Облыстық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бас басқармасының Ережесін бекіту туралы

Қызылорда облысы әкімінің 1997 жылғы 24 сәуірдегі № 484 шешімі. Қызылорда облысының Әділет басқармасында 1997 жылғы 20 маусымда № 3 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 2004 жылғы 20 желтоқсандағы № 247 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 20.12.2004 № 247 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасы Президентінің 1996 жылғы 29 қазандағы № 3168 "Орталық атқарушы органдардың құрылымын жетілдіру және мемлекеттік органдардың санын қысқарту туралы" Жарлығына, облыс әкімінің 1997 жылғы 8 қаңтардағы № 441 "Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бас басқармасын құру туралы" шешіміне сәйкес ШЕШІМ ЕТЕМІН:

      Облыстық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бас басқармасының Ережесі және оған қарасты ұйымдардың тізбесі бекітілсін.

      Әкімінің міндетін атқарушы С.Нұрғисаев

  Қызылорда облысы әкімінің
  1997 жылғы 24 сәуірдегі
  № 484 шешімімен бекітілді

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бас басқармасы туралы

Е Р Е Ж Е

1. ЖАЛПЫ ҚАҒИДАЛАР.

      1. Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бас басқармасы облыс әкімінің атқарушы органы болып табылады. Өз қызметін Конституцияға, заңдарға, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, басқа да нормативтік құкықтық актілерге, сондай-ақ Ережеге сәйкес іске асырады.

      2. Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бас басқармасы қызметінің негізгі мақсаты еңбек, оны қорғау, жұмыспен қамту, көші-қон, халықты әлеуметтік қорғау саласындағы бірыңғай мемлекеттік саясатты жүзеге асыру және облыс аумағында осы саладағы реформаның нақты жүзеге асуы жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру.

      3. Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бас басқармасы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік ел таңбасы бейнеленген, қазақ және орыс тілдерінде аты жазылған мөрі болады.

2. НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕРІ МЕН ҚЫЗМЕТ ЕТУ АЯСЫ.

      4. Негізгі міндеттері мен қызметтері:

      4.1. Азаматтардың еңбек және басқа да әлеуметтік құқықтарын жүзеге асыру, оларды мемлекеттік зейнетақы мен жәрдемақы және басқа да заңдылықтарда қаралған әлеуметтік кепілдіктермен қамтамасыз ету.

      4.2. Мемлекеттік әлеуметтік саясатты, басқа да әлеуметтік бағдарлама жобаларын жүзеге асыру және олардың орындалуын үйлестіру әдістемесін қамтамасыз ету.

      4.3. Халықтың тұрмыс деңгейін және табыстарын көтеруді, еңбекақы төлеуді, халықты мемлекеттік әлеуметтік қамтамасыз етуді және қызмет көрсетуді ұйымдастыруды жетілдіру жөніндегі шараларды жүзеге асыру.

      4.4. Әлеуметтік серіктестік негізінде ұжымдық еңбек қатынастарын үйлестіру жөніндегі ұсыныстарды дайындау және жүзеге асыру, еңбек таластары мен жанжалдарды шешуге қатысу.

      4.5. Облыс халқы саласындағы мемлекеттік саясатты жүзеге асыру, облыста халықтың көші-қоны, сондай-ақ еңбекке байланысты көші-қон мәселелері бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және үйлестіру.

      4.6. Облыстық жұмыспен қамту қызметі арқылы халықтың жұмыспен қамтылуы жене еңбек нарқын үйлестіру туралы шараларды іске асыру, сондай-ақ жұмыссыздардың кәсіби дайындықтан өтуін, біліктілігін көтеруін және қайта дайындалуын ұйымдастыру, олардың әлеуметтік кепілдіктерін қамтамасыз ету.

      4.7. Отбасын, аналықты, әкелікті, балаларды, мүгедектерді, әскери қызметтен босатылған адамдарды және олардың отбасы мүшелерін, сондай-ақ халықтың әлеуметтік қорғауға мұқтаж топтарын қолдау бойынша шараларды жүзеге асыру.

      4.8. Дәрігерлік-әлеуметтік сараптама қызметін және мүгедектерді сауықтырудың мемлекеттік жүйесін, оларға протездік-ортопедиялық көмекті ұйымдастыру және дамыту шараларын іске асыру.

      4.9. Әлеуметтік-еңбек саласында пайда болатын үдерістерді талдау, еңбек нарқының дамуын болжау, осы саланың жай-күйі туралы баяндамалар дайындау, әлеуметтік саясатты үйлестіру бойынша ұсыныстар енгізу.

      4.10. Әлеуметтік-еңбек мәселелері бойынша бағдарламалар жобаларын дайындау, олардың орындалуын ұйымдастару.

      4.11. Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бас басқармасының төменгі органдарына әдістемелік көмек көрсету.

      4.12. Халықтың әлеуметтік-демографиялық топтары бойынша күнкөрістің ең төменгі мөлшерін есептеу әдістемесі туралы ұсыныстар енгізу.

      4.13. Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қаржыларының нысаналы пайдаланылуына бақылау жасау.

      4.14. Азаматтарға мемлекеттік зейнетақы төлеуді қамтамасыз ету, зейнетақы тағайындау және төлеу, соның ішінде жеңілдетілген зейнетақымен қамтамасыз ету тәртібіндегі өзгерістер бойынша ұсыныстар енгізу:

      4.15. Мемлекеттік және мемлекеттік емес зейнетақымен қамтамасыз етуді дамытуға көмек жасау.

      4.16. Зейнетақы қоры бюджетінің жобасын зерттеп дайындауға қатысу.

      4.17. Еңбекті қорғау мәселелері бойынша жұмыстарды үйлестіруді іске асыру.

      4.18. Еңбек жағдайын жақсарту және еңбекті қорғау бойынша облыстық бағдарламаны зерттеп дайындау, Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау Министрлігіне осы учаскедегі іс жағдайы туралы жыл сайынғы баяндама тапсырып отыру.

      4.19. Жұмыс берушілердің еңбек жағдайының қауіпсіздігін қамтамасыз етуіне мемлекеттік қадағалау мен бақылауды іске асыру.

      4.20. Облыс деңгейіндегі көш-қон үдерістерін зерттеу және болжау жасау, көшіп келушілерді есепке алу және тіркеу, халықтың көші-қонын реттеу бойынша шаралар туралы ұсыныстар дайындау.

      4.21. Бағыныстағы мекемелерде кадрларды таңдау мен орналастыру, оларға жұмыс істеуі үшін тиісті жағдай жасау.

      4.22. Қалалық, аудандық әкімдердің қатысуымен қарттарға, мүгедектерге, жасы толмаған балалары бар отбасыларына және басқа да мемлекеттік қолдауға мұқтаж халық топтарына әлеуметтік тұрмыстық қызмет жасауды ұйымдастыру.

      4.23. Отан соғысының мүгедектеріне және қаза болған әскери . қызметкерлердің отбасыларына, басқа да мүгедектерге және асыраушысынан айырылған отбасы мүшелеріне, егде тартқан азаматтарға, көп балалы аналарға жеңілдіктер беру, артықшылық жасауға бақылауды іске асырады.

      4.24. Азаматтардың ұсыныстарын, арыз-шағымдарын қарау, олар бойынша тиісті шаралар қабылдау, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау басқармасы құзырына жататын мәселелер бойынша азаматтарды қабылдап, түсініктер беру.

3. ҚҰҚЫҚТАРЫ

      5. Міндеттер мен қызметтерді орындау үшін басқарманың төмедегідей құқықтары бар:

      5.1. Белгіленген тәртіп бойынша облыстық және аудандық атқарушы органдардан еңбек және әлеуметтік қорғау басқармасы қызметін атқару үшін қажетті құжаттарды, қорытындыларды, анықтама және басқа да материалдарды сұратады және алады.

      5.2. Басқарма құзырына кіретін мәселелер бойынша аудандық әлеуметтік қорғау бөлімшелері қызметіне әдістемелік басшылықты іске асырады, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласы бойынша заңдарды пайдалану туралы түсініктер береді.

      5.3. Өз құзыры шегінде еңбекті қорғау бойынша ереже мен нормаларды бекітіп, еңбекті қорғау жөніндегі жұмыстарды атқарудың ұйымдық-әдістемелік және жалпы техникалық талаптарын қалыптастырды.

      5.4. Зейнетақы қорына мемлекеттік сақтандыру және мемлекеттік халықтың жұмыспен қамтылуына көмектесу қорларына сақтандыру жарналарының дұрыс есептелуіне, толық және уақытылы аударылуына тексеру жүргізеді, белгіленген тәртіп бойынша анықталған заңсыздықтарды жою бойынша шаралар қабылдайды.

      5.5. Мекемелік бағыныштылығына және меншік түріне қарамастан ұйымдарда еңбек және еңбекті қорғау Ережелері бойынша заңдылықтардың сақталуын бақылауды іске асырады.

      5.6. Белгіленген заңдылықтарға сәйкес бағыныстағы ұйымдарды құру, қайта құру және тарату мәселелерін, олардың қызметіне қатысты өзге де сұрақтарды шешеді.

      5.7. Бағыныстағы ұйымдардың қызметіне басшылық жасайды.

      5.8. Бюллетеньдер, журналдар, өзге де басылымдар шығарады.

      5.9. Заңдылықтарда қарастырылған өзге де өкілеттіктерді іске асырады.

4. ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ.

      6.1. Облыстық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бас басқармасын облыс әкімі еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігімен келісіп, тағайындайтын және қызметінен босататын бастық басқарады.

      6.2. Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бас басқармасының бастығы:

      - басқарма қызметіне басшылық жасайды және оған жүктелген міндеттердің орындалуына жеке; жауап береді;

      - облыс әкімінің жетекшілік жасайтын орынбасарларымен келісіп тағайындайтын және қызметінен босататын орынбасарлары болады;

      - бөлім Ережелерін бекітеді, бұйрық және өкімдер шығарады, орындалуы міндетті нұсқаулар береді;

      - қаржы басқармасымен келісіп, белгіленген еңбекақы. төлеу қоры және қызметкерлер саны көлемінде шығындар сметасын, штат кестесін бекітеді;

      - басқарманың, бағыныстағы ұйымдардың қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметінен босатады;

      - белгіленген тәртіп бойынша мадақтау, материалдық көмек көрсету, тәртіптік жаза беру мәселелерін шешеді;

      - заңдылықтармен қаралған басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады;

      - азаматтарды қабылдайды, олардың ұсыныстарын, арыз және шағымдарын қарайды, олар бойынша қажетті шаралар қабылдайды.

      Басқарма бастығы болмаған жағдайда, оның қызметін бірінші орынбасары, болмаса басқа орынбасарының бірі атқарады.

      6.3. Аймақтық және салалық проблемаларды талқылап шешу үшін басқарма жанынан алқа құрылады, оның құрамына бастық /төраға/, қызметі бойынша оның орынбасарлары және басшы қызметкерлер кіреді. Алқаның жеке құрамын бастық бекітеді.

ОБЛЫСТЫҚ ЕҢБЕК ЖӘНЕ ХАЛЫҚТЫ ӘЛЕУМЕТТІК ҚОРҒАУ БАС БАСҚАРМАСЫНА ҚАРАСТЫ ҰЙЫМДАРДЫҢ

Т I 3 Б Е С I

      1. Облыстық дәрігерлік-әлеуметтік сараптау комиссиясы /ОДӘСК/;

      2. Қалалық, қалаауданаралық дәрігерлік-әлеуметтік сараптау комиссиясы /ДӘСК/;

      3. Арнаулы дәрігерлік-әлеуметтік сараптау комиссиясы /ДӘСК/;

      4. Арал дәрігерлік-әлеуметтік сараптау комиссиясы /ДӘСК/;

      5. Қазалы дәрігерлік-әлеуметтік сараптау комиссиясы /ДӘСК/;

      6. Қызылорда облыстық жалпы типтегі қарттар мен мүгедектер үйі;

      7. Қызылорда облыстық психоневрологиялық интернат үйі;

      8. Қызылорда облыстық ақыл-есі кем балалар интернат үйі;

      9. Қызылорда қалалық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау басқармасы;

      10. Арал аудандық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бөлімі;

      11. Қазалы аудандық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бөлімі;

      12. Қармақшы аудандық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бөлімі;

      13. Жалағаш аудандық еңбек және халықты әлеуметтік корғау бөлімі;

      14.Тереңөзек аудандық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бөлімі;

      15. Сырдария аудандық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бөлімі;

      16. Шиелі аудандық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бөлімі;

      17. Жаңақорған аудандық еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бөлімі;

      18. Облыстық жұмыспен қамту орталығы - еңбек биржасы;

      19. Қызылорда қалалық жұмыспен қамтудың модельдік орталығы.

Об утверждении Положения главного управлении труда и социальной защиты населения акима Кызылординской области

Решение акима Кызылординской области от 24 апреля 1997 года № 484. Зарегистрировано Управлением юстиции Кызылординской области 20 июня 1997 года № 3. Утратило силу постановлением акимата Кызылординской области от 20 декабря 2004 года № 247

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Кызылординской области от 20.12.2004 № 247.

      В соответствии Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 1996 года № 3168 "О совершенствовании структуры центральный и исполнительных органов и сокращению численности государственных органов" и решения акима области от 8 января 1997 года № 396 "Об образовании главного управления труда и социальной зашиты населения", РЕШИЛ:

      Утвердить Положение о главном управлении труда и социальной зашиты населения акима области и перечень организации, находящихся в его ведении.

      И.О. АКИМА С. НУРГИСАЕВ

  Утверждено решением аким
  Кызылординской области
  № 484 от "24" апреля 1997

ПОЛОЖЕНИЕ

о главном управлении труда и социальной зашиты населения Кызылординской области

1. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ.

      1. Главное управление труда и социальной зашиты населения является исполнительным органом акима области осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией, законами, актами Президента и Правительства Республики, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      2. Основной целью деятельности главного управления труда и социальной зашиты населения является реализация единой государственной политики в области труда, его охраны, занятости, миграции, социальной зашиты населения и координация работы на территории области по практической реализации реформ в этой сфере.

      3. Главное управление труда и социальной зашиты населения является юридическим лицом, имет печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан со своим наименованием на казахском и русском языках.

2. ОСНОВНЫЕ ЗАДАЧИ И ФУНКЦИИ.

      4. Основными задачами и функциями являются:

      4.1. Реализация трудовых и иных социальных прав граждан, обеспечение их государственными пенсиями, пособиями и другими социальными гарантиями, предусмотренными законодательствами;

      4.2. Реализация государственной социальной политики, других проектов социальных программ и координационно-методическое обеспечение их выполнения;

      4.3. Реализация мер по повышению уровня жизни и доходов населения, совершенствованию организации оплаты труда, государственного социального обеспечения и обслуживания населения;

      4.4. Подготовка и реализация предложений по регулированию коллективных трудовых отношений на основе социального партнерства, участие в разрешении трудовых споров и конфликтов;

      4.5. Проведение в жизнь государственной политики в области народонаселения, организация и координация работы, касаюшейся миграции населения в области, а также по вопросам трудовой миграции;

      4.6. Осуществление через областную службу занятости мер по реализации государственной политики в области занятости населения и регулированию рынка труда, а также организации профессиональной подготовки, повышения квалификации и переподготовки безработных, обеспечению их социальными гарантиями;

      4.7. Реализация мер по поддержке семьи, материнства, отцовства и детства, инвалидов, лиц уволенных с военной службы и членов их семей, а также других слоев населения, нуждающихся в социальной защите;

      4.8. Организация и развитие службы медико-социальной экспертизы и государственной системы реабилитации инвалидов, оказание им протезно-ортопедической помощи;

      4.9. Анализ процессов, происходящих в социально-трудовой сфере, прогнозирование развития рынка труда, подготовка докладов о положений дел в этой сфере, внесение предложений по корректировке социальной политики;

      4.10. Разработка проектов программ по социально-трудовым вопросам организация их выполнения;

      4.11. Оказание методической помощи нижестоящий органам главного управления труда и социальной защиты населения;

      4.12. Внесение предложении по методике расчета величины прожиточного минимума по социально-демографическим группам населения;

      4.13. Контроль за целевым использованием средств государственного социального страхования;

      4.14. Обеспечение своевременной выплаты государственных пенсии гражданам, внесение предложении по изменению назначения и порядка выплаты пенсии, в том числе льготного пенсионного обеспечения;

      4.15. Содействие развитию государственного и негосударственного пенсионного обеспечения;

      4.16. Участие в разработке проекта бюджета пенсионного фонда;

      4.17. Осуществление координации работы по вопросам охраны труда;

      4.18. Разработка областной программы по вопросам улучшения условий и охраны труда, предоставление Минтрудсоцзашиты ежегодного доклада о состоянии дел на этом участке;

      4.19. Осуществление государственного надзора и контроль за обеспечением работадателям безопасных условии труда;

      4.20. Изучение и прогнозирование на уровне области миграционных процессов, учет и регистрация переселенцев, подготовка предложении о мерах по регулированию миграции населения;

      4.21. Подбор и расстановка кадров в подведомственных учреждениях, создание необходимых условий для работы;

      4.22. Организация совместно с горрайакимами социально-бытового обслуживания престарелых граждан, инвалидов, семей с несовершеннолетними детьми и других групп населения, нуждающихся в государственной поддержке;

      4.23. Осуществляет контроль за предоставлением льгот и преимуществ инвалидам Великой Отечественной войны и семьям погибших военнослужащих, другим инвалидам и членам семей, потерявших кормильца, престарелым гражданам, многодетным матерям.

      4.24. Рассмотрение предложении, заявлении и жалоб граждан, принятие по ним необходимых мер, прием и консультация граждан по вопросам, отнесенным к компетенции управления.

3. ПРАВА.

      5. Для выполнения задач и Функции управление имеет право:

      5.1. Запрашивать и получать в установленном порядке от областных и районных исполнительных органов, а также организации документы, заключения, справочные и иные материалы, необходимые для осуществления функции, возложенных на него;

      5.2. Осуществлять методическое руководство деятельностью районных подразделении органов соцзащиты организаций по вопросам, входящим в его компетенцию, давать разъяснения по применению законодательства в сфере труда и социальной зашиты населения;

      5.3. Устанавливать в пределах своей компетенций и утверждать правила и нормы по охране труда, а также организационно-методические и общетехнические требования к проведению работ по охране труда;

      5.4. Проводить проверки по правильному исчислению, полноте и своевременности перечислении страховых взносов в Пенсионный Фонд, Фонд государственного социального страхования и государственный Фонд содействия занятости населения, в установленном порядке принимать меры по устранению выявленных нарушении;

      5.5. Осуществлять контроль за соблюдением законодательства о труде и правил по охране труда, в организациях, независимо от Форм собственности и ведомственной подчиненности;

      5.б. Решать в соответствии с установленным законодательством вопросы создания, реорганизации и ликвидации подведомственных организаций и иные вопросы, связанные с их деятельностью;

      5.7. Осуществлять руководство деятельностью подведомственных организаций;

      5.8. Издавать бюллетени, журналы и другие печатные издания;

      5.9. Осуществлять иные полномочие, предусмотренные законодательством.

4. ОРГАНИЗАЦИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ.

      б.1. Главное управление возглавляет начальник, назначаемый на должность и освобождаемый от должности акимом области по согласованию с Министром труда и социальной защиты населения;

      6.2. Начальник главного управления труда и социальной зашиты населения:

      - руководит деятельностью управления и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на него задач;

      - имеет заместителей, назначаемых на должность и освобождаемых им по согласованию с курирующими заместителями акима области;

      - утверждает положения об отделах, издает приказы и распоряжения, дает указания, обязательные для исполнения подчиненных;

      - утверждат по согласованию с Финансовым управлением смету расходов, штатное расписание аппарата управления в пределах установленного Фонда оплаты труда и численности работников;

      - назначает и освобождает от должности работников управления, подведомственных организации;

      - в установленном порядке решает вопросы поощерения, оказания материальной помощи, наложения дисциплинарных взыскании;

      - осуществляет другие полномочии, предусмотренные законодательство;

      - ведет прием граждан, рассматривает их предложения, заявления и жалобы и принимает по ним необходимые меры.

      В случае отсутствия начальника главного управления его обязанности исполняет первый заместитель либо один из заместителей.

      6. 3. Для обсуждения и решения региональный и отраслевых проблем при главном управлении образуется коллегия, в состав который входят начальник (председатель), его заместители по должности и руководящие работники. Персональной состав коллеги утверждается начальником.

ПЕРЕЧЕНЬ

организации, находящихся в введении областного управления труда и социальной защиты населения

      1. Областная медико-социально экспертная-комиссия /МСЭК/

      2. Кызылординская городская межрайгор медико-социально экспертная^ комиссия /МСЭК/

      3. Специализированная медико-социально экспертная комиссия /спец МСЭК/

      4. Аральская медико-социально экспертная комиссия /МСЭК/

      5. Казалинская медико-социально экспертная комиссия /МСЭК/

      6. Кызылординский областной дом интернат для престарелых и инвалидов общего типа.

      7. Кызылординский областной психоневрологический дом интернат;

      8. Кызылординский областной дом интернат для умственно отсталых детей;

      9. Кызылординское городское управление труда и социальной защиты населения;

      10. Аральский районный отдел труда и социальной защиты населения;

      11. Казалинский районный отдел труда и социальной защиты населения;

      12. Кармакшинский районный отдел труда и социальной защиты населения;

      13. Жалагашский районный отдел труда и социальной защиты населения;

      14. Теренозекский районный отдел труда и социальной защиты населения;

      15. Сырдаринский районный отдел труда и социальной защиты населения;

      16. Шиелийский районный отдел труда и социальной защиты населения;

      17. Жанакорганский районный отдел труда и социальной защиты населения;

      18. Областной центр занятости - биржи труда;

      19. Кызылординский городской модельный центр занятости.