"Міндетті теле-, радиоарналарда әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және орналастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 2019 жылғы 14 мамырдағы № 108 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2024 жылғы 19 шілдедегі № 324-НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 24 шілдеде № 34799 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Міндетті теле-, радиоарналарда әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және орналастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 2019 жылғы 14 мамырдағы № 108 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18680 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жарнама туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 17-1-бабы 2-тармағының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Міндетті теле-, радиоарналарда әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және орналастыру қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Міндетті теле-, радиоарналарда әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және орналастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Жарнама туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 17-1-бабы 2-тармағының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және міндетті теле-, радиоарналарда әлеуметтік жарнаманы қалыптастыру және орналастыру тәртібін айқындайды.";

      2-тармақта:

      3) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) міндетті теле-, радиоарна – цифрлық эфирлік телерадио хабарларын тарату желілерін және телекоммуникация желілерінде телерадио хабарларын таратуды қоспағанда, уәкілетті орган бекіткен тиісті тізбеге кіретін, Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында көпарналы хабар тарату арқылы таратылуға міндетті теле-, радиоарна;";

      5) және 6) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) телерадио хабарларын таратуды дамыту мәселелері жөніндегі комиссия (бұдан әрі – Комиссия) – масс-медиа саласындағы мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын мемлекеттік органның жанында құрылған телерадио хабарларын таратуды дамыту мәселелері жөніндегі консультативтік-кеңесші орган;

      6) масс-медиа саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) –масс-медиа саласындағы мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.";

      3-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) Қазақстан Республикасының жарнама, масс-медиа және қайырымдылық саласындағы заңнамада белгіленген талаптарға сәйкес келу өлшемшарттары негізінде қалыптастырылады.";

      5 және 6-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Уәкілетті орган ұсынылған өтінімдердің және қоса берілген құжаттардың Қазақстан Республикасының жарнама, масс-медиа және қайырымдылық саласындағы заңнамасында және осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкестігін қарайды және өтініш беруші өтінім берген күннен бастап күнтізбелік он бес күннен аспайтын мерзімде өтінімнің сәйкестігі не сәйкессіздігі туралы хабардар етеді.

      6. Өтінім Қазақстан Республикасының жарнама, масс-медиа және қайырымдылық саласындағы заңнамасында және осы Қағидаларда көзделген талаптарға сәйкес келген, сондай-ақ құжаттар топтамасы толық ұсынылған жағдайда, әлеуметтік жарнама "Масс-медиа туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 47-бабына сәйкес құрылған, отырыстары кемінде жарты жылда бір рет немесе қажеттілігіне қарай өткізілетін Комиссияның қарауына енгізіледі.";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Комиссия хатшысы міндетті теле-, радиоарналарда әлеуметтік жарнама роликтерін орналастыру жөніндегі ұсынымдар мен ұсыныстарды қамтитын Комиссия отырысының хаттамасын ресімдейді.";

      2-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Міндетті теле-, радиоарналарда
әлеуметтік жарнаманы
қалыптастыру және орналастыру
қағидаларына
2-қосымша
  Нысан
  Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат
министрлігіне".

      2. Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік саясат департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат министрі
А. Балаева

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

О внесении изменений в приказ Министра информации и общественного развития Республики Казахстан от 14 мая 2019 года № 108 "Об утверждении Правил формирования и размещения социальной рекламы на обязательных теле-, радиоканалах"

Приказ Министра культуры и информации Республики Казахстан от 19 июля 2024 года № 324-НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 июля 2024 года № 34799

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра информации и общественного развития Республики Казахстан от 14 мая 2019 года № 108 "Об утверждении Правил формирования и размещения социальной рекламы на обязательных теле-, радиоканалах" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 18680) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 1) пункта 2 статьи 17-1 Закона Республики Казахстан "О рекламе" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах формирования и размещения социальной рекламы на обязательных теле-, радиоканалах, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила формирования и размещения социальной рекламы на обязательных теле-, радиоканалах (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 1) пункта 2 статьи 17-1 Закона Республики Казахстан "О рекламе" и определяют порядок формирования и размещения социальной рекламы на обязательных теле-, радиоканалах.";

      в пункте 2:

      подпункт 3) изложить в следующей редакции:

      "3) обязательный теле-, радиоканал – теле-, радиоканал, входящий в соответствующий перечень, утвержденный уполномоченным органом, обязательный для распространения посредством многоканального вещания на всей территории Республики Казахстан, за исключением сетей цифрового эфирного телерадиовещания и телерадиовещания в сетях телекоммуникаций;";

      подпункты 5) и 6) изложить в следующей редакции:

      "5) комиссия по вопросам развития телерадиовещания (далее – Комиссия) – консультативно-совещательный орган по вопросам развития телерадиовещания, созданный при государственном органе, осуществляющим государственное регулирование в области масс-медиа;

      6) уполномоченный орган в области масс-медиа (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, осуществляющий государственное регулирование в области масс-медиа.";

      подпункт 2) пункта 3 изложить в следующей редакции:

      "2) соответствие требованиям, установленным законодательством Республики Казахстан в области рекламы, масс-медиа и благотворительности.";

      пункты 5 и 6 изложить в следующей редакции:

      "5. Уполномоченный орган рассматривает представленные заявки и прилагаемые документы на соответствие требованиям, установленным законодательством Республики Казахстан в области рекламы, масс-медиа и благотворительности и настоящими Правилами, и уведомляет о соответствии либо не соответствии заявки в срок не более пятнадцать календарных дней со дня подачи заявки заявителем.

      6. В случае соответствия заявки требованиям, предусмотренным законодательством Республики Казахстан в области рекламы, масс-медиа и благотворительности и настоящими Правилами, а также представления полного пакета документов, социальная реклама выносится на рассмотрение Комиссии, созданной в соответствии со статьей 47 Закона Республики Казахстан "О масс-медиа" (далее – Закон), заседания которой проводятся не менее, чем один раз в полугодии или по мере необходимости.";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Секретарем Комиссии оформляется протокол заседания Комиссии, который включает рекомендации и предложения по размещению роликов социальной рекламы на обязательных теле-, радиоканалах.";

      правый верхний угол приложения 2 изложить в следующей редакции:

  "Приложение 2
к Правилам формирования и
размещения социальной
рекламы на обязательных
теле-, радиоканалах
  Форма
  В Министерство культуры и
информации
Республики Казахстан".

      2. Департаменту государственной политики в области средств массовой информации Министерства культуры и информации Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства культуры и информации Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства культуры и информации Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра культуры и информации Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр культуры и информации
Республики Казахстан
А. Балаева

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан