"Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында оқу процесін, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 52 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2024 жылғы 16 қазандағы № 811 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 21 қазанда № 35277 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында оқу процесін, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 52 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13201 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспесі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңы 5-1-бабының 4) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында оқу процесін, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Кадр саясаты департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік бес күн ішінде Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 1) тармақшасында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
Е. Саденов

  Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
2024 жылғы 16 қазандағы
№ 811 бұйрығына
қосымша

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2016 жылғы 22 қаңтардағы
№ 52 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында оқу процесін, оқу-әдістемелік және ғылымиәдістемелік қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидалары

1-тарау. Негізгі ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында оқу процесін, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңы 5-1-бабының 4) тармақшасына сәйкес (бұдан әрі – "Білім туралы" Заң) әзірленген және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында (бұдан әрі – ІІМ білім беру ұйымдары) оқу процесін, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру тәртібін анықтайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай түсініктер пайдаланылады:

      1) академиялық күнтізбе – демалыс (каникулдар мен мерекелер) күндерін

      көрсете отырып, оқу жылы ішінде оқу және бақылау іc-шараларын, практикаларды өткізу күнтізбесі, оны Ғылыми кеңес шешімінің негізінде ІІМ білім беру ұйымының бастығы бекітеді. Оқу жылы академиялық кезеңдерден, аралық аттестаттау кезеңдерінен, каникулдардан және практикалардан тұрады. Бітіруші курста оқу жылына қорытынды аттестаттау кезеңі қосылады. Академиялық кезеңді (семестр, триместр, тоқсан) және оның ұзақтығын ІІМ білім беру ұйымдары дербес анықтайды;

      2) курсант - әскери, арнаулы оқу орнында жоғары білімнің білім беру бағдарламалары бойынша білім алып жатқан адам;

      3) ғылыми-әдістемелік жұмыс – ғылым жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибеге негізделген және үздіксіз білім беру жүйесінің жұмыс істеуін және оны дамытуды жетілдіруге бағытталған қызмет түрі;

      4) дәріс - білім алушылардың теориялық даярлығының негізін құрайтын оқу сабағының түрі. Дәрістер ғылыми білімнің жай-күйін және тиісті саласын дамыту перспективаларын ашатын, білім алушылардың назарын анағұрлым күрделі мәселелерге аударатын, олардың белсенді танымдық қызмет пен шығармашылық ойлау қабілетін қалыптастыратын пән және (немесе) модуль бойынша ғылыми білімдердің жүйелі негіздерін қамтиды;

      5) жұмыс оқу жоспары (бұдан әрі – ЖОЖ) – білім беру бағдарламасы және біліктілік талаптары, сипаттамалары негізінде ІІМ білім беру ұйымы дербес әзірлейтін оқу құжаты;

      6) жұмыс оқу бағдарламасы (силлабус) – білім беру бағдарламаларының барлық пәндері және (немесе) модульдері бойынша ІІМ білім беру ұйымы дербес әзірлейтін құжат;

      7) зертханалық жұмыс - зертханалық жұмыстар теория мен практиканы бір-бірімен байланыстырушы буын болып табылады және оқытылатын пәннің және (немесе) модульдің ғылыми-теориялық ережесін білім алушыларға практикалық нысанда үйретуге, олардың тәжірибелі зерттеулер өткізудің тәсілдерін игеріп, алынған нәтижелерді сараптай білуін, зертханалық қондырғылар, бақылау-өлшеу аспаптары мен анықтау техникалары арқылы жұмыс жүргізу қабілеттерін жетілдіру мақсатында өткізілетін оқу сабағының түрі;

      8) кәсіптік практика - ішкі істер органдарында (бұдан әрі – ІІО) болашақ кәсіптік қызметпен байланысты белгілі бір жұмыс түрін орындау процесінде теориялық білімді, дағдыларды бекітуге, практикалық машықтар мен құзыреттерді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған оқу қызметінің түрі;

      9) білім беру бағдарламасының оқу - әдістемелік кешені (бұдан әрі – ОӘК) - кәсіптік практикадан өту, дипломдық жұмыстарды (жобаларды), магистрлік (докторлық) диссертацияларды (жобаларды) орындау бойынша және білім алушыларды қорытынды аттестаттау бойынша әдістемелік нұсқауларды қамтитын құжаттар жиынтығы;

      10) оқу-әдістемелік жұмыс - білім беру процесін оқытушылық, тәрбиелік және дамытушылық мақсаттарға жеткізу үшін психологиялық-педагогикалық, дидактикалық-әдістемелік және оқу-материалдық объектілермен қамтамасыз ету бойынша ІІМ білім беру ұйымының қызметі;

      11) оқу-жаттығу - теориялық білімді тексеруге, нақтылауға және бекітуге, жедел-қызметтік міндеттерді шешуде білім алушыларға машықтарды дарытуға ықпал ететін практикалық оқыту нысаны. Оқу-жаттығу арнайы әзірленген жоспар (сценарий) бойынша өткізіледі, онда тақырып, оқу мақсаттары, қатысушылар, өткізу ауданы (орны) және уақыты, қысқа ұйымдастырушылық-әдістемелік нұсқаулар беріледі. Практикалық қызметкерлерді тарта отырып, оқу-жаттығу өткізілген кезде жоспар практикалық ІІО басшылығымен келісіледі;

      12) оқу процесі - ІІМ білім беру ұйымдарында білім беру мазмұнын іске асыруға бағытталған ұйымдастырушылық және дидактикалық іс-шаралардың жүйесі;

      13) ғылыми кеңес - ғылыми және оқу - әдістемелік қызметтің мәселелері бойынша басшылықты жүзеге асыратын ІІМ білім беру ұйымы басқармасының жоғары алқалы органы;

      14) оқу сабақтарының кестесі - оқу процесінің буындары мен элементтерін бірыңғай жүйеге байланыстыратын және білім алушылардың, профессорлық-оқытушылық құрам мен қосалқы оқу персоналының оқыту жұмысын реттейтін құжат. Сабақтардың оқу кестесін ІІМ білім беру ұйымы бастығының орынбасары бекітеді, білім алушылар мен оқытушыларға оқу процесі басталардан екі апта бұрын кешіктірілмей хабарланады;

      15) пәннің оқу-әдістемелік кешені (бұдан әрі - ПОӘК) - білім алушылардың оқу пәндерінің және (немесе) модульдердің мазмұнын меңгеруін қамтамасыз етуге бағытталған, жұмыс оқу бағдарламасы (силлабус) негізінде әзірленетін бірыңғай оқу және әдістемелік материалдар жиынтығы;

      16) практикалық сабақ - дәріс және семинар сабақтарында алынған теориялық білімді тереңдету, кеңейту, нақтылау және оны практикалық қолдана білу денгейіне дейін арттыру мақсатында өткізілетін сабақ түрі;

      17) семинар - оқу пәнінің анағұрлым күрделі мәселелері (тақырыптары, бөлімдері) бойынша өткізілетін және оқу пәнінің және (немесе) модульдің мазмұнын тереңдетіп зерделеу, білім алушыларға оқу ақпаратын өз бетінше іздеу және талдау дағдыларын үйрету мақсаты бар оқу сабағының түрі;

      18) транскрипт (Transcript) - кредиттер мен бағаларды көрсете отырып, тиісті оқу кезеңі ішіндегі игерілген пәндер тізбесі мен оқу жұмысының басқа түрлерін қамтитын құжат;

      19) үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі - ҮОБ) - "Білім туралы" Заңның 5- бабы 5-2) тармақшасына сәйкес оқу мазмұнын, көлемін, ұсынылатын әдебиетті айқындайтын білім беру бағдарламасының міндетті компоненті пәнінің оқу құжаты.

2-тарау. ІІМ әскери, арнаулы оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыру тәртібі

      3. ІІМ білім беру ұйымдары жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар мамандарды даярлауды:

      1) ІІМ білім беру ұйымдарында іске асырылатын білім беру бағдарламаларының тізбесіне;

      2) "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2022 жылғы 20 шiлдедегi № 2 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28916 болып тіркелген) жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына (бұдан әрі - МЖМБС);

      3) академиялық күнтізбеге;

      4) білім беру бағдардамаларына және жұмыс оқу жоспарларына;

      5) пән және (немесе) модуль бойынша үлгілік және жұмыс оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырады.

      4. ІІМ білім беру ұйымдарындағы оқу процесі білім берудің мазмұнын таңдау, оқу процесін жоспарлау, оқу сабақтарын өткізудің әдістері мен түрлерін таңдау, білім алушылардың өзіндік жұмыстары, білім алушылардың оқу жетістіктерін ағымдағы, аралық және қорытынды бақылау нысандары арқылы жүзеге асырылады.

      5. Білім беру мазмұнының құрылымы МЖМБС талаптарына, жұмыс оқу жоспарлары мен бағдарламаларына, оқу жүктемесінің көлеміне, академиялық кезендердің ұзақтығына, академиялық сабақтардың түрлеріне, оқу материалының көлеміне қойылған талаптарға сәйкес анықталады.

      Білім беру бағдарламаларының құрылымы білім берудің мазмұнын анықтайтын, олардың қатысын, өлшемін және есебін көрсететін әртүрлі оқу жұмыстарынан қалыптасады.

      6. Оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру "Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында іске асырылатын білім беру бағдарламаларының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2018 жылғы 14 қарашадағы № 764 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17755 болып тіркелген) бекітілген жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларына, сондай-ақ ЖОЖ, академиялық күнтізбеге, сабақ кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.

      ЖОЖ-да әрбір оқу пәнінің және (немесе) кредиттердегі міндетті компонент пен жоғары оқу орны компонентінің модулінің тізбесі мен еңбек сыйымдылығы, оларды зерделеу тәртібі, оқу сабақтарының түрлері және бақылау нысандары айқындалады.

      ЖОЖ оқу жылына әзірленеді және ғылыми кеңестің шешімі негізінде ІІМ білім беру ұйымының бастығы бекітеді. ЖОЖ оқытушының оқу жұмысының еңбек сыйымдылығын есептеу үшін негіз болып табылады.

      ЖОЖ-ның нысанын, құрылымын ІІМ білім беру ұйымы дербес әзірлейді.

      ЖОО-ның Ғылыми кеңесінің жұмысы және оны сайлау тәртібі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2007 жылғы 22 қарашадағы № 574 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5038 болып тіркелген) бекітілген Жоғары оқу орнының Ғылыми Кеңесі қызметінің үлгі ережесіне және оны сайлау тәртібіне сәйкес анықталады.

      7. Оқу жоспарларының барлық нысандарында пәндерді бірыңғай кодтау жүйесі қолданылады, ол оқу жоспарының әр пәніне және (немесе) модуліне тиісінше әріптік және сандық белгісімен код береді.

      8. Оқу пәнін және (немесе) модульді бірнеше академиялық кезенде меңгеруі игеріледі. Пәнді және (немесе) модульді зерделеу аяқталған соң, білім алушылар емтихан нысанында қорытынды бақылау тапсырады. Егер пән ұзақтығы екі және одан көп академиялық кезеңнен тұрса, әр академиялық кезеңнің соңында емтихан нысанында аралық бақылау өткізіледі. Кәсіптік практикалардың барлық түрлері, курстық жұмыстар (жобалар) және магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстары (тәжірибелік-зерттеу) қорғау арқылы бағаланады.

      9. Қосымша оқыту қажеттіліктерін қанағаттандыру, академиялық қарызды немесе оқу жоспарларындағы айырмашылықты жою, оқу пәндерін және (немесе) модульдерді зерделеу және студенттердің өз жоғары оқу орнында міндетті түрде қайта сынақ тапсыра отырып, басқа жоғары оқу орындарында кредиттерді игеру, үлгерімнің орта балын (GPA) көтеру үшін ұзақтығы кемінде 4 аптаны құрайтын жазғы семестр (бітірушілер курсын қоспағанда) енгізіледі.

      10. Оқу сабақтарының кестесінде әрбір курс, оның жекеленген ағындары мен оқу топтары үшін сабақ өтетін орындары, уақыты мен түрлері, сабақты өткізетін адамдар мен зерделенетін тақырыптар көрсетіледі.

      Оқу сабақтарының кестесі оқу жоспары мен бағдарламаларға сәйкес келеді, негізгі педагогикалық талаптарға жауап береді, пәнді және (немесе) модульдерді зерделеудің әзірленетін құрылымдық-логикалық сызбаларын ескере отырып, дайындалады.

      Оқу сабақтарының кестесіне өзгерістер оқу жұмысын бақылайтын ІІМ білім беру ұйымы бастығы орынбасарының рұқсатымен және дәйекті жазылған баянат (еркін нысандағы) негізінде енгізуге жол беріледі.

      11. Білім беру бағдарламалары ОӘК және ПОӘК, пәндердің және (немесе) модульдердің жұмыс оқу бағдарламалары (силлабустар) негізінде жүзеге асырылады.

      ОӘК және ПОӘК, пәндердің және (немесе) модульдердің жұмыс оқу бағдарламаларының (силлабустардың) нысанын, құрылымын ІІМ білім беру ұйымы дербес әзірлейді.

      ОӘК білім беру бағдарламасын, ЖОЖ, практиканың барлық түрлерін өту, білім алушылардың дипломдық жұмыстарды (жобаларды), магистрлік (докторлық) диссертацияларды (жобаларды) орындау, аттестаттау қорытындысын өткізу бойынша әдістемелік нұсқауларды қамтиды.

      ОӘК "Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында оқулық басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерді дайындау, сараптау, сынамақтан өткізу, басып шығару және оларға мониторинг жүргізу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2016 жылғы 13 қаңтардағы № 22 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13135 болып тіркелген) белгіленген талаптарға сәйкес әзірленеді.

      12. ПОӘК-ке өзгерістер мен толықтырулар енгізу парағы, пәннің және (немесе) модульдің үлгілік оқу бағдарламасы (міндетті компонент пәні үшін), пәннің және (немесе) модульдің жұмыс бағдарламасы (силлабус), пәнді және (немесе) модульді оқу-әдістемелік қамтамасыз ету картасы, дәрістердің тезистері, пәнді және (немесе) модульді зерделеу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар, бақылау, курстық жұмыстарды (жобаларды) және зертханалық практикумдарды (егер ол ЖОЖ көзделген болса), білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау және бақылау бойынша материалдарды, оқу сабақтарын бағдарламалық және мультимедиялық сүйемелдеуді, қолданылу мақсатын көрсете отырып мамандандырылған аудиториялардың, кабинеттердің, зертханалардың (егер олар болса) тізбесін қамтиды.

      ПОӘК кафедра отырысында қаралады және бекітіледі. ПОӘК әзірлеу, өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібін ІІМ білім беру ұйымдары дербес анықтайды. ПОӘК әзірлеу жаңадан енгізілген пәндер және (немесе) модульдер үшін көзделген. Өзгерістер мен толықтырулар қолданыстағы ПОӘК-ге енгізіледі.

      ПОӘК тиісті кафедрада сақталады. Мыналар: ПОӘК бекіту туралы кафедраның отырысының хаттамасы (үзінді-көшірме); ПОӘК-ге өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы парақ; пәннің және (немесе) модульдің жұмыс бағдарламасы (силлабус) басып шығарылған күйінде ұсынылады. ПОӘК-нің қалған элементтері электронды нұсқада сақталады. Сақталу тәртібі мемлекеттік құпияларды қорғау жөніндегі заңнаманың талаптарына сәйкес жүзеге асырылатын, таралуы шектеулі пәндер және (немесе) модульдер бойынша әзірленетін ПОӘК-ге бұл ереже қолданылмайды.

      Кафедра жұмыс оқу бағдарламасы (силлабус) негізінде кешенге енгізілген ПОӘК және оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді

      13. Барлық оқу пәндерінің және (немесе) модульдердің мазмұны жұмыс оқу жоспарларымен және бағдарламаларымен анықталады.

      14. Оқу жұмыс бағдарламасы (силлабус) МОӘК құрылымына кіреді, кафедра және ІІМ білім беру ұйымының оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қаралады.

      Оқу бағдарламасының (силлабус) құрылымы титулдық парақты, алғысөзді, зерделенетін пәннің және (немесе) модульдердің сипатын, оның мақсаты мен міндетін; тақырыптық жоспарларды; пәннің және (немесе) модульдердің мазмұнын (тақырыптық жоспарға сәйкес әрбір тақырыптың қысқаша сипатын); ұсынылған әдебиеттердің тізімін; сабақтардың тақырыптары көрсетілген жоспарларды, сабақ түрлерін, қаралатын сұрақтарды, міндеттердің түрлері мен мазмұнын (міндеттердің тақырыбы, түрлері және мазмұны көрсетіледі), пән және (немесе) модульдер бойынша тапсырмаларды беру және орындау кестесін, курстың саясаты мен рәсімін, аралық бақылаудың сұрақтары мен тапсырмаларын, қорытынды бақылауға сұрақтар мен тапсырмаларды (болған жағдайда) қамтиды.

      15. Біліктілікті арттыру және қайта даярлау курстарында оқу процесі оқытудың ұзақтығы мен мазмұнын айқындайтын оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      Оқу бағдарламаларын ІІМ білім беру ұйымдары дербес әзірлейді және ІІМ бейінді қызметтерімен және кадр бөлінісімен келісіледі.

      ІІМ кадр бөлінісі аумақтық бөліністер үшін ІІМ әскери, арнаулы оқу орындары қызметкерлерінің біліктілігін артыру және қайта даярлау жөніндегі жоспар-кестені әзірлейді.

      Жоспар-кесте аумақтық ішкі істер органдары өтінімдерінің негізінде қалыптастырылады.

      16. ІІМ білім беру ұйымдарында оқу сабақтарының мынадай негізгі түрлері белгіленеді: дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтар, зертханалық жұмыстар, оқу-жаттығулар, кәсіптік практиканың барлық түрлері. ІІО білім беру ұйымдарының шешімі бойынша енгізілетін оқу сабақтарының басқа да түрлері өткізіледі.

      17. ІІМ білім беру ұйымында мынадай негізгі есепке алу құжаттамасы жүргізіледі:

      1) қорытынды бақылау ведомосі;

      2) жиынтық қорытынды ведомосi;

      3) кафедраның оқу сабақтарына өзара қатысуын есепке алу журналы, мұнда сабаққа қатысушы мен сабақты өткізушінің аты-жөні мен лауазымы, сабаққа қатысудың мақсаты мен мерзімі, пән атауы және тақырыбы, сабақты өткізу ұзақтығы, өткізу орны, сабақтың қысқаша сипаты көрсетіледі. Журналда сабаққа қатысу бойынша нәтижелер, сабаққа қатысушының алған оң тәжірибесі мен ерекше көзқарасы жазылады;

      4) диплом бланкілерін есепке алу журналы;

      5) транскрипт;

      6) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі немесе ІІО білім беру ұйымдарының шешімі бойынша басқа да құжаттама.

      18. ІІМ білім беру ұйымдары оқу, оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу, тәрбие жұмыстары, біліктілікті арттыру, практикамен байланыс, қызмет өткеру және басқа да жұмыс түрлері қамтылған әртүрлі жұмыстардың еңбек сыйымдылығына олардың күрделілігін ескере отырып, нормативтерді дербес белгілейді. Жұмыстардың жалпы көлемі оқу жылы бойы 1840 сағаттан аспауы тиіс.

3-тарау. ІІМ-нің әскери, арнаулы оқу орындарында оқу процесін жүзеге асыру тәртібі

      19. ІІМ білім беру ұйымдарында оқу процесі осы Қағидаларға сәйкес оқу оқытудың кредиттік технологиясы және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2021 жылғы 28 сәуірдегі № 245 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 22653 болып тіркелген) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында қашықтан оқыту бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларына сәйкес қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша жүзеге асырылады.

      20. Кредиттік оқыту технологиясы білім алушы мен оқытушының оқу жұмысы көлемінің біріздендірілген өлшем бірлігі ретінде кредитті қолдану арқылы, білім алушының пәндерді және (немесе) модульдерді реттілікпен оқуын өз бетінше жоспарлауы негізінде жүзеге асырылады.

      21. ІІМ білім беру ұйымдарында оқытудың кредиттік технологиясы кезінде оқу жұмысының еңбек сыйымдылығын есепке алу кредитпен өлшенетін оқытылатын материалдың көлемі бойынша жүзеге асырылады.

      22. Бір кредиттің еңбек сыйымдылығын ЖЖББС белгілейді.

      23. Оқытудың кредиттік технологиясы білім берудің барлық деңгейлері бойынша бұрын меңгерілген кредиттердің өспелі есебін білдіретін жинақтаушы болып табылады.

      24. Білім беру бағдарламаларының мазмұны тиісті МЖМБС-да белгіленеді және оқу жоспарлары мен бағдарламалары арқылы іске асырылады.

      25. ІІМ білім беру ұйымы оқу процесін ақпараттық көздермен: оқулықтармен, оқу құралдарымен, оқу пәндері және (немесе) модульдері бойынша әдістемелік құралдармен және әзірлемелермен, белсенді тарату материалдарымен және дербес жұмыстар жөніндегі нұсқаулармен, электронды оқулықтармен, желілік білім ресурстарына қолжетімдікпен толық көлемде қамтамасыз етіледі.

      26. ІІМ білім беру ұйымдарында кредиттік технологияны пайдалана отырып оқу процесін ұйымдастырудың негізгі міндеттері:

      1) білім көлемін біріздендіру;

      2) білім алушылардың теориялық білімі мен практикалық машықтарын игеру үшін барынша жағдай жасау;

      3) білім алушылардың өзіндік жұмыстарының рөлі мен тиімділігін күшейту;

      4) білім алушының оқудағы шынайы жетістіктерін оларды тиімді бақылау рәсімдері негізінде анықтау болып табылады.

      27. Оқытудың кредиттік технологиясы:

      1) білім алушылар мен оқытушылардың әрбір пән және (немесе) модуль бойынша еңбек шығынын бағалау үшін кредиттер жүйесін енгізуді;

      2) оқытудың интерактивті әдістерін пайдалануды;

      3) білім беру бағдарламаларын меңгеруде білім алушылардың өзіндік жұмыстарын жандандыруды;

      4) факультеттің (бөлім) және кафедралардың оқу процесін ұйымдастырудағы академиялық еркіндігін, білім беру бағдарламаларын қалыптастыруды;

      5) оқу процесін қағаз және электронды тасымалдағыштардағы барлық қажетті оқу және әдістемелік материалдармен қамтамасыз етуді;

      6) білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бақылаудың тиімді әдістерін;

      7) әрбір оқу пәні және (немесе) модульдер бойынша білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесін пайдалануды қамтиды.

      28. Профессорлық-оқытушылық құрамның педагогикалық жүктемесін жоспарлау академиялық сағатпен немесе кредитпен жүзеге асырылады. Бұл ретте аудиториялық сабақтардағы педагогикалық жүктеме оқытушының ағыммен, топпен, кіші топпен байланыстық жұмыс уақыты бойынша есептеледі.

      Әрбір білім алушымен жеке жұмыс түрлеріне жұмсалатын уақыт шығыны (білім алушының өзіндік жұмысының (бұдан әрі – БӨЖ) тапсырмаларын, курстық жұмыстарды (жобаларды), емтихан қабылдау, оның ішінде мемлекеттік атестаттау комиссияның (бұдан әрі – МАК) құрамында, бітіруші курс жұмыстарына жетекшілік ету) ІІМ білім беру ұйымдары дербес бекіткен уақыт нормасы негізінде есептеледі.

      29. Аудиториялық жұмыстың бір академиялық сағаты кем дегенде 40 минутты құрайды.

      30. Практикалардың ұзақтығын білім беру ұйымы МЖББС және білім беру бағдарламаларына сәйкес дербес айқындайды.

      31. Білім алушыларды қорытынды аттестаттауды және магистранттар мен докторанттардың ғылыми-зерттеу (эксперименттік-зерттеу) жұмыстарын жоспарлауды МЖББС және білім беру бағдарламаларына сәйкес ІІМ білім беру ұйымы дербес жүзеге асырады.

      32. Оқу сабақтары негізінен белсенді шығармашылық нысандарда (кейсстади, іскерлік ойындар, тренингтер, диспуттар, дөңгелек үстелдер, семинарлар) жүргізіледі.

      Академиялық ағым мен топтың толығуын ІІМ білім беру ұйымы дербес анықтайды.

      33. Оқытудың кредиттік технологиясы кезінде білім алушылардың өзіндік жұмысы екі бөлімге бөлінеді: оқытушының жетекшілігімен орындалатын өзіндік жұмыс (БОӨЖ) және толығымен өзі орындайтын жұмыс (ӨБӨЖ – БӨЖ).

      БӨЖ-дің барлық көлемі білім алушылардан күнделікті өзіндік жұмысты талап ететін тапсырмалармен расталады.

      34. Магистранттың оқытушының жетекшілігімен орындалатын өзіндік жұмысы (бұдан әрі – МОӨЖ) және докторанттың оқытушының жетекшілігімен орындалатын өзіндік жұмысы (бұдан әрі – ДОӨЖ) БӨЖ жалпы көлемінде білім беру ұйымы дербес анықтайды.

      БОӨЖ білім алушылардың оқытушымен байланыстылығы аудиториялық жұмыс түрі болып табылады.

      Оқу бағдарламаларына анағұрлым қиын сұрақтар, үй тапсырмаларын орындау, курстық жобаларды (жұмыстарды) орындау бойынша консультациялар, семестрлік жұмысты, есептер және БӨЖ тапсырмаларының басқа да түрлерін бақылау БОӨЖ-ға кіреді.

      35. Білім беру бағдарламасын іске асырудың сапасын арттыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау объективтілігін қамтамасыз ету мақсатында оқу процесіне және қорытынды бақылауға бөлінеді.

      36. Білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бақылау жүйесін ұйымдастыруды білім беру сапасын мониторингтеу және бақылау (бағалау) бөліністері жүзеге асырады.

      37. Білім беру сапасын мониторингтеу және бақылау (бағалау) бөліністері білім алушылардың оқу жетістіктерінің тарихын оқу кезеңі бойы жүргізеді, ол осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша транскрипте айқындалады.

      38. Транскрипт білім алушының кез-келген оқу кезеңінде сұрауы бойынша беріледі.

      39. Оқытушы ағымдағы және аралық бақылаудың барлық түрлерін жүргізеді және білім алушының ағымдағы үлгеріміне сәйкес келетін (ағымдағы орташа арифметикалық бағасы және аралық бақылау) баға шығарады. Бұл ретте білім алушының оқу жетістіктері әрбір орындаған тапсырмасы үшін 100 балдық шкала бойынша бағаланады.

      40. Оң қорытынды баға тиісті пән бойынша белгіленген кредит санымен игерілген кредиттерді толықтыруға негіз болады және білім алушының транскриптіне жазылады.

      Білім алушылар қорытынды бақылаудан (емтиханнан) "қанағаттанарлықсыз" деген баға алған жағдайда пән бойынша қорытынды баға есептелмейді.

      41. Пән бойынша академиялық берешегі бар білім алушы, келесі академиялық кезеңде немесе жазғы семестрде қайтадан осы пәнді дербес өзі өтеді, ағымдағы бақылаудың барлық талаптарын орындайды, рұқсат алады және қорытынды бақылау тапсырады.

      42. Білім беру сапасын мониторингтеу және бақылау (бағалау) бөлінісі оқу жылының қорытындысы бойынша жаздық семестр нәтижелерін есепке ала отырып, білім алушылардың оқу жетістіктері деңгейінің орташа үлгерім балын (GPA) есептейді.

      43. Курстан курсқа көшіру үшін көшіру балын – білім алушыны келесі курсқа көшіруге рұқсат беретін үлгерімнің ең төменгі орта балы мәнін курстар бойынша ІІМ білім беру ұйымдары дербес белгілейді.

      44. Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламасын меңгерген және қорытынды аттестаттаудан өткен білім алушыларға тиісті білім беру бағдарламасы бойынша бакалавр, магистр дәрежесі немесе бейіні бойынша доктор, (PhD) философия докторы дәрежесі және диплом мен транскрипт беріледі.

4-тарау. ІІМ-нің әскери, арнаулы оқу орындарының оқу-әдістемелік және ғылыми - әдістемелік қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру тәртібі

      45. ІІМ білім беру ұйымдарында оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс "Білім туралы" Заңға сәйкес ұйымдастырылады және білім мен ғылымды интеграциялау, профессорлық-оқытушы құрамның білім беру ұйымдарында және тиісті инфрақұрылымдарында біліктілік арттыруды қамтамасыз ету мақсатында жүзеге асырылады.

      46. Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша білім беру, сонымен қатар ІІО-ға қызметке кандидаттарды арнайы бастапқы оқытудың білім беру бағдарламаларын іске асыратын ІІМ білім беру ұйымдарындағы оқуәдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс мынадай бағыттардан тұрады:

      1) білім беруді ақпараттандыру мен озық педагогикалық тәжірибені тарату және қорыту бойынша іс-шаралар өткізу;

      2) оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың білім алушылардың ағымдық үлгеріміне тигізетін әсерін талдау;

      3) білім алушылардың өзіндік жұмысын әдістемелік қамтамасыз етуді дайындау;

      4) білім беру процесін ІІМ ведомстволарының ғылыми және практикалық қажеттіліктерін есепке ала отырып, перспективті жоспарлауды ұйымдастыру;

      5) оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс құжаттарын оқытудың қазіргі замаңғы технологиялары бойынша дайындау және енгізу;

      6) ғылыми жобаларды, ғылыми-әдістемелік әзірлемелерді дайындап, конкурстарға қатыстыру және олардың нәтижелерін ІІО-ның практикалық қызметіне, норма шығару, сонымен қатар оқу процесіне енгізу;

      7) білім берудің оқу-материалдық, дидактикалық-әдістемелік құралдарын дайындау және енгізу;

      8) оқулықтарды, оқу құралдарын, оқу-әдістемелік құралдарды, диссертацияларды, монографияларды, ғылыми мақалаларды, ғылымиәдістемелік әзірлемелерді, жобаларды сараптау;

      9) білім беру процесін оқу әдебиетімен және ғылыми-әдістемелік әзірлемелермен қамтамасыз ету мониторингін жүзеге асыру;

      10) ұқсас мамандықтар бойынша оқу бағдарламаларын біріздендіру бойынша ұсыным енгізу;

      11) нормативтік-құқықтық актілерді, жоғарғы және жоғарғы оқу орыннан кейінгі білім беру мамандықтарын жіктеуіштерді, МЖМБС жетілдіру бойынша ұсынымдар енгізу;

      12) оқу процесіне қазіргі заманғы оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік, дидактикалық материалдарды, оқытудың автоматтандырылған жүйесін бағдарламалық қамтамасыз етуді, ақпараттық қамтамасыз ету жүйелерін, ақпараттық-кітапханалық жүйені енгізу;

      13) оқу бағдарламаларын дайындау, үлгілік оқу бағдарламаларының жобаларын дайындауға қатысу;

      14) пән бойынша жұмыс оқу жоспарлары мен силлабустарға мемлекеттік білім берудің жалпы міндетті стандарт талаптарын есепке ала отырып, сараптама жасау;

      15) оқулықтарды, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік кешендерді, оқу құралдарын, басқа да оқу-әдістемелік әдебиеттерді, оның ішінде электронды тасымалдағыштардағы және дидактикалық материалдарды дайындау;

      16) оқытудың сапасын, білім алушының оқу жетістіктері деңгейін талдау;

      17) ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жетілдіру жөніндегі тақырыптық ғылыми семинарларды, конференцияларды, вебинарларды, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік кеңестерді ұйымдастыру және өткізу;

      18) магистранттардың, докторанттардың ғылыми-зерттеу, ғылымиәдістемелік жұмыстарының нысандары мен мазмұнына талдау жасау, бағытбағдар беру, ұйымдастыру;

      19) магистранттарды, докторанттарды дайындауды жүзеге асыру және ұйымдастыру.

      47. ІІМ білім беру ұйымдарының оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстарына ІІМ білім беру ұйымы бастығының оқу жұмысы жөніндегі орынбасары тікелей жетекшілік етуді жүзеге асырады.

      ІІМ білім беру ұйымдарының құрылымдық бөліністерінің оқу-әдістемелік жұмыстарына жалпы жетекшілікті сайланбалы өкілдік органдар - әдістемелік кеңестер жүзеге асырады.

      Әдістемелік кеңестерді құру тәртібі мен қызметін, құрамы мен өкілеттігін ІІМ білім беру ұйымы дербес анықтайды.

      48. Оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс оқу процесін үйлестіретін, жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша білім беру, ІІО-ға қызметке кандидаттарды арнайы бастапқы оқыту бағдарламаларын іске асыратын ІІМ білім беру ұйымдарының барлық құрылымдық бөліністерінде (әдістемелік бірлестіктерде, әдістемелік комиссияларда, бөлімшелерде, бөлімдерде, кафедраларда, факультеттерде, институтттарда), оқу-әдістемелік жұмыс жөніндегі құрылымдық бөліністерде (оқу-әдістемелік бөлім (басқарма), орталық, кабинет) жүзеге асырылады.

      49. ІІМ білім беру ұйымдарының құрылымдық бөліністері мынадай оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асырады:

      1) институттардың, факультеттердің, кафедралардың, бөлімдердің, бөлімшелердің оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыстарына жетекшілік ету;

      2) оқу-әдістемелік және оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарға сараптама жасап, оларды әдістемелік кеңестерде қарау үшін ұсыну;

      3) оқу-тәрбие процесінің, әдістемелік жұмыстың жай-күйін талдау және оларды жетілдіру бойынша ұсынымдарды дайындау;

      4) оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік өнімдерді талдау және басылымға ұсыну.

      50. Ұжымдық әдістемелік жұмыстардың нысандары кафедралардың әдістемелік комиссиялары, семинарлар мен конференциялар болып табылады.

      Әдістемелік пәндік комиссияның қызметі кафедраның жұмыс жоспары негізінде жүзеге асырылады. Әдістемелік пәндік комиссия отырысының хаттамасы кафедра, цикл отырысы хаттамасына қосымша болып табылады.

      51. ІІМ білім беру ұйымдарында әдістемелік комиссияға жетекшілік етуді анағұрлым тәжірибелі оқытушылар арасынан тағайындалған төрағалар жүзеге асырады. Кафедралардың әдістемелік пәндік комиссиясының жұмысына басқа бөлімшелердің қызметкерлері тартылуы мүмкін.

      52. Оқу-әдістемелік құжаттаманы ІІМ білім беру ұйымдарының тиісті құрылымдық бөліністері әзірлейді, білім беру ұйымдарының әдістемелік комиссияларында, кафедраларында, әдістемелік кеңестерінде талқылаудан өтеді.

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігінің
әскери, арнаулы оқу
орындарында оқу процесін,
оқу-әдістемелік және ғылыми-
әдістемелік қызметті
ұйымдастыру және жүзеге
асыру қағидаларына
қосымша
  Нысан

      ________________________________________________________________________

      (жоғары оқу орнының атауы/ the name of High Educational Estabishment/

      ________________________________________________________________________

      наименование высшего учебного заведения)

      ________________________________________________________________________

      Транскрипт /The transcript/ Транскрипт

      Серия №

      Т.А.Ә./Name/Ф.И.О.

      _______________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

                              Факультеті/Faculty/Факультет

      _______________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      Білім беру бағдарламасы/ Education programm/Образовательная программа _______

      _______________________________________________________________________

      Түскен жылы/Year/Год поступления ________________________________________

      Оқу тілі/Language/Язык ___________________________________________________

Пәндердің аталуы/Courses/Наименование дисциплины

Кредит саны/
Credit hours/
Количество кредитов

Бaғa/Grade/Оценка

Пайызбен/
In persent/
В процентах/

Әріптік/
Аlphabetіс/
Буквенная

Балмен/
In points/
В баллах

Дәстүрлі жүйемен/
Traditional/
Традиционная

1

2

3

4

5

6

7















      Кәсіптік практикадан өтті/Has passed professional practice/Прошел профессиональные практики

Кәсіптік практикалардың түрлері/
The form of professional practice/
Виды профессиональных практик

Практикадан өту кезеңі/
The period of passage of practice/
Период прохождения практики

Кредит саны/
Credit hours/
Количество кредитов

Баға/Grade/Оценка

Пайызбен/
In persent/
В процентах

Әріптік/
Alphabetic/
Буквенная

Балмен/
In points/
В баллах

Дәстүрлі жүйемен/
Traditional/
Традиционная





























      Білім алушыларды қорытынды аттестаттау/Final state attestation/ Итоговая аттестация обучающихся

Мемлекеттік емтиханды
тапсырды/
Has passed the state examinations/
Сдал государственные экзамены

МАК-тың хаттамасының күні және нөмірі/
Date and number of the report of SAC/
Дата и номер протокола ГАК

Баға/Grade/Оценка

Пайызбен/
In persent/
В процентах

Әріптік/
Alphabetic/
Буквенная

Балмен/
In points/
В баллах

Дәстүрлі жүйемен/
Traditional/
Традиционная

Мамандық бойынша/
On a speciality/
По специальности






Пәндер бойынша/
On disciplines/
По дисциплинам












      Қорытынды жұмысты орындады және қорғады/Has executed and has defended degree work/Выполнил(а) и защитил(а) выпускную работу

Қорытынды жұмыстың тақырыбы/
Theme of degree work/
Тема выпускной работы

МАК күні және нөмірі/
Date and number of the report of SAC/
Дата и номер протокола ГАК

Кредит саны/
Credit hours/
Количество кредитов

Баға/Grade/Оценка

Пайызбен/
In persent/
В процентах

Әріптік/
Alphabetic/
Буквенная

Балмен/
In points/
в баллах

Дәстурлі жүйемен/
Traditional/
Традиционная








      Жалпы кредит саны/ Total Hours Passed/Общее число кредитов __________

      GPA _____________________________________________________________

      ЖОО бастығы /RECTOR/ Начальник ВУЗа (қолы/signature/подпись)

      Факультет бастығы /the DEAN/

      Начальник факультета (қолы/signature/подпись)

      Хатшы /SECRETARY/Секретарь (қолы/signature/подпись)

      М.О М.П. тipкeу №/registration №/регистрационный №______

      20____жылғы/year/год "___" ____________

О внесении изменений в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 22 января 2016 года № 52 "Об утверждении Правил организации и осуществления учебного процесса, учебно-методической и научно-методической деятельности в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 16 октября 2024 года № 811. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 октября 2024 года № 35277

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 22 января 2016 года № 52 "Об утверждении Правил организации и осуществления учебного процесса, учебно-методической и научно-методической деятельности в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 13201) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 4) статьи 5-1 Закона Республики Казахстан "Об образовании", ПРИКАЗЫВАЮ:";

      Правила организации и осуществления учебного процесса, учебно-методической и научно-методической деятельности в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту кадровой политики Министерства внутренних дел Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение пяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представить в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведения об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктом 1) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
Е. Саденов

  Приложение к приказу
Министр внутренних дел
Республики Казахстан
от 16 октября 2024 года № 811
  Утверждены
приказом Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 22 января 2016 года № 52

Правила организации и осуществления учебного процесса, учебно-методической и научно-методической деятельности в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан

Глава 1. Основные положения

      1. Настоящие Правила организации и осуществления учебного процесса, учебно-методической и научно-методической деятельности в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 4) статьи 5-1 Закона Республики Казахстан "Об образовании" (далее - Закон "Об образовании") и определяют порядок организации и осуществления учебного процесса, учебно-методической и научно-методической деятельности в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – организации образования МВД).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) академический календарь – календарь проведения учебных и контрольных мероприятий, практик в течение учебного года с указанием дней отдыха (каникул и праздников), который утверждается начальником организации образования МВД на основании решения Ученого совета. Учебный год состоит из академических периодов, периодов промежуточной аттестации, каникул и практик. На выпускном курсе в учебный год включается период итоговой аттестации. Академический период (семестр, триместр, квартал) и его продолжительность организации образования МВД устанавливают самостоятельно;

      2) курсант – лицо, обучающееся в военном, специальном учебном заведении по образовательным программам высшего образования;

      3) научно-методическая работа – вид деятельности, основанный на достижениях науки и передового педагогического опыта и направленный на совершенствование функционирования и развития системы непрерывного образования;

      4) лекция – вид учебного занятия, составляющий основу теоретической подготовки обучающихся. Лекции представляют систематизированные основы научных знаний по дисциплине и (или) модулю, раскрывающие состояние и перспективы развития соответствующей области научного знания, концентрирующие внимание обучающихся на наиболее сложных вопросах, стимулирующие их активную познавательную деятельность и способствующие к формированию творческого мышления;

      5) рабочий учебный план (далее – РУП) – учебный документ, разрабатываемый организацией образования МВД самостоятельно на основе образовательной программы и квалификационных требований, характеристик;

      6) рабочая учебная программа (силлабус) – документ, разрабатываемый организацией образования МВД самостоятельно по всем дисциплинам и (или) модулям образовательной программы;

      7) лабораторная работа – вид учебного занятия, связующего теорию и практику, проводимый в целях практического освоения обучающимися научно-теоретических положений изучаемой дисциплины и (или) модуля, овладения ими техникой экспериментальных исследований и анализа полученных результатов, привития навыков работы с лабораторными установками, контрольно-измерительными приборами и вычислительной техникой;

      8) профессиональная практика – вид учебной деятельности, направленной на закрепление теоретических знаний, умений, приобретение и развитие практических навыков и компетенций в процессе выполнения определенных видов работ, связанных с будущей профессиональной деятельностью в органах внутренних дел (далее – ОВД);

      9) учебно-методический комплекс образовательной программы (далее – УМК) – совокупность документов, содержащих методические указания по прохождению профессиональных практик, по выполнению дипломных работ (проектов), магистерских (докторских) диссертаций (проектов), и по итоговой аттестации обучающихся;

      10) учебно-методическая работа – это деятельность организации образования МВД по обеспечению образовательного процесса психолого-педагогическими, дидактико-методическими и учебно-материальными объектами для достижения его обучающих, воспитательных и развивающих целей;

      11) учения – форма практического обучения, способствующего проверке, уточнению и закреплению теоретических знаний и привитию обучающимся навыков в выполнении оперативно-служебных задач. Учения проводятся по специально разработанному плану (сценарию), в котором определяются тема, учебные цели, участники, район (место) и время проведения, даются краткие организационно-методические указания. При проведении учений с привлечением практических работников план согласовывается с руководством практических ОВД;

      12) учебный процесс – система организационных и дидактических мероприятий, направленных на реализацию содержания образования в организациях образования МВД;

      13) ученый совет – высший коллегиальный орган управления организации образования МВД, осуществляющий руководство по вопросам научной и учебно-методической деятельности;

      14) расписание учебных занятий – документ, связывающий в единую систему звенья и элементы учебного процесса и регламентирующий учебную работу обучающихся, профессорско-преподавательского состава и учебно-вспомогательного персонала. Расписание учебных занятий утверждается заместителем начальника организации образования МВД и доводится до сведения обучающихся и преподавателей не позднее, чем за две недели до начала учебного процесса;

      15) учебно-методический комплекс дисциплины (далее – УМКД) – совокупность единичных учебных и методических материалов, направленных на обеспечение освоения обучающимися содержания учебных дисциплин и (или) модулей, который разрабатывается на основе рабочей учебной программы (силлабуса);

      16) практическое занятие – вид учебного занятия проводимого для углубления, расширения и конкретизации теоретических знаний, полученных на лекционных и семинарских занятиях до уровня их практического использования;

      17) семинар – вид учебного занятия, проводимого по наиболее сложным вопросам (темам, разделам) учебной дисциплины и имеющий целью углубленного изучения содержания учебной дисциплины и (или) модуля, привитие обучающимся навыков самостоятельного поиска и анализа учебной информации;

      18) транскрипт (Transcript) – документ, содержащий перечень освоенных дисциплин и (или) модулей, и других видов учебной работы за соответствующий период обучения с указанием кредитов и оценок;

      19) типовая учебная программа (далее – ТУПр) – учебный документ дисциплины обязательного компонента образовательной программы, который определяет содержание, объем, рекомендуемую литературу в соответствии с подпунктом 5-2) статьи 5 Закона "Об образовании".

Глава 2. Порядок организации учебного процесса в военных, специальных учебных заведениях МВД

      3. Организации образования МВД осуществляют подготовку специалистов с высшим и послевузовским образованием в соответствии с:

      1) перечнем образовательных программ, реализуемых в организациях образования МВД;

      2) государственными общеобязательными стандартами высшего и послевузовского образования, утвержденными приказом Министра науки и высшего образования Республики Казахстан от 20 июля 2022 года № 2 "Об утверждении государственных общеобязательных стандартов высшего и послевузовского образования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 28916) (далее - ГОСО);

      3) академическим календарем;

      4) образовательными программами и рабочими учебными планами;

      5) типовыми и рабочими учебными программами по дисциплинам и (или) модулям.

      4. Учебный процесс в организациях образования МВД осуществляется посредством избрания содержания образования, планирования учебного процесса, выбора форм и методов проведения учебных занятий, самостоятельной работы обучающихся, форм текущего, промежуточного и итогового контроля учебных достижений обучающихся.

      5. Структура содержания образования определяется ГОСО, рабочими учебными планами и программами, объемом учебной нагрузки, продолжительностью академических периодов, видами академических занятий, объемом учебного материала.

      Структура образовательных программ формируется из различных видов учебной работы, определяющих содержание образования, и отражает их соотношение, измерение и учет.

      6. Планирование и организация учебного процесса осуществляются в соответствии с образовательными программами высшего и послевузовского образования, утвержденными приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 14 ноября 2018 года № 764 "Об утверждении Перечня образовательных программ, реализуемых в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 17755), а также РУП, академическим календарем, расписанием занятий.

      В РУП определяется перечень и трудоемкость каждой учебной дисциплины и (или) модуля обязательного компонента и вузовского компонента в кредитах, порядок их изучения, виды учебных занятий и формы контроля.

      РУП разрабатывается на учебный год обучения и утверждается начальником организации образования МВД на основании решения Ученого совета. РУП служит основой для расчета трудоемкости учебной работы преподавателя.

      Форма и структура РУП разрабатываются организацией образования МВД самостоятельно.

      Деятельность Ученого совета высшего учебного заведения (далее - ВУЗ) и порядок его избрания определяются в соответствии с Типовыми правилами деятельности Ученого совета высшего учебного заведения и порядок его избрания, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 22 ноября 2007 года № 574 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5038).

      7. Во всех формах учебных планов используется единая система кодировки дисциплин, предусматривающая присвоение каждой учебной дисциплине и (или) модулю учебного плана соответствующего кода в символах буквенного и цифрового выражения.

      8. Освоение учебной дисциплины и (или) модуля производится в течение нескольких академических периодов. По завершению изучения дисциплины и (или) модуля обучающиеся сдают итоговой контроль в форме экзамена. Если дисциплина имеет продолжительность два и более академических периодов, по завершению каждого академического периода проводится промежуточный контроль в форме экзамена. Все виды профессиональных практик, курсовых работ (проектов) курсантов и научно-исследовательской (экспериментально-исследовательской) работы магистрантов, докторантов оцениваются посредством защиты.

      9. Летний семестр (за исключением выпускного курса) вводится продолжительностью не менее 4 недель для удовлетворения потребностей в дополнительном обучении, ликвидации академической задолженности или разницы в учебных планах при переводе из других ВУЗов, изучения учебных дисциплин и (или) модулей и освоения кредитов обучающихся в других ВУЗах с обязательным их перезачетом в своем ВУЗе, повышения среднего балла успеваемости (GPA).

      10. В расписании учебных занятий содержится полная информация о времени, месте и виде занятий для каждого курса, отдельных его потоков и учебных групп, с указанием лиц, проводящих занятия и изучаемых тем.

      Расписание учебных занятий соответствует учебному плану и программам, отвечает основным педагогическим требованиям и составляется с учетом разрабатываемых структурно-логических схем изучения дисциплин и (или) модулей.

      Изменения в расписании учебных занятий производится только в исключительных случаях на основании мотивированного рапорта (в произвольной форме) и с разрешения заместителя начальника организации образования МВД, курирующего учебную работу.

      11. Реализация образовательных программ осуществляется на основе УМК и УМКД, рабочих учебных программ (силлабусов) дисциплин и (или) модулей.

      Форма, структура УМК и УМКД, рабочих учебных программ (силлабусов) дисциплин и (или) модулей разрабатывается организацией образования МВД самостоятельно.

      УМК включает образовательную программу, РУП, методические указания по прохождению всех видов профессиональных практик, выполнению дипломных работ (проектов), магистерских (докторских) диссертаций (проектов), проведению итоговой аттестации обучающихся.

      УМК разрабатывается в соответствии с приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 13 января 2016 года № 22 "Об утверждении Правил организации работ по подготовке, экспертизе, апробации, изданию и проведению мониторинга учебных изданий и учебно-методических комплексов в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 13135).

      12. УМКД включает лист внесения изменений и дополнений в УМКД, типовую учебную программу дисциплины и (или) модуля (для дисциплин обязательного компонента), рабочую программу дисциплины и (или) модуля (силлабус), карту учебно-методической обеспеченности дисциплины и (или) модуля, тезисы лекций, методические рекомендации по изучению дисциплины и (или) модуля, методические указания по выполнению контрольных, курсовых работ (проектов) и лабораторных практикумов (при предусмотрении в РУПл), материалы по контролю и оценке учебных достижений обучающихся, программное и мультимедийное сопровождение учебных занятий, перечень специализированных аудиторий, кабинетов, лабораторий (при их наличии) с описанием целей их использования.

      УМКД рассматривается и утверждается на заседании кафедры. Разработка, внесение изменений и дополнений в УМКД устанавливается организацией образования МВД самостоятельно. Разработка УМКД предусматривается для вновь вводимых дисциплин и (или) модулей. Изменения и дополнения вносятся в существующие УМКД.

      УМКД хранится на соответствующей кафедре. В распечатанном виде представляются протокол (выписка) заседания кафедры об утверждении УМКД, лист внесения изменений и дополнений в УМКД, рабочая программа дисциплины и (или) модуля (силлабус). Остальные элементы УМКД хранятся в электронном виде. Исключение составляют УМКД, разрабатываемые по дисциплинам и (или) модулям с ограничительным грифом распространения, хранение которых осуществляется в соответствии с требованиями законодательства по защите государственных секретов.

      Кафедра разрабатывает УМКД и учебно-методические материалы, включенные в комплекс на основе рабочей учебной программы (силлабуса).

      13. Содержание всех учебных дисциплин и (или) модулей определяется рабочими учебными планами и программами.

      14. Рабочая учебная программа (силлабус) входит в структуру УМКД, рассматривается на заседании кафедры и на заседании учебно-методического совета организации образования МВД.

      Структура учебной программы включает в себя титульный лист, предисловие, описание изучаемой дисциплины и (или) модулей, ее цели и задачи, тематический план, содержание дисциплины и (или) модулей (краткое описание каждой темы согласно тематическому плану), список рекомендуемой литературы, планы занятий с указанием темы, вида занятия, рассматриваемых вопросов, вида и содержания заданий, рекомендуемой литературы, планы самостоятельной работы обучающихся (с указанием темы, вида и содержания заданий), график выполнения и сдачи заданий по дисциплине и (или) модулей, политика и процедура курса, вопросы и задания к рубежному контролю, вопросы и задания (при наличии) к итоговому контролю.

      15. Учебный процесс на курсах повышения квалификации и переподготовки осуществляется в соответствии с учебными программами, которые определяют продолжительность и содержание обучения.

      Учебные программы разрабатываются организацией образования МВД самостоятельно, согласовываются с профильными службами и кадровым подразделением МВД.

      Кадровое подразделение МВД разрабатывает для территориальных подразделений план-график по повышению квалификации и переподготовки сотрудников в военных, специальных учебных заведениях МВД.

      План-график формируется на основании заявок териториальных органов внутренних дел.

      16. В организациях образования МВД устанавливаются следующие основные виды учебных занятий: лекции, семинары, практические занятия, лабораторные работы, учения, все виды профессиональных практик. Проводятся и другие виды учебных занятий, вводимые по решению организации образования МВД.

      17. В организации образования МВД ведется следующая основная учетная документация:

      1) ведомость итогового контроля;

      2) сводная итоговая ведомость;

      3) журнал учета взаимных посещений учебных занятий кафедры, в котором указывается должность, звание и фамилия как посетившего, так и проводившего занятие, кроме этого указывается дата и цель посещения, дисциплина и тема с указанием продолжительности занятия, места проведения и краткое описание занятия. В журнале учета взаимных посещений учебных занятий кафедры отражаются результаты по посещениям занятий, положительный опыт и мнения посетившего занятие.

      4) журнал учета бланков дипломов;

      5) транскрипт;

      6) иная документация по решению МВД или организаций образования МВД.

      18. Организации образования МВД устанавливают нормативы трудоемкости различных видов работ, исходя из их сложности, которые включают в себя учебную, учебно-методическую, научно-исследовательскую, воспитательную работы, повышение квалификации, связь с практикой, несение службы и иные виды работ. Общий объем работ не превышает 1840 часов в течение учебного года.

Глава 3. Порядок осуществления учебного процесса в военных, специальных учебных заведениях МВД

      19. В организациях образования МВД учебный процесс осуществляется по кредитной технологии обучения в соответствии с настоящими Правилами и дистанционной технологии обучения в соответствии с Правилами организации учебного процесса по дистанционному обучению в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан, утвержденными приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 28 апреля 2021 года № 245 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 22653).

      20. Кредитная технология обучения в организациях образования МВД осуществляется на основе планирования последовательности изучения дисциплин и (или) модулей с использованием кредита как унифицированной единицы измерения объема учебной работы преподавателя и обучающегося.

      21. При кредитной технологии обучения учет трудоемкости учебной работы осуществляется по объему преподаваемого материала, измеряемого в кредитах.

      22. Трудоемкость одного кредита устанавливается ГОСО.

      23. Кредитная технология обучения является накопительной, что означает нарастающий учет ранее освоенных кредитов по всем уровням образования.

      24. Содержание образовательных программ устанавливается соответствующими ГОСО и реализуется через учебные планы и программы.

      25. Организация образования МВД обеспечивает учебный процесс в полном объеме информационными источниками: учебниками, учебными пособиями, методическими пособиями и разработками по учебным дисциплинам и (или) модулям, активными раздаточными материалами и указаниями по самостоятельной работе, электронными учебниками, доступом к сетевым образовательным ресурсам.

      26. Основными задачами организации учебного процесса с использованием кредитной технологии в организациях образования МВД являются:

      1) унификация объема знаний;

      2) создание условий для максимального освоения теоретических знаний и практических навыков обучающихся;

      3) усиление роли и эффективности самостоятельной работы обучающихся;

      4) выявление реальных учебных достижений обучающихся на основе эффективной процедуры их контроля.

      27. Кредитная технология обучения включает:

      1) введение системы кредитов для оценки трудозатрат обучающихся и преподавателей по каждой дисциплине и (или) модулю;

      2) использование интерактивных методов обучения;

      3) активизацию самостоятельной работы обучающихся в освоении образовательной программы;

      4) академическую свободу факультета (отделения) и кафедр в организации учебного процесса, формировании образовательных программ;

      5) обеспечение учебного процесса всеми необходимыми учебными и методическими материалами на бумажных и электронных носителях;

      6) эффективные методы контроля учебных достижений обучающихся;

      7) использование балльно-рейтинговой системы оценки учета учебных достижений обучающихся по каждой учебной дисциплине и (или) модулей.

      28. Планирование педагогической нагрузки профессорско-преподавательского состава осуществляется в академических часах или кредитах. При этом педагогическая нагрузка на аудиторных занятиях рассчитывается по контактному времени работы преподавателя с потоком, группой, подгруппой.

      Затраты времени на индивидуальные виды работ с каждым обучающимся (прием заданий на самостоятельной работе обучающихся (далее – СРО), курсовых работ (проектов), прием экзаменов, в том числе в составе государственной аттестационной комиссии (далее – ГАК), руководство выпускными работами) рассчитываются на основе норм времени, установленных организациями образования МВД самостоятельно.

      29. Один академический час аудиторной работы составляет не менее 40 минут.

      30. Продолжительность практик определяется организацией образования самостоятельно в соответствии с ГОСО и образовательными программами.

      31. Планирование итоговой аттестации обучающихся и научно-исследовательской (экспериментально-исследовательской) работы магистрантов и докторантов осуществляется организацией образования МВД самостоятельно в соответствии с ГОСО и образовательными программами.

      32. Учебные занятия проводятся преимущественно в активных творческих формах (кейс-стади, деловые игры, тренинги, диспуты, круглые столы, семинары).

      Наполняемость академического потока и группы определяется организацией образования МВД самостоятельно.

      33. При кредитной технологии обучения самостоятельная работа обучающихся подразделяется на две части: на самостоятельную работу, которая выполняется под руководством преподавателя (далее – СРОП), и на ту часть, которая выполняется полностью самостоятельно.

      Весь объем СРО подтверждается заданиями, требующими от обучающегося ежедневной самостоятельной работы.

      34. Самостоятельная работа магистранта под руководством преподавателя (далее – СРМП) и самостоятельная работа докторанта под руководством преподавателя (далее – СРДП)) в общем объеме СРО определяется организацией образования самостоятельно.

      СРОП является аудиторным видом работы обучающихся, которая выполняется им в контакте с преподавателем.

      В СРОП входят консультации по наиболее сложным вопросам учебной программы, выполнению домашних заданий, курсовых проектов (работ), контроль семестровых работ, отчетов и других видов заданий СРО.

      35. В целях повышения качества реализации образовательной программы и обеспечения объективности оценки учебных достижений обучающихся процессы обучения и итогового контроля разделяются.

      36. Организация системы контроля учебных достижений обучающихся осуществляется подразделением мониторинга и контроля (оценки) качества образования.

      37. Подразделение мониторинга и контроля (оценки) качества образования ведет историю учебных достижений обучающихся в течение всего периода обучения, которая отражается в транскрипте по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      38. Транскрипт выдается по запросу обучающегося за любой период его обучения.

      39. Обучающий преподаватель проводит все виды текущего и рубежного контроля и выводит соответствующую оценку текущей успеваемости обучающихся (среднее арифметическое оценок текущего и рубежных контролей). При этом учебные достижения обучающихся оцениваются по 100-балльной шкале за каждое выполненное задание.

      40. Положительная итоговая оценка служит основанием для дополнения освоенных кредитов установленным количеством кредитов по соответствующей дисциплине и заносится в транскрипт обучающегося.

      При получении обучающимся по итоговому контролю (экзамену) оценки "неудовлетворительно" итоговая оценка по дисциплине не подсчитывается.

      41. Обучающийся, имеющий академическую задолженность по дисциплине, в следующем академическом периоде или в летнем семестре самостоятельно вновь проходит эту дисциплину, выполняет все требования текущего контроля, получает допуск и сдает итоговый контроль.

      42. По итогам учебного года с учетом результатов летнего семестра подразделение мониторинга и контроля (оценки) качества образования рассчитывает средний балл успеваемости (GPA) как средневзвешенную оценку уровня учебных достижений обучающегося.

      43. Для перевода с курса на курс организация образования МВД самостоятельно в разрезе курсов устанавливается переводной балл – величина минимального среднего балла успеваемости, допускающего перевод обучающегося на следующий курс.

      44. Обучающимся, освоившим образовательную программу высшего или послевузовского образования и прошедшим итоговую аттестацию, присуждается степень бакалавра, магистра или доктора по профилю, доктора философии (PhD) по соответствующей образовательной программе и выдается диплом с транскриптом.

Глава 4. Порядок организации и осуществления учебно-методической и научно-методической деятельности в военных, специальных учебных заведениях МВД

      45. Учебно-методическая и научно-методическая работа в организациях образования МВД организуется в соответствии с Законом "Об образовании" и осуществляется в целях интеграции науки и образования, обеспечения повышения квалификации профессорско-преподавательского состава в организациях образования МВД и соответствующей инфраструктуре.

      46. Учебно-методическая и научно-методическая работа в организациях образования МВД, реализующих образовательные программы высшего, послевузовского и дополнительного образования, а также специального первоначального обучения кандидатов на службу в ОВД включает следующие направления:

      1) проведение мероприятий по обобщению и распространению передового педагогического опыта и информатизации образования;

      2) анализ влияния организации учебно-методической и научно-методической работы на текущую успеваемость обучающихся;

      3) разработка методического обеспечения самостоятельной работы обучающихся;

      4) организация перспективного планирования образовательного процесса с учетом научных и практических нужд ведомств МВД;

      5) разработка и внедрение учебно-методической и научно-методической документации по новым технологиям обучения;

      6) разработка и участие в конкурсах научных проектов, научно-методических разработок и внедрение их результатов в практическую деятельность ОВД, нормотворческий и учебный процесс;

      7) разработка и внедрение дидактико-методических, учебно-материальных средств обучения;

      8) экспертиза учебников, учебных, учебно-методических пособий, диссертаций, монографий, научных статей, научно-методических разработок, проектов;

      9) осуществление мониторинга обеспеченности образовательного процесса учебной литературой и научно-методическими разработками;

      10) внесение предложений по унификации учебных программ по родственным специальностям;

      11) внесение предложений по совершенствованию нормативных правовых актов, классификатора специальностей высшего и послевузовского образования, ГОСО;

      12) внедрение в учебный процесс современных учебно-методических и научно-методических, дидактических материалов и программного обеспечения автоматизированных систем обучения, систем информационного обеспечения, информационно-библиотечных систем;

      13) разработка учебных программ, участие в подготовке проектов типовых учебных программ;

      14) экспертиза РУП и силлабусов по дисциплине с учетом требований ГОСО;

      15) разработка учебников, учебно-методических и научно-методических комплексов, учебных пособий и другой учебно-методической литературы, в том числе на электронных носителях и дидактических материалов;

      16) анализ качества преподавания, уровня учебных достижений обучающихся;

      17) организация и проведение тематических научных, научно-методических семинаров, конференций, вебинаров, совещаний по совершенствованию учебно-методической и научно-методической работы;

      18) организация, координация, анализ содержания и формы научно-исследовательской, научно-методической работы магистрантов, докторантов;

      19) организация и осуществление подготовки магистрантов, докторантов.

      47. Непосредственное руководство учебно-методической и научно-методической работой организации образования МВД осуществляет заместитель начальника организации образования МВД по учебной работе.

      Общее руководство учебно-методической работой структурных подразделений организации образования МВД осуществляют выборные представительные органы – методические советы.

      Создание, деятельность, состав и полномочия методических советов определяются организацией образования МВД.

      48. Учебно-методическая и научно-методическая работа осуществляются во всех структурных подразделениях организаций образования МВД, реализующих, координирующих учебный процесс, образовательные программы высшего, послевузовского и дополнительного образования, специального первоначального обучения кандидатов на службу в ОВД (методических объединениях, методических комиссиях, отделениях, отделах, кафедрах, факультетах, институтах), в структурных подразделениях по учебно-методической работе (учебно-методические отделы (управления), центры, кабинеты).

      49. Структурные подразделения организации образования МВД осуществляют следующую учебно-методическую и научно-методическую работу:

      1) руководство учебно-методической и научно-методической работой отделений, отделов, кафедр, факультетов, институтов;

      2) экспертиза нормативных правовых документов по учебно-методической и научно-методической работе и рекомендация их для рассмотрения методическими советами;

      3) анализ состояния учебно-воспитательного процесса, методической работы и выработка рекомендаций по их совершенствованию;

      4) анализ и рекомендация к публикации и распространению учебно-методической и научно-методической продукции.

      50. Формами коллективной методической работы являются методические комиссии кафедр, семинары и конференции.

      Деятельность методической предметной комиссии осуществляется на основании плана работы кафедры. Протокол заседания методической предметной комиссии является приложением к соответствующему протоколу заседания цикла, кафедры.

      51. Руководство методическими комиссиями в организациях образования МВД осуществляют председатели, избранные из числа наиболее опытных преподавателей. К работе методических предметных комиссий кафедр могут привлекаться сотрудники других подразделений.

      52. Учебно-методическая документация разрабатывается соответствующими структурными подразделениями организаций образования МВД, проходит обсуждение в методических комиссиях, кафедрах, методических советах организации образования.

  Приложение
к Правилам организации
и осуществления учебного
процесса, учебно-методической
и научно-методической
деятельности в военных,
специальных учебных заведениях
Министерства внутренних дел
Республики Казахстан
  Форма

      _________________________________________________________________
(жоғары оку орнының атауы/ the name of High Educational Estabishment/
_________________________________________________________________
наименование высшего учебного заведения)
_________________________________________________________________
Транскрипт /The transcript/ Транскрипт
Серия №
Т.А.Ә (бар болған жағдайда)./Name/Ф.И.О (при его наличии).
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Факультеті/Faculty/Факультет
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Білім беру бағдарлама/Educational program/Образовательная программа
_________________________________________________________________
Түскен жылы/Year/Год поступления _________________________________
Оқу тілі/Language/Язык ____________________________________________

Пәндердің аталуы/Courses/
Наименование дисциплины

Кредит саны/
Credit hours/
Количество кредитов

Бaғa/Grade/Оценка

Пайызбен/
In persent/
В процентах/

Әріптік/
Аlphabetіс/
Буквенная

Балмен/
In points/
В баллах

Дәстүрлі жүйемен/
Traditional/
Традиционная

1

2

3

4

5

6

7















      Кәсіптік практикадан өтті/Has passed professional practice/
Прошел профессиональные практики

Кәсіптік практикалардың түрлері/
The form of professional practice/
Виды профессиональных практик

Практикадан өту кезеңі/
The period of passage of practice/
Период прохождения практики

Кредит саны/
Credit hours/
Количество кредитов

Баға/Grade/Оценка

Пайызбен/
In persent/
В процентах

Әріптік/
Alphabetic/
Буквенная

Балмен/
In points/
В баллах

Дәстүрлі жүйемен/
Traditional/
Традиционная





























      Білім алушылардың қорытынды аттестаттау/Final state attestation/
Итоговая аттестация обучающихся

Мемлекеттік емтиханды тапсырды/
Has passed the state examinations/
Сдал государственные экзамены

МАК-тың хаттамасының күні және нөмірі/
Date and number of the report of SAC/
Дата и номер протокола ГАК

Баға/Grade/Оценка

Пайызбен/
In persent/
В процентах

Әріптік/
Alphabetic/
Буквенная

Балмен/
In points/
В баллах

Дәстүрлі жүйемен/
Traditional/
Традиционная

Білім беру бағдарламасы бойынша/
Educational programm/
По образовательной программе






Пәндер бойынша/
On disciplines/
По дисциплинам












      Қорытынды жұмысты орындады және қорғады/Has executed and has defended degree work/
Выполнил(а) и защитил(а) выпускную работу

Қорытынды жұмыстың тақырыбы/
Theme of degree work/
Тема выпускной работы

МАК күні және нөмірі/
Date and number of the report of SAC/
Дата и номер протокола ГАК

Кредит саны/
Credit hours/
Количество кредитов

Баға/Grade/Оценка

Пайызбен/
In persent/
В процентах

Әріптік/
Alphabetic/
Буквенная

Балмен/
In points/
в баллах

Дәстурлі жүйемен/
Traditional/
Традиционная








      Жалпы кредит саны/ Total Hours Passed/Общее число кредитов ___________
GPA _____________________________________________________________
ЖОО бастығы /RECTOR/ Начальник ВУЗа (қолы/signature/подпись)
Факультет бастығы /the DEAN/
Начальник факультета (қолы/signature/подпись)
Хатшы /SECRETARY/Секретарь (қолы/signature/подпись)
М.О М.П. тipкeу №/registration №/регистрационный № ______
20____ жылғы/year/год "___" ____________