Қазақстан Республикасында мұрағат ісiн дамытудың 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасын бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2001 жылғы 11 маусым N 797

      Мұрағат iсi саласында мемлекеттiк саясатты жүзеге асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Yкiметi қаулы етеді:

      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасында мұрағат ісiн дамытудың 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) бекiтiлсiн.

      2. Қазақстан Республикасының Мәдениет, ақпарат және спорт  министрлiгi Қазақстан Республикасының Yкiметiне жыл сайын Бағдарламаның iске асырылу барысы туралы есеп тапсырсын. <*>
       Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2004.03.04. N 272  қаулысымен , 2005.01.28. N 73  қаулысымен .

      3. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы Үкіметінің   
2001 жылғы 11 маусымдағы       
N 797 қаулысымен          
бекітілген          

  Қазақстан Республикасында мұрағат ісін дамытудың 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасы

  1. Қазақстан Республикасында мұрағат ісiн дамытудың 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасының
ПАСПОРТЫ

      Бағдарламаның     Қазақстан Республикасында мұрағат ісiн
      атауы             дамытудың 2001-2005 жылдарға арналған
                        бағдарламасы

      Бағдарламаны      "Қазақстан Республикасында мұрағат ісiн
      әзiрлеу үшiн      дамытудың 2001-2005 жылдарға арналған
      негiздеме         тұжырымдамасы туралы Қазақстан Республикасы
                        Yкiметiнiң 2001 жылғы 26 қаңтардағы N 146
                        қаулысы

      Бағдарламаны      Қазақстан Республикасының Мәдениет, ақпарат
      негiзгi           және қоғамдық келiсiм министрлiгi;
      әзiрлеушiлер      Қазақстан Республикасы Мәдениет, ақпарат
                        және қоғамдық келiсiм министрлiгiнiң
                        Мұрағаттар мен құжаттаманы басқару
                        жөнiндегi комитетi

      Iске асырылу      2001-2005 жылдар
      мерзiмi

      Бағдарламаның     Қазақстан Республикасында мұрағат ісiн
      мақсаты           дамытуды және жетiлдiрудi қамтамасыз ету

      Бағдарламаның     Мұрағат саласының жұмыс істеуiнiң оңтайлы
      мiндеттерi        моделiн жасау, оны нарықтық экономика
                        жағдайына бейiмдеу Ақпараттық ресурстарды
                        жинақтау, жүйелеу, іздестiру және пайдалану
                        тетiктерiн жетiлдiру                      
                        Саланың материалдық-техникалық базасын
                        дамыту

      Негiзгi           Қазақстан Республикасы Мәдениет ақпарат және
      iс-шараларды      спорт министрлігі. Қазақстан Республикасы 
      орындаушылар      Мәдениет, ақпарат және спорт министрлігінiң
                        Ақпарат және мұрағат комитетi.

      Қаржыландыру      Бағдарламаны қаржыландырудың негiзгi көзi
      көзi және көлемi  республикалық бюджет болып табылады.
                        Бағдарламаны іске асыру үшiн 2002-2005
                        жылдарға бюджет қаражатына ең төменгi
                        есептiк қажеттiлiк 112,47 миллион теңгенi
                        құрайды. Оның жыл сайынғы көлемi тиiстi
                        жылға арналған республикалық бюджет
                        туралы Қазақстан Республикасы Заңымен
                        нақтыланатын болады. Халықаралық ұйымдардың
                        гранттық көмегiн тарту көзделедi.

      Күтiлетiн түпкi   Мұрағат саласының қызметiн жетiлдiру;
      нәтиже            мемлекеттiк мұрағат мекемелерiнiң нарықтық
                        экономика жағдайына бейiмделуiн аяқтау;
                        мемлекеттiк мұрағаттардың
                        материалдық-техникалық базасын жаңарту және
                        оларды қазiргi стандартқа жақындату

       Ескерту. 1-бөлімге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2002.05.13. N 518  қаулысымен , 2002.12.20. N 1336  қаулысымен ,  2004.03.04. N 272  қаулысымен , 2005.01.28. N 73  қаулысымен .

  2. Кiрiспе

      Мемлекеттiк тетiктiң жұмыс iстеуiнiң бұлжымас шарттарының бiрi оны ақпараттық қамтамасыз ету болып табылады. Бұл мұратты орындауда мұрағат ісi және құжат жасау маңызды орынға ие болады. Мұрағаттар қоғамның ғылыми, мәдени және әлеуметтiк қажеттiлiктерiн қанағаттандыру мақсатында мемлекеттік органдарға өткендi шолатын құжаттық ақпаратты оңтайлы түрде және көлемде пайдалануға бередi.
      Қазақстан Республикасында мұрағат iсiн дамытудың 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасы Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң "Қазақстан Республикасында мұрағат iсiн дамытудың 2001-2005 жылдарға арналған тұжырымдамасы туралы" 2001 жылғы 26 қаңтардағы N 146 қаулысына   сәйкес әзiрлендi.
      Бағдарламаны әзiрлеу мұрағат саласындағы қазiргi ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастарды жетiлдiру мемлекеттiк мұрағаттардың материалдық-техникалық базасын жаңалау халықаралық мұрағат ұйымдарында Қазақстанның беделiн көтеру қажеттiлiктерiнен туындады.
      Бағдарламада құжаттық мұраны қалыптастыру мен сақтауда салааралық сипаты бар мұрағат iсiн дамытудың әлемдiк практикасының тәжiрибесi мен қазiргi үрдiстерi ескерiлген.
      Бағдарламаның негiзгi бағыттары мен оны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар "Қазақстан-2030"  стратегиясымен анықталған елiмiздiң рухани және мәдени дамуының мақсаттары мен мiндеттерiне жауап бередi.

  3. Проблеманың қазiргi жай-күйiн талдау

      Мұрағат ісiнiң қазiргi жағдайына бiрқатар келеңсiз факторлар әсер етуде. Олардың ішiнде, ең алдымен, мұрағат саласының нормативтiк құқықтық базасының толық еместiгiн, қаржыландыру практикасының қажеттi мөлшерiнiң ең төменгi деңгейде екендiгiн атап өту қажет.
      Қазақстан Республикасындағы ұйымдық-құқықтық нысандағы барлық ұйымдарда құжаттау мен құжаттама басқарудың көптеген мәселелерi құқықтық регламенттеу мен ғылыми-әдiстемелiк қамтамасыз етудi, мемлекеттiк органдар үшiн бiрыңғай электрондық құжат айналымы жүйесiн құруды, мемлекеттiк және ведомстволық мұрағаттарда Ұлттық мұрағат қорының құжаттарын сақтауды, оларды материалдық-техникалық, қаржымен және кадрмен қамтамасыз етудi талап етедi.
      Мемлекеттiк сақтауға түскен ақпараттардың өсуi мен саланың кадрлық әлеует динамикасының арасында сәйкессiздiк байқалады. Соның iшiнде, тәуелсiздiк алған жылдары Қазақстан Республикасы Ұлттық мұрағат қорының құжаттары екi есеге ұлғайып, iстер 16 миллионға дейiн жеткен кезде, мемлекеттiк мұрағат мекемелерiндегi штаттар саны екi есеге жуық, яғни, мамандар 1905-тен 1093-ке дейiн қысқарды. Мемлекеттiк органдар құрылымына бiрнеше рет оңтайландыру жүргiзiлген кезде, құралған және сақтауда тұрған құжаттар көлемi азаймағанына қарамастан, көбiнесе iс жүргiзу және мұрағат саласындағы қызметкерлер қысқартуға ұшырайды.
      Мемлекеттiк мұрағаттардың материалдық-техникалық базасы моральдық және материалдық жағынан тозған, қазiргi стандартқа сай емес. Ұзақ уақыттан берi республиканың орталық мемлекеттiк мұрағаттарында, Атырау, Жамбыл, Қарағанды, Солтүстiк Қазақстан облыстық мемлекеттiк мұрағаттарында сақталған істер мен құжаттардың көлемi шектi мөлшерден едәуiр асады. Республикада жиырма жылдан астам уақыт iшiнде мемлекеттiк мұрағаттың үлгiлiк ғимараттары салынбаған, ал әкiмшiлiк ғимараттарды жобалау кезiнде құжаттарды ведомстволық сақтау үшiн арнайы үй-жайлар ескерiлмейдi. Осы уақытқа дейiн Алматы облысының, Астана қаласының мемлекеттiк мұрағаттарының жеке ғимараттары жоқ, барлық қалалық, аудандық мұрағаттар бейiмделген үйлерге орналасқан, Көкшетау қалалық мұрағатының ғимараты апатты жағдайда деп танылған.
      Мұрағаттарды қазiргi өрт сөндiру, күзет және өртке қарсы сигнализация құралдарымен қамтамасыз ету қолайсыз жағдайда қалып келедi. Тозығы жеткен технологиялық жабдықтар және тиiстi қаржының бөлiнбеуi құжаттарды сақтауды қолайлы температуралық-ылғалдылық режимде ұстауға, олардың физикалық-химиялық сақталуын тиiстi деңгейде қамтамасыз етуге мүмкiндiк бермейдi. Осындай себептерден Ұлттық мұрағат қорының неғұрлым құнды бөлiктерiнiң түпнұсқаларын жоғалудан немесе бүлiнуден сақтау үшiн сақтық көшiрмелеу, сақталу көлемiн ықшамдау мақсатында құжаттарды осы заманғы жеткiзушi құралдарға көшiру мәселелерi жүзеге асырылмай отыр. Жеке меншiкте және жеке мұрағаттарда, сондай-ақ басқа елдердiң мұрағаттарындағы ғылыми-тарихи және мәдени құндылықтары бар құжаттарды (көшiрмелерiн) сатып алу мүмкiндiгi жоқ.
      Компьютерлiк мұрағаттық технологияны, мемлекеттiк мұрағаттарды компьютерлендiрудi енгiзу қазiргi заманғы қажеттiлiктен артта қалған, бүгiнгi күнi 226 мекемеде тек 160 компьютер ғана есепте бар.

  4. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi

      Бағдарламаның мақсаты Қазақстан Республикасында мұрағат iсiн дамыту және жетiлдiрудi қамтамасыз ету болып табылады.
      Бағдарламада қойылған мақсатқа жету үшiн мынадай мiндеттердi шешу көзделген:
      мұрағат ісi мен құжаттама жүйесiн дамытуды реттейтiн нормативтiк құқықтық базаны жетiлдiру;
      нарықтық экономика жағдайында мұрағат iсiн дамытудың және мұрағат саласының жұмыс істеуiнiң оңтайлы моделiн жасау;
      ақпараттық ресурстарды жинақтау, жүйелеу, iздестiру мен пайдаланудың қазiргi заманғы тетiгiн құру;
      мұрағат саласының материалдық-техникалық базасын дамыту.

  5. Бағдарламаны iске асырудың негiзгi бағыттары мен тетiгi

      Бағдарламада қойылған мақсат пен мiндеттердi орындау мынадай негiзгi бағыттар бойынша жүреді.
      1. Нормативтiк құқықтық базаны дамыту.
      2001-2005 жылдары мұрағат ісiнiң нормативтiк құқықтық базасы жетiлдiрiледi. Бiрiншi кезекте нарықтық экономика жағдайынан туындайтын неғұрлым маңызды проблемаларды шешуге бағытталған мұрағат iсiнде жаңа ағымдар пайда болуы мен технологиялар әкелуге ықпал жасайтын негiз қалаушы нормативтiк құқықтық құжаттарға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзудi әзiрлеу көзделедi.
      Осы мақсатта Қазақстан Республикасының "Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы"  Заңына , "Ұлттық мұрағат қоры туралы"  ережеге , мұрағат құжаттарына меншiк құқығын, құжаттың жаңа түрлерiн, оның iшiнде электрондық жеткiзгiштердегi құжаттарды жинақтау, сақтауды қамтамасыз ету, есепке алу және пайдалану мәселелерiн реттейтiн Қазақстан Республикасының Ұлттық мұрағат қорындағы құжаттарды мемлекеттiк есепке алу, ережелерiне және құжаттардың сақталу мерзiмiне қатысты нормативтiк құқықтық кесiмдерге өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу көзделедi.
      Қазақстан Республикасының Ұлттық мұрағат қорындағы Құжаттар көшiрмелерiнiң мемлекеттiк сақтық қоры туралы, Ұлттық мұрағат қорының құжаттарын Қазақстан Республикасынан тысқары шығарудың тәртiбi туралы ережелердi, Қазақстан Республикасының мемлекеттiк ұйымдарында құжаттау мен құжаттама басқарудың үлгiлiк ережесiн, Ведомстволық мұрағаттарда жұмыс істеудiң негiзгi ережелерiн әзiрлеу көзделуде.
      2. Ғылыми-әдiстемелiк қамтамасыз ету.
      Қазақстан Республикасы мұрағаттар мен құжаттама басқарудың уәкiлеттi мемлекеттiк органдарының, мұрағаттар мен құжаттама басқарудың жергiлiктi уәкiлетті мемлекеттiк органдарының, мемлекеттiк мұрағаттардың қызметi мұрағат ісi бойынша негiзгi нормативтiк құқықтық кесiмдердi іске асыруға жәрдемдесетiн ғылыми-әдiстемелiк құралдарды әзiрлеуге бағытталады. Алда дыбыстық-бейнелiк, электрондық, ғылыми-техникалық құжаттамалармен жұмыс істеудiң әдiстемелiк құралдарын дайындау, мұрағат ұйымдарының қызметiндегi ұйымдық-өкiмдiк құжаттамалардың мемлекеттiк стандарттарын, Ұлттық мұрағат қорының құжаттарын сақтаудың техникалық шарттарын әзiрлеу мiндетi тұр. Мұрағат құжаттарын сипаттау, іздеу, есепке алу жөнiнде және оларға ғылыми-анықтамалық аппаратты жасауда халықаралық стандарттарды зерттеп бiлу және енгiзу ұйымдастырылады. Бiрыңғай электрондық құжаттама айналымының жүйесiне көшуге байланысты құжаттармен жұмыс жасаудың мүлде жаңа технологиясының бiрқатарын әзiрлеу мiндетi алда тұр.
      3. Материалдық-техникалық жарақтау және кадрмен қамтамасыз ету.
      Мемлекеттiк мұрағаттардың материалдық-техникалық базасын нығайту және мұрағат мекемелерiнiң қызметкерлерiн даярлау (қайта даярлау) жөнiндегi жұмыс жалғастырылады.
      Құжаттық тарихи-мәдени мұраның қауiпсiз және ұзақ сақталуын қамтамасыз ететiн оңтайлы жағдайлар мен параметрлер құру үшiн өрт сигнализациясының заманға сай жүйесi мен өрт сөндiру құралдарын қондыру, микроклимат жасау, сақтаудың температуралық-ылғалдылық режимiн бақылау құралы орнатылады. Стеллаждық, микрофильм мен фотокөшiрме жасау жабдықтарын сатып алу және iшiнара ауыстыру көзделуде.
      Мемлекеттiк мұрағаттардың қажетiн қосымша мұрағат қоймалары мен компьютерлiк техникалар арқылы қанағаттандыру көзделедi.
      Отандық жоғарғы оқу орындарында, мемлекетаралық және республикалық орталықтарда кадрларды даярлау, мұрағат және іс жүргiзу қызметкерлерiнiң кәсiптiк деңгейiн көтеру мемлекеттiк мұрағаттардың қалыпты жұмыс істеуiн қамтамасыз етуге бағытталған.
      4. Мұрағат ісiн ақпараттандыру және құжаттама жүргiзу.
      Бұл бағыт мұрағат ісiн дамытуда басымдыққа айналады. "Мұрағат ісi" бағдарламалық кешенiнiң негiзiнде "Республикалық қор тiзiмдемесi" ақпараттық дерекқорын құру аяқталады. Мұрағат ісi тәжiрибесiнде автоматтандырылған технологияны жан-жақты енгiзу мақсатында мұрағат қорларына автоматтандырылған ғылыми-анықтамалық аппаратты құру жөнiнде жұмысты жандандыру, оның iшiнде Қазақстан Республикасының Тәуелсiздiгi кезеңiндегi "Ұлттық мұрағат қорының дерек көздерiн жинақтаудың" республикалық және жергiлiктi дерекқорларын бағдарламалық қамтамасыз ету мен жасау жөнiндегi жұмыстар өрiстетiлетiн болады. Қазақстан тарихына қатысты бiрегей жазба дереккөздердi сақтау, сақтаудағы құжаттамалар көлемiн ықшамдау үшiн құжаттарды жаңа жеткiзушiлерге көшiру, өше бастаған мәтiндердi қайта қалпына келтiру бойынша жаңа мұрағаттық технологиялар енгiзiле бастайды. Интернет жүйесiнде жеке сайт әзiрлеу және оны ашу жоспарланады. Мемлекеттiк органдардың бiрыңғай электрондық құжат айналымын құруға қатысу, оны сынақтан өткiзу көзделедi.
      5. Мұрағат құжаттарын пайдалану.
      Мұрағат мекемелерiнiң қызметiнде мемлекет пен қоғамды өткендi шолатын құжаттық ақпаратпен қамтамасыз етуде ақпараттық қызмет рыногiнiң сұранысына негiзделген дәстүрлi және жаңа нысандар мен әдiстерге негiзделедi. Мемлекеттік органдардың iшкi және сыртқы саясаттың өзектi мәселелерi жөнiндегi мұрағаттық ақпаратқа қажеттерiн қанағаттандыруға, тарихи ғылымның дереккөздер базасын кеңейтуге басты назар аударылады.
      Бұрынғы құпия мұрағат құжаттарын құпиясыздандыруды аяқтау, тарихи деректердi жоспарлы түрде жариялау, тұрақты және көшпелi көрмелер ұйымдастыру жоспарланады. Қазақстан Республикасы үшiн тарихи және мәдени құндылықтарға ие шет мемлекеттердiң мұрағаттарынан құжаттарды (көшiрмелердi) іздестiру және сатып алу жөнiнде шаралар жүзеге асырылады.
      Бағдарламаның қойылған мақсаттары мен мiндеттерiн орындау кезең-кезеңiмен мемлекеттiк бюджеттiң материалдық мүмкiндiктерi шегiнде және бiрiншi кезекте ескерiле отырып, жүзеге асырылады.

  6. Қажеттi ресурстар мен оларды қаржыландыру көздерi

      Бағдарлама мақсаттарына жетуге бағытталған жұмыстарды қаржыландыру республикалық бюджетпен бекiтiлген қаражат шегiнде жүзеге асырылуға тиiс.
      2001-2005 жылдарға арналған бағдарламаны iске асыруға ең төменгi есептiк қажеттiлiк 112,47 миллион теңгенi құрайды, соның iшiнде жылдар бойынша:
      2002 - 22,47 млн. теңге;
      2003 - 34 млн. теңге;
      2004 - 34 млн. теңге;
      2005 - 22 млн. теңге.
      Бағдарламаны қаржыландырудың жыл сайынғы көлемi тиiстi жылға арналған бюджет заңнамасын қалыптастыру барысында нақтыланатын болады.
       Ескерту. 6 бөлім өзгерді - ҚР Үкіметінің 2002.05.13. N 518 қаулысымен.
      Ескерту. 6 бөлім өзгерді - ҚР Үкіметінің 2002.12.20. N 1336  қаулысымен.

  7. Бағдарламаны іске асырудан күтiлетiн нәтиже

      Бағдарламаны iске асыру:
      мұрағат саласы жұмыс істеуiнiң нормативтiк құқықтық базасын кеңейтуге;
      есеп жүргiзу, сақтауды ұйымдастыру және құжаттарды пайдалану мәселелерi бойынша мемлекеттiк мұрағаттық мекемелер, ведомстволық және жекеменшiк мұрағаттардың қызметiнiң нормативтерi мен стандарттарын әзiрлеуге;
      мұрағат ісiн дамытудың басымдықты бағыттарын мақсатты қаржыландыруды жүзеге асыруға;
      мемлекеттiк және ведомстволық мұрағаттарды материалдық-техникалық жарақтауды жақсартуға және оны қазiргi стандарттарға жақындатуға;
      республикалық мемлекеттiк мұрағаттарда (Алматы қаласында), сақтауда тұрған мұрағат қорының бiрегей бөлiгiн сақтау үшiн оңтайлы жағдайды қамтамасыз етуге;
      Қазақстан Республикасына байланысты шет мемлекеттердiң мұрағаттарынан ғылыми-тарихи және мәдени құндылығы бар құжаттарды (көшiрмелерiн) iздестiру және сатып алу бағдарламаларын әзiрлеуге және оны iске асыруға кiрiсуге;
      Қазақстан Республикасы Ұлттық мұрағат қорының құрамын және мазмұнын байытуға;
      автоматтандырылған жаңа мұрағаттық технологияларды әзiрлеуге және енгiзуге;
      сақтауда тұрған құжаттама көлемiн ықшамдауды, Қазақстан Республикасы Ұлттық мұрағат қорының аса құнды бөлiгiнiң құжаттарын сақтық көшiрмелеудi жаңа жеткiзушiге көшiру арқылы жүзеге асыруға мүмкiндiк бередi.
      Жалпы алғанда, Бағдарламаны iске асыру мемлекеттiк мұрағат мекемелерiнiң нарықтық экономика жағдайына бейiмделу процесiн аяқтауға, 2006 жылы шамамен 17,5 миллион iске дейiн жететiн Қазақстан Республикасы Ұлттық мұрағат қорының сақталуын жақсартуға жеткiзедi. Бағдарламаға сәйкес жұмыс істеп тұрған мұрағат қоймаларын кеңейту және жаңа мұрағат қоймаларын салу Ұлттық мұрағат қоры мен қызметкерлердiң еңбек қызметi мен олардың зейнетақымен қамсыздандыруға ақша аударуы жөнiндегi резервтiк алаңдар жасауға мүмкiндiк туғызады.

  8. Қазақстан Республикасында мұрағат ісін дамытудың 2001-2005 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары 

----------------------------------------------------------------
Р/с!   Іс-шара    ! Аяқтау  !Орындалуына!Орындау!Қаржылан.! Көзі
N !              ! нысаны  !жауаптылар !мерзімі!дырудың  !
   !              !         !           !       !болжамды !
   !              !         !           !       !шығыстары!
------------------------------------------------------------------
1       2             3          4         5         6        7
------------------------------------------------------------------
1.  Қазақстан Рес. Қазақстан Қазақстан   2001        -
    публикасы Ұлт. Республи. Республика. жылдың
    тық мұрағат    касының   сы Мәдени.  IV
    қорының құжат. Үкіметі   ет, ақпарат тоқсаны
    тар көшірмеле. қаулысы.  және қоғам.
    рінің Мемле.   ның       дық келісім
    кеттік сақтан. жобасы    министрлі.
    дыру қоры ту.            гінің Мұра.
    ралы ережені             ғаттар мен
    әзірлеу                  құжаттаманы
                             басқару
                             жөніндегі
                             комитеті

2.  Қазақстан Рес. Бұйрық    Мұрағаттар  2001        -
    публикасының             мен құжат.  жылдың
    мемлекеттiк              таманы бас. ІІІ
    ұйымдарында              қару жөнін. тоқсаны
    құжаттаудың              дегі комитет
    және құжатта.
    маны басқару.
    дың үлгi
    ережесiн
    әзiрлеу

3.  Ұлттық мұрағат Қазақстан Мұрағаттар  2004        -
    қорының құжат. Республи. мен құжат.  жылдың
    тарын Қазақ.   касының   таманы      І тоқсаны
    стан Республи. Үкіметі   басқару
    касынан тысқа. қаулысы.  жөніндегі
    ры жерге әкету ның       комитет
    тәртiбi туралы жобасы
    eреженi
    әзiрлеу

4.  Қазақстан Рес. Бұйрық    Мұрағаттар  2001        -
    публикасы Ұлт.           мен құжат.  жылдың
    тық мұрағат              таманы      IV
    қорының мұра.            басқару     тоқсаны
    ғаттық қорла.            жөніндегі
    рын және                 комитет
    құжаттарын
    аса құнды
    тарихи-мәдени
    мұра объектi.
    лерiне жат.
    қызу тәртiбi
    туралы eреженi
    әзiрлеу

5.  Қазақстан Рес. Бұйрық    Ақпарат      2001 ж.-     -
    публикасы Ұлт.           және мұрағат 2005 ж.
    тық мұрағат              комитеті
    қорының құжат.          
    тарын құжаттау,         
    сақтау, өңдеу,          
    есепке алу мен
    пайдалану жө.
    нiндегi мемле.
    кеттiк, салалық
    стандарттар,
    техникалық
    шарттар әзiрлеу

6.  Ведомстволық   Норматив. Мұрағаттар  2001        -
    мұрағаттарда   тік       мен құжат.  жылдың
    жұмыс iстеудiң құқықтық  таманы      IV
    негiзгi        кесім     басқару     тоқсаны
    ережелерiн               жөніндегі
    әзiрлеу                  комитет

7.  Мемлекеттiк    Бұйрық    Мұрағаттар  2001        -
    ұйымдардың               мен құжат.  жылдың
    қызметiнде               таманы      IV
    құралатын                басқару     тоқсаны
    үлгі құжаттар.           жөніндегі
    дың, оларды              комитет
    сақтаудың
    мерзiмдерi
    көрсетiлген
    тiзбесiн
    әзiрлеу

8.  Мемлекеттік    Норматив. Мұрағаттар  2002        -
    мұрағаттардың  тік       мен құжат.  жылдың
    сақтап отырған құқықтық  таманы      IІ
    құжаттарының   кесім     басқару     тоқсаны
    көлемiне қарай           жөніндегі
    қызметкерлерi            комитет
    штаттық саны.
    ның норматив.
    терiн әзiрлеу

9.  Саланы қазiргi Қазақстан Қазақстан   Жыл     2002 ж. - Респуб.
    заманғы өрт    Республи. Республика. сайын   8,37 млн. ликалық
    сөндiру, өрт   касының   сы Мәдени.  желтоқ. теңге     бюджет
    және күзет     Үкіметіне ет, ақпарат         2003 ж. -
    дабыл бергiш.  есеп      және спорт          10,9 млн.
    терi, темпе.             министрлігі         теңге
    ратуралық-                                   2004 ж. -
    ылғалдылық               Ақпарат             12,6 млн.
    режимдерiн               және мұрағат        теңге
    бақылау және             комитеті            2005 ж.
    сақтау, оның                                 4,8 млн.
    iшiнде конди.                                теңге
    ционер және
    желдеткiш
    жүйелерiмен
    және құралда.
    рымен;
    көшiргiш-
    көбейткiш
    және микро.
    фильмдейтiн
    техникамен,
    стеллаж жаб.
    дығымен жарақ.
    тауды ұйымдас.
    тыру
 
  10. Қазақстан Рес. Қазақстан Қазақстан   2001 ж. 2002 ж. - Респуб.
    публикасы Ұлт. Республи. Республика. -2005 ж. 2,0 млн. ликалық
    тық мұрағат    касының   сы Мәдени.  IV тоқ. теңге     бюджет
    қорының құжат. Үкіметіне ет, ақпарат саны    2003 ж. -
    тар көшірмеле. есеп      және спорт          1,5 млн.
    рінің Мемле.             министрлігі         теңге
    кеттік сақтан.                               2004 ж. -
    дыру қорын құру          Ақпарат             2,5 млн.
                             және мұрағат        теңге
                             министрлігі         2005 ж. -
                                                 2,5 млн.
                                                 теңге

11. Мәтiнi өшуге   Қазақстан Қазақстан   2002 ж.     -
    айналған құ.   Республи. Республика. -2005 ж.
    жаттарды қал.  касының   сы Мәдениет, IV
    пына келтiру   Үкіметіне ақпарат     тоқсаны
    және жаңа      есеп      және спорт  
    жеткiзушiдегi            министрлігі 
    аса құнды құ.             
    жаттардың сақ.           
    тандыру қорын            Ақпарат
    жасау жөнiндегi          және мұрағат
    компьютерлiк             комитеті
    технологияларды         
    енгiзудi жүзеге         
    асыру                   

12. Қазақстан      Бұйрық    Ақпарат      2005        -
    Республикасы.            және мұрағат жылдың
    ның тәуелсiз.            комитеті     І
    дiгi кезеңiн.                         тоқсаны
    дегi мемлекет.            
    тiк мұрағат.              
    тардың жүйелi
    тiзiмдемеле.
    рiне құжатты
    ақпараттарды
    жiктеу
    схемасын
    әзiрлеу

13. Қызметiнiң     Қазақстан Ақпарат      2001 ж.     -
    негiзгi        Республи. және мұрағат -2005 ж.
    бағыттары      касының   комитеті     IV
    бойынша авто.  Үкіметіне              тоқсаны
    маттандырылған есеп       
    мұрағатты тех.            
    нологияларды
    әзiрлеу және
    енгiзу:
    электронды
    құжат айна.
    лымын ұйымдас.
    тыру;
    мұрағат қор.
    ларын есепке
    алу;
    құжаттардың
    физикалық
    сақталуын
    қамтамасыз
    етудi бақылау;
    мұрағаттық
    құжаттарды
    пайдалануды
    есепке алу;
    жинақтау
    көздерi
    мекемелерiнiң
    тiзiмiн
    жүргiзу;
    ғылыми-анық.
    тамалық
    аппарат
    жүргiзу

14. Мұрағат        Бұйрық    Ақпарат      2001    2002 ж. - Респуб.
    қызметiнiң WЕВ           және мұрағат жылдың  0,5 млн.  ликалық
    -парағын                 комитеті     IV      теңге     бюджет
    дайындау                              тоқсаны 2004 ж. -
                                                  0,5 млн.
                                                  теңге

15. Шетел мемлеке. Қазақстан Қазақстан   Жыл     2002 ж. - Респуб.
    ттерiнiң мұра. Республи. Республика. сайын   9,2 млн.  ликалық
    ғаттарынан     касының   сы Мәдениет,        теңге     бюджет
    Қазақстан Рес. Үкіметіне ақпарат             8,8 млн.
    тарихи және              және спорт          теңге
    мәдени құнды.            министрлігі,        2004 ж. -
    лығы бар құжат.          Ақпарат             12,0 млн.
    тарды (көшiрме.          және мұрағат        2005 ж. -
    лерiн) iздестi.          комитеті            9,5 млн.
    ру мен сатып                                 теңге
    алу жөнiндегi             
    шараларды                 
    жүзеге асыру

16. Жаңа жеткiзу.   Бұйрық   Қазақстан    2001 - 2003 ж. - Респуб.
    шiлерге дыбыс.           Республика.  2005   11,5 млн. ликалық
    тық-бейнелiк             сы Мәдениет, жж.    2004 ж. - бюджет
    құжаттамаларды           ақпарат             3,6 млн.
    көшiру жөнiн.            және спорт          теңге
    дегi ұйымдас.            министрлігі,        2005 ж. -
    тырушылық-               Ақпарат             3,2 млн.
    техникалық iс            және мұрағат        теңге
    -шараларды               комитеті
    iске асыруға            
    кiрiсу                             

17. Құжаттарды,    Бұйрық    Ақпарат      2002 -      -
    мемлекеттiк              және мұрағат 2005
    оның iшiнде              комитеті     жж.
    электронды                
    жеткiзгiштерде            
    сақтауға iрiк.            
    теудiң теория.
    сы мен практи.
    касы бойынша
    әдiстемелiк
    құралдар
    әзiрлеу

18. Республикалық  Қазақстан Ақпарат      Жыл     2002 ж. - Респуб.
    және аймақтық  Республи. және мұрағат сайын   2,4 млн.  ликалық
    ғылыми-        касының   комитеті     желтоқ. теңге     бюджет
    практикалық    Үкіметіне              сан     2003 ж. -
    конференция.   есеп                           0,8 млн.
    лар, семинар.                                теңге
    лар, көрмелер                                2004 ж. -
    өткiзудi                                     1,5 млн.
    ұйымдастыру                                  теңге
                                                 2005 ж. -
                                                 0,8 млн.
                                                 теңге

19. Мұрағат iсi,   Қазақстан Қазақстан   Жыл     2003 ж. - Респуб.
    құжаттану және Республи. Республика. сайын   0,5 млн.  ликалық
    археография    касының   сы Мәдени.  желтоқ. теңге     бюджет
    саласында      Үкіметіне ет, ақпарат сан     2004 ж. -
    мамандар       есеп      және спорт          1,3 млн.
    даярлауды,               министрлігі,        теңге
    мемлекеттiк                                  2005 ж. -
    мұрағаттардың,           Ақпарат             1,2 млн.
    ұйымдардың               және мұрағат        теңге
    мұрағаттық               комитеті
    және iс                   
    жүргiзу қызметi           
    қызметкерлер.             
    iнiң бiлiктi.
    лiгiн артты.
    руды Қазақстан
    Республикасының
    жоғары оқу
    орындары,
    ғылыми орта.
    лықтары арқылы
    ұйымдастыру

20. Мұрағат iсi    Қазақстан Ақпарат       2001 ж.     -
    саласындағы    Республи. және мұрағат  -2005 ж.
    халықаралық    касының   комитеті      IV
    ынтымақтастық  Үкіметіне               тоқсаны
    жөнiндегi      есеп       
    шарттар мен               
    келiсiмдердi
    iске асыруды
    жалғастыру

                Ескерту. 8 бөлімге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2002.05.13. N 518  қаулысымен , 8 бөлім жаңа редакцияда -   2002.12.20. N 1336  қаулысымен , өзгеріс енгізілді - 2004.03.04. N 272  қаулысымен , 2005.01.28. N 73  қаулысымен .

Об утверждении Программы развития архивного дела в Республике Казахстан на 2001-2005 годы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 11 июня 2001 года N 797

     В целях осуществления государственной политики в области архивного дела Правительство Республики Казахстан постановляет:
     1. Утвердить прилагаемую Программу развития архивного дела в Республике Казахстан на 2001-2005 годы (далее - Программа).
     2. Министерству культуры, информации и спорта Республики Казахстан ежегодно представлять в Правительство Республики Казахстан отчет о ходе реализации Программы. <*>
     Сноска. В пункт 2 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 4 марта 2004 г. N 272 ; от 28 января 2005 г. N 73 .
     3. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

     Премьер-Министр
 Республики Казахстан

                                                 Утверждена
                                       постановлением Правительства
                                           Республики Казахстан
                                        от 11 июня 2001 года N 797

Программа развития архивного дела
в Республике Казахстан на 2001-2005 годы


      Сноска. Внесены изменения - постановлением Правительства РК от 13 мая 2002 г. N 518   P020518_ ; от 20 декабря 2002 г. N 1336 ; от 4 марта 2004 г. N 272 ; от 28 января 2005 г. N 73 .

1. Паспорт
Программы развития архивного дела в Республике
Казахстан на 2001-2005 годы


Наименование                 Развитие архивного дела в Республике          

Программы                    Казахстан на 2001-2005 годы.

Основание для                Постановление Правительства Республики        

разработки                   Казахстан от 26 января 2001 года N 146

Программы                      P010146_  "О Концепции развития архивного дела

                            в Республике Казахстан  на 2001-2005 годы".

Основные                     Министерство культуры, информации и           

разработчики                 общественного согласия Республики Казахстан.

Программы                    Комитет по управлению архивами и              

                            документацией Министерства культуры,          

                            информации и общественного согласия           

                            Республики Казахстан.

Срок реализации              2001-2005 годы

Цель Программы               Обеспечение развития и совершенствование      

                            архивного дела в Республике Казахстан.

Задачи Программы             Выработка оптимальной модели функционирования

                            архивной сферы, адаптации ее к условиям       

                            рыночной экономики.

                            Совершенствование механизма накопления,

                            систематизации, поиска и использования        

                            информационных ресурсов.

                            Развитие материально-технической базы отрасли.

Исполнители основных         Министерство культуры, информации и спорта     мероприятий                  Республики Казахстан. Комитет информации и
                            архивов Министерства культуры, информации и
                            спорта Республики Казахстан.

Объем и источник             Основным источником финансирования Программы

финансирования               является республиканский бюджет.

                            Минимальная расчетная потребность в бюджетных

                            средствах на реализацию программы на          

                            2002-2005 годы составляет 112,47 миллиона     

                            тенге.

                            Ежегодные объемы будут уточняться в           

                            соответствии с Законом Республики Казахстан   

                            о республиканском бюджете на соответствующий  

                            год.

                            Предполагается привлечение грантовой помощи

                            международных организаций.

Ожидаемые конечные           Совершенствование деятельности архивной сферы;

результаты                   завершение адаптации государственных архивных

                            учреждений к условиям рыночной экономики;

                            модернизация материально-технической базы

                            государственных архивов и приближение ее к

                            современным стандартам.


2. Введение
 

     Одним из неотъемлемых условий функционирования государственного механизма является его информационное обеспечение. Важнейшее место в выполнении этой миссии занимает архивное дело и документообразование. Архивы предоставляют ретроспективную документную информацию в оптимальном виде и объеме для государственных органов в целях удовлетворения научных, культурных и социальных потребностей общества.
     Программа развития архивного дела в Республике Казахстан на 2001-2005 годы (далее - Программа) разработана в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 января 2001 года N 146 P010146_ "О Концепции развития архивного дела в Республике Казахстан на 2001-2005 годы".
     Разработка Программы продиктована необходимостью совершенствования существующих организационных и правовых отношений в архивной сфере, модернизации материально-технической базы государственных архивов, повышения имиджа Казахстана в международных архивных организациях.
     В Программе учтены опыт мировой практики и современные тенденции развития архивного дела, имеющего межотраслевой характер в области формирования и хранения документального наследия.
     Основные направления Программы и мероприятия по ее реализации отвечают целям и задачам духовного и культурного развития страны, определенным стратегией K972030_ "Казахстан-2030".

3. Анализ современного состояния проблемы

     
     На современное состояние архивного дела негативное влияние оказывают целый ряд факторов, среди которых, прежде всего, необходимо выделить неполноту нормативной правовой базы, существующую практику финансирования архивной сферы на уровне минимальных потребностей.
     Требуют правовой регламентации и научно-методического обеспечения многие вопросы документирования и управления документацией в организациях Республики Казахстан всех организационно-правовых форм, создания единой системы электронного документооборота для государственных органов, хранения документов Национального архивного фонда в государственных и ведомственных архивах, их материально-технического, финансового и кадрового обеспечения.
     Наблюдается несоответствие между ростом поступающей на государственное хранение информации и динамикой кадрового потенциала отрасли. В частности, за годы независимости при двукратном увеличении документов Национального архивного фонда Республики Казахстан до 16 миллионов дел, почти в два раза сократилась штатная численность государственных архивных учреждений с 1905 до 1093 специалистов. При неоднократном проведении оптимизации структур государственных органов преимущественно подвергаются сокращению работники делопроизводственных и архивных служб, тогда как объемы создаваемой и хранимой ими документации не уменьшаются.
     Материально-техническая база государственных архивов морально и физически устарела, не отвечает современным стандартам. На протяжении длительного времени объемы дел и документов, хранимые центральными государственными архивами республики, Атырауским, Жамбылским, Карагандинским, Северо-Казахстанским областными государственными архивами, значительно превышают допустимые нормативы. В то же время более двух десятилетий в республике не строятся типовые здания государственных архивов, а при проектировании административных зданий не предусматриваются специальные помещения для ведомственного хранения документов. До сих пор не имеют собственных зданий государственные архивы Алматинской области, города Астаны, практически все районные и городские архивы располагаются в приспособленных зданиях, аварийным признано здание архива города Кокшетау.
     Остается неблагополучным положение с обеспечением архивов современными средствами пожаротушения, охранной и противопожарной сигнализации. Устаревшее технологическое оборудование и отсутствие должного финансирования не позволяют выдерживать оптимальный температурно-влажностный режим хранения документов, обеспечивать на должном уровне их физико-химическую сохранность. По этим же причинам не проводится перевод документов на современные носители в целях минимизации объемов хранения и страховое копирование наиболее ценной части Национального архивного фонда на случай утраты или повреждения оригиналов. Отсутствуют возможности приобретения имеющих научно-историческую и культурную ценность документов (копий), находящихся в частных и личных архивах, а также в архивах других стран.
     Отстает от современных потребностей внедрение компьютерных архивных технологий и уровень компьютеризации государственных архивов, в которых на сегодня насчитывается лишь 160 компьютеров на 226 учреждений.

4. Цель и задачи Программы

     
     Целью Программы является обеспечение развития и совершенствование архивного дела в Республике Казахстан.
     Для достижения поставленной цели Программой предусмотрено решение следующих задач:
     совершенствование нормативной правовой базы, регламентирующей развитие архивного дела и систем документации;
     выработка оптимальной модели развития архивного дела и функционирования архивной сферы в условиях рыночной экономики;
     создание современных механизмов накопления, систематизации, поиска и использования информационных ресурсов;
     развитие материально-технической базы архивной сферы.

5. Основные направления и механизм реализации Программы

     
     Выполнение поставленных задач и цели Программы будет проходить по следующим основным направлениям.
     1. Развитие нормативной правовой базы.
     В 2001-2005 годах будет совершенствоваться нормативно-правовая база архивного дела. В первую очередь предусматривается разработка изменений и дополнений в основополагающие нормативные правовые акты, направленные на решение наиболее важных проблем, вытекающих из условий рыночной экономики, появления новых тенденций и технологий в архивном деле.
     В этих целях предусматривается внесение изменений и дополнений в Закон Республики Казахстан Z980326_ "О Национальном архивном фонде и архивах", P991538_ в Положение "О Национальном архивном фонде", соответствующие нормативные правовые акты по государственному учету, правилам и срокам хранения документов Национального архивного фонда Республики Казахстан, которые регламентируют право собственности на архивные документы, вопросы комплектования, обеспечения сохранности, учета и использования новых видов документации, в том числе на электронных носителях.
     Предусматривается разработать положения о Государственном страховом фонде копий документов Национального архивного фонда Республики Казахстан, о порядке вывоза документов Национального архивного фонда за пределы Республики Казахстан, Типовые правила документирования и управления документацией в государственных организациях Республики Казахстан, Основные правила работы ведомственных архивов.
     2. Научно-методическое обеспечение.
     Деятельность уполномоченного государственного органа управления архивами и документацией Республики Казахстан, местных уполномоченных государственных органов управления архивами и документацией, государственных архивов будет нацелена на разработку научно-методических пособий, способствующих реализации основных нормативных правовых актов по архивному делу. Предстоит подготовить методические пособия по работе с аудиовизуальной, электронной, научно-технической документацией, разработать государственные стандарты деятельности архивных организаций на организационно-распорядительную документацию, технические условия хранения документов Национального архивного фонда. Будет организовано изучение и внедрение международных стандартов по описанию, поиску, учету архивных документов, созданию к ним научно-справочного аппарата. В связи с переходом к единой системе электронного документооборота предстоит подготовить ряд принципиально новых технологий работы с документами.
     3. Материально-техническое оснащение и кадровое обеспечение.
     Продолжится работа по укреплению материально-технической базы государственных архивов и подготовке (переподготовке) работников архивных учреждений. Для создания оптимальных условий и параметров, обеспечивающих безопасное и длительное хранение документального историко-культурного наследия, будут установлены современные системы пожарной сигнализации и средств пожаротушения, создания микроклимата, приборы контроля за температурно-влажностным режимом хранения. Намечается приобретение и частичная замена стеллажного, микрофильмирующего и фотокопирующего оборудования.
     Предполагается удовлетворить потребность государственных архивов в дополнительных архивохранилищах и компьютерной технике.
     Подготовка кадров будет проводиться в высших учебных заведениях, межгосударственных и республиканских центрах повышения квалификации работников архивных и делопроизводственных служб и нацелена на обеспечение стабильной работы государственных архивов.
     4. Информатизация архивного дела и ведения документации.
     Данное направление станет приоритетным в развитии архивного дела. На основе внедрения компьютерной программы "Архивный фонд" планируется завершить к 2005 году ввод информационных баз данных "Республиканский фондовый каталог". В целях широкого внедрения автоматизированных технологий и систем в практику архивного дела будет подготовлено программное обеспечение и развернуты работы по созданию автоматизированного научно-справочного аппарата к архивным фондам, в том числе периода Независимости Республики Казахстан, республиканской и локальных баз данных "Источники комплектования Национального архивного фонда". Для сохранения уникальных письменных источников по истории Казахстана, минимизации объемов хранимой документации начнется внедрение новых архивных технологий по переводу документов на новые носители, восстановлению слабоконтрастных текстов архивных документов. Планируется подготовка и размещение собственного сайта в Интернете. Предстоит участие в создании единой системы электронного документооборота государственных органов, проведении ее экспериментальной апробации.
     5. Использование архивных документов.
     В деятельности архивных учреждений по обеспечению государства и общества ретроспективной документной информацией будут сочетаться традиционные и новые формы и методы, основывающиеся на мониторинге рынка информационных услуг. Основное внимание будет уделено удовлетворению потребностей государственных органов в архивной информации по актуальным проблемам внутренней и внешней политики, расширению источниковой базы исторической науки.
     Планируются завершение рассекречивания ранее закрытых архивных документов, плановая публикация исторических источников, проведение стационарных и передвижных выставок. Будут осуществлены меры по поиску и приобретению документов (копий) из архивов зарубежных государств, имеющих историческую и культурную ценность для Республики Казахстан.
     Достижение поставленных целей и задач Программы будет осуществляться поэтапно в пределах материальных возможностей государственного бюджета и с учетом первоочередных мер.

6. Необходимые ресурсы и источники их финансировании

     Финансирование работ, направленных на достижение программных целей, должно осуществляться в пределах средств, утвержденных республиканским бюджетом.
     Минимальная расчетная потребность на реализацию Программы на 2002-2005 годы составляет 112,47 миллиона тенге, в том числе по годам:
     2002 - 22,47 млн. тенге;
     2003 - 34 млн. тенге;
     2004 - 34 млн. тенге;
     2005 - 22 млн. тенге.
     Ежегодные объемы финансирования Программы будут уточняться при формировании бюджетного законодательства на соответствующий год.

7. Ожидаемый результат от реализации Программы

     Реализация Программы позволит:

     расширить нормативную правовую базу функционирования архивной сферы;
     разработать нормативы и стандарты деятельности государственных архивных учреждений, ведомственных и частных архивов по вопросам учета, организации хранения и использования документов;
     осуществить целевое финансирование приоритетных направлений развития архивного дела;
     улучшить материально-техническое оснащение государственных и ведомственных архивов и приблизить его к современным стандартам;
     обеспечить оптимальные условия для хранения уникальной части Национального архивного фонда, хранящейся в республиканских государственных архивах (город Алматы);
     разработать и приступить к реализации мер по поиску и приобретению имеющих научно-историческую и культурную ценность документов (копий) из архивов зарубежных государств, связанных с Республикой Казахстан;
     обогатить состав и содержание Национального архивного фонда Республики Казахстан;
     разработать и внедрить новые автоматизированные архивные технологии;
     осуществлять минимизацию объемов хранимой документации, страховое копирование особо ценной части Национального архивного фонда Республики Казахстан путем переноса документов на новые носители.
     В целом реализация программы приведет к завершению процесса адаптации государственных архивных учреждений к условиям рыночной экономики, улучшению сохранности Национального архивного фонда Республики Казахстан, объем которого к 2006 году ориентировочно возрастет до 17,5 миллионов дел. Расширение действующих и строительство новых архивохранилищ в соответствии с Программой позволит создать резервы площадей по хранению документов Национального архивного фонда и документов, подтверждающих трудовую деятельность работников и сведения об отчислении денег на их пенсионное обеспечение.


8. План мероприятий
по реализации Программы развития архивного дела
в Республике Казахстан на 2001-2005 годы <*>

     
    Сноска. Внесены изменения - постановлением Правительства РК от 4 марта 2004 г. N 272 ; от 28 января 2005 г. N 73 .

-------------------------------------------------------------------
N  !  Мероприятие   !  Форма  !Ответствен-!Срок  !Предполага-!Источ
п/п!                !заверше- !ные за ис- !испол-!емые расхо-!ник
  !                !ния      !полнение   !нения !ды финан-  !
  !                !         !           !      !сирования  !
-------------------------------------------------------------------
1 !       2        !    3    !      4    !   5  !     6     !  7
-------------------------------------------------------------------
1.  Разработать      Проект    Комитет по  IV       -
   Положение о      постанов- управлению  квар-
   Государственном  ления     архивами и  тал
   страховом фонде  Прави-    документа-  2001
   копий            тельства  цией        г.
   документов       Респуб-   Министер-
   Национального    лики      ства куль-
   архивного фонда  Казахстан туры, ин-
   Республики                 формации и
   Казахстан                  обществен-
                              ного согла-
                              сия Рес-
                              публики
                              Казахстан

2.  Разработать      Приказ    Комитет по  III      -
   Типовые правила            управлению  квар-
   документирования           архивами и  тал
   и управления               документа-  2001
   документацией в            цией        г.
   государственных
   организациях
   Республики
   Казахстан

3.  Разработать      Проект    Комитет по  I        -
   Правила о        постанов- управлению  квар-
   порядке вывоза   ления     архивами и  тал
   документов       Прави-    документа-  2004
   Национального    тельства  цией        г.
   архивного фонда  Респуб-
   за пределы       лики
   Республики       Казахстан
   Казахстан

4.  Разработать      Приказ    Комитет по  IV       -
   Правила о                  управлению  квар-
   порядке                    архивами и  тал
   отнесения                  документа-  2001
   архивных фондов            цией        г.
   и документов
   Национального
   архивного фонда
   Республики
   Казахстан к
   особо ценным
   объектам
   историко-
   культурного
   наследия

5.  Разработать      Приказ    Комитет     2001-    -
   государственные,           информации  2005
   отраслевые                 и архивов   гг.
   стандарты,                 
   технические                
   условия по до-
   кументированию,
   хранению,
   обработке,
   учету и исполь-
   зованию
   документов
   Национального
   архивного фонда
   Республики
   Казахстан

6.  Разработать      Норма-    Комитет по  IV       -
   Основные         тивный    управлению  квар-
   правила работы   правовой  архивами и  тал
   ведомственных    акт       документа-  2001
   архивов                    цией        г.

7.  Разработать      Приказ    Комитет по  IV       -
   Перечень                   управлению  квар-
   типовых                    архивами и  тал
   документов,                документа-  2001
   образующихся в             цией        г.
   деятельности го-
   сударственных
   организаций, с
   указанием
   сроков хранения

8.  Разработать      Норма-    Комитет по  II       -
   нормативы        тивный    управлению  квар-
   штатной          правовой  архивами и  тал
   численности      акт       документа-  2002
   сотрудников                цией        г.
   государственных
   архивов в
   зависимости от
   объема
   хранящихся
   документов

9.  Организовать    Отчет в   Министер-     Еже-   2002 г.-   Рес-
   оснащение       Прави-    ство культуры,годно  8,37 млн.  пуб-
   отрасли         тельство  информации и  де-    тен.       ликан-
   современными    Респуб-   спорта Респу- кабрь  2003 г.-   ский
   системами и     лики      блики Казахс-        10,9 млн.  бюджет
   средствами      Казахстан тан, Комитет         тен.
   пожаротушения,            информации           2004 г.-
   пожарной и                и архивов            12,6 млн.
   охранной                                       тен.
   сигнализации,                                  2005 г.-
   контроля и                                     4,8 млн.
   поддержания                                    тен.
   температурно-             
   влажностного              
   режима, в том
   числе кондицио-
   нирования и
   вентиляции;
   копировально-
   множительной и
   микрофильмирующей
   техникой,
   стеллажным
   оборудованием

10. Создать          Отчет в   Министер-   IV     2002 г.-   Рес-
   Государственный  Прави-    ство        квар-  2,0 млн.   пуб-
   страховой фонд   тельство  культуры,   тал    тен.       ликан-
   копий документов Респуб-   информации  2001   2003 г.-   ский
   Национального    лики      и спорта    г. -   1,5 млн.   бюджет
   архивного фонда  Казахстан Республики  2005   тен.
   Республики                 Казахстан,  г.     2004 г.-
   Казахстан                                     2,5 млн.
                                                 тен.
                              Комитет            2005 г.-
                              информации         2,5 млн.
                              и архивов          тен.
                              

11. Осуществлять     Отчет в   Министер-   IV       -
   внедрение        Прави-    ство        квар-
   компьютерных     тельство  культуры,   тал
   технологий по    Респуб-   информации  2001
   восстановлению   лики      и спорта    г. -
   угасающего       Казахстан Республики  2005
   текста                     Казахстан,  г.
   документов и               
   созданию                   
   страхового фонда           Комитет
   особо ценных               информации
   документов на              и архивов
   новых носителях            

12  Разработать      Приказ    Комитет     I        -
   схему                      информации  квар-
   классификации              и архивов   тал
   документной                            2005
   информации в                           г.
   систематических
   каталогах
   государственных
   архивов периода
   Независимости
   Республики
   Казахстан

13  Разработать      Отчет в   Комитет     IV       -
   и внедрить авто- Прави-    информации  квар-
   матизированные   тельство  и архивов   тал
   архивные         Респуб-               2001
   технологии по    лики                  г. -
   основным         Казахстан             2005
   направлениям                           г.
   деятельности:
   организации
   электронного
   документооборота;
   учету архивных
   фондов;
   контролю за
   обеспечением
   физической
   сохранности
   документов;
   учету
   использования
   архивных
   документов;
   ведению списков
   учреждений-
   источников
   комплектования;
   ведению научно-
   справочного
   аппарата

14  Подготовить      Приказ    Комитет по  IV     2002 г.-   Рес-
   WEB-страницу               управлению  квар-  0,5 млн.   пуб-
   архивной службы            архивами и  тал    тен.       ликан-
                              документа-  2001   2004 г.-   ский
                              цией        г.     0,5 млн.   бюджет
                                                 тен.

15  Осуществить      Отчет в   Министер-   Еже-   2002 г.-   Рес-
   меры по поиску   Прави-    ство        годно  9,2 млн.   пуб-
   и приобретению   тельство  культуры,   де-    тен.       ликан-
   документов       Респуб-   информации  кабрь  2003 г.-   ский
   (копий) из       лики      и спорта           8,8 млн.   бюджет
   архивов          Казахстан Республики         тен.
   зарубежных                 Казахстан,         2004 г.-
   государств,                                   12,0 млн.
   имеющих                                       тен.
   историческую и             Комитет            2005 г.-
   культурную                 информации         9,5 млн.
   ценность для               и архивов          тен.
   Республики                 
   Казахстан                  

16  Приступить к     Приказ    Министер-   2001 - 2003 г.-   Рес-
   реализации                 ство        2005   11,5 млн.  пуб-
   организационно-            культуры,   гг.    тен.       ликан-
   технических                информации         2004 г.-   ский
   мероприятий по             и спорта           3,6 млн.   бюджет
   переносу                   Республики         тен.
   аудивизуальной             Казахстан,         2005 г.-
   документации на            Комитет            3,2 млн.
   новые носители             информации         тен.                     
                              и архивов

17  Разработать      Приказ    Комитет     2002-
   методические               информации  2005
   пособия по                 и архивов  гг.
   теории и                   
   практике отбора            
   на государствен-
   ное хранение
   документов, в
   том числе на
   электронных
   носителях

18  Организовать     Отчет в   Комитет     Еже-   2002 г.-   Рес-
   проведение       Прави-    информации  годно  2,4 млн.   пуб-
   республиканских  тельство  и архивов   де-    тен.       ликан-
   и региональных   Респуб-               кабрь  2003 г.-   ский
   научно-          лики                         0,8 млн.   бюджет
   практических     Казахстан                    тен.
   конференций,                                  2004 г.-
   семинаров,                                    1,5 млн.
   выставок                                      тен.
                                                 2005 г.-
                                                 0,8 млн.
                                                 тен.

19  Организовать     Отчет в   Министер-   Еже-   2003 г.-   Рес-
   подготовку       Прави-    ство        годно  0,5 млн.   пуб-
   специалистов в   тельство  культуры,   де-    тен.       ликан-
   области          Респуб-   информации  кабрь  2004 г.-   ский
   архивного дела,  лики      и спорта           1,3 млн.   бюджет
   документоведения Казахстан Республики                    тен.
   и археографии;             Казахстан,                    2005 г.-
   повышение                                                1,2 млн.
   квалификации               
   работников                 Комитет
   государственных            информации
   архивов,                   и архивов
   архивных и дело-           
   производственных           
   служб организа-
   ций через вузы,
   научные центры
   Республики
   Казахстан

20  Продолжить       Отчет в   Комитет     IV
   реализацию       Прави-    информации  квар-
   договоров и      тельство  и архивов   тал
   соглашений по    Респуб-               2001 г.
   международному   лики                  -2005
   сотрудничеству в Казахстан             г.
   области
   архивного дела