Өңірлік жұмыспен қамту және кадрларды қайта даярлау стратегиясын іске асыру үшін облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне аударылатын ағымдағы нысаналы трансферттер мен нысаналы даму трансферттерін пайдалану ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 сәуірдегі N 603 Қаулысы.

      "2009 - 2011 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Заңына, "2009 - 2011 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 18 желтоқсандағы N 1184 қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Өңірлік жұмыспен қамту және кадрларды қайта даярлау стратегиясын іске асыру үшін облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне аударылатын ағымдағы нысаналы трансферттер мен нысаналы даму трансферттерін пайдалану ережесі (бұдан әрі - Ереже) бекітілсін.

      2. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері ай сайын, есептіден кейінгі айдың 5-күніне дейін:

      1) орталық атқарушы органдарға бөлінген нысаналы трансферттердің пайдаланылуы туралы есептер беруді;

      2) жергілікті бюджеттерді нақтылаған кезде аудандық мәслихаттардың бақылауымен дамудың, оның ішінде аумақтар мен жергілікті маңызы бар объектілерді абаттандырудың ағымдағы мәселелерін шешу үшін село (ауыл) әкімдеріне қаржылай қаражат бөлуді қамтамасыз етсін.

      3. Орталық атқарушы органдар ай сайын, есептіден кейінгі айдың 7-күніне дейін Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау, экономика және бюджеттік жоспарлау және Қаржы министрліктеріне өңірлік жұмыспен қамту және кадрларды қайта даярлау стратегиясының іске асырылу барысы туралы есептер беруді қамтамасыз етсін.

      4. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі ай сайын, есептіден кейінгі айдың 10-күніне Қазақстан Республикасының Үкіметіне өңірлік жұмыспен қамту және кадрларды қайта даярлау стратегиясының іске асырылу барысы туралы ақпарат берсін.

      5. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2009 жылғы 30 сәуірдегі
N 603 қаулысымен
бекітілген

Өңірлік жұмыспен қамту және кадрларды қайта даярлау
стратегиясын іске асыру үшін облыстық бюджеттерге, Астана және
Алматы қалаларының бюджеттеріне аударылатын ағымдағы нысаналы
трансферттер мен нысаналы даму трансферттерін пайдалану ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Өңірлік жұмыспен қамту және кадрларды қайта даярлау стратегиясын іске асыру үшін облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне аударылатын ағымдағы нысаналы трансферттер мен нысаналы даму трансферттерін пайдалану ережесі (бұдан әрі - Ереже) "2009 - 2011 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Заңына, "2009 - 2011 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 18 желтоқсандағы N 1184 қаулысына сәйкес әзірленді және өңірлік жұмыспен қамту және кадрларды қайта даярлау стратегиясын (бұдан әрі - өңірлік жұмыспен қамту стратегиясы) іске асыру үшін облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне аударылатын ағымдағы нысаналы трансферттер мен нысаналы даму трансферттерін пайдалану тәртібін айқындайды.

      2. Осы Ережеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері - өңірлік жұмыспен қамту стратегиясы шеңберінде іске асырылатын жобаларды қаржыландыруды және оларды іске асыру мониторингін жүзеге асыратын білім беру, денсаулық сақтау, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау, мәдениет және ақпарат, туризм және спорт, ауыл шаруашылығы, индустрия және сауда, көлік және коммуникация саласындағы орталық уәкілетті органдар;

      2) ведомствоаралық комиссия - Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанындағы Жұмыспен қамту және кадрларды қайта даярлау мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссия;

      3) қаржыландырудың жалпы лимиттері - босатылған қызметкерлер мен құрылатын жұмыс орындарының саны, оқу бітірушілердің саны және еңбек етуге қабілетті жастағы жұмысқа орналастыруды қажет ететін оралмандардың саны туралы облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері ұсынған мәліметтерге байланысты еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы орталық уәкілетті орган айқындайтын облыстар, Астана және Алматы қалалары бөлінісіндегі жобаларды қаржыландырудың жалпы көлемі;

      4) жоба - құрылысқа, қайта жаңартуға, күрделі, орташа, ағымдағы жөндеуге, елді мекендерді абаттандыруға бағытталған, өңірлік жұмыспен қамту стратегиясын іске асыру мақсатында бюджет қаражаты есебінен іске асырылатын іс-шаралардың жиынтығы.

      3. Нысаналы трансферттер халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуге, кадрларды даярлауға және қайта даярлауға, әлеуметтік жұмыс орындары мен жастар практикасы бағдарламасын кеңейтуге пайдаланылады.

2. Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуге берілетін нысаналы трансферттерді пайдалану тәртібі

      4. Тиісті республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары бойынша халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуге көзделген нысаналы трансферттер мынадай бағыттар бойынша жобаларды іске асыруға пайдаланылады:

      1) инженерлік-коммуникациялық инфрақұрылымды дамыту және жөндеу (сумен жабдықтау және кәріз, жылумен жабдықтау, электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау), елді-мекендерді абаттандыру;

      2) мектептерді, ауруханаларды және басқа да әлеуметтік объектілерді жөндеу және жылыту;

      3) облыстық және аудандық маңызы бар жолдарды, сондай-ақ қалалар мен елді мекендердің көшелерін жөндеу, қайта жаңарту және салу;

      4) кенттердегі, ауылдардағы (селолардағы), ауылдық (селолық) округтердегі әлеуметтік жобалар (мәдениет объектілерін жөндеу, селолық елді мекендердің кентішілік жолдарын абаттандыру, көгалдандыру, жарықтандыру, ағымдағы жөндеу).

      5. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері жобаларды:

      1) облыстардың, Астана және Алматы қалаларының бөлінісінде бөлінген қаржыландырудың жалпы лимиттерін;

      2) мемлекеттік сараптамадан өткен объектілерді салуға, қайта жаңартуға және күрделі жөндеуге арналған жобалау-сметалық құжаттаманың болуын;

      3) жобалар шеңберінде орташа және (немесе) ағымдағы жөндеуді жүзеге асыру жоспарланып отырған орындалатын жұмыстар көлемінің ақаулық ведомосының, сметалық құжаттамасының, шығыстар сметасының болуын;

      4) мемлекеттік сатып алуды өткізу мерзімдерін және тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді отандық өндірушілерден сатып алу мүмкіндігін;

      5) оларды іске асырудың басталу және аяқталу мерзімдерін;

      6) оларды іске асыруды жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландыру мүмкіндіктерін;

      7) құрылатын жұмыс орындарының санын және орташа айлық жалақының мөлшерін;

      8) оларды іске асыруға ықпал ететін өңірдің табиғи-климаттық жағдайлары мен басқа да ерекшеліктерін ескере отырып іріктеуді жүзеге асырады.

      6. Іске асыру үшін ұсынылатын жобаларды облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері қолданыстағы заңнамаға сәйкес талап етілетін техникалық құжаттамамен және жобаларды таңдау негіздемесімен қоса, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қарауына ұсынады.

      Талап етілетін техникалық құжаттамасы және жобаларды таңдау негіздемесі ұсынылмаған жобалар қаралмайды.

      7. Жобаларды қарау олар ұсынылған сәттен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      Жобаларды қарау барысында республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жобалардың осы Ереженің 4-тармағында көзделген бағыттарға, сондай-ақ жұмыс көлемінің ұсынылған техникалық құжаттамаға сәйкестігін тексереді.

      Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері инвестициялық жобаларды қараған жағдайда салалық сараптама жүргізіледі.

      Электрмен, жылумен және газбен жабдықтау саласындағы инвестициялық жобалардың салалық сараптамасын энергетика және минералдық ресурстар саласындағы уәкілетті орган, сумен жабдықтау және су бұру саласында - ауыл шаруашылығы саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады. Осы жобалар бойынша салалық сараптаманың қорытындысы индустрия және сауда саласындағы орталық уәкілетті органға беріледі.

      Салалық сараптама жүргізу үшін тиісті бағыттағы сарапшыларды тартуға болады.

      Осы Ереженің 4-тармағының 3) тармақшасында көзделген жобалар бойынша қолданыстағы заңнамаға сәйкес ведомстволық сараптама жүргізіледі.

      Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері жобаларды қарау нәтижелері бойынша тиісті қорытынды дайындайды.

      Жобаларға теріс қорытынды жасалған кезде республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдеріне бас тарту себептерін көрсете отырып, дәлелді жауап қайтарады.

      8. Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы орталық уәкілетті орган республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ұсынған қорытындылардың негізінде республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бөлінісінде қаржыландырудың жалпы лимиттері шегінде өңірлік жұмыспен қамту стратегиясының бағыттары бойынша қаржыландыру лимиттерін айқындайды және ведомствоаралық комиссияның қарауына ұсынады.

      9. Ведомствоаралық комиссия мақұлдаған қаржыландыру лимиттері Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасына толықтырулар енгізу үшін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға, сондай-ақ ағымдағы бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік даму бағдарламалары бойынша қаржыландыру көлемін айқындау үшін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне беріледі.

      10. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға ағымдағы бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік даму бағдарламалары бөлінісінде қаржыландыру көлемін ұсынады.

      11. Республикалық және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері нысаналы трансферттерді төмен тұрған бюджеттерге аударуды бюджет заңнамасына сәйкес жүзеге асырады.

      12. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері жобаларды іске асыру шеңберінде:

      1) жаңа жұмыс орындарын құруды, жұмыс берушінің таратылуына, қызметкерлер санының немесе штатының қысқартылуына байланысты босатылған адамдарды, оқу орындарының түлектері мен еңбек етуге қабілетті жастағы оралмандарды нысаналы топтарға жатқызуды және басым тәртіппен жұмысқа орналастыруды;

      2) қызметкерлердің кемінде сексен пайызын жергілікті жұмыспен қамту органдары ұсынатын үміткерлер қатарынан жалдауды, ал жұмыспен қамту органдарында ұсыныс болмаған кезде оларды жұмыспен қамту органдарының келісімінен кейін еңбек нарығынан жалдау мүмкіндігін;

      3) өндіріс ұйымындағы өзгеріске байланысты, оның ішінде жұмыс беруші қайта ұйымдастырылған және (немесе) жұмыс көлемі қысқарған кезде толық емес жұмыс уақыты режимінде жұмыс істейтін қызметкерлерді Қазақстан Республикасының халықты жұмыспен қамту туралы заңнамасына сәйкес кәсіптік даярлауға, қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға жіберуді қамтамасыз етеді.

      13. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуге көзделген нысаналы трансферттерді төмен тұрған бюджеттердің кірісіне бастапқы аударуы өңірлік жұмыспен қамту стратегиясының тиісті бағытына көзделген республикалық бюджет қаражатының жалпы көлемінің 30 %-ынан аспайтын мөлшерде жүзеге асырылады.

      Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің кейінгі қаржыландыруы облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері өңірлік жұмыспен қамту стратегиясының тиісті бағытына көзделген қаражатты жергілікті бюджеттен бөлген жағдайда бюджет заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      14. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері төмен тұрған бюджеттердің кірісіне нысаналы трансферттерді аударуды:

      1) жобаларды іске асыру барысында ішінара бақылау кезінде анықталған кемшіліктерді және (немесе) жолсыздықтарды жоймаған;

      2) нысаналы трансферттерді уақтылы игермеген немесе бөлінген қаражатты нысаналы пайдаланбаған;

      3) бюджет заңнамасында көзделген растаушы құжаттарды бермеген немесе уақтылы бермеген жағдайларда тоқтата тұруы мүмкін.

      15. Жобаларды іске асыруға арналған бюджеттік қаражаттан қалдық қалыптасқан жағдайда облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісімен келісім бойынша көрсетілген қаражатты өңірлік жұмыспен қамту стратегиясының тиісті бағыты бойынша іске асырылатын өзге жобаларға бағыттай алады.

      16. Нысаналы даму трансферттерін пайдаланған кезде үнем қалыптасқан жағдайда облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерімен келісім бойынша үнем сомасын инвестициялық жобалардың түпкілікті нәтижелерінің көрсеткіштерін жақсартуға пайдалана алады.

      17. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері ай сайын, есептіден кейінгі айдың 5-күніне Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мен облыстың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері арасындағы Өңірлік жұмыспен қамту стратегиясының бағыттарын іске асыру шеңберіндегі нысаналы трансферттер бойынша нәтижелер туралы келісімде (бұдан әрі - Келісім) бекітілген нысан бойынша еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы орталық уәкілетті органға, бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті органға және республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне:

      1) жобалар бөлінісінде орындалған жұмыстардың көлемі туралы;

      2) бөлінген нысаналы трансферттердің игерілуі және төмен тұрған бюджеттерден қаржыландыру көлемі туралы;

      3) жобалар бөлінісінде тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді отандық өндірушілерден сатып алу көлемі туралы;

      4) жіберілген жолсыздықтар мен оларды жою жөнінде қабылданған шаралар туралы мәліметтерді қамтитын есептер береді.

      Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы орталық уәкілетті органға қосымша:

      1) жұмыстан босатылған қызметкерлер мен толық емес жұмыс уақыты режимінде жұмыс істейтін адамдардың саны туралы;

      2) құрылған жұмыс орындарының саны және жұмыстан босатылғандардың, оқу бітірушілердің, оралмандардың және қайта даярлаудан өткен адамдардың қатарынан жұмысқа орналастырылған адамдардың саны туралы, сондай-ақ олардың орташа жалақысының мөлшері туралы;

      3) жұмыстан босатылғандардың, оқу бітірушілердің және оралмандардың қатарынан кәсіптік даярлаудан, қайта даярлаудан өткен, біліктілігін арттырған адамдардың саны туралы ақпарат береді.

      18. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері жобаларды іске асыру мониторингін жүргізеді және ай сайын, есептіден кейінгі айдың 7-күніне еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі және бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті органдарға есептер береді.

3. Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне кадрларды даярлауға және қайта даярлауға бөлінетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану тәртібі

      19. Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне кадрларды даярлауға және қайта даярлауға бөлінген ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану жергілікті атқарушы органдардың кадрларды даярлауды және қайта даярлауды жүзеге асыратын ұйымдармен жасаған шарттары негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік білім тапсырысы бойынша гуманитарлық, педагогикалық мамандықтар мен өнер мамандықтарынан басқа, кәсіптік лицейлер мен колледждердің 11 (он бірінші) сыныбы базасында мамандар даярлауды қаржыландыру толық көлемде жүзеге асырылады. Қаржы жылы ішінде кадрларды даярлауға және қайта даярлауға бөлінген ағымдағы нысаналы трансферттердің пайдаланылмаған (толық пайдаланылмаған) сомалары қолданыстағы заңнамаға сәйкес, олардың нысаналы жұмсалуы сақтала отырып, Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша келесі қаржы жылында пайдаланылуы (толық пайдаланылуы) мүмкін.

      20. Білім беру, денсаулық сақтау саласындағы орталық уәкілетті орган бюджет заңнамасына сәйкес 078 "Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне кадрлар даярлауға және қайта даярлауға берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер" республикалық бюджеттік бағдарламасы бойынша облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне ағымдағы нысаналы трансферттерді аударуды жүргізеді.

      21. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері білім беру және денсаулық сақтау саласындағы орталық уәкілетті органдарға ай сайын, есептіден кейінгі айдың 5-күніне дейінгі мерзімде Келісімде бекітілген нысан бойынша есептер береді.

      22. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері ай сайын, есептіден кейінгі айдың 5-күніне білім беру, денсаулық сақтау, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы орталық уәкілетті органдарға Келісімде бекітілген нысан бойынша:

      1) мамандықтар мен кәсіптер бағыттары бойынша кадрларды даярлаудан және қайта даярлаудан өткен адамдардың (өңірлік жұмыспен қамту стратегиясы шеңберіндегі жобаларды іске асыруға арналған мамандар, макроөңірлерді экспорттық мамандандыруды іске асыруға арналған мамандар, шетелдік жұмыс күшін алмастыруға арналған мамандар) саны туралы;

      2) кадрларды даярлаудан және қайта даярлаудан өткен адамдар қатарынан жұмысқа орналастырылғандардың (өңірлік жұмыспен қамту стратегиясы шеңберіндегі жобаларды іске асыруға арналған мамандар, макроөңірлерді экспорттық мамандандыруды іске асыруға арналған мамандар, шетелдік жұмыс күшін ауыстыруға арналған мамандар) саны туралы есептер береді.

4. Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне әлеуметтік жұмыс орындары мен жастар практикасы бағдарламасын кеңейтуге бөлінген ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану тәртібі

      23. Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне әлеуметтік жұмыс орындары мен жастар практикасы бағдарламасын кеңейтуге арналған ағымдағы нысаналы трансферттер халықты жұмыспен қамту туралы заңнамаға сәйкес халықтың нысаналы топтарының ішінен өтініш берген адамдарды жұмысқа орналастыру үшін бөлінеді.

      24. Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы орталық уәкілетті орган бюджет заңнамасына сәйкес 031 "Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне әлеуметтік жұмыс орындарын және жастар тәжірибесін кеңейту бағдарламаларына арналған ағымдағы нысаналы трансферттер" республикалық бюджеттік бағдарламасы бойынша облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне ағымдағы нысаналы трансферттерді аударуды жүргізеді.

      25. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы орталық уәкілетті органға ай сайын, есептіден кейінгі айдың 5-күніне дейінгі мерзімде Келісімде бекітілген нысан бойынша:

      1) бөлінген нысаналы трансферттердің игерілуі туралы;

      2) халықтың нысаналы топтарының қатарынан әлеуметтік жұмыс орындарына жұмысқа орналастырылған адамдардың саны туралы;

      3) жастар практикасына жіберілген адамдардың саны туралы есептер береді.

Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов и целевых трансфертов на развитие областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы, перечисляемых для реализации стратегии региональной занятости и переподготовки кадров

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2009 года № 603.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 4 декабря 2009 года "О республиканском бюджете на 2009 - 2011 годы", постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 декабря 2008 года № 1184 "О реализации Закона Республики Казахстан "О республиканском бюджете на 2009 - 2011 годы" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила использования целевых текущих трансфертов и целевых трансфертов на развитие областным бюджетам,бюджетам городов Астаны и Алматы, перечисляемых для реализации стратегии региональной занятости и переподготовки кадров (далее - Правила).

      2. Акимам областей, городов Астаны и Алматы ежемесячно до 5 числа месяца, следующего за отчетным, обеспечить:

      предоставление центральным исполнительным органам отчетов об использовании выделенных целевых трансфертов;

      выделение при уточнении местных бюджетов сельским (аульным) акимам финансовых средств для решения под контролем районных маслихатов текущих вопросов развития, в том числе по благоустройству территорий и объектов местного значения.

      3. Центральным исполнительным органам ежемесячно до 7 числа месяца, следующего за отчетным, предоставлять министерствам труда и социальной защиты населения, экономики и бюджетного планирования и финансов Республики Казахстан отчеты о ходе реализации стратегии региональной занятости.

      4. Министерству труда и социальной защиты Республики Казахстан ежемесячно к 10 числу месяца, следующему за отчетным, предоставлять Правительству Республики Казахстан информацию о ходе реализации стратегии региональной занятости и переподготовки кадров.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 30 апреля 2009 года № 603

Правила
использования целевых текущих трансфертов и целевых
трансфертов на развитие областным бюджетам, бюджетам городов
Астаны и Алматы, перечисляемых для реализации стратегии
региональной занятости и переподготовки кадров
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила использования целевых текущих трансфертов и целевых трансфертов на развитие областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы, перечисляемых для реализации стратегии региональной занятости и переподготовки кадров (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 4 декабря 2009 года "О республиканском бюджете на 2009 - 2011 годы", постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 декабря 2008 года № 1184 "О реализации Закона Республики Казахстан "О республиканском бюджете на 2009 - 2011 годы" и определяют порядок использования целевых текущих трансфертов и целевых трансфертов на развитие областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы, перечисляемых для реализации стратегии региональной занятости и переподготовки кадров (далее - стратегия региональной занятости).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) администраторы республиканских бюджетных программ - центральные уполномоченные органы в области образования, здравоохранения, труда и социальной защиты населения, культуры и информации, туризма и спорта, сельского хозяйства, индустрии и торговли, транспорта и коммуникаций, осуществляющие финансирование проектов, реализуемых в рамках стратегии региональной занятости, и мониторинг их реализации;

      2) межведомственная комиссия - Межведомственная комиссия по вопросам занятости и переподготовки кадров при Правительстве Республики Казахстан;

      3) общие лимиты финансирования - общие объемы финансирования проектов в разрезе областей, городов Алматы и Астаны, определяемые центральным уполномоченным органом в области труда и социальной защиты населения в зависимости от предоставленных акимами областей, городов Астана и Алматы сведений о численности высвобожденных работников и создаваемых рабочих мест, количества выпускников и количества прибывающих оралманов трудоспособного возраста, требующих трудоустройства;

      4) проект - совокупность мероприятий, направленных на строительство, реконструкцию, капитальный, средний, текущий ремонт, благоустройство населенных пунктов, реализуемых за счет бюджетных средств в целях реализации стратегии региональной занятости.

      3. Целевые трансферты используются на обеспечение занятости населения, подготовку и переподготовку кадров, расширение программы социальных рабочих мест и молодежной практики.

2. Порядок использования целевых трансфертов
областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы
на обеспечение занятости населения

      4. Целевые трансферты на обеспечение занятости населения, предусмотренные по бюджетным программам соответствующих администраторов республиканских бюджетных программ, используются на реализацию проектов по направлениям:

      1) развитие и ремонт инженерно-коммуникационной инфраструктуры (водоснабжение и канализация, теплоснабжение, электроснабжение, газоснабжение), благоустройство населенных пунктов;

      2) ремонт и утепление школ, больниц и других социальных объектов;

      3) ремонт, реконструкцию и строительство дорог областного и районного значении, а также улиц городов и населенных пунктов;

      4) социальные проекты в поселках, аулах (селах), аульных (сельских) округах (ремонт объектов культуры, благоустройство, озеленение, освещение, текущий ремонт внутрипоселковых дорог сельских населенных пунктов).

      5. Акимами областей, городов Астаны и Алматы осуществляется отбор проектов с учетом:

      1) выделенных общих лимитов финансирования в разрезе областей, городов Астаны и Алматы;

      2) наличия проектно-сметной документации на строительство, реконструкцию и капитальный ремонт объектов, прошедшей государственную экспертизу;

      3) наличия дефектной ведомости, сметной документации, сметы расходов на объем выполняемых работ, средний и (или) текущий ремонт которых планируется осуществить в рамках проектов;

      4) сроков проведения государственных закупок и возможностей закупа товаров, работ и услуг у отечественных производителей;

      5) сроков начала и окончания их реализации;

      6) возможностей финансирования их реализации за счет средств местного бюджета;

      7) количества создаваемых рабочих мест и размера среднемесячной заработной платы;

      8) природно-климатических условий и других особенностей региона, влияющих на их реализацию.

      6. Проекты, предлагаемые для реализации, предоставляются акимами областей, городов Астаны и Алматы на рассмотрение администраторам республиканских бюджетных программ, с приложением требуемой технической документации в соответствии с действующим законодательством и обоснованием выбора проектов.

      Проекты, предоставленные без требуемой технической документации и обоснования выбора проектов, не рассматриваются.

      7. Рассмотрение проектов осуществляется в течение десяти рабочих дней с момента их предоставления.

      В ходе рассмотрения проектов администратор республиканской бюджетной программы проверяет соответствие проектов направлениям, предусмотренным пунктом 4 настоящих Правил, а также объемов работ предоставленной технической документации.

      В случае рассмотрения инвестиционных проектов администраторами республиканских бюджетных программ производится отраслевая экспертиза.

      Отраслевая экспертиза инвестиционных проектов в сфере электро-, тепло- и газоснабжения осуществляется уполномоченным органом в области энергетики и минеральных ресурсов, в сфере водоснабжения и водоотведения - уполномоченным органом в области сельского хозяйства. Заключение отраслевой экспертизы по данным проектам предоставляется центральному уполномоченному органу в области индустрии и торговли.

      Для проведения отраслевой экспертизы допускается привлечение экспертов соответствующего направления.

      По проектам, предусмотренным подпунктом 3) пункта 4 настоящих Правил, проводится ведомственная экспертиза в соответствии с действующим законодательством.

      Администратор республиканских бюджетных программ по результатам рассмотрения проектов готовит соответствующие заключение.

      При отрицательном заключении на проекты администраторы республиканских бюджетных программ направляют акимам областей, городов Астаны и Алматы мотивированный ответ с указанием причин отказа.

      8. Центральный уполномоченный орган в области труда и социальной защиты населения на основе заключений, предоставленных администраторами республиканских бюджетных программ, определяет лимиты финансирования по направлениям стратегии региональной занятости в разрезе администраторов республиканских бюджетных программ в пределах общих лимитов финансирования и предоставляет на рассмотрение межведомственной комиссии.

      9. Одобренные межведомственной комиссией лимиты финансирования передаются в центральный уполномоченный орган по государственному планированию для внесения дополнений в Единую бюджетную классификацию Республики Казахстан, а также администраторам республиканских бюджетных программ для определения объемов финансирования по текущим бюджетным программам и бюджетным программам развития.

      10. Администраторы республиканских бюджетных программ предоставляют в уполномоченный орган по государственному планированию объемы финансирования в разрезе текущих бюджетных программ и бюджетных программ развития.

      11. Перечисление целевых трансфертов нижестоящим бюджетам администраторами республиканских и местных бюджетных программ осуществляется в соответствии с бюджетным законодательством.

      12. Акимы областей, городов Астаны и Алматы обеспечивают в рамках реализации проектов:

      1) создание новых рабочих мест, отнесение к целевым группам и трудоустройство в приоритетном порядке лиц, высвобожденных в связи с ликвидацией работодателя, сокращением численности или штата работников, выпускников учебных заведений и оралманов трудоспособного возраста;

      2) наем не менее восьмидесяти процентов работников из числа кандидатов, предоставляемых местными органами занятости, а при отсутствии предложения в органах занятости - возможность их найма на рынке труда после согласования с органами занятости;

      3) направление на профессиональную подготовку, переподготовку и повышение квалификации работников, занятых в режиме неполного рабочего времени, в связи с изменением в организации производства, в том числе при реорганизации и (или) сокращении объема работ у работодателя в соответствии с законодательством Республики Казахстан о занятости населения.

      13. Первоначальное перечисление администраторами республиканских бюджетных программ целевых трансфертов, предусмотренных на обеспечение занятости населения, в доход нижестоящих бюджетов, осуществляется в размере не более 30 % от общего объема средств республиканского бюджета, предусмотренного на соответствующее направление стратегии региональной занятости.

      Последующее финансирование администратором республиканских бюджетных программ осуществляется в соответствии с бюджетным законодательством при условии выделения акимами областей, городов Астаны и Алматы средств из местного бюджета, предусмотренных на соответствующее направление стратегии региональной занятости.

      14. Администраторы республиканских бюджетных программ могут приостановить перечисление целевых трансфертов в доход нижестоящих бюджетов в случаях:

      1) неустранения недостатков и (или) нарушений, выявленных при выборочном контроле в ходе реализации проектов;

      2) несвоевременного освоения целевых трансфертов или нецелевого использования выделенных средств;

      3) непредоставления или несвоевременного предоставления подтверждающих документов, предусмотренных бюджетным законодательством.

      15. В случае образования остатка бюджетных средств, предназначенных для реализации проектов, акимы областей, городов Астаны и Алматы могут по согласованию с администратором республиканских бюджетных программ направлять указанные средства на иные проекты, реализуемые по соответствующему направлению стратегии региональной занятости.

      16. В случае образования экономии при использовании целевых трансфертов на развитие акимы областей, городов Астаны и Алматы могут по согласованию с администраторами республиканских бюджетных программ использовать сумму экономии на улучшение показателей конечных результатов инвестиционных проектов.

      17. Акимы областей, городов Астаны и Алматы ежемесячно к 5 числу месяца, следующего за отчетным, предоставляют отчеты по форме, утвержденной Соглашением между администраторами республиканских бюджетных программ и акимами областей, городов Астаны и Алматы о результатах по целевым трансфертам в рамках реализации направлений стратегии региональной занятости (далее - Соглашение), центральному уполномоченному органу в области труда и социальной защиты населения, центральному уполномоченному органу по исполнению бюджета и администраторам республиканских бюджетных программ и содержащих сведения:

      1) об объеме выполненных работ в разрезе проектов;

      2) об освоении выделенных целевых трансфертов и объемах финансирования из нижестоящих бюджетов;

      3) об объемах закупок товаров, работ и услуг у отечественных производителей в разрезе проектов;

      4) о допущенных нарушениях и принятых мерах по их устранению.

      Центральному уполномоченному органу в области труда и социальной защиты населения дополнительно акимами областей, городов Астаны и Алматы предоставляется информация:

      1) о количестве высвобожденных работников и лиц, занятых в режиме неполного рабочего времени;

      2) о количестве созданных рабочих мест и численности лиц, трудоустроенных из числа высвобожденных, выпускников, оралманов и лиц, прошедших переподготовку, а также о размере их средней заработной платы;

      3) о количестве лиц, прошедших профессиональную подготовку, переподготовку, повышение квалификации из числа высвобожденных, выпускников и оралманов.

      18. Администраторы республиканских бюджетных программ проводят мониторинг реализации проектов и предоставляют ежемесячно к 7 числу месяца, следующего за отчетным, отчеты центральным уполномоченным органам в области труда и социальной защиты населения, по государственному планированию и по исполнению бюджета.

3. Порядок использования целевых текущих трансфертов
областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы
на подготовку и переподготовку кадров

      19. Использование целевых текущих трансфертов, выделенных областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на подготовку и переподготовку кадров, осуществляется на основании договоров местных исполнительных органов с организациями, которые осуществляют подготовку и переподготовку кадров.

      Финансирование подготовки специалистов на базе 11 (одиннадцатого) класса в профессиональных лицеях и колледжах по государственному образовательному заказу, кроме гуманитарных, педагогических специальностей и специальностей искусства, осуществляется в полном объеме. Неиспользованные (недоиспользованные) суммы целевых текущих трансфертов на подготовку и переподготовку кадров в течение финансового года могут быть использованы (доиспользованы) в следующем финансовом году с соблюдением их целевого назначения по решению Правительства Республики Казахстан в соответствии с действующим законодательством.

      20. Центральный уполномоченный орган в области образования, здравоохранения производит перечисление целевых текущих трансфертов областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы по республиканской бюджетной программе 078 "Целевые текущие трансферты областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на подготовку и переподготовку кадров" в соответствии с бюджетным законодательством.

      21. Акимы областей, городов Астаны и Алматы предоставляют в центральный уполномоченные органы в области образования и здравоохранения ежемесячно в срок до 5 числа месяца, следующего за отчетным, отчеты по форме, утвержденной Соглашением.

      22. Акимы областей, городов Астаны и Алматы ежемесячно к 5 числу месяца, следующего за отчетным, предоставляют центральным уполномоченным органам в области образования, здравоохранения, труда и социальной защиты населения отчеты по форме, утвержденной Соглашением:

      1) о количестве лиц, прошедших подготовку и переподготовку кадров (специалисты для реализации проектов в рамках стратегии региональной занятости, специалисты для реализации экспортных специализаций макрорегионов, специалисты для замещения иностранной рабочей силы) по направлениям специальностей и профессий;

      2) о количестве трудоустроенных из числа лиц, прошедших подготовку и переподготовку кадров (специалисты для реализации проектов в рамках стратегии региональной занятости, специалисты для реализации экспортных специализаций макрорегионов, специалисты для замещения иностранной рабочей силы).

4. Порядок использования целевых текущих трансфертов областным
бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на расширение
программы социальных рабочих мест и молодежной практики

      23. Целевые текущие трансферты областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на расширение программы социальных рабочих мест и молодежной практики выделяются для трудоустройства обратившихся лиц из целевых групп населения в соответствии с законодательством о занятости населения.

      24. Центральный уполномоченный орган в области труда и социальной защиты населения производит перечисление целевых текущих трансфертов областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы по республиканской бюджетной программе 031 "Целевые текущие трансферты областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на расширение программы социальных рабочих мест и молодежной практики" в соответствии с бюджетным законодательством.

      25. Акимы областей, городов Астаны и Алматы предоставляют в центральный уполномоченный орган в области труда и социальной защиты населения ежемесячно в срок до 5 числа месяца, следующего за отчетным, отчеты по форме, утвержденной Соглашением:

      1) об освоении выделенных целевых трансфертов;

      2) о количестве лиц из целевых групп населения трудоустроенных на социальные рабочие места;

      3) о количестве лиц, направленных на молодежную практику.