Тұрғындарға әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереженi бекiту туралы

Алматы қаласы Әкімдігінің 2005 жылғы 29 желтоқсандағы N 5/870 қаулысы. Алматы қалалық Әділет департаментінде 2005 жылы 30 желтоқсанда N 687 тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 04 қазандағы N 4/857 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 04.10.2012 N 4/857 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы", "Балалы отбасыларға берiлетiн мемлекеттiк көмек туралы" Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Қазақстан Республикасының Заңын iске асыру шаралары туралы" 2001 жылғы 24 желтоқсандағы N 1685 , "Балалы отбасыларға берiлетiн мемлекеттiк жәрдемақылар туралы" Қазақстан Республикасының Заңын iске асыру жөнiндегi кейбiр шаралар туралы" 2005 жылғы 2 қарашадағы N 1092 қаулыларына сәйкес, Алматы қаласының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Тұрғындарға әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереже N 1 қосымшаға сәйкес бекiтiлсiн.

      2. Алматы қаласы аудандарының әкiмдерiне:

      1) аудандық учаскелiк комиссияларды құрып, құрамын бекiтсiн;

      2) балаларға берiлетiн мемлекеттiк көмек, мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек алуға үмiткер тұлғалардың (отбасылардың) жеке қосалқы шаруаларының көлемi туралы мәлiметтердi бекiтуге қалыптасқан тәртiп бойынша өкiлеттi орган белгiленсiн.

      3. N 2 қосымшаға сәйкес Алматы қаласы әкiмдiгiнiң қаулылары күшiн жойды деп танылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы Әкiмiнiң бiрiншi орынбасары Қ. А. Бүкеновке жүктелсiн.

      Алматы қаласының әкімі И. Тасмағамбетов
      Әкiмдiк хатшысы К. Тәжиева

  Алматы қаласы әкiмдiгiнiң
2005 жылғы 29 желтоқсандағы
N 5/870 қаулысына N 1 қосымша

Халыққа әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi
учаскелiк комиссиялар туралы
Ереже
1. Жалпы ереже

      1. Халыққа мемлекеттiк әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi учаскелiк комиссия (әрi қарай - Комиссия) көмек сұраған тұлғаға (отбасына) мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек (әрi қарай - атаулы әлеуметтiк көмек) немесе 18 жасқа дейiнгi балаларға тағайындалатын және төленетiн ай сайынғы мемлекеттiк жәрдемақы (әрi қарай - балаларға жәрдемақы) беру туралы қортындыны даярлау және қажет болған жерде олардың материалдық жағдайын тексеру үшiн Алматы қаласы аудан әкiмдерiнiң шешiмiмен құрылады.

      2. Комиссияға Алматы қаласының аудан әкiмiнiң орынбасары басшылық етедi. Комиссия мүшелерiнiң жалпы құрамы кемiнде 7 адам болуы керек.

      3. Комиссиялар жергiлiктi өкiлдi органдардың, жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарының, қоғамдық бiрлестiктердiң, үй-жайлардың (пәтерлердiң) меншiк иелерi кооперативтерiнiң, халықтың, ұйымдардың және бiлiм беру, денсаулық сақтау, әлеуметтiк қорғау саласы уәкiлеттi органдардың өкiлдерiнен, құқық қорғау органдарының қызметкерлерiнен құрылуы мүмкiн.

      4. Комиссия өз қызметiнде Қазақстан "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы", "Балалы отбасыларға берiлетiн мемлекеттiк жәрдемақылар туралы" Заңдарымен, "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Қазақстан Республикасының Заңын iске асыру шаралары туралы" 2001 жылғы 24 желтоқсандағы N 1685 , "Балалы отбасыларға берiлетiн мемлекеттiк жәрдемақылар туралы" Қазақстан Республикасының Заңын iске асыру жөнiндегi кейбiр шаралары туралы" 2005 жылғы 2 қарашадағы N 1092 Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулыларын, басқа да нормативтiк актiлердi және осы Ереженi басшылыққа алады.

2. Негiзгi қызметi

      5. Комиссия халықты әлеуметтiк қорғау органдарына - Алматы қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар Департаментiне (әрi қарай - өкiлеттi орган), жергiлiктi бюджеттен қаржыландырылатын атаулы әлеуметтiк көмек көрсету, балаларға берiлетiн көмек төлемдерiнiң атаулылығын жетiлдiру үшiн және аса мұқтажды тұлғаларға (отбасыларына) қаражат жiберу жөнiндегi қызметiнде көмегiн көрсетедi.

      6. Комиссия, бес күн мерзiмiнде, өтiнiш берушiнiң өкiлеттi органымен жiберiлген құжаттарына сай атаулы әлеуметтiк көмек немесе балаларға берiлетiн көмек тағайындау туралы тұлғаның (отбасының) мұқтаждығы жөнiнде қорытынды дайындайды (N 1 қосымша).

      7. Қажет болған жағдайда, өкiлеттi органның жазбаша тапсырмасы бойынша, құрамы кемiнде екi мүшеден тұратын Комиссия, бес күндiк мерзiм iшiнде тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайын тексередi. Жүргiзiлген тексерудiң нәтижесi бойынша, Комиссия, отбасының материалдық жағдайын тексеру актiсiн жасап, отбасының әлеуметтiк мұқтаждығы жөнiнде қорытындыны өкiлеттi органға тапсырады (N 2 қосымша).

      8. Өкiлеттi органның тапсырмасы бойынша, Комиссия қажет болған жағдайда (iшiнара), өтiнiш берушiнiң тапсырған құжаттарының (мәлiметтерiнiң) растығын тексере алады.

      9. Отбасының мүлiгi мен табысына байланысты мәлiмет алу үшiн, Комиссия тиiстi органдарға сұрау жасауға құқықты.

      10. Өкiлеттi органға тапсырылған, актiде көрсетiлген деректердiң растығына Комиссия мүшелерi жауап бередi.

3. Тексеру жүргiзу тәртiбi

      11. Тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайын тексеру, өкiлеттi органның тапсырмасы бойынша, осы Ережедегi бекiтiлген мерзiмде, атаулы әлеуметтiк көмек немесе балаларға арналған жәрдемақыға үмiткер өтiнiш берушiнiң қатысуымен жүргiзiледi.

      12. Өтiнiш берушiнiң немесе оның отбасының материалдық жағдайын тексеру азаматтардың жеке өмiрiне (басына) құрметпен қарайтын, олардың ар намысына тимейтiн жағдайда жүргiзiледi.

      13. Тексеру барысында, Комиссия көмек сұраған адамның өтiнiш себептерiн анықтайды. Анықтау барысында келесi жағдайларға көңiл бөлiнедi: жұмыс iстейтiн отбасы мүшелерiнiң саны; жұмысқа қабiлеттi жасындағы отбасы мүшелерiнiң саны және жұмыссыздың себебi, науқас, мүгедек, қарт және балаларға қарайтын, отбасы құрамындағы жұмысқа қабiлеттi жасындағы тұлғалардың саны; отбасындағы кәмiлетке толмаған балалар, күтiмге мұқтажды мүгедектер, қарттар, науқастар саны; тұлғаның (отбасының) нақты табысы, оның iшiнде үй маңындағы учаскеден, бақша өсiруден, саяжайдан және т.б.; балаларға арналған жәрдемақы немесе әлеуметтiк атаулы көмек алуға әсерi тиетiн басқа да жағдайлар туралы.

      14. Тексерудiң қорытындысы бойынша Комиссия акт жасайды, оған Комиссия мүшелерi, жеке қорытындылары мен қосымшаларын (егер қосымшалар болса) қосып қол қояды және өкiлеттi органға тапсырады.

4. Комиссия қорытындысы

      15. Комиссия мәжiлiсi кем дегенде 10 күнде бiр рет өткiзiледi. Комиссия мәжiлiсiнiң уақытында өткiзiлу жауапкершiлiгi учаскелiк Комиссия төрағасына жүктеледi.

      16. Комиссия шешiмiн әлеуметтiк көмекке үмiткер тұлғаның (отбасының) қатысусыз ашық дауыс беру арқылы қабылдайды. Мәжiлiсте Комиссия құрамының кемiнде төрттен үш бөлiгi қатысса, оның шешiмi құқылы болып саналады.

      17. Қатысып отырған Комиссия құрамның басым көпшiлiгi тұлғаға (отбасына) дауыс берсе, оның қортындысы оңды болып табылады. Егер дауыс қортындысы тең бөлiнсе, төраға дауысы шешушi болып табылады.

      Қорытындыға Комиссия мүшелерi және төрағасы қол қойып, өкiлеттi органға тапсырады.

      Әкiмдiк хатшысы

  Учаскелік комиссиясының
халыққа әлеуметтік көмек көрсету
Ережесіне 1 қосымша

      Азаматтың материалдық-тұрмыстық

      жағдайын тексеру

      АКТІСІ

       "__"_________200_ж.

       Аты-жөні__________________________________________

       __________________________________________________

       (мекен-жайы, телефоны)

       ____________ ______________________ ______________

       туған жылы жеке бас куәлігінің N зейнетақы

       (оралмандарға-мәртебесін кітапшасының N

       растайтын құжат)

       __________________________________________________

       (жұмыссыз, жұмыс істейтін адам, зейнеткер, көп

       балалы ана, мүгедек және т.б.)

       Зейнетақы (мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы

       мөлшері) ___________ теңге

       Арнайы мемлекеттік жәрдемақы мөлшері ________ теңге

       Еңбекақы мөлшері_______теңге

       Басқа табыстар_______ теңге

       Отбасы құрамы:

       __________________________________________________

       (аты жөні, туған жылы, туыстық қатысы, жұмыс,

       оқу орны)

       __________________________________________________

       __________________________________________________

       __________________________________________________

       Отбасының жиынтық табысы____________________ теңге

       Жан басына шаққандағы орташа табысы_________ теңге

       (Тұрғын үй жәрдемақысы мен атаулы әлеуметтік

       көмекті санамағанда)

       Комиссия мүшелері:________________________________

       (Т.А.Ә.) (қолы)

       __________________________________________________

       __________________________________________________

  Учаскелік комиссиясының
халыққа әлеуметтік көмек көрсету
Ережесіне 2 қосымша

       Учаскелік комиссияның

       ҚОРТЫНДЫСЫ

       Алматы қаласының __________________________ ауданы

       200__ жыл "__"_____________

       Әлеуметтік көмек көрсетуге тапсырылған құжаттарды

       қарап

       ___________________________________________________

       (өтініш иесінің аты-жөні)

       ___________________________________________________

       (туған жылы, жұмыссыз, жұмыс істейтін адам,

       зейнеткер, көп балалы ана, мүгедек және т.б.)

       ___________________________________________________

       (мекен-жайы, телефоны)

       ___________________________________________________

       (отбасы мүшелерінің саны, жан басына шаққандағы

       орташа табысы)

       Учаскелік комиссия шешті:

       Көмек көрсету

       (атаулы әлеуметтік көмек, балалар жәрдемақы)

       керектіні сызу

       ___________________________________________________

       (мұқтаж, мұқтаж емес)

       М.О. Комиссия төрағасы ________________________

       (Т.А.Ә.) (қолы)

       Комиссия мүшелері ________________________

       ________________________

       ________________________

       ________________________

  Алматы қаласы әкiмдiгiнiң
2005 жылғы 29 желтоқсандағы
N 5/870 қаулысына N 2 қосымша

      Алматы қаласы әкiмдiгiнiң күшiн

      жойған қаулылар тiзiмi

      1. Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылғы 29 қаңтардағы N 1/80 "Халыққа мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек көрсету бойынша учаскелiк комиссиялар туралы" Ереженi бекiту қаулысы (Алматы қаласының Әдiлет басқармасында 2002 жылы 8 ақпанда N 431 тiркелген), 2002 жылы 23 ақпанда "Алматы ақшамы" N 21, "Вечерний Алматы" N 15 газеттерiнде жарыққа шыққан.

      2. Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылғы 29 қаңтардағы N 1/80 "Халыққа мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереженi бекiту қаулысының N 2 қосымшасына өзгерiстер енгiзу туралы" Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылы 19 шiлдедегi N 3/470 қаулысы (Алматы қаласының Әдiлет басқармасында 2002 жылы 1 тамызда тiркеу N 462), 2002 жылы 11 қыркүйекте N 71 "Вечерний Алматы" және 2002 жылы 7 қыркүйекте N 100 "Алматы ақшамы" газеттерiнде жарыққа шыққан.

      3. Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылғы 29 қаңтардағы N 1/80 "Халыққа мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереженi бекiту қаулысының N 2 қосымшасына өзгерiстер енгiзу туралы" Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылы 13 қарашадағы N 5/724 қаулысы (Алматы қаласының Әдiлет басқармасында 2002 жылы 28 қарашада тiркеу N 489), 2002 жылы 11 желтоқсанда N 97 "Вечерний Алматы", 2002 жылы 12 желтоқсанда N 140 "Алматы ақшамы" газеттерiнде жарыққа шыққан.

      4. Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылғы 29 қаңтардағы N 1/80 "Халыққа мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереженi бекiту қаулысының N 2 қосымшасына өзгерiстер енгiзу туралы" Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2003 жылы 26 мамырдағы N 2/319 қаулысы (Алматы қаласының Әдiлет басқармасында 2003 жылы 18 маусымда тiркеу N 534), 2003 жылы 12 шiлдеде N 107-109 "Вечерний Алматы", 2003 жылы 26 маусымда N 71 "Алматы ақшамы" газеттерiнде жарыққа шыққан.

      5. Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылғы 29 қаңтардағы N 1/80 "Халыққа мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереженi бекiту қаулысының N 2 қосымшасына өзгерiстер енгiзу туралы" Алматы қаласы әкiмдiгiнiнiң 2003 жылы 17 қыркүйектегi N 4/535 қаулысы (Алматы қаласының Әдiлет басқармасында 2003 жылы 29 қыркүйектегi тiркеу N 552), 2003 жылы 15 қазанда N 161 "Вечерний Алматы", 2003 жылы 14 қазанда N 115 "Алматы ақшамы" газеттерiнде жарыққа шыққан.

      6. Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылғы 29 қаңтардағы N 1/80 "Халыққа мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек көрсету бойынша учаскелiк комиссиялар жөнiндегi Ереженi бекiту туралы" қаулысына өзгерiстер енгiзу туралы" Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2004 жылы 19 мамырдағы N 3/424 қаулысы (Алматы қаласының Әдiлет басқармасында 2004 жылы 27 мамырдағы тiркеу N 602), 2004 жылы 8 маусымда N 111 "Вечерний Алматы", 2004 жылы 5 маусымда N 63 "Алматы ақшамы" газеттерiнде жарыққа шыққан.

      7. Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылғы 29 қаңтардағы N 1/80 "Халыққа мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереженi бекiту қаулысына өзгерiстер енгiзу туралы" Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2004 жылы 25 тамыздағы N 3/706 қаулысы (Алматы қаласының әдiлет департаментiнде 2004 жылы 3 қыркүйектегi тiркеу N 616), 2004 жылы 18 қыркүйекте N 188 - 189 "Вечерний Алматы", 2004 жылы 18 қыркүйекте N 106 "Алматы ақшамы" газеттерiнде жарыққа шыққан.

      8. Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылғы 29 қаңтардағы N 1/80 "Халыққа мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереженi бекiту туралы қаулысына өзгерiстер енгiзу туралы" Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2004 жылы 26 қарашадағы N 4/955 қаулысы (Алматы қаласының Әдiлет департаментiнде 2004 жылы 10 желтоқсандағы тiркеу N 630), 2004 жылы 21 желтоқсанда N 253 "Вечерний Алматы" газетiнде жарыққа шыққан.

      9. Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2002 жылғы 29 қаңтардағы N 1/80 "Халыққа мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек көрсету жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереженi бекiту туралы қаулысына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" Алматы қаласы әкiмдiгiнiң 2005 жылы 10 мамырдағы N 2/259 қаулысы (Алматы қаласының Әдiлет департаментiнде 2005 жылы 20 мамырдағы тiркеу N 657), 2005 жылы 2 маусымда N 111-113 "Вечерний Алматы", 2005 жылы 28 мамырда N 59 "Алматы ақшамы" газеттерiнде жарыққа шыққан.

      Әкiмдiк хатшысы

Об утверждении Положения об участковых комиссиях по оказанию социальной помощи населению

Постановление акимата города Алматы от 29 декабря 2005 года N 5/870. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 30 декабря 2005 года N 687. Утратило силу постановлением акимата города Алматы 4 октября 2012 года № 4/857

      В соответствии с Законами Республики Казахстан государственной адресной социальной помощи", государственных пособиях семьям, имеющим детей", постановлениями Правительства Республики Казахстан мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи" от 24 декабря 2001 года N 1685, некоторых мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственных пособиях семьям, имеющим детей" от 2 ноября 2005 года N 1092, акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить Положение об участковых комиссиях по оказанию социальной помощи населению согласно приложению 1.
      2. Акимам районов города Алматы:
      1) создать районные участковые комиссии и утвердить их составы;
      2) в установленном порядке определить орган, уполномоченный заверять сведения о размере личного подсобного хозяйства лиц (семей), претендующих на получение государственной адресной социальной помощи, государственных пособий на детей.
      3. Признать утратившими силу постановления акимата города Алматы согласно приложению 2.
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Алматы Букенова К.А.
      Аким города Алматы И.Тасмагамбетов
      Секретарь акимата К.Тажиева

  Приложение 1
к постановлению
акимата города Алматы
от 29 декабря 2005 года N 5/870

ПОЛОЖЕНИЕ
об участковых комиссиях
по оказанию социальной помощи населению

      1. Общие положения
      1. Участковые комиссии по назначению социальной помощи (далее - Комиссии) образуются решениями акимов районов города Алматы на соответствующих территориях для проведения обследования материального положения лиц (семей) и подготовки заключений о нуждаемости их в получении государственной адресной социальной помощи (далее - адресная социальная помощь) и/или ежемесячного государственного пособия, назначаемого и выплачиваемого на детей до восемнадцати лет (далее - пособие на детей).
      2. Комиссию возглавляет заместитель акима района города Алматы. Общее количество членов Комиссии должно быть не менее 7 человек.
      3. Участковые комиссии могут состоять из представителей местных представительных органов, органов местного самоуправления, общественных объединений, кооперативов собственников помещений (квартир), населения, организаций и уполномоченных органов образования, здравоохранения, социальной защиты, работников правоохранительных органов.
      4. Комиссия в своей деятельности руководствуется Законами Республики Казахстан государственной адресной социальной помощи", государственных пособиях семьям, имеющим детей", постановлениями Правительства Республики Казахстан мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи" от 24.12.2001 года N 1685, некоторых мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственных пособиях семьям, имеющим детей" от 2 ноября 2005 года N 1092, другими нормативными актами и настоящим Положением.
      2. Основные функции
      5. Комиссия содействует уполномоченному исполнительному органу города Алматы, финансируемому за счет средств местного бюджета (Департамент занятости и социальных программ) (далее - уполномоченный орган) в деятельности по оказанию адресной социальной помощи, назначению и выплате пособия на детей в целях повышения ее адресности и направления средств наиболее нуждающимся лицам (семьям).
      6. При необходимости, Комиссия в пятидневный срок со дня письменного поручения уполномоченного органа проводит обследование не менее чем двумя членами Комиссии материального положения лиц (семей) с выездом на место их проживания. По результатам проведенного обследования Комиссия составляет акт о материальном положении лица (семьи). Подписанный акт обследования со своим заключением представляет уполномоченному органу (приложение 1).
      7. Комиссия в течение пяти дней со дня направления уполномоченным органом представленных документов заявителя готовит заключение о нуждаемости лица (семьи) в адресной социальной помощи и/или пособия на детей (приложение 2).
      8. Комиссия по поручению уполномоченного органа может выборочно перепроверить достоверность представленных заявителем документов (сведений).
      9. Комиссия имеет право запрашивать в соответствующих органах сведения, необходимые для проведения проверки или обследования.
      10. Члены Комиссии несут ответственность за достоверность данных, изложенных в акте о материальном положении лица (семьи), представленном уполномоченному органу.
      3. Порядок проведения обследования
      11. Обследование материального положения лица (семьи) проводится по поручению уполномоченного органа в присутствии заявителя, претендующего на получение адресной социальной помощи и/или пособия на детей, в сроки, установленные настоящим Положением.
      12. Обследование материального положения заявителя и его семьи должно проводиться при соблюдении уважения к частной жизни граждан, в обстановке, исключающей действия, унижающие их достоинство. Члены Комиссии не вправе разглашать сведения о частной жизни граждан.
      13. В ходе обследования Комиссия выясняет обстоятельства, в связи с которыми заявитель обратился за социальной помощью. При этом обращается внимание на следующее: на состав и численность семьи; на число работающих членов семьи; на число неработающих членов семьи в трудоспособном возрасте и причину их незанятости; на наличие в семье лиц трудоспособного возраста, занятых уходом за детьми, инвалидами, престарелыми, больными; на наличие в семье несовершеннолетних детей и лиц, нуждающихся в уходе (инвалиды, престарелые, больные); на фактический уровень доходов лица (семьи), в том числе доходы, полученные от приусадебного участка, огорода, дачи и т.д; на другие обстоятельства, влияющие на право получения адресной социальной помощи и/или пособия на детей.
      14. По результатам проведенного обследования Комиссия составляет акт, который подписывается членами Комиссии и со своим заключением, приложениями (если имеются приложения) передается уполномоченному органу.
      4. Заключение комиссии
      15. Заседания Комиссии проводятся не реже одного раза в десять дней. Ответственность за своевременное проведение заседаний Комиссии возлагается на председателя участковой Комиссии.
      16. Решение Комиссии принимается в отсутствие лица (семьи), претендующего на получение социальной помощи путем открытого голосования. Решение Комиссии считается правомочным, если на заседании присутствует не менее трех четвертей от ее состава.
      17. Лицо (семья) получает положительное заключение, если за него проголосовало большинство присутствующих из состава Комиссии. При равенстве голосов при голосовании, решающим является голос председателя участковой Комиссии.
      Заключение подписывается председателем и членами Комиссии и представляется в уполномоченный орган.
      Секретарь акимата К.Тажиева

  Приложение 1
к Положению об участковых
комиссиях по оказанию
социальной помощи населению
 

      А К Т
      обследования материального положения семьи
       "____" ________________200__г.
      ФИО___________________________________________________________
      ______________________________________________________________
       (адрес проживания, телефон)
      _________________ ________________________ _______________
      дата рождения N удостоверения личности N пенсион.удост.
       (для оралманов документ,
       подтверждающий статус)
      ______________________________________________________________
       статус обратившегося: безработный, работающий, пенсионер
       по возрасту, многодетная мать, инвалид и др.)
       Размер пенсии, государственного
      социального пособия____________тенге Размер СГП _______тенге
      Размер заработной платы _______тенге Иные доходы_______тенге
       Состав семьи: ______________________________________________________________
       (ФИО, год рождения, вид родства, место учебы, работы)
      ______________________________________________________________
      ______________________________________________________________
      ______________________________________________________________
       Общий доход семьи _______тенге Среднедушевой доход______тенге
      (без учета жилищной помощи и АСП)
      Члены комиссии: ______________________________________________________________
       (ФИО) (подпись)
       ______________________________________________________
       ______________________________________________________
       ______________________________________________________

  Приложение 2
к Положению об участковых
комиссиях по оказанию
социальной помощи населению
 

       ЗАКЛЮЧЕНИЕ
      участковой комиссии
       __________________________________________ района города Алматы
       от "____" _________________200 ___года
      Рассмотрев предоставленные документы на оказание социальной помощи
      _________________________________________________________________
       (ФИО заявителя)
      _________________________________________________________________
       (год рождения, социальный статус)
      _________________________________________________________________
       (домашний адрес, телефон)
      _________________________________________________________________
       (состав семьи, среднедушевой доход на каждого члена семьи)
      участковая Комиссия решила:
      в оказании помощи (адресная социальная помощь, пособие на детей)
       (нужное подчеркнуть)
      ________________________________________________________________
       (нуждается, не нуждается)
       М.П. Председатель комиссии __________________________
       (ФИО) (подпись)
       Члены комиссии: ____________________________________
       ____________________________________
       ____________________________________
       ____________________________________
       ____________________________________

  Приложение 2
к постановлению
акимата города Алматы
от 29 декабря 2005 года N 5/870
 

Перечень
утративших силу постановлений
акимата города Алматы

      1. Постановление акимата города Алматы от 29 января 2002 года N 1/80 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по оказанию государственной адресной социальной помощи населению", (зарегистрировано в Управлении юстиции города Алматы за N 431 от 8 февраля 2002 года), опубликовано в газетах "Вечерний Алматы" N 15 и "Алматы акшамы" N 21 от 23 февраля 2002 года.
      2. Постановление акимата города Алматы от 19 июля 2002 года N 3/470 "О внесении изменений в приложение N 2 постановление Акимата города Алматы от 29 января 2002 года N 1/80 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по оказанию государственной адресной социальной помощи населению" (зарегистрировано в Управлении юстиции города Алматы за N 462 от 1 августа 2002 года), опубликовано в газетах "Вечерний Алматы" от 11 сентября 2002 года N 71, "Алматы акшамы" от 7 сентября 2002 года N 100.
      3. Постановление акимата города Алматы от 13 ноября 2002 года N 5/724 "О внесении изменений в приложение N 2 постановление Акимата города Алматы от 29 января 2002 года N 1/80 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по оказанию государственной адресной социальной помощи населению", (зарегистрировано в Управлении юстиции города Алматы за N 489 от 28 ноября 2002 года), опубликовано в газетах "Вечерний Алматы" от 11 декабря 2002 года N 97, "Алматы акшамы" от 12 декабря 2002 года N 140.
      4. Постановление акимата города Алматы от 26 мая 2003 года N 2/319 "О внесении изменений в постановление Акимата города Алматы от 29 января 2002 года N 1/80 приложение 2 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по оказанию государственной адресной социальной помощи населению", (зарегистрировано в Управлении юстиции города Алматы за N 534 от 18 июня 2003 года), опубликовано в газетах "Вечерний Алматы" от 12 июля 2003 года N 107-109, "Алматы акшамы" от 26 июня 2003 года N 71.
      5. Постановление акимата города Алматы от 17 сентября 2003 года N 4/535 "О внесении изменений в постановление Акимата города Алматы от 29 января 2002 года N 1/80 приложение 2 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по оказанию государственной адресной социальной помощи населению", (зарегистрировано в Управлении юстиции города Алматы за N 552 от 29 сентября 2003 года), опубликовано в газетах "Вечерний Алматы" от 15 октября 2003 года N 161, "Алматы акшамы" от 14 октября 2003 года N 115.
      6. Постановление акимата города Алматы от 19 мая 2004 года N 3/424 "О внесении изменений в постановление Акимата города Алматы от 29 января 2002 года N 1/80 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по оказанию государственной адресной социальной помощи населению", (зарегистрировано в Управлении юстиции города Алматы за N 602 от 27 мая 2004 года), опубликовано в газетах "Вечерний Алматы" от 8 июня 2004 года N 111, "Алматы акшамы" от 5 июня 2004 года N 63.
      7. Постановление акимата города Алматы от 25 августа 2004 года N 3/706 "О внесении изменений в постановление Акимата города Алматы от 29 января 2002 года N 1/80 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по оказанию государственной адресной социальной помощи населению", (зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы за N 616 от 3 сентября 2004 года), опубликовано в газетах "Вечерний Алматы" от 18 сентября 2004 года N 188-189, "Алматы акшамы" от 18 сентября 2004 года N 106.
      8. Постановление акимата города Алматы от 26 ноября 2004 года N 4/955 "О внесении изменений в постановление Акимата города Алматы от 29 января 2002 года N 1/80 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по оказанию государственной адресной социальной помощи населению", (зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы за N 630 от 10 декабря 2004 года), опубликовано в газете "Вечерний Алматы" от 21 декабря 2004 года N 253.
      9. Постановление акимата города Алматы от 10 мая 2005 года N 2/259 "О внесении изменений и дополнений в постановление Акимата города Алматы от 29 января 2002 года N 1/80 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по оказанию государственной адресной социальной помощи населению", (зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы за N 657 от 20 мая 2005 года), опубликовано в газетах "Вечерний Алматы" от 2 июня 2005 года N 111-113, "Алматы акшамы" от 28 мая 2005 года N 59.
      Секретарь акимата К.Тажиева