"Табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 13 тамыздағы № 73 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 30 қыркүйектегі № 81 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 30 қыркүйекте № 35174 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 13 тамыздағы № 73 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19242 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін жүзеге асыру қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы Қағидалар:

      1) табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркеліміне қосу және одан шығару тәртібін;

      2) жария тыңдаулар өткізу тәртібін;

      3) "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Рұқсаттар және хабарламалар туралы Заң) сәйкес табиғи монополия субъектісінің жекелеген іс-қимылдар жасауына келісім беру, сондай-ақ табиғи монополия субъектісінен реттеліп көрсетілетін қызметтерге жатпайтын қызметті жүзеге асыруы туралы хабарламаны қабылдау тәртібін;

      4) табиғи монополиялар субъектілерінің сатып алуды өткізу тәртібін;

      5) реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізудің тең жағдайларын қамтамасыз ету тәртібін;

      6) тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдында табиғи монополиялар субъектілерінің бекітілген тарифтік сметалардың орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламалардың орындалуы туралы, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуы және қызметінің тиімділігі көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептерін өткізу тәртібін;

      7) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес мемлекеттік құпияларға және заңмен қорғалатын өзге де құпияға жататын мәліметтерді қоспағанда, бос және қолжетімді қуаттардың, сыйымдылықтардың, орындардың, табиғи монополия субъектісі желілерінің өткізу қабілеттерінің бар екендігі туралы ақпаратты, сондай-ақ табиғи монополиялар салаларындағы коммуналдық көрсетілетін қызметтердің инженерлік коммуникацияларының схемаларын орналастыру тәртібі;

      8) есепке алу аспабын сатып алу және орнату үшін төлемақыны келісу тәртібін;

      9) табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділігі көрсеткіштерін бекіту тәртібін;

      10) табиғи монополиялар салаларындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру тәртібін;

      11) тұтынушыларға және (немесе) уәкілетті органға тариф, оның өзгергені туралы хабарлау тәртібін;

      12) реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерін бекіту тәртібін;

      13) бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуына, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуына және табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділігі көрсеткіштеріне қол жеткізуге қоғамдық мониторинг және (немесе) техникалық сараптама жүргізу тәртібін;

      14) мыналардың:

      егер ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлiк баланста есепке алынған мүліктің баланстық құны ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлiк балансқа сәйкес оның активтерiнiң баланстық құнының 0,05 пайызынан асатын болса, реттеліп көрсетілетін қызметті ұсыну үшін пайдаланылатын мүлікпен мәмілелер жасауға және табиғи монополия субъектiсін қайта ұйымдастыруға немесе таратуға келісім беру туралы өтініш хаттардың;

      табиғи монополия субъектісінің тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдындағы:

      бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы;

      бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы;

      реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапасы мен сенімділігі көрсеткіштері сақталғандығы туралы;

      табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділігі көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептерінің нысандарын;

      15) бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуына техникалық сараптама жүргізу, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапасы мен сенімділігі көрсеткіштерін сақтау және табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділігі көрсеткіштеріне қол жеткізу үшін уәкілетті тұлғаларға (сарапшыларға, сараптама ұйымдарына) қойылатын өлшем шарттар мен талаптарды;

      16) халықаралық қаржы ұйымдарынан, мамандандырылған салалық банктерден, Қазақстанның Даму Банкінен және Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінен қарыздар тарту үшін табиғи монополиялар субъектілерінің кредиттік келісімдерін уәкілетті органның келісу тәртібін;

      17) табиғи монополиялар субъектілері реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынған кезде технологиялық циклде пайдаланылатын және мүлікті балансқа және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру жоспарына сәйкес жергілікті атқарушы органдардан табиғи монополиялар субъектісіне берілетін мүлікті беру шартын мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органмен, жергілікті атқарушы органмен келісу тәртібін;

      18) табиғи монополиялар субъектілері реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынған кезде технологиялық циклде пайдаланылатын мүлікті балансқа және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру жоспарын жергілікті атқарушы органмен келісу тәртібін айқындайды.";

      мынадай мазмұндағы 186-1-тармақпен толықтырылсын:

      "186-1. Уәкілетті орган табиғи монополиялар субъектілерінің ұсынылған деректері негізінде табиғи монополия субъектісі алдында міндеттемелерін орындамау немесе тиісінше орындамау фактісін растайтын өзіне қатысты соттың шешімі заңды күшіне енген  сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімін қалыптастырады және жүргізеді.

      Сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімі уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырылады.";

      194-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) Заңның 25-бабында көзделген ақпаратты табиғи монополия субъектісінің интернет-ресурсында орналастырумен, ол болмаған жағдайда – уәкілетті органның ведомствосына немесе оның аумақтық органына оның интернет-ресурсында орналастыру үшін ұсынумен, сондай-ақ Заңның 25-бабының 6-2-тармағында көзделген ақпаратты мемлекеттік қала құрылысы кадастрының автоматтандырылған ақпараттық жүйесінде орналастырумен және (немесе) өзектілендірумен;"

      199-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "199. Осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес 1, 3, 4 және 5-нысандар бойынша табиғи монополия субъектісінің желілеріне қосуға немесе реттеліп көрсетілетін қызметтің көлемін ұлғайтуға арналған техникалық шарттарды беруге өтініш қабылдауды және оны қарау нәтижесін беруді, осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес 6-нысан бойынша құрылыс объектілерін табиғи монополия субъектісінің желілеріне қосуға немесе реттеліп көрсетілетін қызмет көлемін ұлғайтуға техникалық шарттар беруге сәулет және қала құрылысы органының өтінішін қарау нәтижесін қабылдауды және беруді қоспағанда, Мемлекеттік корпорация "электрондық үкімет" веб-порталы, табиғи монополия субъектісінің кеңсесі немесе уәкілетті органның ақпараттық жүйесі арқылы жүзеге асырады.";

      307-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "307. Табиғи монополия субъектісі тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдында есеп жүргізілген күннен бастап күнтізбелік бес күннен кешіктірмей оны бұқаралық ақпарат құралдарында және (немесе) өзінің интернет-ресурсында орналастырады не уәкілетті органның ведомствосына немесе оның аумақтық органына өзінің интернет-ресурсында орналастыру үшін жібереді.

      Уәкілетті органның ведомствосы немесе оның аумақтық органы есепті ол түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде өзінің интернет-ресурсында орналастырады.";

      мынадай мазмұндағы 442-1-тармақпен толықтырылсын:

      "442-1. Бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуына техникалық сараптама жүргізу, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапасы мен сенімділігі көрсеткіштерінің сақталуы және табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділігі көрсеткіштеріне қол жеткізу үшін уәкілетті тұлғалар (сарапшылар, сараптама ұйымдары) ретінде мынадай өлшем шарттар мен талаптарға сәйкес келетін тұлғалар тартылады:

      1) жылу энергетикасы салаларында немесе энергетика экономикасы, энергетика, сумен жабдықтау және су бұру, мұнай және газ, теміржол көлігі салаларында бакалавриат, магистратура бағдарламалары бойынша жоғары білімінің, сондай-ақ жылу энергетикасы, энергетика, сумен жабдықтау және су бұру, мұнай және газ, теміржол көлігі салаларында жұмысты жүзеге асыратын ұйымдарда кемінде 3 (үш) жыл еңбек өтілінің болуы;

      2) штатта: жылу энергетикасы, энергетика, сумен жабдықтау және су бұру, мұнай және газ, теміржол көлігі дипломы, электр энергетикасы бойынша дипломы, мамандығы бойынша 3 (үш) жылдан астам жұмыс тәжірибесі бар маманның, жылу энергетикасы, электр энергетикасы, сумен жабдықтау және су бұру, мұнай және газ, теміржол көлігі саласындағы инженердің болуы;

      3) жылу энергетикасы, электр энергетикасы, сумен жабдықтау және су бұру, мұнай және газ, теміржол көлігі кәсіпорындары үшін инвестициялық бағдарламаларды әзірлеу бойынша кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілінің болуы;

      4) шарт негізінде қызмет көрсететін, жылу энергетикасы, электр энергетикасы, сумен жабдықтау және су бұру, мұнай және газ, теміржол көлігі саласындағы кәсіпорындар үшін қызмет көрсетуде кемінде 3 (үш) жыл тәжірибесі бар сертификатталған аудитордың болуы.";

      мынадай мазмұндағы 15, 16 және 17-тараулармен толықтырылсын:

      "15-тарау. Халықаралық қаржы ұйымдарынан,мамандандырылған салалық банктерден, Қазақстанның Даму Банкінен және Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінен қарыздар тарту үшін табиғи монополиялар субъектілерінің кредиттік келісімдерін уәкілетті органның келісу тәртібі

1-параграф. Жалпы ережелер

      447. Осы тарау Заңның 15-бабы 23-тармағының 15) тармақшасына сәйкес әзірленген және табиғи монополиялар субъектілерінің халықаралық қаржы ұйымдарынан, мамандандырылған салалық банктерден, Қазақстанның Даму Банкінен және Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінен қарыздар тартуға арналған кредиттік келісімдерін уәкілетті органның келісу тәртібін айқындайды.

      448. Халықаралық қаржы ұйымдарынан, мамандандырылған салалық банктерден, Қазақстанның Даму Банкінен және Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінен реттеліп көрсетілетін қызметтер үшін қарыздар тарту үшін табиғи монополиялар субъектілерінің кредиттік келісімдері уәкілетті органмен келісуге жатады.

      449. Халықаралық қаржы ұйымдарынан, мамандандырылған салалық банктерден, Қазақстанның Даму Банкінен және Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінен қарыздар тарту үшін табиғи монополиялар субъектілерінің кредиттік келісімдерін уәкілетті орган келісуінің негізгі қағидаттары мыналар:

      1) табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерінің тарифіне енгізілетін шығындардың ашықтығы;

      2) табиғи монополиялар субъектілері мен халықаралық қаржы ұйымдары, мамандандырылған салалық банктер, Қазақстанның Даму Банкі және Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктері арасында туындайтын қатынастардың шартпен ресімделуі болып табылады.

2-параграф. Халықаралық қаржы ұйымдарынан, мамандандырылған салалық банктерден, Қазақстанның Даму Банкінен және Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінен қарыздар тарту үшін табиғи монополиялар субъектілерінің кредиттік келісімдерін уәкілетті органның келісу тәртібі

      450. Табиғи монополия субъектісі кредиттік келісім жасалғанға дейін уәкілетті органға жазбаша өтініш, сондай-ақ келісімнің мыналарды:

      жобаның мақсаттары мен міндеттерін;

      тартылған қарыздың сипаттамасын және оны іске асыру схемасын;

      жобаны іске асырудың кезеңдері мен мерзімдерін;

      қарыз тарту көздерінің сипаттамасын;

      тартылған қарыздың қажеттілігі есеп-қисаптарын;

      жобаны іске асырудан күтілетін нәтижелерді;

      жобаның өтелу мерзімдері есеп-қисаптарын және қарызды өтеу тетіктерін;

      жобаны іске асыру нәтижелерінің тиімділігін бағалауға арналған индикаторларды;

      жобаның тәуекелдері мен қауіптері типтерінің, сондай-ақ оларды азайту шараларының сипаттамасын;

      жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін қамтуға тиіс жобасын жібереді.

      451. Айналым қаражатын толықтыруға қарыз тарту мақсатында жасалатын кредиттік келісімдер келісуге жатпайды.

      452. Өтінішке табиғи монополия субъектісінің тарифтік сметасының жобасымен қоса, оны іске асыру кезеңінде тарифтеріне кредиттік келісім жасасу әсерінің болжамы қоса беріледі.

      453. Уәкілетті орган ұсынылған материалдарды 10 (он) жұмыс күні ішінде қарайды және табиғи монополия субъектісіне қараудың нәтижелері туралы хабарлайды.

      Материалдар сәйкес келмеген жағдайда уәкілетті орган міндетті түрде көрсетілген мерзім ішінде қарызды тартудан бас тарту себептерін көрсете отырып, дәлелді бас тарту жібереді (сыйақының жоғары мөлшерлемесі және банктің өзге де алымдары, қаржылық тәуекелдер, тартылған қарызды өтеу кезінде табиғи монополия субъектісінің төлем қабілеттілігі).

16-тарау. Табиғи монополиялар субъектілері реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынған кезде технологиялық циклде пайдаланылатын және мүлікті балансқа және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру жоспарына сәйкес жергілікті атқарушы органдардан табиғи монополия субъектісіне берілетін мүлікті беру шартын мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органмен, жергілікті атқарушы органмен келісу тәртібі

1-параграф. Жалпы ережелер

      454. Осы тарау Заңның 15-бабы 23-тармағының 16) тармақшасына сәйкес әзірленген және табиғи монополиялар субъектілері реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынған кезде технологиялық циклде пайдаланылатын және мүлікті балансқа және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру жоспарына сәйкес жергілікті атқарушы органдардан табиғи монополия субъектісіне берілетін мүлікті беру шартын мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органмен, жергілікті атқарушы органмен келісу тәртібін айқындайды.

      455. Осы Тәртіп жаңадан құрылатын кәсіпорынға мүлікті беру кезінде туындайтын құқықтық қатынастарға қолданылмайды.

2-параграф. Табиғи монополиялар субъектілері реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынған кезде технологиялық циклде пайдаланылатын және мүлікті балансқа және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру жоспарына сәйкес жергілікті атқарушы органдардан табиғи монополия субъектісіне берілетін мүлікті беру шартын мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органмен, жергілікті атқарушы органмен келісу тәртібі

      456. Табиғи монополиялар субъектілері реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынған кезде технологиялық циклде пайдаланылатын және жергілікті атқарушы органдардан табиғи монополиялар субъектісіне берілетін мүлікті беру шарты Мүлікті балансқа және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру жоспарына сәйкес жасалады.

      457. Мүлікті беру және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру шартында мынадай:

      1) жасалған орны мен күні;

      2) тараптардың атауы;

      3) шарттың мәні;

      4) тараптардың құқықтары мен міндеттері;

      5) тараптардың жауаптылығы;

      6) форс-мажор;

      7) туындайтын дауларды шешу;

      8) шарттың қолданылу мерзімі;

      9) шарт талаптарының орындалуын бақылау;

      10) шарттың қолданылуын тоқтатуға арналған талаптар;

      11) өзге де талаптар;

      12) тараптардың мекенжайлары мен деректемелері ережелері көзделуге тиіс.

      458. Шарт үш данада жасалады, оның екеуі келісілгеннен кейін мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органға, жергілікті атқарушы органға беріледі.

      459. Шартқа берілетін мүліктің тізбесі олардың баланстық құнына қоса беріледі.

17-тарау. Жергілікті атқарушы органмен табиғи монополиялар субъектілері реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынған кезде технологиялық циклде пайдаланылатын мүлікті балансқа және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру жоспарын келісу тәртібі

1-параграф. Жалпы ережелер

      460. Осы тарау Заңның 15-бабы 23-тармағының 17) тармақшасына сәйкес әзірленген және табиғи монополиялар субъектілері реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынған кезде технологиялық циклде пайдаланылатын мүлікті балансқа және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру жоспарын жергілікті атқарушы органмен келісу тәртібін айқындайды.

      461. Табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерін жергілікті атқарушы орган ұсынған кезде технологиялық циклде пайдаланылатын мүлікті балансқа және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру Мүлікті беру жоспары негізінде жүзеге асырылады.

      Беру жоспарына бұрын берілген объектілерді қосуға тыйым салынады.

2-параграф. Табиғи монополиялар субъектілері реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынған кезде технологиялық циклде пайдаланылатын мүлікті балансқа және (немесе) сенімгерлік басқаруға беру жоспарын жергілікті атқарушы органмен келісу тәртібі

      462. Табиғи монополиялар субъектілері реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсыну кезінде технологиялық циклде пайдаланылатын мүлікті беру жоспарында мыналар:

      1) берілетін мүліктің атауы;

      2) құрылыстың, реконструкцияның аяқталу мерзімін көрсете отырып, берілетін мүліктің қысқаша сипаттамасы;

      3) берілетін мүліктің орналасқан жері;

      4) мүліктің сандық және сапалық көрсеткіштері (ұзақтығы, саны),

      5) мүліктің мақсаты;

      6) берілетін мүліктің құны әрбір объект бойынша жеке, бірыңғай кешен кезінде жалпы құны көрсетіледі;

      7) мүлік балансқа (немесе) сенімгерлік басқаруға берілетін табиғи монополия субъектісінің атауы қамтылады;

      8) берілетін мүлікке құқық белгілейтін құжаттар (техникалық паспорт, меншік құқығы туралы анықтама) және сәйкестендіру құжаты (жер учаскесіне арналған акт, жер учаскесіне арналған құжаттар).

      Жоспарға мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органның, жергілікті атқарушы органның мүлікті беру туралы тиісті шешімімен қоса, мүлікті балансқа (немесе) сенімгерлік басқаруға берудің орындылығы негіздемесі қоса беріледі.".

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және оны Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
Н. Байбазаров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Көлік министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Өнеркәсіп және құрылыс

      Министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Су ресурстары және ирригация

      Министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрлігі

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 13 августа 2019 года № 73 "Об утверждении Правил осуществления деятельности субъектами естественных монополий"

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 сентября 2024 года № 81. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 сентября 2024 года № 35174

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 13 августа 2019 года № 73 "Об утверждении Правил осуществления деятельности субъектами естественных монополий" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19242) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах осуществления деятельности субъектами естественных монополий, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Настоящие Правила определяют:

      1) порядок включения и исключения из Государственного регистра субъектов естественных монополий;

      2) порядок проведения публичных слушаний;

      3) порядок выдачи согласия на совершение отдельных действий субъектом естественной монополии, а также принятия от субъекта естественной монополии уведомления об осуществлении деятельности, не относящейся к регулируемым услугам, в соответствии с Законом Республики Казахстан "О разрешениях и уведомлениях" (далее – Закон о разрешениях и уведомлениях);

      4) порядок проведения закупок субъектами естественных монополий;

      5) порядок обеспечения равных условий доступа к регулируемым услугам;

      6) порядок проведения отчетов об исполнении утвержденных тарифных смет, об исполнении утвержденных инвестиционных программ, о соблюдении показателей качества и надежности регулируемых услуг и достижении показателей эффективности деятельности субъектов естественных монополий перед потребителями и иными заинтересованными лицами;

      7) порядок размещения информации о наличии свободных и доступных мощностей, емкостей, мест, пропускных способностей сетей субъекта естественной монополии, а также схем инженерных коммуникаций коммунальных услуг в сферах естественных монополий, за исключением сведений, относящихся к государственным секретам и иной охраняемой законом тайне в соответствии с законами Республики Казахстан;

      8) порядок согласования платы за приобретение и установку прибора учета;

      9) порядок утверждения показателей эффективности деятельности субъектов естественных монополий;

      10) порядок осуществления государственного контроля в сферах естественных монополий;

      11) порядок информирования потребителей и (или) уполномоченного органа о тарифе, его изменении;

      12) порядок утверждения показателей качества и надежности регулируемых услуг;

      13) порядок проведения общественного мониторинга и (или) технической экспертизы исполнения утвержденной инвестиционной программы, соблюдения показателей качества и надежности регулируемых услуг и достижения показателей эффективности деятельности субъектов естественных монополий;

      14) формы:

      ходатайств о даче согласия на совершение сделок с имуществом, используемым для предоставления регулируемой услуги, если балансовая стоимость имущества, учтенного в бухгалтерском балансе на начало текущего года, превышает 0,05 процента от балансовой стоимости его активов в соответствии с бухгалтерским балансом на начало текущего года, и реорганизацию или ликвидацию субъекта естественной монополий;

      отчетов субъекта естественной монополии перед потребителями и иными заинтересованными лицами:

      об исполнении утвержденной тарифной сметы;

      об исполнении утвержденной инвестиционной программы;

      о соблюдении показателей качества и надежности регулируемых услуг;

      о достижении показателей эффективности деятельности субъектов естественных монополий.

      15) критерии и требования к уполномоченным лицам (экспертам, экспертным организациям) для проведения технической экспертизы исполнения утвержденной инвестиционной программы, соблюдения показателей качества и надежности регулируемых услуг и достижения показателей эффективности деятельности субъектов естественных монополий;

      16) порядок согласования уполномоченным органом кредитных соглашений субъектов естественных монополий для привлечения займов у международных финансовых организаций, специализированных отраслевых банков, Банка Развития Казахстана и банков второго уровня Республики Казахстан;

      17) порядок согласования уполномоченным органом по управлению государственным имуществом, местным исполнительным органом договора передачи имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий и передаваемого от местных исполнительных органов субъекту естественных монополий в соответствии с планом передачи на баланс и (или) в доверительное управление имущества;

      18) порядок согласования местным исполнительным органом плана передачи на баланс и (или) в доверительное управление имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий.";

      дополнить пунктом 186-1 следующего содержания:

      "186-1. Уполномоченный орган формирует и ведет реестр недобросовестных участников закупок, в отношении которого вступило в законную силу решение суда, подтверждающее факт неисполнения или ненадлежащего исполнения им обязательств перед субъектом естественной монополии, на основании представленных данных субъектов естественных монополий.

      Реестр недобросовестных участников закупок размещается на интернет-ресурсе уполномоченного органа.";

      подпункт 1) пункта 194 изложить в следующей редакции:

      "1) размещением информации, предусмотренной статьей 25 Закона, на интернет-ресурсе субъекта естественной монополии, в случае его отсутствия – предоставлением ведомству уполномоченного органа или его территориальному органу для размещения на его интернет-ресурсе, а также размещением и (или) актуализацией автоматизированной информационной системе государственного градостроительного кадастра информации, предусмотренной пунктом 6-2 статьи 25 Закона;";

      пункт 199 изложить в следующей редакции:

      "199. Прием заявления на выдачу технических условий на подключение к сетям субъекта естественной монополии или увеличение объема регулируемой услуги по формам 1, 3, 4 и 5 согласно приложению 4 к настоящим Правилам и выдача результата его рассмотрения, за исключением приема и выдачи результата рассмотрения заявления органа архитектуры и градостроительства на выдачу технических условий на подключение к сетям субъекта естественной монополии объектов строительства или увеличение объема регулируемой услуги по форме 6 согласно приложению 4 к настоящим Правилам осуществляются Государственной корпорацией, через веб-портал "электронного правительства", канцелярию субъекта естественной монополии или посредством информационной системы уполномоченного органа.";

      пункт 307 изложить в следующей редакции:

      "307. Субъект естественной монополии не позднее пяти календарных дней со дня проведения отчета перед потребителями и иными заинтересованными лицами размещает его в средствах массовой информации и (или) на своем интернет-ресурсе либо направляет в ведомство уполномоченного органа или его территориальный орган для размещения на его интернет-ресурсе.

      Ведомство уполномоченного органа или его территориальный орган размещает отчет на своем интернет-ресурсе в течение пяти рабочих дней со дня его поступления.";

      дополнить пунктом 442-1 следующего содержания:

      "442-1. Для проведения технической экспертизы исполнения утвержденной инвестиционной программы, соблюдения показателей качества и надежности регулируемых услуг и достижения показателей эффективности деятельности субъектов естественных монополий в качестве уполномоченных лиц (эксперты, экспертные организации) привлекаются лица, которые соответствуют всем нижеперечисленным критериям и требованиям:

      1) иметь высшее образование по программам бакалавриата, магистратуры в областях теплоэнергетики или в областях экономики энергетики, энергетики, водоснабжения и водоотведения, нефти и газа, железнодорожного транспорта, а также иметь стаж не менее 3 (трех) лет в организациях, осуществляющих работу в областях теплоэнергетики, энергетики, водоснабжения и водоотведения, нефти и газа, железнодорожного транспорта;

      2) наличие в штате: специалиста с дипломом теплоэнергетика или энергетика или водоснабжения и водоотведения или нефти и газа или железнодорожного транспорта, с дипломом электроэнергетика с опытом работы по специальности более 3 (трех) лет, инженер в области теплоэнергетики, электроэнергетики, водоснабжения и водоотведения, нефти и газа, железнодорожного транспорта;

      3) иметь стаж работы не менее 3 (трех) лет по разработке инвестиционных программ для предприятий теплоэнергетики, электроэнергетики, водоснабжения и водоотведения, нефти и газа, железнодорожного транспорта;

      4) в наличии сертифицированного аудитора, оказывающего услуги на договорной основе, с опытом оказания услуг не менее 3 (трех) лет для предприятий сферы теплоэнергетики, электроэнергетики, водоснабжения и водоотведения, нефти и газа, железнодорожного транспорта.";

      дополнить главами 15, 16 и 17 следующего содержания:

      "Глава 15. Порядок согласования уполномоченным органом кредитных соглашений субъектов естественных монополий для привлечения займов у международных финансовых организаций, специализированных отраслевых банков, Банка Развития Казахстана и банков второго уровня Республики Казахстан

      Параграф 1. Общие положения

      447. Настоящая глава разработана в соответствии с подпунктом 15) пункта 23 статьи 15 Закона и определяет порядок согласования уполномоченным органом кредитных соглашений субъектов естественных монополий для привлечения займов у международных финансовых организаций, специализированных отраслевых банков, Банка Развития Казахстана и банков второго уровня Республики Казахстан.

      448. Согласованию с уполномоченным органом подлежат кредитные соглашения субъектов естественных монополий для привлечения займов для регулируемых услуг у международных финансовых организаций, специализированных отраслевых банков, Банка Развития Казахстана и банков второго уровня Республики Казахстан.

      449. Основными принципами согласования уполномоченным органом кредитных соглашений субъектов естественных монополий для привлечения займов у международных финансовых организаций, специализированных отраслевых банков, Банка Развития Казахстана и банков второго уровня Республики Казахстан являются:

      1) прозрачность затрат, включаемых в тариф на регулируемые услуги субъектов естественных монополий;

      2) договорное оформление отношений, возникающих между субъектами естественных монополий с международными финансовыми организациями, специализированных отраслевых банков, Банка Развития Казахстана и банков второго уровня Республики Казахстан

      Параграф 2. Порядок согласования уполномоченным органом кредитных соглашений субъектов естественных монополий для привлечения займов у международных финансовых организаций, специализированных отраслевых банков, Банка Развития Казахстана и банков второго уровня Республики Казахстан

      450. Субъект естественной монополии до заключения кредитного соглашения направляет в уполномоченный орган письменное обращение, а также проект соглашения, которое включает:

      цели и задачи проекта;

      описание и схему реализации привлеченного займа;

      этапы и сроки реализации проекта;

      описание источников привлечения займа;

      расчеты потребности привлеченного займа;

      ожидаемые результаты реализации проекта;

      расчеты сроков окупаемости проекта и механизмы погашения займа;

      индикаторы для оценки эффективности результатов реализации проекта;

      описание типов рисков и угроз проекта, а также мер по их минимизации;

      технико-экономическое обоснование проекта.

      451. Не подлежат согласованию кредитные соглашения, заключаемые в целях привлечения займа на пополнение оборотных средств.

      452. К обращению прилагается прогноз влияния заключения кредитного соглашения на его тарифы в период ее реализации, с приложением проекта тарифной сметы субъекта естественной монополии.

      453. Уполномоченный орган в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня поступления письменного обращения рассматривает представленные материалы и сообщает субъекту естественной монополии о результатах рассмотрения.

      В случае несоответствия материалов уполномоченный орган в обязательном порядке в течение указанного срока направляет мотивированный отказ с указанием причин отказа на привлечение займа (высокая ставка вознаграждения и иные сборы банка, финансовые риски, платежеспособность субъекта естественной монополии, при погашении привлеченного займа).

      Глава 16. Порядок согласования уполномоченным органом по управлению государственным имуществом, местным исполнительным органом договора передачи имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий и передаваемого от местных исполнительных органов субъекту естественных монополий в соответствии с планом передачи на баланс и (или) в доверительное управление имущества

      Параграф 1. Общие положения

      454. Настоящая глава разработана в соответствии с подпунктом 16) пункта 23 статьи 15 Закона и определяет порядок согласования уполномоченным органом по управлению государственным имуществом, местным исполнительным органом договора передачи имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий и передаваемого от местных исполнительных органов субъекту естественных монополий в соответствии с планом передачи на баланс и (или) в доверительное управление имущества.

      455. Настоящий Порядок не распространяется на правоотношения, возникающие при передаче имущества вновь создаваемому предприятию.

      Параграф 2. Порядок уполномоченным органом по управлению государственным имуществом, местным исполнительным органом договора передачи имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий и передаваемого от местных исполнительных органов субъекту естественных монополий в соответствии с планом передачи на баланс и (или) в доверительное управление имущества

      456. Договор передачи имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий и передаваемого от местных исполнительных органов субъекту естественных монополий составляется в соответствии с Планом передачи на баланс и (или) в доверительное управление имущества.

      457. В договоре передачи имущества и (или) передачи в доверительное управление должны быть предусмотрены следующие положения:

      1) место и дата составления;

      2) наименование сторон;

      3) предмет договора;

      4) права и обязанности сторон;

      5) ответственность сторон;

      6) форс-мажор;

      7) разрешение возникающих споров;

      8) срок действия договора;

      9) контроль за исполнением условий договора;

      10) условия для прекращения действия договора;

      11) прочие условия;

      12) адреса и реквизиты сторон.

      458. Договор составляется в трех экземплярах, два из которых после согласования предоставляются уполномоченному органу по управлению государственным имуществом, местному исполнительному органу.

      459. К договору прилагается перечень передаваемого имущества с их балансовой стоимостью.

      Глава 17. Порядок согласования местным исполнительным органом плана передачи на баланс и (или) в доверительное управление имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий

      Параграф 1. Общие положения

      460. Настоящая глава разработана в соответствии с подпунктом 17) пункта 23 статьи 15 Закона и определяет порядок согласования местным исполнительным органом плана передачи на баланс и (или) в доверительное управление имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий.

      461. Передача на баланс и (или) доверительное управление имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий местным исполнительным органом, осуществляется на основании Плана передачи имущества.

      В План передачи не допускается включение ранее переданных объектов.

      Параграф 2. Порядок согласования местным исполнительным органом плана передачи на баланс и (или) в доверительное управление имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий

      462. План передачи имущества, используемого в технологическом цикле при предоставлении регулируемых услуг субъектами естественных монополий, включает в себя:

      1) наименование передаваемого имущества;

      2) краткая характеристика передаваемого имущества с указанием срока окончания строительства, реконструкции;

      3) местонахождение передаваемого имущества;

      4) количественные и качественные показатели имущества (протяженность, количество),

      5) назначение имущества;

      6) стоимость передаваемого имущества отдельно по каждому объекту, при едином комплексе указывается общая стоимость;

      7) наименование субъекта естественной монополии, на баланс (или) в доверительное управление которому передается имущество;

      8) правоустанавливающие документы на передаваемое имущество (технический паспорт, справка о праве собственности) и идентификационный документ (акт на земельный участок, документы на земельный участок).

      К плану прилагается обоснование целесообразности передачи имущества на баланс (или) в доверительное управление, с приложением соответствующего решения уполномоченного органа по управлению государственным имуществом, местного исполнительного органа о передаче имущества.".

      2. Комитету по регулированию естественных монополий Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его размещение на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра –
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Н. Байбазаров

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство транспорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство промышленности
и строительства Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство водных ресурсов
и ирригации Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан