Екінші деңгейдегі банктерге консервациялау режимін қолдану (орнату) қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2019 жылғы 31 қаңтардағы № 8 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 12 ақпанда № 18291 болып тіркелді.

      "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" 1995 жылғы 31 тамыздағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Екінші деңгейдегі банктерге консервациялау режимін қолдану (орнату) қағидалары бекітілсін.

      2. "Екінші деңгейдегі банктерге консервациялау режимін қолдану (орнату), консервациялау сатысында банкті басқару жөніндегі уақытша әкiмшiлiктің (уақытша банк басқарушысының) банктің активтері мен міндеттемелерінің бір бөлігін не оларды толық мөлшерде басқа банкке (банктерге) бір мезгілде беру жөніндегі операцияны жүргізу және осы операцияны уәкілетті органмен келісу қағидаларын, сондай-ақ көрсетілген операцияны жүргізу кезінде беруге жататын активтер мен міндеттемелердің түрлерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 26 желтоқсандағы № 311 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14735 болып тіркелген, 2017 жылғы 16 ақпанда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қаржы нарығының әдіснамасы департаменті (Сәлімбаев Д.Н.) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен (Сәрсенова Н.В.) бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны қазақ және орыс тілдерінде "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберуді;

      3) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      4) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Заң департаментіне осы қаулының осы тармағының 2), 3) тармақшаларында және 4-тармағында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын қорғау және сыртқы коммуникациялар басқармасы (Терентьев А.Л.) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.

      5. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Төрағасының орынбасары О.А. Смоляковқа жүктелсін.

      6. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ұлттық Банк Төрағасы Д. Ақышев

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2019 жылғы 31 қаңтардағы
№ 8 қаулысымен
бекітілген

Екінші деңгейдегі банктерге консервациялау режимін қолдану (орнату) қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Екінші деңгейдегі банктерге консервациялау режимін қолдану (орнату) қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" 1995 жылғы 31 тамыздағы Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Банктер туралы заң) сәйкес әзірленді және екінші деңгейдегі банктерге (бұдан әрі – банк) консервациялау режимін қолдану (орнату) тәртібін айқындайды.

      2. Консервация төлем жасауға қабілетсіз банкті реттеу жөніндегі шараларды іске асыру үшін төлем жасауға қабілетсіз банкке бақылау орнату үшін қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) мәжбүрлеп енгізетін төлем жасауға қабілетсіз банкті басқарудың және қызметінің арнайы режимін білдіреді.

2-тарау. Екінші деңгейдегі банктерге консервациялау режимін қолдану (орнату) тәртібі

      3. Уәкілетті органның банкті консервациялау туралы шешімі банкке консервациялау режимін қолдануға (орнатуға) негіз болып табылады.

      Уәкілетті органның банкті консервациялау туралы шешімі Банктер туралы заңның 64-бабының 1-тармағында көзделген мәліметтерді қамтиды.

      4. Төлем жасауға қабілетсіз банкті реттеу жөніндегі шараларды іске асыру үшін уәкілетті орган банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілікті (банкті уақытша басқарушыны) тағайындайды.

      5. Уәкілетті органның банкті консервациялау туралы шешімінің көшірмесі ол шығарылған күні банктің бірінші басшысын (оның орнындағы адамды) уәкілетті органға шақыру арқылы тапсырылады немесе электрондық, факсимильдік немесе өзге байланыс құралдары арқылы банкке жіберіледі немесе уәкілетті органның қызметкері банктің орналасқан жері бойынша қолма-қол жеткізеді.

      Банктің бірінші басшысы (оның орнындағы адам) банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің (банкті уақытша басқарушының) басшысына ақпаратқа қол жеткізу мақсатында қолда бар барлық мөрлерді, мөртабандарды, клише мен пломбаларды, кілттерді, кіру кодтарын, парольдерді (олар бар болса) қоса алғанда, банкті әділет органдарында мемлекеттік тіркеумен байланысты құжаттарды, банкке берілген лицензиялардың түпнұсқаларын, фирмалық бланкілерді, ақпараттың электрондық жеткізушілерін, бағдарламалық қамтамасыз етуді, басқа заңды тұлғалардың банк меншік иесі болып табылатын құжаттандырылған нысанда шығарылған бағалы қағаздарын, сондай-ақ Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13710 болып тіркелген "Екінші деңгейдегі банктерде сақталуға тиіс негізгі құжаттар тізбесін және олардың сақталу мерзімдерін белгілеу туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 29 ақпандағы № 66 қаулысына сәйкес банкте сақталуға тиіс құжаттарды банктің мүлкін қабылдау-өткізу актісі бойынша береді.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 13.12.2021 № 107 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. Егер банктің қызметкерлері немесе олардың тапсырмасымен іс-әрекет жасайтын өзге тұлғалар заңсыз әрекет жасауы немесе әрекетсіздігі арқылы банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің (банкті уақытша басқарушының) өзіне жүктелген функцияларын толық немесе ішінара жүзеге асыра алмайтындай жағдайлар жасаса, уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) кедергі келтіру туралы акт жасайды.

      Кедергі келтіру туралы акт кедергі ету фактісі анықталған күні жасалады және оған банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің басшысы және мүшелері (банкті уақытша басқарушы) қол қояды.

      7. Банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) кедергі келтіру туралы акт жасаған күні оны 2014 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінің 462-бабына сәйкес әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс қозғау туралы шешім қабылдау үшін уәкілетті органға жібереді.

      Өңірдегі уақытша әкімшіліктің мүшесі жасаған және қол қойған кедергі келтіру туралы актінің көшірмесі банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің басшысына (банкті уақытша басқарушыға) жіберіледі.

      8. Банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) өзін тағайындағаннан кейін мынадай іс-әрекеттерді орындайды:

      1) қажет болған кезде қолжетімділік арнайы құрылғыларды пайдалана отырып жүзеге асырылатын үй-жайлардың, ғимараттардың, қақпалардың, металл шкафтардың, сейфтердің кілттерін, құлыптарын ауыстыруды жүзеге асырады;

      2) тағайындалған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде банктің мүлкін иеліктен шығару бойынша банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) жасамаған мәмілелерді тіркеуге, сондай-ақ банк кепіл ұстаушы болып табылатын мүліктен ауыртпалықты алуға тыйым салуды белгілеу мақсатында тіркеуші органдарды, орталық депозитарийді және қор биржасын уәкілетті органның консервациялауды жүргізу туралы шешімдері туралы хабардар етеді;

      3) 1 (бір) жұмыс күні ішінде уәкілетті органға электрондық құжаттарды қорғау және банктің автоматтандырылған жүйесіне кіру үшін пайдаланатын кілттер мен парольді ауыстыру жөнінде өтініш жасайды;

      4) 3 (үш) жұмыс күні ішінде ауыртпалық салған органдарға орындалған міндеттемелер бойынша банктің мүлкінен және банк кепіл ұстаушы болып табылатын мүліктен ауыртпалықты алып тастау туралы өтінішхат бере отырып өтініш жасайды;

      5) 3 (үш) жұмыс күні ішінде банктік шоттары бар банктерді уәкілетті органның банкке қатысты консервациялауды жүргізу туралы, банктік шоттар бойынша шығыс операцияларын банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің (банкті уақытша басқарушының) ғана жүзеге асыруы туралы және банктік шоттар бойынша үзінді-көшірмелер беру қажеттілігі туралы шешімдері жөнінде хабардар етеді;

      6) 3 (үш) жұмыс күні ішінде толық материалдық жауапкершілік атқаратын адамдардың, оның ішінде бухгалтерлік есеп жүргізудің автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне және банктің қаржылық және өзге де есептілігін жасауға рұқсаты бар адамдардың тобын айқындайды;

      7) 3 (үш) жұмыс күні ішінде банктің және оның филиалдарының, өкілдіктерінің және өзге де бөлімшелерінің кассаларына, банкоматтарына және басқа электрондық терминалдарына олардағы барлық ақша мен өзге құндылықтарды және құжаттарды тексере отырып ревизия жасауды, банктің банктік шоттарындағы (оның ішінде шетелдік банктердегі) қалдықтарды бухгалтерлік есептің деректерімен салыстырып тексеруді жүзеге асырады және тиісті актілерді жасайды;

      8) 3 (үш) жұмыс күні ішінде банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің басшысының (банкті уақытша басқарушының) қолдарының үлгілері бар жаңа құжатты уәкілетті органға және банктік шоттары бар банктерге ұсынады;

      9) 3 (үш) жұмыс күні ішінде банктің атынан бұрын берілген сенімхаттардың күшін жояды, сондай-ақ бұл туралы сенімхаттарда көрсетілген заңды және жеке тұлғаларды хабардар етеді;

      10) 10 (он) жұмыс күні ішінде төлем жасауға қабілетсіз банкті реттеу жөніндегі шараларды іске асыру бойынша банкті консервациялаудың негізгі іс-шаралар жоспарын (бұдан әрі – консервациялау жоспары) әзірлейді және бекітеді;

      11) 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде банктің баланста көрсетілген барлық активтері мен міндеттемелерін және банктің баланстық және баланстан тыс шоттарында есепке алынған мүлкін, оның ішінде кепілдегі мүлкін және олар бойынша құқық белгілейтін құжаттарды түгендейді, баланстық және баланстан тыс шоттардағы нақты қалдықтарды айқындайды. Түгендеу жүргізу мерзімі жұмыс сипаты мен көлемі ескеріле отырып, уәкілетті органның келісімімен ұзартылады.

      Банктің мүлкін, құжаттарын ревизиялау, түгендеу, қабылдау-өткізу Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9711 болып тіркелген, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2014 жылғы 16 шілдедегі № 147 қаулысымен бекітілген Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және олардың өкілеттіктері қағидаларының (бұдан әрі – № 147 қағидалар) 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 және 46-тармақтарына сәйкес жүзеге асырылады.

      Баланста көрсетілмеген мүлік түгендеу тізімдемесінде көрсетіледі және қажет болған кезде нарықтық құны бойынша балансқа енгізілуге тиіс.

      Түгендеу барысында анықталған мүлікті "Қазақстан Республикасындағы бағалау қызметі туралы" 2018 жылғы 10 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес бағалау қызметін жүзеге асыратын бағалаушы бағалайды.

      Түгендеу барысында анықталған мүлікті бағалау үшін бағалаушыны таңдау конкурс өткізу арқылы жүзеге асырылады, оның нәтижелері бойынша барынша тиімді, оның ішінде көрсетілетін қызметтер үшін ақы төлеу мөлшері, бағалау жүргізу мерзімі бөлігінде барынша тиімді талаптар ұсынған бағалаушы таңдалады. Конкурс өткізу талаптарын банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің басшысы (банкті уақытша басқарушы) айқындайды;

      12) қызмет мерзімі ішінде Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес мүлікті өткізуді жүзеге асырады;

      13) қызмет мерзімі ішінде банкте көзделген барлық қосымша төлемдер мен жеңілдіктердің күшін жоюды қоса алғанда, "Міндетті әлеуметтік сақтандыру туралы" 2019 жылғы 26 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңында көзделген жағдайларды қоспағанда, қызметкерлердің еңбекақысын қысқартуға қатысты шығыстарды оңтайландыруды жүргізеді;

      14) Банктер туралы заңда белгіленген өз өкілеттіктері шеңберінде өзге де іс-шараларды жүзеге асырады.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 28.12.2020 № 128 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      9. Банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің (банкті уақытша басқарушының) шығыстары Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің басшысы (банкті уақытша басқарушы) бекіткен уақытша әкімшіліктің (банкті уақытша басқарушының) шығыстар сметасына (бұдан әрі – шығыстар сметасы) сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Шығыстар сметасы № 147 қағидалардың 26, 27, 28, 32 және 33-тармақтарына сәйкес жоспарланған ай сайынғы шығындар ескеріле отырып жасалады және банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) тағайындалған күннен бастап күнтізбелік 7 (жеті) күннен кешіктірмей түсіндірме жазбасымен қоса уәкілетті органға ұсынылады. Кейіннен шығыстар сметасы жоспарланған кезеңнің алдындағы айдың жетісінен кешіктірілмей ай сайынғы негізде уәкілетті органға ұсынылады.

      Филиалдар желісі бар банкте банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің басшысы банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік бөлімшелерінің шығыстар сметасын жасау бойынша қызметті үйлестіреді және шығыстардың шоғырландырған сметасын банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің бөлімшелері бойынша шығыстарға қатысты қалыптастыруды қамтамасыз етеді.

      11. Бекітілген шығыстар сметасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу банктің нақты қаржылық жай-күйін ескере отырып және банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) орындайтын жұмысты ескере отырып жүзеге асырылады. Бекітілген шығыстар сметасына өзгерістер мен толықтырулар шығыстар сметасына енгізілген өзгерістер мен толықтырулар бекітілген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде уәкілетті органға ұсынылады.

      Егер банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) бекіткен шығыстар өткен кезеңде жүзеге асырылмаған болса және оларды жоспарлы кезеңде жүзеге асыру қажеттігі бар болса, көрсетілген шығыстар келесі жоспарланған кезеңге қарай шығыстар сметасына енгізіледі.

      Басқа бапты үнемдеу есебінен шығындардың бір бабы бойынша артық шығынды жүзеге асырылмайды.

      Банктің қаражатын үнемдеу мақсатында банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) шығыстарды қысқарту бойынша шаралар қабылдайды.

      Мөлшері тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген 1 000 (бір мың) айлық есептік көрсеткіштен аспайтын, шығыстар сметасында көзделмеген, банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің (банкті уақытша басқарушының) кезек күттірмейтін қажеттіліктерге жоспарланбаған шығыстары көзделмеген шығыстар болып табылады.

      Жоспарланған және жұмсалған шығыстарды банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) уәкілетті органға шарттар, шот-фактуралар, чектер және өзге растаушы құжаттар ұсыну арқылы растайды.

      Шығыстар сметасында көзделген ақшаның пайдаланылуын бақылауды уәкілетті орган жүзеге асырады.

      12. Банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) оны тағайындаған күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде уәкілетті органның банктi консервациялау туралы шешімінде көзделген ұсынымдары мен нұсқауларын ескере отырып, төлем жасауға қабілетсіз банкті реттеу жөніндегі шараларды іске асыру жөніндегі негізгі іс-шараларды орындау мерзімдерін көрсете отырып консервациялау жоспарын әзірлейді және бекітеді және бекітілген консервациялау жоспарын уәкілетті органға жолдайды.

      13. Банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) консервациялау жоспарына сәйкес іс-шаралар өткізеді және консервациялау жоспарында көзделген әрбір іс-шара аяқталған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде уәкілетті органға орындалған жұмыс туралы есеп ұсынады.

      14. Консервациялау жоспарында көзделген барлық іс-шаралардың аяқталуы туралы қорытынды есеп соңғы іс-шара аяқталған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің (банкті уақытша басқарушының) уәкілетті органына ұсынылады.

  Екінші деңгейдегі банктерге
консервациялау
режимін қолдану (орнату)
қағидаларына
қосымша
  Нысан
  "Бекітілді"
Банкті басқару жөніндегі
уақытша әкімшіліктің басшысы
(банкті уақытша басқарушы)
____________________________
  (қолы)
  20___ жылғы "____" ________

Банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшіліктің (банкті уақытша басқарушының) шығыстар сметасы ________________________________ жылғы _________________ айына ______________________________________________________________ банктің атауы

Шығыстар баптарының атауы

Жоспарланған шығыстар сомасы (мың теңге)

1

2

3

1

Қызметкердің еңбегіне ақы төлеу


1.1

Банкті басқару жөніндегі уақытша әкімшілік (банкті уақытша басқарушы) басшысының және мүшелерінің, сондай-ақ еңбек шарттарының негізінде жұмыс істейтін банк қызметкерлерінің еңбегіне ақы төлеу


1.1.1

Лауазымдық жалақы


1.1.2

Табыс салығы


1.1.3

Міндетті зейнетақы жарналары


1.2

Ақылы қызмет көрсету шарттары бойынша жұмыс істейтін адамдардың қызметіне ақы төлеу


2

Бюджетке аударымдар


2.1

Салықтар


2.2

Бюджетке төлемдер


3

Әкімшілік шығыстар


3.1

Қызметтік және шаруашылық қажеттіліктер үшін көлікті жалдау қызметтері


3.2

Байланыс қызметтері (телекоммуникациялық шығыстар, телефон, телеграфты, интернетті пайдаланғаны үшін абоненттік төлем, қалааралық және халықаралық сөйлесулер, пошта және анықтама қызметтері бойынша шығыстар)


3.3

Үйлер мен ғимараттарды (меншікті және кепілдегі мүлікті) күзету және сигнализация қызметтері


3.4

Көлікті күзету қызметтері


3.5

Көлікке арналған тұрақ ұсыну қызметтері


3.6

Көлікті тіркеу қызметтері


3.7

Көлікті техникалық қарап-тексеру қызметтері


3.8

Көлікті сақтандыру қызметтері


3.9

Коммуналдық қызметтер


3.10

Мердігерлік тәсілмен жүзеге асырылатын негізгі құралдарды және тауар-материалдық құндылықтарды ағымдағы жөндеу, техникалық, сервистік қызмет көрсету (қарап-тексеру), бөлшектеу жұмыстары


3.11

Үй-жайды жалдау


3.12

Жылжымайтын мүлікке құқықты мемлекеттік тіркеу бойынша қызметтер


3.13

Мүлікті бағалау бойынша қызметтер


3.14

Бұқаралық ақпарат құралдарында жария ету бойынша қызметтер


3.15

Жылу беру жүйесін іске қосу қызметтері


3.16

Сантехникалық жұмыстар


3.17

Мүлікті сақтау қызметтері


3.18

Құжаттарды нотариалды куәландыру және апостильдеу қызметтері


3.19

Мүлікті тасымалдау, тиеу, түсіру қызметтері


3.20

Сауда-саттықты ұйымдастыру және өткізу қызметтері


3.21

Инкассация қызметтері


3.22

Сараптама жүргізу бойынша қызметтер


3.23

Бағдарламалық қамтамасыз етуге қызмет көрсету қызметтері


3.24

Құжаттарды аудару бойынша қызметтер


3.25

Телефон нөмірлерін орнату, ауыстыру немесе көшіру


3.26

Орталық депозитарийдің бағалы қағаздарды ұстаушылардың тізілімдері жүйесін жүргізу қызметтері


3.27

Құжаттарды ғылыми-техникалық өңдеу қызметтері


3.28

Банктік шотқа қызмет көрсету, банктік шотты ашпай жүзеге асырылған ақша аударымдары мен төлемдері бойынша қызметтер


3.29

Жеке сот орындаушыларының қызметтері


3.30

Қызметкерлерді еңбек (қызметтік) міндеттерін орындау кезінде жазатайым оқиғалардан міндетті сақтандыру бойынша қызметтер


3.31

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына аударымдар


4

Тауар-материалдық құндылықтарды сатып алу шығыстары


4.1

Кеңсе жабдықтарын жұмысқа жарамды жағдайда күтіп ұстауға арналған шығыстар


4.2

Көлік құралдарын күтіп ұстауға арналған шығыстар


4.3

Үй жайларды күтіп ұстауға арналған шығыстар


4.4

Қағаз және бланк өнімдерін сатып алуға арналған шығыстар


4.5.

Кеңсе тауарларын сатып алуға арналған шығыстар


4.6.

Жанар-жағар май материалдарын сатып алуға арналған шығыстар


5

Іссапар шығыстары


6

Қате нұсқаулар бойынша келіп түскен ақшаны қайтару шығыстары


7

Төлем жасауға қабілетсіз банкті реттеу шараларын іске асыру жөніндегі іс-шаралар бойынша шығыстар


8

Көзделмеген шығыстар


Бір айдағы жиынтығы


      Бас бухгалтер ___________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса)

      _________

      (қолы)

      Орындаушы____________________________________________________

                        (тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса)

      _________

      (қолы)

      Телефон нөмірі ___________________________

On approval of the Rules for application (establishment) of the conservation regime of second-tier banks

Resolution of the Board of the National Bank of the Republic of Kazakhstan dated January 31, 2019 No. 8. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on February 12, 2019 No. 18291.

      Unofficial translation

      In accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated August 31, 1995 “On banks and banking activities in the Republic of Kazakhstan”, the Board of the National Bank of the Republic of Kazakhstan RESOLVES:

      1. To approve the attached Rules for application (establishment) of the conservation regime for second-tier banks.

      2. To declare as invalid the resolution of the Board of the National Bank of the Republic of Kazakhstan dated December 26, 2016 No. 311 “On approval of the Rules for application (establishment) of the conservation regime of second-tier banks, the operation on simultaneous transfer of assets and liabilities of a bank in part or in full to another (other ) bank (banks) by the temporary bank management administration (temporary manager of the bank) at the stage of conservation and approval by the authorized body of this operation, as well as the types of assets and liabilities, that are subject to transfer during the said operation” (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts under No. 14735, published on February 16, 2017 in the Reference Control Bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan).

      3. The Department of methodology of the financial market (Salimbaev D.N.) in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan to ensure:

      1) together with the Legal Department (Sarsenova N.V.), the state registration of this resolution in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of the state registration of this resolution, its sending in the Kazakh and Russian languages ​​to the Republican state enterprise on the basis of the right of economic management “Republican Legal Information Center” for official publication and inclusion in the Reference Control Bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) placement of this resolution on the official Internet resource of the National Bank of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      4) within ten working days after the state registration of this resolution, the submission of information to the Legal Department on implementation of measures provided for in subparagraphs 2), 3) of this paragraph and paragraph 4 of this resolution.

      4. The Directorate for protection of the rights of consumers of financial services and external communications (A.L. Terentyev) to ensure, within ten calendar days after the state registration of this resolution, the sending of its copy for official publication in periodicals.

      5. Deputy Chairman of the National Bank of the Republic of Kazakhstan O. A. Smolyakova shall be authorized to oversee the execution of this resolution.

      6. This resolution shall come into force ten calendar days after the day of its first official publication.

      Chairman of the
      National Bank D. Akishev

  Approved by the resolution of the
Board of the National Bank of the
Republic of Kazakhstan
dated January 31, 2019 № 8

Rules for application (establishment) of the conservation regime of second-tier banks

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for application (establishment) of the conservation regime for second-tier banks (hereinafter referred to as the Rules) are developed in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated August 31, 1995 “On banks and banking activities in the Republic of Kazakhstan” (hereinafter - the Law on Banks) and determine the procedure for application (establishment) of the conservation regime of second-tier banks (hereinafter - the bank).

      2. Conservation is a special regime for the management and activities of an insolvent bank, forcibly introduced by an authorized body for regulation, control and supervision of the financial market and financial organizations (hereinafter referred to as the authorized body) to establish control over an insolvent bank when implementing measures to settle an insolvent bank.

Chapter 2. Procedure for application (establishment) of the conservation regime of second-tier banks

      3. The basis for application (establishment) of the bank conservation regime is the decision of the authorized body on the conservation of the bank.

      The decision of the authorized body on the conservation of the bank contains the information provided for in paragraph 1 of Article 64 of the Law on Banks.

      4. To implement the measures to settle an insolvent bank, the authorized body shall appoint a temporary bank management administration (temporary manager of a bank).

      5. A copy of the decision of the authorized body on conservation of the bank shall be handed over against signature by inviting the first head of the bank (a person substituting him/her) to the authorized body on the day of its issuance, or sent to the bank via electronic, facsimile or other means of communication, or delivered personally by an employee of the authorized body at the location of the bank.

      The first head of the bank (the person substituting him/her) shall transfer to the head of the temporary administration for managing the bank (temporary bank manager) the property of the bank, including all seals (if any), stamps, clichés and seals, keys, access codes, passwords, under the act of acceptance and transfer available for the purpose of access to information, documents related to the state registration of the bank in the justice authorities, original licenses issued to the bank, letterheads, electronic media, software, securities of other legal entities issued in documentary form, owned by the bank, as well as the documents to be stored in the bank in accordance with the Resolution of the Board of the National Bank of the Republic of Kazakhstan dated February 29, 2016 No. 66 "On establishment of the List of main documents to be stored and the terms of their storage in second-tier banks, branches of non-resident banks of the Republic of Kazakhstan", registered in the Register of state registration of regulatory legal acts under No. 13710.

      Footnote. Paragraph 5 is in the wording of the Resolution of the Board of the Agency of the Republic of Kazakhstan for Regulation and Development of Financial Market dated 13.12.2021 No. 107 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      6. If the bank employees or other persons acting on their behalf, by committing unlawful actions or inaction, create conditions under which the temporary bank management administration (temporary manager of a bank) is not able to fully or partially fulfill its functions, the temporary administration (temporary manager of a bank) draws up an act of obstruction.

      The act of obstruction is drawn up on the day the fact of obstruction is established and signed by the head and members of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank).

      7. The temporary bank management administration (temporary manager of a bank) on the day of drawing up the act of obstruction sends it to the authorized body to decide on the initiation of an administrative offense case in accordance with article 462 of the Code of Administrative Offenses dated July 5, 2014.

      A copy of the act of obstruction drawn up and signed by a member of the temporary administration in the region is sent to the head of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank).

      8. The temporary bank management administration (temporary manager of a bank) after its appointment performs the following actions:

      1) if necessary, replaces keys, locks from rooms, buildings, gates, metal cabinets, safes, access to which is made using special devices;

      2) within 1 (one) working day from the date of appointment, informs the registering authorities, the central depository and the stock exchange about the decision of the authorized body to conduct conservation in order to establish a ban on the registration of transactions on the alienation of bank property made by a non-temporary bank management administration (temporary manager of a bank), as well as on removal of encumbrance from property, the pledge holder of which is a bank;

      3) within 1 (one) working day, applies to the authorized body with a request to replace the keys and passwords used to protect electronic documents and access to automated systems of the bank;

      4) within 3 (three) working days, applies to the bodies that imposed the encumbrance with a petition to remove the encumbrance from the bank’s property on the fulfilled obligations and from the property the pledge holder of which is a bank;

      5) within 3 (three) working days, informs the banks in which there are bank accounts about the decision of the authorized body to carry out conservation in relation to the bank, about the performance of expenditure operations on bank accounts only by the temporary bank management administration (temporary manager of a bank) and about the need of submitting the bank statements;

      6) within 3 (three) working days, determines the group of persons who are fully liable, including those who have access to an automated information system for accounting and preparation of financial and other statements of the bank;

      7) within 3 (three) working days, carries out an audit of cash desks, ATMs and other electronic terminals of the bank and its branches, representative offices and other divisions with a check of all cash and other valuables and documents that are in them, reconciliation of cash balances in bank accounts (including in foreign banks) with the accounting data of the bank and draws up the relevant acts;

      8) within 3 (three) working days, submits to the authorized body and banks in which there are bank accounts, a new document with samples of signatures of the head of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank);

      9) within 3 (three) working days, cancels the power of attorney previously issued on behalf of the bank, and also informs the individuals and legal entities indicated in the power of attorney;

      10) within 10 (ten) working days, develops and approves the plan of the main events for conservation of the bank for implementation of measures to settle the insolvent bank (hereinafter - the conservation plan);

      11) within 20 (twenty) working days, conducts an inventory of all assets and liabilities of the bank shown on the balance sheet, and property of the bank recorded on balance and off-balance accounts, including collateral property, and title documents on them, determines the actual balances on balance sheets and off-balance accounts. The inventory period is extended taking into account the nature and scope of work with the consent of the authorized body.

      Audits, inventories, acceptance and transfer of property, bank documents are carried out in accordance with paragraphs 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 and 46 of the Rules for appointment and powers of the temporary administration (temporary administrator) of the bank, insurance (reinsurance) organization, approved by the resolution of the Board of the National Bank of the Republic of Kazakhstan dated July 16, 2014 No. 147, registered in the Register of state registration of regulatory legal acts under No. 9711 (hereinafter - the Rules No. 147).

      Property not shown on the balance sheet is indicated in the inventory sheet and, if necessary, should be included in the balance sheet at market value.

      The evaluation of property identified during the inventory is carried out by an appraiser carrying out appraisal activities in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated January 10, 2018 “On appraisal activities in the Republic of Kazakhstan”.

      Selection of an appraiser to assess the property identified during the inventory is carried out by means of a tender, after which an appraiser is selected who offers the most favorable conditions, including in terms of the amount of payment for the services rendered, the timing of the evaluation. Tender conditions are determined by the head of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank);

      12) during its activity, it sells the property of the bank in accordance with the civil legislation of the Republic of Kazakhstan;

      13) during the period of activity, optimize the bank’s expenses in terms of reducing the remuneration of employees, including the abolition of all additional payments and benefits provided by the bank, except for the cases provided for by the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 26, 2019 “On Compulsory Social Insurance”;

      14) carries out other activities within the framework of its powers established by the Law on Banks.

      Footnote. Paragraph 8 as amended by the Resolution of the Board of the Agency of the Republic of Kazakhstan for Regulation and Development of Financial Market dated 28.12.2020 No. 128 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      9. The expenses of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank) shall be made in accordance with the cost estimate of the temporary administration (temporary manager of a bank), approved by the head of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank), in the form according to the appendix to the Rules (hereinafter - the cost estimate).

      10. The cost estimate is compiled on the basis of the planned monthly costs in accordance with paragraphs 26, 27, 28, 32 and 33 of the Rules No. 147 and is submitted to the authorized body with an explanatory note no later than 7 (seven) calendar days from the date of appointment of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank). Subsequently, the cost estimate is submitted to the authorized body on a monthly basis no later than the seventh day of the month, preceding the planned period.

      In a bank with a branch network, the head of the temporary bank management administration coordinates the activities of the departments of the temporary bank management administration in preparing cost estimates and ensures the formation of a consolidated cost estimate by expenses for departments of the temporary bank management administration.

      11. Changes and additions to the approved cost estimate are made on the basis of the actual financial condition of the bank and taking into account the work performed by the temporary bank management administration (temporary manager of a bank). Changes and additions to the approved cost estimate are submitted to the authorized body within 3 (three) working days from the date of approval of the amendments and additions to the cost estimate.

      If the expenses approved by the head of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank) were not implemented in the previous period and there is a need for their implementation in the planning period, these expenses are included in the cost estimate for the next planning period.

      Overspending on one item of expenses due to savings under another item is not carried out.

      In order to save the bank’s funds, the temporary bank management administration (temporary manager of a bank) takes measures to reduce costs.

      Unforeseen expenses are the unplanned expenses of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank) for urgent needs that are not provided for in the cost estimate, the amount of which does not exceed 1000 (one thousand) monthly calculation indices established by the law on the republican budget for the corresponding financial year.

      The planned and incurred expenses are confirmed by the temporary bank management administration (temporary manage of a bank) by submitting agreements, invoices, checks and other supporting documents to the authorized body.

      Control over the use of money provided for in the cost estimate is carried out by the authorized body.

      12. The temporary bank management administration (temporary manager of a bank) within 7 (seven) working days from the date of its (his) appointment develops and approves a conservation plan indicating the timing of the main events for implementation of the measures to settle the insolvent bank, taking into account recommendations and instructions provided for in the decision of the authorized body on the conservation of the bank, and sends the approved conservation plan to the authorized body.

      13. The temporary bank management administration (temporary manager of a bank) takes measures in accordance with the conservation plan and submits to the authorized body a report on the work done within 3 (three) working days from the date of completion of each event stipulated by the conservation plan.

      14. The final report on completion of all events, stipulated by the conservation plan shall be submitted to the authorized body by the temporary bank management administration (temporary manager of a bank) within 5 (five) working days from the date of completion of the last event.

  Appendix to the Rules for
application (establishment) of the
conservation regime of
second-tier banks
  Form
  "Approved"
  The head of temporary bank
  management administration
(temporary manager of a bank)
____________________________
(signature)
"____" _______________ 20___

Cost estimates of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank)
for _________________ month ________________________________ of year
________________________________________________________ Name of the bank

Name of expense items

Amount of planned expenses (thousand tenge)

1

2

3

1

Staff remuneration


1.1

Remuneration of the head and members of the temporary bank management administration (temporary manager of a bank), as well as bank employees working on the basis of labor contracts


1.1.1

Official salary


1.1.2

Income tax


1.1.3

Compulsory pension contributions


1.2

Payment for services of persons working under contracts for the provision of services


2

Deductions to the budget


2.1

Taxes


2.2

Payments to the budget


3

Administrative expenses


3.1

Services for the hire of vehicles for business and economic needs


3.2

Communication services (telecommunication expenses, monthly fee for using telephone, telegraph, Internet, expenses for long-distance and international calls, postal and reference services)


3.3

Services for security and signaling of buildings and structures (own and collateral property)


3.4

Transport security services


3.5

Services for parking of vehicles


3.6

Transport registration services


3.7

Services for technical inspection of transport


3.8

Transport insurance services


3.9

Utilities


3.10

Work on maintenance, technical, service (inspection), dismantling of fixed assets and inventory held under the contract


3.11

Premises for rent


3.12

Services for state registration of rights to real estate


3.13

Property valuation services


3.14

Media publishing services


3.15

Services for preparing the heating system for launch


3.16

Plumbing work


3.17

Property storage services


3.18

Services for notarization and apostilization of documents


3.19

Transportation, loading, unloading services


3.20

Organization and tender services


3.21

Collection services


3.22

Expertise services


3.23

Software maintenance services


3.24

Document translation services


3.25

Set, change, or transfer of phone number


3.26

Services of the central depository in maintaining the system of registers of securities holders


3.27

Services for scientific and technical processing of documents


3.28

Bank account maintenance services, money transfers and payments made without opening a bank account


3.29

Private bailiff services


3.30

Compulsory accident insurance services for employees in the performance of their labor (official) duties


3.31

Social Health Insurance Fund contributions


4

Inventory acquisition costs


4.1

Costs for maintaining office equipment in working condition


4.2

Vehicle maintenance costs


4.3

Costs for maintenance of premises


4.4

Costs for purchase of paper and letterhead products


4.5.

Costs for purchase of office supplies


4.6

Cost of the purchase of fuels and lubricants


5

Travel expenses


6

Refunded expenses


7

Costs of activities to implement measures to settle an insolvent bank


8

Unexpected expenses


Total per month


      Chief accountant ______________________________________________ _________

      (surname, name, patronymic (if any) (signature)

      Executor ____________________________________________________ __________

      (surname, name, patronymic (if any) (signature)

      Phone number ___________________________