"Қазақстан Республикасының азаматтық авиациясының ұшуын электрлі жарықпен-техникалық қамтамасыз ету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 350 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік министрінің м.а. 2024 жылғы 12 желтоқсандағы № 410 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 17 желтоқсанда № 35481 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының азаматтық авиациясының ұшуын электрлі жарықпен-техникалық қамтамасыз ету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 350 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11637 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының азаматтық авиациясының ұшуын электрлі жарықпен-техникалық қамтамасыз ету қағидаларында:

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Радиожарықтехникалық жабдықтар мен байланыстың бұрын салынған нысандары үшiн электрмен жабдықтау үзiлiсiнiң рұқсат етілген уақыты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 381 бұйрығымен бекітілген Азаматтық авиация әуеайлақтарының (тікұшақ айлақтарының) пайдалануға жарамдылығы нормаларында (Нормативтік құқықтық актілерде мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12303 болып тіркелген) (бұдан әрі – Азаматтық авиация әуеайлақтарының (тікұшақ айлақтарының) пайдалануға жарамдылығы нормалары) көрсетiлген уақытқа сәйкес келеді.";

      20-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "20. Әуеайлақтардың электр жарығымен сигнал беру жабдықтарының жүйесi толық дұрыс iстегенде немесе осы Қағидаларға 2-қосымшада көрсетілген оттардың рұқсат етілген бөлiгi iстен шыққан болса ғана ол ұшуды пайдалану талаптарына сай келедi. Электр жарығының жабдығы жартылай істен шыққан кезде пайдалануға шектеулер осы Қағидаларға 1-қосымшада көрсетілген, бұл ретте ұшуды жалғастыруға рұқсат етіледі немесе минимум көтеріледі.

      Жарықтандыру жабдықтарына профилактикалық техникалық қызмет көрсету жүйелерінің мақсаттары осы Қағидаларға 2-қосымшада көрсетiлген.";

      90-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "90. Қашықтықтан басқару мен телемеханика қондырғыларына байланысты негiзгi жабдықтың, сигналдық қондырғылар мен аспаптардың, қорғау және автоматиканың бақылаудағы нысандарында жөндеу немесе тексеру, тексерiлiп жатқан нысанда олардың іс-әрекетін шығыс тоқтары арқылы сынап көргеннен кейiн ғана аяқталған деп саналады. Әуеайлақ шамдарының қуат көздерінің шығыс тоғының номиналды мәндерінің диапазоны осы Қағидаларға 17-қосымшада көрсетiлген.";

      2-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      17-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
      Көлік министрінің міндетін атрқарушы М. Калиакпаров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің міндетін
атқарушы
2024 жылғы 12 желтоқсандағы
№ 410 бұйрығына
1-қосымша
  Казақстан Республикасының
азаматтық авиациясының ұшуын
электрлі жарықпен-техникалық
қамтамасыз ету қағидаларына
2- қосымша

Жарықтандыру жабдықтарына профилактикалық техникалық қызмет көрсету жүйелерінің мақсаттары

      1. I санат бойынша қонуға дәл кіру үшін жабдықталған ҰҚЖ-да профилактикалық техникалық қызмет көрсету I санат бойынша ұшуды орындау кезеңінде барлық жақындату оттары мен ұшу-қону жолағы оттарының жұмыс істеуі жүйелердің әрбірінде оттардың 85 %-ының жұмыс істеуінен тұруы тиіс:

      I санат бойынша қонуға дәл кіруге арналған жарықпен сигнал беру жүйесі;

      ұшу-қону жолағының кіру оттары;

      ұшу-қону жолағының қону оттары;

      ұшу-қону жолағының шектеу оттары.

      Бағыттаудың үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін, егер оттар арасындағы аралық Азаматтық авиация әуеайлақтарының (тікұшақ айлақтарының) пайдалануға жарамдылығы нормаларында белгіленгеннен едәуір аз болмаса, ақаулы шамның маңайында басқа ақаулы оттың болуына жол берілмейді.

      Желілік оттар және жақындау оттарының жарық горизонттары арқылы бағыттау екі іргелес ақаулы шамдар болған кезде бұзылмайды.

      2. II және III санаттар бойынша қонуға дәл кіру үшін жабдықталған ұшу-қону жолағында профилактикалық техникалық қызмет көрсету II және III санаттар бойынша ұшуды орындау кезінде барлық жақындату оттары мен ұшу-қону жолағының оттары жұмыс істейтіндей және:

      Мынадай кіші жүйелердің әрбірінде оттардың 95%-ының:

      II және III санаттар бойынша қонуға дәл кіруге арналған жарықпен сигнал беру жүйесі;

      ұшу-қону жолағына жақын 450 метрлік учаске, ұшу-қону жолағының ось оттар, ұшу-қону жолағының кіру оттарының;

      жерге қону аймағы оттарының 90%-ының;

      ұшу-қону жолағына жақын 450 метрлік учаскеден тыс жерге қонуға кірудің жарықпен сигнал беру жүйесі оттарының 85%-ының;

      ұшу-қону жолағының шектеу оттарының 75%-ының жұмыс істеуінен тұруы тиіс.

      Бағыттың үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін ақаулы оттардың рұқсат етілген пайызы жарықтандыру жүйесінің негізгі конструкциясын өзгертуге рұқсат етілмейді. Сонымен қатар, екі іргелес ақаулы оттың болуына жол берілетін желілік оттарды немесе жарық горизонттарын қоспағанда, ақаулы оттың басқа ақаулы оттың жанында орналасуына жол берілмейді.

      Желілік оттар, жарық горизонттары және ұшу-қону жолағындағы қону оттары, егер олар көлденең бағытта дәйекті түрде орналасса - бір желілік жарықта немесе жарық горизонтында немесе бойлық бағытта - бүйірлік оттардың немесе желілік оттардың бір қатарында болса іргелес болып саналады.

      3. Ұшу-қону жолағында күту аймағында көзделген, 300 м-ден аз ұшу-қону жолағында көріну қашықтығы жағдайында пайдалануға арналған ұшу-қону жолағымен бірлесіп қолданылатын "стоп" желісінің оттарына профилактикалық техникалық қызмет көрсету екіден артық ақаулы шамдардың болмауынан және Азаматтық авиация әуеайлақтарының (тікұшақ айлақтарының) пайдалануға жарамдылығы нормаларында белгіленгеннен едәуір аз болған жағдайларды қоспағанда, орналастырылған ақаулы оттар екі қатар болмауынан тұрады.

      4. Бұру-жылжу жолына қатысты профилактикалық техникалық қызмет көрсету ҰҚЖ-да 300 м-ден кем көріну жағдайларында пайдалануға арналған бұру-жылжу жолдарының осьтік оттарында қатар орналасқан екі ақаулы оттың болмауын қамтамасыз етуден тұрады.

      5. 550 м-ден кем ҰҚЖ-да көріну жағдайларында ұшуға арналған ҰҚЖ-ға профилактикалық техникалық қызмет көрсету, ұшу кезінде барлық ҰҚЖ оттарын ұшуды орындау кезеңінде сенімді пайдалануды және келесі шарттарды қамтамасыз етуден тұрады:

      ҰҚЖ осьтік оттары (көзделген жерде) және қону оттарының 95%-ы жұмыс істеуі және ҰҚЖ-ның шектеу оттарының 75%-ы жұмыс істеуі тиіс.

      Бағыттаудың үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін бір ақаулы оттың жанында екінші ақаулы оттың болуына жол берілмейді.

      6. 550 м-ден артық ҰҚЖ-да көріну жағдайларында ұшуға арналған ҰҚЖ-ға профилактикалық техникалық қызмет көрсету, ұшу кезінде ҰҚЖ-ның барлық оттары сенімді жұмыс істейтінін және ҰҚЖ-ның қону оттарының 85%-ы жұмыс істеп тұрғанын қамтамасыз етуден тұрады. Бағыттаудың үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін көршілес екі ақаулы шамның болуына жол берілмейді.

  бұйрығына 2-қосымша
  Казақстан Республикасының
азаматтық авиациясының ұшуын
электрлі жарықпен-техникалық
қамтамасыз ету қағидаларына
17-қосымша

Әуеайлақ шамдарының қуат көздерінің шығыс тоғының номиналды мәндерінің диапазоны

Жарықтылықты реттеуiштердiң түрі

Жарықтық қадамдары

Номиналды шығыс тогы (ампер)

Рұқсат етілген диапазон (ампер)

3-қадамды реттегіш

3

6,60

6,50 – 6,70

2

5,50

5,40 – 5,60

1

4,80

4,70 – 4,90

 
5- қадамды реттегіш

5

6,60

6,50 – 6,70

4

5,20

5,10 – 5,30

3

4,10

4,00 – 4,30

2

3,40

3,30 – 3,50

1

2,80

2,70 – 2,90


О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 350 "Об утверждении Правил электросветотехнического обеспечения полетов гражданской авиации Республики Казахстан"

Приказ и.о. Министра транспорта Республики Казахстан от 12 декабря 2024 года № 410. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 декабря 2024 года № 35481

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 350 "Об утверждении Правил электросветотехнического обеспечения полетов гражданской авиации Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11637) следующие изменения:

      в Правилах электросветотехнического обеспечения полетов гражданской авиации Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом:

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. Для ранее построенных объектов радиосветотехнического оборудования и связи допустимое время перерыва в электроснабжении соответствует времени, указанному в нормах годности к эксплуатации аэродромов (вертодромов) гражданской авиации Республики Казахстан, утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 381 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12303) (далее – Нормы годности к эксплуатации аэродромов (вертодромов) гражданской авиации).";

      пункт 20 изложить в следующей редакции:

      "20. Система электросветосигнального оборудования аэродромов соответствует требованиям летной эксплуатации при ее полной исправности или в случае выхода из строя допустимого количества огней согласно приложению 2 к настоящим Правилам. Ограничения на использование электросветотехнического оборудования при его частичных отказах указаны в приложении 1 к настоящим Правилам, при котором разрешается продолжение полетов или повышается минимум.

      Цели систем профилактического технического обслуживания светосигнального оборудования указаны в приложении 2 к настоящим Правилам.";

      пункт 90 изложить в следующей редакции:

      "90. Ремонт или проверка на контролируемом объекте основного оборудования, устройств и приборов сигнализации, защиты и автоматики, связанных с дистанционным управлением и устройствами телемеханики, считаются законченными только после опробования их действия на проверяемом объекте по выходным токам. Диапазон номинальных значений выходного тока источников питания аэродромных огней указан в приложении 17 к настоящим Правилам.";

      приложение 2 изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 17 изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства транспорта Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра транспорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
М. Калиакпаров

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
от 12 декабря 2024 года № 410
  Приложение 2 к Правилам
электросветотехнического
обеспечения полетов
гражданской авиации
Республики Казахстан

Цели систем профилактического технического обслуживания светосигнального оборудования

      1. Профилактическое техническое обслуживание на взлетно-посадочной полосе, оборудованной для точного захода на посадку по I категории, должно состоять в том, чтобы во время выполнения полетов по I категории действовали все огни приближения и огни взлетно-посадочной полосы и чтобы действовало 85 % огней в каждой из следующих подсистем:

      светосигнальная система для точного захода на посадку по I категории;

      входные огни взлетно-посадочной полосы;

      посадочные огни взлетно-посадочной полосы;

      ограничительные огни взлетно-посадочной полосы.

      Для того чтобы обеспечить непрерывность наведения, не допускается, чтобы рядом с неисправным огнем находился другой неисправный огонь, за исключением случаев, когда интервал между огнями значительно меньше установленного Нормами годности к эксплуатации аэродромов (вертодромов) гражданской авиации.

      Наведение с помощью линейных огней и световых горизонтов огней приближения не нарушается при наличии двух соседних неисправных огней.

      2. Профилактическое техническое обслуживание на взлетно-посадочной полосе, оборудованной для точного захода на посадку по категории II или III, состоит в том, чтобы во время полетов по категориям II или III действовали все огни приближения и огни взлетно-посадочной полосы, и чтобы действовали:

      95 % огней в каждой из следующих подсистем:

      светосигнальная система для точного захода на посадку по II и III категориям;

      ближайший к взлетно-посадочной полосе 450-метровый участок, осевые огни взлетно-посадочной полосы, входные огни взлетно-посадочной полосы;

      посадочные огни взлетно-посадочной полосы;

      90 % огней зоны приземления;

      85 % огней светосигнальной системы захода на посадку за пределами ближайшего к взлетно-посадочной полосе 450-метрового участка;

      75 % ограничительных огней взлетно-посадочной полосы.

      Для обеспечения непрерывности наведения не разрешается, чтобы допустимый процент неисправных огней менял основную схему светосигнальной системы. Кроме этого, не допускается наличие неисправного огня, расположенного рядом с другим неисправным огнем, кроме линейных огней или световых горизонтов, где допускается наличие двух соседних неисправных огней.

      В отношении линейных огней, световых горизонтов и посадочных огней взлетно-посадочной полосы огни считаются соседними, если они расположены последовательно в поперечном направлении – в одном и том же линейном огне или световом горизонте или в продольном направлении – в одном ряду посадочных огней или линейных огней.

      3. Профилактическое техническое обслуживание огней линии "стоп", предусмотренной в месте ожидания у взлетно-посадочной полосы, которое используется совместно с взлетно-посадочной полосой, предназначенной для эксплуатации в условиях дальности видимости на взлетно-посадочной полосе менее 300 м, заключаются в том, чтобы не было более двух неисправных огней и не было двух рядом расположенных неисправных огней, за исключением случаев, когда интервал между огнями значительно меньше установленного Нормами годности к эксплуатации аэродромов (вертодромов) гражданской авиации.

      4. Профилактическое техническое обслуживание, применяемой в отношении рулежных дорожек, предназначенной для использования в условиях дальности видимости на взлетно-посадочной полосе менее 300 м, состоит в том, чтобы не было двух рядом расположенных неисправных осевых огней рулежной дорожки.

      5. Профилактическое техническое обслуживание на взлетно-посадочной полосе, предназначенной для взлета в условиях дальности видимости на взлетно-посадочной полосе менее 550 м, состоит в том, чтобы во время выполнения полетов надежно эксплуатировались все огни взлетно-посадочной полосы, и чтобы:

      действовало 95 % осевых огней взлетно-посадочной полосы (где они обеспечиваются) и посадочных огней взлетно-посадочной полосы и действовало 75 % ограничительных огней взлетно-посадочной полосы.

      В целях обеспечения непрерывности наведения не допускается наличие одного неисправного огня рядом с другим неисправным огнем.

      6. Профилактическое техническое обслуживание на взлетно-посадочной полосе, предназначенной для взлета в условиях дальности видимости на взлетно-посадочной полосе 550 м или более, состоит в том, чтобы во время выполнения полетов надежно эксплуатировались все огни взлетно-посадочной полосы и чтобы действовало 85 % посадочных огней взлетно-посадочной полосы. В целях обеспечения непрерывности наведения не допускается наличие двух соседних неисправных огней.

  Приложение 2 к приказу
  Приложение 17 к Правилам
электросветотехнического
обеспечения полетов
гражданской авиации
Республики Казахстан

Диапазон номинальных значений выходного тока источников питания аэродромных огней

Тип регулятора яркости

Ступени яркости

Номинальный выходной ток (ампер)

Допустимый диапазон (ампер)

3-ступенчатый регулятор

3

6,60

6,50 – 6,70

2

5,50

5,40 – 5,60

1

4,80

4,70 – 4,90

5-ступенчатый регулятор

5

6,60

6,50 – 6,70

4

5,20

5,10 – 5,30

3

4,10

4,00 – 4,30

2

3,40

3,30 – 3,50

1

2,80

2,70 – 2,90