Стратегиялық объектiлер меншiк иелерiнiң (құқық иеленушiлерінiң), оңалтуды немесе банкроттықты басқарушылардың стратегиялық объектіге ауыртпалық салу не оны иелiктен шығару туралы өтiнiштерiн қарау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 28 қазандағы № 1223 Қаулысы.

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2015 № 1197 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 188-бабының 4-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 25.01.2023 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Стратегиялық объектiлер меншiк иелерiнiң (құқық иеленушiлерінiң), оңалтуды немесе банкроттықты басқарушылардың стратегиялық объектіге ауыртпалық салу не оны иелiктен шығару туралы өтiнiштерiн қарау қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2015 № 1197 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:

      1) "Стратегиялық объектіні сатып алудың басым құқығын пайдалану ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 2 сәуірдегі № 312 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2008 ж., № 19, 168-құжат);

      2) "Стратегиялық объектілерге үшінші тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салу және оларды иеліктен шығару ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 4 сәуірдегі № 320 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2008 ж., № 19, 171-құжат);

      3) "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне стратегиялық объектілер мәселелері бойынша толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 19 мамырдағы № 448 қаулысының 1-тармағының 2) және 3) тармақшалары (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2010 ж., № 34, 270-құжат).

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2011 жылғы 28 қазандағы
№ 1223 қаулысымен
бекітілген

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2015 № 1197 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

Стратегиялық объектiлер меншiк иелерiнiң
(құқық иеленушiлерінiң), оңалтуды немесе банкроттықты
басқарушылардың стратегиялық объектіге ауыртпалық салу не оны
иелiктен шығару туралы өтiнiштерiн қарау қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Стратегиялық объектiлер меншiк иелерiнiң (құқық иеленушiлерінiң) оңалтуды немесе банкроттықты басқарушылардың стратегиялық объектіге ауыртпалық салу не иелiктен шығару туралы өтiнiштерiн қарау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттiк мүлiк туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң) сәйкес әзірленді және стратегиялық объектiлер меншiк иелерiнiң (құқық иеленушiлерінiң), оңалтуды немесе банкроттықты басқарушылардың стратегиялық объектіге ауыртпалық салу не оны иелiктен шығару туралы өтiнiштерiн қарау тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 25.01.2023 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын ұғымдар мен терминдер:

      1) банкроттықты басқарушы – банкроттық рәсімін жүзеге асыру үшін оңалту және банкроттық саласындағы уәкілетті орган тағайындаған тұлға;

      2) кепіл ұстаушы – мүддесі кепілге салынған мүлікпен қамтамасыз етілетін тұлға;

      3) Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздік органдары (бұдан әрі – ұлттық қауіпсіздік органдары) – Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін, Қазақстан Республикасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылатын және өздеріне берілген өкілеттіктер шегінде:

      жеке адамның және қоғамның қауіпсіздігін, елдің конституциялық құрылысын, мемлекеттік егемендігін, аумақтық тұтастығын, экономикалық, ғылыми-техникалық және қорғаныс әлеуетін қорғауды қамтамасыз етуге;

      Қазақстан Республикасының Президентін, Қазақстан Республикасы Қауіпсіздік Кеңесінің Төрағасын, Қазақстан Республикасының Үкіметін және басқа да мемлекеттік органдар мен ұйымдарды шешімдер қабылдау үшін барлау ақпаратымен қамтамасыз ету мақсатында барлау қызметін жүзеге асыруға және үйлестіруге, сондай-ақ мемлекет басшылығының саяси, қаржы-экономикалық, әскери-саяси, ғылыми-техникалық, гуманитарлық, экологиялық және Қазақстанның ұлттық мүдделерін қозғайтын өзге де салалардағы саясатын іске асыруға жәрдемдесуге арналған арнаулы мемлекеттік органдар;

      4) мемлекеттік басқарудың тиісті саласын (аясын) басқару жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – тиісті саланың уәкілетті органы) – мемлекеттік басқарудың тиісті саласын (аясын) басқаруды жүзеге асыратын және Заң мен Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында көзделген шарттарда республикалық мүлікке қатысты құқықтарды иеленетін Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған орталық атқарушы орган немесе орталық атқарушы органның ведомствосы;

      5) оңалтуды басқарушы – "Оңалту және банкроттық туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгiленген тәртiппен оңалту рәсiмi кезеңiнде борышкерді басқару жөнiндегі өкiлеттiктер жүктелген тұлға;

      6) стратегиялық объектінің меншік иесі – стратегиялық объектінің меншік иесі болып табылатын және осы стратегиялық объектіге ауыртпалық салу не оны иеліктен шығару бойынша азаматтық-құқықтық мәміле жасасуға ниетті жеке немесе заңды тұлға;

      7) стратегиялық объектiлерге үшiншi тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салуға не оларды иелiктен шығаруға рұқсат беруге өтiнiш (бұдан әрі – өтініш) – стратегиялық объектілер бойынша негізгі ақпаратты қамтитын, оларға ауыртпалық салудың не оларды иеліктен шығарудың негізділігін және орындылығын ашатын құжат;

      8) тиісті саланың уәкілетті органының салалық қорытындысы – Заңның 114-бабының 3-тармағына және 188-бабының 1 және (немесе) 2-тармақтарына сәйкес тиісті саланың уәкілетті органына ұсынылған стратегиялық объектiлер меншiк иелерiнiң (құқық иеленушiлерінің), оңалтуды немесе банкроттықты басқарушылардың құжаттарын стратегиялық объектілердің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығын айқындауды ескере отырып жасалатын азаматтық-құқықтық мәмiленiң саланы дамытудың басымдықтарына сәйкестігі, өтініш беруші мен оның осы саладағы бiр елден шыққан үлестес тұлғаларының құқықтарының шоғырлануын анықтау, Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделеріне қауіп-қатерлерлердің болуы не болмауы тұрғысынан бағалау.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 25.01.2023 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2. Стратегиялық объектiлер меншiк иелерiнiң
(құқық иеленушiлерінiң), оңалтуды немесе банкроттықты
басқарушылардың стратегиялық объектіге ауыртпалық салу не оны
иелiктен шығару туралы өтiнiштерiн қарау тәртібі

      3. Стратегиялық объектілерге ауыртпалық салуға не оларды иеліктен шығаруға рұқсат алу үшін стратегиялық объектінің меншік иесі (құқық иесі), оңалтуды немесе банкроттықты басқарушы не кепіл ұстаушы тиісті саланың уәкілетті органына Заңның 188-бабының 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган бекітетін нысан бойынша өтінішті және тізбесі Заңның 188-бабының 1 және 2-тармақтарында көзделген құжаттарды жібереді.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 14.07.2023 № 585 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      4. Өтініш:

      1) стратегиялық объектiнiң меншiк иесi туралы ақпаратты;

      2) азаматтық-құқықтық мәмiле жасаcу жоспарланып отырған тұлға туралы деректерді;

      3) стратегиялық объектіні құру туралы ақпаратты;

      4) стратегиялық объектiнiң жалпы сипаттамасы және оның техникалық сипаттамаларын;

      5) иелiктен шығару (үшiншi тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салу) бойынша жасалатын азаматтық-құқықтық мәмiленiң негiздемесiн қамтиды.

      5. Ұсынылған құжаттар осы Қағидалардың 3 және 4-тармақтарына сәйкес келмеген жағдайда тиісті саланың уәкілетті органы құжаттар топтамасын алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде оларды стратегиялық объектiлердің меншiк иелеріне (құқық иеленушiлеріне), оңалтуды немесе банкроттықты басқарушыларға не кепіл ұстаушыларға қайтарады.

      6. Тиісті саланың уәкілетті органы өтініш пен осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды түскен күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде олар сәйкес болған жағдайда, ұлттық қауiпсiздiк органдарына мәміле жасау бойынша ақпарат беру үшін жібереді.

      7. Ұлттық қауiпсiздiк органдары өтініш пен құжаттар түскен күннен бастап он жұмыс күні ішінде ұсынылып отырған мәмілені жасасу бойынша ақпаратты тиісті саланың уәкілетті органына жібереді.

      8. Тиісті саланың уәкілетті органы ұлттық қауiпсiздiк органдарының ақпаратын ескере отырып, өтiнiш пен тізбесі осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген құжаттар түскен күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде салалық қорытындыны дайындайды.

      9. Салалық қорытынды:

      1) отандық, шетелдік және бірлескен кәсіпорындардың үлесін айқындауды қоса алғанда, саланың қазіргі жай-күйін бағалауды;

      2) иеліктен шығарылатын объекті құнының негізділігін;

      3) стратегиялық объектіге үшiншi тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салу не оны иелiктен шығару бойынша жасалатын азаматтық-құқықтық мәмiленiң негiздемесiн;

      4) стратегиялық объектіні сатып алушының құрылымын нақ осы саладағы оның үлестес тұлғаларымен өзара байланыста бағалауды;

      5) стратегиялық объектіге үшiншi тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салу не оны иелiктен шығару жөніндегі азаматтық-құқықтық мәмiленi жасаудан күтілетін болжамды әсерді бағалауды;

      6) стратегиялық объектіге үшiншi тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салу не оны иелiктен шығару жөнiндегi азаматтық-құқықтық мәмiле жасалған жағдайдағы болжамды тәуекелдерді (Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделеріне сын-қатерлерді) бағалауды;

      7) тәуекелдер (Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделеріне сын-қатерлер) болмаған жағдайда тиісті есептер мен негіздемелерді;

      8) жеке тұлғаға немесе заңды тұлғаға тиесілі стратегиялық объектіні сатып алуға Қазақстан Республикасының басым құқығын қолданудың орындылығын (меншік иесі жеке тұлға немесе мемлекеттік емес заңды тұлға болған жағдайда толтырылады) қамтиды.

      Қажет болған жағдайда салалық қорытындыда жасалатын азаматтық-құқықтық мәмiле бойынша шешім қабылдау үшін маңызды өзге де бөлімдерді, бастапқы деректер мен алғышарттарды қамтылуы мүмкін.

      Салалық қорытынды осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ұсынылады.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 25.01.2023 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      10. Салалық қорытындыға мемлекеттік органның бірінші басшысы немесе оны алмастыратын адам қол қояды және бес жұмыс күні ішінде ұлттық қауiпсiздiк органдарымен келісіледі.

      11. Тиісті саланың уәкілетті органы салалық қорытынды ұлттық қауiпсiздiк органдарымен келісілген күннен бастап он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті қаулы жобасын әзірлейді және заңнамада белгіленген тәртіппен оны Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізеді.

      12. Стратегиялық объектілерге ауыртпалық салуға рұқсат беру немесе оны беруден бас тарту туралы шешімді Қазақстан Республикасының Үкіметі қабылдайды және ол қаулы түрінде ресімделеді.

      13. Стратегиялық объектілерге ауыртпалық салуға немесе оларды иеліктен шығаруға өтініштерді қарау және Қазақстан Республикасы Үкіметінің олар бойынша шешім қабылдауы тиісті саланың уәкілетті органына құжаттар түскен күннен бастап қырық бес жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жүзеге асырылуға тиіс. Осы Қағидалардың 3-тармағында айқындалған құжаттардың топтамасын тиісті саланың уәкілетті органы алған күн құжаттардың түсу күні болып саналады.

      14. Қазақстан Республикасының Үкіметі стратегиялық объектіні иеліктен шығарудан бас тартқан және стратегиялық объектіні сатып алудың басым құқығын пайдалануды қалаған жағдайда, сатып алу Заңның 192-бабында көзделген тәртіппен жүргізіледі.

      15. Тиісті саланың уәкілетті органы Қазақстан Республикасының Үкіметі шешім қабылдаған күннен бастап бес күн мерзімде Қазақстан Республикасының Үкіметі қабылдаған шешім туралы өтініш берушіні жазбаша түрде хабардар етеді.

  Стратегиялық объектiлер меншiк
иелерiнiң (құқық иеленушiлерінiң),
оңалтуды немесе банкроттықты
басқарушылардың стратегиялық
объектіге ауыртпалық салу не оны
иелiктен шығару туралы өтiнiштерiн
қарау қағидаларына
1-қосымша

      Нысан

Стратегиялық объектiлерге үшiншi тұлғалардың құқықтарымен
ауыртпалық салуға немесе оларды иелiктен шығаруға рұқсат беруге
өтiнiш

      1) Стратегиялық объектiнiң меншiк иесi туралы деректер

      (стратегиялық объектiнiң меншiк иесiнiң атауы, орналасқан жерi)______

      _____________________________________________________________________

      (стратегиялық объектiнiң кадастрлық нөмірі)

      2) Азаматтық-құқықтық мәмiле жасаcу жоспарланып отырған тұлға

      туралы деректер (акцияларды қаржы нарығында сатуды, кепiлге салынған

      мүлiктi (стратегиялық объектiнi) иелiктен шығаруды қоспағанда)_______

      _____________________________________________________________________

      (азаматтық-құқықтық мәміле жасасу жоспарланып отырған тұлғаның

      атауы, орналасқан жерi)

      _____________________________________________________________________

      (азаматтығы туралы, ол болмаған кезде тұрақты орналасқан жерi,

      тұратын мекенжайы (жеке тұлғалар үшiн) туралы мәлiметтер)

      _____________________________________________________________________

      (заңды тұлға ретiнде тiркелген жерi және нақты орналасқан жерi

      (заңды тұлғалар үшiн) туралы мәлiмет)

      _____________________________________________________________________

      (стратегиялық объектiлер түрлерiн көрсете отырып, мүдделi тұлғаның

      меншiгiнде стратегиялық объектiлердiң болуы туралы мәлiметтер)

      _____________________________________________________________________

      (тұлғада стратегиялық объектiлерге (стратегиялық объектiлердi және

      сатып алушының түпкілікті бенефициарларын көрсете отырып) меншiк

      құқығының (өзге де заттық құқықтарының) болуы туралы мәлiметтер)

      _____________________________________________________________________

      (стратегиялық объектіні сатып алушының нақ осы саладағы оның үлестес

      тұлғаларымен өзара байланыстағы құрылымы)

      3) Стратегиялық объектіні құру туралы ақпарат__________________

      _____________________________________________________________________

      (стратегиялық объектінің қызмет саласы)

      4) Стратегиялық объектiнiң жалпы сипаттамасы және оның

      техникалық сипаттамалары_____________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (стратегиялық объектінің құны (оның нарықтық құнын айқындайтын

      бағалау туралы есепке сәйкес)

      5) Иелiктен шығару (үшiншi тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық

      салу) бойынша жасалатын азаматтық-құқықтық мәмiленiң негiздемесi

      _____________________________________________________________________

      Иелiктен шығару (үшiншi тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салу)

      жөніндегі азаматтық-құқықтық мәмiленi жасаудың артықшылықтары мен

      кемшіліктерін салыстырмалы талдау

      Қосымша: _____________________________________________________________________

      ("Мемлекеттiк мүлiк туралы" Қазақстан Республикасы Заңының

      188-бабының 1 және (немесе) 2-тармағында көрсетiлген құжаттар).

  Стратегиялық объектiлер
меншiк иелерiнiң (құқық
иеленушiлерінiң), оңалтуды
немесе банкроттықты
басқарушылардың стратегиялық
объектіге ауыртпалық салу не
оны иелiктен шығару туралы
өтiнiштерiн қарау қағидаларына
2-қосымша

Тиісті саланың уәкілетті органының салалық қорытындысы

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 25.01.2023 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1) отандық, шетелдік және бірлескен кәсіпорындардың үлесін айқындауды қоса алғанда, саланың қазіргі жай-күйін бағалау

      __________________________________________________________________;

      2) иеліктен шығарылатын объект құнының негізділігі

      __________________________________________________________________;

      (стратегиялық объектінің құны (оның нарықтық құнын айқындайтын бағалау туралы есепке сәйкес)

      3) стратегиялық объектіге үшінші тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салу не оны иеліктен шығару бойынша жасалатын азаматтық-құқықтық мәміленің негіздемесі

      ___________________________________________________________________;

      4) стратегиялық объектіні сатып алушының құрылымын нақ осы саладағы үлестес тұлғаларымен өзара байланыста бағалау

      ___________________________________________________________________;

      5) стратегиялық объектіге үшінші тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салу не оны иеліктен шығару бойынша азаматтық-құқықтық мәміле жасасудан күтілетін болжамды әсерді бағалау

      __________________________________________________________________;

      (үшінші тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салу не оны иеліктен шығару бойынша азаматтық-құқықтық мәміле жасасудың артықшылықтары мен кемшіліктері)

      6) стратегиялық объектіге үшінші тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салу не оны иеліктен шығару бойынша азаматтық-құқықтық мәміле жасалған жағдайда болжамды тәуекелдерді (Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделеріне қауіп-қатерлерді) бағалау

      ___________________________________________________________________;

      (болжамды тәуекелдердің алдын алу жөніндегі шаралар)

      7) тәуекелдер (Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделеріне қауіп-қатерлер) болмаған жағдайда тиісті есеп-қисаптар мен негіздемелер

      ___________________________________________________________________;

      8) жеке тұлғаға немесе заңды тұлғаға тиесілі стратегиялық объектіні сатып алуға Қазақстан Республикасының басым құқығын қолданудың орындылығы

      ___________________________________________________________________.

      (меншік иесі жеке тұлға немесе мемлекеттік емес заңды тұлға болған жағдайда толтырылады)


On approval of the Rules for consideration of applications of owners (rightholders) of strategic objects, rehabilitation or bankruptcy managers about encumbrance or alienation of a strategic object

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 1223 dated October 28, 2011. Title as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated August 5, 2014 No. 868.

      Unofficial translation

      Footnote. Heading is in the wording by Decision of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 1197 dated 12.31.2015 (shall be enforced from the day of its first official publication).

      In pursuance of paragraph 4 of Article 188 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On State Property", the Government of the Republic of Kazakhstan hereby RESOLVES:

      Footnote. Preamble - as amended by Resolution No. 44 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.01.2023 (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

      1. Approve the attached Rules for consideration of applications of owners (rightholders) of strategic objects, rehabilitation or bankrupt managers about encumbrance or alienation of a strategic object.

      Footnote. Paragraph 1 is in the wording by Decision of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 1197 dated 31.12.2015 (shall be enforced from the day of its first official publication).

      2. Declare to be no longer in force:

      1) Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated April 2, 2008 No. 312 "On approval of the Rules the use of the priority right to purchase a strategic object" (Collected Acts of the President and the Government of the Republic of Kazakhstan, 2008, No. 19, Article 168);

      2) Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated April 4, 2008 No. 320 "On approval of the Rules for encumbrance of strategic objects with the rights of third parties and their alienation" (Collected Acts of the President and the Government of the Republic of Kazakhstan, 2008, No. 19, Article 171);

      3) Subparagraphs 2) and 3) of Paragraph 1 of the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated May 19, 2010 No. 448 "On Amendments and Changes to Some Decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan on Strategic Objects" (Collected Acts of the President and the Government of the Republic of Kazakhstan, 2010, No. 34, Article 270).

      3. This Decree shall be enforced upon expiry of ten calendar days from the day of the first official publication.

      The Prime Minister of the Republic of Kazakhstan K. Massimov

  Approved
by the Decree of the Government
of the Republic of Kazakhstan
No. 1223 dated October 28, 2011

Rules
for consideration of applications of owners (rightholders) of strategic objects, rehabilitation
or bankruptcy managers about encumbrance or alienation of a strategic object

      Footnote. Rules is in the wording by Decision of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 1197 dated 31.12.2015 (shall be enforced from the day of its first official publication).

1. General Provisions

      1. These Rules for considering applications from owners (right holders) of strategic facilities, rehabilitation or bankruptcy managers on encumbrance or alienation of a strategic facility (hereinafter - the Rules) have been developed pursuant to the Law of the Republic of Kazakhstan "On State Property" (hereinafter -the Law) and establish the procedure for considering applications from owners (legal holders) of strategic facilities, rehabilitation or bankruptcy managers on encumbrance or alienation of a strategic facility.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by Resolution No. 44 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.01.2023 (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

      2. Concepts and terms used in these Rules:

      1) bankruptcy manager - a person appointed by the authorized body in the field of rehabilitation and bankruptcy to perform the bankruptcy procedure;

      2) pledgee - a person whose interest is secured by the pledged property;

      3) the national security bodies of the Republic of Kazakhstan (hereinafter -the national security bodies) - special state bodies directly subordinate and accountable to the President of the Republic of Kazakhstan, which are an integral part of the security system of the Republic of Kazakhstan and intended within the powers granted to them:

      to maintain security of the individual and society, protect the constitutional order, state sovereignty, territorial integrity, economic, scientific, technical and defense potential of the country;

      to carry out and coordinate intelligence activities in order to provide the President of the Republic of Kazakhstan, the Chairman of the Security Council of the Republic of Kazakhstan, the Government of the Republic of Kazakhstan and other state bodies and organizations with intelligence information for decision-making, also to assist in the implementation of the policy of the state leadership in the political, financial, economic, military-political, scientific and technical, humanitarian, environmental and other areas affecting the national interests of Kazakhstan;

      4) the authorized body for the management of the relevant industry (field) of public administration (hereinafter - the authorized body of the relevant industry) - the central executive body or department of the central executive body, established by the Government of the Republic of Kazakhstan, exercising management of the relevant branch (field) of public administration and holding rights to republican property on the terms stipulated by the Law and other laws of the Republic of Kazakhstan;

      5) rehabilitation manager - a person authorized to manage the debtor for the period of the rehabilitation procedure in the manner prescribed by the Law of the Republic of Kazakhstan "On Rehabilitation and Bankruptcy";

      6) the owner of a strategic facility - an individual or legal entity that is the owner of a strategic facility and that intends to make a civil transaction on encumbrance or alienation of a strategic facility;

      7) an application for issuing a permit for encumbrance of strategic facilities with the rights of third parties or their alienation (hereinafter - the application) - a document containing basic information on strategic facilities, disclosing the validity and expediency of their encumbrance or alienation;

      8) industry opinion of the authorized body of the relevant industry - assessment of documents of owners (right holders) of strategic facilities, rehabilitation or bankruptcy managers submitted to the authorized body of the relevant industry in accordance with paragraph 3 of Article 114 and paragraphs 1 and (or) 2 of Article 188 of the Law, on compliance of the civil law transaction being made, taking into account the determination of the socio-economic significance of strategic facilities, development priorities of the industry, identification of the concentration of rights of the applicant and its affiliates from one country in the same industry, presence or absence of threats to the national interests of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 2 as amended by Resolution No. 44 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.01.2023 (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

2. The procedure for consideration of applications of owners (rightholders)
of strategic objects, rehabilitation or bankruptcy managers about encumbrance
or alienation of a strategic object

      3. In order to obtain permission for encumbrance of strategic facilities or their alienation, the owner (rightholder) of the strategic facility, the rehabilitation or bankrupt manager or the pledgee shall send an application to the authorized body of the relevant industry in the form approved by the authorized body for state planning in accordance with subparagraph 1) of paragraph 1 of Article 188 of the Law, and documents, the list of which is provided for in paragraphs 1 and 2 of Article 188 of the Law.

      Footnote. Paragraph 3 – as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 14.07.2023 № 585 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      4. The application contains:

      1) details about an owner of a strategic object;

      2) details about a person with whom the conclusion of the civil law transaction shall be planned;

      3) information on creation of a strategic object;

      4) a general description of a strategic object and its technical characteristics;

      5) justification of the civil law transaction on alienation (encumbrance of the rights of third parties).

      5. If the submitted documents do not comply with Paragraphs 3 and 4 of these Rules, the authorized authority of relevant industry shall return them to the owners (rightholders) of strategic objects, rehabilitation or bankruptcy managers or pledge holder within five business days from the date of receipt of the documents.

      6. The authorized authority of relevant industry within five business days from the date of receipt of an application and relevant documents specified in Paragraph 3 of these Rules, if they are consistent, shall send them to the national security authorities to provide information on the transaction.

      7. The national security authorities shall send information on completion of the proposed transaction to the authorized authority of relevant industry within ten business days from the date of receipt of the application and documents.

      8. The authorized authority of relevant industry, taking into account information from the national security authorities, prepares an industry report within twenty business days from the date of receipt of the application and documents specified in Paragraph 3 of these Rules.

      9. The industry opinion contains:

      1) assessment of current state of industry, including determination of share of domestic, foreign and joint ventures in it;

      2) validity of alienation object value;

      3) justification of civil law transaction to encumber a strategic object with the rights of third parties or its alienation;

      4) assessment of structure of acquirer of strategic object in conjunction with its affiliates in the same industry;

      5) assessment of expected effect of civil law transaction on encumbrance of a strategic object with the rights of third parties or its alienation;

      6) assessment of perceived risks (threats to the national interests of the Republic of Kazakhstan) in the event of a civil law transaction on encumbrance of a strategic object with the rights of third parties or its alienation;

      7) appropriate calculations and justifications in the absence of risks (threats to the national interests of the Republic of Kazakhstan);

      8) expediency of applying the priority right of the Republic of Kazakhstan to the acquisition of a strategic facility owned by an individual or legal entity (to be filled out when the owner is an individual or non-state legal entity).

      If necessary, the industry opinion may contain other sections, initial data and prerequisites being important for making a decision on civil law transaction

      The industry opinion shall be submitted in the form in accordance with Appendix 2 to these Rules.

      Footnote. Paragraph 9 as amended by Resolution No. 44 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.01.2023 (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

      10. The industry opinion shall be signed by the first head of state authority or by a person replacing him, and agreed with the national security authorities within five business days.

      11. The authorized authority of relevant industry, within ten business days from the day of approval of industry opinion with the national security authorities, shall develop the corresponding project of Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan and submit it in the manner prescribed by the Legislation to the Government of the Republic of Kazakhstan.

      12. The decision on issuance or refusal to issue a permit to encumber strategic objects shall be taken by the Government of the Republic of Kazakhstan and shall be issued in the form of a Decree.

      13. Consideration of applications for encumbrance of strategic objects or their alienation and adoption by the Government of the Republic of Kazakhstan of decisions on them should be carried out no more than forty-five business days from the date of receipt of documents in the authorized authority of relevant industry. The date of receipt of documents shall be considered the date of receipt by the authorized authority of relevant industry of full package of documents specified in Paragraph 3 of these Rules.

      14. In the event that the Government of the Republic of Kazakhstan refuses to alienate a strategic object and wishes to use the priority right to purchase a strategic object, the redemption shall be made in the manner provided by Article 192 of the Law.

      15. The authorized authority of relevant industry within five days from the date of adoption by the Government of the Republic of Kazakhstan of a decision shall notify an applicant in writing of the decision adopted by the Government of the Republic of Kazakhstan.

  Appendix 1
to the Rules for consideration of
applications of owners
(rightholders) of strategic objects,
rehabilitation or bankruptcy
managers about encumbrance
or alienation of a strategic object
  Form

Application
for issuance a permit for encumbrance of strategic objects
with the rights of third parties or their alienation

      Details about owner of a strategic object (name,

      location of owner of a strategic object) _______________

      _____________________________________________________________________

      (cadastral number of a strategic object)

      2) Details about person with whom the civil law transaction

      shall be planned to be concluded (except for sale of shares on stock market,

      alienation of pledged property (strategic object)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (name, location of person with whom the civil law transaction

      shall be planned to be concluded)

      _____________________________________________________________________

      (details of citizenship, and in its absence, on the place

      of permanent residence, address of residence (for individuals)

      _____________________________________________________________________

      (details of place of registration as a legal entity and

      actual location (for legal entities)

      _____________________________________________________________________

      (details on availability of strategic objects in ownership

      of the interested person with the types of strategic objects)

      _____________________________________________________________________

      (details on a person’s ownership right (other property rights) on strategic objects

      (indicating strategic objects and ultimate beneficiaries of buyer)

      _____________________________________________________________________

      (structure of acquirer of a strategic object in conjunction

      with its affiliates in the same industry)

      3) Information on creating a strategic object ______________

      _____________________________________________________________________

      (scope of a strategic object activity)

      4) General description of a strategic object and

      its technical characteristics _____________________________________

      _____________________________________________________________________

      (value of a strategic object (in accordance with the assessment report

      determining its market value)

      5) Justification for civil law transaction on alienation

      (encumbrance of rights of third parties) ________________________

      _____________________________________________________________________

      Comparative analysis of the advantages and disadvantages

      of a civil law transaction on alienation (encumbrance of rights of third parties)

      Appendix:

      _____________________________________________________________________

      (documents specified in Paragraphs 1 and (or) 2 of Article 188

      of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Property”).

  Appendix 2
to the Rules for consideration of
applications of owners
(rightholders) of strategic objects,
rehabilitation or bankruptcy
managers about encumbrance
or alienation of a strategic object

Industry opinion of the authorized body of the relevant industry

      Footnote. Appendix 2 as amended by Resolution No. 44 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.01.2023 (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

      1) assessment of the current state of the industry, including the share of the home, foreign and joint ventures in it

      ___________________________________________________________________;

      2) validity of alienation facility value

      ____________________________________________________________________;

      (value of strategic facility (according to appraisal report, determining its market value)

      3) substantiation of the civil law transaction on encumbrance of strategic facility with the

      rights of third parties or its alienation

      __________________________________________________________________;

      4) assessment of the structure of the strategic facility acquirer in relation to its affiliates in

      the same industry

      __________________________________________________________________;

      5) assessment of the expected effect of the civil law transaction on encumbrance of strategic

      facility with the rights of third parties or its alienation

      __________________________________________________________________________

      ________________;

      (advantages and disadvantages of making the civil law transaction on encumbrance of

      strategic facility with the rights of third parties or its alienation)

      6) assessment of perceived risks (threats to the national interests of the Republic of

      Kazakhstan) in the event of completion of the civil law transaction on encumbrance of

      strategic facility with the rights of third parties or its alienation

      __________________________________________________________________________

      ______________________________________________;

      (measures to prevent perceived risks)

      7) relevant calculations and substantiations in the absence of risks (threats to the national

      interests of the Republic of Kazakhstan)

      ____________________________________________________________________;

      8) expediency of applying the priority right of the Republic of Kazakhstan to acquisition of

      the strategic facility, owned by an individual or legal entity

      ____________________________________________________________________;

      (filled out if the owner is an individual or a non-state legal entity).