзімдерде айқындалған елді мекенге келуге;

      2) Мансап орталығымен тұрғын үйді, қызметтік тұрғын үйді (еңбекші жастарға арналған жатақханалардан бөлмелерді) жалға беру шартын жасауға және оған белгіленген мерзімде қоныстануға;

      3) жұмыс беруші ұсынған тұрақты жұмыс орнына жұмысқа орналасуға не кейіннен жұмысқа орналасумен кәсіптік оқытудан өтуге;

      4) міндетті түрде дара кәсіпкер, заңды тұлға, жеке практикамен айналысатын адам ретінде немесе шаруа немесе фермер қожалығы нысанында тіркелумен әзірленген бизнес-жоспарға сәйкес кәсіпкерлік қызметпен айналысуға;

      5) коммуналдық және жалға алу ақысын уақтылы төлеуге;

      6) тараптардың міндеттемелерін орындауына мониторингті жүзеге асыруға қажетті ақпаратты, құжаттар мен материалдарды уақтылы және толық көлемде тараптардың сұратуы бойынша ұсынуға;

      7) өзіне көрсетілетін мемлекеттік қолдау шаралары шеңберінде жүктелген міндеттемелерді адал атқаруға;

      8) Келісімшарт жасалған сәттен бастап бес жыл ішінде қоныстандыру орнынан (отбасымен) шыққан жағдайда екі ай ішінде бюджетке алынған материалдық көмек сомасын өтеуге міндетті.

      9) Келісімшарт жасалған сәттен бастап бес жыл ішінде қоныс аудару орнынан (отбасымен) шыққан не мәміле жасалған күннен бастап бес жыл өткенге дейін экономикалық мобильділік сертификаты бойынша ақшалай төлемдерді пайдалана отырып сатып алынған тұрғын үйді сатқан жағдайда, ерікті қоныс аударуға қатысушы экономикалық мобильділік сертификаты бойынша алынған ақшалай төлемдерді өтеуге міндетті.

      8. Вахталық әдіспен жұмысқа орналасу не тұратын өңірден тыс жерде еңбек қызметін жүзеге асыру, әскери қызметке шақыру, осы елді мекенде тұруға мүмкіндік бермейтін сырқаттану жұмыс берушінің өтінімі бойынша басқа жерге оқуға жіберілу жағдайларын қоспағанда, Ерікті түрде қоныс аударуға қатысушының отбасы мүшелерінің бірі қоныс аударған жерден кеткен жағдайда, отбасының кеткен мүшесі алған материалдық көмектің сомасы екі ай ішінде бюджетке қайтарылады.

      9. Отбасы мүшелерінің бірінің қоныстану орнынан тыс шығу фактісі анықталғаннан кейін Еңбек мобильділігі орталығы отбасы мүшелерінің санына сәйкес материалдық көмекті қайта есептейді.

3-тарау. Тараптардың жауапкершілігі

      10. Мансап орталығы мен Ерікті қоныс аударуға қатысушы осы Келісімшартта көзделген өз міндеттемелерін орындамағаны не тиісінше орындамағаны үшін Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген жауаптылықта болады.

      11. Мансап орталығы мен Ерікті қоныс аударуға қатысушы осы Келісімшартта көзделмеген жауапкершілік шаралары Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасының нормаларына сәйкес қолданылады.

      12. Осы Келісімшарттың қолданылу мерзімінің аяқталуы Мансап орталығын және Ерікті қоныс аударуға қатысушыларды осы мерзімнің аяқталуына дейін болған бұзушылық үшін жауапкершіліктен босатпайды.

4-тарау. Еңсерілмейтін күш жағдаяттары

      13. Мансап орталығы мен Ерікті қоныс аударуға қатысушы осы Келісімшартқа қол қойылғаннан кейін туындаған өрт, жер сілкінісі, су тасқыны және апатты құбылыстар, әскери әрекеттер сияқты төтенше жағдайларда немесе күшпен еңсеруге келмейтін жағдайларда (форс-мажор) міндеттемелерін толық немесе ішінара орындамағаны үшін жауапкершіліктен босатылады.

      14. Форс-мажорлық жағдаяттар туындаған кезде, осы Келісімшартқа сәйкес қандай да болмасын міндеттемесінің орындалуы осындай жағдайдың туындауына орай мүмкін болмай қалған Мансап орталығы мен Ерікті қоныс аударуға Қатысушы форс-мажорлық жағдай туындаған немесе тоқтатылған сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде жазбаша нысанда (осы келісімшарт бойынша өз міндеттемелерінің орындалмауы мүмкіндігін уәждемелеп және негіздеп) хабардар етуге міндеттенеді.

      15. Хабардар етпеу немесе уақтылы хабарламау, мұндай хабардар етпеу немесе уақтылы хабарламау тиісті форс-мажорлық жағдайлардан тікелей туындаған жағдайларды қоспағанда, Мансап орталығы мен ерікті қоныс аударуға Қатысушыны осы Келісімшарт бойынша міндеттемелердің орындалмауы үшін жауапкершіліктен босатушы негіздеме ретінде кез келген форс-мажорлық жағдайға сілтеме жасаудан айырады. Форс-мажорлық жағдайлардың басталуы немесе тоқтатылуы туралы хабарлама форс-мажорлық жағдайлар жалпыға белгілі және көпшілік сипатта болған әрі дәлелдеуді қажет етпейтін жағдайларды қоспағанда, құжатпен не мұндай жағдайдарды растайтын тиісті органның және/немесе мекеменің шешімімен расталуға тиіс.

      16. Осы Келісімшарт бойынша міндеттемелердің орындалу мерзімі форс-мажорлық жағдайлар, сондай-ақ осы жағдайлардан туындаған салдар орын алған уақытқа тең болады. Егер форс-мажорлық жағдайлардың туындауына байланысты Мансап орталығының және Ерікті қоныс аударуға қатысушының осы Келісімшарт бойынша міндеттемелердің толық немесе ішінара орындалмауы ____ (кезеңі көрсетілсін) асатын болса, онда Мансап орталығы мен ерікті қоныс аударуға қатысушы осы Келісімшартты бұзуға құқылы.

5-тарау. Басқа да жағдайлар

      17. Келісімшартқа тараптардың келісуі бойынша қосымша келісімшартқа қол қою арқылы өзгерістер мен толықтырулар енгізіледі.

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес Келісімшартта көзделген міндеттемелердің орындалуына мониторинг жүргізу үшін осы Келісімшартқа қол қоя отырып, Қатысушы өзінің және оның отбасы мүшелерінің дербес деректерін жинауға және өңдеуге келісім береді.

      18. Осы Келісімшарт оған Еңбек мобильділігі орталығы және Ерікті қоныс аударуға қатысушы қол қойған сәттен бастап күшіне енеді және 20__ "__" ______ жылға дейін қолданылады.

6-тарау. Тараптардың мекенжайлары мен деректемелері

      Еңбек мобильділігі орталығы Ерікті қоныс аударуға қатысушы

________________________________
_________________
________________________________
(Еңбек мобильділігі орталығының толық атауы)
_______________________________
________________________________
(заңды мекенжайы)
_______________________________
________________________________
(телефон, факс)
________________________________
(уәкілетті өкілдің тегі, аты,
әкесінің аты (бар болса)
________________________________
(қолы)
М.О.

________________________________
________________________________
________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)
________________________________
_________________
________________________________
(мекенжайы)
_______________________________
________________________________
(телефон, факс)
________________________________
(қолы)


О внесении изменений и дополнений в приказ Заместителя Премьер-Министра-Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 22 июня 2023 года № 234 "Об утверждении Правил добровольного переселения лиц для повышения мобильности рабочей силы"

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 30 мая 2024 года № 169. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 июня 2024 года № 34448

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Заместителя Премьер-Министра-Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 22 июня 2023 года № 234 "Об утверждении Правил добровольного переселения лиц для повышения мобильности рабочей силы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 32880) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах добровольного переселения лиц для повышения мобильности рабочей силы, утвержденных указанным приказом:

      пункт 3 дополнить подпунктом 5-1) следующего содержания:

      "5-1) близкие родственники – родители (родитель), дети, усыновители (удочерители), усыновленные (удочеренные), полнородные и неполнородные братья и сестры, дедушка, бабушка, внуки;";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Местный исполнительный орган по вопросам социальной защиты и занятости населения утверждает по согласованию с уполномоченным органом по вопросам миграции населения ежегодно до 15 декабря перечень населенных пунктов с учетом региональной квоты приема кандасов и переселенцев на предшествующий календарный год, утвержденной уполномоченным органом, для добровольного переселения лиц в целях расселения кандасов и переселенцев, в том числе для внутриобластного переселения.";

      пункт 12 изложить в следующей редакции:

      "12. Содействие в межрегиональном добровольном переселении на новое место жительства для трудоустройства переселенцев и членов его семьи (при наличии) не распространяется на:

      1) государственных служащих;

      2) низкоквалифицированных рабочих, относящихся к девятой группе классификатора занятий НК РК 01-2017;

      3) лиц, не входящих в состав рабочей силы, за исключением лиц, в составе семьи переселенца;

      4) лиц, ранее постоянно проживавших в регионах для расселения кандасов и переселенцев, определенных Правительством Республики Казахстан, и имеющих на момент подачи заявления постоянную регистрацию менее двух лет в трудоизбыточных регионах.";

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. Сведения о мерах добровольного переселения лиц для повышения мобильности рабочей силы, указанные в пунктах 18, 49 и 76-1 настоящих Правил, размещаются карьерными центрами в единой информационной системе социально-трудовой сферы и (или) на Электронной бирже труда.";

      пункт 19 изложить в следующей редакции:

      "19. Выпускники из числа участников проектов "Мәңгілік ел жастары – индустрияға!" ("Серпін") и "Жарқын Болашақ", а также кандасы участвуют в добровольном межрегиональном переселении независимо от региона/государства выбытия.

      При этом, выпускники из числа участников проектов "Мәңгілік ел жастары – индустрияға!" ("Серпін") и "Жарқын Болашақ" получают меры государственной поддержки в соответствии с настоящими Правилами в регионе приема независимо от региона обучения. Обретение гражданства Республики Казахстан кандасами и членами их семей, включенным в региональную квоту приема кандасов, не является основанием для прекращения предоставляемых мер государственной поддержки в добровольном переселении, предусмотренных настоящими Правилами.";

      пункт 22 изложить в следующей редакции:

      "22. Переселенцы, самостоятельно прибывшие из регионов выбытия в регионы приема переселенцев и проживающие там не более шести месяцев, а также выпускники проектов "Мәңгілік ел жастары – индустрияға!" ("Серпін") и "Жарқын Болашақ" в течение шести месяцев после выпуска из учебного заведения, независимо от времени регистрации в регионе приема переселенцев, подают заявление в карьерный центр региона приема по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.";

      пункт 44 изложить в следующей редакции:

      "44. После заключения социального контракта центры трудовой мобильности в течение трех рабочих дней перечисляют денежные выплаты на лицевой счет работодателя, открытого в банке второго уровня или в организациях, осуществляющих открытие и ведение банковских счетов физических и юридических лиц на основании лицензии уполномоченного органа по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций.";

      пункт 67 изложить следующей редакции:

      "67. Сертификат экономической мобильности предоставляется в виде материальной помощи в форме денежной выплаты для покупки, строительства жилья или первоначального взноса по ипотечным жилищным займам при приобретении жилья в рамках ипотечной программы, утвержденной Национальным Банком Республики Казахстан, и (или) документами Системы государственного планирования, в том числе концепции развития жилищно-коммунальной инфраструктуры, а также в рамках инструментов ипотечного кредитования финансовых институтов и системы жилищных строительных сбережений.

      Сертификат экономической мобильности предоставляется кандасам или переселенцам при приобретении жилья в населенном пункте постоянного проживания в регионе прибытия.

      Сертификат экономической мобильности предоставляется на семью, а также лицам, предусмотренным частью второй пункта 66 настоящих Правил в размере 50 % от стоимости жилья, но не более 1 160 МРП.

      Центр трудовой мобильности для осуществления денежной выплаты по сертификату экономической мобильности дифференцируют кандасов и переселенцев по следующим категориям:

      1) работающие по востребованным специальностям в регионах для расселения кандасов и переселенцев, определенных Правительством Республики Казахстан;

      2) имеющие в составе семьи постоянно совместно проживающих с заявителем членов семьи трудоспособного возраста;

      3) имеющие в составе семьи постоянно совместно проживающих с заявителем несовершеннолетних детей либо детей, обучающихся по очной форме обучения по общеобразовательным или профессиональным программам в организациях общего среднего, технического и профессионального, послесреднего, высшего и (или) послевузовского образования, после достижения ими восемнадцатилетнего возраста до времени окончания организаций образования (но не более чем до достижения двадцатитрехлетнего возраста);

      4) осуществляющие индивидуальную предпринимательскую деятельность в регионах для расселения кандасов и переселенцев, определенных Правительством Республики Казахстан.";

      пункт 68 изложить в следующей редакции:

      "68. Для получения денежной выплаты по сертификату экономической мобильности кандасы и переселенцы подают в карьерные центры заявление по форме согласно приложению 7 к настоящим Правилам с приложением:

      1) при покупке жилья – предварительного договора или договора купли-продажи жилья, с оценкой стоимости приобретаемого недвижимого имущества, а также документов, подтверждающих наличие собственных средств, предназначенных для осуществления предполагаемой сделки либо оплату оставшейся стоимости приобретаемого жилья, в размере не менее 50 % от денежной выплаты по сертификату экономической мобильности.

      В случае предоставления предварительного договора купли-продажи жилья после получения выплаты по сертификату экономической мобильности в течение сорока пяти календарных дней предоставляется оригинал договора купли-продажи жилья;

      2) при первоначальном взносе по ипотечным жилищным займам при приобретении жилья - документа, подтверждающего одобрение банком второго уровня выдачи жилищного займа;

      3) при строительстве жилья - документа, подтверждающего наличие земельного участка под индивидуальное жилищное строительство и/или личное подсобное хозяйство в собственности или на праве временного возмездного землепользования (аренды), а также документов, подтверждающих наличие средств, предназначенных для строительства жилья, в размере не менее 50% от денежной выплаты по сертификату экономической мобильности.

      Указанные документы представляются в копиях и оригиналах. После их сверки оригиналы возвращаются заявителю.

      Не допускается использование денежной выплаты по сертификату экономической мобильности на приобретение кандасом и переселенцем недвижимого имущества у супруга (-ги) и своих близких родственников, а также близких родственников супруга (-ги) получателя (заявителя).

      Не допускается реализация в течение 5 (пяти) лет недвижимого имущества, оформленного в собственность с использованием денежной выплаты по сертификату экономической мобильности.

      Карьерные центры в течение одного рабочего дня направляют на рассмотрение заявление кандаса или переселенца о выдаче денежной выплаты по сертификату экономической мобильности в центр трудовой мобильности.

      Центр трудовой мобильности в течение трех рабочих дней со дня принятия заявления рассматривают его и выносят решение о выдаче денежной выплаты по сертификату экономической мобильности заявителю либо принимают решение об отказе в ее выдаче с мотивированным обоснованием причин, а также уведомляют заявителя о принятом решении.

      Основаниями для отказа в выдаче сертификата экономической мобильности являются:

      1) непредставление заявителем документов, предусмотренных частью первой настоящего пункта;

      2) выявление недостоверных данных (сведений), содержащихся в представленных документах;

      3) наличие оснований, предусмотренных пунктом 76 настоящих Правил, полученных из информационной системы единого государственного кадастра недвижимости;

      4) отсутствие регистрации супруг(а) и члены семьи (при наличии) заявителя по адресу населенного пункта/района/области, указанного в направлении на переселение для проживания, выданном карьерным центром;

      5) приобретение либо строительство жилья за пределами населенного пункта назначения, указанного в направлении на переселение, выданном кандасу или переселенцу карьерным центром.

      Для совершения сделки с недвижимым имуществом, приобретенным кандасом или переселенцем, за счет сертификата экономической мобильности необходимо получить согласие Центра трудовой мобильности.";

      подпункт 2) пункта 69 изложить в следующей редакции:

      "2) при ипотечном займе – на лицевой счет заемщика в банке второго уровня в соответствии с договором жилищного займа в течение двух рабочих дней после принятия решения о выдаче денежной выплаты по сертификату экономической мобильности;";

      пункт 75 исключить.

      пункт 76 изложить в следующей редакции:

      "76. В случае наличия у участника программы "С дипломом в село!", а также у кандаса или переселенца и членов его семьи по новому месту жительства жилища на праве собственности в течение последних пяти лет, либо жилища в постоянном пользовании из коммунального жилищного фонда со сроком более чем за последние шесть месяцев, то жилище, служебное жилище, либо комната в общежитии по новому месту жительства, и денежная выплата по сертификату экономической мобильности не представляется, возмещение расходов по найму (аренде) жилья и оплате коммунальных услуг не осуществляется.";

      дополнить пунктами 76-1, 76-2, 76-3, 76-4 и 76-5 следующего содержания:

      "76-1. В случаях внутренней самостоятельной миграции кандасов или переселенцев и члена(ов) их семей (при наличии) по собственному волеизъявлению за пределы регионов, определенных Правительством Республики Казахстан, в течение пяти лет, основаниями для осуществления возврата выплаченных кандасам или переселенцам и члену(ам) их семей (при наличии) материальной помощи являются:

      1) заявление получателя(ей) материальной помощи о ее возврате;

      2) уведомление (претензия) центра трудовой мобильности о добровольном возврате полученной кандасом или переселенцем и членом(ами) их семей (при наличии) материальной помощи (далее - уведомление);

      3) решение суда о возмещении суммы полученной материальной помощи в бюджет.

      76-2. Центры трудовой мобильности в течение трех рабочих дней со дня выявления (подтверждения) факта самостоятельного выбытия кандаса или переселенца и члена(ов) их семей за пределы регионов, определенных Правительством Республики Казахстан, направляют кандасу или переселенцу и члену(ам) их семей (при наличии) уведомления (претензии) о добровольном возврате полученной ими материальной помощи.

      76-3. Кандас или переселенец и член(ы) их семей в течение пятнадцати рабочих дней со дня получения уведомления предоставляет адресату письменный ответ, предусматривающий срок возврата, не превышающий шести месяцев.

      76-4. В судебные органы иски к кандасу или переселенцу и члену (ам) их семей (при наличии), вытекающие из оснований, предусмотренных пунктом 8 Социального контракта, утверждҰнного приложением 2 к настоящим Правилам, предъявляются центром трудовой мобильности в случаях:

      1) полного или частичного отказа кандасом или переселенцем и члена(ми) (при наличии) их семей удовлетворить претензию;

      2) неполучения ответа от них на предъявленное(ую) уведомление (претензию) по истечении двадцати рабочих дней с момента направления уведомления (претензии) центром трудовой мобильности;

      76-5. Возврат выплаченных кандасам или переселенцам и члену(ам) их семей (при наличии) материальной помощи, осуществляется в доход местного бюджета.".

      приложение 1 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 2 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету по миграции Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта;

      4) доведение настоящего приказа до сведения акиматов областей и городов Астана, Алматы и Шымкент для руководства в работе.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
С. Жакупова

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство промышленности и строительства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
от 30 мая 2024 года № 169
  Приложение 1
к Правилам добровольного
переселения лиц
для повышения мобильности
рабочей силы
  Форма

Заявление о включении в региональную квоту приема переселенцев

      _______________________________________________________________
(наименование местного исполнительного органа)

      Прошу включить меня/меня и членов моей семьи в региональную квоту приема переселенцев

Индивидуальный идентификационный номер (ИИН)


Ф.И.О. (при его наличии)


Дата рождения


Пол


Адрес проживания


Категория занятости:
1) наемный работник, а также лицо, имеющее иную оплачиваемую работу (избранные, назначенные или утвержденные);
2) индивидуальный предприниматель;
3) лицо, занимающееся частной практикой;
4) физическое лицо, осуществляющее деятельность по договору гражданско-правового характера, которое не относится к наемным работникам;
5) физическое лицо, являющееся учредителем (участником) хозяйственного товарищества и учредителем, акционером (участником) акционерного общества, а также членом производственного кооператива;
6) независимый работник;
7) проходящий службу в Вооруженных Силах Республики Казахстан, других войсках и воинских формированиях, правоохранительных и специальных государственных органах Республики Казахстан;
8) лицо, осуществляющее деятельность в форме крестьянского или фермерского хозяйства;
9) безработный.


      Имею следующий состав семьи:

ИИН

Ф.И.О. (при его наличии)

Степень родства

Дата рождения

Гражданство

Национальность

Адрес проживания

1

2

3

4

5

6

7







































































      К заявлению прилагаю следующие документы:
___________________________________________________________;
___________________________________________________________;
В соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных
и их защите" даю свое согласие на сбор и обработку моих персональных данных,
необходимых для оказания государственной услуги "Включение в региональную
квоту приема кандасов и переселенцев".
"__" _____________ 20 ___ ____________________________________
(подпись заявителя)
______________ ______________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии) должность лица, принявшего документы)

  Приложение к приказу
  Приложение 2
к Правилам добровольного
переселения лиц
для повышения мобильности
рабочей силы
  Форма

Социальный контракт о предоставлении государственной поддержки
по содействию добровольному переселению для повышения мобильности рабочей силы

      __________________ "___" __________ 20__ года
(место заключения)

      В лице ____________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(наименование Центра трудовой мобильности, бизнес-идентификационный номер)
(должность, фамилия, имя, отчество (при его наличии))
__________________________________________________________________
именуемый в дальнейшем "Центр трудовой мобильности", с одной стороны,
и ________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________,
(фамилия, имя, отчество (при наличии), индивидуальный идентификационный
номер, серия, номер документа, удостоверяющего личность, когда и кем выдан)
именуемый (-ая) в дальнейшем "Участник добровольного переселения" с другой
стороны заключили настоящий социальный контракт (далее – Контракт)
о нижеследующем:

Глава 1. Предмет Контракта

      1. Контракт заключен в целях оказания содействия добровольному переселению для повышения мобильности рабочей силы, а также оказания мер государственной поддержки.

      2. Сторонами контракта выступают Карьерный центр как филиал Центра трудовой мобильности и Участник добровольного переселения.

      В рамках Контракта Участнику добровольного переселения предоставляются следующие меры государственной поддержки:
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
(указать меры государственной поддержки)

      3. Контракт заключен на основании приказа руководителя Центра трудовой мобильности.

Глава 2. Права и обязанности сторон

      4. Карьерный центр имеет право:

      1) принимать от Участника добровольного переселения заявление и пакет документов для выплаты материальной помощи и предоставление жилища, служебного жилища (комнаты в общежитиях для трудовой молодежи);

      2) принимать решение от жилищной комиссии о предоставлении Участнику добровольного переселения жилища, служебного жилища (комнат в общежитиях для трудовой молодежи);

      3) заключать договор найма (аренды) жилища, служебного жилища (комнат в общежитиях для трудовой молодежи) с Участником добровольного переселения;

      4) принимать решение о выплате материальной помощи и направлять в Центр трудовой мобильности для перечисления субсидий на лицевой счет Участника добровольного переселения;

      5) обеспечивать заселение Участника добровольного переселения в жилище, служебное жилище (в комнату в общежитиях для трудовой молодежи);

      6) оказывать содействие в регистрации Участника добровольного переселения по новому местожительству;

      7) перезаключать договор аренды жилищ с другими совершеннолетним членами семьи Участника добровольного переселения в случаях оговоренных в Правилах добровольного переселения лиц для повышения мобильности рабочей силы, утвержденных приказом Заместителя Премьер-Министра- Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 22 июня 2023 года № 234 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 32880).

      5. Карьерный центр обязан:

      1) содействовать и осуществлять контроль в трудоустройстве Участника добровольного переселения на постоянное рабочее место, развития предпринимательской деятельности и получения профессиональных навыков;

      2) осуществлять мониторинг выполнения Контракта Участником добровольного переселения и работодателем;

      3) запрашивать и получать от сторон информацию, документы и материалы, необходимые для осуществления мониторинга исполнения обязательств сторонами;

      4) запрашивать от Карьерного центра места выбытия информацию касательно порядка, срока переезда Участника добровольного переселения;

      5) требовать от Участника добровольного переселения и работодателя своевременного и надлежащего исполнения условий Контракта;

      6) расторгать договор аренды жилища, служебного жилища (комнаты в общежитиях для трудовой молодежи) при неисполнении и (или) ненадлежащем исполнений условий Контракта;

      7) отражать в индивидуальной карте трудоустройства сведения о трудоустройстве Участника добровольного переселения на постоянную работу после переселения;

      8) ежегодно проводить опрос среди участников добровольного переселения и совершеннолетних членов их семьей по удовлетворенности качества предоставляемого жилья;

      9) осуществлять мониторинг механизма обеспечения жилья Участника добровольного переселения по количеству, качеству, расположенности в населенном пункте для переселения;

      10) проводить мониторинг по исполнению Участником обязательств, предусмотренных Контрактом.

      6. Участник добровольного переселения имеет право:

      1) подавать в Карьерный центр заявление и пакет документов, необходимых для выплаты материальной помощи и выделения жилища, служебного жилища (комнаты в общежитиях для трудовой молодежи);

      2) получать информацию от Карьерного центра места выбытия о порядке, сроке переезда и условиях приема, в том числе по вопросам обеспечения жилищем, служебным жилищем (комнатой в общежитиях для трудовой молодежи) и трудоустройства на постоянное рабочее место;

      3) требовать от сторон Контракта своевременного и надлежащего исполнения Контракта;

      4) получать меры государственной поддержки, предусмотренные Контрактом.

      7. Участник добровольного переселения обязан:

      1) прибывать в населенный пункт назначения после получения направления на переезд в установленные сроки;

      2) заключать договор аренды жилища, служебного жилища (комнаты в общежитиях для трудовой молодежи) с Карьерным центром и заселиться в него в установленные сроки;

      3) трудоустраиваться на предложенное работодателем постоянное рабочее место либо пройти профессиональное обучение с последующим трудоустройством;

      4) в соответствии с разработанным бизнес-планом заняться предпринимательской деятельностью с обязательной регистрацией в качестве индивидуального предпринимателя, юридического лица, лица, занимающегося частной практикой или в форме крестьянских или фермерских хозяйств;

      5) своевременно оплачивать коммунальную и арендную плату;

      6) своевременно и в полном объеме предоставлять информацию, документы и материалы по запросам сторон, необходимые для осуществления мониторинга исполнения обязательств сторон;

      7) добросовестно исполнять обязательства, возлагаемые в рамках, оказываемых ему, мер государственной поддержки;

      8) возмещать суммы полученной материальной помощи в бюджет в течение двух месяцев в случае выезда (с семьей) с места расселения в течение пяти лет с момента заключения Контракта;

      9) в случае выезда (с семьей) с места расселения в течение пяти лет с момента заключения Контракта либо продажи жилища, приобретенного с использованием денежных выплат по сертификату экономической мобильности до истечения пяти лет со дня заключения сделки, Участник добровольного переселения обязан возместить полученную денежные выплаты по сертификату экономической мобильности.

      8. В случае выезда с места расселения одного из членов семьи Участника добровольного переселения, в бюджет возвращается сумма полученной выехавшим членом семьи материальной помощи в течение двух месяцев, за исключением случаев трудоустройства вахтовым методом либо осуществления трудовой деятельности за пределами региона проживания, призыва на воинскую службу, заболевания, не позволяющего проживать в данном населенном пункте, направления по заявке работодателя на обучение в другую местность.

      9. После выявления факта выбытия одного из членов семьи за пределы места расселения Центр трудовой мобильности производит перерасчет материальной помощи согласно количеству членов семьи.

Глава 3. Ответственность сторон

      10. За неисполнение, либо ненадлежащее исполнение своих обязанностей, предусмотренных настоящим Контрактом Карьерный центр и Участник добровольного переселения несут ответственность, установленную законодательными актами Республики Казахстан.

      11. Меры ответственности Карьерного центра и Участника добровольного переселения, не предусмотренные в настоящем Контракте, применяются в соответствии с нормами гражданского законодательства Республики Казахстан.

      12. Окончание срока действия настоящего Контракта не освобождает Карьерный центр и Участника добровольного переселения от ответственности за его нарушение, имевшее место до истечения этого срока.

Глава 4. Обстоятельства непреодолимой силы

      13. Карьерный центр и Участник добровольного переселения освобождаются от ответственности за полное или частичное неисполнение обязательств в случае чрезвычайных обстоятельств или обстоятельств непреодолимой силы (форс-мажор), наступивших после подписания настоящего Контракта, таких как: пожар, землетрясение, наводнение и стихийные явления, военные действия.

      14. При возникновении обстоятельств форс-мажора Карьерный центр и Участник добровольного переселения, чье исполнение каких-либо обязательств в соответствии с настоящим Контрактом оказалось невозможным в силу наступления таких обстоятельств, обязуется в течение трех рабочих дней с момента наступления или прекращения обстоятельств форс-мажора уведомить в письменной форме (мотивировав и обосновав невозможность исполнения своих обязательств по настоящему контракту).

      15. Неуведомление или несвоевременное уведомление лишает Карьерный центр и Участника добровольного переселения права ссылаться на любое обстоятельство форс-мажора, как на основание, освобождающее от ответственности за неисполнение обязательств по настоящему Контракту, за исключением случаев, когда такое неуведомление или несвоевременное уведомление прямо вызваны соответствующим обстоятельством форс-мажора. Уведомление о начале и прекращении обстоятельств форс-мажора подтверждается документом либо решением соответствующего органа и (или) учреждения, подтверждающим такие обстоятельства, за исключением случаев, когда обстоятельства форс-мажора носят общеизвестный и массовый характер и не требуют доказательств.

      16. Срок исполнения обязательств по настоящему Контракту отодвигается соразмерно времени, в течение которого действовали обстоятельства форс-мажора, а также последствия, вызванные этими обстоятельствами. Если невозможность полного или частичного исполнения Карьерным центром и Участником добровольного переселения обязательств по настоящему Контракту в связи с наступлением обстоятельств форс-мажора будет существовать свыше _____ (указать период), то Карьерный центр и Участник добровольного переселения вправе расторгнуть настоящий Контракт.

Глава 5. Прочие условия

      17. В Контракт вносятся изменения и дополнения по соглашению сторон путем подписания дополнительного контракта.

      Подписывая настоящий Контракт для проведения мониторинга исполнения обязательств, предусмотренных Контрактом, Участник дает согласие в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите" на сбор и обработку персональных данных его и членов его семьи.

      18. Настоящий Контракт вступает в силу с момента его подписания Центром трудовой мобильности и Участником добровольного переселения и действует до "__" ______ 20__ года.

Глава 6. Адреса и реквизиты сторон

Центр трудовой мобильности
___________________________________
___________________________________
___________________________________
(полное наименование Центра трудовой
мобильности _______________________
___________________________________
___________________________________
(юридический адрес)
___________________________________
___________________________________
(телефон, факс)
___________________________________
___________________________________
___________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
уполномоченного представителя)
__________________________ (подпись)
М.П.

Участник добровольного переселения
_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии))
_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________
(адрес)
_____________________________________
_____________________________________
(телефон, факс)
_____________________________________
(подпись)