Төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйсіз қалған азаматтарға тұрғын үй беру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 21 қарашадағы № 1222 қаулысы.

      "Азаматтық қорғау туралы" 2014 жылғы 11 сәуiрдегi Қазақстан Республикасы Заңының 58-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйсіз қалған азаматтарға тұрғын үй беру қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2014 жылғы 21 қарашадағы
№ 1222 қаулысымен
бекітілген

Төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйсіз қалған
азаматтарға тұрғын үй беру қағидалары
1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      1. Осы Төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйсіз қалған азаматтарға тұрғын үй беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Азаматтық қорғау туралы" 2014 жылғы 11 cәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар салдарынан тұрғын үйсіз қалған азаматтарға тұрғын үй беру тәртібін айқындайды.

      Төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйсіз қалған азаматтарға мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйден бас тартқан кезде үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру шығыстары өтеледі.

      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      2. Осы Қағидалар "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" 2001 жылғы 16 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жылжымайтын мүлік объектілеріне жатпайтын уақытша құрылыстарға, шаруашылық-тұрмыстық және өзге де құрылыстарға, сондай-ақ заңсыз салынған объектілерге қолданылмайды.

      3. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) төтенше жағдай – адам шығынына, адамдардың денсаулығына немесе қоршаған ортаға зиян келтіруге, елеулі материалдық нұқсанға және адамдардың тыныс-тіршілігі жағдайларының бұзылуына әкеп соғуы мүмкін немесе әкеп соққан аварияның, өрттің, қауіпті өндірістік факторлардың зиянды әсерінің, қауіпті табиғи құбылыстың, апаттың, дүлей немесе өзге де зілзаланың салдарынан қалыптасқан белгілі бір аумақтағы жағдай;

      2) табиғи сипаттағы төтенше жағдайлар – қауіпті табиғи құбылыстар (геофизикалық, геологиялық, метеорологиялық, агрометеорологиялық, гидрогеологиялық қауіпті құбылыс), табиғи өрттер, эпидемиялар, ауыл шаруашылығы өсiмдiктерi мен ормандардың аурулармен және зиянкестермен зақымдануы салдарынан қалыптасқан төтенше жағдайлар;

      3) техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар – қауіпті өндірістік факторлардың зиянды әсерінен, көлiк авариялары мен басқа да авариялардан, өрттерден (жарылыстардан), күштi әсер ететiн улы, радиоактивтi және биологиялық қауiптi заттар жайылатын (жайылу қатері бар) авариялардан, ғимараттар мен құрылыстардың кенеттен құлауынан, бөгеттердің бұзылуынан, тiршiлiктi қамтамасыз ететiн электр энергетикасы және коммуникация жүйелерiндегi, тазарту құрылыстарындағы авариялардан болған төтенше жағдайлар;

      4) тұрғын жай – тұрақты тұруға арналған және соған пайдаланылатын, белгіленген техникалық, санитариялық және басқа да міндетті талаптарға сай келетін жеке тұрғын үй бірлігі (дара тұрғын үй, пәтер, жатақханадағы бөлме);

      4-1) азаматтарға жеке тұрғын үй құрылысын жүзеге асыру шығыстарын өтеу – төтенше жағдай салдарынан қираған тұрғын үйдің орнына үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыратын азаматтарға берілетін біржолғы ақшалай төлем;

      4-2) үлгілік жоба – сәулет, қала құрылысы және құрылыс істері жөніндегі уәкілетті органның бюджеттік бағдарламасы шеңберінде әзірленетін, кейіннен жобалау кезінде көп мәрте қолдануға арналған жобалау-сметалық құжаттама;

      4-3) жеке тұрғын үй – үй-жай учаскесінде орналасқан, шаруашылық және басқа да құрылыстарымен және жасыл екпелерiмен бiрге азаматтың меншiгiндегi жеке (отбасымен) тұруға арналған үй;

      4-4) жеке тұрғын үй құрылысы – азаматтардың өздеріне белгiленген тәртiппен бекiтiп берiлген жер учаскелерiнде өз күшiмен, мердiгерлiк немесе заңнамамен тыйым салынбаған басқа да тәсілмен жеке тұрғын үйлер салуы;

      4-5) жергілікті атқарушы орган (әкімдік) – облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімі басқаратын, өз құзыреті шегінде тиісті аумақта жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган;

      5) төтенше жағдайлардың салдарларын жою – инженерлік инфрақұрылымды, тұрғын үйді, қоршаған ортаны қалпына келтіру, халыққа әлеуметтік-оңалту көмегін көрсету бойынша жүргізілетін іс-шаралар, төтенше жағдайлар салдарынан жеке және заңды тұлғаларға келтірілген зиянды (нұқсанды) өтеу.

      Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

2-тарау. Төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйсіз қалған азаматтарды есепке қою тәртібі

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      4. Төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйсіз қалған азаматтар төтенше жағдай туындағаннан кейін аумағында төтенше жағдай болған жергілікті атқарушы органға мынадай құжаттарды:

      1) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін. Төтенше жағдай салдарынан немесе оны жою кезеңінде мұндай құжат жоғалған немесе жойылған жағдайда – ішкі істер органдары берген уақытша жеке куәліктің көшірмесін;

      1-1) осы Қағидаларға 1 немесе 2-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша жылжымайтын мүліктің меншік иесінен (не сенімхат бойынша оның өкілінен) өтініш;

      2) жылжымайтын мүлік объектісінің (тұрғын үйдiң) техникалық паспортын;

      3) жер учаскесіне сәйкестендіру құжатын (жер учаскесіне жеке меншік құқығын беретін актіні);

      4) Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы берген жылжымайтын мүлiктiң жоқ (бар) екендiгi туралы анықтаманы ұсына отырып өтініш береді.

      Төтенше жағдай салдарынан немесе оны жою кезеңінде осы тармақтың 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген құжаттар жоғалған немесе жойылған жағдайда, азаматтар заңнамада белгіленген тәртіппен және мерзімде алынған осы құжаттардың телнұсқаларын не мұрағаттық көшірмелерін ұсынады.

      Ескерту. 4-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      4-1. Ғимараттар мен құрылыстардың беріктігі мен орнықтылығын техникалық зерттеп-қарау ғимараттар мен құрылыстардың және олардың элементтерінің нақты жай-күйін, беріктігі мен орнықтылығын, ғимараттар мен құрылыстарды одан әрі пайдалану мүмкіндігін айқындау мақсатында жүргізіледі.

      Ғимараттар мен құрылыстардың беріктігі мен орнықтылығын техникалық зерттеп-қарауды жүзеге асыратын тұлғалар тапсырыс берушіге ұсынымдарды көрсете отырып, ғимараттар мен құрылыстардың жай-күйі туралы қорытынды береді.

      Ғимараттар мен құрылыстардың беріктігі мен орнықтылығын техникалық зерттеп-қарауды жүргізу жөніндегі тапсырыс беруші жергілікті атқарушы орган болады.

      Ғимараттар мен құрылыстардың беріктігі мен орнықтылығын техникалық зерттеп-қарау жөніндегі шығыстар жергілікті бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      Ескерту. 2-тарау 4-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      5. Азаматтарды тұрғын үймен қамтамасыз ету немесе олардың мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алудың орнына үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру шығыстарын өтеу үшін аумағында төтенше жағдай болған жергілікті атқарушы органдар өтініштердің негізінде екі ай ішінде тұрғын үйсіз қалған және оны алуға мұқтаж немесе мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алудың орнына үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру туралы шешім қабылдаған азаматтардың тізімдерін қалыптастырады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      6. Тұрғын үйсіз қалған және оны алуға мұқтаж азаматтардың қалыптастырылған тізімдері Қазақстан Республикасының азаматы өтініш берген күннен бастап айына кемінде екі рет жергілікті атқарушы органның интернет-сайтында және өңірлік бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланады.

3-тарау. Төтенше жағдайлар салдарынан зардап шеккен азаматтарға тұрғын үй беру тәртібі

      Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      7. Тұрғын үйсіз қалған және оны алуға мұқтаж азаматтардың тізімдерін қалыптастыру аяқталғаннан кейін күнтізбелік екі күн өткен соң аумағында табиғи және/немесе техногендік сипаттағы төтенше жағдай болған жергілікті атқарушы орган төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйсіз қалған азаматтарды тұрғын үймен қамтамасыз ету жөнінде комиссия (бұдан әрі – тұрғын үймен қамтамасыз ету жөніндегі комиссия) құрады.

      Тұрғын үймен қамтамасыз ету жөніндегі комиссия туралы ережені жергілікті атқарушы орган айқындайды.

      Тұрғын үймен қамтамасыз ету жөніндегі комиссия осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген, ұсынылған құжаттардың және жергілікті атқарушы орган қоса берген ғимараттар мен құрылыстардың жай-күйі туралы қорытындының негізінде оларды одан әрі пайдаланудың мүмкін еместігі туралы ұсынымдарды көрсете отырып, 5 жұмыс күні ішінде мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беру туралы шешім қабылдайды немесе жазбаша түрде дәлелді бас тартуды ұсынады.

      Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беруден бас тарту үшін:

      1) осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген құжаттардың болмауы;

      2) ұсынылған құжаттардың дұрыс еместігінің анықталуы негіз болып табылады.

      Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй Қазақстан Республикасының аумағындағы төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйі тұруға жарамсыз болып қалған азаматтарға өтеусіз негізде беріледі.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      7-1. Тұрғын үймен қамтамасыз ету жөніндегі комиссия мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беру туралы шешім қабылдағаннан кейін жергілікті атқарушы орган күнтізбелік 5 күн ішінде азаматпен мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беру туралы шарт жасасуды жүзеге асырады.

      Ескерту. 3-тарау 7-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      8. Салынған тұрғын үй төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйсіз қалған азаматтарға төтенше жағдай салдарынан тұрғын үйсіз қалған азаматтарды тұрғын үймен қамтамасыз ету жөніндегі комиссия шешімінің негізінде беріледі.

      9. Тұрғын үй алған азаматтардың тізімі азаматтарды тұрғын үймен қамтамасыз ету жөніндегі комиссияның шешімі қабылданған күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде жергілікті атқарушы органның интернет-сайтында және өңірлік бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануға тиіс.

      10. Тұрғын үй төтенше жағдай салдарынан қираған немесе тұруға жарамсыз болған тұрғын үйдің жалпы алаңынан кем болмайтын мөлшерде беріледі.

      11. Техногендік сипаттағы төтенше жағдайлармен азаматтарға келтірілген зиянды (нұқсанды) өтеуді зиян (нұқсан) келтіруші ерікті түрде немесе сот шешімі бойынша жүргізеді.

      12. Төтенше жағдай туындаған кезде сақтандыру объектісі болып табылған азаматтың тұрғын үйіне келтірілген нұқсан Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінде айқындалған тәртіппен сақтандырушының қаражаты есебінен өтелуге тиіс.

4. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алудың орнына үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру туралы шешім қабылдаған азаматтардың шығыстарын өтеу тәртібі

      Ескерту. Қағидалар 4-тараумен толықтырылды – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      13. Үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру туралы шешім қабылдаған азаматтардың тізімін қалыптастыру аяқталғаннан кейін күнтізбелік 2 күн өткен соң аумағында табиғи және/немесе техногендік сипаттағы төтенше жағдай болған жергілікті атқарушы орган мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алудың орнына үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру туралы шешім қабылдаған азаматтардың шығыстарын өтеу жөніндегі комиссияны (бұдан әрі – шығыстарды өтеу жөніндегі комиссия) құрады.

      Шығыстарды өтеу жөніндегі комиссия туралы ережені жергілікті атқарушы орган айқындайды.

      14. Шығыстарды өтеу жөніндегі комиссия осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген, ұсынылған құжаттардың және жергілікті атқарушы орган қоса берген ғимараттар мен құрылыстардың жай-күйі туралы қорытындының негізінде оларды одан әрі пайдаланудың мүмкін еместігі туралы ұсынымдарды көрсете отырып, 5 жұмыс күні ішінде мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алудың орнына үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру шығыстарын өтеу туралы шешім қабылдайды немесе жазбаша түрде дәлелді бас тартуды ұсынады.

      Үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру шығыстарын өтеуден бас тарту үшін:

      1) осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген құжаттардың болмауы;

      2) ұсынылған құжаттардың дұрыс еместігінің анықталуы негіз болып табылады.

      Шығыстарды өтеу жөніндегі комиссияның шешімі хаттамамен ресімделеді және одан әрі жұмыс істеу үшін жергілікті атқарушы органға жіберіледі.

      15. Азаматтардың жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру шығыстарын өтеу мөлшері төтенше жағдай жарияланған тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында жаңа жеке тұрғын үй құрылысының бекітілген үлгілік жобасы мен сметалық құны негізге алынып айқындалады.

      Азаматтар мемлекеттік тұрғын үй қорынан (қирағанның орнына) тұрғын үй алудан бас тартқан кезде олардың жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру шығыстарын өтеу жаңа тұрғын үйдің үлгілік жобасының құны бойынша жүзеге асырылады.

      16. Шығыстарды өтеу жөніндегі комиссия хаттамалық шешім қабылдағаннан кейін жергілікті атқарушы орган 5 жұмыс күні ішінде тұрғын үй иесімен тұрғын үй құрылысының әрбір кезеңінің аяқталғаны туралы растаушы құжаттаманы (орындалған жұмыстар актілерін) міндетті түрде ұсына отырып, қаражатты кезең-кезеңімен төлеу жөнінде келісім жасасады.

      Бұл ретте үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру шығыстарын өтеуді (меншік иелеріне қаражат төлеуді) жергілікті атқарушы орган жасалған екіжақты келісімнің негізінде кезең-кезеңімен жүзеге асырады.

      17. Екіжақты келісім жасалғаннан кейін жергілікті атқарушы орган азаматтарға қаражат бөлу туралы 3 жұмыс күні ішінде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органымен келісілген шешім қабылдайды.

      18. Қаражатты аудару азаматтардың банктерде және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүргізуге лицензиясы бар өзге де ұйымдарда ашылған жеке немесе карт-шотына жүзеге асырылады.

      19. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алудың орнына жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру туралы шешім қабылдаған азаматтардың шығыстарын өтеу Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес төтенше жағдайлардың салдарын жоюға көзделген бюджет қаражаты есебінен және соның шегінде және/немесе ұйымдардың қаражаты, азаматтардың, қорлардың және қоғамдық бірлестіктердің ерікті жарналары, Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін өзге де көздер есебінен жүзеге асырылады.

  Төтенше жағдай салдарынан
тұрғын үйсіз қалған азаматтарға
тұрғын үй беру қағидаларына
1-қосымша
Кімге
  _________________________
  (комиссия төрағасының
Т.А.Ә. (бар болса) кімнен
  ________________________
  (Т.А.Ә. (бар болса)
  _________________________
  (тұратын)
  тел. __________________________

Тұрғын үй беру туралы өтініш

      Ескерту. Қағидалар 1-қосымшамен толықтырылды – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      Сізден маған ____________________________________________________
(оқиғаның сипаты көрсетіледі)

      төтенше жағдай салдарынан қираған тұрғын үйдің орнына тұрғын үй беруіңізді сұраймын.

      Алушының ЖСН _______________________________________________

      Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1. _________________________________________________________

      2. _________________________________________________________

      3. _________________________________________________________

      4. _________________________________________________________

      20____ж. " ____ " ________________

      Өтініш иесі _____________________________
Т.А.Ә. (бар болса) (күні, айы, жылы, қолы)

  Төтенше жағдай салдарынан
тұрғын үйсіз қалған азаматтарға
тұрғын үй беру қағидаларына
2-қосымша
  Кімге
  __________________________
  (комиссия төрағасының
Т.А.Ә. (бар болса)
кімнен
  ________________________
  (Т.А.Ә. (бар болса)
  _________________________
  (тұратын)
  тел.
  ___________________________

Үлгілік жобалар бойынша жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру шығыстарын өтеу туралы өтініш

      Ескерту. Қағидалар 2-қосымшамен толықтырылды – ҚР Үкіметінің 20.10.2020 № 678 қаулысымен.

      Сізден маған ________________________________________________________

      (оқиғаның сипаты көрсетіледі)

      байланысты жеке тұрғын үй құрылысын дербес жүзеге асыру шығыстарын өтеуіңізді сұраймын.

      Мынадай мекенжай бойынша өтеуді сұраймын: _______________________

      ________________________________________________________________
(облыс, аудан, қала, тұрғылықты жерінің мекенжайы)

      Банк бөлімшесінің № _____________________________________________

      Филиалдың № ___________________________________________________

      Есепшот немесе карт-шот _________________________________________

      атына __________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)

      Алушының ЖСН ________________________________________________

      Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1. _____________________________________________________________

      2. _____________________________________________________________

      3. _____________________________________________________________

      4. _____________________________________________________________

      5. _____________________________________________________________

      20____ж. " ___ " _________

      Өтініш иесі ___________________________________
Т.А.Ә. (бар болса) (күні, айы, жылы, қолы)


On approval of the Rules for provision of dwelling places to citizens who left without dwelling place in the result of emergency situation

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated November 21, 2014 № 1222

      Unofficial translation

      In accordance with Article 58 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 11, 2014 “On Civil Protection”, the Government of the Republic of Kazakhstan HEREBY DECREES AS FOLLOWS:

      1. To approve the attached Rules for provision of dwelling places to citizens who left without dwelling place in the result of emergency situation.

      2. This Decree shall come into force upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication.

      Prime Minister
      of the Republic of Kazakhstan K. Massimov

  Approved by the
Decree of the Government
of the Republic of Kazakhstan
dated November 21, 2014 No. 1222

Rules
for provision of dwelling places to citizens who left without dwelling place in the result of emergency situation

Chapter 1. General provisions

      Footnote. The heading of chapter 1 as reworded by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      1. These Rules for provision of dwelling places to citizens who left without dwelling place in the result of emergency situation (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 11, 2014 “On Civil Protection” and shall determine the procedure for provision of dwelling places to citizens who left without dwelling place in the result of emergency situation of natural and technogenic nature.

      In case of refusing the dwelling place being provided from the State Housing Fund to citizens, who left without dwelling place in the result of emergency situation, the expenses for independent individual housing construction according to standard projects shall be compensated.

      Footnote. Clause 1 as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      2. These Rules shall not apply to temporary constructions, household and other buildings not related to objects of immovable property in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 16, 2001 “On Architectural, Town-planning and Construction Activity in the Republic of Kazakhstan”, as well as objects built illegally.

      3. In these Rules, the following basic terms are used:

      1) emergency situation - situation in particular area, resulting from an accident, fire, the harmful effects of hazardous industrial factors, a hazardous natural phenomenon, catastrophe, natural or other disasters that may result in or resulted human losses, harm to human health or the environment, significant material damage and violation of living conditions of people;

      2) emergencies of a natural character - emergencies resulting from hazardous natural phenomena (geophysical, geological, meteorological, agrometeorological, hydrogeological hazards), natural fires, epidemics, damage to agricultural plants and forests by diseases and pests;

      3) emergency situations of technogenic nature - emergency situations caused by harmful effects of hazardous industrial factors, transport and other accidents, fires (explosions), accidents with emissions (threat of release) of strong poisonous, radioactive and biologically hazardous substances, sudden collapse of buildings and structures, dam breaks, accidents on electric power and communication life support systems, disposal facilities;

      4) dwelling - a separate residential unit (individual residential building, apartment, dormitory room), intended and used for permanent residence, meeting the established technical, sanitary and other mandatory requirements;

      4-1) reimbursement of expenses to citizens for the implementation of individual housing construction - a lump-sum monetary payment to citizens who independently carry out individual housing construction according to standard projects, in exchange for a dwelling destroyed as a result of an emergency situation;

      4-2) standard project - design and estimate documentation for further multiple use in design, developed within the framework of the budget program of the authorized body for architecture, urban planning and construction;

      4-3) individual residential house - a house intended for personal (family) residence, located on a farmstead and owned by a citizen, together with utility and other buildings and green spaces;

      4-4) individual housing construction - the construction of individual residential buildings by citizens, on a land plot assigned to them in the prescribed manner, on their own, by contract or in another way not prohibited by law;

      4-5) local executive body (akimat) - a collegial executive body headed by the akim of a region, city of republican significance and the capital, district (city of regional significance), exercising, within its competence, local state administration and self-government in the relevant territory;

      5) liquidation of consequences of emergency situations - measures conducted to restore engineering infrastructure, housing, environment, to provide social and rehabilitation assistance to the population, compensation for harm (damage) caused to individuals and legal entities due to emergency situations.

      Footnote. Clause 3 as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

Chapter 2. Procedure for registration of citizens,
who left without dwelling place in the result of emergency situation

      Footnote. The heading of chapter 2 as reworded by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      4. Citizens, who left without dwelling place in the result of an emergency situation, after the occurrence of an emergency situation, shall apply to the local executive body on the territory of which the emergency situation has occurred, providing the following documents:

      1) copies of an identification document of the citizen of the Republic of Kazakhstan. In case of loss or destruction of such a document, due to an emergency situation or during its liquidation - copies of a temporary identity card issued by the internal affairs bodies;

      1-1) application from the owner of immovable property (or from his/her representative according to the Power of Attorney) in the form, according to Annexes 1 or 2 to these Rules;

      2) technical passport of the object of immovable property (dwelling place);

      3) identification document for a land plot (act for the right of private ownership of a land plot);

      4) certificate of absence (presence) of real estate issued by the State Corporation "Government for Citizens".

      In case of loss or destruction of documents due to an emergency situation or during the period of its liquidation specified in subclauses2) and 3) of this paragraph, citizens shall provide duplicates or archival copies of these documents received in accordance with the procedure and within the time limits specified by law.

      Footnote. Clause 4 as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      4-1. A technical survey of the reliability and stability of buildings and structures shall be carried out in order to determine the actual state of the building and structures and their elements, reliability and stability, the possibility of further operation of buildings and structures.

      Person, who carry out a technical survey of the reliability and stability of buildings and structures, shall issue a conclusion to the customer on the condition of buildings and structures indicating recommendations

      The customer for the technical survey of the reliability and stability of buildings and structures shall be the local executive body.

      The expenses of the technical survey of the reliability and stability of buildings and structures shall be borne at the expense of the local budget.

      Footnote. The Rules as amended with clause 4-1 in accordance with the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      5. In order to provide citizens with dwelling places or compensate them for expenses for independent implementation of individual housing construction according to standard projects in exchange for receiving housing from the state housing stock, local executive bodies on the territory of which an emergency situation occurred, on the basis of applications, within two months, shall form lists of citizens left without dwelling places and those who need it or who have decided to independently carry out individual housing construction according to standard projects in exchange for receiving housing from the State Housing Fund.

      Footnote. Clause 5 as reworded by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      6. The formed lists of citizens left without dwelling places and in need of it shall be published on the website of the local executive body and regional media at least twice a month from the date of the citizen of the Republic of Kazakhstan.

Chapter 3. Procedure for provision of dwelling places to citizens, who suffered from an emergency situation

      Footnote. The heading of chapter 3 as reworded by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      7. Upon expiry of two calendar days after the completion of the formation of lists of citizens left without dwelling places and in need of it, the local executive body on whose territory an emergency situation of a natural and / or technogenic nature occurred shall create a commission to provide housing for citizens left without dwelling places as a result of an emergency situations (hereinafter referred to as the commission for provision of housing).

      Regulations on the commission for provision of housing shall be determined by the local executive body.

      The commission for provision of housing, on the basis of submitted documents, indicated in clause 4 of these Rules, and the conclusion attached by the local executive body on the condition of buildings and structures, indicating recommendations on the impossibility of their further operation, within 5 working days, makes a decision to provide a dwelling place from the State Housing Fund or issues a reasoned refusal in writing.

      The grounds for refusal to provide a dwelling place from the State Housing Fund shall be:

      1) absence of documents, indicated in clause 4 of these Rules;

      2) establishment of the unreliability of the submitted documents.

      The dwelling place from the State Housing Fund shall be provided on a grant basis to the citizens, whose housing as a result of an emergency situation on the territory of the Republic of Kazakhstan has become uninhabitable.

      Footnote. Clause 7 as reworded by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      7-1. After making a decision on the provision of dwelling place from the State Housing Fund by the commission for provision of housing, the local executive body, within 5 calendar days, shall conclude an agreement with a citizen on the provision of a dwelling place from the State Housing Fund.

      Footnote. The Rules as amended with clause 7-1 in accordance with the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      8. Build dwelling place shall be provided to citizens who left without dwelling place in the result of emergency situation, based on the decision of the commission for provision of housing to the citizens, who left without dwelling place in the result of emergency situation.

      9. The list of citizens who have received a dwelling place shall be subject to publication on the website of the local executive body and regional mass media within ten calendar days from the date of the decision of the commission for provision of housing.

      10. A dwelling place shall be provided in the amount and not less than the total area of the dwelling place, destroyed or made uninhabitable as a result of an emergency situation.

      11. Compensation for harm (damage) inflicted to individuals and legal entities by emergency situations of technogenic character shall be carried out by an inflictor of harm (damage) on a voluntary basis or under decision of court.

      12. Damage inflicted to property of individuals and legal entities that was an object of insurance at the moment of occurrence of emergency situations shall be subject to compensation in accordance with the procedure, determined by the Civil Code of the Republic of Kazakhstan, at the expense of funds of an insurer.

Chapter 4. The procedure for compensation of expenses to citizens who have decided to independently carry out individual housing construction
according to standard projects, instead of receiving a dwelling place from
the State Housing Fund

      Footnote. The Rules as amended with Chapter 4 in accordance with the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      13. Upon expiry of 2 calendar days after the completion of the formation of the list of citizens, the local executive body, on whose territory a natural and / or technogenic emergency situation occurred, shall create a commission to compensate expenses to citizens who have decided to independently carry out individual housing construction according to standard projects (hereinafter referred to as the commission for compensation of expenses), instead of receiving a dwelling place from the State Housing Fund.

      Regulations on the commission for compensation of expenses shall be determined by the local executive body.

      14. The commission for compensation of expenses, based on submitted documents, indicated in clause 4 of these Rules, and the conclusion, attached by the local executive body on the condition of buildings and structures, indicating recommendations on the impossibility of their further operation, within 5 working days, shall make a decision on reimbursement of expenses for the independent implementation of individual housing construction according to standard projects instead of receiving a dwelling place from the State Housing Fund or provides a reasoned refusal in writing.

      The grounds for refusing to compensate the expenses of independent implementation of individual housing construction according to standard projects shall be:

      1) absence of documents, indicated in clause 4 of these Rules;

      2) establishment of the unreliability of the submitted documents.

      Decision of the commission for compensation of expenses shall be formed as a protocol and sent to the local executive body for further work.

      15. The amount of compensation of expenses to citizens for the independent implementation of individual housing construction shall be determined based on the approved standard project and the estimated cost of building a new individual residential building on the territory of the corresponding administrative-territorial unit where an emergency situation has been declared.

      If citizens refuse to receive a dwelling place from the State Housing Fund (instead of the destroyed one), compensation of their expenses for the independent implementation of individual housing construction shall be carried out at the cost of a standard project of a new residential building.

      16. After the protocol decision is made by the commission for compensation of expenses, the local executive body, within 5 working days, shall conclude an Agreement with the owner of the dwelling on the progress payment of funds with the obligatory provision of supporting documentation (certificates of work performed) on the completion of each stage of the construction of the house.

      At the same time, compensation of expenses (payment of funds to owners) for the independent implementation of individual housing construction according to standard projects shall be carried out by the local executive body in stages based on the concluded bilateral Agreement.

      17. After the conclusion of the bilateral Agreement, the local executive body within 3 working days shall make a decision on the allocation of funds to citizens, agreed with the authorized body for the execution of the budget of the region, city of republican significance, the capital, district, city of regional significance.

      18. Funds shall be transferred to a personal or card account of citizens opened with banks and other organizations licensed to conduct certain types of banking operations.

      19. Reimbursement of expenses to citizens who have decided to independently carry out individual housing construction, instead of receiving a dwelling place from the State Housing Fund, shall be carried out at the expense and within the budget funds provided for the liquidation of the consequences of emergency situations in accordance with the budgetary legislation of the Republic of Kazakhstan and / or at the expense of organizations, voluntary contributions from citizens, foundations and public associations, other sources that do not contradict the legislation of the Republic of Kazakhstan.

  Annex 1
to the Rules for provision of
dwelling places to citizens who left
without dwelling place in the result
of emergency situation

      Footnote. The Rules as amended with Annex 1 in accordance with the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      To _________________________

      (Surname, name, patronymic (if any)

      of the Chair of the Commission)

      from ____________________________

      (Surname, name, patronymic (if any)

      of the resident)

      _______________________________

      Tel. ___________________________

Application for provision of a dwelling place

      I hereby ask you to provide me a swelling place instead of the destroyed in the result of an emergency situation

      _______________________________________________________________

      (indicate the nature of the event)

      IIN of the beneficiary ________________________________________________

      I attach to the application the following documents:

      1. _________________________________________________________

      2. _________________________________________________________

      3. _________________________________________________________

      4. _________________________________________________________

      "___" ___________ 20 ___.

      Applicant ___________________________ Surname, name, patronymic (if any)

      (day, month, year, signature)

  Annex 2
to the Rules for provision of
dwelling places to citizens who left
without dwelling place in the result
of emergency situation

      Footnote. The Rules as amended with Annex 2 in accordance with the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.10.2020 No. 678.

      To _________________________

      (Surname, name, patronymic (if any)

      of the Chair of the Commission)

      from ____________________________

      (Surname, name, patronymic (if any)

      of the resident)

      ______________________________

      Tel. __________________________

Application for compensation of expenses for the independent implementation
of individual housing construction according to standard projects

      I hereby ask you to compensate me the expenses of implementing the individual housing construction in connection with

      _______________________________________________________________

      (indicate the nature of the event)

      I hereby ask to compensate at the address: _____________________________________

      _______________________________________________________________

                  (region, district, city, residential address)

      Branch office of a bank ______________________________________________

      Branch No. ____________________________________________________

      Personal account or a card account ______________________________________

      in the name of ________________________________________________________

      (Surname, name, patronymic (if any)

      IIN of the beneficiary _______________________________________________

      I attach to the application the following documents:

      1. ________________________________________________________

      2. ________________________________________________________

      3. ________________________________________________________

      4. ________________________________________________________

      5. ________________________________________________________

      "___" ______________ 20 ___.

      Applicant _________________________________Surname, name, patronymic (if any).

      (day, month, year, signature)