Теңіз кемелерінің жүк маркасы туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 10 тамыздағы N 689 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 19 ақпандағы № 155 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 19.02.2013 № 155 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 17 қаңтардағы Заңының 4-бабы 2-тармағының 18) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :
      1. Қоса беріліп отырған Теңіз кемелерінің жүк маркасы туралы ереже бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2007 жылғы 10 тамыздағы
N 639 қаулысымен 
бекітілген  

Теңіз кемелерінің жүк маркасы туралы ереже 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Теңіз кемелерінің жүк маркасы туралы ереже (бұдан әрі - Ереже) "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 17 қаңтардағы Заңына сәйкес әзірленді және теңіз кемелерінің жүк маркасы мен теңіз кемелеріне жүк маркасы туралы куәліктер беру тәртібін белгілейді.
      2. Осы Ереженің әрекеті мынадай кемелерге қолданылады:
      1) ұзындығы 24 м-ден кем жаңа кемелер:
      жалпы сыйымдылығы 150 тоннадан кем қазіргі бар кемелерді;
      тасымалдаумен шұғылданбайтын серуенге арналған яхталарды;
      балық аулайтын кемелерді қоспағанда, халықаралық жүзуді орындайтын кемелер;
      2) тасымалдаумен шұғылданбайтын серуенге арналған яхталарды;
      балық аулайтын кемелерді қоспағанда халықаралық жүзуді орындамайтын ұзындығы 24 метр және одан артық кемелер;
      3) жаңа қалқымалы бұрғылау қондырғыларының барлық типтері.
      3. Осы Ереженің әрекеті Қазақстан Республикасының Әскери-Теңіз Күштерінің және шекаралық қызметтің теңіз бөлімдерінің туын көтеріп жүзетін теңіз кемелеріне қолданылмайды.

2. Куәландыруды жүргізу тәртібі және теңіз кемелеріне жүк маркаларын басу дұрыстығын тексеру

      4. Куәландыруды және теңіз кемелеріне жүк маркаларын басу дұрыстығын тексеруді кеме иесінің өтініші бойынша уәкілетті орган жүргізеді.
      5. Қазақстан Республикасы қосылған халықаралық конвенциялар мен келісімдердің талаптарына сәйкес теңіз кемесі алғашқы және жыл сайынғы куәландыруға, жүк маркасы туралы куәлікті қайта жаңарту үшін куәландыруға жатады.
      6. Алғашқы куәландыру кеме жасалып біткеннен кейін, оны
пайдалануға енгізуге дейін жүргізіледі.
      Алғашқы куәландыруға теңіз кемелерінің жүк маркасы туралы техникалық құжаттардың талаптарында кемелер үшін көзделген шекте кеменің конструкциясын және жабдықтарын толық тексеру кіреді.
      Куәландыру нәтижелері бойынша жүк маркасын тағайындау шарттарының сипаттамасы мен су үстіндегі борттың есебі жасалады және жүк маркасы туралы куәлік беріледі.
      7. Жүк маркасы туралы куәлікті қайта жаңарту үшін куәландыру конструкциясы мен жабдығы орналасуы, құрылымы, материалы мен беріктігі бойынша теңіз кемелерінің жүк маркасы туралы техникалық құжаттардың талаптарына толық жауап бере алатындығына көз жеткізу үшін бес жылдан аспайтын уақыт аралығынан кейін жүргізіледі.
      Куәландыру нәтижелері бойынша Жүк маркасын жаңғырту үшін кемені куәландыру актісі жасалады.
      8. Жыл сайынғы куәландыру кеменің корпусы мен үстіндегі қондырмаларында су үсті бортының есебіне және жүк маркаларының жағдайына әсер ететін өзгертулер жүргізілмегендігіне және қуыстарды жабуға арналған құрылғылар, фальшборт және леерлік қоршаулар, дауыл портиктері, экипаж бен жолаушылардың жайларына енуіне мүмкіндік беретін құралдар қалыпты жағдайда тұрғандығына, жүк маркалары дұрыс басылғандығына және кеме тиісті ақпаратпен қамтылғандығына көз жеткізу үшін әрбір жыл сайынғы куәландыру күніне дейін және одан кейін үш ай шегінде жүргізіледі.
      Жыл сайынғы куәландырулар кезінде жүк маркасы туралы куәлікке жазба жазылады.
      9. Су үсті борты кеменің әрбір бортына, әртүрлі жүзу жағдайларында кеменің соған дейін тиелетін ең үлкен шөгуін белгілейтін палуба сызығының таңбасын, жүк маркасы және жүк маркалары белгісін салу жолымен бекітіледі.
      10. Палуба сызығы ұзындығы үш жүз миллиметр және ені жиырма бес миллиметр көлденең сызықты білдіреді. Ол әрбір бортқа, кеме бойымен ортасына, палубалық сызықтың жоғары шеті су үсті борты палубасының сыртқа қарай жалғастырылған үстіңгі беті кеме борттық қаптамасының сыртқы бетімен қиылысатын нүкте арқылы өтетіндей болып түсіріледі.
      11. Жүк маркасының белгісі сыртқы диаметрі үш жүз миллиметр және ені жиырма бес миллиметр сақина пішіндес, оны осы көлденең сызықтың жоғарғы шеті сақинаның ортасы арқылы өтетіндей, ұзындығы төрт жүз елу миллиметр және ені жиырма бес миллиметр көлденең сызықпен қиып өтеді.
      Сақинаның ортасы палуба сызығының жоғары шетінен төмен тігінен өлшенген жазғы белгіленген су үсті бортынан тең қашықтықта, кеме ұзындығының ортасында орналасады.
      12. Жүзудің әртүрлі аудандарында және маусымдық кезеңдерінде кемеге тиеу кезінде кеме ватерсызығы жүк маркаларының орнын белгілейтін маркалар ұзындығы екі жүз отыз миллиметр және ені жиырма бес миллиметр, кеменің тұмсығына және жүк маркасы сақинасының ортасынан кеме тұмсығына бес жүз қырық миллиметр қашықтықта жүргізілген, ені жиырма бес миллиметр тік сызыққа перпендикулярлы түсірілген көлденең сызық болып табылады.
      13. Халықаралық жүзуді орындайтын теңіз кемелерін куәландыруды және оларға жүк маркасын басуды Қазақстан Республикасының сауда мақсатында теңізде жүзу саласындағы халықаралық шарттарында белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Үкіметі таныған   сыныптау қоғамы жүргізеді .

3. Теңіз кемелеріне жүк маркасы туралы куәліктер беру тәртібі

      14. Уәкілетті орган теңіз кемелерінің жүк маркасы туралы техникалық құжаттардың талаптарына сәйкес куәландырудан өткен және бортына жүк маркасы басылған кемеге жүк маркасы туралы куәлікті береді.
      15. Жүк маркасы туралы куәлік бес жылдан артық емес кезеңге беріледі.
      Жүк маркасы туралы жаңа куәлікті кеме жүк маркасы туралы куәлікті қайта жаңарту үшін куәландырудан өткеннен кейін, жүк маркасы туралы куәліктің қолданылу мерзімі еткен соң уәкілетті орган береді.
      16. Жүк маркасы туралы куәлік мынадай жағдайларда, егер:
      1) кеменің корпусында немесе үстіндегі қондырмаларда су үсті бортын үлкейтуді талап ететін айтарлықтай өзгертулер жүргізілген болса;
      2) осы Ереженің 8-тармағында көрсетілген құрылғылар мен құралдар қалыпты жағдайда ұсталмаса;
      3) жүк маркасы туралы куәлікте кеменің жыл сайынғы куәландырудан өткендігіне растау жоқ болса;
      4) кеме конструкциясының беріктігі оның қауіпсіздікті қамтамасыз ете алмайтын шектерге дейін төмендеген болса күшін жояды.
      17. Халықаралық жүзуді орындайтын теңіз кемелеріне куәландыру жүргізу және жүк маркасын басу кезінде жүк маркасы туралы куәлік беруді Қазақстан Республикасының сауда мақсатында теңізде жүзу саласындағы халықаралық шарттарында белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Үкіметі таныған сыныптау қоғамы жүргізеді .

Об утверждении Правил о грузовой марке морских судов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 10 августа 2007 года № 689. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 февраля 2013 года № 155

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 19.02.2013 № 155 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 18) пункта 2 статьи 4 Закона Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила о грузовой марке морских судов.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 10 августа 2007 года N 689

Правила о грузовой марке морских судов

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила о грузовой марке морских судов (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" и определяют порядок грузовой марки морских судов и выдачи свидетельств о грузовой марке на морские суда.

      2. Действие настоящих Правил распространяется на следующие суда:
      1) совершающие международное плавание, за исключением:
      новых судов длиной менее 24 м;
      существующих судов валовой вместимостью менее 150 тонн;
      прогулочных яхт, не занимающихся перевозками;
      рыболовных судов;
      2) длиной 24 м и более, не совершающих международное плавание, за исключением:
      прогулочных яхт, не занимающихся перевозками;
      рыболовных судов;
      3) все типы новых плавучих буровых установок.

      3. Действие настоящих Правил не распространяется на морские суда, плавающие под флагом Военно-Морских Сил Республики Казахстан и морских частей пограничной службы.

2. Порядок проведения освидетельствований и проверка
правильности нанесения грузовых марок на морские суда

      4. Освидетельствование и проверка правильности нанесения грузовых марок на морские суда производятся уполномоченным органом по заявке судовладельца.

      5. В соответствии с требованиями международных конвенций и соглашений, к которым присоединилась Республика Казахстан, морское судно подлежит первоначальному и ежегодному освидетельствованию, освидетельствованию для возобновления свидетельства о грузовой марке.

      6. Первоначальное освидетельствование проводится после завершения строительства судна, до ввода его в эксплуатацию.
      Первоначальное освидетельствование включает полную проверку конструкции и оборудования судна в пределах, предусмотренных для судна требованиями технических документов о грузовой марке морских судов.
      По результатам освидетельствования составляется характеристика условий назначения грузовой марки и расчет надводного борта и выдается свидетельство о грузовой марке.

      7. Освидетельствование для возобновления свидетельства о грузовой марке проводится через промежутки времени, не превышающие пять лет, чтобы удостоверится, что конструкция и оборудование по расположению, устройству, материалу и прочности полностью отвечают требованиям технических документов о грузовой марке морских судов.
      По результатам освидетельствования составляется Акт освидетельствования судна для возобновления грузовой марки.

      8. Ежегодное освидетельствование проводится в пределах трех месяцев, до и после каждой ежегодной даты свидетельства, чтобы удостоверится, что в корпусе и надстройках судна не были произведены изменения, влияющие на расчет надводного борта и положение грузовых марок, и что устройства для закрытия отверстий, фальшборт и леерные ограждения, штормовые портики, средства доступа в помещения экипажа и пассажиров содержатся в надлежащем состоянии, грузовые марки нанесены правильно, и что судно снабжено соответствующей информацией.
      При ежегодных освидетельствованиях делается запись в свидетельстве о грузовой марке.

      9. Надводный борт фиксируется путем нанесения на каждом борту судна отметки палубной линии, знака грузовой марки и грузовых марок, отмечающих наибольшие осадки, до которых судно может быть нагружено при различных условиях плавания.

      10. Палубная линия представляет собой горизонтальную линию длиной триста миллиметров и шириной двадцать пять миллиметров. Она наносится посередине длины судна с каждого борта, таким образом, чтобы ее верхняя кромка проходила через точку, в которой продолженная наружу верхняя поверхность палубы надводного борта пересекает наружную поверхность бортовой обшивки судна.

      11. Знак грузовой марки представляет собой кольцо с наружным диаметром триста миллиметров и шириной двадцать пять миллиметров, которое пересекается горизонтальной линией длиной четыреста пятьдесят миллиметров и шириной двадцать пять миллиметров таким образом, что верхняя кромка этой горизонтальной линии проходит через центр кольца.
      Центр кольца помещается на середине длины судна на расстоянии, равном назначенному летнему надводному борту, измеренному по вертикали вниз от верхней кромки палубной линии.

      12. Марки, которые отмечают положения грузовых марок ватерлиний судна при его загрузке в различных районах и в сезонные периоды плавания, представляют собой горизонтальные линии длиной двести тридцать миллиметров и шириной двадцать пять миллиметров, нанесенные на нос и перпендикулярно к вертикальной линии шириной двадцать пять миллиметров, проведенной на расстоянии пятьсот сорок миллиметров в нос от центра кольца грузовой марки.

      13. Освидетельствование и нанесение грузовых марок на морские суда, совершающих международное плавание, производится классификационным обществом признанным Правительством Республики Казахстан, в порядке, определенном международными договорами Республики Казахстан в области торгового мореплавания.

3. Порядок выдачи свидетельств о грузовой
марке на морские суда

      14. Уполномоченный орган в соответствии с требованиями технических документов о грузовой марке морских судов выдает свидетельство о грузовой марке судну, прошедшему освидетельствование и на борту которого была нанесена грузовая марка.

      15. Свидетельство о грузовой марке выдается на период не более пяти лет.
      Новое свидетельство о грузовой марке выдается уполномоченным органом по окончании срока действия свидетельства о грузовой марке, после прохождения судном освидетельствования для возобновления свидетельства о грузовой марке.

      16. Свидетельство о грузовой марке теряет силу в случаях, если:
      1) в корпусе или надстройках судна были произведены существенные изменения, которые требуют увеличения надводного борта;
      2) устройства и средства указанные в пункте 8 настоящих Правил не содержатся в надлежащем состоянии;
      3) в свидетельстве о грузовой марке нет подтверждения, что судно прошло ежегодное освидетельствование;
      4) прочность конструкции судна снижена до пределов, не обеспечивающих его безопасность.

      17. В случае освидетельствования и нанесения грузовой марки на морское судно, совершающее международное плавание, выдача свидетельства о грузовой марке производится классификационным обществом признанным Правительством Республики Казахстан, в порядке, определенном международными договорами Республики Казахстан в области торгового мореплавания.