"Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесін жаңа редакцияда бекіту туралы

Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы әкімдігінің 2022 жылғы 31 наурыздағы № 101 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне және Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңдарына сәйкес, Маңғыстау ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесі жаңа редакцияда бекітілсін.

      2. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі басшысы (М.Оразалиев) заңнамамен белгіленген тәртіпте қамтамасыз етсін:

      осы қаулыны ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілердің Эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынына жолдауды;

      жоғарыда көрсетілген Ережені әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      осы қаулыдан туындайтын өзге де қажетті шаралар қолдансын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылауды Маңғыстау ауданы әкімінің орынбасары Е.Махмутовқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы қол қойылған күннен бастап қолданысқа енгізілсін.

      Маңғыстау ауданы әкімі Т.Кушмаганбетов

  Маңғыстау ауданы әкімдігінің
  2022 жылғы "31" наурыздағы
  №101 қаулысымен бекітілген

"Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі Ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу салаларындағы басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөр таңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі " мемлекеттік мекемесі егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: индексі 130400, Қазақстан Республикасы, Маңғыстау облысы, Маңгыстау ауданы, Шетпе ауылы, Орталык кошесі, ғимарат №45.

      9. Мемлекеттік органның мемлекеттік тілдегі толық атауы – "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі.

      Мемлекеттік органның орыс тілдегі толық атауы – государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния"

      10. Осы Ереже "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметін каржыландыру қолданыстағы заңнамаларға сәйкес руспубликалық және жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі кәсіпкерлік субъектілерімен "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіне заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

      "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің жұмыс режимі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкес анықталады.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары

      13. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің миссиясы: жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу салаларында мемлекттік саясатты жүргізу және функцияларды жүзеге асыру.

      14. Негізгі міндеттері:

      1) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар салаларында мемлекеттік саясатты іске асыру;

      2) азаматтық хал актілерін тіркеуді іске асыру;

      3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен өзіне жүктелген өзге де міндеттер;

      4) Маңғыстау әкімдігінің жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу мәселелеріне қатысты қаулы жобаларын әзірлеу және ведомствоаралық комиссиялардың хатшылығын жүзеге асыру.

      15. Функциялары:

      1) жұмыссыздарды тіркеу;

      2) қоғамдық жұмыстарды ұйымдастыру;

      3) жұмыссыздарды кәсіби даярлау және қайта даярлау;

      4) мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік және қайырымдылық көмектерді көрсетуді ұйымдастыру;

      5) азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу;

      6) "Азаматтық хал актілері жазбалары" ақпараттық жүйесін жүргізу;

      7) азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу бойынша ақпараттық қызметтер көрсету;

      8) тууды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толқтырулар мен түзетулер енгізу;

      9) неке қиюды (ерлі-зайыптылықты) мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      10) азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу туралы қайталама куәліктер немесе анықтамалар беру;

      11) әке болуды анықтауды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      12) атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      13) азаматтық хал актілерінің жазбаларын қалпына келтіру;

      14) қайтыс болуды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      15) ұл (қыз) асырап алуды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      16) некені (ерлі-зайыптылықты) бұзуды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу.

      17) өз уәкілеттігі шегінде меншік нысанына қарамастан, ұйымдарда "Халықты жұмыспен қамту туралы", "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы", "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы", "Балалы отбасыларға берілетін мемлекеттік жәрдемақылар туралы", "Мемлекеттік сатып алу туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" Қазақстан Республикасы Заңдары мен өзге де нормативтік-құқықтық актілердің еңбек қатынастары мен жұмыспен қамтуға қатысты бөлігінің сақталуына мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру мен ұйымдастыруға қатысу;

      18) учаскелік комиссиялардың қызметін үйлестіру, оларға методикалық және тәжірибелік көмек көрсету;

      19) еңбек нарығына қысқа мерзімдік және ұзақ мерзімдік болжам жасау үшін әлеуметтік зерттеулер ұйымдастыру және жүргізу, экономикадағы құрылымдық өзгерістерге талдау жасау және жергілікті атқарушы органдармен бірлесе отырып аудандағы халықты жұмыспен қамту, жұмыссыздарды және мүгедектерді әлеуметтік қорғау саясатындағы басты бағыттарды белгілеу;

      20) өз құзіреті шегінде және Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген тәртіппен жұмыссыздарды және мүгедектерді кәсіби оқыту жұмыстарын ұйымдастыру, жұмыс орындарына деген қажеттілікті анықтау, осы мақсатқа бюджеттен бөлінген қаражаттың пайдалануына бақылау жасау, оқу орындарымен және өндірісте оқыту үшін кәсіпорындармен шаруашылық есептік келісім шарт жасау, оқыту мерзімдері мен конкурс шарттарының сақталуына бақылауды жүзеге асыру;

      21) жергілікті атқару органдарымен бірге халықтың әлеуметтік қорғаусыз бөліктері ішінен нысаналы топтарға жататындарын анықтап және мүгедектерді, оларды жұмыспен қамтамасыз ету үшін ықпал ететін шараларды қабылдау;

      22) жұмыспен қамту мәселесінде азаматтарға қызмет ету және жұмыспен қамту мәселесі бойынша ақпараттық-талдау жүйелері арқылы мәліметтердің компьютерлік базасын қалыптастыру жолымен жұмыстың қазіргі түрі мен әдістерін енгізу;

      23) азаматтардың әлеуметтік құқығын іске асырудың тиісті әдістерін енгізу, оларды Қазақстан Республикасының заңнамасында қарастырылған әлеуметтік кепілдіктермен қамтамасыз ету;

      24) тұрмысы төмен азаматтарға мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек, арнайы мемлекеттік жәрдемақы және басқа да жәрдемақылар тағайындаған кезде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілердің дұрыс қолданылуын қамтамасыз ету және мүгедектерді әлеуметтік қолдау;

      25) мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсету және оларды арнаулы жылжымалы құралдармен қамтамасыз ету жөніндегі шараларды жүзеге асыру;

      26) мүгедектер және тұрмысы төмен халықтың бөлігіне демеушілік және қайырымдылық көмек көрсету үшін қоғамдық ұйымдармен, қайырымдылық қорлармен, заңды және жеке тұлғалармен бірлесе әрекет жасау және оны үйлестіру;

      27) мүгедектерді, тұрмысы төмен азаматтарды және олардың мәртебесін анықтауға, соғыс және еңбек ардагерлерімен жұмыс жүргізуге көмек көрсету.

      28) азаматтарды қабылдау және оларға еңбек қатынастары туралы және бөлім құзырына кіретін басқа да мәселелер бойынша кеңес беруді жүзеге асыру;

      29) Бөлімнің құзіретіне кіретін мәселелер бойынша азаматтар мен ұйымдардан келіп түскен хаттарды, өтініштерді, арыздарды, ұсыныстарды және басқа да өтінішдерді қарау, олар бойынша тиісті шаралар қолдану және еңбек қатынастар, жұмыспен қамту және әлеуметтік қолдау мәселелері бойынша түсіндіру;

      30) өмірлік маңызды болып табылатын тұрмыстық қызмет түрлерін көрсету мақсатында жалғызбасты қарт азаматтар мен мүгедектерге үйлерінде қызмет көрсету және оларды қарттар мен мүгедектер интернат-үйлеріне орналасуға көмектесу;

      16. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің құқығы:

      1) "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің құзырына қарасты мәселелер бойынша меншік нысандарына қарамастан кәсіпорындар, ұйымдар мен мекемелерден қажетті ақпараттарды сұратуға және алуға алуға;

      2) ұйымдарда қоғамдық жұмыстар дайындау мен өткізу, жұмыссыздарды дайындау мен қайта дайындау, азаматтық хал актілерін тіркеу мәселелері бойынша ұсыныстарды жергілікті атқарушы органдарға енгізуге;

      3) қоғамдық акциялар мен халықты әлеуметтік қолдауға байланысты бағдарламаларды өткізуді ұйымдастыруға;

      4) белгіленген тәртіпте жұмыспен қамту мәселелері бойынша конференциялар, семинарлар және жиналыстар өткізуге;

      5) азаматтық хал актілерін тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік органдарға және ұйымдарға сұраулар жолдауға;

      6) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына қайшы келмейтін өзге де құқықтарды жүзеге асыруға.

      17. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің міндеті:

      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын сақтауға;

      2) белгіленген тәртіпте салықтарды және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерді төлеуге;

      3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамалық актілеріне сәйкес жауапкершілікті болуға.

3. Мемлекеттік мекемесінің қызметін ұйымдастыру

      18. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіне басшылықты "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.

      19. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Маңғыстау ауданының әкімімен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      20. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысының өкілеттігі:

      1) "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;

      2) "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жасауға бағытталған шараларды қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың қабылдауына дербес жауапты болады;

      3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      4) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына белгіленген тәртіпте "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлеріне көтермелеу, материалдық көмек көрсету және тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы шешім қабылдайды;

      5) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мекемесінің мүддесін білдіреді;

      6) "Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің директорын заңға сәйкес тағайындайды және босатады;

      7) өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      21. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін орындауды қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      22. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.

      23. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді коса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де кіріс көздер есебінен қалыптастырылады.

      24. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      25. Егер, заңнамада өзгеше көзделмесе "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      26. "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      27. Қарамағындағы мемлекеттік мекемелердің тізбесі:

      "Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" в новой редакции

Постановление акимата Мангистауского района Мангистауской области от 31 марта 2022 года № 101

      В соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан и Законами Республики Казахстан "О государственном местном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", "О государственном имуществе", акимат Мангистауского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      3. Утвердить прилагаемое Положение государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" в новой редакции.

      4. Руководителю государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" (Оразалиева М.) в порядке установленным законодательством обеспечить:

      направление настоящего постановления в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      государственную регистрацию вышеуказанного Положения в органах юстиции;

      принятие иных необходимых мер вытекающих из настоящего постановления.

      5. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Мангистауского района Махмутова Е.

      6. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Аким Мангистауского района Т.Кушмаганбетов

  Утверждено постановлением
  акимата Мангистауского района
  от "31" марта 2022 года
  №101

Положение государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сферах занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния.

      2. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя государственного учреждения " Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности государственного учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      8. Местонахождение юридического лица: индекс 130400, Республика Казахстан, Мангистауская область, Мангистауский район, село Шетпе, улица Центральная, здание №45.

      9. Полное наименование государственного органа на государственном языке - "Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі.

      Полное наименование государственного органа на русском языке - государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния".

      11. Финансирование деятельности государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" соответствие действующим законодательствам осуществляется из республиканского и местного бюджета.

      12. Государственному учреждению "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения " Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния".

      Если законодательными актами государственному учреждению "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

      Режим работы государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" определяется в соответствии с требованиями действующего законодательства Республики Казахстан.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      13. Миссия государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния": осуществление функции и ведение государственной политики в сферах занятости, социальных программ и регистраций актов гражданского состояния.

      14. Основные задачи:

      1) реализация государственной политики в сферах занятости и социальных программ;

      2) реализация регистрации актов гражданского состояния;

      3) иные задачи, возложенные на него действующим законодательством Республики Казахстан;

      4) разработка проектов постановлений акимата Мангистауской области по вопросам занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния и осуществление секретариата межведомственных комиссий.

      15. Функции:

      1) регистрация безработных;

      2) организация общественных работ;

      3) профессиональная подготовка и переподготовка безработных;

      4) организация оказания социальной и благотворительной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан;

      5) государственная регистрация актов гражданского состояния;

      6) ведение информационной системы "Записи актов гражданского состояния";

      7) оказание информационных услуг по государственной регистрации актов гражданского состояния;

      8) государственная регистрация рождения, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;

      9) государственная регистрация заключения брака (супружества), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;

      10) выдача повторных свидетельств или справок о государственной регистрации актов гражданского состояния;

      11) государственная регистрация установления отцовства, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;

      12) государственная регистрация перемены имени, отчества, фамилии, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;

      13) восстановление записей актов гражданского состояния;

      14) государственная регистрация смерти, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;

      15) государственная регистрация усыновления (удочерения), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;

      16) государственная регистрация расторжения брака (супружества), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния.

      17) участие в пределах своих полномочий в осуществлении и организации государственного контроля за соблюдением в организациях, независимо от форм собственности, Закона Республики Казахстан "О занятости населения", "О государственной адресной социальной помощи", "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", "О государственных пособиях семьям, имеющим детей", "О государственных закупках", "О борьбе с коррупцией" и иных нормативно-правовых актов в части трудовых отношений и занятости;

      18) Координация деятельности участковых комиссий, оказание им методической и практической помощи;

      19) организация и проведение социологических исследований для краткосрочного и долгосрочного прогнозирования рынка труда, анализ структурных изменений в экономике и выработка совместно с местными исполнительными органами основных направлений политики занятости население района, социальной поддержки безработных и инвалидов района;

      20) организация профессионального обучения незанятого населения и инвалидов, определения потребности в рабочих местах, контроль за использованием выделенных на эти цели бюджетных средств, заключение хозрасчетных договоров с учебными заведениями и предприятиями для обучения на производстве, осуществление контроля за соблюдением сроков обучения и конкурсных условий, в рамках своей компетенции и в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      21) определение совместно с исполнительными местными органами состава целевых групп из числа социально-незащищенных слоев населения и инвалидов и принятия мер по содействию их занятости;

      22) обслуживание граждан по вопросам занятости и внедрения современных форм и методов работы путем формирования компьютерной базы данных по средствам информационно-аналитических систем;

      23) внедрение эффективных методов реализации социальных прав граждан, обеспечение их социальными гарантиями, предусмотренными законодательством Республики Казахстан;

      24) обеспечение правильного применения действующих нормативно-правовых актов при назначении государственной адресной социальной помощи, государственной пособий и других видов пособий малоимущим слоям населения, социальной поддержке инвалидов;

      25) осуществление мер по оказанию инвалидам протезно-ортепедической помощи и обеспечение их специальными средствами передвижения; 26) координация и взаимодействие с общественными организациями и благотворительными фондами, юридическими и физическими лицами по оказанию спонсорской и гуманитарной помощи малообеспеченным слоям населения и инвалидов;

      27) оказания содействия выявлению малоимущих граждан и инвалидов, определению их статуса, работе с ветеранами и инвалидами войны и труда;

      28) осуществление приема граждан и их консультирования по вопросам занятости и другим вопросам, касающимся компетенции отдела;

      29) рассмотрение предложений, заявлений, жалоб, писем и иных обращений граждан и организации по вопросам, входящим в компетенцию отдела, принятие по ним соответствующих мер и разъяснение по вопросам трудовых отношений, занятости и социальной поддержке населения.

      30) обслуживание на дому одиноких престарелых граждан и инвалидов с целью оказание им необходимых жизненно важных бытовых услуг и оказания содействия в помещении их в дома-интернаты для престарелых и инвалидов;

      16. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" имеет право:

      1) запрашивать и получать необходимые информаций от предприятий, организаций и учреждений независимо от форм собственности по вопросам, относящимся к компетенции государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния";

      2) вносить в местные исполнительные органы предложении по подготовке и проведению общественных работ в организациях, подготовке и переподготовке безработных, вопросам регистрации актов гражданского состояния;

      3) организовывать проведение общественных акций и программ, связанных с социальной поддержкой населения;

      4) проводить в установленном порядке конференции, семинары и совещания по проблемам занятости;

      5) направлять запросы в государственные органы и организации по вопросам регистрации актов гражданского состояния;

      6) осуществлять иные права, не противоречащие действующему законодательству Республики Казахстан.

      17. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" обязано:

      1) соблюдать действующее законодательство Республики Казахстан;

      2) в установленном порядке уплачивать налоги и другие обязательные платежи в бюджет;

      3) нести ответственность в соответствии с действующими законодательными актами Республики Казахстан.

3. Организация деятельности государственного органа

      18. Руководство государственное учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" задач и осуществление им своих функций.

      19. Первый руководитель государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" назначается на должность и освобождается от должности акимом Мангистауского района в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      20. Полномочия первого руководителя государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния":

      1) определяет обязанности и полномочии работников государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния";

      2) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в государственном учреждении "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер;

      3) в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан назначает на должность и освобождает от должности работников государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния";

      4) в установленном действующим законодательством Республики Казахстан порядке принимает решение о поощрений, оказание материальной помощи и налагает дисциплинарные взыскания на работников государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния";

      5) представляет интересы государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" в государственных органах и иных организациях;

      6) назначает и освобождает директора коммунального государственного учреждения "Центр занятости населения акимата Мангистауского района Мангистауской области" в соответствии с законом

      7) в пределах своей компетенции осуществляет иные полномочия в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      21. Исполнение полномочий первого руководителя государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" в период его отсутствия осуществляется лицом, замещающим его в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      22. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      23. Имущество государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      24. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния", относится к коммунальной собственности.

      25. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и ликвидация государственного органа

      26. Реорганизация и ликвидация государственного учреждения "Мангистауский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      27. Перечень государственных учреждений, находящихся в ведении:

      коммунальное государственное учреждение "Центр занятости населения акимата Мангистауского района Мангистауской области".