Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 28.05.2014 № 554 қаулысымен.
Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасында қылмыстық-атқару жүйесін дамытудың 2012 – 2015 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) бекітілсін.
2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі мүдделi мемлекеттiк органдармен, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерiмен бiрлесiп, Бағдарламада көзделген iс-шаралардың тиiсiнше және уақтылы орындалуын қамтамасыз етсiн.
3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі К. Мәсімов
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2012 жылғы 9 маусымдағы
№ 775 қаулысымен
бекітілген
Қазақстан Республикасында қылмыстық-атқару жүйесін дамытудың 2012 – 2015 жылдарға арналған бағдарламасы
1. Бағдарламаның паспорты
Ескерту. 1-бөлімге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 28.01.2014 № 32 қаулысымен.
Бағдарламаның атауы |
Қазақстан Республикасында қылмыстық-атқару жүйесін дамытудың 2012 – 2015 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) |
Әзірлеу үшін |
Қазақстан Республикасының Қауіпсіздік Кеңесі отырысының 2011 жылғы 25 мамырдағы № 2 хаттамасы |
Бағдарламаны әзірлеу үшін жауапты мемлекеттік орган |
Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі |
Бағдарламаны іске асыру үшін жауапты мемлекеттік органдар |
Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі, |
Мақсаты |
Қазақстан Республикасы қылмыстық-атқару жүйесінің қызметін жетілдіру және жұмыс тиімділігін арттыру |
Міндеттері |
Қылмыстық-атқару заңнамасын жетілдіру |
Іске асыру |
2012 – 2015 жылдар |
Нысаналы |
Сотталғандар (тергеу қамауындағылар) жасаған, қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің әкімшілігі жол берген қылмыстардың үлес салмағын 1000 адамға шаққанда 2013 жылы 1,8 %-ға, 2015 жылы 1,6 %-ға дейін төмендету |
Қаржыландыру |
Бағдарламаны жүзеге асыруға республикалық бюджеттен 22 500,297 млн. теңге бөлу көзделіп отыр, оның ішінде: |
2. Кіріспе
Соңғы он жылдықтар ішінде Қазақстан Республикасында қылмыстық-атқару жүйесін жетілдіру шеңберінде бас бостандығынан айыру орындарында құқықтық тәртіпті нығайтуға, сотталғандарды ұстау жағдайын және олардың жазаларды орындау тәртібін жақсартуға, азаматтық қоғамның пенитенциарлық жүйенің қызметіне қатысуын кеңейтуге мүмкіндік беретін бірқатар бағдарламалар іске асырылды.
Азаматтардың қылмыстық әділет саласына тартылуын азайту, қылмыстық репрессия шараларын үнемдеу мақсатында бұдан кейін де қоғамнан оқшаулаумен байланысты емес қылмыстық-құқықтық шараларды, оның ішінде құрылған пробация қызметін жетілдіру жолдарымен кеңінен қолдану үшін жағдайлар жасау қажет.
Бас бостандығынан айыру әлі де қылмыстық жазалаудың негізгі түрі болып отырғанын ескере отырып, бас бостандығынан айырудың тәрбиелік құрамдауышын арттыру қажет. Әсіресе, сотталғандарды ұстау, түзеу-тәрбиелік ықпал етудің нысандары мен әдістерін одан әрі дамыту қажет. Бұл ретте бас бостандығынан айыруға сотталғандарды жұмыспен қамту проблемасын шешу өзекті болып табылады.
Қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінде тәртіптің жоғары талаптарын сақтау және қамтамасыз етумен қатар қылмыстық жазалардың орындалу процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету бойынша шараларды күшейту қажет.
Сонымен бірге, адамның қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жазаның осы түрін өтеп жатқан адамдардың құқықтары мен заңды мүдделерін сақтау бас бостандығынан айыру орындары үшін маңызды болып қалуда. Бұл саладағы перспективалы бағыттардың ішінде біртіндеп камералық ұстау тәртібіне көшу қажет.
Сондай-ақ, бас бостандығынан айыру орындарындағы адамдарға медициналық қызмет көрсету сапасын арттыру, әсіресе қылмыстық жазаларын өтеп отырған адамдардың науқастануының алдын алу жүйесі маңызды болып табылады.
Бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған азаматтарды қоғамның толық құқылы мүшесі ретінде қайта әлеуметтендіру саласында мақсатты мемлекеттік саясатты қамтамасыз етуге бағытталған жүйелі шаралар қажет.
Жоғарыда баяндалғандар өзекті проблемалар мен бастамаларды ескеріп, сондай-ақ бұрын қолданыста болған бағдарламаларға қатысты сабақтастық қағидасын сақтай отырып, Қазақстан Республикасының пенитенциарлық жүйесін одан әрі дамытуға бағытталған бағдарламалық құжатты әзірлеу қажеттілігін негіздейді.
3. Ағымдағы ахуалды талдау
Қазақстан Республикасы қылмыстық-атқару заңнамасының мақсаттарының бірі сотталғандардың түзеу, сондай-ақ олардың жаңа қылмыс жасауының алдын алу болып табылады.
Сонымен қатар, 2011 жылы 2010 жылмен салыстырғанда қылмыстық-атқару жүйесінің мекемелерінде сотталғандар санының жыл сайын азаюына қарамастан, олар жасаған қылмыстардың саны екі есеге дейін өскені тіркелген.
2011 жыл ішіндегі тәртіптік практикасына жасалған талдау 2010 жылдың осындай кезеңімен салыстырғанда республиканың түзеу мекемелерінде сотталғандар тарапынан жасалған бұзушылықтар 1000 адамға шаққанда 344-тен 438 жағдайға дейін немесе 21,4 %-ға өскенін көрсетеді.
Бұл ретте сотталғандар арасында жазаны өткерудің белгіленген тәртібін қасақана бұзу саны 2011 жылы 4053-тен 4868 жағдайға дейін өсіп отыр, бұл орайда 2011 жылы сотталғандардың жасаған қасақана бұзушылықтары 3571-ден 4280-ге дейін өсті.
Аталған қылмыстар мен құқық бұзушылықтардың өсуіне ең алдымен:
- жеке-тәрбиелік ықпал етудің жеткіліксіз пысықталған тетіктерімен негізделген тәрбие жұмысының осал ұйымдастырылуы;
- сотталғандарды жасақтық-барактық ұстаудың қолданыстағы жүйесі, оның басты бөлігі бір үй-жайда орналастырылған, бұл жазаны орындаудың жекешелендіру принципі негізінде түзеу-тәрбиелік ықпал етудің нысандары мен әдістерін дамытуға мүмкіндік бермейді.
Соңғы 10 жыл ішінде Атырау, Жамбыл және Шығыс Қазақстан облыстарында камералық ұстау жағдайындағы тек 3 мекеме салынды, онда 1490 адам немесе 3,5 % сотталған жазаларын өтеуде.
Бірқатар жылдар бойы қаржының жетіспеушілігіне байланысты камералық ұстау жағдайындағы 3 түзеу мекеменің (Қызылорда және Орал қалалары, Алматы облысының Заречный кенті) құрылысы аяқталмай отыр;
- сотталғандардың еңбекпен қамтылмауы. Қазіргі таңда еңбекке жарамды 26061 сотталған адамның ішінде барлығы 11714 адам немесе 44,9 % жұмыспен қамтылған, олардың ішінде 6234-і қылмыстық-атқару жүйесінің кәсіпорындарында, шаруашылық қызмет көрсетуде 3005 және басқа ұйымдарда 2475 адам жұмыс істейді.
Түзеу мекемелерінің жанында қызмет ететін «Еңбек», «Еңбек-Қарағанды», «Еңбек-Өскемен» республикалық мемлекеттік кәсіпорындары өндірістік күштерінің ескіруіне байланысты еңбек етуге жарамды барлық адамдарды жеткілікті көлемде жұмыспен қамтамасыз ете алмайды;
- қылмыстық-атқару жүйесі мекемелері қауіпсіздігінің тиісті деңгейде, сондай-ақ олардың аумағында тыйым салынған заттардың кіру жолдарын толықтай кесуге мүмкіңдік бермейтін инженерлік-техникалық күзет, бақылау және қадағалау құралдарының қанағаттанарлықсыз жағдайы себеп болуда.
Осылайша, соңғы жылдары тыйым салынған заттарды алу санының өсуі байқалуда. Тек қана 2011 жылдың өзінде заңсыз айналымнан 11 млн. теңгеден аса тыйым салынған зат, 11 тонна спирттік ішімдік, 10 мыңнан астам ұялы байланыс құралдары және 12,5 мың кескіш-тескіш заттары алынды.
Сотталған адамдарға медициналық қызмет көрсету сапасы проблемалық мәселе болып қалуда.
Қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің медициналық құрал-жабдықпен жабдықталуы ең төменгі нормативтің 20-дан 60%-ын құрайды. Медициналық бөлімдердің кейбірі қарапайым диагностикалық аппаратурамен жабдықталмаған, бұл диагностика мен емдеу сапасына әсер етуде.
2012 жылдың 1 қаңтарындағы жағдай бойынша сотталғандардың 20 % әртүрлі аурулар бойынша диспансерлік есепте тұрған, оның ішінде 11599-і – әлеуметтік маңызды аурумен ауыратын адамдар, 2110-ы – туберкулездің белсенді түрімен, 1870-і – АИТВ-жұқпасымен, 194-і – сифилиспен, 4055-і – нашақорлықпен, 3564-і – алкоголизммен ауыратын адамдар.
Бас бостандығын шектеудің балама жаза түрін қолдану саласын кеңейту, бас бостандығынан айыру орындарында сотталғандардың санын төмендету мемлекеттің қылмыстық-атқару саясатының басты бағыты болып қалуда. Сонымен қатар, жазаның осы санатын орындау бойынша жағдай алаңдаушылық тудыруда.
2011 жылы қылмыстық-атқару инспекцияларының есебінен 41105 адам өтті, оның ішінде әйелдер – 6643, кәмелетке толмағандар – 1466.Аталған сотталған адамдар жазасын өтеу кезеңінде 656 қайта қылмыс жасалды. Жаза өтеу тәртібін бұзғаны үшін 1679 шартты сотталғанның сынақ мерзімі ұзартылды. Жаза өтеуден жалтарғаны үшін 192 адам іздестірілуде.
Бұл жағдайлар қылмыстық-атқару инспекцияларының жұмысын түбегейлі жақсарту, сондай-ақ оның құрылымында құрылған пробация қызметін шұғыл түрде енгізу қажеттігін куәландырады.
Сотталғандарды қайта әлеуметтендіру саласында да мақсатты мемлекеттік саясатты қамтамасыз етуге бағытталған жүйелі шараларды қабылдау қажет.
Салаға арналған күшті және осал жақтарды, мүмкіндіктер мен қауіптерді талдау.
Күшті жақтары |
Осал жақтары |
– Қылмыстық-атқару жүйесін дамытудың нақты айқындалған басым бағыттары; |
-қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің қанағаттанарлықсыз материалдық-техникалық базасы; |
Мүмкіндіктер |
Қауіптер |
- қоғамда қылмыстылық деңгейін төмендету; |
қылмыстық-атқару заңнамасының жетілдірілмеуі; |
4. Бағдарламаның мақсаты, міндеттері, нысаналы
индикаторлары мен оны іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері
Бағдарламаның мақсаты қылмыстық-атқару жүйесінің қызметін жетілдіру және жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
Нысаналы индикаторлар мыналар болып табылады:
Р/с № |
Нысаналы индикатордың атауы |
Өлшем бірлігі |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
1. |
Сотталғандар (тергеу қамауындағылар) жасаған, қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің әкімшілігі жол берген қылмыстардың үлес салмағын 1000 адамға шаққанда 2013 жылы 1,8 %-ға, 2015 жылы 1,6 %-ға дейін төмендету |
% |
1,9 |
1,8 |
1,7 |
1,6 |
2. |
Бас бостандығынан айыру орындарындағы адамдардың арасында өлімнің үлес салмағын 1000 адамға шаққанда төмендету |
% |
2,9 |
2,89 |
2,85 |
2,8 |
3. |
Бас бостандығынан айырумен байланысты емес жазаларға сотталған адамдардың арасында қылмыстың қайталануын 1000 адамға шаққанда төмендету |
% |
23,1 |
22,5 |
20 |
18,3 |
Алға қойылған мақсаттарға жету үшін мынадай міндеттерді шешу қажет:
1. Қылмыстық-атқару заңнамасын жетілдіру
Қазіргі таңда қылмыстық саясат өзінің дамуында қылмыстық және қылмыстық іс жүргізу заңнамасының кешенді жетілуі кезінде сапалы жаңа кезеңде дамуда.
Осы бағытта жүргізіліп отырған жұмыстар шеңберінде бас бостандығын шектеудегі балама жазаны кеңінен қолдану, сондай-ақ осындай жазалардың жаңа түрлерін енгізу мақсатында қылмыстық жазалар жүйесі де қайта қаралуда.
Бұл жағдайлар қолданыстағы қылмыстық-атқару заңнамасының түбегейлі өзгеру қажеттілігін негіздейді.
Бұл ретте осы процестің басты мақсаты заң нормаларын келісуге қол жеткізу ғана емес, сондай-ақ жалпы қылмыстық жазаларды орындау жүйесін жетілдіру, сотталғандардың құқықтарын қорғау деңгейін арттыру, сонымен қатар қылмыстық-атқару жүйесінің қолданыстағы проблемалар жиынтығын шешу болып табылады.
Осыған байланысты 2012 жылы жаңа Қылмыстық-атқару кодексінің тұжырымдамасы әзірленеді.
2. Тәрбиелеу жұмысын, әлеуметтік-психологиялық жұмысты және сотталғандарды жұмыспен қамтуды жақсарту арқылы қылмыстық-атқару жүйесі мекемелеріндегі қылмыстар мен құқық бұзушылықтардың профилактикасы және алдын алу
Ескерту. 2-кіші бөлімге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 28.01.2014 № 32 қаулысымен.
Аталған мақсатты шешудің нәтижесі мынадай тікелей көрсеткіштердің қорытындысы болып табылады:
1) қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің әкімшіліктері жол берген сотталғандар (тергеу-қамауындағылар) тарапынан жасалған қылмыстардың үлес салмағын 1000 адамға шаққанда 2012 жылы 1,9 %-ға дейін, 2013 жылы 1,8 %-ға дейін, 2014 жылы 1,7 %-ға дейін, 2015 жылы 1,6 %-ға дейін төмендету (2011 жылы – 0,8 %);
2) қылмыстық-атқару жүйесінің мекемелерінде ұсталатын көтермелеу шаралары қолданылған адамдардың үлесін 2012 жылы 89 %-ға дейін, 2013 жылы 91 %-ға дейін, 2014 жылы 93%-ға дейін, 2015 жылы 95%-ға дейін арттыру (2011 жылы – 86%);
3) еңбекпен қамтылған сотталғандардың санын 2014 жылы – 11 785 адамға, 2015 жылы – 11 885 адамға дейін арттыру.
Аталған көрсеткіштерге қол жеткізу үшін келесі іс-шараларды жүзеге асыру ұсынылады.
Сотталғандардың бос уақытын ұйымдастырудың жаңа нысандары мен әдістерін әзірлеу және енгізу, клуб және үйірме жұмыстарының жүйесін кеңейту, қазіргі заманғы коммуникация жетістіктерін пайдалана отырып, сотталғандарды тәрбиелеу процесін жетілдіру.
Қазіргі заманғы технологияларды енгізу жолымен, сотталғандарға жалпы білім беру және кәсіптік оқыту мүмкіндігіндігі кеңінен қолданылады.
Бір уақытта қылмыстық-атқару жүйесінің мекемелерін оңтайландыру арқылы еңбек және тұрмыстық орналастыру жөніндегі аға инспектор және нұсқаушы-психологтардың лауазымдарын енгізу мәселелері пысықталады.
Тәрбие жұмыстарымен бірге қылмыстық-атқару жүйесінің мекемелерінде қылмыстардың алдын алу бойынша шаралар қабылданады.
Қылмыстық-атқару жүйесінің мекемелері дербес тексеріп қарау құрылғыларымен, жүктер мен қол жүктерін тексеруге арналған рентген қондырғыларымен жабдықталады. Сотталғандардың рұқсат етілмеген сөйлесулеріне қарсы әрекет ету үшін ұялы байланыс дабылын басу қондырғыларын орнату көзделді.
Ақпараттық қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында 2015 жылы қылмыстық-атқару жүйесінің Орталықтандырылған автоматтандырылған деректер базасы енгізіледі.
Тәрбиелеу процесінің маңызды бағыттары сотталғандарды жұмыспен қамту болып табылады.
Осыған байланысты, қылмыстық-атқару жүйесінің кәсіпорындарындағы қызметтің тиімділігін және сотталғандарды еңбекпен қамтуды арттыру мақсатында «Еңбек», «Еңбек-Өскемен», «Еңбек-Қарағанды» республикалық мемлекеттік кәсіпорындарын (бұдан әрі – РМК) одан әрі дамыту тұжырымдамасы әзірленеді.
Бұдан басқа, 2012–2015 жылдар аралығында жаңа өңдіріс түрлерін ашу, «Еңбек», «Еңбек-Өскемен», «Еңбек-Қарағанды» мемлекеттік республикалық кәсіпорындарының құралдары есебінен қосымша өндірістік қуат көздерін құру, аталған кәсіпорындарда мемлекеттік тапсырыстарды орналастыру, өндірістік жарақат алуды алдын-алу мақсатында персоналды және сотталғандарды қауіпсіздік техникасына және еңбекті қорғауға оқыту көзделді.
3. Қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің материалдық базасын жаңғырту және нығайту
Аталған міндеттің тікелей нәтижесінің көрсеткіші жаңғыртылған мекемелер үлесін 2012 жылы 58,5%-ға дейін, 2013 жылы 60,6%-ға дейін, 2015 жылы 65,9%-ға дейін жоғарылату болып табылады.
Көрсеткіштерге қол жеткізу үшін мынадай іс-шараларды орындау қажет.
Бағдарламаны іске асыруың барлық кезеңіңде қылмыстық-атқару жүйесінің екі мекемесін қайта қалпына келтіруді аяқтау және үш жаңа мекеменің құрылысын салуды бастау, сондай-ақ 59 мекеменің объектілерін салу және күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу көзделуде.
Бұл ретте қылмыстық-атқару жүйесінің объектілерін салуға бірыңғай тұрғыдан келу мақсатында 2012 жылы Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі 5 климаттық өңір бойынша 1500 орынға арналған мамандандырылған түзеу мекемесінің үлгі жобасын әзірлейді.
ҚАЖ-дың арнайы контингентін камералық үй-жайларға барынша орналастыру мақсатына қол жеткізу үшін 15 тергеу изоляторының оқшауланған аймақтарын жайластыруға жобалау-сметалық құжаттама әзірленетін болады.
2012 жылы 10 түзеу мекемесіне қазіргі заманғы күзеттің инженерлік-техникалық құралдарын салу жүргізіледі және қылмыстық-атқару жүйесінің 19 мекемесіндегі ескірген күзеттің инженерлік-техникалық құралдарына күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге жобалау-сметалық құжаттамалар әзірленеді.
Бұдан басқа, қылмыстық-атқару жүйесінің қолданыстағы мекемелерін оңтайландыру шеңберінде, олардың кейбіреулері таратылады және қайта қалпына келтіріледі.
4. Бас бостандығынан айыру орындарында ұсталатын сотталған және тергеу-қамауындағы адамдардың денсаулығын жақсарту
Ескерту. 4-кіші бөлімге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 28.01.2014 № 32 қаулысымен.
Көрсетілген міндетті орындау үшін мынадай көрсеткіштерге қол жеткізу қажет:
1) сотталған адамдар арасындағы туберкулезден қайтыс болудың үлес салмағын 100 мың адамға шаққанда 2012 жылы 61%-ға дейін, 2013 жылы 60,7%-ға дейін, 2014 жылы 60,3%-ға дейін, 2015 жылы 59,9%-ға дейін төмендету;
2) ҚАЖ мекемелерінде ұсталатын адамдардың арасында АИТВ-жұқпасының таралуын 2-5% шекте ұстап қалу;
3) қан айналымы жүйесі ауруларынан қайтыс болудың үлес салмағын 100 мың сотталғанға шаққанда 2012 жылы 44,7 %-ға дейін, 2013 жылы 44,4 %-ға дейін, 2014 жылы 44,1 %-ға дейін, 2015 жылы 43,8%-ға дейін төмендету көзделуде (2011 жылы – 45).
Бұдан басқа, 2012 жылы Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігіне туберкулезге қарсы емдеу-профилактикалық үш мекеменің құрылысы үшін техникалық-экономикалық негіздеме әзірлеуде инвестициялық ұсыныс енгізіледі.
Бағдарламаны іске асырудың барлық кезеңінде қылмыстық-атқару жүйесінің қолданыстағы емдеу-профилактикалық мекемелерін қайта қалпына келтіру және күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу шығындары қарастырылған.
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігімен бірлесе отырып туберкулезбен ауыратындарды зерттеудің бактериологиялық әдісімен толық қамту және туберкулез дәрі-дәрмектерінің дәрілік сезімталдығына тестілеу толық қамтамасыз етіледі, сотталғандарды жылына кемінде 2 рет флюорографиялық және профилактикалық тексеруге қол жеткізілді.
Бұған қоса 2012 жылы қылмыстық-атқару жүйесінің медициналық қызметін Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің қарамағына кезең-кезеңмен беру, сонымен қатар медициналық қызметкерлердің еңбекақысын көтеру және әлеуметтік қорғалу мәселесі бойынша шаралар қабылданады.
5. Бас бостандығынан айырумен байланысты емес жазалардың орындалуын ұйымдастыруды жетілдіру
Аталған міндетті шешу келесі көрсеткіштің тікелей нәтижесі болып табылады:
- бас бостандығынан айырумен байланысты емес жазаларға сотталған адамдардың арасындағы қылмыстың қайталану деңгейін 1000 адамға шаққанда 2013 жылы 22,5%-ға, 2015 жылы 18,3%-ға дейін төмендету (2010 жылы – 23,2, 2011 жылы – 15,9).
Бас бостандығынан айырумен байланысты емес жазаларды орындаудың тиімділігін арттыру шеңберінде қылмыстық-атқару инспекциясының және оның құрылымында құрылған пробация қызметінің жұмысын ұйымдастыру түбегейлі қайта қаралады. Бұған қоса шартты сотталғандарға арналған электрондық бақылау құралдары енгізіледі, ол олардың жүріс-тұрысын бақылауды жақсартады және олардың арасында қылмыстың қайталануын азайтуға мүмкіндік береді.
6. Бас бостандығынан айыру түріндегі жазаларын өтеген адамдарды қайта әлеуметтендіру тиімділігін арттыру есебінен олар жасаған қылмыстардың қайталануын қысқарту
Міндетті іске асыру үшін мынадай көрсеткішке қол жеткізу қажет:
- бұрын бас бостандығынан айыруға сотталған адамдар тарапынан қылмыстың қайталануын жыл сайын 2%-ға, 2012 жылы 19296,2-ге дейін, 2013 жылы – 18902,4-ке дейін, 2014 жылы – 18508,6-ға дейін, 2015 жылы – 18114,8-ге дейін қысқарту (2011 жылы ҚАЖ мекемелерінде бұрын сотталған 19 690 адам ұсталуда).
Сотталғандарды қайта әлеуметтендіру мақсатында республиканың кез-келген бір облысындағы түзеу мекемелерінің базасында сотталғандарды босатылуға даярлаудың жаңа механизмін саралау бойынша пилоттық жоба жүргізіледі. Сондай-ақ осы мақсатта 2015 жылы түзеу мекелерінің жанынан дағдылы ұстау жағдайына ауыстырылған сотталғандарды ұстауға арналған арнайы жатақхана салу мәселесі әзірленеді.
Жергілікті атқарушы органдармен бірлесе отырып әкімдіктер бас бостандығынан айыру орындарынан босап шыққан адамдарды әлеуметтік бейімдеу бойынша жергілікті атқарушы органдар мен қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің әкімшілігінің өзара іс-қимыл жасасуы жөнінде бірлескен іс-шаралар жоспары әзірленеді, мамандандырылған әлеуметтік мекемелерді қажет ететін бас бостандығынан айыру орындарынан босап шыққан сотталғандарды орналастыру бойынша кешенді шаралар қабылданды.
Бұдан басқа, сотталғандардың жаза өтеу барысында еңбек нарығындағы сұранысқа ие кәсіптер мен жұмыс мамандықтарын алу тізбесін кеңейту, сондай-ақ босатылғаннан кейін олардың жұмысқа орналасуы бойынша шаралар қабылданады.
Бағдарламаның нысаналы мақсаттарына бір кезеңде 2012 – 2015 жылдарға арналған орта кезеңдік перспективада қол жеткізу жоспарлануда.
5. Қажетті ресурстар
Ескерту. 5-бөлімге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 28.01.2014 № 32 қаулысымен.
Бағдарламаны іске асыру үшін республикалық бюджет есебінен жалпы сомасы 22 500,297 млн. теңге бөлу көзделуде, оның ішінде:
2012 жылы – 7 457,737 млн. теңге;
2013 жылы – 1 398,695 млн. теңге;
2014 жылы – 38,233 млн. теңге;
2015 жылы – 13 605,632 млн. теңге.
2012 – 2015 жылдарға арналған сома шығындарын алдын ала жасалған және тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасын қалыптастыру кезінде Республикалық бюджет комиссиясы нақтылайтын болады.
6. Бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
Ескерту. 6-бөлімге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2012.12.28 № 1691; 28.01.2014 № 32 қаулыларымен.
Р/с № |
Іс-шаралар |
Аяқтау нысаны |
Орындау үшін жауаптылар |
Орын-дау мерзімдері |
Болжамды шығыстар (млн. теңге) |
Қаржыландыру көздері |
Бюджеттік бағдарламаның № (бар болса) |
||||
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
Барлық жылдар |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1. Қылмыстық-атқару заңнамасын жетілдіру |
|||||||||||
1. |
Қазақстан Республикасы жаңа Қылмыстық-атқару кодексінің тұжырымдамасын әзірлеу |
ВАК отырысына заң жобасының тұжырымдамасын енгізу |
ІІМ |
2012 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
2. Тәрбиелеу жұмысын, әлеуметтік-психологиялық жұмысты және сотталғандарды жұмыспен қамтуды жақсарту арқылы қылмыстық-атқару жүйесі мекемелеріндегі қылмыстар мен құқық бұзушылықтардың профилактикасы және алдын алу |
|||||||||||
2. |
ҚАЖ мекемелерінде қылмыс жасаудың алдын алу, ескерту және жол бермеу жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу |
Іс-шаралар жоспары |
ІІМ (жинақтау), ҰҚК (келісім бойынша) |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
3. |
Тәрбие жұмысын, оның негізгі бағыттарын ұйымдастыру арқылы қасақана құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша сотталғандармен тәрбие жұмысын үлкен және шағын топтарда жүргізу |
Есептік мәліметтер |
ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілм ейді |
- |
4. |
Сотталғандар арасында мәдени-бұқаралық іс-шаралар жүргізу |
Жоспар |
ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
5. |
Қасақана құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілік туралы қолданыстағы заңнама талаптарын жеткізу бойынша сотталғандар арасында сабақтар өткізу |
Сабақтар |
ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
6. |
ҚАЖ мекемелерінде «Ашық есік күндерін» өткізу |
БАҚ-та сөз сөйлеу |
ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
7. |
Сотталғандар арасында жазғы спартакиада өткізу |
Бұйрық |
ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
8. |
Сотталғандардың құқықтық сауаттылығын және олардың бостандыққа шықаннан кейін нарықтық қатынастар жағдайында бейімделуін арттыру мақсатын-да сотталғандармен әлеуметтік-экономикалық тақырыпта сабақтар өткізу |
Сабақтар |
ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
9. |
ҚАЖ мекемелерінде ұсталатын адамдардың кәсіби оқуын ұйымдастыру, олардың арасында кәсіби консультациялық, кәсіби бағдарлық жұмыстар жүргізу |
Сотталғандарды кәсіптік оқыту |
ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
10. |
ҚАЖ кәсіпорындары-ның қаражаты есебінен жаңа өндіріс түрлерін ашу |
Жаңа өндіріс түрлерін ашу |
ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
11. |
Қазақстан Республикасы Президенті жанындағы Мемлекет-тік басқару академиясында пенитенциарлық психологтарды 2013 – 2014 жылдарда оқыту мәселесі бойынша бюджеттік өтінім енгізу |
Бюджеттік өтінім |
ІІМ |
2012 жылғы 2-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
12. |
«Еңбек», «Еңбек-Қарағанды» және «Еңбек-Өскемен» РМК-ның қызметін одан әрі дамыту және тиімділігін арттыру бойынша тұжырымдама әзірлеу |
Тұжырымдама |
ЭДжСМ (жинақтау), ІІМ, Еңбекмині, Қаржымині |
2012 жылғы шілде |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
13. |
Бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие өнімдерді өндіру үшін, оның ішінде жеке меншік нысанындағы заңды тұлғалардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып «Еңбек», «Еңбек-Қарағанды» және «Еңбек-Өскемен» республикалық мемлекеттік кәсіпорындарының өндірістік қуат күштерін жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлеу |
Қазақстан Республикасы Үкіметіне ұсыныстар |
ІІМ |
2012 жылғы 3-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
14. |
ІІМ-нің ведомстволық оқу орындарында ҚАЖ қызметкерлерін діни экстремизм және терроризмге қарсы әрекет етуге оқыту бойынша арнайы курстар ұйымдастыру |
Курстарды аяқтау туралы сертификаттар |
ІІМ |
2012 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
15. |
ҚАЖ мекемелеріне арналған жеке тексеріп қарау қондырғыларын сатып алу |
Қолданысқа қабылдау актісі |
ІІМ |
2012 жылғы 4-тоқсан |
593,082 |
- |
- |
- |
593,082 |
РБ |
041 |
16. |
ҚАЖ мекемелерінде жүктерді және қол жүктерін тексеріп қарауға рентген қондырғыларын сатып алу |
Қолданысқа қабылдау актісі |
ІІМ |
2012 жылғы 4-тоқсан |
169,456 |
- |
- |
- |
169,456 |
РБ |
041 |
17. |
ҚАЖ мекемелерін ұялы байланысты басу қондырғысымен жабдықтау |
Қолданысқа қабылдау актісі |
ІІМ |
2012 жылғы 4-тоқсан |
184,790 |
- |
- |
- |
184,790 |
РБ |
041 |
18. |
ҚАЖ кәсіпорындарын кезең-кезеңмен техникалық қайта қаруландыру арқылы жарғылық капиталды көбейту |
Қазақстан Республикасы Үкіметке ақпарат |
ІІМ |
2012 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
19. |
Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жол объектілерін қайта жөндеу және салу жөніндегі жұмыстарды орындау үшін ҚАЖ кәсіпорындарының жергілікті атқарушы органдарымен ынтымақтастық жасасуы туралы мәселені пысықтау |
Меморандум |
ІІМ (жинақтау), облыстар, Астана, Алматы қалаларының әкімдіктері |
2012 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
20. |
Сотталғандардың еңбек нарығында сұранысқа ие жұмыс мамандықтарын және мамандықтарды алу, сондай-ақ олардың босатылғаннан кейін жұмысқа орналасу тізбесін кеңейту бойынша шаралар қабылдау |
Жоспар |
ІІМ (жинақтау), Еңбекмині |
2012 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
21. |
ҚАЖ кәсіпорындарының өндірістік қызметін қолдауға және дамытуға инвестицияларды тарту |
Қазақстан Республикасы Үкіметке ақпарат |
ІІМ |
2013 жылғы 1-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
22. |
ТМ аумағында жылы-жай шаруашылықтарын ашу мәселесін пысықтау |
Жылыжай шаруашылығының жұмыс істеуі |
ІІМ |
2013 жылғы 1-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
23. |
«Бас бостандығынан айыру орындарында қазіргі заманғы жағдайда қылмыстардың алдын алу» оқу-әдістемелік құралын әзірлеу және оны ҚАЖ-дың практикалық қызметіне енгізу |
Оқу-әдістемелік құрал |
ІІМ |
2013 жылғы 1-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
24. |
Сотталғандар арасындағы өзі-өзіне қол жұмсау және қасақана құқық бұзушылықтардың алдын алу мәселелері бойынша ҚАЖ мекемелері қызметтерінің өзара іс-қимыл жасасуы бойынша облыстық және өңірлік семинар-кеңестер өткізу |
Семинарлар |
ІІМ |
2013 жылғы 1-2-тоқсандар |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
25. |
Тиісті шаралар кешенін қабылдау арқылы сотталғандардың қасақана құқық бұзушылықтар жасауына ықпал ететін себептер мен жағдайларға талдау жасау |
Талдау, жоспар |
ІІМ |
2013 жылғы 3-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
26. |
ТМ-де және ТИ-да қасақана құқық бұзушылықтарды жасауға бейім адамдармен жұмыс жасау бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлеу |
Әдістемелік ұсынымдар |
ІІМ |
2012 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
27. |
Сотталғандар жасаған қолданбалы өнер бұйымдарының және суреттерінің «Үміт-2013», «Үміт-2015» байқау-конкурсын өткізу |
Бұйрық |
ІІМ |
2013 – 2015 жылдар дағы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
28. |
Бас бостандығынан айыру орындарында туған балаларға көмек көрсету бойынша «Көмек» қайырымдылық акциясын ұйымдастыру |
БАҚ-та сөз сөйлеу |
ІІМ |
2014 жылғы 2-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
29 |
Сотталған әйел адамдардың арасында сұлулық конкурсын өткізу |
Бұйрық |
ІІМ |
2014 жылғы 3-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
30. |
ҚАЖ психологтары үшін өңірлік оқыту семинарларын өткізу |
Семинар |
ІІМ |
2014 жылғы 3-4-тоқсандар |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
31. |
ҚАЖ-дың автоматтандырылған деректер базасын әзірлеу және енгізу |
Пайдалануға қабылдау актілері |
ІІМ |
2015 жылғы маусым |
- |
- |
- |
617,0* |
617,0* |
РБ |
- |
32. |
ҚАЖ мекемелерін оңтайландыру шеңберінде қоныс-колонияларында еңбек және тұрмыстық орналастыру жөніндегі аға нұсқаушы лауазымын енгізу |
Бұйрық |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талапетілмейді |
- |
33. |
ҚАЖ мекемелерін оңтайландыру шеңберінде нұсқаушы-психологтар лауазымдарын енгізу |
Бұйрық |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
2. Қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің материалдық базасын жаңғырту және нығайту |
|||||||||||
34. |
ҚАЖ-дың 19 мекемесінің ИТКҚ-сына күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге мемлекеттік сараптама өткізе отырып ЖСҚ әзірлеу: |
Құрылыстың сметалық құнын бекіту туралы бұйрық |
ІІМ |
2012 жылғы 3-тоқсан |
74,701 |
- |
- |
- |
74,701 |
РБ |
041 |
Астана қаласында: |
|||||||||||
ЕЦ-166/1; |
6,361 |
||||||||||
ЕЦ-166/5; |
7,324 |
||||||||||
ЕЦ-166/10; |
8,256 |
||||||||||
Ақмола облысында: |
|||||||||||
- ЕЦ-166/4; |
5,460 |
||||||||||
Ақтөбе облысында: |
|||||||||||
- КА-168/1; |
0,829 |
||||||||||
- КА-168/5; |
5,121 |
||||||||||
Шығыс Қазақстан облысында: |
|||||||||||
- ОВ-156/15; |
0.664 |
||||||||||
- ОВ-156/17; |
0,685 |
||||||||||
ОВ-156/18; |
0,287 |
||||||||||
ОВ-156/20; |
3,243 |
||||||||||
Жамбыл облысында: |
|||||||||||
ЖД-158/1; |
1,350 |
||||||||||
ЖД-158/2; |
3,079 |
||||||||||
Қарағанды облысында: |
|||||||||||
- АК-159/21; |
0,582 |
||||||||||
Қостанай облысында: |
|||||||||||
- УК-161/3; |
7,533 |
||||||||||
Павлодар облысында: |
|||||||||||
- АП-162/2; |
7,324 |
||||||||||
- АП-162/3; |
6,697 |
||||||||||
- АП-162/5 |
3,666 |
||||||||||
Солтүстік Қазақстан облысында: |
|||||||||||
- ЕС-164/6; |
4,944 |
||||||||||
Оңтүстік Қазақстан облысында: |
|||||||||||
ИЧ-167/3 |
1,296 |
||||||||||
35. |
ҚАЖ мекемелерінің объектілеріне күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге мемлекеттік сараптама өткізумен ЖСҚ әзірлеу, оның ішінде: |
Құрылыстың сметалық құнын бекіту туралы бұйрық |
ІІМ |
2012 жылғы 3-тоқс ан |
71,904 |
- |
- |
- |
71,904 |
РБ |
041 |
Астана қаласында: |
|||||||||||
ЕЦ-166/5; |
4,127 |
||||||||||
Алматы облысында: |
|||||||||||
- ЛА-155/13; |
2,135 |
||||||||||
-ЛА-155/14; |
1,709 |
||||||||||
ЛА-155/16; |
0,831 |
||||||||||
Ақмола облысында: |
|||||||||||
ЕЦ-166/4; |
1,087 |
||||||||||
ЕЦ-166/23; |
0,126 |
||||||||||
ЕЦ-166/25; |
1,178 |
||||||||||
ЕЦ-166/26; |
0,395 |
||||||||||
Ақтөбе облысында: |
|||||||||||
КА-168/2; |
0,117 |
||||||||||
КА-168/5; |
1,264 |
||||||||||
Шығыс Қазақстан облысында: |
|||||||||||
- ОВ-156/2; |
1,367 |
||||||||||
- ОВ-156/3; |
2,665 |
||||||||||
- ОВ-156/6; |
0,749 |
||||||||||
- ОВ-156/14; |
0,386 |
||||||||||
- ОВ-156/15; |
0,688 |
||||||||||
- ОВ-156/16; |
0,802 |
||||||||||
- ОВ-156/17; |
0,199 |
||||||||||
- ОВ-156/18; |
1,253 |
||||||||||
- ОВ-156/20; |
2,272 |
||||||||||
- ОВ-156/21; |
0,045; |
||||||||||
- ОВ-156/22; |
1,275 |
||||||||||
Жамбыл облысында: |
|||||||||||
- ЖД-1587; |
1,972 |
||||||||||
Батыс Қазақстан облысында: |
|||||||||||
- РУ-170/1; |
2,281; |
||||||||||
- РУ-170/2; |
3,868 |
||||||||||
Қарағанды облысында: |
|||||||||||
- АК-159/5; |
1,124 |
||||||||||
- АК-159/7; |
0,106 |
||||||||||
- АК-159/9; |
2,762 |
||||||||||
- АК-159/21; |
0,714 |
||||||||||
Қызылорда облысында: |
|||||||||||
- ЗК-169/4; |
0,242 |
||||||||||
Қостанай облысында: |
|||||||||||
- УК-161/2; |
11,79 |
||||||||||
Маңғыстау облысында; |
|||||||||||
- ГМ-172/1; |
0,5 |
||||||||||
- ГМ-172/6; |
0,896 |
||||||||||
- ГМ-172/8; |
0,829 |
||||||||||
Павлодар облысында: |
|||||||||||
- АП-162/1; |
0,526 |
||||||||||
- АП-162/2; |
1,440 |
||||||||||
- АП-162/3; |
0,502 |
||||||||||
- АП-162/4; |
0,890 |
||||||||||
- АП-162/10; |
2,401 |
||||||||||
Солтүстік Қазақстан облысында: |
|||||||||||
ЕС-164/6; |
2,107 |
||||||||||
Оңтүстік Қазақстан облысында: |
|||||||||||
ИЧ-167/9 |
12,284 |
||||||||||
36. |
Мемлекеттік сараптамадан өткізумен мына құрылыстарға; |
Құрылыстың сметалық бағасын бекіту туралы бұйрық |
ІІМ |
2012 жылғы 3-тоқсан |
14,644 |
- |
- |
- |
14,644 |
РБ |
007 |
- Ақтау қаласындағы ГМ-172/6 мекемесінің кәріз жүйесіне; |
4,459 |
||||||||||
- Степной кентіндегі ЕЦ-166/26 мекемесінің бу қазандығына; |
5,885 |
||||||||||
- Атырау қаласындағы УГ-157/1 мекемесінің асханасына ЖСҚ әзірлеу |
4,300 |
||||||||||
37. |
8 түзеу мекемелерінің объектілеріне (асхана, МКЖК, жатақхана шатырлары), оның ішінде: |
Орындалған жұмыстардың актісі |
ІІМ |
2012 жылғы 3-тоқсан |
141,749 |
- |
- |
- |
141,749 |
РБ |
041 |
Астана қаласында: |
|||||||||||
- ЕЦ-166/10; |
51,689 |
||||||||||
Қарағанды облысында: |
|||||||||||
- АК-159/5; |
29,073 |
||||||||||
- АК-159/6; |
6,196 |
||||||||||
- АК-159/18; |
27,234 |
||||||||||
Жамбыл облысында: |
|||||||||||
- ЖД-158/2; |
5,199 |
||||||||||
Солтүстік Қазақстан облысында: |
|||||||||||
-ЕС-164/3; |
3,960 |
||||||||||
- ЕС-164/6; |
9,871 |
||||||||||
- ЕС-164/8 күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу; |
8,527 |
||||||||||
38. |
Алматы облысы Заречный кентіндегі 1500 орынды қатаң режимдегі түзеу колониясын қайта қалпына келтіру объектісі бойынша мемлекеттік сараптамадан өткізу арқылы ЖСҚ-ны түзету |
Құрылыстың сметалық құнын бекіту туралы бұйрық |
ІІМ |
2012 жылғы 4-тоқсан |
33,8 |
- |
- |
- |
33,8 |
РБ |
007 |
39. |
ҚАЖ-ның 10 мекемесіндегі ИТКҚ-ға, оның ішінде Ақмола облысында: |
Қолдануға қабылдау туралы акті |
ІІМ |
2012 жылғы желтоқсан |
3523,827 |
- |
- |
- |
3 523,827 |
РБ |
041 |
- ЕЦ-166/25; |
242,194 |
||||||||||
- ЕЦ-166/11; |
333,574 |
||||||||||
Солтүстік Қазақстан облысында: |
|||||||||||
ЕС-164/3; |
331,359 |
||||||||||
Ақтөбе облысында: |
|||||||||||
- КА-168/2; |
581,479 |
||||||||||
Қарағанды облысында: |
|||||||||||
- АК-159/6; |
404,8 |
||||||||||
- АК-159/18; |
315,633 |
||||||||||
Шығыс Қазақстан облысында: |
|||||||||||
- ОВ-156/2; |
339,497 |
||||||||||
- ОВ-156/3; |
281,496 |
||||||||||
- ОВ-156/6; |
394,729 |
||||||||||
ОВ-156/14 күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу |
299,066 |
||||||||||
40. |
5 климаттық өңір бойынша «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің 1500 орынға арналған мамандандырылған түзеу мекемесі» үлгі жобасын әзірлеу |
Үлгі жобалар |
ҚТҮКШІА (жиынтық), ІІМ |
2012 жылғы желтоқсан |
392,151 |
- |
- |
- |
392,151 |
РБ |
003 |
41. |
Павлодар облысы бойынша ҚАЖД «АП-162/5 мекемесі» мемлекеттік мекемесін тарату |
Бұйрық |
ІІМ |
2014 жылғы 1-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
42. |
Үлгі жобаларына сәйкес 1500 орындық камералық ұстау жағдайындағы түзеу мекемелерінің құрылысына бюджеттік өтінім енгізу |
Бюджеттік өтінім |
ІІМ |
2014 жылғы 2-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
43. |
ҚАЖ-дың 19 мекемесінің ИТКҚ-сына күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге бюджеттік өтінім енгізу |
Бюджеттік өтінім |
ІІМ |
2013 жылғы 2-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
44. |
ҚАЖ-дың 40 мекемесінің объектілеріне күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге бюджеттік өтінім енгізу |
Бюджеттік өтінім |
ІІМ |
2013 жылғы 2-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
45. |
Мемлекеттік сараптамадан өткізумен мына құрылыстарға; |
Бюджеттік өтінім |
ІІМ |
2013 жылғы 2-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
46. |
Өскемен қаласында 1500 орынға арналған тергеу изоляторын салу |
Орындалған жұмыстардың актісі |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқсан |
- |
52,319 |
- |
2664,435* |
2716,754* |
РБ |
007 |
47. |
Орал қаласында 1500 орынға арналған тергеу изоляторын салу |
Орындалған жұмыстардың актісі |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқсан |
- |
588,564 |
- |
2428,441* |
3017,005* |
РБ |
007 |
48. |
Орал қаласында 900 орынға арналған қатаң режимдегі ТК қолданысқа енгізу |
Орындалған жұмыстардың актісі |
ІІМ |
2012-2013 жылдардағы 4-тоқсан |
871,0 |
315,154 |
- |
- |
1186,154 |
РБ |
007 |
49. |
ЗК-169/5 мекемесін Қызылорда қаласындағы 1000 орынға арналған қатаң режимдегі түзеу колониясы етіп қолданысқа енгізу |
Орындалған жұмыстардың актісі |
ІІМ |
2012-2013 жылдардағы 4-тоқсан |
1254,0 |
308,238 |
- |
- |
1562,238 |
РБ |
07 |
50. |
15 ТИ-дың режимдік корпустарына оқшауланған учаскелерін жайластыру бойынша күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге бюджеттік өтінім енгізу |
Бюджеттік өтінім |
ІІМ |
2015 жылғы 2-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
51. |
15 ТИ-дың режимдік корпустарына оқшауланған учаскелерін жайластыру бойынша мемлекеттік сараптама өткізумен ЖСҚ әзірлеу |
Құрылыстың сметалық құнын бекіту туралы бұйрық |
ІІМ |
2015 жылғы 3-тоқсан |
- |
- |
- |
116,505* |
116,505* |
РБ |
041 |
52. |
Семей қаласында 1500 орынға арналған тергеу изоляторын салу |
Орындалған жұмыстардың актісі |
ІІМ |
2015 жылдың 4-тоқсан |
- |
- |
- |
2535,471* |
2535,471* |
РБ |
007 |
53. |
Ерекше режимдегі мекемеге қайта құру үшін Солтүстік Қазақстан облысы бойынша ҚАЖД ЕС-164/6 (ӘК) мекемесіне күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу |
Пайдалануға қабылдау туралы акті |
ІІМ |
2015 жылдың 4-тоқсан |
- |
- |
- |
643,242* |
643,242* |
РБ |
041 |
54. |
Қатаң режимдегі мекемеге қайта құру үшін Ақтөбе облысы бойынша ҚАЖД КА-168/3 (ҚК) мекемесін күрделі жөндеу және қайта қалпына келтіру |
Пайдалануға қабылдау туралы акті |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқс ан |
- |
- |
- |
348,0* |
348,0* |
РБ |
041 |
55. |
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша ҚАЖД «ЕС-164/6 мекемесі» мемлекеттік мекемесін (ӘК) ерекше режимдегі мекемеге қайта құру |
Бұйрық |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
56. |
Ақтөбе облысы бойынша ҚАЖД «КА-168/3 мекемесі» мемлекеттік мекемесін (ҚК) қатаң режимдегі мекемеге қайта құру |
Бұйрық |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
57. |
Шығыс Қазақстан облысы бойынша ҚАЖД ОВ-156/15 мекемесінің барлық объектілеріне күрделі жөндеу жүргізумен оқшауланған учаскелерді стационарға қайта жобалау |
Пайдалануға қабылдау туралы акті |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
570,0* |
570,0* |
РБ |
041 |
58. |
Қарағанды облысы бойынша ҚАЖД АК-159/11, АК-159/17 туберкулезге қарсы мекемелеріне күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу |
Пайдалануға қабылдау туралы акті |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
300,0* |
300,0* |
РБ |
041 |
59. |
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша ҚАЖД «ЕС-164/4 мекемесі» (Горный кенті, ерекше режим) мемлекеттік мекемесін тарату |
Қазақстан Республикасы Үкімет қаулысының жобасы |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
59-1. |
Мемлекеттік жеке меншік серіктестік шеңберінде түзеу мекемесін салу және пайдалану үшін концессионерді таңдау бойынша конкурс өткізу |
Конкурс құжаттамасы |
ІІМ |
2015 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4. Бас бостандығынан айыру орындарында ұсталатын сотталған және тергеу-қамауындағы адамдардың денсаулығын жақсарту |
|||||||||||
60. |
Туберкулезбен ауыратын адамдарды бактериологиялық зерттеу әдістерімен және туберкулезге қарсы препараттарға дәрілік сезімталдығына тестілеумен қамтуды қамтамасыз ету |
Аумақтық денсаулық сақтау департаменттерімен шарттар |
ІІМ (жиынтық), ДСМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
61. |
Туберкулезге қарсы бөлімшелердің, зертханалар мен қақырық жинау бөлмелерінің персоналы үшін жоғары дәрежедегі қорғаныс респираторларымен қажеттілікке сәйкес қамтамасыз ету |
Респираторларды сатып алу |
ІІМ, ДСМ |
2012-2015 жылдардағы 4-тоқсан |
19,182 |
41,134 |
19,182 |
19,182* |
98,68* |
РБ |
040 |
62. |
ҚАЖ мекемелерінде ұсталатын адамдарды жылына кемінде 2 рет профилактикалық және флюорографиялық тексеруден өткізу |
Профилактикалық тексеріс |
ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
63. |
Пенитенциарлық жүйедегі адамдардың арасында АИТВ/ЖИТС таралу мәселесі бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын өткізу |
ДСМ-ге ақпарат |
ДСМ (жинақтау), ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
64. |
АРТ-терапиясына жататын АИТВ жұққан сотталғандарды антиретровирустық препараттармен қамтамасыз ету |
ДСМ-ге ақпарат |
ДСМ (жинақтау), ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
65. |
ҚАЖ мекемелерінде медициналық шаралардың мониторингін жүргізу |
Мониторинг нәтижелері бойынша ұсыныстар |
ІІМ (жинақтау), ДСМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
66. |
Алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 28.01.2014 № 32 қаулысымен. |
||||||||||
67. |
ҚАЖ-дың емдеу-профилактикалық мекемелеріне күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге және қайта қалпына келтіруге мемлекеттік сараптамадан өткізе отырып ЖСҚ әзірлеуге бюджеттік өтінім енгізу |
Бюджеттік өтінім |
ІІМ |
2012 жылғы 3-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
68. |
Сотталғандарға медициналық қызмет көрсететін қызметкерлердің еңбек ақысын көтеру және әлеуметтік қорғалуын арттыру мәселесін пысықтау бойынша шаралар қабылдай отырып, ІІМ қылмыстық-атқару жүйесінің медицина саласын ДСМ қарамағына кезең-кезеңмен беру механизмін әзірлеу |
Жоспар |
ІІМ (жинақтау), ДСМ, Еңбекмині, Қаржымині |
2012 жылғы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
69. |
Көптік дәріге көнбейтін, туберкулезбен ауыратын адамдарды толық қамтумен екінші қатардағы туберкулезге қарсы препараттармен қамтамасыз ету |
Дәрі-дәрмектер сатып алу |
ІІМ (жинақтау), ДСМ |
2012 – 2013 жылдардағы 4-тоқсан |
94,4 |
81,446 |
- |
- |
175,846 |
РБ |
040 |
70. |
ДСМ оқу орындарында ҚАЖ-дың медициналық персоналының біліктілігін арттыру |
Біліктілікті арттыру туралы куәлік |
ІІМ (жинақтау), ДСМ |
2012-2015 жылдардағы 4-тоқсан |
19,051 |
11,840 |
19,051 |
19,051* |
68,993* |
РБ |
040, 001.101 |
71. |
Тарту-шығару желдеткішіне күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу үшін мемлекеттік сараптамадан өткізе орырып, жобалау-сметалық құжаттарын әзірлеуге бюджеттік өтінім енгізу |
Бюджеттік өтінім |
ІІМ, ДСМ |
2014 - 2015 жылдар |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
72. |
Қарағанды облысы бойынша ҚАЖД АК-159/11 Республикалық туберкулезге қарсы аурухана базасында туберкулезбен ауыратын адамдарды емдеу үшін фтизиохирургиялық бөлімше құру |
Бұйрық |
ІІМ |
2013 жылғы 1-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
73. |
Шығыс Қазақстан облысы бойынша ҚАЖД ОВ-156/15 мекемесінің базасында 450 кереует орынды бір Республикалық емдеу-профилактикалық мекемесін құру |
Бұйрық |
ІІМ |
2015 жылғы желтоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
5. Бас бостандығынан айырумен байланысты емес жазалардың орындалуын ұйымдастыруды жетілдіру |
|||||||||||
74. |
Бас бостандығынан айырумен байланысты емес жазаларды орындауды жетілдіру бойынша жергілікті атқарушы органдармен және басқа мемлекеттік органдармен және құқық қорғау органдарымен өңірлік семинар-кеңестер өткізу |
Семинар-кеңестер |
ІІМ (жинақтау), Астана, Алматы қалаларының, облыстардың әкімдіктері |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
75. |
Пробация қызметінің есебінде тұрған шартты сотталған адамдарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсетуді ұйымдастыру бойынша жергілікті атқарушы органдармен семинар-кеңестер өткізу |
Семинар-кеңестер |
ІІМ, Астана, Алматы қалаларының, облыстардың әкімдіктер |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
76. |
ҚАИ-ға қызметтік автокөлік сатып алу үшін бюджеттік өтінім беру |
Бюджеттік өтінім |
ІІМ |
2012 – 2015 жылдардағы 2-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
77. |
Пробация қызметінің ҚАИ құрамындағы жұмысын ұйымдастыру, оның ішінде ІІМ ведомстволық оқу орындарында әлеуметтік бағыттар бойынша ҚАИ қызметкерлерінің біліктілігін арттыру мәселесін қарастыру арқылы шаралар кешенін қабылдау |
Жоспар |
ІІМ |
2012 жылғы 3-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
78. |
Бас бостандығынан шектеуге сотталған адамдарға арналған электрондық бақылау құралдарын сатып алу |
Электрондық бақылау құралдарын сатып алу |
ІІМ |
2015 жылғы 2-тоқсан |
- |
- |
- |
3344,305* |
3344,305* |
РБ |
Жаңа бюджеттік өтінім |
6. Бас бостандығынан айыру түріндегі жазаларын өтеген адамдарды қайта әлеуметтендіру тиімділігін арттыру есебінен |
|||||||||||
79. |
Босатылғаннан кейін жұмысқа орналасу тәртібі туралы сотталғандарды ақпараттандыруды ұйымдастыру |
Түсіндірмелер, әңгімелесулер, сабақтар |
ІІМ (жинақтау), Еңбекмині, Астана, Алматы қалаларының, облыстардың әкімдіктері |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
80. |
Бас бостандығынан айыру орындарынан босап шыққан адамдар туралы жергілікті атқарушы органдарды ақпараттандыруды ұйымдастыру |
Жергілікті атқарушы органдарды хабардар ету |
ІІМ |
Жыл сайын |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
81. |
Жергілікті атқарушы органдардың және ҚАЖ мекемелері әкімшілігінің бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған адамдарды әлеуметтік бейімдеу бойынша өзара іс-қимыл жасасу тетігінің тиімділігін жетілдіру |
Бірлескен жоспар |
Астана, Алматы қалаларының, облыстардың әкімдіктері, ІІМ |
2012 жылғы 3-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
82. |
Қазақстанда сотталғандарды қайта әлеуметтендіру мәселесін шешуде халықаралық тәжірибені енгізу мүмкіндігі бойынша ұсыныстар әзірлеу |
Қазақстан Республикасы Үкіметіне ұсыныс |
ІІМ |
2012 – 2015 жылдардағы 3-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
83. |
Әрбір облыста бас бостандығынан айыру орындарынан босап шыққан адамдарды оңалту және әлеуметтік бейімдеу орталықтарын құру мәселелерін пысықтау |
Қазақстан Республикасы Үкіметке ақпарат |
Астана, Алматы қалалары, облыстардың әкімдіктері |
2012 жылғы қараша |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
84. |
Мамандандырылған әлеуметтік мекемелерді қажет ететін бас бостандығынан айыру орындарынан босап шыққан сотталғандарды орналастыру бойынша кешенді шаралар қабылдау |
Жоспар |
ІІМ, облыстар, Астана және Алматы қалаларының әкімдіктері |
2013 жылғы 1-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
85. |
Бас бостандығынан айыру орындарынан босатылатын адамдарға арналған жұмыс орындарын квоталауды көбейту туралы ұсыныстарды әзірлеу |
Қазақстан Республикасы Үкіметке ұсыныс |
ІІМ (жинақтау), Еңбекмині, Астана, Алматы қалаларының, облыстардың әкімдіктері |
2013 жылғы 1-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
86. |
2015 жылы ұстаудың жеңілдетілген жағдайына ауыстырылған сотталғандарды ұстау үшін түзеу мекемелерінің жанынан арнайы жатақханалар салу мәселесін пысықтау |
Қазақстан Республикасы Үкіметке ақпарат |
ІІМ |
2013 жылғы 1-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
87. |
Бас бостандығынан айыру орындарынан босап шыққан адамдарды еңбек және тұрмыстық орналастыру мәселелері бойынша халықты жұмыспен қамту органдарымен бірлескен семинарлар өткізу |
Семинарлар |
ІІМ, Еңбекмині, Астана, Алматы қалаларының, облыстардың әкімдіктері |
2013 жылғы 3-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
88. |
Республика облыстарының біріндегі түзеу мекемелерінің базасында сотталғандарды босатуға дайындаудың жаңа тетігін саралау бойынша пилоттық жобаны өткізу |
Бұйрық |
ІІМ |
2013 – 2015 жылдардағы 4-тоқсан |
- |
- |
- |
- |
- |
Талап етілмейді |
- |
Барлығы: |
2012 – 2015 жылдар |
7457,737 |
810,029 |
38,233 |
13605,632 |
21911,631 |
РБ |
Ескертпе:
* – сома тиісті жылдарға арналған республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде нақтыланады
аббревиатуралардың толық жазылуы:
ІІМ – Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі
ДСМ – Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі
Еңбекмині – Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрлігі
Қаржымині – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі
МҚІА – Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері
агенттігі
ҚТКШІА – Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын-үй коммуналдық
шаруашылық істері агенттігі
ҰҚК – Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті
РБ – республикалық бюджет
ВАК – Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанындағы заң жобалау
қызметі мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссия
НҚА – нормативтік құқықтық актілер
ҚАЖ – қылмыстық-атқару жүйесі
ҚАИ – қылмыстық-атқару инспекциялары
ҚАЖД – Қылмыстық-атқару жүйесі департаменті
РМК – республикалық мемлекеттік кәсіпорын
ТМ – түзеу мекемесі
ТК – түзеу колониясы
ҚК – қоныс-колониясы
ТИ – тергеу изоляторы
ӘК – әйелдер колониясы
МКК – монша-кір жуу кешені
ИТКҚ – инженерлік-техникалық күзет құралдары
ЖСҚ – жобалау-сметалық құжаттама