Жөнелту алдындағы инспекцияны жүзеге асыру тәртiбi туралы нұсқау

Қазақстан Республикасының Кеден комитетi 1995 жылғы 22 желтоқсан 212-П Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1996 жылғы 24 маусымда N 177 тіркелді. Күші жойылды - ҚР Мемлекеттік кіріс министрлігі Кеден комитетінің 2000.03.18. N 93 бұйрығымен.

                             КIРIСПЕ
      Тиеп жөнелту алдындағы инспекцияның схемасы Министрлер Кабинетiнiң 1995 жылғы 4 қарашадағы N 1301 P951301_ Қаулысына сәйкес 1996 жылғы 1 қаңтардан бастап күшiне ендiрiлетiн болады.
      Қазақстан үшiн тиеп жөнелту алдындағы инспекциясының жүйесi кеден төлемдерi есебiнен бюджеттiң кiрiс бөлiгiн көбейту, тауарлардың құнын жоғарлату салдарынан орын алатын капиталдың шығып кетуiн болдырмау мақсатында ендiрiлдi. Осы схема кеден органдарына импортталатын тауарлардың кедендік құнын анықтау және дұрыс сараптау есебінен импортталатын тауарлардың кеден төлемдерiнiң және салықтарының толық көлемде алынуын жүзеге асыруға мүмкiндiк бередi. Әдеттегiдей, құны 3000 доллар және одан да жоғары (немесе басқа да валюталарда экиваленттiк құнымен) барлық тауарлар, тауардың экспорттық елiнде оның мөлшерiн, сапасын, құнын және сарапталуын тексеру мақсатымен тиеп жөнелту алдындағы инспекциядан өтуге мiндеттi.
      Инспекция жүргiзiлгеннен және тауарды жөнелту туралы құжаттық дәлелдемелер алынғаннан кейiн жүктi кедендiк ресiмдеу үшiн қажеттi басқа да құжаттармен бiрге импорттаушының ұсынуға тиiстi Инспекция нәтижелерi бойынша есептi (ИНЕ) СЖС ресiмдейдi және бередi.
      N 1301 Қаулыға сәйкес схема СЖС офис СЭҚ қатысушыларынан импорт туралы хабарлама алатын кезде, яғни 1996 жылғы 3 қаңтардан жұмыс iстей бастайды. Кеденге келсек, оған қатысты жүйе 1996 жылдың 14 қаңтарынан әрi қарай жұмыс iстей бастайды. Тиеп жөнелту алдындағы инспекцияға жататын және Қазақстанға 14 қаңтарда және сол күннен кейiн тиелетiн тауарларды келген жерiнде кедендiк ресiмдеуден өту үшiн ИНЕ арқылы алып жүру керек.
 
                    СЖС РОЛI
 
      СЖС "Импорт туралы хабарлама" арнаулы нысанын ала отырып, импорттау ниетi туралы жазбаша хабарды алады. Бұл хабарламаны импорттаушы мүмкiндiгiнше ағылшын тiлiнде (ағылшын тiлiнде толтыру мүмкiндiгi болмаған жағдайда, хабарлама орыс тiлiнде толтырылады) толтырылады және Алматыға СЖС офисiне жiбередi. Осы мақсатта СЖС офисiнен ақысыз берiлетiн арнайы нысандар жасалынып отыр. Импорттаушының осындай нысандағы бланкiсi болмаған жағдайда ол ерiктi нысандағы бланкiде "Импорт туралы хабарламасы" бар барлық ақпаратты факспен жiбере алады. Импорттық мәмiле бойынша мәлiметтер компьютерге ендiрiледi және өнiм қойылатын елге электрондық деректердi беру жолымен жiберiледi.
      Осы ақпарат алынғаннан кейiн СЖС офисi өнiм қоятын елде экспорттаушымен екi жаққа да ыңғайлы уақытқа инспекция жүргiзу күнi мен орнын анықтау мақсатында байланысады. Инспекция жүргiзу кезiнде инспектор тауардың сапасын, мөлшерiн анықтайды. Осы мақсатта лабораториялық зерттеу жүргiзу үшiн үлгiлер алынуы мүмкiн. Тауарлардың денелiк күйiн қарау дегенiмiз тауарлардың мөлшерi мен атауларын растауды бiлдiредi, ал сараптау мақсатында суретке түсiрудiң жүргiзiлуi мүмкiн. Контейнерлерге толық жүк салғанда инспектор контейнерлерге жүктiң тиелуiн бақылайды және оны қорғасын мөртаңбамен таңбалайды.
      Тауарларды сараптау және оның құны туралы ақпарат СЖС офисiне жiберiледi және ол инспектордың баяндамасына негiзделедi. Тауарларды сараптау Тауарларды сипаттау мен кодтаудың үйлестiрiлген жүйесiне сәйкес және Қазақстан Республикасының Кедендiк тарифi негiзiнде жүзеге асырылады. Экспорттың бағасын анықтау, осы уақытқа, сату кезiнде және коммерциялық практикаға және барлық стандарттық шегерулерге сәйкес бiрыңғай шарттармен сол елден экспорт үшiн ұсынылатын, теңдестiрiлген немесе бiртектi тауарлардiкiндей бағасын белгiлеу жолымен жүзеге асырылады. СЖС тауарларды өткiзуге әсер ететiн жалпыға бiрдей факторларды және келiсiм-шарттың шарттарын еске алады. Бұл факторларға сатудың коммерциялық деңгейi мен көлемi, өнiм қоюдың мерзiмдерi мен шарттары, сапасының өзiндiк ерекшелiктерi, арнайы дизайн, арнайы орамдар не жөнелту, мөлшерi, қоймадан сатылуы, маусымдылығы, лицензиялауға ақы төлеу, зиялылық меншiктiлiгi, сондай-ақ әдетте шот-фактурада көрсетiлмеген келiсiм-шарт шеңберiнде ұсынылған қызмет көрсетулер жатады. Бұған Қазақстанның шекарасына дейiн жүктi тасымалдау бойынша шығындар (тауарларды өткiзу кезiнде тиеу, түсiруге байланысты кететiн шығындарды қосқанда) қамсатып алғаны үшiн комиссиялық ақыдан басқа сақтандыру, комиссиялық және брокерлiк сыйақылар да жатады. Жол берiлетiн айырымшылықтарды қоспағанда (кеден органдарымен уағдаластыққа сәйкес) бұл құн ИНЕ-де көрсетiледi.
      ИНЕ мәлiметтерi импорттаушыға түпкi шот-фактураны ұсынуға кеңес беретiн СЖС офисiне Алматыға жiберiледi. Осы ақпарат алынған соң ИНЕ-ға ұсынылған мәлiметтер тағы да қайтадан тексерiледi. ИНЕ дайын болысымен СЖС импорттаушыларды хабардар етедi. Импорттаушылар жiберiлген кеден мекемелерiнiң бiрiнен (тiзiм тiркеледi), Алматыдағы СЖС офисiнен, Қазақстанның белгiленген кез-келген елдi мекенiнiң бiрiнен, не жергiлiктi кеден мекемесiнен, ИНЕ-нi алып кете алады.
 
                    КОНТЕЙНЕРЛЕРДI МӨРТАҢБАЛАУ
 
      СЖС контейнелердi тек қана оларды толтыра тиеген кезде ғана (КТТ) таңбалайды. КТТ түсiнiгi СЖС-тiң анықтауы бойынша төмендегiнi: "ИНЕ-нi куәландыру үшiн толық тиелген контейнер контейнердiң iшiндегiсiнiң бәрiн сатушының СЖС-тiң инспекция жүргiзуi үшiн сатушы ұсынған, сондай-ақ контейнердi тиеу үшiн бақылауға құқық берiлгенiн" бiлдiредi. СЖС қорғасын мөртаңбамен таңбаланған жүктi жөнелту үшiн, қорғасын мөртаңбамен таңбаланғандығы жөнiндегi ақпарат (қорғасын мөртаңбаның нөмiрi) ИНЕ-ге тапсырылады. Контейнерлерге жүк тиелiп қойылған кезде, бiрақ жүк тиеп жатқанда инспектор оған қатыспаса, контейнер қорғасын мөр таңбамен таңбаланбайды және ИНЕ-де контейнердiң толық тиелмегендiгi көрсетiледi.
      Инспекцияланған тауарларды контейнерлерге тиеуге рұқсат беруге дейiн СЖС инспекторы қауiпсiздiктi қамтамасыз ету мақсатымен контейнердiң физикалық күйiне байқау жүргiзедi.
      Егер контейнердiң қандай болмасын бөлiгi күдiк келтiрсе, оның себептерi жойылғанша контейнердi пайдалануға рұқсат етiлмейдi. Қауiпсiздiк мақсатымен контейнерлердiң физикалық күйiн байқауға сонымен қатар контейнердiң iшкi және сыртқы бөлiмдерiне жасырын түрде салынғандарды анықтау мақсатында байқау да кiредi. Жасанды не жасырын түрде салынғандарды пайдалану контрабанданың ең кең тараған түрлерiнiң бiрi болып табылады.
      Инспекцияның кепiлдемесi ретiнде СЖС контейнерлердi қорғасын мөртаңбамен таңбалайды. Қорғасын мөртаңба Қазақстанға жүктiң келген кезiнде қорғасын мөртаңба бұзылмаған жағдайда, кеден органдарының шешiмi бойынша жүк еркiн айналымға жiберiлуi не физикалық күйiн кедендiк тексеру жүргізілмей-ақ басқа кез-келген кедендік режимге орналастыруы мүмкiн. Егер жергiлiктi кеден органдары мөртаңбаланған контейнерлердi тексеруге шешiм қабылдаса, олар СЖС офисiмен байланыс жасауға және бiрлескен кедендiк тексеру жүргiзуге тиiстi.
 
          ТИЕП ЖӨНЕЛТУ АЛДЫНДАҒЫ ИНСПЕКЦИЯҒА ЖАТПАЙТЫН ТАУАРЛАР
 
      Тиеп жөнелту алдындағы инспекцияға жатпайтын тауарлар бойынша ақпараттар осы құжаттың қосымшасында ұсынылған. Сонымен бiрге анықтау үшiн төмендегi ақпаратты ұсынамыз.
      Жалпы құны 3000 доллардан азы тауарлар.
      Бұл тауарлар егер олар жалпы көлемi 3000 доллардан асатын келiсiм-шарт бойынша жеткiзiлiмнiң бөлiгi болып табылған жағдайды қоспағанда тиеп жөнелту алдындағы инспекцияға жатпайды.
      Сондай-ақ Қазақстан Республикасының шекарасы арқылы жеке тұлғалардың қол жүгiмен өткiзiлетiн және өндiрiстiк немесе өзге коммерциялық қызметке арналмаған тауарлар тек қана тауарларды өткiзетiн адамның және оның отбасы мүшелерiнiң пайдалануы немесе тұтынуы үшiн әкелiнсе және тауарларды пайдалану кез-келген нысанда табыс табуға байланысты болмаса, мұндай тауарлар тиеп жөнелту алдындағы инспекциядан босатылады. Кеден органдарының лауазымды адамының тауарлардың не үшiн арналғандығын анықтауы жеке тұлғалардың Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы тауарларды өткiзу тәртiбi туралы Ережеге сәйкес жүргiзiледi (1995 жылғы 2 қарашадағы N 1440). Егер тауарлардың өндiрiстiк немесе өзге коммерциялық қызметке арналғандығы анықталса және олардың құны 10000 доллардан артық болса, кеден органдары жiберiлетiн пунктте инспекцияны тағайындай алады. Осы мақсатпен импорттаушы Қазақстандағы СЖС Лтд офисiне қайырылуы қажет. Инспекция жүргiзуге байланысты шығынды тауардың иесi өтейдi.
 
          ЕЛДЕР БОЙЫНША ЖОЛ БЕРIЛЕТIН ЕРЕКШЕЛIКТЕР
 
      Қосымшадан атап көрсетiлген елдерден шығарылатын және импортталатын барлық тауарлар тиеп жөнелту алдындағы инспекцияға жатпайды. ТМД елдерi аумағына еркiн айналымға жiберiлетiн үшiншi елдерден шығарылатын тауарлар тиеп жөнелту алдындағы инспекцияға жатпайды. Осы елдердiң аумақтары арқылы транзит арқылы өткiзiлетiн тауарлар жөнелтетiн елде тиеп жөнелту алдындағы инспекцияға жатады.
      Осы елдерде тауарлар кедендiк ресiмдеуден өтпеген деп ойлауға негiз бар болатын жекелеген жағдайларда жiберушi кеден жөнелтушi елдiң кеден органымен байланыс жасайды және жiберiлген орнында инспекция жүргiзу қажеттiгi туралы мәлiмдеме жасай алады.
 
          ИНЕ БАСЫП ШЫҒАРУ ЖӘНЕ ТАРАТУ
      ИНЕ Алматыдағы СЖС офисiнде басып шығарылады. Импорттаушылар Импорт туралы хабарламада олардың қай жерден ИНЕ алуы ыңғайлы екендiгiн көрсету қажеттiгi туралы мәлiмет алады.
      Алматыдан тыс жерге орналасқан орынға жеткiзудi курьер жүзеге асырады.
      Хабарламаны алғаннан кейiн кеден мекемелерi бақылау қағазындағы нөмiрлердi тексеруге және импорттаушы туралы деректердi тiзiмге тiркеуi керек. Бақылау қағаздары келiп түскен күнінде тiркелуi тиiстi. Егер импорттаушы ИНЕ алып кеткiсi келсе, кеден қызметкерлерi ИНЕ-де көрсетiлген Импорт туралы Хабарламаның нөмiрiн ұсынылған Импорт туралы хабарлама нөмiрiмен салыстыруға мiндеттi. Одан кейiн импорттаушы бақылау қағазына қол қоюға және күнiн жазуға тиiс. Хабарланғаннан кейiн 6 ай iшiнде алынбаған аяқталған бақылау қағаздары және ИНЕ көшiрмелерi Кеден комитетi мен Алматыдағы СЖС офисiне жiберiлуi тиiс.
 
                    ИНЕ ТЕКСЕРУ
 
      1996 жылғы 14 қаңтардан бастап немесе сол күннен кейiн кеден органдары кеден органдарына төлем тапсырыстарымен бiрге ұсынылатын iлеспелi құжаттарда көрсетiлетiн тауарларды тиеу күнiне ерекше назар аударуы тиiс. Қазақстанға 14 қаңтарда және одан кейiн кедендiк ресiмдеу процедурасынан өту үшiн тиелген, тиеп жөнелту алдындағы инспекция шарттары қолданылатын барлық тауарларға ИНЕ-нi көрсету талап етiледi. Егер тауарлар тиеп жөнелту алдындағы инспекциядан өтпей-ақ тиелген болса, импорттаушы инспекцияның процедурасынан импорттау елiнде, атап айтқанда Қазақстанда өтуi тиiс. Импорттаушы импорттаушының есебiнен жүргiзiлетiн осы инспекцияны жүргiзу үшiн Қазақстандағы СЖС Лтд. офисiне қайырылуы тиiс.
      Аймақтық кеден басқармалары Кеден комитетiн Қазақстанда инспекция жүргiзiлген импорттаушыларға деректер жинақталатын импорт елiнде инспекция жүргiзудiң барлық жағдайлары туралы хабардар етуi тиiс. Жергiлiктi кеден мекемелерi импорт елiнде инспекция жүргiзу үшiн рұқсат бередi және осындай рұқсат берудiң барлық жағдайлары туралы Кеден комитетiн хабарландырады. Белгiленген тәртiптi бұзып, тауарларды өткiзетiн импорттаушыға Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Қазақстан Республикасындағы кеден iсi туралы" заң күшi бар Жарлығының 285 бабында көзделген шаралар (санкциялар) қолданылады.
      ИНЕ-нi кеден органдары "рұқсат етiлмеген қаржыларды" анықтау тәсiлдерiнiң бiрi ретiнде пайдаланылуы мүмкiн. ИНЕ-де СЖС инспекциялаған тауарлардың мөлшерi және тиелген тауарлардың мөлшерi талдап көрсетiледi. Көбiнесе осы деректер ұқсас болады, бiрақ кейде түпкi құжаттар вагонда немесе жүк автомобилiнде орын жеткiлiктi болмағандықтан не ұйғарылғаннан көп тиелгендiгi себебiнен мүмкiн болып, тауарлардың аз тиелгендiгiн көрсетедi. Алғашқы жағдайда ИНЕ-де тиеп жөнелтудiң ұйғарылған мөлшерi, кеден бақылауы және айырмашылығы үшiн ұсынылатын нақты мөлшерi көрсетiледi.
      Түпкi құжаттарда тауарлар ұйғарылғаннан көп тиелдi деп көрсетiлген жағдайда, импорт елiнде инспекция белгiленедi. Бұл инспекцияны Қазақстандағы СЖС Лтд. жүргiзедi.
 
                    ҚҰНЫ
 
      СЖС кедендiк құнды анықтау үшiн барлық шығындар үстемеленетiн тауардың экспорттық нарықтық құнын анықтайды.
      Бұған жеткiзу, сақтандыру, комиссиялық және делдалдық шығындар жатады. Бұл құн инвойста көрсетiлген құнға сәйкес келетiннен басқа жағдайларда ИНЕ-ге жазылады. ИНЕ оны басқа да құжаттармен бiрге тауарды кедендiк ресiмдеу үшiн көрсетуге тиiстi импорттаушыға берiледi. ИНЕ-нi алғаннан кейiн импорттаушы не делдал мәлiмделген құнға қатысты шешiм қабылдауға тиiстi. Ол олардың айырмашылығы бар жағдайда ИНЕ-де не инвойста көрсетiлген құнды негiзге ала ма, жоқ па? Егер негiзге СЖС ұсынылған құн алынса, кеден органдары да оны негiзге алуға тиiстi. Егер кеден төлемдерiн және салықтарын есептеу үшiн инвойста көрсетiлген құн қабылданса, кеден органдарынан құнның күмән тудыруы мүмкiн екендiгi туралы (ИНЕ) айғағы болғандықтан мәлiмделiнген құнның қаншалықты заңды екендiгi жөнiнде шешiм қабылдау талап етiледi. Мұндай жағдайларда импорттаушыдан олар мәлiмделген құнның шындыққа сәйкес келетiнiн құжатпен дәлелдеп көрсету талап етiледi.

 

Жеткiлiктi дәлел болған жағдайда инвойста көрсетiлген құн есептеу үшiн

негiзге алынуы мүмкiн. Барлық ақпарат төлем тапсырысында жазылуы тиiс.

Егер импорттаушы жеткiлiктi дәлелдердi көрсете алмаса, не кеден оған

қанағаттанбаса, ИНЕ-де көрсетiлген құн есептеу үшiн негiзге алынады.


     Алматыдағы СЖС өкiлдiгiнiң мекен-жайы:

     480083, Алматы қаласы, Жiбек жолы көшесi, 127 үй, 3 қабат

     тел. (+3272)  50-75-41

                   50-75-42

                   50-75-43

                   50-75-44

     факс (+3272)  50-76-76

                   50-76-70


     Тиеп жөнелту алдындағы инспекцияға жататын және Қазақстанға 14

қаңтарда және сол күннен кейiн тиелетiн тауарларды келген жерiнде

кедендiк ресiмдеуден өту үшiн ИНЕ арқылы алып жүру керек.

     Қосымша: Импорт туралы хабарламаның көшiрмесi 1 парақ

              Инспекция нәтижелерi туралы есептiң (ИНЕ)

              үлгiсi                               1 парақ

              Импорттаушылар үшiн жалпы деректер   1 парақ






Оқығандар:


     Багарова Ж.А.

     Икебаева А.Ж.







Инструкция о порядке осуществления предотгрузочной инспекции

Утверждена приказом Таможенного комитета Республики Казахстан от 22 декабря 1995 г. N 212-П. Зарегистрирована в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24.06.1996 г. за N 177ю Утратила сила - приказом Таможенного комитета МГД РК от 18 марта 2000 г. N 93 (извлечение из приказа см. ниже)

 


  (Извлечение из приказа Таможенного комитета МГД РК от 18.03.2000г. N 93)


     В целях приведения приказов Таможенного комитета Министерства

государственных доходов в соответствие с Законом Республики Казахстан



Z952368_


  "О таможенном деле в Республике Казахстан" от 16 июля 1999 года N

426-I 


Z990426_



     приказываю:

     1. Признать утратившими силу следующие приказы:

     приказ Таможенного комитета Республики Казахстан от 22 декабря 1995

г. N 212-П "Об утверждении Инструкции о порядке осуществления

предотгрузочной инспекции"...


     И.о. Председателя"

--------------------------------------------------------------------------


     Вступление:


 
       Схема предотгрузочной инспекции будет введена в действие начиная с 1 января 1996 года, в соответствии с постановлением Кабинета Министров от 4.10.95 г. N 1301.
      Система предотгрузочной инспекции для Казахстана внедрена с целью увеличения доходной части бюджета за счет таможенных платежей, предотвращении утечки капитала, которая имеет место вследствие завышения стоимости товаров. Данная схема дает возможность таможенным органам осуществлять взимание таможенных платежей и налогов в полном объеме на импортируемые товары за счет определения таможенной стоимости и правильной классификации импортируемых товаров. Как правило, все товары стоимостью 3000 долларов и выше (или эквивалентной стоимостью в других валютах) должны пройти предотгрузочную инспекцию в стране экспорта товара с целью проверки его количества, качества, стоимости и классификации.
      После проведения инспекции и получения документальных доказательств отгрузки товара СЖС оформляет и выдает Отчет по результатам инспекции (ОПР), который должен быть представлен импортером вместе с другими документами необходимыми для таможенной очистки грузов.
      В соответствии с Постановлением 1301 схема начнет работать с 3 января 1996 года, когда офис СЖС начнет получать Извещения об импорте от участников ВЭД. Что касается таможни, то для нее система начнет работать не ранее 14 января 1996 г. Товары, подлежащие предотгрузочной инспекции и отгружаемые в Казахстан 14 января и после этой даты для прохождения таможенной очистки по прибытию должны сопровождаться ОПР.
 
                               Роль СЖС
 
      СЖС получает уведомление о намерении импорта, получая специальную форму "Извещение об импорте". Это извещение заполняется импортером по возможности на английском языке (в случае, когда заполнение на английском языке невозможно, извещение заполняется на русском) и направляется в офис СЖС в Алматы. Для этих целей разработаны специальные формы, которые раздаются бесплатно офисом СЖС. В тех случаях, когда импортер не имеет бланков такой формы он может направить всю информацию, которую содержит "Извещение об импорте" на бланке произвольной формы факсом. Сведения по импортной сделке заносятся в компьютер и передаются в страну поставки путем передачи электронных данных.
      По получении этой информации офис СЖС в стране поставки свяжется с экспортером с целью определения даты и места проведения инспекции в удобное для обеих сторон время. Во время проведения инспекции инспектор определит качество, количество товара. С этой целью возможно взимание образцов для проведения лабораторных исследований. Физический осмотр товаров заключается в подтверждении количества и наименования товаров, а с целью его классификации могут производиться снимки. При полной загрузке контейнеров инспектор осуществляет наблюдение за погрузкой в контейнеры, пломбирует его.
      Информация о классификации товаров и его стоимости направляется в офис СЖС и основана на докладе инспектора. Классификация товаров осуществляется в соответствии с Гармонизированной системой описания и кодирования товаров и на основе Таможенного тарифа Республики Казахстан. Определение экспортной цены производится путем установления цены с идентичными или однородными товарами, предлагаемыми для экспорта из данной страны, в данное время при одинаковых условиях при продаже и в соответствии с коммерческой практикой и расчетом всех стандартных скидок. SGS принимает во внимание условия контракта и общепринятые факторы, оказывающие влияние на перемещение товаров. Эти факторы включают в себя коммерческий уровень, и объем продажи, сроки и условия поставки. спецификации качества, специальный дизайн, специальную упаковку либо отправку, размеры, продажу со склада, сезонность, плату за лицензирование и интеллектуальную собственность, а также услуги предлагаемые в рамках контракта, обычно невписанные в счет-фактуру. Это будет включать в себя расходы по перевозке груза до границы Казахстана (включая расходы по погрузке, выгрузке, связанные с перемещением товаров), страховку, комиссионные и брокерские вознаграждения, за исключением комиссионных за покупку. Эта стоимость будет указана в ОПР, за исключением допустимых расхождений (в соответствии с договоренностью с таможенными органами).
      Данные ОПР будут направлены в офис СЖС г. Алматы, который предложит импортеру представить окончательную счет-фактуру. По получении этой информации еще раз перепроверяются сведения, представленные в ОПР. Импортеры будут извещены СЖС как только ОПР будет готов. Импортеры могут забрать ОПР в одном из таможенных учреждений места назначения (список прилагается), в офисе СЖС в Алматы, в любом другом обозначенном пункте в Казахстане, либо местном таможенном учреждении.
 
                      Пломбирование контейнеров
 
      СЖС впечатывает контейнеры только при полной их загрузке (ПЗК). Понятие ПЗК по определению СЖС означает следующее: "Для заверения ОПР контейнер полной загрузки означает, что все содержимое контейнера было предоставлено продавцом для инспекции СЖС, а также предоставлено право контроля за загрузкой контейнера". Для грузовых отправок, опломбированных СЖС, информация об опломбировании (номер пломбы) будет представлена в ОПР. В случаях, когда груз будет загружен в контейнеры, но инспектор не присутствовал при его погрузке, контейнер не пломбируется и в ОПР будет указано, что контейнер идет не с полной загрузкой.
      До того, чтобы разрешить погрузку проинспектированных товаров в контейнеры, инспектор СЖС производит физический осмотр контейнера с целью обеспечения безопасности. Если какая-нибудь часть контейнера вызывает подозрение, контейнер не будет разрешен для использования, до тех пор, пока не будут устранены причины. Физический осмотр контейнеров в целях безопасности также включает осмотр с целью определения сокрытых вложений как во внутренней, так и внешней части контейнера. Использование поддельных либо сокрытых вложений является одним из наиболее распространенных видов контрабанды.
      В качестве гарантии инспекции СЖС пломбирует контейнеры. В случаях, когда пломба не нарушена по прибытию груза в Казахстан, по решению таможенных органов груз может быть выпущен в свободное обращение либо помещен под любой другой таможенный режим без проведения физического таможенного досмотра. В случае, если местные таможенные органы приняли решение провести досмотр опечатанного контейнера, они должны связаться с офисом СЖС и провести совместный таможенный досмотр.
 
            ТОВАРЫ, HE ПОДЛЕЖАЩИЕ ПРЕДОТГРУЗОЧНОЙ ИНСПЕКЦИИ
 
      Информация по товарам, которые не подлежат предотгрузочной инспекции представлена в приложении к данному документу. Вместе с тем, предлагаем следующую информацию для уточнения.
      Товары общей стоимостью менее 3000 долларов.
      Эти товары не подлежат предотгрузочной инспекции, за исключением тех случаев, когда они являются частью поставки по контракту, общий объем которого превышает 3000 долларов.
      От предотгрузочной инспекции освобождаются также товары, перемещаемые багажом через границу Республики Казахстан физическими лицами, и не предназначенные для производственной или иной коммерческой деятельности, если такие товары ввозятся исключительно для пользования или потребления лицом перемещающим товары, и членами его семьи и использование товаров не связано с извлечением дохода в любой форме. Установление предназначения товаров должностным лицом таможенных органов производится в соответствии с Положением о порядке перемещения товаров физическими лицами через таможенную границу Республики Казахстан (от 2 ноября 1995 г. N 1440). Если установлено, что товары предназначены для производственной или иной коммерческой деятельности и стоимость их превышает 10000 долларов, таможенные органы могут назначить инспекцию в пункте назначения. С этой целью импортеру необходимо обратиться в офис СЖС Казахстан Лтд. Затраты, связанные с проведением инспекций, несет владелец товара.
 
                        ИСКЛЮЧЕНИЕ ПО СТРАНАМ
 
      Все товары происходящие и импортируемые из стран перечисленных в приложении не подлежат предотгрузочной инспекции. Товары происхождением из третьих стран, которые выпущены в свободное обращение на территории стран СНГ, не подвергаются предотгрузочной инспекции. Товары, перемещаемые транзитом через территории этих стран, являются объектом предотгрузочной инспекции в стране поставки.
      В отдельных случаях, при наличии оснований предполагать, что товары не прошли таможенную очистку в этих странах, таможня назначения связывается с таможенным органом страны отправления и может заявить о необходимости проведения инспекции по месту назначения.
 
                   РАСПЕЧАТКА И РАСПРОСТРАНЕНИЕ ОПР
 
      ОПР распечатывается в офисе СЖС в Алматы. Импортеры осведомлены, что в Извещении об импорте необходимо указать, в каком месте им удобнее забрать ОПР. Доставка в места расположенные вне Алматы будет осуществляться курьером. По получении извещения, таможенные учреждения должны проверить номера на контрольном листе и зарегистрировать в реестре данных об импортере. Контрольные листы должны регистрироваться по дате поступления. В случае, если импортер хочет забрать ОПР, таможенные служащие должны сверить номер Извещения об импорте указанный в ОПР с номером предоставленного Извещения об импорте. Затем импортер должен расписаться и проставить число в контрольном листе. Законченные контрольные листы и копии ОПР, невостребованные в течении 6 месяцев после извещения, должны быть направлены в Таможенный комитет и офис СЖС в Алматы.
 
                             ПРОВЕРКА ОПР
 
      Начиная с 14 января 1996 г. или после этой даты таможенные органы должны уделять особое внимание дате отгрузки товаров, которая указывается в сопроводительных документах, представляемых таможенным органам вместе с платежным поручением. На все товары, на которые распространяется условие предотгрузочной инспекции, отгруженные в Каэахстан 14 января и позже для прохождения процедуры таможенного оформления, требуется представление ОПР. В случае, если товары были отгружены без прохождения предотгруэочной инспекции, импортер должен пройти процедуру инспекции в стране импорта, т.е. в Казахстане. Импортер должен обратиться в офис СЖС Лтд. в Казахстане для проведения этой инспекции, которая будет проводится за счет импортера.
      Региональные таможенные управления должны информировать Таможенный комитет обо всех случаях проведения инспекции в стране импорта, где будут собираться данные на импортеров, для которых была проведена инспекция в Казахстане. Местные таможенные учреждения выдают разрешение на проведение инспекции в стране импорта и уведомляют Таможенный комитет обо всех случаях выдачи таких разрешений. В отношении импортера, перемещающего товары в нарушение установленного порядка, применяются санкции, предусмотренные статьей 285 Указа Президента Республики Казахстан, имеющего силу закона "О таможенном деле в Республике Казахстан".
      ОПР может быть использован таможенными органами как один из способов определения "недозволенных вложений". В ОПР будет детально указано количество товаров проинспектированных СЖС и количество загруженных товаров. Зачастую эти данные будут идентичны, но иногда случается так, что окончательные документы показывают, что отгружено товаров меньше, возможно по причине того, что оказалось недостаточно места в вагоне или грузовике либо отгружено больше, чем предполагалось. В первом случае в ОПР будет указано количество, которое предполагалось отгрузить, фактическое количество, которое будет представлено для таможенного контроля и разница.
      В случаях, когда в окончательных документах указано, что отгружено больше товаров, чем предполагалось, назначается инспекция в стране импорта. Эта инспекция будет проводится СЖС Лтд Казахстан.
 
                              СТОИМОСТЬ
 
      СЖС определит, что является экспортной рыночной ценой товара, к которой добавляются все затраты с тем, чтобы определить таможенную стоимость.
      Это будет включать в себя затраты на доставку, страховку, комиссионные и брокерские расходы. Эта стоимость будет записана в ОПР за исключением случаев, когда эта стоимость будет соответствовать стоимости указанной в инвойсе. ОПР будет передаваться импортеру, который должен предъявлять его вместе с другими документами для таможенной очистки товаров. По получении ОПР, импортер либо брокер должен принять решение в отношении декларируемой стоимости. Будет ли он брать за основу стоимость указанную в ОПР либо в инвойсе, в случаях когда они отличаются. Если принимается за основу стоимость, представленная СЖС, таможенные органы должны взять ее за основу. Если за основу для начисления таможенных платежей и налогов принимается стоимость, указанная в инвойсе, от таможенных органов требуется принять решение насколько правомерна заявленная стоимость, так как имеется доказательство (ОПР), что стоимость может быть подвергнута сомнению. В этих случаях от импортера требуется представить документальное доказательство, что заявленная им стоимость соответствует действительности. В случаях, когда имеются достаточные доказательства, стоимость, указанная в инвойсе может быть взята за

 

основу для начисления. Вся информация должнее быть записана на

платежном поручении. В случае если импортер не представит достаточно

доказательств либо таможня не будет ими удовлетворена, стоимость

указанная в ОПР будет приниматься за основу для начисления.


     Адрес представительства СЖС в Алматы:

     480083, г. Алматы, ул. Жибек Жолы 127, 3 эт.


     тел. (+3272)  50-75-41

                   50-75-42

                   50-75-43

                   50-75-44

     факс: (+3272) 50-76-76

                   50-76-70




 
       Товары, подлежащие предотгрузочной инспекции и отгружаемые в Казахстан 14 января и после этой даты для прохождения таможенной очистки по прибытию должны сопровождаться ОПР.
      Приложение: копия Извещения об импорте 1 л.
                  образец Отчета по результатам инспекции (ОПР) 1 л.
                  сводные данные для импортеров 1 л.