Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігінің Су шаруашылығы комитеті туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрінің 2023 жылғы 6 қазандағы № 4-Ө бұйрығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрінің 2024 жылғы 5 тамыздағы № 129-НҚ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Су ресурстары және ирригация министрінің 05.08.2024 № 129-НҚ бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасының Мемлекеттік басқару жүйесін одан әрі жетілдіру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2023 жылғы 1 қыркүйектегі № 318 Жарлығына және "Мемлекеттік заңды тұлғалардың кейбірелеулерінің атын өзгерту туралы" Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрінің 2023 жылғы 20 қыркүйектегі №3-Ө бұйрығына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігінің Су шаруашылығы комитеті туралы ереже бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігінің Су шаруашылығы комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың көшірмесін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу және ресми жариялау үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды.

      3) осы бұйрықтан туындайтын өзге де шараларды қабылдауды қамтамасыз етсін.

      3. Келесі бұйрықтардың күші жойылсын:

      1) "Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Су ресурстары комитеті ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі Жауапты хатшысының 2019 жылғы 1 тамыздағы № 8-ө бұйрығы;

      2) Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің "Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Жауапты хатшысының "Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Су ресурстары комитеті туралы ережені бекіту туралы" 2019 жылғы 1 тамыздағы № 8-ө бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2021 жылғы 23 ақпандағы № 39-Ө бұйрығы;

      3) Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің "Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Жауапты хатшысының "Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Су ресурстары комитеті туралы ережені бекіту туралы" 2019 жылғы 1 тамыздағы № 8-ө бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2021 жылғы 11 қазандағы № 405-Ө бұйрығы.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Су ресурстары және ирригация вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Министр Н. Нұржігітов

  Қазақстан Республикасы
Су ресурстары және ирригация министрінің
2023 жылғы "__"_______
№_____ бұйрығына қосымша

Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігінің Су шаруашылығы комитеті туралы ереже

1 тарау. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігінің Су шаруашылығы комитеті" республикалық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Комитет) Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігінің (бұдан әрі - Министрлік) құзыреті шегінде су қорын пайдалану және қорғау саласындағы стратегиялық, реттеушілік, іске асыру және бақылау функцияларын жүзеге асыратын ведомство болып табылады.

      2. Комитет өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады. 

      3. Комитет мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, қазақ тілінде өз атауы бар мөрлері мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Комитет өз атынан азаматтық-құқықтық қатынастарға түседі.

      5. Комитет, егер ол заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      6. Комитет өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Комитет төрағасының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Комитеттің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      8. Комитеттің орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Мәңгілік ел даңғылы, 8, "Министрліктер Үйі" әкімшілік ғимараты.

      9. Мемлекеттік органның толық атауы – "Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігінің Су шаруашылығы комитеті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже Комитеттің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Комитет қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Комитетке кәсіпкерлік субъектілерімен Министрліктің өкілеттігі болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Комитетке заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кірістер мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2 тарау. Комитеттің міндеттері, құқықтары мен міндеттері

      13. Міндеті - мемлекеттік саясатты іске асыру мәселелері бойынша үйлестіруді қамтамасыз ету, су ресурстарын басқару саласындағы стратегиялық, реттеуші, іске асыру және бақылау-қадағалау функцияларын орындау.

      14. Комитет құқықтары:

      1) Комитеттің құзыретіне кіретін өндірістік қызмет мәселелерін жедел шешуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Экология және табиғи ресурстар министрлігінің құрылымдық бөлімшелерімен өзара қарым-қатынасқа түсуге;

      2) мемлекеттік және мемлекеттік емес органдар мен ұйымдардан, лауазымды адамдардан Комитеттің құзыретіне жатқызылған мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты, құжаттар мен материалдарды сұратуға және алуға;

      3) Комитет реттейтін қызметті жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізуге міндетті;

      4) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқылы.

      Комитеттің міндеттері:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасын, жеке және заңды тұлғалардың құқықтары мен заңмен қорғалатын мүдделерін сақтауға, оның ішінде:

      мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының қолжетімділігін қамтамасыз ету;

      мемлекеттік қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы хабардар болуын қамтамасыз ету;

      мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау жөніндегі уәкілетті органға, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүргізу үшін ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органға тиісті ақпарат беруге қатысу;

      заңнамада белгіленген тәртіппен қоғамдық мониторинг жүргізетін коммерциялық емес ұйымдарға тиісті ақпарат беруге қатысу;

      мемлекеттік қызмет алушылардың шағымдары мен өтініштерін қарау;

      жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінде белгіленген тәртіппен және мерзімдерде қабылдау және қарау;

      өтініш берушілер көтеретін жүйелік проблемаларды талдау және анықтау;

      2) осы Ережеге сәйкес Комитетке жүктелген функцияларды уақтылы және сапалы орындауға міндетті.

      15. Функциялар:

      1) өз құзыреті шегінде су қорғау аймақтары мен белдеулерінде шаруашылық қызмет режиміне қойылатын талаптардың сақталуына мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады;

      2) республика бойынша негізгі өзендер мен басқа да су объектілерінің бассейндері бойынша су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау схемаларын әзірлейді;

      3) су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарының қауіпсіздік өлшемшарттарын, су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарының қауіпсіздік өлшемшарттарын айқындау қағидаларын әзірлейді;

      4) су тұтыну мен су бұрудың үлестік нормаларын келіседі;

      5) су тұтыну мен су бұрудың үлестік нормаларын әзірлеу жөніндегі әдістемені әзірлейді;

      6) ортақ су пайдаланудың үлгілік қағидаларын әзірлейді;

      7) арнайы су пайдалануға рұқсат алуға өтініш нысанын және арнайы су пайдалануға рұқсат нысанын әзірлейді;

      8) су шаруашылығы құрылыстарын жалға беру және сенімгерлік басқару тәртібін айқындайды;

      9) су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарының қауіпсіздігін қамтамасыз ету тәртібін айқындайды;

      10) су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру тәртібін айқындайды;

      11) су объектілерінде, су қорғау аймақтары мен белдеулерінде кәсіпорындар мен басқа да құрылыстарды орналастыруды, сондай-ақ құрылыс және басқа да жұмыстарды жүргізу шарттарын келісу тәртібін әзірлейді;

      12) аумақтық суларда шаруашылық, зерттеу, іздестіру және кәсіпшілік жұмыстарды жүзу және өндіру қағидаларын әзірлейді;

      13) тікелей су объектілерінде орналасқан су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану қағидаларын әзірлейді;

      14) суларды бастапқы есепке алу қағидаларын әзірлейді;

      15) ауыз сумен жабдықтаудың баламасыз көздері болып табылатын сумен жабдықтаудың аса маңызды топтық жүйелерінің тізбесін әзірлейді;

      16) су ресурстарын және су шаруашылығы баланстарын кешенді пайдалану мен қорғаудың бас және бассейндік схемаларын әзірлеу және бекіту тәртібін айқындайды;

      17) су қорын пайдалану және қорғау саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады;

      18) суларды мемлекеттік есепке алуды және оларды пайдалануды, мемлекеттік су кадастрын және су объектілерінің мемлекеттік мониторингін жүргізу тәртібін айқындайды, суларды және оларды пайдалануды мемлекеттік есепке алуды, мемлекеттік су кадастрын және су объектілерінің мемлекеттік мониторингін жүргізуді жүзеге асырады;

      19) су объектілерінің ақпараттық дерекқорын құрады және оған барлық мүдделі тұлғалардың қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

      20) су объектілерін және ауыз сумен жабдықтау көздерін пайдалану режимін бекітеді;

      21) су шаруашылығы, гидромелиорациялық жүйелер мен құрылыстарды пайдалану қағидаларын әзірлейді;

      22) елді мекендерден тыс жерлерде су қорын пайдалану және қорғау, сумен жабдықтау және су бұру саласында жобалау, іздестіру, ғылыми-зерттеу және конструкторлық жұмыстарды ұйымдастырады;

      23) республикалық меншіктегі су объектілерін, су шаруашылығы құрылыстарын пайдалануды ұйымдастырады;

      24) су шаруашылығында инвестициялық жобаларды дайындайды және іске асырады;

      25) су қорын пайдалану және қорғау саласындағы мемлекетаралық ынтымақтастықтың басым бағыттарын әзірлеуге қатысады;

      26) қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп мұнайдың төгілуіне сезімталдық картасын және экологиялық сезімталдық индексін әзірлеуге, айқындауға және келісуге қатысады;

      27) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен су қатынастарын реттеу, трансшекаралық суларды ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері бойынша шектес мемлекеттермен ынтымақтастықты жүзеге асырады;

      28) су қорғау аймақтары мен белдеулерін белгілеу қағидаларын әзірлейді;

      29) су ресурстарын кешенді пайдалану мен қорғаудың бас схемасын әзірлейді;

      30) су ресурстарын кешенді пайдалану мен қорғаудың бассейндік схемаларын және су шаруашылығы баланстарын әзірлейді;

      31) су шаруашылығы ұйымдарының қызметін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады;

      32) гидромелиорациялық жүйелер мен су шаруашылығы құрылыстарын паспорттауды жүргізу тәртібін, сондай-ақ паспорттың нысанын белгілейді;

      33) бөгеттердің қауіпсіздігі саласында жұмыстар жүргізу құқығына аттестатталатын ұйымдарға қойылатын талаптарды әзірлейді;

      34) бөгеттердің қауіпсіздігі саласындағы жұмыстарды жүргізу құқығына ұйымдарды аттестаттауды жүргізеді;

      35) бөгеттерді декларацияланатындарға жатқызу өлшемшарттарын айқындайтын қағидаларды және бөгеттің қауіпсіздік декларациясын әзірлеу қағидаларын әзірлейді;

      36) бөгеттердің қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерді әзірлейді;

      37) гидротехникалық құрылыстар мен негізгі жабдықтарды көп факторлы тексеруді орындау қағидаларын әзірлейді;

      38) су объектілерін және (немесе) су қорғау аймақтарында (су қорғау белдеулерінен басқа) жаңа объектілерді (ғимараттарды, құрылыстарды, олардың кешендері мен коммуникацияларын) жобалауды, салуды және орналастыруды, сондай-ақ олар алып жатқан жер учаскелерін су қорғау учаскелерін аймақтар мен белдеулерге немесе өзге де ерекше қорғалатын табиғи аумақтарға жатқызғанға дейін тұрғызылған қолданыстағы объектілерді реконструкциялауды (кеңейтуді, жаңғыртуды, техникалық қайта жарақтандыруды, қайта бейіндеуді) келіседі;

      39) мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың өтініштерін қарайды;

      40) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға республикалық мемлекеттік кәсіпорын қызметінің мәні мен мақсатын айқындау жөнінде, сондай-ақ осындай қызметті жүзеге асыратын республикалық мемлекеттік кәсіпорынның (шаруашылық жүргізу құқығындағы немесе қазыналық кәсіпорын) түрін айқындау жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      41) тиісті салада мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асырады, өз құзыреті шегінде жетекшілік ететін салаларда мемлекеттік мүлікті басқару саласындағы нормативтік құқықтық актілерді әзірлейді, бекітеді;

      42) "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда қарайды, келіседі және республикалық мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларын және олардың орындалуы жөніндегі есептерді бекітеді;

      43) реттелетін салада республикалық мемлекеттік кәсіпорындар мен республикалық мемлекеттік мекемелерді басқаруды жүзеге асырады;

      44) реттелетін саладағы республикалық мемлекеттік мекемелердің жарғысын (ережесін) бекітеді, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;

      45) реттелетін саладағы республикалық заңды тұлғаның жылдық қаржылық есептілігін бекітеді;

      156) мемлекеттік сатып алуды өткізуді ұйымдастыруды жүзеге асырады;

      157) заңнамалық актілерде, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

3-тарау. Комитет төрағасының қызметті ұйымдастыру кезіндегі мәртебесі, өкілеттігі

      16. Комитет басшылығын Комитетке жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын Комитет төрағасы жүзеге асырады.

      17. Комитет төрағасы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      18. Комитет төрағасының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      19. Комитет төрағасының өкілеттіктері:

      1) өз құзыреті шегінде бұйрықтарға қол қояды;

      2) Министрлікке Комитеттің және оның аумақтық бөлімшелерінің құрылымы мен штат саны бойынша ұсыныстар береді;

      3) еңбек қатынастары мәселелері заңнамалық актілерге сәйкес жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдардың құзыретіне жатқызылған қызметкерлерді қоспағанда, Комитет қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      4) Министрліктің келісімі бойынша ведомстволық бағынысты ұйымдардың басшыларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      5) ведомстволық бағынысты ұйымдар басшыларының орынбасарларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      6) аумақтық бөлімшелер басшыларының орынбасарларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      7) ведомстволық бағынысты ұйымдардың аумақтық бөлімшелерінің (филиалдары мен өкілдіктерінің директорларының) басшыларын тағайындауға және лауазымдардан босатуға келісім береді;

      8) Министрлікке аумақтық бөлімшелердің басшыларын тәртіптік жауаптылыққа тарту туралы ұсыныстар енгізеді;

      9) еңбек қатынастары мәселелері заңнамалық актілерге сәйкес жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдардың құзыретіне жатқызылған қызметкерлерді қоспағанда, Комитет қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;

      10) өз құзыреті шегінде Комитетте және оның аумақтық бөлімшелерінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі шараларды қабылдайды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды ұйымдастырады және комитетте, Комитеттің аумақтық бөлімшелерінде және ведомстволық бағынысты ұйымдарында дербес жауапты болады;

      11) Комитетте қаржы-шаруашылық қызметке және мемлекеттік сатып алуды жүргізуге жалпы басшылықты жүзеге асырады;

      12) еңбек қатынастары мәселелері заңнамалық актілерге сәйкес жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдардың, сондай-ақ ведомстволық бағынысты ұйымдардың басшылары мен олардың орынбасарларының құзыретіне жатқызылған қызметкерлерді қоспағанда, Комитет қызметкерлерін көтермелейді және оларға тәртіптік жаза қолданады;

      13) еңбек қатынастары мәселелері заңнамалық актілерге сәйкес жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымдық органдардың құзыретіне жатқызылған қызметкерлерді қоспағанда, ведомстволық бағынысты ұйымдардың басшылары мен басшыларының, сондай-ақ комитет қызметкерлерінің іссапарға жіберу, демалыс беру, материалдық көмек көрсету, даярлау (қайта даярлау), біліктілігін арттыру, көтермелеу, үстемеақылар төлеу және сыйлықақы беру мәселелерін шешеді. тұлғалар;

      14) іссапарға жіберу (шетелге іссапарды қоспағанда), материалдық көмек көрсету, даярлау, қайта даярлау және біліктілігін арттыру, көтермелеу, аумақтық бөлімшелердің басшыларына үстемеақы төлеу мәселелерін шешеді;

      15) іссапарға жіберу, материалдық көмек көрсету, даярлау, қайта даярлау және біліктілігін арттыру, көтермелеу, үстемеақы төлеу мәселелерін шешеді, Комитеттің аумақтық бөлімшелері басшыларының орынбасарларына тәртіптік жаза қолданады;

      16) Комитеттің аумақтық бөлімшесі басшысының болмаған уақытына оның міндеттерін уақытша атқаруды Комитеттің аумақтық бөлімшесі басшысының орынбасарына немесе басқа қызметкеріне жүктеу жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      17) құрылымдық бөлімшелердің ережелерін және өз құзыреті шегінде Комитеттің ведомстволық бағынысты ұйымдарының құрылтай құжаттарын, сондай-ақ Комитеттің қарамағындағы аумақтық бөлімшелердің ережелерін бекітеді;

      18) Комитеттің ведомстволық бағынысты ұйымдарының құрылымын бекітеді және штат кестесін келіседі;

      19) заңнамада белгіленген тәртіппен нысаналы бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын объектілерді салуға арналған техникалық-экономикалық негіздемелерді немесе жобалау-сметалық құжаттамаларды бекітеді;

      20) реттелетін салада мемлекеттік саясатты қалыптастыру жөнінде ұсыныстар әзірлейді;

      21) аумақтық бөлімшелердің Комитетпен өзара іс-қимыл жасау құзыреті мен тәртібін айқындайды;

      22) аумақтық бөлімшелер мен ведомстволық бағынысты ұйымдар актілерінің күшін жояды немесе олардың қолданылуын толық немесе бір бөлігінде тоқтата тұрады;

      23) Комитетті мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда сенімхатсыз ұсынады;

      24) Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға ведомстволық бағынысты ұйымның Жарғысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы ұсыныс енгізеді;

      25) Қазақстан Республикасы Президентінің заңдары мен актілеріне сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Комитет төрағасы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін орындауды Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      20. Комитет төрағасы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес айқындайды.

4-тарау. Комтеттің мүлкі

      21. Комитеттің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Комитеттің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. Комитетке бекітілген мүлік республикалық меншікке жатады

      23. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, Комитет өзіне бекітілген мүлікті және оған қаржыландыру жоспары бойынша берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті дербес иеліктен шығаруға немесе оған өзге тәсілмен билік етуге құқылы емес.

5-тарау. Комитетті қайта құру және тарату

      24. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігінің Су шаруашылығы комитеті қарамағындағы ұйымдардың тізбесі

      Ескерту. Тізбе жаңа редакцияда – ҚР Су ресурстары және ирригация министрінің 07.02.2024 № 26-НҚ бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігі Су шаруашылығы комитетінің "Қазсушар" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны.

Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігі Су шаруашылығы комитетінің қарауындағы аумақтық органдардың тізбесі

      1. "Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігі Су шаруашылығы комитетінің Су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі Арал-Сырдария бассейндік инспекциясы" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      2. "Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігі Су шаруашылығы комитетінің Су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі Балқаш-Алакөл бассейндік инспекциясы" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      3. "Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігі Су шаруашылығы комитетінің Су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі Ертіс бассейндік инспекциясы" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      4. "Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігі Су шаруашылығы комитетінің Су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі Есіл бассейндік инспекциясы" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      5. "Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігі Су шаруашылығы комитетінің Су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі Нұра-Сарысу бассейндік инспекциясы" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      6. "Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігі Су шаруашылығы комитетінің Су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі Тобыл-Торғай бассейндік инспекциясы" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      7. "Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігі Су шаруашылығы комитетінің Су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі Жайық-Каспий бассейндік инспекциясы" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      8. "Қазақстан Республикасы Су ресурстары және ирригация министрлігі Су шаруашылығы комитетінің Су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі Шу-Талас бассейндік инспекциясы" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      .

Об утверждении Положения о Комитете водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан

Приказ Министра водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан от 6 октября 2023 года № 4-Ө. Отменен приказом Министра водных ресурсов и ирригации РК от 05.08.2024 № 129-НҚ.

      Сноска. Отменен приказом Министра водных ресурсов и ирригации РК от 05.08.2024 № 129-НҚ.

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 1 сентября 2023 года № 318 "О мерах по дальнейшему совершенствованию системы государственного управления Республики Казахстан" и приказа Министра водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан от 20 сентября 2023 года ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить Положение о Комитете водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан.

      2. Комитету водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) направление копии настоящего приказа в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан.

      3) принятие иных мер, вытекающих из настоящего приказа.

      3. Отменить следующие приказы:

      1) Приказ Ответственного секретаря Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 1 августа 2019 года № 8-П "Об утверждении Положения о Комитете по водным ресурсам Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан";

      2) Приказ Министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 23 февраля 2021 года № 39-Ө "О внесении изменений и дополнений в приказ Ответственного секретаря Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 1 августа 2019 года № 8-П "Об утверждении Положения о Комитете по водным ресурсам Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан";

      3) Приказ Министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 11 октября 2021 года № 405-Ө "О внесении изменений и дополнений в приказ Ответственного секретаря Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 1 августа 2019 года № 8-П "Об утверждении Положения о Комитете по водным ресурсам Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан".

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вступает в силу со дня подписания.

      Министр Н. Нуржигитов

  Приложение
к приказу Министра
водных ресурсов и ирригации
Республики Казахстан
  от 6 октября 2023 года № 4-Ө

Положение о Комитете водного хозяйства
Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Республиканское государственное учреждение "Комитет водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан" (далее – Комитет) является ведомством в пределах компетенции Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан (далее – Министерство), осуществляющим стратегические, регулятивные, реализационные и контрольные функции в области использования и охраны водного фонда.

      2. Комитет осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Комитет является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на казахском языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Комитет вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Комитет имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если он уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Комитет по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами председателя Комитета и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Комитета утверждаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение Комитета: Республика Казахстан, 010000, город Астана, Есильский район, проспект Мәңгілік ел, 8, административное здание "Дом министерств".

      9. Полное наименование государственного органа – республиканское государственное учреждение "Комитет водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Комитета.

      11. Финансирование деятельности Комитета осуществляется из республиканского бюджета.

      12. Комитету запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Министерства.

      Если Комитету законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет.

Глава 2. Задачи, права и обязанности Комитета

      13. Задача - обеспечение координации по вопросам реализации государственной политики, выполнение стратегических, регулятивных, реализационных и контрольно-надзорных функций в сфере управления водными ресурсами.

      14. Права Комитета:

      1) вступать во взаимоотношения со структурными подразделениями Министерства экологии и природных ресурсов Республики Казахстан для обеспечения оперативного решения вопросов производственной деятельности, входящей в компетенцию Комитета;

      2) запрашивать и получать от государственных и не государственных органов и организаций, должностных лиц информацию, документы и материалы, необходимые для решения вопросов, отнесенных к компетенции Комитета;

      3) вносить предложения по совершенствованию деятельности, регулируемой Комитетом;

      4) осуществлять иные права в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      Обязанности Комитета:

      1) соблюдать законодательство Республики Казахстан, права и охраняемые законом интересы физических и юридических лиц, в том числе:

      обеспечение доступности стандартов государственных услуг;

      обеспечение информированности получателей государственных услуг о порядке оказания государственных услуг;

      участие в предоставлении соответствующей информации в уполномоченный орган по оценке качества оказания государственных услуг и контроля за качеством оказания государственных услуг, уполномоченный орган в сфере информатизации для проведения оценки качества оказания государственных услуг;

      участие в предоставлении соответствующей информации некоммерческим организациям, проводящим общественный мониторинг, в установленном законодательством порядке;

      рассмотрение жалоб и обращений получателей государственных услуг;

      принимать и рассматривать обращения физических и юридических лиц в порядке и сроки, установленные Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан;

      осуществление анализа и выявление системных проблем, поднимаемых заявителями;

      2) своевременно и качественно выполнять возложенные в соответствии с настоящим Положением на Комитет функции.

      15. Функции:

      1) осуществляет государственный контроль за соблюдением требований к режиму хозяйственной деятельности на водоохранных зонах и полосах в пределах своей компетенции;

      2) разрабатывает схемы комплексного использования и охраны водных ресурсов по бассейнам основных рек и других водных объектов в целом по республике;

      3) разрабатывает критерии безопасности водохозяйственных систем и сооружений, правила определения критериев безопасности водохозяйственных систем и сооружений;

      4) согласовывает удельные нормы водопотребления и водоотведения;

      5) разрабатывает методику по разработке удельных норм водопотребления и водоотведения;

      6) разрабатывает типовые правила общего водопользования;

      7) разрабатывает форму заявления на получение разрешения на специальное водопользование и форму разрешения на специальное водопользование;

      8) определяет порядок предоставления в аренду и доверительное управление водохозяйственных сооружений;

      9) определяет порядок обеспечения безопасности водохозяйственных систем и сооружений;

      10) определяет порядок предоставления водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе;

      11) разрабатывает порядок согласования размещения предприятий и других сооружений, а также условий производства строительных и других работ на водных объектах, водоохранных зонах и полосах;

      12) разрабатывает правила плавания и производства хозяйственных, исследовательских, изыскательских и промысловых работ в территориальных водах;

      13) разрабатывает правила эксплуатации водохозяйственных сооружений, расположенных непосредственно на водных объектах;

      14) разрабатывает правила первичного учета вод;

      15) разрабатывает перечень особо важных групповых систем водоснабжения, являющихся безальтернативными источниками питьевого водоснабжения;

      16) определяет порядок разработки и утверждения генеральных и бассейновых схем комплексного использования и охраны водных ресурсов и водохозяйственных балансов;

      17) осуществляет государственный контроль в области использования и охраны водного фонда;

      18) определяет порядок ведения государственного учета вод и их использования, государственного водного кадастра и государственного мониторинга водных объектов, осуществляет государственный учет вод и их использования, ведение государственного водного кадастра и государственного мониторинга водных объектов;

      19) создает информационную базу данных водных объектов и обеспечивает доступ к ней всех заинтересованных лиц;

      20) утверждает режим использования водных объектов и источников питьевого водоснабжения;

      21) разрабатывает правила эксплуатации водохозяйственных, гидромелиоративных систем и сооружений;

      22) организует проектные, изыскательские, научно-исследовательские и конструкторские работы в области использования и охраны водного фонда, водоснабжения и водоотведения вне пределов населенных пунктов;

      23) организует эксплуатацию водных объектов, водохозяйственных сооружений, находящихся в республиканской собственности;

      24) подготавливает и реализует инвестиционные проекты в водном хозяйстве;

      25) участвует в выработке приоритетных направлений межгосударственного сотрудничества в области использования и охраны водного фонда;

      26) участвует в разработке, определении и согласовании карты чувствительности и индекса экологической чувствительности к разливам нефти совместно с заинтересованными государственными органами в порядке, определяемом уполномоченным органом в области охраны окружающей среды;

      27) осуществляет сотрудничество с сопредельными государствами по вопросам регулирования водных отношений, рационального использования и охраны трансграничных вод в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      28) разрабатывает правила установления водоохранных зон и полос;

      29) разрабатывает генеральную схему комплексного использования и охраны водных ресурсов;

      30) разрабатывает бассейновые схемы комплексного использования и охраны водных ресурсов и водохозяйственные балансы;

      31) осуществляет методическое обеспечение деятельности водохозяйственных организаций;

      32) устанавливает порядок проведения паспортизации гидромелиоративных систем и водохозяйственных сооружений, а также форму паспорта;

      33) разрабатывает требования, предъявляемые к организациям, аттестуемым на право проведения работ в области безопасности плотин;

      34) проводит аттестацию организаций на право проведения работ в области безопасности плотин;

      35) разрабатывает правила, определяющие критерии отнесения плотин к декларируемым, и правила разработки декларации безопасности плотины;

      36) разрабатывает нормативные правовые акты в области безопасности плотин;

      37) разрабатывает правила выполнения многофакторного обследования гидротехнических сооружений и основного оборудования;

      38) согласовывает проектирование, строительство и размещение на водных объектах и (или) водоохранных зонах (кроме водоохранных полос) новых объектов (зданий, сооружений, их комплексов и коммуникаций), а также реконструкцию (расширение, модернизацию, техническое перевооружение, перепрофилирование) существующих объектов, возведенных до отнесения занимаемых ими земельных участков к водоохранным зонам и полосам или иным особо охраняемым природным территориям;

      39) рассматривает обращения услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг;

      40) вносит предложения уполномоченному органу по государственному имуществу по определению предмета и цели деятельности республиканского государственного предприятия, а также по определению вида республиканского государственного предприятия (на праве хозяйственного ведения или казенное предприятие), осуществляющего такую деятельность;

      41) осуществляет реализацию государственной политики по управлению государственным имуществом в соответствующей отрасли, в пределах своей компетенции разрабатывает, утверждает нормативные правовые акты в сфере управления государственным имуществом в курируемых отраслях;

      42) рассматривает, согласовывает в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", и утверждает планы развития республиканских государственных предприятий и отчеты по их исполнению;

      43) осуществляет управление республиканскими государственными предприятиями и республиканскими государственными учреждениями в регулируемой сфере;

      44) утверждает устав (положение) республиканских государственных учреждений в регулируемой сфере, внесение в него изменений и дополнений;

      45) утверждает годовую финансовую отчетность республиканского юридического лица в регулируемой сфере;

      46) осуществляет организацию проведения государственных закупок;

      47) осуществляет иные полномочия, предусмотренные законодательными актами, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.

Глава 3. Статус, полномочия Председателя Комитета при организации деятельности

      16. Руководство Комитета осуществляет Председатель Комитета, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и осуществление им своих функций.

      17. Председатель Комитета, назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Председатель Комитета имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия председателя Комитета:

      1) в пределах своей компетенции подписывает приказы;

      2) представляет в Министерство предложения по структуре и штатной численности Комитета, и его территориальных подразделений;

      3) назначает на должности и освобождает от должностей работников Комитета, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых в соответствии с законодательными актами отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;

       4) назначает на должности и освобождает от должностей руководителей подведомственных организаций по согласованию с Министерством;

      5) назначает на должности и освобождает от должностей заместителей руководителей подведомственных организаций;

      6) назначает на должности и освобождает от должностей заместителей руководителей территориальных подразделений;

      7) дает согласие на назначение и освобождение от должностей руководителей территориальных подразделений (директоров филиалов и представительств) подведомственных организаций;

      8) вносит предложения в Министерство о привлечении к дисциплинарной ответственности руководителей территориальных подразделений;

      9) утверждает должностные инструкции работников Комитета, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых в соответствии с законодательными актами отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;

      10) в пределах своей компетенции принимает меры по противодействию коррупции в Комитете и его территориальных подразделениях, организует мероприятия по противодействию коррупции и несет персональную ответственность в Комитете, территориальных подразделениях и подведомственных организациях Комитета;

      11) осуществляет общее руководство финансово-хозяйственной деятельности и проведения государственных закупок в Комитете;

      12) поощряет и налагает дисциплинарные взыскания на работников Комитета, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых в соответствии с законодательными актами отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц, а также на руководителей подведомственных организаций и их заместителей;

      13) решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки (переподготовки), повышения квалификации, поощрения, выплаты надбавок и премирования руководителей и заместителей руководителей подведомственных организаций, а также работников Комитета, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых в соответствии с законодательными актами отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;

      14) решает вопросы командирования (за исключением командировки заграницу), оказание материальной помощи, подготовки, переподготовки и повышение квалификации, поощрения, выплаты надбавок руководителям территориальных подразделений;

      15) решает вопросы командирования, оказание материальной помощи, подготовки, переподготовки и повышение квалификации, поощрения, выплаты надбавок, налагает дисциплинарные взыскания на заместителей руководителей территориальных подразделений Комитета;

      16) вносит предложения по возложению на время отсутствия руководителя территориального подразделения Комитета временное исполнение его обязанностей на заместителя руководителя или другого работника территориального подразделения Комитета;

      17) утверждает положения структурных подразделений и в пределах своей компетенции учредительные документы подведомственных организаций Комитета, а также положения территориальных подразделений, находящихся в ведении Комитета;

      18) утверждает структуру и согласовывает штатное расписания подведомственных организаций Комитета;

      19) утверждает в установленном законодательством порядке технико-экономические обоснования или проектно-сметные документации на строительство объектов, финансируемых за счет целевых бюджетных средств;

      20) вырабатывает предложения по формированию государственной политики в регулируемой сфере;

      21) определяет компетенцию и порядок взаимодействия территориальных подразделений с Комитетом;

      22) отменяет или приостанавливает полностью или в части действие актов территориальных подразделений и подведомственных организаций;

      23) представляет Комитет в государственных органах и иных организациях без доверенности;

      24) вносит в уполномоченный орган по государственному имуществу представление о внесении изменений и дополнений в Устав подведомственной организации;

      25) осуществляет иные полномочия в соответствии с законами и актами Президента Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий председателя Комитета в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      20. Председатель Комитета определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

Глава 4. Имущество Комитета

      21. Комитет может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

       Имущество Комитета формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за Комитетом, относится к республиканской собственности

      23. Комитет не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

Глава 5. Реорганизация и упразднение Комитета

      24. Реорганизация и упразднение Комитета осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень организаций, находящихся в ведении Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан

      Сноска. Перечень - в редакции приказа Министра водных ресурсов и ирригации РК от 07.02.2024 № 26-НҚ.

      Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Казводхоз" Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан.

Перечень территориальных органов, находящихся в ведении Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан

      1. Республиканское государственное учреждение "Арало-Сырдарьинская бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан";

      2. Республиканское государственное учреждение "Балкаш-Алакольская бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан";

      3. Республиканское государственное учреждение "Ертисская бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан";

      4. Республиканское государственное учреждение "Есильская бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан";

      5. Республиканское государственное учреждение "Нура-Сарысуская бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан";

      6. Республиканское государственное учреждение "Тобол-Торгайская бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан";

      7. Республиканское государственное учреждение "Жайык- Каспийская бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан";

      8. Республиканское государственное учреждение "Шу-Таласская бассейновая инспекция по регулированию использования и охране водных ресурсов Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан".