"Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының авиациялық іздестіру-құтқару қызметі жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2019 жылғы 27 қыркүйектегі № 770 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2024 жылғы 30 шiлдедегi № 798 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 31 шiлдеде № 34843 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының авиациялық іздестіру-құтқару қызметі жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2019 жылғы 27 қыркүйектегі № 770 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19447 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакция жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 15-бабының 24) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының авиациялық іздестіру-құтқару қызметі жөніндегі нұсқаулықта:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының авиациялық іздестіру-құтқару қызметі жөніндегі нұсқаулық (бұдан әрі – Нұсқаулық) мемлекеттік авиацияның ұшуын іздестіру-құтқарумен қамтамасыз етуді ұйымдастыру мәселелерін нақтылайды және "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 15-бабының 24) тармақшасына сәйкес әзірленді.";

      24-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) № 3 әзірлік:

      іздестіруші әуе кемесі, автомобиль және іздестіру-құтқару құралдары қолдануға дайын және белгіленген орында (әуеайлақта, тұрақта немесе гаражда) болады;

      ұшқыш, техникалық және құтқарушы парашюттік-десанттық топтың және жерүсті іздестіру-құтқару командасының жеке құрамы сабақта, жұмыста немесе демалуда болады;

      іздестіруші әуе кемесінің ұшып шығуы, жерүсті іздестіру-құтқару командасының шығуы жазда – 30 минуттан, қыста 45 минуттан кеш емес;

      № 3 әзірлікте тұрған Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Авиация қызметі іздестіру-құтқару ӘК-нің ұшып шығуы үшін қажетті уақыт аралығы жазда – 2 сағат 30 минутты және қыста – 3 сағатты құрайды;

      демалу уақытында, жұмыстан тыс уақытта ұшып шығу уақыты 2 сағат 30 минуттан кеш емес.";

      Нұсқаулыққа 4-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      Нұсқаулыққа 5-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері Әуе қорғанысы күштері бас қолбасшысының басқармасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларының орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің Заң департаментіне жіберуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясы басқару органдарының басшыларына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық мүдделі лауазымды адамдарға және құрылымдық бөлімшелерге жеткізілсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрі
Р. Жаксылыков

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық қауіпсіздік комитеті

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрі
2024 жылғы 30 шілдедегі
№ 798 бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
мемлекеттік авиациясының
авиациялық іздестіру-құтқару
қызметі жөніндегі нұсқаулыққа
4-қосымша

Жеке тану карточкасы

Жеке тану карточкасы

1. Тегі, аты, әкесінің аты (болса)

2. Жеке нөмірі

Түсіндірме: 7-11, 15, 20-24-тармақтарды әскери қызметші өзі толтырады.
1-6, 12-14-тармақтарды кадр органының лауазымды адамы толтырады. 3, 13, 14, 20-24-тармақтарды қоспағанда (қарындашпен толтырылады), барлық тармақ сиямен толтырылады. 16-19-тармақтарды бөлімнің іздестіру-құтқару және парашюттік-десанттық қызметінің бастығы толтырады

3. Әскери атағы

4. Әуе кемесінің түрі

5. Ұлты

6. Туған күні

7. Ерекше белгі (денедегі қал, тыртық)

8. Қан тобы

9. Бойы

10. Көзінің түсі

11. Шашының түсі

12. Толтырылған күн (жыл, ай, күн)

13. Соңғы тексерілген күн

14. Әскери бөлімше (әскери бөлім, эскадрилья) нөмірі

15. Қолтаңбасы

16. Жоғалып кеткен (парашютпен секірген, мәжбүрлі қонған) күні, қашан

17. Орны (болжамды координатасы)

18. Іздестіру туралы белгі

19. Басқа да қосымша дерек

Әскери қызметшінің өмірбаянынан тән ерекшелік

20.

21.

22.

23.

      24. Қосымша деректер (әскери қызметші өзі көрсете алады).

      Карточканың негізгі арналуы: іздестіру-құтқару жұмысы кезінде агентураның араласуын болдырмау үшін.

      Пайдалану: қарсылас аумағында жауынгерлік міндетті орындайтын әрбір ұшақ (тікұшақ) экипажының мүшесі толтырады. Іздестіру-құтқару жұмысы кезінде сенімді тану үшін әскери қызметшінің жеке басы туралы ақпаратты қамтиды.



      Ескертпе:

      1.20, 21, 22, 23-тармақтарда әскери қызметшінің тек өзі жақсы білетін және тек өзіне және жақын отбасы мүшелеріне тән қосымша мәліметтер енгізіледі және ол өзгертілмейді (достарының, алыс туыстарының аты, үй жануарының аты, жеке автомобилінің маркасы).

      2.Карточка әскери қызметшінің жеке ісінде сақталады (№ 1 дана), қызметтен шығару немесе ұшу жұмысынан шығару кезінде жеке ісінімен жойылады.

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрі
2024 жылғы 30 шілдедегі
№ 798 бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
мемлекеттік авиациясының
авиациялық іздестіру-құтқару
қызметі жөніндегі нұсқаулыққа
5-қосымша

Тікұшақты қондыру үшін алаң таңдау және дайындау

      Тікұшақты қондыру үшін алаң таңдау және дайындау кезінде Тікұшақты ұшуда пайдалану жөніндегі нұсқаудың талаптарын басшылыққа алу қажет.

      Тікұшақ үшін қону алаңы үшін жергілікті жердің қатты топырақты тегіс учаскесі (шабындық, егістік, орман алқабы); қысқы уақытта одан басқа қатқан көл және өзен пайдаланылады.

      Алаң таңдау кезінде (Ми-8 (17,171) тікұшағының қонуы және ұшып шығуы үшін ең аз алаң көлемі кестеде келтірілген):

      алаң шегінде кедергінің болуы;

      алаңның беткі қабатындағы топырақ жай-күйі;

      қонуды және ұшып шығуды күрделендіретін заттың болуы (негізгі винт айналысымен көтерілетін тас, түбір, бұта, заттар және басқаруды және қозғалтқыш жұмысын күрделендіретін заттар) ескеріледі.

      Тікұшақтың қону (ұшып шығу) қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қону алаңының шаңы су себумен басылады, ал қыста қардан тазартылады.

      Жоғарыда көрсетілген элементтерді бағалағаннан және алаң тікұшақты қабылдауға дайындаудың қажетті жұмысы орындалғаннан кейін алаңды жабдықтау қажет, ол:

      алаң шегін белгілеуді;

      тікұшақ жерге қонатын жерді белгілеуді;

      жел бағытын айқындау үшін конусты жабдықтауды қамтиды.

      Алаң шегі әрбір 50 метр сайын жазда ақ түсті, қыста қара түсті жалаушамен, түнде қызыл түсті шаммен белгіленеді.

      Тікұшақтың қонатын жеру бір-бірінен 15 метр аралықта белгіленетін жалаушамен белгіленеді. Бірнеше тікұшақ қонған кезде қону қақпасы арасындағы аралық – 75 метр. Түнде жалауша орнына ақ түсті шам орнатылады немесе құты жағылады.

      Қону және ұшу кезінде жел бағытын айқындау үшін алаңда конус жабдықталады. Конус қара (қызғылт сары) және ақ түсті матадан жасалады, диаметрі 40 – 45 сантиметр дөңгелек металл шеңберге бекітіледі. Конусы бар шеңбер қадаға жел бағытына байланысты еркін айналатындай есеппен бекітіледі. Конус алаңнан 50 – 100 метр аралықта ашық жерге орнатылады және қонуға беттейтін және ұшып шығатын тікұшаққа кедергі жасамауға тиіс. Жел бағытын айқындау үшін сонымен қатар түтін құтысы, от түтіні пайдаланылады, бұл ретте түтін тікұшақтың жақын ұшып келуіне және қонуына кедергі келтірмеуі қажет.

Ми-8 (17,171) тікұшағының қонуы және ұшып шығуы үшін ең аз көлемді алаң

Топ құрамы

Алаң көлемі (ені х ұзындығы), метр

Беттеу кезінде кедергісіз

Алаң шегінде биіктігі 25 метр кедергі бар

Күндіз

Түнде

Күндіз

Түнде

Жеке тікұшақ

30х30

50х80

75х100

100х200

Жұппен

100х120

130х150

180х300

200х320


О внесении изменений в приказ Министра обороны Республики Казахстан от 27 сентября 2019 года № 770 "Об утверждении Инструкции по авиационной поисково-спасательной службе государственной авиации Республики Казахстан"

Приказ Министра обороны Республики Казахстан от 30 июля 2024 года № 798. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 июля 2024 года № 34843

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра обороны Республики Казахстан от 27 сентября 2019 года № 770 "Об утверждении Инструкции по авиационной поисково-спасательной службе государственной авиации Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 19447) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 24) статьи 15 Закона Республики Казахстан "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Инструкции по авиационной поисково-спасательной службе государственной авиации Республики Казахстан, утвержденной указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящая Инструкция по авиационной поисково-спасательной службе государственной авиации Республики Казахстан (далее – Инструкция) детализирует вопросы организации поисково-спасательного обеспечения полетов государственной авиации и разработана в соответствии с подпунктом 24) статьи 15 Законом Республики Казахстан "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации.";

      подпункт 3) пункта 24 изложить в следующей редакции:

      "3) готовность № 3:

      поисково-спасательные воздушные суда, автомобили и поисково-спасательные средства подготовлены к применению и находятся в установленных местах (аэродромах, стоянках или гаражах);

      летный, технический и личный состав спасательной парашютно-десантной группы и наземной поисково-спасательной команды находятся на занятиях, работах или отдыхе;

      вылет поисково-спасательных воздушных судов, выход наземной поисково-спасательной команды не позднее чем через 30 минут – летом, 45 минут – зимой;

      временный интервал, необходимый для вылета поисково-спасательных ВС Авиационной службы Комитета национальной безопасности Республики Казахстан из готовности № 3, составляет 2 часа 30 минут – летом и 3 часа – зимой;

      в период отдыха, в нерабочее время – время вылета не позднее 2 часов 30 минут.";

      приложение 4 к Инструкции изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 5 к Инструкции изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Управлению главнокомандующего Силами воздушной обороны Вооруженных Сил Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства обороны Республики Казахстан;

      3) направление сведений в Юридический департамент Министерства обороны Республики Казахстан об исполнении подпунктов 1) и 2) настоящего пункта в течение десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      3. Контроль над исполнением настоящего приказа возложить на руководителей органов управления государственной авиации Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ довести до заинтересованных должностных лиц и структурных подразделений.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр обороны
Республики Казахстан
Р. Жаксылыков

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр обороны
Республики Казахстан
от 30 июля 2024 года № 798

  Приложение 4 к Инструкции
по авиационной поисково-
спасательной службе
государственной авиации
Республики Казахстан

Индивидуальная карточка опознавания

1. Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии)

2. Личный номер

Пояснения: пункты, 7-11, 15, 20-24 заполняются лично самим военнослужащим. Пункты 1-6, 12-14 заполняются должностными лицами кадровых органов. Чернилами заполняются все пункты, за исключением 3, 13, 14, 20-24 (заполняются карандашом). Пункты 16-19 заполняются начальником поисково-спасательной и парашютно-десантной службой части.

3. Воинское звание

4. Вид воздушного судна

5. Национальность

6. Дата рождения

7. Особые отметки (родинки, шрамы)

8. Группа крови

9. Рост

10. Цвет глаз

11. Цвет волос

12. Дата заполнения (год, месяц, число).

13. Последняя дата проверки

14. Номер воинского подразделения (войсковая часть, эскадрилья)

15. Подпись

16. Дата, когда пропал (прыжок с парашютом, вынужденная посадка)

17. Место (примерные координаты)

18. Отметки о проведении поиска

19. Другие дополнительные данные

Индивидуальная карточка опознавания

Характерные особенности из биографии военнослужащего

20.

21.

22.

23.

      24. Дополнительные данные (может указать сам военнослужащий).

      Основное предназначение карточки: Для предотвращения внедрения агентуры при проведении поисково-спасательных работ.

      Использование: заполняется каждым членом экипажа самолета (вертолета), выполняющего боевые задачи на территории противника. Содержит информацию о личности военнослужащего, которая служит для его уверенного опознавания при проведении поисково-спасательных работ.



      Примечание:

      1. В пункты 20, 21, 22, 23 заносятся дополнительные сведения военнослужащего, которые сам хорошо помнит и которые характерны только для него и ближайших членов семьи и не изменяются (имена друзей, дальних родственников, клички домашних животных, марки личных автомобилей).

      2. Карточка хранится в личном деле (экземпляр № 1) военнослужащего, при увольнении или списании с летной работы уничтожается с личным делом.

  Приложение 2 к приказу
Министр обороны
Республики Казахстан
от 30 июля 2024 года № 798

  Приложение 5 к Инструкции
по авиационной поисково-
спасательной службе
государственной авиации
Республики Казахстан

Подбор и подготовка площадки для посадки вертолетов

      При подборе и подготовке площадок для посадки вертолетов необходимо руководствоваться требованиями Руководства по летной эксплуатации вертолета.

      Под посадочные площадки для вертолетов используются ровные участки местности (луг, поле, лесная поляна), имеющие твердый грунт; в зимнее время, кроме того замерзшие озера и реки.

      При подборе площадки (минимальные размеры площадок для посадок и взлетов вертолета Ми-8 (17,171) приведены в таблице) учитываются:

      наличие препятствий на границах площадки;

      состояние грунта поверхности площадки;

      наличие предметов, затрудняющих выполнение посадки и взлета (камни, пни, кустарник, предметы, поднимаемые струей несущего винта и затрудняющие пилотирование и работу двигателей).

      Для обеспечения безопасности посадки (взлета) вертолетов пыльные посадочные площадки летом поливаются водой, а зимой очищаются от снега.

      После оценки вышеуказанных элементов и выполнении необходимых работ по подготовке площадки к приему вертолетов необходимо произвести оборудование площадки, которое заключается:

      в обозначении границ площадки;

      в обозначении места приземления вертолетов;

      в оборудовании конуса для определения направления ветра.

      Границы площадки обозначаются через 50 метров флажками летом белого, зимой черного цвета, ночью фонарями красного цвета.

      Место приземления вертолетов обозначается флажками, устанавливаемыми на расстоянии 15 метров один от другого. Расстояние между посадочными воротами при посадке нескольких вертолетов 75 метров. Ночью на место флажков устанавливаются фонари белого цвета или зажигаются шашки.

      Для определения направления ветра при посадке и взлете на площадке оборудуется конус. Конус изготавливается из материала черного (оранжевого) и белого цветов, прикрепляется к круглому металлическому кольцу диаметром 40-45 сантиметров. Кольцо с конусом крепится к шесту с таким расчетом, чтобы в зависимости от направления ветра могло свободно вращаться. Конус устанавливается на открытом месте на расстоянии 50-100 метров от площадки и не должен мешать заходящим на посадку и взлетающим вертолетам. Для определения направления ветра также используются дымовые шашки, дымный костер, при этом необходимо, чтобы дым не мешал подходу и посадке вертолетов.

Минимальные размеры площадок для посадок и взлетов вертолетов Ми-8 (17,171)

Состав группы

Размеры площадки (ширина х длина), метров

Без препятствий на подходах

С препятствиями на границах площадки высотой 25 метров

День

Ночь

День

Ночь

Одиночный вертолет

30х30

50х80

75х100

100х200

Пара

100х120

130х150

180х300

200х320