Тараз айналмалы республикалық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолын (жол учаскесін) жолын ақылы негізде пайдалану туралы

Қазақстан Республикасы Көлік министрінің м.а. 2025 жылғы 18 сәуірдегі № 125 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 22 сәуірде № 36004 болып тіркелді

      "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 2-тармағының 29) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) Тараз айналмалы жолы (бұдан әрі-км) 477+050 км - 534+050 км (А-2) IІ санаттағы республикалық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы "Тараз айналмалы жолы" автомобиль жолы (бұдан әрі – ақылы жол (учаске) ақылы негізінде пайдаланылады;

      2) жол баламалы Тараз қаласы арқылы жолымен жүзеге асырылуы мүмкін;

      3) ақылы жолдың (учаскенің) бастапқы пункті – 477+050 км, ақылы жолдың (учаскенің) соңғы пункті – 534+050 км;

      4) ақылы жолдың (учаскенің) басқа автомобиль жолдарымен қиылысулар және басқа автомобиль жолдарына қосылулар тізбесі осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес;

      5) ақылы жолдың (учаскенің) техникалық сыныптамасы – IІ- санаты, ақылы жолдың (учаскенің) негізгі параметрлері:

      автомобиль жолымен жүріп өту жолағының ені – кемінде 3,75 метр;

      автомобиль жолындағы қозғалыс жолақтың саны – екі бағытта – 1 жолақ;

      6) ақылы жолдың (учаскенің) ұзақтығы – 57 км;

      7) ақылы автомобиль жолы арқылы жүріп өту үшін төлем мөлшерлемелері осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес айқындалады;

      8) басқа автомобиль жолымен баламалы түрде жүре алмайтын, іргелес елді мекендердің тізбесі осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес ;

      9) ақылы жолды (учаскені) ақылы негізде пайдалану мерзімі – 20 жыл деп белгіленсін.

      2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Автомобиль жолдары комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің міндетін атқарушы
С. Аблалиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің міндетін
атқарушы
2025 жылғы 18 сәуірдегі
№ 125 бұйрығына
1-қосымша

Ақылы жолдың (учаскенің) басқа автомобиль жолдарымен қиылысулар және басқа автомобиль жолдарына қосылулар тізбесі

Қиылысулар мен қосылулар мекенжайы км + метр

Көзделген қиылысу мен қосылу бойынша елді мекендердің атауы

Байзақ ауданы

479+900 км

Базарбай елді мекені арқылы екенші реттік жолмен қиылысу

484+500 км

Байзақ батыр ауданы елді мекені арқылы екінші реттік жолмен қиылысу

488+100 км

Мырзатай елді мекені арқылы екінші реттік жолмен қиылысу

490+100 км

Мырзатай ауылы

Жамбыл ауданы

504+800 км

Ш. Ниязбеков ауылы

510+100 км

Жамбыл ауданына жолдама/Тараз қаласы

518+100 км

Новоджамбул Фосфор зауыты

  бұйрығына 2-қосымша

Ақылы автомобиль жолы (учаскесі) бойынша жүріп өту үшін төлем мөлшерлемелері

      Тараз айналмалы жолы километр (бұдан әрі-км) км 477+050 км 534+050 (А-2) (Республикалық маңызы бар IІ санаттағы "Тараз айналмалы жолы" жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолы (бұдан әрі – ақылы жол (учаске)):

      АЕК:


Р/с

Аймақтар

16 орынға дейінгі автобус тар және жүк көтергіштігі 2,5 тоннаға (бұдан әрі – тн) дейін жүк автомобильдері

32 орынға дейінгі автобус тар және жүк көтергіштігі 5,5 тн дейін жүк автомобильдері

32 орын нан асатын автобустар және жүк көтергіштігі 10 тн дейін автопоездар

Жүк көтергіштігі 10 тн жоғары 15 тн дейінгі жүк автомобильдері

Жүк көтергіштігі 15 тн жоғары, оның ішінде тіркелгіш және ершікті тартқыш тар

1

2

3

4

5

6

7



Кейінгі төлем

Алдын ала төлем

Кейінгі төлем

Алдын ала төлем

Кейінгі төлем

Алдын ала төлем

Кейінгі төлем

Алдын ала төлем

Кейінгі төлем

Алдын ала төлем

1

км 477+050 - км 510+850 (33,8 км)

0,0588

0,0498

0,1191

0,1010

0,1795

0,1523

0,2398

0,2036

0,2986

0,2534

2

км 510+850 - км 534+050 (23,2 км)

0,0404

0,0342

0,0818

0,0694

0,1232

0,1045

0,1646

0,1397

0,2050

0,1739


Барлық маршрут үшін барлығы бір бағытта (57 км)

0,0992

0,0839

0,2009

0,1704

0,3026

0,2569

0,4044

0,3433

0,5036

0,4273

      1) абоненттік төлем – автомобиль жолдары саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган белгілеген ақылы учаскелер бойынша жол жүру ақысы, ақылы учаскеге іргелес елді мекендерде тіркелген жергілікті автокөлік құралдары үшін белгілі бір уақыт кезеңіне абонемент түрінде бір ауданнан тыс жерде бір айға немесе бір жылға ауысқан кезде;

      2) абоненттік төлем жергілікті көлік үшін көлік құралының түріне және жүк көтергіштігіне қарай белгіленеді:

      бір айға (күнтізбелік 30 күн):

Көлік түрі

16 орынға дейінгі автобус тар және жүк көтергіштігі 2,5 тоннаға (бұдан әрі - тн) дейін жүк автомобильдері үшін

32 орынға дейінгі автобус тар және жүк көтергіштігі 5,5 тн дейін жүк автомобильдері үшін

32 орын нан асатын автобустар және жүк көтергіштігі 10 тн дейін автопоездар үшін

Жүк көтергіштігі 10 тн жоғары 15 тн дейінгі жүк автомобильдері үшін

Жүк көтергіштігі 15 тн жоғары, оның ішінде тіркелгіш және ершікті тартқыштар үшін

1

3

4

5

6

7

Абоненттік төлемнің құны

1 АЕК

2 АЕК

3 АЕК

4 АЕК

5 АЕК

      бір жылға (күнтізбелік 365 күн):

Көлік түрі

16 орынға дейінгі автобус тар және жүк көтергіштігі 2,5 тоннаға (бұдан әрі - тн) дейін жүк автомобильдері үшін

32 орынға дейінгі автобус тар және жүк көтергіштігі 5,5 тн дейін жүк автомобильдері үшін

32 орын нан асатын автобустар және жүк көтергіштігі 10 тн дейін автопоездар үшін

Жүк көтергіштігі 10 тн жоғары 15 тн дейінгі жүк автомобильдері үшін

Жүк көтергіштігі 15 тн жоғары, оның ішінде тіркелгіш және ершікті тартқыштар үшін

1

3

4

5

6

7

Абоненттік төлемнің құны

12 АЕК

24 АЕК

36 АЕК

48 АЕК

60 АЕК

      3) аймақ – жүк көтергіштігі мен көлік құралының түріне байланысты өзінің ұзақтығы мен жол ақысының белгілі бір мөлшері бар ақылы учаскенің жол сегменті;

      4) алдын-ала төлеу – ақылы учаскеге кіргенге дейін пайдаланушы дербес шотқа және/немесе мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісінің шотына есептеген ақшалай қаражат, оның сомасы жол ақысын төлеу үшін жеткілікті;

      5) жергілікті автокөлік – бір аудан шегінен тыс қозғалу кезінде ақылы учаскесіне іргелес әкімшілік- аумақтық бірлікте (облыстың ауданы) белгіленген тәртіппен тіркелген көлік құралы.

      Аббревиатуралардың толық жазылуы:

      АЕК - айлық есептік көрсеткіш;

      км - километр;

      м - метр;

      т - тонна.

  бұйрығына 3-қосымша

Басқа автомобиль жолымен баламалы түрде жүре алмайтын, іргелес елді мекендердің тізбесі


Р/с

Елді мекеннің атауы


Жоқ


Об использовании автомобильной дороги (участка) общего пользования республиканского значения Обход Тараз на платной основе

Приказ и.о. Министра транспорта Республики Казахстан от 18 апреля 2025 года № 125. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 22 апреля 2025 года № 36004

      В соответствии с подпунктом 29) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Установить, что:

      1) участок Обход Тараз километр (далее – км) км 477+050 – км 534+050 (А-2) автомобильной дороги общего пользования республиканского значения II категории Обход Тараз (далее – платная дорога (участок) используется на платной основе;

      2) проезд может осуществляться по альтернативной дороге: через город Тараз;

      3) начальный пункт платной дороги (участка) – км 477+050, конечный пункт платной дороги (участка) – км 534+050;

      4) перечень пересечений платной дороги (участка) с другими автомобильными дорогами и примыканий к другим автомобильным дорогам согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      5) техническая классификация платной дороги (участка) – категория II основные параметры платной дороги (участка):

      ширина полосы проезда по автомобильной дороге – не менее 3,75 метра;

      количество полос движения по автомобильной дороге – 1 полоса в обоих направлениях;

      6) протяженность платной дороги (участка) – 57 км;

      7) ставки платы за проезд по платной автомобильной дороге (участку) определяются согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      8) перечень прилегающих населенных пунктов, не имеющих альтернативного проезда по другой автомобильной дороге, согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      9) срок использования платной дороги (участка) на платной основе – 20 лет.

      2. Комитету автомобильных дорог Министерства транспорта Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства транспорта Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра транспорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
С. Аблалиев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
от 18 апреля 2025 года № 125

Перечень пересечений платной дороги (участка) с другими автомобильными дорогами и примыканий к другим автомобильным дорогам

Адреса пересечений и примыканий километр
(далее-км) + метров

Наименование населенных пунктов по предназначенному пересечению и примыканию

Байзакский район

479+900

Пересечение со второстепенной дорогой через населенный пункт Базарбай

484+500

Пересечение со второстепенной дорогой через населенный пункт район Байзак Батыра

488+100

Пересечение со второстепенной дорогой через населенный пункт Мырзатай

490+100

село Мырзатай

Жамбылский район

504+800

село Ш. Ниязбекова

510+100

Направление в Жамбылский район/город Тараз

518+100

Новоджамбульский фосфорный завод

  Приложение 2 к приказу

Ставки платы за проезд по платной автомобильной дороге (участку)

      Участок Обход Тараз км 477+050 – км 534+050 (А-2) автомобильной дороги общего пользования республиканского значения II категории "Обход Тараз" (далее – платная дорога (участок)):

      МРП:

Зона

Автобусы до 16 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 2,5 т

Автобусы до 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 5,5 т

Автобусы свыше 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью автопоезда до 10 т

Грузовые автомобили грузоподъемностью от 10 т до 15 т

Грузовые автомобили грузоподъемностью свыше 15 т, в том числе с прицепами, седельные тягачи

 1

 2

3

4

5

6

7



Пост
оплата

Пред
оплата

Пост
оплата

Пред
оплата

Пост
оплата

Пред
оплата

Пост
оплата

Пред
оплата

Пост
оплата

Пред
оплата

1

км 477+050 - км 510+850 (33,8 км)

0,0588

0,0498

0,1191

0,1010

0,1795

0,1523

0,2398

0,2036

0,2986

0,2534

2

км 510+850 - км 534+050 (23,2 км)

0,0404

0,0342

0,0818

0,0694

0,1232

0,1045

0,1646

0,1397

0,2050

0,1739

 3

Итого за весь маршрут в одном направлении (57 км)

0,0992

0,0839

0,2009

0,1704

0,3026

0,2569

0,4044

0,3433

0,5036

0,4273

      1) абонентская плата – плата за проезд по платным участкам, установленная уполномоченным государственным органом в области автомобильных дорог, на определенный период времени для местных автотранспортных средств, зарегистрированных в населенных пунктах, прилегающих к платному участку при перемещении за пределами одного района в виде абонемента сроком на месяц или на год;

      2) абонентская плата устанавливается для местного автотранспорта в зависимости от типа автотранспортного средства и грузоподъемности:

      на один месяц (30 календарных дней):

Тип автотранспортного средства

для Автобусов до 16 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 2,5 т

для Автобусов до 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 5,5 т

для Автобусов свыше 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью автопоезда до 10 т

для Грузовых автомобилей грузоподъемностью от 10 т до 15 т

для Грузовых автомобилей грузоподъемностью свыше 15 т, в том числе с прицепами, седельные тягачи

1

3

4

5

6

7

Стоимость абонентской платы

1 МРП

2 МРП

3 МРП

4 МРП

5 МРП

      на один год (365 календарных дней):

Тип автотранспортного средства

для Автобусов до 16 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 2,5 т

для Автобусов до 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 5,5 т

для Автобусов свыше 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью автопоезда до 10 т

для Грузовых автомобилей грузоподъемностью от 10 т до 15 т

для Грузовых автомобилей грузоподъемностью свыше 15 т, в том числе с прицепами, седельные тягачи

1

3

4

5

6

7

Стоимость абонентской платы

12 МРП

24 МРП

36 МРП

48 МРП

60 МРП

      3) зона – отрезок дороги платного участка, имеющий свою протяженность и определенную ставку платы за проезд в зависимости от грузоподъемности и типа автотранспортного средства;

      4) предварительная оплата – денежные средства, зачисленные пользователем на лицевой счет или на счет государственного регистрационного номерного знака автотранспортного средства до въезда на платный участок, сумма, которой достаточна для оплаты проезда;

      5) местный автотранспорт – автотранспортное средство, зарегистрированный в установленном порядке на административно-территориальной единице (район области), прилегающей к платному участку при перемещении за пределами одного района.

      Расшифровка аббревиатур:
МРП - месячный расчетный показатель;
км - километр;
м - метр;
т - тонна.

  Приложение 3

Перечень прилегающих населенных пунктов, не имеющих альтернативного проезда по другой автомобильной дороге

№ п\п

Наименование населенного пункта

1

Отсутствует