"Жеңiлдiктер мен преференцияларды берудiң, олардың мөлшерлерi мен мерзiмдерiн айқындаудың тәртiбi жөнiндегi әдiстемелiк нұсқаулықтарды" бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi 1997 жылғы 13 маусымдағы N 20 Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1997 жылғы 20 қазанда тіркелді. Тіркеу N 410. Күші жойылды - ҚР Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнің 7.08.1998 жылғы N 131 қаулысымен. ~V980579

      "Тiкелей инвестицияларды мемлекеттiк қолдау туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 28 ақпандағы Заңның Z970075_ 7-бабына және Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 5 сәуiрдегi N 3445 U973445_ Жарлығымен бекiтiлген "Жеңiлдiктер мен преференциялар жүйесi және инвесторлармен келiсiм-шарттарды жасау кезiнде оларды берудiң тәртiбi туралы ережеге" сәйкес Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi қаулы етедi:
      Қоса берiлiп отырған "Жеңiлдiктер мен преференцияларды берудiң, олардың мөлшерлерi мен мерзiмдерiн айқындаудың тәртiбi жөнiндегi әдiстемелiк нұсқаулықтар" бекiтiлсiн.
 
      Төраға
                                              Қазақстан Республикасы
                                              Инвестициялар жөнiндегi
                                              мемлекеттiк комитетiнiң
                                              1997 жылғы 13 маусымдағы
                                                   N 20 қаулысымен
                                                     бекiтiлген
 
             Жеңiлдiктер мен преференцияларды берудiң, олардың
              мөлшерлерi мен мерзiмдерiн айқындаудың тәртiбi
                    жөнiндегi әдiстемелiк нұсқаулықтар
 
      Осы әдiстемелiк нұсқаулықтар "Тiкелей инвестицияларды мемлекеттiк қолдау туралы" Z970075_ Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 28 ақпандағы Заңының 7-бабына және Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 5 сәуiрдегi N 3445 U973445_ Жарлығымен бекiтiлген "Жеңiлдiктер мен преференциялар жүйесi және инвесторлармен келiсiм-шарттарды жасау кезiнде оларды берудiң тәртiбi туралы ережеге" сәйкес әзiрлендi. Осы әдiстемелiк нұсқаулықтардың мақсаты Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң (бұдан әрi Комитет) жеңiлдiктер мен преференцияларды беруiнiң тәртiбiн, олардың мөлшерлерi мен мерзiмдерiн айқындау болып табылады.
 
      1. Жеңiлдiктер мен преференцияларды берудiң тәртiбi
 

 

     Жеңiлдiктер мен преференциялар инвестициялық жоба "Жеңiлдiктер мен

преференциялар жүйесi және инвесторлармен келiсiм-шарттарды жасау кезiнде

оларды берудiң тәртiбi туралы ережемен" айқындалған өлшемдер мен шарттарға

сәйкес болған жағдайда берiледi.

     Жеңiлдiктер мен преференциялар инвесторға мынадай кезектiлiкте

берiледi:

     мемлекеттiк заттық гранттар

     кедендiк жеңiлдiктер

     жер салығы бойынша жеңiлдiк

     мүлiк салығы бойынша жеңiлдiк

     табыс салығы бойынша жеңiлдiк


 
       Комитет жоғарыда көрсетiлген кезектiлiктегi әрбiр жеңiлдiктi берген соң жоба экономикасының көрсеткiштерiн талдайды және келесi жеңiлдiктi берудiң орындылығын айқындайды.
 
               2. Мемлекеттiк заттық гранттарды берудiң
                    тәртiбi және олардың мөлшерлерi
 
      Мемлекеттiк заттық гранттар түрiнде беру үшiн көзделген жер учаскелерi, негiзгi құралдар, өндiрiстiк запастар түрiндегi мемлекеттiк мүлiктiң белгiленген тiзбесiне сүйене отырып әлеуеттi инвесторға экономикалық орындылығын ескере отырып экономиканың басым секторында қызметiн жүзеге асыру үшiн мемлекеттiк заттық грант (бұдан әрi грант) түрiнде нақты мүлiк немесе мүлiктiк құқықтар (материалдық емес активтер) берiлуi мүмкiн.
      Ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлер ауыл шаруашылығына инвестицияларды жүзеге асыратын инвесторларға ауыл шаруашылығы өнiмiн өндiру мен өңдеу процесiнде олар жоғары тиiмдi агротехника мен озық технологияны қолдану шартында жердi тұрақты пайдалануға немесе жердi

 

уақытша тегiн пайдалануға мемлекеттiк заттық грант түрiнде берiледi.

     Мемлекет меншiгiндегi жер учаскелерiн тегiн беру, сондай-ақ жаңа

өндiрiстiк жобалардың құрылысын жүзеге асыру үшiн де жүргiзiледi.

     Инвесторларға берiлетiн гранттардың мөлшерi мынадай көрсеткiш бойынша

тiкелей инвестициялардың көлемiне тiкелей байланысты болады:

_________________________________________________________________

N | Тiкелей инвестициялардың    | Гранттың проценттегi барынша

  | көлемi (миллион АҚШ доллары)| көп жол берiлетiн (тiкелей

  |                             | инвестициялардың көлемiнен)

  |                             | мөлшерi

_________________________________________________________________

1 | 1-ден аз                    |     50

_________________________________________________________________

2 | 1-ден 5-ке дейiн            |     75

_________________________________________________________________

3 | 5-тен жоғары                |     100

_________________________________________________________________


 
       Жекелеген капиталды көп қажет ететiн жобалар бойынша грантты беру кезiнде көрсетiлген шектеулердi қолданбау туралы шешiм қабылдануы мүмкiн.
      Грант ретiнде беру үшiн нақты мемлекеттiк мүлiктi айқындаған соң құзыреттi мемлекеттiк орган берiлетiн мемлекеттiк мүлiкке бағалау жүргiзедi. Грантқа жүргiзiлген бағалаудың нәтижелерi Комитетке оның белгiленген мерзiмiнде берiледi.
 
             3. Импорттық кеден бажынан босатудың тәртiбi
 
      Жаңа өндiрiстi ұйымдастыруды жүзеге асырушы және дайын өнiмдi экспорттаушы инвестор әкелiнетiн жабдыққа, шикiзатқа, материалдар мен жинақтаушы бұйымдарға кеден бажын төлеуден толық босатылады.
      Басқа жағдайларда кеден бажын төлеуден толық босату инвесторға халықаралық экологиялық және технологиялық стандарттарға сәйкес келетiн қазiргi заманғы жабдықтар әкелген және инвестициялық жобаны жүзеге асыру үшiн қажеттi жоғары сапалы шикiзат пен материалдар әкелген жағдайда берiледi.
      Белгiленген кеден бажының ставкасын 50% дейiн төмендету түрiндегi кеден бажын төлеуден iшiнара босату Қазақстан Республикасының аумағында өндiрiлетiн жабдықтарды, шикiзат пен материалдарды әкелу кезiнде берiледi.
 
             4. Салық жеңiлдiктерiн берудiң және олардың
            мөлшерлерi мен мерзiмдерiн айқындаудың тәртiбi
 
      Жер салығын төлеуден уақытша босату немесе салық ставкасын төмендету туралы шешiм жаңа өндiрiстiк объектiлердiң құрылысын салу және ауыл шаруашылығын инвестициялау жағдайында қабылданады.
      Мүлiк салығын төлеуден уақытша босату немесе салық ставкасын төмендету туралы шешiм жоғары капиталды көп қажет етуiмен, жабдыққа және өндiрiстiк қуаттарға инвестициялармен және инвестициялық жобаны жүзеге асырудың алғашқы жылдарында шығыстары кiрiстерiнен елеулi түрде асуымен сипатталатын жаңа өндiрiстiк объектiлердiң құрылысын салу жағдайында қабылданады.
      Табыс салығын төлеуден уақытша босату немесе салық ставкасын төмендету туралы шешiм жаңа жұмыс орындарын құратын, шығарылатын өнiмнiң көлемiн өсiретiн, экспортты ұлғайтатын немесе импортты қысқартатын жобалар бойынша қабылданады. Табыс салығы бойынша жеңiлдiк басқа жеңiлдiктер мен преференциялардың берiлуi ескерiлiп есептiк тиiмдiлiгi инвесторға салымдарының қажеттi ұтымдығын қамтамасыз етпейтiн жобалар бойынша берiледi.
      Инвестициялық жобаның өлшемдер мен шарттарға сәйкестiлiгi Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң тиiсiнше 1997 жылғы 17 сәуiрдегi және 1997 жылғы 28 наурыздағы N 12 және 14 қаулыларымен бекiтiлген "Инвестициялық жобаға сараптама ұйымдастыру мен жүргiзудiң тәртiбi туралы" және "Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi мен инвестордың арасындағы келiсiм-шартқа сараптама ұйымдастыру мен оны жүргiзудiң тәртiбi туралы" ережелерде белгiленген тәртiпте кешендi сараптамамен айқындалады.

 

     Жобаның негiзгi өлшемдер мен шарттарға сәйкестiлiгiне жоғарыда

көрсетiлген кешендi сараптаманың нәтижелерi бойынша оң қорытынды болған

кезде бекiтiлген инвесторға мынадай шектi мөлшерлерде тiкелей

инвестициялардың көлемiне байланысты жер салығы, мүлiк салығы және табыс

салығы бойынша жеңiлдiктер берiлуi мүмкiн:

___________________________________________________________________

                    | Тiкелей инвестициялардың көлемiне байланысты

                    | жер салығының, мүлiк салығының және табыс

                    | салығының ставкаларын төмендетудiң шектi

                    | мөлшерлерi (проценттер)

___________________________________________________________________

Тiкелей инвестиция. |     5 жылға дейiн      |  5 жылға дейiн

лардың көлемi       |     бiрiншi кезең      |  екiншi кезең

(миллион АҚШ доллары)                        |

___________________________________________________________________

1-ден аз            |     50                 |  25

___________________________________________________________________

1-ден 3-ке дейiн    |     70                 |  35

___________________________________________________________________

3-тен 5-ке дейiн    |     90                 |  45

___________________________________________________________________

5-тен жоғары        |     100                |  50

___________________________________________________________________


 
       Салық ставкаларын оларды шектi проценттер мөлшерiнде төмендету туралы шешiм жоба барлық белгiленген өлшемдерге толық сәйкес келген жағдайда қабылданады. Жекелеген өлшемдерге толықтай емес сәйкес келген кезде шектi проценттер төмендетуге ұшырайды, бiрақ бұл 50%-тен аспайды. Аталған төмендету: енгiзiлетiн техниканың және технологияның жаңалығы, қазiргi заманғы менеджмент, маркетингтiк озық әдiстерi, менеджерлердi, инженерлiк-техникалық қызметкерлер мен жұмысшыларды оқыту мен қайта даярлау секiлдi өлшемдерге толық сәйкес келмеген кезде жүргiзiледi.
      Салық жеңiлдiктерiн берудiң мерзiмдерiн Комитет әрбiр инвестициялық

 

жоба бойынша жоба экономикасын талдау негiзiнде, бiрақ жоба сараптамасы

бойынша айқындалған өзiн ақтайтын мерзiмiнен аспайтын уақытта айқындайды.


            5. Бюджеттiк тиiмдiлiктi есептеудiң тәртiбi


     Салық және кеден жеңiлдiктерiн беру туралы шешiмдi Директорлар кеңесi

кiрiстерi инвестициялық жобаны жүзеге асыру кезiнде бекiтiлген инвесторға

салық және кеден жеңiлдiктерiн беру кезiнде туындайтын шығыстардан артуы

ретiнде айқындалған жоба бойынша бюджеттiк тиiмдiлiк болған кезде ғана

қабылдайды.

     Кiрiстер құрамына мыналар кiредi:

     - қосылған құнға салынатын салық;

     - жеңiлдiктер мен преференциялар жүйесiне кiрмеген бюджетке

       түсетiн кеден баждары және жобаға сәйкес өндiрiлген өнiмдер

       (ресурстар) бойынша акциздер;

     - жеңiлдiктер мен преференциялар жүйесiне кiрмеген немесе

       берiлген жеңiлдiктердiң қолданылу мерзiмi аяқталған соң

       төленген жер салығы, мүлiк салығы және табыс салығы;

     - жобада көзделген жұмыстарды орындағаны үшiн есептелген,

       қазақстандық және шетелдiк қызметкерлердiң еңбек ақысынан

       бюджетке табыс салығынан түсiмдер;

     - салық заңдарында көзделген басқа да салықтар;

     - Мемлекеттiк әлеуметтiк  сақтандыру қорына, жұмыспен қамту

       қорына және жол қорына төлемдер.


     Шығыстар құрамына мыналар кiредi:

     - жер салығы, мүлiк салығы және табыс салығы бойынша

       жеңiлдiктер;

     - кеден бажын төлеуден босату.


     Бюджеттiк тиiмдiлiктi айқындау үшiн мынадай көрсеткiштер

талдауға салынады:

     - қосылған құнға салынатын салықтың сомасын айқындау үшiн

       сатып алу және жүзеге асыру бойынша айналымдардың

       көзделген көлемi;

     - ауыл шаруашылығы учаскесiнiң алаңы, ал ауыл шаруашылығының

       инвестициялық жобасы үшiн бонитет баллдарындағы жердiң

       өнiмдiлiгi;

     - барлық негiзгi құралдардың құны;

       еңбек ақының жалпы қоры және бiр қызметкерге шаққандағы

       орташа еңбек ақы;

     - басқа да көрсеткiштер.


             6. Жеңiлдiктер мен преференциялардың күшiн

                           жоюдың тәртiбi



 
       Инвесторға келiсiм-шарт бойынша берiлген жеңiлдiктер мен преференциялардың күшiн жою туралы шешiм Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң 1997 жылғы 9 сәуiрдегi N 8 қаулысымен бекiтiлген "Қазақстан Республикасы экономикасының басым секторларында инвестициялық қызметтi жүзеге асыруға арналған келiсiм-шарт туралы ережеде" айқындалған қағидаларға сәйкес инвестормен келiсiм-шарт бұзылған жағдайда ғана қабылданады.
      Бұл ретте инвестор келiсiм-шартқа сәйкес берiлген жеңiлдiк бойынша Қазақстан Республикасының заңдарында және келiсiм-шарттың ережелерiнде көзделген тиiстi айыппұл санкциялары ескерiле отырып, қызметiнiң бүкiл кезеңiндегi барлық салықтар мен баждарды толық көлемде төлейдi, сондай-ақ инвесторға заттық грант түрiнде берiлген мүлiктi немесе заттық гранттың құнын және келiсiм-шарттың ережелерiнде немесе Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген тиiстi айыппұл санкциялары ескерiле отырып ақшалай нысанда осындай қайтаруды жүзеге асырады.
 

Методические указания по порядку предоставления льгот и преференций, определению их размеров и сроков

Утверждены постановлением Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям от 13 июня 1997 г. N 20. Зарегистрированы в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 октября 1997 г. N 410. Утратили силу - постановлением Госкомитета РК по инвестициям от 7 августа 1998г. N 131 (~V980579)

      В соответствии со статьей 7 Закона Республики Казахстан Z970075_ "О государственной поддержке прямых инвестиций" от 28 февраля 1997 года и "Положением о системе льгот и преференций и порядке их предоставления при заключении контрактов с инвесторами", утвержденного Указом Президента Республики Казахстан N 3445 U973445_ от 5 апреля 1997 года, Государственный комитет Республики Казахстан по инвестициям постановляет:
      Утвердить прилагаемые "Методические указания по порядку предоставления льгот и преференций, определения их размеров".
 
      Председатель
 
      Настоящие Методические указания разработаны на основании статьи 7 Закона Республики Казахстан "О государственной поддержке прямых инвестиций" и "Положения о системе льгот и преференций и порядке их предоставления при заключении контрактов с инвесторами", утвержденного Указом Президента Республики Казахстан N 3445 от 5 апреля 1997 года. Целью настоящих Методических указаний является определение порядка предоставления Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям (далее Комитет) льгот и преференций, их размеров и сроков.
 
            1. Порядок предоставления льгот и преференций
 
      Льготы и преференции предоставляются при условии соответствия инвестиционного проекта критериям и условиям, определенным "Положением о системе льгот и преференций и порядке их предоставления при заключении контрактов с инвесторами".
      Льготы и преференции предоставляются инвестору в следующей очередности:
      государственные натурные гранты
      таможенные льготы
      льгота по земельному налогу
      льгота по налогу на имущество
      льгота по подоходному налогу
      После предоставления каждой льготы в вышеуказанной очередности Комитет анализирует показатели экономики проекта и определяет целесообразность предоставления следующей льготы.
 
     2. Порядок предоставления государственных натурных грантов и
                             их размеры
 
      Исходя из установленного перечня государственного имущества в виде земельных участков, основных средств, производственных запасов, предусмотренных для передачи в виде государственных натурных грантов потенциальному инвестору для осуществления деятельности в приоритетном секторе экономики с учетом экономической целесообразности может быть предоставлено конкретное имущество или имущественные права (нематериальные активы) в виде государственного натурного гранта, (далее грант).
      Земли сельскохозяйственного назначения передаются в виде государственного натурного гранта инвесторам в постоянное землепользование или во временное безвозмездное землепользование, осуществляющим инвестиции в сельское хозяйство, при условии применения ими высокоэффективной агротехники и передовой технологии в процессе производства и переработки сельскохозяйственной

 

продукции.

     Безвозмездная передача земельных участков, находящихся в

государственной собственности, производится также для осуществления

строительства новых производственных проектов.

     Размер грантов, предоставляемых инвесторам, находится в прямой

зависимости от объема прямых инвестиций по следующей шкале:

--------------------------------------------------------------------

N ! Объем прямых инвестиций       !Максимально допустимый размер

   ! (миллионов долларов США)      !гранта (от объема прямых

   !                               !инвестиций) в процентах

---!-------------------------------!---------------------------------

1 !          меньше 1             !               50

---!-------------------------------!---------------------------------

2 !          от 1 до 5            !               75

---!-------------------------------!---------------------------------

3 !          свыше 5              !              100

---!-------------------------------!---------------------------------



 
       По отдельным капиталоемким проектам может быть принято решение о неприменении указанных ограничений при предоставлении гранта.
      После определения конкретного государственного имущества для передачи в качестве гранта, компетентный государственный орган проводит оценку передаваемого государственного имущества. Результаты проведенной оценки гранта представляются в Комитет в установленные им сроки.
 
       3. Порядок освобождения от импортной таможенной пошлины
 
      Инвестор, осуществляющий организацию нового производства, и экспортирующий готовую продукцию, полностью освобождается от уплаты таможенных пошлин на ввозимое оборудование, сырье, материалы и комплектующие изделия.
      Полное освобождение от уплаты таможенных пошлин в других случаях инвестору предоставляется при условии ввоза современного оборудования, соответствующего международным экологическим и технологическим стандартам и ввоза высококачественного сырья и материалов, необходимых для осуществления инвестиционного проекта.
      Частичное освобождение от уплаты таможенных пошлин в виде снижения до 50 % установленной ставки таможенной пошлины предоставляется при ввозе оборудования, сырья и материалов, которые производятся на территории Республики Казахстан.
 
      4. Порядок предоставления налоговых льгот и определения их
                          размеров и сроков
 
      Решение о временном освобождении от уплаты земельного налога или снижении ставки налога принимается при условии строительства новых производственных объектов и инвестиций в сельское хозяйство.
      Решение о временном освобождении от уплаты налога на имущество или снижении ставки налога принимается при условии строительства новых производственных объектов, характеризующихся высокой капиталоемкостью, инвестициями в оборудование и производственные мощности и значительного превышения расходов над доходами в первые годы реализации инвестиционного проекта.
      Решение о временном освобождении от уплаты подоходного налога или снижении ставки налога принимается по проектам, создающим новые рабочие места, увеличивающим объемы выпускаемой продукции, расширяющим экспорт или сокращающим импорт. Льгота по подоходному налогу предоставляется по проектам, расчетная эффективность которых с учетом предоставления других льгот и преференций, не обеспечивает необходимую для инвестора рентабельность вложений.
      Соответствие инвестиционного проекта критериям и условиям определяется комплексной экспертизой в порядке, установленном положениями "О порядке организации и проведения экспертизы инвестиционной заявки" и "О порядке организации и проведения экспертизы контракта между Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям и инвестором", утвержденными постановлениями Государственного комитете Республики Казахстан по инвестициям N 12 и N 14 от 17 апреля 1997 г. и 28 марта 1997 г.

 

соответственно.

     При положительном заключении по результатам вышеуказанной

комплексной экспертизы проекта на соответствие основным критериям и

условиям, утвержденному инвестору могут быть предоставлены льготы по

земельному налогу, налогу на имущество и подоходному налогу в

зависимости от объема прямых инвестиций в следующих предельных

размерах:

--------------------------------------------------------------------

                    !Предельные размеры снижения ставок земельного

                    !налога, налога на имущество и подоходного

                    !налога (проценты) в зависимости от объема

                    !прямых инвестиций

--------------------!-----------------------!------------------------

Объем прямых        !первый период до 5 лет !второй период до 5 лет

инвестиций          !                       !

(миллионов долларов !                       !

США)                !                       !

--------------------!-----------------------!-----------------------

      меньше 1      !          50           !          25

--------------------!-----------------------!-----------------------

     от 1 до 3      !          70           !          35

--------------------!-----------------------!-----------------------

     от 3 до 5      !          90           !          45

--------------------!-----------------------!-----------------------

     свыше 5        !         100           !          50

--------------------!-----------------------!-----------------------



 
       Решение о снижении ставок налогов в размерах предельных процентов их снижения принимается при условии полного соответствия проекта всем установленным критериям. При неполном соответствии отдельным критериям предельные проценты подвергаются снижению, но не более, чем на 50%. Указанное снижение производится при неполном соответствии таким критериям, как: новизна внедряемой техники и технологии, современный менеджмент, передовые методы маркетинга, обучение и переподготовка менеджеров, инженерно-технического персонала и рабочих.
      Сроки предоставления налоговых льгот определяются Комитетом по каждому инвестиционному проекту на основе анализа экономики проекта, но не более срока окупаемости, определенного экспертизой проекта.
 
            5. Порядок исчисления бюджетной эффективности
 
      Решение о предоставлении налоговых и таможенных льгот принимается Советом директоров только при наличии бюджетной эффективности по проекту, определяемой как превышение доходов при реализации инвестиционного проекта над расходами, возникающими при предоставлении налоговых и таможенных льгот утвержденным инвесторам.
      В состав доходов включаются:
      налог на добавленную стоимость;
      поступающие в бюджет таможенные пошлины, не вошедшие в систему льгот и преференций, и акцизы по продуктам (ресурсам), производимым в соответствии с проектом;
      налог на землю, налог на имущество и подоходный налог, не вошедшие в систему льгот и преференций, или уплачиваемые после окончания срока действия предоставленных льгот;
      поступления в бюджет подоходного налога с заработной платы

 

казахстанских и иностранных работников, начисленной за выполнение

работ, предусмотренных проектом;

     другие налоги, предусмотренные налоговым законодательством;

     платежи в Государственный фонд социального страхования, фонд

занятости и дорожный фонд.

     В состав расходов включаются:

     льготы по налогу на землю, налогу на имущество и подоходному

налогу;

     освобождение от уплаты таможенной пошлины.

     Для определения бюджетной эффективности анализу подвергаются

следующие показатели:

     общий предполагаемый объем оборотов по приобретению и

реализации для определения суммы налога на добавленную стоимость;

     площадь сельскохозяйственного участка, а для

сельскохозяйственного инвестиционного проекта и плодородие земли,

выраженное в баллах бонитета;

     стоимость всех основных средств;

     общий фонд заработной платы и средняя заработная плата на

одного работника;

     другие показатели.


               6. Порядок отмены льгот и преференций



 
       Решение об отмене предоставленных инвестору льгот и преференций по контракту принимается только в случае расторжения контракта с инвестором в соответствии с условиями, определенными "Положением о контракте на осуществление инвестиционной деятельности в приоритетных секторах экономики Республики Казахстан", утвержденного постановлением Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям N 8 от 9 апреля 1997 года.
      При этом, инвестор уплачивает в полном объеме все налоги и пошлины, по которым в соответствии с контрактом была предоставлена льгота, за весь период деятельности с учетом соответствующих штрафных санкций, предусмотренных законодательством Республики Казахстан и условиями контракта, а также возвращает имущество или имущественные права, переданные инвестору в виде натурного гранта, или осуществляет такой возврат в денежной форме с учетом стоимости натурного гранта и соответствующих штрафных санкций, предусмотренных условиями контракта или законодательством Республики Казахстан.