"Лотерея операторына қатысты Қазақстан Республикасының лотерея және лотерея қызметі туралы заңнаманы сақтаудағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2016 жылғы 29 маусымдағы № 195 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 18 шілдедегі № 323 бірлескен бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрінің м.а. 2024 жылғы 8 қазандағы № 173 және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 10 қазандағы № 87 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 14 қазанда № 35255 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Лотерея операторына қатысты Қазақстан Республикасының лотерея және лотерея қызметі туралы заңнаманы сақтаудағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2016 жылғы 29 маусымдағы № 195 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 18 шілдедегі № 323 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14142 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бектітілген лотерея және лотерея қызметінің операторына арналған Қазақстан Республикасының лотерея және лотерея қызметі туралы заңнаманы сақтаудағы тәуекел дәрежесін бағалаудың өлшемшарттары:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бақылау субъектісі – қызметін бақылау жүзеге асырылатын, лотереяларды өткізу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын лотерея және лотерея қызметі саласындағы уәкілетті орган айқындайтын заңды тұлға;

      2) балл – тәуекелді есептеудің сандық өлшемі;

      3) болмашы бұзушылықтар – Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының талаптарын бұзушылықтар, оларды сақтамау жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндірмейді;

      4) деректерді қалыпқа келтіру – әртүрлі шәкілдерде өлшенген мәндерді шартты түрде жалпы шәкілге келтіруді көздейтін статистикалық рәсім;

      5) елеулі бұзушылықтар – Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының талаптарын бұзу, оларды сақтамау жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне елеулі қатер төндірмейді;

      6) өрескел бұзушылықтар –жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің құқықтарының, заңды мүдделерінің елеулі бұзылуына әкеп соғуы мүмкін Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының талаптарын бұзу;

      7) тәуекел – бақылау субъектісінің қызметі нәтижесінде жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып зиян келтіру ықтималдығы;

      8) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – бақылау және қадағалау субъектісінің тікелей қызметімен, салалық даму ерекшеліктерімен және осы дамуға әсер ететін факторлармен байланысты, бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің әртүрлі дәрежелеріне жатқызуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;

      9) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі - объективті өлшемшарттар) - жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей тәуелді болмайтын тәуекел дәрежесіне байланысты, бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      10) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бақылау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      11) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – тиісті қызмет салаларында тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ете отырып, кәсіпкерлік еркіндігін шектеудің ең төменгі ықтимал дәрежесі мақсатында бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылауды кейіннен жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша бөлу арқылы қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын азайтуға бағытталған, сондай-ақ нақты бақылау субъектісі үшін тәуекел деңгейін өзгертуге бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау және (немесе) осындай субъектісін бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылаудан босату процесі;

      12) тексеру парағы – бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын, олардың сақталмауы жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндіруге алып келетін талаптар тізбесі;

      13) іріктеме жиынтық (іріктеме) – Кодекстің 143-бабының 2-тармағына сәйкес мемлекеттік бақылаудың нақты саласындағы бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобына жататын, бағаланатын субъектілердің (объектілердің) тізбесі.";

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген 1-қосымшасында Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына:

      реттiк нөмiрлері 1 және 2-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      "

1

Лотерея операторымен таратылған (іске асырылған) лотерея билеттері, электрондық лотерея билеттері, өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім, төленген ұтыстар туралы ақпаратты жинауды, қалыптастыруды, сақтауды және есепке алуды қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды сақтамауы және оны айына кемінде бір рет лотерея ақпаратын өңдеу орталығы арқылы лотерея есептілігі орталығына табыс етпеуі

болмашы

2

Лотерея операторымен тапсырма шартының талаптарында тек қана он сегіз жасқа толған жеке тұлғалар арасында лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерін тарату (іске асыру) бойынша лотерея таратушының (агенттің) міндеттемесінің болуы жөніндегі талапты сақтамауы

өрескел

      ";

      реттiк нөмiрі 4-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

4

Лотерея операторымен лотереяны өткізу және лотереяға қатысушы сатып алған лотерея билетінің, электрондық лотерея билетінің негізінде ұтысты төлеу жөніндегі шарттарын сақтамауы

өрескел

      ";

      реттiк нөмiрі 9-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

9

Лотерея операторымен лотереяны таратушымен (агентпен), атап айтқанда жеке кәсіпкермен немесе лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерін сыйақы үшін таратуды (өткізуді), ұтыс лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерді тексеруді, сондай-ақ лотерея операторының атынан және оның есебінен ұтыстарды төлеуді жүзеге асыратын заңды тұлғамен тапсырма шартын жасасу жөніндегі талапты сақтамауы

болмашы

      ";

      реттiк нөмiрі 14-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

14

Лотерея операторымен мынадай мәліметтерді қамтитын лотереяны өткізу шарттарын әзірлеу және бекіту жөніндегі талаптарды сақтамауы:
1) лотереяның атауы;
2) лотерея өткізу тәсіліне, аумағына және технологиясына, сондай-ақ жүлде қорын қалыптастыру тәсіліне нұсқау;
3) лотерея операторының атауы оның орналасқан жері, банктік деректемелері, бизнес-сәйкестендіру нөмірі көрсетілуімен;
4) лотерея өткізілетін мерзімдері;
5) лотерея тұжырымдамасының сипаттамасы;
6) лотереяның ұйымдастырушылық-технологиялық сипаттамасы;
7) лотереяға қатысушылардың құқықтары мен міндеттері;
8) ұтыс деп танылған лотереяға қатысушыға ұтысты төлеу тәртібі мен мерзімдері, сондай-ақ ұтыс лотерея билеттеріне, электрондық лотерея билеттеріне сараптама жүргізу мерзімдері;
9) лотереяға қатысушыларды лотереяға қатысу қағидалары және жүлде қорын ұтысқа салу нәтижелері туралы хабардар ету тәртібі;
10) лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерін тарату (жүзеге асыру) тәртібі;
11) лотерея билетінің, электрондық лотерея билетінің бағасы;
12) ұтыстың мөлшері мен нысанын (ақшалай немесе заттай);
13) жүлде қорының жоспарланып отырған мөлшері;
14) жүлде қорының ұтыс ойынын өткізу тәртібін, ұтыстарды айқындау алгоритмін, бас жүлдені қалыптастыру мен ұтысқа салу қағидалары (бар болған жағдайда)

өрескел

      ";

      реттiк нөмiрі 16 - жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

16

Лотерея операторымен сатылған лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсімнің кемінде елу пайызы мөлшерінде не өз қаражаты есебінен жүлде қорын қалыптастыруды қамтамасыз ету жөніндегі міндеттемелерді сақтамауы

өрескел

      ";

      реттiк нөмiрлері 22, 23, 24 және 25-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      "

22

Лотерея операторымен электрондық лотерея билеттерін қоспағанда, лотерея билеттерінде төмендегідей міндетті ақпараттың мазмұны бойынша талапты сақтамауы:
1) лотереяның атауы;
2) лотерея операторының атауы, орналасқан жері, телефон нөмірлері және интернет-ресурсы;
3) тираждың нөмірі немесе атауы (тираждық лотереялар үшін);
4) лотерея билетінің нөмірі;
5) лотерея билетінің бағасы;
6) жүлде қорының ұтыс ойынын өткізу күні мен орны (тираждық лотерея үшін);
7) ұтысты алу орны мен мерзімі туралы деректер;
8) жүлде қорының мөлшері

елеулі

23

Лотерея операторымен электрондық лотерея билеттерінде төмендегідей міндетті ақпараттың мазмұны бойынша талапты сақтамауы:
1) лотерея операторының атауы;
2) электрондық лотерея билетінің нөмірі;
3) электрондық лотерея билетінің бағасы;
4) лотерея операторының орналасқан жері, телефон нөмірлері және интернет-ресурсы, лотереяның атауы, тираждың нөмірі немесе атауы (тираждық лотереялар үшін), жүлде қорының ұтыс ойынын өткізу күні мен орны (тираждық лотерея үшін), ұтысты алу орны мен мерзімдері, жүлде қорының мөлшері туралы кеңейтілген ақпаратқа қол жеткізуге сілтеме

елеулі

24

Лотерея операторымен лотерея билеттерінде, электрондық лотерея билеттерінде қамтылған ақпараттың орфография және түпнұсқалық аударма нормаларының талаптарын сақтамауы

елеулі

25

Ұтысты анықтау мақсатында лотереяға қатысушы өзінің лотерея билетіндегі, электрондық лотерея билетіндегі лотерея комбинациясымен салыстыруға тиіс тираждық лотереясының жүлде қорын лотерея жабдығымен ұтыс ойынын кездейсоқ түрде ұтып алған лотерея комбинациясын генерациялау жолымен жүзеге асыру бойынша лотерея операторымен талапты сақтамауы

өрескел

      ";

      реттiк нөмiрі 28-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

28

Лотерея операторымен жүлде қорының әрбір ұтыс ойынының және лотерея билеттері, тираждық лотереяның электрондық лотерея билеттері бойынша ұтыстарының нәтижелерін Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымдарында үш жұмыс күні ішінде жариялау немесе лотерея операторының интернет-ресурсында көрсетілген ұтыс ойыны өткізілген сәттен бастап он екі сағат ішінде орналастыру жөніндегі талапты сақтамауы

елеулі

      ";

      реттiк нөмiрі 30-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

30

Лотерея операторы өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім мен жүлде қоры арасындағы айырманың кемінде он пайызын дене шынықтыру мен спортты дамытуға бағытталған бюджеттен тыс ақша қаражатын бөлу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын бірыңғай операторға дене шынықтыру мен спортты дамыту үшін, сондай-ақ өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім мен жүлде қоры арасындағы айырманың кемінде он пайызын "Қазақстан халқына" қоғамдық қорына міндетті мүліктік жарна нысанында тоқсан сайын жіберу міндеттерін сақтамауы

өрескел

      ";

      мынадай мазмұндағы реттiк нөмiрлерi 41 және 42-жолдармен толықтырылсын:

      "

41

Лотерея операторымен лотерея және лотерея қызметі саласындағы уәкілетті органмен лотерея өткізу жөніндегі келісу шарттарын, оған Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасына сәйкес өзгерістер мен толықтыруларды сақтамауы

елеулі

42

Лотерея операторымен лотерея билеттерін тарату (жүзеге асыру) және лотерея терминалдарын орнату жөніндегі талапты сақтамауы.
Мыналарда:
1) көппәтерлі тұрғын үйлерде, жатақханаларда;
2) білім беру ұйымдарында және олардан бір жүз метр радиуста;
3) денсаулық сақтау ұйымдарында және олардан бір жүз метр радиуста;
4) ғибадат ғимараттарында (құрылысжайларында);
5) мәдениет ұйымдары орналасқан жеке тұрған ғимараттар мен құрылысжайларда лотерея билеттерін таратуға, ал лотерея терминалдарын орнатуға болмайды

елеулі

      ";

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген 2-қосымшасына сәйкес лотерея операторына қатысты Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасын сақтаудың тексеру парағында (Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес):

      реттiк нөмiрі 1-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

1

Лотерея операторымен тапсырма шартының талаптарында тек қана он сегіз жасқа толған жеке тұлғалар арасында лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерін тарату (іске асыру) бойынша лотерея таратушының (агенттің) міндеттемесінің болуы жөніндегі талапты сақтамауы



      ";

      реттiк нөмiрі 3-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

3

Лотерея операторымен лотереяны өткізу және лотереяға қатысушы сатып алған лотерея билетінің, электрондық лотерея билетінің негізінде ұтысты төлеу жөніндегі шарттарын сақтамауы



      ";

      реттiк нөмiрі 8-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

8

Лотерея операторымен лотереяны таратушымен (агентпен), атап айтқанда жеке кәсіпкермен немесе лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерін сыйақы үшін таратуды (өткізуді), ұтыс лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерді тексеруді, сондай-ақ лотерея операторының атынан және оның есебінен ұтыстарды төлеуді жүзеге асыратын заңды тұлғамен тапсырма шартын жасасу жөніндегі талапты сақтамауы



      ";

      реттiк нөмiрі 13-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

13

Лотерея операторымен мынадай мәліметтерді қамтитын лотереяны өткізу шарттарын әзірлеу және бекіту жөніндегі талаптарды сақтамауы:
1) лотереяның атауы;
2) лотерея өткізу тәсіліне, аумағына және технологиясына, сондай-ақ жүлде қорын қалыптастыру тәсіліне нұсқау;
3) лотерея операторының атауы оның орналасқан жері, банктік деректемелері, бизнес-сәйкестендіру нөмірі көрсетілуімен;
4) лотерея өткізілетін мерзімдері;
5) лотерея тұжырымдамасының сипаттамасы;
6) лотереяның ұйымдастырушылық-технологиялық сипаттамасы;
7) лотереяға қатысушылардың құқықтары мен міндеттері;
8) ұтыс деп танылған лотереяға қатысушыға ұтысты төлеу тәртібі мен мерзімдері, сондай-ақ ұтыс лотерея билеттеріне, электрондық лотерея билеттеріне сараптама жүргізу мерзімдері;
9) лотереяға қатысушыларды лотереяға қатысу қағидалары және жүлде қорын ұтысқа салу нәтижелері туралы хабардар ету тәртібі;
10) лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерін тарату (жүзеге асыру) тәртібі;
11) лотерея билетінің, электрондық лотерея билетінің бағасы;
12) ұтыстың мөлшері мен нысанын (ақшалай немесе заттай);
13) жүлде қорының жоспарланып отырған мөлшері;
14) жүлде қорының ұтыс ойынын өткізу тәртібін, ұтыстарды айқындау алгоритмін, бас жүлдені қалыптастыру мен ұтысқа салу қағидалары (бар болған жағдайда)



      ";

      реттiк нөмiрі 15-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

15

Лотерея операторымен сатылған лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсімнің кемінде елу пайызы мөлшерінде не өз қаражаты есебінен жүлде қорын қалыптастыруды қамтамасыз ету жөніндегі міндеттемелерді сақтамауы



      ";

      реттiк нөмiрлері 21, 22, 23 және 24-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      "

21

Лотерея операторымен электрондық лотерея билеттерін қоспағанда, лотерея билеттерінде төмендегідей міндетті ақпараттың мазмұны бойынша талапты сақтамауы:
1) лотереяның атауы;
2) лотерея операторының атауы, орналасқан жері, телефон нөмірлері және интернет-ресурсы;
3) тираждың нөмірі немесе атауы (тираждық лотереялар үшін);
4) лотерея билетінің нөмірі;
5) лотерея билетінің бағасы;
6) жүлде қорының ұтыс ойынын өткізу күні мен орны (тираждық лотерея үшін);
7) ұтысты алу орны мен мерзімі туралы деректер;
8) жүлде қорының мөлшері



22

Лотерея операторымен электрондық лотерея билеттерінде төмендегідей міндетті ақпараттың мазмұны бойынша талапты сақтамауы:
1) лотерея операторының атауы;
2) электрондық лотерея билетінің нөмірі;
3) электрондық лотерея билетінің бағасы;
4) лотерея операторының орналасқан жері, телефон нөмірлері және интернет-ресурсы, лотереяның атауы, тираждың нөмірі немесе атауы (тираждық лотереялар үшін), жүлде қорының ұтыс ойынын өткізу күні мен орны (тираждық лотерея үшін), ұтысты алу орны мен мерзімдері, жүлде қорының мөлшері туралы кеңейтілген ақпаратқа қол жеткізуге сілтеме



23

Лотерея операторымен лотерея билеттерінде, электрондық лотерея билеттерінде қамтылған ақпараттың орфография және түпнұсқалық аударма нормаларының талаптарын сақтамауы



24

Ұтысты анықтау мақсатында лотереяға қатысушы өзінің лотерея билетіндегі, электрондық лотерея билетіндегі лотерея комбинациясымен салыстыруға тиіс тираждық лотереясының жүлде қорын лотерея жабдығымен ұтыс ойынын кездейсоқ түрде ұтып алған лотерея комбинациясын генерациялау жолымен жүзеге асыру бойынша лотерея операторымен талапты сақтамауы



      ";

      реттiк нөмiрі 27-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

27

Лотерея операторымен жүлде қорының әрбір ұтыс ойынының және лотерея билеттері, тираждық лотереяның электрондық лотерея билеттері бойынша ұтыстарының нәтижелерін Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымдарында үш жұмыс күні ішінде жариялау немесе лотерея операторының интернет-ресурсында көрсетілген ұтыс ойыны өткізілген сәттен бастап он екі сағат ішінде орналастыру жөніндегі талапты сақтамауы



      ";

      реттiк нөмiрі 29-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

29

Лотерея операторы өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім мен жүлде қоры арасындағы айырманың кемінде он пайызын дене шынықтыру мен спортты дамытуға бағытталған бюджеттен тыс ақша қаражатын бөлу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын бірыңғай операторға дене шынықтыру мен спортты дамыту үшін, сондай-ақ өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім мен жүлде қоры арасындағы айырманың кемінде он пайызын "Қазақстан халқына" қоғамдық қорына міндетті мүліктік жарна нысанында тоқсан сайын жіберу міндеттерін сақтамауы



      ";

      мынадай мазмұндағы реттiк нөмiрлерi 40, 41 және 42-жолдармен толықтырылсын:

      "

40

Лотерея операторымен таратылған (іске асырылған) лотерея билеттері, электрондық лотерея билеттері, өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім, төленген ұтыстар туралы ақпаратты жинауды, қалыптастыруды, сақтауды және есепке алуды қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды сақтамауы және оны айына кемінде бір рет лотерея ақпаратын өңдеу орталығы арқылы лотерея есептілігі орталығына табыс етпеуі



41

Лотерея операторымен лотерея және лотерея қызметі саласындағы уәкілетті органмен лотерея өткізу жөніндегі келісу шарттарын, оған Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасына сәйкес өзгерістер мен толықтыруларды сақтамауы



42

Лотерея операторымен лотерея билеттерін тарату (жүзеге асыру) және лотерея терминалдарын орнату жөніндегі талапты сақтамауы.
Мыналарда:
1) көппәтерлі тұрғын үйлерде, жатақханаларда;
2) білім беру ұйымдарында және олардан бір жүз метр радиуста;
3) денсаулық сақтау ұйымдарында және олардан бір жүз метр радиуста;
4) ғибадат ғимараттарында (құрылысжайларында);
5) мәдениет ұйымдары орналасқан жеке тұрған ғимараттар мен құрылысжайларда лотерея билеттерін таратуға, ал лотерея терминалдарын орнатуға болмайды



      ".

      2. Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің Туризм индустриясы комитеті заңнамамен белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық қолданысқа енгізілгеннен кейін үш жұмыс күні ішінде оны Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы тармақта көзделген іс-шаралар орындалғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің Заң қызметі департаментіне іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсыну.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы туризм және спорт министрінің орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
Н. Байбазаров
     
      Қазақстан Республикасы
Туризм және спорт министрінің
міндетін атқарушы
С. Жарасбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу жөніндегі

      комитеті

О внесении изменений и дополнений в совместный приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 29 июня 2016 года № 195 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 18 июля 2016 года № 323 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа за соблюдением законодательства Республики Казахстан о лотереях и лотерейной деятельности в отношении оператора лотереи"

Совместный приказ и.о. Министра туризма и спорта Республики Казахстан от 8 октября 2024 года № 173 и Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 10 октября 2024 года № 87. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 октября 2024 года № 35255

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 29 июня 2016 года № 195 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 18 июля 2016 года № 323 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа за соблюдением законодательства Республики Казахстан о лотереях и лотерейной деятельности в отношении оператора лотереи" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14142) следующие изменения и дополнения:

      в Критериях оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о лотереях и лотерейной деятельности в отношении оператора лотереи, утвержденных указанным совместным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. В настоящих критериях использованы следующие понятия:

      1) субъект контроля – юридическое лицо, определяемое уполномоченным органом в сфере лотереи и лотерейной деятельности, осуществляющее деятельность по проведению лотерей, за деятельностью которого осуществляется контроль;

      2) балл – количественная мера исчисления риска;

      3) незначительные нарушения – нарушения требований законодательства Республики Казахстан о лотереях и лотерейной деятельности, несоблюдение которых не влечет за собой угрозу законным интересам физических и юридических лиц, государства;

      4) нормализация данных – статистическая процедура, предусматривающая приведение значений, измеренных в различных шкалах, к условно общей шкале;

      5) значительные нарушения – нарушения требований законодательства Республики Казахстан о лотереях и лотерейной деятельности, несоблюдение которых не влечет за собой существенной угрозы законным интересам физических и юридических лиц, государства;

      6) грубые нарушения – нарушения требований законодательства Республики Казахстан о лотереях и лотерейной деятельности, которые могут привести к существенным нарушениям прав, законным интересам физических и юридических лиц, государства.

      7) риск – вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта контроля законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      8) критерии оценки степени риска – совокупность количественных и качественных показателей, связанных с непосредственной деятельностью субъекта контроля, особенностями отраслевого развития и факторами, влияющими на это развитие, позволяющих отнести субъекты контроля к различным степеням риска;

      9) объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от степени риска в сфере игорного бизнеса и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;

      10) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта контроля;

      11) система оценки и управления рисками – процесс принятия управленческих решений, направленных на снижение вероятности наступления неблагоприятных факторов путем распределения субъектов контроля по степеням риска для последующего осуществления профилактического контроля с посещением субъекта контроля с целью минимально возможной степени ограничения свободы предпринимательства, обеспечивая при этом допустимый уровень риска в соответствующих сферах деятельности, а также направленных на изменение уровня риска для конкретного субъекта контроля и (или) освобождения такого субъекта контроля от профилактического контроля с посещением субъекта контроля;

      12) проверочный лист – перечень требований, предъявляемых к деятельности субъектов контроля, несоблюдение которых влечет за собой угрозу законным интересам физических и юридических лиц, государства;

      13) выборочная совокупность (выборка) – перечень оцениваемых субъектов (объектов), относимых к однородной группе субъектов (объектов) контроля в конкретной сфере государственного контроля, в соответствии с пунктом 2 статьи 143 Кодекса.";

      в приложении 1 к Критериям оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о лотереях и лотерейной деятельности, утвержденном указанным совместным приказом:

      строки, порядковые номера 1 и 2, изложить в следующей редакции:

      "

1

Несоблюдение оператором лотереи требования по обеспечению сбора, формирования, хранения и учета информации о распространенных (реализованных) лотерейных билетах, электронных лотерейных билетах, выручке от реализованных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов, выплаченных выигрышах и ее непредставление в центр лотерейной отчетности не реже одного раза в месяц посредством центра обработки лотерейной информации

незначительное

2

Несоблюдение оператором лотереи требования по наличию в условиях договора поручения обязательства распространителя (агента) лотереи по распространению (реализации) лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов исключительно среди физических лиц, достигших восемнадцатилетнего возраста

грубое

      ";

      строку, порядковый номер 4, изложить в следующей редакции:

      "

4

Несоблюдение оператором лотереи условий проведения лотереи и требования по выплате выигрыша на основании, приобретенного участником лотереи лотерейного билета, электронного лотерейного билета

грубое

      ";

      строку, порядковый номер 9, изложить в следующей редакции:

      "

9

Несоблюдение оператором лотереи требования по заключению договора поручения с распространителем (агентом) лотереи, а именно индивидуальным предпринимателем или юридическим лицом, осуществляющим за вознаграждение распространение (реализацию) лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов, проверку выигрышных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов, а также выплату выигрышей от имени и за счет оператора лотереи

незначительное

      ";

      строку, порядковый номер 14, изложить в следующей редакции:

      "

14

Несоблюдение оператором лотереи требования по разработке и утверждению условий проведения лотереи, включающие в себя следующие сведения:
1) наименование лотереи;
2) указание на способ, территорию и технологию проведения лотереи, а также способ формирования призового фонда;
3) наименование оператора лотереи с указанием его места нахождения, банковских реквизитов, бизнес-идентификационного номера;
4) сроки проведения лотереи;
5) описание концепции лотереи;
6) организационно-технологическое описание лотереи;
7) права и обязанности участников лотереи;
8) порядок и сроки выплаты выигрыша участнику лотереи, признанному выигравшим, а также сроки проведения экспертизы выигрышных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов;
9) порядок информирования участников лотереи о правилах участия в лотерее и результатах розыгрыша призового фонда;
10) порядок распространения (реализации) лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов;
11) цена лотерейного билета, электронного лотерейного билета;
12) размер и форма (денежная или в натуре) выигрыша;
13) планируемый размер призового фонда;
14) порядок проведения розыгрыша призового фонда, алгоритм определения выигрышей, правила формирования и розыгрыша суперприза (при наличии)

грубое

      ";

      строку, порядковый номер 16, изложить в следующей редакции:

      "

16

Несоблюдение оператором лотереи обязательств по обеспечению формирования призового фонда в размере не менее пятидесяти процентов от выручки от реализованных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов конкретной лотереи либо за счет собственных средств

грубое

      ";

      строки, порядковые номера 22, 23, 24 и 25, изложить в следующей редакции:

      "

22

Несоблюдение оператором лотереи требования к содержанию в лотерейных билетах, за исключением электронных лотерейных билетов, следующей обязательной информации:
1) наименование лотереи;
2) наименование, место нахождения, номера телефонов и интернет-ресурс оператора лотереи;
3) номер или наименование тиража (для тиражных лотерей);
4) номер лотерейного билета;
5) цена лотерейного билета;
6) дата и место проведения розыгрыша призового фонда (для тиражной лотереи);
7) данные о месте и сроках получения выигрыша;
8) размер призового фонда

значительное

23

Несоблюдение оператором лотереи требования по содержанию в электронных лотерейных билетах, следующей обязательной информации:
1) наименование оператора лотереи;
2) номер электронного лотерейного билета;
3) цена электронного лотерейного билета;
4) ссылка на доступ к расширенной информации о месте нахождения, номерах телефонов и интернет-ресурсе оператора лотереи, наименовании лотереи, номере или наименовании тиража (для тиражных лотерей), дате и месте проведения розыгрыша призового фонда (для тиражной лотереи), месте и сроках получения выигрыша, размере призового фонда

значительное

24

Несоблюдение оператором лотереи требований норм орфографии и аутентичного перевода текста информации, содержащейся в лотерейных билетах, электронных лотерейных билетах

значительное

25

Несоблюдение оператором лотереи требования по осуществлению розыгрыша призового фонда тиражной лотереи лотерейным оборудованием путем генерации случайным образом выигравшей лотерейной комбинацией, которую участник лотереи в целях выявления своего выигрыша должен сравнить с лотерейной комбинацией в своем лотерейном билете, электронном лотерейном билете

грубое

      ";

      строку, порядковый номер 28, изложить в следующей редакции:

      "

28

Несоблюдение оператором лотереи требования по опубликованию результатов каждого розыгрыша призового фонда и выигрышей по лотерейным билетам, электронным лотерейным билетам тиражной лотереи в периодических печатных изданиях, распространяемых на всей территории Республики Казахстан, в течение трех рабочих дней или размещение на интернет-ресурсе оператора лотереи в течение двенадцати часов с момента проведения указанного розыгрыша

значительное

      ";

      строку, порядковый номер 30, изложить в следующей редакции:

      "

30

Несоблюдение оператором лотереи обязательств по ежеквартальному направлению на развитие физической культуры и спорта не менее десяти процентов от разницы между выручкой от реализованных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов и призовым фондом единому оператору, осуществляющему деятельность по распределению внебюджетных денежных средств, направленных на развитие физической культуры и спорта, а также не менее десяти процентов от разницы между выручкой от реализованных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов и призовым фондом в форме обязательных имущественных взносов в общественный фонд "Қазақстан халқына"

грубое

      ";

      дополнить строками, порядковые номера 41 и 42, следующего содержания:

      "

41

Несоблюдение оператором лотереи требования по согласованию с уполномоченным органом в сфере лотереи и лотерейной деятельности условий проведения лотереи, изменения и дополнения в них на соответствие законодательству Республики Казахстан о лотереях и лотерейной деятельности

значительное

42

Несоблюдение оператором лотереи требования по распространению (реализации) лотерейных билетов и установки лотерейных терминалов.
Лотерейные билеты не могут распространяться, а лотерейные терминалы не могут устанавливаться в:
1) многоквартирных жилых домах, общежитиях;
2) организациях образования и в радиусе ста метров от них;
3) организациях здравоохранения и в радиусе ста метров от них;
4) культовых зданиях (сооружениях);
5) отдельно стоящих зданиях и сооружениях, в которых расположены организации культуры

значительное

      ";

      в проверочном листе за соблюдением законодательства Республики Казахстан о лотереях и лотерейной деятельности в отношении оператора лотереи (в соответствии со статьей 138 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан), согласно приложению 2 к указанному совместному приказу:

      строку, порядковый номер 1, изложить в следующей редакции:

      "

1

Несоблюдение оператором лотереи требования по наличию в условиях договора поручения обязательства распространителя (агента) лотереи по распространению (реализации) лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов, исключительно среди физических лиц, достигших восемнадцатилетнего возраста



      ";

      строку, порядковый номер 3, изложить в следующей редакции:

      "

3

Несоблюдение оператором лотереи условий проведения лотереи и требования по выплате выигрыша на основании приобретенного участником лотереи лотерейного билета, электронного лотерейного билета



      ";

      строку, порядковый номер 8, изложить в следующей редакции:

      "

8

Несоблюдение оператором лотереи требования по заключению договора поручения с распространителем (агентом) лотереи, а именно индивидуальным предпринимателем или юридическим лицом, осуществляющим за вознаграждение распространение (реализацию) лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов, проверку выигрышных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов, а также выплату выигрышей от имени и за счет оператора лотереи



      ";

      строку, порядковый номер 13, изложить в следующей редакции:

      "

13

Несоблюдение оператором лотереи требования по разработке и утверждению условий проведения лотереи, включающие в себя следующие сведения:
1) наименование лотереи;
2) указание на способ, территорию и технологию проведения лотереи, а также способ формирования призового фонда;
3) наименование оператора лотереи с указанием его места нахождения, банковских реквизитов, бизнес-идентификационного номера;
4) сроки проведения лотереи;
5) описание концепции лотереи;
6) организационно-технологическое описание лотереи;
7) права и обязанности участников лотереи;
8) порядок и сроки выплаты выигрыша участнику лотереи, признанному выигравшим, а также сроки проведения экспертизы выигрышных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов;
9) порядок информирования участников лотереи о правилах участия в лотерее и результатах розыгрыша призового фонда;
10) порядок распространения (реализации) лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов;
11) цена лотерейного билета, электронного лотерейного билета;
12) размер и форма (денежная или в натуре) выигрыша;
13) планируемый размер призового фонда;
14) порядок проведения розыгрыша призового фонда, алгоритм определения выигрышей, правила формирования и розыгрыша суперприза (при наличии)



      ";

      строку, порядковый номер 15, изложить в следующей редакции:

      "

15

Несоблюдение оператором лотереи обязательств по обеспечению формирования призового фонда в размере не менее пятидесяти процентов от выручки от реализованных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов конкретной лотереи либо за счет собственных средств



      ";

      строки, порядковые номера 21, 22, 23 и 24, изложить в следующей редакции:

      "

21

Несоблюдение оператором лотереи требования к содержанию в лотерейных билетах, за исключением электронных лотерейных билетов, следующей обязательной информации:
1) наименование лотереи;
2) наименование, место нахождения, номера телефонов и интернет-ресурс оператора лотереи;
3) номер или наименование тиража (для тиражных лотерей);
4) номер лотерейного билета;
5) цена лотерейного билета;
6) дата и место проведения розыгрыша призового фонда (для тиражной лотереи);
7) данные о месте и сроках получения выигрыша;
8) размер призового фонда



22

Несоблюдение оператором лотереи требования по содержанию в электронных лотерейных билетах, следующей обязательной информации:
1) наименование оператора лотереи;
2) номер электронного лотерейного билета;
3) цена электронного лотерейного билета;
4) ссылка на доступ к расширенной информации о месте нахождения, номерах телефонов и интернет-ресурсе оператора лотереи, наименовании лотереи, номере или наименовании тиража (для тиражных лотерей), дате и месте проведения розыгрыша призового фонда (для тиражной лотереи), месте и сроках получения выигрыша, размере призового фонда



23

Несоблюдение оператором лотереи требований норм орфографии и аутентичного перевода текста информации, содержащейся в лотерейных билетах, электронных лотерейных билетах



24

Несоблюдение оператором лотереи требования по осуществлению розыгрыша призового фонда тиражной лотереи лотерейным оборудованием путем генерации случайным образом выигравшей лотерейной комбинацией, которую участник лотереи в целях выявления своего выигрыша должен сравнить с лотерейной комбинацией в своем лотерейном билете, электронном лотерейном билете



      ";

      строку, порядковый номер 27, изложить в следующей редакции:

      "

27

Несоблюдение оператором лотереи требования по опубликованию результатов каждого розыгрыша призового фонда и выигрышей по лотерейным билетам, электронным лотерейном билетам тиражной лотереи в периодических печатных изданиях, распространяемых на всей территории Республики Казахстан, в течение трех рабочих дней или размещение на интернет-ресурсе оператора лотереи в течение двенадцати часов с момента проведения указанного розыгрыша



      ";

      строку, порядковый номер 29, изложить в следующей редакции:

      "

29

Несоблюдение оператором лотереи обязательств по ежеквартальному направлению на развитие физической культуры и спорта не менее десяти процентов от разницы между выручкой от реализованных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов и призовым фондом единому оператору, осуществляющему деятельность по распределению внебюджетных денежных средств, направленных на развитие физической культуры и спорта, а также не менее десяти процентов от разницы между выручкой от реализованных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов и призовым фондом в форме обязательных имущественных взносов в общественный фонд "Қазақстан халқына"



      ";

      дополнить строками, порядковые номера 40, 41 и 42, следующего содержания:

      "

40

Несоблюдение оператором лотереи требования по обеспечению сбора, формирования, хранения и учета информации о распространенных (реализованных) лотерейных билетах, электронных лотерейных билетах, выручке от реализованных лотерейных билетов, электронных лотерейных билетов, выплаченных выигрышах и ее непредставление в центр лотерейной отчетности не реже одного раза в месяц посредством центра обработки лотерейной информации



41

Несоблюдение оператором лотереи требования по согласованию с уполномоченным органом в сфере лотереи и лотерейной деятельности условий проведения лотереи, изменения и дополнения в них на соответствие законодательству Республики Казахстан о лотереях и лотерейной деятельности



42

Несоблюдение оператором лотереи требования по распространению (реализации) лотерейных билетов и установки лотерейных терминалов.
Лотерейные билеты не могут распространяться, а лотерейные терминалы не могут устанавливаться в:
1) многоквартирных жилых домах, общежитиях;
2) организациях образования и в радиусе ста метров от них;
3) организациях здравоохранения и в радиусе ста метров от них;
4) культовых зданиях (сооружениях);
5) отдельно стоящих зданиях и сооружениях, в которых расположены организации культуры



      ".

      2. Комитету индустрии туризма Министерства туризма и спорта Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение трех рабочих дней после введения в действие настоящего приказа размещение его на интернет-ресурсе Министерства туризма и спорта Республики Казахстан;

      3) в течение трех рабочих дней после исполнения мероприятий, предусмотренных настоящим приказом, представление в Департамент юридической службы Министерства туризма и спорта Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра туризма и спорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
__________ Н. Байбазаров
      исполняющий обязанности
Министра туризма и спорта
Республики Казахстан
__________ С. Жарасбаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан