Ескерту. Бірлескен бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 22.12.2022 № 380 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 22.12.2022 № 136 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 141-бабының 5 және 6-тармақтарына, 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 22.12.2022 № 380 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 22.12.2022 № 136 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.1. Мыналар:
1) осы бірлескен бұйрыққа 1-1-қосымшаға сәйкес лотерея операторына қатысты Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалаудың өлшемшарттары;
2) осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес лотерея операторына қатысты Қазақстан Республикасының лотерея және лотерея қызметі туралы заңнамасын сақтаудың тексеру парағы бекітілсін.
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 22.12.2022 № 380 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 22.12.2022 № 136 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.2. Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Спорт және дене шынықтыру істері комитеті (Е.Б. Қанағатов) заңнамамен белгіленген тәртіппен:
1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялау үшін оның көшірмелерін түпнұсқамен толық сәйкестікте графикалық форматта жолдауды;
3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына осы бұйрықтың көшірмелерін ресми жариялау үшін осы бұйрыққа қол қоюға уәкілетті тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылып, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізіліміне енгізу үшін электрондық және қағаз түрінде осы бұйрықтың көшірмелерін жолдауды;
4) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
5) осы тармақтпен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді іс-шараларды орындағаннан кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.
3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрі |
____________ А.Мұхамедиұлы |
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі |
______________ Қ. Бишімбаев |
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасының
Құқықтық статистика және
арнайы есепке алу жөніндегі
комитетінің төрағасы
_________ С. Айтпаева
2016 жылғы "__" _________
Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2016 жылғы 29 маусымдағы № 195 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 18 шілдедегі № 323 бірлескен бұйрығына 1-қосымша |
Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасын сақтаудың тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары
Ескерту. 1-қосымша алып тасталды – ҚР Мәдениет және спорт министрінің 29.11.2018 № 340 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 30.11.2018 № 91 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
Лотерея және лотерея қызметінің операторына арналған Қазақстан Республикасының лотерея және лотерея қызметі туралы заңнаманы сақтаудағы тәуекел дәрежесін бағалаудың өлшемшарттары
Ескерту. 1-1-қосымшамен толықтырылды – ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 22.12.2022 № 380 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 22.12.2022 № 136 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Осы Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – Өлшемшарттар) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 141-бабының 5 және 6-тармақтарына, 143-бабының 1-тармағына сәйкес, сондай-ақ "Тексеру парағының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген), "Реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру қағидаларын бекіту және "Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларын және тексеру парақтарының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 22 маусымдағы № 48 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28577 болып тіркелген) сәйкес әзірленді және лотерея және лотерея қызметі саласындағы бақылау субъектілерін іріктеу үшін және оларды бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу кезінде тәуекелдер дәрежесіне жатқызуға арналған.
2. Осы өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
1) бақылау субъектісі – қызметін бақылау жүзеге асырылатын, лотереяларды өткізу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын лотерея және лотерея қызметі саласындағы уәкілетті орган айқындайтын заңды тұлға;
2) балл – тәуекелді есептеудің сандық өлшемі;
3) болмашы бұзушылықтар – Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының талаптарын бұзушылықтар, оларды сақтамау жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндірмейді;
4) деректерді қалыпқа келтіру – әртүрлі шәкілдерде өлшенген мәндерді шартты түрде жалпы шәкілге келтіруді көздейтін статистикалық рәсім;
5) елеулі бұзушылықтар – Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының талаптарын бұзу, оларды сақтамау жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне елеулі қатер төндірмейді;
6) өрескел бұзушылықтар –жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің құқықтарының, заңды мүдделерінің елеулі бұзылуына әкеп соғуы мүмкін Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының талаптарын бұзу;
7) тәуекел – бақылау субъектісінің қызметі нәтижесінде жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып зиян келтіру ықтималдығы;
8) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – бақылау және қадағалау субъектісінің тікелей қызметімен, салалық даму ерекшеліктерімен және осы дамуға әсер ететін факторлармен байланысты, бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің әртүрлі дәрежелеріне жатқызуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;
9) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі - объективті өлшемшарттар) - жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей тәуелді болмайтын тәуекел дәрежесіне байланысты, бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
10) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бақылау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
11) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – тиісті қызмет салаларында тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ете отырып, кәсіпкерлік еркіндігін шектеудің ең төменгі ықтимал дәрежесі мақсатында бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылауды кейіннен жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша бөлу арқылы қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын азайтуға бағытталған, сондай-ақ нақты бақылау субъектісі үшін тәуекел деңгейін өзгертуге бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау және (немесе) осындай субъектісін бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылаудан босату процесі;
12) тексеру парағы – бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын, олардың сақталмауы жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндіруге алып келетін талаптар тізбесі;
13) іріктеме жиынтық (іріктеме) – Кодекстің 143-бабының 2-тармағына сәйкес мемлекеттік бақылаудың нақты саласындағы бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобына жататын, бағаланатын субъектілердің (объектілердің) тізбесі.
Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Туризм және спорт министрінің м.а. 08.10.2024 № 173 және ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 10.10.2024 № 87 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.3. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүргізу еселігі жүргізілетін талдау және субъективті өлшемдер бойынша алынатын мәліметтерді бағалау нәтижелері бойынша, бірақ жылына бір реттен жиілетпей айқындалады.
4. Мемлекеттік органның бірінші басшысы бекіткен бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізудің жартыжылдық тізімі бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау тағайындау үшін негіз болып табылады.
5. Бақылау субъектісіне (объектінің) бару арқылы профилактикалық бақылау субъектілерінің тізімі субъективті өлшемшарттар бойынша жоғары тәуекелдік дәрежесі бар бақылау субъектісінің басымдықтарын ескере отырып жасалады.
6. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау үшін өлшемшарттар объективті және субъективті өлшемшарттар арқылы қалыптастырылады.
2-тарау. Бақылау субъектілерінің (объектілерінің) профилактикалық бақылау жүргізу кезінде тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру тәртібі
7. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді басқару мақсаттары үшін бақылау субъектілерін (объектілерін) профилактикалық бақылау жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары бірнеше кезеңмен жүзеге асырылатын объективті және субъективті өлшемшарттарды айқындау (Шешімдерді мультиөлшемшартты талдау) арқылы қалыптастырылады.
Бірінші кезеңде бақылау субъектілер (объектілер) объективті өлшемшарттар бойынша мынадай тәуекел дәрежелерінің біріне жатады:
1) жоғары тәуекел;
2) орташа тәуекел;
3) төмен тәуекел.
Жоғары және орташа тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъекті (объекті) үшін бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және жоспардан тыс тексеру жүргізіледі.
Тәуекелдің төмен дәрежесіне жатқызылған бақылау субъекті (объекті) үшін жоспардан тыс тексеру жүргізіледі.
Екінші кезеңде субъективті критерийлер бойынша бақылау субъектісі (объектісі) мынадай тәуекел дәрежелерінің біріне жатады:
1) жоғары тәуекел;
2) орташа тәуекел;
3) төмен тәуекел.
Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.8. Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдығын және осы Қағидалардың 3-тарауында айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу тәртібіне сәйкес субъективті өлшемшарттар көрсеткішінің маңыздылығын негізге ала отырып, субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі.
Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъектісі (объектісі) мыналарға:
1) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 71-ден 100-ді қоса алғанға дейін болған кезде – тәуекелдің жоғары дәрежесіне;
2) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 31-ден 70-ті қоса алғанға дейін болған кезде – тәуекелдің орташа дәрежесіне;
3) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 30-ты қоса алғанға дейін болған кезде – тәуекелдің төмен дәрежесіне жатқызылады.
Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.9. Бақылау субъектісіне (объектісіне) профилактикалық бақылау жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері объективті және субъективті критерийлерді айқындау арқылы қалыптастырылады.
10. Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің нақты дәрежелеріне жатқызатын және бақылау іс-шараларын жүргізу кестелерін немесе тізімдерін қалыптастыратын ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып жүргізіледі, сондай-ақ мемлекеттік статистикаға, ведомстволық статистикалық байқаудың қорытындыларына, сондай-ақ ақпараттық құралдарға негізделеді.
Тәуекелдерді бағалау мен басқарудың ақпараттық жүйесі болмаған кезде оларға қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүзеге асырылатын бақылау субъектілері (объектілері) санының ең аз жол берілетін шегі мемлекеттік бақылаудың белгілі бір саласындағы осындай бақылау субъектілерінің жалпы санының бес пайызынан аспауға тиіс.
1-Параграф. Объективті өлшемшарттар
11. Лотерея және лотерея қызметі саласында тәуекелдің жоғары дәрежесіне жеке тұлғалар мен заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы тәуекелдері жатады.
Объективті өлшемшарттар бойынша тәуекелдің жоғары дәрежесіне лотерея және лотерея қызметі саласындағы қызметті жүзеге асыратын бақылау субъектісі (объектісі) жатады.
2-Параграф. Субъективті өлшемшарттар
12. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай кезеңдерді қолдана отырып жүзеге асырылады:
1) лотерея және лотерея қызметі саласындағы заңнама талаптарының бұзылуы туралы деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;
2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау.
13. Деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзатын бақылау субъектісін (объектісін) анықтау үшін қажет.
Ақпаратты жинау және өңдеу процестері толық көлемде автоматтандырылады және алынған деректердің дұрыстығын тексеруге мүмкіндік береді.
Субъективті өлшемшарттардың тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:
1) бақылау субъектіге (объектіге) алдыңғы жоспардан тыс тексерулер мен бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері;
2) бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау нәтижелері (бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау қорытындылары бойынша берілген қорытынды құжаттар).
Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.14. Бақылау субъектілерінің тәуекел дәрежесін бағалау және оларды тәуекел дәрежесінің өрескел, елеулі және елеусіз тобына жатқызу осы Өлшемшарттардың қосымшаға сәйкес жүзеге асырылады.
15. Субъективті өлшемшарттарды талдау және бағалау ең жоғары әлеуетті тәуекелі бар бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) профилактикалық бақылауды шоғырландыруға мүмкіндік береді.
Бұл ретте талдау және бағалау кезінде нақты бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.
Алдыңғы жүргізілген бару арқылы профилактикалық бақылаудың қорытындылары бойынша берілген бұзушылықтарды толық көлемде жойған бақылау субъектісіне қатысты оны мемлекеттік бақылаудың кезекті кезеңіне кестелер мен тізімдерді қалыптастыру кезінде енгізуге жол берілмейді.
3-тарау. Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесін есептеу тәртібі
Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
16. Осы Өлшемшарттардың 8-тармағына сәйкес бақылау субъектісін тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеудің мынадай тәртібі қолданылады.
Мемлекеттік орган осы Өлшемшарттардың 13-тармағына сәйкес көздерден субъективті өлшемшарттар бойынша ақпарат жинайды және деректер базасын қалыптастырады.
Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін (R) есептеу алдыңғы тексерулер мен бақылау (SP) субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша осы Өлшемшарттардың (SC) 8-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттарға сәйкес бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін қорытындылау жолымен, деректер мәндерін 0-ден 100 баллға дейінгі диапозонға қалыпқа келтіре отырып, автоматтандырылған режимде жүзеге асырылады.
Rарал = SP + SC , мұнда
Rарал – субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші,
SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші,
SC – осы Өлшемшарттардың 8-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші.
Есеп мемлекеттік бақылаудың әрбір саласының бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобының әрбір бақылау субъектісі (объектісі) бойынша жүргізіледі. Бұл ретте мемлекеттік бақылаудың бір саласының бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобына жатқызылатын, бағаланатын бақылау субъектілерінің (объектілерінің) тізбесі деректерді кейіннен қалыпқа келтіру үшін іріктеу жиынтығын (іріктемені) құрайды.
Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.17. Алдыңғы тексерулер мен бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша алынған деректер бойынша 0-ден 100-ге дейінгі баллмен бағаланатын бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші қалыптастырылады.
Осы Өлшемшарттардың 13-тармағында көрсетілген ақпарат көздерінің кез келгені бойынша бір өрескел бұзушылық анықталған кезде бақылау субъектісіне 100 балл тәуекел дәрежесінің көрсеткіші теңестіріледі және оған қатысты талаптарға сәйкестігіне тексеру немесе бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.
Өрескел бұзушылықтар анықталмаған кезде бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткішпен есептеледі.
Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады.
Бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:
SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, мұнда
SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;
SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;
SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны.
Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады.
Бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:
SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, мұнда
SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;
SР1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;
SР2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны.
Бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:
SР = SРз + SРн, мұнда
SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші;
SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;
SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.
Бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.
Ескерту. Өлшемшарттар 17-тармақпен толықтырылды - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.18. Осы Қағидалардың 8-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу 0-ден 100 балға дейінгі шәкіл бойынша жүргізіледі және мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:
xi - субъективті өлшемшарт көрсеткіші,
wi - субъективті өлшем көрсеткішінің үлес салмағы xi
n – көрсеткіштер саны.
Осы Өлшемшарттардың 8-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.
Ескерту. Өлшемшарттар 18-тармақпен толықтырылды - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.19. R көрсеткіші бойынша субъектілер (объектілер) бойынша есептелген мәндер 0-ден 100 балға дейінгі диапазонға қалыпқа келтіріледі. Деректерді қалыпқа келтіру әрбір іріктемелі жиынтық (іріктеме) бойынша мынадай формула әдісін пайдалана отырып жүзеге асырылады:
R – бақылау жеке субъектісінің (объектісінің) субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (қорытынды),
Rmax – бір іріктемелі жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің шәкілі бойынша ең жоғарғы ықтимал мән (шәкілдің жоғарғы шекарасы),
Rmin – бір іріктемелі жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің шәкілі бойынша ең төменгі ықтимал мән (шәкілдің төменгі шекарасы),
Rарал – осы Өлшемшарттардың 16-тармағына сәйкес есептелген субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші.
Ескерту. Өлшемшарттар 19-тармақпен толықтырылды - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына 1-қосымша |
Лотерея және лотерея қызметі саласындағы бақылау субъектісіне (объектісіне) қойылатын талаптарды бұзу дәрежесі
Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Туризм және спорт министрінің м.а. 08.10.2024 № 173 және ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 10.10.2024 № 87 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
№ р/с | Өлшемшарттар | Бұзушылық дәрежесі |
1 | Лотерея операторымен таратылған (іске асырылған) лотерея билеттері, электрондық лотерея билеттері, өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім, төленген ұтыстар туралы ақпаратты жинауды, қалыптастыруды, сақтауды және есепке алуды қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды сақтамауы және оны айына кемінде бір рет лотерея ақпаратын өңдеу орталығы арқылы лотерея есептілігі орталығына табыс етпеуі | болмашы |
2 | Лотерея операторымен тапсырма шартының талаптарында тек қана он сегіз жасқа толған жеке тұлғалар арасында лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерін тарату (іске асыру) бойынша лотерея таратушының (агенттің) міндеттемесінің болуы жөніндегі талапты сақтамауы | өрескел |
3 | Лотерея операторының тапсырма шартының талаптарында лотерея таратушының (агенттің) лотереяға қатысушыларға ұтыстарды төлеу жөніндегі міндеттемесінің болуы жөніндегі талапты сақтауы | өрескел |
4 | Лотерея операторымен лотереяны өткізу және лотереяға қатысушы сатып алған лотерея билетінің, электрондық лотерея билетінің негізінде ұтысты төлеу жөніндегі шарттарын сақтамауы | өрескел |
5 | Лотерея операторының ұтқан лотерея қатысушысы туралы мәліметтерді, егер оның жазбаша келісімі алынбаса, жария етпеу жөніндегі талапты сақтамауы | елеулі |
6 | Лотерея операторының Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасында көзделген тәртіппен ұйымдастырылатын және өткізілетін лотереялардан басқа, Қазақстан Республикасында өзге де лотереяларды ұйымдастыруға және өткізуге тыйым салу жөніндегі талаптарды сақтамауы | елеулі |
7 | Лотерея операторының лотереялар түрінде құмар ойындарды және (немесе) бәс тігуді өткізуге жол бермеу жөніндегі талаптарды сақтамауы | елеулі |
8 | Лотерея операторының лотерея өткізуден басқа кәсіпкерлік қызметтің өзге түрлерімен айналысуға тыйым салу туралы талапты сақтауы | елеулі |
9 | Лотерея операторымен лотереяны таратушымен (агентпен), атап айтқанда жеке кәсіпкермен немесе лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерін сыйақы үшін таратуды (өткізуді), ұтыс лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерді тексеруді, сондай-ақ лотерея операторының атынан және оның есебінен ұтыстарды төлеуді жүзеге асыратын заңды тұлғамен тапсырма шартын жасасу жөніндегі талапты сақтамауы |
болмашы |
10 | Лотерея операторының лотерея терминалдары модельдері бақылау-касса машиналарының мемлекеттік тізіліміне енгізілген бақылау-касса машиналарымен жарақтандыру жөніндегі талаптарды сақтамауы | өрескел |
11 | Лотерея операторының Қазақстан Республикасының аумағында лотерея ақпаратын өңдеу орталығының орналасуы бойынша талаптарды сақтамауы | елеулі |
12 | Лотерея операторының лотерея ақпаратын өңдеу орталығына және лотерея есептілігі орталығына ақпаратты жоғалтудан, ұрлаудан, бұрмалаудан, қолдан жасаудан, рұқсат етілмеген қол жеткізуден және оны тарату, бұғаттау, жою, түрлендіру, көшіру жөніндегі іс-әрекеттерден және өзге де заңсыз іс-әрекеттерден қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды сақтамауы | елеулі |
13 |
Лотерея операторының лотерея жабдығына қойылатын талаптарды сақтамауы: | өрескел |
14 |
Лотерея операторымен мынадай мәліметтерді қамтитын лотереяны өткізу шарттарын әзірлеу және бекіту жөніндегі талаптарды сақтамауы: | өрескел |
15 | Лотерея операторының лотерея операторы бекіткен лотереяны өткізу шарттарының түпнұсқа данасын Лотерея және лотерея қызметі саласындағы уәкілетті органға оны өткізу басталғанға дейін күнтізбелік он күннен кешіктірмей жіберу және лотереяны өткізу шарттарын оны өткізу басталғанға дейін күнтізбелік бір күннен кешіктірмей өзінің интернет-ресурсында орналастыру бойынша міндеттемені сақтамауы | елеулі |
16 | Лотерея операторымен сатылған лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсімнің кемінде елу пайызы мөлшерінде не өз қаражаты есебінен жүлде қорын қалыптастыруды қамтамасыз ету жөніндегі міндеттемелерді сақтамауы | өрескел |
17 | Лотерея операторының тираждық лотереяның жүлде қорын оны ойнату басталғанға дейін қалыптастыру жөніндегі талапты сақтамауы | өрескел |
18 | Лотерея операторының лотереяға қатысушылар алдындағы ұтыстарды төлеу жөніндегі, сондай-ақ жүлде қорының қаражатын ұтыстарды төлеуден өзгеше пайдалану жөніндегі міндеттемелерді қоспағанда, жүлде қорына қандай да бір міндеттемелермен ауыртпалық салуға тыйым салу жөніндегі талапты сақтауы | өрескел |
19 | Лотерея операторының жүлде қорын (бас жүлдені) бірнеше тираж бойына жинақтап қалыптастыру қағидаты өткізу шарттарында пайдаланылатын тираждық лотереяны қоспағанда, тираждық лотереяның жүлде қоры оған қатысы бар тираж шеңберінде толығымен ұтысқа салу бойынша талаптарды сақтамауы | өрескел |
20 | Лотерея операторының лотерея өткізу шарттарына сәйкес ұтқан деп танылған лотереяға қатысушыға лотерея өткізу шарттарына сәйкес ұтыстарды мөлшері мен нысанында (ақшалай немесе заттай) төлеу жөніндегі талапты сақтамауы (ұтыстарды төлеу тиісті таралым өткізілгеннен кейін отыз күн мерзімнен кешіктірілмей басталуы және нәтижелері жарияланған сәттен бастап кемінде алты ай жалғасуы тиіс (жүлде қорының ұтыс ойыны)). | өрескел |
21 | Лотерея операторының лотерея өткізу шарттарында белгіленген мерзімде талап етілмеген ұтыстарды тиісті тираждың (жүлде қорының ұтыс ойынының) нәтижелері жарияланған кезден бастап үш жыл ішінде сақтау жөніндегі талапты сақтамауы, содан кейін олар салық емес төлем түрінде бюджет кірісіне есептеледі | өрескел |
22 |
Лотерея операторымен электрондық лотерея билеттерін қоспағанда, лотерея билеттерінде төмендегідей міндетті ақпараттың мазмұны бойынша талапты сақтамауы: | елеулі |
23 |
Лотерея операторымен электрондық лотерея билеттерінде төмендегідей міндетті ақпараттың мазмұны бойынша талапты сақтамауы: | елеулі |
24 | Лотерея операторымен лотерея билеттерінде, электрондық лотерея билеттерінде қамтылған ақпараттың орфография және түпнұсқалық аударма нормаларының талаптарын сақтамауы | елеулі |
25 | Ұтысты анықтау мақсатында лотереяға қатысушы өзінің лотерея билетіндегі, электрондық лотерея билетіндегі лотерея комбинациясымен салыстыруға тиіс тираждық лотереясының жүлде қорын лотерея жабдығымен ұтыс ойынын кездейсоқ түрде ұтып алған лотерея комбинациясын генерациялау жолымен жүзеге асыру бойынша лотерея операторымен талапты сақтамауы | өрескел |
26 | Лотерея операторының тираждық лотереяның жүлде қорының ұтыс ойынын өткізу кезінде тираждық комиссия құру жөніндегі талапты сақтамауы | елеулі |
27 | Лотерея операторының ұтыстарды телеарнада тікелей эфирде немесе интернет желісінде айқындау рәсімін көрсете отырып, тираждық лотереяның жүлде қорының ұтыс ойынын трансляциялауды қамтамасыз ету жөніндегі талапты сақтамауы | өрескел |
28 | Лотерея операторымен жүлде қорының әрбір ұтыс ойынының және лотерея билеттері, тираждық лотереяның электрондық лотерея билеттері бойынша ұтыстарының нәтижелерін Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымдарында үш жұмыс күні ішінде жариялау немесе лотерея операторының интернет-ресурсында көрсетілген ұтыс ойыны өткізілген сәттен бастап он екі сағат ішінде орналастыру жөніндегі талапты сақтамауы | елеулі |
29 | Лотерея операторының тираждық лотереяны өткізу тоқтатылған жағдайда, бас жүлдені қоса алғанда, жүлде қорын толық ойнату бойынша талаптарды сақтамауы | өрескел |
30 | Лотерея операторы өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім мен жүлде қоры арасындағы айырманың кемінде он пайызын дене шынықтыру мен спортты дамытуға бағытталған бюджеттен тыс ақша қаражатын бөлу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын бірыңғай операторға дене шынықтыру мен спортты дамыту үшін, сондай-ақ өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім мен жүлде қоры арасындағы айырманың кемінде он пайызын "Қазақстан халқына" қоғамдық қорына міндетті мүліктік жарна нысанында тоқсан сайын жіберу міндеттерін сақтамауы | өрескел |
31 | Мәліметтерді тіркеу, мәліметтер мен құжаттарды сақтау, құжаттарды қорғау бөлігінде қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жөніндегі шараларды сақтамау | болмашы |
32 | Қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға қаржылық мониторингке жататын ақшамен және (немесе) мүлікпен жасалатын операциялар (шекті сомаға тең немесе одан асатын операция) туралы ақпаратты ұсынбау (жасалған күннен кейінгі жұмыс күнінен кешіктірмей) | елеулі |
33 | Қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға қылмыстық кірістерді заңдастыру (жылыстату) және терроризмді қаржыландыру типологияларына, схемалары мен тәсілдеріне сәйкес келетін сипаттамалары бар күдікті операциялар мен клиенттің операциялары туралы ақпаратты ұсынбау | өрескел |
34 | Қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға күдікті операциялар туралы ақпаратты ұсынбау (операция күдікті деп танылған кезде мұндай операция жүргізілгенге дейін қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға дереу хабарлау) | өрескел |
35 | Қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға күдікті операциялар туралы ақпаратты ұсынбау (олар жүргізілгенге дейін күдікті деп танылмаған операциялар күдікті деп танылғаннан кейін бақылау субъектісінің ішкі бақылау қағидаларына сәйкес жиырма төрт сағаттан кешіктірілмей ұсынылады) | өрескел |
36 | Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға), терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жасау мақсатында ішкі бақылау қағидаларының болмауы | өрескел |
37 |
Ішкі бақылау қағидаларында мынадай бағдарламалардың болмауы: | өрескел |
38 | Қаржы мониторингі субъектілерін қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға), терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында даярлау және оқыту бағдарламасы | болмашы |
39 | Клиентке іскерлік қатынастар орнатудан және ақшамен операциялар жүргізуден бас тарту және (немесе) іскерлік қатынастар орнатудан және қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға ақшамен және (немесе) мүлікпен операциялар жүргізуден бас тарту туралы ақпарат ұсынудан бас тарту жөніндегі міндеттерді орындамауы | елеулі |
40 | Ақшамен және (немесе) мүлікпен операцияларды мұздату жөнінде шаралар қолданбау және (немесе) қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға ақшамен және (немесе) мүлікпен операцияларды мұздату жөніндегі шаралар туралы ақпарат ұсынбау фактілерінің болуы | өрескел |
41 | Лотерея операторымен лотерея және лотерея қызметі саласындағы уәкілетті органмен лотерея өткізу жөніндегі келісу шарттарын, оған Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасына сәйкес өзгерістер мен толықтыруларды сақтамауы | елеулі |
42 |
Лотерея операторымен лотерея билеттерін тарату (жүзеге асыру) және лотерея терминалдарын орнату жөніндегі талапты сақтамауы. | елеулі |
Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына 2-қосымша |
Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасының сақталуына субъективті критерийлер бойынша тәуекел дәрежесін айқындау үшін субъективті критерийлер тізбесі
(Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес)
Ескерту. Өлшемшарттар 2-қосымшамен толықтырылды - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
№ Р/с | Субъективті өлшемшарттар көрсеткіші | Субъективті өлшемшарт көрсеткіші бойынша ақпарат көз | Маңыздылығы бойынша үлес салмағы, балл (барлығы 100 баллға дейін болуы тиіс), wi | Шарттар / мәндер, xi | |||
1-шарты / мәні | 2-шарты / мәні | 3-шарты / мәні | 4-шарты / мәні | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
Бару арқылы профилактикалық бақылау үшін | |||||||
1 | Бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы орындалмаған ұсынымдардың саны олар тапсырылған күннен кейінгі күннен бастап он жұмыс күні ішінде | Бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау нәтижелері (бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау қорытындылары бойынша берілген қорытынды құжаттар) | 100 | 0 | 1+ | - | - |
0% | 100% | - | - |
Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2016 жылғы 29 маусымдағы № 195 және Қазақстан Республикасы ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 18 шілдедегі № 323 бірлескен бұйрығына 2-қосымша |
Лотерея операторына қатысты Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасын сақтаудың тексеру парағы
(Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес)
Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 22.12.2022 № 380 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 22.12.2022 № 136 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі); өзгерістер енгізілді - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 05.05.2023 № 113 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 05.05.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); ҚР Туризм және спорт министрінің м.а. 08.10.2024 № 173 және ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 10.10.2024 № 87 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрықтарымен.
Тексеруді/ бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды тағайындаған мемлекеттік орган_____________________________________
______________________________________________________________
Тексеруді/ бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы
профилактикалық бақылауды тағайындау туралы акт _______________________
__________________________________________________________________________
(№, күні)
Бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) атауы_____________________
__________________________________________________________________________
Бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) (жеке сәйкестендіру нөмірі),
бизнес-сәйкестендіру нөмірі
Орналасқан жерінің мекенжайы ___________________________________________
__________________________________________________________________________
№ р/c | Талаптар тізімі | Талаптарға сәйкес келеді | Талаптарға сәйкес келмейді |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Лотерея операторымен тапсырма шартының талаптарында тек қана он сегіз жасқа толған жеке тұлғалар арасында лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерін тарату (іске асыру) бойынша лотерея таратушының (агенттің) міндеттемесінің болуы жөніндегі талапты сақтамауы | ||
2 | Лотерея операторының тапсырма шартының талаптарында лотерея таратушының (агенттің) лотереяға қатысушыларға ұтыстарды төлеу жөніндегі міндеттемесінің болуы жөніндегі талапты сақтауы | ||
3 | Лотерея операторымен лотереяны өткізу және лотереяға қатысушы сатып алған лотерея билетінің, электрондық лотерея билетінің негізінде ұтысты төлеу жөніндегі шарттарын сақтамауы | ||
4 | Лотерея операторының ұтқан лотерея қатысушысы туралы мәліметтерді, егер оның жазбаша келісімі алынбаса, жария етпеу жөніндегі талапты сақтамауы | ||
5 | Лотерея операторының Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасында көзделген тәртіппен ұйымдастырылатын және өткізілетін лотереялардан басқа, Қазақстан Республикасында өзге де лотереяларды ұйымдастыруға және өткізуге тыйым салу жөніндегі талаптарды сақтамауы | ||
6 | Лотерея операторының лотереялар түрінде құмар ойындарды және (немесе) бәс тігуді өткізуге жол бермеу жөніндегі талаптарды сақтамауы | ||
7 | Лотерея операторының лотерея өткізуден басқа кәсіпкерлік қызметтің өзге түрлерімен айналысуға тыйым салу туралы талапты сақтауы | ||
8 | Лотерея операторымен лотереяны таратушымен (агентпен), атап айтқанда жеке кәсіпкермен немесе лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерін сыйақы үшін таратуды (өткізуді), ұтыс лотерея билеттерін, электрондық лотерея билеттерді тексеруді, сондай-ақ лотерея операторының атынан және оның есебінен ұтыстарды төлеуді жүзеге асыратын заңды тұлғамен тапсырма шартын жасасу жөніндегі талапты сақтамауы | ||
9 | Лотерея операторының лотерея терминалдары модельдері бақылау-касса машиналарының мемлекеттік тізіліміне енгізілген бақылау-касса машиналарымен жарақтандыру жөніндегі талаптарды сақтамауы | ||
10 | Лотерея операторының Қазақстан Республикасының аумағында лотерея ақпаратын өңдеу орталығының орналасуы бойынша талаптарды сақтамауы | ||
11 | Лотерея операторының лотерея ақпаратын өңдеу орталығына және лотерея есептілігі орталығына ақпаратты жоғалтудан, ұрлаудан, бұрмалаудан, қолдан жасаудан, рұқсат етілмеген қол жеткізуден және оны тарату, бұғаттау, жою, түрлендіру, көшіру жөніндегі іс-әрекеттерден және өзге де заңсыз іс-әрекеттерден қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды сақтамауы | ||
12 |
Лотерея операторының лотерея жабдығына қойылатын талаптарды сақтамауы: | ||
13 |
Лотерея операторымен мынадай мәліметтерді қамтитын лотереяны өткізу шарттарын әзірлеу және бекіту жөніндегі талаптарды сақтамауы: | ||
14 | Лотерея операторының лотерея операторы бекіткен лотереяны өткізу шарттарының түпнұсқа данасын Лотерея және лотерея қызметі саласындағы уәкілетті органға оны өткізу басталғанға дейін күнтізбелік он күннен кешіктірмей жіберу және лотереяны өткізу шарттарын оны өткізу басталғанға дейін күнтізбелік бір күннен кешіктірмей өзінің интернет-ресурсында орналастыру бойынша міндеттемені сақтамауы | ||
15 | Лотерея операторымен сатылған лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсімнің кемінде елу пайызы мөлшерінде не өз қаражаты есебінен жүлде қорын қалыптастыруды қамтамасыз ету жөніндегі міндеттемелерді сақтамауы | ||
16 | Лотерея операторының тираждық лотереяның жүлде қорын оны ойнату басталғанға дейін қалыптастыру жөніндегі талапты сақтамауы | ||
17 | Лотерея операторының лотереяға қатысушылар алдындағы ұтыстарды төлеу жөніндегі, сондай-ақ жүлде қорының қаражатын ұтыстарды төлеуден өзгеше пайдалану жөніндегі міндеттемелерді қоспағанда, жүлде қорына қандай да бір міндеттемелермен ауыртпалық салуға тыйым салу жөніндегі талапты сақтауы | ||
18 | Лотерея операторының жүлде қорын (бас жүлдені) бірнеше тираж бойына жинақтап қалыптастыру қағидаты өткізу шарттарында пайдаланылатын тираждық лотереяны қоспағанда, тираждық лотереяның жүлде қоры оған қатысы бар тираж шеңберінде толығымен ұтысқа салу бойынша талаптарды сақтамауы | ||
19 | Лотерея операторының лотерея өткізу шарттарына сәйкес ұтқан деп танылған лотереяға қатысушыға лотерея өткізу шарттарына сәйкес ұтыстарды мөлшері мен нысанында (ақшалай немесе заттай) төлеу жөніндегі талапты сақтамауы (ұтыстарды төлеу тиісті таралым өткізілгеннен кейін отыз күн мерзімнен кешіктірілмей басталуы және нәтижелері жарияланған сәттен бастап кемінде алты ай жалғасуы тиіс (жүлде қорының ұтыс ойыны)). | ||
20 | Лотерея операторының лотерея өткізу шарттарында белгіленген мерзімде талап етілмеген ұтыстарды тиісті тираждың (жүлде қорының ұтыс ойынының) нәтижелері жарияланған кезден бастап үш жыл ішінде сақтау жөніндегі талапты сақтамауы, содан кейін олар салық емес төлем түрінде бюджет кірісіне есептеледі | ||
21 |
Лотерея операторымен электрондық лотерея билеттерін қоспағанда, лотерея билеттерінде төмендегідей міндетті ақпараттың мазмұны бойынша талапты сақтамауы: | ||
22 |
Лотерея операторымен электрондық лотерея билеттерінде төмендегідей міндетті ақпараттың мазмұны бойынша талапты сақтамауы: | ||
23 | Лотерея операторымен лотерея билеттерінде, электрондық лотерея билеттерінде қамтылған ақпараттың орфография және түпнұсқалық аударма нормаларының талаптарын сақтамауы | ||
24 | Ұтысты анықтау мақсатында лотереяға қатысушы өзінің лотерея билетіндегі, электрондық лотерея билетіндегі лотерея комбинациясымен салыстыруға тиіс тираждық лотереясының жүлде қорын лотерея жабдығымен ұтыс ойынын кездейсоқ түрде ұтып алған лотерея комбинациясын генерациялау жолымен жүзеге асыру бойынша лотерея операторымен талапты сақтамауы | ||
25 | Лотерея операторының тираждық лотереяның жүлде қорының ұтыс ойынын өткізу кезінде тираждық комиссия құру жөніндегі талапты сақтамауы | ||
26 | Лотерея операторының ұтыстарды телеарнада тікелей эфирде немесе интернет желісінде айқындау рәсімін көрсете отырып, тираждық лотереяның жүлде қорының ұтыс ойынын трансляциялауды қамтамасыз ету жөніндегі талапты сақтамауы | ||
27 | Лотерея операторымен жүлде қорының әрбір ұтыс ойынының және лотерея билеттері, тираждық лотереяның электрондық лотерея билеттері бойынша ұтыстарының нәтижелерін Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымдарында үш жұмыс күні ішінде жариялау немесе лотерея операторының интернет-ресурсында көрсетілген ұтыс ойыны өткізілген сәттен бастап он екі сағат ішінде орналастыру жөніндегі талапты сақтамауы | ||
28 | Лотерея операторының тираждық лотереяны өткізу тоқтатылған жағдайда, бас жүлдені қоса алғанда, жүлде қорын толық ойнату бойынша талаптарды сақтамауы | ||
29 | Лотерея операторы өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім мен жүлде қоры арасындағы айырманың кемінде он пайызын дене шынықтыру мен спортты дамытуға бағытталған бюджеттен тыс ақша қаражатын бөлу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын бірыңғай операторға дене шынықтыру мен спортты дамыту үшін, сондай-ақ өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім мен жүлде қоры арасындағы айырманың кемінде он пайызын "Қазақстан халқына" қоғамдық қорына міндетті мүліктік жарна нысанында тоқсан сайын жіберу міндеттерін сақтамауы | ||
30 | Мәліметтерді тіркеу, мәліметтер мен құжаттарды сақтау, құжаттарды қорғау бөлігінде қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жөніндегі шараларды сақтамау | ||
31 | Қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға қаржылық мониторингке жататын ақшамен және (немесе) мүлікпен жасалатын операциялар (шекті сомаға тең немесе одан асатын операция) туралы ақпаратты ұсынбау (жасалған күннен кейінгі жұмыс күнінен кешіктірмей) | ||
32 | Қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға қылмыстық кірістерді заңдастыру (жылыстату) және терроризмді қаржыландыру типологияларына, схемалары мен тәсілдеріне сәйкес келетін сипаттамалары бар күдікті операциялар мен клиенттің операциялары туралы ақпаратты ұсынбау | ||
33 | Қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға күдікті операциялар туралы ақпаратты ұсынбау (операция күдікті деп танылған кезде мұндай операция жүргізілгенге дейін қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға дереу хабарлау) | ||
34 | Қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға күдікті операциялар туралы ақпаратты ұсынбау (олар жүргізілгенге дейін күдікті деп танылмаған операциялар күдікті деп танылғаннан кейін бақылау субъектісінің ішкі бақылау қағидаларына сәйкес жиырма төрт сағаттан кешіктірілмей ұсынылады) | ||
35 | Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға), терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жасау мақсатында ішкі бақылау қағидаларының болмауы | ||
36 |
Ішкі бақылау қағидаларында мынадай бағдарламалардың болмауы: | ||
37 | Қаржы мониторингі субъектілерін қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға), терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында даярлау және оқыту бағдарламасы | ||
38 | Клиентке іскерлік қатынастар орнатудан және ақшамен операциялар жүргізуден бас тарту және (немесе) іскерлік қатынастар орнатудан және қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға ақшамен және (немесе) мүлікпен операциялар жүргізуден бас тарту туралы ақпарат ұсынудан бас тарту жөніндегі міндеттерді орындамауы | ||
39 | Ақшамен және (немесе) мүлікпен операцияларды мұздату жөнінде шаралар қолданбау және (немесе) қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органға ақшамен және (немесе) мүлікпен операцияларды мұздату жөніндегі шаралар туралы ақпарат ұсынбау фактілерінің болуы | ||
40 | Лотерея операторымен таратылған (іске асырылған) лотерея билеттері, электрондық лотерея билеттері, өткізілген лотерея билеттерінен, электрондық лотерея билеттерінен түскен түсім, төленген ұтыстар туралы ақпаратты жинауды, қалыптастыруды, сақтауды және есепке алуды қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды сақтамауы және оны айына кемінде бір рет лотерея ақпаратын өңдеу орталығы арқылы лотерея есептілігі орталығына табыс етпеуі | ||
41 | Лотерея операторымен лотерея және лотерея қызметі саласындағы уәкілетті органмен лотерея өткізу жөніндегі келісу шарттарын, оған Қазақстан Республикасының лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамасына сәйкес өзгерістер мен толықтыруларды сақтамауы | ||
42 |
Лотерея операторымен лотерея билеттерін тарату (жүзеге асыру) және лотерея терминалдарын орнату жөніндегі талапты сақтамауы. |
Лауазымды адам (-дар) __________________________________ ____________________
лауазымы қолы
___________________________________________________________________
тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)
Бақылау субъектісінің басшысы __________________________ ______________
лауазымы қолы
____________________________________________________________________.
тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)