Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруды субсидиялауға 2011 жылға арналған ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 9 наурыздағы № 234 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 13 желтоқсандағы № 1518 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2011.12.13 № 1518 (2011.01.01 бастап қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен

      «2011 – 2013 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 29 қарашадағы Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруды субсидиялауға 2011 жылға арналған ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану қағидасы бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К.Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Yкіметінің      
2011 жылғы 9 наурыздағы
№ 234 қаулысымен   
бекітілген      

Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруды субсидиялауға 2011 жылға арналған ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану қағидасы 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруды субсидиялауға 2011 жылға арналған ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану қағидасы (бұдан әрі – Қағида) «2011 – 2013 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 29 қарашадағы Заңына және 2011 жылға арналған 030 «Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруды субсидиялауға берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер» республикалық бюджеттік бағдарламасында (бұдан әрі – бюджеттік бағдарлама) көзделген қаражат есебінен және шегінде ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің суармалы жерлердің мелиоративтік жағдайын жақсарту жөніндегі шығындарын ішінара өтеу тәртібін айқындайды.
      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) бюджеттік бағдарламаның әкімшісі болып табылады, ол 2011 жылға арналған төлемдер бойынша жеке қаржыландыру жоспарына сәйкес, сондай-ақ облыс әкімі мен Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрі арасындағы қол қойылған ағымдағы нысаналы трансферттер бойынша нәтижелер туралы келісім шеңберінде облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруды субсидиялауға 2011 жылға арналған ағымдағы нысаналы трансферттерді аударуын жүзеге асырады.
      3. Бюджеттік субсидиялардың тиесілі сомасының көлемі Министрлік ұсынған сома негізінде Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында белгіленген тәртіппен бекітіледі. Бұл ретте облыстар бөлінісіндебюджеттік субсидиялардың сомасын Министрлік мелиоративтік жақсартуға жататын суармалы жерлердің ауданына және мелиорацияланған жердің 1 гектарына субсидиялаудың мөлшеріне сәйкес айқындайды.
      4. Облыстардың ауыл шаруашылық басқармалары (бұдан әрі – Басқарма) бюджеттік субсидиялардың көлемін аудандар, облыстық маңызы бар қалалар бойынша 5 (бес) банк күні ішінде бөліп, жеткізеді.
      5. Осы Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) су беруші – ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге су беруді жүзеге асыратын және су шаруашылығы жүйелері қызметтерін көрсету жөніндегі табиғи монополия субъектісі болып табылатын жеке немесе заңды тұлға;
      2) ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші (бұдан әрі – тауар өндіруші) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес меншігінде немесе уақытша пайдалануында суармалы жері бар, белгіленген тәртіппен су ресурстарын пайдалану құқығы берілген жеке немесе заңды тұлға;
      3) мелиоративтік іс-шаралар – суармалы жерді терең қопсыту және тегістеу, сондай-ақ суару және коллекторлық-дренаж желілерін тазалау жөніндегі жұмыстар;
      4) топырақты терең қопсыту – топырақ қабатын айналымсыз терең қопсыту (төрт жылда бір рет жүргізіледі);
      5) алқаптарды ағымдағы тегістеу – алқапты жыртудан кейін топырақты тегістеу;
      6) суару жүйелерін тазарту – суару жүйелерін арам-шөптерден және лайдан қолмен тазарту;
      7) коллекторлық-дренаж желілерін тазарту – коллекторлық-дренаж желілерін арам-шөптерден және лайдан механикалық тазарту;
      8) су пайдаланушылардың ауылдық тұтынушылық кооперативі (бұдан әрі – САТК) – жүктелген алаңда жер учаскелерiн иеленушi (пайдаланушы) жеке және (немесе) заңды тұлғалардың ауыл шаруашылығының мұқтажы үшiн гидротехникалық құрылыстарды, құрылғыларды және жабдықтарды бiрлесiп басқару үшiн мүшелiк негiзiндегi ерiктi бiрлестiгi.
      6. Субсидиялар тауар өндірушілерге мелиоративтік іс-шараларды нақты орындағаны үшін төленеді.
      7. Мелиорацияланған жердің 1 гектарында орындалған жұмыс көлемі үшін субсидиялар көлемі осы Қағиданың 1-қосымшасына сәйкес белгіленеді.
      Ауданның ауыл шаруашылығы бөлімі (бұдан әрі – Бөлім) жергілікті ақпарат құралдарында субсидиялар және басқа да қажетті мәліметтерді алу үшін құжаттарды қабылдау мерзімін көрсете отырып, Комиссияның жұмыс тәртібін жариялауды қамтамасыз етеді.

2. Өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруды субсидиялау тәртібі

      8. САТК-ға мүше тауар өндірушілер және тауар өндірушілер ағымдағы жылдың 25 сәуірінен кешіктермей суармалы жерлерде мелиоративтік жұмыстарды жүзеге асырады. Жоғарыда көрсетілген жұмыстардың нақты орындалғанын Су беруші өкілдерінің қатысуымен САТК құрған комиссия тексереді және осы Қағиданың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша әрбір тауар өндіруші бөлінісінде актімен ресімделеді. Осы актілердің негізінде осы Қағиданың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша САТК жөніндегі жиынтық акті жасалады.
      9. САТК және тауар өндірушілер ағымдағы жылдың 1 мамырына дейін барлық қажетті құжаттарды жинауды жүзеге асырып, осы Қағиданың  4-қосымшасына сәйкес белгіленген нысан бойынша Бөлімге өтінім тапсырады.
      САТК өтінімге мынадай құжаттарды қоса береді:
      1) САТК мүшелерінің тізімі қоса берілген жарғының көшірмесі;
      2) субсидиялар алу мәселелері бойынша өз мүдделерін білдіру жөніндегі өкілеттіктерін беру туралы САТК мүшелерінің жалпы жиналысы хаттамасының түпнұсқасы:
      3) мелиоративтік іс-шараларды орындау фактісін растайтын САТК бойынша жиынтық актілердің түпнұсқалары;
      4) осы Қағиданың 5-қосымшасына сәйкес суару және дренаж желісінің су қабылдауға дайындығын растайтын, алдағы суару маусымында суару үшін су жеткізу қызметін көрсету туралы САТК мен су беруші арасындағы шарттың көшірмесі;
      5) әрбір тауар өндірушінің заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігінің көшірмесі (жеке тұлға үшін жеке басын куәландыратын құжаттың және жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмелері);
      6) әрбір тауар өндірушінің нөмірі көрсетілген банк шотының бар екендігі туралы банктің анықтамасы;
      7) әрбір тауар өндірушінің жер учаскесіне сәйкестендіру және (немесе) құқық белгілейтін құжаттың көшірмесі.
      10. Тауар өндірушілер өтінімге мынадай құжаттарды қоса береді:
      1) мелиоративтік іс-шараларды орындау фактісін растайтын, САТК мөрімен расталған жиынтық актілер түпнұсқасының көшірмесі;
      2) осы Қағиданың 5-қосымшасына сәйкес суару және дренаж желісінің су қабылдауға дайындығын растайтын, алдағы суару маусымында суару үшін су жеткізу қызметін көрсету туралы су берушімен шарттың көшірмесі;
      3) заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің көшірмелері (жеке тұлға үшін жеке басын куәландыратын құжаттың және жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмелері);
      4) әрбір тауар өндірушінің нөмірі көрсетілген банк шотының бар екендігі туралы банктің анықтамалары;
      5) жер учаскесіне сәйкестендіру және (немесе) құқық белгілейтін құжаттың көшірмелері.
      11. Бөлім өтінімді тіркеген сәттен бастап он жұмыс күні ішінде оны тексеруді жүзеге асырып, кейіннен аудан әкімінің шешімімен құрылған Комиссияның қарауына енгізе отырып, материалдарды қалыптастырады.
      12. Комиссия құрамына жергілікті атқарушы органдардың ауыл шаруашылығы мен жер қатынастары бөлімінің және агроонеркәсіптік кешеннің аумақтық инспекциясының мамандары, су берушілердің, қоғамдық ұйымдардың өкілдері кіреді. Комиссияны аудан әкімінің орынбасары басқарады. Аудандық Бөлім Комиссияның жұмыс органы болып табылады.
      13. Комиссия жергілікті бюджеттен мелиоративтік іс-шараларды жүргізу бойынша шығындарының бір бөлігі субсидияланатын ауыл шаруашылығы тауар өндірушілерінің тізімін және оларға бөлінген субсидиялар сомасын бекіту бойынша ұсыныстар енгізеді.
      Осы Қағиданың 10 мен 14-тармақтарында көрсетілген құжаттар толық көлемде ұсынылмаған немесе өтінім қате ресімделген жағдайда, Бөлім тауар өндірушіге немесе САТК-ға бас тарту себептерін көрсете отырып, жазбаша жауап жібереді.
      14. Комиссия ұсынылған материалдарды қарап, он жұмыс күні ішінде жалпы белгіленген тәсілдермен жұмыс көлемін анықтау мақсатында тиісті жер учаскелеріне барады. Тексеру нәтижелері бойынша суармалы жерді мелиоративтік жақсарту бойынша орындалған жұмыстардың актісі жасалады. Комиссия бұдан кейін жүргізілген мелиоративтік іс-шаралар бойынша субсидиялар алуға үміткер тауар өндірушілердің тізімін аудан әкіміне бекітуге енгізу туралы шешім қабылдайды және оны хаттамамен ресімдейді.
      Комиссия жұмысының нәтижелері бойынша Бөлім бес жұмыс күні ішінде осы Қағиданың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша субсидиялар көлемін бөле отырып, тауар өндірушілердің жиынтық тізілімін дайындайды және оған Комиссия хаттамасын тіркеп, аудан әкіміне бекітуге ұсынады. Бөлім жиынтық тізілімді аудан әкімі бекіткеннен кейін Басқармаға барлық материалдарды қосып жібереді.
      Аудан бойынша белгіленген субсидиялау көлемінен тауар өндірушілер өтінімдерінің саны асып кеткен жағдайда, қаражат берілген өтінімдерге тең бөлінеді.
      15. Басқарма аудан әкімі тапсырған материалдарды тексеріп, бес жұмыс күні ішінде осы Қағиданың 7-қосымшасына сәйкес нысан бойынша тауар өндірушілерге субсидиялар төлеуге ведомость қалыптастырады.
      16. Басқарма төлем жүргізу кезінде қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін және төлем шоттарын екі данада ұсынады.
      17. Басқарма Министрлікке белгіленген нысанда мынадай ақпарат ұсынады:
      ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 5-күнінен кешіктірмей, суармалы жердің ауданын көрсетіп, тауар өндірушілерге төленген субсидиялар көлемі туралы. Субсидиялаудың бекітілген көлемі игерілмеген жағдайда игерілмеген субсидия көлемі және оның себептері көрсетіледі;
      ағымдағы жылдың 30 шілдесінен кешіктірмей жарты жылдықтың қорытындысы бойынша тікелей және түпкі нәтижелерге нақты жеткендігі туралы аралық есеп;
      есепті қаржы жылынан кейінгі қаржы жылының 15 ақпанынан кешіктірмей қорытынды жылдық есеп.
      18. Қандай да бір облыс бөлінген қаражатты толық игермеген жағдайда Министрлік Республикалық бюджет комиссиясының оң шешімі негізінде Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Үкіметіне 2011 жылға арналған бюджеттік бағдарламаны іске асыруға республикалық бюджетте көзделген қаражат шегінде бюджеттік субсидияларды төлеуге қаражатты облыстар бойынша қайта бөлу туралы ұсыныс енгізеді.

Облыстық бюджеттердің, Астана және
Алматы қалалары бюджеттерінің  
өсімдік шаруашылығы өнімінің   
шығымдылығын арттыруды субсидиялауға
2011 жылға арналған ағымдағы нысаналы
трансферттерді пайдалану қағидасына
1-қосымша            

Өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруға субсидиялар көлемі

Мелиоративтік жұмыстардың түрлері

Мелиорацияланған жердің 1 га-ға субсидиялар көлемі, теңге

Алқаптарды ағымдағы тегістеу (тереңдігі 10 см дейін алқапта жер жыртудан кейін топырақты тегістеу)

715

Топырақты терең қопсыту (топырақ қабатын тереңдігі кемінде 40 см айналымсыз терең қопсыту)

1465

Суару желісін тазарту (1 га есептегенде 10 м3 елегінде арам-шөптерден және лайдан тазарту)

1624

Коллекторлық-дренаж желісін тазарту (1 га есептегенде 55 м3 шегінде арам-шөптерден және лайдан тазарту)

2496

Барлығы:

6300

Облыстық бюджеттердің, Астана және 
Алматы қалалары бюджеттерінің   
өсімдік шаруашылығы өнімінің   
шығымдылығын арттыруды субсидиялауға
2011 жылға арналған ағымдағы нысаналы
трансферттерді пайдалану қағидасына
2-қосымша             

Орындалған жұмыстардың
2010 жылғы «___»___________ №____
актісі

      Біз, төменде қол қойғандар, САТК жалпы жиналысының шешімімен құрылған комиссия, ______ жылғы № ____ хаттама, құрамында:
__________________________________________________________________
                          (лауазымы, Т.А.Ә.)
__________________________________________________________________
                           (лауазымы, Т.А.Ә.)
__________________________________________________________________
                           (лауазымы, Т.А.Ә.)
__________________________________________________________________
        (заңды немесе жеке тұлғаның (тауар өндірушінің) Т.А.Ә.)

20__ жылы ____гектар алаңда мелиоративтік жұмыстарды орындағаны туралы осы актіні жасадық.
Оның ішінде:
топырақты терең қопсыту ________ гектар.
алқапты ағымдағы тегістеу ______ гектар;
суару желілерін тазалау ____________ м3;
коллекторлық-дренаж желілерін тазалау _____ м3.

Комиссия мүшелерінің қолдары________________________________________________________________
                        (лауазымы, Т.А.Ә.) (қолы)
________________________________________________________________
                        (лауазымы, Т.А.Ә.) (қолы)
________________________________________________________________
                        (лауазымы, Т.А.Ә.) (қолы)
Тауар өндіруші:_________________________________________________ 
                         (Т.А.Ә., қолы, мөрі)

Облыстық бюджеттердің, Астана және
Алматы қалалары бюджеттерінің   
өсімдік шаруашылығы өнімінің   
шығымдылығын арттыруды      
субсидиялауға 2011 жылға     
арналған ағымдағы нысаналы    
трансферттерді пайдалану қағидасына
3-қосымша             

Орындалған жұмыстардың
2010 жылғы «_»________ №____
жиынтық актісі

      Біз, төменде қол қойғандар САТК жалпы жиналысының шешімімен құрылған комиссия _______ жылғы № ____ хаттама, құрамында:________________________________________________________________
                        (лауазымы, Т.А.Ә.)
________________________________________________________________
                        (лауазымы, Т.А.Ә.)
________________________________________________________________
                        (лауазымы, Т.А.Ә.)
жалпы САТК бойынша 20__жылғы______аралығында оның мүшелері___гектар алаңда мелиоративтік жұмыстарды орындағаны туралы актіні жасадық.
Оның ішінде:
топырақты терең қопсыту _______ гектар.
алқаптарды ағымдағы тегістеу ______ гектар;
суару желілерін тазалау _______________ м3;
коллекторлық-дренаж желілерін тазалау ____ м3.
      Осы акт әрбір тауар өндіруші бөлінісінде орындалған жұмыстар актілері (әрбір тауар өндірушілер бөлінісінде орындалған жұмыстар актісі қоса беріліп отыр) негізінде жасалды.

Комиссия мүшелерінің қолдары_________________________________________________________________
                    (лауазымы, Т.А.Ә.) (қолы)
_________________________________________________________________
                   (лауазымы, Т.А.Ә.) (қолы)
_________________________________________________________________
                   (лауазымы, Т.А.Ә.) (қолы)
Тауар өндіруші: _________________________________________________
                             (Т.А.Ә., қолы, мөрі)

Облыстық бюджеттердің, Астана және
Алматы қалалары бюджеттерінің 
өсімдік шаруашылығы өнімінің   
шығымдылығын арттыруды субсидиялауға
2011 жылға арналған ағымдағы нысаналы
трансферттерді пайдалану қағидасына
4-қосымша             

____________________ облысы
__________________ ауданының комиссиялары

Өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруға бюджеттік субсидиялар алуға арналған өтінім

_________________________________________________________________
(құрылтай құжаты және ______ жылғы № ___ САТК жалпы жиналысының хаттамалары)
__________________________________________ негізінде әрекет ететін
___________________________________________________________атынан
                             (САТК)
САТК төрағасы ___________________________________________________
_________________________________________________________________
                              (Т.А.Ә.)
құрылтайшылар атынан ____ гектар алаңда өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруға бюджеттік субсидиялар алушылардың тізбесіне енгізуді өтінеді, оның ішінде:
      1) алқапты ағымдағы тегістеу және топырақты терең қопсыту бойынша ____ гектар.
      2) суару және коллекторлық-дренаж желілерін тазалау бойынша _____м3;
      Осы өтінімге:
      1) мүшелерінің тізімі қоса берілген САТК жарғысының көшірмесі;
      2) субсидиялар алу мәселелері бойынша мүдделерін білдіру жөнінде өкілеттіктерді беру туралы САТК мүшелерінің жалпы жиналысы хаттамасының түпнұсқасы;
      3) САТК бойынша мелиоративтік іс-шаралардың орындалуы фактісін растайтын жиынтық актілердің түпнұсқалары;
      4) суару және дренаж желілерінің суды қабылдауға дайындығын растайтын, алдағы суару маусымына суару суын жеткізу туралы САТК мен су беруші арасындағы шарттың көшірмесі;
      5) әрбір тауар өндірушінің заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігінің көшірмесі (жеке тұлға үшін жеке басын куәландыратын құжаттың және жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмелері);
      6) әрбір тауар өндірушінің нөмірі көрсетілген банк шотының бар екендігі туралы банктің анықтамалары;
      7) әрбір тауар өндірушінің жер учаскесіне сәйкестендіру және (немесе) құқығын белгілейтін құжаттарының көшірмелері.
      Барлығы: _____ парақ.

      САТК төрағасы: ________________________________
                          (Т.А.Ә., қолы, мөрі)

Облыстық бюджеттердің, Астана және
Алматы қалалары бюджеттерінің  
өсімдік шаруашылығы өнімінің   
шығымдылығын арттыруды субсидиялауға
2011 жылға арналған ағымдағы нысаналы
трансферттерді пайдалану қағидасына
5-қосымша            

Суландыру үшін суару суын жеткізу жөнінде қызметтер көрсету туралы шарт

____________________ ауылы (қаласы) _____ жылғы «__» ____________
бұдан әрі «Су беруші» деп аталатын кәсіпорынның жарғысы негізінде әрекет ететін________________________бір тараптан және бұдан әрі
«Су пайдаланушы» деп аталатын ___________________________________
                                    (заңды тұлғаның атауы)
_________________________________________ негізінде әрекет ететін
_________________________________________________ екінші тараптан
бұдан әрі бірлесіп «Тараптар» деп аталатындар субсидиялауды ескере отырып, осы тарифтер бойынша су беру жөнінде қызметтер көрсету шартын (бұдан әрі – Шарт) жасасты және төмендегілер туралы келісімге келді:
      Осы шартта төменде келтірілген ұғымдардың мынадай түсініктері бар:
      1) Шарт – барлық қосымшаларымен және толықтыруларымен, сондай-ақ келісімшартта сілтемелері бар барлық құжаттамаларымен бірге осы шарт;
      2) Қызметтер – табиғи монополияларды реттеу жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган бекіткен тарифтер бойынша суару суын жеткізу жөніндегі қызметтерді білдіреді, оны Су беруші шарт шеңберінде Су пайдаланушыға көрсетеді;
      3) Су беруші – шартта көрсетілген талаптармен суару суын жеткізу жөнінденгі қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға;
      4) Су пайдаланушы – қызметі ауыл шаруашылығы өнімін өсіру үшін суармалы жерлерді пайдалануға байланысты жеке немесе заңды тұлға;
      5) Тариф – табиғи монополияларды реттеу жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган бекіткен суару суын жеткізу жөніндегі қызметтер үшін тариф.

1. Шарт нысанасы

      1. Осы шарт бойынша Су беруші Қызметтер көрсетуге, ал Су пайдаланушы қабылдауға және тариф бойынша суару суын жеткізу жөніндегі ақы төлеуге міндеттенеді.

2. Тараптардың міндеттері

      Су беруші:
      2.1. _______ жылға белгіленген __________ мың текше метр су пайдаланудың лимиті шегінде он күндік шығыстар кестесіне сәйкес су шаруашылығы жүйелерінің бөлу орындарында Су пайдаланушыға барлық суару маусымы бойы су беруге;
      2.2. Су пайдаланушыны су берудегі күтілетін өзгерістер туралы кемінде 2 тәулік бұрын хабардар етуге.
      2.3. Су көзінде су ресурстарының тапшылығы кезінде әрбір су пайдаланушылар үшін белгіленген кесте бойынша су беру көлемін теңдей азайтуға.
      2.4. Қолда бар суды есепке алу құралдарының сенімді жұмысын қамтамасыз етуге міндеттенеді.
      Су пайдаланушы:
      2.5. Шаруашылықішілік суландыру желісін жарамды күйде ұстауға және оларға үнемі тазарту жүргізуге.
      2.6. Су берушіні суды қабылдау кестесіндегі күтілетін өзгерістер туралы кемінде 2 тәулік бұрын хабардар етуге.
      2.7. Жіберілген суару суын мақсаты бойынша, яғни тек суландыру үшін ұтымды пайдалануға.
      2.8. Суару суын мақсатсыз пайдаланған жағдайда бюджетке субсидиялар сомасын қайтаруды және мақсатсыз пайдаланғаны үшін _______________ мөлшерінде айыппұл төлеуді қамтамасыз етуге міндеттенеді.

3. Қосымша шарттар

      3.1. Суды жіберу-қабылдау су берудің бекітілген кестелеріне сәйкес суды бөлу орындарында жүзеге асырылады. Суды жіберу-қабылдау екі данада (біреуі Су берушіде, екіншісі Су пайдаланушыда сақталады) белгіленген нысандағы журналдарда тіркеледі. Жазу қара немесе көк сиялы шарикті немесе қаламұш қаламсаппен жүргізіледі.
      3.2. Суды жіберу-қабылдау журналдарында нәтижелерді белгілей отырып, келісілген мерзімдерде тәулігіне кемінде 2 рет тараптардың ресми уәкілетті өкілдерінің бірлесіп қадағлауымен жүргізіледі.
      Тараптардың бірі келмеген жағдайда екінші тараптың жазбасына дау айтылмайды.
      3.3. Шаруашылықаралық арналар мен өзендерде сорғыларды орнату міндетті түрде Су берушімен келісілуі тиіс.
      Судың жеткізілген көлемін суарудан басқа мақсаттарда пайдалануға болмайды. Болған жағдайда су тоғаны өз бетімен тартып алынған су болып есептеледі.

4. Есеп айырысу тәртібі

      4.1. Табиғи монополияларды реттеу жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган бекіткен суды жеткізу жөніндегі қызмет үшін тариф _________ жылға ҚҚС ескеріліп ____________ мың текше метр үшін _________ теңгені құрайды.
      (Су пайдаланушы тариф бойынша көрсетілген қызметтерге толық көлемде ақы төлейді) немесе (Су пайдаланушы көрсетілген қызметтер құнының 50%-ын, ал қалған 50%-ын субсидия алғаннан кейін төлейді) немесе (Су пайдаланушы осы шартқа қол қойғаннан кейін жылдық көлемнің __% мөлшерінде аванс төлейді және кейіннен Су берушімен авансты өтегеннен кейін нақты көрсетілген қызметтер көлемін ай сайын төлейді) (уағдаластық бойынша қажеттісі қалдырылсын).
      4.2. Су пайдаланудың жылдық лимиті, барлығы _____________ мың текше метр.
      4.3. Тариф бойынша су пайдаланудың жылдық лимитінің құны ҚҚС ескеріліп _________ теңге.
      4.4. Суару маусымы басталғанға дейін осы шартқа қол қоймаған жағдайда Су беруші Су пайдаланушыға су жіберуді жүзеге асырмайды.

5. Ақы төлеу шарттары

      5.1. Осы Шарт бойынша ақы төлеу теңгемен жүргізіледі.
      5.2. Қызметтер ішінара немесе толықтай көрсетілмеген жағдайда Су беруші аванстық төлемнің тиісті сомасын осы Шарт мерзімі аяқталған сәттен бастап _____ күннен кешіктірмей қайтарады және Су пайдаланушыға ___________________ мөлшерінде айыппұл төлеуі тиіс.
      5.3. Жазылған шоттар Су пайдаланушыға берілгеннен кейін 20 күн мерзімде төленуі тиіс.

6. Айыппұл санкциялары

      6.1. Тарифтер бойынша уақтылы төленбеген жағдайда Су пайдаланушы Су берушіге мерзімі өткен әр күн үшін төлем сомасынан _________ мөлшерінде өсімпұл төлеуі тиіс. Айыппұл санкцияларының (өсімпұлдың) жалпы сомасы төлем сомасының ____% - нан аспауы тиіс.

7. Дауларды реттеу тәртібі

      7.1. Осы Шарт бойынша туындаған немесе соған байланысты барлық келіспеушіліктер мен даулар тараптар арасындағы келіссөздер жолымен шешілуі тиіс.
      7.2. Егер талаптар келісімге келе алмаса, онда келіспеушіліктер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларына сәйкес реттелуі тиіс.

8. Тараптардың жауапкершілігі

      8.1. Осы Шарт бойынша тараптар міндеттерін орындамағаны және/немесе тиісінше орындамағаны үшін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.

9. Форс-мажорлық жағдайлар

      9.1. Егер бұл дүлей апаттар, суландыру көздеріндегі су тапшылығы салдарынан болса, Су беруші осы Шарт бойынша су көлемін Су пайдаланушыға толық жеткізбегені үшін жауапты болмайды.
      9.2. 9.1-тармақта көрсетілген жағдайлар, егер оларды тиісті мемлекеттік органдар растаған болса, заңды болып табылады.
      9.3. Осы Шарт бойынша міндеттерді орындау мүмкіндігі болмаған тарап екінші тарапты жоғарыда көрсетілген жағдайлардың басталғаны және тоқтағаны және олардың ұзақтығы туралы ______ күн мерзімде хабардар етуге міндетті.

10. Басқа да шарттар

      10.1. Осы Шартқа барлық өзгерістер мен толықтырулар, егер олар жазбаша түрде жасалған және тараптар өкілдерінің қолдары қойылған болса, қолданыста болып табылады.
      10.2. Осы Шарт тараптардың әрқайсысы үшін заңды күші бірдей бір-бір данадан ____тілінде ____ данада жасалды.
      10.3. Шарт өзара келісім бойынша бұзылуы және тоқтатылуы мүмкін. Ол үшін бұл туралы өтініш білдірген тарап екінші тарапты Шартты бұзудың болжамды мерзіміне дейін __________ ай бұрын хабардар етеді.

11. Шартқа қоса берілетін құжаттар тізбесі

      11.1. Арнайы су пайдалануға арналған рұқсат (су көзінен жеке су тоғаны болған кезде).
      11.2. СТН, жеке басының куәлігі, банк деректемелері.
      11.3. Суландыру үшін бекітілген тариф бойынша, су алуға арналған өтінім.
      11.4. Су пайдаланушыға суды он күндеп беру кестесі.
      11.5.Су беруді күн сайын есепке алу журналы.
      11.6. Жерге құқық белгілейтін құжаттың көшірмесі.

12. Қорытынды ережелер

      12.1 Осы Шарт тараптар қол қойған күннен бастап күшіне енеді.
      12.2. Шарттың қолданылу мерзімі:
            басталуы 20__жылғы «__» ______________
            аяқталуы 20__жылғы «__» ______________

Мекенжай:

Су беруші                                Су пайдаланушы
_______________________________  ______________________________
_____________                    _______________
(индекс, облыс, аудан, ауыл)                   (толық атауы)
_______________________________  ______________________________
_____________                    _______________
             (республика)                      (мекен-жайы)
_______________________________  ______________________________
_____________                    _______________
(банктің атауы және тағы басқа)                (телефон факс)
_______________________________  ______________________________
_____________                    _______________
            (есеп шоты)                         СТН
_______________________________  ______________________________
_____________                    _______________
_______________________________  ______ (есеп шоты) ___________
_____________
(қол қоюшының лауазымы, Т.А.Ә.,
телефонының қызметтік нөмірі)

Басшы:                           Басшы:
_______________________________  ______________________________
Бас бухгалтер:                   Бас бухгалтер:
_______________________________  ______________________________

      Ескертпе: Шарттың нөмірі облыстық ауыл шаруашылық департаменті басқармасы) бекіткен, субсидия алушы Су пайдаланушылардың тізбесіндегі Су пайдаланушының реттік нөміріне сәйкес келуі тиіс.
      Шартқа, егер суландыру және дренаж желісі, сондай-ақ су пайдаланушының суландыру жерлері суару маусымына толық дайын болған жағдайда ғана су беруші қол қояды.

Облыстық бюджеттердің, Астана және
Алматы қалалары бюджеттерінің  
өсімдік шаруашылығы өнімінің   
шығымдылығын арттыруды      
субсидиялауға 2011 жылға     
арналған ағымдағы нысаналы    
трансферттерді пайдалану     
қағидасына           
6-қосымша           

«БЕКІТЕМІН»
Аудан әкімі
___________   ____________
(қолы)       (Т.А.Ә.) 
201 __ ж. «__» ___________

____________ облысы __________ ауданы бойынша өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығын арттыруға субсидия көлемін бөле отырып, тауар өндірушілердің 201____жылға арналған жиынтық тізілімі

Р/с №

Тауар өндірушілердің атауы

Суармалы жерлердің болуы, га

Оның ішінде, мелиоративтік іс-шаралар өткізілгені, га

1 га орындалған жұмыс көлемі үшін субсидиялардың мөлшері, теңге

Тиесілі субсидиялардың сомасы, теңге

Алқаптарды  ағымдағы тегістеу

Топырақты терең қопсыту

Суару желісін тазарту

Коллекторлық дренаж желісін тазарту

Алқаптарды ағымдағы тегістеу

Топырақты терең қопсыту

Суару желісін тазарту

Коллекторлық-дренаж желісін тазарту

Алқаптарды ағымдағы тегістеу

Топырақты терең қопсыту

Суару желісін тазарту

Коллекторлық-дренаж желісін тазарту

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

САТК бойынша ________

1

ш/қ______














2

ш/қ______














3

САТК бойынша барлығы














САТК бойынша барлығы __________


ш/қ______















ш/қ______















САТК бойынша барлығы














Аудан бойынша

Аудандық ауыл шаруашылығы бөлімінің бастығы

____________    _______________
   (қолы)          (Т.А.Ә.)
201__жылғы «__» _____________

Облыстық бюджеттердің, Астана және 
Алматы қалалары бюджеттерінің    
өсімдік шаруашылығы өнімінің     
шығымдылығын арттыруды субсидиялауға
2011 жылға арналған ағымдағы нысаналы
трансферттерді пайдалану қағидасына 
7-қосымша            

«БЕКІТЕМІН»
___________ облысы
Ауыл шаруашылығы басқармасының бастығы
_______________________
(Т.А.Ә.)      
201__ жылғы «__» _________

Тауар өндірушілерге бюджеттік субсидияларды төлеу ведомосты

Р/с №

Тауар өндірушінің атауы

Төленуге жататын бюджеттік субсидиялардың көлемі, теңге

1

2

3

1



2



3



4



5



Облыстың Ауыл шаруашылығы басқармасы қаржы бөлімінің бастығы ______
____________________________________
            (қолы, Т.А.Ә.)

Бөлім бастығы ____________________________________________________
                            (қолы, Т.А.Ә.)

Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на 2011 год на субсидирование повышения урожайности продукции растениеводства

Постановление Правительства Республики Казахстан от 9 марта 2011 года № 234. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 декабря 2011 года № 1518

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 13.12.2011 № 1518 (вводится в действие с 01.01.2011).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 29 ноября 2010 года "О республиканском бюджете на 2011-2013 годы" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила использования целевых текущих трансфертов областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на 2011 год на субсидирование повышения урожайности продукции растениеводства.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 9 марта 2011 года № 234

Правила
использования целевых текущих трансфертов областными бюджетами,
бюджетами городов Астаны и Алматы на 2011 год на субсидирование
повышения урожайности продукции растениеводства

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила использования целевых текущих трансфертов областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на 2011 год на субсидирование повышения урожайности продукции растениеводства (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 29 ноября 2010 года "О республиканском бюджете на 2011-2013 годы" и определяют порядок частичного возмещения затрат товаропроизводителей по улучшению мелиоративного состояния орошаемых земель за счет и в пределах средств, предусмотренных республиканской бюджетной программой 030 "Целевые текущие трансферты областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на субсидирование повышения урожайности продукции растениеводства" на 2011 год (далее - бюджетная программа).
      2. Администратором бюджетной программы является Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан (далее - Министерство), которым осуществляется перечисление целевых текущих трансфертов областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на 2011 год на субсидирование повышения урожайности продукции растениеводства в соответствии с индивидуальным планом финансирования по платежам на 2011 год, а также в рамках подписанного Соглашения о результатах по целевым текущим трансфертам между акимом области и Министром сельского хозяйства Республики Казахстан.
      3. Объемы причитающихся сумм бюджетных субсидий утверждаются, в установленном бюджетным законодательством Республики Казахстан порядке, на основании представленных Министерством сумм. При этом суммы бюджетных субсидий в разрезе областей определяются Министерством в соответствии с площадями орошаемых земель, подлежащих мелиоративному улучшению и размерами субсидирования на 1 гектар мелиорированных земель.
      4. Управления сельского хозяйства областей (далее - Управление) распределяют и доводят объемы бюджетных субсидий по районам, городам областного значения в течение 5 (пяти) банковских дней.
      5. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) вододатель - физическое или юридическое лицо, осуществляющее подачу воды сельскохозяйственным товаропроизводителям и являющееся субъектом естественной монополии по оказанию услуг водохозяйственных систем;
      2) сельскохозяйственный товаропроизводитель (далее - товаропроизводитель) - физическое или юридическое лицо, имеющее в собственности или во временном пользовании орошаемые земельные участки в соответствии с законодательством Республики Казахстан, которому в установленном порядке предоставлено право пользования водными ресурсами;
      3) мелиоративные мероприятия - работы по глубокому рыхлению и планировке орошаемых земель, а также очистке оросительной и коллекторно-дренажной сети;
      4) глубокое рыхление почвы - рыхление почвы без оборота пласта, (производится один раз в четыре года);
      5) текущая планировка полей - разравнивание грунта после вспашки полей;
      6) очистка оросительной сети - ручная очистка оросительной сети от сорняков и от заиления;
      7) очистка коллекторно-дренажной сети - механическая очистка коллекторно-дренажной сети от сорняков и от заиления;
      8) сельский потребительский кооператив водопользователей (далее - СПКВ) - добровольное объединение физических и (или) юридических лиц, владеющих (пользующихся) земельными участками на подвешенной площади, на основе членства для совместного управления гидротехническими сооружениями, устройствами и оборудованием для нужд сельского хозяйства.
      6. Субсидии выплачиваются товаропроизводителям за фактическое выполнение мелиоративных мероприятий.
      7. Размер субсидий за выполненный объем работ на 1 гектаре мелиорированных земель устанавливается согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      Отдел сельского хозяйства района (далее - Отдел) обеспечивает публикацию порядка работы Комиссии в местных средствах массовой информации с указанием сроков приема документов для получения субсидий и другие необходимые сведения.

2. Порядок субсидирования повышения урожайности
продукции растениеводства

      8. Товаропроизводители - члены СПКВ и товаропроизводители не позднее 25 апреля текущего года осуществляют на орошаемых землях мелиоративные работы. Фактическое выполнение вышеуказанных работ проверяется комиссией, созданной СПКВ с участием представителей Вододателя, и оформляется актом в разрезе каждого товаропроизводителя по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам. На основании этих актов, составляется сводный акт по СПКВ по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      9. СПКВ и товаропроизводители до 1 мая текущего года осуществляют сбор необходимых документов, и представляют в Отдел заявку по установленной форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам.
      СПКВ к заявке прилагают следующие документы:
      1) копию устава СПКВ с приложением списка членов;
      2) оригинал протокола общего собрания членов СПКВ о делегировании полномочий по представлению интересов по вопросам получения субсидий;
      3) оригиналы сводных актов по СПКВ, подтверждающих факт выполнения мелиоративных мероприятий;
      4) копию договора между СПКВ и вододателем об оказании услуг по доставке воды для орошения на предстоящий поливной сезон, подтверждающего готовность оросительной и дренажной сети к приемке воды, согласно приложению 5 к настоящим Правилам;
      5) копии свидетельства каждого товаропроизводителя о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица (копии документа, удостоверяющего личность и свидетельства о государственной регистрации индивидуального предпринимателя - для физического лица);
      6) справки банка о наличии банковского счета с указанием его номера для каждого товаропроизводителя;
      7) копии идентификационного и (или) правоустанавливающего документа на земельный участок каждого товаропроизводителя.
      10. Товаропроизводители к заявке прилагают следующие документы:
      1) копию оригинала сводных актов, заверенную печатью СПКВ, подтверждающих факт выполнения мелиоративных мероприятий;
      2) копию договора с вододателем об оказании услуг по доставке воды для орошения на предстоящий поливной сезон, подтверждающий готовность оросительной и дренажной сети к приемке воды, согласно приложению 5 к настоящим Правилам;
      3) копии свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица (копии документа, удостоверяющего личность и свидетельства о государственной регистрации индивидуального предпринимателя - для физического лица);
      4) справки банка о наличии банковского счета с указанием его номера для каждого товаропроизводителя;
      5) копии идентификационного и (или) правоустанавливающего документа на земельный участок.
      11. Отдел с момента регистрации заявок в течение десяти рабочих дней осуществляет их проверку и формирует материалы с последующим внесением на рассмотрение Комиссии, созданной по решению акима района.
      12. В состав Комиссии входят специалисты отдела сельского хозяйства и земельных отношений местных исполнительных органов и территориальных инспекций агропромышленного комплекса, представители вододателей, общественных организаций. Комиссию возглавляет заместитель акима района. Рабочим органом Комиссии является районный Отдел.
      13. Комиссия вносит предложения по утверждению списка сельскохозяйственных товаропроизводителей, которым из местного бюджета субсидируется часть затрат по проведению мелиоративных мероприятий и суммы выделяемых им субсидий.
      В случае представления документов, указанных в пунктах 10 и 14 к настоящим Правилам не в полном объеме или неправильного оформления заявки, Отдел направляет товаропроизводителю или СПКВ письменный ответ с указанием причины отказа.
      14. Комиссия, рассмотрев представленные материалы, в течение десяти рабочих дней выезжает в соответствующие земельные участки с целью проверки объемов работ общепринятыми способами. По результатам проверки составляется акт выполненных работ по мелиоративному улучшению орошаемых земель. После этого Комиссия принимает решение о внесении на утверждение акиму района списка товаропроизводителей, претендующих на получение субсидий по проведенным мелиоративным мероприятиям и оформляет его протоколом.
      По результатам работы Комиссии Отдел в течение пяти рабочих дней подготавливает сводный реестр товаропроизводителей с распределением объемов субсидий по форме согласно приложению 6 к настоящим Правилам, и приложив к нему протокол Комиссии, вносит его на утверждение акиму района. После утверждения акимом района сводного реестра, Отдел направляет его в Управление с приобщением всех материалов.
      В случае превышения количества заявок товаропроизводителей над доведенным району объемом субсидирования средства распределяются пропорционально поданным заявкам.
      15. Управление проверяет представленные акимом района материалы и в течение пяти рабочих дней формирует ведомость на выплату субсидий товаропроизводителям, по форме согласно приложению 7 к настоящим Правилам.
      16. При проведении платежа Управление представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате и счета к оплате в двух экземплярах.
      17. Управление представляет по установленной форме информацию в Министерство:
      ежемесячно, не позднее 5-го числа месяца, следующего за отчетным, об объемах, выплаченных товаропроизводителям субсидий, с указанием площадей орошаемых земель. В случае неосвоения утвержденного объема субсидирования, указываются объемы неосвоенных субсидий и причины неосвоения;
      не позднее 30 июля текушего года промежуточный отчет о фактическом достижении прямых и конечных результатов по итогам полугодия;
      не позднее 15 февраля финансового года, следующего за отчетным, итоговый годовой отчет.
      18. В случае неполного освоения какой-либо областью выделенных средств Министерство на основании положительного заключения Республиканской бюджетной комиссии в установленном законодательством Республики Казахстан порядке вносит предложение в Правительство Республики Казахстан о перераспределении средств на выплату бюджетных субсидий по областям в пределах средств, предусмотренных в республиканском бюджете на реализацию бюджетной программы на 2011 год.

Приложение 1         
к Правилам использования   
целевых текущих трансфертов   
областными бюджетами, бюджетами 
городов Астаны и Алматы на 2011 год
на субсидирование повышения   
урожайности продукции     
растениеводства        

       Размер субсидий на повышение урожайности продукции
                       растениеводства

Виды мелиоративных работ

Размер субсидий на 1 га
мелиорированных земель, тенге

Текущая планировка полей
(разравнивание грунта после вспашки
полей на глубину до 10 см)

715

Глубокое рыхление почвы (рыхление
почвы без оборота пласта на глубину
не менее 40 см)

1465

Очистка оросительной сети (ручная
очистка от сорняков и от заиления в
пределах – 10 м3 в расчете на 1 га)

1624

Очистка
коллекторно-дренажной сети
(механическая очистка от сорняков и
от заиления в пределах – 55 м3 в
расчете на 1 га)

2496

Всего:

6300

Приложение 2         
к Правилам использования    
целевых текущих трансфертов   
областными бюджетами, бюджетами 
городов Астаны и Алматы на 2011 год
на субсидирование повышения   
урожайности продукции     
растениеводства        

Акт
выполненных работ
от "__" ________ 20__ года № ___

      Мы, нижеподписавшиеся, Комиссия созданная решением общего
собрания СПКВ от _________ года протокол № ____ в составе:
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)
Составили настоящий акт в том, что
____________________________________________________________________
   (Ф.И.О. юридического или физического лица (товаропроизводителя)
в 20__ году выполнены мелиоративные работы на площади: ______ гектар.
В том числе:
глубокое рыхление почвы _________ гектар;
текущая планировка полей _________ гектар;
очистка оросителей _______________ м3;
очистка коллекторно-дренажной сети ______ м3.

      Подписи членов Комиссии
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)         (подпись)
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)         (подпись)
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)         (подпись)

      Товаропроизводитель: _________________________________________
                                (Ф.И.О., подпись, печать)

Приложение 3        
к Правилам использования    
целевых текущих трансфертов   
областными бюджетами, бюджетами 
городов Астаны и Алматы на 2011 год
на субсидирование повышения  
урожайности продукции     
растениеводства       

Сводный акт
выполненных работ
от "__" ________ 20__ года № ___

      Мы, нижеподписавшиеся, Комиссия созданная решением общего
собрания СПКВ от _________ года протокол № __ в составе:
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)
Составили настоящий акт в том, что в целом по СПКВ ____ с ___ по ____
________________________________________
в 20__ года его членами выполнены мелиоративные работы на площади: _____ гектар.
В том числе:
глубокое рыхление почвы _________ гектар;
текущая планировка полей _________ гектар;
очистка оросителей _______________ м3;
очистка коллекторно-дренажной сети ______ м3.
      Настоящий акт составлен на основании актов выполненных работ в
разрезе каждого товаропроизводителя (акт выполненных работ в разрезе
каждого товаропроизводителей прилагаются).

      Подписи членов Комиссии:
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)          (подпись)
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)          (подпись)
____________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)          (подпись)

      Товаропроизводитель: _________________________________________
                               (Ф.И.О., подпись, печать)

Приложение 4         
к Правилам использования    
целевых текущих трансфертов   
областными бюджетами, бюджетами 
городов Астаны и Алматы на 2011 год
на субсидирование повышения   
урожайности продукции     
растениеводства       

Комиссии _____________________ района
____________________ области

Заявка
на получение бюджетных субсидий на повышение урожайности
продукции растениеводства

____________________________________________________________________,
          (CПКВ)
действующий на основании ____________________________________________
____________________________________________________________________
(учредительный документ и протокола общего собрания СПКВ №___ от
____________ года)
в лице председателя СПКВ ____________________________________________
_____________________________________________________________________
        (Ф.И.О.)
от имени учредителей настоящим просит включить в перечень получателей
бюджетных субсидий на повышение урожайности продукции растениеводства
на площади _______ гектар, в том числе по:
      1) текущей планировке полей и глубокого рыхления почвы ______
гектар;
      2) очистке оросительной и коллекторно-дренажной сети ______ м3.
      К настоящей заявке прилагаются:
      1) копия устава СПКВ с приложением списка членов;
      2) оригинал протокола общего собрания членов СПКВ о
делегировании полномочий по представлению интересов по вопросам
получения субсидий;
      3) оригиналы сводных актов по СПКВ, подтверждающих факт
выполнения мелиоративных мероприятий;
      4) копия договора между СПКВ и вододателем о поставке поливной
воды на предстоящий поливной сезон, подтверждающий готовность
оросительной и дренажной сети к приемке воды;
      5) копии свидетельства каждого товаропроизводителя о
государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица
(копии документа, удостоверяющего личность и свидетельства о
государственной регистрации индивидуального предпринимателя - для
физического лица);
      6) справки банка о наличии банковского счета с указанием его
номера каждого товаропроизводителя;
      7) копии идентификационного и (или) правоустанавливающего
документа на земельный участок каждого товаропроизводителя.
      Всего: ___ листов.

      Председатель
СПКВ ______________________________________________________
                 (Ф.И.О., подпись, печать)

Приложение 5         
к Правилам использования   
целевых текущих трансфертов  
областными бюджетами, бюджетами 
городов Астаны и Алматы на 2011 год
на субсидирование повышения  
урожайности продукции    
растениеводства      

Договор
об оказании услуг по доставке поливной воды для орошения

село (город) ________________________ "_____" ________________ года
____________________________________________________________________
               (наименование юридического лица)
именуемая в дальнейшем "Вододатель" в лице _________________________
действующего на основании устава предприятия
с одной стороны _____________________________________________________
                  (наименование юридического или физического лица)
именуемый в дальнейшем "Водопользователь", в лице ___________________
действующего на основании ___________________________________________
с другой стороны ____________________________________________________
далее совместно именуемые "Стороны" заключили настоящий Договор
оказания услуг по подаче воды по тарифам с учетом субсидирования
(далее - Договор) и пришли к согласованию о нижеследующем:
      В настоящем договоре нижеперечисленные понятия будут иметь следующие толкования:
      1) Договор - настоящий договор со всеми приложениями и дополнениями к нему, а также со всей документацией, на которой в договоре есть ссылки;
      2) Услуги - означает услуги по доставке поливной воды по тарифам утвержденным уполномоченным государственным органом по регулированию естественных монополий, который Вододатель должен оказать Водопользователю в рамках договора;
      3) Вододатель - юридическое лицо, осуществляющее услуги по доставке поливной воды на условиях указанных в договоре;
      4) Водопользователь - физическое или юридическое лицо, деятельность которых связана с использованием орошаемых земель для выращивания сельскохозяйственной продукции;
      5) Тариф - тариф за услуги по доставке поливной воды, утвержденный уполномоченным государственным органом по регулированию естественных монополий.

1. Предмет Договора

      1. По настоящему договору Вододатель обязуется оказать, а Водопользователь принять и оплатить Услуги по доставке поливной воды по тарифу.

2. Обязанности Сторон

      Вододатель обязуется:
      2.1. В течение всего поливного сезона подавать воду Водопользователю в точках выдела водохозяйственных систем в соответствии с графиком подекадных расходов в пределах лимита водопользования ______________ тысяч кубических метров установленного на _________ года.
      2.2. Извещать Водопользователя об ожидаемых изменениях в подаче воды не менее чем за двое суток.
      2.3. При дефиците водных ресурсов в источнике пропорционально снижать объемы подачи воды по установленным графикам для каждого водопользователя.
      2.4. Обеспечить надежную работу имеющихся средств учета воды.
      Водопользователь обязуется:
      2.5. Содержать в исправном состоянии внутрихозяйственную оросительную сеть и проводить их регулярную очистку.
      2.6. Извещать Вододателя об ожидаемых изменениях в графике приеме воды не менее чем за 2 суток.
      2.7. Рационально использовать поданную поливную воду по целевому назначению, то есть только для орошения.
      2.8. В случае нецелевого использования поливной воды обеспечить возврат в бюджет суммы субсидий и выплаты штрафа за нецелевое
использование, в размере ____________________________________________

3. Дополнительные условия

      3.1. Передача-прием воды осуществляется в точках выдела воды, согласно утвержденных графиков подачи воды. Передача-прием воды фиксируется в журналах установленной формы в двух экземплярах (один хранится у Вододателя, другой у Водопользователя). Запись производится шариковой или перьевой ручкой черными или синими чернилами.
      3.2. Передача-прием воды производится совместным наблюдением официально - уполномоченных представителей от сторон не менее 2 раза в сутки в согласованные сроки с фиксированием результатов в журналах.
      В случае неявки одной из сторон запись другой стороны не оспаривается.
      3.3. Установка насосов на межхозяйственных каналах и реках должна быть в обязательном порядке согласована с Вододателем.
      Не допускается использование доставленного объема воды на другие цели кроме орошения. В противном случае водозабор будет считаться самовольным захватом воды.

4. Порядок расчетов

      4.1. Тариф за услуги по доставке воды, утвержденный уполномоченным государственным органом по регулированию естественных монополий, составляет на ____________ год в размере _______________ тенге за тысячу кубических метров с учетом НДС.
      (Водопользователь оплачивает оказанные услуги по тарифу в полном объеме) или (Водопользователь оплачивает 50 % стоимости оказанных услуг, а оставшиеся 50 % - после получения субсидий) или (Водопользователь после подписания настоящего договора оплачивает аванс в размере __ % от годового объема и в последующем после отработки Вододателем аванса ежемесячно оплачивает объемы фактически оказанных услуг) (нужное оставить по договоренности).
      4.2. Годовой лимит водопользования, всего _________________ тысяч кубических метров.
      4.3. Стоимость годового лимита водопользования по тарифу ____________ тенге, с учетом НДС.
      4.4. В случае не подписания настоящего договора до начала поливного сезона Вододатель не осуществляет подачу воды Водопользователю.

5. Условия оплаты

      5.1. Оплата по настоящему Договору производится в тенге.
      5.2. В случае частичного или полного отсутствия оказанных услуг, - Вододатель возвращает соответствующую сумму авансового платежа не позднее _____ дней с момента истечения срока настоящего Договора и - должен заплатить Водопользователю штраф в размере
_____________________.
      5.3. Выписанные счета подлежат оплате в 20-дневный срок после их вручения Водопользователю.

6. Штрафные санкции

      6.1. При несвоевременной оплате по тарифам Водопользователь должен заплатить Вододателю пеню в размере _________ от суммы платежа за каждый день просрочки. Общая сумма штрафных санкций (пени) не должна превышать ____% от суммы платежа.

7. Порядок урегулирования споров

      7.1. Все разногласия и споры, возникшие по настоящему Договору или связанные с ним, должны решаться путем переговоров между сторонами.
      7.2. Если стороны не могут прийти к соглашению, то разногласия должны быть урегулированы в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

8. Ответственность Сторон

      8.1. За неисполнение и/или ненадлежащее исполнение обязательств по настоящему Договору стороны несут ответственность в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

9. Форс-мажорные обязательства

      9.1. Вододатель не несет ответственность за недопоставленный Водопользователю объем воды по настоящему договору, если это случилось вследствие обстоятельств непреодолимой силы как стихийные бедствия, дефицит воды в источнике орошения.
      9.2. Обстоятельства, указанные в пункте 9.1. правомочны, если они должным образом подтверждены соответствующими государственными органами.
      9.3. Сторона, для которых создалось невозможность исполнения обязательств по настоящему Договору обязана в ______ дневной срок известить другую сторону о наступлении и прекращении вышеуказанных обстоятельств и их продолжительности.

10. Прочие условия

      10.1. Все изменения и дополнения к настоящему договору являются действующими, если они заключены в письменном виде и подписаны правомочными представителями сторон.
      10.2. Настоящий Договор составлен в ____ экземплярах, на ______ языках, по одному экземпляру для каждого из сторон, имеющих равную юридическую силу.
      10.3. Договор может быть расторгнут и прекращен по взаимному согласию. Для этого ходатайствующая об этом сторона извещает другую сторону за _____ месяцев до предполагаемого срока расторжения договора.

11. Перечень документов, прилагаемых к договору

      11.1 Разрешение на специальное водопользование (при самостоятельном водозаборе из источника).
      11.2. РНН, удостоверение личности, банковские реквизиты.
      11.3. Заявка на получение воды для орошения по утвержденному тарифу.
      11.4. График подекадной подачи воды Водопользователю.
      11.5. Журнал ежедневного учета подачи воды.
      11.6. Копия правоустанавливающего документа на землю.

                       12. Заключительные положения

      12.1 Настоящий Договор вступает в силу со дня подписания его сторонами.
      12.2. Срок действия Договора:
                     начало "_____" ________________ 20 ___ года;
                     окончание "_____" _____________ 20 ____года.

Адресован:

Вододатель:                            Водопользователь:
______________________________         _____________________________
______________________                 _______________
(индекс, село, район, область)         (полное наименование)
______________________________         _____________________________
______________________                 _______________
(республика)                           (адрес)
______________________________         _____________________________
______________________                 ________________
(наименование банка, и так далее)      (телефон, факс)
______________________________         ______________________________
_____________________                  ________________
(расчетный счет)                       (РНН)
______________________________         ______________________________
_____________________                  _____________________________
______________________________         ______________________________
______________________________         ______________________________
(должность, Ф.И.О. подписавшего,           (расчетный счет)
    номер служебного телефона)

Руководитель:                          Руководитель:
_________________________________      ______________________________
Главный бухгалтер:                     Главный бухгалтер:
_________________________________      ______________________________

      Примечание: номер Договора должен соответствовать порядковому номеру Водопользователя в Перечне Водопользователей, получающих субсидию, утвержденного областным департаментом (управлением) сельского хозяйства.
      Договор подписывается вододателем только в том случае, если оросительная и дренажная сеть, а также орошаемые земли водопользователя полностью подготовлены к поливному сезону.

Приложение 6        
к Правилам использования    
целевых текущих трансфертов   
областными бюджетами, бюджетами 
городов Астаны и Алматы на 2011 год
на субсидирование повышения  
урожайности продукции     
растениеводства       

"УТВЕРЖДАЮ"
Аким района
_________________ ________________
(подпись)         (Ф.И.О.)   
"___" _________________201__ г.

               Сводный реестр товаропроизводителей
        с распределением объемов субсидий на повышение
            урожайности продукции растениеводства по
               ____________________________ району
               ___________________________ области
                         на 201__ год


п/п

Наименование
товаропроиз-
водителей

Наличие
орошае-
мых
земель,
га

Из них, проведены мелиоративные
мероприятия, га

Текущая
плани-
ровка
полей

Глубо-
кое
рыхле-
ние
почвы

Очистка
ороси-
тельной
сети

Очистка
коллекторно-
дренажной
сети

1

2

3

4

5

6

7

по СПКВ __________

1

к/х __________






2

к/х __________






3

Итого по СПКВ






по СПКВ __________


к/х __________







к/х __________







Итого по СПКВ






      продолжение таблицы


п/п

Размеры субсидий за
выполненный объем работ на
1 га, тенге

Сумма причитающихся
субсидий, тенге

Теку-
щая
пла-
ни-
ровка
полей

Глу-
бокое
рыхле-
ние
почвы

Очист-
ка
ороси-
тель-
ной
сети

Очис-
тка
кол-
лек-
тор-
но-
дре-
наж-
ной
сети

Теку-
щая
плани-
ровка
полей

Глу-
бокое
рых-
ление
почвы

Очис-
тка
оро-
си-
тель-
ной
сети

Очис-
тка
кол-
лек-
тор-
но-
дре-
наж-
ной
сети

1

8

9

10

11

12

13

14

15

по СПКВ __________

1









2









3









по СПКВ __________




























По району
Начальник районного отдела сельского хозяйства
________________ _____________________
   (подпись)              (ФИО)
"____"______________ 201__ года.

Приложение 7          
к Правилам использования     
целевых текущих трансфертов   
областными бюджетами, бюджетами 
городов Астаны и Алматы на 2011 год
на субсидирование повышения   
урожайности продукции     
растениеводства        

"УТВЕРЖДАЮ"
Начальник Управления
сельского хозяйства
_____________ области
_________________________
(Ф.И.О., подпись, печать)
"____" ________ 201__ года

 Ведомость на выплату бюджетных субсидий товаропроизводителям


п/п

Наименование
товаропроизводителя

Объем бюджетных субсидий,
подлежащих к выплате, тенге

1

2

3

1



2



3



4






Начальник отдела финансов управления сельского хозяйства области ____
_________________________
   (подпись, Ф.И.О.)
Начальник отдела ___________________________________________________
                           (подпись, Ф.И.О.)