Атырау қалалық әкімдігінің 2016 жылғы 26 мамырдағы № 666 "Атырау қалалық қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің ережесі туралы" қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Атырау облысы Атырау қаласы әкімдігінің 2022 жылғы 21 сәуірдегі № 913 қаулысы

      Атырау қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Атырау қалалық әкімдігінің 2016 жылғы 26 мамырдағы № 666 "Атырау қалалық қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің ережесі туралы" қаулысына келесі өзгеріс енгізілсін:

      қосымшада:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Атырау қалалық қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы ережесі осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда мазмұндалсын.

      2. "Атырау қалалық қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі осы қаулыдан туындайтын шараларды қабылдасын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Атырау қаласы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі М. Қалауи

  Атырау қаласы әкімдігінің
2022 жылғы "21" сәуірдегі
№ 913 қаулысына қосымша
  Атырау қаласы әкімдігінің
2016 жылғы 26 мамырдағы
№ 666 қаулысымен бекітілген

"Атырау қалалық қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Атырау қалалық қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Бөлім) мемлекеттік қаржыларды, коммуналдық мүлікті және мемлекеттік сатып алу басқару салаларына басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Бөлімге ведомстволық мекемелер жатпайды.

      3. Бөлім өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Бөлім мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оның рәміздері мен айырым белгілері (бар болса), Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрлері және атауы қазақ және орыс тілдерінде жазылған мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.

      5. Бөлім азаматтық-құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      6. Бөлім Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      7. Бөлім өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Бөлім басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Бөлім құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Атырау қаласы, Қайырғали Смағұлов көшесі, №52 "А" үй, пошталық индексі – 060005.

      10. Осы ереже Бөлімнің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Бөлімнің қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес республикалық және жергілікті бюджеттерден, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің бюджетінен (шығыстар сметасынан) жүзеге асырылады.

      12. Бөлім кәсіпкерлік субъектілерімен Бөлім өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан шарттық қарым-қатынас жасауға тыйым салынады.

      Егер Бөлімге заңнамалық актілермен кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кіріс, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2-тарау. Мемлекеттік органның мақсаттары мен өкілеттіктері

      13. Мақсаттары:

      1) тікелей және түпкілікті нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған бюджеттің орындалуын қамтамасыз ету;

      2) қаланың коммуналдық меншігін тиімді басқару;

      3) мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу.

      14. Өкілеттіктері:

      1) құқықтары:

      өз құзіреті шегiнде нормативтік құқықтық актілердің жобаларын дайындауға, қатысуға, қабылдауға;

      мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, олардың лауазымды тұлғаларынан заңнамада белгiленген тәртiппен қажеттi ақпарат пен материалдарды сұратуға және алуға;

      қолданыстағы заң актілерінде және осы Ереженің функцияларында көзделген басқа да құқықтарды жүзеге асыруға.

      2) міндеттері:

      Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтауға;

      жалпы мемлекеттік ішкі және сыртқы саясатқа, оның ішінде қаржылық және инвестициялық саясатқа сай келмейтін шешімдердің қабылдануына жол бермеуге;

      қызметтік қоғамдық маңызы бар салаларында белгіленетін жалпы мемлекеттік стандарттарды сақтауға;

      азаматтар мен заңды тұлғалардың заңды мүдделерiн сақтауға, заңнамада белгiленген тәртiп пен мерзiмде азаматтардың өтiнiштерiн қарауға, олар бойынша қажеттi шаралар қолдануға;

      Бөлімге берiлген құқықтар шегiнде және осы Ережеге сәйкес өзінің өкiлеттiгiн жүзеге асыруға;

      жоғары тұрған органдар мен лауазымды адамдардың Бөлімнің өкiлеттiгi шегiнде шығарылған шешiмдерi мен нұсқауларын орындауға;

      мемлекеттiк құпияларды және заңмен қорғалатын өзге де құпияны сақтауға;

      мемлекеттiк меншiктiң сақталуын қамтамасыз етуге;

      қалалық бюджеттің орындалуы жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;

      тиісті әкімшілік-аумақтық бірлікте салықтық, ақша-кредит саясатымен өзара іс-қимыл жасай отырып, мемлекеттік бюджет саясатын әзірлеу мен іске асыруға қатысу;

      бюджеттік бағдарламалардың орындалуына мониторинг жүргізу және бюджеттің орындалуы жөнінде ұсыныстар беру;

      жергілікті бюджеттің кіріс түсімдеріне талдау жасау;

      бағдарламалар әкімшілері бойынша бюджеттің орындалуына қорытынды дайындау және талдамалық есеп беру;

      қалалық коммуналдық мүлікті басқарудың және жекешелендірудің мемлекеттік саясатын іске асыру;

      қалалық коммуналдық мүлікті заңнамада белгіленген тәртіппен мақсатты және тиімді пайдалану.

      15.Функциялары:

      1) мемлекеттік бюджет саясатының іске асырылуын қамтамасыз ету функциялары;

      2) бюджеттің атқарылуын ұйымдастыру және бюджетті атқару бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қызметін үйлестіру;

      3) міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарларын жасау, бекіту және жергілікті бюджет бойынша түсімдердің және төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарын жүргізу;

      4) бюджетке түсетін түсімдердің жиынтық жоспарын Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес бюджетке төленетін төлемдер түсімдерінің мерзімін, бюджетке өткен жылдары түскен төлемдер түсімдерінің динамикасын, мемлекеттік бағалы қағаздардың табыстылық динамикасын талдау және бағалы қағаздар нарығындағы сұраныс пен ұсыныстар деңгейін, кредиттік шарттардың, қарыз шарттарының, байланысты гранттар туралы келісімдердің талаптарын негізге ала отырып, бюджет түсімдері сыныптамасының топтама кодтарының толық көлемін жасау;

      5) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің міндеттемелері және төлемдері бойынша қаржыландыру жоспарын жүргізу;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бюджетке түсетін түсімдердің толық және уақтылы есепке алынуын қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар кешенін жүргізу;

      7) бюджет ақшасын басқару;

      8) түсімдер мен төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарында көзделген көлемде төлемдерді қолма-қол ақшамен қамтамасыз ету үшін қажетті шаралар қабылдау;

      9) бюджетке түсетін түсімдердің күтілетін көлемдерін және жоспарлы кезеңге арналған шығыстардың атқарылуын, қолма-қол ақша профицитін (тапшылығын) және оны жабу көздерін айқындау жөніндегі процесс болып табылатын қолма-қол ақша легінің болжамын жасау;

      10) тиісті бюджеттің қолма-қол ақшаны бақылау шотындағы ақша қозғалысы мониторингін жүргізу;

      11) бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бекіткен мемлекеттік мекемелердің тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметті) өткізуден түсетін өз билігінде қалатын ақша түсімдері мен шығыстарының жиынтық жоспарымен келісу;

      12) жергілікті атқарушы органның қаулысы негізінде заңнамада бекітілген тәртіпте тиісті бюжетті түзетуді жүзеге асыру;

      13) бюджеттік бағдарламалар әкімшілері ұсынатын бюджеттік есептілік және ақпарат негізінде бюджеттік мониторинг жүргізу;

      14) тоқсан сайын бюджеттік мониторингтің нәтижелері және жыл қорытындысы бойынша жергілікті атқарушы органдарға және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органдарға жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы талдамалық есепті, сондай-ақ ай сайын бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспарларына сәйкес бюджеттік бағдарламалар бойынша қабылданбаған міндеттемелер және төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарының уақтылы орындалмағаны туралы ескертпе ақпарат беру;

      15) қалалық бюджеттің атқарылуы туралы есепті әкімдікке, облыстың тексеру комиссиясына, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органына, облыстың бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органына және ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органға ұсыну

      16) республикалық және облыстық бюджеттен берілетін трансферттердің игерілу барысы бойынша мониторинг жүргізу;

      17) қала бойынша бюджеттің есептілігі мен есебін жүргізу:

      18) бюджет мониторингі нәтижесі бойынша есепті;

      19) бюджеттік бағдарламаларды қаржыландыру жоспарларының орындалуы бойынша есепті;

      20) тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметті) өткізуден түскен ақша түсімдері мен шығыстары жоспарларының орындалу туралы есепті;

      21) демеушілік пен қайырымдылық көмектен түсетін ақшаның түсімі мен жұмсалуы туралы есепті;

      22) қала бойынша дебиторлық берешек туралы есепті;

      23) қала бойынша кредиторлық берешек туралы есепті;

      24) қала бойынша жергілікті бюджеттің орындалуы туралы есепті;

      25) қала бойынша жергілікті бюджеттің орындалуы туралы жылдық есепті;

      26) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің белгіленген нысаны бойынша демеушілік, қайырымдылық көмектің бақылау шоттарын ашу жөнінде өтініштерін қарау және ақшаны уақытша шетелдік валюта шоттарына орналастыру;

      27) қалалық бюджетті нақтылау, түзету, бекіту кезінде қалалық экономика және бюджеттік жоспарлау бөліміне бюджеттік бағдарламалар бойынша міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарларының жобасын және бюджеттік өтініштер ұсыну;

      28) Бөлім бағдарлама әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламалар бойынша жергілікті бюджеттің атқарылуын жүзеге асыру;

      29) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелерден кезеңділік есеп алу;

      30) Бөлім бағдарлама әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламалар бойынша кезеңділік есеп жасау;

      31) Бөлім бағдарлама әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламалар бойынша жергілікті бюжеттің орындалуын жүзеге асыру;

      32) бекітілген көлемде облыстық бюджеттің кірісіне бюджеттік алымдар аудару;

      33) Қала бойынша бюджеттік бағдарлама әкімгерлерінен қаржылық есептілікті қабылдау, шоғырландыру, тексеру және талдау жұмыстарын жүргізу

      34) Ауылдық округ әкімінің аппаратынан ай сайын ауылдық округ бюджетінің атқарылуы туралы есепті, сондай-ақ бюджеттік кодексте көзделген басқа да есептерді қабылдау және бекіту

      35) өз құзыреті шегінде мемлекеттік мүлікті басқару саласында нормативтік құқықтық актілерді дайындауға қатысады;

      36) коммуналдық мүліктің мақсатты және тиімді пайдаланылуына бақылауды жүзеге асырады;

      37) коммуналдық мүліктің жекешелендірілуін жүзеге асырады, оның ішінде объектіні жекешелендіруге дайындау процесінде коммуналдық мүліктің сақталуын қамтамасыз етеді, жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тартады, жекешелендіру объектісін бағалауды қамтамасыз етеді, жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды және сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      38) жергілікті атқарушы орган атынан қалалық коммуналдық заңды тұлғаларға қатысты қалалық коммуналдық меншік субъектісінің құқығын жүзеге асырады;

      39) тиісті саланың уәкілетті органының ұсынуы бойынша мемлекеттік кәсіпорын қызметінің нысанасы мен мақсатын, сондай-ақ осындай қызметті жүзеге асыратын қалалық коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынның түрін (шаруашылық жүргізу құқығындағы немесе қазыналық кәсіпорын) айқындайды және мемлекеттік кәсіпорындардың жарғысын, оған енгізілетін өзгерістер мен толықтыруларды бекітеді;

      40) қалалық коммуналдық заңды тұлғаға берілген немесе шаруашылық қызметінің нәтижесінде ол ие болған мүлікті тиісті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерімен келісім бойынша алып қоюды немесе қайта бөлуді жүзеге асырады;

      41) мемлекеттік мүліктің нысаналы пайдаланылуын бақылау нәтижелері бойынша анықталған, қалалық коммуналдық заңды тұлғалардың артық, пайдаланбайтын не мақсатына сай пайдаланбаған мүлкін, бақылауды жүзеге асырған кезден бастап алты ай өткен соң тиісті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің келісімінсіз алып қоюды жүзеге асырады;

      42) қалалық коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға алып қойылған мүлікті күтіп ұстау және оны кейіннен теңгерімнен шығара отырып өзге тұлғаға бергенге дейін сақталуын қамтамасыз ету мерзімін белгілейді;

      43) қалалық коммуналдық мүлікті жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз, шағын кәсіпкерлік субъектілерінің меншігіне кейіннен сатып алу құқығымен немесе кейіннен өтеусіз негізде беру құқығымен мүліктік жалдауға (жалға алуға), сенімгерлікпен басқаруға береді;

      44) тиісті саланың уәкілетті органына қалалық коммуналдық заңды тұлғаны қайта ұйымдастыруды және таратуды жүзеге асыруға келісім береді;

      45) қалалық коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға бекітіліп берілген мүлікті (ол өндірген өнімді сатуды қоспағанда) иеліктен шығаруға немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуге, филиалдар мен өкілдіктер құруға, сондай-ақ дебиторлық берешекті беруге және есептен шығаруға келісім береді;

      46) қалалық коммуналдық мүлік мәселелері бойынша мемлекеттің мүддесін білдіреді, жергілікті атқарушы органға тиесілі мүліктік құқықтарды қорғауды жүзеге асырады;

      47) қалалық коммуналдық заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мүлікті мүліктік жалдауға (жалға алуға) беруге талдау жүргізеді;

      48) жергілікті атқарушы органына тиесілі акцияларға дивидендтердің уақтылы және толық есептелуіне және олардың төленуіне, сондай-ақ жарғылық капиталындағы қатысу үлесі жергілікті атқарушы органына тиесілі жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің қатысушылары арасында таза табыстың бөлінуіне бақылауды жүзеге асырады;

      49) қалалық коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындардың, жергілікті атқарушы органы қатысатын акционерлік қоғамдардың және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жұмыс істеуі мен оларды басқару тиімділігінің мониторингін ұйымдастыруды және жүргізуді жүзеге асырады;

      50) сенімгерлікпен басқарушының қалалық коммуналдық мүлікті сенімгерлікпен басқару шарты бойынша міндеттемелерінің орындалуына бақылауды жүзеге асырады;

      51) қалалық әкімдіктің, қала әкімінің шешімі бойынша акционерлік қоғамдардың және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің, сондай-ақ қалалық коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындардың құрылтайшысы болады;

      52) қалалық әкімдіктің, қала әкімінің шешімі бойынша акционерлік қоғамдардың орналастырылатын акцияларына төлем жасауды және Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне сәйкес ақша енгізу жолымен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жарғылық капиталына салымды, сондай-ақ қалалық коммуналдық мүлікті, оның ішінде акцияларды, қатысу үлестерін енгізуді жүзеге асырады;

      53) қалалық әкімдік атынан мемлекеттік акционерлік қоғамды (жауапкершілігі шектеулі серіктестікті) басқаруға акционер (қатысушы) ретінде қатысу құқықтарын жүзеге асырады;

      54) жалғыз акционері (қатысушысы) жергілікті атқарушы орган болып табылатын акционерлік қоғамдардың (жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің) тиісті директорлар кеңесінің (байқау кеңесінің) құрамына өз өкілін тағайындайды, ал жергілікті атқарушы орган қатысатын өзге де акционерлік қоғамдар мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерде – директорлар кеңесіне немесе байқау кеңестеріне кандидатураны акционерлердің немесе жауапкершілігі шектеулі серіктестік қатысушыларының жалпы жиналысына бекітуге ұсынады;

      55) Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен мемлекеттік мүлік тізілімін жүргізеді және мемлекеттік мүлік тізілімін пайдаланушыларға ақпарат ұсынады;

      56) мемлекеттік мүлік тізілімінде мемлекеттік мүліктің бірыңғай есепке алынуын қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді және ұйымдастырады;

      57) "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес республикалық мүлікті жекешелендіру бойынша сауда-саттық өткізу туралы хабарламаны жариялау үшін мерзімді баспа басылымын айқындау жөнінде конкурс өткізеді;

      58) Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік мүлік туралы" заңына, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады;

      59) жергілікті бюджеттер есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелердің мүлкін есептен шығаруға келісім береді;

      60) аудандық коммуналдық мүлікті аудандық коммуналдық заңды тұлғаларға бекітіп береді;

      61) тапсырыс беруші бекіткен тиісті мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарының негізінде заңнамада белгіленген тәртіппен конкурс тәсілімен, оның ішінде ашық конкурс, біліктілікті алдын ала іріктеумен жүргізілетін конкурс, екі кезеңді рәсімдер пайдаланылатын конкурс, баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен, бір көзден, аукциондарда және тауар биржалары арқылы мемлекеттік сатып алуды өткізеді;

      62) бірыңғай ұйымдастырушының функцияларын жүзеге асырады және "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес орталықтандырылған мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдерін орындайды;

      63) конкурс немесе аукцион тәсілдерімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру туралы хабарландыру мәтінін мемлекеттік сатып алу веб-порталында жариялайды. Қажет болған жағдайда конкурстық немесе аукциондық құжаттаманы алған әлеуетті өнім берушілерге конкурстық немесе аукциондық құжаттаманың ережелерін түсіндіреді;

      64) заңнамада көзделген жағдайларда конкурс немесе аукцион тәсілдерімен электрондық мемлекеттік сатып алуға қатысуға өтінімді қамтамасыз етуді тиісті бюджет кірісіне жатқызады немесе әлеуетті өнім берушіге қайтарады, оның ішінде электрондық банктік кепілдік түріндегі өтінімді қамтамасыз етулерді;

      65) "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әрбір конкурсқа жеке конкурстық комиссияның құрамын, сараптамалық комиссияның құрамын не сарапшыны (қажет болған кезде) айқындайды және бекітеді, конкурстық комиссияның хатшысын айқындайды;

      66) бірінші кезеңде техникалық ұсыныстарды табыс еткен әлеуетті өнім берушілерге екі кезеңді рәсімдерді пайдалана отырып, конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алудың екінші кезеңіне қатысуға шақыру жібереді;

      67) уәкілетті орган айқындайтын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесі бойынша тапсырыс берушімен бірлесіп, конкурстық комиссиялар (аукциондық комиссиялар) құру арқылы немесе біртекті тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді беру (орындау, көрсету) орнына қарамастан, бір лотқа біріктіру арқылы мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады;

      68) өз құзыреті шегінде мемлекеттік сатып алу саласындағы нормативтік құқықтық актілерді әзірлеуге қатысады;

      69) заңнамамен белгіленген тәртіпте тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің жекелеген түрлерін мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырады;

      70) тапсырыс беруші ұсынған, "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген құжаттарды қамтитын тапсырма негізінде конкурстық құжаттаманың жобасын бекітеді;

      71) конкурстық комиссиялардың құрамында веб-портал арқылы әлеуетті өнім берушілердің конкурсқа қатысуға өтінімдерін, олардың біліктілік талаптары мен конкурстық құжаттама талаптарына сәйкестігі, сондай-ақ "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген шектеулердің болмауы тұрғысынан қарайды, сондай-ақ біліктілік талаптары мен конкурстық құжаттама талаптарына сәйкес келетін әлеуетті өнім берушілерді айқындау және оларды конкурсқа қатысушылар деп тану үшін өтінімдерді қайта қарауды жүргізеді;

      72) конкурсқа қатысушылардың конкурстық баға ұсынысына әсер ететін критерийлерді есептеу жүргізеді және өлшемшарттарды қолданады;

      73) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабының 2-тармағына сәйкес жергілікті мемлекеттік басқару мүддесіндегі Қазақстан Республикасының заңнамасымен жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады;

      74) бөлім өткізген ақпаратты жинау, қорыту, талдау, жүйелеу негізінде мемлекеттік сатып алу мониторингін жүзеге асырады.

3-тарау. Мемлекеттік органның бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      16. Бөлім басқаруды бірінші басшы жүзеге асырады, ол Бөлім жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруына дербес жауапты болады.

      17. Бөлімнің бірінші басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.

      18. Бөлім бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын орынбасарлары болады.

      19. Бөлім бірінші басшысының өкілеттіктері:

      1) өзінің орынбасары, қаржы бөлімі сектор меңгерушілері мен басқа да қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;

      2) Бөлімде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жасауға бағытталған шаралар қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың қабылдануына дербес жауапты болады;

      3) заңнамаға сәйкес Бөлім қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      4) заңнамада белгіленген тәртіппен Бөлім қызметкерлеріне тәртіптік жаза қолданады;

      5) Бөлім актілеріне қол қояды;

      6) Бөлімнің құрылымдық бөлімшелері туралы ережелерді бекітеді;

      7) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Бөлімнің мүддесін білдіреді;

      8) Бөлімнің жұмыс регламентін және штаттық кестесін бекітеді;

      9) Бөлімде гендерлік теңдікті нығайту бойынша тиісті шараларды жүзеге асырады;

      10) өз құзыреті шегінде қолданыстағы заңнамаға сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Бөлімнің бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      20. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес айқындайды.

4-тарау. Мемлекеттік органның мүлкі

      21. Бөлім заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Бөлімнің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. Бөлімге бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      23. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Бөлім өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5-тарау. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      24. Бөлімді қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

О внесении изменения в постановление акимата города Атырау от 26 мая 2016 года №666 "Об утверждении положения государственного учреждения "Атырауский городской отдел финансов"

Постановление акимата города Атырау Атырауской области от 21 апреля 2022 года № 913

      Акимат города Атырау ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата города Атырау от 26 мая 2016 года № 666 "Об утверждении положения государственного учреждения "Атырауский городской отдел финансов" следующее изменение:

      в приложении:

      Положение о государственном учреждении "Атырауский городской отдел финансов", утвержденное указанным постановлением изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Атырауский городской отдел финансов" принять меры, вытекающие из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима города Атырау.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким города М. Калауи

  Приложение к постановлению
акимата города Атырау от "21"
апреля 2022 года № 913
  Утверждено постановлением
акимата города Атырау
  от 26 мая 2016 года № 666

Положение о государственном учреждении "Атырауский городской отдел финансов"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Атырауский городской отдел финансов" (далее - Отдел) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сферах управления государственных финансов, коммунального имущества и государственных закупок.

      2. Отдел не имеет ведомства.

      3. Отдел осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Отдел является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет символы и знаки отличия (при их наличии), печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на казахском и русском языках, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      5. Отдел вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Отдел имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      7. Отдел по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Отдела и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности Отдела утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      9. Местонахождение юридического лица: город Атырау, улица Кайыргали Смагулова, дом №52 "А", почтовый индекс – 060005.

      10. Настоящее положение является учредительным документом Отдела.

      11. Финансирование деятельности Отдела осуществляется из республиканского и местных бюджетов, бюджета (сметы расходов) Национального Банка Республики Казахстан в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      12. Отделу запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Отдела. Если Отделу законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Задачи и полномочия государственного органа

      13. Задачи:

      1) обеспечение исполнения бюджета, ориентированного на достижение прямых и конечных результатов;

      2) эффективное управление коммунальной собственностью города;

      3) организация и проведение государственных закупок.

      14. Полномочия:

      1) права:

      подготовка, участие, принятие проектов нормативных правовых актов в пределах своей компетенции;

      запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от государственных органов, организаций, их должностных лиц необходимую информацию и материалы;

      осуществлять иные права, предусмотренные действующими законодательными актами и функцией настоящего приложению.

      2) обязанности:

      соблюдать Конституцию и законодательство Республики Казахстан;

      не допускать принятия решений, не соответствующих общегосударственной внутренней и внешней политике, в том числе финансовой и инвестиционной;

      соблюдать общегосударственные стандарты, устанавливаемые в общественно значимых сферах деятельности;

      соблюдать законные интересы граждан и юридических лиц, рассматривать в порядке и сроки, установленные законодательством, обращения граждан, принимать по ним необходимые меры;

      осуществлять полномочия в пределах предоставленных Атыраускому городскому отделу финансов прав и в соответствии с настоящим положением;

      выполнять решения и указания вышестоящих органов и должностных лиц, изданные в пределах полномочий Атырауского городского отдела финансов;

      хранить государственные секреты и иную охраняемую законом тайну;

      обеспечивать сохранность государственной собственности;

      организация работы по исполнению городского бюджета;

      участие в разработке и реализации государственной бюджетной политики во взаимодействии с налоговой, денежно-кредитной политикой на соответствующей административно-территориальной единице;

      мониторинг исполнения бюджетных программ и представление предложений по исполнению бюджета;

      проведение анализа поступлений доходов местного бюджета;

      подготовка заключения по исполнению бюджета по администраторам программ и представление аналитического отчета;

      реализация государственной политики управления объектами коммунальным имуществом и приватизации;

      целевое и эффективное использование коммунального имущества в установленном законодательством порядке.

      15. Функции:

      1) функции, обеспечивающие реализацию государственной бюджетной политики;

      2) выполнение организации исполнения бюджета и координации деятельности администраторов бюджетных программ по исполнению бюджета;

      3) составление, утверждение и ведение сводного плана финансирования по обязательствам, сводного плана поступлений и финансирования по платежам по местному бюджету;

      4) составление сводного плана поступлений в бюджет по полному объему группировочных кодов классификации поступлений бюджета исходя из сроков поступлений платежей в бюджет в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан, динамики поступлений платежей в бюджет за предыдущие годы, результатов анализа динамики доходности государственных ценных бумаг и уровня спроса и предложений на рынке ценных бумаг, условий кредитных договоров, договоров займов, соглашений о связанных грантах;

      5) ведение планов финансирования по обязательствам и платежам администраторов бюджетных программ;

      6) проведение в соответствии с законодательством Республики Казахстан комплекса мероприятий по обеспечению полноты и своевременности зачисления поступлений в бюджет;

      7) управление бюджетными деньгами;

      8) принятие необходимых мер для обеспечения наличностью платежей в объеме, предусмотренном в сводном плане поступлений и финансирования по платежам;

      9) составление прогноза потоков наличности, который является процессом по определению ожидаемых объемов поступлений в бюджет и исполнения расходов на планируемый период, профицита (дефицита) наличности и источников его покрытия;

      10) проведение мониторинга движения денег на контрольном счете наличности соответствующего бюджета;

      11) согласование сводного плана поступлений и расходов денег от реализации государственными учреждениями товаров (работ, услуг), остающихся в их распоряжении, утвержденного администратором бюджетных программ;

      12) осуществление корректировки соответствующего бюджета на основании постановления местного исполнительного органа в установленном законодательством порядке;

      13) проведение бюджетного мониторинга на основе бюджетной отчетности и информации, предоставляемой администраторами бюджетных программ;

      14) ежеквартально по результатам бюджетного мониторинга и по итогам года направление в местные исполнительные органы и уполномоченные органы по государственному планированию аналитического отчета об исполнении местных бюджетов, а также ежемесячно администраторам бюджетных программ информации-напоминаний о непринятых обязательствах по бюджетным программам в соответствии с планом финансирования по обязательствам и несвоевременном выполнении плана финансирования по платежам;

      15) представление отчета об исполнении городского бюджета в акимат, ревизионную комиссию области, местный уполномоченный орган по государственному планированию, местный уполномоченный орган области по исполнению бюджета и уполномоченный орган по внутреннему государственному аудиту;

      16) ведение мониторинга за ходом освоения трансфертов из республиканского и областного бюджета;

      17) ведение бюджетного учета и отчетности по городу;

      18) отчет о результатах бюджетного мониторинга;

      19) отчет об исполнении плана финансирования бюджетных программ;

      20) отчет об исполнении планов поступлений и расходов денег от реализации товаров (работ, услуг);

      21) отчет о поступлении и расходовании денег от спонсорской и благотворительной помощи;

      22) отчет о дебиторской задолженности по городу;

      23) отчет о кредиторской задолженности по городу;

      24) отчет об исполнении местного бюджета по городу;

      25) годовой отчет об исполнении местного бюджета по городу;

      26) рассмотрение ходатайств администраторов бюджетных программ и выдачи разрешений по установленной форме для открытия контрольных счетов наличности спонсорской, благотворительной помощи, временного размещения денег и счетов в иностранной валюте;

      27) составляет бюджетные заявки и проекты планов финансирования по платежам и обязательствам по бюджетным программам для представления в городской отдел экономики и бюджетного планирования при утверждении, уточнении и корректировке городского бюджета;

      28) получает от администраторов программ отчеты об исполнении бюджета;

      29) получает периодичную отчетность от государственных учреждений, содержащихся за счет средств местного бюджета;

      30) составляет периодическую отчетность по бюджетным программам, по которым Отдел является администратором программ;

      31) осуществляет исполнение местного бюджета по бюджетным программам, по которым Отдел является администратором программ;

      32) производит перечисление в доход областного бюджета изъятий в утвержденных объемах;

      33) сбор и консолидация, составление сводной финансовой отчетности по администраторам бюджетных программ по городу, проверка и проведения аналитической работы;

      34) ежемесячное принятие и утверждения отчета об исполнении бюджета Аппарата акима сельского округа, а также другие отчеты предусмотренные Бюджетным кодексом по исполнению бюджета;

      35) участвует в разработке нормативных правовых актов в сфере управления государственным имуществом в пределах своей компетенции;

      36) осуществляет контроль за целевым и эффективным использованием коммунального имущества;

      37) осуществляет приватизацию коммунального имущества, в том числе обеспечивает сохранность городского коммунального имущества в процессе подготовки объекта к приватизации, привлекает посредника для организации процесса приватизации, обеспечивает оценку объекта приватизации, осуществляет подготовку и заключение договоров купли-продажи объекта приватизации и контроль за соблюдением условий договоров купли-продажи;

      38) осуществляет от имени местного исполнительного органа права субъекта городской коммунальной собственности по отношению к городским коммунальным юридическим лицам;

      39) по представлению уполномоченного органа соответствующей отрасли определяет предмет и цели деятельности государственного предприятия, а также вид городского коммунального государственного предприятия (на праве хозяйственного ведения или казенное предприятие), осуществляющего такую деятельность, и утверждает устав городских коммунальных государственных предприятий, внесение в него изменений и дополнений;

      40) осуществляет по согласованию с соответствующим администратором бюджетных программ изъятие или перераспределение имущества, переданного городскому коммунальному юридическому лицу или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      41) осуществляет изъятие излишнего, неиспользуемого либо используемого не по назначению имущества городских коммунальных юридических лиц, выявленного по результатам контроля целевого использования государственного имущества, по истечении шести месяцев с момента осуществления контроля без согласования с соответствующим администратором бюджетных программ;

      42) устанавливает городскому коммунальному государственному предприятию срок содержания и обеспечения сохранности изъятого имущества до его передачи иному лицу с последующим списанием с баланса;

      43) предоставляет городское коммунальное имущество в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим лицам и негосударственным юридическим лицам без права последующего выкупа, с правом последующего выкупа или правом последующей передачи в собственность субъектам малого предпринимательства на безвозмездной основе;

      44) дает согласие уполномоченному органу соответствующей отрасли на осуществление реорганизации и ликвидации городского коммунального юридического лица;

      45) дает согласие городскому коммунальному государственному предприятию на отчуждение или распоряжение иным способом закрепленным за ним имуществом (за исключением продажи произведенной им продукции), создание филиалов и представительств, а также на передачу и списание дебиторской задолженности;

      46) представляет интересы государства по вопросам городского коммунального имущества, осуществляет защиту имущественных прав, принадлежащих местному исполнительному органу;

      47) проводит анализ предоставления в имущественный наем (аренду) имущества, закрепленного за городскими коммунальными юридическими лицами;

      48) осуществляет контроль за своевременностью и полнотой начисления дивидендов на принадлежащие местному исполнительному органу акции и их выплаты, а также за распределением чистого дохода между участниками товарищества с ограниченной ответственностью, доля участия в уставном капитале которого принадлежит местному исполнительному органу;

      49) осуществляет организацию и проведение мониторинга функционирования и эффективности управления городскими коммунальными государственными предприятиями, акционерными обществами и товариществами с ограниченной ответственностью с участием местного исполнительного органа;

      50) осуществляет контроль за выполнением доверительным управляющим обязательств по договору доверительного управления городским коммунальным имуществом;

      51) по решению городского акимата выступает учредителем акционерных обществ и товариществ с ограниченной ответственностью, а также городских коммунальных государственных предприятий;

      52) по решению городского акимата осуществляет оплату размещаемых акций акционерных обществ и внесение вклада в уставный капитал товариществ с ограниченной ответственностью путем внесения денег в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан, а также городского коммунального имущества, в том числе акций, долей участия в уставном капитале;

      53) осуществляет от лица городского акимата права государства как акционера (участника) на участие в управлении акционерным обществом (товариществом с ограниченной ответственностью);

      54) назначает своего представителя в состав соответствующего совета директоров (наблюдательного совета) акционерных обществ (товариществ с ограниченной ответственностью), в которых единственным акционером (участником) является местный исполнительный орган, а в иных акционерных обществах и товариществах с ограниченной ответственностью с участием местного исполнительного органа представляет на утверждение общим собранием акционеров или участников товарищества с ограниченной ответственностью кандидатуру в советы директоров или наблюдательные советы;

      55) ведет реестр государственного имущества в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан, и предоставляет информацию пользователям реестра государственного имущества;

      56) координирует и организует работу по обеспечению единого учета государственного имущества в реестре государственного имущества;

      57) проводит конкурс в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных закупках" по определению периодического печатного издания для опубликования извещения о проведении торгов по приватизации городского имущества;

      58) осуществляет иные полномочия, предусмотренные Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", иными законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан;

      59) дает согласие на списания имуществ государственных учреждений, содержащихся за счет местного бюджета;

      60) закрепляют районное коммунальное имущество за районными коммунальными юридическими лицами;

      61) на основании соответствующего утвержденного заказчиком годового плана государственных закупок проводит государственные закупки способом конкурса, в том числе открытого конкурса, конкурса с предварительным квалификационным отбором, конкурса с использованием двухэтапных процедур, запроса ценовых предложений, из одного источника, на аукционах и через товарные биржи в установленном законодательством порядке;

      62) осуществляет функций единого организатора и выполняет процедуры организации и проведения централизованных государственных закупок в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных закупках;

      63) публикует на веб-портале государственных закупок текст объявления об осуществлении государственных закупок способом конкурса и аукциона. В необходимых случаях разъясняет положение конкурсной либо аукционной документации получившим ее потенциальным поставщикам;

      64) в случаях, предусмотренных законодательством, зачисляет в доход соответствующего бюджета либо возвращает потенциальному поставщику обеспечение заявки на участие в электронных государственных закупках способом конкурса или аукциона, в том числе ввиде электронной банковской гарантий;

      65) определяет и утверждает состав конкурсной комиссии, состава экспертной комиссии либо эксперта (при необходимости), определяет секретаря конкурсной комиссии отдельно для каждой закупки в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных закупках;

      66) направляет приглашение потенциальным поставщикам, представившим на первом этапе технические предложения, принять участие во втором этапе государственных закупок способом конкурса с использованием двухэтапных процедур;

      67) осуществляет государственные закупки по перечню товаров, работ, услуг, определяемому уполномоченным органом, путем создания совместных с заказчиком конкурсных комиссий (аукционных комиссий) или путем объединения однородных товаров, работ, услуг в один лот, независимо от места их поставки (выполнения, оказания);

      68) участвует в разработке нормативных правовых актов в сфере государственных закупках в пределах своей компетенции;

      69) осуществляет государственные закупки отдельных видов товаров, работ, услуг в установленном законодательством порядке;

      70) утверждает проект конкурсной документации на основании представленного заказчиком задания, содержащего документы предусмотренные Законом Республики Казахстан "О государственных закупках;

      71) рассматривает в составе конкурсной комиссий посредством веб-портала заявки потенциальных поставщиков на участие в конкурсе на предмет их соответствия квалификационным требованиям и требованиям конкурсной документации, а также отсутствия ограничений, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О государственных закупках", а также проводит повторное рассмотрение заявок для определения потенциальных поставщиков, которые соответствуют квалификационным требованиям и требованиям конкурсной документации, и признания их участниками конкурса;

      72) проводит расчет и применяет критерий к конкурсным ценовым предложениям участников конкурса;

      73) в соответствии c пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" осуществляет в интересах местного государственного управления иные полномочия, возлагаемые законодательством Республики Казахстан;

      74) осуществляет мониторинг государственных закупок проведенных отделом основе сбора, обобщения, анализа, систематизации информации.

Глава 3. Статус, полномочия первого руководителя государственного органа

      16. Руководство Отдела осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Отдел задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Первый руководитель Отдела назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Первый руководитель Отдела имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия первого руководителя Отдела:

      1) определяет обязанности и полномочия своего заместителя, заведующих секторов и других работников Отдела;

      2) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в Отделе и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер;

      3) в соответствии с законодательством назначает на должности и освобождает от должностей работников Отдела;

      4) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников Отдела;

      5) подписывает акты Отдела;

      6) утверждает положения о структурных подразделениях Отдела;

      7) представляет интересы Отдела в государственных органах и иных организациях;

      8) утверждает штатное расписание и регламент работы Отдела;

      9) осуществляет соответствующие мероприятия по укреплению гендерного равенства в Отделе;

      10) в пределах своей компетенции осуществляет иные полномочия в соответствии с действующим законодательством.

      Исполнение полномочий первого руководителя Отдела в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      20. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

Глава 4. Имущество государственного органа

      21. Отдел может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Отдела формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за Отделом относится к коммунальной собственности.

      23. Отдел не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

Глава 5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      24. Реорганизация и упразднение Отдела осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.