Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы тәуекелдерге бағалау жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2024 жылғы 23 қазандағы № 849 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2024 жылғы 24 қазандағы № 410 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылы 24 қазанда № 35288 болып тіркелді

      "Адам саудасына қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Қоса беріліп отырған Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы тәуекелдерге бағалау жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Ұйымдасқан қылмысқа қарсы күрес департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін бес жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) тармақшасында көзделген іс-шараның орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне хабарлауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасарына және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрі
С. Жакупова
     
      Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
Е. Саденов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Мәдениет және ақпарат министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Оқу-ағарту министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Сыртқы істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Туризм және спорт министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық қауіпсіздік комитеті

  Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрі
2024 жылғы 24 қазандағы
№ 410 мен
Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
2024 жылғы 23 қазандағы
№ 849 бірлескен бұйрығымен
бекітілген

Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы тәуекелдерге бағалау жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы тәуекелдерге бағалау жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Адам саудасына қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабына сәйкес әзірленді және адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы тәуекелдерге бағалау жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) адам саудасының тәуекелдері – адам саудасына және оларды пайдалануға ықпал ететін себептер мен жағдайлардың туындауы салдарынан туындаған қауіптер мен теріс салдарлардың жеке және қоғамдық деңгейлерде болуы;

      2) адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы тәуекелдерді бағалау (бұдан әрі – тәуекелдерді бағалау) – адам саудасына қарсы іс-қимыл саласында туындайтын тәуекелдерді анықтау, талдау және басқару мақсатында жүйелі зерттеу және ұйымдастыру іс-шараларының кешені;

      3) адам саудасының тәуекелдерін саралау – кейіннен талдау мақсатында тәуекелдерді бағалау үшін деректерді жинау үдеріс алынған деректерді салыстыру арқылы адам саудасының тәуекелдерін жіктеуге бағытталған рәсім;

      4) адам саудасының тәуекелдерін айқындау – адам саудасына ықпал ететін қауіптер мен осалдықтарды анықтау және айқындау үдеріс;

      5) адам саудасының ықтимал құрбандарының тәуекел профилі – тәуекел саласы, тәуекел индикаторлары және тәуекелдерді азайту жөніндегі шаралар туралы мәліметтер жиынтығы;

      6) адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілері (бұдан әрі – субъектілер) – уәкілетті мемлекеттік органдар, өз құзыреті шегінде адам саудасына қарсы іс-қимылды жүзеге асыратын өзге де мемлекеттік органдар, денсаулық сақтау және білім беру ұйымдары, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары, коммерциялық емес ұйымдар, туристік қызметті жүзеге асыратын, сондай-ақ еңбек делдалдығын көрсететін жеке немесе заңды тұлғалар, Қазақстан Республикасының аумағында аккредиттелген халықаралық ұйымдар;

      7) адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдар (бұдан әрі – уәкілетті мемлекеттік органдар) – ішкі істер органдары және халықты әлеуметтік қорғау саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      8) деректерді жинау – тәуекелдерді бағалау үшін адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілерінен ақпарат алу үдеріс;

      9) сараптама тобы – субъектілер өкілдерінің қатарынан тұратын топ.

2-тарау. Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы тәуекелдерге бағалау жүргізу тәртібі

      3. Тәуекелдерге бағалау 3 (үш) жылда 1 (бір) рет жүргізіледі, субъектілерден деректерді жинау жыл сайын жүзеге асырылады.

      4. Деректерді жинау және тәуекелдерге бағалау жүргізу мақсатында уәкілетті мемлекеттік органдар тұрақты негізде әрекет ететін сараптама тобын құрады.

      5. Сараптама тобының отырыстарының сандық құрамын, жиілігін және жұмыс форматын уәкілетті мемлекеттік органдар айқындайды.

      6. Тәуекелдерге бағалау жүргізу жөніндегі сараптама тобының жұмысын үйлестіруді уәкілетті мемлекеттік органдар ротациялық негізде үш жыл кезеңділікпен жүзеге асырады.

      7. Адам саудасының тәуекелдерін айқындау адам саудасына байланысты, оның ішінде жеке (адам саудасын жасау және оларды пайдалану нысандары, әдістері мен тәсілдері, адам саудасының ықтимал құрбандарының тәуекел профилі) және қоғамдық (әлеуметтік, экономикалық және басқа да тәуекелдер) деңгейлерде ықтимал қауіптерді анықтау, олардың ауқымын және осалдықтарын зерттеу және анықтауға бағытталған.

      8. Адам саудасының тәуекелдерін айқындау рәсімі заңнамалық, профилактикалық, практикалық, халықаралық, ведомствоаралық, ведомстволық, және статистикалық сипаттағы әртүрлі ақпаратты пайдалануды көздейді.

      9. Адам саудасының тәуекелдерін анықтау мақсатында субъектілер жыл сайын уәкілетті мемлекеттік органдардың сұрау салуы бойынша осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы тәуекелдерді бағалау жөніндегі сауалнамаға сәйкес бір ай мерзімде (егер сұрау салуда өзгеше мерзім белгіленбесе) мәліметтер береді.

      Деректер болмаған не оларды беру мүмкін болмаған жағдайда қандай да бір мән-жайлар бойынша олардың себептері көрсетіледі.

      10. Бұдан басқа, ақпарат көзі ретінде Біріккен ұлттар ұйымының (БҰҰ), Еуропадағы қауіпсіздік және ынтымақтастық ұйымының (ЕҚЫҰ) және адам саудасына қарсы іс-қимыл саласында жұмыс істейтін ұйымдардың халықаралық баяндамалары, есептері мен ұсынымдары, ашық дереккөздерден алынған мақалалар, адам саудасының құрбандарымен, сарапшылармен жарияланымдар мен сұхбаттар, зерттеулер, адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы ғылыми еңбектер мен материалдар пайдаланылады.

      11. Сараптама тобы адам саудасының ішкі және сыртқы тәуекел факторларының болуы туралы түсініктерді одан әрі өңдеу және қалыптастыру үшін барлық қажетті ақпаратты жинауды жүзеге асырады.

      12. Адам саудасының тәуекелдері анықталғаннан кейін, сарапшылар тобы ықтимал қауіптерді, олардың пайда болу ықтималдығын, салдарын және олардың елдегі адам саудасы мәселесіне, тәуекел тобына және адам саудасының ықтимал құрбандарына әсерін талдау және анықтау үшін жиналған деректерді өңдейді.

      13. Деректерді өңдеу мыналарды қамтиды:

      1) жиналған ақпараттың сапасы мен толықтығын және оның осы Қағидалардың қосымшасына сәйкестігін тексеру;

      2) құрылымдау;

      3) саралау.

      14. Жиналған деректерді өңдегеннен кейін сараптама тобы талдауды жүзеге асырады, оны өткізу кезінде:

      1) адам саудасы тәуекелдерінің көзі;

      2) адам саудасы тәуекелдерінің сипаты;

      3) мемлекеттің белгілі бір аумағында, оның ішінде шетелден адам саудасы тәуекелдерінің пайда болу ықтималдығы;

      4) адам саудасы тәуекелдерінің салдары;

      5) азаматтардың осал санаттары (тәуекел топтары), адам саудасының әлеуетті құрбандары;

      6) адам саудасын жүзеге асыру схемалары мен тәсілдері;

      7) адам, оның ішінде кәмелетке толмағандар саудасын жүзеге асыру үшін пайдаланылатын арбалау және бақылау әдістері;

      8) адам саудасының себептері мен шарттары;

      9) оларды пайдалану нәтижесінде адам саудасының құрбандары көрсететін қызметтерге сұранысты төмендетуді қоса алғанда, тиімді профилактика тәсілдері анықталады.

      15. Тәуекелдерді бағалау үшін деректерді талдау кезінде сараптамалық топ өзекті халықаралық баяндамаларға, БҰҰ, ЕҚЫҰ және адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы қызметті жүзеге асыратын басқа да ұйымдардың және сарапшылардың есептері мен ұсынымдарына, адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы зерттеулерге, ғылыми еңбектер мен материалдарға сілтемелерді пайдаланады.

      16. Тәуекелдерді бағалау үшін деректерді талдауға әртүрлі білім салаларының мамандары, ғылыми мекемелер мен өзге де ұйымдар, ғылыми қызметкерлер, коммерциялық емес және халықаралық ұйымдардың өкілдері тартылады.

      17. Жиналған деректерді талдау қорытындылары бойынша сараптама тобы тәуекелдерді бағалауды қалыптастырады, онда:

      1) тәуекелдерді бағалаудың сипаттамасы;

      2) тәуекелдерді бағалау жөніндегі қорытындылар;

      3) адам саудасына байланысты қылмыстардан туындаған ықтимал салдарлардың профилактикасын және оларды жоюды қоса алғанда, тәуекелдерді барынша азайтуға бағытталған шараларды қабылдау туралы ұсынымдар;

      4) құзыреттері бойынша субъектілер үшін адам саудасының әлеуетті құрбандарының тәуекел бейіні болады.

      18. Сараптама тобы адам саудасының тәуекелдерін айқындай отырып нәтижелерді қалыптастырады және оларды Адам саудасына қарсы іс-қимыл жөніндегі ведомствоаралық комиссияның жұмыс органына жібереді.

      19. Тәуекелдерді бағалау нәтижелері және адам саудасының туындауына ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтау және жою жөніндегі қызметті жетілдіруге бағытталған әзірленген ұсынымдар адам саудасына қарсы іс-қимыл жөніндегі ведомствоаралық комиссияның отырысында қаралады және адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілеріне жеткізіледі, сондай-ақ іс-шаралар жоспарын, стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды әзірлеу кезінде ескеріледі.

  Адам саудасына қарсы іс-қимыл
саласындағы тәуекелдерді
бағалау жүргізу қағидаларына
қосымша

Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы тәуекелдерді бағалау жөніндегі САУАЛНАМА

Көрсеткіштер Деректер / Пікірлер
1
Жалпы сұрақтар

1

Қазақстан Республикасында адам саудасына қарсы іс-қимыл саласында қандай тәуекелдер байқалады?
Ескерту.
Адам саудасының профилактикасы, алдын алу және оған қарсы күрес бойынша күш-жігердің тиімділігін шектейтін ықтимал тәуекелдер көрсетілген.

1. Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамадағы олқылықтар, халықаралық стандарттарға сәйкессіздік:
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
2. "Адам саудасына қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының ережелерін іске асыру тетіктерін тәжірибелік реттеудің жеткіліксіздігі: Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
3. Ведомствоаралық өзара іс-қимылдың жеткіліксіздігі (ақпарат алмасу, ынтымақтастық орнату):
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
4. Адам саудасына қарсы іс-қимыл шараларының тиімділігін бақылау үшін мониторинг және бағалау жүйелерінің болмауы:
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
5. Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы жобаларды жеткіліксіз қаржыландыру:
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
6. Адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілерін оқытудың жеткіліксіздігі:
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
7. Адам саудасы проблемасы туралы ақпараттандыру бөлігінде жұртшылықпен жұмыстың жеткіліксіздігі: Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
8. Қабылданған шаралар және олардың нәтижелері туралы ашықтықтың, тұрақты есептіліктің болмауы: Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
9. Басқа тәуекелдер (сипаттаңыз):

2

Қазақстан Республикасында адам саудасының тәуекел деңгейіне қандай факторлар әсер етеді?
Ескерту.
Адам саудасының тәуекел деңгейі жеке адамдар немесе топтардың осалдығын арттыратын көптеген факторлармен анықталады.

1. Экономикалық факторлар (экономикалық дағдарыс, шекаралас елдердің жағдайы, жұмыссыздық деңгейі, кірістердің теңсіздігі және ресурстарға қол жетімділік):
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
2. Әлеуметтік және демографиялық факторлар (білім деңгейі, халықтың адам саудасының тәуекелдері туралы хабардарлығының төмендігі, халық санының өсуі, ішкі / сыртқы көші-қон, әлеуметтік стигматизация):
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
3. Басқа факторлар (сипаттаңыз):

3

Анықталған тәуекелдерді азайту және қабылданған шаралардың тиімділігін арттыру бойынша қандай шаралар қабылдау қажет?
Ескерту.
Тәуекелдерді азайту және адам саудасына қарсы іс-қимыл шараларының тиімділігін арттыру үшін кешенді тәсілді енгізу қажет, ол заңнамалық, институционалдық, әлеуметтік және басқа шараларды қамтиды.

1. Ұлттық заңнаманы халықаралық стандарттарға бейімдеу: Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
2. "Адам саудасына қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының ережелерін іске асыру тетіктерін енгізу:
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
3. Ведомствоаралық өзара іс-қимылды күшейту (ақпарат алмасу, ынтымақтастық орнату):
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
4. Адам саудасына қарсы іс-қимыл шараларының тиімділігін бақылау үшін мониторинг және бағалау жүйелерін енгізу:
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
5. Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы әлеуметтік жобаларды іске асыру:
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
6. Адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілерін жүйелі оқыту:
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
7. Адам саудасы проблемасы туралы хабардарлықты арттыру бөлігінде жұртшылықпен жұмысты жандандыру: Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
8. Қабылданған шаралар мен олардың нәтижелері туралы ашықтықты, тұрақты есептілікті қамтамасыз ету:
Иә / Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
9. Басқа шаралар (сипаттаңыз):

4

Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы халықаралық ынтымақтастық шет мемлекеттердің құзыретті органдарымен жүзеге асырыла ма? Қиындықтар бар ма?
Ескерту.
Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы халықаралық ынтымақтастық ратификацияланған халықаралық конвенцияларды, екіжақты және көпжақты келісімдерді, форумдарды, дөңгелек үстелдерді қамтитын тетіктер арқылы жүзеге асырылады.

1. Халықаралық ынтымақтастық халықаралық конвенциялар, келісімдер, форумдар, дөңгелек үстелдер шеңберінде жүзеге асырылады. Қиындықтар туындамайды:
Иә/Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
2. Халықаралық ынтымақтастық халықаралық конвенциялар, келісімдер, форумдар, дөңгелек үстелдер шеңберінде жүзеге асырылады. Қиындықтар туындайды (құқықтық жүйелер мен заңнаманың айырмашылығына байланысты; заңнаманы іс жүзінде қолдану; ақпарат алмасу және қысқа мерзімде жауап алу проблемалары, халықаралық іс-шараларды өткізу үшін ресурстар мен қаржыландырудың жеткіліксіздігі) Иә/Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)
3. Халықаралық ынтымақтастық халықаралық конвенциялар, келісімдер, форумдар, дөңгелек үстелдер шеңберінде жүзеге асырылмайды. Қиындықтар туындамайды:
Иә/Жоқ (егер солай болса, сипаттаңыз)

5

Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласында қай шет мемлекеттермен белсенді өзара іс-қимыл жасасасыз? Жұмыс нәтижелері (тәжірибе алмасу, оң тәжірибені енгізу, қызметкерлерді оқыту, адам саудасының құрбандарына көмек көрсету, қылмысты ашу)?


6

Халықаралық ынтымақтастықтың ең тиімді шараларын сипаттаңыз (кездесулер, келіссөздер, форумдар)?


7

Адам саудасына қарсы іс -қимыл саласында қандай халықаралық және үкіметтік емес ұйымдармен жұмыс істейсіз (толық атауы)?


8

Адам саудасына қарсы іс -қимыл саласында оқытудан/тренингтерден/біліктілікті арттырудан өткен қызметкерлер саны
Ел ішінде/шетелде ұйымдастырылған
Тренинг тақырыптарының атауы
Кезең


9

Қазақстан Республикасының азаматтарын адам саудасының тәуекелдері және құқықтық сауаттылықты арттыру туралы алдын алуға және хабардар етуге бағытталған БАҚ -та, мемлекеттік органдардың сайтында, әлеуметтік желілерде орналастырылған жарияланымдардың саны
Тақырыптық бағдарламалар, бейнероликтер, сұхбаттар саны


10

Жұмыс үдеріс туындайтын проблемалық мәселелер (заңнама, практика, өзара іс -қимыл)


2

Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі
(Астана, Алматы, Шымкент қалалары, облыстар және көліктегі полиция департаменттерінің адам саудасына қарсы күрес жөніндегі аумақтық бөлімшелер)

1

Есепті кезең
Адам саудасына байланысты тіркелген қылмыстардың саны (адам саудасының нысандары бойынша), оның ішінде адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілерінен түскен ақпарат бойынша
Адам саудасының әсеріне қай қалалар/аймақтар көбірек ұшырайды және оның негізгі себептері қандай?


2

Адам саудасы құрбандарын әкетудің, әкелудің және транзиттің анықталған және жолын кескен арналарының саны (ішкі / сыртқы трафик)


3

Қандай қылмыстар немесе құқық бұзушылықтар адам саудасына байланысты қылмыстармен бірге жүреді немесе ықпал етеді?


4

Адам саудасына байланысты қылмыстық істер бойынша өзара құқықтық көмек туралы келіп түскен / жіберілген халықаралық тапсырмалардың саны


5

Адам саудасына байланысты қылмыстар үшін ұсталған ҚР азаматтары мен іздеуде жүрген шетелдіктердің, оның ішінде халықаралық азаматтардың саны
Қабылданған ден қою шаралары


6

Сотқа және сотталған адамдарға жіберілген істер саны
Сотқа жеткізілген істердің төмен пайызына қандай себептер әсер етеді?


7

Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыру фактілері бойынша тіркелген істер саны
Сот тәртібімен тәркіленген мүлік немесе сома


8

Адам саудасына байланысты қылмыстық істер бойынша жәбірленуші деп танылған адамдардың саны (жасы, азаматтығы және жынысы бойынша)


9

Арнаулы әлеуметтік қызметтер алу үшін қайта жіберілген жәбірленушілер саны (азаматтығы бойынша)


10

Өздеріне қатысты депонирлеу қолданылған адам саудасына байланысты қылмыстар бойынша жәбірленушілердің саны (азаматтығы бойынша)


11

"Қылмыстық процеске қатысатын адамдарды мемлекеттік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес оларға қатысты қауіпсіздік шаралары қабылданған жәбірленушілер мен басқа да қатысушылардың саны (азаматтығы бойынша)


12

Жәбірленушілерге өтемақы қорынан өтемақы төленген құрбандар саны (азаматтығы бойынша) және қандай сомаға?


13

Іс барысында қандай тәуекелдерді көресіз:
қылмыстарды ашу және тергеу?
қоғамдық тәртіпті қорғауды және әкімшілік құқық бұзушылықтарды анықтауды жүзеге асыру?
адам саудасының ықтимал құрбандарын қабылдау-тарату орнына қамау?
көші-қонды бақылауды жүзеге асыру?
кәмелетке толмағандармен жұмыс?


3

Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі
Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы бағытты айқындайтын облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары
Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілер

1

Адам саудасының құрбандары туралы мәліметтер
Есепті кезең
Адамдарды сәйкестендіру және арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету үшін қайта жіберген адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілері
Келіп түскен адамдардың жалпы саны/ оның ішінде: анықталған/ анықталмаған
Көмек және арнаулы әлеуметтік қызметтер алған адам саудасы құрбандарының саны
Қылмыстық іс жүргізу шеңберінде шаралар қабылдау үшін ішкі істер органдарына жіберілген адам саудасы құрбандарының саны - Адам саудасы құрбандарының жасы (18-25; 26-45; 45-60; 60 және одан жоғары)
Азаматтығы (шыққан елі)
Ұлты
Жынысы (еркек/әйел)
Әлеуметтік мәртебе
Отбасылық жағдайы
Мүгедектік (бар/жоқ)
Пайдалану түрі


4

Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі
(Мемлекеттік еңбек инспекциясы комитетінің облыстар және Астана, Алматы, Шымкент қалалары бойынша аумақтық департаменттері)

1

Есепті кезең
Қазақстан Республикасы бойынша мемлекеттік еңбек инспекциясы жүргізген барлық тексерулер саны
Тексеру барысында анықталған мәжбүрлі еңбек фактілерінің саны
Қабылданған ден қою шаралары
Аумақтық ведомствоаралық мобильді топтардың құрамында анықталған мәжбүрлі еңбек фактілерінің саны
Қабылданған ден қою шаралары


2

Заңсыз еңбекке тартылған анықталған кәмелетке толмаған адамдардың саны
Кәмелетке толмағандарды мәжбүрлеген жұмыс түрлері
Қабылданған ден қою шаралары Кәмелетке толмағандар бойынша мәліметтер:
Жасы
Жынысы (еркек/әйел)
Әлеуметтік мәртебе
Тұрғылықты жері және анықталған еңбекке мәжбүрлеу орны
Қолда бар заңды өкілдер (ата-аналар, қорғаншылар, қамқоршылар) туралы ақпарат


5

Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі
Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары

1

Есепті кезең
Еңбек делдалдығына жүгінген адамдардың саны туралы деректерді ұсынатын жеке жұмыспен қамту агенттіктерінің саны (Қазақстан Республикасы Әлеуметтік кодексінің 106-бабы 6-тармағының 5) тармақшасына сәйкес)
Жеке жұмыспен қамту агенттігінің делдалдығымен жақын және алыс шет елдерге жұмысқа кеткен азаматтардың саны


6

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
Адам саудасының кәмелетке толмаған құрбандарына арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін білім беру ұйымдары

1

Адам саудасының кәмелетке толмаған құрбандары туралы мәліметтер
Есепті кезең
Кәмелетке толмаған адамдарды сәйкестендіру және арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету үшін сізге жіберген адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілері
Келіп түскен кәмелетке толмаған адамдардың жалпы саны / оның ішінде: анықталған/ анықталмаған
Көмек және арнаулы әлеуметтік қызметтер алған адам саудасының кәмелетке толмаған құрбандарының саны
Қылмыстық іс жүргізу шеңберінде шаралар қабылдау үшін ішкі істер органдарына жіберілген фактілер саны
Адам саудасының кәмелетке толмаған құрбандарының жасы
Азаматтығы (шыққан елі)
Ұлты - Жынысы (еркек/әйел)
Әлеуметтік мәртебе
Мүгедектік (бар/жоқ)
Пайдалану түрі


7

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
Бала құқықтарын қорғау жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын ұйымдар

1

Бала құқықтарын қорғау жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын ұйымдарға келіп түскен және жеткізілген жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың саны - Қабылданған ден қою шаралары


2

Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласында оқытудан/тренингтерден/біліктілікті арттырудан өткен қызметкерлер саны
Ел ішінде/шетелде ұйымдастырылған
Тренинг тақырыптарының атауы
Кезең


8

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

1

Мектептердің, орта және жоғары оқу орындарының оқушылары үшін өткізілген Білім беру бағдарламаларының саны
Тренинг тақырыптарының атауы
Кезең


9

Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі
Адам саудасының анықталған құрбандарына тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін ұсынатын денсаулық сақтау ұйымдары

1

Адам саудасының құрбандары туралы мәліметтер
Есепті кезең
ТМККК үшін адам саудасының құрбандарын сізге жіберген адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілері
Адам саудасы құрбандарының, оның ішінде кәмелетке толмағандардың жалпы саны
Адам саудасы құрбандарының саны, оның ішінде ТМККК алған кәмелетке толмағандар
Адам саудасы құрбандарының саны / қылмыстық іс жүргізу шеңберінде шаралар қабылдау үшін ішкі істер органдарына жіберілген фактілер
Адам саудасы құрбандарының жасы (18; 18-25; 26-45; 45-60; 60 және одан жоғары)
Азаматтығы (шыққан елі)
Ұлты
Жынысы (еркек/әйел)
Әлеуметтік мәртебе
Отбасылық жағдайы
Мүгедектік (бар/жоқ)
Пайдалану түрі


2

Дене жарақаттарының тән белгілерін және көмек түрлерін көрсетіңіз:
жыныстық қанау;
еңбекті пайдалану;
мәжбүрлі қайыр сұрау;
адам ағзалары мен тіндерін алу


10

Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі

1

Патронаждық медицина қызметкерлерінен адам саудасына, кәмелетке толмағандарға қатысты ықтимал фактілер туралы келіп түскен хабарламалар саны
Қабылданған ден қою шаралары


2

Медициналық ұйымдарда қалдырылған жаңа туған балалардың саны
Қабылданған ден қою шаралары


11

Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі
(Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері)

1

Адам саудасының құрбандары туралы ақпарат - Есепті кезең
Қазақстан Республикасына оралуға жәрдемдесу үшін азаматтарды сізге жіберген немесе адам саудасы немесе шетелде пайдалану фактісі немесе шетелдік БАҚ-тағы жарияланымдар туралы хабарлаған адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілері
Қабылданған ден қою шаралары
сауданың әлеуетті құрбандарының жалпы саны көмек сұраған адамдар
Қазақстан Республикасына оралуға көмек алған адам саудасының әлеуетті құрбандарының саны
Адам саудасының әлеуетті құрбандарының саны / қылмыстық іс жүргізу шеңберінде шаралар қабылдау үшін Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігіне жіберілген фактілер;
Адам саудасы құрбандарының жасы (18-25; 26-45; 45-60; 60 және одан жоғары)
Азаматтығы (шыққан елі)
Ұлты
Жынысы (ер / әйел)
Әлеуметтік мәртебе
Отбасылық жағдайы
Мүгедектік (бар/жоқ)
Пайдалану түрі


2

Қазақстан Республикасының азаматтарына, оның ішінде Қазақстан Республикасы мойындаған кәмелетке толмағандарға, босқындарға және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын, шетелде адам саудасының құрбаны болған азаматтығы жоқ адамдарға берілген Қазақстан Республикасына оралуға арналған куәліктердің саны


3

Шетелдіктер асырап алған және шетелде тұратын балалардың мониторингі барысында анықталған адам саудасы немесе кәмелетке толмағандарды пайдалану фактілерінің саны


4

Қазақстан Республикасындағы шетелдіктерге қатысты жасалған адам саудасына байланысты қылмысқа қатысты Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігіне келіп түскен сұрау салулар/өтініштер/өтініштер саны
Қабылданған ден қою шаралары


5

Үй қызметкерлерінің мәжбүрлі еңбегін пайдаланған Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерінің қызметкерлеріне қатысты келіп түскен сигналдар/шағымдар саны
Қабылданған ден қою шаралары


6

Қазақстан Республикасының азаматтарын шетелде адам саудасының тәуекелдері туралы алдын алуға және ақпараттандыруға, өтініш білдірген жағдайларда оларды Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерінің байланыстары туралы хабардар етуге бағытталған БАҚ-та, ресми ведомстволық сайтында, әлеуметтік желілерде орналастырылған жарияланымдардың саны


12

Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігі

1

Есепті кезең Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы заңсыз ақпараты бар анықталған және бұғатталған сайттардың саны:
бала асырап алу мақсатында жаңа туған балалардың саудасы;
адам ағзалары мен тіндерін сатып алу-сату;
жезөкшелікпен айналысуды насихаттау, жарнамалау, оның ішінде кәмелетке толмағандар


2

Қылмыстық іс жүргізу шеңберінде шаралар қабылдау үшін ішкі істер органдарына қайта жіберілген адам саудасына, кәмелетке толмағандарға байланысты ықтимал фактілер туралы хабарламалар саны


3

Қандай әлеуметтік желілерде, интернет-ресурстарда, веб-беттерде заңсыз ақпарат көбірек анықталады


4

Адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілерінен тексеру және бұғаттау үшін келіп түскен интернет - ресурстардың саны (субъектілер бойынша)


5

Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласындағы іске асырылған мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстардың саны, қандай сомаға, қандай бағыттар бойынша


13

Қазақстан Республикасының Туризм және спорт министрлігі

1

Қылмыстық іс жүргізу шеңберінде шаралар қабылдау үшін ішкі істер органдарына қайта жіберілген адам саудасына, кәмелетке толмағандарға байланысты ықтимал фактілер туралы хабарламалар саны


14

Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары

1

Есепті кезең
Күн тәртібіндегі мәселелерді көрсете отырып, адам саудасына қарсы іс -қимыл мәселелері жөніндегі өңірлік комиссияның өткізілген отырыстарының саны


2

Азаматтардан түскен шағымдар/өтініштер / адам саудасына байланысты қылмыстармен қатар жүретін құқық бұзушылықтардың нәтижесінде қоғамдық тәртіпті бұзу фактілері бойынша өтініштер саны
Қабылданған ден қою шаралары
Қылмыстық іс жүргізу шеңберінде шаралар қабылдау үшін ішкі істер органдарына қайта жіберілген адам саудасына, кәмелетке толмағандарға байланысты ықтимал фактілер туралы хабарламалар саны


3

БАҚ-та, ведомстволық сайттарда, әлеуметтік желілерде орналастырылған, Қазақстан Республикасының азаматтарын адам саудасының тәуекелдері және құқықтық сауаттылықты арттыру туралы алдын алуға және хабардар етуге бағытталған жарияланымдардың саны
Тақырыптық бағдарламалар, бейнероликтер, сұхбаттар


4

Адам саудасына қарсы іс -қимыл саласындағы іске асырылған мемлекеттік әлеуметтік тапсырыстардың саны, қандай сомаға, қандай бағыттар бойынша


5

Қазақстан Республикасының аумағында адам саудасының құрбандары ретінде анықталған және сәйкестендірілген шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға уақытша тұруға рұқсат ресімдеу үшін ішкі істер органдарына жіберілген өтініштердің саны


15

Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің Шекара қызметі

1

Адам саудасының құрбандары туралы мәліметтер
Есепті кезең
Адам саудасы фактісі / адам саудасы құрбандарын әкету, әкелу, транзит арнасы туралы хабарлаған адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілері
Қабылданған ден қою шаралары
Көмекке жүгінген адам саудасының ықтимал құрбандарының жалпы саны
Қылмыстық іс жүргізу шеңберінде шаралар қабылдау үшін Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігіне қайта жіберілген адам саудасының әлеуетті құрбандарының саны
Адам саудасы құрбандарының жасы (18-25; 26-45; 45-60; 60 және одан жоғары)
Азаматтығы (шыққан елі)
Ұлты
Жынысы (еркек/әйел)
Әлеуметтік мәртебе
Отбасылық жағдайы
Мүгедектік (бар/жоқ)
Пайдалану түрі


2

Адам саудасына қарсы тұру кезінде бақылау-өткізу пунктінде сыртқы жағымсыз факторларды, осалдықтар мен кемшіліктерді көрсетіңіз


3

Адам саудасына қарсы іс-қимылда құқық қорғау органдарымен өзара іс-қимыл жасау:
келіп түскен/жіберілген сұраулар саны;
бірлескен іс-шаралар саны (дөңгелек үстелдер, кеңестер);
Қазақстан Республикасының аумағына кіруді/шығуды өткізу пункттерінде жүргізілген ақпараттық кампаниялардың саны


16

Адам саудасына қарсы іс-қимыл саласында жұмыс істейтін коммерциялық емес ұйымдар

1

Адам саудасының құрбандары туралы мәліметтер
Есепті кезең
Сәйкестендіру және арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету үшін сізге адамдарды жіберген адам саудасына қарсы іс-қимыл субъектілері
Келіп түскен адамдардың жалпы саны/ оның ішінде: анықталған/ анықталмаған
Адам саудасына байланысты қылмыстар бойынша жәбірленуші деп танылған және арнаулы әлеуметтік қызметтер алған адам саудасы құрбандарының саны
Көмек және арнаулы әлеуметтік қызметтер алған адам саудасы құрбандарының саны
Адам саудасы құрбандарының саны / қайта бағытталған фактілер: қылмыстық іс жүргізу шеңберінде шаралар қабылдау үшін ішкі істер органдарына; ТМККК үшін медициналық ұйымдарға
Адам саудасы құрбандарының жасы (18-25; 26-45; 45-60; 60 және одан жоғары)
Азаматтығы (шыққан елі)
Ұлты
Жынысы (еркек/әйел)
Әлеуметтік мәртебе
Отбасылық жағдайы
Мүгедектік (бар/жоқ)
Пайдалану түрі


2

Қазақстан Республикасының аумағында адам саудасының құрбандары ретінде анықталған және сәйкестендірілген шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға уақытша тұруға рұқсат ресімдеу үшін өтінішхат туралы өтінішпен облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарына жіберілген өтініштердің саны


3

Қазақстан Республикасының аумағында адам саудасының құрбаны ретінде анықталған және сәйкестендірілген шетелдіктерді азаматтығы бар елге қайтару бойынша жәрдемдесу шараларының саны


4

Адам саудасы құрбандарын әкету, әкелу және транзиттеудің ықтимал арналары туралы ақпарат


5

Адам саудагерлері қолданатын жаңа формалар мен әдістер туралы ақпарат



Об утверждении Правил проведения оценки рисков в сфере противодействия торговле людьми

Совместный приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 23 октября 2024 года № 849 и Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 24 октября 2024 года № 410. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 октября 2024 года № 35288.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан "О противодействии торговле людьми", ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения оценки рисков в сфере противодействия торговле людьми.

      2. Департаменту по борьбе с организованной преступностью Министерства внутренних дел Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение пяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан уведомление Юридического департамента Министерства внутренних дел Республики Казахстан об исполнении мероприятия, предусмотренного подпунктом 1) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующих заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан и вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
__________ С. Жакупова
      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
__________ Е. Саденов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство культуры
и информации
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство просвещения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство иностранных дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство туризма и спорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

  Утверждены
совместным приказом
Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
от 24 октября 2024 года № 410
и Министр внутренних дел
Республики Казахстан
от 23 октября 2024 года № 849

Правила проведения оценки рисков в сфере противодействия торговле людьми

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения оценки рисков в сфере противодействия торговле людьми (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 14 Закона Республики Казахстан "О противодействии торговле людьми" и определяют порядок проведения оценки рисков в сфере противодействия торговле людьми.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) риски торговли людьми — наличие угроз и негативных последствий, наступивших вследствие возникновения причин и условий, способствующих торговле людьми и их эксплуатации, на индивидуальном и общественном уровнях;

      2) оценка рисков в сфере противодействия торговле людьми (далее – оценка рисков) – комплекс систематических исследовательских и организационных мероприятий в целях выявления, анализа и управления рисками, возникающими в сфере противодействия торговле людьми;

      3) ранжирование рисков торговли людьми – процедура, направленная на классификацию рисков торговли людьми путем сравнения данных, полученных в процессе сбора данных для оценки рисков с целью их последующего анализа;

      4) определение рисков торговли людьми – процесс выявления и определения угроз и уязвимостей, способствующих торговле людьми;

      5) профиль риска потенциальных жертв торговли людьми – совокупность сведений об области риска, индикаторах риска и о мерах по минимизации рисков;

      6) субъекты противодействия торговле людьми (далее – субъекты) – уполномоченные государственные органы, иные государственные органы, организации здравоохранения и образования, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения и столицы, некоммерческие организации, физические или юридические лица, осуществляющие туристскую деятельность, а также оказывающие трудовое посредничество, международные организации, аккредитованные на территории Республики Казахстан, осуществляющие в пределах своей компетенции противодействие торговле людьми;

      7) уполномоченные государственные органы в сфере противодействия торговле людьми (далее – уполномоченные государственные органы) – органы внутренних дел и центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в сфере социальной защиты населения;

      8) сбор данных – процесс получения информации от субъектов противодействия торговле людьми для оценки рисков;

      9) экспертная группа – группа, состоящая из числа представителей субъектов.

Глава 2. Порядок проведения оценки рисков в сфере противодействия торговле людьми

      3. Оценка рисков проводится 1 (один) раз в 3 (три) года, сбор данных от субъектов осуществляется ежегодно.

      4. В целях сбора данных и проведения оценки рисков уполномоченными государственными органами создается экспертная группа, действующая на постоянной основе.

      5. Количественный состав, частота заседаний и формат работы экспертной группы определяются уполномоченными государственными органами.

      6. Координация работы экспертной группы по проведению оценки рисков осуществляется уполномоченными государственными органами на ротационной основе с периодичностью в три года.

      7. Определение рисков торговли людьми направлено на исследование и выявление возможных угроз, их масштабов и уязвимостей, связанных с торговлей людьми, в том числе на индивидуальном (формы, методы и способы совершения торговли людьми и их эксплуатации, профиль риска потенциальных жертв торговли людьми) и общественном (социальные и экономические риски) уровнях.

      8. Процедура определения рисков торговли людьми предполагает использование разной информации, включая законодательного, профилактического, практического, международного, межведомственного, ведомственного и статистического характера.

      9. В целях определения рисков торговли людьми субъекты ежегодно по запросу уполномоченных государственных органов предоставляют в месячный срок (если иной срок не установлен запросом) сведения в соответствии с опросником по оценке рисков в сфере противодействия торговле людьми согласно приложению к настоящим Правилам.

      В случае отсутствия данных либо невозможности их предоставления по тем или иным обстоятельствам, указываются их причины.

      10. Помимо этого, в качестве источника информации используются международные доклады, отчеты и рекомендации Организации Объединенных Наций (ООН), Организации по безопасности и сотрудничеству в Европе (ОБСЕ) и организаций, работающих в сфере противодействия торговле людьми, статьи, публикации и интервью с экспертами, жертвами торговли людьми из открытых источников, исследования, научные труды и материалы в сфере противодействия торговле людьми.

      11. Экспертная группа осуществляет сбор всей необходимой информации для дальнейшей обработки и формирования представлений о наличии внутренних и внешних факторов риска торговли людьми.

      12. После выявления рисков торговли людьми экспертная группа проводит обработку собранных данных для анализа и определения потенциальных угроз, вероятностей их возникновения, последствий и влияния их на проблему торговли людьми в стране, группу риска и потенциальных жертв торговли людьми.

      13. Обработка данных включает:

      1) проверку качества и полноты собранной информации и ее соответствия приложению к настоящим Правилам;

      2) структурирование;

      3) ранжирование.

      14. После обработки собранных данных экспертная группа осуществляет анализ, при проведении которого выявляют:

      1) источник рисков торговли людьми;

      2) характер рисков торговли людьми;

      3) вероятность появления рисков торговли людьми на определенной территории государства, в том числе из-за рубежа;

      4) последствия рисков торговли людьми;

      5) уязвимые категории граждан (группы риска), потенциальные жертвы торговли людьми;

      6) схемы и способы осуществления торговли людьми;

      7) методы вербовки и контроля, используемые для осуществления торговли людьми, в том числе несовершеннолетними;

      8) причины и условия торговли людьми;

      9) способы эффективной профилактики, включая снижение спроса на услуги, оказываемые жертвами торговли людьми, в результате их эксплуатации.

      15. При анализе данных для оценки рисков экспертная группа использует ссылки на актуальные международные доклады, отчеты и рекомендации ООН, ОБСЕ, организаций и экспертов, осуществляющих деятельность в сфере противодействия торговле людьми, исследования, научные труды и материалы в сфере противодействия торговле людьми.

      16. К проведению анализа данных для оценки рисков привлекаются специалисты различных областей знаний, научные учреждения и организации, научные работники, представители некоммерческих и международных организаций.

      17. По итогам анализа собранных данных экспертная группа формирует оценку рисков, которая содержит:

      1) описание оценки рисков;

      2) выводы по оценке рисков;

      3) рекомендации о принятии мер, направленных на минимизацию рисков, включая профилактику и устранение возможных последствий, вызванных преступлениями, связанными с торговлей людьми;

      4) профиль риска потенциальных жертв торговли людьми для субъектов по компетенциям.

      18. Экспертная группа, определяя риски торговли людьми, формирует результаты и направляет их в рабочий орган Межведомственной комиссии по противодействию торговле людьми.

      19. Результаты оценки рисков и выработанные рекомендации, направленные на совершенствование деятельности по выявлению и устранению причин и условий, способствующих возникновению торговли людьми, рассматриваются на заседании межведомственной комиссии по противодействию торговле людьми и доводятся до субъектов противодействия торговле людьми, а также учитываются при разработке плана мероприятий, стратегических и программных документов.

  Приложение
к Правилам проведения
оценки рисков в сфере
противодействия торговле людьми

Опросник по оценке рисков в сфере противодействия торговле людьми

Показатели

Данные / Комментарии

1

Общие вопросы

1

Какие риски наблюдаются в сфере противодействия торговле людьми в Республике Казахстан?
Примечание.
Указываются возможные риски, которые могут ограничивать эффективность усилий по профилактике, предотвращению и борьбе с торговлей людьми.

1. Пробелы в законодательстве в сфере противодействия торговле людьми, несоответствие международным стандартам:
Да/Нет (Если да, опишите)
2. Недостаточное практическое регулирование механизмов реализации положений Закона Республики Казахстан "О противодействии торговле людьми"
Да/Нет (Если да, опишите)
3. Недостаточное межведомственное взаимодействие (обмен информацией, установление сотрудничества):
Да/Нет (Если да, опишите)
4. Отсутствие систем мониторинга и оценки для отслеживания эффективности мер противодействия торговле людьми:
Да/Нет (Если да, опишите)
5. Недостаточное финансирование проектов в сфере противодействия торговле людьми:
Да/Нет (Если да, опишите)
6. Недостаточное обучение субъектов противодействия торговле людьми:
Да/Нет (Если да, опишите)
7. Недостаточная работа с общественностью в части информирования о проблеме торговли людьми:
Да/Нет (Если да, опишите)
8. Отсутствие прозрачности, регулярной отчетности о принятых мерах и их результатах:
Да/Нет (Если да, опишите)
9. Иные риски (опишите):

2

Какие факторы влияют на уровень риска торговли людьми в Республике Казахстан?
Примечание.
Уровень риска торговли людьми определяется множеством факторов, которые могут усиливать уязвимость отдельных людей или групп.

1. Экономические факторы (экономический кризис, положение приграничных стран, уровень безработицы, неравенство в доходах и доступе к ресурсам)
Да/Нет (Если да, опишите)
2. Социальные и демографические факторы (уровень образования, низкая осведомленность населения о рисках торговли людьми, рост численности населения, внутренняя/внешняя миграция, социальная стигматизация)
Да/Нет (Если да, опишите)
3. Иные факторы (опишите):

3

Какие необходимо принять меры по минимизации выявленных рисков и по повышению эффективности предпринимаемых мер?
Примечание.
Для минимизации рисков и повышения эффективности мер противодействия торговле людьми необходимо внедрить комплексный подход, который включает законодательные, институциональные, социальные и другие меры.

1. Адаптация национального законодательства к международным стандартам:
Да/Нет (Если да, опишите)
2. Внедрение механизмов реализации положений Закона Республики Казахстан "О противодействии торговле людьми"
Да/Нет (Если да, опишите)
3. Усиление межведомственного взаимодействия (обмен информацией, установление сотрудничества):
Да/Нет (Если да, опишите)
4. Введение систем мониторинга и оценки для отслеживания эффективности мер противодействия торговле людьми:
Да/Нет (Если да, опишите)
5. Реализация социальных проектов в сфере противодействия торговле людьми:
Да/Нет (Если да, опишите)
6. Системное обучение субъектов противодействия торговле людьми:
Да/Нет (Если да, опишите)
7. Активизация работы с общественностью в части повышения информированности о проблеме торговли людьми:
Да/Нет (Если да, опишите)
8. Обеспечение прозрачности, регулярной отчетности о принятых мерах и их результатах:
Да/Нет (Если да, опишите)
9. Иные меры (опишите):

4

Осуществляется ли международное сотрудничество в сфере противодействия торговле людьми с компетентными органами иностранных государств? Имеются ли сложности?
Примечание.
Международное сотрудничество в сфере противодействия торговле людьми осуществляется через механизмы, включающие ратифицированные международные конвенции, двусторонние и многосторонние соглашения, форумы, круглые столы.

1. Международное сотрудничество осуществляется в рамках международных конвенций, соглашений, форумов, круглых столов. Сложности не возникают.
Да/Нет (Если да, опишите)
2. Международное сотрудничество осуществляется в рамках международных конвенций, соглашений, форумов, круглых столов. Сложности возникают (из-за различий правовых систем и законодательства; практического применения законодательства; проблем с обменом информацией и получением ответов в короткие сроки, недостаточности ресурсов и финансирования для проведения международных мероприятий)
Да/Нет) (Если да, опишите)
3. Международное сотрудничество не осуществляется в рамках международных конвенций, соглашений, форумов, круглых столов. Сложности не возникают.
Да/Нет) (Если да, опишите)

5

С какими иностранными государствами наиболее активно взаимодействуете в сфере противодействия торговле людьми? Результаты работы (обмен опытом, внедрение положительной практики, обучение сотрудников, оказание помощи жертвам торговли людьми, раскрытие преступления)?


6

Опишите, наиболее эффективные меры международного сотрудничества (встречи, переговоры, форумы)?


7

С какими международными и неправительственными организациями работаете в сфер противодействия торговле людьми (полное наименование)


8

Количество сотрудников, прошедших обучение/тренинги/повышение квалификации в сфере противодействия торговли людьми
Организованных внутри страны/за границей
Наименование тем тренингов
Период


9

Количество размещенных публикаций в СМИ, на сайте государственных органов, социальных сетях, направленных на профилактику и информирование граждан Республики Казахстан о рисках торговли людьми и повышении правовой грамотности
Количество инициированных тематических программ, видеороликов, интервью


10

Проблемные вопросы, возникающие в процессе работы (законодательство, практика, взаимодействие)


2

Министерство внутренних дел Республики Казахстан
(территориальные подразделения по борьбе с торговлей людьми департаментов полиции городов Астана, Алматы, Шымкент, областей и на транспорте)

1

Отчетный период
Количество зарегистрированных преступлений, связанных с торговлей людьми (в разрезе форм торговли людьми), в том числе по информации поступившей от субъектов противодействия торговле людьми
Какие города/области наиболее подвержены воздействию торговли людьми и какие основные причины?


2

Количество выявленных и пресеченных каналов вывоза, ввоза и транзита жертв торговли людьми (внутренний/внешний трафик)


3

Какие преступления или правонарушения сопутствуют или способствуют преступлениям, связанным с торговлей людьми?


4

Количество поступивших/направленных международных поручений о взаимной правовой помощи по уголовным делам, связанным с торговлей людьми


5

Количество задержанных граждан РК и иностранцев, находившихся в розыске, в том числе международном, за преступления, связанные с торговлей людьми
Предпринятые меры реагирования


6

Количество направленных дел в суд и осужденных лиц
Какие причины влияют на низкий процент доведенных дел до суда?


7

Количество дел, зарегистрированных по фактам легализации доходов, полученных преступным путем
Имущество или сумма конфискованная в судебном порядке


8

Количество лиц, признанных потерпевшими по уголовным делам, связанным с торговлей людьми (в разрезе по возрасту, гражданству и полу)


9

Количество потерпевших (в разрезе по гражданству), перенаправленных для получения специальных социальных услуг


10

Количество потерпевших (в разрезе по гражданству) по преступлениям, связанным с торговлей людьми, в отношении которых применялось депонирование


11

Количество потерпевших и других участников (в разрезе по гражданству), в отношении которых приняты меры безопасности в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственной защите лиц, участвующих в уголовном процессе


12

Количество жертв (в разрезе по гражданству), которым выплачена компенсация из Фонда компенсации потерпевшим и на какую сумму?


13

Какие видите риски в ходе:
раскрытия и расследования преступлений?
осуществления охраны общественного порядка и выявления административных правонарушений?
водворения потенциальных жертв торговли людьми в приемники-распределители?
осуществления миграционного контроля?
работы с несовершеннолетними?


3

Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан
Местные исполнительные органы городов областного, республиканского значения, столицы, определяющие направление в сфере социальной защиты населения
Субъекты, предоставляющие специальные социальные услуги

1

Сведения о жертвах торговли людьми
Отчетный период
Субъекты противодействия торговле людьми, перенаправившие лиц для идентификации и предоставления специальных социальных услуг
Общее количество поступивших лиц/ из них:
идентифицированных/ не идентифицированных
Количество жертв торговли людьми, получивших помощь и специальные социальные услуги
Количество жертв торговли людьми, перенаправленных в органы внутренних дел для принятия мер в рамках уголовного производства
Возраст жертв торговли людьми (18-25; 26-45; 45-60; 60 и выше)
Страна гражданства (происхождения)
Национальность
Пол (мужской/женский)
Социальный статус
Семейное положение
Инвалидность (имеется/не имеется)
Вид эксплуатации


4

Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан
(территориальные департаменты Комитета государственной инспекции труда областей и городов Астана, Алматы, Шымкент)

1

Отчетный период
Количество всего проведенных проверок государственной инспекцией труда по Республике Казахстан
Количество выявленных фактов принудительного труда в ходе проверок
Предпринятые меры реагирования
Количество выявленных фактов принудительного труда в составе территориальных межведомственных мобильных групп
Предпринятые меры реагирования


2

Количество выявленных несовершеннолетних лиц, привлеченных к незаконному труду
Виды работ, к которым принуждались несовершеннолетние
Предпринятые меры реагирования
Сведения по несовершеннолетним:
Возраст
Пол (мужской/женский)
Социальный статус
Место жительства и место выявленного принуждения к труду
Информация об имеющихся законных представителях (родители, опекуны, попечители)


5

Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан
Местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения и столицы

1

Отчетный период
Количество частных агентств занятости, предоставляющие данные о количестве лиц, обратившихся за трудовым посредничеством (согласно подпункту 5) пункта 6 статьи 106 Социального кодекса Республики Казахстан)
Численность граждан, выехавших на работу в страны ближнего и дальнего зарубежья, при посредничестве частных агентства занятости


6

Министерство просвещения Республики Казахстан
Организации образования, предоставляющие несовершеннолетним жертвам торговли людьми специальные социальные услуги

1

Сведения о несовершеннолетних жертвах торговли людьми
Отчетный период
Субъекты противодействия торговле людьми, перенаправившие к вам несовершеннолетних лиц для идентификации и предоставления специальных социальных услуг
Общее количество поступивших несовершеннолетних лиц/ из них:
идентифицированных/ не идентифицированных
Количество несовершеннолетних жертв торговли людьми, получивших помощь и специальные социальные услуги
Количество фактов перенаправленных в органы внутренних дел для принятия мер в рамках уголовного производства
Возраст несовершеннолетних жертв торговли людьми
Страна гражданства (происхождения)
Национальность
Пол (мужской/женский)
Социальный статус
Инвалидность (имеется/не имеется)
Вид эксплуатации


7

Министерство просвещения Республики Казахстан
Организации, осуществляющие функции по защите прав ребенка

1

Количество поступивших и доставленных детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей в организации, осуществляющие функции по защите прав ребенка
Предпринятые меры реагирования


2

Количество сотрудников, прошедших обучение/тренинги/повышение квалификации в сфере противодействия торговли людьми
Организованных внутри страны/за границей
Наименование тем тренингов
Период


8

Министерство просвещения Республики Казахстан

1

Количество проведенных образовательных программ для учащихся школ, средних и высших учебных заведений
Наименование тем тренингов
Период


9

Министерство здравоохранения Республики Казахстан
Организации здравоохранения, предоставляющие идентифицированным жертвам торговли людьми гарантированный объем бесплатной медицинской помощи

1

Сведения о жертвах торговли людьми
Отчетный период
Субъекты противодействия торговле людьми, перенаправившие к вам жертв торговли людьми для ГОБМП
Общее количество поступивших жертв торговли людьми, в том числе несовершеннолетних
Количество жертв торговли людьми, в том числе несовершеннолетних, получивших ГОБМП
Количество жертв торговли людьми / фактов перенаправленных в органы внутренних дел для принятия мер в рамках уголовного производства
Возраст жертв торговли людьми (до 18; 18-25; 26-45; 45-60; 60 и выше)
Страна гражданства (происхождения)
Национальность
Пол (мужской/женский)
Социальный статус
Семейное положение
Инвалидность (имеется/не имеется)
Вид эксплуатации


2

Укажите характерные признаки телесных повреждений и виды помощи при:
сексуальной эксплуатации;
трудовой эксплуатации;
принудительном попрошайничестве;
изъятии органов и тканей человека


10

Министерство здравоохранения Республики Казахстан

1

Количество сообщений, поступивших от патронажных медицинских работников о возможных фактах, связанных с торговлей людьми, несовершеннолетними
Предпринятые меры реагирования


2

Количество оставленных новорожденных детей в медицинских организациях
Предпринятые меры реагирования


11

Министерство иностранных дел Республики Казахстан
(Загранучреждения Республики Казахстан)

1

Сведения о жертвах торговли людьми
Отчетный период
Субъекты противодействия торговле людьми, перенаправившие к вам граждан для оказания помощи в возвращении в Республику Казахстан либо сообщившие о факте торговли людьми или эксплуатации их за рубежом или публикации в зарубежных СМИ
Предпринятые меры реагирования
Общее количество обратившихся потенциальных жертв торговли людьми
Количество потенциальных жертв торговли людьми, получивших помощь в возвращении в Республику Казахстан
Количество потенциальных жертв торговли людьми/фактов, перенаправленных в Министерство внутренних дел Республики Казахстан для принятия мер в рамках уголовного производства
Возраст жертв торговли людьми (18-25; 26-45; 45-60; 60 и выше)
Страна гражданства (происхождения)
Национальность
Пол (мужской/женский)
Социальный статус
Семейное положение
Инвалидность (имеется/не имеется)
Вид эксплуатации


2

Количество свидетельств на возвращение в Республику Казахстан, выданных гражданам Республики Казахстан, в том числе несовершеннолетним, беженцам, признанным Республикой Казахстан, и лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан, ставших жертвами торговли людьми за рубежом


3

Количество фактов торговли людьми или эксплуатации несовершеннолетних, выявленных в ходе мониторинга детей, усыновленных иностранцами и проживающими за рубежом


4

Количество поступивших запросов/обращений/заявлений в Министерство иностранных дел Республики Казахстан касательно преступления, связанного с торговлей людьми, совершенного в отношении иностранцев, находящихся в Республике Казахстан
Предпринятые меры реагирования


5

Количество сигналов/жалоб, поступивших в отношении сотрудников загранучреждений Республики Казахстан, использовавшие принудительный труд домашних работников
Предпринятые меры реагирования


6

Количество размещенных публикаций в СМИ, на официальном ведомственном сайте, социальных сетях, направленных на профилактику и информирование граждан Республики Казахстан о рисках торговли людьми за рубежом, уведомление их о контактах загранучреждений Республики Казахстан на случаи обращения


12

Министерство культуры и информации Республики Казахстан

1

Отчетный период
Количество выявленных и заблокированных сайтов с противоправной информацией в сфере противодействия торговле людьми:
торговля новорожденными детьми в целях усыновления;
купля-продажа органов и тканей человека;
пропаганда, реклама занятия проституцией, в том числе несовершеннолетних


2

Количество сообщений о возможных фактах, связанных с торговлей людьми, несовершеннолетними, перенаправленных в органы внутренних дел принятия мер в рамках уголовного производства


3

В каких социальных сетях, интернет-ресурсах, веб-страницах больше всего выявляется противоправная информация


4

Количество интернет-ресурсов, поступивших для проверки и блокировки от субъектов противодействия торговле людьми (в разрезе субъектов)


5

Количество реализованных государственных социальных заказов в сфере противодействия торговле людьми, на какую сумму, по каким направлениям


13

Министерство туризма и спорта Республики Казахстан

1

Количество сообщений о возможных фактах, связанных с торговлей людьми, несовершеннолетними, перенаправленных в органы внутренних дел принятия мер в рамках уголовного производства


14

Местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения и столицы

1

Отчетный период
Количество проведенных заседаний региональной комиссии по вопросам противодействия торговле людьми, с указанием вопросов повестки


2

Количество поступивших жалоб/обращений/заявлений от граждан по фактам нарушения общественного порядка в результате правонарушений, сопутствующих преступлениям, связанным с торговлей людьми
Предпринятые меры реагирования
Количество сообщений о возможных фактах, связанных с торговлей людьми, несовершеннолетними, перенаправленных в органы внутренних дел принятия мер в рамках уголовного производства


3

Количество размещенных публикаций в СМИ, на ведомственных сайтах, социальных сетях, направленных на профилактику и информирование граждан Республики Казахстан о рисках торговли людьми и повышении правовой грамотности
Количество инициированных тематических программ, видеороликов, интервью


4

Количество реализованных государственных социальных заказов в сфере противодействия торговле людьми, на какую сумму, по каким направлениям


5

Количество направленных ходатайств в органы внутренних дел для оформления разрешения на временное проживание иностранцам и лицам без гражданства, выявленным и идентифицированным в качестве жертв торговли людьми на территории Республики Казахстан


15

Пограничная служба Комитета национальной безопасности Республики Казахстан

1

Сведения о жертвах торговли людьми
Отчетный период
Субъекты противодействия торговле людьми, сообщившие о факте торговли людьми/ канале вывоза, ввоза, транзита жертв торговли людьми
Предпринятые меры реагирования
Общее количество обратившихся потенциальных жертв торговли людьми за помощью
Количество потенциальных жертв торговли людьми/фактов, перенаправленных в Министерство внутренних дел Республики Казахстан для принятия мер в рамках уголовного производства
Возраст жертв торговли людьми (18-25; 26-45; 45-60; 60 и выше)
Страна гражданства (происхождения)
Национальность
Пол (мужской/женский)
Социальный статус
Семейное положение
Инвалидность (имеется/не имеется)
Вид эксплуатации


2

Укажите внешние отрицательные факторы, уязвимости и недостатки на контрольно–пропускном пункте при противодействии торговле людьми


3

Взаимодействие с правоохранительными органами в противодействии торговле людьми:
количество поступивших/направленных запросов;
количество совместных мероприятий (круглые столы, совещания);
количество проведенных информационных кампаний в пунктах пропуска въезда/выезда на территорию Республики Казахстан


16

Некоммерческие организации, работающие в сфере противодействия торговле людьми

1

Сведения о жертвах торговли людьми
Отчетный период
Субъекты противодействия торговле людьми, перенаправившие к вам лиц для идентификации и предоставления специальных социальных услуг
Общее количество поступивших лиц/ из них:
идентифицированных/ не идентифицированных
Количество жертв торговли людьми, признанных потерпевшими по преступлениям, связанным с торговлей людьми и получивших специальные социальны услуги
Количество жертв торговли людьми, получивших помощь и специальные социальные услуги
Количество жертв торговли людьми/фактов, перенаправленных:
в органы внутренних дел для принятия мер в рамках уголовного производства;
в медицинские организации для ГОБМП
Возраст жертв торговли людьми (18-25; 26-45; 45-60; 60 и выше)
Страна гражданства (происхождения)
Национальность
Пол (мужской/женский)
Социальный статус
Семейное положение
Инвалидность (имеется/не имеется)
Вид эксплуатации


2

Количество направленных обращений в местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения и столицы с заявлением о ходатайстве для оформления разрешения на временное проживание иностранцам и лицам без гражданства, выявленным и идентифицированным в качестве жертв торговли людьми на территории Республики Казахстан


3

Количество мер содействия по возвращению иностранцев, выявленных и идентифицированных в качестве жертв торговли людьми на территории Республики Казахстан, в страну гражданства


4

Информация о возможных каналах вывоза, ввоза и транзита жертв торговли людьми


5

Информация о новых формах и методов использующимися торговцами людьми