Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындарының оқу-әдiстемелiк бiрлестiктер торабын қайта ұйымдастыру туралы

Бұйрық Қазақстан Республикасы Бiлiм министрлiгi 22 желтоқсан 1993 ж. N 505 Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің ведомстволық нормативтік актілерді тіркеу бөлімінде 1995 жылғы 18 қаңтарда тіркелді. Тіркеу N 49. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрiнің 2003 жылғы 13 тамыздағы N 554 бұйрығымен.

      Жоғары оқу орындарының оқу-әдiстемелiк жұмыстарын жетiлдіру мақсатында және Қазақстан Республикасының "Жоғары бiлiм туралы"  Заңына сәйкес бұйырамын:
      1. Жоғары оқу орындарының оқу-әдiстемелiк бiрлестiктерi туралы (ОӘБ) ереже бекiтiлсiн (N 1 қосымша).
      2. Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындарының оқу-әдiстемелiк бiрлестiктерi қайта ұйымдастырылсын және олардың N 2 қосымшаға сәйкес жаңа тiзiмi бекiтiлсiн.
      3. Экономика және қаржы бас басқармасына (Күзембаева А.), оқу әдiстемелiк бiрлестiктердiң жұмысын мақсатты түрден қаржыландыру үшiн N 2 қосымшада көрсетiлген министрлiк қарамағындағы жоғары оқу орындарына бөлiнетiн қаражат, оның iшiнде ОӘБ Ережесiнде көрсетiлген штаттық кестесiне сәйкес еңбек ақы қоры көбейтiлсiн.
      4. Қарамағында жоғары оқу орындары бар министрлiктер мен ведомстволардың оқу орындары бас басқармаларына (басқармалары және бөлімдерiне) N 2 қосымшаға сәйкес оқу-әдiстемелiк бiрлестiктер құрылған жоғары оқу орындарына осы бұйрықтың 3 бабына iске асырылуын ұсынады.
      5. Жоғары бiлiм бас басқармасына (Мұхаметқалиев Т.М.);
      5.1. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктер Кеңестерiнiң төрағаларының ұсыныстары бойынша оқу-әдiстемелiк жұмыс жөнiндегi проекторларды ОӘБ Кеңестерiнiң төрағаларының орынбасарларын қызметке бекiту ұйымдастырылсын.
      5.2. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктердiң жұмыстары жайында мәжiлiстердiң жылма-жыл өткiзу тәртiбi анықталсын.
      6. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктер Кеңестерiнiң төрағаларына:
      6.1. Екi апта iшiнде, басқарып отырған бiрлестiкке кiретiн жоғары оқу орындарының (факультеттердiң, кафедралардың) тiзiмi келiсiлсiн.
      6.2. Бiлiм министрлiгiне оқу-әдiстемелiк бiрлестiк Кеңесi төрағасының орынбасарының кандидатурасын және ОӘБ Кеңесiнiң құрамын бекiтуге ұсынсын.
      7. Бiлiм министрлiгiнiң 10.09.92 ж. N 370, 11.06.92 ж. N 247, 16.06.89 ж. N 364, 28.02.90 ж. N 146, 21.05.90 ж. N 279, 10.12.91 ж. N 479, 19.02.91 ж. N 87, 28.01.92 ж. N 41 бұйрықтарының күштерi жойылды деп есептелсiн.
      8. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау министрдiң орынбасары Е.У.Медеуовке жүктелсiн.

      Министр

      Жобаны ұсынушы:                   Келiсiлген:
      Жоғары бiлiм бас басқармасы       Министрдiң орынбасары

                                        Экономика және қаржы бас
                                        басқармасы
                                        Заң бөлiмi

Бiлiм министрлiгiнiң
N 505 22.12.93 бұйрығына
N 1 қосымша

Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындарының
оқу-әдiстемелiк бiрлестiгi туралы
Ереже 1. Жалпы ережелер

      1.1. Жоғары оқу орындарының оқу-әдiстемелiк бiрлестiгi (ОӘБ) Бiлiм министрлiгiнiң жанында құрылған, профессор оқытушылар құрамын, ғалымдар мен халық шаруашылығының мамандарын және де басқа жұмысқа ынталы адамдарды кеңiнен тарту жолымен жоғары бiлiмдi профессионал дәрежеде басқаруға көмектесетiн қоғамдық мемлекеттiк ұйым.
      1.2. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктiң құрамына туыс мамандықтар бойынша бiлiмдiк-профессионалдық бағдарламаларды жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындары немесе олардың құрылымдық бөлiмдерi (факультеттер, кафедралар) кiредi.
      ОӘБ-тiң құрамына аккредитация жасалған мемлекеттiк емес жоғары оқу орындары, сонымен бiрге, ассоциациялы мүшесi ретiнде басқа мемлекеттердiң жоғары оқу орындары және бөтен ұйымдар кiре алады.
      ОӘБ-ке кiретiн жоғары оқу орындары мен олардың бөлiмдерi белгiленген бағынысты қатынастарды сақтайды.
      1.3. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiк, әдетте өзiнiң құрамына кiретiн жоғары оқу орындарының бiрiнiң базасында ұйымдастырылады.
      ОӘБ-тi құру, өзгерту және тарату, базалық жоғары оқу орнының ведомстволық қарастылығына тәуелсiз басқару органының ұсынысымен Бiлiм министрлiгiнiң бұйрығымен жүргiзiледi.
      1.4. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiк өз жұмысына, жоғары оқу орындары жайлы заңды және нормативтi құжаттарды, Ереженiң негiзiнде жасалған, өзiнiң ОӘБ жайындағы ереженi басшылыққа алын жүргізедi.
      1.5. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктiң өз компетенциясында жататын және осы ережемен анықталатын мәселелер жайындағы шешiмдерi ұсыныс сипатына болады және тиiстi жоғары оқу орындарының ректорларының бұйрықтарымен немесе факультет, кафедра шешiмдерiмен iске асырылады.
      2. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктiң негiзгi мiндеттерi:
      2.1. Жоғары оқу орындарының профессор-оқытушылар құрамының, ғалымдар мен халық шаруашылығы мамандарының маман дайындау сапасын өсiру мақсатында, жоғары оқу орындарының оқу-әдiстемелiк жұмыстарын жетiлдiру бағытындағы iс-әрекетке координация жасау.
      2.2. Еңбек нарығының және ғылыми мен техниканың соңғы уақыттағы даму талаптарына сәйкес тиiстi салының мамандарын дайындау және қайта дайындаудың болашақтағы бағыттарын анықтау.
      2.3. Қазақстан Республикасында үзiлiссiз бiлiмнiң бiртұтас жүйесiн жасау және өндiру.
      2.4. Жоғары бiлiмнiң мемлекеттiк стандартын тиiстi мамандықтар бойынша квалификациялық сипаттамаларды оқу жоспарлары мен оқу бағдарламаларын мамандарды дайындаудың көп деңгейлi құрылымының аясында және үзiлiссiз бiлiм жүйесiндегi сабақтылықты сақтау отырып жасау.
      2.5. Оқу-әдiстемелiк саладағы озық тәжiрбиенi зерделеу және тарату.
      2.6. Республика жоғары мектебiн дүние жүзiлiк бiлiм қоғамдастығына қосуға көмектесу.
      3. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктiң функциялары.
      ОӘБ өз мiндеттерiн орындау үшiн:
      3.1. Мамандықтар мен мамандану номенклатурасы жайында ұсыныстар дайындайды.
      3.2. Жоғары бiлiмнiң мемлекеттiк стандарттарын, ОӘБ мамандықтары бойынша типтiк оқу жоспарлары мен бағдарламаларын, квалификациялық сипаттамаларды жасайды.
      3.3. Кадр дайындау құрылымын жетiлдiру, мамандықтар бойынша дайындауды ашу және жабу жайында ұсыныстар жасайды.
      3.4. Оқу және әдiстемелiк әдебиеттердi шығару жоспарларына координация жасайды, авторлық ұжымдарды құру, оқу әдебиетiн жасауға конкурстар ұйымдастыру жұмыстарына қатысады. Баспаға дайындалған оқулықтар мен оқу құралдарының қолжазбаларына пiкiр бередi.
      ОӘБ грифiн беруге, жоғары оқу орындарында шыққан оқулық әдебиеттердi басқа оқу орындарында пайдалануға ұсыныс жасайды.
      3.5. Оқу процесiн жетiлдiру, озық тәжiрибиенi тарату жайында ұсыныстар жасайды, жоғары бiлiм проблемалары бойынша конференциялар семинарлар мен кеңестер ұйымдастыруға қатысады.
      3.6. Жоғары оқу орындарының қызметкерлерi мен халық шаруашылығының мамандарының бiлiктiлiгiн арттыру және қайта дайындаудың оқу жоспарлары мен бағдарламаларын жасауға және iске асыруға басшылық жасайды.
      3.7. Жоғары оқу орындарын лицензиялауға, аттестациялуға және аккредитациялауға сол сияқты, жоғары бiлiмдi дамыту мәселелерi бойынша құжаттардың жобаларын дайындауға және сараптауға қатысады.
      3.8. Оқу процесiн ұйымдастыру жайында тәжiрибе алмасу мақсатымен шет елдердiң қоғамдық профессионалды ұйымдарымен байланыс орынатады.
      3.9. Жоғары оқу орындарындағы оқу-тәрбие жұмыстарын мамандармен қамтамасыз ету, әдiстемелiк, ғылыми және материалдық жабдықтау жайында ұсыныстар жасайды.
      4. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктiң құрылымы.
      4.1. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктiң жұмысын, бiрлестiк құрамына кiретiн жоғары оқу орындарының басшыларынан, жетекшi профессорлары мен доценттерiнен және халық шаруашылығының iрi мамандары мен ғылым академиясының ғалымдарынан тұратын Кеңес басқарады.
      ОӘБ Кеңесiнiң және оның президиумының төрағасы, базасында ОӘБ ұйымдастырылған жоғары оқу орынының ректоры болады.
      ОӘБ Кеңесiнiң құрамын, Кеңес төрағасының ұсынысы бойынша Бiлiм министрлiгi бекiтедi.
      Кеңес пен оның президиумы ОӘБ мәжiлiсiнде бекiтiлген тәртiппен жұмыс iстейдi.
      ОӘБ Кеңес өз жұмысында Бiлiм министрлiгiне есеп бередi.
      4.2. ОӘБ Кеңесiнiң жанынан мамандықтар немесе мамандықтар топтамасы бойынша және ОӘБ жұмысының кейбiр жекелеген бағыттары бойынша ғылыми-әдiстемелiк кеңестер, кейбiр жекелеген пәндер бойынша ғылыми-әдiстемелiк комиссиялар құрылуы мүмкiн. Жоғары оқу орындарының жетекшi оқытушыларынан тұратын ғылыми-әдiстемелiк кеңестер мен комиссиялардың құрамын және басшыларын ОӘБ Кеңесiнiң төрағасы бекiтедi.
      4.3. ОӘБ Кеңесiнiң төрағасы Кеңес пен оның президиумның жұмысын ұйымдастырады және бағыттайды, Бiлiм министрлiгiнiң құрылымдарында, мемлекеттiк мекемелер мен қоғамдық ұйымдарда ОӘБ-тiң өкiлi болады, салалық министрлiктемен, кәсiпорындармен және ұйымдарымен байланыс құрады, ОӘБ-ке кiретiн жоғары оқу орындарының профессор-оқытушылар құрамын оқу-әдiстемелiк бiрлестiкте, оның кеңестерi мен комиссияларында жұмыс iстеу үшiн тартады.
      4.4. Базасында оқу-әдiстемелiк бiрлестiк құрылған жоғары оқу орындарында ОӘБ жөнiндегi проректор - ОӘБ Кеңесiнiң төрағасының орынбасары қызметi ендiрiледi. Оның кандидатурасын жетекшi ғылыми-педагогикалық қызметкерлерден базалық жоғары оқу орнының ректорының ОӘБ Кеңесi төрағасының ұсынысы бойынша, жоғары оқу орнының ведомстволық бағыныштылығына тәуелсiз Бiлiм министрлiгi бекiтедi.
      ОӘБ Кеңесi төрағасың орынбасары Кеңес шешiмдерiн орындау жұмыстарын ұйымдастырды, ОӘБ-тiң жұмысын тiкелей басқарады.
      4.5. Әрбiр оқу-әдiстемелiк бiрлестiктiң жұмысының iстеуiн қамтамасыз етедi, ол үшiн тиiстi базалық жоғары оқу орнында әрбiр ОӘБ-ға бiр-бiрден методист (әдiстемешi), машинист қызметтерi ендiрiледi, ал бiр базалық жоғары оқу орнында екi және одан көп ОӘБ құрылатын жағдайда ғылыми-хатшы қызметi де енгiзiлуi мүмкiн.
      4.6. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiкке жүктелген функцияларды орындау үшiн, оның Кеңесi ОӘБ құрамына кiретiн оқу орындарының оқытушылар құрамынан уақытша шығармашылық ұжымдарын, жұмыс топтарын, оқу-әдiстемелiк орталықтар және де басқа да құрылымдарды құруға құқылы.
      4.7. ОӘБ құрамына кiретiн жоғары оқу орындарының ректорлары қосымша жұмысқа ақы төлеу, материалдық және моральдық тұрғыдан атап өту, бiрлестiк тапсырмаларын тыңғылықты iстеп жүрген оқытушылардың жүктемесiн 30-100 сағатқа кемiту шараларын жасайды. Оқытушылардың ОӘБ-тегi жұмысы оларды аттестациялау кезiнде ескерiледi.
      5. Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктiң жұмысын қаржыландыру.
      5.1. ОӘБ жұмысын, жоғары оқу орнының бағыныстылығына қарай, жоғары бiлiмдi басқару органдары арқылы, соның iшiнде базалық оқу орнының еңбекақы фондына мақсатты түрде бөлiнген, осы Ережеде белгiленген штат кестесiне сай базалық фондына мақсатты түрде бөлiнген, осы Ережеде белгiленген штат кестесiне сай базалық жоғары оқу орнын ұстауға арналған ассигнованияның 0,5 % есебiнен қаржыланады.
      5.2. Кеңес және Кеңес президиумының мәжiлiстерiн ұйымдастыруға конференциялар, семиналар өткiзуге, оқулықтар мен оқу құралдарын, бағдарламалық-әдiстемелiк құжаттарды дайындау және сараптау, оларды басып шығару үшiн, ОӘБ өз құрамына кiретiн жоғары оқу орындарының басқа да ұйымдардың және жеке адамдардың жылма-жылдық төлемдерiнен тұратын фонд құруына болады. Төлемнiң мөлшерiн ОӘБ Кеңесi анықтайды.
      5.3. Фонд қаражаты, ОӘБ Кеңесiнiң мәжiлiсiнде бекiтiлген смета бойынша пайдаланылады. Қаражатты жаратуға ОӘБ Кеңесiнiң президиумы бақылау жасайды.
      Фондтың жылма-жыл жиналуын және қаражаттың жаратылуын ОӘБ Кеңесiнiң мәжiлiсiнде қарап оның төрағасы бекiтедi.
      5.4. Шақырылған, жұмысқа тартылған бiлiктi ғылыми-педагогикалық қызметкерлердiң еңбегiне ақы төлеу үшiн Қазақстан Республикасының Бiлiм министрлiгiнiң 2.02.93 жылғы N 60 бұйрығының (кейiнгi толықтырулар және өзгертулерiмен) 22 қосымшасының үшiншi қатарында көрсетiлген, қызметкерлерге сағаттық ақы төлеу мөлшерi (ставкалары) пайдаланылады.    

      Жоғары бiлiм бас басқармасы

Бiлiм министрлiгiнiң
22.12.93 ж. N 505 бұйрығына
N 2 қосымша

Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындарының
оқу-әдiстемелiк бiрлестiктерiнiң
Тiзiмi

_________________________________________________________________
NN !  Оқу-әдiстемелiк бiрлестiктер мен олардың   ! Базалық жоғары
   !                 мамандықтары                ! оқу орны
_________________________________________________________________
1.  Университеттердiң жаратылыстану-ғылыми
    мамандықтары (0101-0124)                       ҚазМУ
2.  Университеттердiң гуманитарлық мамандықтары
    (0201-0224)                                    ҚазМУ
3.  Шетел тiлдерi (0220)                           ҚазМӘТУ
4.  Педагогикалық (жаратылыстану-ғылыми және
    гуманитарлық) мамандықтар (0101, 0104, 0108,
    0118, 0109, 0123, 0124, 0207, 0208, 0308, 0309,
    0310, 0313)                                    АлматыМУ
5.  Қазақ тiлi және әдебиетi, Қазақстан Республикасы
    халықтарының тiлдерi мен әдiбиеттерi (0217, 0218,
    0219, 0223)                                    АлматыМУ
6.  Музыка педагогика және психология (мектепке
    дейiнгi) (0305, 0307)                          ҚазқызПИ
7.  Көркем сурет және сызу (0306)                  СемПИ
8.  Аз комплектi мектептер үшiн мұғалiмдер
    дайындау                                       КостМУ
9.  Еңбек. Кәсiби оқыту, арнайы және техникалық
    пәндер (0302, 0301)                            ШымкПИ
10. Дене тәрбиесi (0303)                           ҚазДТИ
11. Медициналық мамандықтар (0401, 0407)           АлматыМИ
12. Жалпыэкономикалық мамандықтар (0601, 0612)     ҚазМБА
13. Инженерлiк-экономикалық мамандық және
    экологиялық бiлiм (0701, 0716)                 ӨскЖҚИ
14. Тау-кен мамандықтары (0901-0905, 1701)         ҚарПТИ
15. Геологиялық, мұнай және газ мамандықтары
    (0801-0806, 0907-0910, 1702)                   ҚазПТИ
16. Энергетика және радиоэлектроника және
    байланыс мамандықтары (1001-1010, 2301-2307,
    1801-1806)                                     АЭИ
17. Металлургия мамандықтары (1101-1110, 1703)     ҚазПТИ
18. Машина жасау мамандықтары (1201-1206,
    1704-1708)                                     ҚарПТИ
19. Автоматика және есептеу техникасы мамандықтары
    (2001-2006, 2101-2106, 2201-2206, 1901, 1907)  ҚазПТИ
20. Автотрактор және жол машиналар жасау
    мамандықтары (1501-1504, 2405)                 ААЖИ
21. Жол және көлiкмамандықтары (1505, 1709, 1710
    2401, 2404, 2910)                              ААЖИ
22. Сәулет мамандықтары (2901, 2902)               ҚазмемСКА
23. Инженерлiк-құрылыс мамандықтары (2903-2908,
    2911-2913)                                     ҚазмемСКА
24. Химия-технологиялық мамандықтары (1705,
    2501-2513)                                     ҚазХТИ
25. Азық-түлiк тауарларының технологиясы
    мамандықтары (2701-2712, 1603-1706)            СемЕСӨТИ
26. Көпшiлiк қолданатын тауарлар технологиясы
    мамандықтары (1707, 2801-2811)                 ЖамбАТЖӨИ
27. Агрономиялық және агроэкологиялық мамандықтар
    (3101-3106)                                    ҚазАШИ
28. Ауылшаруашылық-инженерлiк мамандықтар
    (3109-3114)                                    ҚазАШИ
29. Зооветеринарлық мамандықтар (3107, 3108, 3116) АЗМИ
30. Көлiк торабы мамандықтары (1709, 1710, 2401,
    2909, 2911)                                    АлКИИ    

    Жоғары бiлiм Бас басқармасы

О реорганизации сети учебно-методических объединений вузов Республики Казахстан

Приказ Министерства образования Республики Казахстан от 22 декабря 1993 г. N 505. Зарегистрированo в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18.01.1995 г. за № 49. Утратил силу - Приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 августа 2003 г. N 554

      В целях совершенствования учебно-методической деятельности высших учебных заведений в соответствии с Законом Республики Казахстан "О высшем образовании"
      приказываю:

      1. Утвердить Типовое положение об учебно-методическом объединении высших учебных заведений (приложение N 1).
      2. Реорганизовать и утвердить перечень учебно-методических объединений высших учебных заведений Республики Казахстан согласно приложению N 2.
      3. Главному управлению экономики и финансов (Кузембаева А.Т.) для целевого финансирования деятельности учебно-методических объединений увеличить бюджетные ассигнования подведомственным вузам, указанным в приложение N 2, включая их фонд заработной платы в соответствии со штатным расписанием, установленным Типовым положением об учебно-методическом объединении.
      4. Предложить главным управлениям (управлениям и отделам) учебных заведений министерств и ведомств, имеющим в своем подчинении высшие учебные заведения, на базе которых согласно приложению N 2 создаются учебно-методические объединения, распространить на них действие пункта 3 настоящего приказа.
      5. Главному управлению высшего образования (Мухаметкалиев Т.М.):
      5.1. По представлению председателей Советов учебно-методических объединений организовать утверждение в должности проректоров по учебно-методической работе - заместителей председателей советов УМО.
      5.2. Определить порядок проведения ежегодных совещаний по вопросам деятельности учебно-методических объединений.
      6. Председателям советов учебно-методических объединений:
      6.1. В двухнедельный срок согласовать перечень вузов (факультетов, кафедр), входящих в возглавляемое объединение.
      6.2. Представить в Министерство образования кандидатуру заместителя председателя Совета учебно-методического объединения, а также составы советов УМО для утверждения.
      7. Считать утратившим силу приказы Минобразования:
      N 370 от 10.09.92 г., N 274 от 11.06.92 г., N 364 от 16.05.89 г., N 146 от 28.02.90 г., N 279 от 21.05.90 г., N 479 от 10.12.91 г., N 87 от 19.02.91 г., N 41 от 28.01.92 г.
      8. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра Медеуова Е.У.

     Министр

                                                 Приложение N 1
                                        к приказу Минобразования
                                        от 22 декабря 1993 г.
                                                  N 505

                         ТИПОВОЕ ПОЛОЖЕНИЕ
 

                об учебно-методическом объединении высших
                учебных заведений Республики Казахстан

      1. Общие положения.
      1.1. Учебно-методическое объединение высших учебных заведений (УМО) - общественно-государственная организация, созданная при Министерстве образования, способствующая управлению высшим образованием на профессиональном уровне посредством широкого привлечения в этих целях профессорско-преподавательского состава, ученых и специалистов народного хозяйства, других заинтересованных лиц.
      1.2. В состав учебно-методического объединения входят высшие учебные заведения Республики Казахстан или их структурные подразделения (факультету, кафедры), реализующие образовательно-профессиональные программы по родственным специальностям.
      В состав УМО могут входить аккредитованные негосударственные высшие учебные заведения, а также, в качестве ассоциированных членов, соответствующие вузы других государств и сторонние организации.
      Вузы и их подразделения, входящие в состав УМО, сохраняют установленные отношения подчиненности.
      1.3. Учебно-методическое объединение организуется, как правило, на базе одного из вузов, входящих в его состав.
      Создание, реорганизация и ликвидация УМО проводится приказом Министерства образования независимо от ведомственной принадлежности базового вуза по представлению органа управления.
      1.4. В своей деятельности учебно-методическое объединение руководствуется законодательными и нормативными документами о высшей школе и свои положением об УМО, разработанное на основе настоящего Типового положения.
      1.5. Решения учебно-методического объединения по вопросам, находящихся в его компетенции и определяемым данным положением, носят рекомендательный характер и проводятся в жизнь приказами ректоров соответствующих вузов или распоряжениями по факультетам, решениями кафедр.
      2. Основные задачи учебно-методического объединения:
      2.1. Координация деятельности профессорско-преподавательского состава вузов, ученых и специалистов народного хозяйства в деле совершенствования учебно-методической работы высших учебных заведений.
      2.2. Определение перспективных направлений подготовки и переподготовки кадров соответствующего профиля в соответствии с требованиями рынка труда и тенденциями развития науки и культуры.
      2.3. Разработка и внедрение единой системы непрерывного образования Республики Казахстан.
      2.4. Разработка государственных стандартов высшего образования, квалификационных характеристик, учебных планов и учебных программ по соответствующим специальностям в рамках многоуровневой структуры подготовки кадров, с учетом преемственности в системе непрерывного образования.
      2.5. Изучение и распространение передового опыта в области учебно-методической работы.
      2.6. Содействие интеграции высшей школы республики в мировое образовательное сообщество.
      3. Функции учебно-методического объединения.
      Для выполнения своих задач УМО:
      3.1. Готовит предложения по номенклатуре специальностей и специализаций.
      3.2. Разрабатывает государственные стандарты высшего образования, квалификационные характеристики, типовые учебные планы и программы по специальностям УМО.
      3.3. Разрабатывает рекомендации по совершенствованию структуры подготовки кадров, открытию и закрытию подготовки по специальностям.
      3.4. Координирует планы выпуска учебной и методической литературы, участвует в формировании авторских коллективов, проведении конкурсов по созданию учебной литературы. Проводит рецензирование рукописей учебников и учебных пособий, подготовленных к изданию. дает рекомендации по присвоению грифа УМО, межвузовскому использованию учебной литературы, изданной в вузах.
      3.5. Разрабатывает рекомендации по совершенствованию учебного процесса, распространению передового опыта, участвует в организации конференций, семинаров и совещаний по проблемам высшего образования.
      3.6. Осуществляет руководство над разработкой и реализацией учебных планов и программ повышения квалификации и переподготовки работников вузов и специалистов народного хозяйства.
      3.7. Участвует в лицензировании, аттестации и аккредитации вузов, в подготовке и экспертизе проектов документов по вопросам развития высшего образования.
      3.8. Устанавливает контакты с общественно-профессиональными организациями зарубежных стран с целью обмена опытом по вопросам организации учебного процесса.
      3.9. Разрабатывает рекомендации по кадровому, методическому, научному и материальному обеспечению учебно-воспитательной работы в высших учебных заведениях.
      4. Структура учебно-методического объединения.
      4.1. Руководство деятельностью учебно-методического объединения осуществляет Совет, состоящий из руководителей, ведущих профессоров и доцентов вузов, входящих в объединение, а также крупных специалистов народного хозяйства и ученых академий наук.
      Председателем Совета УМО и его президиума является ректор вуза, на базе которого организовано УМО.
      Состав Совета УМО по представлению председателя Совета утверждается Министерством образования.
      Совет и его президиум работают в соответствии с утвержденным на заседании УМО регламентом.
      Совет УМО подотчетен в своей деятельности перед Министерством образования.
      4.2. При Совете УМО могут быть созданы научно-методические советы по специальностям или группа специальностей, а также по отдельным направлениям деятельности УМО, научно-методические комиссии по отдельным дисциплинам и т.п. Составы и руководители научно-методических советов и комиссий из числа ведущих преподавателей вузов утверждаются председателем совета УМО.
      4.3. Председатель Совета УМО организует и направляет работу Совета и его президиума, представляет УМО в структурах Министерства образования, государственных учреждениях и общественных организациях, осуществляет связь с отраслевыми министерствами, предприятиями и организациями, привлекает профессорско-преподавательский состав вузов, входящих в УМО, для работы в учебно-методическом объединении, его советах и комиссиях.
      4.4. В высших учебных заведениях, на базе которых организуются учебно-методические объединения, вводится должность проректора по УМР - заместителя председателя Совета по УМО, кандидатура которого утверждается Министерством образования независимо от ведомственной подчиненности вуза из числа ведущих научно-педагогических работников по представлению ректора базового вуза - председателя Совета УМО.
      Заместитель председателя Совета УМО организует работу по выполнению решений Совета, осуществляя непосредственно оперативное руководство деятельностью УМО.
      4.5. Для обеспечения функционирования учебно-методического объединения в соответствующем базовом вузе вводятся должности методиста и машинистки - по одному на каждое УМО, при наличии в базовом вузе двух и более УМО может вводиться и должность ученого секретаря УМО.
      4.6. Для выполнения функций, возложенных на учебно-методическое объединение, его совет имеет право формировать из преподавателей вузов, входящих в состав УМО, временные творческие коллективы, рабочие группы, учебно-методические центры и другие структуры.
      4.7. Ректоры вузов, входящих в состав УМО, принимают меры по материальному и моральному поощрению, оплате дополнительной работы или снижению педагогической нагрузки преподавателям, добросовестно выполняющим поручения объединения, на 30-100 часов; работа преподавателей УМО учитывается при аттестации.
      5. Финансирование деятельности учебно-методических объединений:
      5.1. Финансирование деятельности УМО осуществляется органами управления высшим образованием по подчиненности вузов путем выделения средств целевым назначением, в том числе в фонд заработной платы базовых вузов в соответствии со штатным расписанием, установленным данным Положением, из расчета 0,5 % от ассигнований на содержание базового вуза.
      5.2. Для покрытия расходов на организацию заседаний Совета и его президиума, проведение совещаний, конференций, подготовку и экспертизу учебников и учебных пособий, программно-методических документов, организации их издания учебно-методическое объединение может создать фонд, который образуется из ежегодных отчислений вузов, входящих в УМО, других организаций и лиц. Размер отчислений определяется Советом УМО.
      5.3. Использование средств фонда осуществляется по смете, утвержденной Советом УМО. Контроль за расходованием средств осуществляет президиум Совета УМО. Ежегодный отчет о формировании фонда и расходовании его средств рассматривается на заседании Совета УМО и утверждается его председателем.
      5.4. Для оплаты труда привлекаемых высококвалифицированных научно-педагогических работников применяются ставки почасовой оплаты труда работников, предусмотренные третьей строкой приложения N 22 приказа Министерства образования Республики Казахстан от 9.02.93 г. N 60 (с последующими дополнениями и изменениями).

     Главное управление

     высшего образования

                                        Приложение N 2
                                   к приказу Минобразования
                                   от 22 декабря 1993 г. N 505

                              ПЕРЕЧЕНЬ
               учебно-методических объединений высших
               учебных заведений Республики Казахстан

-------------------------------------------------------------------
NN ! Учебно-методические объединения и их          ! Базовый вуз
    !             специальности                     !
--------------------------------------------------------------------
1.     Естественно-научные специальности
        университетов (0101-0124)                       КазГУ
2.     Гуманитарные специальности
        университетов (0201-0224)                       КазГУ
3.     Иностранные языки (0220)                        КазГУМЯ
4.     Педагогические (естественно-научные и
        гуманитарные) специальности (0101, 0104,
        0108, 0109, 0118, 0123, 0124, 0207, 0208,
        0308,0309, 0310, 0313)                          АГУ
5.     Казахский язык и литература, языки и
        литература народов Республики Казахстан
        (0217, 0218, 0219, 0223)                        АГУ
6.     Музыка, педагогика и психология (дошкольная)
        (0305, 0307)                                    КазЖенПИ
7.     Изобразительное искусство и черчение (0306)     СемПИ
8.     Подготовка учителей для малокомплектных школ    КостГУ
9.     Труд. Профессиональное обучение, специальные
        и технические дисциплины (0301, 0302)           ШымПИ
10.     Физическая культура (0303)                      КазИФК
11.     Медицинские специальности (0401-0407)           АГМИ
12.     Общеэкономические специальности (0601-0612)     КазГАУ
13.     Инженерно-экономические специальности и
        экологическое образование (0701-0716)           УКСДИ
14.     Горные специальности (0901-0905,1701)           КазПТИ
15.     Геологические, нефтяные и газовые
        специальности (0801-0806, 0907-0910, 1702)      КазПТИ
16.     Специальности энергетики, радиоэлектроники
        и связи (1001-1010, 1801-1806, 2301-2307)       АЭИ
17.     Металлургические специальности
        (1101-1110, 1703)                               КазПТИ
18.     Машиностроительные специальности
        (1201-1206, 1704, 1708)                         КарПТИ
19.     Специальности автоматики и вычислительной
        техники (1901, 1907, 2001-2006, 2101-2106,
        2201-2206)                                      КазПТИ
20.     Специальности автотракторного и дорожного
        машиностроения (1501-1504, 2405)                ААДИ
21.     Дорожные и транспортные специальности
        (1505, 1709, 1710, 2401, 2404, 2910)            ААДИ
22.     Архитектурные специальности (2901, 2902)        КазГАСА
23.     Инженерно-строительные специальности
        (2903-2908, 2911-2913)                          КазГАСА
24.     Химико-технологические специальности
        (2501-2513, 1705)                               КазХТИ
25.     Специальности технологии продовольственных
        товаров (1603, 1706, 2701-2712)                 СТИММП
26.     Специальности технологии товаров широкого
        потребления (1707, 2801-2811)                   ЖТИЛПП
27.     Агрономические и агроэкологические
        специальности (3101-3106)                       КазСХИ
28.     Сельскохозяйственные инженерные
        специальности (3109-3114)                       КазСХИ
29.     Зооветеринарные специальности (3107-3108, 3116) АЗВИ
30.     Специальности транспортного комплекса
        (1709, 1710, 2401, 2409, 2911)                  АЛИИТ
 
       Главное управление
     высшего образования