2008 жылға арналған реснубликалық бюджеттiк бағдарламалардың паспорттарын бекiту туралы (Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы)

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 12 желтоқсандағы N 1224 Қаулысы (үзінді)

      Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджет кодексiне сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI :

      1. Мыналардың:
      359 , 360 , 361-қосымшаларға сәйкес Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының 2008 жылға арналған республикалық бюджеттiк бағдарламаларының паспорттары бекiтiлсiн.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
2007 жылғы 12 желтоқсандағы  
N 1224 қаулысына        
359-ҚОСЫМША       

502 - Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы
      Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi

2008 жылға арналған
"Қазақстан Республикасында заңдардың және заңға бағынысты актiлердiң дәлме-дәл және бiрiздi қолданылуына жоғары қадағалауды жүзеге асыру"
деген 001 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

      1. Құны : 11 132 686 мың теңге (он бір миллиард бір жүз отыз екі миллион алты жүз сексен алты мың теңге).
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008.06.13 N 581 Қаулысымен.
      2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi : Қазақстан Республикасы 1997 жылғы 13 желтоқсандағы Қылмыстық iс жүргiзу кодексiнің 529 , 534 , 537 - 541-баптары ; "Прокуратура туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 21 желтоқсандағы Заңы ; "Мемлекеттiк қызмет туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шiлдесiндегi Заңы ; "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөнiндегi комитетiн құру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 2003 жылғы N 1050 Жарлығы .
      Ескерту. 2-тармаққа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008.06.13 N 581 Қаулысымен.
      3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттің қаражаты.
      4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты : заңды бұзушылықты, осындай бұзушылықтарға кеп соқтыратын себептер мен жағдайларды ең жоғары шамада анықтау және жою, бұзылған құқықтарды қалпына келтiру.
      5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi : адам және азаматтың, заңды тұлға мен мемлекеттің құқықтарын және заңды мүдделерiн қорғауды заң бұзушылықты анықтау және жою. Қазақстан Республикасының прокуратура органдарына жүктелген заңдардың қолданылуын қадағалау жөніндегi функциялардың тиiмдi орындалуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы азаматтарының құқықтарын қорғау мақсатында қылмыстық қудалау саласында алынған халықаралық міндеттемелердi жедел орындау және қамтамасыз ету. Шетелде ұсталған Қазақстан Республикасының азаматтарын экстрадициялау саласында халықаралық ынтымақтастық деңгейiн арттыру. Бiрыңғай статистикалық қағидаттар мен стандарттар негізінде елдегі заңдылық пен құқықтық тәртiп жағдайы туралы мемлекеттiк органдарды, заңды тұлғаларды ақпараттармен тиімді қамтамасыз ету. Өзiнің қызметтік міндеттерін тиімді орындау және кәсiптiк шеберлігін жетілдіру үшін қойылатын бiлiктiлiк талаптарға сәйкес кәсiптiк қызмет саласында бiлiм беру бағдарламалаpы бойынша теориялық және практикалық білімді iскерлiктi және кәсiби дағдыны шыңдауды жүзеге асыру.
      Ескерту. 5-тармаққа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008.06.13 N 581 Қаулысымен.
      6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары :

N р/с

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Бағдар-
ламаның
(кіші бағдар-
ламаның)
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орындау-
шылар

1

2

3

4

5

6

7

1

001


Қазақстан
Республика-
сында заң-
дардың және
заңға бағы-
нысты актi-
лердiң дәл-
ме-дәл және
бiрiздi қолданылуы-
на жоғары
қадағалауды жүзеге асы-
ру




2


001

Орталық органның аппараты

Қазақстан Республи-
касы Бас прокура-
турасының орталық аппаратын жүктелген функцияларды орындау
үшiн бекiтілген сандық штат лимитi шегінде ұстау. Ар-
найы экстрадициялық топтарды бағыттау және экстрадициялау мәселелерiн жедел шешудi қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасында заңдар мен заңға тәуелдi актілердің қолданылуын қада-
ғалауды iске асыру

Бір жыл бойы

Қазақстан Республи-
касының Бас прокура-
турасы

3


002

Аумақтық органдардың аппараттары

Қазақстан Республи-
касы Бас прокурату-
расының аумақтық бөлiмшелерiне жүк-
телген функцияларды орындау үшiн бекi-
тілген сандық штат лимитi шегінде ұс-
тау. Қазақстан Республикасында заңдар мен заңға тәуелдi актiлердің қолданылуын қадағалауды iске асыру

Бір жыл бойы

Қазақстан Республи-
касының Бас про-
куратура-
сы және оның аумақтық бөлімше-
лері

4


007

Мемлекеттiк қызметшi-
лердiң бi-
лiктiлiгiн арттыру

Он тақырып бойынша мемлекеттiк қызмет-
шілердің бiлiктiлі-
гін арттыруға байла-
нысты қызметтердi сатып алу:
- мемлекеттiк сатып алу;
- бюджеттiк бағдар-
ламалау және бюджет-
тiк саясат;
- құқықтық және заң шығармашылық;
- адамдық ресурста-
рын басқару;
- салық әкiмшiлiгi;
- ақпараттық жүйе-
лері;
- психология;
- имиджелогия;
- қаржы есептерінің
халықаралық стан-
дарттарына оқыту;
- басшылық және қақтығысу.
Мемлекеттiк тiлді үйрету. Ағылшын тіл-
ді үйрету.

Бір жыл бойы

Қазақстан Республи-
касының Бас про-
куратура-
сы

5


008

Мемлекеттiк органдардың ғимаратта-
рын, үй-
жайлары мен
құрылыста-
рын күрде-
лi жөндеу

Мынадай аумақтық прокуратура орган-
дарының: Оңтүстік-
Қазақстан облыстық прокуратурасының бес бөлімшесі, Жамбыл облыстық прокуратурасының Әкімшілік ғимараты,
Павлодар облыстық прокуратурасының екі
бөлімшесі, Атырау облыстық прокурату-
расының екі бөлiм-
шесі, Маңғыстау облыстық прокурату-
расының үш бөлім-
шелері, Шығыс
Қазақстан облыстық
прокуратурасының
Әкімшілік ғимараты
және оның төрт
аумақтық бөлімшесі,
Қарағанды облы-
стық прокуратурасы-
ның Әкімшілік ғима-
раты және оның бес
бөлімшелерi, Қоста-
най облыстық проку-
ратурасының оның алты бөлімшелері,
Солтүстік Қазақстан облыстық прокурату-
расының Әкімшілік ғимараты және оның төрт бөлімшелерi,
Ақмола облыстық прокуратурасының Әкімшілік ғимараты және оның үш бөлім-
шелерi, Қызылорда облыстық прокурату-
расының екі бөлім-
шесi, Батыс регио-
налдық көліктік прокуратурасының бөлімшесі, Алматы облыстық прокурату-
расының Әкімшілік ғимараты және оның бес бөлімшелері, Ақтөбе облыстық про-
куратурасының Әкім-
шілік ғимараты және оның екі бөлімшеле-
рi, Сейфуллин 32 көшесінде орналас-
қан Әкімшілік ғима-
раты, Жезқазған кө-
ліктік прокуратура-
сының Әкімшілік ғимараты, Шығыс Қа-
зақстан, Батыс Қа-
зақстан, Оңтүстік
Қазақстан, Қызыл-
орда облыстарының құқықтық статистика
және арнайы есепке
алу жөніндегі
Комитеті Басқарма-
сының, Бас прокура-
тура жанындағы ММШБ
алты бөлімшелерінің
ғимараттарын күрделі
жөндеуден өткізу
үшін қызметтерді
сатып алу.
Жоба-жобақаржы
құжаттамаларын
жасау және мемлекет-
тiк сараптама жасау
бойынша басқа да
қызметтердi сатып алу

Бір жыл бойы

Қазақстан Республи-
касының Бас про-
куратура-
сы және оның аумақтық бөлiмше-
лерi

6


009

Мемлекеттiк органдарды материалдық-техникалық жарақтанды-ру

Жазба столдарын, гардероб шкафтарын,
құжаттар үшін шкаф-
тарды, креслоларды,
алып жүретін радио-
станциясын, орындық-
тарды, мобильдік тумбаларды, конди-
ционерлерді, жиһаз жинақтарын, жылу санауыштарын, цифрлі
видеокамераларды, мини-АТС, көшіргі аппараттарды, орта дәрежелі көшіргі аппараттарды, мобильдік радиостан-
циясын, видеобақы-
лаушыларды, конфе-
ренц-залдар үшін қа-
бырғаға ілетін эк-
рандарды, кеңейтіл-
ген күшейткішті, металдық шкафтар (картотекалық), цифрлі видеотір-
кеуіштерді, конфе-
ренц-зал жүйесін, жобалар мультиме-
диасын, ламинатор-
ларды, гильотиндер-
ді, кітап блоктарын
қысу үшін баспасөз-
дерді, термокөтер-
гіш станогін,
жарықтандыру
люстраларын сатып
алу. Автокөлікті сатып алу. Егіндікөл
ауданы мен Ақмола
облысының үшін
қызметтік ғимарат-
тарды сатып алу.

Бір жыл бойы

Қазақстан Республи-
касының Бас прокура-
турасы және оның аумақтық бөлiмше-
лерi

7


017

Ақпараттық жүйелердiң жұмыс iстеуiн қамтамасыз ету және мемлекеттiк органдарды ақпараттық-техникалық қамтамасыз ету

Шығыс материалдарын,
жинақтаушы қосалқы
бөлшектерді сатып
алу. Интернет жүйе-
сіне кіру қызмет-
тері. Жүйелік-техни-
калық қызмет көрсе-
ту. Бағдарламалық
өнімдерін қамтама-
сыз ету, оқыту, инс-
талляциялау. Дакти-
локартті қотарысты
енгізу. Жергілікті
жүйені қондыру. Тех-
никалық құралдарды,
есептеуіш техникасын
және лицензиялық
бағдарламалық өнім-
дерін сатып алу.

Бір жыл бойы

Қазақстан Республи-
касының Бас прокура-
турасы және оның
аумақтық  бөлiмше-
лерi

8


100

Қазақстан
Республика-
сы Бас про-
куратурасы-
ның Құқық-
тық статис-
тика және
арнайы есеп
жөніндегі
комитетінің
аппараты

Қазақстан Республи-
касы Бас прокурату-
расының құқықтық
статистика және
арнайы есепке алу жөніндегі комитеті-
нің аппаратын жүк-
телген функцияларды
орындау үшін бекі-
тілген сандық штат лимит шегінде ұстау.
Жедел және ведомст-
вовалық есептерді қоспағанда, құқық-
тық статистика және арнайы есепке алу саласында есепке алу, статистикалық,
ақпараттық, талдау
және бақылау қызме-
тін қамтамасыз ету. Құқықтық статистика-
лық ақпараттарды жинақтау, жүргізу және өңдеу

Бір жыл бойы

Қазақстан Республи-
касының Бас про-
куратура-
сы, Қа-
зақстан  Республи-
касының Бас про-
куратура-
сының Құқықтық статисти-
ка және арнайы есепке алу жө-
ніндегі комитеті

9


101

Қазақстан Республика-
сы Бас про-
куратурасы-
ның Құқық-
тық статис-
тика және арнайы есеп
жөнiндегi
комитетінің
аумақтық органдары-
ның аппа-
раттары

Қазақстан Республи-
касы Бас прокура-
турасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөнiндегі комитетi-
нің аумақтық орган-
дарының аппаратын жүктелген функция-
ларды орындау үшін бекiтілген сандық штат лимит шегiнде ұстау. Жедел және ведомствалық есеп-
тердi қоспағанда, құқықтық статистика және арнайы есепке алу саласында есепке
алу, статистикалық, ақпараттық, талдау және бақылау қызме-
тiн қамтамасыз ету. Құқықтық статистика-
лық ақпараттарды жинақтау, жүргiзу және жөндеу

Бір жыл бойы

Қазақстан Республи-
касының Бас про-
куратура-
сы, Қа-
зақстан  Республи-
касының Бас про-
куратура-
сының Құқықтық статисти-
ка және арнайы есепке алу жө-
ніндегі комитеті

10

(алынып тасталды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008.06.13 N 581 Қаулысымен)

11

(алынып тасталды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008.06.13 N 581 Қаулысымен)

      Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008.06.13 N 581 , 2008.11.12. N 581д Қаулыларымен.

      7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн
нәтижелер : Тiкелей нәтиже:
- прокурордың қатысуымен iстердi қарау;
- жалпы саны 5150 бiрлiк Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының орталық аппаратының және оның аумақтық бөлiмшелерiнің, жалпы саны 771 бірлік құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөнiндегi Комитетiнің орталық аппаратының толық көлемде мiндеттерiн атқаруы;
- 1857 адамның кәсiби деңгейiн арттыру;
- 1245 адамға мемлекеттiк тiлдi үйрету;
- 12 адамға ағылшын тілді үйрету;
- аумақтық прокуратура органдары үшін мебель, автокөлiк, ұйымдастыру техникасын сатып алу;
- прокуратура органдары аумақтық бөлімшелерінің ғимараттарында күрделі жөндеу жұмысын жүргізу.
Соңғы нәтиже:
- 100 пайызға материалдық-техникамен жарақтандырумен, Қазақстан Республикасы аумақтық бөлiмшелерiнің тұрғын-үймен қамтамасыз ету;
- заңдылықтарды қолдану және шектелмеген адамдар шеңберiнде Конституциялық құқықтарды қорғау бойынша қадағалау iс-шараларын өткiзу;
- шетелде ұсталған адамдарға экстрадициялауды iске асыру;
- құқықтық статистика және арнайы есепке алу саласы бойынша Қазақстан Республикасы заңдарының бұзылуын анықтау және жоюға бағытталған кешендiк бақылау шараларын өткiзу.
Қаржылық-экономикалық нәтиже:
- орталық аппараттың бiр мемлекеттiк қызметкерiн ұстауға арналған орташа шығын 1951 мың теңге;
- аумақтық органдардың бiр мемлекеттiк қызметкерiн ұстауға арналған орташа шығын 1690 мың теңге;
- штаттан тыс бiр мемлекеттiк қызметкерiн ұстауға арналған орташа шығын 276 мың теңге;
- бiр мемлекеттiк қызметшінің білiктiлiгiн арттыруға арналған орташа шығын 16 мың теңге;
- бiр мемлекеттiк қызметшінің мемлекеттiк тiлге үйретудің орташа шығыны 24 мың теңге.
- бір мемлекеттік қызметшіге ағылшын тілді үйретудің орташа шығыны 15 мың теңге.
Уақтылығы:
- белгiленген мерзiмге сәйкес iс-шараларды уақытылы орындау.
Сапасы:
- адам мен азаматтың, заңды тұлғалар мен мемлекеттің құқықтары мен заңды мүдделерiн қорғауда заң бұзушылықты анықтау және жою;
- белгiленген мерзiмде сотталғандығы/сотталмағандығы туралы анықтаманы ұсыну және азаматтар өтінiштерiнің болмауы;
- мемлекеттiк органдарды, жеке және заңды тұлғаларды бiрыңғай статистикалық қағидаттар мен стандарттар негiзiнде елдегi құқықтық тәртiп заңдылығының жағдайы туралы ақпараттармен нақты және тиiмдi қамтамасыз ету.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008.06.13 N 581 Қаулысымен.

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
2007 жылғы 12 желтоқсандағы 
N 1224 қаулысына     
360-ҚОСЫМША    

502 - Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы
      Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi

2008 жылға арналған
"Криминалдық және жедел есеп жүргiзу жөнiндегi мемлекетаралық ақпараттық өзара iс-қимыл"
деген 002 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

      1. Құны : 1464 мың теңге (бір миллион төрт жүз алпыс төрт мың теңге).
      2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi : "Мемлекеттiк құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 22 желтоқсандағы Заңы , Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөнiндегi комитетiн құру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 2003 жылғы 28 наурыздағы N 1050 Жарлығы .
      3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттің қаражаты.
      4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты : жедел-анықтамалық, iздестiру, криминалдық және өзге де есепке алынатын мәлiметтермен мемлекетаралық алмасу бойынша қылмыстардың алдын алу, ашу және тергеу.
      5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi : Қазақстан Республикасының ішкi iстер органдары, прокуратура, құқықтық статистика және арнайы есепке алу және өзге де мемлекеттік органдарды қылмысқа қарсы күрес, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын, қоғамдық тәртiптi қорғау мiндеттерiн шешу үшін жедел-анықтамалық, iздестiру, криминалдық және өзге есепке алынатын мәлiметтермен мемлекетаралық алмасу.
      6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары :

N р/с

Бағдарлама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Бағдар-
ламаның
(кіші бағдар-
ламаның)
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орындау-
шылар

1

2

3

4

5

6

7

1

002


Крими-
налдық және же-
дел есеп
жүргізу жөнiнде-
гi мем-
лекет-
аралық ақпарат-
тық өза-
ра iс-
қимыл

Қазақстан Республи-
касы үлес қаражаты бойынша Ресей Федера-
циясы iшкi iстер мини-
стрлiгі Бас ақпарат орталығының Мемлекет-
аралық ақпарат банкi-
сiнің ағымдағы төлем-
дерiн төлеу

Жыл бойы

Қазақстан Республи-
касының Бас про-
куратура-
сы, Қазақстан Республи-
касы Бас прокура-
турасының Құқықтық  статисти-
ка және арнайы есепке алу жө-
ніндегі
комитеті

      7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн
нәтижелер : Тiкелей нәтиже:
- тұрақты негiзде жедел-анықтамалық, iздестiру, криминалдық және өзге де есепке алынатын мәлiметтермен алмасу.
Түпкi нәтиже:
- тергеумен аяқталған немесе жедел-анықтамалық, iздестiру, криминалдық және өзге де есепке алынатын мәлiметтермен алмасу нәтижесiнде қылмыстардың ашылуын арттыру.
Қаржы-экономикалық нәтиже:
- жедел-анықтамалық, криминалдық және өзге де есепке алынатын мәлiметтермен алмасу шегiнде мемлекетаралық ақпараттық банктің мәлiметтерiн тiкелей пайдаланумен жедел-iздестiру қызметтерiне арналған шығындарды азайту (оңтайландыру).
Уақтылығы:
- мемлекетаралық ақпараттық банктің мәлiметтерiн ұстау үшiн уақытылы төлемдердi төлеу.
Сапасы:
- жедел-анықтамалық, іздестiру, криминалдық және өзге де есепке алынатын мәлiметтермен мемлекетаралық алмасу нәтижесiнде алынған ақпараттардың уақыттылығы және дәлдiлiгiмен қанағаттандырылған мемлекеттiк органдардың - 100 пайызы.

Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң
2007 жылғы 12 желтоқсандағы  
N 1224 қаулысына       
361-ҚОСЫМША       

502 - Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы
      Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi

2008 жылға арналған
"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнаулы есепке алу комитетiнiң ақпараттық жүйесiн құру"
деген 003 республикалық бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

      1. Құны : 419855 мың теңге (төрт жүз он тоғыз миллион сегіз  жүз елу бес мың теңге).
      2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi : "Мемлекеттiк құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 22 желтоқсандағы Заңы 7-бабы , "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасы 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңы , "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестi күшейту, мемлекеттiк органдар мен лауазымды адамдар қызметiндегi тәртiп пен реттiлiктi нығайту жөнiндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнің 2005 жылғы 14 сәуiрдегi N 1550 жарлығы 3-тармағының 2 тармақшасы; "Қазақстан Республикасында Мемлекеттiк құқықтық статистика және арнайы есепке алуды дамытудың 2005-2007 жылдарға арналған Бағдарламасын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2004 жылғы 24 желтоқсандағы N 1374 қаулысы , "Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының 2007-2009 жылдарға арналған орта мерзімді жоспары (екінші кезең) туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 25 тамыздағы N 822 Қаулысы .
      3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттің қаражаты.
      4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты : жемқорлықпен, қылмыспен, есірткі заттарды заңсыз айналдырумен заңдылықтардың бұзылумен күресудегі уәкілдік мемлекеттік органдарда ақпараттық-талдаумен қамтамасыз ету.
      5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi :
- автоматтандырылған ақпараттық мәлiметтер базасын одан әрi жетiлдiру;
- дүние жүзiлiк ақпараттық ортаға Қазақстандық мемлекеттiк құқықтық ақпараттық статистикалық жүйесiн бiрiктiру, құқықтық статистикалық мәлiметтердi тарату мен жариялық жүйесiн жетiлдiру;
- құқықтық статистика және арнайы есепке алу саласындағы кадрларды даярлау мен кәсiби бiлiктiлiгiн үздiксiз жетiлдiру мен құруы.
      6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары :

N р/с

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Бағдар-
ламаның
(кіші бағдар-
ламаның)
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орындау-
шылар

1

2

3

4

5

6

7

1

003


Қазақс-
тан Рес-
публика-
сы Бас прокура-
турасы-
ның Құ-
қықтық статис-
тика жә-
не ар-
наулы есепке алу ко-
митетi-
нiң ақ-
параттық жүйесiн құру

Қолданушыларды мен әкiмшiлердi "Арнайы есептер" автоматтан-
дырылған ақпараттық  жүйесiне үйрету, оны
дамыту:
- одан әрi оңтайлан-
дыруды талап ететiн модульдердi анықтау, қосымша функционалдық тізiмдерiн анықтау;
- техникалық жобаны әзірлеу;
- функционалдықтағы ұлғайту үшін бағдар-
ламалық қамтамасыз етуді дамыту;
- тестiлеу мен ескертпелердi түзеу;
- оқыту;
Қолданушылар мен
әкiмшiлерді
"Ақпараттық сервис"
автоматтандырылған
ақпараттық жүйесіне
үйрету, оны дамыту:
- одан әрi оңтайлан-
дыруды талап ететiн модульдердi анықтау, қосымша функционалдық тiзiмдерiн анықтау;
- мәлiметтер моделiн құру;
- техникалық жобаны жасау;
- функционалдықты ұлғайту үшін бағдар-
ламалық қамтамасыз етуді дамыту;
- тестiлеу мен ескертпелердi түзеу;
- оқыту;
Қолданушылар мен әкiмшілердi
Азаматтардың жүгінулерін бiрыңғай
есепке алу"
автоматтандырылған
ақпараттық жүйесiне
үйрету, оны дамыту:
- одан әрi
оңтайландыруды талап
ететiн модульдердi
анықтау, қосымша
функционалдық
тiзiмдерiн анықтау;
- мәліметтер моделін
құру;
- техникалық жобаны
әзірлеу;
- функционалдықты
ұлғайту үшін бағдар-
ламалық қамтамасыз
етуді дамыту;
- тестiлеу мен
ескертпелердi түзеу;
- оқыту;
Қолданушылар мен
әкiмшiлердi
"Бiрыңғай бiрiздендiрiлген статистикалық жүйе"
автоматтандырылған
ақпараттық жүйесiне
үйрету, оны дамыту:
- одан әрi
оңтайландыруды талап
ететiн модульдердi
анықтау,
функционалдық
тiзiмдерiн анықтау;
- техникалық жобаны
әзірлеу;
- функционалдықты
ұлғайту үшін бағдар-
ламалық қамтамасыз
етуді дамыту;
- тестiлеу мен
ескертпелердi түзеу;
- оқыту;
Қолданушылар мен
әкiмшiлерді
"Автоматтандырылған
дактоскопиялық
ақпараттық жүйе"
автоматтандырылған
ақпараттық жүйесіне
үйрету, оны енгізу,
дамыту:
- алдын-ала жобалық тексеру;
- техникалық жобаны әзірлеу;
- АДАЖ бағдарламасын қамтамасыз етудi дамыту;
- жүйелiк тестiлеу;
- қажетті түзеулерді анықтау және түзеулер-
дi енгізу, жүйенi жетілдіру;
- оқыту;
- енгiзу.
"Бiрыңғай бiрiздендi-
рiлген статистикалық жүйе" автоматтанды-
рылған ақпараттық жүйеге арналған техни-
калық құралдарды алу.

Жыл бойы

Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы, Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық  статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті және оның аумақтық бөлімшелері

      7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн
нәтижелер :
- статистикалық және талдау ақпараттарымен өз уақытылы қамтамасыз етiлген мемлекеттiк органдар мен өзге де құқықтық статистика және арнайы есепке алу субъектiлері;
- әкiмшiлiк құқық бұзушылық үшiн айыппұлдарды өздігімен өтеуден жыл сайын 52 млн. теңгеге өсуi күтiлуде, прокурорлық қадағалау актiлерi бойынша залалды өтеуден 396 млн. теңгеге ұлғайту, мемлекеттiк бажды төлеу табысының 86 млн. теңгеге ұлғаюы, ақпараттарды жинақтау, өңдеу және талдау әрекетiнің автоматтандырылу арқылы әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар айыппұлының 115 млн. теңгеге ұлғаюы;
- сәйкестендiру принциптерi бойынша мәйiттердi тану және жеке тұлғаларды анықтауға қатысты көрсеткiштердің 30 пайызға жоғарылауы.
Соңғы нәтиже:
- статистикалық және талдау ақпараттармен өз уақтылы қамтамасыз етілген мемлекеттік органдардың 50 пайызы;
- құқықтық статистика және арнайы есепке алу мәселелері бойынша өз уақтылы берілген есептер мен өзге де статистикалық және талдау ақпараттарының 100 пайызы.
Қаржы-экономикалық тиімділік:
- автоматтандырылу арқылы өткізілетін жинақтау, өңдеу, ақпаратты талдау шығындарының кемуі;
- құқықтық статистикалық және талдау ақпараттарының сапасын автоматтандырылған ақпараттық деректер базаны қолдану арқылы және нақтылығын жоғарлату.
Уақтылығы: мемлекеттік сатып алуларды өз уақтылы өткізу және қызметтерге келісім тұжырымдау.
Сапасы: алынған құқықтық статистикалық және талдау ақпараттардың уақтылығы және нақтылығымен қанағаттандырылған құқықтық статистика және арнайы есепке алу субъектілерінің 100 пайызы. 

Об утверждении паспортов республиканских бюджетных программ на 2008 год (Генеральная прокуратура Республики Казахстан)

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 декабря 2007 года N 1224 (выписка)

       В соответствии с Бюджетным Кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить паспорта республиканских бюджетных программ на 2008 год:
      Генеральной прокуратуры Республики Казахстан согласно приложениям 359, 360, 361.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

ПРИЛОЖЕНИЕ 359       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 12 декабря 2007 года N 1224

502 - Генеральная прокуратура Республики Казахстан
      Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
001 "Осуществление высшего надзора за точным и единообразным
применением законов и подзаконных актов в Республике Казахстан"
на 2008 год

      1. Стоимость: 11132686 тысяч тенге (одиннадцать миллиардов сто тридцать два миллиона шестьсот восемьдесят шесть тысяч тенге)
      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления Правительства РК от 13.06.2008 N 581 .
      2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы: статьи 529 , 534 , 537 - 541 Уголовно-процессуального кодекса Республики Казахстан от 13 декабря 1997 года; Закон Республики Казахстан от 21 декабря 1995 года "О прокуратуре"; Закон Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О государственной службе"; Указ Президента Республики Казахстан от 28 марта 2003 года N 1050 "Об образовании Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан".
      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 13.06.2008 N 581 .
      3. Источники финансирования бюджетной программы: средства республиканского бюджета
      4. Цель бюджетной программы: максимальное выявление и устранение нарушений законности, причин и условий, способствующих таким нарушениям, восстановление нарушенных прав
      5. Задачи бюджетной программы: выявление и устранение нарушений законности, защита прав и законных интересов человека и гражданина, юридических лиц и государства. Оперативное исполнение и обеспечение взятых международных обязательств в области уголовного преследования, с целью защиты прав граждан Республики Казахстан. Увеличение уровня международного сотрудничества в области экстрадиции граждан Республики Казахстан, задержанных за рубежом. Эффективное обеспечение государственных органов, юридических лиц информацией о состоянии законности и правопорядка в стране на основе единых статистических принципов и стандартов. Обновление теоретических знаний, умений и навыков по образовательным программам в сфере профессиональной деятельности в соответствии с предъявляемыми требованиями для эффективного выполнения своих должностных обязанностей и совершенствования профессионального мастерства
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 13.06.2008 N 581 .
      6. План мероприятий по реализации бюджетной программы:

N
п/
п

Код
про-
грам-
мы

Код
под-
про-
гра-
ммы

Наименование
программы
(под-
программы)

Мероприятия по
реализации
программы
(подпрограмм)

Сроки
реали-
зации

Ответствен-
ные
исполнители

1

2

3

4

5

6

7

1

001


Осуществление высшего надзора за точным и единообразным применением законов и подзаконных актов в Республике Казахстан




2


001

Аппарат
центрального
органа

Содержание
центрального
аппарата Гене-
ральной прокура-
туры Республики
Казахстан в пре-
делах утвержден-
ного лимита чис-
ленности для
выполнения возло-
женных функций.
Обеспечение
оперативного
решения вопросов
направления
специальных
экстрадиционных
групп и
экстрадиции.
Осуществление
надзора за приме-
нением законов и
подзаконных актов
в Республике
Казахстан

В тече-
ние
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан

3


002

Аппараты
территориаль-
ных органов

Содержание аппа-
ратов террито-
риальных органов
Генеральной про-
куратуры Респуб-
лики Казахстан в
пределах утверж-
денного лимита
штатной числен-
ности для выпол-
нения возложенных
функций.
Осуществление
надзора за приме-
нением законов и
подзаконных актов
в Республике
Казахстан

В
тече-
ние
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан
и ее
террито-
риальные
подраз-
деления

4


007

Повышение
квалификации
государствен-
ных служащих

Приобретение
услуг по повыше-
нию квалификации
государственных
служащих по
десяти темам:
- государственные
закупки;
- бюджетное
программирование
и бюджетная
политика;
- правотворчество
и законопроекти-
рование;
- управление
человеческими
ресурсами;
- налоговое адми-
нистрирование;
- информационные
системы;
- имиджелогия;
- лидерство и
конфликтология;
- обучение между-
народным стандар-
там финансовой
отчетности;
- психология.
Обучение государ-
ственному языку.
Обучение
английскому
языку.

В тече-
ние
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан

5


008

Капитальный
ремонт зданий,
помещений и
сооружений
государствен-
ных органов

Приобретение
услуг по проведе-
нию капитального
ремонта зданий
территориальных
органов прокура-
туры: администра-
тивного здания
прокуратуры
Жамбылской облас-
ти, в пяти терри-
ториальных под-
разделениях про-
куратуры Южно-
Казахстанской
области, двух
объектов прокура-
туры Павлодарской
области, в двух
территориальных
подразделениях
Атырауской облас-
ти, в трех терри-
ториальных под-
разделениях про-
куратуры Мангис-
тауской области,
административного
здания прокурату-
ры Восточно-
Казахстанской области и четырех ее территориальных подразделений,
административного
здания прокурату-
ры Карагандинской
области и пяти ее
территориальных
подразделений,
шести террито-
риальных подраз-
делений прокура-
туры Костанайской
области, адми-
нистративного
здания прокурату-
ры Северо-
Казахстанской
области и четырех
ее территориаль-
ных подразделе-
ний, администра-
тивного здания
прокуратуры
Акмолинской об-
ласти и трех ее
территориальных
подразделений,
двух террито-
риальных подраз-
делений прокура-
туры Кызылордин-
ской области,
одного террито-
риального подраз-
деления Западной
региональной
транспортной
прокуратуры,
административного
здания прокурату-
ры Алматинской
области и пяти ее
территориальных
подразделений,
административного
здания прокурату-
ры Актюбинской
области и двух ее
территориальных
подразделений,
административного
здания по улице
Сейфуллина 32
управления
материально-
технического
обеспечения при
Генеральной про-
куратуре Респуб-
лики Казахстан,
административного
здания Жезказган-
ской транспортной
прокуратуры,
управлений Коми-
тета по правовой
статистике и спе-
циальным учетам
Генеральной про-
куратуры Респуб-
лики Казахстан по
Западно-
Казахстанской,
Кызылординской,
Восточно-
Казахстанской,
Южно-
Казахстанской
областям, шести
территориальных
подразделений
хозяйственного
управления при
Генеральной про-
куратуры Респуб-
лики Казахстан.
Приобретение
услуг по состав-
лению проектно-
сметной докумен-
тации и проведе-
ние государствен-
ной экспертизы

В тече-
ние
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан
и ее
террито-
риальные
подразде-
ления

6


009

Материально-
техническое
оснащение
государствен-
ных органов

Приобретение сто-
лов письменных,
шкафов гардероб-
ных, шкафов для
документов,
кресел, носимых
радиостанции,
мобильных радио-
станции, стульев,
тумб мобильных,
кондиционеров,
комплектов мебе-
ли, тепловых
счетчиков, цифро-
вых видеокамер,
мини-автоматизи-
рованных телефон-
ных станций,
копировальных
аппаратов, копи-
ровальных аппара-
тов среднего
класса, систем
видеонаблюдения,
видеопроекторов
для конференц-
зала, настенных
экранов для
проектора, расши-
ренного усилите-
ля, шкафов
металлических
(картотечных)
цифровых видеоре-
гистраторов,
цветных видеомо-
ниторов,
микрофонных
предусилителей,
систем конференц-
зала, мультимедиа
проекторов,
ламинаторов,
гильотины, пресса
для обжима
книжных блоков,
станка для
термоподъема, люстр освещения.
Приобретение
автотранспорта.
Выкуп служебных
зданий для
прокуратуры
Егиндыкольского
района
Акмолинской
области.

В тече-
ние
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан
и ее
террито-
риальные
подразде-
ления

7


017

Обеспечение
функциониро-
вания
информацион-
ных систем и
информационно
-техническое
обеспечение
государствен-
ных органов

Приобретение рас-
ходных материа-
лов, комплектую-
щих и запасных
частей.
Приобретение
услуг доступа к
сети Интернет.
Системно-
техническое
обслуживание.
Сопровождение,
обучение и
инсталляция
программных
продуктов.
Залповый ввод
дактилокарт.
Установка локаль-
ной сети.
Приобретение тех-
нических средств,
вычислительной
техники и лицен-
зионных программ-
ных продуктов.

В тече-
ние
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан
и ее
террито-
риальные
подразде-
ления

8


100

Аппарат
Комитета по
правовой
статистике и
специальным
учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

Содержание
аппарата Комитета
по правовой ста-
тистике и спе-
циальным учетам
Генеральной
прокуратуры Рес-
публики Казахстан
в пределах
утвержденного
лимита штатной
численности для
выполнения возло-
женных функций.
Обеспечение учет-
ной, статистичес-
кой, информацион-
ной, аналитичес-
кой и контрольной
деятельности в
сфере правовой
статистики и спе-
циальных учетов,
за исключением
оперативных и
ведомственных
учетов.
Накопление, веде-
ние и обработка
правовой
статистической
информации

В тече-
ние
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан,
Комитет по
правовой
статистике
и специаль-
ным учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

9


101

Аппараты
территориаль-
ных органов
Комитета по
правовой
статистике
и специальным
учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

Содержание аппа-
ратов террито-
риальных органов
Комитета по пра-
вовой статистике
и специальным
учетам Генераль-
ной прокуратуры
Республики Казах-
стан в пределах
утвержденного
лимита штатной
численности для
выполнения возло-
женных функций.
Обеспечение учет-
ной, статистичес-
кой, информацион-
ной, аналитичес-
кой и контрольной
деятельности в
сфере правовой
статистики и спе-
циальных учетов,
за исключением
оперативных и
ведомственных
учетов.
Накопление, веде-
ние и обработка
правовой
статистической
информации

В тече-
ние
года
 

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан,
Комитет по
правовой
статистике
и специаль-
ным учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан
и его
террито-
риальные
подразде-
ления

10

(исключен - постановлением Правительства РК от 13.06.2008 N 581 )

11

(исключен - постановлением Правительства РК от 13.06.2008 N 581 )

      Сноска. Пункт 6 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 13.06.2008 N 581 ; от 12.11.2008 N 581д .
      7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы: Прямой результат:
- рассмотрение дел с участием прокурора.
- выполнение в полном объеме возложенных функций центрального аппарата Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных подразделений общей численностью 5150 единиц, центрального аппарата Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных подразделений общей численностью 771 единиц;
- повышение профессионального уровня 1857 человек;
- обучение государственному языку 1245 человек;
- обучение английскому языку 12 человек;
- приобретение мебели, автотранспорта и организационной техники для территориальных органов Генеральной прокуратуры Республики Казахстан;
- проведение капитального ремонта зданий территориальных органов прокуратуры;

Конечный результат:
- 100 процентов материально-технического оснащения;
- проведение надзорных мероприятий по защите конституционных прав неограниченного круга лиц и применению законности;
- осуществление экстрадиций лиц, задержанных за рубежом;
- проведение комплекса контрольных мер, направленных на выявление и устранение нарушений законодательства Республики Казахстан в области правовой статистики и специальных учетов;
 

Финансово-экономический результат:
- средние затраты на содержание одного государственного служащего центрального аппарата 1951 тыс. тенге;
- средние затраты на содержание одного государственного служащего территориальных органов  1690 тыс. тенге;
- средние затраты на содержание одного внештатного работника 276 тыс. тенге;
- средние затраты на повышение квалификации одного государственного служащего 16 тыс. тенге;
- средние затраты на обучение государственному языку одного государственного служащего 24 тыс. тенге;
- средние затраты на обучение английскому языку одного государственного служащего 15 тыс. тенге;

Своевременность:
- своевременное выполнение мероприятий согласно установленным срокам;

Качество:
- максимальное выявление и устранение нарушений законности, защита прав и законных интересов человека и гражданина, юридических лиц и государства;
- предоставление справки о наличии судимости/несудимости в установленные сроки и отсутствие жалоб граждан;
- достаточное и эффективное обеспечение государственных органов, юридических и физических лиц информацией о состоянии законности правопорядка в стране на основе единых статистических принципов и стандартов.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 13.06.2008 N 581 .

ПРИЛОЖЕНИЕ 360       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 12 декабря 2007 года N 1224

502 - Генеральная прокуратура Республики Казахстан
      Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
002 "Межгосударственное информационное взаимодействие
по ведению криминального и оперативного учетов"
на 2008 год

      1. Стоимость: 1464 тысячи тенге (один миллион четыреста шестьдесят четыре тысячи тенге)
      2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы: Закон Республики Казахстан от 22 декабря 2003 года "О государственной правовой статистике и специальных учетах"; Указ Президента Республики Казахстан от 28 марта 2003 года N 1050 "Об образовании Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан"
      3. Источники финансирования бюджетной программы: средства республиканского бюджета
      4. Цель бюджетной программы: предупреждение, раскрытие и расследование преступлений посредством межгосударственного обмена сведениями в оперативно-справочных, розыскных, криминалистических и иных учетах
      5. Задачи бюджетной программы: межгосударственный обмен сведениями в оперативно-справочных, розыскных, криминалистических и иных учетах для решения органами внутренних дел, прокуратуры, правовой статистики и специальных учетов и иными государственными органами Республики Казахстан задач борьбы с преступностью, защиты прав и свобод граждан, охраны общественного порядка
      6. План мероприятий по реализации бюджетной программы :

N
п/
п

Код
про-
грам-
мы

Код
под-
про-
гра-
ммы

Наименование
программы
(под-
программы)

Мероприятия по
реализации
программы
(подпрограмм)

Сроки
реали-
зации

Ответ-
ствен-
ные
испол-
нители

1

2

3

4

5

6

7

1

002


Межгосударст-
венное
информацион-
ное взаимо-
действие по
ведению кри-
минального и
оперативного
учетов

Оплата текущих
платежей по
долевому содер-
жанию Республи-
кой Казахстан
Межгосударствен-
ного информа-
ционного банка
Главного инфор-
мационного
центра Министер-
ства внутренних
дел Российской
Федерации

В тече-
ние
года

Генеральная
прокуратура
Республики
Казахстан,
Комитет по
правовой
статистике
и специ-
альным
учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

      7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы: Прямой результат: обмен на постоянной основе сведениями в оперативно-справочных, розыскных, криминалистических и иных учетах.

Конечный результат: увеличение раскрываемости преступлений в результате межгосударственного обмена сведениями в оперативно-справочных, розыскных, криминалистических и иных учетах.

Финансово-экономический результат: уменьшение (оптимизация) расходов на оперативно-розыскную деятельность посредством использования данных Межгосударственного информационного банка.

Своевременность: своевременная оплата текущих платежей по долевому содержанию Межгосударственного информационного банка.

Качество: 100 процентов государственных органов, удовлетворенных своевременностью и точностью информации, полученной в результате межгосударственного обмена сведениями в оперативно-справочных, розыскных, криминалистических и иных учетах

ПРИЛОЖЕНИЕ 361       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 12 декабря 2007 года N 1224

502 - Генеральная прокуратура Республики Казахстан
      Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
003 "Создание информационной системы Комитета по правовой
статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан"
на 2008 год

      1. Стоимость: 419855 тысяч тенге (четыреста девятнадцать миллионов восемьсот пятьдесят пять тысяч тенге)
      2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы: статья 7 Закона Республики Казахстан от 22 декабря 2003 года "О государственной правовой статистике и специальных учетах", Закон Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц", подпункт 2) пункта 3 Указа Президента Республики Казахстан от 14 апреля 2005 года N 1550 "О мерах по усилению борьбы с коррупцией укреплению дисциплины и порядка в деятельности государственных органов и должностных лиц", постановление Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2004 года N 1374 "Об утверждении Программы развития государственной правовой статистики и специальных учетов в Республике Казахстан на 2005-2007 годы", постановление Правительства Республики Казахстан от 25 августа 2006 года N 822 "О среднесрочном плане социально-экономического развития Республики Казахстан на 2007-2009 годы (второй этап)"
      3. Источники финансирования бюджетной программы: средства республиканского бюджета
      4. Цель бюджетной программы: совершенствование системы по правовой статистике и специальным учетам и информационно-аналитическое обеспечение уполномоченных государственных органов в области борьбы с преступностью, коррупцией, незаконным оборотом наркотических средств и нарушениями законности
      5. Задачи бюджетной программы: - дальнейшее совершенствование автоматизированных информационных баз данных;
- интеграция государственной правовой информационной статистической системы Казахстана в мировую информационную среду, совершенствование системы публикаций и распространения правовых статистических данных;
- создание и совершенствование непрерывного профессионального образования и подготовки кадров в области правовой статистики и специальных учетов
      6. План мероприятий по реализации бюджетной программы :

N
п/п

Код
про-
грам-
мы

Код
под-
про-
граммы

Наименование
программы
(под-
программы)

Мероприятия по
реализации
программы
(подпрограмм)

Сроки
реали-
зации

Ответ-
ствен-
ные
испол-
нители

1

2

3

4

5

6

7

1

003


Создание
информацион-
ной системы
Комитета по
правовой
статистике и
специальным
учетам
Генеральной
прокуратуры
Республики
Казахстан

Развитие и обуче-
ние пользователей
и администраторов
автоматизирован-
ной информацион-
ной системы
"Специальные
учеты":
- определение
модулей, требую-
щих дальнейшей
оптимизации,
определение спис-
ка дополнительной
функциональности;
- разработка
технического
проекта;
- развитие
программного
обеспечения по
расширению
функциональности;
- тестирование и
исправление
замечаний;
- обучение.
Развитие и обуче-
ние пользователей
и администраторов
автоматизирован-
ной информацион-
ной системы
"Информационный
сервис":
- определение
модулей, требую-
щих оптимизации,
определение спис-
ка дополнительной
функциональности;
- создание модели
данных;
- разработка
технического
проекта;
- развитие
программного
обеспечения по
расширению
функциональности;
- тестирование и
исправление
замечаний;
- обучение.
Развитие и обуче-
ние пользователей
и администраторов
автоматизирован-
ной информацион-
ной системы "Еди-
ный учет обраще-
ний граждан":
- определение
модулей, требую-
щих оптимизации,
определение спис-
ка дополнительной
функциональности;
- создание модели
данных;
- разработка
технического
проекта;
- развитие
программного
обеспечения по
расширению
функциональности;
- тестирование и
исправление
замечаний;
- обучение.
Развитие и обуче-
ние пользователей
администраторов
автоматизирован-
ной информацион-
ной системы "Еди-
ная унифициро-
ванная статисти-
ческая система":
- определение
модулей, требую-
щих дальнейшей
оптимизации,
определение спис-
ка дополнительной
функциональности;
- разработка
технического
проекта;
- развитие
программного
обеспечения по
расширению
функциональности;
- тестирование и
исправление
замечаний;
- обучение.
Развитие, внедре-
ние и обучение
пользователей и
администраторов
автоматизирован-
ной информацион-
ной системы
"Автоматизирован-
ная дактилоскопи-
ческая информа-
ционная система":
- предпроектное
обследование;
- разработка
технического
проекта;
- развитие
программного
обеспечения АДИС;
- системное
тестирование,
выявление необхо-
димых исправлений
и внедрение
исправлений, до-
работка системы;
- обучение;
- внедрение.
Приобретение тех-
нических средств
для автоматизиро-
ванной информа-
ционной системы
"Единая унифици-
рованная
статистическая
система".

В те-
чение
года

Генераль-
ная
прокурату-
ра Респуб-
лики
Казахстан,
Комитет по
правовой
статистике
и специ-
альным
учетам
Генераль-
ной проку-
ратуры
Респуб-
лики
Казахстан
и его
террито-
риальные
подраз-
деления

      7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы: Прямой результат:
- своевременное обеспечение статистической и аналитической информацией государственных органов и других субъектов правовой статистики и специальных учетов;
- ежегодно ожидается рост добровольного погашения штрафов за административные правонарушения на 52 млн. тенге, увеличение возмещения ущерба по актам прокурорского надзора на 396 млн. тенге, увеличение доходов от уплаты государственной пошлины на 86 млн. тенге, увеличение штрафов за административные правонарушения на 115 млн. тенге посредством автоматизации процедур сбора, обработки и анализа информации;
- повышение показателей в отношении опознания трупов и установления личностей по идентификационным признакам на 30 процентов.

Конечный результат:
- 50 процентов государственных органов, своевременно обеспеченных статистической и аналитической информацией;
- 100 процентов своевременно предоставленных отчетов и иной статистической и аналитической информации по вопросам правовой статистики и специальных учетов;

Финансово-экономический результат: уменьшение затрат на проведение процедур сбора, обработки, анализа правовой информации посредством использования автоматизированных информационных баз данных;
- повышение качества и достоверности правовой статистической и аналитической информации;

Своевременность: своевременное проведение государственных закупок и заключение договоров на поставку товаров и услуг;

Качество: 100 процентов субъектов правовой статистики и специальных учетов, удовлетворенных своевременностью и точностью полученных отчетов и иной правовой статистической и аналитической информации.