Қазақстан Республикасының халықаралық және ішкі әуе желілерінде оқтын-оқтын авиатасымалдарды орындаудың тәртібін бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Көлік, коммуникациялар және туризм министрлігі 1999 жылғы 8 қазандағы N 705-А-I, Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 1999 жылғы 12 қазандағы N 36, Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 1999 жылғы 14 қазандағы N 170 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2000 жылғы 20 қазанда тіркелді. Тіркеу N 944. Күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникациялар министрінің 2003 жылғы 23 маусымдағы N 208-I, ҚР Сыртқы істер министрінің 2003 жылғы 21 қазандағы N 08-1/155, ҚР Қорғаныс министрінің 2003 жылғы 7 қазандағы N 329 бірлескен бұйрығымен.

      Ескерту: Бірлескен бұйрықтың атауы жаңа редакцияда жазылды - ҚР Сыртқы істер министрлігі, Қорғаныс министрлігінің 2000 ж. 16 маусымдағы N 42  2000 ж. 24 маусымдағы N 163 ҚР Көлік және коммуникациялар министрлігінің 2000 ж. 7 маусымдағы N 288-І  бірлескен бұйрығымен .

      Қазақстан Республикасы Президентінің "Қазақстан Республикасында әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Заң күші бар Жарлығына сәйкес жолаушылар, теңдеме жүктерді және/немесе жүктерді тасымалдауды жүзеге асыру кезінде тұрақты рейстерді жүзеге асыратын тағайындалған авиакомпаниялардың мүддесіне нұқсан келтірмей, Қазақстан Республикасының халықаралық және ішкі әуе желілерінде азаматтық әуе кемелерінің оқтын-оқтын ұшуды орындауын қамтамасыз ету және дайындықты ұйымдастырудың біртұтас тәртібін анықтау мақсатында Бұйырамыз:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының халықаралық және ішкі әуе желілерінде оқтын-оқтын авиатасымалдарды орындаудың тәртібі (бұдан әрі - Тәртіп) бекітілсін.
      Ескерту: 1-тармақ жаңа редакцияда жазылды - ҚР Сыртқы істер министрлігі, Қорғаныс министрлігінің 2000 ж. 16 маусымдағы N 42 2000 ж. 24 маусымдағы N 163 ҚР Көлік және коммуникациялар министрлігі 2000 ж. 7 маусым N 288-І  бірлескен бұйрығымен .
      2. Қазақстан Республикасы Көлік, коммуникациялар және туризм министрлігі Тәртіпті Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткізуді қамтамасыз етсін.
      3. "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігінде шетелдік азаматтық әуе кемелерінің оқтын-оқтын ұшуды орындауын ұйымдастыру жөніндегі уақытша нұсқаулығын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі Әуе кеңістігін пайдалану және азаматтық авиация қызметі комитеті төрағасының 1998 жылғы 14 шілдедегі N 98-п бұйрығының күші жойылды деп танылсын (қоса беріліп отыр).
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінен мемлекеттік тіркеуден өткен мезеттен бастап күшіне енеді.

      Қазақстан Республикасының
      Сыртқы істер министрінің
      міндетін атқарушы    

      Қазақстан Республикасының
      Қорғаныс министрінің
      міндетін атқарушы    

      Қазақстан Республикасының
      Көлік, коммуникациялар және
      туризм министрінің
      міндетін атқарушы

1999 жылғы 8 қазан N 705-А-I   
Қазақстан Республикасы Сыртқы істер
министрінің 1999 жылғы 12 қазан N 36
Қазақстан Республикасы Қорғаныс 
министрінің 1999 жылғы 14 қазан N 170
бірлескен бұйрықпен бекітілген 

Қазақстан Республикасының халықаралық және ішкі әуе
желілерінде оқтын-оқтын авиатасымалдарды
орындаудың уақытша тәртібі

1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының халықаралық және iшкi әуе желiлерiнде оқтын-оқтын авиатасымалдарды орындаудың осы уақытша тәртiбi (бұдан әрi - Тәртiп) Халықаралық азаматтық авиация ұйымдарының (ИКАО), Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiн пайдалану және авиация қызметi туралы" Заң күшi бар Жарлығы, Қазақстан Республикасының азаматтық авиация қызметiн және әуе кеңiстiгiн пайдалануды реттейтiн басқа да нормативтiк құқықтық актiлерiнiң негiзiнде әзiрлендi.
      Қазақстан Республикасының халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияның (Чикаго, 1944 ж.) ережелерiне сәйкес Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiнде тұрақсыз (чартерлi) ұшуларға өзiне қолайлы болып саналатын тәртiптер, шарттар және шектеулердi енгiзуге құқылы.
      2. Осы Тәртiп тұрақты рейстер жүзеге асыратын шығынсыз әуе тасымалдарына сұранысты толығырақ қанағаттандыру мақсатында жолаушыларды, теңдеме жүктердi және/немесе жүктердi тасымалдауды жүзеге асырғанда Қазақстан Республикасының халықаралық және iшкi әуе желiлерiнде азаматтық әуе кемелерiмен тұрақсыз авиатасымалдарды орындауға дайындықты ұйымдастыру, және қамтамасыз етудiң бiр тұтас тәртiбiн, Қазақстан Республикасының пайдаланушыларының шетел мемлекеттерiнiң әуе кеңiстiгiн пайдалануға және шетелдiк пайдаланушылардың Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiн пайдалануға арнайы рұқсат алу және сұрау салу тәртiбiн айқындайды.
      3. Осы Тәртiпте мынадай терминдер мен түсiнiктер қолданылады:
      1) тұрақты рейс - жарияланған кестеге сәйкес жүзеге асырылатын және кез келген қоғамдық топ үшiн тиiмдi тағайындалған тасымалдаушы орындайтын рейс;
      2) әуе кемесiнің фрахты шарты (фрахтышы) - бiр тарап фрахтышы) екiншi тарапқа (фрахты алушыға) жолаушыларды, теңдеме жүктердi және/немесе жүктердi тасымалдау үшiн бiр немесе бiрнеше әуе кемелерiнің бiр немесе бiрнеше рейстерiнің сыйымдылығының барлық немесе бiр бөлiгiн беруге мiндеттенетiн келiсiм;
      3) оқтын-оқтын авиатасымалдау - тұрақты авиатасымалдау болып табылмайтын коммерциялық әуе тасымалдауы;
      4) чартерлi рейс - әуе кемесiнде фрахтыланған (кестеден тыс) тұрақсыз авиатасымалдау;
      5) халықаралық чартерлi рейс - шет мемлекеттің тиiстi құзыреттi органдарының арнайы рұқсаты негiзiнде оқтын-оқтын (чартерлi) тасымалдарды жүзеге асыру мақсатында бiрден астам елдің әуе кеңiстiгiн пайдалану арқылы әуе кемесiмен орындалатын тұрақсыз (кестеден тыс) рейс;
      6) iшкi чартерлi рейс - Қазақстан Республикасының авиациялық әкiмшiлiгiнiң арнайы рұқсаты негiзiнде Қазақстан Республикасының әуе кемесiнде оқтын-оқтын (чартерлi) тасымалдарды жүзеге асыру мақсатында әуе кемесiнде орындалатын (кестеден тыс) тұрақсыз рейс;
      7) қызмет көрсету үшiн тасымалдар - апатты жағдайларда немесе жазатайым болған оқиға кезiнде көмек көрсету үшiн адамдар мен жабдықтарды тасымалдау үшiн қоғамдық мақсаттарда орындалатын рейстер, санитарлы рейстер, сондай-ақ қалпына келтiру және апатты құтқару жұмыстарын жүргiзуге байланысты рейстер;
      8) оқтын-оқтын (чартерлi) рейстi орындауға сұрау салу - әуе кеңiстiгiн пайдалануға арнайы рұқсат алу үшiн қажеттi мәлiметтерден тұратын құжат;
      9) арнайы рұқсат - осы мемлекеттiң авиациялық әкiмшiлiгiмен немесе оның уәкiлеттi органмен айқындалған мемлекеттiң әуе кеңiстiгiн пайдалану шарты және тәртiбi;
      10) Қазақстан Республикасының авиациялық әкiмшiлiгi Қазақстан Республикасының Көлiк, коммуникациялар және туризм министрлiгi;
      11) ауа бостандығы - халықаралық әуе қатынасына қатысты бiр мемлекеттің екiншi мемлекетке немесе мемлекеттерге жолаушыларды, теңдеме жүктердi және/немесе жүктердi тасымалдау үшiн ұшуларды жүзеге асыру және өз аумағында қону үшiн берiлетiн құқық немесе жеңiлдiк.
      4. Әлемдiк тәжiрибеде тоғыз ауа бостандығы қабылданған:
      1) бiрiншi ауа бостандығы - халықаралық әуе тасымалдарына қатысты бiр мемлекеттен екiншi мемлекетке немесе мемлекеттерге оның аумағы арқылы қонбай ұшып өтудi жүзеге асыру үшiн берілетiн құқықтар немесе жеңiлдiктер;
      2) екiншi ауа бостандығы - халықаралық әуе тасымалдарына қатысты бiр мемлекеттен екiншi мемлекетке немесе мемлекеттерге өз аумағына коммерциялық емес мақсатта қонуды жүзеге асыру үшiн берiлетiн құқықтар немесе жеңілдiктер;
      3) үшiншi ауа бостандығы - халықаралық әуе тасымалдарына қатысты бiр мемлекеттен екiншi мемлекетке немесе мемлекеттерге авиатасымалдаушы тiркелген мемлекетте бортқа алынған жолаушыларды, теңдеме жүктердi және/немесе жүктердi бiрiншi мемлекеттің аумағына түсiрудi жүзеге асыру үшiн берiлетiн құқықтар немесе жеңілдiктер;
      4) төртiншi ауа бостандығы - халықаралық әуе тасымалдарына қатысты бiр мемлекеттен екiншi мемлекетке немесе мемлекеттерге авиатасымалдаушы тiркелетiн келесi мемлекеттің жолаушыларын, теңдеме жүктерiн және/немесе жүктерiн бiрiншi мемлекеттің аумағына бортқа қабылдау үшiн берiлетiн құқықтар немесе жеңiлдiктер;
      5) бесiншi ауа бостандығы - халықаралық әуе тасымалдарына қатысты бiр мемлекеттен екiншi мемлекетке немесе мемлекеттерге келесi үшiншi мемлекеттен немесе оған жолаушыларды, теңдеме жүктердi және/немесе жүктердi бiрiншi мемлекеттiң аумағында түсiру және бортқа қабылдау үшiн берiлетiн құқықтар немесе жеңiлдiктер;
      6) алтыншы ауа бостандығы - халықаралық әуе тасымалдарына қатысты бiр мемлекеттен екiншi мемлекетке немесе мемлекеттерге авиатасымалдаушы тiркелген мемлекет арқылы жолаушыларды, теңдеме жүктердi және/немесе жүктердi басқа екi мемлекет арасында жүзеге асыру үшiн берiлетiн құқықтар немесе жеңілдiктер;
      7) жетiншi ауа бостандығы - халықаралық әуе тасымалдарына қатысты бiр мемлекеттен екiншi мемлекетке немесе мемлекеттерге қабылдаушы мемлекеттiң аумағындағы қандай да бiр мекенге осындай тасымалды қосу туралы қандай да бiр талаптарсыз осы құқықтарды беретiн мемлекеттің және үшiншi мемлекеттiң аумағында аумақтар арасында тасымалдарды жүзеге асыру үшiн берiлетiн құқықтар немесе жеңiлдiктер;
      8) сегiзiншi ауа бостандығы - халықаралық әуе тасымалдарына қатысты бiр мемлекеттен екiншi мемлекетке немесе мемлекеттерге шетелдiк тасымалдаушы тiркелген немесе (жетiншi ауа бостандығының осылай аталуына байланысты) құқық берушi мемлекеттiң аумағынан тыс ("жүйелi каботаж") басталатын немесе аяқталатын бағыттары бойынша құқық беретiн мемлекеттiң аумағындағы екi мекеннің арасындағы тасымалдарды жүзеге асыру үшiн берілетін құқықтар мен жеңiлдiктер;
      9) тоғызыншы ауа бостандығы - халықаралық әуе тасымалдарына қатысты бiр мемлекеттен екiншi мемлекетке немесе мемлекеттерге осы құқықтарды беретiн мемлекеттiң ("автономиялы каботаж") аумағымен толық бағыт бойынша каботажды тасымалдарды жүзеге асыру үшiн берiлетiн құқықтар мен жеңілдiктер.
      5. Шетелдiк әуе кемелерiн пайдаланушыларға (5-9 ауа бостандықтары) коммерциялық құқықтар беру мәселелерi олардың тұрақсыз (чартерлi) ұшуларды Қазақстан Республикасының аумағында/арқылы орындау негiзiнде әрбiр жеке жағдайларда Қазақстан Республикасының авиациялық әкiмшiлiгiнiң қарауына жатады.
      6. Халықаралық авиатасымалдарды (соның iшiнде халықаралық чартерлi рейстер) орындайтын Қазақстан Республикасы авиакомпаниялары әуе кемелерiнiң ұшуы, сондай-ақ шетелдiк әуе кемелерiн пайдаланушылардың ұшуды және олардың Қазақстан Республикасының аумағына қонуы Халықаралық ұшулар үшiн ашылған аэродромдарда жүргiзiледi.
      7. Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгінде азаматтық әуе кемелерiнiң тұрақсыз авиатасымалдарын реттеудi және бақылауды Қазақстан Республикасының авиация әкiмшiлiгi жүзеге асырады.

2. Қазақстан Республикасы пайдаланушыларының азаматтық әуе
кемелерiмен халықаралық және iшкi тұрақсыз авиатасымалдарды
орындау шарттары мен тәртiптерi

      8. Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiндегi Қазақстан Республикасының азаматтық әуе кемелерiн пайдаланушыларының (соның iшiнде iшкi чартерлi рейстер) iшкi тұрақсыз авиатасымалдары заңдарда белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасының авиация әкiмшiлiгi берген, қолданылып жүрген тиiстi лицензия бар болғанда жүзеге асырылады.
      Iшкi оқтын-оқтын авиатасымалдарды (соның iшiнде iшкi чартелi рейстердi) жүзеге асыру үшiн қажеттi құжаттарды ресiмдеу тәртiбi мен қарау мерзiмiн Қазақстан Республикасының авиация әкiмшiлiгi белгiлейдi.
      Қазақстан Республикасы азаматтық әуе кемесiн пайдаланушылардың халықаралық оқтын-оқтын ұшулары қолданылып жүрген тиiстi лицензия бар болғанда және әуе кемесiн пайдаланушы тиiстi шет мемлекеттердің азаматтық авиация әкiмшiлiктерi, не оған уәкiлеттi мемлекеттiк органдар берген арнайы рұқсат алған жағдайда, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 28 ақпандағы N 285 қаулысымен  бекiтiлген Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiн пайдалану туралы ереженiң талаптырына сәйкес орындалады.
      9. Қазақстан Республикасы азаматтық әуе кемесiн пайдаланушылардың шет мемлекеттiң әуе кеңiстiгiнде ұшуға арнайы рұқсат алуды осы шет мемлекеттің немесе өз бетiмен белгiлеген мерзiмдерi мен тәртiптерiне сәйкес Қазақстан Республикасының авиациялық әкiмшiлiгi арқылы Қазақстан Республикасының пайдаланушылары жүзеге асырады.
      10. Қазақстан Республикасының әуе кемесiн пайдаланушылар тұрақсыз (чартерлi) рейстердi орындау үшiн шет мемлекеттiң әуе кеңiстiгiн пайдалануға арнайы рұқсат алуға Қазақстан Республикасының авиация әкiмшiлiгiне сұрау салады.
      Оқтын-оқтын (чартерлi) рейстердi орындауға арнайы рұқсат алуға сұрау салуға мынадай құжаттар қоса берiлуi керек:
      1) авиакомпания пайдаланушысының куәлiгi;
      2) әуе кемесiнiң ұшуға жарамдылығы туралы куәлiк;
      3) әуе кемесiнің мемлекеттiк тiркелуi туралы куәлiк;
      4) тасымалдаушының жолаушылар алдындағы азаматтық құқықтық жауапкершiлiгiн сақтандыру куәлiгi;
      5) жоғарыдағы үшiншi тұлғалар алдында жауапкершiлiк сақтандыру (сақтандыру компаниясының атауы, оның мекен-жайы және сақтандыру полисi) көлемi көрсетiлген үшiншi тұлғалар алдындағы азаматтық-құқықтық жауапкершiлiгiн сақтандыру куәлiгi;
      6) әуе кемесi мен экипажды сақтандыру куәлiгi;
      7) авиакомпанияға үш әрiптi кодтың (ИКАО) берілгендiгi туралы құжаттың көшiрмесi;
      8) Қазақстан Республикасының авиация әкiмшiлiгi осындай немесе өзге де шет мемлекеттiң тәртiптерi мен рәсiмдерiне сәйкес талап ету керек деп табатын кез келген басқа да құжаттар.
      11. Қазақстан Республикасы мен басқа да мемлекеттердің арасындағы әуе қатынасы туралы үкiметаралық келiсiмдерге сәйкес уағдаласылған желiлер бойынша тұрақты рейстердi орындайтын тағайындалған авиакомпания мүдделерiне шығын келтiрмеу мақсатында тағайындалған авиакомпаниялар пайдаланған уағдаласылған желiлерге сәйкес келетiн бағыттар бойынша тұрақсыз (чартерлi) рейстердің орындалуына тыйым салынады, мыналардан басқа:
      1) көмек көрсету үшiн тасымалдар;
      2) осы ұйым шығындарын толық жабатын кiсiлер мен жүктердi тасымалдау үшiн жеке мақсаттан басқа әуе кемесiн бiр ұйымның немесе жеке адамның фрахтылау (чартердiң) шартына сәйкес орындалатын бiр реттiк чартерлi рейстер немесе жеке мақсатқа пайдаланатын чартелi рейстер, бұл жағдайда фрахтыланған сыйымдылық қоғамға қайта сатуға жатпайды;
      3) коммерциялық емес мақсатпен салонды вариантты жеке әуе кемелерiнде орындалатын бiр рет ұшулар;
      4) ұйымдастырылған туристiк топты ("инклюзив-тур") тасымалдау мақсатында барлық әуе кемелерi немесе тур-оператордан, яғни қонақ үйге орналастыру және/немесе басқа да жердегi қызмет көрсетудi қосқандағы кешендi бағаға сатып алған жолаушыларды тасымалдау үшiн оның фрахтыланған бөлiгi. Бұл жағдайда авиабилеттердi ресiмдеу екi бағытқа және турдың ұзақтығына байланысты нақтылы уақытқа жүргiзiледi. Авиабилеттердi бiр бағытқа (ОW), не жеке жолаушыларды тасымалдау мақсатында ашық (ОРЕN) күнiмен ресiмдеуге тыйым салынады.
      Осы оқтын-оқтын (чартерлi) тасымалдарды орындау жағрафиялық және бағыттық мүмкiн шектеулер ескерiлiп, чартерлi бағдарламалар алдын ала бекiтiлген жағдайда Қазақстан Республикасының авиация әкiмшiлiгiнiң арнайы рұқсаты бойынша жүзеге асырылады.
      5) тұрақты әуе қатынастары жоқ аймақтарға жолаушыларды, теңдеме жүктердi және/немесе жүктердi тасымалдау мақсатында орындалатын рейстерден.

3. Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiнде шет
мемлекеттер азаматтық әуе кемелерiмен тұрақсыз
авиатасымалдауды орындаудың шарттары мен тәртiбi

      12. Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiнде оқтын-оқтын (чартерлi) ұшуларды орындайтын шет мемлекеттердің азаматтық әуе кемелерi егер олар жолаушыларды, теңдеме жүктердi және/немесе жүктердi тасымалдаумен айналысса бортқа Қазақстан Республикасының аумағынан жолаушыларды, теңдеме жүктердi және/немесе жүктердi Қазақстан Республикасының авиация әкiмшiлiгiнiң арнайы рұқсаттарында айқындалған шарттармен түсiре және қабылдай алады.
      13. Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiн шет мемлекеттердің азаматтық әуе кемелерiнiң оқтын-оқтын (чартерлi) ұшуды орындауға пайдалануға арнайы рұқсатты Қазақстан Республикасының авиация әкiмшiлiгi ресiмдейдi. Осы тәртiптің талаптарын ескере отырып ресiмделген, белгiленген үлгiдегi (Қосымша сәйкес) сұрау салулар шет мемлекеттердің тиiстi авиациялық әкiмшiлiктерiнен, не олардың уәкiлеттендiрiлген өкілдерiнен түсуi керек. Осындай арнайы рұқсат алуға сұрау салудың тәртiбi мен мерзiмi Қазақстан Республикасының (АIС) аэронавигациялық ақпарат нұсқаухатында жарияланады. Сұрау салуды ресiмдеу тәртiбi мен қарау мерзiмiн Қазақстан Республикасының авиация әкiмшiлiгi бекiтедi.
      14. Қазақстан Республикасының авиатасымалдау рыногы мен авиакомпаниялар мүддесiн (тағайындалған тасымалдаушыларды қосқанда) қорғауды қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасының авиация әкiмшiлiгi Қазақстан Республикасына/нан шет мемлекеттердiң әуе кемелерiнің оқтын-оқтын (чартерлi) ұшуларды орындау кезiнде жолаушыларды, теңдеме жүктердi және/немесе жүктердi тасымалдауда коммерциялық құқықтарды пайдалануға арнайы рұқсат беруден бас тартуға құқылы.
      15. егер белгiленген бағыт Қазақстан Республикасы мен басқа мемлекеттер арасындағы әуе қатынасы жөнiндегi үкiметаралық келiсiмдердегi авиация әкiмшiлiктерi арасындағы жеке уағдаластықтарға сәйкес тағайындалған авиакомпаниялар пайдаланатын келiсiлген желiлермен сәйкес келсе, шетел мемлекеттерінің әуе кемелерi орындайтын тұрақсыз (кестеден тыс) коммерциялық ұшуларды рейстердi орындауға рұқсат етiлмейдi, мыналардан басқа:
      1)көмек көрсету үшiн тасымалдар;
      2) осы ұйым шығындарын толық жабатын адамдар мен жүктердi тасымалдау үшiн жеке мақсаттан басқа әуе кемесiн бiр ұйымның немесе жеке адамның фрахтылау (чартердiң) шартына сәйкес орындалатын бiр реттiк чартерлi рейстер немесе жеке мақсатқа пайдаланатын чартерлi рейстерден, бұл жағдайда фрахтыланған сыйымдылық қоғамға қайта сатуға жатпайды;
      3) коммерциялық емес мақсатпен салонды вариантты жеке әуе кемелерiнде орындалатын бiр рет ұшулар;
      4) екi бiрдей және сол мекендердің арасында айына бiр рейстен
артық емес жиiлiкпен орындалатын бiр реттiк рейстер.     

Қазақстан Республикасының
халықаралық және iшкi әуе
желiлерiнде тұрақсыз 
авиатасымалдарды  
орындаудың уақытша 
тәртiбiне қосымша 

Шет ел мемлекетi әуе кемесiнің Қазақстан Республикасының
әуе кеңiстiгiн пайдалануға арнайы рұқсат
алуына сұрау салу

     1. Авиякомпанияның атауы және дұрыс мекен-жайы.
     2. ИКАО нөмiрi және рейс нөмiрi.
     3. Әуе қатынасының (ӘҚ) түрi, ең көп ұшу шамасы, негiзгi және
қордағы ӘҚ тiркелу белгiсi, олардың радиодыбысы.
     4. ӘҚ командирiнiң аты-жөнi және азаматтығы (негiзгi және
қордағы экипаждар), экипаж құрамының саны.
     5. Рейстің нөмiрi мен санаты (тұрақсыз және басқа).
     6. Тасылатын жолаушылардың/жүктің түгел саны мен санаты.
     7. Жүктің шыққан жерi және түрi, жолаушыларды, жүктердi жiберу
мекенi мен жеткiзу мекенi.
     8. Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiне(нен) кiретiн және
шығатын нүктелерiн күнiн, толық бағытын және қозғалыс кестесiн ұшу
бағытындағы әуе авиатрассаларды, коммерциялық және техникалық қонуларды қоса көрсету.
     9. Жалға алушы (толық атауы, реквизиттерi).
     10. Жүк жiберушi (толық атауы, реквизиттерi).
     11. Қазақстан Республикасы аумағындағы қабылдаушы тарап немесе агент (толық атауы, реквизиттерi).
     12. Навигациялық және байланыс құрал-жабдықтарының түрi.
     13. Борттағы қарудың, оқ-дәрілердің фотоаппаратурасының бар болуы.
     14. Төлем түрi.    

     Лауазым иесiнің қолы, телефоны.

Об утверждении Правил осуществления нерегулярных авиаперевозок на международных и внутренних воздушных линиях Республики Казахстан <*> Сноска. Название приказа - в новой редакции согласно совместному приказу Министра иностранных дел РК от 16 июня 2000 года N 42, Министра обороны РК от 24 июня 2000 года N 163 и Министра транспорта и коммуникаций РК от 7 июня 2000 г. N 288-I (V001178)

Совместный приказ Министра транспорта, коммуникаций и туризма Республики Казахстан от 8 октября 1999 года № 705 А-I, Министра иностранных дел Республики Казахстан от 12 октября 1999 года № 36, Министра обороны Республики Казахстан от 14 октября 1999 года № 170. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20.10.99г. за N 944. Утратил силу - совместным приказом Министра транспорта, коммуникаций и туризма Республики Казахстан от 8 октября 1999 года № 705 А-I, Министра иностранных дел Республики Казахстан от 12 октября 1999 года № 36, Министра обороны Республики Казахстан от 14 октября 1999 года № 170

                 Извлечение из совместного приказа
           Министра транспорта, коммуникаций и туризма
      Республики Казахстан от 8 октября 1999 года № 705 А-I,
          Министра иностранных дел Республики Казахстан
          от 12 октября 1999 года № 36, Министра обороны
        Республики Казахстан от 14 октября 1999 года № 170
 
      "В целях приведения нормативной правовой базы в области гражданской авиации в соответствие с требованиями Закона Республики Каахстан "О государственном регулировании гражданской авиации" приказываем:
      1. Признать утратившим силу совместный приказ Министра транспорта, коммуникаций и туризма Республики Казахстан от 8 октября 1999 года № 705 а-1, Министра иностранных дел Республики Казахстан от 12 октября 1999 года № 36, Министра обороны Республики Казахстан от 14 октября 1999 года № 170 "Об утверждении Правил осуществления нерегулярных авиаперевозок на международных и внутренних воздушных линиях Республики Казахстан"...
      3. Настоящий приказ вступает в силу со дня подписания.
 
Министр транспорта                    Министр
и коммуникаций                        иностранных дел
Республики Казахстан                  Республики Казахстан
 
Министр обороны
Республики Казахстан           
------------------------------------------------------------------
 
     С целью определения единого порядка организации подготовки и обеспечения выполнения нерегулярных полетов гражданских воздушных судов на международных и внутренних воздушных линиях Республики Казахстан при осуществлении перевозок пассажиров, багажа, и/или грузов без нанесения ущерба интересам назначенных авиакомпаний, осуществляющих регулярные рейсы, в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, "Об использовании воздушного пространства и деятельности авиации Республики Казахстан" приказываем:
      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления нерегулярных авиаперевозок на международных и внутренних воздушных линиях Республики Казахстан (далее - Правила).
      Сноска. Пункт 1 - в новой редакции согласно совместному приказу Министра иностранных дел РК от 16 июня 2000 года N 42, Министра обороны РК от 24 июня 2000 года N 163 и Министра транспорта и коммуникаций РК от 7 июня 2000 г. N 288-I V001178_  .
      2. Министерству транспорта, коммуникаций и туризма Республики Казахстан обеспечить государственную регистрацию Правил в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Признать утратившим силу приказ Председателя Комитета по использованию воздушного пространства и деятельности гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 14 июля 1998 года № 98-п  V980553_   "Об утверждении Временной инструкции организации выполнения нерегулярных полетов иностранными гражданскими воздушными судами в воздушном пространстве Республики Казахстан" (прилагается).
      4. Настоящий приказ вступает в силу с момента его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

     Исполняющий обязанности
     Министра иностранных дел
     Республики Казахстан

     Исполняющий обязанности
     Министра обороны
     Республики Казахстан

     Исполняющий обязанности
     Министра транспорта, коммуникаций
     и туризма
     Республики Казахстан

                                  Правила
                   осуществления нерегулярных авиаперевозок
               на международных и внутренних воздушных линиях
                            Республики Казахстан

                             1. Общие положения

      1. Настоящие Правила осуществления нерегулярных авиаперевозок на международных и внутренних воздушных линиях Республики Казахстан (далее - Правила) разработаны на основе требований положений и рекомендаций Международной организации гражданской авиации (ИКАО), Указа Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона, U952697_  Об использовании воздушного пространства и деятельности авиации Республики Казахстан", Закона Республики Казахстан Z947000_  "О транспорте в Республике Казахстан", других нормативных правовых актов, регламентирующих деятельность гражданской авиации и использование воздушного пространства Республики Казахстан.
      В соответствии с положениями B926300_  Конвенции о международной гражданской авиации (Чикаго, 1944 г.) Республика Казахстан имеет право вводить такие правила, условия и ограничения на выполнение нерегулярных (чартерных) полетов в воздушном пространстве Республики Казахстан, какие она может счесть желательными.
      2. Настоящие Правила определяют единый порядок организации подготовки и обеспечения выполнения нерегулярных авиаперевозок гражданских воздушных судов на международных и внутренних воздушных линиях Республики Казахстан при осуществлении перевозок пассажиров, багажа и/или грузов, в целях наиболее полного удовлетворения спроса на воздушные перевозки без нанесения ущерба перевозкам, осуществляемым регулярными рейсами, порядок запроса и получения специального разрешения на использование воздушного пространства иностранных государств эксплуатантами Республики Казахстан и на использование воздушного пространства Республики Казахстан иностранными эксплуатантами.
      3. В настоящих Правилах используются следующие понятия и термины:
      1) регулярный рейс - рейс, выполняемый назначенным перевозчиком, доступный для любых групп общественности и осуществляемый в соответствии с опубликованным расписанием;
      2) договор фрахтования (чартера) воздушного судна - соглашение, по которому одна сторона (фрахтовщик) обязуется предоставить другой стороне (фрахтователю) за плату или вознаграждение всю или часть емкости одного или нескольких воздушных судов на один или несколько рейсов для перевозки пассажиров, багажа и/или грузов;
      3) нерегулярная авиаперевозка - коммерческая воздушная перевозка, не являющаяся регулярной авиаперевозкой;
      4) чартерный рейс - нерегулярная (вне расписания) авиаперевозка на зафрахтованном воздушном судне;
      5) международный чартерный рейс - нерегулярный (вне расписания) рейс, выполняемый воздушным судном с использованием воздушного пространства более чем одного государства в целях осуществления нерегулярных (чартерных) перевозок на основании специального разрешения компетентного органа соответствующего иностранного государства;
      6) внутренний чартерный рейс - нерегулярный (вне расписания) рейс, выполняемый воздушным судном в целях осуществления нерегулярной (чартерной) перевозки, в воздушном пространстве Республики Казахстан на основании специального разрешения авиационной администрации Республики Казахстан;
      7) перевозки для оказания помощи - рейсы, выполняемые в гуманитарных целях, для перевозки персонала и припасов для оказания помощи во время стихийных бедствий или чрезвычайных ситуаций (аварий, эпидемий и т.д.), санитарные рейсы, а также рейсы, связанные с проведением восстановительных и аварийно-спасательных работ;
      8) запрос на выполнение нерегулярного (чартерного) рейса - документ, содержащий необходимые сведения для получения специального разрешения на право использования воздушного пространства;
      9) специальное разрешение - условия и порядок использования воздушного пространства государства, определяемые авиационной администрацией этого государства или его уполномоченным органом;
      10) авиационная администрация Республики Казахстан - Министерство транспорта, коммуникаций и туризма Республики Казахстан;
      11) свобода воздуха - право или привилегия в отношении международного воздушного сообщения, предоставляемые одним государством другому государству или государствам, осуществлять полеты и производить посадки на своей территории для перевозки пассажиров, багажа и/или грузов.
      4. В мировой практике принято девять свобод воздуха:
      1) первая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемые одним государством другому государству или государствам, осуществлять пролет через его территорию без осуществления посадки;
      2) вторая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемые одним государством другому государству или государствам, осуществлять посадку на своей территории в некоммерческих целях;
      3) третья свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемые одним государством другому государству или государствам, осуществлять выгрузку на территории первого государства пассажиров, багажа и/или грузов, взятых на борт в государстве регистрации авиаперевозчика;
      4) четвертая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, принимать на борт на территории первого государства пассажиров, багаж и/или грузы, следующие в государство регистрации авиаперевозчика;
      5) пятая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, выгружать и принимать на борт на территории первого государства пассажиров, багаж и/или грузы, следующие из третьего государства или в него;
      6) шестая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять через государство регистрации авиаперевозчика перевозки пассажиров, багажа и/или грузов между двумя другими государствами;
      7) седьмая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять перевозки между территорией, предоставляющего это право государства и территорией третьего государства без какого-либо требования о включении в такую перевозку какого-либо пункта на территории принимающего государства;
      8) восьмая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять каботажные перевозки между двумя пунктами на территории предоставляющего право государства по маршруту, который начинается или заканчивается на территории государства регистрации иностранного перевозчика или (в связи с так называемой седьмой свободой воздуха) вне территории предоставившего право государства ("последовательный каботаж");
      9) девятая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять каботажные перевозки по маршруту, проходящему полностью по территории предоставляющего это право государства ("автономный каботаж").
      5. Вопрос предоставления иностранным эксплуатантам воздушных судов коммерческих прав (5 - 9 свобод воздуха) при выполнении ими нерегулярных (чартерных) полетов на/через территорию Республики Казахстан, в каждом отдельном случае подлежит рассмотрению авиационной администрацией Республики Казахстан.
      6. Вылеты воздушных судов авиакомпаний Республики Казахстан, выполняющих международные авиаперевозки (в т.ч. - международные чартерные рейсы), а также воздушных судов иностранных эксплуатантов и их посадка на территории Республики Казахстан производятся на аэродромах Республики Казахстан, открытых для международных полетов.
      7. Регулирование и контроль за выполнением нерегулярных авиаперевозок гражданских воздушных судов в воздушном пространстве Республики Казахстан осуществляется авиационной администрацией Республики Казахстан.

        2. Условия и порядок выполнения международных и внутренних
              нерегулярных авиаперевозок гражданскими воздушными
                  судами эксплуатантов Республики Казахстан

      8. Внутренние нерегулярные авиаперевозки (в т. ч. внутренние чартерные рейсы) гражданских воздушных судов эксплуатантов Республики Казахстан в воздушном пространстве Республики Казахстан осуществляются при наличии соответствующей действующей лицензии, выданной авиационной администрацией Республики Казахстан в установленном законодательством порядке.
      Порядок и сроки рассмотрения и оформления документов, необходимых для осуществления внутренних нерегулярных авиаперевозок (в том числе внутренних чартерных рейсов) устанавливаются авиационной администрацией Республики Казахстан.
      Международные нерегулярные полеты гражданских воздушных судов эксплуатантов Республики Казахстан выполняются при наличии соответствующей действующей лицензии и при условии получения эксплуатантом воздушного судна специального разрешения, выдаваемого авиационной администрацией соответствующих иностранных государств, либо уполномоченными ею государственными органами, а также в соответствии с требованиями Положения об использовании воздушного пространства Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 февраля 1997 года № 285 и настоящих Правил.
      9. Получение специального разрешения на полет гражданского воздушного судна эксплуатанта Республики Казахстан в воздушном пространстве иностранного государства осуществляется эксплуатантами Республики Казахстан через авиационную администрацию Республики Казахстан в соответствии со сроками и правилами, установленными этим иностранным государством.
      10. Запрос на получение специального разрешения на использование воздушного пространства иностранного государства для выполнения нерегулярного (чартерного) рейса подается эксплуатантами воздушных судов Республики Казахстан в авиационную администрацию Республики Казахстан.
      К запросу на получение специального разрешения на выполнение нерегулярного (чартерного) рейса должны быть приложены следующие документы:
      1) свидетельство эксплуатанта авиакомпании;
      2) свидетельство о летной годности воздушного судна;
      3) свидетельство о государственной регистрации воздушного судна;
      4) страховое свидетельство гражданско-правовой ответственности перевозчика перед пассажирами;
      5) страховое свидетельство гражданско-правовой ответственности перед третьими лицами, с указанием объема застрахованной ответственности перед третьими лицами на поверхности (наименование страховой компании, ее адрес и номера страхового полиса);
      6) свидетельства страхования воздушного судна и экипажей;
      7) копия документа о присвоении авиакомпании трехбуквенного кода ИКАО;
      8) любые другие документы, которые авиационная администрация Республики Казахстан сочтет нужным затребовать в соответствии с правилами и процедурами того или иного иностранного государства.
      11. Во избежание нанесения ущерба интересам назначенных авиакомпаний, выполняющих регулярные рейсы по договорным линиям в соответствии с межправительственными соглашениями о воздушном сообщении между Республикой Казахстан и другими государствами, запрещается выполнение нерегулярных (чартерных) перевозок по маршрутам, совпадающими с договорными линиями, эксплуатируемыми назначенными авиакомпаниями, кроме:
      1) перевозок для оказания помощи;
      2) разовых чартерных рейсов или чартерных рейсов в личных целях, выполняемых согласно договору фрахтования (чартера) воздушного судна одной организацией или отдельным лицом, исключительно в личных целях для перевозки персонала и грузов, при которой расходы полностью покрываются этой организацией (отдельным лицом), при этом зафрахтованная емкость не подлежит перепродаже общественности;
      3) разовых полетов, выполняемых на частных воздушных судах салонного варианта с некоммерческими целями;
      4) чартерных рейсов, выполняемых с целью перевозки организованных туристических групп ("инклюзив-тур"), при которой все воздушное судно зафрахтовано для перевозки пассажиров, т.е. по комплексной цене, включая стоимость размещения в гостинице и/или другим наземным обслуживанием. При этом оформление авиабилетов производится в обоих направлениях и на конкретные даты в зависимости от продолжительности тура. Оформление авиабилетов в одном направлении (ОW), либо с открытой датой (OPEN) с целью перевозки индивидуальных пассажиров запрещается.
      Выполнение данного вида нерегулярных (чартерных) перевозок осуществляется по специальному разрешению авиационной администрации Республики Казахстан при условии предварительного утверждения чартерных программ с учетом возможных географических и маршрутных ограничений;
      5) разовых рейсов, выполняемых с частотой не более одного рейса в месяц между двумя одними и теми же пунктами;
      6) рейсов, выполняемых с целью перевозки пассажиров, багажа и/или грузов в регионы, где отсутствует прямое регулярное воздушное сообщение.

         3. Условия и порядок выполнения нерегулярных авиаперевозок
            гражданскими воздушными судами иностранных государств в
                 воздушном пространстве Республики Казахстан

      12. Гражданские воздушные суда иностранных государств, выполняющие нерегулярные (чартерные) полеты в воздушном пространстве Республики Казахстан, если они заняты в перевозке пассажиров, багажа и/или грузов, могут принимать на борт или выгружать пассажиров, багаж и/или грузы с территории Республики Казахстан на условиях, определенных в специальных разрешениях авиационной администрации Республики Казахстан.
      13. Специальные разрешения на выполнение нерегулярных (чартерных) полетов гражданских воздушных судов иностранных государств на использование воздушного пространства Республики Казахстан оформляются уполномоченным органом Республики Казахстан. Запросы установленного образца (согласно Приложению), оформленные с учетом требований настоящих Правил, должны поступать от соответствующих авиационных администраций иностранных государств, либо их уполномоченных органов, или непосредственно от эксплуатантов воздушных судов иностранных государств, либо их уполномоченных представителей. Порядок, сроки рассмотрения и оформления запроса утверждаются авиационной администрацией Республики Казахстан.
      14. В целях обеспечения защиты рынка авиаперевозок и интересов авиакомпаний Республики Казахстан (включая назначенных перевозчиков), авиационная администрация Республики Казахстан вправе отказать в выдаче специального разрешения на использование коммерческих прав на перевозку пассажиров, багажа и/или грузов при выполнении нерегулярных (чартерных) полетов воздушных судов иностранных государств в/из Республику(-и) Казахстан.
      15. Разрешение на выполнение нерегулярных (вне расписания) коммерческих полетов (рейсов), выполняемых воздушными судами иностранных государств не предоставляется, если заявленный маршрут совпадает с договорными линиями, эксплуатируемыми назначенными авиакомпаниями в соответствии с межправительственными соглашениями о воздушном сообщении между Республикой Казахстан и другими государствами отдельными договоренностями между авиационными администрациями, кроме:
      1) перевозок для оказания помощи;
      2) разовых чартерных рейсов или чартерных рейсов в личных целях, выполняемых согласно договору фрахтования (чартера) воздушного судна одной организацией или отдельным лицом, исключительно в личных целях для перевозки персонала и грузов, при которой расходы полностью покрываются этой организацией (отдельным лицом), при этом зафрахтованная емкость не подлежит перепродаже общественности;
      3) разовых полетов, выполняемых на частных воздушных судах салонного варианта с некоммерческими целями;
      4) разовых рейсов, выполняемых с частотой не более одного рейса в месяц между двумя одними и теми же пунктами.

                                            Приложение
                                     к Правилам выполнения
                        нерегулярных авиаперевозок на международных
                                 и внутренних воздушных линиях
                                      Республики Казахстан

                       Запрос на получение специального
             разрешения на использование воздушного пространства
              Республики Казахстан воздушным судном иностранного
                                 государства

      1. Наименование и точный адрес авиакомпании.
      2. Код ИКАО и номер рейса.
      3. Тип воздушного судна (далее - ВС), максимальная взлетная масса, регистрационные знаки основного и резервного ВС, их радиопозывные.
      4. Фамилия и гражданство командира ВС (основной и резервный экипажи), количество членов экипажа.
      5. Номер категории рейса (нерегулярный или другой).
      6. Наличие и категория перевозимых пассажиров/грузов.
      7. Происхождение и характер груза, пункт отправки и пункт доставки пассажиров/грузов.
      8. Дата, полный маршрут и график движения, с указанием авиатрасс на маршруте полета, пунктов коммерческих и технических посадок, точек входа и выхода в/из воздушного пространства Республики Казахстан.
      9. Арендатор (полное наименование, реквизиты). Копия договора фрахтования воздушного судна.
      10. Грузоотправитель (полное наименование, реквизиты).
      11. Принимающая сторона или агент на территории Республики Казахстан (полное наименование, реквизиты).
      12. Тип навигационного и связного оборудования.
      13. Наличие на борту оружия, боеприпасов, фотоаппаратуры.
      14. Форма оплаты.

     Подпись должностного лица,
     телефон