Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне, Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексіне, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" және "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңдарына және "Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы №263 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде №32941 тіркелген) сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі төмендегі коммуналдық мемлекеттік мекемелерге бөліп шығару жолымен қайта ұйымдастырылсын:
1)Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
2)Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Отбасын қолдау орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
3) Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Белсенді ұзақ өмір орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
2. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ережесі осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес жаңа тақырыпта бекітілсін.
3. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Отбасын қолдау орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ережесі осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес бекітілсін.
4. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Белсенді ұзақ өмір орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ережесі осы қаулының 3-қосымшасына сәйкес бекітілсін.
5. Осы қаулының 1-тармағында көрсетілген коммуналдық мемлекеттік мекемелерді заңнамада белгіленген тәртіппен әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз ету жөнінде шаралар қабылдансын.
6. Осы қаулының 1-тармағындағы коммуналдық мемлекеттік мекемелерді бөлу балансы 4-қосымшаға сәйкес бекітілсін.
7. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Отбасын қолдау орталығы" және Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Белсенді ұзақ өмір орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемелерінің құқықтық мирасқоры болып табылсын.
8. Сайрам ауданы әкімдігінің 2024 жылдың 21 мамырдағы "Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру туралы" №172 қаулысы күші жойылды деп танылсын.
9. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
10. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Ш.Убайдуллаевқа жүктелсін.
Аудан әкімі | А.Сәбитов |
Сайрам ауданы әкімдігінің 2024 жылғы 20 маусымдағы № 243 қаулысына 1-қосымша |
Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесі
1. Жалпы ережелер
1. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі функцияларын жүзеге асыру үшін мекеме ұйымдық құқықтық нысанында құрылған заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялық емес ұйым болып табылады.
2. Осы ереже Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне, Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексіне, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 01 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 11 шілдедегі "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық – педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Заңына, "Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы премьер-министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 263 бұйрығына және басқа қолданыстағы заңнамалық актілерге сәйкес құрастырылды.
3. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (ары қарай - "мекеме") жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын ұйым болып табылады.
4. Мемлекеттік мекеменің меншік түрі: Коммуналдық.
5. Мемлекеттік мекеме Сайрам ауданы әкімдігінің 2010 жылғы 09 тамызындағы №655 қаулысымен құрылды.
6. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы – Сайрам ауданының әкімдігі болып табылады.
7. Тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ оған байланысты мемлекеттік мекеменің мүлкіне қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асыратын орган "Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі болып табылады.
8. Мемлекеттік мекеменің тұрған жері:Қазақстан Республикасы,Түркістан облысы, 160800, Сайрам ауданы Алаш ауылы, Б. Қыстаубаева көшесі №8А.
2. Мемлекеттік мекеменің заңдық мәртебесі
9. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес теңгерімі, банкте шоттар, бланкілері, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы жазылған мөрі болады.
10. Коммуналдық мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлға құра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы бола алмайды, Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда.
11. Коммуналдық мемлекеттік мекеме өзінің міндеттемелері бойынша өзінің кепілдігіндегі ақшамен жауап береді. Мемлекеттік мекемеде ақша жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша құрылтайшы тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауапта болады.
12. Мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері, олардың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде міндетті тіркелгеннен кейін, күшіне енеді.
3. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары
13. Коммуналдық мекеме қызметінің мәні аудан аумағында:
– бөгде адамның күтіміне мұқтаж азаматтарға;
– ардагерлер мен мүгедектігі бар адамдарға;
– өмірлік қиын жағдайға душар болған азаматтарға;
–жалғыз тұратын бірінші және екінші топтағы мүгедектігі бар адамдарға және қарттарға;
– тірек-қимыл аппараты бұзылған мүгедектігі бар балаларға;
– психоневрологиялық потологиясы бар мүгедектігі бар балаларға;
– психоневрологиялық ауруы бар 18 жастан асқан мүгедектігі бар адамдарға халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру болып табылады.
14. Коммуналдық мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты :
1) денсаулық сақтау білім беру және басқада қоғамдық органдармен бірлесіп үйде арнайы әлеуметтік қызметтер көрсетуге мұқтаж жалғызбасты қарттарды, мүгедектігі бар адамдарды және мүгедектігі бар балаларды анықтау және есепке алу;
2) жалғысбасты қартты, мүгедектігі бар адамдарды және мүгедектігі бар балаларды әлеуметтік зерделеу, оның мүддесі мен мұқтаждығын білу мақсатында қоршаған микроортаны зерделеу;
3) ата-аналарға ауру баланы жалпы күтудің практикалық машықтарын, әдістерін және баланың дамуына жәрдемдесетін тәсілдерді үйрету;
4) мүгедектігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларында балаларды жүріп тұру мен әлеуметтік машықтарға (киіну, жуыну, асхана құралдарымен пайдалану, ақша ұстау, заттар сатып алу және тамақ әзірлеу, телефонмен, көлікпен пайдалану және т.б), мінез-құлық, өзін-өзі бақылау мен қарым-қатынас дағдыларын үйретуге көмек көрсету;
5) оңалту іс-шараларын іске асыру және жалғызбасты қартарды, мүгедектігі бар адамдарды, баланы қоғамдық ортаға, отбасыға бейімдеу мақсатында жеке азаматтармен, ата-аналармен жұмыс жүргізу;
6) жалғызбасты қарттың, мүгедектігі бар адамдардың, мүгедектігі бар баланың бос уақытын ұйымдастыру (ойындар, кітаптар, газет, журналдар оқу, оларды талқылау, кітапханалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру, басқа азаматтармен хат-алмасуды ұйымдастыру және т,б);
7) жалғызбасты қарттармен, мүгедектігі бар адаммен, ата-аналармен жеке және топтық іс-шаралар (семинарлар, тренингтар және т.б.) ұйымдастыру арқылы ағарту-профилактикалық жұмыстар жүргізу;
8) қажетті арнайы медициналық жәрдем алуға және медициналық қызмет көрсетуге, атап айтқанда дәрігерді үйге шақыруға, емханаға бірге баруға көмектесу, шұғыл жағдайларда бірінші медициналық көмек көрсету;
9) жалғызбасты қарттарға, мүгедектігі бар адамдарға, соғыс және еңбек ардагерлеріне, мүгедектігі бар балалар тәрбиелеп отырған отбасыларына демеуші көмек көрсету үшін, бұрын еңбек еткен ұжымдармен және қайырымдылық қорларымен тығыз байланыс жасау және дамыту;
10) қамқорлықты, қорғаншылықты белгілеу, жәрдемақыларды тағайындау, интернат үйлеріне немесе аумақтық орталықтарға медициналық әлеуметтік мекемелерге орналастыру және көмектің басқа түрлері үшін құжаттар рәсімдеуге жәдемдесу;
11) консультативтік, оның ішінде мемлекеттік әлеуметтік және арнаулы мемлекеттік жәрдемақылар беру мәселелері бойынша көмек көрсету;
12) аз қамтамасыз етілген қатарындағы мүгедектігі бар балалар тәрбиелеп отырған отбасыларына атаулы әлеуметтік көмек көрсетуге құжаттар рәсімдеуге жәрдемдесу;
13) жалғызбасты қарт, мүгедектігі бар адамдар қайтыс болған жағдайда жерлеу жұмыстарын ұйымдастыру;
14) жалғызбасты қартқа, мүгедектігі бар адамдардың үйлеріне азық-түлік, өнеркәсіп тауарларын, дәрі-дәрмектерін жеткізіп отыру;
15) жалғызбасты қарттың, мүгедектігі бар адамдардың киімдерін және үй-тұрмыстық заттарын химиялық тазалауға, жөндеуге тапсырып, қайта жеткізіп беру;
16) жалғызбасты қарттың, мүгедектігі бар адамдардың тұрғын үйін тазалауға, үйін жөндеуге ықпал жасау;
17) медициналық көрсеткіштер жеке оңалту бағдарламасы бойынша протез-ортопедиялық бұйымдармен, техникалық және өзге де құралдармен қамтамасыз етуге жәрдемдесу;
18) мүгедектігі бар адамдар және зейнеткерлік жастағы азаматтарды әлеуметтендіру үшін қолжетімді жағдайлар жасау;
19) мүгедектігі бар адамдардың және зейнеткерлік жастағы азаматтардың өмір сүру сапасын жақсартуға, оларды белсенді зияткерлік, шығармашылық, қоғамдық қызметке және ұрпақтар сабақтастығына тартуға бағытталған жүйелі мәдени-демалыс жұмыстарының инфрақұрылымын құру;
20) мүгедектігі бар адамдарды инво көлігімен (инво такси) тасымалдау қызметін қамтамасыз ету.
15. Коммуналдық мемлекеттік мекеме мақсатқа қол жеткізу үшін мынадай қызмет түрлерін жүзеге асырады:
– әлеуметтік-тұрмыстық;
– әлеуметтік-медициналық;
– әлеуметтік - психологиялық;
– әлеуметтік-педагогикалық;
– әлеуметтік - мәдени қызмет;
– әлеуметтік - экономикалық;
– әлеуметтік құқықтық;
– әлеуметтік – еңбек.
Психологиялық, медициналық, педагогикалық кеңес беру мекемесінің мамандары жасайтын жеке бағдарламаны есепке ала отырып, жеке оңалту жоспарын түзу.
16. Коммуналдық мемлекеттік мекемеге осы ережеде бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсаттарына сай келмейтін қызметті асыруға, сондай-ақ мәмілелер жасауға тыйым салынады.
4. Коммуналдық мемлекеттік мекемені басқару
17. Коммуналдық мемлекеттік мекемені басқаруды жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады.
18. Тиісті саланың уәкілетті органы заңмен белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
1) коммуналдық мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп береді;
2) коммуналдық мемлекеттік мекеменің жеке қаржыландыру жоспарын бекітеді;
3) коммуналдық мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;
4) коммуналдық мемлекеттік мекеме жарғысын (ережесін) бекітеді, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;
5) коммуналдық мемлекеттік мекеменің басқару органдарының құрылымын, құрылу тәртібі мен өкілеттік мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін анықтайды;
6) коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, оны лауазымнан босату негіздерін айқындайды;
7) мемлекеттік органдар болып табылатын мемлекеттік мекемелерді қоспағанда, коммуналдық мемлекеттік мекеменің құрылымы мен шекті штаттық санын бекітеді;
8) жылдық қаржы есептілікті бекітеді;
9) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға, коммуналдық мемлекеттік мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде олар сатып алынған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге жазбаша келісімін береді;
10) жергілікті атқарушы органның келісімі бойынша коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта құру және тарату туралы шешім қабылдайды;
11) осы ережеде және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
19. Коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысын Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, Сайрам ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
20. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің басшысы мемлекеттік мекеме жұмысын ұйымдастырады және басшылық етеді, тиісті саланың жергілікті атқарушы органына тікелей бағынады және коммуналдық мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттер мен олардың өз функцияларын жүзеге асыруына жеке жауапты болады.
21. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің басшысы дара басшылық қағидаты бойынша әрекет етеді және коммуналдық мемлекеттік мекеме қызетінің барлық мәселелерін Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы жарғыда (ережеде) айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.
22. Коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысының мемлекеттік мекемемен жарғылық емес қызметті жүзеге асыруға бағытталған әрекеті еңбек міндеттемелерін бұзу болып табылып, тәртіптік және материалдық жауапкершілікке әкеледі.
23. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің қызметін жүзеге асыру барысында коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:
1) коммуналдық мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет ете алады;
2) мемлекеттік органдарда, басқа да ұйымдарда мемлекеттік коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүддесін білдіреді:
3) шарттар жасайды;
4) сенімхаттар береді;
5) коммуналдық мемлекеттік мекеменің іс-сапарларға, тағылымдамаға, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқуға және қызметкерлердің біліктілігін жоғарлатудың өзге де түрлеріне байланысты тәртібі мен жоспарларын бекітеді;
6) банк шоттарын ашады;
7) барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
8) тиісті саланың өкілетті органының келісімімен орынбасарын, ал коммуналдық мемлекеттік мекеме қызметкерлерін жеке жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;
9) коммуналдық мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көтермелеу және жазалау шараларын қолданады;
10) өз орынбасарының (орынбасарларының) және коммуналдық мемлекеттік мекеменің өзге де басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерінің аясын айқындайды;
11) оған Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы жарғымен (ережемен) және жергілікті атқарушы органның жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
5. Мемлекеттік мекеме мүлкінің құрылу тәртібі
24. Коммуналдық мемлекеттік мекеме мүлкінің құнын оның теңгерімде айқындалатын заңды тұлғаның активтері құрайды.
Коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүлкі мыналар:
1) оған меншік иесі берген мүлік;
2) өз қызметі барысында сатып алған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);
3) Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де қаржы көздері есебінен құрылады.
25. Коммуналдық мемлекеттік мекеме дербес иеліктен шығаруға немесе оған бекітілген мүлік пен оған смета қаражаты бойынша бөлінген мүлікке өзгеше тәсілмен иелік етуге құқығы жоқ.
26. Егер Қазақстан Республикасының заңдарымен коммуналдық мемлекеттік мекемеге кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда білім беру, сорт сынағы, ветеринария, орман шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар салаларындағы мемлекеттік мекемелер, сондай-ақ мемлекеттік кітапханалар, мемлекеттік мұражайлар мен мұражай-қорықтар өндіретін тауарларды (жұмыстарды, көрсетілген қызметтерді) өткізуден түсетін ақшаны қоспағанда, мұндай қызметтен алынған ақша Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес тиісті бюджеттің есебіне жатқызылады.
27. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің қызметін тиісті саланың жергілікті атқарушы органы қаржыландырады.
28. Коммуналдық мемлекеттік мекеме бухгалтерлік есеп жүргізеді және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес есептілік ұсынады.
29. Коммуналдық мемлекеттік мекемеменің қаржылық-шаруашылық қызметін тексеру және ревизияны Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады.
6. Коммуналдық мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі
30. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің жұмыс тәртібі мекеменің ішкі тәртібінің қағидаларымен белгіленеді және Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуі тиіс.
7. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі
31. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша жүзеге асырылады, және "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес аймақты тіркеу органдарында тіркеледі.
8. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары.
32. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша жүзеге асырылады.
33. Мемлекеттік заңды тұлға, заңнамалық актілермен басқа да негіздер бойынша таратылуы мүмкін.
34. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және таратуды жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады.
35. Кредит берушілердің талаптарын қанағаттандырғаннан кейін қалған таратылған коммуналдық мемлекеттік мекеме мүлкін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган немесе жергілікті атқарушы орган қайта бөледі.
36. Таратылған коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүлкін өткізу нәтижесінде алынған қаражатты қоса алғанда, осы мекеменің кредиторларының талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған ақшасы тиісті бюджет кірісінің есебіне жатқызылады.
Сайрам ауданы әкімдігінің2024 жылғы 20 маусымдағы № 243 қаулысына 2-қосымша |
Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Отбасын қолдау орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ЕРЕЖЕСІ
1. Жалпы ережелер
1. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Отбасын қолдау орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі функцияларын жүзеге асыру үшін мекеме ұйымдық құқықтық нысанында құрылған заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялық емес ұйым болып табылады.
2. Осы ереже Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне, Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексіне, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 01 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 11 шілдедегі "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық – педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Заңына, "Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы премьер-министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 263 бұйрығына және басқа қолданыстағы заңнамалық актілерге сәйкес құрастырылды.
3. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Отбасын қолдау орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (ары қарай - "мекеме") жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын ұйым болып табылады.
Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Отбасын қолдау орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің құқықтық мирасқоры болып табылады.
4. Мемлекеттік мекеменің меншік түрі: Коммуналдық.
5. Мемлекеттік мекеме Сайрам ауданы әкімдігінің 2024 жылғы маусымдағы № 243 қаулысымен құрылды.
6. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы – Сайрам ауданының әкімдігі болып табылады.
7. Тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ оған байланысты мемлекеттік мекеменің мүлкіне қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асыратын орган "Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі болып табылады.
8. Мемлекеттік мекеменің тұрған жері: Қазақстан Республикасы, Түркістан облысы, индекс 160800, Сайрам ауданы, Ақсу ауылы, Саттарханов көшесі №60
2. Мекеменің заңдық мәртебесі
9. Мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес теңгерімі, банкте шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және Орталықтың атауы жазылған мөрі, бланкілері болады.
10. Мекеме басқа заңды тұлға құра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды, Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда.
11. Мекеме өзінің міндеттемелері бойынша кепілдігіндегі ақшамен жауап береді. Мекемеде ақша жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша құрылтайшы тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауапта болады.
12. Мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері, олардың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде міндетті тіркелгеннен кейін, күшіне енеді.
3. Мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары
13. Мекеме қызметінің мәні аудан аумағында мемлекеттік отбасы саясатының шараларын, оның ішінде некені және отбасыны сақтау, отбасылық жанжалдарды шешу жөніндегі шараларды іске асыру болып табылады.
14. Мекеме қызметінің мақсаты:
1) өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдарды (отбасыларды) өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдардың қолдауымен, оның ішінде интеграцияланған модель арқылы қолдаумен қамтуы жөніндегі жұмысты үйлестіру;
2) өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдарға (отбасыларға) әлеуметтік, құқықтық және психологиялық қолдау көрсетуге жәрдемдесу;
3) тұрмыстық зорлық-зомбылық белгілері бар адамдарға бір айға дейінгі мерзімге уақытша тұру мүмкіндігін беру арқылы қолдау көрсету;
4) мемлекеттік отбасы саясатының бағыттары мен шаралары туралы ақпараттық-түсіндіру жұмысы;
5) жергілікті атқарушы органдармен, ұйымдармен, волонтерлермен, консультативтік-кеңесші органдармен мемлекеттік отбасы саясатын іске асыру, тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау;
6) мемлекеттік отбасы саясатының үрдістерін мониторингілеу және талдау;
7) халықты әлеуметтік қорғау және жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органның үйлестіруімен, өз құзыреті шегінде білім беру, денсаулық сақтау, ішкі істер органдары қатысуымен өмірде қиын жағдайға ұшыраған адамдарды (отбасыларды) ерте анықтау және оларға қолдау көрсетуді ұйымдастыру жөніндегі мобильдік топтардың жұмысын ұйымдастыру;
8) тұрмыстық зорлық - зомбылық профилактикасы бойынша өзге де шараларды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес іске асыру;
9) консультациялық көмекті жүзеге асырады, бағалау жүргізеді және адамның (отбасының) мемлекеттік қолдау шараларына мұқтаждығын айқындайды;
10) өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдарды (отбасыларды) қамту жөніндегі жұмысты ерте анықтау және үйлестіру жөніндегі мобильді топтардың жұмысын ұйымдастырады, өз құзыреті шегінде өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарға (отбасыларға) жан-жақты қолдау көрсету жөніндегі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың жұмысын үйлестіреді;
11) тұрмыстық зорлық-зомбылық белгілері бар адамдардың уақытша тұруын ұйымдастырады;
12) отбасын нығайтуға, оның ішінде отбасын құруға, адамдарды (отбасыларды) мемлекеттік қолдау шаралары туралы халықтың хабардар болуын арттыруға, сондай-ақ тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алуға бағытталған халық арасында оқыту және ағарту іс-шараларын жүргізуді жүзеге асырады.
13 талдамалық жазбалар мен есептер жасайды, адамдарға (отбасыларға) көрсетілетін көмек пен қолдаудың тиімділігіне мониторинг жүргізеді.
14. Әлеуметтік аз қамтылған отбасылардың өмір сүру сапасын жақсарту және аудан аумағында тұратын көпбалалы, аз қамтылған және толық емес отбасылардың қиын жағдайларын еңсеруде ынтасын арттыру және қаржылық жағдайын түзеу.
15. Мекемеге осы ережеде бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсаттарына сай келмейтін қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ мәмілелер жасауға тиым салынады.
4. Мекемені басқару
16. Мекемені басқаруды жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады.
17. Тиісті саланың уәкілетті органы заңмен белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
1) мекемеге мүлікті бекітіп береді;
2) мекеменің қаржыландыру жоспарын бекітеді;
3) мекеме мүлкінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;
4) мекеме жарғысын (ережесін) бекітеді, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;
5) мекеменің басқару органдарының құрылымын, құрылу тәртібі мен өкілеттік мерзімін, мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін анықтайды;
6) Мекеме басшысының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, лауазымынан босату негіздерін айқындайды;
7) мекеменің құрылымы мен шекті штаттық санын бекітеді;
8) жылдық қаржы есептілікті бекітеді;
9) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде сатып алынған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге жазбаша келісім береді;
10) жергілікті атқарушы органның келісімі бойынша мекемені қайта құру және тарату туралы шешім қабылдайды;
11) осы ережеде және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
18. Мекеме басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, Сайрам ауданы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімімен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.
19. Мекеме басшысы тиісті саланың өкілетті органы немесе жергілікті атқарушы органмен тағайындалатын қызметкерлерден басқа мекеме қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады.
20. Мекеме басшысы мекеменің жұмысын ұйымдастырады және оған басшылық жасайды, жергілікті атқарушы органға тікелей бағынады және мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауапты болады.
21. Мекеме басшысы дара басшылық қағидаты бойынша әрекет етеді және Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы жарғыда (ережеде) айқындалатын оның құзыретіне сәйкес мекеме қызметінің барлық мәселелерін дербес шешеді.
22. Мекеме басшысының жарғылық емес қызметті жүзеге асыруға бағытталған іс-әрекеттері еңбек міндеттерін бұзу болып табылады және тәртіптік және материалдық жауапкершілік шараларын қолдануға әкеп соғады.
23. Мекеме басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
1) мекеменің атынан сенімхатсыз әрекет етеді;
2) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда мекеменің мүдделерін білдіреді;
3) келісім шарттар жасасады;
4) сенімхат береді;
5) мекеменің іссапарлар, тағылымдамалар, қызметкерлерді отандық және шетелдік оқу орталықтарында оқыту және қызметкерлердің біліктілігін арттырудың өзге де түрлері жөніндегі жоспарларын бекітеді;
6) банктік шоттар ашады;
7) барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
8) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мекеме қызметкерлерін көтермелеу шараларын қолданады және оларға тәртіптік жаза қолданады;
9) өз орынбасарының (орынбасарларының) және мекеменің өзге де басшылық қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерінің шеңберін айқындайды;
10) Қазақстан Республикасының заңнамасында, осы жарғыда (ережеде) және жергілікті атқарушы органда өзіне жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
5. Мекеменің мүлкін құру тәртібі
24. Мекеменің мүлкін заңды тұлғаның активтері құрайды, олардың құны оның балансында көрсетіледі.
Мекеменің мүлкі:
1) меншік иесі оған берген мүлік;
2) өз қызметі барысында сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);
3) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздерден;
25. Мекеме өзіне бекітілген мүлікті өз бетінше иеліктен шығаруға немесе оған өзге де тәсілмен билік етуге құқылы емес.
26. Мекеменің қызметін бюджеттен жергілікті атқарушы орган қаржыландырады.
27. Мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бухгалтерлік есеп жүргізеді және есептілікті ұсынады.
28. Мекеменің қаржы-шаруашылық қызметін тексеруді және тексеруді Жергілікті атқарушы орган Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырады.
6. Мекемедегі жұмыс режимі
29. Мекеменің жұмыс режимі ішкі еңбек тәртібінің ережелерімен белгіленеді және Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуге тиіс.
7. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі
30. Мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша жүргізіледі және "заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы"Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркеу рәсімінен өтеді.
8. Мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары
31. Мекемені қайта ұйымдастыру және тарату жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша жүргізіледі.
32. Мемлекеттік заңды тұлға заң актілерінде көзделген басқа да негіздер бойынша таратылады.
33. Кредит берушілердің талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған таратылған мекеменің мүлкін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган немесе жергілікті атқарушы орган қайта бөледі.
34. Кредит берішілердің талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған, осы заңды тұлғаның мүлкін өткізу нәтижесінде алынған қаражатты қоса алғанда, таратылған мекеменің ақшасы тиісті бюджеттің кірісіне есептеледі.
Сайрам ауданы әкімдігінің 2024 жылғы 20 маусымдағы № 243 қаулысына 3-қосымша |
Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Белсенді ұзақ өмір орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ережесі
1. Жалпы ережелер
1. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Белсенді ұзақ өмір орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі функцияларын жүзеге асыру үшін мекеме ұйымдық құқықтық нысанында құрылған заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялық емес ұйым болып табылады.
2. Осы ереже Қазақстан Республикасының "Азаматтық кодексіне", Қазақстан Республикасының "Әлеуметтік кодексіне", Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 01 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қантардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, "Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы премьер-министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 263 бұйрығына, ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің "Аға буын азаматтарының жағдайын жақсарту жөніндегі 2025 жылға дейінгі "Белсенді ұзақ өмір" іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" 2021 жылғы 22 ақпандағы №47 бұйрығына және басқа қолданыстағы заңнамалық актілерге сәйкес құрастырылды.
3. Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Белсенді ұзақ өмір орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (ары қарай - мекеме), жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын коммерциялық емес ұйым болып табылады.
Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Белсенді ұзақ өмір орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің құқықтық мирасқоры болып табылады.
4. Мемлекеттік мекеменің меншік түрі: Коммуналдық.
5. Мемлекеттік мекеме 2024 жылғы 20 маусымдағы № 243 Сайрам ауданы әкімдігінің қаулысымен құрылды.
6. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы – Сайрам ауданының әкімдігі болып табылады.
7. Тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ оған байланысты мемлекеттік мекеменің мүлкіне қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асыратын орган "Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі болып табылады.
8. Мемлекеттік мекеменің тұрған жері: Қазақстан Республикасы,Түркістан облысы, 160800, Сайрам ауданы Ақсу ауылы, Б. Саттарханова көшесі № 60.
2. Мемлекеттік мекеменің заңдық мәртебесі
9. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес теңгерімі, банкте шоттары, бланкілері, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы жазылған мөрі болады.
10. Коммуналдық мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлғаны құра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы бола алмайды, Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда.
11. Коммуналдық мемлекеттік мекеме өзінің міндеттемелері бойынша өзінің кепілдігіндегі ақшамен жауап береді. Мемлекеттік мекемеде ақша жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша құрылтайшы тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауапта болады.
12. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері, олардың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерде міндетті тіркелгеннен кейін күшіне енеді.
3. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары
13. Орталық қызметінің мәні жергілікті бюджет есебінен әлеуметтік қызметтер көрсетеді.
Орталық қызметінің мәні мен мақсаты: Зейнет жасындағы азаматтармен 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2 - топ мүгедектігі бар өзіне-өзі қызмет көрсете алатын қызмет алушыларға жағдайын жақсарту мақсатында салауатты өмір сүруі мен денсаулығына оң жағдай жасау, өзіне-өзі қызмет ету және белсенді қимыл-қозғалыс қабілетін сақтаған адамдарға медициналық, психологиялық, тұрмыстық, құқықтық қызметтерін және бос уақыттарын пайдалы әрі тиімді өткізудің кешенін ұсыну, олардың белсенді өмір салтын ынталандыру және физикалық-психологиялық жағдайын жақсарту, олардың белсенді зияткерлік, шығармашылық, қоғамдық қызметке және ұрпақтар сабақтастығына тартылуына жәрдемдесуге бағытталған жүйелі мәдени - демалыс жұмысы үшін инфрақұрылым құру болып табылады.
– зейнеткерлер мен 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар өзіне-өзі қызмет көрсете алатын азаматтарды әлеуметтендіру үшін қолжетімді жағдайлар жасау, "Тең қоғам" концепциясын ұстану;
– арнаулы әлеуметтік қызметтерді көрсету;
– белсенді ұзақ өмір сүрудің жеке жоспарларын әзірлеу;
– әлеуметтік тәуекелдер мен қиын өмірлік жағдайлардың алдын алу;
– мақсатты топтардың қажеттіліктерін талдау және орталық қызметінің тиімділігін бақылау үшін мәліметтер қорын жинау.
14. Құқықтары мен міндеттері:
1) зейнеткерлер мен 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар өзіне-өзі қызмет көрсете алатын азаматтарға арнаулы әлеуметтік қызметтерді көрсету, тоқтату (тоқтата тұру) шарттарын айқындайды;
2) зейнеткерлер мен 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар өзіне-өзі қызмет көрсете алатын азаматтардың өмір сүру сапасын жақсартуға, оларды белсенді зияткерлік, шығармашылық, қоғамдық қызметке және ұрпақтар сабақтастығына тартуға бағытталған жүйелі мәдени-демалыс жұмыстарының инфрақұрылымын құру;
3) зейнеткерлер мен 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар өзіне-өзі қызмет көрсете алатын азаматтарға ақпараттық-кеңес беру, әлеуметтік, құқықтық және психологиялық қолдау көрсету.
15. Функциялары:
1) зейнеткерлер мен 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар өзіне-өзі қызмет көрсете алатын азаматтарды медициналық емес сипаттағы сауықтыру іс-шараларымен қамтамасыз ету;
2) зейнеткерлер мен 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар өзіне-өзі қызмет көрсете алатын азаматтарға әлеуметтік-психологиялық қызмет көрсету;
3) 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар өзіне-өзі қызмет көрсете алатын адамдарға әлеуметтік-құқықтық қызмет көрсету;
4) 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар адамдарға мүмкін болатын еңбек қызметіне жәрдемдесу;
5) 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар және зейнеткерлік жастағы азаматтардың әлеуметтік-мәдени және рухани қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған көркемөнерпаздар үйірмелерін ұйымдастыру;
6) 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар және зейнеткерлік жастағы азаматтардың белсенді өмір салтын сақтау.
16. Коммуналдық мекеме қызметінің мәні:
- зейнеткерлік жастағы азаматтарға және 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар, өзіне-өзі қызмет көрсете алатын азаматтарға арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету.
17. Коммуналдық мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты :
1) денсаулық сақтау білім беру және басқада қоғамдық органдармен бірлесіп арнайы әлеуметтік қызметтер көрсетуге мұқтаж зейнеткерлік жастағы азаматтарды және 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар адамдарды есепке алу;
2) зейнеткерлік жастағы азаматтарды және мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік зерделеу, оның мүддесі мен мұқтаждығын білу мақсатында қоршаған микроортаны зерделеу;
3) зейнеткерлік жастағы азаматтарды және 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар адамдардың бос уақытын ұйымдастыру (ойындар, кітаптар, газет, журналдар оқу, оларды талқылау, кітапханалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру, басқа азаматтармен хат-алмасуды ұйымдастыру және т,б);
4) зейнеткерлік жастағы азаматтарды және 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар адамдармен жеке және топтық ісшаралар (семинарлар, тренингтер және т.б.) ұйымдастыру арқылы ағарту-профилактикалық жұмыстар жүргізу;
5) қажет арнайы медициналық жәрдем алуға және медициналық қызмет көрсетуге, атап айтқанда шұғыл жағдайларда бірінші медициналық көмек көрсету;
6) жәрдемақыларды тағайындау үшін құжаттар рәсімдеуге жәрдемдесу;
7) консультативтік, оның ішінде мемлекеттік әлеуметтік және арнаулы мемлекеттік жәрдемақылар беру мәселелері бойынша көмек көрсету;
8) аз қамтамасыз етілгендер қатарындағы 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар отбасыларына атаулы әлеуметтік көмек көрсетуге құжаттар рәсімдеуге жәрдемдесу;
9) жеке оңалту бағдарламасы бойынша протез-ортопедиялық бұйымдармен, техникалық және өзге де құралдармен қамтамасыз етуге жәрдемдесу;
10) 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар және зейнеткерлік жастағы азаматтарды әлеуметтендіру үшін қолжетімді жағдайлар жасау;
11) 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар және зейнеткерлік жастағы азаматтардың өмір сүру сапасын жақсартуға, оларды белсенді зияткерлік, шығармашылық, қоғамдық қызметке және ұрпақтар сабақтастығына тартуға бағытталған жүйелі мәдени-демалыс жұмыстарының инфрақұрылымын құру;
12) 18 жастан асқан психоневрологиялық ауытқуы жоқ 1 және 2-топ мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік таксимен (инво таксимен) қамтамасыз ету үшін құжаттарын рәсімдеуге көмек көрсету.
18. Коммуналдық мемлекеттік мекеме мақсатқа қол жеткізу үшін мынадай қызмет түрлерін жүзеге асырады:
– әлеуметтік - тұрмыстық;
– әлеуметтік - медициналық;
– әлеуметтік - психологиялық;
– әлеуметтік - педагогикалық;
– әлеуметтік - мәдени қызмет;
– әлеуметтік - экономикалық;
– әлеуметтік құқықтық;
– әлеуметтік – еңбек.
Психологиялық, медициналық, педагогикалық кеңес беру мекемесінің мамандары жасайтын жеке бағдарламаны есепке ала отырып, оңалту жоспарын түзу.
19. Коммуналдық мемлекеттік мекемеге осы ережеде бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсаттарына сай келмейтін қызметті асыруға, сондай-ақ мәмілелер жасауға тыйым салынады.
4. Коммуналдық мемелекеттік мекемені басқару
20. Коммуналдық мемлекеттік мекемені басқаруды жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады.
21. Тиісті саланың уәкілетті органы заңмен белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
1) коммуналдық мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп береді;
2) коммуналдық мемлекеттік мекеменің жеке қаржыландыру жоспарын бекітеді;
3) коммуналдық мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;
4) коммуналдық мемлекеттік мекеме жарғысын (ережесін) бекітеді, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;
5) коммуналдық мемлекеттік мекеменің басқару органдарының құрылымын, құрылу тәртібі мен өкілеттік мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін анықтайды;
6) коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, оны лауазымнан босату негіздерін айқындайды;
7) коммуналдық мемлекеттік мекеменің құрылымы мен шекті штаттық санын бекітеді;
8) жылдық қаржы есептілікті бекітеді;
9) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға, коммуналдық мемлекеттік мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде олар сатып алынған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге жазбаша келісімін береді;
10) жергілікті атқарушы органның келісімі бойынша коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта құру және тарату туралы шешім қабылдайды;
11) осы ережеде және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
22. Коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, Сайрам ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімімен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.
23. Тиісті саланың уәкілетті органы немесе жергілікті атқарушы органның тағайындайтын қызметкерлерден басқа, Орталық қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;
24. Орталық басшысы дара басшылық қағидаты бойынша әрекет етеді және Орталық қызметінің барлық мәселелерін Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы жарғыда (ережеде) айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.
25. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің басшысы мемлекеттік мекеме жұмысын ұйымдастырады және басшылық етеді, тиісті саланың жергілікті атқарушы органына тікелей бағынады және коммуналдық мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттер мен олардың өз функцияларын жүзеге асыруына жеке жауапты болады.
26. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің басшысы дара басшылық қағидаты бойынша әрекет етеді және коммуналдық мемлекеттік мекеме қызетінің барлық мәселелерін Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы жарғыда (ережеде) айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.
27. Коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысының мемлекеттік мекемемен жарғылық емес қызметті жүзеге асыруға бағытталған әрекеті еңбек міндеттемелерін бұзу болып табылып, тәртіптік және материалдық жауапкершілікке әкеледі.
28. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің қызметін жүзеге асыру барысында коммуналдық мемлекеттік мекеме басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:
1) коммуналдық мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет ете алады;
2) мемлекеттік органдарда, басқа да ұйымдарда мемлекеттік коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүддесін білдіреді;
3) шарттар жасайды;
4) сенімхаттар береді;
5) коммуналдық мемлекеттік мекеменің іс-сапарларға, тағылымдамаға, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқуға және қызметкерлердің біліктілігін жоғарлатудың өзге де түрлеріне байланысты тәртібі мен жоспарларын бекітеді;
6) банк шоттарын ашады;
7) барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
8) тиісті саланың өкілетті органының келісімімен орынбасарын, ал коммуналдық мемлекеттік мекеме қызметкерлерін жеке жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;
9) коммуналдық мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көтермелеу және жазалау шараларын қолданады;
10) өз орынбасарының (орынбасарларының) және коммуналдық мемлекеттік мекеменің өзге де басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерінің аясын айқындайды;
11) оған Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы жарғымен (ережемен) және жергілікті атқарушы органның жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
5. Мемлекеттік мекеме мүлкінің құрылу тәртібі
29. Коммуналдық мемлекеттік мекеме мүлкінің құны оның теңгерімде айқындалатын заңды тұлғаның активтері құрайды.
Коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүлкі мыналар:
1) оған меншік иесі берген мүлік;
2) өз қызметі барысында сатып алған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);
3) Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де қаржы көздері есебінен құрылады.
30. Коммуналдық мемлекеттік мекеме дербес иеліктен шығаруға немесе оған бекітілген мүлік пен оған смета қаражаты бойынша мүлікке өзгеше тәсілмен иелік етуге бөлінген құқығы жоқ.
31. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің қызметі тиісті саланың жергілікті атқарушы органы қаржыландырады.
32. Коммуналдық мемлекеттік мекеме бухгалтерлік есеп жүргізеді және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес есептілік ұсынады.
33. Коммуналдық мемлекеттік мекемеменің қаржылық-шаруашылық қызметін тексеру және ревизияны Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады.
6. Коммуналдық мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі
34. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің жұмыс тәртібі ішкі тәртібінің қағидаларымен белгіленеді және Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуі тиіс.
7. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі
35. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша жүзеге асырылады және "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес аймақты тіркеу органдарында тіркеледі.
8. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары.
36. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша жүзеге асырылады.
37. Мемлекеттік заңды тұлға, заңнамалық актілермен басқа да негіздер бойынша таратылуы мүмкін.
38. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және таратуды жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады.
39. Кредит берушілердің талаптарын қанағаттандырғаннан кейін қалған таратылған коммуналдық мемлекеттік мекеме мүлкін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган немесе жергілікті атқарушы орган қайта бөледі.
40. Таратылған коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүлкін өткізу нәтижесінде алынған қаражатты қоса алғанда, осы мекеменің кредиторларының талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған ақшасы тиісті бюджет кірісінің есебіне жатқызылады.
Сайрам ауданы әкімдігінің 2024 жылғы 20 маусымдағы № 243 қаулысына 4-қосымша |
Бөлу балансы Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы", Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Отбасын қолдау орталығы" мен Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Белсенді ұзақ өмір орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемелерінің құқықтық мирасқоры Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі. 01.01.2024 ж.
АКТИВТЕР | Код | Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" КММ | Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Отбасын қолдау орталығы" КММ | Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің "Белсенді ұзақ өмір орталығы" КММ | |||
есепті жылдың басында | есепті күні | есепті жылдың басында | есепті күні | есепті жылдың басында | есепті күні | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I. Қысқа мерзiмдi активтер | |||||||
Ақшалай қаражат және олардың баламалары | 010 | 0.00 | 0.00 | 0 | |||
Қысқа мерзiмдi қаржы инвестициялары | 011 | ||||||
Бюджеттiк төлемдер бойынша қысқа мерзiмдi дебиторлық берешек | 012 | ||||||
Бюджетпен есеп айырысу бойынша қысқа мерзiмдi дебиторлық берешек | 013 | ||||||
Сатып алушылар мен тапсырыс берушiлердiң қысқа мерзiмдi дебиторлық берешегi | 014 | ||||||
Ведомстволық есеп айырысулар бойынша қысқа мерзiмдi дебиторлық берешек | 015 | ||||||
Алынуға тиiстi қысқа мерзiмдi сыйақылар | 016 | ||||||
Қызметкерлердiң қысқа мерзiмдi дебиторлық берешегi | 017 | ||||||
Жал бойынша қысқа мерзiмдi дебиторлық берешек | 018 | ||||||
Өзге қысқа мерзiмдi дебиторлық берешектер | 019 | ||||||
Қорлар | 020 | 2 991.90 | 0.00 | 0 | |||
Берiлген қысқа мерзiмдi аванстар | 021 | ||||||
Өзге қысқа мерзiмдi активтер | 022 | ||||||
Салықтық және салықтық емес түсімдер бойынша бюджетпен есеп айырысу жөнінде қысқа мерзімді дебиторлық берешек | 023 | ||||||
Қысқа мерзiмдi активтердiң жиыны | 100 | 2 991.90 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
II. Ұзақ мерзiмдi активтер | |||||||
Ұзақ мерзiмдi қаржылық инвестициялары | 110 | ||||||
Сатып алушылар мен тапсырыс берушiлердiң ұзақ мерзiмдi дебиторлық берешегi | 111 | ||||||
Жал бойынша ұзақ мерзiмдi дебиторлық берешек | 112 | ||||||
Өзге ұзақ мерзiмдi дебиторлық берешектер | 113 | ||||||
Негiзгi құралдар | 114 | 1 510.60 | 30.60 | 167 537.90 | |||
Аяқталмаған құрылыс және күрделi салымдар | 115 | ||||||
Инвестициялық жылжымайтын мүлiк | 116 | ||||||
Биологиялық активтер | 117 | ||||||
Материалдық емес активтер | 118 | ||||||
Үлестік қатысу әдісімен есепке алынатын ұзақ мерзiмдi қаржылық инвестициялар | 119 | ||||||
Өзге ұзақ мерзiмдi активтер | 120 | ||||||
Ұзақ мерзiмдi активтердiң жиыны | 200 | 1 510.60 | 0.00 | 30.60 | 0.00 | 167 537.90 | 0.00 |
БАЛАНС | 4 502.50 | 0.00 | 30.60 | 0.00 | 167 537.90 | 0.00 | |
МIНДЕТТЕМЕЛЕР, ТАЗА АКТИВТЕР/КАПИТАЛ | |||||||
Қысқа мерзiмдi қаржылық мiндеттемелерi | |||||||
Бюджеттік төлемдер бойынша қысқа мерзiмдi кредиторлық берешек | 2 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 6 |
Бюджетке төленетiн төлемдер бойынша қысқа мерзiмдi кредиторлық берешек | |||||||
Бюджетпен есеп айырысу бойынша қысқа мерзiмдi кредиторлық берешек | 210 | ||||||
Басқа да мiндеттi және ерiктi төлемдер бойынша қысқа мерзiмдi кредиторлық берешек | 211 | ||||||
Жеткiзушiлерге және мердiгерлерге қысқа мерзiмдi кредиторлық берешек | 212 | ||||||
Ведомстволық есеп айырысулар бойынша қысқа мерзiмдi кредиторлық берешек | 213 | ||||||
Стипендианттарға қысқа мерзiмдi кредиторлық берешек | 214 | ||||||
Қызметкерлерге қысқа мерзiмдi кредиторлық берешек | 215 | ||||||
Төленуге тиiстi қысқа мерзiмдi сыйақылар | 216 | ||||||
Жал бойынша қысқа мерзiмдi кредиторлық берешек | 217 | ||||||
Өзге қысқа мерзiмдi кредиторлық берешектер | 218 | ||||||
Қысқа мерзiмдi бағалау және кепiлдiк мiндеттемелерi | 219 | ||||||
Өзге қысқа мерзiмдi мiндеттемелерi | 220 | ||||||
Бюджетке түсетін салықтық және салықтық емес түсімдер бойынша қысқа мерзімді кредиторлық берешек | 221 | ||||||
Қысқа мерзiмдi мiндеттемелерiнiң жиыны | 222 | ||||||
IV. Ұзақ мерзiмдi мiндеттемелер | 223 | ||||||
Ұзақ мерзiмдi қаржылық мiндеттемелер | 224 | ||||||
Жеткiзушiлерге және мердiгерлерге ұзақ мерзiмдi кредиторлық берешек | 300 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
Жал бойынша ұзақ мерзiмдi кредиторлық берешек | |||||||
Бюджет алдындағы ұзақ мерзiмдi кредиторлық берешек | 310 | ||||||
Ұзақ мерзiмдi бағалау және кепiлдiк мiндеттемелерi | 311 | ||||||
Өзге ұзақ мерзiмдi мiндеттемелерi | 312 | ||||||
Ұзақ мерзiмдi мiндеттемелерiнiң жиыны | 313 | ||||||
V. Таза активтер/капитал | 314 | ||||||
Өзге ұзақ мерзiмдi мiндеттемелерi | 315 | ||||||
Ұзақ мерзiмдi мiндеттемелерiнiң жиыны | 400 | ||||||
V. Таза активтер/капитал | |||||||
Күрделі салымдарды сыртқы қарыздар мен байланысты гранттар есебінен қаржыландыру | 410 | ||||||
Резервтер | 411 | ||||||
Жинақталған қаржылық нәтиже | 412 | 4 502.50 | 30.60 | 0.00 | 167 537.90 | ||
Таза активтер/капитал жиыны | 500 | 4 502.50 | 0.00 | 30.60 | 0.00 | 167 537.90 | 0.00 |
БАЛАНС | 4 502.50 | 0.00 | 30.60 | 0.00 | 167 537.90 | 0.00 | |
Баланстан тыс шоттар | |||||||
Жалға алынған активтер | 610 | ||||||
Жауаптылықпен сақтауға қабылданған немесе орталықтандырылған жабдықтау бойынша төленген қорлар | 620 | ||||||
Қатаң есептегi бланктер | 630 | ||||||
Төлеуге қабiлетсiз дебиторлардың есептен шығарылған берешегi | 640 | ||||||
Қайтарылмаған материалдық құндылықтар үшiн оқушылар мен студенттердiң берешегi | 650 | ||||||
Кепілі спорттық жүлделерi мен кубоктары | 660 | ||||||
Жолдамалар | 670 | ||||||
Әскери техниканың оқулық құралдары | 680 | ||||||
Мәдени мұра активтерi | 690 | ||||||
Жекелеген негіздер бойынша мемлекеттік мүлік меншігіне айналдырылған (түскен) бағаланған | 700 |