Экспорттық бақылау туралы

Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 21 шілдедегі N 300 Заңы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының 2022 жылғы 28 желтоқсандағы № 172-VII Заңымен

      Ескерту. Заңның күші жойылды – ҚР 28.12.2022 № 172-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

МАЗМҰНЫ

      Осы Заң халықаралық және ұлттық қауіпсіздік мүддесіне орай қару-жараққа, әскери техникаға, ядролық және арнайы ядролық емес материалдарға, әскери мақсаттағы өнімге, екіұдай қолданылатын (мақсаттағы) тауарлар мен технологияларға, оларды өндіру мен пайдалануға байланысты шикізатқа, материалдарға, жабдықтарға, технологияларға, ғылыми-техникалық ақпарат пен көрсетілетін қызметтерге экспорттық бақылауды жүзеге асырудың және жаппай қырып-жоятын қаруды таратпау режимін нығайтудың негіздері мен тәртібін белгілейді.

1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негізгі ұғымдар

      Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) екіұдай қолданылатын (мақсаттағы) тауарлар мен технологиялар - азаматтық мақсаттарда пайдаланылатын, бірақ қару-жарақ, әскери техника мен оқ-дәрілер, оның ішінде жаппай қырып-жоятын қару мен жеткізу құралдарын өндіру үшін қолданылуы мүмкін жабдықтар, материалдар, шикізат, технологиялар мен ғылыми-техникалық ақпарат;

      2) жаппай қырып-жоятын қару - химиялық, бактериологиялық (биологиялық), радиологиялық, ядролық және уытты қару;

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      3) тармақшаға өзгеріс енгізу көзделген – ҚР 29.12.2022 № 174-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      3) жеткізу құралдары - жаппай қырып-жоятын қаруды жеткізуге қабілетті зымырандар мен ұшқышсыз ұшу аппараттары (500 килограмнан кем емес пайдалы жүктемені 300 километрге және одан да ұзақ қашықтыққа жеткізуге қабілетті);

      4) зияткерлік шығармашылық қызмет нәтижелеріне құқықтар - қару-жарақпен, әскери техникамен, екіұдай қолданылатын (мақсаттағы) тауарлармен және технологиялармен, арнайы жабдықпен және жаппай қырып-жоятын қаруды жасауға арналған технологиямен байланысты ғылыми еңбектерге, электрондық-есептеу машиналарына арналған бағдарламаларға, карталарға, жоспарларға, эскиздерге, иллюстрациялар мен үш деңгейлі шығармаларға авторлық құқықтар, өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, интегралдық микросхема топологияларына құқықтар, ашылмаған ақпаратқа, оның ішінде "ноу-хау" өндірісінің құпияларына құқықтар;

      5) импорт – өнімді Қазақстан Республикасының аумағына әкелу;

      6) импорттаушының (түпкі пайдаланушының) кепілдік міндеттемесі - импорттаушының (түпкі пайдаланушының) өнімді мәлімделген мақсаттарға пайдалану туралы, оны басқа тұлғаларға бермеу және оны уәкілетті органның келісімінсіз үшінші елдерге кері экспорттауға жол бермеу туралы жазбаша сендіруі;

      7) кепілдік міндеттеме - импортталатын өнімді мәлімделген мақсаттарда пайдалану және оны сатушы елдің келісімінсіз үшінші елдерге кері экспорттауға жол бермеу туралы алушы елдің құзыретті органы берген алушы елдің ресми сендіруі;

      8) кері импорт - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасының аумағынан бұрын әкетілген қазақстандық өнімнің өзгеріссіз жағдайда қайта әкелінуі;

      9) кері экспорт - Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өндірілген, оның аумағына бұрын әкелінген өнімді әкету не Қазақстан Республикасында шығарылған өнімді басқа мемлекеттің аумағынан үшінші елдерге әкету;

      10) Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесінің мемлекеттік органдары - заңдарда белгіленген құзыреті шегінде экспорттық бақылауды жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органдары;

      11) өнім - экспорттық бақылауға жататын тауарлар, технологиялар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер, ақпарат;

      12) өнімді Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңдеу - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылатын, қазақстандық тауарларды өңдеу және өнімді кейіннен Қазақстан Республикасының аумағына әкелу мақсатында оларды Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерге әкету және пайдалану;

      13) өнімнің номенклатурасы (тізімі) - экспорттық бақылауға жататын тауарлардың, технологиялардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің және ақпараттың тізбесі;

      14) сыртқы экономикалық қызметке қатысушы (мәлімдеуші) - өнімнің экспортын, кері экспортын, импортын, кері импортын, транзитін және Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңделуін жүзеге асырушы жеке немесе заңды тұлға;

      15) транзит - өнімге кедендік бақылау жасай отырып оны Қазақстан Республикасының аумағы арқылы өткізу;

      16) тұтастай қамтитын бақылау - өнімнің номенклатурасына (тізіміне) кірмейтін өнімді бақылау;

      17) уәкілетті орган - экспорттық бақылау саласында мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      18) фирмаішілік экспорттық бақылау жүйесі - экспорттық бақылау ережелерін сақтау мақсатында сыртқы экономикалық қызметке қатысушылар (мәлімдеушілер) жүзеге асыратын ұйымдастырушылық, әкімшілік, ақпараттық және өзге де сипаттағы іс-шаралар кешені;

      19) экспорт – өнімді Қазақстан Республикасының аумағынан әкету;

      20) экспорттық бақылау - өнім экспортының, кері экспортының, импортының, кері импортының, транзитінің немесе өнімді Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңдеудің тәртібін Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесінің мемлекеттік органдары мен фирмаішілік экспорттық бақылау жүйесін пайдаланатын сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың (мәлімдеушілердің) іске асыруы жөніндегі осы Заңда және Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау саласындағы өзге де нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген шаралар жиынтығы;

      21) ядролық және арнайы ядролық емес материалдар - ядролық қаруды таратпау жөніндегі халықаралық режимнің талаптарына сәйкес осындай деп айқындалған материалдар.

      Ескерту. 1-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2010.06.30 N 297-IV (2010.07.01 бастап қолданысқа енгізіледі); 18.03.2019 № 237-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

2-бап. Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау туралы заңнамасы

      1. Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау туралы заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінен тұрады.

      2. Егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шартта осы Заңда белгіленгеннен өзгеше ережелер белгіленсе, онда халықаралық шарттың ережелері қолданылады.

3-бап. Осы Заңның қолданылу аясы

      Осы Заңның күші осы Заңның 8-бабында көрсетілген өнімнің экспортына, кері экспортына, импортына, кері импортына, транзитіне және Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңделуіне, сондай-ақ Қазақстан Республикасы экспорттық бақылау жүйесі мемлекеттік органдарының, сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың (мәлімдеушілердің) қызметіне қолданылады.

      Ескерту. 3-бапқа өзгерту енгізілді - ҚР 2010.06.30 N 297-IV (2010.07.01 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

4-бап. Экспорттық бақылаудың негізгі мақсаттары мен қағидаттары

      Ескерту. Тақырыпқа өзгеріс енгізілді - ҚР 03.11.2014 N 244-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

      1. Экспорттық бақылаудың негізгі мақсаттары:

      1) ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету;

      2) жаппай қырып-жоятын қаруды таратпау режимін нығайту;

      3) халықаралық қатынастардың тұрақты және қауіпсіз жүйесін қалыптастыруға жәрдемдесу;

      4) халықаралық қауіпсіздік пен тұрақтылықты нығайту, жаппай қырып-жоятын қару мен оны жеткізу құралдарының таралуын болдырмау болып табылады.

      2. Экспорттық бақылаудың негізгі қағидаттары:

      1) жаппай қырып-жоятын қаруды, жеткізу құралдарын және қару-жарақ пен әскери техниканың өзге де түрлерін таратпау жөніндегі Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын сақтау;

      2) экспорттық бақылауды жүзеге асыруда саяси мүдделердің басымдылығы;

      3) Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау туралы заңнамасы бойынша ақпаратқа қолжетімділік;

      4) терроризм мен экстремизмді қолдауға жол бермеу;

      5) экспорттық бақылау рәсімдері мен ережелерінің жалпыға бірдей танылған халықаралық нормалар мен практикаға сәйкестігі болып табылады.

      Ескерту. 4-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 03.11.2014 N 244-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

5-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің экспорттық бақылау саласындағы құзыреті

      Қазақстан Республикасының Үкіметі экспорттық бақылау саласында:

      1) экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарын әзірлейді;

      2) Қазақстан Республикасында мемлекеттік экспорттық бақылау жүйесін қалыптастырады;

      3) алып тасталды - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi);

      4) алып тасталды - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi);

      5) алып тасталды - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi);

      6) алып тасталды - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi);

      7) алып тасталды - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi);

      8) өнімнің номенклатурасын (тізімін) бекітеді;

      9) өзіне Қазақстан Республикасының Конституциясымен, заңдарымен және Қазақстан Республикасы Президентінің актілерімен жүктелген өзге де функцияларды орындайды.

      Ескерту. 5-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2010.06.30 N 297-IV (2010.07.01 бастап қолданысқа енгізіледі), 2011.07.05 N 452-IV (2011.10.13 бастап қолданысқа енгізіледі); 29.09.2014 N 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңдарымен.

6-бап. Уәкілетті органның құзыреті

      Уәкілетті орган:

      1) экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асырады және Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесі мемлекеттік органдарының қызметін үйлестіреді;

      2) алынып тасталды - ҚР 13.01.2014 N 159-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      3) алынып тасталды - ҚР 13.01.2014 N 159-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      4) белгіленген құзыреті шегінде өнімнің экспортын, кері экспортын, импортын, кері импортын, транзитін және Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңделуін бақылайды;

      5) өнімнің экспорты мен импортын лицензиялауды жүзеге асырады;

      6) шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен экспорттық бақылау саласындағы шараларды әзірлейді және ынтымақтастықты жүзеге асырады;

      7) Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесінің мемлекеттік органдарымен бірлесе отырып, қажет болған жағдайда өнімді тиеп жіберу алдындағы кезеңде және оның түпкілікті пайдаланылуын бақылауды жүзеге асырады;

      8) өнімді импорттаған кезде түпкі пайдаланушының сертификаты түріндегі кепілдік міндеттеме береді;

      9) өнімнің транзитіне рұқсат береді;

      10) мәлімдеушілер мен мүдделі мемлекеттік органдарға тауарларды, технологияларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді, ақпаратты өнімге жатқызу туралы қорытынды береді;

      11) өнімді Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңдеуге рұқсат береді;

      12) алып тасталды - ҚР 29.12.2014 № 269-V (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен;

      13) осы Заңда, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады;

      14) өнімнің экспорты мен импортын лицензиялау қағидаларын бекітеді;

      15) импорттаушылардың (түпкі пайдаланушылардың) кепілдік міндеттемелерін ресімдеу және олардың орындалуын тексеру қағидаларын бекітеді;

      16) өнімнің транзитіне рұқсат беру қағидаларын бекітеді;

      17) өнімді Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңдеуге рұқсат беру қағидаларын бекітеді;

      18) сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың (мәлімдеушілердің) экспорттық бақылаудың фирмаішілік жүйелеріне қойылатын біліктілік талаптарын бекітеді;

      19) өнімнің кері экспортына рұқсат беру қағидаларын бекітеді;

      20) өнімнің кері экспортына рұқсат береді.

      Ескерту. 6-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2009.07.17 № 188-IV (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-баптан қараңыз), 2010.03.19 № 258-IV, 2010.06.30 № 297-IV (2010.07.01 бастап қолданысқа енгізіледі), 2011.01.06 № 378-IV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі), 2011.07.05 № 452-IV (2011.10.13 бастап қолданысқа енгізіледі), 2012.07.10 № 36-V (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.01.2014 № 159-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 29.09.2014 № 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); 29.12.2014 № 269-V (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі); 18.03.2019 № 237-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

7-бап. Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесі мемлекеттік органдарының құзыреті

      Қазақстан Республикасы экспорттық бақылау жүйесінің мемлекеттік органдары:

      1) өнімнің Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы арқылы заңсыз өткізілуінің алдын алады және жолын кеседі;

      2) өз құзыреті шегінде өнімнің экспорты, кері экспорты, импорты, транзиті және Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңделуі мәселелерін келіседі.

      Ескерту. 7-бапқа өзгерту енгізілді - ҚР 2010.06.30 N 297-IV (2010.07.01 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

8-бап. Экспорттық бақылауға жататын өнімнің түрлері

      Экспорттық бақылануға тиіс өнімнің түрлеріне мыналар жатады:

      1) жай қару-жарақ пен әскери техника, шикізат, материалдар, арнайы жабдықтар мен технологиялар, оларды өндіруге байланысты жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер;

      2) ядролық және арнайы ядролық емес материалдар, жабдықтар, қондырғылар, технологиялар, иондық сәуле шығаратын көздер, екіұдай қолданылатын (мақсаттағы) жабдықтар және тиісті тауарлар мен технологиялар, оларды өндіруге байланысты жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер;

      3) экспорттық бақылаудың халықаралық режимдерінде белгіленетін тізімдер, тізбелер бойынша химиялық қару жасау кезінде пайдаланылуы мүмкін химикаттар, екіұдай қолданылатын (мақсаттағы) тауарлар мен технологиялар;

      4) бактериологиялық (биологиялық) және уытты қару жасау кезінде пайдаланылуы мүмкін ауру қоздырғыштар, олардың генетикалық жағынан өзгерген нысандары мен генетикалық материалдың фрагменттері, олардың тізімдерін, тізбелерін экспорттық бақылаудың халықаралық режимдері белгілейді;

      5) зымырандық техника, қозғалтқыштар, олардың компоненттері, зымырандық техника жасау кезінде қолданылатын жабдық, материалдар мен технологиялар, олардың тізімдерін, тізбелерін экспорттық бақылаудың халықаралық режимдері белгілейді;

      6) жаппай қырып-жоятын қару түрлері;

      7) ғылыми-техникалық ақпарат, көрсетілетін қызметтер және әскери мақсаттағы өнімге, екіұдай қолданылатын (мақсаттағы) тауарлар мен технологияларға байланысты зияткерлік шығармашылық қызметтің нәтижелері.

9-бап. Экспорттық бақылау және оны жүзеге асыру тәртібі

      1. Экспорттық бақылау Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қазақстан Республикасы ратификациялаған жаппай қырып-жоятын қаруды, жеткізу құралдарын және қару-жарақ пен әскери техниканың өзге де түрлерін таратпау жөніндегі Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарына сәйкес жүзеге асырылады.

      2. Өнімнің экспорты мен импорты лицензиялар негізінде жүзеге асырылады.

      3. Өнiмнiң экспорты мен импортын лицензиялау Қазақстан Республикасының рұқсаттар және хабарламалар туралы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      4. Қазақстан Республикасынан шығарылатын өнімнің кері экспорты уәкілетті мемлекеттік органның рұқсаты бойынша, кепілдік міндеттеме негізге алына отырып жүзеге асырылады.

      5. Қазақстан Республикасының аумағына әкелінген өнімнің кері экспорты өнім шығарылған елдің құзыретті органының рұқсаты бойынша жүзеге асырылады.

      6. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының немесе басқа мемлекеттердің Қазақстан Республикасы аумағында уақытша орналасқан әскери құралымдарының қаруланымында (жарақтанымында) қолданылып жүрген жарақтарды, өнімдерді жөндеу (жаңғырту) мақсатында Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы арқылы өткізу, сондай-ақ өнімді Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңдеу уәкілетті органның шешімі бойынша жүзеге асырылады.

      7. Экспорттық бақылауға жататын шикізат не өнеркәсіп өнімі үлгілерінің ең аз мөлшерін көрмелерде көрсету үшін, экспорттық бақылауға жататын, коммерциялық құндылығы жоқ осы шикізатқа не өнеркәсіп өніміне ықтимал сұранысты анықтау мақсатында зерттеулер (сертификаттау) жүргізу үшін өнімді, сондай-ақ Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарды орындау үшін халықаралық ұйымдардың инспекторлары іріктеп алатын сынамалар үлгілерін Қазақстан Республикасының аумағынан әкету лицензиясыз жүзеге асырылады.

      Мемлекеттің халықаралық міндеттемелерін орындау, сондай-ақ оқу-жаттығуларға, байқауларға, конкурстарға, көрмелерге, парадтарға, жарыстарға, демонстрациялық іс-шараларға, сынақтарға қатысу үшін Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлер мен әскери құралымдардың әдеттегі қару-жарағы мен әскери техникасын Қазақстан Республикасының аумағынан әкету (аумағына әкелу) Қазақстан Республикасының тиісті мемлекеттік органының бірінші басшысы бекітетін тізбенің негізінде лицензиясыз жүзеге асырылады.

      Қазақстан Республикасының аумағында Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері, басқа да әскерлер мен әскери құралымдар, қорғаныс өнеркәсібі және мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс саласындағы уәкілетті орган ұйымдастыратын оқу-жаттығуларды, байқауларды, конкурстарды, көрмелерді, сынақтарды, парадтарды, демонстрациялық іс-шараларды өткізу кезінде тартуға қажетті, шетелдік мемлекеттік органдарға немесе ұйымдарға тиесілі әдеттегі қару-жарақ пен әскери техниканы Қазақстан Республикасының аумағына әкелу (аумағынан әкету) Қазақстан Республикасының тиісті мемлекеттік органының бірінші басшысы бекітетін тізбенің негізінде лицензиясыз жүзеге асырылады.

      7-1. Қазақстан Республикасы ұлттық контингентінің жұмыс істеуі немесе бітімгершілік дайындықты жүргізу үшін қажетті жай қару-жарақ пен әскери техниканы Қазақстан Республикасының аумағына әкелу (аумағынан әкету) қорғаныс саласындағы уәкілетті орган беретін әскери рұқсаттамалар негізінде тыйым салулар, шектеулер, рұқсаттар немесе лицензиялар қолданылмай және кедендік баждар, салықтар және өзге де алымдар алынбай жүзеге асырылады.

      8. Өнімнің Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы арқылы өткізілуіне бақылау жасауды мемлекеттік кіріс органдары жүзеге асырады.

      9. Егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарда өзгеше көзделмесе, сыртқы экономикалық мәмілелерді жүзеге асыру кезінде мәлімдеуші келісімшарт талаптарында Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесі мемлекеттік органдарының өнімнің түпкі пайдаланылуын тексеруге қол жеткізуін қамтамасыз етуді көздеуге міндетті.

      10. Уәкілетті орган өнім шығарылған елдің құзыретті органы берген рұқсаттың дұрыстығын айқындауға құқылы.

      Ескерту. 9-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2010.06.30 N 297-IV (2010.07.01 бастап қолданысқа енгізіледі); 07.11.2014 № 248-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); 16.05.2014 № 203-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін алты ай өткен соң қолданысқа енгізіледі); 15.06.2015 № 321-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 18.03.2019 № 237-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

10-бап. Тұтастай қамтитын бақылау

      1. Тұтастай қамтитын бақылау талаптарын қамтамасыз ету мақсатында, егер сыртқы экономикалық қызметке қатысушыларға (мәлімдеушілерге) осы өнім және зияткерлік шығармашылық қызмет нәтижелері шет мемлекеттің не шетелдіктердің немесе шетелдік заңды

      тұлғалардың жаппай қырып-жоятын қару мен жеткізу құралдарын жасау мақсаттары үшін пайдаланылатыны анық белгілі болса, оларға бұл өніммен, зияткерлік шығармашылық қызмет нәтижелерімен сыртқы экономикалық мәмілелер жасасуға немесе оларға өзге де кез келген түрде қатысуға тыйым салынады.

      2. Сыртқы экономикалық қызметке қатысушылар (мәлiмдеушiлер) Қазақстан Республикасының рұқсаттар және хабарламалар туралы заңнамасында белгiленген тәртiппен осы Заңның 8-бабының қолданыс аясына жатпайтын өнiммен, зияткерлiк шығармашылық қызмет нәтижелерiмен сыртқы экономикалық мәмiлелердi жүзеге асыру үшiн уәкiлеттi мемлекеттiк органның лицензиясын:

      1) оларды Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесiнiң уәкiлеттi органы немесе өзге де мемлекеттiк органы аталған өнiм мен зияткерлiк шығармашылық қызмет нәтижелерi осы баптың 1-тармағында көрсетiлген мақсаттарда пайдаланылуы мүмкiн екендiгi туралы хабардар еткен;

      2) олардың аталған өнiм мен зияткерлiк шығармашылық қызмет нәтижелерi осы баптың 1-тармағында көрсетiлген мақсаттарда пайдаланылуы мүмкiн деп пайымдауына негiз болған жағдайларда алуға мiндеттi.

      Ескерту. 10-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 16.05.2014 № 203-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін алты ай өткен соң қолданысқа енгізіледі).

11-бап. Ұйымдардағы фирмаішілік экспорттық бақылау жүйесі

      Осы Заңда және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген экспорттық бақылау ережелерінің орындалуын қамтамасыз ету үшін жаппай қырып-жоятын қаруды, жеткізу құралдарын және қару-жарақ пен әскери техниканың өзге де түрлерін жасау кезінде пайдаланылуы мүмкін өнімге қатысты сыртқы экономикалық қызметті жүзеге асыру кезінде экспорттық бақылау ережелерін орындауды қамтамасыз ету, аталған салада құқық бұзушылықты болғызбау үшін сыртқы экономикалық қызметке қатысушылар (мәлімдеушілер) фирмаішілік экспорттық бақылау жүйелерін құрады.

12-бап. Өнімді тиеп жіберу алдындағы кезеңде және (немесе) оның түпкілікті пайдаланылуын мемлекеттік бақылау

      Өнімді тиеп жіберу алдындағы кезеңде және (немесе) оның түпкілікті пайдаланылуын мемлекеттік бақылау Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес тексеру және профилактикалық бақылау нысанында жүзеге асырылады.

      Ескерту. 12-бап жаңа редакцияда - ҚР 24.05.2018 № 156-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

13-бап. Сыртқы экономикалық мәмілелердің есебі

      1. Сыртқы экономикалық қызметке қатысушылар (мәлімдеушілер) экспорттық бақылау мақсаттары үшін өніммен сыртқы экономикалық мәмілелердің есебін жүргізуге міндетті.

      2. Өніммен, зияткерлік шығармашылық қызмет нәтижелерімен сыртқы экономикалық мәмілелерге қатысты құжаттар, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында неғұрлым ұзақ сақтау мерзімі белгіленбесе, бес жыл бойы сақталуға тиіс.

      3. Экспорттық бақылау мақсаттары үшін сыртқы экономикалық мәмілелер есебінің ережелері мен нысанын уәкілетті орган айқындайды.

14-бап. Қазақстан Республикасының экспорттық бақылауға байланысты халықаралық санкцияларға қатысуы

      Қазақстан Республикасының бір мемлекетке немесе бірқатар мемлекеттерге қатысты экспорттық бақылауға байланысты халықаралық санкцияларға қатысуы және бұл санкциялардың қолданысқа енгізілуі Біріккен Ұлттар Ұйымы немесе басқа да халықаралық ұйымдар шешімдерінің негізінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен айқындалады. Жекелеген жағдайларда мұндай санкцияларды Қазақстан Республикасы біржақты қолдана алады.

15-бап. Өнімнің экспортын, импортын, транзитін және Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңделуін шектеу

      Ескерту. 15-баптың тақырыбына өзгерту енгізілді - ҚР 2010.06.30 N 297-IV (2010.07.01 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      1. Шет мемлекеттер Қазақстан Республикасы алдында алған міндеттемелерін бұзған жағдайда, сондай-ақ Қазақстан Республикасы қатысушысы болып табылатын халықаралық ұйымдардың шешімдері бойынша өнімнің экспортына, импортына, транзитіне және Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңделуіне Қазақстан Республикасының шектеулер енгізуге, оларға эмбарго белгілеуге дейін құқығы бар.

      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын орындау мүдделерін негізге ала отырып, өнімнің экспортына, импортына, транзитіне және Қазақстан Республикасының кеден аумағынан тыс жерде өңделуіне шектеулер енгізілетін мемлекеттердің тізбесін белгілейді және жекелеген мемлекеттер мен ұйымдарға қатысты санкция туралы ақпаратты сыртқы экономикалық қызметке қатысушылар (мәлімдеушілер) назарына жыл сайын жариялап отырады.

      Ескерту. 15-бапқа өзгерту енгізілді - ҚР 2010.06.30 N 297-IV (2010.07.01 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

16-бап. Экспорттық бақылау саласындағы ақпаратты беру жөніндегі міндеттеме

      1. Уәкілетті орган Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесінің мемлекеттік органдарынан және шет мемлекеттердің органдарынан, сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардан (мәлімдеушілерден) экспорттық бақылау саласына жататын қажетті құжаттар мен ақпаратты сұратуға және алуға құқылы.

      2. Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесінің мемлекеттік органдары және қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті орган уәкілетті органнан, Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесінің басқа да мемлекеттік органдарынан және шет мемлекеттердің органдарынан, сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардан (мәлімдеушілерден) экспорттық бақылау саласына қатысты қажетті құжаттар мен ақпаратты сұратуға және алуға құқылы.

      3. Экспорттық бақылау саласындағы сыртқы экономикалық қызметке қатысушылар (мәлімдеушілер) берген құжаттар мен ақпарат тек экспорттық бақылау мақсатында ғана пайдаланылады.

      Экспорттық бақылау саласындағы сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардан (мәлімдеушілерден) алынған құжаттар мен ақпаратты қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті орган тек қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға, жаппай қырып-жою қаруын таратудың және оны қаржыландырудың алдын алуға, оған кедергі келтіруге және тоқтатуға қарсы іс-қимыл мақсатында ғана пайдаланады.

      4. Мемлекеттік құпияларды, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын құжаттар мен ақпарат, сондай-ақ сыртқы экономикалық қызметке қатысушыларға (мәлімдеушілерге) қатысты, экспорттық бақылау саласындағы құпия ақпаратты қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органның, уәкілетті орган мен Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесінің мемлекеттік органдарының лауазымды адамдарының қызметтік емес мақсаттарда жария етуіне, пайдалануына болмайды, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, оларды мемлекеттік органдарға және үшінші тұлғаларға беруге болмайды.

      5. Сыртқы экономикалық қызметке қатысушылар (мәлімдеушілер) қаржы мониторингі жөніндегі уәкілетті органның, уәкілетті орган мен Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесінің мемлекеттік органдарының талап етуі бойынша аталған органдардың осы Заңда көзделген міндеттер мен функцияларды орындауы үшін қажетті құжаттар мен ақпаратты беруге міндетті.

      Ескерту. 16-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 13.05.2020 № 325-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін алты ай өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

17-бап. Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау саласындағы халықаралық ынтымақтастығының мақсаттары мен нысандары

      1. Қазақстан Республикасы экспорттық бақылау және жаппай қырып-жоятын қаруды таратпау режимдерін күшейту саласында шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен ынтымақтастық жасайды.

      2. Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау саласындағы халықаралық ынтымақтастығы:

      1) жаппай қырып-жоятын қаруды, жеткізу құралдарын, сондай-ақ оларды жасау технологияларын таратуды болғызбау жөнінде шет мемлекеттермен бірге күш-жігерді және өзара іс-қимылды үйлестіру;

      2) халықаралық қатынастардың тұрақты және қауіпсіз жүйесін қалыптастыруға жәрдемдесу;

      3) Қазақстан Республикасының экономикасын әлемдік экономикаға тең құқықты және өзара тиімді негізде ықпалдастыру үшін қолайлы жағдайлар жасау;

      4) Қазақстан Республикасының өніммен, зияткерлік шығармашылық қызметтің нәтижелерімен, оның ішінде зияткерлік шығармашылық қызмет нәтижелеріне құқықтармен халықаралық алмасуға қатысуын жандандыру, сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың (мәлімдеушілердің) жоғары технологиялардың әлемдік нарықтарына енуі үшін мүмкіндіктерді ұлғайту;

      5) экспорттық бақылаудың халықаралық және мемлекетішілік тетіктерін жетілдіру, Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау туралы заңнамасын бұзу фактілерін және оларды бұзған тұлғаларды анықтау мақсатында жүзеге асырылады.

      3. Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау саласындағы халықаралық ынтымақтастығы Қазақстан Республикасының халықаралық экспорттық бақылау режимдеріне және халықаралық форумдарға қатысуы, шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен келіссөздер мен консультациялар жүргізу, өзара ақпарат алмасу, сондай-ақ аталған салада екіжақты және көпжақты негізде бірлескен бағдарламалар мен өзге де іс-шараларды іске асыру арқылы жүзеге асырылады.

      4. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары экспорттық бақылау саласында халықаралық ұйымдармен, шет елдердің мемлекеттік органдарымен, сондай-ақ шетелдік үкіметтік емес ұйымдармен Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен өз құзыреті шегінде өзара іс-қимылды жүзеге асырады. Қазақстан Республикасы экспорттық бақылаудың мемлекетішілік тетіктерінің тиімді жұмыс істеуіне жәрдемдесуді мақсат ететін отандық ұйымдар мен шетелдік үкіметтік емес ұйымдар арасындағы келісімшарттарды дамытуға және ақпарат алмасуға жәрдемдеседі.

18-бап. Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау туралы заңнамасын бұзғаны үшін жауаптылық

      Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау туралы заңнамасын бұзу Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жауаптылыққа әкеп соғады.

19-бап. Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесінің уәкілетті органы мен мемлекеттік органдары лауазымды тұлғаларының шешімдеріне және әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым жасау

      Қазақстан Республикасының экспорттық бақылау жүйесінің уәкілетті органы мен мемлекеттік органдары лауазымды тұлғаларының экспорттық бақылауды жүзеге асыру кезіндегі шешімдері мен әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шағым жасалуы мүмкін.

20-бап. Осы Заңды қолданысқа енгізу тәртібі

      1. Осы Заң ресми жарияланған күнінен бастап алты ай өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      2. "Экспорттық бақылау туралы" 1996 жылғы 18 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 1996 ж., N 8-9, 240-құжат; 2000 ж., N 20, 377-құжат; 2003 ж., N 18, 143-құжат; 2004 ж., N 23, 142-құжат; 2007 ж., N 2, 18-құжат) күші жойылды деп танылсын.

      Қазақстан Республикасының
Президенті

On Export Control

The Law of the Republic of Kazakhstan dated 21 July, 2007 № 300. Expired by the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 28, 2022 № 172-VII.

      Unofficial translation

      Footnote. The Law became invalid by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 12/28/2022 No. 172-VII (comes into force after sixty calendar days after the date of its first official publication).

      This Law establishes the basis and procedure of carrying out of export control of armament, military equipment, nuclear and special non- nuclear materials, military products, goods and technologies of dual application (purpose), raw materials, materials, equipment, technologies, scientific and technical information and services, related with their production and use in the interests of international and national security, and strengthening of regime of non-proliferation of mass destruction weapons.

Article 1. Basic concepts used in this Law

      The following basic concepts shall be used in this Law:

      1) goods and technologies of dual application (purpose) – an equipment, materials, raw materials, technologies, scientific and technical information, which are used for the civil purposes, but may be applied for production of armament, military equipment and ammunition, as well as mass destruction weapons and delivery vehicles;

      2) mass destruction weapons - chemical, bacteriological (biological), radiological, nuclear and toxin weapons;

      3) delivery vehicles - missiles and unmanned aerial vehicles, capable to deliver of mass destruction weapons (capable to deliver a payload of at least 500 kg to a range of 300 km or more);

      4) rights to the result of intellectual creative activity – copyright to the scientific works, programs for electronic computer, maps, plans, sketches, illustrations and three-dimensional works, related with armament, military equipment, goods and technologies of dual application (purpose) special equipment and technologies for creation of mass destruction weapons, rights to invention, useful models, industrial designs, integrated circuit topographies, rights to undisclosed information, including secrets of production of "know-how";

      5) import – import of products into the territory of the Republic of Kazakhstan;

      6) guarantee liability of importer (end- user) on the use of products in the declared purposes, on non-transfer it to other person and non-admission of it реэкспорта to the third countries without permission of authorized body;

      7) warranty obligation - official certification of the receiving country, issued by the competent authority of the receiving country, on the use of imported products for the declared purposes and prevention of their re-export to third countries without the consent of the selling country;

      8) reimport - re-importation in the unchanged state of Kazakh products, previously exported from the territory of the Republic of Kazakhstan in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      9) re-export – export of products, previously imported into the territory of the Republic of Kazakhstan, produced abroad, or export of products, produced in the Republic of Kazakhstan, from the territory of other state to the third countries;

      10) the state bodies of the Republic of Kazakhstan of system of export control – central executive bodies of the Republic of Kazakhstan, carrying out within the competence of export control, established by the Laws;

      11) products – goods, technologies, works, services, information, subject to the export control;

      12) processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan – export and use of Kazakh goods outside the territory of the Republic of Kazakhstan for the purposes of their processing and subsequent import of goods to the territory of the Republic of Kazakhstan, carrying out in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      13) nomenclature (list) of products – a list of goods, technologies, works, services and information, subject to the export control;

      14) participants of foreign economic activity (applicant) – individual or legal entity, carrying out export, re-export, import, re-import, transit and processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan’

      15) transit - transfer of products under customs control through the territory of the Republic of Kazakhstan;

      16) comprehensive control – control of products, not including to the nomenclature (list) of products;

      17) authorized body – the state body, carrying out the state regulation in the field of export control;

      18) intercompany system of export control- complex of measures of organizational, administrative, informational, and other nature, carrying out by the participants of foreign economic activity (applicants) for the purposes of observance of rules of export control;

      19) export – exportation of products from the territory of the Republic of Kazakhstan;

      20) export control – a set of measures, established by this Law and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan in the field of export control, on implementation by the state bodies of the Republic of Kazakhstan of system of export control and participants of foreign economic activity (applicants), using intercompany systems of export control, procedure of export, re-export, import, re-import, transit or processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan;

      21) nuclear and special non-nuclear materials – materials, determined as such in accordance with requirements of international regime of non-proliferation of nuclear weapons.

      Footnote. Article 1 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 30.06.2010 No. 297-IV (shall be enforced from 01.07.2010); dated 18.03.2019 № 237-VI (shall be enforced upon the expiration of twenty-one calendar days after the day of its first official publication).

Article 2. The legislation of the Republic of Kazakhstan on export control

      1. The legislation of the Republic of Kazakhstan on export control shall be based on the Constitution of the Republic of Kazakhstan, consist of this Law and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      2. If by the international treaty, ratified by the Republic of Kazakhstan, made other rules than those that contained in this Law, the rules of the international treaty shall be applied.

Article 3. the scope of application of this Law

      The effect of this Law shall be distributed to the export, re-export, import, re-import, transit and processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan, specified in Article 8 of this Law, as well as an activity of the state bodies of the Republic of Kazakhstan of system of export control, participants of foreign economic activity (applicants).

      Footnote. Article 3 as amended by the Law of the republic of Kazakhstan dated 30.06.2010 No. 297-IV (shall be enforced from 01.07.2010).

Article 4. Basic purposes and principles of export control

      1. Basic purposes of export control shall be:

      1) ensuring of national security;

      2) strengthening of regime of non-proliferation of mass destruction weapons;

      3) assistance in formation of stable and secure system of international relations;

      4) promotion of international security and stability, prevention of non-proliferation of mass destruction weapons and delivery vehicles.

      2. Basic principles of export control shall be:

      1) observance of international treaties of the Republic of Kazakhstan on non-proliferation of mass destruction weapons, delivery vehicles and other types of armament and military equipment;

      2) priority of political interests in carrying out of export control;

      3) accessibility of information on the legislation of the Republic of Kazakhstan on export control;

      4) inadmissibility of support of terrorism and extremism;

      5) correspondence of procedures and rules of export control to the generally accepted international norms and practice.

      Footnote. Article 4 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 03.11.2014 No. 244-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

Article 5. The competence of the Government of the Republic of Kazakhstan in the field of export control

      The Government of the Republic of Kazakhstan in the field of export control:

      1) develop the basic directions of the state policy in the field of export control;

      2) form the state system of export control in the Republic of Kazakhstan;

      3) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      4) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      5) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      6) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      7) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      8) approve the nomenclature (list) of products;

      9) exercise other functions, imposed on it by the Constitution, the Laws of the Republic of Kazakhstan and acts of the President of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 5 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 30.06.2010 No. 297-IV (shall be enforced from 01.07.2010); dated 05.07.2011 No. 452-IV (shall be enforced from 13.10.2011); dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

Article 6. The competence of the authorized body

      An authorized body shall:

      1) carry out implementation of the state policy in the field of export control and coordinate an activity of the state bodies of the Republic of Kazakhstan of the system of export control;

      2) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 13.01.2014 No. 159-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      3) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 13.01.2014 No. 159-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      4) control the export, re-export, import, re-import, transit and processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan within the established competence;

      5) carry out licensing of export and import of products;

      6) develop the measures and carry out cooperation in the field of export control with the foreign states and international; organizations;

      7) carry out control if it is necessary, on the pre-shipment stage and (or) end use of products together with the state bodies of the Republic of Kazakhstan of system of export control;

      8) issues a guarantee in the form of an end-user certificate when importing products;

      9) issues permits for transit of products;

      10) issue conclusions on assignment of goods, technologies, works, services, information to the products to the applicants and interested state bodies;

      11) issue permission for processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan;

      12) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.12.2014 No. 269-V (shall be enforced from 01.01.2015);

      13) exercise other powers, provided by this Law, other Laws of the Republic of Kazakhstan, acts of the President of the Republic of Kazakhstan and the Government of the Republic of Kazakhstan;

      14) approve the rules of licensing of export and import of products;

      15) approve the rules of formation of guarantee liabilities of importers (end users) and verifications of their execution;

      16) approve the rules of issuance of permissions for transit of products;

      17) approve the rules of issuance of permission for processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan;

      18) approve the qualifying requirements to the intercompany systems of export control of participants of foreign economic activity (applicants);

      19) approve the rules of issuance of permissions for re-export of products;

      20) issue permissions for re-export of products.

      Footnote. Article 6 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 17.07.2009 No. 188 (the order of enforcement see Article 2); dated 19.03.2010 No. 258-IV; dated 30.06.2010 No. 297-IV (shall be enforced from 01.07.2010); dated 06.01.2011 No. 378-IV (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 05.07.2011 No. 452-IV (shall be enforced from 13.10.2011); dated 10.07.2012 No. 36-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 13.01.2014 No. 159-V(shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 29.09.2014 No. 239-V(shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 29.12.2014 No. 269-V (shall be enforced from 01.01.2015) ; dated 18.03.2019 № 237-VI (shall be enforced upon the expiration of twenty-one calendar days after the day of its first official publication).

Article 7. The competence of the state bodies of the Republic of Kazakhstan of system of export control

      The state bodies of the Republic of Kazakhstan of system of export control:

      1) prevent and suppress illegal transfer of products through the State border of the Republic of Kazakhstan;

      2) coordinate the issues of export, re-export, import, transit and processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan within its competence.

      Footnote. Article 7 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 30.06.2010 No. 297-IV (shall be enforced from 01.07.2010).

Article 8. Types of products, subject to the export control

      The types of products, subject to the export control shall include:

      1) conventional armament and military equipment, raw materials, materials, special equipment and technologies, works and services, related with their production;

      2) nuclear and special non-nuclear materials, equipment, facilities, technologies, ionizing radiation sources, equipment and relevant goods and technologies of dual application (purpose), works and services, related with their production;

      3) chemicals, goods and technologies of dual application (purpose), which may be used upon creation of chemical weapon, according to the list, check lists, established by international regimes of export control;

      4) pathogens, genetically modified forms and fragments of genetic material that can be used upon creation of bacteriological (biological) and toxin weapon, the lists, check lists of which are established by the international regimes of export control;

      5) missilery, engines, their components, equipment, materials and technologies used upon creation of missilery, the lists, check lists of which are established by the international regimes of export control;

      6) types of mass destruction weapons;

      7) scientific and technical information, services and results of intellectual creative activity, related with products for military purposes, goods and technologies of dual application (purpose).

Article 9. Export control and procedure of its carrying out

      1. Export control shall be carried out in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan, international treaties of the Republic of Kazakhstan on non-proliferation of mass destruction weapons, delivery vehicles and other types of armament and military equipment, ratified by the Republic of Kazakhstan.

      2. Export and import of products shall be carried out on the basis of license.

      3. Licensing of export and import of products shall be carried out in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan on permissions and notifications.

      4. Re-export of products originating from the Republic of Kazakhstan is carried out by permission of the authorized body based on the warranty obligation

      5. Re-export of products, brought to the territory of the Republic of Kazakhstan shall be carried out by permission of competent body of country of origin.

      6. Transfer through the State border of the Republic of Kazakhstan for the purposes of repair (modernization) of equipment, products, being in service (equipment) with the Armed Forces of the Republic of Kazakhstan, other troops and military formations or military formations of other states, temporary located in the territory of the Republic of Kazakhstan, as well as processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan shall be carried out by decision of the authorized body.

      7. Export of products for demonstration at exhibitions, minimum number of samples of raw materials or industrial products, subject to the export control, from the territory of the Republic of Kazakhstan, for conducting of investigations (certification) for the purposes of determination of possible demand for this raw material or industrial products, subject to the export control, not having commercial value, as well as samples of tests selected by inspectors of international organizations for execution of international treaties, ratified by the Republic of Kazakhstan shall be carried out without license.

      Export from the territory of the Republic of Kazakhstan of conventional arms and military equipment of the Armed Forces of the Republic of Kazakhstan, other troops and military formations to meet the international obligations of the state, as well as participation in exercises, shows, contests, exhibitions, parades, competitions, demonstration events, tests is carried out without a license on the basis of the list approved by the first head of the relevant state body of the Republic of Kazakhstan.

      Import to (export from) the territory of the Republic of Kazakhstan of conventional arms and military equipment belonging to foreign state bodies or organizations required to be involved in the conduct of exercises, shows, contests, exhibitions, tests, parades, demonstration events organized by the Armed Forces of the Republic of Kazakhstan, other troops and military formations, the authorized body in the field of defense industry and the state defense order in the territory of the Republic of Kazakhstan, is carried out without a license on the basis of the list approved by the first head of the relevant state body of the Republic of Kazakhstan.

      7-1. Import into the territory (export from the territory) of the Republic of Kazakhstan of conventional armament and military equipment, necessary for functioning of national contingent of the Republic of Kazakhstan or conducting of peacekeeping training shall be carried out without application of prohibitions, restrictions, permits or licenses and without collection of customs duties,, taxes and other charges on the basis of military passes, issued by the authorized body in the field of defence.

      8. Control of transfer of products through the State border of the Republic of Kazakhstan shall carry out the bodies of state revenues.

      9. Upon implementation of foreign trade transactions, an applicant under conditions of contract shall be obliged to provide ensure of access of the state bodies of the Republic of Kazakhstan of the system of export control to verification of end use of products, unless otherwise provided by international treaties, ratified by the Republic of Kazakhstan.

      10. An authorized body shall have a right to determine authenticity of presented permission of competent body of country of origin of products.

      Footnote. Article 9 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 30.06.2010 No. 297-IV (shall be enforced from 01.07.2010); dated 16.05.2014 No. 203-V (shall be enforced upon expiry of six months after its first official publication); dated 07.11.2014 No. 248-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 15.06.2015 No. 321-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication) ; dated 18.03.2019 № 237-VI (shall be enforced upon the expiration of twenty-one calendar days after the day of its first official publication).

Article 10. Comprehensive control

      1. For the purposes of ensuring requirements of comprehensive control, participants of foreign economic activity (applicants) shall be prohibited conclusion of foreign trade transactions with products, results of intellectual creative activity or participate in them by any other manner in the case, if they know certainly, that this products and results of intellectual creative activity will be used by the foreign state or foreigners or foreign legal entities for the purposes of creation of mass destruction weapons and delivery vehicles.

      2. Participants of foreign economic activity (applicant) shall be obliged to obtain a license of the authorized body for implementation of foreign trade transactions with products, results of intellectual creative activity, not falling within the Article 8 of this Law in the manner established by the legislation of the Republic of Kazakhstan on permissions and notifications, in the cases, when:

      1) they were informed by the authorized body or other state body of the Republic of Kazakhstan of the system of export control that this products and results of intellectual creative activity may be used for the purposes, specified in paragraph 1 of this Article;

      2) they have the reason to suppose that this products and results of intellectual activity may be used for the purposes, specified in paragraph 1 of this Article.

      Footnote. Article 10 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 16.05.2014 No. 203-V (shall be enforced upon expiry of six months after its first official publication).

Article 11. Intercompany system of export control in the organizations

      Intercompany systems of export control shall be created by the participants of foreign economic activity (applicants) for ensuring execution of rules of export control, established by this Law and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan upon carrying out of foreign economic activity in relation of products, which may be used upon creation of mass destruction weapons, delivery vehicles and other types of armament and military equipment, prevention of infractions in the specified scope.

Article 12. State control at the pre-shipment stage and (or) end use of products

      State control at the pre-shipment stage and (or) end use of products is carried out in the form of inspection and preventive control in accordance with the Entrepreneurial Code of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 12 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 24.05.2018 No. 156-VI (shall be enforced ten calendar days after the day of its first official publication).

Article 13. Accounting of foreign trade transactions

      1. Participants of foreign economic activity (applicants) for the purposes of export control shall be obliged to maintain accounting of foreign trade transactions with products.

      2. Documents relating to the foreign trade transactions with products, results of intellectual creative activity shall be stored during five years, if longer extended storage period is not established by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      3. Rules and form of accounting of foreign trade transactions for the purposes of export control shall be determined by the authorized body.

Article 14. Participation of the Republic of Kazakhstan in the international sanctions, related with export control

      Participation of the Republic of Kazakhstan in the international sanctions, related with export control, in relation of one state or number of states and introduction of these sanctions into effect shall be determined by the legislation of the Republic of Kazakhstan on the basis of decisions of United Nations Organizations or other international organizations. In some cases such sanctions may be applied by the Republic of Kazakhstan in the unilateral procedure.

Article 15. Restriction of export, import, transit and processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan

      Footnote. The title as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 30.06.2010 No. 297-IV (shall be enforced from 01.07.2010).

      1. The Republic of Kazakhstan shall have a right to impose restrictions on export, import, transit and processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan up to embargo in relation of foreign states in the case of violation them the obligations, adopted before the Republic of Kazakhstan, as well as by the decision of international organizations, the participant of which is the Republic of Kazakhstan.

      2. The Government of the Republic of Kazakhstan on the basis of interests of ensuring of national security and execution of international treaties of the Republic of Kazakhstan shall determine the list of states, in relation of which the restriction of export, import, transit and processing of products outside the territory of the Republic of Kazakhstan is introduced and annually publish information on sanctions in relation of separate states and organizations for details of participants of foreign economic activity (applicants).

      Footnote. Article 15 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 30.06.2010 No. 297-IV (shall be enforced from 01.07.2010).

Article 16. Obligation on provision of information in the field of export control

      1. An authorized body shall have a right to request and receive the necessary documents and information, relating to the field of export control from the state bodies of the Republic of Kazakhstan of the system of export control and bodies of foreign states, participants of foreign economic activity (applicants).

      2. The state bodies of the Republic of Kazakhstan of the export control system and the authorized body for financial monitoring have the right to request and receive from the authorized body, other state bodies of the Republic of Kazakhstan of the export control system and bodies of foreign states, participants in foreign economic activity (applicants) the necessary documents and information related to the area export control.

      3. Documents and information provided by participants in foreign economic activity (applicants) in the field of export control are used solely for the purpose of export control.

      Documents and information received from participants in foreign economic activity (applicants) in the field of export control are used by the authorized body for financial monitoring solely for the purpose of countering the legalization (laundering) of proceeds from crime and the financing of terrorism, preventing, interfering and stopping the proliferation of weapons of mass destruction and its funding.

      4. Documents and information constituting state secrets, commercial and other secrets protected by law, as well as confidential information relating to participants in foreign economic activity (applicants), in the field of export control cannot be disclosed, used by officials of the authorized body for financial monitoring, the authorized body and state bodies of the Republic of Kazakhstan of the export control system for non-official purposes, as well as transferred to state bodies and third parties, with the exception of cases provided for by the laws of the Republic of Kazakhstan.

      5. Participants in foreign economic activity (applicants) are obliged, at the request of the authorized body for financial monitoring, the authorized body and state bodies of the Republic of Kazakhstan of the export control system, to provide documents and information necessary for the said bodies to perform the tasks and functions provided for by this Law.

      Footnote. Article 16 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated May 13, 2020 No. 325-VІ (shall be enforced six months after the day of its first official publication).

Article 17. Purposes and forms of international cooperation of the Republic of Kazakhstan in the field of export control

      1. The Republic of Kazakhstan shall cooperate with the foreign states and international organizations in the field of export control and strengthening of regimes of non-proliferation of mass destruction weapons.

      2. International cooperation of the Republic of Kazakhstan in the field of export control shall be carried out for the purposes of:

      1) coordination of efforts and interaction with foreign states on prevention of proliferation of mass destruction weapons, delivery vehicles, as well as technologies of their creation;

      2) assistance in formation of stable and secure system of international relations;

      3) creation of favorable conditions for integration of the economy of the Republic of Kazakhstan to the global economy on an equal and mutually beneficial basis;

      4) activation of participation of the Republic of Kazakhstan in the international product refunds, results of intellectual creative activity, as well as rights for the results of intellectual creative activity, increase opportunities for the access of participants of foreign economic activity (applicants) to the world markets of high technologies;

      5) improvement of international and intrastate mechanisms of export control, revelation of facts of violation of the legislation of the Republic of Kazakhstan on export control and persons, committed them.

      3. International cooperation of the Republic of Kazakhstan in the field of export control shall be carried out by participation of the Republic of Kazakhstan in the international regimes of export control and international forums, conduct of negotiations and consultations with foreign states and international organizations, mutual exchange of information,, as well as implementation of joint programs and other measures in the specified field on a bilateral and multilateral basis.

      4. The state bodies of the Republic of Kazakhstan shall carry out interaction in the field of export control with international organization, state bodies of foreign countries, as well as with foreign non-governmental organizations within its competence in the manner established by the legislation of the Republic of Kazakhstan. The Republic of Kazakhstan shall encourage development of contacts and exchange of information between domestic organizations and foreign non-governmental organizations, the purpose of which is assistance to the effective functioning of intrastate mechanisms of export control.

Article 18. Responsibility for violation of the legislation of the Republic of Kazakhstan on export control

      Violation of the legislation of the Republic of Kazakhstan on export control shall entail responsibility, established by the Laws of the Republic of Kazakhstan.

Article 19. Appeal of decisions and actions (omission) of civil servants of the authorized body and the state bodies of the Republic of Kazakhstan of the system of export control

      Decision and actions (omission) of civil servants of the authorized body and the state bodies of the Republic of Kazakhstan of the system of export control upon carrying out of export control may be appealed in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

Article 20. The order of enforcement of this Law

      1. This Law shall be enforced upon expiry of six months after its first official publication.

      2. Shall be deemed to have lost force the Law of the Republic of Kazakhstan dated 18 June, 1996 “On export control” (Bulletin of the Parliament of the Republic of Kazakhstan, 1996, No. 8-9, Article 240; 2000, No. 20, Article 377; 2003, No. 18, Article 143; 2004, No. 23, Article 142; 2007, No. 2, Article 18).

The President
of the Republic of Kazakhstan