Қазақстан Республикасы Ішкі істер органдарының қызметкерлері мен зейнеткерлерінің жеке меншігіне автомотокөлік құралдарын сату тәртібі туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің 1995 жылғы 27 қыркүйектегі N 237 бұйрығымен бекітілген. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1995 жылғы 27 қарашада тіркелді. Тіркеу N 133. Күші жойылды - ҚР Iшкi Iстер Министрлiгiнің 2004 жылғы 25 желтоқсандағы N 713 Бұйрығымен.

----------------Бұйрықтан үзінді----------------------

     Ведомстволық нормативтiк құқықтық актiлердi Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестендiру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
     1. Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрiнiң мынадай:
     Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгінде 1995 жылғы 27 қарашада N 133 болып тiркелген "Қазақстан Республикасы iшкi iстер органдарының қызметкерлері мен зейнеткерлерiнiң жеке меншiгiне пайдалану мерзiмдерi өткен және есептен шығаруға жататын автомотокөлік құралдарын сату тәртiбі туралы ереже" туралы 1995 жылғы 27 қыркүйектегі N 237...     

     Министрдiң міндетін атқарушы
     полиция генерал-лейтенанты

__________________________________

     Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының қызметкерлері мен зейнеткерлеріне автомотокөлік құралдарын сату тәртібін реттеу мақсатында

БҰЙЫРАМЫН:

     1. "Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының қызметкерлері мен зейнеткерлерінің жеке меншігіне автомотокөлік құралдарын сату тәртібі туралы" Ереже бекітілсін (N 1 қосымша).

     2. Жол-көлік оқиғасына тап болған және оларды жөндеу экономикалық жағынан тиімді емес автомотокөлік құралдары Қазақстан Республикасы ІІМ 1994 ж. шілденің 27-дегі N 206 бұйрығына сәйкес Қазақстан Республикасының ІІМ Шаруашылық басқармасына тиісті құжаттар ұсынылғаннан соң және Қазақстан Республикасы ІІМ негізгі құралдарды есептен шығару жөніндегі Орталық комиссиясының тиісті шешім қабылдағаннан кейін осы бұйрықтың 1 тармағымен бекітілген Ережеде көзделген тәртіппен сатылады.

     3. Алматы қалалық ІІББ, облыстық ІІБ, көліктегі Қазақстан Республикасы ІІМ орындарының бастықтары:
     3.1. Сатылатын автомотокөлік құралдарының техникалық күйіне баға беру және оларды сату құнын белгілеу жөніндегі комиссиясының құрамын бекітсін.
     3.2. Есептен шығарылатын автомотокөлік құралдарын есепке қою және сату мәселелерінде жариялылық пен әлеуметтік әділеттілікті қамтамасыз етсін.

     4. Қазақстан Республикасы ІІМ аппаратында осы бұйрықты орындауда есептен шығарылатын автомотокөлік құралдарын сатып алуға өтініш жасаған қызметкерлердің есебін жүргізу бөлігі _______ орталық тұрғын үй-тұрмыс комиссиясына автомотокөлік құралдарына баға беру бөлігі ________ негізгі құралдары есептен шығару жөніндегі Орталық комиссияға жүктелсін.

     5. Мыналардың күші жойылды деп саналсын:

     ________ 1990 жылғы желтоқсанның 25-дегі N 8/3-788 Қазақ КСР ішкі істер органдарының қызметкерлері мен ардагерлерінің жеке пайдалануына есептен шығарылатын автомотокөлік құралдарын сату мәселелері жөніндегі ұсыныстар;
     ________ 1991 жылғы қазанның 18-дегі N 7/2-435, 1992 жылғы наурыздың 8-дегі N 8/3-85 "Автомобильдердің құнын белгілеу жөніндегі методикалық әдебиеттер".

    Министрдің
    міндетін атқарушы
    милиция полковнигі

Қазақстан Республикасы  
1995 жылғы 27 қыркүйек  
N 237 бұйрығына     
қосымша          

Пайдалану мерзімі өткен және есептен шығарылатын
автомотокөлік құралдарын Қазақстан Республикасы
ішкі істер органдарының қызметкерлері
мен зейнеткерлерінің жеке меншігіне
сату тәртібі туралы
ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

     Осы ереже "Қазақстан Республикасының Ішкі істер органдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7 бабына, "Әскери қызметшілер мен олардың әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының II бабына, "Мемлекеттік кәсіпорынның өзіне бекітіліп берілген мүлікке шаруашылықты жүргізу құқығы мен иелік тәртібі туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1993 жылғы қарашаның 19-дағы N 1163 қаулысына сәйкес дайындалады және пайдалану мерзімі өткен автомотокөлік құралдарын Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің, Алматы қалалық ІІББ мен Ленинск қалалық ІІБ, облыстық және көліктегі, қалалық, қаладағы аудандық ішкі істер басқармаларының, ішкі істер органдарының поселкелік бөлімшелерінің айрықша және режимді объектілердің, оқу орындарының, мекемелер мен ұйымдардың қызметкерлерінің жеке меншігіне сатудың және есеп жүргізудің бірыңғай тәртібін белгілейді.

2. Автомотокөлік құралын сатып алуға өтініш
жасаған адамдардың есебін жүргізу тәртібі

     2.1. Автомотокөлік құралын сатып алуға өтініш жасаған адамдар ІІМ, ІІББ, ІІБ, КІІБ, айрықша және режимді объектілердің, оқу орындарының басшылығына осы туралы рапорт (өтініш) береді. Басшы шешім қабылдамас бұрын рапортты (өтінішті) аталған ішкі істер органының тұрғын үй-тұрмыс комиссиясының төрағасына жібереді.
     2.2. Пайдалану мерзімі өткен автомотокөлік құралын сатып алуға өтініш жасаған адамдардың есебін жүргізуді ішкі істер органының тұрғын үй-тұрмыс комиссиясы белгілеген тәртіпте жүзеге асырады.

3. Автомотокөлік құралын сатып алуға өтініш
жасаған ішкі істер органдарының қызметкерлері
мен зейнеткерлерінің рапорттарын (өтініштерін)
қарау тәртібі

     3.1. Пайдалану мерзімі өткен автомотокөлік құралдары күнтізбе бойынша есептеумен ішкі істер органдарында 20 және одан көп жыл қызмет атқарған немесе жұмыс істеген, оның ішінде зейнеткер, қызметкерлерге (аттестациядан өткендер мен еркін жалдамалылар құрамы) сатылады. Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына, оларға теңестірілген адамдар, көп балалы отбасын асырап отырғандар автомотокөлікті жеңілдік жағдайында сатып алуға құқылы.
     3.2. Ішкі істер органының тұрғын үй-тұрмыстық комиссиясы өзінің мәжілісінде келіп түскен рапорттарды (өтініштерді) қарайды және кезектегілердің тізімін жасайды (жалпы тізім және жеңілдіктер берілген адамдардың тізімі), оны ішкі істер органының бастығына бекітуге ұсынады.
     3.3. Ішкі істер органының басшысына автомотокөлік құралын сату туралы шешімді жоғары тұрған органның басшысы қабылдайды. Сату туралы құжаттарды одан әрі ресімдеу осы Ережеге сәйкес жүзеге асырылады.

4. Сатылған автомотокөліктің нақты күйі
мен құнын бағалау тәртібі

     4.1. Сатылатын автомотокөлік құралының нақты күйін бағалау жылжымалы құрамның техникалық күйі актісін ресімдей отырып жүзеге асырылады. Оны ішкі істер органында осы мақсатта құрылған комиссия толтырады. Комиссияның жұмысына міндетті түрде мемавтоинспекция, шаруашылық және қаржы қызметтерінің өкілдері қатысады.
     Осы комиссия автомотокөлік құралын көзбен шолып қарау, техникалық күйін, жинақталуын тексеру және құжаттармен танысу арқылы хаттама толтырады және бағалану құнын анықтайды.
     Сатылатын автомотокөлік құралының құнын бағалау үшін негіз етіп ішкі істер органының бухгалтерлік есебінің деректері бойынша оны қалпына келтіру құны алынады. Бұл жерде Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1994 жылғы қазанның 21-дегі N 1178 қаулысымен бекітілген "Кәсіпорындардың, ұйымдар мен мекемелердің негізгі қорларын (қаражатын) индекстеу тәртібі туралы" Ережеге сәйкес жүргізілетін индекстеу ескеріледі.
     Сатылатын автомотокөлік құралының бастапқы құны оны қалпына келтіру құнының мөлшерін жеке құрамның амортизациялық қаржысының нормаларын, оларды пайдалану мерзімін басшылыққа ала отырып, бағаланған сәттегі бухгалтерлік есеп деректері бойынша есептелген және Қазақстан Республикасының Статистика және талдау жөніндегі мемлекеттік комитеті ай сайын белгілеп тұратын инфляция индексімен (баға индексі) түзетілген тозу мөлшеріне келтіру арқылы есептелген қалдық құны бойынша анықталады. 90 проценттен астамы тозған немесе толығымен амортизациядан шығарылған, бірақ пайдаланып жүрген автомотокөлік құралдарының қалдық құны қалпына келтіру құнының 10 проценті мөлшерінде анықталады.
     Егер сатылатын автомотокөлік құралы бөлшектелген жағдайда, негізгі тораптары мен бөлшектерінде (агрегаттарында) ақаулық болса, онда бағалау комиссиясы автомотокөлік құралының жалпы қалдық құнына қатысты қандай ақауға түсіру коэффициентін (барлық ақауларға кемінде 0,5) қолдануға болатынын анықтайды (автомотокөлік құралын бағалау мысалы осы Ережеге N 2 қосымшада келтірілген).

5. Сату тәртібі, қажетті құжаттарды
дайындау және ресімдеу

     5.1. Кезекте тұрғандардың тізімін бекіткеннен кейін және пайдалану мерзімі өткен, есептен шығарылатын (соның ішінде одан әрі пайдалану экономикалық тиімсіз) және сатылатын автомотокөлік болған жағдайда ішкі істер органының басшысы жиналысының (аукционның) барысына бақылау жасауға және автомотокөлік құралдарын сатуға құқық беру туралы рұқсат сұрап, аумақтық Жекешелендіру комитетіне өтініш жасайды.
     Автомотокөлік құралдары аумақтық Жекешелендіру комитетінің шешімі бойынша басқа ұйымдар арқылы сату үшін де берілуі мүмкін.
     5.2. Есептен шығарылатын және сатылатын автомотокөлік құралдары, сондай-ақ аумақтық Жекешелендіру комитетінің тиісті рұқсаты болған жағдайда ішкі істер органының тұрғын үй-тұрмыс комиссиясы автомотокөлік сатып алуға рапорт (арыз) берген адамдардың жалпы жиналысын шақырады. Жалпы жиналысқа кезекте тұрғандардың жартысынан астамы қатысса, ол өкілетті болып саналады.
     5.3. Жалпы жиналыс автомотокөлікті сату тәртібі туралы төмендегі шешімнің бірін қабылдайды.
     5.3.1. Сатылатын автомотокөлік құралын жалпы немесе жеңілдік берілгендердің тізімімен кезек бойынша иелікке алу құқын беру туралы;
     5.3.2. Барлық кезекте тұрғандардың арасында аукцион өткізу туралы. Бұл жағдайда автомотокөлік құралы сауда барысында ең жоғары баға ұсынған адамға сатылады.
     Жалпы жиналыстың шешімі хаттамамен ресімделеді және егер ол үшін қатысып отырған кезектегі адамдардың жартысынан артығы дауыс берген жағдайда құқылы болып есептеледі.
     5.4. Автомотокөлік құралын нақты адамға сату туралы ұсынған материалдарды (жалпы жиналыс немесе аукцион хаттамалары) қараған ішкі істер органының басшысы шешім қабылдайды және оны ішкі істер органы бойынша бұйрықпен ресімдейді.
     5.5. Дайындалған құжаттар қарау және келісу үшін аумақтың Жекешелендіру комитетіне ұсынылады. Аумақтың жекешелендіру комитеті оңды шешім қабылдаған жағдайда ішкі істер органы бастығының бұйрығында көрсетілген адамға автомотокөлік құралын сатуға рұқсат ететін құжат береді.
     5.6. Автомотокөлік құралы сатылатын адаммен жазбаша түрде сатып алусату шарты жасалады. Келісімге келген екі жақ: "Сатушы"-ішкі істер органының бастығы және "Сатып алушы"-автомотокөлік құралын сатып алатын адам болып табылады. Сатып алу-сату келісімінің негізгі болып кезекте тұрғандардың жалпы жиналысының (аукцион нәтижесі) шешімі мен ішкі істер органы басшысының бұйрығына сәйкес сатылатын автомотокөлік құралы болып табылады.
     5.7. Сатып алу-сату келісімінде келесі пункттер болуы керек:
     5.7.1. Автомотокөлік құралының аты, түсі және кузов нөмірі (рама), двигатель, шасси, шыққан жылы.
     5.7.2. Сатып алу-сату бұйымының бағасы.
     5.7.3. "Сатып алушының" міндеттері:
     - тиесілі соманы банкілік жеті күн ішінде толық төлеу;
     - "Сатушыдан" сатып алынған автомотокөлік құралын төлемнен кейін қабылдау және қабылдау-беру актісіне қол қою;
     - қабылдау-беру актісіне қол қойылмағаннан кейін автомотокөлік құралын ұстауға жұмсалатын шығынын өзіне алуы.
     5.7.4. "Сатушының" міндеттері:
     - қабылдау-беру актісіне қол қойғанға дейін автомотокөлік құралының бұзылмай сақталуын қамтамасыз ету;
     - автомотокөлік құралын белгіленген тәртіп бойынша Мемлекеттік автомобиль инспекциясында есептен шығару;
     - ішкі істер органының есебіне аударылған немесе ішкі істер органының кассасына сатылған автомотокөлік құралы үшін ақша түскен уақытта 3 күннен асырмай "Сатып алушыға" автомотокөлікті тапсыру;
     - мемлекеттік автомобиль инспекциясында (техникалық паспорт, N ОС-1 формалы негізгі құралдарды қабылдау-беру акті, төлем құжаты) сатып алынған автомотокөлік құралын тіркеуге қажет құжаттарды "Сатып алушыға" осы мерзім ішінде тапсыру.
     5.8. "Сатып алушыға" сатып алу-сату келісіміне сәйкес тиесілі соманы төлеп, автомотокөлік құралын жазбаша түрде қабылдау-беру актімен растағанда және бұл құжаттардың бәрі көрсетілгенде ғана автомотокөлік құралы тапсырылады. Акті екі дана болып жасалады: бірі-"Сатып алушыға" берілсе, екіншісі-ішкі істер органының іс қағаздарында қалады.
     5.9. Автомотокөлік құралын сатудан түскен сомадан ішкі істер органы заңмен белгіленген тәртіпте бюджетке қосылған құнға салынатын салықты аударады.
     5.10. Сатылған автомотокөлік құралынан ішкі істер органына түскен қаржы сомасы аумақтық Жекешелендіру комитетіне жолданып, төмендегі формуламен анықталады:

А к.с. = ҚБ + 0,01 х (П-ҚБ-ҚҚС), мұндағы

     А к.с. - аумақтың Жекешелендіру комитетіне жолданған ақшалай қаржы сомасы;
     ҚБ - бухгалтерлік есеп деректері бойынша автомотокөлік құралының қалдық бағасы;
     П - сатудан түскен пайда сомасы;
     ҚҚС - қосылған құнға салынатын салықтың сомасы.
     5.11. Автомотокөлік құралын сатудан қалған ақшалай сома мақсатты бағытта жұмсалады:
     - автомотокөлік құралдарының қалдық бағасын өтеу;
     - жаңа автомотокөлік құралдарын, оларға қосалқы бөлшектер мен автодоңғалақ сатып алу арқылы өндірісті дамыту.

Ережеге    
N 1 қосымша  

Жылжымалы құралды техникалық тексеру
АКТІСІ

1. _______________________________________________________________

2. _______________________________________________________________

3. _______________________________________________________________

4. _______________________________________________________________

5. _______________________________________________________________
                     (фамилиясы, аты, әкесінің аты)

құрамындағы комиссия төмендегі автомотокөлік құралын тексеріп
шықты:

Автомобиль, мотоцикл маркасы
______________________________________________

Мемлекеттік нөмірі ________________________________________________________

Двигательдің нөмірі _______________________________________________________

Кузовтың нөмірі _________________________________________________________

Шасси нөмірі __________________________________________________________

Шығарылған жылы __________________________________________________________

Пайдалануға берілген жылы _________________________________________________

Жүрген жылы __________________________________________________________

     Тексеру барысында аталған автомотокөлік құралы техникалық жағынан ____
_______________________________________________________________
                     (ақауы жоқ, ақаулығы бар)

Сыртқы түрі __________________________________________ жүріп тұр (жүрмейді)

әрі қарай пайдалануға __________________________________________
                                 (жарамды, жарамсыз)

Двигательде және БӨП ______________________________________________________

________________________________________________________________
                     (табылды, табылған жоқ)

     Тексерудің басқа нәтижелері __________________________________________
________________________________________________________________

Комиссия төрағасы:                   ____________________
                                           қолы

Ережеге    
N 2 қосымша  

Автокөлік құралын
БАҒАЛАУ

(1995 жылғы 1 мамырдағы
күйі жөніндегі үлгісі)

__________________________________________________________________
NN |       Техникалық        |   Өлшем   |  Автомобиль  |маркасы
п/п |       мәліметтер        |  бірлігі  |   ГАЗ-2410   |ЗИЛ-130
   |                         |           |              |(жүк)
____|_________________________|___________|______________|________
1  |            2            |     3     |       4      |   5
____|_________________________|___________|______________|________

 1.|Жүк көтерімі немесе      |     т     |       -      |   6
   |сыйымдылығы              |    адам   |       5      |   -
   |                         |           |              |
 2.|Шығарылған жылы          |    жыл    |     1988     |  1988
   |                         |           |              |
 3.|1994 жылдың              |   теңге   |    18600     |  26200
   |1 қазанындағы күйі       |           |              |
   |бойынша қайта бағалауды  |           |              |
   |ескере отырып, қалпына   |           |              |
   |келтірілген бағасы       |           |              |               |                         |           |              |
 4.|Амортизациялық аударым   |   жылына  |     1860     |   3082
   |(тозу) нормасы           |   теңге   |              |               |                         |           |              |
 5.|Пайдалану сәтінен бастап |   теңге   |    13020     |  21574
   |тозу сомасы              |           | (1860 7 жыл) | (3082 7
   |                         |           |              |   жыл)
   |                         |           |              |
 6.|Қалдықты бағасы          |   теңге   |     5580     |   4626
   |(3 жол - 5 жол)          |           |              |
   |                         |           |              |
 7.|есеп үшін қабылданады    |   теңге   |     5580     |   4626
   |                         |           |              |
 8.|Бағалау сәтіндегі        |    коэф   |     4,65     |   4,65
   |инфляция коэффициенті    |           |              |
   |                         |           |              |
 9.|Инфляция коэффициенті    |   теңге   |    25947     |  21511
   |ескерілген қалдық        |           |              |
   |бағасы                   |           |              |
   |                         |           |              |
10.|Техникалық тексеру       |           |              |
   |кезінде келесі ақаулар   |           |              |
   |анықталды:               |           |              |
   |- сол жақ қанаты         |           |      -       |    1
   |  зақымдалған            |           |              |
   |- артқы көпірі істен     |           |      1       |    1
   |  шыққан                 |           |              |
   |- алдыңғы көпірі         |           |      -       |    1
   |  зақымдалған            |           |              |
   |                         |           |              |
11.|Комиссия түсірген        |           |      20      |    25
   |бағасы                   |           |              |
   |                         |           |              |
12.|Анықталған ақаулықтарды  |           |              |
   |ескере ұсынылатын сату   |           |              |
   |бағасы                   |           |              |
   |                         |           |              |
   |(9 жол - (9 жол х 11 жол)|   теңге   |    20757,6   | 16133,2
   |                         |           |              |
__________________________________________________________________

     Ескерту: Аталған қосымша сатып алу-сату келісімінің ажырамас бөлігі болып есептеледі.

Положение о порядке реализации в личную собственность сотрудникам и пенсионерам органов внутренних дел Республики Казахстан автомототранспортных средств, выработавших эксплуатационные сроки и подлежащих списанию

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 27 сентября 1995 г. N 237. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан N 133. Утратил силу - приказом И.о. министра внутренних дел РК от 25.12.2004г. N 713

      Извлечение из приказа И.о. министра внутренних дел РК
                      от 25.12.2004г. N 713
 
      "В целях приведения ведомственных нормативных правовых актов в соответствие законодательству Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Признать утратившими силу приказы Министра внутренних дел Республики Казахстан:
      ...
      от 27 сентября 1995 г. N 237 "Положение о порядке реализации в личную собственность сотрудникам и пенсионерам органов внутренних дел Республики Казахстан автомототранспортных средств, выработавших эксплуатационные сроки и подлежащих списанию" ...

      И.о. министра
      генерал-майор полиции".
--------------------------------------------------------------------
 
 
 

          О порядке реализации в личную
      собственность сотрудникам и
      пенсионерам органов внутренних
      дел Республики Казахстан
      автомототранспортных средств

      В целях регламентации порядка реализации автомототранспортных средств сотрудникам и пенсионерам органов внутренних дел Республики Казахстан приказываю:

      1. Утвердить "Положение о порядке реализации в личную собственность сотрудникам и пенсионерам органов внутренних дел Республики Казахстан автомототранспортных средств" (приложение N 1).
      2. Автомототранспортные средства, попавшие в дорожно-транспортные происшествия и восстановление которых экономически нецелесообразно, реализуются в порядке, предусмотренном Положением, утвержденным пунктом 1 настоящего Приказа, после представления соответствующих документов, согласно приказу МВД Республики Казахстан от 21.07.94 N 206, в ХОЗУ МВД Республики Казахстан и принятия соответствующего решения Центральной комиссией МВД Республики Казахстан по списанию основных средств.
      3. Начальникам ГУВД г. Алматы, УВД областей, УВД на транспорте, учебных заведений МВД Республики Казахстан:
      3.1. Утвердить состав комиссий по оценке технического состояния и определению продажной стоимости автомототранспортных средств, подлежащих реализации.
      3.2. Обеспечить гласность и социальную справедливость в вопросах постановки на учет и реализации автомототранспортных средств, подлежащих списанию.
      4. В аппарате МВД Республики Казахстан исполнение настоящего Приказа возложить в части учета сотрудников, желающих приобрести подлежащие списанию автомототранспортные средства, на центральную жилищно-бытовую комиссию, в части оценки автомототранспортных средств - на центральную комиссию по списанию основных средств.
      5. Считать утратившими силу:
      - "Рекомендации по вопросам продажи в личное пользование сотрудникам и ветеранам органов внутренних дел Казахской ССР автотранспортных средств, подлежащих списанию" от 25.12.90 N 8/3-788;
      - "Методические пособия по определению цен на автомобили" от 18.10.91 N 7/2-435, от 8.03.92 N 8/3-85.

      И.О. Министра

                                        Приложение к приказу
                                      МВД Республики Казахстан
                                    от 27 сентября 1995 г. N 237

                             Положение
                         О порядке реализации
                        в личную собственность
                  сотрудникам и пенсионерам органов
                 внутренних дел Республики Казахстан
              автомототранспортных средств, выработавших
             эксплуатационные сроки и подлежащих списанию

                          1. Общие положения

      Настоящее Положение разработано в соответствии со статьей 7 Закона Республики Казахстан U952707_ "Об органах внутренних дел Республики Казахстан", статьей 11 Закона Республики Казахстан Z934000_ "О статусе и социальной защите военнослужащих и членов их семей", постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 19 ноября 1993 года N 1163 P931163_ "О порядке распоряжения государственным предприятием закрепленным за ним имуществом на право хозяйственного ведения" и определяет единый порядок организации учета и продажи в личное пользование автомототранспортных средств, выработавших эксплуатационные сроки, сотрудникам и пенсионерам Министерства внутренних дел Республики Казахстан, ГУВД г. Алматы и УВД г. Ленинска, управлений внутренних дел областей и на транспорте, городских, районных в городах, поселковых подразделений органов внутренних дел, особых и режимных объектов, учебных заведений, учреждений и организаций.

               2. Порядок учета лиц, изъявивших желание
               приобрести автомототранспортное средство

      2.1. Лица, изъявившие желание приобрести автомототранспортное средство, подают рапорт (заявление) об этом руководству МВД, ГУВД, УВД, УВДТ, особых и режимных объектов, учебных заведений<*>. До принятия решения руководитель направляет рапорт (заявление) председателю жилищно-бытовой комиссии данного органа внутренних дел.
      Сноска. Далее по тексту - орган внутренних дел
      2.2. Учет лиц, изъявивших желание приобрести автомототранспортное средство, выработавшее эксплуатационные сроки, осуществляется в установленном порядке жилищно-бытовой комиссией органа внутренних дел.

                   3. Порядок рассмотрения рапортов
                (заявлений) сотрудников и пенсионеров
              органов внутренних дел, изъявивших желание
               приобрести автомототранспортное средство

      3.1. Автомототранспортные средства, выработавшие эксплуатационные сроки, реализуются сотрудникам (аттестованный и вольнонаемный состав), прослужившим или проработавшим в органах внутренних дел 20 лет и более в календарном исчислении, в том числе ушедшим на пенсию. Участники и инвалиды Великой Отечественной войны, лица, к ним приравненные, а также имеющие на содержании многодетные семьи имеют преимущественное право приобретения этих автомототранспортных средств.
      3.2. Жилищно-бытовая комиссия органа внутренних дел на своем заседании рассматривает поступившие рапорта (заявления) и составляет списки очередников (общий список и список лиц, пользующихся льготами) и представляет их на утверждение начальнику органа внутренних дел.
      3.3. Решение о продаже автомототранспортного средства руководителю органа внутренних дел принимает руководитель вышестоящего органа. Дальнейшее оформление документов на продажу осуществляется в соответствии с настоящим Положением.

                          4. Порядок оценки
                  фактического состояния и стоимости
              автомототранспорта, подлежащего реализации

      4.1. Оценка фактического состояния автомототранспортного средства, подлежащего реализации, осуществляется с оформлением акта технического состояния подвижного состава (приложение N 1 к Положению) комиссией, создаваемой для этих целей в органе внутренних дел, в работе которой в обязательном порядке участвуют представители Госавтоинспекции, хозяйственной и финансовой служб.
      Этой же комиссией, с оформлением протокола, путем визуального осмотра, проверки технического состояния, комплектности и ознакомления с документацией на автомототранспортное средство, определяется его оценочная стоимость.
      За основу оценки стоимости реализуемого автомототранспортного средства принимается его восстановительная стоимость по данным бухгалтерского учета органа внутренних дел с учетом индексации, проводимой согласно Положению "О порядке индексации основных фондов (средств) предприятий, организаций и учреждений", утвержденному постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 21 октября 1994 года N 1178 P941178_ .
      Стартовая цена реализуемого автомототранспортного средства определяется по остаточной стоимости, рассчитанной путем уменьшения величины его восстановительной стоимости на величину износа, начисленного по данным бухгалтерского учета на момент оценки, исходя из норм амортизационных отчислений подвижного состава, срока их эксплуатации и скорректированного на индекс инфляции (индекс цен), ежемесячно определяемого Государственным комитетом Республики Казахстан по статистике и анализу. Остаточная стоимость находящихся в эксплуатации автомототранспортных средств с износом более 90 процентов либо полностью самортизированных определяется в размере 10 процентов от восстановительной стоимости.
      В случае, если подлежащее продаже автомототранспортное средство разукомплектовано, имеет какие-либо дефекты основных узлов и деталей (агрегатов) или находится в неисправном состоянии, то оценочная комиссия определяет, на какой дефект применить понижающий коэффициент (за все дефекты не более 0,5) к общей остаточной стоимости автомототранспортного средства (пример оценки автомототранспортного средства приведен в приложении N 2 к настоящему Положению).

                  5. Порядок реализации, подготовка
                 и оформление необходимых документов

      5.1. После утверждения списков очередников и при наличии автомототранспорта, выработавшего эксплуатационные сроки и подлежащего списанию (в том числе в случае, если его дальнейшая эксплуатация экономически нецелесообразна) и реализации, руководитель органа внутренних дел обращается в территориальный комитет по приватизации за разрешением о предоставлении ему права на контроль за ходом собрания (аукциона) и реализацию автомототранспортных средств.
      Автомототранспортные средства могут быть переданы для реализации по решению территориального комитета по приватизации через другие организации.
      5.2. Жилищно-бытовая комиссия органа внутренних дел при наличии автомототранспортных средств, подлежащих списанию и реализации, а также соответствующего разрешения территориального комитета по приватизации собирает общее собрание лиц, подавших рапорта (заявления) на приобретение автомототранспорта. Общее собрание считается правомочным, если на нем присутствует более половины очередников.
      5.3. Общее собрание принимает одно из двух решений о порядке реализации автомототранспорта:
      5.3.1. О предоставлении права приобретения подлежащего реализации автомототранспортного средства лицам в порядке очередности по общему или льготному списку.
      5.3.2. О проведении среди всех очередников аукциона. В этом случае автомототранспортное средство реализуется лицу, предложившему в ходе торгов более высокую цену.
      Решение общего собрания оформляется протоколом и считается правомочным, если за него проголосовало более половины присутствующих очередников.
      5.4. Руководитель органа внутренних дел, рассмотрев представленные материалы (протоколы общего собрания или аукциона) о продаже автомототранспортного средства конкретному лицу, принимает решение и оформляет его приказом по органу внутренних дел.
      5.5. Подготовленная документация представляется для рассмотрения и согласования в территориальный комитет по приватизации. При положительном решении территориальный комитет по приватизации выдает разрешительный документ на реализацию автомототранспортного средства лицу, указанному в приказе начальника органа внутренних дел.
      5.6. С лицом, которому продается автомототранспортное средство, в письменной форме заключается договор купли-продажи. Сторонами договора являются: отдел внутренних дел в лице начальника - "Продавец" и лицо, приобретающее автомототранспортное средство, - "Покупатель". Предметом договора купли-продажи является автомототранспортное средство, реализуемое согласно решению общего собрания очередников (результатам аукциона) и приказу начальника органа внутренних дел.
      5.7. Договор купли-продажи должен иметь следующие пункты:
      5.7.1. Наименование автомототранспортного средства, цвет и номера кузова (рамы), двигателя, шасси, год выпуска.
      5.7.2. Цену предмета купли-продажи.
      5.7.3. Обязательства Покупателя:
      - оплатить полностью причитающуюся сумму в течение семи банковских дней;
      - принять от Продавца купленное автомототранспортное средство после оплаты и подписать акт приема-передачи;
      - принять на себя расходы по содержанию автомототранспортного средства после подписания акта приема-передачи.
      5.7.4. Обязательства Продавца:
      - обеспечить сохранность автомототранспортного средства до момента подписания акта приема-передачи;
      - снять с учета в установленном порядке в Государственной автомобильной инспекции автомототранспортное средство;
      - передать Покупателю оплаченное им автомототранспортное средство не позднее трех дней после зачисления на счет органа внутренних дел перечисленной или оплаченной в кассу органа внутренних дел суммы за проданное автомототранспортное средство;
      - в этот же срок передать Покупателю документы, необходимые для регистрации приобретенного им автомототранспортного средства в Государственной автомобильной инспекции (технический паспорт, акт приема-передачи основных средств по форме N ОС-1, платежный документ).
      5.8. Передача автомототранспортного средства Покупателю осуществляется при предъявлении им платежных документов о внесении всей причитающейся согласно договору купли-продажи суммы, подтверждается актом приема-передачи автомототранпортного средства, составляемого в письменном виде. Акт составляется в двух экземплярах, один из которых передается Покупателю, второй остается в делах органа внутренних дел.
      5.9. Из суммы, полученной от реализации автомототранспортного средства, орган внутренних дел перечисляет в бюджет налог на добавленную стоимость в установленном законодательством размере.
      5.10. Сумма денежных средств, полученных органом внутренних дел от реализации автомототранспортного средства, направляемая территориальному Комитету по приватизации, определяется по формуле:
               С т.к. = ОС + 0,01 х (В - ОС - НДС), где
      С т.к. - сумма денежных средств, направляемых территориальному Комитету по приватизации;
      ОС - остаточная стоимость автомототранспортного средства по данным бухгалтерского учета;
      В - сумма выручки от реализации;
      НДС - сумма налога на добавленную стоимость.
      5.11. Оставшиеся от реализации автомототранспортных средств денежные суммы расходуются строго по целевому назначению:
      - возмещение остаточной стоимости автомототранспортных средств;
      - развитие производства в части приобретения новых автомототранспортных средств, запасных частей к ним и авторезины.


                                                     Приложение N 1

                                АКТ
              технического осмотра подвижного состава

Комиссия в составе:
     1.__________________________           _________________________
                                               (фамилия, инициалы)
     2.__________________________           _________________________
     3.__________________________           _________________________
     4.__________________________           _________________________
     5.__________________________           _________________________
 
     Произвела осмотр следующего автомототранспортного средства:
 
  Марка автомобиля, мотоцикла_________________________________________
Государственный номер      _________________________________________
Номер двигателя            _________________________________________
Номер кузова               _________________________________________
Номер шасси                _________________________________________
Год выпуска                _________________________________________
Год ввода в эксплуатацию   _________________________________________
Пробег                     _________________________________________

     В результате осмотра выявлено, что вышеуказанное
автомототранспортное средство в технически  _________________________
                                             (исправном, неисправном)
состоянии.

     Внешний вид__________________________________на ходу (не на ходу)
к дальнейшей эксплуатации____________________________________________
                                          (годен, не годен)

     На двигателе и КПП______________________________________________
                                    (выявлено, не выявлено)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
     Другие результаты осмотра_______________________________________
_____________________________________________________________________
 

     Председатель комиссии:__________________________
                                 (подпись)

                                                      Приложение N 2
                                                       к Положению

                               Оценка
                     автотранспортного средства

                                      (пример по состоянию на 1.05.95)
___________________________________________________________________
NN ! Технические данные   !Единица измерения!  Марки  автомобилей
п/п!                      !                 ! ГАЗ-2410 !  Зил 130
   !                      !                 !          ! (грузовой)
___!______________________!_________________!__________!____________
1 !             2        !         3       !    4     !    5
___!______________________!_________________!__________!____________
1   Грузоподъемность или        Т.               -          6
    вместимость                 чел.             5          -
 
2   Год выпуска                 год             1988       1988

3   Восстановительная
    стоимость с учетом
    переоценки по состоянию
    на 1 октября 1994 года      тенге           18600       26200

4   Норма амортизационных
    отчислений (износа)        тенге в год       1860        3082

5   Сумма износа с момента       тенге       13020(1860    21574(3082
    эксплуатации                             7 лет)        7 лет)

6   Остаточная стоимость
    (строка 3 - строка 5)        тенге            5580       4626

7    Принимается для расчета     тенге            5580       4626

8    Коэффициент инфляции на      коэф.           4,65       4,65
     момент оценки

9    Остаточная стоимость
     с учетом коэффициента
     инфляции                     тенге          25947       21511

10   При техническом осмотре
     обнаружены следующие
     дефекты:
     - повреждено левое крыло                       -         1
     - задний мост в аварийном
       состоянии                                    1          1
     - поврежден передний мост                      -          1

11   Комиссия установила скидку      %              20         25

12   Рекомендуемая цена продажи
     с учетом выявленных дефектов
     (строка 9-(строка 9 строку 11)  тенге        207571,6    16133,2

     Примечание: Данное приложение является
                 неотъемлемой частью договора
                 купли-продажи