"Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қаржы мониторингі комитеті туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 10 қазандағы № 430 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2019 жылғы 18 қаңтардағы № 27 бұйрығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржылық мониторинг агенттігі Төрағасының 2021 жылғы 16 маусымдағы № 137-НҚ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Қаржылық мониторинг агенттігі Төрағасының 16.06.2021 № 137-НҚ бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қаржы мониторингі комитеті туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 10 қазандағы № 430 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9846 болып тіркелген, 2014 жылғы 18 қарашада "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      Берілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қаржы мониторингі комитеті туралы ереже осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қаржы мониторингі комитеті заңнамамен белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың көшірмелерін қазақ тілінде және орыс тілінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпараттық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2019 жылғы 18 қантардағы
№ 27 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2014 жылғы 10 қазандағы
№ 430 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қаржы мониторингі комитеті туралы ереже 1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қаржы мониторингі комитеті (бұдан әрі – Комитет) қылмыстық жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасымен осы органның жүргізуіне жататын қылмыстық және әкімшілік құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де функцияларды орындау саласында басшылық жүргізетін Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің ведомствосы болып табылады.

      Комитеттің республикалық мемлекеттiк мекеме нысанындағы заңды тұлға болып табылатын, Қазақстан Республикасының Үкіметі құратын және тарататын аумақтық органдары бар.

      2. Комитет өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Комитет мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгiленген үлгідегі бланкiлерi, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Комитет азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Егер заңнамаға сәйкес Комитетке уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. Комитет өз құзыретінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Комитеттің Төрағасының немесе оны алмастыратын тұлғаның бұйрықтарында және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Комитеттің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      8. Комитеттің заңды мекенжайы: 010000, Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 8, 1-кіреберіс, "Министрліктер үйі" ғимараты.

      9. Мемлекеттiк органның толық атауы – "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қаржы мониторингі комитеті" республикалық мемлекеттiк мекемесi.

      10. Осы Ереже Комитеттің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Комитеттің қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Комитетке кәсiпкерлiк субъектiлерiмен Комитеттің функциялары болып табылатын мiндеттердi орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Комитетке заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2-бөлім. Комитеттің негізгі мiндеттерi, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      13. Комитеттің міндеттері:

      1) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы біртұтас мемлекеттік саясатты іске асыру;

      2) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жасау, мемлекеттік органдардың осы қызмет бағытындағы жұмысын үйлестіру;

      3) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында бірыңғай ақпараттық жүйе құру және республикалық деректер базасын жүргізу;

      4) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында шет мемлекеттердің құзыретті органдарымен өзара іс-қимылды және ақпарат алмасуды жүзеге асыру;

      5) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша халықаралық ұйымдарда Қазақстан Республикасының мүдделерін білдіру;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес осы органның жүргізуіне жататын қылмыстық және әкімшілік құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу.

      14. Комитеттің функциялары:

      1) "Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы" 2009 жылғы 28 тамыздағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес қаржы мониторингіне жататын ақшамен және (немесе) өзге де мүлікпен жасалатын операциялар туралы ақпаратты жинауды және өңдеуді жүзеге асыру (бұдан әрі – Заң);

      2) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында алынған ақпаратты талдауды жүзеге асыру;

      3) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіру;

      4) соттың қылмыстық іске қатысты сұратуы бойынша іс жүргізуіндегі материалдарды шешу үшін қаржы мониторингіне жататын ақшамен және (немесе) өзге де мүлікпен операциялар бойынша қажетті ақпаратты жіберу;

      5) қаржы мониторингіне жататын операциялар туралы мәліметтер мен ақпараттарды құқық қорғау органдары мен арнаулы мемлекеттік органдардың сұратулары бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен беру;

      6) ақшамен және (немесе) өзге де мүлікпен жасалатын операция туралы мәліметтер мен ақпараттарды, осындай операция қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға байланысты деп пайымдауға негіздер болған кезде Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасына жіберу;

      7) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша халықаралық ынтымақтастық бағдарламаларын әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысу;

      8) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында республикалық дерекқор қалыптастыруды және жүргізуді ұйымдастыру, сондай-ақ ақпараттық жүйелердің әдіснамалық бірлігін және келісімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету;

      9) Қазақстан Республикасының қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы заңнамасын бұзудың алдын алу жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және өткізу;

      10) мемлекеттік органдардан және өзге де ұйымдардан алынатын ақпараттың негізінде Қазақстан Республикасының қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы заңнамасын қолдану практикасын қорыту, сондай-ақ оны жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу және енгізу;

      11) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимылдың халықаралық тәжірибесі мен практикасын зерделеу;

      12) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау бойынша іс-шаралар өткізу;

      13) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында халықаралық ұйымдардың, бірлестіктердің және жұмыс топтарының қызметіне белгіленген тәртіппен қатысу;

      14) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкімен келісім бойынша Заңның мақсаты үшін оффшорлық аймақтардың тізбесін айқындау;

      15) тиiстi мемлекеттiк органдармен келiсiм бойынша қаржы мониторингi субъектiлерiнiң түрлерi бойынша клиенттi тиiсiнше тексеру үшiн қажеттi құжаттар тiзбесін айқындау;

      16) Комитеттің ресми интернет-ресурсында орналастырылатын терроризмді және экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесін жасау және оны тиісті мемлекеттік органдарға электрондық түрде жіберу;

      17) күдікті операцияны тоқтата тұру туралы не күдікті операцияны тоқтата тұру қажеттігінің жоқтығы туралы шешім қабылдау және оны күдікті операция туралы хабарлама берген қаржы мониторингі субъектісі мен мемлекеттік органға электрондық тәсілмен немесе қағаз жеткізгіште жеткізу;

      18) олар терроризмді қаржыландыруға бағытталды деп пайымдауға негіздер бар операциялардың қатысушылары болып табылатын тұлғалардың банктік шоттары бойынша шығыс операцияларын тоқтата тұру туралы шешім қабылдау және оны Заңның 3-бабы 1-тармағының 1) тармақшасында көзделген қаржы мониторингі субъектілеріне жеткізу;

      19) Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасын, олар терроризмді қаржыландыруға бағытталды деп пайымдауға негіздер бар күдікті операцияларды тоқтата тұру қажеттігі туралы шешімдер берген құқық қорғау органдары мен арнаулы мемлекеттік органдарды банктік шоттар бойынша шығыс операцияларының уақытша тоқтатылғаны туралы хабардар ету;

      20) құқық қорғау органдары мен арнаулы мемлекеттік органдардың тиісті шешімі алынған кезден бастап үш сағат ішінде оны қаржы мониторингі субъектісіне жеткізу;

      21) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға байланысты әрекеттердің алдын алу, анықтау, жолын кесу және тексеру, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңдарына және Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарына сәйкес көрсетілген кірістерді тәркілеу саласында шет мемлекеттердің құзыретті органдарымен ынтымақтастық жасау;

      22) Комитеттің ресми интернет-ресурсында орналастырылатын Ақшаны жылыстатуға қарсы күрестің қаржылық шараларын әзірлеу тобының (ФАТФ) ұсынымдарын орындамайтын және (немесе) жеткілікті түрде орындамайтын мемлекеттердің (аумақтардың) тізбесін жасау;

      23) қаржы мониторингіне, сыртқы барлау уәкілетті органына жататын операциялар туралы мәліметтер мен ақпаратты ұсыну тәртібін сыртқы барлау уәкілетті органымен және Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасымен бірлесіп анықтау;

      24) шет мемлекеттiң құзыреттi органының сұратуы бойынша жүзеге асырылатын қылмыстық жолмен алынған кiрiстердi заңдастыру (жылыстату) және терроризмдi қаржыландыру туралы ақпараттар, мәліметтер мен құжаттар беру;

      25) ақпараттарды, мәліметтер мен құжаттарды беруден бас тарту негiздерiн көрсете отырып, шет мемлекеттiң сұратушы құзыреттi органын бас тарту туралы хабардар ету;

      26) "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Заңның 3-бабы 1-тармағының 7) (адвокаттарды қоспағанда), 13)16) тармақшаларында көзделген қаржы мониторингі субъектілерін есепке алуды жүзеге асыру;

      27) "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес осы Заңның 3-бабы 1-тармағының 7) (адвокаттарды қоспағанда), 13)16) тармақшаларында көзделген қаржы мониторингі субъектілерінен хабарламалар қабылдауды жүзеге асыру;

      28) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында тәуекелдерді бағалауды іске асыру жөніндегі жұмысты үйлестіру;

      29) кірістерді заңдастыру (жылыстату) және терроризмді қаржыландыру тәуекелдеріне бағалау жүргізудің қағидаларын, сондай-ақ кірістерді заңдастыру (жылыстату) және терроризмді қаржыландыру тәуекелдерін төмендетуге бағытталған шаралар әзірлеу және Қазақстан Республикасы Үкіметінің бекітуіне енгізу;

      30) терроризмді және экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне енгізілген тұлғаның мүлкі, оның ішінде заңды тұлғаларда оқшауланған мүліктің анықталғаны туралы мәліметтерді мұндай мүлікке тыйым салу туралы мәселені шешу үшін Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасына беру;

      31) Заңның 12-бабы 8-тармағының бірінші бөлігінің 1) тармақшасында көзделген операцияны жүргізу не жүргізуден бас тарту туралы шешім қабылдау;

      32) ұйымды немесе жеке тұлғаны терроризмді және экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесінен алып тастау туралы өтінішті қарау;

      33) қылмыстық кірістерді заңдастырудың (жылыстатудың) және терроризмді қаржыландырудың типологияларын, схемаларын және тәсілдерін бекіту және уәкілетті органның ресми интернет-ресурсында орналастыру арқылы қаржы мониторингі субъектілерінің назарына жеткізу;

      34) жеке және заңды тұлғалардың қызметі қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастырумен (жылыстатумен) және (немесе) терроризмді қаржыландырумен байланысты деп пайымдауға негіздер болған кезде олардың құзыретіне сәйкес құқық қорғау және арнаулы мемлекеттік органдарға ақпарат жіберу;

      35) құқық қорғау және арнаулы мемлекеттік органдармен берілген ақпарат бойынша өзара іс-қимылды жүзеге асыру;

      36) Қазақстан Республикасының жедел-іздестіру қызметі туралы заңнамасына сәйкес жедел-іздестіру қызметін жүзеге асыру;

      37) қаржы мониторингі органы қызметінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қаржы мониторингі органының лауазымды адамын және олардың отбасы мүшелерін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес құқыққа қайшы әрекеттерден қорғау;

      38) Қазақстан Республикасының заңнамасымен осы органның жүргізуіне жататын қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу;

      39) Қазақстан Республикасының заңнамасымен осы органның жүргізуіне жататын қылмыстық құқық бұзушылықтарға қарсы күрес нысандарын және әдістерін жетілдіру;

      40) өз құзыретіндегі мәселелер бойынша жалпы республикалық, өңірлік жедел-іздестіру және профилактикалық іс-шараларды үйлестіру және өткізу, қолда бар күш пен құралды пайдалану бойынша оңтайлы шешімді әзірлеу, қаржы мониторингі аумақтық органдарына практикалық және әдістемелік көмек көрсету, жұмыстың оң тәжірибесін жинақтап қорыту және тарату;

      41) жедел-іздестіру қызметін, анықтау және алдын ала тергеу, жедел-іздестіру, әкімшілік, тергеу қызметін және қаржы мониторингі органының анықтау практикасын талдау, республикадағы жедел жағдай болжамын жасау, қаржы мониторингі органының араласуын талап ететін мәселелер бойынша жедел ден қою шараларын қабылдау;

      42) мемлекеттік кірістер органының жүргізуіне жататын қылмыстық іс және әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша адамдарды және сот қаулысы бойынша мемлекеттің мүддесін білдіретін талап арыз бойынша олардың орналасқан жері туралы мәліметтер болмаған кезде жауап берушілерді іздеуді жүзеге асыру;

      43) шет мемлекеттердің тиісті органдарымен өзара іс-қимыл жасау және өз өкілетті шегінде халықаралық ұйымдардың қызметіне Қазақстан Республикасының заңнамасымен осы органның жүргізуіне жататын қылмыстық құқық бұзушылықтарға қарсы күрес мәселесі бойынша қатысу;

      44) Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша басқа мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;

      45) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру.

      15. Комитеттің құқықтары мен міндеттері:

      Құқықтары:

      1) қаржы мониторингі субъектілерінен, сондай-ақ Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарынан ақшамен және (немесе) өзге де мүлікпен операциялар туралы қажетті ақпаратты, мәліметтер мен құжаттарды сұратуға;

      2) күдікті операция белгілері анықталған жағдайда үш жұмыс күніне дейінгі мерзімге ақшамен және (немесе) өзге де мүлікпен операцияларды тоқтату туралы шешім шығару;

      3) Қазақстан Республикасының қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы нормативтік құқықтық актілердің және халықаралық шарттардың жобаларын әзірлеуге қатысуға;

      4) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы ынтымақтастық мәселелері бойынша шет мемлекеттердің құзыретті органдарымен Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпке сәйкес келісімдер жасауға;

      5) сұрату бойынша немесе дербес түрде шет мемлекеттің қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы құзыретті органымен ақпарат, мәліметтер мен құжаттар алмасуға;

      6) мемлекеттік, қызметтік, коммерциялық, банктік және өзге де заңмен қорғалатын құпияны қорғау бойынша талаптарды сақтай отырып, қаржы мониторингі саласында сараптама жүргізу, оқыту бағдарламаларын, әдістемелік материалдарды әзірлеу, бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету, ақпараттық жүйелерді құру үшін ғылыми-зерттеу және басқа да ұйымдарды, сондай-ақ жекелеген мамандарды жұмысқа тартуға, оның ішінде шарттық негізде тартуға;

      7) Қазақстан Республикасының қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы заңнамасының бұзылғаны туралы хабарламаны тиісті мемлекеттік органдарға жіберуге;

      8) құқық қорғау органдарымен және арнаулы мемлекеттік органдармен бірлесіп, қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға байланысты мәліметтер мен ақпарат алмасу және оларды беру бойынша өзара іс-қимыл тәртібін айқындауға;

      9) адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қозғайтын нормативтік құқықтық актілерді қоспағанда, Комитеттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша құқықтық актілерді бекіту;

      10) Еңбек кодексінде және мемлекеттік қызмет туралы заңнамада көзделген жағдайларда және тәртіппен қызметкерлер мен қызметшілерді көтермелеу, оларға тәртіптік жаза қолдану, қызметкерлер мен қызметшілерді материалдық жауапкершілікке тарту;

      11) Қазақстан Республикасында қылмыспен қарсы күресу бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысу;

      12) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен криминалистік зерттеулер жүргізу;

      13) әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істерге хаттама жасау және қарау, әкімшілік ұстауды жүзеге асыру, сондай-ақ Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдарында көзделген басқа да шараларды қолдану;

      14) құқық бұзушылық жасаған адамдарды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұстап алу және Қазақстан Республикасының қаржы мониторингі немесе өзге органдарының қызметтік үй-жайларына жеткізу;

      15) Комитеттің аумақтық органдарының жұмысын бақылау;

      16) Қазақстан Республикасының қылмыстық-процестік заңнамасына және Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасына сәйкес құжаттарды, тауарларды, заттарды немесе өзге де мүлікті алып қоюға тінту жасауға немесе алу;

      17) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес құжаттау, дыбыс-, бейнежазба, кино-, суретке түсіру, көшірме бедер, баспатаңба, жоспарлар, схемалар және ақпаратты түсіріп алудың өзге де тәсілдерін жасау;

      18) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қаржы мониторингі органдарына жүктелген функцияларды орындау үшін қаруды, арнайы техникалық және өзге де құралдарды қоса алғанда, сондай-ақ тауарлар сатып алу;

      19) дене күшін, оның ішінде күрестің жауынгерлік тәсілдерін де қолдану;

      20) Қазақстан Республикасының жедел-іздестіру қызметі туралы заңнамасына сәйкес жедел-іздестіру қызметін жүзеге асыру;

      21) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен атыс қару мен өзге де қаруды және арнайы құралдарды алып жүру, сақтау және қолдану;

      22) Қазақстан Республикасының қылмыстық-процестік заңнамасына сәйкес өкілеттіктерді жүзеге асыру;

      23) іс жүргізуде бар материалдар мен қылмыстық істер бойынша құжаттарға, материалдарға, статистикалық ақпаратқа және өзге мәліметтерге қол жеткізу, сондай-ақ ұйымдардың басшылары мен басқа да лауазымды адамдарынан, жеке тұлғалардан оларды беруді талап ету, олардың көшірмелерін түсіру, түсініктемелер алу;

      24) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіпте тиісті уақытша ұстау изоляторларын, тергеу изоляторларын пайдалану;

      25) іс жүргізуде бар қылмыстық істер бойынша шақыру бойынша келуден жалтарып жүрген адамдарды күштеп әкелу;

      26) ұсталғандарды және қамауға алынған өзге де адамдарды айдау;

      27) Қазақстан Республикасының Қылмыстық-процестік кодексіне сәйкес ұсыныс енгізу;

      28) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыру.

      Міндеттері:

      29) қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жасау жөнінде шаралар қабылдауға;

      30) өз қызметі процесінде алынған қызметтік, коммерциялық, банктік немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпаратты, мәліметтер мен құжаттарды сақтаудың, қорғаудың тиісті режимін және сақталуын қамтамасыз етуге;

      31) қаржы мониторингін жүзеге асыру процесінде адамның және азаматтың, заңды тұлғалардың және мемлекеттің құқықтары мен заңды мүдделерінің сақталуын қамтамасыз етуге;

      32) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімде қаржы мониторингі органының және (немесе) қаржы мониторингі органы лауазымды тұлғаларының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдарды қарау;

      33) Қазақстан Республикасының Қылмыстық-процестік кодексінде көзделген тәртіппен осы органның жүргізуіне жатқызылған қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеруді жүзеге асыру;

      34) өз құзыреті шегінде құқық бұзушылықтардың алдын алу, жолын кесу және анықтау жөнінде жұмыс жүргізу;

      35) Қазақстан Республикасының Қылмыстық-процестік кодексінде, сондай-ақ "Жедел-iздестiру қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген міндеттерді орындау;

      36) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес қарауға жатқызылған қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу, ашу және тергеп-тексеру бойынша шаралар қабылдау;

      37) Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасында белгіленген тәртіппен әкімшілік жауапкершілікке тарту;

      38) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қаржы мониторингі органдарының қызметіне, қаржы мониторингі органдарының лауазымды тұлғаларына және олардың отбасы мүшелеріне қатысты құқыққа қайшы әрекеттерден қорғауды қамтамасыз ету;

      39) жасалған немесе жасалуға әзірленіп жатқан қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы өтініштер мен хабарларды қабылдау, тіркеу және қарау, олардың жолын кесу, ашу, сондай-ақ қылмыс жасаған адамдарды ұстау және қоғамға қауіпті салдарларға жол бермеу жөнінде дер кезінде шаралар қабылдау;

      40) Қазақстан Республикасының заңнамасымен осы органның жүргізуіне жататын қылмыстық құқық бұзушылықтар келтірген мүліктік зиянның орнын толтыруды қамтамасыз ету үшін құзыреті шегінде шаралар қабылдау;

      41) қылмыстық процеске қатысушы адамдарды мемлекеттік қорғау жөніндегі заңнамалық актілерде көзделген шараларды қабылдау;

      42) Қазақстан Республикасының заннамасында көзделген өзге де құқықтар мен міндеттерді жүзеге асыру.

3-бөлім. Комитеттің қызметін ұйымдастыру

      16. Комитетке басшылықты Комитетке жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын Комитет Төрағасы жүзеге асырады.

      17. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Комитет Төрағасы қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      18. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Комитет Төрағасының қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      19. Комитет Төрағасының өкілеттігі:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес:

      Комитеттің қызметкерлері мен қызметшілерін;

      аумақтық органдардың басшыларының орынбасарларын;

      аумақтық органдардың басқарма басшыларын лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады;

      2) Комитеттің құрылымдық бөлімшелері басшыларының, аумақтық органдардың басшыларының және олардың орынбасарларының міндетін және өкілеттігін анықтайды;

      3) Комитеттің штат саны лимитінің шегінде Комитеттің және аумақтық органдардың штат кестесін бекітеді;

      4) заңнамада белгіленген тәртіппен тәртіптік жаза қолданады;

      5) Комитеттің құрылымдық бөлімшелері және оның аумақтық органдары туралы ережені бекітеді;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Төраға орынбасарларына, Комитеттің қызметкерлері мен қызметшілеріне және Комитеттің аумақтық органдарының басшыларына және олардың орынбасарларына іссапар, еңбек демалысын беру, материалдық көмек көрсету, даярлау (қайта даярлау), біліктілікті арттыру, үстемеақы және сыйақы төлеу туралы мәселелерді шешеді;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Төраға орынбасарларын, Комитеттің қызметкерлері мен қызметшілерін және Комитеттің аумақтық органдарының басшыларын марапаттау туралы мәселелерді шешеді;

      8) Комитеттің бұйрықтарына қол қояды, сонымен қатар Комитеттің қыметкерлері мен қызметшілеріне және Комитеттің аумақтық органдарының басшылары мен олардың орынбасарларына орындаулары міндетті нұсқаулар береді;

      9) Заңнамаға сәйкес барлық мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Комитет атынан өкілдік етеді;

      10) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дербес жауаптылықта болады;

      11) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Комитет Төрағасы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін орындауды Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      20. Комитет Төрағасы өз орынбасарларының өкілеттіктерін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес айқындайды.

4-бөлім. Комитеттің мүлкі

      21. Заңнамада көзделген жағдайларда Комитеттің жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болады.

      Комитет мүлкі оған меншік иесі берген мүліктің, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақша кірістерді қоса алғанда) және өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. Комитетке бекітілген мүлік республикалық меншікке жатады.

      23. Егер заңнамада өзгеше белгіленбесе, Комитеттің өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5-бөлім. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату

      24. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

О внесении изменения в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 10 октября 2014 года № 430 "Об утверждении Положения о Комитете по финансовому мониторингу Министерства финансов Республики Казахстан"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 18 января 2019 года № 27. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по финансовому мониторингу от 16 июня 2021 года № 137-НҚ.

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по финансовому мониторингу от 16.06.2021 № 137-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 10 октября 2014 года № 430 "Об утверждении Положения о Комитете по финансовому мониторингу Министерства финансов Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9846, опубликован 18 ноября 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      Положение о Комитете по финансовому мониторингу Министерства финансов Республики Казахстан, утвержденное указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету по финансовому мониторингу Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) направление копии настоящего на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его подписания.

      Министр А. Смаилов

  Приложение
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан
от 18 января 2019 года № 27
  Утверждено
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 10 октября 2014 года № 430

Положение о Комитете по финансовому мониторингу Министерства финансов Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Комитет по финансовому мониторингу Министерства финансов Республики Казахстан (далее – Комитет) является ведомством Министерства финансов Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма, а также в сфере предупреждения, выявления, пресечения, раскрытия и расследования уголовных и административных правонарушений, отнесенных законодательством Республики Казахстан к ведению этого органа, и иные функции в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Комитет имеет территориальные органы, являющиеся юридическими лицами, в форме республиканского государственного учреждения, создаваемые и упраздняемые Правительством Республики Казахстан.

      2. Комитет осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Комитет является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, счета в органах казначейства.

      4. Комитет вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Комитет имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Комитет по вопросам своей компетенции в установленном законодательством Республики Казахстан порядке принимает решения, оформляемые приказами Председателя Комитета или лица его замещающего и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Комитета утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      8. Юридический адрес Комитета: 010000, Республика Казахстан, город Астана, проспект Мәңгілік Ел, 8, подъезд 1, здание "Дом Министерств".

      9. Полное наименование государственного органа – республиканское государственное учреждение "Комитет по финансовому мониторингу Министерства финансов Республики Казахстан".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Комитета.

      11. Финансирование деятельности Комитета осуществляется из республиканского бюджета.

      12. Комитету запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Комитета.

      Если Комитету законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

Глава 2. Основные задачи, функции, права и обязанности Комитета

      13. Задачи Комитета:

      1) реализация единой государственной политики в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      2) противодействие легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма, координация работы государственных органов в этом направлении деятельности;

      3) создание единой информационной системы и ведение республиканской базы данных в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      4) осуществление взаимодействия и информационного обмена с компетентными органами иностранных государств в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      5) представление интересов Республики Казахстан в международных организациях по вопросам противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      6) предупреждение, выявление, пресечение, раскрытие и расследование уголовных и административных правонарушений, отнесенных законодательством Республики Казахстан к ведению этого органа.

      14. Функции Комитета:

      1) осуществление сбора и обработки информации об операциях с деньгами и (или) иным имуществом, подлежащих финансовому мониторингу, в соответствии с Законом Республики Казахстан от 28 августа 2009 года "О противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма" (далее – Закон);

      2) осуществление анализа полученной информации в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      3) координация деятельности государственных органов в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      4) направление необходимой информации по операциям с деньгами и (или) иным имуществом, подлежащим финансовому мониторингу, для разрешения материалов, находящихся в производстве по запросу суда по уголовным делам;

      5) представление в установленном законодательством Республики Казахстан порядке по запросам правоохранительных и специальных государственных органов сведений и информации об операции, подлежащей финансовому мониторингу;

      6) направление в Генеральную прокуратуру Республики Казахстан сведений и информации об операции с деньгами и (или) иным имуществом, при наличии оснований полагать, что такая операция связана с легализацией (отмыванием) доходов, полученных преступным путем, и (или) финансированием терроризма;

      7) участие в разработке и осуществлении программ международного сотрудничества по вопросам противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      8) организация формирования и ведения республиканской базы данных, а также обеспечение методологического единства и согласованного функционирования информационных систем в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      9) разработка и проведение мероприятий по предупреждению нарушений законодательства Республики Казахстан о противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      10) обобщение практики применения законодательства Республики Казахстан о противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма на основании информации, получаемой от государственных органов и иных организаций, а также разработка и внесение предложений по его совершенствованию;

      11) изучение международного опыта и практики противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      12) проведение мероприятий по переподготовке и повышению квалификации кадров в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      13) участие в установленном порядке в деятельности международных организаций, объединений и рабочих групп в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      14) определение перечня оффшорных зон для целей Закона по согласованию с Национальным Банком Республики Казахстан;

      15) определение по согласованию с соответствующими государственными органами перечня документов, необходимых для надлежащей проверки клиента по видам субъектов финансового мониторинга;

      16) составление перечня организаций и лиц, связанных с финансированием терроризма и экстремизма, который размещается на официальном интернет-ресурсе Комитета, и направление его соответствующим государственным органам в электронном виде;

      17) принятие решения о приостановлении подозрительной операции либо об отсутствии необходимости в приостановлении подозрительной операции и доведение его до субъекта финансового мониторинга и государственного органа, предоставившего сообщение о подозрительной операции, электронным способом или на бумажном носителе;

      18) принятие решения о приостановлении расходных операций по банковским счетам лиц, являющихся участниками операции, по которым имеются основания полагать, что они направлены на финансирование терроризма и доведение его до субъектов финансового мониторинга, предусмотренных подпунктом 1) пункта 1 статьи 3 Закона;

      19) информирование о приостановлении расходных операций по банковским счетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан, правоохранительных и специальных государственных органов, предоставивших решения о необходимости приостановления подозрительной операции, по которым имеются основания полагать, что они направлены на финансирование терроризма;

      20) доведение до субъекта финансового мониторинга соответствующего решения правоохранительных и специальных государственных органов в течение трех часов с момента получения;

      21) сотрудничество с компетентными органами иностранных государств в сфере предупреждения, выявления, пресечения и расследования деяний, связанных с легализацией (отмыванием) доходов, полученных преступным путем, и финансированием терроризма, а также конфискации указанных доходов в соответствии с законами Республики Казахстан и международными договорами Республики Казахстан;

      22) составление перечня государств (территорий), которые не выполняют и (или) недостаточно выполняют рекомендации Группы разработки финансовых мер борьбы с отмыванием денег (ФАТФ), который размещается на официальном интернет-ресурсе Комитета;

      23) определение совместно с уполномоченным органом внешней разведки и Генеральной прокуратурой Республики Казахстан порядка предоставления сведений и информации об операциях, подлежащих финансовому мониторингу, уполномоченному органу внешней разведки;

      24) передача информации, сведений и документов о легализации (отмывании) доходов, полученных преступным путем, и финансировании терроризма, осуществляемая по запросу компетентного органа иностранного государства;

      25) уведомление об отказе в передаче информации, сведений и документов запрашивающему компетентному органу иностранного государства с указанием оснований для отказа;

      26) осуществление учета субъектов финансового мониторинга, предусмотренных подпунктами 7) (за исключением адвокатов), 13)16) пункта 1 статьи 3 Закона в соответствии с Законом Республики Казахстан "О разрешениях и уведомлениях";

      27) осуществление приема уведомлений от субъектов финансового мониторинга, предусмотренных подпунктами 7) (за исключением адвокатов), 13)16) пункта 1 статьи 3 Закона в соответствии с Законом Республики Казахстан "О разрешениях и уведомлениях";

      28) координация работы по реализации оценки рисков в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      29) разработка и внесение в Правительство Республики Казахстан на утверждение Правил проведения оценки рисков легализации (отмывания) доходов и финансирования терроризма, а также мер, направленных на снижение рисков легализации (отмывания) доходов и финансирования терроризма;

      30) передача сведений о выявлении имущества лица, включенного в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием терроризма и экстремизма, в том числе обособленного имущества в юридических лицах в Генеральную прокуратуру Республики Казахстан для решения вопроса о наложении ареста на такое имущество;

      31) принятие решения о проведении операции либо отказе в проведении операции, предусмотренной подпунктом 1) части первой пункта 8 статьи 12 Закона и доведение его до субъектов финансового мониторинга;

      32) рассмотрение заявления об исключении организации или физического лица из перечня организаций и лиц, связанных с финансированием терроризма и экстремизма;

      33) утверждение типологий, схем и способов легализации (отмывания) преступных доходов и финансирования терроризма и доведение их до субъектов финансового мониторинга путем размещения на официальном интернет-ресурсе;

      34) направление информации в правоохранительные и специальные государственные органы в соответствии с их компетенцией при наличии оснований полагать, что деятельность физических и юридических лиц связана с легализацией (отмыванием) доходов, полученных преступным путем, и (или) финансированием терроризма;

      35) осуществление взаимодействия с правоохранительными и специальными государственными органами по переданной информации;

      36) осуществление оперативно-розыскной деятельности в соответствии с законодательством Республики Казахстан об оперативно-розыскной деятельности;

      37) обеспечение безопасности деятельности органов по финансовому мониторингу, защита должностных лиц органов по финансовому мониторингу и членов их семей от противоправных действий в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      38) предупреждение, выявление, пресечение, раскрытие и расследование уголовного правонарушения, отнесенного законодательством Республики Казахстан к ведению этого органа;

      39) совершенствование форм и методов борьбы с уголовными правонарушениями, отнесенными законодательством Республики Казахстан к ведению этого органа;

      40) осуществление координации и проведение общереспубликанских, региональных оперативно-розыскных и профилактических мероприятий по вопросам своей компетенции, выработка оптимальных решений по использованию имеющихся сил и средств, оказание практической и методической помощи территориальным органам по финансовому мониторингу, обобщение и распространение положительного опыта работы;

      41) осуществление оперативно-розыскной деятельности, дознание и предварительное следствие, анализ практики оперативно-розыскной, административной, следственной деятельности и дознания органов по финансовому мониторингу, составление прогноза оперативной обстановки в республике, принятие мер оперативного реагирования по вопросам, требующим вмешательства органов по финансовому мониторингу;

      42) осуществление розыска лиц по уголовным делам и делам об административных правонарушениях, отнесенным к ведению органов государственных доходов, и ответчиков при отсутствии сведений об их месте пребывания по искам, предъявленным в интересах государства по постановлению суда;

      43) взаимодействие с соответствующими органами иностранных государств и участие в пределах своих полномочий в деятельности международных организаций по вопросам борьбы с уголовными правонарушениями, отнесенными законодательством Республики Казахстан к ведению этого органа;

      44) взаимодействие с другими государственными органами по обеспечению экономической безопасности Республики Казахстан;

      45) осуществление иных полномочий, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      15. Права и обязанности Комитета:

      Права:

      1) запрашивать необходимые информацию, сведения и документы об операциях с деньгами и (или) иным имуществом у субъектов финансового мониторинга, а также у государственных органов Республики Казахстан;

      2) выносить решение о приостановлении операций с деньгами и (или) иным имуществом в случае обнаружения признаков подозрительной операции на срок до трех рабочих дней;

      3) участвовать в разработке проектов нормативных правовых актов и международных договоров Республики Казахстан о противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      4) заключать соглашения с компетентными органами иностранных государств по вопросам сотрудничества в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма в соответствии с установленным законодательством Республики Казахстан порядке;

      5) по запросу или самостоятельно обмениваться информацией, сведениями и документами с компетентным органом иностранного государства в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      6) привлекать к работе, в том числе на договорной основе, научно-исследовательские и другие организации, а также отдельных специалистов для проведения экспертиз, разработки программ обучения, методических материалов, программного и информационного обеспечения, создания информационных систем в сфере финансового мониторинга с соблюдением требований по защите государственной, служебной, коммерческой, банковской и иной охраняемой законом тайны;

      7) направлять соответствующим государственным органам уведомление о нарушении законодательства Республики Казахстан о противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      8) совместно с правоохранительными и специальными государственными органами определять порядок взаимодействия по обмену и передаче сведений и информации, связанных с легализацией (отмыванием) доходов, полученных преступным путем, и финансированием терроризма;

      9) утверждать правовые акты по вопросам, входящим в компетенцию Комитета, за исключением нормативных правовых актов, затрагивающих права и свободы человека и гражданина;

      10) поощрять работников и сотрудников, налагать дисциплинарные взыскания, привлекать работников и сотрудников к материальной ответственности в случаях и порядке, предусмотренных Трудовым кодексом и законодательством о государственной службе;

      11) принимать участие в разработке и реализации программ борьбы с преступностью в Республике Казахстан;

      12) проводить криминалистические исследования в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      13) составлять протоколы и рассматривать дела об административных правонарушениях, осуществлять административное задержание, а также применять другие меры, предусмотренные Кодексом Республики Казахстан об административных правонарушениях;

      14) в соответствии с законодательством Республики Казахстан задерживать и доставлять в служебные помещения органов по финансовому мониторингу или иных органов Республики Казахстан лиц, совершивших правонарушение;

      15) контролировать работу территориальных органов Комитета;

      16) изымать, производить обыск или выемку документов, товаров, предметов или иного имущества в соответствии с уголовно-процессуальным законодательством Республики Казахстан и законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;

      17) производить документирование, звуко-, видеозапись, кино-, фотосъемка, изготовление слепков, оттисков, планов, схем и другие способы запечатления информации в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан;

      18) приобретать товары, включая оружие, специальные технические и иные средства для выполнения функций, возложенных на органы по финансовому мониторингу в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      19) применять физическую силу, в том числе боевые приемы борьбы;

      20) осуществлять оперативно-розыскную деятельность в соответствии с законодательством Республики Казахстан об оперативно-розыскной деятельности;

      21) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке носить, хранить, и применять огнестрельное и иное оружие и специальные средства;

      22) осуществлять полномочия в соответствии с уголовно-процессуальным законодательством Республики Казахстан;

      23) по имеющимся в производстве материалам и уголовным делам иметь доступ к документам, материалам, статистической информации и иным сведениям, а также требовать их представления от руководителей и других должностных лиц организаций, физических лиц, снимать с них копии, получать объяснения;

      24) использовать соответствующие изоляторы временного содержания, следственные изоляторы в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан;

      25) по имеющимся в производстве уголовным делам подвергать приводу лиц, уклоняющихся от явки по вызову;

      26) конвоировать задержанных и иных лиц, заключенных под стражу;

      27) вносить представление в соответствии с Уголовно-процессуальным кодексом Республики Казахстан;

      28) осуществлять иные права, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      Обязанности:

      29) принимать меры по противодействию легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      30) обеспечивать соответствующий режим хранения, защиты и сохранность полученных в процессе своей деятельности информации, сведений и документов, составляющих служебную, коммерческую, банковскую или иную охраняемую законом тайну;

      31) обеспечить соблюдение прав и законных интересов человека и гражданина, юридических лиц и государства в процессе осуществления финансового мониторинга;

      32) рассматривать жалобы на действия (бездействие) органа по финансовому мониторингу и (или) должностных лиц органа по финансовому мониторингу в порядке и сроки, которые установлены законодательством Республики Казахстан;

      33) осуществлять досудебное расследование по делам об уголовных правонарушениях, отнесенных законами Республики Казахстан к ведению этих органов в порядке, предусмотренном Уголовно-процессуальным кодексом Республики Казахстан;

      34) в пределах своей компетенции проводить работу по предупреждению, пресечению и выявлению правонарушений;

      35) выполнять обязанности, установленные Уголовно-процессуальным кодексом Республики Казахстан, а также Законом Республики Казахстан "Об оперативно-розыскной деятельности";

      36) принимать меры по предупреждению, выявлению, пресечению, раскрытию и расследованию уголовных правонарушений, отнесенных к ведению в соответствии с законами Республики Казахстан;

      37) привлекать к административной ответственности в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;

      38) обеспечивать в соответствии с законодательством Республики Казахстан защиту от противоправных действий в отношении деятельности органов по финансовому мониторингу, должностных лиц органов по финансовому мониторингу и членов их семей;

      39) принимать, регистрировать и рассматривать заявления и сообщения о совершенных или готовящихся уголовных правонарушений, своевременно принимать меры по их пресечению и раскрытию, а также задержанию лиц, их совершивших, и недопущению общественно опасных последствий;

      40) принимать в пределах компетенции меры к обеспечению возмещения причиненного уголовным правонарушением, отнесенным законодательством Республики Казахстан к ведению этого органа, имущественного вреда;

      41) принимать предусмотренные законодательными актами меры по государственной защите лиц, участвующих в уголовном процессе;

      42) осуществлять иные обязанности, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

Глава 3. Организация деятельности Комитета

      16. Руководство Комитетом осуществляется Председателем Комитета, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и осуществление им своих функций.

      17. Председатель Комитета назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Председатель Комитета имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия Председателя Комитета:

      1) в соответствии с законодательством Республики Казахстан назначает на должности и освобождает от должностей:

      работников и сотрудников Комитета;

      заместителей руководителей территориальных органов;

      руководителей управлений территориальных органов;

      2) определяет обязанности и полномочия руководителей структурных подразделений Комитета, руководителей территориальных органов и их заместителей;

      3) утверждает штатное расписание Комитета и территориальных органов в пределах лимита штатной численности Комитета;

      4) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания;

      5) утверждает положения о структурных подразделениях Комитета и его территориальных органов;

      6) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки (переподготовки), повышения квалификации, выплаты надбавок и премирования заместителей Председателя, работников и сотрудников Комитета и руководителей территориальных органов Комитета и их заместителей;

      7) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке решает вопросы поощрения заместителей Председателя, работников, сотрудников Комитета и территориальных органов Комитета;

      8) подписывает приказы Комитета, а также дает указания, обязательные для исполнения работниками, сотрудниками Комитета, и руководителями территориальных органов Комитета и их заместителями;

      9) представляет Комитет во всех государственных органах и иных организациях в соответствии с законодательством;

      10) несет персональную ответственность по противодействию коррупции;

      11) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий Председателя Комитета в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      20. Председатель Комитета определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

Глава 4. Имущество Комитета

      21. Комитет может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Комитета формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за Комитетом, относится к республиканской собственности.

      23. Комитет не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выделенных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

Глава 5. Реорганизация и упразднение Комитета

      24. Реорганизация и упразднение Комитета осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.