Бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiне олар алған лицензиялардың және Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарының шарттарына сәйкес келуiне тексерiстер жүргiзудiң тәртiбi туралы нұсқаулықты бекiту туралы

Қаулы Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөніндегі Ұлттық комиссиясы Директораты 1999 жылғы 30 қыркүйек N 443. Күші жойылды - ҚР Қаржы рыногын және қаржылық ұйымдарды реттеу мен қадағалау жөніндегі агенттігі Басқармасының 2004 жылғы 12 сәуірдегі N 110 (V042845) қаулысымен.

      "Бағалы қағаздар рыногы туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 05 наурыздағы  заңы  24-2-бабының 1 және 2-тармақтарын және Қазақстан Республикасы Президентінің 1997 жылғы 13 қарашадағы N 3755  қаулысымен  бекiтiлген Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегі ұлттық комиссиясы туралы ереженiң 4-тармағының 40) тармақшасын орындау мақсатында және Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы (бұдан әрi "Ұлттық комиссия" деп аталады) орталық аппаратының бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiне олар алған лицензиялардың және Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарының шарттарына сәйкес келуiне тексерiстер жүргiзу жөнiндегі жұмысын ұйымдастыру мақсатында Ұлттық комиссиясының Директораты қаулы етеді: 
      1. Бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiне олар алған лицензиялардың және Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарының шарттарына сәйкес келуіне тексерiстер жүргiзудiң тәртiбi туралы нұсқаулық бекiтiлсiн (қоса берiлдi). 
      2. Осы Қаулының Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлігінде тiркелген күнiнен бастап күшiне енгiзiлетiндiгі белгiленсін. 
      3. Ұлттық комиссия орталық аппаратының Төраға қызметi - Талдау және стратегия басқармасы осы Қаулыны және жоғарыда аталған Нұсқаулықты (ол күшiне енгізiлгеннен кейiн) "Қазақстанның қор биржасы" ЖАҚ-ның, бағалы қағаздар рыногы кәсiпқой қатысушылары қауымдастықтарының (оларға осы Қаулыны және жоғарыда аталған Нұсқаулықты өз мүшелерiнiң назарына жеткiзу жөніндегі міндетті жүктей отырып) және "Бағалы қағаздар орталық депозитарийi" ЖАҚ-ның назарына жеткiзсiн. 
      4. Ұлттық комиссия орталық аппаратының Лицензиялау және қадағалау басқармасы: 
      1) осы Қаулыны және жоғарыда аталған Нұсқаулықты (ол күшiне енгізiлгеннен кейiн) Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарына сәйкес лицензиялауға жататын бағалы қағаздар рыногындағы қызметтi жүзеге асыратын және "Қазақстан қор биржасы" ЖАҚ-ның және бағалы қағаздар рыногының кәсiпқой қатысушылары қауымдастықтарының мүшелерi болып табылмайтын ұйымдардың назарына жеткiзсiн; 
      2) жоғарыда аталған Нұсқаулықтың орындалысына бақылау жасасын. 
      5. Жоғарыда аталған Нұсқаулық Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде тiркелген сәттен бастап Ұлттық комиссияның 1996 жылғы 25 көкектегi N 40  қаулысымен  бекiтiлген және Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгінде 1996 жылғы 23 тамызда 194  нөмiрмен тiркелген Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясының тексерiстер жүргiзу тәртiбi туралы нұсқаулықтың күшi жойылған деп танылсын. 

       Ұлттық комиссияның Төрағасы  

                                       Қазақстан Республикасы
                                      Бағалы қағаздар жөнiндегi   
                                         ұлттық комиссиясы 
                                          Директоратының 
                                      1999 жылғы 30 қыркүйектегi  
                                      N 443 қаулысымен бекітілді

Бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiне олар алған
лицензиялардың және Қазақстан Республикасының қолданылып 
жүрген заңдарының шарттарына сәйкес келуiне тексерiстер
жүргізудiң тәртiбi туралы 
Нұсқаулық  

      Осы Нұсқаулық "Бағалы қағаздар рыногы туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 05 наурыздағы заңына және Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 13 қарашадағы N 3755 жарлығымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы туралы ережеге сәйкес әзiрлендi және Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы орталық аппаратының төменде аталған бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiне олар алған лицензиялардың және Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарының шарттарына сәйкес келуiне тексерiстер жүргiзудiң тәртiбiн белгілейдi: 
      1) бағалы қағаздардың кәсiпқой қатысушыларына; 
      2) бағалы қағаздармен сауда-саттық ұйымдастырушыларға; 
      3) Бағалы қағаздар рыногы кәсiпқой қатысушыларының өзiн-өзi реттейтiн ұйымдарына; 
      4) инвестициялық қорларға; 
      5) бағалы қағаздар рыногында Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарына сәйкес лицензиялауға жататын қызметтi жүзеге асыратын өзге де ұйымдарға.

1-тарау. Жалпы ережелер 

      1. Осы Нұсқаулықта пайдаланылған ұғымдар мынаны бiлдiредi: 
      1) "Жетекшiлiк жасайтын атқарушы директор (атқарушы директор, жетекшiлiк жасайтын)" - Ұлттық комиссияның Төрағасы немесе Ұлттық комиссия орталық аппаратының тиiстi бөлiмшесiне жетекшiлiк жасайтын Ұлттық комиссияның мүшесi - атқарушы директоры (оның iшiнде мiндетiн атқару схемасына сәйкес); 
      2) "Лицензиат" - бағалы қағаздар рыногындағы қызметтi жүзеге асыруға лицензияны иеленген ұйым; 
      3) "Ұлттық комиссия" - Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы; 
      4) "Тексерiс" - бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiн олар алған лицензиялардың және Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарының шарттарына сәйкес келуiне тексеру; 
      5) "Лицензиялау және қадағалау басқармасы" - Ұлттық комиссия орталық аппаратының Лицензиялау және қадағалау басқармасы; 
      6) "Заң басқармасы" - Ұлттық комиссия орталық аппаратының Заң басқармасы. 
      2. Тексерiстер Ұлттық комиссия Төрағасының Лицензиялау және қадағалау басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директормен келiсiм бойынша берiлген бұйрықтарының негiзiнде: 
      1) Тексерiстер жоспарына (жоспарлы тексерiстерге); 
      2) Қазақстан Республикасы Президентiнiң жарлықтарына (өкiмдерiне) Қазақстан Республикасы Парламентiнiң немесе оның жекелеген Палаталарының қаулыларына, бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiнiң шағымдарына, мемлекеттiк органдардың және өзге де ықтимал тұлғалардың өтiнiштерiне (сұрауларына), Ұлттық комиссияның немесе оның Директоратының шешiмдерiне (жоспардан тыс тексерiстер) сәйкес жүзеге асырылады. 
      3. Тексерiстер жоспарын Лицензиялау және қадағалау басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директор аталған Басқарма бастығының ұсынуы бойынша бекiтедi. 
      Ұлттық комиссия Төрағасының Тексерiстер жоспарына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзуге құқығы бар. 
      4. Тексерiстiң нақты мiндеттерi және мәселелерi әрбiр жекелеген жағдайда оның Лицензиялау және қадағалау басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директордың бекiтуiне жататын бағдарламасымен айқындалады. 
      Тексерiстiң бағдарламасы ретiнде Ұлттық комиссияның Директораты бекiткен бiрыңғай тексерiстер бағдарламасы пайдаланылуы мүмкiн. 
      Тексерiстер бағдарламасы, оның iшiнде бiрыңғай, "Қызметтiк пайдалану үшiн" санатындағы құжаттар болып табылады. Бұл мақсаттарда Лицензиялау және қадағалау басқармасы Тексерiстер бағдарламасымен танысуға құқығы бар және онымен танысқан тұлғалардың журналын жүргiзедi. 
      5. Тексерiстiң нысаны оны жүргізу жөнiндегі бұйрықпен айқындалады (ұсынылған құжаттарды қарау арқылы, заң бұзушылық фактiсi бойынша түсiнiктерiн тыңдау мақсатымен мүдделi тараптардың өкiлдерiн шақыру арқылы, лицензиаттың орналасқан жерi бойынша тексерiс жүргiзу арқылы). 

2-тарау. Тексеріс жүргізу  

      6. Тексерiстi Ұлттық комиссия Төрағасының оны жүргізу туралы бұйрығымен айқындалған комиссия (бұдан әрi "Тексерiс комиссиясы" деп аталады) жүзеге асырады. 
      Тексерiстiң мiндеттерiне және мәселелерiне байланысты Тексерiс комиссиясының құрамына Лицензиялау және қадағалау басқармасынан басқа Ұлттық комиссия орталық аппараты құрылымдық бөлiмшелерiнiң қызметкерлерi (тиiстi жетекшілік жасайтын атқарушы директорлардың келiсулерi бойынша), сондай-ақ сарапшылар және консультанттар ретiнде - қазақстандық және шетелдiк мамандар енгiзiлуi мүмкiн. 
      Тексерiс комиссиясының құрамына кандидаттар ұсынуды олар тексерiстi тағайындау үшiн негiз болып табылатын құжаттармен таныстырғаннан және осындай құжаттарға алдын-ала талдау жасалғаннан кейiн Ұлттық комиссия орталық аппараты құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшылары жүзеге асырады. 
      Қажеттiлiгiне орай тексерiске қатыстырылу үшiн салық, қаржы қызметi органдарының және құқық қорғау органдарының қызметкерлерi тартылуы мүмкін. 
      7. Тексерiс жүргізудiң мерзiмi Ұлттық комиссия Төрағасының оны жүргізу туралы бұйрығымен белгiленедi және осы тармақтың екiншi бөлiгiнде және осы Нұсқаулықтың 14-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда 30 күннен аспау керек. 
      Жекелеген жағдайларда тексерiс жүргізу мерзiмi Ұлттық комиссия Төрағасының Тексерiс комиссиясы мүшелерiнiң өтiнiшiнiң негiзiнде шығарылған бұйрығымен ұзартылуы мүмкiн. Аталған өтiнiштiң мазмұнында Тексерiс комиссиясының мүшелерi тексерiс жүргiзу мерзiмiн ұзартуға қажеттi деп санайтын себептер болу керек. 
      8. Тексерiс комиссиясының мүшелерiне осы Нұсқаулықтың 1-қосымшасындағы үлгі бойынша уақытша куәлiктер берiледi. 
      Уақытша куәлiктер тек бiр тексерiс жүргiзу үшiн ғана қолданылады. 
      Уақытша куәлiк шығыс нөмiрi берiп және берiлген күнi көрсетiлiп мiндеттi тiркелуге жатады (шығыс хаттарын тiркеудiң қағидалары бойынша). Ұлттық комиссияның Төрағасы немесе оның мiндетiн уақытша атқарушы Ұлттық комиссияның атқарушы директоры қол қоймаған, Ұлттық комиссия мөрiнiң таңбасы қойылмаған немесе тiркелмеген уақытша куәлiктер жарамсыз болып табылады. 
      9. Тексерiс басталғанға дейiн Тексерiс комиссиясының мүшелерi Ұлттық комиссиядағы тексерiлетiн лицензиатқа қатысты құжаттарды, оның iшiнде: 
      1) лицензия алу үшiн ұсынылған құжаттармен; 
      2) лицензиаттың бұрынғы тексерiстiң аяқталған сәтiнен басталатын кезеңдегі есептiлiгiн; 
      3) лицензиаттың лауазымды тұлғалары және қызметкерлерi, сондай-ақ осы тұлғаларға берiлген Ұлттық комиссияның бiлiктiлiк куәлiктерi және осы тұлғаларды аттестациялаудың (қайтадан аттестациялаудың) нәтижелерi туралы ақпаратты; 
      4) Ұлттық комиссияның бұрынғы тексерiстiң аяқталған сәтiнен басталатын кезеңдегi лицензиатпен жүргiзген хат алмасуын; 
      5) Ұлттық комиссияның бағалы қағаздар рыногының лицензиаттан басқан өзге де субъектiлерiмен осы лицензиатқа қатысты хат алмасуын; 
      6) лицензиатты тексеру мақсатында басқа тұлғалардан арнайы талап етiлген құжаттарды; 
      7) осы лицензиатқа қатысты өзге де ықтимал құжаттарды зерделеуге мiндеттi. 
      10. Тексерiс басталар алдында Тексерiс комиссияның мүшелерi оларға берiлген уақытша куәлiктердi тексерiлетiн лицензиаттың бiрiншi басшысына (алқалы атқарушы органның немесе атқарушы органның функциясын жеке дара атқаратын тұлғаға) немесе оның мiндетiн атқарушы тұлғаға не аталған тұлғалар жоқ болған кезде - тексерiлетiн лицензиаттың кез-келген лауазымы жоғары қызметкерiне ұсынуға мiндеттi. 
      Тексерiс комиссиясының мүшелерi уақытша куәлiктерiн ұсынған сәттен бастап тексерiс жүргiзуге кiрiсуге құқылы және мiндеттi. 
      Тексерiс комиссиясының мүшелерi тексерiс жүргiзудiң кез-кезген сәтiнде лицензиаттың қызметкерiне (олардың өтiнiшi немесе талап етуi бойынша) өздерiнің уақытша куәлiктерiн ұсынуға міндетті. 
      Лицензиаттарға уақытша куәлiктердiң көшiрмесiн түсiрiп алуға рұқсат етiледi. 
      11. Тексерiлетiн лицензиаттың лауазымды тұлғаларына және қызметкерлерiне тексерiстiң бағдарламасымен танысуға рұқсат етiлмейдi. 
      12. Тексерiс комиссиясының мүшелерi тексерiстi құжаттардың түпнұсқаларының немесе нотариальды куәландырылған көшiрмелерiнiң не олардың сәйкестiгi лицензиаттың бiрiншi басшысының немесе оның мiндетiн атқарушының және лицензиаттың бас бухгалтерiнiң және лицензиаттың мөр таңбасымен куәландырылатын көшiрмелерiнiң негiзiнде жүзеге асырады. 
      Тексерiлетiн лицензиаттың түсiнiктерi тексерiс мақсатына қажеттi лауазымды тұлғаларының және қызметкерлерiнiң, сондай-ақ өзге де ықтимал жеке тұлғалардың барлық түсiнiктерi жазбаша түрде ресiмделуi және қол қою күнiн көрсете отырып осы тұлғалар қол қоюлары керек. 
      13. Тексерiлетiн лицензиаттың лауазымды тұлғалары және қызметкерлерi осы Нұсқаулықтың 12-тармағында көрсетiлген құжаттарды ұсынбаған жағдайда (ұсынбау себептерiне қарамастан) Тексерiс комиссиясының мүшелерi олардан осыларға жазбаша түсiнiк берудi талап етуге мiндеттi. Аталған түсiнiктi беруден бас тартылғанда тексерiс актiсiне тиiстi жазба жасалу керек. 
      14. Тексерiс комиссиясының мүшелерi тексерiс жүргiзу кезеңiнде тексерiлетiн лицензиаттың қызметi туралы қажеттi түсiнiктемелер алу үшiн мемлекеттiк және өзге де органдар мен ұйымдарға өтiнiш жасауға құқылы. Аталған өтiнiштерге (сұрауларға) Лицензиялау және қадағалау басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директор не егер тексерiстi Тексерiс комиссиясының мүшелерi iс сапарда жүзеге асырса - оның Ұлттық комиссияның қызметкерi болып табылатын, лауазымы жоғары мүшесi қол қояды. Бұл ретте тексерiстi жүргiзу мерзiмi сұрау салынған органнан (сұрау салынған ұйымнан) жауап алынғанға дейiн ұзартылады. 

3-тарау. Тексерістің нәтижелерін ресімдеу 

      15. Тексерiстiң нәтижелерi тексерiс жүргiзiлген орында бес жұмыс күнi iшiнде осы Нұсқаулықтың 2-қосымшасындағы үлгi бойынша жасалатын тексерiс актiсiмен ресiмделедi. 
      Тексерiс актiсi екi данада жасалады және Тексерiс комиссиясының оның құрамының үштен екiсiн құрайтын мүшелерi қол қою керек. 
      16.Тексерiс актiсiне: 
      1) тексерiс барысында анықталған заң бұзушылықтарды не заң бұзушылықтардың жоқ екендiгiн растайтын құжаттардың көшiрмелерi (құжаттардың бөлiктерi); 
      2) осы Нұсқаулықтың 12-тармағының екiншi бөлiгiнде көзделген жазбаша түсініктер; 
      3) Тексерiс комиссиясының мүшелерi жасаған есептер, түсiнiктеме жазбалар, санықтамалар және тексерiс барысында анықталған заң бұзушылықтарды не заң бұзушылықтардың жоқ екендiгiн растайтын құжаттар; 
      4) тексерiс актiсiнiң мазмұнындағы тұжырымдардың негiзделгендiгiн растау үшiн қажеттi өзге де ықтимал құжаттар (құжаттардың көшiрмелерi) қоса берiлу керек. 
      17. Тексерiс актiсiнiң екiншi данасы осы дананы кiрiс құжаты ретiнде мiндеттi түрде тiркей отырып тексерiлген лицензиатта қалдырылады. Тексерiс актiсiнiң Тексерiс комиссиясының мүшелерiнде қалатын бiрiншi данасында оның екiншi данасының кiрiс нөмiрi және қабылданған күнi туралы жазба жасалу керек. 
      18. Тексерiстiң қорытындылары бойынша Ұлттық комиссияның қызметкерлерi Тексерiс комиссиясының мүшелерi Лицензиялау және қадағалау басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директордың атына лицензиатқа Қазақстан Республикасының заңдарымен рұқсат етiлген ықпал ету шараларын қолдану (заң бұзушылықтар анықталған жағдайда) жөнiндегi ұсыныстар жасалған қызметтiк хат жазады. 
      Бұл ретте, егер тексерiлген лицензиаттың тексерiс актiсiне жасалған ескертулерi мен қарсылықтары тексерiс актiсiнiң данасын лицензиат алған күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде Тексерiс комиссиясының мүшелерiне тапсырылмаған немесе Ұлттық комиссия факсимальдық байланыс құралдары немесе қолдай алмаған жағдайда, аталған қызметтiк хат аталған күннен бастап он жұмыс күнiнiң аяқталуынан ерте емес уақытта ұсынылуы мүмкiн. 
      19. Заң бұзушылықтың сипатына және ауырлығына байланысты лицензиатқа мынадай әсер ету шаралары қолданылу мүмкiн: 
      1) мiндеттi түрде орындау үшiн анықталған заң бұзушылықтарды жою жөнiндегi ұйғарым жiберу; 
      2) лицензиаттың Ұлттық комиссияның бiлiктiлiк куәлiктерiн иеленген лауазымды тұлғалары мен қызметкерлерiн қайтадан аттестациялаудан өткiзу жөнiндегі мiндет қою; 
      3) лицензиаттың лауазымды тұлғалары мен қызметкерлерiне берiлген Ұлттық комиссияның бiлiктiлiк куәлiктерiн қолдануды тоқтата тұру; 
      4) лицензиаттың лауазымды тұлғалары мен қызметкерлерiне берiлген Ұлттық комиссияның бiлiктiлiк куәлiктердi қайтарып алу; 
      5) бағалы қағаздар ұстаушылар тiзiлiмiнiң жекелеген шоттары ("депо" шоттары) бойынша және тiзiлiм бойынша тұтас бағалы қағаздар қозғалысын тоқтата тұру 
      6) лицензияны қолдануды тоқтата тұру; 
      7) лицензияны қайтарып алу; 
      8) материалдарды тиiстi шаралар қолдану үшiн құқық қорғау органдарына, соттарға және басқа да мемлекеттiк органдарға жiберу туралы шешiм қабылдау. 
      20. Анықталған заң бұзушылықтарды жою туралы лицензиатқа жiберiлген ұйғарымға Лицензиялау және қадағалау басқармасына жетекшілік жасайтын атқарушы директор қол қояды. Ұйғарымда лицензиаттың анықталған заң бұзушылықтарды жоюға тиiстi мерзiм және одан кешiктiрмей лицензиаттың Ұлттық комиссияға анықталған заң бұзушылықты жою жөнiндегi шаралар туралы жазбаша хат ұсынуға мiндеттi күн белгiлену керек. 
      21. Осы Нұсқаулықтың 19-тармағының 2) - 7) тармақшаларында көрсетiлген мәселелер бойынша шешiмдердi Ұлттық комиссияның Директораты қабылдайды. 
      22. Материалдарды тиiстi шаралар қолдану үшiн құқық қорғау органдарына, соттарға және басқа да мемлекеттiк органдарға жiберу туралы шешiмдi Лицензиялау және қадағалау басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директор (мiндеттi түрде Заң басқармасымен келiсе отырып) немесе Ұлттық комиссияның Директораты қабылдайды. 

       Ұлттық комиссияның Төрағасы  

                                    Қазақстан Республикасы Бағалы
                                      қағаздар жөнiндегі ұлттық
                                      комиссиясы Директоратының  
                                      1999 жылғы 30 қыркүйектегі 
                                     N 443 қаулысымен бекiтiлген
                                        Бағалы қағаздар рыногы
                                       субъектiлерiне олар алған 
                                          лицензиялардың және
                                       Қазақстан Республикасының
                                      қолданылып жүрген заңдарының
                                       шарттарына сәйкес келуiне
                                        тексерiстер жүргiзудiң 
                                       тәртібі туралы нұсқаулыққа  
                                                 1-қосымша

Уақытша куәлік 
(Ұлттық комиссияның хаттарға арналған бланкiсiнде ресiмделедi) 

      Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегі ұлттық комиссиясы Төрағасының ("ХХХХ жылғы ХХ ай" форматтағы күн) N__ бұйрығының негізiнде төменде аталған лицензиаттың қызметiне тексерiс жүргізу жүктелген* ____________________________________________________________берiлдi.
      * Барыс септігінде: бөлім атауын (бұндай болса) енгізе отырып Ұлттық комиссияның құрылымдық бөлімшесінің атауын көрсете отырып Тексеріс комиссиясы мүшесінің лауазымы, Тексеріс комиссиясы мүшесінің толық аты-жөні (тегі, аты, әкесінің аты). Егер, Тексеріс комиссиясының мүшесі Ұлттық комиссияның қызметкері болып табылмаған жағдайда (Тексеріс комиссиясының құрамына сарапшы немесе консультант негізінде енгізілсе), осы тұлғаның тұрақты атқаратын лауазымын көрсетудің орнына "Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөніндегі ұлттық комиссиясының сарапшысы" немесе "Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөніндегі ұлттық комиссиясының консультанты" деген жазба енгізіледі.
      Тексерiс объектiсi: (Ұлттық комиссиядағы Лицензиатты мемлекеттiк тiркеу(қайта тiркеу) туралы куәлiкке сәйкес лицензиаттың атауы және орналасқан жерi) 
      Тексерiс нысанасы: "Лицензиаттың оның алған лицензиясының Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарының шарттарын [тексерiстiң негізгі мiндеттерiнің тiзбесi) бөлiгiнде сақтауы" 
      Тексерiс жүргізу мерзiмi: ("ХХХХ жылғы ХХ ай" форматтағы тексерiстiң басталу күнi)-дан ["ХХХХ жылғы ХХ ай" форматтағы тексерiстiң аяқталу күнi)-ға дейiн. Егер, тексерiстiң басталу және аяқталу күнi бiр айға қатысты болған жағдайда, тексерiстiң басталу күнiнде ай аты көрсетiлмейдi. 

      Ұлттық комиссияның Төрағасы 

      М.О. 
                                      Қазақстан Республикасы Бағалы 
                                        қағаздар жөнiндегі ұлттық 
                                        комиссиясы Директоратының 
                                        1999 жылғы 30 қыркүйектегі 
                                        N 443 қаулысымен бекiтiлген
                                          Бағалы қағаздар рыногы
                                         субъектiлерiне олар алған
                                            лицензиялардың және
                                         Қазақстан Республикасының
                                        қолданылып жүрген заңдарының
                                         шарттарына сәйкес келуiне
                                          тексерiстер жүргiзудiң
                                         тәртібі туралы нұсқаулыққа
                                                 2-қосымша      

Бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiн (лицензиатты)
олар алған лицензиялардың және Қазақстан Республикасының 
қолданылып жүрген заңдарының шарттарына
сәйкес келуiн
Тексеру актісі

(Жасалған күнi)*                                     (Жасалған жерi)
     *"XXXX жылғы XX ай" форматтағы     

 1-бөлiм. Тексеріс объектісі туралы мәліметтер      

     Лицензиат:
      Соңғы берiлген Мемлекеттiк тiркеу (қайта тiркеу) куәлiгiне толық түрде сәйкес (әрiптердi жазу регистрiн, тыныс белгiлерiн және акционерлiк қоғамның ұйымдық-құқықтық нысанын немесе үлгiсiн жазудағы анық қателердi қоспағанда мемлекеттiк тiркеу органы жiберген қателердi енгiзе отырып) және акционерлiк қоғамның үлгiсiн мiндеттi түрде көрсетiп (егер лицензиат акционерлiк қоғам ұйымдық-құқықтық нысанында жұмыс жасаса). 
      Лицензиаттың тiркелiп орналасқан жерi: 
      Соңғы Мемлекеттiк тiркеу (қайта тiркеу) куәлiгiне және/немесе соңғы статистикалық карточкаға сәйкес лицензиаттың тiркелген орналасқан жерi. 
      Лицензиаттың нақты орналасқан жерi: 
      Лицензиаттың тiркелген және нақты орналасқан жерлерiнiң арасында айырмалар болған жағдайда көрсетiледi. 
      Лицензиаттың банктiк реквизиттерi: 
      Қызмет көрсететiн банктiң (банк филиалының) атауы, мекен-жайы және төлем реквизиттерi, лицензиаттың ағымдағы банктiк шотының нөмiрi. 
      Лицензиат қызметiнiң негiзгi түрлерi: 
      Лицензиаттың соңғы статистикалық карточкасына және/немесе жарғысына сәйкес. 
      Лицензиаттың өздерi дербес немесе аффилиирленген тұлғаларымен лицензиаттың жарғылық капиталының бес және одан да көп процентiн иеленген акционерлерi (қатысушылары) туралы мәлiметтер. 
      Өздерi дербес немесе аффилиирленген тұлғаларымен лицензиаттың жарғылық капиталының бес және одан да көп процентiн (шығарылған акциялардың жалпы санының) иеленген акционерлердiң (қатысушылардың) атауы және орналасқан жерi. Бұл мәлiметтер лицензиаттың акцияларын ұстаушылар тiзiлiмiнiң негiзінде немесе - егер, лицензиат акционерлiк қоғамнан өзге ұйымдық-құқықтық нысанда жұмыс жасаған жағдайда - құрылтай, бухгалтерлiк және өзге де ықтимал құжаттардың негізiнде жасалады. 

2-бөлiм. Тексеріс туралы мәліметтер  

      Тексерiс комиссиясының мүшелерi: 
      Бөлiм атауларын (бұндай болса) енгiзе отырып Ұлттық комиссияның құрылымдық бөлiмшелерiнiң атауларын көрсетумен Тексерiс комиссиясы мүшелерiнiң лауазымдары, Тексерiс комиссиясы мүшелерiнiң толық аты-жөндерi (тегi, аттары, әкесiнiң аттары). Егер, Тексерiс комиссиясының мүшесi Ұлттық комиссияның қызметкерi болып табылмаған жағдайда (Тексерiс комиссиясының құрамына сарапшы немесе консультант ретiнде енгiзiлсе), осы тұлғаның тұрақты атқаратын лауазымын көрсетудiң орнына "Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегі ұлттық комиссиясының сарапшысы" немесе "Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясының консультанты" деген жазба енгізiледi: Тексерiс, комиссиясы мүшелерiнiң Уақытша куәлiктерiнiң тiркеу нөмiрлерi және күндерi. 
      Тексерiс негiзi: 
      "Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы Төрағасының ("ХХХХ жылғы ХХ ай" форматтағы күн) N (бұйрық нөмiрi) бұйрығы" деген жазба. 
      Тексерiс нысанасы: 
      Тексерiс комиссиясы мүшелерiнiң Уақытша куәлiктерiне сәйкес. 
      Тексерiс мерзiмi: 
      ("ХХХХ жылғы ХХ ай" форматтағы тексерiстiң басталу күнi)-дан ("ХХХХ жылғы ХХ ай" форматтағы тексерiстiң аяқталу күнi) дейiн деген жазба түрiндегi тексерiстiң нақты басталу және аяқталу күндерi туралы мәлiметтер. Егер, тексерiстiң басталу және аяқталу күнi бiр айға қатысты болған жағдайда, тексерiстiң басталу күнiнде ай аты көрсетiлмейдi.
     Тексерiс нысаны:
     Тексерiс нысанын көрсету (ұсынылған құжаттарды қарау арқылы, заң бұзушылық фактiсi бойынша түсiнiгін тыңдау мақсатында мүдделi тараптардың өкiлдерiн шақыру арқылы, эмитенттiң орналасқан жерi бойынша тексерiс жүргiзу арқылы).

3-бөлiм. Тексеріс барысын және нәтижелерін баяндау

     Тексерiс актiсiнiң осы бөлiгінде Тексерiс комиссиясы мүшелерiнiң заң бұзушылықтардың жоқ екендiгі немесе анықталған заң бұзушылықтар туралы (заң бұзушылықтарды толық сипаттай отырып) қорытындылар алу үшiн пайдаланған құжаттарды және әрекеттердi көрсете отырып тексерiс нәтижелерi ашылу керек.     

4-бөлiм. Қорытынды ережелер

      Жазба:
     "Осы Актiге жасалуы мүмкiн ескертпелер мен қарсылықтар жазбаша түрде ресiмделу керек және осы Актiнiң данасы оларды Тексерiс комиссиясының мүшелерiне тапсыру не Ұлттық комиссияның атына факсимальдi байланыс құралдары, пошта немесе тiкелей жiберу арқылы алынған күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясына ұсынылу (жiберiлу) керек.".

Об утверждении Инструкции о порядке проведения проверок субъектов рынка ценных бумаг на соответствие условиям полученных ими лицензий и действующего законодательства Республики Казахстан

Постановление Директората Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам от 30 сентября 1999 года № 443. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5.10.99г. N 923. Утратило силу - постановлением Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 12 апреля 2004 года N 110 (V042845)

      Во исполнение пунктов 1 и 2 статьи 24-2 Закона Республики Казахстан Z970077_  "О рынке ценных бумаг" от 5 марта 1997 года и подпункта 40) пункта 4 U973755_  Положения о Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 13 ноября 1997 года № 3755, и в целях организации работы центрального аппарата Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам (далее именуемой "Национальная комиссия") по проверке субъектов рынка ценных бумаг на соответствие условиям полученных ими лицензий и действующего законодательства Республики Казахстан Директорат Национальной комиссии постановляет:

      1. Утвердить Инструкцию о порядке проведения проверок субъектов рынка ценных бумаг на соответствие условиям полученных ими лицензий и действующего законодательства Республики Казахстан (прилагается).

      2. Установить, что вышеуказанная Инструкция вступает в силу со дня ее регистрации Министерством юстиции Республики Казахстан.
      3. Управлению анализа и стратегии - Службе Председателя центрального аппарата Национальной комиссии довести настоящее постановление и вышеуказанную Инструкцию (после введения ее в действие) до сведения ЗАО "Казахстанская фондовая биржа" и ассоциаций профессиональных участников рынка ценных бумаг (с возложением на них обязанности по доведению настоящего постановления и вышеуказанной Инструкции до сведения своих членов) и ЗАО "Центральный депозитарий ценных бумаг".
      4. Управлению лицензирования и надзора центрального аппарата Национальной комиссии:
      1) довести настоящее постановление и вышеуказанную Инструкцию (после введения ее в действие) до сведения организаций, осуществляющих деятельность на рынке ценных бумаг, которая подлежит лицензированию в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан, и не являющихся членами ЗАО "Казахстанская фондовая биржа" и ассоциаций профессиональных участников рынка ценных бумаг;
      2) устан овить контроль за исполнением вышеуказанной Инструкции.

      5. С момента регистрации вышеуказанной Инструкции Министерством юстиции Республики Казахстан признать утратившей силу V960194_  Инструкцию о порядке проведения проверок Национальной комиссией Республики Казахстан по ценным бумагам, утвержденную постановлением Национальной комиссии от 25 апреля 1996 года № 40 и зарегистрированную Министерством юстиции Республики Казахстан 23 августа 1996 года за № 194.

      Председатель Национальной комиссии

                                               Утверждена
                                       постановлением Директората
                                          Национальной комиссии
                                           Республики Казахстан
                                             по ценным бумагам
                                     от 30 сентября 1999 года № 443

                               Инструкция
                   о порядке проведения проверок субъектов
        рынка ценных бумаг на соответствие условиям полученных ими
     лицензий и действующего законодательства Республики Казахстан

      Настоящая Инструкция разработана в соответствии с Законом Республики Казахстан "О рынке ценных бумаг" от 5 марта 1997 года и Положением о Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам, утвержденным Указом Президента Республики Казахстан от 13 ноября 1997 года № 3755, и устанавливает порядок проведения проверок центральным аппаратом Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам субъектов рынка ценных бумаг на соответствие условиям полученных ими лицензий и действующего законодательства Республики Казахстан:
      1) профессиональных участников рынка ценных бумаг;
      2) организаторов торгов с ценными бумагами;
      3) саморегулируемых организаций профессиональных участников рынка ценных бумаг;
      4) инвестиционных фондов;
      5) иных организаций, осуществляющих деятельность на рынке ценных бумаг, которая подлежит лицензированию в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

                            Глава 1. Общие положения

      1. Использованные в настоящей Инструкции понятия означают следующее:
      1) "Курирующий исполнительный директор (исполнительный директор, курирующий)" - Председатель Национальной комиссии или исполнительный директор - член Национальной комиссии, курирующий соответствующее подразделение центрального аппарата Национальной комиссии (в том числе и согласно схеме замещений);
      2) "Лицензиат" - организация, обладающая лицензией на осуществление деятельности на рынке ценных бумаг;
      3) "Национальная комиссия" - Национальная комиссия Республики Казахстан по ценным бумагам;
      4) "Проверка" - проверка субъекта рынка ценных бумаг на соответствие условиям полученной им лицензии и действующего законодательства Республики Казахстан;
      5) "Управление лицензирования и надзора" - Управление лицензирования и надзора центрального аппарата Национальной комиссии;
      6) "Юридическое управление" - Юридическое управление центрального аппарата Национальной комиссии.
      2. Проверки осуществляются на основании приказов Председателя Национальной комиссии, которые издаются по согласованию с исполнительным директором, курирующим Управление лицензирования и надзора в соответствии:
      1) с Планом проверок (плановые проверки);
      2) с указами (распоряжениями) Президента Республики Казахстан, постановлениями Парламента Республики Казахстан или его отдельных Палат, жалобами субъектов рынка ценных бумаг, обращениями (запросами) государственных органов и иных возможных лиц, заинтересованных в проведении проверок, решениями Национальной комиссии или ее Директората (внеплановые проверки).
      3. План проверок утверждается исполнительным директором, курирующим Управление лицензирования и надзора, по представлению начальника названного Управления. Председатель Национальной комиссии имеет безусловное право внесения изменений и дополнений в План проверок.
      4. Конкретные задачи и вопросы проверки определяются в каждом отдельном случае ее программой, которая подлежит утверждению исполнительным директором, курирующим Управление лицензирования и надзора. В качестве программы проверки может использоваться типовая программа проверок, утвержденная Директоратом Национальной комиссии. Программы проверок, в том числе и типовые, являются документами категории "Для служебного пользования". В этих целях Управление лицензирования и надзора ведет журнал лиц, имеющих право знакомиться с Программами проверок и ознакомившихся с ними.
      5. Форма проверки (путем рассмотрения представленных документов, путем вызова представителей заинтересованных сторон с целью заслушивания объяснений по факту нарушения, путем проведения проверки по месту нахождения лицензиата) определяется приказом о ее проведении.

                   Глава 2. Проведение проверки

      6. Проверка осуществляется комиссией, определенной приказом Председателя Национальной комиссии о ее проведении (далее именуемой "Проверочная комиссия").
      В зависимости от задач и вопросов проверки в состав Проверочной комиссии могут быть включены работники иных, помимо Управления лицензирования и надзора, структурных подразделений центрального аппарата Национальной комиссии (по согласованию с соответствующими курирующими исполнительными директорами), а также - в качестве экспертов и консультантов - казахстанские и иностранные специалисты.
      Представление кандидатур в состав Проверочной комиссии осуществляется руководителями структурных подразделений центрального аппарата Национальной комиссии после их ознакомления с документами, послужившими основанием для назначения проверки, и предварительного анализа таких документов. При необходимости к участию в проверке могут быть привлечены работники органов налоговой службы, финансовых и правоохранительных органов.
      7. Срок проведения проверки устанавливается приказом Председателя Национальной комиссии о ее проведении и не может превышать 30 дней за исключением случаев, предусмотренных частью второй настоящего пункта и пунктом 14 настоящей Инструкции. В отдельных случаях срок проведения проверки может быть продлен приказом Председателя Национальной комиссии, издаваемым на основании ходатайства членов Проверочной комиссии. Указанное ходатайство должно содержать изложение причин, по которым члены Проверочной комиссии считают необходимым продление срока проведения проверки.
      8. Членам Проверочной комиссии выдаются временные удостоверения по форме Приложения 1 к настоящей Инструкции.
      Временное удостоверение действительно для проведения только одной проверки.
      Временное удостоверение подлежит обязательной регистрации (по правилам регистрации исходящих писем) с присвоением исходящего номера и указанием даты выдачи. Временные удостоверения, не подписанные Председателем Национальной комиссии или временно замещающим его исполнительным директором Национальной комиссии, не содержащие оттиска печати Национальной комиссии или незарегистрированные, являются недействительными.
      9. До начала проверки члены Проверочной комиссии обязаны изучить имеющиеся в Национальной комиссии документы, которые относятся к проверяемому лицензиату, в том числе:
      1) документы, представленные для получения лицензии;
      2) отчетность лицензиата за период с момента окончания предыдущей проверки;
      3) информацию о должностных лицах и работниках лицензиата, а также о квалификационных свидетельствах Национальной комиссии, выданных данным лицам, и результатах аттестации (переаттестации) данных лиц;
      4) переписку Национальной комиссии с лицензиатом за период с момента окончания предыдущей проверки;
      5) переписку Национальной комиссии с иными, помимо лицензиата, субъектами рынка ценных бумаг, относящуюся к данному лицензиату;
      6) документы, специально затребованные у других лиц в целях проверки лицензиата;
      7) иные возможные документы, относящиеся к данному лицензиату.
      10. В начале проверки члены Проверочной комиссии обязаны предъявить выданные им временные удостоверения первому руководителю проверяемого лицензиата (руководителю коллегиального исполнительного органа или лицу, единолично осуществляющему функции исполнительного органа) или лицу, его замещающему, либо - при отсутствии указанных лиц - любому старшему по должности работнику проверяемого лицензиата.
      С момента предъявления временных удостоверений члены Проверочной комиссии вправе и обязаны приступить к проведению проверки.
      В любой момент проведения проверки члены Проверочной комиссии обязаны предъявлять работникам лицензиата (по их просьбе или требованию) свои временные удостоверения.
      Лицензиатам разрешается снятие копий с временных удостоверений.
      11. Запрещается ознакомление должностных лиц и работников проверяемого лицензиата с программой проверки.
      12. Члены Проверочной комиссии осуществляют проверку на основании подлинников или нотариально удостоверенных копий документов либо их копий, соответствие которых оригиналам должно быть удостоверено подписями первого руководителя лицензиата или лица, его замещающего, и главного бухгалтера лицензиата и оттиском печати лицензиата.
      Все объяснения должностных лиц и работников проверяемого лицензиата, а также иных возможных физических лиц, чьи объяснения необходимы в целях проверки, должны быть оформлены в письменном виде и подписаны данными лицами с указанием даты подписания.
      13. В случае непредставления должностными лицами и работниками проверяемого лицензиата документов, указанных в пункте 12 настоящей Инструкции (вне зависимости от причины непредставления), члены Проверочной комиссии обязаны потребовать от них письменных объяснений этому. При отказе от дачи указанных объяснений в акте проверки должна быть сделана соответствующая запись.
      14. При проведении проверки члены Проверочной комиссии вправе обращаться за необходимыми разъяснениями о деятельности проверяемого лицензиата к государственным и иным органам и организациям. Указанные обращения (запросы) подписываются исполнительным директором, курирующим Управление лицензирования и надзора, либо - в случае, если проверка осуществляется с командированием членов Проверочной комиссии - ее старшим по должности членом, который является работником Национальной комиссии. При этом срок проведения проверки продлевается до получения ответа запрашиваемого органа (запрашиваемой организации).

                  Глава 3. Оформление результатов проверки

      15. Результаты проверки оформляются актом проверки, который должен быть составлен на месте проверки в течение не более пяти рабочих дней по форме Приложения 2 к настоящей Инструкции.
      Акт проверки составляется в двух экземплярах и должен быть подписан членами Проверочной комиссии, составляющими не менее двух третей от ее количественного состава.
      16. К акту проверки должны быть приложены:
      1) копии документов (частей документов), подтверждающих выявленные в ходе проверки нарушения либо отсутствие нарушений;
      2) письменные объяснения, предусмотренные частью второй пункта 12 настоящей Инструкции;
      3) составленные членами Проверочной комиссии расчеты, пояснительные записки, справки и иные возможные документы, подтверждающие выявленные в ходе проверки нарушения либо отсутствие нарушений;
      4) иные возможные документы (копии документов), которые необходимы для подтверждения обоснованности выводов, содержащихся в акте проверки.
      17. Второй экземпляр акта проверки оставляется проверенному лицензиату с обязательной регистрацией данного экземпляра в качестве входящего документа.
      На первом экземпляре акта проверки, остающемся у членов Проверочной комиссии, должна быть сделана запись о входящем номере и дате приема его второго экземпляра.
      18. По итогам проверки членами Проверочной комиссии - работниками Национальной комиссии составляется служебная записка на имя исполнительного директора, курирующего Управление лицензирования и надзора, с предложениями по применению к лицензиату (в случае выявления нарушений) допустимых законодательством Республики Казахстан мер воздействия.
      При этом в случае, если замечания и возражения проверенного лицензиата к акту проверки не были вручены членам Проверочной комиссии или не были получены Национальной комиссией средствами факсимильной связи или нарочным в течение пяти рабочих дней с даты получения лицензиатом экземпляра акта проверки, указанная служебная записка может быть представлена не ранее чем по истечении десяти рабочих дней с указанной даты.
      19. В зависимости от характера и тяжести выявленных нарушений к лицензиату могут быть применены следующие меры воздействия:
      1) направлено обязательное для исполнения предписание об устранении выявленных нарушений;
      2) наложена обязанность по прохождению переаттестации должностными лицами и работниками лицензиата, обладающими квалификационными свидетельствами Национальной комиссии;
      3) приостановлено действие квалификационных свидетельств Национальной комиссии, выданных должностным лицам и работникам лицензиата;
      4) отозваны квалификационные свидетельства Национальной комиссии, выданные должностным лицам и работникам лицензиата;
      5) приостановлено движение ценных бумаг по отдельным лицевым счетам реестра держателей ценных бумаг (счетам "депо") и по реестру в целом;
      6) приостановлено действие лицензии;
      7) отозвана лицензия;
      8) принято решение о направлении материалов в правоохранительные органы, суды и другие государственные органы для принятия соответствующих мер.
      20. Направляемое лицензиату предписание об устранении выявленных нарушений подписывается исполнительным директором, курирующим Управление лицензирования и надзора. Предписанием должны быть установлены срок, в течение которого лицензиат должен устранить выявленные нарушения, и дата, не позднее которой лицензиат обязан представить Национальной комиссии письменный ответ о мерах по устранению выявленных нарушений.
      21. Решения по вопросам, указанным в подпунктах 2)-7) пункта 19 настоящей Инструкции, принимаются Директоратом Национальной комиссии.
      22. Решение о необходимости направления материалов в правоохранительные органы, суды и другие государственные органы для принятия соответствующих мер принимается исполнительным директором, курирующим Управление лицензирования и надзора (с обязательным согласованием с Юридическим управлением) или Директоратом Национальной комиссии.

     Председатель
 Национальной комиссии

 

                                          Приложение 1
                             к Инструкции о порядке проведения 
                           проверок субъектов рынка ценных бумаг
                          на соответствие условиям полученных ими
                          лицензий и действующего законодательства
                                    Республики Казахстан,
                                 утвержденной постановлением
                             Директората Национальной комиссии
                                     Республики Казахстан
                                от 30 сентября 1999 года № 443

                       Временное удостоверение
        (оформляется на бланке письма Национальной комиссии)

      Выдано*________________________________________________________,
которому(й) поручается на основании приказа Председателя Национальной
комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам от (дата в формате "ХХ
месяца ХХХХ года") № _____ проведение проверки деятельности
нижеуказанного лицензиата.
     Объект проверки:  (наименование и место нахождения лицензиата
                  в соответствии с имеющейся в Национальной комиссии
                         копией Свидетельства о государственной
                              (пере)регистрации лицензиата)

     Предмет проверки: "Соблюдение лицензиатом условий полученной им
                  лицензии и действующего законодательства Республики
                        Казахстан в части (перечень основных задач
                                           проверки)"

     Срок проведения 
     проверки:         с (дата начала проверки в формате "ХХ месяца")
                       по (дата окончания проверки в формате "ХХ месяца
                   ХХХХ года"). В случае, если даты начала и окончания
                    проверки относятся к одному месяцу, в дате начала  
                       проверки наименование месяца не указывается.

     Председатель
 Национальной комиссии

     М.П.

      Примечание. * В дательном падеже: должность члена Проверочной комиссии с указанием наименования структурного подразделения Национальной комиссии, включая наименование отдела (при наличии такового), полное имя (фамилия, имя, отчество) члена Проверочной комиссии. В случае, если член Проверочной комиссии не является работником Национальной комиссии (включен в состав Проверочной комиссии в качестве эксперта или консультанта), вместо указания на постоянно занимаемую должность данного лица включается запись "эксперту Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам" или "консультанту Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам".

                                                 Приложение 2
                                     к Инструкции о порядке проведения
                                       проверок субъектов рынка ценных
                                       бумаг на соответствие условиям
                                           полученных ими лицензий
                                       и действующего законодательства
                                            Республики Казахстан,
                                       утвержденной постановлением
                                     Директората Национальной комиссии
                                            Республики Казахстан
                                        от 30 сентября 1999 года № 443

                             Акт проверки
             субъекта рынка ценных бумаг (лицензиата) на
            соответствие условиям полученной им лицензии
         действующего законодательства Республики Казахстан

      (Дата составления) (Место составления)

                    Часть 1. Сведения об объекте проверки
      Лицензиат:
      В полном соответствии с последним Свидетельством о государственной (пере)регистрации (включая регистры написания букв, знаки препинания и ошибки, допущенные органом государственной регистрации, за исключением явных ошибок в написании организационно-правовой формы или типа акционерного общества) и с обязательным указанием типа акционерного общества (если лицензиат действует в организационно-правовой форме акционерного общества).
      Место нахождения лицензиата зарегистрированное:
      Зарегистрированное место нахождения лицензиата в соответствии с последним Свидетельством о государственной (пере)регистрации и/или последней статистической карточкой.
      Место нахождения лицензиата фактическое:
      Указывается в случае различия между зарегистрированным и фактическим местами нахождения лицензиата.
      Банковские реквизиты лицензиата:
      Наименование, адрес и платежные реквизиты обслуживающего банка (филиала банка), номер текущего банковского счета лицензиата.
      Основные виды деятельности лицензиата:
      В соответствии с последней статистической карточкой и/или уставом лицензиата.
      Сведения об акционерах (участниках) лицензиата, владеющих самостоятельно или с аффилиированными лицами пятью и более процентами уставного капитала лицензиата:
      Наименования и места нахождения акционеров (участников) лицензиата, владеющих самостоятельно или с аффилиированными лицами пятью и более процентами уставного капитала лицензиата (общего количества выпущенных акций). Данные сведения составляются на основании реестра держателей акций лицензиата или - в случае, если лицензиат действует в иной, помимо акционерного общества, организационно-правовой форме - на основании учредительных, бухгалтерских и иных возможных документов.

                      Часть 2. Сведения о проверке
      Члены Проверочной комиссии:
      Должности членов Проверочной комиссии с указанием наименований структурных подразделений Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам, включая наименования отделов (при наличии такового); полные имена (фамилии, имена, отчества) членов Проверочной комиссии. В случае, если член Проверочной комиссии не является работником Национальной комиссии (включен в состав Проверочной комиссии в качестве эксперта или консультанта), вместо указания на постоянно занимаемую должность данного лица включается запись "эксперт Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам" или "консультант Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам"; регистрационные номера и даты Временных удостоверений членов Проверочной комиссии.
      Основание проверки:
      Запись "Приказ Председателя Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам от (дата в формате "ХХ месяца ХХХХ года") № (номер приказа).
      Предмет проверки:
      В соответствии с Временными удостоверениями членов Проверочной комиссии.
      Срок проверки:
      Сведения о фактических днях начала и окончания проверки в виде записи "с (дата начала проверки в формате "ХХ месяца") по (дата окончания проверки в формате "ХХ месяца ХХХХ" года")". В случае, если даты начала и окончания проверки относятся к одному месяцу, в дате начала проверки наименование месяца не указывается.
      Форма проверки:
      Указание на форму проверки (путем рассмотрения представленных документов или путем вызова представителей заинтересованных сторон с целью заслушивания объяснений по факту нарушения или путем проведения проверки по месту нахождения лицензиата).

                  Часть 3. Описание хода и результатов проверки
      В данной части акта проверки должны быть раскрыты результаты проверки с указанием документов и действий, использованных членами Проверочной комиссии для получения выводов об отсутствии нарушений или о выявлении нарушений (с подробным описанием характера нарушений).

                  Часть 4. Заключительные положения

     Запись:
     "Возможные замечания и возражения к настоящему Акту должны быть оформлены в письменном виде и представлены (направлены) Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам в течение пяти рабочих дней со дня получения экземпляра настоящего Акта путем их вручения членам Проверочной комиссии либо отправления в адрес Национальной комиссии средствами факсимильной связи, почтой или нарочным.".