"Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 30 наурыздағы № 267 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2024 жылғы 6 тамыздағы № 611 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 7 тамызда № 34903 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 30 наурыздағы № 267 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20192 болып тіркелді) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      1-тармақтың 8-тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Пана іздеуші адам немесе босқын мәртебесін алған шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды болған жері бойынша уақытша есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары осы бұйрыққа 8-қосымшаға сәйкес бекітілсін.".

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының азаматтарына паспорттар, жеке куәліктер беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      2-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН) - жеке тұлға үшін қалыптастырылатын бiрегей нөмiр;";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының азаматтарын тұрғылықты жері бойынша тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      2-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН) - жеке тұлға үшін қалыптастырылатын бiрегей нөмiр;";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      2-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН) - жеке тұлға үшін қалыптастырылатын бiрегей нөмiр;";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Шекара маңындағы аумақтың елді мекенінде тұрақты тұратын жері бойынша тіркелуін растайтын мәліметтерді беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      2-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН) - жеке тұлға үшін қалыптастырылатын бiрегей нөмiр;";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Шекара маңындағы аумақтың елді мекенінде тұрақты тұратын жері бойынша тіркелуін растайтын мәліметтерді беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      2-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН) - жеке тұлға үшін қалыптастырылатын бiрегей нөмiр;";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасы азаматтарының уақытша болатын (тұратын) жері бойынша уақытша тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      2-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН) - жеке тұлға үшін қалыптастырылатын бiрегей нөмiр;";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тұрғылықты жері бойынша уақытша тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      2-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН) - жеке тұлға үшін қалыптастырылатын бiрегей нөмiр;";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Босқын мәртебесін алған шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тұрғылықты жері бойынша уақытша тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      2-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН) - жеке тұлға үшін қалыптастырылатын бiрегей нөмiр;".

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "Осы "Пана іздеуші адам немесе босқын мәртебесін алған шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды болған жері бойынша уақытша есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленген және пана іздеуші адам немесе босқын мәртебесін алған шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды болған жері бойынша уақытша есепке алу мемлекеттік қызмет көрсету (бұдан әрі - Мемлекеттік көрсетілетін қызмет) тәртібін айқындайды.";

      3 және 4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Пана іздеуші адам немесе босқын мәртебесін алған шетелдіктер және азаматтығы жоқ адамдар үшін (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) мемлекеттік көрсетілетін қызметті аумақтық полиция органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінде көзделген (бұдан әрі – Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын талап) тізбеге сәйкес құжаттар пакетін ұсыну кезінде көрсетілетін қызметті беруші арқылы көрсетеді.

      Осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысанда берілген уақытша есепке келісімді ресімдеумен мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды пана іздеуші адам немесе босқын мәртебесін алған шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар үшін көрсетілетін қызметті беруші көрсетеді.";

      4. Пана іздеуші адам немесе босқын мәртебесін алған шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттың және (немесе) ондағы деректердің (мәліметтердің) толықтығын тексереді.

      Толық емес құжаттар пакетін ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда құжаттарды қабылдаудан бас тартылады.

      Көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттары осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес болған кезде, көрсетілетін қызметті алушының уақытша болатын (тұратын) жері бойынша есеп "Халықты құжаттандыру және тіркеу" Тіркеу пункті" ақпараттық жүйесіне уақытша болатын (тұратын) мекенжайы туралы мәліметтерді енгізу жолымен ресімделеді.

      Мемлекеттік қызметі көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын талаптың 9-тармағымен көзделген.";

      1, 2 және 3-қосымша осы бұйрақтың 1, 2 және 3-қосымшаларына сәйкес жаңа редакциясында жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитеті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күн ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшасында көрсетілген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитетіне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі

      Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
Е. Саденов

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасы

      Еңбек және халықты әлеуметтік

      қорғау министрлігі

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық қауіпсіздік комитеті

  Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
2024 жылғы 6 тамыздағы
№ 611 бұйрыққа
қосымша
  "Пана іздеуші адам немесе
босқын мәртебесін алған
шетелдіктер мен азаматтығы
жоқ адамдарды болған жері
бойынша уақытша есепке алу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидаларына
1-қосымша.

"Пана іздеуші адам немесе босқын мәртебесін алған шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды болған жері бойынша уақытша есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі";

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы "Пана іздеуші адам немесе босқын мәртебесін алған шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды болған жері бойынша уақытша есепке алу"

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Аумақтық полиция органдары

2

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәсілдері

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау көрсетілетін қызметті берушімен жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттiк қызметті көрсету мерзiмі

1) көрсетілетін қызметті алушы қажетті құжаттар пакетін көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған сәттен бастап - 30 (отыз) минут ішінде;
2) көрсетілетін қызметті алушы құжаттар пакетін тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;
3) көрсетілетін қызметті алушыны қызмет көрсетуінің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

4

Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны

Қағаз түрінде.

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Уақытша тұратын жері бойынша тіркеу мекенжайы туралы мәліметтерді "Халықты құжаттандыру және тіркеу" тіркеу пункті" ақпараттық жүйесіне (ХҚТ ТП АЖ) енгізуі немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тартуы туралы жауап.

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлемнің мөлшері және оны Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген жағдайларда алу тәсілі

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетілетін қызметті алушыларға тегін көрсетіледі.

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті берушінің - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі-жұма аралығында (сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін).
Құжаттарды қабылдауды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді көрсетілетін қызметті беруші дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырады.
2) Мемлекеттік корпорация – дүйсенбіден жұмаға дейін қоса алғанда белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі асқа үзіліссіз сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, халыққа қызмет көрсету бөлімдерінің кезекшісі сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін және сенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін түскі асқа үзіліссіз, демалыс – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндері.
Құжаттарды қабылдау жеделдетіп қызмет көрсетусіз "электрондық кезек" тәртібімен көрсетілетін қызметті алушының уақытша болатын орны бойынша жүзеге асырылады, "электрондық кезекті" портал арқылы брондауға болады.
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің www. mvd. gov. kz интернет-ресурсында, "Министрлік туралы" бөлімде, "Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің құрылымдық бөліністерінің веб-ресурстары" кіші бөлімде;
2)Мемлекеттік корпорацияның – www. gov4с.kz интернет-ресурсында;
3) www. egov. kz – порталында орналастырылған.

 
8

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтер тізбесі.

Көрсетілетін қызметті алушы жеке өзі жүгінгенде (сот әрекетке қабілетсіз деп таныған балалар мен азаматтар, өкілдік етуге өкілеттілігін растайтын құжаттар ұсына отырып, олардың заңды өкілдері үшін (ата-аналары, қорғаншылары, қамқоршылары) не өкілеттікте көзделген іс-әрекеттерді жүзеге асыруға арналған нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша сенім білдірген адам жүгінген кезде:
Көрсетілетін қызметті берушіге:
1) жеке тұлғаны сәйкестендіру үшін тұрғын үй, саяжай құрылысының, адамдардың тұруы (болуы) үшін пайдаланылатын тұрғынжайдың, ғимарат немесе үй-жай иесінің (үй, саяжай құрылысының, адамдардың тұруы (болуы) үшін пайдаланылатын тұрғынжайдың, ғимарат немесе үй-жай иесінің өзінің қатысуы) жеке басын куәландыратын құжаты немесе оның цифрлық нысаны және тұрақты не уақытша тіркеуге оның келісімі.
Тұрғын үй, саяжай құрылысының, адамдардың тұруы (болуы) үшін пайдаланылатын тұрғынжайдың, ғимарат немесе үй-жай иесінің (жалға алушының) тіркеу құқығын растау үшін көрсетілетін қызметті беруші үй, саяжай құрылысының, адамдардың тұруы (болуы) үшін пайдаланылатын тұрғынжайдың, ғимарат немесе үй-жай иесінің ЖСН мен жылжымайтын мүлік объектісінің ауданы, немесе үй, саяжай құрылысының, адамдардың тұруы (болуы) үшін пайдаланылатын тұрғынжайдың, ғимарат немесе үй-жай иесінің ЖСН мен МТК бойынша "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген тұрғын үйге меншік құқығының туындауы негіздерін растайтын меншік иесі туралы мәліметтерді ақпараттық жүйелерден алады;
Есепке қою туралы ұйымның (мекеменің) әкімшілігі ұсынған өтінішхат (адамдар тұру (болу) үшін пайдаланылатын ғимараттар мен үй-жайларда есепке қою кезінде);
2) жеке басты сәйкестендіру үшін – жеке басты куәландыратын құжат немесе оның цифрлық нысаны (14 жасқа толған балалар – туу туралы куәлік).
Жеке басты куәландыратын құжат туралы мәліметті көрсетілетін қызметті беруші ХҚТ ТП ақпараттық жүйесінен алады.

9

Мемлекеттік қызмет көрсетуден Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген бас тарту негіздемелері

Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігі анықталған, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі жағдайында. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімнің болмауына байланысты.

10

Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті берушінің анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің www. mvd. gov. kz сайтында орналастырылған. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс-орталығы: 1414, 8 800 080 7777. Қызметті алу кезінде жеке тұлғаларда цифрлық құжаттар сервисі арқылы жеке басты куәландыратын құжаттарды ұсыну мүмкіндігі бар.

      ".

  Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
2024 жылғы 6 тамыздағы
№ 611 бұйрыққа
қосымша
  "Пана іздеуші адам немесе
босқын мәртебесін алған
шетелдіктер мен азаматтығы
жоқ адамдарды болған жері
бойынша уақытша есепке алу"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидаларына
2-қосымша мынадай
редакцияда жазылсын:
"Босқын немесе пана іздеуші
адам мәртебесін алған
шетелдіктер мен азаматтығы
жоқ адамдардың болған жері
бойынша уақытша есебі"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидаларына
2-қосымша
  Нысан
  Кімге /Кому:
______________________
___________________________
___________________________
(ішкі істер органның атауы/
наименование органа
внутренних дел)

      Уақытша есепке алуға келісім

      Мен/біз үй иесі/-лері /Я/мы собственник

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      (Т.А.Ә. (ол болған кезінде) және ЖСН /Ф.И.О.(при его наличии) и ИИН)

      есепке қоюға қарсы емеспін /не возражаю против постановки на временный учет:

      ИИН/ЖСН ________________ Негіздеме-құжат / Основание _______

      Тегі/Фамилия ________________ Құжаттың № / № документа _____

      Аты/Имя _________________ Берілген күні / Дата выдачи _________

      Әкесінің аты(ол болған жағдайда)

      /Отчество (при его наличии)_____________ Берген орган / Орган выдачи ___

      Туған күні/ Дата рождения_____________ Туған жері/ Место рождения ____

      Есепке қою әрекеті / Действие постановки на учет

      ____________________________________________________

      (заңды мекенжайды ауыстыруды есепке қою / тұрғылықты жері бойынша

      уақытша есепке қою)

      Себебі / причина ____________________________________________

      Есепке қою мекенжайы/ Адрес постановки на учет

      Бұрынғы есепке қою мекенжайы/Прежний адрес постановки на учет

      Ел/Страна ____________ Ел / Страна ____________

      Облыс / Область ____________ Облыс / Область ____________

      Аудан / Район ____________ Аудан / Район ____________

      Елді мекен / Нас. Пункт Елді мекен / Нас. Пункт

      Елді мекеннің орналасқан жері / Елді мекеннің орналасқан жері /

      Р-н нас. пункта Р-н нас. пункта

      Көше / Улица _______________ Көше / Улица ____________

      Үй / дом корпус пәтер/кв Үй / дом корпус пәтер/кв

      ____ ____ ____ ____

      Келу күні / Дата прибытия _______ Кету күні / Дата убытия __________

      Есепке қойылатын адамның қолы/Подпись лица, поставленного на учет

      Байланыс телефоны/Контактный телефон _____________________________

      Тұрғын үй иесі/-лерінің қолы/-дары/Подпись/-и собственника/-ков: ______,

      _______________.

      Байланыс телефондар /Контактные телефоны:_________________________".

  Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
2024 жылғы 6 тамыздағы
№ 611 бұйрыққа
қосымша
  "Пана іздеуші адам немесе
босқын мәртебесін алған
шетелдіктер мен азаматтығы
жоқ адамдарды болған жері
бойынша уақытша есепке алу"
мемлекеттік қызметтер көрсету
қағидаларына
3-қосымша
  Нысан
  (Тегі, аты, әкесінің аты
(ол болған жағдайда)
(бұдан әрі – Т.А.Ә.)
_______________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, Мемлекеттік корпорация (мекенжайын көрсету) сіздің мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын талабында көзделген тізбеге сәйкес мерзімі өткен құжаттарды, құжаттардың толық пакетін ұсынбауыңызға байланысты "Пана іздеуші адам немесе босқын мәртебесін алған шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды болған жері бойынша уақытша есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1.________________________________________;

      2. _____________________________;

      3. _____________________________________.

      Осы қолхат 2 данада, әрбір тарапқа бір-біреуден жасалды.

      Т.А.Ә. (ол болған жағдайда) (Мемлекеттік корпорацияың қызметкері) (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә. (ол болған жағдайда) _____________

      Телефоны______________________

      Алдым: Т.А.Ә. (ол болған жағдайда) /көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20__ жылғы "___" _________".

О внесении изменений в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 марта 2020 года № 267 "Об утверждении Правил оказания государственных услуг по вопросам документирования и регистрации населения Республики Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 6 августа 2024 года № 611. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 августа 2024 года № 34903

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 марта 2020 года № 267 "Об утверждении Правил оказания государственных услуг по вопросам документирования и регистрации населения Республики Казахстан" (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 20192) следующие изменения:

      подпункт 8 пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "8) Правила оказания государственной услуги "Временный учет по месту пребывания иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус лица ищущего убежище или беженца" согласно приложению 8 к настоящему приказу.";

      в Правилах оказания государственной услуги "Выдача паспортов, удостоверений личности гражданам Республики Казахстан", утвержденных указанным приказом:

      подпункт 1) в пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица;";

      в Правилах оказания государственной услуги "Регистрация по месту жительства граждан Республики Казахстан", утвержденных указанным приказом:

      подпункт 1) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица;";

      в Правилах оказания государственной услуги "Снятие с регистрации по месту жительства населения Республики Казахстан", утвержденных указанным приказом:

      подпункт 1) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица;";

      в Правилах оказания государственной услуги "Представление сведений, подтверждающих регистрацию по постоянному месту жительства в населенном пункте приграничной территории", утвержденных указанным приказом:

      подпункт 1) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица";

      в Правилах оказания государственной услуги "Временная регистрация по месту временного пребывания (проживания) граждан Республики Казахстан", утвержденных указанным приказом:

      подпункт 1) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица;";

      в Правилах оказания государственной услуги "Постоянная регистрация по месту жительства иностранцев и лиц без гражданства, постоянно проживающих в Республике Казахстан", утвержденных указанным приказом:

      подпункт 1) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица;";

      в Правилах оказания государственной услуги "Временная регистрация по месту жительства иностранцев и лиц без гражданства, постоянно проживающих в Республике Казахстан", утвержденных указанным приказом:

      подпункт 1) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица;";

      в Правилах оказания государственной услуги "Временная регистрация по месту жительства иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус беженца", утвержденных указанным приказом:

      подпункт 1) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица;".

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила оказания государственной услуги "Временный учет по месту пребывания иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус лица ищущего убежище или беженца" (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" и определяют порядок оказания государственной услуги по временному учету по месту пребывания иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус лица ищущего убежище или беженца (далее – Государственная услуга).";

      пункт 3 и 4 изложить в следующей редакции:

      "3. Государственная услуга оказывается для иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус лица ищущего убежище или беженца (далее - услугополучатель) территориальными органами полиции (далее – услугодатель) при предоставлении пакета документов в соответствии с перечнем, предусмотренным Перечнем основных требований к оказанию государственной услуги согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее – Требование к оказанию государственной услуги) через услугодателя.

      Прием документов на оказание государственной услуги с оформлением согласия на временный учет, выраженного в форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам, осуществляется услугодателем для иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус лица ищущего убежище или беженца.";

      4. В случае обращения к услугодателю иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус лица ищущего убежище или беженца, услугодатель проверяет полноту представленных услугополучателем документов, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.

      В случае представления неполного пакета документов услугополучателю выдается отказ в приеме документов, по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      При соответствии представленных услугополучателем документов требованиям, установленным настоящими правилами, оформляется учет услугополучателя по месту временного пребывания (проживания) путем внесения в информационную систему "Регистрационный пункт "Документирование и регистрация населения" сведений об адресе временного пребывания (проживания).

      Основания для отказа в оказании государственной услуги предусмотрены пунктом 9 Требования к оказанию государственной услуги.".;

      приложения 1, 2 и 3 изложить в новой редакции согласно приложениям 1, 2 и 3 к настоящему приказу.

      2. Комитету миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан и Комитет миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
Е. Саденов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министр внутренних дел
Республики Казахстан
от 6 августа 2024 года № 611
  Приложение 1 к Правилам оказания
государственной услуги
"Временный учет по месту
пребывания иностранцев и
лиц без гражданства, получивших
статус лица ищущего
убежище или беженца".

      "Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Временный учет по месту пребывания иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус лица, ищущего убежище или беженца";

Наименование государственной услуги: "Временный учет по месту пребывания иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус лица, ищущего убежище или беженца

1

Наименование услугодателя

Территориальные органы полиции

2

Способы предоставления государственной услуги

Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется услугодателем.

3

Срок оказания государственной услуги

1) с момента сдачи услугополучателем пакета необходимых документов услугодателю – в течение 30 (тридцати) минут;
2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем– 15 (пятнадцать) минут;
3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 20 (двадцать) минут.

4

Форма оказания государственной услуги

Бумажная.

5

Результат оказания государственной услуги

Внесение сведений в информационную систему "Регистрационный пункт "Документирование и регистрация населения" (ИС РП ДРН) об адресе регистрации по месту временного пребывания либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается услугополучателям бесплатно.

7

График работы услугодателя, Государственной корпорации и объектов информации

1) услугодатель – с понедельника по пятницу (с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов) кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем с понедельника по пятницу с 9.00 до 17.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
2) Государственной корпорации - с понедельника по пятницу включительно в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 18.00 часов без перерыва на обед, дежурные отделы обслуживания населения с 9.00 до 20.00 часов без перерыва на обед и субботу с 9.00 до 13.00 часов, выходной – воскресенье и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
Прием документов осуществляется по месту временного пребывания услугополучателя, в порядке "электронной очереди", без ускоренного обслуживания, возможно бронирование "электронной очереди" посредством портала.
Адреса мест оказания государственной услуги размещены на:
1) интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан – www.mvd.gov.kz в разделе "О Министерстве", подразделе "Веб-ресурсы структурных подразделений Министерства внутренних дел Республики Казахстан";
2) интернет-ресурсе Государственной корпорации – www.gov4c.kz;
3) портала – www.egov.kz.

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

При личном обращении услугополучателя (за детей и граждан, признанных судом недееспособными - их законных представителей (родителей, опекунов, попечителей) с предоставлением документов, подтверждающих полномочия на представительство) либо поверенного лица по нотариально заверенной доверенности на осуществление действий, предусмотренных полномочиями:
Услугодателю:
1) документ, удостоверяющий личность собственника жилища, дачного строения, здания или помещения, используемого для проживания (пребывания) людей, либо его цифровая форма – для идентификации личности (личное присутствие собственника жилища, дачного строения, здания или помещения, используемого для проживания (пребывания) людей) и его согласие на временную регистрацию.
Для подтверждения права собственника (нанимателя) жилища, дачного строения, здания или помещения, используемого для проживания (пребывания) людей на регистрацию, услугодатель по ИИН собственника жилища, дачного строения, здания или помещения, используемого для проживания (пребывания) людей и району объекта недвижимости, либо ИИН собственника жилища, дачного строения, здания или помещения, используемого для проживания (пребывания) людей и РКА получает из информационных систем сведения о владельце, подтверждающие основания возникновения права собственности на жилище, предусмотренные Законом Республики Казахстан "О жилищных отношениях";
ходатайство администрации организации (учреждения) о постановке на учет (при постановке на учет в зданиях и помещениях, используемых для проживания (пребывания) людей.);
2) документ удостоверяющий личность (дети достигшие 14 лет - свидетельство о рождении (при его наличии) либо их цифровая форма - для идентификации личности.
Сведения о документах, удостоверяющих личность услугодатель получает из информационной системы РП ДРН.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

В случае установления недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них, а также несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным настоящими Правилами. В связи с отсутствием согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Контактные телефоны справочных служб услугодателя размещены на сайте Министерства внутренних дел Республики Казахстан: www.mvd.gov.kz. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777. Физические лица сведения об адресе своей регистрации, а собственники жилища - о лицах, зарегистрированных по одному адресу, получают через портал.

  Приложение к приказу
Министр внутренних дел
Республики Казахстан
от 6 августа 2024 года № 611
  "Приложение 2
к Правилам оказания
государственной услуги
"Временный учет по месту
пребывания иностранцев
и лиц без гражданства,
получивших статус лица ищущего
убежище или беженца"
  Форма
  Кому: ______________________
____________________________
____________________________
(наименование территориального органа полиции)

      Согласие на временный учет

      Я/мы собственник/-и ______________________________
                        (Ф.И.О.(при его наличии) и ИИН)

      Не возражаю против постановки на учет:
ИИН/ЖСН _____________________ Негіздеме-құжат / Основание
Тегі/Фамилия _________________ Құжаттық № / № документа
Аты/Имя _______________________ Берилген кезі / Дата выдачи
Әкесінің аты(ол болған жағдайда) /Отчество(при его наличии)_____________
Берген орган / Орган выдачи
Туған уақыты/Дата рождения_____________
Туған жері/ Место рождения ______________
Есепке қою әрекеті / Действие постановки на учет
_____________________________________________________________
(учет смены юридического адреса/временный учет по месту пребывания)
Себебі / причина ____________________________________
Есепке қою мекенжайы/ Адрес постановки на учет
Бұрыңғы есепке қою мекенжайы/Прежний адрес постановки на учет
Ел/Страна ____________ Ел / Страна ____________
Облыс / Область ____________ Облыс / Область ____________
Аудан / Район ____________ Аудан / Район ____________
Елді мекен / Нас. Пункт Елді мекен / Нас. Пункт
Елдік орналасқан мекені / Елдік орналасқан мекені /
Р-н нас. Пункта Р-н нас. Пункта
Көше / Улица _______________ Көше / Улица ____________
Үй / дом корпус пәтер/кв Үй / дом корпус пәтер/кв
____ ____ ____ ____
Келу кезі / Дата прибытия _______
Кету кезі / Дата Убытия
Есепке қойылатын адамның қолы/Подпись лица, поставленного на учет
____________________
Байланыс телефоны/Контактный телефон ____________________________
Тұрғын үй иесі/-лерінің қолы/-дары/Подпись/-и собственника/-ков:
_______,______________________.
Байланыс телефоны/Контактный телефондар: _________________________".

  Приложение к приказу
Министр внутренних дел
Республики Казахстан
от 6 августа 2024 года № 611
  Приложение 3
к Правилам оказания
государственной услуги
"Временный учет по месту
пребывания иностранцев
и лиц без гражданства,
получивших статус лица ищущего
убежище или беженца"
  Форма
  (Фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
(далее – Ф.И.О.)
_______________________
(адрес услугополучателя)

      Руководствуясь статьей 19 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах", услугодатель (указать адрес) отказывает в приеме заявления оказание государственной услуги "Временный учет по месту пребывания иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус лица ищущего убежище или беженца" ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному требованием к оказанию государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1. ________________________________________;

      2. ________________________________________;

      3. ________________________________________.

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Ф.И.О. (при его наличии) услугодателя (подпись)

      Исполнитель: Ф.И.О. (при его наличии) _____________

      Телефон __________

      Получил: Ф.И.О. (при его наличии) / подпись услугополучателя

      "___" _________ 20__ год".";