Осакаров ауданының тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету Ережесін бекіту туралы

Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 2011 жылғы 25 қазандағы N 414 шешімі. Қарағанды облысы Осакаров ауданының Әділет басқармасында 2011 жылғы 15 қарашада N 8-15-151 тіркелді.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы N 2314 "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" Қаулысына сәйкес, аудандық мәслихат ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. Осакаров ауданының тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету Ережесі бекітілсін (қоса тіркелген).

      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау халықты әлеуметтік қорғау мен әлеуметтік - мәдени дамуы бойынша тұрақты комиссиясына жүктелсін (Врона Е.М.).

      3. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Сессия төрағасы

И. Шакирбеков

Аудандық мәслихат хатшысы

К. Саккулаков


  Осакаров аудандық мәслихатының
2011 жылғы 25 қазандағы
N 414 шешімімен
бекітілген

Осакаров ауданының тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету
ЕРЕЖЕСІ

      Осы Осакаров ауданының тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету Ережесі (бұдан әрі - Ереже) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 5 шілдедегі "Байланыс туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы N 2314 "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі N 512 "Әлеуметтiк тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерiн көрсеткенi үшiн абоненттiк төлемақы тарифiнiң көтерiлуiне өтемақы төлеудiң кейбiр мәселелерi туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсету тәртібін анықтайды.

1. Жалпы ережелер

      1. Тұрғын үй көмегі Қазақстан Республикасының аумағындағы жалғыз тұрғынжай ретінде меншік құқығында тұрған тұрғынжайда тұрақты тіркелген және тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға), сондай-ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілген тұрғынжайды және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғынжайды жалдаушыларға (қосымша жалдаушыларға) жергілікті бюджет қаражаты есебінен:

      кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге жұмсалатын шығыстарға;

      коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуға;

      мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілген тұрғынжайды және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалға алған тұрғынжайды пайдаланғаны үшін шығыстарды төлеуге беріледі.

      Аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегiн есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетiлген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретiнде айқындалады.

      Тұрғын үй көмегі кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге жұмсалатын шығыстарды, коммуналдық көрсетілетін қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде көрсетілетін байланыс қызметтерін тұтынуға, мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілген тұрғынжайды және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалға алған тұрғынжайды пайдаланғаны үшін шығыстарды төлеуге арналған шығыстарға ақы төлеу сомасы мен отбасының (азаматтардың) осы мақсаттарға жұмсайтын шығыстарының Осакаров аудандық мәслихаты белгiлеген шектi жол берiлетiн деңгейiнiң арасындағы айырма ретiнде айқындалады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      2. Тұрғын үй көмегі егер тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға, өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілген нормасының шегінде және тұрғын үй ауданының әлеуметтік нормасының шегінде, бірақ нақты алып жатқан жалпы ауданнан көп емес мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйді немесе жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысын төлеуге шығындары және тұрғын үйді күтіп-ұстау және коммуналдық қызметтерді тұтынуға, сонымен қоса, телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттiк төлемақының ұлғаюы бөлiгiнде байланыс қызметтерiне шығындарының нормативтері отбасы бюджетінде осы мақсатқа жұмсалатын шекті жол берілетін шығыстар үлесінен асатын болса беріледі.

      Кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге, коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуға, мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйді және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдалануға жұмсалатын шекті жол берілетін шығыстар үлесі табысы аз отбасының (азаматтың) жиынтық табысының 10 пайызы мөлшерінде белгіленеді.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      3. Осы Ережеде келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) аз қамтылған отбасының (азаматтың) жиынтық табысы – тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы (азамат) алған кірістердің жалпы сомасы (бұдан әрі – жиынтық табыс);

      2) коммуналдық қызметтер-қауіпсіз және жайлы тұру жағдайларын қамтамасыз ету үшін тұтынушыға көрсетілетін, сумен жабдықтауды, су бұруды, газбен жабдықтауды, электрмен жабдықтауды, жылумен жабдықтауды, қоқысты әкетуді, лифтілерге қызмет көрсетуді қамтитын қызметтер;

      3) алынып тасталды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен;
      4) алынып тасталды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен;

      5) кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін күрделі жөндеу- қажет болған жағдайда тозған құрылымдық элементтер мен инженерлік жабдықтау жүйелерін ауыстыра отырып, көп пәтерлі тұрғын үйдің ресурсын қалпына келтіру мақсатында жүргізілетін жөнделетін объектілердің пайдалану көрсеткіштерін жақсартатын жаңа немесе неғұрлым берік және үнемді объектілерге ауыстыру жөніндегі іс-шаралар мен жұмыстар кешені;

      6) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) - Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар;

      7) өтініш беруші (жеке тұлға) – тұрғын үй көмегін тағайындау үшін жеке өз атынан немесе отбасы атынан өтініш берген тұлға (бұдан әрі-өтініш беруші);

      8) телекоммуникация желілерінің абоненті - телекоммуникация желілерінің байланыс қызметтерін осы мақсаттар үшін абоненттік нөмір немесе сәйкестендіру коды бөлінген кезде осындай қызметтер көрсету туралы шарт негізінде пайдаланушы жеке тұлға;

      9) телекоммуникация желілерінің абоненттері болып табылатын, әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телефон үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы (бұдан әрі – телефон үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы) – тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметтерді тұтынуға ақы төлеу жөніндегі тұрғын үй көмегінің құрамына кіретін, телефон үшін абоненттік ақы тарифтерінің көтерілу шығындарын өтеуге арналған ақшалай өтемақы;

      10) шот – тұрғын үй көмегін тағайындалған кезеңде қағаз жеткізгіште не қызметтермен жабдықтаушы электрондық жеткізгіште өтініш берушімен ұсынылатын коммуналдық қызметтер, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп - ұстауға шығыстар, оның ішінде кондоминиум объектісін ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналар, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу, байланыс қызметтер ақысын төлеу құжаты;

      11) тұрғын үй көмегін тағайындау бойынша уәкілетті орган - "Осакаров ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай – бөлім);

      12) шекті жол берілетін шығыстар үлесі – көпбалалы отбасының (азаматтың) бір айда кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге, коммуналдық қызметтер мен телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуға, мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілген тұрғынжайды және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғынжайды пайдалануға жұмсаған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының (азаматтың) жиынтық кірісіне проценттік қатынасы;

      12-1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған, орналасқан жері бойынша жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыратын заңды тұлға;

      13) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) - Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар.

      Ескерту. 3-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 2012.03.13 N 27 (ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 27.03.2013 N 160 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 20.06.2018 N 478 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 30.12.2019 N 793 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.

2. Тұрғын үй көмегін көрсету нормативтерін анықтау

      4. Тұрғын үй көмегі бөліммен өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша келесі мөлшерлер бойынша беріледі:

      1) өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілген тұрғын үй ауданының нормалары тұрғын үй заңнамасымен белгіленген отбасының әр мүшесіне берілетін тұрғын үй беру нормасына баламалы (18 шаршы метр), көп бөлмелі пәтерлерде тұратын жалғыз басты азаматтар үшін ауданның әлеуметтік нормасы - 30 шаршы метр;

      2) бір адамға коммуналдық қызметтерді тұтыну мөлшері:

      газ тұтыну нормасы:

      қызметті көрсетушілердің шоттарын ұсына отырып (түбіртек, анықтама, чек) баллон газын нақты шығындар бойынша, бірақ көлемді газды тұтыну бойынша айына бір адамға бекітілген нормативтен артық емес тұтыну (айына 8 килограмнан көп емес);

      қатты отын тұтыну нормасы:

      1 шаршы метр алаңды жылытуға – 1985 жылға дейін салынған тұрғын үй ғимараттары үшін 1-2 қабатты салынған үйлері үшін 161 килограмм, 3-4 қабатты салынған үйлері үшін 98 килограмм; 1985 жылдан кейін салынған тұрғын үй ғимараттары үшін 1-2 қабатты салынған үйлері үшін 125 килограмм, 3-4 қабатты салынған үйлері үшін 72 килограмм (жылу беру маусымы 7 ай есебінде), бірақ үйге 7 тонна көмірден артық емес.

      Тұрғын үй көмегін есептеу барысында статистика органдарының мәліметтері бойынша өткен тоқсандағы облыстың қалалары мен аудандарында қалыптасқан көмір бағасы пайдаланылады.

      электрэнергиясын тұтыну:

      газ плитасымен жабдықталған үйлерде - 150 киловатт;

      электр плитасымен жабдықталған үйлерде – 250 киловатт;

      3) суық суды, кәрізді, ыстық суды, қоқыс төккішті, эксплуатациялық шығындарды тұтыну нормалары (пәтер иелерінің кооперативі, өзін-өзі басқару комитеті, үй комитеттері) басқару үлгісіне тәуелсіз тарифтерді бекітетін органдармен белгіленеді;

      4) тұрғын үй көмегін алушылар үшін кондоминиум объектісінің жалпы мүлкіне күрделі жөндеу жүргізуге жұмсалатын шығындары алушының жеке меншік көлемінің кондоминиум объектісінің жалпы көлеміне арақатынас жолымен анықталады.

      Кондоминиум объектісінің жалпы мүлкіне күрделі жөндеу жүргізу кезегі пәтер иелеріменен жалпы жиналыста бекітіледі.

      5. Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуінің сомасы Қазақстан Республикасының Үкіметімен белгілеген тәртіпте өтелуіге жатады.

      6. Кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге, коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуға, мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйді және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді белгіленген нормадан жоғары пайдалануға арналған шығыстарға ақы төлеу жалпы негіздерде жүргізіледі.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

3. Тұрғын үй көмегін тағайындау және төлеу тәртібі

      7. Алынып тасталды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 11 сессиясының 2012.11.09 N 111 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      8. Алынып тасталды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 11 сессиясының 2012.11.09 N 111 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      9. Тұрғын үй құқықтық қатынастарынан туындаған даулар сот арқылы шешіледі.

      10. Тұрғын үй көмегінің мөлшері кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге, коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуға, мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйді және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдалануға арналған шығыстарды төлеудің нақты есептелген сомадан артуы тиіс емес.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      11. Тұрғын үй көмегі ақшалай және аударма түрінде көрсетіледі. Аударма түрі – бұл ақша қаражаттарын қызмет көрсетушілердің есепшоттарына, сонымен қоса кондоминиум объектісін басқару органының (ағымдағы, жинақтаушы) шоттарына аудару.

      Ақшалай түр ақшалы төлемдер түрінде бекітіледі. Өткен ай үшін тұрғын үй көмегін төлеу бюджеттік қаржы есебінен азаматтардың жеке шоттарына аудару жолымен бөліммен жүзеге асырылады.

      Тұрғын үй көмегінің төлем үлгісін (қолма-қол немесе қолма-қол ақысыз) таңдау құқығы алушыға ұсынылады.

      12. Тұрғын үй көмегінің сомаларын жеке шотқа аудару кезінде бөлімге салымшылардың бір жолғы тапсырмалары негізінде тұрғын үй көмегінің сомалары салымынан аудару үшін банктік формаларын толтыру жолымен бөлінген қаржының мақсатты пайдалануларын тексеріп отыру қажет.

      13. Аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін төлеу мына жағдайда тоқтатылады, егер алушы:

      1) бөліммен белгіленген уақытқа сәйкес тиісті құжаттарды ұсынбаса;

      2) алынатын тұрғын үй көмегін мақсатсыз пайдаланса және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеу ақысын және (немесе) күрделi жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға, коммуналдық қызметтерге және байланыс қызметтеріне төлемді өз уақытында төлемесе.

      14. Тұрғын үй көмегіннің төлемдерін қаржыландыру бюджет қаражаты есебінен жүргізіледі.

4. Тұрғын үй көмегін беру мерзімдері және мерзімділігі

      15. Көпбалалы отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) тұрғын үй көмегін тағайындау үшін Мемлекеттік корпорацияға немесе "электрондық үкімет" веб-порталына тоқсанына бір рет жүгінуге құқылы.

      Құжаттарды қарау және тұрғын үй көмегін көрсету туралы шешім қабылдау немесе көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру мерзімі Мемлекеттік корпорациядан немесе "электрондық үкіметтің" веб-порталынан құжаттардың толық топтамасын алған күннен бастап сегіз жұмыс күнін құрайды.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      16. Тұрғын үй көмегін алушылар күнтізбелік он күн ішінде алу құқығына және мөлшеріне әсер ететін жағдайлар жөнінде, соның ішінде тұрғын үй меншігінің нысанының, отбасы құрамы және оның жиынтық табыстарының өзгерістері, жұмыссыздар - мәртебесінің өзгергені туралы бөлімге жазбаша хабарлаулары тиіс.

      17. Отбасының кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге, коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуға, мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйді және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдалануға шекті жол берілетін шығыстарының үлесі өзгергергенде, болған уақыттан бастап бұрын тағайындалған көмектің қайта есептеуі жүргізіледі.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      18. Көмекке құқықтар анықтау кезінде отбасында басқа елді мекенде уақытша тұратын тұлғалары тиісті құжаттармен дәлелденуімен есепке алынбайды.

5. Тұрғын үй көмегін өтіну және тағайындау тәртібі

      19. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін аз қамтылған отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) Мемлекеттік корпорацияға және/немесе "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы өтініш береді және мынадай құжаттарды қоса береді:

      1) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін түпнұсқасы беріледі);

      2) отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегін алуға үмiткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматының) жиынтық табысын есептеу тәртiбiн тұрғын үй қатынастары саласындағы уәкілетті орган айқындайды;

      3) зейнетақы аударымдары туралы анықтама (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алынатын мәліметтерді қоспағанда);

      4) жұмыс орнынан немесе жұмыссыз адам ретінде тіркелуі туралы анықтама;

      5) балаларға және асырауындағы басқа да адамдарға алименттер туралы мәліметтер;

      6) банктік шоты;

      7) кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге ай сайынғы жарналар туралы шоттар;

      8) коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;

      9) телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;

      10) мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үйді және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін шығыстар мөлшері туралы шот.

      Осы тармақта көзделмеген құжаттарды талап етуге жол берілмейді. Меншік құқығында (Қазақстан Республикасы бойынша) тұрғын үйдің болуы немесе болмауы туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші Ақпараттық жүйелер арқылы алады.

      Аз қамтылған отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) қайта өтініш берген кезде осы Ереженің 19-5-тармағында көзделген жағдайды қоспағанда, отбасының табыстарын растайтын құжаттарды және коммуналдық шығыстарға арналған шоттарын ғана ұсынады.

      Ескерту. 19-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      19-1. Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттар қабылданған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Ескерту. Шешім 19-1-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 20.06.2018 N 478 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      19-2. Осы Ереженің 19-тармағында көзделген құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Ескерту. Шешім 19-2-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 20.06.2018 N 478 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      19-3. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы өтініш жасаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге сұрау салуының қабылдағаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып, хабарлама жіберіледі.

      Ескерту. Шешім 19-3-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 20.06.2018 N 478 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      19-4. Мемлекеттік корпорация өтінішті ақпараттық жүйе арқылы қабылдайды және оны тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын уәкілетті органға жібереді.

      Ескерту. Шешім 19-4-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 20.06.2018 N 478 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      19-5. Уәкілетті орган отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс емес екенін анықтау негізінде тұрғын үй көмегін беруден бас тартады және өтініш берілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде өтініш берушіге "электрондық үкімет" веб-порталы не Мемлекеттік корпорация арқылы дәлелді бас тартуды жібереді.

      Ескерту. Шешім 19-5-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 20.06.2018 N 478 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      19-6. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы шешімді не кызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын уәкілетті орган қабылдайды. Тағайындау туралы хабарлама не тағайындаудан бас тарту туралы дәлелді жауап Мемлекеттік корпорацияға немесе электрондық құжат ретінде "жеке кабинетке" жіберіледі.

      Ескерту. Шешім 19-6-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 20.06.2018 N 478 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      20. Құжаттар түпнұсқасымен және көшірмесімен салыстыру үшін тапсырылады, одан соң құжаттардың түпнұсқасы өтініш берушіге қайтарылып, ал көшірмелері жеке іске тігіледі.

      21. Өтініш берушімен ұсынылған құжаттардың растығына (мәліметтерге) күмән туындаған жағдайда бөлім тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірген отбасының материалдық - тұрмыстық жағдайын тексеруге құқығы бар. Тексеру актісі тұрғын үй көмегін алушының жеке ісіне тіркеледі.

      22. Тапсырылған құжаттарды қарау нәтижесі бойынша бөліммен алушының жеке ісі қалыптастырылады.

      23. Ақпараттың растығына күмән туындаған жағдайда бөлім тұрғын үй көмегін тағайындау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдарға сұраныс жасауға құқылы.

      24. Алынып тасталды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.03.2021 N 43 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

  Осакаров ауданының тұрғындарына
тұрғын үй көмегін көрсету Ережесіне
қосымша

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы
Өтініш

      Ескерту. Қосымша алынып тасталды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 19.02.2016 N 610 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

Об утверждении Правил оказания жилищной помощи населению Осакаровского района

Решение Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 25 октября 2011 года N 414. Зарегистрировано Управлением юстиции Осакаровского района Карагандинской области 15 ноября 2011 года N 8-15-151.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.
      Сноска. Заголовок с изменениями, внесенными решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 09.11.2012 N 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить Правила оказания жилищной помощи населению Осакаровского района (прилагаются).

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 09.11.2012 N 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Контроль за исполнением данного решения возложить на постоянную комиссию по социально – культурному развитию и социальной защите населения (Врона Е. М.).

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Председатель сессии

И. Шакирбеков

Секретарь районного маслихата

К. Саккулаков


  Утверждены
решением сессии
Осакаровского районного маслихата
от 25 октября 2011 года N 414

ПРАВИЛА
оказания жилищной помощи
населению Осакаровского района

      Сноска. Заголовок с изменениями, внесенными решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 09.11.2012 N 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Настоящие Правила оказания жилищной помощи населению Осакаровского района (далее - Правила), разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", Законом Республики Казахстан от 5 июля 2004 года "О связи", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года N 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам" и определяют порядок оказания малообеспеченным семьям (гражданам) жилищной помощи.

      Сноска. Преамбула с изменениями, внесенными решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 09.11.2012 N 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно зарегистрированным и проживающим в жилище, которое находится на праве собственности как единственное жилище на территории Республики Казахстан, а также нанимателям (поднанимателям) жилища из государственного жилищного фонда и жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, на оплату:

      расходов на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;

      потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций;

      расходов за пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.

      Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты расходов на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, и предельно допустимым уровнем расходов малообеспеченных семей (граждан) на эти цели, установленным Осакаровским районным маслихатом.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции решения Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Жилищная помощь назначается в случаях, если расходы на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в бюджете малообеспеченной семьи (гражданина), превышают долю предельно-допустимых расходов на эти цели.

      Доля предельно-допустимых расходов на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, устанавливается к совокупному доходу малообеспеченной семьи (гражданина) в размере 10 процентов.

      Сноска. Пункт 2 - в редакции решения Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) совокупный доход малообеспеченной семьи (гражданина) – общая сумма доходов семьи (гражданина) за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи (далее – совокупный доход);

      2) коммунальные услуги – услуги, предоставляемые потребителю, включающие водоснабжение, водоотведение, газоснабжение, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление, обслуживание лифтов, для обеспечения безопасных и комфортных условий проживания (пребывания);

      3) исключен решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      4) исключен решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      5) капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума – комплекс мероприятий и работ по замене изношенных конструкций, деталей и инженерного оборудования многоквартирного жилого дома на новые или более прочные и экономичные, улучшающие эксплуатационные показатели ремонтируемых объектов, проводимых с целью восстановления ресурса многоквартирного жилого дома;

      6) малообеспеченные семьи (граждане) – лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи;

      7) заявитель (физическое лицо) – лицо, обратившееся от себя лично или от имени семьи за назначением жилищной помощи (далее - заявитель);

      8) абонент сетей телекоммуникаций - физическое лицо, пользователь услугами связи сети телекоммуникаций на основании договора об оказании таких услуг при выделении для этих целей абонентского номера или кода идентификации;

      9) компенсация повышения тарифов абонентской платы за телефон социально защищаемым гражданам, являющимся абонентами сетей телекоммуникаций (далее - компенсация повышения тарифа абонентской платы за телефон) – денежная компенсация, входящая в состав жилищной помощи по оплате содержания жилища и потребления коммунальных услуг, предназначенная для возмещения затрат повышения тарифов абонентской платы за телефон;

      10) счет – это документ на оплату коммунальных услуг, расходов на содержание жилого дома (жилого здания), в том числе капитальный ремонт и (или) взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, арендной платы за пользование жилищем, услуг связи, предоставляется на электронном носителе поставщиками услуг либо на бумажном носителе заявителем за период назначения жилищной помощи;

      11) уполномоченный орган по назначению жилищной помощи – государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Осакаровского района" (далее - отдел);

      12) доля предельно-допустимых расходов – отношение предельно-допустимого уровня расходов малообеспеченной семьи (гражданина) в месяц на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, к совокупному доходу малообеспеченной семьи (гражданина) в процентах;

      12-1) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий и услуг субъектов квазигосударственного сектора в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий, услуг субъектов квазигосударственного сектора и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме, осуществляющее государственную регистрацию прав на недвижимое имущество по месту его нахождения.

      Сноска. Пункт 3 с изменениями, внесенными решениями Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 13.03.2012 N 27 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 27.03.2013 N 160 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 20.06.2018 N 478 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 30.12.2019 N 793 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Определение нормативов оказания жилищной помощи

      4. Жилищная помощь предоставляется отделом по месту жительства заявителя по следующим нормам:

      1) нормы площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами, эквивалентны нормам предоставления жилья на каждого члена семьи, установленным жилищным законодательством (18 квадратных метров), социальная норма площади для одиноких граждан, проживающих в многокомнатных квартирах - 30 квадратных метров;

      2) норма потребления коммунальных услуг на одного человека:

      норма потребления газа:

      потребление газа баллонного по фактическим расходам, с предъявлением счетов поставщиков услуг (квитанции, справки, чеки), но не более норматива, установленного на одного человека в месяц по потреблению емкостного газа (не более 8 килограммов в месяц);

      норма потребления твердого топлива:

      на отопление 1 квадратного метра площади – 161 килограмма для домов 1-2 этажной постройки, 98 килограмм для домов 3-4 этажной постройки, для жилых зданий до 1985 года постройки; 125 килограмма для домов 1-2 этажной постройки,72 килограмма для домов 3-4 этажной постройки для жилых зданий после 1985 года постройки (в расчете на отопительный сезон 7 месяцев), но не более 7 тонн угля на дом;

      При расчете жилищной помощи применяются цены на уголь, сложившиеся в городах и районах области за истекший квартал по данным органов статистики.

      потребление электроэнергии:

      150 киловатт в домах, оборудованных газовыми плитами;

      250 киловатт в домах, оборудованных электрическими плитами;

      3) нормы потребления холодной воды, канализации, горячей воды, мусороудаления и эксплуатационных расходов независимо от формы управления (кооператив собственников квартир, комитет самоуправления, домовые комитеты) устанавливаются органом, утверждающим тариф;

      4) расходы на проведение капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума для получателей жилищной помощи определяются путем соотношения площади индивидуальной собственности получателя к общей площади объекта кондоминиума.

      Очередность проведения капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума утверждается собственниками квартир на общем собрании.

      5. Сумма повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам, подлежит компенсации в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан.

      6. Оплаты расходов на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, сверх установленной нормы производится на общих основаниях.

      Сноска. Пункт 6 - в редакции решения Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Порядок назначения и выплаты жилищной помощи

      7. исключен решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 09.11.2012 N 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. исключен решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 09.11.2012 N 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Споры, вытекающие из жилищных правоотношений, разрешаются судом.

      10. Размер жилищной помощи не может превышать суммы фактически начисленной платы оплаты расходов на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      Сноска. Пункт 10 - в редакции решения Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. Жилищная помощь предоставляются в наличной и безналичной форме. Безналичная форма – это перечисление денежных средств на расчетные счета поставщиков услуг, а также на счета (текущий, накопительный) органа управления объектом кондоминиума.

      Наличная форма устанавливается в виде денежных выплат. Выплата жилищной помощи осуществляется отделом путем зачисления на лицевые счета граждан за счет бюджетных средств за истекший месяц.

      Право выбора формы оплаты жилищной помощи (наличная или безналичная) предоставляется получателю.

      12. При перечислении сумм жилищной помощи на лицевые счета, отделу необходимо прослеживать целевое использование выделенных средств путем заполнения банковской формы для списания с вкладов сумм жилищной помощи на основании разовых поручений вкладчиков.

      13. Выплата жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) приостанавливается в случае, если получатель:

      1) не предоставил соответствующие документы в сроки, установленные отделом;

      2) использует получаемую жилищную помощь не по целевому назначению и несвоевременно вносит платежи на оплату капитального ремонта и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, коммунальные услуги и на услуги связи.

      14. Финансирование выплат жилищной помощи осуществляется за счет бюджетных средств.

4. Сроки и периодичность предоставления жилищной помощи

      15. Малообеспеченная семья (гражданин) (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) вправе обратиться в Государственную корпарацию или на веб-портал "электронного правительства" за назначением жилищной помощи один раз в квартал.

      Сроки рассмотрения документов и принятия решения о предоставлении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе со дня принятия полного комплекта документов от Государственной корпорации либо через веб-портал "электронного правительства" составляет восемь рабочих дней.

      Сноска. Пункт 15 - в редакции решения Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      16. Получатели жилищной помощи должны в течении десяти календарных дней письменно информировать отдел об обстоятельствах, влияющих на право получения или ее размер, в том числе изменениях формы собственности жилья, состава семьи и ее совокупного дохода, а безработные - об изменении статуса.

      17. При изменении доли предельно-допустимых расходов семьи, на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде производится перерасчет ранее назначенных пособий, начиная с месяца, следующего за тем месяцем, в котором наступили соответствующие изменения.

      Сноска. Пункт 17 - в редакции решения Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18. При определении права на пособие в семье не учитываются лица, временно проживающие в других населенных пунктах, что подтверждается соответствующим документом.

5. Порядок обращения и назначения жилищной помощи

      19. Для назначения жилищной помощи малообеспеченная семья (гражданин) (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) обращается в Государственную корпорацию и/или посредством веб-портала "электронного правительства" с предоставлением следующих документов:

      1) документа, удостоверяющего личность заявителя (оригинал представляется для идентификации личности);

      2) документа, подтверждающего доходы малообеспеченной семьи. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;

      3) справки о пенсионных отчислениях (за исключением сведений, получаемых из соответствующих государственных информационных систем);

      4) справки с места работы либо справки о регистрации в качестве безработного лица;

      5) сведений об алиментах на детей и других иждивенцев;

      6) банковского счета;

      7) счета о ежемесячных взносах на управление объектом кондоминиума и содержание общего имущества объекта кондоминиума, в том числе капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;

      8) счета на потребление коммунальных услуг;

      9) квитанции-счета за услуги телекоммуникаций или копии договора на оказание услуг связи;

      10) счета о расходах за пользование жилищем из государственного жилищного фонда и жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      Истребование документов, не предусмотренных настоящим пунктом, не допускается. Сведения о наличии или отсутствии жилища (по Республике Казахстан), принадлежащего им на праве собственности, услугодатель получает посредством информационных систем.

      При повторном обращении малообеспеченная семья (гражданин) (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) представляет только подтверждающие документы о доходах семьи и счета на коммунальные расходы, за исключением случая, предусмотренного пунктом 19-5 настоящих Правил.

      Сноска. Пункт 19 - в редакции решения Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19-1. При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      Сноска. Решение дополнено пунктом 19-1 в соответствии с решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 20.06.2018 N 478 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19-2. В случае представления неполного пакета документов, предусмотренного пунктом 19 настоящих Правил, работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме документов.

      Сноска. Решение дополнено пунктом 19-2 в соответствии с решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 20.06.2018 N 478 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19-3. В случае обращения через веб-портал "электронного правительства", услугополучателю в "личный кабинет" направляются статус о принятии запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

      Сноска. Решение дополнено пунктом 19-3 в соответствии с решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 20.06.2018 N 478 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19-4. Государственная корпорация принимает заявление посредством информационной системы и направляет его в уполномоченный орган, осуществляющий назначение жилищной помощи.

      Сноска. Решение дополнено пунктом 19-4 в соответствии с решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 20.06.2018 N 478 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19-5. Уполномоченный орган отказывает в предоставлении жилищной помощи на основании установления недостоверности документов, представленных семьей (гражданином) (либо его представителем по нотариально заверенной доверенности), и (или) данных (сведений), содержащихся в них, и в течение 5 (пять) рабочих дней со дня подачи заявления направляет заявителю мотивированный отказ посредством веб-портала "электронного правительства" либо Государственной корпорации.

      Сноска. Решение дополнено пунктом 19-5 в соответствии с решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 20.06.2018 N 478 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19-6. Решение о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги принимается уполномоченным органом, осуществляющим назначение жилищной помощи. Уведомление о назначении либо мотивированный ответ об отказе в назначении жилищной помощи направляется в Государственную корпорацию или "личный кабинет" в виде электронного документа.

      Сноска. Решение дополнено пунктом 19-6 в соответствии с решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 20.06.2018 N 478 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      20. Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю, а копии документов прилагаются к личному делу.

      21. В случае возникновения сомнений в достоверности представленных заявителем документов (сведений) отдел имеет право обследовать материально-бытовое положение семьи, обратившейся за назначением жилищной помощи. Акт обследования приобщается в личное дело получателя жилищной помощи.

      22. По результатам рассмотрения представленных документов отделом формируется личное дело получателя.

      23. В случае возникновения сомнения в достоверности информации отдел вправе запрашивать в соответствующих органах сведения, необходимые для назначения жилищной помощи.

      24. Исключен решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.03.2021 N 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение
к Правилам оказания жилищной
помощи населению Осакаровского
района

Заявление
о назначении жилищной помощи

      Сноска. Приложение - исключено решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 19.02.2016 N 610 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).