Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2025 жылғы 5 ақпандағы № 5 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 5 ақпанда № 35705 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілетін кейбір бұйрықтарының тізбесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және оны Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
С. Жумангарин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Көлік министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Өнеркәсіп және құрылыс

      министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Су ресурстары және ирригация

      министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
2025 жылғы 5 ақпандағы
№ 5 Бұйрықпен
бекітілді

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілетін кейбір бұйрықтарының тізбесі

      1. "Реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынудың үлгілік шарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 24 маусымдағы № 58 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18889 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мұнай тасымалдау жөніндегі көрсетілетін қызметтерді ұсынуға арналған үлгілік шартта:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Шартта мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      жүк алушы – Тұтынушы немесе тасымалдау маршрутының соңында мұнайды қабылдау-тапсыру пунктіне мұнай қабылдауға Тұтынушы уәкілеттік берген тұлға;

      кесте – уәкілетті орган бекіткен магистральдық мұнай құбырының жүйесі бойынша мұнайды тасымалдау кестесі;

      магистральдық мұнай құбырының жүйесі – мұнайды қауіпсіз тасымалдауды қамтамасыз ететін желілік бөліктен және объектілерден тұратын, техникалық регламенттер мен ұлттық стандарттар талаптарына сәйкес келетін бірыңғай өндірістік-технологиялық кешен;

      мұнайды тасымалдау жөніндегі көрсетілетін қызметтер – мұнайды Тұтынушыдан қабылдау пунктінен бастап жүк алушыға тапсыру пунктіне дейін оны магистральдық мұнай құбырының жүйесі бойынша қабылдау, тапсыру, айдау, мұнайды басқа да магистральдық мұнай құбырларына құйып алу, құю, беру, басқа көлік түріне ауыстырып тиеу, сақтау, араластыру жөніндегі көрсетілетін қызметтер.

      Бұдан басқа, Шарттың мақсаттары үшін осы ұғым магистральдық құбыржолдары бойымен тасымалдау саласында реттеліп көрсетілетін қызметтермен технологиялық байланысты қызмет түрлерінің тізбесі бойынша көрсетілетін қызметтерді де қамтуы мүмкін;

      мұнайды қабылдау-тапсыру пунктi – мұнайды қабылдау-тапсыру, есеп жүргізу операциялары мен қабылдау-тапсыру құжаттарын ресiмдеу жүргiзiлетiн пункт;

      мұнай – тұрақты (тұрақсыз) газ конденсатын, сондай-ақ шикі мұнайды, табиғи газды тазартқаннан және жанғыш тақтатастарды немесе шайырлы құмдарды өңдегеннен кейін алынған, қолданыстағы нормативтік және техникалық құжаттардың талаптарына сәйкес тасымалдауға дайындалған көмірсутектерді қоса алғандағы шикі мұнай;

      мұнайдың мобильді (ең аз-қажетті) қалдығы – магистральдық мұнай құбыры жүйесінің тұрақты жұмысына, сондай-ақ Жеткізушінің маршруттың соңында мұнайды қабылдау-тапсыру пунктінде мұнайды Тұтынушыға тапсыру жөніндегі шарттық міндеттемелерді орындауына, Тұтынушы маршруттың басында мұнайды қабылдау-тапсыру пунктінде күтпеген мән-жайларға байланысты тасымалдау үшін мәлімделген көлемде мұнайды магистральдық мұнай құбыры жүйесіне тапсыруды қамтамасыз етпеген жағдайға арналған, Тұтынушы бір жылға мәлімдеген орташа тәуліктік көлемнің екі еселенген мөлшерінен аспайтындай есептелетін магистральдық мұнай құбыры жүйесіндегі Тұтынушының кепілдік беретін мұнай қалдығы.

      Тұтынушы мұнайының мобильді (ең аз-қажетті) қалдығының шамасы Шарттың 11-тармағында көрсетілген;

      маршруттық тапсырма – Жеткізушінің өзінің оқшауланған құрылымдық бөлімшелеріне мұнай партиясын тасымалдау жөніндегі операцияларды жүзеге асыруға арналған тапсырмасы, онда қажетті жүк ілеспе құжаттары, мұнай тасымалдау маршруты, маршруттың басында мұнайды қабылдау-тапсыру пунктіне магистральдық мұнай құбыры жүйесіне қабылданатын және маршруттың соңында мұнайды қабылдау-тапсыру пунктіне жүк алушыға тапсырылатын мұнай мөлшері, мұнай иесі, беру тәртібі және соңғы жүк алушы көрсетіледі;

      мұнайдың міндетті ең аз жылдық көлемі – Тараптардың Шарттың 4-тармағына сәйкес мұнайды тасымалдаудың жекелеген бағыттары бойынша көздей алатын, тасымалдаудың жылдық кезеңі ішінде магистральдық мұнай құбыры жүйесіне Тұтынушының жеткізуі үшін міндетті мұнай көлемі;

      мұнайдың міндетті ең аз айлық көлемі – мына формула бойынша есептелген мұнай көлемі:

      мұнайдың міндетті ең аз жылдық көлемі / N * nj, мұндағы:

      N – бір жылдағы күнтізбелік күндер саны;

      nj – j айдағы күнтізбелік күндер саны.

      мұнайдың кем жеткізілген көлемі – мұнайдың мiндетті ең аз айлық көлемiнiң немесе айлық кестеде (егер ол мiндеттi ең аз айлық көлемнен аз болса) бекітілген мұнай көлемiнiң және тасымалдау үшiн тасымалдаудың айлық кезеңі iшiнде магистральдық мұнай құбыры жүйесiне нақты тапсырылған мұнай көлемiнiң арасындағы айырма;

      мұнайдың толық мәлiмделмеген көлемi – мұнайдың мiндеттi ең аз айлық көлемi мен тасымалдаудың есептiк айлық кезеңiнде тасымалдау үшiн Тұтынушы мәлiмдеген мұнай көлемiнiң арасындағы айырма;

      төлемге тапсырма – мұнайды тасымалдау жөніндегі көрсетілетін қызметтердің алдын ала төлемінің құжаты;

      тасымалдаудың айлық кезеңі – мұнайды тасымалдау және оны есепке алу жүргiзiлетiн күнтiзбелiк айдың 1-күнi Мәскеу уақытымен сағат 00:00-ден бастап соңғы күні Мәскеу уақытымен сағат 24:00-ге дейінгі уақыт аралығы;

      тасымалдаудың жылдық кезеңі – 12 айлық тасымалдау кезеңін қамтитын, ұзақтығы күнтiзбелiк бiр жыл болатын мұнайды тасымалдау кезеңi;

      техникалық келісім – Шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын және Тұтынушы мен Жеткізушінің атынан оның оқшауланған құрылымдық бөлімшесінің арасында жасалатын мұнайды магистральдық мұнай құбыры жүйесіне қабылдау тәртібі туралы техникалық келісім;

      уәкілетті орган – магистральдық құбыр саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы.

      Осы Шартта пайдаланылатын өзге де ұғымдар мен терминдер Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасына және "Магистральдық құбыр туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес қолданылады.";

      5-тармақтың 8) тармақшасындағы "қызметтер көрсету." деген сөздер "қызметтер көрсетуге;" деген сөздермен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 9) тармақшамен толықтырылсын:

      "9) Тұтынушы Шарттың талаптарын бұзған, оның ішінде ол Шарттың 17 және 18-тармақтарының талаптарына сәйкес келмейтін мұнайды магистральдық мұнай құбыры жүйесіне тапсырған жағдайда, Тұтынушыдан Шарт талаптарына сәйкес Жеткізуші есепке жатқызған тұрақсыздық айыбын (айыппұлды, өсімпұлды), Жеткізушінің залалдарын, сондай-ақ үшінші тұлғаларға олардың талабы бойынша Жеткізуші төлеуге тиіс тұрақсыздық айыбын (айыппұлды, өсімпұлды) және/немесе залалдарды өтеуді талап етуге құқығы бар.";

      6-тармақта:

      7) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "7) кестені алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде Шарттың 7-тарауына сәйкес тасымалдау жөніндегі көрсетілетін қызметтерге ақы төлеу үшін Тұтынушыға төлемге тапсырманы ресімдеуге және жіберуге;";

      12) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "12) Тұтынушымен жасалатын жеке шарттың негізінде меншік құқығында немесе өзге де заңды негізде ұлттық операторға (бірыңғай маршруттау жөніндегі операторлық қызмет) тиесілі магистральдық құбыр арқылы Қазақстан Республикасының аумағынан тасымалданатын мұнайды басқа мемлекеттердің құбыр жүйелері арқылы тасымалдауды ұйымдастыруға байланысты көрсетілетін қызметтер кешенін көрсетуді қамтамасыз етуге;";

      8-тармақта:

      3) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) Шарттың 6-тармағының 7) тармақшасында көрсетілген төлемге тапсырманы алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде, бірақ тасымалдаудың айлық кезеңінің алдындағы айдың соңғы күнінен кешіктірмей Жеткізушіге мұнай тасымалдауды жүзеге асыру үшін бекітілген кестеде көзделген Тұтынушы мұнайының барлық көлеміне мынадай құжаттар топтамасын:

      мұнайды бірінші кезекте Қазақстан Республикасының мұнай өңдеу және өзге де зауыттарына, кейіннен экспорттық бағыттарға тасымалдауға тапсырыстар ұсынуға міндетті.

      Мұнай тасымалдауға тапсырыс нысанын Жеткізуші белгілейді және онда Шарттың нөмірі мен күні, мұнайды тасымалдаудың маршруты (жөнелту пункті және межелі пункті), жеткізу санаты (Қазақстан Республикасының ішкі нарығы, экспорт, импорт, сақтау және т.б.), мұнай өндіруші, маршруттың басында мұнайды қабылдау-тапсыру пунктіне магистральдық мұнай құбыры жүйесіне қабылданатын және маршруттың соңында мұнайды қабылдау-тапсыру пунктіне жүк алушыға тапсырылатын мұнай көлемі, тапсыру тәртібі, мұнайдың соңғы жүк алушысы, мұнай тасымалдауды жүзеге асыру үшін өзге де ақпарат болуға тиіс;

      мұнайды Қазақстан Республикасының мұнай өңдеу және өзге де зауыттарына жеткізу кезінде түпкілікті жүк алушыны көрсете отырып, мұнайды қабылдауға келісетіні туралы осындай зауыттардың растауын;

      егер Қазақстан Республикасының заңнамасында не Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарында магистральдық мұнай құбыры жүйесі арқылы тасымалданатын Тұтынушының мұнайын кедендік декларациялау көзделген жағдайда мұнайға арналған уақытша кедендік декларацияны ұсынуға міндетті;";

      14) тармақшадағы "ұсынуға міндетті." деген сөздер "ұсынуға;" деген сөзбен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 15) және 16) тармақшалармен толықтырылсын:

      15) Шарттың 17 және 18-тармақтарының талаптарына сәйкес келген жағдайда мұнай дайындауды жүзеге асыруға және оны магистральдық мұнай құбыры жүйесіне тапсыруды қамтамасыз етуге;

      16) Тұтынушы Шарттың талаптарын бұзған, оның ішінде Шарттың 17 және 18-тармақтарының талаптарына сәйкес келмейтін мұнайды магистральдық мұнай құбыры жүйесіне тапсырған жағдайда, Жеткізушінің талабы бойынша оған Шарт талаптарына сәйкес Жеткізуші есептеген тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұлды) төлеуге, Жеткізушінің үшінші тұлғаларға олардың талап етуі бойынша төлеуіне жататын залалдарын, сондай-ақ тұрақсыздық айыбының (айыппұлдың, өсімпұлдың және/немесе залалдардың сомаларын өтеуге міндетті.";

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Тұтынушы магистральдық мұнай құбыры жүйесіне тапсырған барлық мұнай Жеткізушіде жауапты сақтауда болады. Магистральдық мұнай құбыры жүйесінде болған Тұтынушының бөлінбеген мұнай қалдығын (магистральдық мұнай құбыры жүйесін толтыру үшін Тұтынушы берген мұнайды және көлемі Шартпен айқындалатын мұнайдың жылжымалы (ең аз-қажетті) қалдықтарын шегергенде) сақтағаны үшін мынадай түрде айқындалатын тасымалдаудың толық айлық кезеңі үшін тарифті есептеу:

      егер тасымалдаудың айлық кезеңінің соңында мұнайдың бөлінбеген қалдығы тасымалдаудың айлық кезеңінің басындағы қалдықтан артық болса, тасымалдаудың толық айлық кезеңінің сақталған көлемі тасымалдаудың айлық кезеңінің басындағы бөлінбеген қалдық болып есептеледі;

      егер тасымалдаудың айлық кезеңінің соңында мұнайдың бөлінбеген қалдығы тасымалдаудың айлық кезеңінің басындағы қалдықтан аз болса, тасымалдаудың толық айлық кезеңінің сақталған көлемі тасымалдаудың айлық кезеңінің аяғындағы бөлінбеген қалдық болып есептеледі.

      Тұтынушы магистральдық мұнай құбыры жүйесіне өткізетін мұнайдың мобильді (ең аз-қажетті) қалдығының шамасы Қазақстан Республикасының 1474-2016 "Магистральдық мұнай құбырлары. Мұнайды есепке алу жөніндегі нұсқаулық" стандартына сәйкес айқындалады.";

      21-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) маршруттың соңында мұнай қабылдау-тапсыру пунктінде ресімделген мұнайды қабылдау-тапсыру актісі Жеткізушінің Шартқа сәйкес мұнайды тасымалдау жөніндегі міндеттемелерді орындағанын растайды.

      Қазақстан Республикасының ішкі нарығының қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін маршруттың басында мұнайды қабылдау-тапсыру пункттерінде Тұтынушы мен Жеткізуші Қазақстан Республикасының мұнай өңдеу зауыттарына маршруттық тапсырма негізінде бірінші кезектегі тәртіппен мұнайды қабылдау-тапсыру актілерін ресімдейді. Экспорттық жеткізілімдер үшін Қазақстан Республикасының және таяу және/немесе алыс шет елдердің теңіз порттарында танкер позицияларының жүктелуін қамтамасыз ету қажет болған жағдайлар ерекше жағдайлар болып табылады. Мұндай жағдайларда Тұтынушы мен Жеткізуші теңіз порттарында мұнайды тиеп-жөнелту кестесіне сәйкес көлемде мұнайды қабылдау-тапсыру актілерін ресімдейді.";

      23-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "23. Мұнай тасымалдау жөніндегі көрсетілетін қызметтерге ақы төлеуді Тұтынушы төлемге және/немесе шот-фактураға берілген тапсырма бойынша олар Тұтынушыға Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен айқындалған тарифтерге сәйкес берілген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде жүргізеді. Төлем тапсырмалары бойынша төлемді Тұтынушы 100% алдын ала төлем тәртібімен жүргізеді.

      Тұтынушы төлем тапсырмасында және/немесе шот-фактурада көрсетілген кестеге сәйкес тасымалдануға тиіс мұнай көлемі үшін көрсетілетін қызметтерге алдын ала төлем жасайды.";

      45-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "45. Кестеде көзделген көлемде мұнайды магистральдық мұнай құбыры жүйесіне қабылдаудан негізсіз бас тартқаны үшін Жеткізуші Тұтынушыға 75 (жетпіс бес) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл төлейді.

      Шарттың 5-тарауының талаптарына сәйкес келмейтін сапа көрсеткіштері бар мұнай тапсырылған жағдайда (осы тармақтың төртінші абзацында көрсетілген бұзушылықты қоспағанда) Тұтынушы Жеткізушінің талабы бойынша Шарттың 17 және 18-тармақтарының талаптарына сәйкес келмейтін мұнайдың әрбір тоннасы (брутто) үшін 2 (екі) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл төлейді.

      204oС температураға дейін қайнайтын фракциядағы органикалық хлоридтердің массалық үлесінің нормасынан асатын мұнай тапсырылғаны анықталған жағдайда, Тұтынушы Жеткізушінің талабы бойынша Шарттың 17 және 18-тармақтарының талаптарына сәйкес келмейтін мұнайдың әрбір тоннасы (брутто) үшін 5 (бес) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл төлейді, Жеткізушіге оның негізделген шығындарын, сондай-ақ Жеткізушінің үшінші тұлғаларға олардың талабы бойынша төленуге тиіс тұрақсыздық айыбының (айыппұлдың, өсімпұлдың) және/немесе залалдың сомасын өтейді.";

      53-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "53. Тараптардың келісуі бойынша Шарт Үлгілік Шартқа, Қазақстан Республикасының заңнамасына, техникалық регламенттерге, мемлекетаралық және ұлттық стандарттарға қайшы келмейтін басқа да талаптармен толықтырылуы мүмкін.".

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Суды арналар арқылы беру жөніндегі қызметтерді ұсынуға арналған үлгілік шартта:

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Осы Шарт бойынша көрсетілген қызметтер үшін ақы төлеу уәкілетті органның ведомствосы бекіткен тарифтер бойынша жүргізіледі.

      Су тұтынудың үлестік нормаларынан асып кету фактісі болған жағдайда, 1 айдағы есепке жазудың жалпы көлемін есептеу кезінде су қорын пайдалану және қорғау, сумен жабдықтау, су бұру саласындағы уәкілетті органмен келісілген су тұтыну мен су бұрудың үлестік нормалары шегінде тұтынылған көлемге бірінші кіші топтың тарифі қолданылады, ал қалған көлемге Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 19 қарашадағы № 90 бұйрығымен бекітілген Тарифтерді қалыптастыру қағидаларына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19617 болып тіркелген) 2-кіші топтың тарифі қолданылады.".

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің "Табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19242 болып тіркелген) 2019 жылғы 13 тамыздағы № 73 бұйрығына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      178-14-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) еңсерілмейтін күш мән-жайларының туындауы, оның ішінде аварияларды жою үшін төтенше жағдайлардың салдарларын оқшаулау және (немесе) жою салдарынан тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу;".

      3. "Тарифтерді қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 19 қарашадағы № 90 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19617 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Тарифтерді қалыптастыру қағидаларында:

      208-10-тармақтың 5) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) есептер:

      қаржы-шаруашылық қызмет туралы, инвестициялық қызмет туралы;

      мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті орган бекіткен нысандар бойынша негізгі қорлардың жай-күйі туралы, алдыңғы екі күнтізбелік жылғы еңбек бойынша жалақының құрылымы мен бөлінісі туралы;".

О внесении изменений и дополнений в некоторые приказы Министра национальной экономики Республики Казахстан

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 5 февраля 2025 года № 5. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 февраля 2025 года № 35705

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый перечень некоторых приказов Министра национальной экономики Республики Казахстан, в которые вносятся изменения и дополнения.

      2. Комитету по регулированию естественных монополий Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его размещение на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра –
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
С. Жумангарин

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство транспорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство промышленности
и строительства Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство водных ресурсов
и ирригации Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Утвержден приказом
Заместитель Премьер-Министра – Министр национальной
экономики
Республики Казахстан
от 5 февраля 2025 года № 5

Перечень некоторых приказов Министра национальной экономики Республики Казахстан, в которые вносятся изменения и дополнения

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 июня 2019 года № 58 "Об утверждении типовых договоров предоставления регулируемых услуг" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 18889) следующие изменения и дополнения:

      в Типовом договоре на предоставление услуг по транспортировке нефти, утвержденном указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. В Договоре используются следующие основные понятия:

      грузополучатель – Потребитель или уполномоченное Потребителем лицо на прием нефти на пункт приема-сдачи нефти в конце маршрута транспортировки;

      график – график транспортировки нефти по системе магистрального нефтепровода, утвержденный уполномоченным органом;

      система магистрального нефтепровода – единый производственно-технологический комплекс, состоящий из линейной части и объектов, обеспечивающих безопасную транспортировку нефти, соответствующий требованиям технических регламентов и национальных стандартов;

      услуги по транспортировке нефти – услуги по приему, сдаче, перекачке нефти по системе магистрального нефтепровода от пункта ее приема от Потребителя до пункта сдачи грузополучателю, сливу, наливу, передаче нефти в другие магистральные нефтепроводы, перевалке на другой вид транспорта, хранению, смешению.

      Кроме того, для целей Договора данное понятие также может включать в себя услуги по перечню видов деятельности, технологически связанных с регулируемыми услугами в сфере транспортировки нефти по магистральным трубопроводам;

      пункт приема-сдачи нефти – пункт, в котором производятся прием и сдача нефти, учетные операции и оформление приемо-сдаточных документов;

      нефть – сырая нефть, включая стабильный (нестабильный) газовый конденсат, а также углеводороды, полученные после очистки сырой нефти, природного газа и обработки горючих сланцев или смолистых песков, подготовленные к транспортировке в соответствии с требованиями действующих нормативных и технических документов;

      мобильный (минимально-необходимый) остаток нефти – гарантирующий остаток нефти Потребителя в системе магистрального нефтепровода, предназначенный для устойчивой работы системы магистрального нефтепровода, а также для выполнения Поставщиком договорных обязательств по сдаче нефти Потребителю на пункте приема-сдачи нефти в конце маршрута, на случай если Потребитель в пункте приема-сдачи нефти в начале маршрута, не обеспечил сдачу нефти в систему магистрального нефтепровода в заявленных объемах для транспортировки из-за непредвиденных обстоятельств, рассчитываемый как не более двукратный среднесуточный объем от заявленного Потребителем на год.

      Величина мобильного (минимально-необходимого) остатка нефти Потребителя указана в пункте 11 Договора;

      маршрутное поручение – поручение Поставщика своим обособленным структурным подразделениям на осуществление операций по транспортировке партии нефти, в котором указаны необходимые грузосопроводительные документы, маршрут транспортировки нефти, количество нефти, принимаемой в систему магистрального нефтепровода на пункт приема-сдачи нефти в начале маршрута и сдаваемой грузополучателю на пункт приема-сдачи нефти в конце маршрута, владелец, порядок передачи и последний грузополучатель нефти;

      обязательный минимальный годовой объем нефти – объем нефти, который Стороны могут предусмотреть по отдельным направлениям транспортировки нефти согласно пункту 4 Договора, обязательный для поставки Потребителем в систему магистрального нефтепровода в течении годового периода транспортировки;

      обязательный минимальный месячный объем нефти – объем нефти рассчитанный по формуле:

      обязательный минимальный годовой объем нефти / N * nj, где:

      N – количество календарных дней в году

      nj – количество календарных дней в j - ом месяце.

      недопоставленный объем нефти – разница между обязательным минимальным месячным объемом нефти или объемом нефти, утвержденным в месячном графике (в случае, если он меньше обязательного минимального месячного объема) и фактически сданным в течении месячного периода транспортировки для транспортировки в систему магистрального нефтепровода объемом нефти;

      недозаявленный объем нефти – разница между обязательным минимальным месячным объемом нефти и заявленным Потребителем для транспортировки объемом нефти на отчетный месячный период транспортировки;

      задание на платеж – документ на предварительную оплату услуг по транспортировке нефти;

      месячный период транспортировки – промежуток времени с 00:00 часов московского времени 1 числа до 24:00 часов московского времени последнего числа календарного месяца, в котором производится транспортировка нефти и ее учет;

      годовой период транспортировки – период транспортировки нефти длительностью один календарный год, включающий 12 месячный период транспортировки;

      техническое соглашение – Техническое соглашение о порядке приема нефти в систему магистрального нефтепровода, являющееся неотъемлемой частью Договора и заключаемое между Потребителем и Поставщиком в лице его обособленного структурного подразделения;

      уполномоченный орган – центральный исполнительный орган Республики Казахстан, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в области магистрального трубопровода.

      Иные понятия и термины, используемые в настоящем Договоре, применяются в соответствии с законодательством Республики Казахстан о естественных монополиях и Законом Республики Казахстан "О магистральном трубопроводе".";

      пункт 5 дополнить подпунктом 9) следующего содержания:

      "9) в случае нарушения Потребителем условий Договора, в том числе сдачи им в систему магистрального нефтепровода нефти, не соответствующей требованиям пунктов 17 и 18 Договора, требовать от Потребителя оплаты неустойки (штрафа, пени), начисленной Поставщиком в соответствии с условиями Договора, возмещения убытков Поставщика, а также сумм неустойки (штрафа, пени) и/или убытков, подлежащих уплате Поставщиком третьим лицам по их требованию.";

      в пункте 6:

      подпункт 7) изложить в следующей редакции:

      "7) в течение 3 (трех) рабочих дней с даты получения графика оформить и направить Потребителю задание на платеж для оплаты услуг по транспортировке в соответствии с главой 7 Договора;";

      подпункт 12) изложить в следующей редакции:

      "12) обеспечить оказание комплекса услуг, связанных с организацией транспортировки по трубопроводным системам других государств нефти, транспортируемой с территории Республики Казахстан по магистральному трубопроводу, принадлежащему на праве собственности или ином законном основании национальному оператору (операторская деятельность по единой маршрутизации), на основании отдельного договора, заключаемого с Потребителем;";

      в пункте 8:

      подпункт 3) изложить в следующей редакции:

      "3) в течение 3 (трех) рабочих дней с даты получения задания на платеж, указанного в подпункте 7) пункта 6 Договора, но не позднее последнего дня месяца, предшествующего месячному периоду транспортировки, предоставить Поставщику для осуществления транспортировки нефти пакет следующих документов на весь объем нефти Потребителя, предусмотренный утвержденным графиком:

      заказы на транспортировку нефти первостепенно на нефтеперерабатывающие и иные заводы Республики Казахстан, в последующем на экспортные направления.

      Форма заказа на транспортировку нефти устанавливается Поставщиком и должна содержать номер и дату Договора, маршрут транспортировки нефти (пункт отправления и пункт назначения), категорию поставки (внутренний рынок Республики Казахстан, экспорт, импорт, хранение и т. д.), производителя нефти, количество нефти, принимаемой в систему магистрального нефтепровода на пункт приема-сдачи нефти в начале маршрута и сдаваемой грузополучателю на пункт приема-сдачи нефти в конце маршрута, порядок передачи и последнего грузополучателя нефти, иную информацию для осуществления транспортировки нефти;

      при поставке нефти на нефтеперерабатывающие и иные заводы Республики Казахстан подтверждение таких заводов о согласии принять нефть с указанием конечного грузополучателя;

      временную таможенную декларацию на нефть в случае, если законодательством Республики Казахстан либо международными договорами Республики Казахстан предусмотрено таможенное декларирование нефти Потребителя, транспортируемой по системе магистрального нефтепровода;";

      дополнить подпунктами 15) и 16) следующего содержания:

      "15) осуществлять подготовку нефти и обеспечивать ее сдачу в систему магистрального нефтепровода при условии соответствия требованиям пунктов 17 и 18 Договора;

      16) в случае нарушения Потребителем условий Договора, в том числе сдачи им в систему магистрального нефтепровода нефти, не соответствующей требованиям пунктов 17 и 18 Договора, по требованию Поставщика уплатить ему неустойку (штраф, пеню), начисленную Поставщиком в соответствии с условиями Договора, возместить убытки Поставщика, а также суммы неустойки (штрафа, пени) и/или убытков, подлежащие уплате Поставщиком третьим лицам по их требованию.";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Вся нефть, сданная Потребителем в систему магистрального нефтепровода, находится на ответственном хранении у Поставщика. Начисление тарифа за хранение нераспределенного остатка нефти Потребителя (за вычетом нефти, переданной Потребителем для заполнения системы магистрального нефтепровода, и мобильных (минимально-необходимых) остатков нефти, величина которых определяется Договором), находившегося в системе магистрального нефтепровода полный месячный период транспортировки, определяемого следующим образом:

      в случае, если нераспределенный остаток нефти на конец месячного периода транспортировки больше остатка на начало месячного периода транспортировки, то хранившимся объемом полный месячный период транспортировки считается нераспределенный остаток на начало месячного периода транспортировки;

      Величина мобильного (минимально-необходимого) остатка нефти, сдаваемого Потребителем в систему магистрального нефтепровода, определяется в соответствии со Стандартом Республики Казахстан 1474-2016 "Магистральные нефтепроводы. Инструкция по учету нефти".";

      подпункт 2) пункта 21 изложить в следующей редакции:

      "2) акт приема-сдачи нефти, оформленный на пункт приема-сдачи нефти в конце маршрута, подтверждает исполнение Поставщиком обязательств по транспортировке нефти в соответствии с Договором.

      Для обеспечения потребностей внутреннего рынка Республики Казахстан на пунктах приема-сдачи нефти в начале маршрута Потребитель и Поставщик оформляют акты приема-сдачи нефти в первоочередном порядке на основании маршрутного поручения на нефтеперерабатывающие заводы Республики Казахстан. Исключение составляют случаи, когда необходимо обеспечить загрузку танкерных позиций в морских портах Республики Казахстан и стран ближнего и/или дальнего зарубежья для экспортных поставок. В таких случаях, Потребитель и Поставщик оформляют акты приема-сдачи нефти в объеме, соответствующем графику отгрузки нефти в морских портах.";

      пункт 23 изложить в следующей редакции:

      "23. Оплата услуг по транспортировке нефти производится Потребителем по заданию на платеж и/или счет-фактуре в течение 3 (трех) рабочих дней с даты их выставления Потребителю в соответствии с тарифами, определенными в установленном законодательством Республики Казахстан порядке. Оплата по заданиям на платеж производится Потребителем в порядке 100% предоплаты.

      Потребитель производит предварительную оплату услуг за количество нефти, подлежащее транспортировке в соответствии с графиком, указанное в задании на платеж и/или счет-фактуре.";

      пункт 45 изложить в следующей редакции:

      "45. За необоснованный отказ в приеме в систему магистрального нефтепровода нефти, в объеме, предусмотренном графиком, Поставщик оплачивает Потребителю штраф в размере 75 (семьдесят пять) месячного расчетного показателя.

      В случае обнаружения сдачи нефти с показателями качества, не соответствующими требованиям главы 5 Договора (за исключением нарушения, указанного в абзаце третьем настоящего пункта), Потребитель по требованию Поставщика оплачивает штраф в размере 2 (двух) месячных расчетных показателей за каждую тонну (брутто) нефти, не соответствующей требованиям пунктов 17 и 18 Договора.

      В случае обнаружения сдачи нефти с превышением нормы массовой доли органических хлоридов во фракции, выкипающей до температуры 204°С, Потребитель уплачивает по требованию Поставщика штраф в размере 5 (пяти) месячных расчетных показателей за каждую тонну (брутто) нефти, не соответствующей требованиям пунктов 17 и 18 Договора, возмещает Поставщику его обоснованные убытки, а также суммы неустойки (штрафа, пени) и/или убытков, подлежащих уплате Поставщиком третьим лицам по их требованию.";

      пункт 53 изложить в следующей редакции:

      "53. По соглашению Сторон Договор может дополняться другими условиями, не противоречащими типовому Договору, законодательству Республики Казахстан, техническим регламентам, межгосударственным и национальным стандартам.";

      в Типовом договоре на предоставление услуг по подаче воды по каналам, утвержденном указанным приказом:

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Оплата за предоставленные услуги по настоящему Договору производится по тарифам, утвержденным ведомством уполномоченного органа.

      В случае наличия факта превышения удельных норм водопотребления, то при расчете общего объема начислений за 1 месяц, к потребленному объему в пределах удельных норм водопотребления и водоотведения, согласованных уполномоченным органом в области использования и охраны водного фонда, водоснабжения, водоотведения применяется утвержденный тариф, и на оставшийся объем применяется тариф 2 подгруппы в соответствии с Правилами формирования тарифов, утвержденными приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 ноября 2019 года № 90 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 19617).".

      2. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 13 августа 2019 года № 73 "Об утверждении Правил осуществления деятельности субъектами естественных монополий" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19242) следующее изменение:

      подпункт 4) пункта 178-14 изложить в следующей редакции:

      "4) приобретения товаров, работ, услуг вследствие возникновения обстоятельств непреодолимой силы, в том числе локализации и (или) ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций для ликвидации аварий;".

      3. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 ноября 2019 года № 90 "Об утверждении Правил формирования тарифов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19617) следующее изменение:

      в Правилах формирования тарифов, утвержденных указанным приказом:

      подпункт 5) пункта 208-10 изложить в следующей редакции:

      "5) отчеты:

      о финансово-хозяйственной деятельности, об инвестиционной деятельности;

      о состоянии основных фондов, о структуре и распределении заработной платы по труду за два предшествующих календарных года по формам, утвержденным уполномоченным органом в области государственной статистики;".