Әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы, Мемлекеттік корпорацияның алушыға әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің м.а. 2024 жылғы 20 тамыздағы № 322 және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 23 тамыздағы № 68 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 26 тамызда № 34976 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі 141-бабының 5-тармағына және 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Мыналар:

      1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы, Мемлекеттік корпорацияның алушыға әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      2) осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы, Мемлекеттік корпорацияның алушыға әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы тексеру парағы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Еңбек және әлеуметтік қорғау комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
__________Н. Байбазаров
      Қазақстан Республикасы Еңбек
және халықты әлеуметтік қорғау
министрінің міндетін атқарушы
__________А. Сарбасов

      "КЕЛІСІЛГЕН"
Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасының
Құқықтық статистика және
арнайы есепке алу жөніндегі комитеті

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары – Ұлттық
экономика министрі
2024 жылғы 23 тамыздағы № 68
мен 2024 жылғы 20 тамыздағы № 322
бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы, Мемлекеттік корпорацияның алушыға әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы, Мемлекеттік корпорацияның алушыға әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – Өлшемшарттар) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі (бұдан әрі – Кодекс) 141-бабының 5-тармағына және 143-бабының 1-тармағына, Қазақстан Республикасы Әлеуметтік кодексінің 12-бабы 5) тармақшасының үшінші абзацына және 258-бабы 3-тармағының екінші абзацына, "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасы Кодексі 91-бабының 4-тармағына және 92-бабының 1-тармағына, "Тексеру парағының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі міндетін атқарушының 2022 жылғы 22 маусымдағы № 48 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28577 болып тіркелген) бекітілген Реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру қағидаларына сәйкес әзірленді.

      2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылды:

      1) әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы тәуекел (бұдан әрі – тәуекел) – "Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры" акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Қор) филиалдарының тексеру субъектісінің қызметі нәтижесінде әлеуметтік төлемге жүгінген адамдардың заңды мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсету үшін, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, мемлекеттік қызметтерді электрондық нысанда көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      3) бақылау субъектілері – Қордың әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы қызметті жүзеге асыратын филиалдары;

      4) балл – тәуекелді есептеудің сандық өлшемі;

      5) деректерді қалыпқа келтіру – әртүрлі шәкілдерде өлшенген мәндерді шартты түрде жалпы шәкілге келтіруді көздейтін статистикалық рәсім;

      6) елеулі бұзушылықтар – әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарды:

      әлеуметтік төлемдерді тағайындау (тағайындаудан бас тарту), қайта бастау, тоқтата тұру және тоқтату үшін қосымша құжаттар ұсыну қажеттігі туралы өтініш берушіні хабардар ету мерзімдерін;

      әлеуметтік төлемдерді тағайындау (тағайындаудан бас тарту), қайта қарау туралы сот шешімін орындау тәртібін;

      әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайта бастау, тоқтату және тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешімді қайта қарау тәртібін бұзу;

      7) өрескел бұзушылық – әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарды:

      әлеуметтік төлемдерді тағайындау немесе бас тарту заңдылығын бұзу;

      8) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – бақылау субъектісінің тікелей қызметімен, салалық даму ерекшеліктерімен және осы дамуға әсер ететін факторлармен байланысты, бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің әртүрлі дәрежелеріне жатқызуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;

      9) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – белгілі бір қызмет саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей байланыссыз бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      10) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) Өлшемшарттарға 1-қосымшаға сәйкес нақты бақылау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      11) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – тиісті қызмет салаларында тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ете отырып, кәсіпкерлік еркіндігін шектеудің ең төменгі ықтимал дәрежесі мақсатында бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексерулерді кейіннен жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша бөлу арқылы қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын азайтуға бағытталған, сондай-ақ нақты бақылау субъектісі (объектісі) үшін тәуекел деңгейін өзгертуге бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау және (немесе) осындай бақылау субъектісін (объектісін) бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексеруден босату процесі;

      12) тексеру парағы – әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы, Мемлекеттік корпорацияның алушыға әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделерін сақтауға қойылатын талаптардың тізбесі.

2-тарау. Бақылау субъектілерін (объектілерін) профилактикалық бақылау жүргізу кезінде тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру тәртібі

      3. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді басқару мақсаттары үшін бақылау субъектілеріне (объектілеріне) профилактикалық бақылау жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары кезең-кезеңімен жүзеге асырылатын объективті және субъективті өлшемшарттарды айқындау (шешімдерді мультиөлшемшартты талдау) арқылы қалыптастырылады.

      4. Ықтимал тәуекел мен проблеманың маңыздылығына, бұзушылықтың біржолғы немесе жүйелі сипатына, әрбір ақпарат көзі бойынша бұрын қабылданған шешімдерді талдауға байланысты бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын талаптар өрескел, елеулі бұзушылық дәрежелеріне сәйкес келеді.

      Бұзушылық дәрежесі (өрескел, елеулі) субъективті өлшемшарттар бойынша өрескел, елеулі бұзушылықтардың белгіленген анықтамаларына сәйкес беріледі.

1-параграф. Объективті өлшемшарттар

      5. Объективті өлшемшарттарды айқындау тәуекелді айқындау жолымен жүзеге асырылады.

      6. Тәуекелдің жоғары дәрежесіне әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайта бастау, тоқтату және тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешімді қайта қарау қызметтерін ұсынатын Қордың филиалдары жатады.

2-параграф. Субъективті өлшемшарттар

      7. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай кезеңдерді қолдана отырып жүзеге асырылады:

      1) дерекқорды қалыптастыру және ақпарат жинау;

      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау.

      8. Тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:

      1) бақылау субъектісі ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері;

      2) бақылау субъектілеріне (объектілеріне) барудың алдыңғы тексерулер мен профилактикалық бақылау нәтижелері;

      3) мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері.

      9. Қолда бар ақпарат көздерінің негізінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі Еңбек және әлеуметтік қорғау комитетінің аумақтық бөлімшелері талдауға және бағалауға жататын субъективті өлшемшарттар бойынша деректерді қалыптастырады.

      1) Талдау және бағалау кезінде бақылаудың нақты субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.

      2) Жүргізілген профилактикалық бақылаудың қорытындылары бойынша берілген бұзушылықтарды толық көлемде жойған бақылау субъектілеріне қатысты кезекті мемлекеттік бақылау кезеңіне тізімдерді қалыптастыру кезінде оларды енгізуге жол берілмейді.

      10. Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдығын және осы Өлшемшарттардың 3-тарауында айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу тәртібіне сәйкес субъективті өлшемшарттар көрсеткішінің маңыздылығын негізге ала отырып, субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 100 балға дейінгі шәкіл бойынша есептеледі.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъектісіне (объектісіне) мыналар жатады:

      1) жоғары тәуекел дәрежесіне – 71-ден 100 балға дейін қоса алғанда, тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде.

      2) Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдығы және субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің маңыздылығы осы Өлшемшарттарға 2-қосымшаға сәйкес нысанда субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін айқындауға арналған субъективті өлшемшарттар тізбесіне сәйкес, мемлекеттік бақылаудың тиісті саласының ерекшелігі ескеріле отырып, реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарында белгіленеді.

      3) Субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің маңыздылығы бойынша үлес салмағы мемлекеттік бақылаудың әрбір саласындағы бақылау субъектілерінің (объектілерінің) әрбір біртекті тобы үшін тәуекелді бағалаудағы көрсеткіштің маңыздылығына байланысты айқындалады. Субъективті өлшемшарттар көрсеткіштерінің жол берілетін мәндері Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерімен регламенттеледі.

3-параграф. Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес ерекшелік пен құпиялылықты ескере отырып, ақпараттық жүйелерді пайдаланатын мемлекеттік органдарға арналған тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру ерекшеліктері

      11. Тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің нақты дәрежелеріне жатқызатын және бақылау іс-шараларын жүргізу тізімдерін қалыптастыратын ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып жүргізіледі, сондай-ақ мемлекеттік статистикаға, ведомстволық статистикалық байқаудың қорытындыларына, сондай-ақ ақпараттық құралдарға негізделеді.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін есептеу тәртібі

      12. Осы Өлшемшарттардың 3, 4-тармақтарына сәйкес бақылау субъектісін тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін тәуекел дәрежесі көрсеткішін есептеудің мынадай тәртібі қолданылады.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін (R) есептеу бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін, бақылау субъектілеріне (объектілеріне) (SP) бару арқылы алдыңғы тексерулер мен профилактикалық бақылаудың нәтижелері бойынша және осы Өлшемшарттарыдың 10-тармағына (SC) сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін қорытындылау 71-ден 100 балға дейінгі диапазонда берілген мәндерді кейін қалыпқа келтіру жолымен автоматтандырылған режимде жүзеге асырылады.

      Rарал = SP + SC, мұндағы

      Rарал – субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші,

      SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші,

      SC – осы Өлшемшарттардың 10-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші.

      Есептеу мемлекеттік бақылаудың әрбір саласындағы бақылаудың әрбір субъектісі (объектісі) бойынша жүргізіледі. Бұл ретте бағаланатын бақылау субъектілерінің (объектілерінің) тізбесі деректерді кейіннен қалыпқа келтіру үшін іріктеу жиынтығын (іріктемені) құрайды.

      13. Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы алдыңғы тексерулер мен профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша алынған деректер бойынша 71-ден 100-ге дейінгі балмен бағаланатын бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші қалыптастырылады.

      Осы Өлшемшарттардың 8-тармағында көрсетілген ақпарат көздерінің кез келгені бойынша бір өрескел бұзушылық анықталған кезде бақылау субъектісіне тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 100 балл теңестіріледі және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      Өрескел бұзушылықтар анықталмаған кезде бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткішпен есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады.

      Аталған көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, мұндағы:

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны.

      Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады.

      Аталған көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, мұндағы:

      SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны.

      Бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (SР) 0-ден 100 балға дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:

      SР = SРз + SРн, мұндағы:

      SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші;

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.

      Бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.

      14. Осы Өлшемшарттардың 10-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу 0-ден 100 балға дейінгі шәкіл бойынша жүргізіледі және мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

     



      xi – субъективті өлшемшарт көрсеткіші,

      wi – субъективті өлшем көрсеткішінің үлес салмағы xi

      n – көрсеткіштер саны.

      Осы Өлшемшарттардың 10-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.

      15. R көрсеткіші бойынша субъектілер (объектілер) бойынша есептелген мәндер 0-ден 100 балға дейінгі диапазонға қалыпқа келтіріледі. Деректерді қалыпқа келтіру әрбір іріктемелі жиынтық (іріктеме) бойынша мынадай формула әдісін пайдалана отырып жүзеге асырылады:

     



      R – бақылау жеке субъектісінің (объектісінің) субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (қорытынды),

      Rmax – бір іріктемелі жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің шәкіл бойынша ең жоғары ықтимал мән (шәкілдің жоғарғы шекарасы),

      Rmin – бір іріктемелі жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің шәкіл бойынша ең төменгі ықтимал мән (шәкілдің төменгі шекарасы),

      Rарал – осы Өлшемшарттардың 12-тармағына сәйкес есептелген субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші.

4-тарау. Тексеру парақтары

      16. Тексеру парағы бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті топтары үшін жасалады және Кодекстің 132-бабының 2-тармағына сәйкес талаптарды қамтиды және Кодекстің 143-бабының 2-тармағында айқындалған шарттарды сақтай отырып жүргізіледі.

      17. Тексеру парақтары осы Бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қалыптастырылады.

  Әлеуметтік қамсыздандыру,
оның ішінде әлеуметтік
төлемдердің уақтылы және
дұрыс тағайындалуы,
Мемлекеттік корпорацияның
алушыға әлеуметтік төлемдерді
уақтылы және толық аударуы
бөлігінде міндетті әлеуметтік
сақтандыру саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
  1-қосымша

Әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы, Мемлекеттік корпорацияның алушыға әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы талаптарды бұзу дәрежесі

Өлшемшарттардың атауы

Бұзушылықтар дәрежесі

Әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы, Мемлекеттік корпорацияның алушыға әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы қызметті жүзеге асыру

1

Жүктілікке және босануға байланысты кірісінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру – жүктілік және босану бойынша еңбекке уақытша жарамсыздық туралы парақта көрсетілген демалыс күнінен бастап

Өрескел

2

Жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға байланысты кірісінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру – баланы (балаларды) асырап алған жұмыскерлерге еңбекке уақытша жарамсыздық туралы парақта көрсетілген демалыс күнінен бастап

Өрескел

3

Бала бір жарым жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты кірісінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру

Өрескел

4

Бала (балалар) бір жарым жасқа толған кезде оның күтіміне байланысты берілетін әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату

Елеулі

5

Жұмысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдер тағайындау және жүзеге асыру

Өрескел

6

Жұмысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату

Елеулі

7

Еңбекке қабілеттіліктен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру

Өрескел

8

Еңбекке қабілеттіліктен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату

Елеулі

9

Асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру 

Өрескел

10

Асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату

Елеулі

11

Мемлекеттік корпорацияның "Орталықтандырылған Дерекқор" автоматтандырылған ақпараттық жүйеда зейнетақылар мен жәрдемақылар төлеу жөніндегі уәкілетті органдағы банктік шоттарға есепке жатқызу жолымен алушыға зейнетақы, жәрдемақылар мен әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуын сақтау

 
Өрескел

12

"Орталықтандырылған Дерекқор" автоматтандырылған ақпараттық жүйедағы зейнетақы, жәрдемақылар мен әлеуметтік төлемдерді алушылар бойынша бірдей мәліметтердің Е-макет автоматтандырылған ақпараттық жүйеде сәйкес келуі

 
Өрескел

  Әлеуметтік қамсыздандыру,
оның ішінде әлеуметтік
төлемдердің уақтылы және
дұрыс тағайындалуы,
Мемлекеттік корпорацияның
алушыға әлеуметтік төлемдерді
уақтылы және толық аударуы
бөлігінде міндетті әлеуметтік
сақтандыру саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
2-қосымша

Әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы, Мемлекеттік корпорацияның алушыға әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін айқындау үшін субъективті өлшемшарттар тізбесі

Р/с№

Субъективті өлшемшарттар көрсеткіші

Субъективті өлшемшарттар көрсеткіші бойынша ақпарат дереккөзі

Маңыздылығы бойынша үлес салмағы, балл (сомада 100 балдан аспауға тиіс),
wi

Шарттар/мәндер, xi

1-шарт/мән

2-шарт/мән

1

2

3

4

5

6

Қор филиалдарымен қарым-қатынастардағы тәуекел дәрежесін айқындаудың субъективті өлшемшарттарының тізбесі

Бару арқылы профилактикалық бақылау үшін

1

Жүктілікке және босануға байланысты кірісінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру – жүктілік және босану бойынша еңбекке уақытша жарамсыздық туралы парақта көрсетілген демалыс күнінен бастап

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері/Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

9

Уақтылы тағайындау / 0%

Уақытымен тағайындамау /100%

2

Жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға байланысты кірісінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру – жаңа туған баланы (балаларды) асырап алған қызметкерлерге еңбекке уақытша жарамсыздық туралы парақта көрсетілген демалыс күнінен бастап

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері/Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

8

Уақтылы тағайындау / 0%

Уақытымен тағайындамау /100%

3

Бала бір жарым жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты кірісінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері /Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

9

Уақтылы тағайындау / 0%

Уақытымен тағайындамау /100%

4

Бала (балалар) бір жарым жасқа толған кезде оның күтіміне байланысты берілетін әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері /Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

8

Уақтылы тағайындау / 0%

Уақытымен тағайындамау /100%

5

Жұмысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері /Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

9

Уақтылы тағайындау / 0%

Уақытымен тағайындамау /100%

6

Жұмысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері /Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

8

Уақтылы тағайындау / 0%

Уақытымен тағайындамау /100%

7

Еңбекке қабілеттіліктен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері /Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

9

Уақтылы тағайындау/ 0%

Уақытымен тағайындамау /100%

8

Еңбекке қабілеттіліктен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері/Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

8

Уақтылы тағайындау / 0%

Уақытымен тағайындамау /100%

9

Асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері/Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

8

Уақтылы тағайындау / 0%

Уақытымен тағайындамау /100%

10

Асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері/Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

8

Уақтылы тағайындау / 0%

Уақытымен тағайындамау /100%

11

Мемлекеттік корпорацияның "Орталықтандырылған Дерекқор" автоматтандырылған ақпараттық жүйеда зейнетақылар мен жәрдемақылар төлеу жөніндегі уәкілетті органдағы банктік шоттарға есепке жатқызу жолымен алушыға зейнетақы, жәрдемақылар мен әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуын сақтау

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері/Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

8

Уақтылы төлеу / 0%

Уақытымен төлеумеу/100%

12

"Орталықтандырылған Дерекқор" автоматтандырылған ақпараттық жүйедағы зейнетақы, жәрдемақылар мен әлеуметтік төлемдерді алушылар бойынша бірдей мәліметтердің "Е-макет" автоматтандырылған ақпараттық жүйемен сәйкес келуі

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік және мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері/Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

8

Уақтылы төлеу / 0%

Уақытымен төлеумеу/100%

  бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде әлеуметтік төлемдердің уақтылы және дұрыс тағайындалуы, Мемлекеттік корпорацияның алушыға әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуы бөлігінде міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы тексеру парағы

      Субъектіге (объектіге) бару арқылы тексеруді/ профилактикалық бақылауды тағайындаған мемлекеттік орган

      __________________________________________________________________

      Субъектіге (объектіге) бару арқылы тексеруді/ профилактикалық бақылауды тағайындау туралы акт _____

      ___________________________________________________________
                        №, күні

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы _____________________________

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) бизнес сәйкестендіру нөмірі __________

      __________________________________________________________________

      Орналасқан жерінің мекенжайы ______________________________________

Талаптардың тізбесі

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

Жүктілікке және босануға байланысты кірісінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру – жүктілік және босану бойынша еңбекке уақытша жарамсыздық туралы парақта көрсетілген демалыс күнінен бастап



2

Жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға байланысты кірісінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру – жаңа туған баланы (балаларды) асырап алған қызметкерлерге еңбекке уақытша жарамсыздық туралы парақта көрсетілген демалыс күнінен бастап



3

Бала бір жарым жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты кірісінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру



4

Бала (балалар) бір жарым жасқа толған кезде оның күтіміне байланысты берілетін әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату



5

Жұмысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдер тағайындау және жүзеге асыру



6

Жұмысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату



7

Еңбекке қабілеттіліктен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру



8

Еңбекке қабілеттіліктен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату



9

Асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және жүзеге асыру 



10

Асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді тоқтата тұру, қайта бастау және тоқтату



11

Мемлекеттік корпорацияның "Орталықтандырылған Дерекқор" автоматтандырылған ақпараттық жүйеда зейнетақылар мен жәрдемақылар төлеу жөніндегі уәкілетті органдағы банктік шоттарға есепке жатқызу жолымен алушыға зейнетақы, жәрдемақылар мен әлеуметтік төлемдерді уақтылы және толық аударуын сақтау



12

"Орталықтандырылған Дерекқор" автоматтандырылған ақпараттық жүйедағы зейнетақы, жәрдемақылар мен әлеуметтік төлемдерді алушылар бойынша бірдей мәліметтердің "Е-макет" автоматтандырылған ақпараттық жүйемен сәйкес келуі



      Лауазымды адам (адамдар) ________________________________________
                        (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      ________________________________________________________________
            (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Тексерілетін субъектінің басшысы ___________________________________
                        (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы) (қолы)

Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат, своевременного и полного перечисления получателю социальных выплат Государственной корпорацией

Совместный приказ и.о. Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 20 августа 2024 года № 322 и Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 23 августа 2024 года № 68. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 августа 2024 года № 34976

      В соответствии с пунктом 5 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан, ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить:

      1) критерии оценки степени риска в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат, своевременного и полного перечисления получателю социальных выплат Государственной корпорацией согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      2) проверочный лист в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат, своевременного и полного перечисления получателю социальных выплат Государственной корпорацией согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Комитету труда и социальной защиты Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан предоставление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
__________ Н. Байбазаров
      исполняющий обязанности
Министра труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
__________ А. Сарбасов

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1
к совместному приказу

Критерии оценки степени риска в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат, своевременного и полного перечисления получателю социальных выплат Государственной корпорацией

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие критерии оценки степени риска в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат (далее – Критерии), разработаны в соответствии с пунктом 5 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс), абзацем третьим подпункта 5) статьи 12 и абзацем вторым пункта 3 статьи 258 Социального кодекса Республики Казахстан, пунктом 4 статьи 91 и пунктом 1 статьи 92 Кодекса Республики Казахстан Об административных правонарушениях, приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 "Об утверждении формы проверочного листа" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 17371), и Правилами формирования регулирующими государственными органами системы оценки и управления рисками, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 22 июня 2022 года № 48 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 28577).

      2. В настоящих Критериях использованы следующие понятия:

      1) риск в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат (далее - риск) – вероятность причинения вреда, законным интересам лиц, обратившихся за социальной выплатой, в результате деятельности проверяемого субъекта филиалов Акционерного общества "Государственный фонд социального страхования" (далее – Фонд);

      2) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме; (далее - Государственной корпорацией);

      3) субъекты контроля – филиалы Фонда, осуществляющие деятельность в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат;

      4) балл – количественная мера исчисления риска;

      5) нормализация данных – статистическая процедура, предусматривающая приведение значений, измеренных в различных шкалах, к условно общей шкале;

      6) значительные нарушения – нарушение требований, установленных нормативно-правовыми актами в сфере обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат:

      сроков уведомления заявителя о необходимости предоставления дополнительных документов для назначения (отказа в назначении), возобновления, приостановления и прекращения социальных выплат;

      порядка исполнения решения суда о назначении (отказе в назначении), пересмотре социальных выплат;

      порядка перерасчета, приостановления, возобновления, прекращения и пересмотра решения о назначении (отказе в назначении) социальных выплат;

      7) грубое нарушение – нарушение требований, установленных нормативно-правовыми актами в сфере обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат:

      нарушение правомерности назначения или отказа в назначении социальных выплат;

      8) критерии оценки степени риска – совокупность количественных и качественных показателей, связанных с непосредственной деятельностью субъекта контроля, особенностями отраслевого развития и факторами, влияющими на это развитие, позволяющих отнести субъекты (объекты) контроля к различным степеням риска;

      9) объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от степени риска в определенной сфере деятельности и независящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;

      10) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта (объекта) контроля, согласно приложению 1 настоящим Критериям;

      11) система оценки и управления рисками – процесс принятия управленческих решений, направленных на снижение вероятности наступления неблагоприятных факторов путем распределения субъектов (объектов) контроля по степеням риска для последующего осуществления профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля с целью минимально возможной степени ограничения свободы предпринимательства, обеспечивая при этом допустимый уровень риска в соответствующих сферах деятельности, а также направленных на изменение уровня риска для конкретного субъекта (объекта) контроля и (или) освобождения такого субъекта (объекта) контроля от профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля;

      12) проверочный лист – перечень требований, предъявляемых к деятельности субъектов (объектов) контроля, в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат, своевременного и полного перечисления получателю социальных выплат Государственной корпорацией соблюдению законных интересов физических и юридических лиц, государства.

Глава 2. Порядок формирования системы оценки и управления рисками при проведении профилактического контроля субъектов (объектов) контроля

      3. Для целей управления рисками при осуществлении профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля критерии оценки степени риска для проведения профилактического контроля субъектов (объектов) контроля формируются посредством определения объективных и субъективных критериев, которые осуществляются поэтапно (мультикритериальный анализ решений).

      4. В зависимости от возможного риска и значимости проблемы, единичности или системности нарушения, анализа принятых ранее решений по каждому источнику информации требования, предъявляемые к деятельности субъектов (объектов) контроля, соответствуют степени нарушения – грубое, значительное.

      Степень нарушения (грубое, значительное) присваивается в соответствии с установленными определениями грубых, значительных нарушений по субъективным критериям.

Параграф 1. Объективные критерии

      5. Определение объективных критериев осуществляется посредством определения риска.

      6. К высокой степени риска относятся филиалы Фонда, предоставляющие услуги в части назначения, перерасчета, приостановления, возобновления, прекращения и пересмотра решения о назначении (отказе в назначении) социальных выплат.

Параграф 2. Субъективные критерии

      7. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:

      1) формирование базы данных и сбор информации;

      2) анализ информации и оценка рисков.

      8. Для оценки степени риска используются следующие источники информации:

      1) результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля;

      2) результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещения субъектов (объектов) контроля;

      3) результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями.

      9. На основании имеющихся источников информации территориальные подразделения Комитета труда и социальной защиты Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан формируют данные по субъективным критериям, подлежащие анализу и оценке.

      1) При анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенные и использованные в отношении конкретного субъекта (объекта) контроля либо данные, по которым истек срок исковой давности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      2) В отношении субъектов контроля, устранивших в полном объеме выданные нарушения по итогам проведенного предыдущего профилактического контроля с посещением, не допускается включение их при формировании списков на очередной период государственного контроля.

      10. Исходя из приоритетности применяемых источников информации и значимости показателей субъективных критериев, в соответствии с порядком расчета показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в главе 3 настоящих Критериев, рассчитывается показатель степени риска по субъективным критериям по шкале от 0 до 100 баллов.

      По показателям степени риска по субъективным критериям субъект (объект) контроля относится:

      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 71 до 100 баллов включительно.

      2) Приоритетность применяемых источников информации и значимость показателей субъективных критериев устанавливаются в критериях оценки степени риска регулирующего государственного органа с учетом специфики соответствующей сферы государственного контроля согласно перечню субъективных критериев для определения степени риска по субъективным критериям по форме согласно приложению 2 к настоящим Критериям.

      3) Удельный вес по значимости показателей субъективных критериев определяется в зависимости от важности показателя в оценке риска для каждой однородной группы субъектов (объектов) контроля. Допустимые значения показателей субъективных критериев регламентируются нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

Параграф 3. Особенности формирования системы оценки и управления рисками для государственных органов, использующих информационные системы с учетом специфики и конфиденциальности, в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан

      11. Система оценки и управления рисками ведется с использованием информационных систем, относящих субъекты (объекты) контроля к конкретным степеням риска и формирующих списки проведения контрольных мероприятий, а также основывается на государственной статистике, итогах ведомственного статистического наблюдения, а также информационных инструментах.

Глава 3. Порядок расчета степени риска по субъективным критериям

      12. Для отнесения субъекта контроля к степени риска в соответствии с пунктами 3, 4 настоящих Критерии применяется следующий порядок расчета показателя степени риска.

      Расчет показателя степени риска по субъективным критериям (R) осуществляется в автоматизированном режиме путем суммирования показателя степени риска по нарушениям, по результатам предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля (SP) и показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 10 настоящих Критериев (SC), с последующей нормализацией значений, данных в диапазон от 71 до 100 баллов.

      Rпром = SP + SC, где

      Rпром – промежуточный показатель степени риска по субъективным критериям,

      SР – показатель степени риска по нарушениям,

      SC – показатель степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 10 настоящих Критериев.

      Расчет производится по каждому субъекту (объекту) контроля в каждой сферы государственного контроля. При этом перечень оцениваемых субъектов (объектов) контроля, образует выборочную совокупность (выборку) для последующей нормализации данных.

      13. По данным, полученным по результатам предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля, формируется показатель степени риска по нарушениям, оцениваемый в баллах от 71 до 100.

      При выявлении одного грубого нарушения по любому из источников информации, указанных в пункте 8 настоящих Критериев, субъекту контроля приравнивается показатель степени риска 100 баллов и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

      При не выявлении грубых нарушений показатель степени риска по нарушениям рассчитывается суммарным показателем по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7.

      Данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, где:

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество значительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных значительных нарушений;

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3.

      Данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, где:

      SРн – показатель незначительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество незначительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных незначительных нарушений;

      Показатель степени риска по нарушениям (SР) рассчитывается по шкале от 0 до 100 баллов и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

      SР = SРз + SРн, где:

      SР – показатель степени риска по нарушениям;

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SРн – показатель незначительных нарушений.

      Полученное значение показателя степени риска по нарушениям включается в расчет показателя степени риска по субъективным критериям.

      14. Расчет показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 10 настоящих Критериев, производится по шкале от 0 до 100 баллов и осуществляется по следующей формуле:



      xi – показатель субъективного критерия,

      wi – удельный вес показателя субъективного критерия xi,

      n – количество показателей.

      Полученное значение показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 10 настоящих Критериев, включается в расчет показателя степени риска по субъективным критериям.

      15. Рассчитанные по субъектам (объектам) значения по показателю R нормализуются в диапазон от 0 до 100 баллов. Нормализация данных осуществляется по каждой выборочной совокупности (выборке) с использованием следующей формулы:



      R – показатель степени риска (итоговый) по субъективным критериям отдельного субъекта (объекта) контроля,

      Rmax – максимально возможное значение по шкале степени риска по субъективным критериям по субъектам (объектам), входящим в одну выборочную совокупность (выборку) (верхняя граница шкалы),

      Rmin – минимально возможное значение по шкале степени риска по субъективным критериям по субъектам (объектам), входящим в одну выборочную совокупность (выборку) (нижняя граница шкалы),

      Rпром – промежуточный показатель степени риска по субъективным критериям, рассчитанный в соответствии с пунктом 12 настоящих Критериев.

Глава 4. Проверочные листы

      16. Проверочный лист составляется для субъектов (объектов) контроля и включают требования в соответствии с пунктом 2 статьи 132 Кодекса и с соблюдением условий, определенных в пункте 2 статьи 143 Кодекса.

      17. Проверочные листы формируются по форме согласно приложению 2 к настоящему Приказу.

  Приложение 1
к Критериям оценки степени
риска в области социального
обеспечения, в том числе
обязательного социального
страхования в части своевременного
и правильного назначения
социальных выплат,
своевременного и полного
перечисления получателю
социальных выплат
Государственной корпорацией

Степень нарушений требований в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат, своевременного и полного перечисления получателю социальных выплат Государственной корпорацией

Наименование критериев

Степень нарушения

Осуществление деятельности в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат, своевременного и полного перечисления получателю социальных выплат Государственной корпорацией

1

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери дохода в связи с беременностью и родами – с даты отпуска по беременности и родам, указанной в листе о временной нетрудоспособности

Грубое

2

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери дохода в связи с усыновлением (удочерением) новорожденного ребенка (детей) – с даты отпуска работникам, усыновившим (удочерившим) новорожденного ребенка (детей), указанной в листе о временной нетрудоспособности

Грубое

3

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери дохода в связи с уходом за ребенком (детьми), по достижении им возраста полутора лет

Грубое

4

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по уходу за ребенком (детьми), по достижении им возраста полутора лет

Значительное

5

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери работы

Грубое

6

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по случаю потери работы

Значительное

7

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю утраты трудоспособности

Грубое

8

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по случаю утраты трудоспособности

Значительное

9

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери кормильца

Грубое

10

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по случаю потери кормильца

Значительное

11

Соблюдение своевременного и полного перечисления получателю пенсии, пособий и социальных выплат Государственной корпорацией путем зачисления на банковские счета в уполномоченной организации по выдаче пенсий и пособий в автоматизированная информационная система "Централизованная База Данных"

Грубое

12

Соответствие идентичных сведении по получателям пенсии, пособий и социальных выплат в автоматизированная информационная система "Централизованная База Данных" с автоматизированная информационная система "Е-макет"

Грубое

  Приложение 2
к Критериям оценки степени
риска в области социального
обеспечения, в том числе
обязательного социального
страхования в части
своевременного и правильного
назначения социальных выплат,
своевременного и полного
перечисления получателю
социальных выплат
Государственной корпорацией

Перечень субъективных критериев для определения степени риска по субъективным критериям в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат, своевременного и полного перечисления получателю социальных выплат Государственной корпорацией

№ п/п

Показатель субъективного критерия

Источник информации по показателю субъективного критерия

Удельный вес по значимости, балл (в сумме не должен превышать 100 баллов), wi

Условия /значения, xi

условие 1/значение

условие 2/значение

1

2

3

4

5

6

Перечень субъективных критериев для определения степени риска в отношении филиалов Фонда

Для профилактического контроля с посещением

1

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери дохода в связи с беременностью и родами – с даты отпуска по беременности и родам, указанной в листе о временной нетрудоспособности

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

9

Своевременное назначение / 0%

Несвоевременное назначение / 100%

2

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери дохода в связи с усыновлением (удочерением) новорожденного ребенка (детей) – с даты отпуска работникам, усыновившим (удочерившим) новорожденного ребенка (детей), указанной в листе о временной нетрудоспособности

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

8

Своевременное назначение / 0 %

Несвоевременное назначение / 100 %

3

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери дохода в связи с уходом за ребенком (детьми), по достижении им возраста полутора лет

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

9

Своевременное назначение / 0 %

Несвоевременное назначение / 100 %

4

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по уходу за ребенком (детьми), по достижении им возраста полутора лет

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

8

Своевременное назначение / 0 %

Несвоевременное назначение / 100 %

5

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери работы

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

9

Своевременное назначение / 0 %

Несвоевременное назначение / 100 %

6

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по случаю потери работы

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

8

Своевременное назначение / 0 %

Несвоевременное назначение / 100 %

7

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю утраты трудоспособности

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

9

Своевременное назначение / 0 %

Несвоевременное назначение / 100 %

8

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по случаю утраты трудоспособности

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

8

Своевременное назначение / 0 %

Несвоевременное назначение / 100 %

9

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери кормильца

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

8

Своевременное назначение / 0 %

Несвоевременное назначение / 100 %

10

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по случаю потери кормильца

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

8

Своевременное назначение / 0 %

Несвоевременное назначение / 100 %

11

Соблюдение своевременного и полного перечисления получателю пенсии, пособий и социальных выплат Государственной корпорацией путем зачисления на банковские счета в уполномоченной организации по выдаче пенсий и пособий в автоматизированная информационная система "Централизованная База Данных"

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

8

Своевременное выплат / 0 %

Несвоевременное выплат / 100 %

12

Соответствие идентичных сведении по получателям пенсии, пособий и социальных выплат в автоматизированная информационная система "Централизованная База Данных" с автоматизированная информационная система "Е-макет"

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля / Результаты анализа сведений, представляемых государственными органами и организациями

8

Своевременное выплат / 0 %

Несвоевременное выплат / 100 %

  Приложение 2
к совместному приказу

Проверочный лист в области социального обеспечения, в том числе обязательного социального страхования в части своевременного и правильного назначения социальных выплат, своевременного и полного перечисления получателю социальных выплат Государственной корпорацией

      Государственный орган, назначивший проверку/профилактический контроль
с посещением субъекта (объекта) контроля _____________________________
__________________________________________________________________
Акт о назначении проверки/профилактического контроля с посещением субъекта
(объекта) контроля _________________________________________________
_________________________________________________________ (№, дата)
Наименование субъекта (объекта) контроля ____________________________
__________________________________________________________________
Бизнес-идентификационный номер субъекта (объекта) контроля
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Адрес места нахождения ____________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери дохода в связи с беременностью и родами – с даты отпуска по беременности и родам, указанной в листе о временной нетрудоспособности



2

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери дохода в связи с усыновлением (удочерением) новорожденного ребенка (детей) – с даты отпуска работникам, усыновившим (удочерившим) новорожденного ребенка (детей), указанной в листе о временной нетрудоспособности



3

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери дохода в связи с уходом за ребенком (детьми), по достижении им возраста полутора лет



4

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по уходу за ребенком (детьми), по достижении им возраста полутора лет



5

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери работы



6

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по случаю потери работы



7

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю утраты трудоспособности



8

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по случаю утраты трудоспособности



9

Назначение и осуществление социальных выплат по случаю потери кормильца



10

Приостановление, возобновление и прекращение социальной выплаты по случаю потери кормильца



11

Соблюдение своевременного и полного перечисления получателю пенсии, пособий и социальных выплат Государственной корпорацией путем зачисления на банковские счета в уполномоченной организации по выдаче пенсий и пособий в автоматизированная информационная система "Централизованная База Данных"



12

Соответствие идентичных сведении по получателям пенсии, пособий и социальных выплат в автоматизированная информационная система "Централизованная База Данных" с автоматизированная информационная система "Е-макет"



      Должностное (ые) лицо (а) ______________ _________ _____________
(должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
_____________________ _______________________________________
(должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Руководитель проверяемого субъекта
_____________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность) (подпись)