Биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеу туралы

Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 15 қарашадағы № 351-IV Заңы.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы Заңның қолданысқа енгізілу тәртібін 24-баптан қараңыз.
      Қолданушылар назарына!
      Қолданушыларға ыңғайлы болуы үшін ЗҚАИ мазмұнды жасады.
      МАЗМҰНЫ

      Осы Заң биоотын өндірісі және айналымы саласында туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейді.

1-тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негізгі ұғымдар

      Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) биологиялық туынды шикізат – биологиялық туынды, оның ішінде биохимиялық құрамдас бөліктерге ыдырайтын және биоотын өндіру үшін пайдаланылатын өнімдер;

      2) биоотын – биологиялық туынды шикізатты қайта өңдеу арқылы алынған отын, оның ішінде биоэтанол;

      3) биоотын айналымы – биоотынды әкелуді (импорт) және әкетуді (экспорт) қоса алғанда, биоотынды өткізу (сату немесе беру) процестері (кезеңдері), сондай-ақ олармен байланысты құю, таңбалау, сақтау және тасымалдау процестері;

      4) биоотын айналымы саласындағы уәкілетті орган – биоотын айналымын мемлекеттік реттеу саласындағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      5) биоотынды кәдеге жарату – арналған мақсаты бойынша пайдалануға жарамсыз биоотынды және биоотын өндірісінің қосалқы өнімдерін қажетті сападағы биоотынға немесе басқа өнімге айналдыратын технологиялық өңдеу;

      6) биоотын өндіретін зауыт – шикізатты биоотын етіп қайта өңдеуге арналған мамандандырылған ғимарат;

      7) биоотын өндіру – биоотын алуды қамтамасыз ететін шикізатты қайта өңдеу жөніндегі жұмыстар кешені;

      8) биоотын өндіруші – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес биоотын өндірісін және айналымын жүзеге асыратын заңды тұлға;

      9) биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті орган – биоотын өндірісін мемлекеттік реттеу саласындағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      10) биоэтанол – биологиялық туынды шикізаттан өндірілген, міндетті түрде мұнай өнімдерімен араластыруға немесе отын құрамдастарын, октан арттырғыш қосындыларды, отын қоспаларын, эфирлерді, сондай-ақ биоотынның басқа түрін өндіру мақсатында пайдалануға немесе химиялық және онымен байланысты өнеркәсіп салаларының өнімдерін өндіру мақсатында пайдалануға арналған дегидратталған этил спирті;

      11) дегидратталған этил спирті – сусыздандыру процесінен өткізілген, құрамындағы су үлесі бір пайыздан аспайтын этил спирті;

      12) денатуратталған биоэтанол – тамақ өнімі немесе тамақ өніміне қоспа ретінде пайдалануға мүмкіндік бермейтін қасиеттер беру мақсатында химиялық заттармен араластыру процесінен өткізілген дегидратталған этил спирті;

      13) өндіріс паспорты – биоотын өндіретін зауыттың өндірістік қуаттарының көрсеткіштерін, оның негізгі сипаттамаларын көрсететін, биоотын өндірісінің технологиялық процесінің сақталуы үшін қолда бар жабдықтардың пайдаланылуын регламенттейтін, белгіленген нысандағы құжат;

      14) тамақ шикізаты – тамақ өнімдерін және биоотынды өндіру үшін жарамды биологиялық туынды шикізат түрі;

      15) тауарларға ілеспе жүкқұжат – биоотынды босату мен қабылдау жөніндегі операцияларды ресімдеу үшін қажетті біріздендірілген құжат.

      Ескерту. 1-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 28.10.2019 № 268-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 05.01.2021 № 407-VI (01.01.2020 бастап қолданысқа енгізіледі); 10.10.2022 № 144-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

2-бап. Биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеу туралы Қазақстан Республикасының заңнамасы

      1. Биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеу туралы Қазақстан Республикасының заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінен тұрады.

      2. Егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шартта осы Заңда көзделгендегіден өзгеше ережелер белгіленсе, онда халықаралық шарттың ережелері қолданылады.

2-тарау. БИООТЫН ӨНДІРІСІН ЖӘНЕ АЙНАЛЫМЫН МЕМЛЕКЕТТІК РЕТТЕУ ЖӘНЕ ҚОЛДАУ

3-бап. Биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеу

      1. Биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеуді биоотын өндірісі мен айналымы саласындағы уәкілетті органдар және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары жүзеге асырады.

      Өзге мемлекеттік органдар биоотын өндірісінің және (немесе) айналымының осы Заңда көзделген жекелеген мәселелерін өзге де заңдарда, Қазақстан Республикасы Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде белгіленген өз құзыреті шегінде реттейді.

      2. Биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеудің негізгі міндеттері:

      1) ластағыш заттардың атмосфераға шығарылу деңгейін азайту;

      2) биоотын өндірісін және айналымын дамыту;

      3) биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеу туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын қамтамасыз ету болып табылады.

      3. Биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеу:

      1) биоотын өндірісі бойынша өндірістік қуаттардың шекті көлемдерін айқындауды;

      2) биоотын өндірісі және айналымы саласында мемлекеттік бақылауды жүзеге асыруды;

      3) азық-түлік қауіпсіздігіне қатер төнген жағдайда кейіннен биоотын етіп қайта өңдеу үшін пайдаланатын тамақ шикізатына квоталарды белгілеуді қамтиды.

      Ескерту. 3-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 29.09.2014 N 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); 10.10.2022 № 144-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 19.04.2023 № 223-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

4-бап. Биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік қолдау

      Биоотын нарығын дамытуды қамтамасыз ету мақсатында мемлекет биоотын өндірісін және айналымын биоотын нарығын дамытудың басым бағыттарын зерделеу жөніндегі зерттеулерді қаржыландыру арқылы қолдауды жүзеге асырады.

5-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің құзыреті

      Алып тасталды - ҚР 29.09.2014 N 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңымен.

6-бап. Биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органның құзыреті

      Биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті орган:

      1) алып тасталды - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi);

      1-1) биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеу және қолдау саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастырады және іске асырады;

      2) өз құзыреті шегінде биоотын өндірісін мемлекеттік реттеу саласындағы нормативтік құқықтық актілерді әзірлейді және бекітеді;

      3) алып тасталды - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi);

      4) өндіріс паспортын бекіту үшін қажетті мәліметтер тізбесін әзірлейді және бекітеді;

      5) алынып тасталды - ҚР 13.01.2014 N 159-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      6) техникалық регламенттерді әзірлейді;

      7) алып тасталды - ҚР 2012.07.10 № 36-V (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен;

      8) алып тасталды - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi);

      9) алынып тасталды - ҚР 13.01.2014 N 159-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      10) алып тасталды - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi);

      11) биоотын өндірісінің көлемі туралы ақпараттың автоматтандырылған түрде берілуін қамтамасыз ететін есептегіш бақылау аспаптарын қолдану қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      12) азық-түлік қауіпсіздігі қатері болған жағдайда, биоотынды кейіннен өңдеу үшін пайдаланылатын тамақ шикізатына квота белгілеу тәртібін әзірлейді және бекітеді;

      13) алып тасталды - ҚР 29.12.2014 № 269-V (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен;

      13-1) биоотын өндірісі бойынша өндірістік қуаттардың шекті көлемдерін айқындайды;

      13-2) биоотын өндірушілердің биоотын өндірісінің мониторингін жүзеге асыру үшін қажетті есептердің нысандары мен оларды облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органына ұсыну тәртібін бекітеді;

      13-3) алып тасталды - ҚР 28.10.2019 № 268-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      14) осы Заңда, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Ескерту. 6-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2011.01.06 № 378-IV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі), 2012.07.10 № 36-V (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.01.2014 N 159-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 29.09.2014 N 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); 29.12.2014 № 269-V (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі); 28.10.2019 № 268-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 19.04.2023 № 223-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

7-бап. Биоотын айналымы саласындағы уәкілетті органның құзыреті

      Биоотын айналымы саласындағы уәкілетті орган:

      1) өз құзыреті шегінде биоотын айналымын мемлекеттік реттеу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асырады;

      2) өз құзыреті шегінде биоотын айналымын мемлекеттік реттеу саласындағы нормативтік құқықтық актілерді әзірлейді және бекітеді;

      3) биоотын айналымына камералдық бақылауды жүзеге асырады;

      4) биоотын айналымы бойынша декларациялардың нысанын, оларды ұсыну тәртібі мен мерзімдерін әзірлейді және бекітеді;

      5) хабарлама нысанын әзірлейді және бекітеді;

      6) биоотын айналымы саласында мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады;

      7) алып тасталды – ҚР 05.01.2021 № 407-VI (01.01.2020 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен;

      8) алып тасталды - ҚР 29.12.2014 № 269-V (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен;

      9) осы Заңда, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Ескерту. 7-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 2011.01.06 № 378-IV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі), 2012.07.10 № 36-V (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі), 2012.12.26 № 61-V (2013.01.01 бастап қолданысқа енгізіледі); 29.09.2014 N 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); 29.12.2014 № 269-V (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі); 05.01.2021 № 407-VI (01.01.2020 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

7-1-бап. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарының құзыреті

      Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органы:

      1) биоотын өндірісін мемлекеттік реттеу саласындағы мемлекеттік саясатты өз құзыреті шегінде іске асырады;

      2) биоотын өндірісі саласында мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады;

      3) алып тасталды - ҚР 28.10.2019 № 268-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      4) биоотын өндірісінің мониторингін жүргізеді;

      5) биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органға биоотын өндірісі бойынша өндірістік қуаттардың шекті көлемдерін айқындау жөнінде ұсыныстар енгізеді.

      Ескерту. 2-тарау 7-1-баппен толықтырылды - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); өзгеріс енгізілді - ҚР 28.10.2019 № 268-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

8-бап. Биоотын өндірісін ұйымдастыру

      Ескерту. 8-бап алып тасталды - ҚР 2012.07.10 № 36-V (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

9-бап. Биоотын өндірісінің және айналымының шарттары

      1. Биоотын өндірісі:

      1) өндіріс паспорты және биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органға, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органына биоотын өндірісінің көлемі туралы ақпараттың автоматтандырылған түрде берілуін қамтамасыз ететін есепке алатын бақылау аспаптары болғанда;

      2) биоотын өндірушінің жеке меншік құқығындағы немесе өзге де заттай құқығындағы биоотын өндіретін зауытта жүзеге асырылады.

      2. Биоотынды өткізу тауарларға ілеспе жүкқұжаттарды ресімдей отырып жүзеге асырылуға тиіс.

      3. Биоотынды тасымалдауға оның бүкіл жүру жолында тауарларға ілеспе жүкқұжаттар болған кезде жол беріледі.

      4. Биоотынды сақтау биоотын өндірушілердің және құрамында биоотын бар мұнай өнімдерін өндірушілердің, химиялық және онымен байланысты өнеркәсіп салаларының өнімдерін өндірушілердің меншік құқығына немесе өзге де заттай құқығына жататын үй-жайларда жүзеге асырылады.

      Ескерту. 9-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 28.10.2019 № 268-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 05.01.2021 № 407-VI (01.01.2020 бастап қолданысқа енгізіледі); 10.10.2022 № 144-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

10-бап. Биоотын өндірушінің және құрамында биоотын бар мұнай өнімдерін өндірушінің құқықтары мен міндеттері

      1. Биоотын өндіруші және құрамында биоотын бар мұнай өнімдерін өндіруші:

      1) өндіретін өнімін дербес, оның ішінде экспортқа өткізуге;

      2) биоотын нарығын дамытуға бағытталған мемлекеттік қолдауға ие болуға;

      3) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес өзге де құқықтарды иеленуге құқылы.

      2. Биоотын өндіруші:

      1) биоотын өндірісі мониторингін жүзеге асыру үшін қажетті есептерді облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органына табыс етуге;

      2) өндірілген биоотынның әрбір партиясының Қазақстан Республикасының техникалық реттеу саласындағы заңнамасына сәйкес белгіленген талаптарға сәйкестігін растауды қамтамасыз етуге;

      3) биоотын құрамына сәйкес келмеген жағдайда оны кәдеге жаратуды (жоюды) жүргізуге;

      4) биоотын айналымы саласындағы уәкілетті орган белгілеген нысанға, тәртіпке және мерзімге сәйкес биоотын айналымы бойынша декларацияларды биоотын айналымы саласындағы уәкілетті органға табыс етуге;

      5) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде (Салық кодексі) белгіленген тәртіппен тауарларға ілеспе жүкқұжаттарды ресімдеуге және биоотын айналымы саласындағы уәкілетті органға ұсынуға;

      6) осы Заңның 3-тарауында белгіленген, биоотынға және оның өмірлік циклінің процестеріне қойылатын жалпы қауіпсіздік талаптарын сақтауға;

      7) биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті орган белгіленген тәртіппен өндіріс паспортын әзірлеуге және бекітуге;

      8) өндіріс паспортында көрсетілген мерзімге сәйкес жөндеу және қалпына келтіру жұмыстарын жүргізуге;

      9) биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті орган айқындаған тәртіппен биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органға, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органына биоотын өндірісінің көлемі туралы ақпараттың автоматтандырылған түрде берілуін қамтамасыз ететін есепке алатын бақылау аспаптарын орнатуға міндетті.

      3. Құрамында биоотыны бар мұнай өнімдерін өндіруші биоотын айналымы саласындағы уәкілетті орган бекіткен тәртіпке, нысанға және мерзімге сәйкес:

      1) биоотын айналымы бойынша декларацияларды тапсыруға;

      2) биоотын айналымы кезінде тауарларға ілеспе жүкқұжаттарды ресімдеуге және ұсынуға міндетті.

      Ескерту. 10-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 28.10.2019 № 268-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 05.01.2021 № 407-VI (01.01.2020 бастап қолданысқа енгізіледі); 10.10.2022 № 144-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

11-бап. Биоотын өндірісі және айналымы саласындағы шектеулер

      1. Биоотын өндірісі және айналымы кезінде мыналарға:

      1) биоотын етіп кейіннен өңдеу үшін тамақ шикізатын биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті орган белгілеген квотадан асатын көлемде пайдалануға;

      2) 1 және 2-сыныпты бидайды тамақ шикізаты ретінде пайдалануға;

      3) құрамына сәйкес келмейтін биоотынды өткізуді жүзеге асыруға;

      4) денатуратталмаған биоэтанолды, оны биоотын өндіретін зауытқа немесе отын құрамдастарын, октан арттырғыш қосындыларды, отын қоспаларын, эфирлерді өндіретін кәсіпорынға жеткізу үшін немесе биоотынның басқа түрлеріне қайта өңдеу үшін мұнай өңдеу зауытына жеткізу жағдайларын қоспағанда, айналымға шығаруға;

      5) алкогольді өнімдер шығаруға және айналымын жүзеге асыруға;

      6) қайта өңдеуге генетикалық түрлендірілген көз (объект) болып табылатын немесе генетикалық түрлендірілген көздерді (объектілерді) құрайтын шикізатты олардың қауіпсіздігін ғылыми негіздемелік растаусыз және мемлекеттік тіркеуден өтпей қабылдауға;

      7) биоотын өндіретін бір зауытта екі және одан да көп биоотын өндірушілердің биоотын өндіруін жүзеге асыруына;

      8) биоотын өндірісінің паспортынсыз, оның көлемін есепке алуды бақылау аспаптарынсыз не олардың бұзылып тұрған уақытында биоотын өндірісін жүзеге асыруға;

      9) егер осы Заңда өзгеше көзделмесе, тиісті құжаттары болған кезде биоотын экспортын қоспағанда, биоотын өндіруді және (немесе) мұнай өнімдерін компаундирлеуді және (немесе) химиялық және онымен байланысты өнеркәсіп салаларының өнімдерін өндіруді жүзеге асырмайтын тұлғаларға биоотынды өткізуге;

      10) тиісті құжаттары бар кезде биоотынды экспорттауды қоспағанда, өндірілген биоотынды биоотын нарығының қатысушылары мен химиялық және онымен байланысты өнеркәсіп салаларының өнімдерін өндірушілер болып табылмайтын тұлғаларға оны сақтау үшін беруге;

      11) биоотынды тауарларға ілеспе жүкқұжаттарды ресімдемей өткізуге тыйым салынады.

      2. Тиісті құжаттары бар кезде биоотынды экспорттауды қоспағанда, биоотын өндіруді және (немесе) мұнай өнімдерін компаундирлеуді және (немесе) химиялық және онымен байланысты өнеркәсіп салаларының өнімдерін өндіруді жүзеге асырмайтын тұлғаларға биоотынды сақтауға тыйым салынады.

      Ескерту. 11-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 29.09.2014 N 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); 28.10.2019 № 268-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 05.01.2021 № 407-VI (01.01.2020 бастап қолданысқа енгізіледі); 10.10.2022 № 144-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

3-тарау. БИООТЫНҒА ЖӘНЕ ОНЫҢ ӨМІРЛІК ЦИКЛІНІҢ ПРОЦЕСТЕРІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ЖАЛПЫ ҚАУІПСІЗДІК ТАЛАПТАРЫ

12-бап. Техникалық реттеу объектілері

      Биоотын және оның өмірлік циклінің процестері техникалық реттеу объектілері болып табылады.

13-бап. Биоотынның сәйкестігін растау

      Биоотынның Қазақстан Республикасының техникалық реттеу саласындағы заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкестігін растау Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

      Ескерту. 13-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 28.10.2019 № 268-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

14-бап. Биоотынның қауіпсіздігі мен сапасы туралы ақпаратқа қойылатын талаптар

      Тұтынушылардың биоотынның қауіпсіздігі мен сапасына қатысты жаңылысуына әкеп соқтыратын іс-әрекеттердің алдын алу мақсатында биоотын өндірушілер сатып алушыларға және тұтынушыларға Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен биоотынның қауіпсіздігі мен сапасының көрсеткіштері туралы толық және дұрыс ақпарат береді.

15-бап. Биоотынға және оның өмірлік циклінің процестеріне қойылатын қауіпсіздік талаптары

      Биоотын және оның өмірлік циклінің процестері адамның өмірі мен денсаулығы және қоршаған ортаны қорғау үшін қауіпсіз болуға, Қазақстан Республикасының техникалық реттеу саласындағы заңнамасында белгіленген талаптарға сай келуге тиіс.

      Ескерту. 15-бап жаңа редакцияда - ҚР 28.10.2019 № 268-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

16-бап. Биоотынды сақтау кезіндегі қауіпсіздік талаптары

      1. Биоотынды сақтау Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қауіпсіздік талаптарына сай келетін арнайы қойма үй-жайларында жүзеге асырылады.

      2. Биоотынды сақтау кезіндегі қауіпсіздік талаптары тәуекелдерге қарай Қазақстан Республикасының техникалық реттеу саласындағы заңнамасына сәйкес белгіленеді.

      Ескерту. 16-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 28.10.2019 № 268-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

17-бап. Биоотынды тасымалдау кезіндегі қауіпсіздік талаптары

      1. Биоотынды арнайы жабдықталған және қауіпті жүктерді тасымалдауға қойылатын талаптарға әрі техникалық пайдалану қағидаларына сәйкес жүк тасымалдауға рұқсат етілген көлікпен тасымалдауға жол беріледі.

      2. Биоотынды тасымалдауға қатысты құжаттар қауіпті жүктерді тасымалдауға арналған әрбір көлік түрі үшін Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкес келуге тиіс.

      3. Биоотынды тасымалдау биоотынның қауіпсіздігін, сапасын және сақталуын қамтамасыз етуге тиіс.

18-бап. Биоотынды кәдеге жарату және жою кезіндегі қауіпсіздік талаптары

      Зертханалық зерттеу нәтижелері бойынша мақсатына қарай пайдалануға жарамсыз деп танылған биоотынға Қазақстан Республикасының техникалық реттеу саласындағы заңнамасына сәйкес одан әрі пайдалану немесе жою (кәдеге жарату) тұрғысында сараптама жасалуға тиіс.

      Ескерту. 18-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 28.10.2019 № 268-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

4-тарау. БИООТЫН ӨНДІРІСІ ЖӘНЕ АЙНАЛЫМЫ САЛАСЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК БАҚЫЛАУ

19-бап. Биоотын өндірісі және айналымы саласындағы мемлекеттік бақылау

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      1-тармаққа өзгеріс енгізу көзделген – ҚР 06.04.2024 № 71-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      1. Биоотын өндірісі және айналымы саласындағы мемлекеттік бақылау Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес тексеру және профилактикалық бақылау нысанында жүзеге асырылады.

      2. Биоотын өндірісі және айналымы саласында сол сияқты камералдық бақылау жүзеге асырылады.

      Ескерту. 19-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2011.01.06 № 378-IV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 29.10.2015 № 376-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 24.05.2018 № 156-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

20-бап. Биоотын өндірісі саласындағы камералдық бақылау

      Биоотын өндірісі саласындағы камералдық бақылауды биоотын өндірушілер ұсынатын ведомстволық есептілікті, тексеру парақтарын, тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін, бақылау аспаптарының көрсеткіштерін зерделеу және талдау негізінде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органы жүзеге асырады.

      Ескерту. 20-бап жаңа редакцияда - ҚР 29.09.2014 N 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

21-бап. Биоотын айналымы саласындағы камералдық бақылау

      Биоотын айналымы саласындағы камералдық бақылауды биоотын нарығына қатысушылар табыс ететін биоотын айналымы жөніндегі декларацияларды, тауарларға ілеспе жүкқұжаттарды зерделеу және талдау негізінде биоотын айналымы саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.

      Ескерту. 21-бапқа өзгеріс енгізілді – ҚР 05.01.2021 № 407-VI (01.01.2020 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

22-бап. Биоотын өндірісі және айналымы саласында камералдық бақылауды жүргізу тәртібі

      1. Бұзушылықтар анықталған (биоотын нарығына қатысушылар осы Заңның 20 және 21-баптарында көрсетілген құжаттарды ұсынбаған не оларды зерделеу және талдау кезінде бұзушылықтар анықталған) жағдайларда, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органы, биоотын айналымы саласындағы уәкілетті орган мұндай бұзушылық анықталған кезден бастап бес жұмыс күні ішінде биоотын нарығына қатысушыға хабарламаны табыс етеді.

      2. Почта бойынша хабарламасы бар тапсырыс хатпен не хабарларды кепілді жеткізуді қамтамасыз ететін электрондық байланыс арналары арқылы жіберілген электронды түрдегі хабарлама почта немесе өзге байланыс ұйымынан жауап алған күннен бастап не хабарламаны электронды түрде жіберген күннен бастап бес жұмыс күні өткеннен кейін тапсырылды деп есептеледі.

      Камералдық бақылау нәтижесі бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны орындау оны тапсырған (алған) күннен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде жүзеге асырылады.

      Ескерту. 22-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 29.09.2014 N 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); 10.10.2022 № 144-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

5-тарау. ҚОРЫТЫНДЫ ЕРЕЖЕЛЕР

23-бап. Қазақстан Республикасының биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеу туралы заңнамасын бұзғаны үшін жауаптылық

      Қазақстан Республикасының биоотын өндірісін және айналымын мемлекеттік реттеу туралы заңнамасын бұзу Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жауаптылыққа әкеп соғады.

24-бап. Осы Заңды қолданысқа енгізу тәртібі

      Осы Заң алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Президенті
Н. Назарбаев

On State Regulation of Manufacturing and Turnover of Biofuel

The Law of the Republic of Kazakhstan dated 15 November, 2010 No. 351-IV.

      Unofficial translation

      This Law regulates social relations arising in the sphere of manufacturing and turnover of biofuel.

Chapter 1. GENERAL PROVISIONS

Article 1.The basic definitions used in this Law

      The following basic definitions shall be used in this Law:

      1) biologically sourced raw materials - the biologically sourced products, including those, that break into biochemical elements and used for biofuel manufacturing;

      2) biofuel - fuel produced from the biologically sourced raw materials;

      3) turnover of biofuel - processes (stages) of selling (trading or delivery) biofuel, including coming-in (import) or coming-out (export) of biofuel, as well asrelatedprocesses of spreading, marking, storage and transportation;

      4) theauthorised bodyin the field of turnover of biofuel -a state body that carries out administrationin the field of state regulation of turnover of biofuel;

      5) recycling of biofuel - processing treatment of biofuelthat is worthless for intended use and of by-products of biofuel manufacturing into biofuel of program quality or other products;

      6) production of tobacco products - a set of technological processes that ensure the manufacture of tobacco products that comply with standardization documents;

      7) manufacturing ofbiofuel -a set of operations on processing of raw materials that ensure the biofuel production;

      8) abiofuel manufacturer -a legal entity that carries out manufacturingand turnover of biofuel in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      9) theauthorised bodyin the field of biofuel manufacturing -astatebody that carries out administrationin the field of state regulation of biofuel manufacturing;

      10) bioethanol - dehydrated ethyl alcohol obtained from raw materials of biological origin, produced for compulsory blending with petroleum products or for use in the production of fuel components, octane enhancers, fuel additives, esters, and other types of biofuel, or for purposes of production of chemical and related industries;

      11) dehydrated ethyl alcohol - ethyl alcohol that was subject to dehydration process, water share of which is no more than one percent;

      12) denaturated bioethanol - dehydrated ethyl alcohol that was subject toprocess of mixing with chemical substances in order togive the properties prohibiting the use as food product or additives to food product;

      13) amanufacture passport -a document on the duly form that reflects capacity indicators of a biofuel manufacturing plant, its basic characteristics, and that regulates the use of available equipment for compliance with the technological process of biofuel manufacturing;

      14) food raw materials-a type of biologically sourced raw materialssuitable for manufacturing of food products and biofuel;

      15) an accompanying waybill for goods - a unified document required for registration of operations for the release and receipt of biofuels.

      Footnote. Article 1 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication); dated 05.01.2021 No. 407-VI (shall be enforced from 01.01.2020); No. 144-VII of 10.10.2022 (shall enter into force sixty calendar days after the date of its first official publication).

Article 2. Legislation of the Republic of Kazakhstan on state regulation of manufacturing and turnover of biofuel

      1. The legislation of the Republic of Kazakhstan on state regulation of manufacturing and turnover of biofuel is based on the Constitution of the Republic of Kazakhstan and consists of this Law and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      2. If international treaty ratified by the Republic of Kazakhstan establishes the rules other than thoseprovided by this Law, then the rules of international treaties shall be applied.

Chapter 2. STATE REGULATION AND SUPPORT OF MANUFACTURING AND TURNOVER OF BIOFUEL

Article 3. State regulation of manufacturing and turnover of biofuel

      1. Production and turnover of biofuels shall be regulated by the authorised bodies in the field of production and turnover of biofuels and local executive bodies of oblasts, cities of national importance and the capital city.

      Within the competence established by other laws, acts of the President of the Republic of Kazakhstan and the Government of the Republic of Kazakhstan, other public authorities shall regulate certain issues of production and (or) turnover of biofuels stipulated herein.

      2. Main objectives of state regulation of manufacturing and turnover of biofuel shall be:

      1) reduction of pollution emissions into atmosphere;

      2) development of manufacturing and turnover of biofuel;

      3) enforcement of legislation of the Republic of Kazakhstan on state regulation of manufacturing and turnover of biofuel.

      3. State regulation of manufacturing and turnover of biofuel shall include:

      1) defining the limiting volumes of manufacturing capacities on biofuel manufacturing;

      2) state control in the field of manufacturing and turnover of biofuel;

      3) fixingup quotas on food raw materials used for the further processing into biofuelin case of food safety hazard.

      Footnote. Article 3 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); No. 144-VII of 10.10.2022 (shall be brought into force sixty calendar days after the date of its first official publication); No. 223-VII of 19.04.2023 (shall become effective ten calendar days after the date of its first official publication).

Article 4.State support of manufacturing and turnover of biofuel

      The state provides support to manufacturing and turnover of biofuel by financing researches on priority directions of development of the biofuel market in order to ensure development ofthe biofuel market.

Article 5.Competence of the Government of the Republic of Kazakhstan

      Footnote. Article 5 is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

Article 6.Competence of the authorised bodyin the field of biofuel manufacturing

      The authorised bodyin the field of biofuel manufacturing shall:

      1) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      1-1) develop and implement the state policy in the field of state regulation and support of biofuel production and turnover;

      2) on equipment that meets the requirements established by standardization documents;

      3) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      4) develop and approvethe list of required information for approval of a manufacture passport;

      5) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 13.01.2014 No. 159-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      6) develop technical regulations;

      7) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 10.07.2012 No. 36-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      8) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);
      9) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 13.01.2014 No. 159-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication)
      10) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      11) develop and approve the rules onapplication of control metering instruments that provideautomated information transmission aboutthe volumes of biofuel manufacturing;

      12) develop and approve the procedure for establishing quotas for food raw materials used for subsequent processing into biofuel in case of a threat to food security;

      13) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.12.2014 No. 269-V (shall be enforced from 01.01.2015);

      13-1) determine the limit volumes of production capacities for production of biofuel;

      13-2) approves the forms and procedure for submitting reports by biofuel producers to the local executive body of the region, city of republican significance and the capital, necessary to monitor biofuel production;

      13-3) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication);

      14) carry out the other powers provided by this Law, other Laws of the Republic of Kazakhstan, acts of the President of the Republic of Kazakhstan and Government of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 6 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 06.01.2011 No. 378-IV (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 10.07.2012 No. 36-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 13.01.2014 No. 159-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 29.09.2014 No. 239-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 29.12.2014 No. 269-V (shall be enforced from 01.01.2015) ); dated 05.10.2018 No. 184-VI (shall be enforced upon expiry of six months after the day of its first official publication); dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication); No. 223-VII of 19.04.2023 (shall be put into effect ten calendar days after the date of its first official publication).

Article 7.Competence of the authorised bodyin the field of turnover of biofuel

      The authorised bodyin the field of turnover of biofuel shall:

      1) implementa state policy in the field of state regulation of turnover of biofuel within its competence;

      2) develop and approvewithin its competence the regulatory legal acts in the field of state regulation of turnover of biofuel;

      3) carry out an in-house audit of turnover of biofuel;

      4) develop and approve the form, procedure and deadlines for submission of declarations on turnover of biofuel;

      5) develop and approvethe form of notifications;

      6) carry out a state control in the field of turnover of biofuel;

      7) excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 05.01.2021 No. 407-VI (shall be enforced from 01.01.2020);
      8) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.12.2014 No. 269-V (shall be enforced from 01.01.2015);

      9) carry out the other powers provided by this Law, other Laws of the Republic of Kazakhstan, acts of the President of the Republic of Kazakhstan and Government of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 7 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 06.01.2011 No. 378-IV (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 10.07.2012 No. 36-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 26.12.2012 No. 61-V (shall be enforced from 01.01.2013); dated 29.09.2014 No. 239-V(shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 29.12.2014 No. 269-V (shall be enforced from 01.01.2015); dated 05.01.2021 No. 407-VI (shall be enforced from 01.01.2020).

Article 7-1. Competence of local executive authorities of regions, cities of republican significance and capital

      The local executive authority of region, city of republican significance and capital shall:

      1) implement state policy for state regulation for production of biofuel within its competence;

      2) exercise state control for production of biofuel;

      3) is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication);

      4) monitor the production of biofuels;

      5) make proposals to the authorized agency for production of biofuel to determine the limit volumes of production capacities for production of biofuel.
      Footnote. Chapter 2 is supplemented by Article 7-1 in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V(shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Article 8. Organisation of biofuel manufacturing

      Footnote. Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 10.07.2012 No. 36-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

Article 9. Conditions of manufacturing and turnover of biofuel

      1. Biofuel manufacturing shall be carried out:

      1) if there is a production passport and controlling metering devices ensuring automated transfer of information on biofuel production volumes to the competent authority in the field of biofuel production, to the local executive body of the region, city of national importance and the capital;

      2) inthe biofuel manufacturing plant thatis owned by biofuel manufacturer as property or having other property rights.

      2. The sale of biofuels must be carried out with the issuance of shipping invoices for goods.

      3. Transportation of biofuel is allowed if there are accompanying waybills for goods along the entire route.

      4. Biofuel shall be stored in premises belonging to biofuel producers and producers of petroleum products containing biofuel, producers of products of chemical and related industries by virtue of ownership or other proprietary right.

      Footnote. Article 9 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication); dated 05.01.2021 No. 407-VI (shall be enforced from 01.01.2020); No. 144-VII of 10.10.2022 (shall be promulgated sixty calendar days after the date of its first official publication).

Article 10.Rights and obligations of a biofuel manufacturer andmanufacturer of oil products withbiofuel content

      1. A biofuel manufacturer andmanufacturer of oil productswithbiofuel content shall have the right to:

      1) sell the manufactured products in his discretion, including for export;

      2) receive a state support aimed at development of the biofuel market;

      3) have the other rights in accordance with the Laws of the Republic of Kazakhstan.

      2. A biofuel manufacturer shall:

      1) to submit to the local executive body of the region, the city of republican significance and the capital the reports necessary to monitor biofuel production;

      2) to ensure the confirmation of the compliance of each batch of produced biofuel with the requirements established in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan in the field of technical regulation;

      3) to utilize (destroy) biofuel in case of its non-compliance with the composition;

      4) submit declarations on turnover of biofuel to the authorised body in the field of turnover of biofuel in accordance with a form, procedure and deadlinesestablishedby the authorised bodyin the field of turnover of biofuel;

      5) draw up and submit to the authorized body in the field of biofuel turnover accompanying invoices for goods in the manner prescribed by the Code of the Republic of Kazakhstan "On taxes and other obligatory payments to the budget" (Tax Code);

      6) comply with general safety requirements related to biofuel and processes of its life cycle, establishedby Chapter 3 of this Law;

      7) develop and approvea manufacture passport according to the procedure provided for by the authorised bodyin the field of biofuel manufacturing;

      8) conduct repair and reclamation work in accordance with the deadlinesspecified in a manufacture passport;

      9) install control metering devices ensuring the automated transfer of information on biofuel production volumes to the competent authority in the field of biofuel production, the local executive body of the region, the city of national importance and the capital according to the procedure established by the competent authority in the field of biofuel production.

      3. According to the procedure, on form and within deadlinesestablishedby theauthorised bodyin the field of turnover of biofuel, a manufacturer of oil product with biofuel content shall:

      1) submit declarations on turnover of biofuel;

      2) draw up and submit accompanying waybills for goods in the circulation of biofuels .

      Footnote. Article 10 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication); dated 05.01.2021 No. 407-VI (shall be enforced from 01.01.2020); No. 144-VII of 10.10.2022 (shall come into effect sixty calendar days after the date of its first official publication).

Article 11. Restrictions in the field of manufacturing and turnover of biofuel

      1. During manufacturing and turnover of biofuel it shall be prohibited:

      1) to use food raw materials for the further processing into biofuel in the volume that exceed the quota established by the authorized agency for production of biofuel;

      2) to use a grain of the 1 and 2 class as food raw materials;

      3) to sell biofuels that do not correspond to the composition;

      4) to circulate the undenatured bioethanol, except for the cases of its delivery to a biofuel plant or oil refinery for delivery to an enterprise for production of fuel components, octane-enhancing additives, fuel additives, ethers or for processing into other types of biofuel;

      5) to conduct and carry out turnover of alcoholic products;

      6) to receive for processing raw materials that are the genetically modified source (object) or contain genetically modified sources (objects) without scientifically grounded confirmation of their safety and their state registration;

      7) to carry out biofuel manufacturing by two or more biofuel manufacturers at the same biofuel manufacturing plant;

      8) to carry out biofuel manufacturing without manufacture passport, control metering instruments of the volumes of biofuel manufacturing or during their malfunctions;

      9) to sell biofuels to persons who do not produce biofuels and/or compound petroleum products and (or) manufacture chemical and related products, excluding the export of biofuels with the relevant documents, if not provided otherwise herein;

      10) to sell the biofuel produced for storage to non-biofuel market participants and producers of chemical and related industries excluding the export of biofuel provided the relevant documents are available;

      11) to sell biofuels without issuing accompanying consignment notes.

      2. Persons not engaged in the production of biofuels and/or the compounding of petroleum products and/or the production of chemical and related products shall be prohibited from storing biofuels, except for the export of biofuels provided that the relevant documents are available.

      Footnote. Article 11 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V(shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication); dated 05.01.2021 No. 407-VI (shall be enforced from 01.01.2020); No. 144-VII of 10.10.2022 (shall become effective sixty calendar days after the date of its first official publication).

Chapter 3. GENERAL SAFETY REQUIREMENTS TO BIOFUEL AND PROCESSES OF ITS LIFE CYCLE

Article 12.The subject matter of technical regulation

      Biofuel and processes of its life cycle shall be subject matter of technical regulation.

Article 13. Confirmation of biofuel conformity

      Confirmation of the compliance of biofuels with the requirements established by the legislation of the Republic of Kazakhstan in the field of technical regulation is carried out in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 13 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Article 14.Requirements to information on a safety andquality of biofuel

      Biofuel manufacturers shall according to the procedure provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan provide full and accurate information on indicators of safety and quality of biofuel to customers and consumers, in order to prevent the actionsthatmisleadconsumers in respect of safety and quality of biofuel.

Article 15. Safety requirements for biofuels and processes of its life cycle

      Biofuel and the processes of its life cycle must be safe for human life and health and environmental protection, meet the requirements established by the legislation of the Republic of Kazakhstan in the field of technical regulation.

      Footnote. Article 15 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Article 16.Safety requirements during storage of biofuel

      1. Storage of biofuel shall be carried out in specially intended storage facilities that meet the safety requirements in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      2. Safety requirements for storage of biofuel, depending on the risks, are established in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan in the field of technical regulation.

      Footnote. Article 16 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Article 17.Safety requirements during transport of biofuel

      1. Transport of biofuel shall be allowed by specially equipped transport, eligible for transportation according to requirementsapplicable to transportation of hazardous materials, and rules for technical maintenance.

      2. Documentsrelated to transport of biofuel shall comply with requirements, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan for transportation of hazardous materials, for each type oftransport.

      3. Transport of biofuel shall provide safety, quality and security of biofuel.

Article 18.Safety requirements duringrecycling and destruction of biofuel

      Biofuel, recognized as unsuitable for the intended use based on the results of laboratory research, is subject to examination for its further use or destruction (disposal) in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan in the field of technical regulation.

      Footnote. Article 18 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 28.10.2019 No. 268-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 4. STATE CONTROL IN THE FIELD OF MANUFACTURING AND TURNOVER OF BIOFUEL

Article 19.State control in the field of manufacturing and turnover of biofuel

      1. State control for production and turnover of biofuel shall be carried out in the form of inspection and preventive control in accordance with the Entrepreneurial Code of the Republic of Kazakhstan.

      2. In-house audit shall be also carried out in the field of manufacturing and turnover of biofuel.

      Footnote. Article 19 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 06.01.2011 No. 378-IV (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 29.10.2015 No. 376-V (shall be enforced from 01.01.2016); dated 24.05.2018 No. 156-VI (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

Article 20. In-house audit for production of biofuel

      In-house audit for production of biofuel shall be carried out by the local executive authority of region, city of republican significance and capital on the basis of the servey and analysis of departmental reports, reporting, criteria for assessing risk degree, testimony of control devices provided by biofuel producers.

      Footnote. Article 20 is in the wording of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V(shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

Article 21.In-house audit in the field of turnover of biofuel

      In-house control in the field of biofuel circulation is carried out by the authorized body in the field of biofuel circulation on the basis of the study and analysis of declarations on the circulation of biofuels , accompanying invoices for goods submitted by participants in the biofuel market.

      Footnote. Article 21 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 05.01.2021 No. 407-VI (shall be enforced from 01.01.2020).

Article 22. The procedure for conducting in-house audit in the field of manufacturing and turnover of biofuel

      1. Should a breach be detected (the biofuel market participant fails to submit the documents referred to in Articles 20 and 21 hereof, or a breach is detected when examining and analysing them), the local executive body of the region, the city of national importance and the capital, the biofuel circulation authority shall, within five working days from the detection of the breach, serve the biofuel market participant with a notice.

      2. A notice forwardedby post by registered letter with notification or in electronic form via electronic communication channel, providing guaranteed delivery of communications, shall be recognised as delivered from the date of receipt of reply by post or other communication organisations or upon expiry of five business days from the date of forwarding a notice in electronic form.

      Fulfillment of a notice on remedy of defaults that were discovered according to results of in-house audit, shall be carried out within thirty calendar days from the date of its delivery (receipt).

      Footnote. Article 22 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 29.09.2014 No. 239-V(shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); No. 144-VII of 10.10.2022 (shall be put into force sixty calendar days after the date of its first official publication).

Chapter 5. FINAL PROVISIONS

Article 23.Liability for violation of the legislation of the Republic of Kazakhstan on state regulation of manufacturing and turnover of biofuel

      The violation of legislation of the Republic of Kazakhstan on state regulation of manufacturing and turnover of biofuel shall entail a liabilityestablished by the Laws of the Republic of Kazakhstan.

Article 24.The order of the entry into force of this Law

      This Law shall enter into force upon expiry of ten calendar days from the date of its first official publication.

      The President
      of the Republic of Kazakhstan N. Nazarbayev