"Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің 2011 – 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспары туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 11 ақпандағы № 129 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 22 мамырдағы № 510 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1561 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 № 1561 қаулысымен (01.01.2014 бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің 2011 – 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспары туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 11 ақпандағы № 129 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 20, 240-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің 2011 – 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспарында:
      «Ағымдағы жағдайды және даму үрдістерін талдау» деген 2-бөлімде:
      «Қазақстан Республикасының көлік инфрақұрылымын дамыту» деген 1-стратегиялық бағытта:
      «1. Дамудың негізгі параметрлері» деген кіші бөлімде:
      «Су көлігі» деген кіші бөлімде:
      сегізінші бөліктегі «Ішкі кеме қатынасы жолдарының ұзындығы 2011 жылдың соңында 4094 км құрады» деген сөйлем алынып тасталсын;
      «Қазақстан Республикасының транзит-көлік әлеуетін дамыту» деген 2-стратегиялық бағытта:
      «1. Дамудың негізгі параметрлері» деген кіші бөлімде:
      бесінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазіргі уақытта Еуропа мен Азия арасындағы тауар айналымының көлемі шамамен 700 млрд. АҚШ долларын құрайды, кейбір болжамдар бойынша 2015 жылға қарай аталған көрсеткіш 1 трлн. АҚШ долларына, ал Қазақстан бойынша транзитінен түсетін табыс 2015 жылға қарай шамамен 1,5 млрд. АҚШ долларына жетеді деп болжануда (2007 жылы – 500 млн. АҚШ доллары). Жалпы алғанда Оңтүстік-Шығыс және Шығыс Азия – Еуропа бағыттарындағы транзиттік ағымдар шамамен 330 – 400 млрд. АҚШ долларына бағалануда, бұл ретте осы ағымдардың 20 %-ы Қазақстан аумағы арқылы өтуі мүмкін.»;
      он алтыншы бөліктегі «2010 жылы Еуропалық Одақ және Қытай Халық Республикасы арасындағы сыртқы сауда көлемі 526 миллиардтан астам АҚШ долларын құрады. Бұл көрсеткіштің 2020 жылға дейін 781 миллиард АҚШ доллары деңгейіне дейін артуы күтілуде.» деген сөйлем алынып тасталсын;
      «Мемлекеттік қызметтерді ұсыну, техникалық сүйемелдеу үдерістерін жетілдіру және мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерін ықпалдастыру, оның ішінде Кеден одағының ақпараттық инфрақұрылымын дамыту үшін жағдайлар және тетіктер жасау» деген 4-стратегиялық бағытта:
      «1. Дамудың негізгі параметрлері» деген кіші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бүгінгі күні ақпараттық технологиялар ақпараттық қоғамды қалыптастыруға арналған маңызды құрал болып табылады, ал мемлекет пен халық қатынастарындағы «жолсерік» «электрондық үкімет» болып отыр.
      Осыған байланысты мемлекеттік органдарда АТ-ны қолдану бірінші кезекте халыққа және бизнеске электрондық нысанда мемлекеттік қызмет көрсетуге, мемлекеттік органдардың ашықтығын және есептілігін арттыруға бағытталуы тиіс.
      Қазіргі уақытта халыққа және ұйымдарға мемлекеттік электрондық қызметтер ұсынудың жай-күйі мынадай деректермен сипатталады:
      1) орталық және жергілікті атқарушы органдар интернет-ресурстар арқылы халыққа және бизнеске интерактивті қызметтер көрсетеді (басшылар блогы, электрондық мемлекеттік сатып алу, интерактивтік сауал және т.б.) және транзакциялық қызметтер көрсетуге ауысуды жүзеге асырады;
      2) «электрондық үкімет» инфрақұрылымы құрылды, оның шеңберінде өнеркәсіптік пайдалануға 20 АT-ден астам жоба енгізілген;
      3) әлеуметтік маңызы бар мемлекеттік қызметтерді, 92 лицензияны және 80 рұқсат беру құжатын оңтайландыру және автоматтандыру жөніндегі іс-шаралар жоспарлары әзірленіп бекітілген;
      4) «электрондық үкімет» сәулетін құру және эталондық үлгілерді әзірлеу бойынша жұмыстар жүргізілуде. Қазіргі уақытта қызметтің 15 бағыты бойынша эталондық үлгілерді толтыру жүргізілді (білім беру, денсаулық сақтау, көлік және коммуникация, байланыс және пошта қызметтері, халықаралық қатынастар, мәдениет, қоршаған ортаны қорғау, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, табиғи ресурстар, азаматтық, көші-қон және көшіп келу, әділет, ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп, халықты әлеуметтік қамсыздандыру, жұмысқа орналастыру және халықтың жұмыспен қамтылуы);
      5) «Е-лицензиялау» (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДҚ) ақпараттық жүйесін енгізу бойынша жұмыстар жүргізілді. 2012 жылы аталған жүйе барлық мемлекеттік органдарда – лицензиарларда енгізілді. 2012 жылдың қорытындысы бойынша «Е-лицензиялау» МДҚ арқылы қалыптастырылған лицензиялар саны 19 740 электрондық лицензияны құрады.
      Қазіргі күннің өзінде мүдделі мемлекеттік органдардың толығымен «ақпараттық қоғам» үшін «электрондық үкіметті» қалыптастыруға бағытталған бірлескен жұмысы нәтижесі бойынша («Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне рұқсат беру құжаттарын қысқарту және мемлекеттік органдардың бақылау мен қадағалау функцияларын оңтайландыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2012 жылғы 10 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес) «электрондық үкімет» инфрақұрылымымен электрондық түрде 317 астам интерактивті және транзакциялық қызметтер, оның ішінде 156 астам электрондық қызмет, 81 электрондық лицензия және 80 рұқсат беру құжаттары ұсынылады. «Электрондық үкімет» порталының қызметтер санына 90 астам электрондық қызметтер, 21 қосымша сервистер, мемлекеттік 20 алым түрлері, мемлекеттік баждың 17 түрлері, салық төлемдерінің 4 түрі, сондай-ақ Жол жүру ережесін бұзғаны үшін айыппұлдар және коммуналдық қызметтің 3 түрін төлеу кіреді. Бұдан басқа, ақпараттық сипаттағы қызметтер де қолжетімді.
      2012 жылы Қазақстанның қалалары мен аудандарында «электрондық үкімет» және «электрондық қызметтер» тақырыбы бойынша оқыту семинарлары өткізілді. 64 475 адам оқытылды. Астана, Алматы, Ақтөбе, Шымкент қалаларының сауда орталықтарында халыққа консультациялық қолдау көрсетілді, орташа алғанда 19 276 адамға консультация берілді;
      6) орталық мемлекеттік органдардың құжаттарын қағаз тасығышта қайталамай электрондық құжат айналымына көшіру бойынша жұмыстар жүргізілуде;
      7) «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы азаматтардың мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың басшыларына электрондық өтініш беру жүйесі құрылды;
      8) электрондық әкімдіктерді дамыту шеңберінде әкімдіктер көрсететін мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру мүмкіндігімен «Электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі» жобасы жүзеге асырылған, оның ішінде 4 қызмет «электрондық үкімет» порталында көрсетіледі.
      Бүгінгі күнге халыққа қызмет көрсету орталықтарының (бұдан – ХҚО) жұмысын жақсарту мақсатында үлкен жұмыстар атқарылды.
      ХҚО жұмыс істеуін қамтамасыз етуге арналған қажетті нормативтік база құрылды, халыққа және бизнеске қызмет көрсету жөніндегі рәсім жеңілдетілді, сыбайлас жемқорлық деңгейінің азаю үрдісі байқалады.
      Қазіргі уақытта ХҚО-да 113 мемлекеттік қызмет көрсетілуде. Бүгінгі күні ХҚО-ға ұсыну кезінде құжаттардың 19 түрі алып тасталған: неғұрлым жиі сұратылатын, мысалы, азаматтың жеке куәлігінің көшірмесі, туу туралы куәліктің көшірмесі, некеге тұру туралы куәліктің көшірмесі, некені бұзу туралы куәліктің көшірмесі, бала некесіз туылған жағдайда № 4 нысан бойынша анықтама, жылжымайтын мүлікке құқық белгілеуші құжаттардың көшірмесі, мүгедектік туралы анықтама, зейнеткер куәлігінің көшірмесі және т.б.
      Тұрақты негізде ХҚО қызметкерлерінің біліктілік деңгейін арттыру жөніндегі іс-шаралар жүргізілуде.
      ХҚО қызметкерлерінің біліктілігін арттыру шеңберінде ХҚО қызметкерлерін аттестаттау жүргізілді. Барлығы 8 700 қызметкер, олардың ішінде 5 019-ы аттестатталды, 3919 қызметкер немесе 78 % аттестаттаудан өтті, өтпегендері – 1100 қызметкер.
      ХҚО-ның ұсынылатын қызметтер сапасы және халыққа кері байланысты қамтамасыз ету бөлігіндегі қызметін мониторингілеу мақсатында Ахуал орталығы (бұдан әрі – орталық) құрылды және ойдағыдай жұмыс істеуде. 161 ХҚО-да орнатылған камералар арқылы Орталық on-line режимінде қызметке бейне-мониторинг жүргізеді, ол өз кезегінде жұмыс процесіндегі кемшіліктерге шұғыл әрекет етеді, сыбайлас жемқорлық көріністерін бақылауға мүмкіндік береді. Бұдан басқа, Орталықтың жұмыс істеуі орталық және жергілікті мемлекеттік органдар басшыларының азаматтарды қабылдауын жүргізеді, ведомстволық бағынысты мекемелермен бейне-конференциялар мен кеңестер өткізуге, барлық өңірлердегі ХҚО қызметкерлерін қашықтықтан оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
      Ахуал орталығы арқасында ХҚО кінәсінен 20 минуттан артық күту уақыты 92 % қысқартылды, ХҚО кінәсінен 20 минуттан артық құжаттарды ресімдеу уақыты 17 % қысқартылды, «нашар» баға 44 % қысқартылды.
      Бүгінгі күні 252 ХҚО жаңғыртылған. Еліміз бойынша барлық ХҚО-да қазірдің өзінде азаматтарға кедергісіз қызмет көрсету қағидаты енгізілген. ХҚО-ны жаңғырту кезінде жаңа бизнес-үрдістер, мониторинг және мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау іске асырылуда, азаматтар үшін қолайлы жағдайлар жасалуда. Электрондық үкімет бұрыштары ашылған, онда азаматтар egov.kz порталының қызметтерімен танысып, электрондық цифрлық қолтаңба ала алады.
      Азаматтарға ыңғайлы болу үшін балаларға арналған алаңдар жабдықталған, сондай-ақ мемлекеттік қызметтерді ұсынуға бақылау жүргізуге, азаматтардың кезек күту уақытын қадағалап отыруға мүмкіндік беретін бірыңғай электрондық кезек енгізу көзделген. Азаматтарға қызмет көрсету сапасын сенсорлық қайталаушы мониторлар арқылы бағалайды, онда әрбір азамат сол жерден-ақ ХҚО қызметкерлерінің жұмысына баға бере алады.
      Тұрақты негізде «мystery shopping» - ұйымдастырушылық міндеттерді шешу, мысалы қызметкерлердің клиенттерге қызмет көрсету стандарттарын сақтаудың деңгейін өлшеу мақсатында өткізілетін зерттеулер әдісін пайдаланумен тексерулер жүргізіледі.
      Жүргізілген зерттеулер қорытындылары бойынша халықтың ХҚО қызметтеріне қанағаттанушылық деңгейі 2010 жылы - 65 %; 2011 жылы - 76 %; 2012 жылы - 81,6 % құрады.
      Қазақстан Республикасының Президенті – Ұлт көшбасшысы Н.Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтардағы «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты» атты Жолдауын іске асыру үшін Министрлік Іс-шаралар жоспарын (жол картасын) әзірледі, онда 2012 жылы мамандандырылған ХҚО ашу бойынша шаралар көзделген.
      Бүгінгі күні Қарағанды, Алматы қалаларында мамандандырылған ХҚО ашылған. 2013 жылы Ақтау қаласында мамандандырылған ХҚО ашу жоспарлануда.
      Осы мамандандырылған ХҚО-да «жалғыз терезе» қағидаты бойынша қажет инфрақұрылым және халыққа жағдай жасау, автокөлік құралдарын тіркеу және жүргізуші куәліктерін беру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетіледі.
      Осы ХҚО-да халық жүргізуші куәлігін алу үшін теориялық және практикалық емтихан тапсыра алады, нөмірлік агрегаттарын салыстыруды өте алады, жүргізуші куәліктерін, міндетті техникалық байқаудан өткені және мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгілері туралы куәлік ала алады.
      Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру есебінен халықтың ұсынатын құжаттар тізбесі қысқартылды, қажетті мәліметтер тартылған мемлекеттік органдардың дерекқорларынан электрондық форматта алынатын болады.
      Бұдан басқа ақпараттандыру саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру шеңберінде Министрлік компьютерлік оқиғаларға қарсы іс-қимыл мәселелерін мемлекеттік деңгейде, атап айтқанда Қазақстан Республикасының ақпараттық инфрақұрылымына бірігетін ұлттық электрондық ақпараттық ресурстарды және ақпараттық жүйелерді техникалық сүйемелдеу есебінен реттеуде.
      Интернеттің қазақстандық сегментін дамытуға КЖҚ енгізу, дата-орталықтар құру, «электрондық үкімет» порталы арқылы көрсетілетін электрондық қызмет көрсетулерді ұлғайту, мемлекеттік органдардың порталдарын дамыту, әлеуметтік маңызы бар интернет-ресурстар құру (балалар мен жасөспірімдер үшін) ықпал етеді.
      Қазіргі уақытта веб-хостинг қызметтеріне сұранысты, деректерді бастапқы және резервтік сақтауды және сыртқы нарыққа кезең-кезеңмен шығуды қамтамасыз ету мақсатында есептеу орталықтарының (бұдан әрі – дата-орталықтары) дамуын жандандыру қажет. Дата-орталықтары инфрақұрылымының болуы, Қазнетті, электрондық коммерцияны, электрондық қызметтерді және «электрондық үкіметті» дамыту үшін негізгі шарт болып табылады.
      Деректер алмасу кезінде мемлекетаралық және ведомствоаралық ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимылын қамтамасыз ету үшін Қазақстан, Ресей және Белорусия арасындағы Кеден одағы шеңберінде ақпарат алмасу үшін мемлекетаралық шлюзді (Кеден одағының сыртқы және өзара сауданың интеграцияланған ақпараттық жүйесінің ұлттық сегменті) құру қажеттігі туындайды.
      Жүйе Кеден одағының кедендік аумағында экономикалық интеграциялануды дамыту және интеграцияланған ақпараттық ресурстарды қолданудың нәтижесінде сыртқы және өзара сауданың экономикалық көрсеткіштерін жақсарту сияқты оң нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.
      Бұл үшін Кеден одағының сыртқы және өзара сауданың интеграцияланған ақпараттық жүйесінің ұлттық сегментін, сондай-ақ ұлттық сенімді үшінші тарапты құру қажет»;
      «Қызметтің стратегиялық бағыттары, мақсаттары, нысаналы индикаторлары, міндеттері, іс-шаралары, нәтижелерінің көрсеткіштері» деген 3-бөлімде:
      «Қазақстан Республикасының көліктік инфрақұрылымын дамыту» деген 1-стратегиялық бағытта:
      «Көліктік-коммуникациялық кешеннің озыңқы даму қарқынына қол жеткізу» деген 1.1-мақсатта:
      «2012 жыл» деген бағанда:
      «- жүк тасымалдары» деген жолдағы «2 943,1» деген сандар «3 014,3» деген сандармен ауыстырылсын;
      «- жолаушылар тасымалдары» деген жолдағы «18 640,0» деген сандар «18 483,8» деген сандармен ауыстырылсын;
      «- жүк айналымы» деген жолдағы «383,8» деген сандар «368,1» деген сандармен ауыстырылсын;
      «- жолаушылар айналымы» деген жолдағы «211,1» деген сандар «211,3» деген сандармен ауыстырылсын;
      «9. ФКИ көлік қызметтері, алдыңғы жылға қарағанда %» деген жолдағы «107,5» деген сандар «107,2» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Теміржол саласы инфрақұрылымының даму деңгейін арттыру» деген 1.1.2-міндетте:
      «1. Жаңа теміржолдардың ұзақтығы» деген жолда «2015 жыл» деген бағандағы «-» деген мән «214» деген сандармен ауыстырылсын;
      «5. Субсидияланатын әлеуметтік маңызы бар маршруттар саны» деген жолда «2013 жыл», «2014 жыл», «2015 жыл» деген бағандардағы «64», «64», «64» деген сандар тиісінше «66», «66», «66» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Тікелей нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шараларда»:
      мына:

      «

1. 2014 жылға қарай Қорғас-Жетіген теміржол желісін салу

х

х

х

-

-

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

1. 2013 жылға қарай Қорғас-Жетіген теміржол желісін салу

х

х

-

-

-

                                                                   »;

      «Азаматтық авиация инфрақұрылымының даму деңгейін арттыру» деген 1.1.3.-міндетте:
      «Тікелей нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шараларда»:
      «1. Республиканың 13 әуежайында ұшу-қону жолақтарын, жолаушы және жүк терминалдарын қайта жаңарту (салу)» деген жолда «2015 жыл» деген бағандағы «-» деген мән «х» деген мәнмен ауыстырылсын;
      «Су көлігі инфрақұрылымының даму деңгейін арттыру» деген 1.1.4-міндетте:
      «Тікелей нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шараларда»:
      мына:

      «

5. Құрғақ жүк кемелермен, салдармен және танкерлермен сауда флотын толықтыру

-

-

х

х

х

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

5. Паромдармен сауда флотын толықтыру

-

-

х

х

-

                                                                   »;

      мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

7. Ақтау портын солтүстік бағытта кеңейту

х

х

х

х

х

                                                                   »;

      «Автокөлік саласы инфрақұрылымының даму деңгейін арттыру» деген 1.1.5-міндетте:
      мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

6. Шұғыл оперативтік қызметтерді шақыру құралдарымен жабдықталған автокөлік құралдарының қатысуымен автомобиль жолдарында болатын жол-көлік оқиғаларына шұғыл оперативтік қызметтердің ден қою уақытын төмендету.

ККМ деректері

мин

-

-

-

-

-

-

10

                                                                   »;

      «Тікелей нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шаралар» мынадай мазмұндағы жолдармен толықтырылсын:

      «

6. Авариялар мен апаттар кезінде шұғыл шақыру жүйесін (ААШШ) құру үшін нормативтік құқықтық база әзірлеу

-

-

х

х

х

7. ААШШ жүйесін құру бойынша техникалық-экономикалық негіздеме жобасын әзірлеу

-

-

х

-

-

8. «Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы» (КО ТР 018/2011) Кеден одағының техникалық регламентінде белгіленген мерзімдерде автокөлік құралдарын шұғыл оперативтік қызметтерді шақыру құралдарымен кезең-кезеңмен жабдықтау

-

-

-

-

х

9. Жол-көлік оқиғаларына шұғыл оперативтік қызметтердің жедел ден қоюын қамтамасыз ету мақсатында ААШШ жүйесінің операторы және ТЖМ арасындағы өзара іс-қимыл регламентінің жобасын әзірлеу

-

-

х

-

-

                                                                   »;

      «Қазақстан Республикасының транзиттік-көліктік әлеуетін дамыту» деген 2-стратегиялық бағытта:
      «Қазақстан Республикасының аумағы арқылы транзиттік тасымалдар көлемдерін ұлғайту» деген 2.1-мақсатта:
      «2012 жыл», «2013 жыл», «2014 жыл», «2015 жыл» деген бағандарда:
      «1. Транзиттік бағыттағы жүк тасымалдарының көлемін ұлғайту» деген жолдағы «17,0», «18,4», «19,4», «20,3» деген сандар тиісінше «17,8», «19,0», «20,5», «22,0» деген сандармен ауыстырылсын;
      «- темір жол көлігі» деген жолдағы «14,7», «15,4», «16,3», «17,3» деген сандар тиісінше «16,2», «17,2», «18,4», «19,5» деген сандармен ауыстырылсын;
      «- автомобиль көлігі» деген жолдағы «0,91», «0,98», «1,05», «1,12» деген сандар тиісінше «1,46», «1,6», «1,8», «2,0» деген сандармен ауыстырылсын;
      «- су көлігі» деген жолда «2012 жыл», «2015 жыл» деген бағандардағы «0,2», «0,3» деген сандар тиісінше «16,2», «0,5» деген сандармен ауыстырылсын;
      мына

      «

- әуе көлігі

ККМ деректері

млн. ұшақ/км

113,7

118,0

120,4

121,0

122,0

123,5

124,1

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

2. Транзиттік авиа ұшулар

ККМ деректері

млн. ұшақ/км

114,2

131,7

155,8

164,5

167,8

171,1

174,5

                                                                   »;

      мына

      «

2. Транзиттік тасымалдардан түсетін кірістің ұлғаюы

ККМ деректері

млрд. теңге

68,4

92,3

89,5

92,8

97,7

103,5

110,4

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

3. Транзиттік тасымалдардан түсетін кірістің ұлғаюы

ККМ деректері

млрд. теңге

68,4

92,3

146,2

157,6

170,0

190,0

220,0

                                                                   »;

      «Қазақстан Республикасының көлік кешенін халықаралық көлік желісіне ықпалдастыру деңгейін арттыру» деген 2.1.1-міндетте:
      «Тікелей нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шаралар» мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

7. Қазақстанда және Қазақстан Республикасынан тысқары жерде көлік-логистикалық объектілерін құру

-

-

-

х

х

                                                                   »;

      «Мультимедиялық қызметтерді ұсынуға бағытталған, қазіргі заманғы технологияларға негізделген қызметтерді, өндірістерді және АКТ инфрақұрылымын, инновацияларды дамыту» деген 3-стратегиялық бағытта:
      «Ақпараттық коммуникациялық инфрақұрылымының дамуын қоса алғанда, ЖІӨ-дегі АКТ секторы үлесінің өсуіне қол жеткізуді қамтамасыз ету» деген 3.1-мақсатта:
      «АКТ саласындағы базалық қызметтерге қолжетімділік деңгейі және Қазақстан Республикасының үй шаруашылықтарын телефон байланысымен, Интернетке кең жолақты қолжетімділікпен 100 % қамтуды қамтамасыз ету» деген 3.1.1-міндетте:
      мына:
      мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

8. Қазақстан Республикасы арқылы халықаралық ақпараттық ағындар транзитінің үлесі (Еуропа/Ресей-Азия)

ККМ деректері

%

-

-

-

2,9

3,0

3,0

3,0

                                                                   »;

      «Тікелей нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шараларда»:
      «5. Телекоммуникацияның әмбебап қызметтеріне арналған тарифтерді қайта теңгеру» деген жолда «2013 жыл», «2014 жыл», «2015 жыл» деген бағандардағы «х» деген мән «-» деген мәнмен ауыстырылсын;
      «Тұрғындар саны 1000 адам және одан жоғары барлық елді мекендерді ұялы байланыс қызметтерімен қамтамасыз ету» деген 3.1.2-міндетте:
      «3. Тұрғындары 1000 және одан көп адамнан тұратын елді мекендерді ұялы байланыс қызметтерімен қамту» деген жолда «2013 жыл» деген бағандағы «84» деген сандар «94» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Телекоммуникация және пошталық байланысы қызметтерінің тиiстi нарығында бәсекелестiктi дамыту жағдайларын қамтамасыз ету» деген 3.1.7-міндетте:
      «1. Табиғи монополия саласынан шығарылған телекоммуникация және пошта байланысы қызметтерінің реттелетін саны» деген жолда «2015 жыл» деген бағандағы «1» деген сан «-» деген мәнмен ауыстырылсын;
      «Тікелей нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шараларда»:
      «2015 жыл» деген бағанда:
      «5. Телекоммуникация саласындағы реттелетін қызметтерге табиғи монополия аясына жатқызу мәніне талдау жүргізу» деген жолда «2015 жыл» деген бағандағы «х» деген мән «-» деген мәнмен ауыстырылсын;
      «6. Табиғи монополиялар субъектілерінің реттелетін қызметтер (тауарлар, жұмыстар) тізбесіне өзгерістер енгізу» деген жолда «2015 жыл» деген бағандағы «х» деген мән «-» деген мәнмен ауыстырылсын;
      «Мемлекеттік қызметтерді ұсыну, техникалық сүйемелдеу үдерістерін жетілдіру және мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерін ықпалдастыру, соның ішінде Кеден одағының ақпараттық инфрақұрылымын дамыту үшін жағдайлар және тетіктер жасау» деген 4-стратегиялық бағытта:
      «Электрондық форматта мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын және халыққа қызмет көрсету орталықтарының жұмыс істеу деңгейін арттыру» деген 4.1-мақсатта:
      «Цифрлық сертификаттар арқылы азаматтардың және ұйымдардың мемлекеттік электрондық қызметтерге қауіпсіз қол жетімділігін қамтамасыз ету» деген 4.1.1-міндетте:
      «Тікелей нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шараларда»:
      «Е-әкімдік қызметтері» АЖ-ны бейімдеу және жергілікті атқарушы органдардың қолданыстағы ақпараттық жүйесімен ықпалдастыру» деген жолда «2013 жыл», «2014 жыл», «2015 жыл» деген бағандағы «-» деген мән «х» деген мәнмен ауыстырылсын;
      мына

      «

16. Мемлекеттік органдардың автоматтандыруға жататын функциялар (үдерістер) тізбесін қалыптастыру

х

х

-

-

-

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

16. Мемлекеттік органдардың автоматтандыруға жататын функциялар (үдерістер) тізбесін келісу (ККМ-ке МО-дан сұрау салулар түскен жағдайда)

х

х

х

х

х

                                                                   »;

      3.2-бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      «

3.2. Мемлекеттік органның стратегиялық бағыттары мен
мақсаттарының мемлекеттің стратегиялық мақсаттарына сәйкестігі

Мемлекеттік органның стратегиялық бағыттары мен мақсаттары

Стратегиялық және бағдарламалық құжаттың атауы

1

2

1-стратегиялық бағыт. Қазақстан Республикасының көліктік инфрақұрылымын дамыту

1.1-мақсат. Көліктік-коммуникациялық кешенін озыңқы даму қарқынына қол жеткізу

1. «Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспары туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 1 ақпандағы № 922 Жарлығы.
2. «Қазақстан Республикасын үдемелі индустриялық-инновациялық дамыту жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарлама және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 958 Жарлығы.
3. «Мемлекет басшысының 2012 жылғы 27 қаңтардағы «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының басты бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауын іске асыру жөніндегі шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 30 қаңтардағы № 261 Жарлығы.
4. 2012 жылғы 14 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Президенті – Ұлт көшбасшысы Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы «Қазақстан-2050» Стратегиясы.

2-стратегиялық бағыт. Қазақстан Республикасының транзиттік-көліктік әлеуетін дамыту

2.1-мақсат. Қазақстан Республикасының аумағы арқылы транзиттік тасымалдар көлемдерін ұлғайту

1. «Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспары туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 1 ақпандағы № 922 Жарлығы.
2. «Қазақстан Республикасын үдемелі индустриялық-инновациялық дамыту жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарлама және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 958 Жарлығы.
3. 2012 жылғы 14 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Президенті – Ұлт көшбасшысы Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы. «Қазақстан-2050» Стратегиясы.

3-стратегиялық бағыт. Мультимедиялық қызметтерді ұсынуға бағытталған, қазіргі заманғы технологияларға негізделген қызметтерді, өндірістерді және АКТ инфрақұрылымын дамыту

3.1-мақсат. ЖІӨ-де АКТ секторы үлесінің өсуіне қол жеткізуді қамтамасыз ету

1. «Қазақстан Республикасын үдемелі индустриялық-инновациялық дамыту жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарлама туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 958 Жарлығы.
2. «Мемлекет басшысының 2012 жылғы 27 қаңтардағы «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының басты бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауын іске-асыру жөніндегі шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 30 қаңтардағы № 261 Жарлығы.
3. 2012 жылғы 14 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Президенті – Ұлт көшбасшысы Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы. «Қазақстан-2050» Стратегиясы.

4-стратегиялық бағыт. Мемлекеттік қызметтерді ұсыну, техникалық сүйемелдеу үдерістерін жетілдіру және мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерін ықпалдастыру, соның ішінде Кеден одағының ақпараттық инфрақұрылымын дамыту үшін жағдайлар және тетіктер жасау

4.1-мақсат. Электронды форматта мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын және халыққа қызмет көрсету орталықтарының жұмыс істеу деңгейін арттыру

1. «Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспары туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 1 ақпандағы № 922 Жарлығы.
2. «Қазақстан Республикасын үдемелі индустриялық-инновациялық дамыту жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарлама және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 958 Жарлығы.
3. «Мемлекет басшысының 2012 жылғы 27 қаңтардағы «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының басты бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауын іске асыру жөніндегі шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 30 қаңтардағы № 261 Жарлығы.
4. 2012 жылғы 14 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Президенті – Ұлт көшбасшысы Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы. «Қазақстан-2050» Стратегиясы.

                                                                   »;

      «Функционалдық мүмкіндіктерді дамыту» деген 4-бөлімде:
      «Қазақстан Республикасының көліктік инфрақұрылымын дамыту» деген 1-стратегиялық бағытта:
      «Мемлекеттік органның стратегиялық бағыты мен мақсаттарын іске асыру жөніндегі іс-шаралар» деген бағанда:
      «Көліктік-коммуникациялық кешеннің озыңқы даму қарқынына қол жеткізу» деген 1.1-мақсатта:
      мынадай мазмұндағы 8-тармақпен толықтырылсын:
      «8. Қазақстан Республикасының көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2020 жылға дейінгі мемлекеттік бағдарламасын әзірлеу» іске асыру кезеңі 2013 жыл;
      «Қазақстан Республикасының транзиттік-көліктік әлеуетін дамыту» деген 2-стратегиялық бағытта:
      «Қазақстан Республикасының аумағы арқылы транзиттік тасымалдар көлемдерін ұлғайту» деген 2.1-мақсатта:
      «Мемлекеттік органның стратегиялық бағыты мен мақсаттарын іске асыру жөніндегі іс-шаралар» деген бағанда:
      мынадай мазмұндағы 5-тармақпен толықтырылсын:
      «5. Қазақстан Республикасының көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2020 жылға дейінгі мемлекеттік бағдарламасын әзірлеу» іске асыру кезеңі 2013 жыл.».
      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 11 февраля 2011 года № 129 "О Стратегическом плане Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан на 2011 - 2015 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 мая 2013 года № 510. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1561

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 31.12.2013 № 1561 (вводится в действие с 01.01.2014).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 11 февраля 2011 года № 129 «О Стратегическом плане Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан на 2011 – 2015 годы» (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 20, ст. 240) следующие изменения и дополнения:
      в Стратегическом плане Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан на 2011 – 2015 годы, утвержденном указанным постановлением:
      в разделе 2. «Анализ текущей ситуации и тенденции развития»:
      в стратегическом направлении 1. «Развитие транспортной инфраструктуры Республики Казахстан»:
      в подразделе «1. Основные параметры развития»:
      в подразделе «Водный транспорт»:
      в части восьмой предложение «Протяженность внутренних судоходных путей на конец 2011 года составляла 4094 км.» исключить;
      в стратегическом направлении 2. «Развитие транзитно-транспортного потенциала Республики Казахстан»:
      в подразделе «1. Основные параметры развития»:
      часть пятую изложить в следующей редакции:
      «В настоящее время объем товарооборота между Европой и Азией составляет порядка 700 млрд. долл. США, по некоторым прогнозам к 2015 году данный показатель достигнет 1 трлн. долл. США, доход от транзита по Казахстану прогнозируется около 1,5 млрд. долл. США к 2015 году (в 2007 году – 500 млн. долл. США). В целом транзитные потоки в направлениях Юго-Восточная и Восточная Азия – Европа оцениваются примерно в 330-400 млрд. долл. США, при этом до 20 % этих потоков могут проходить через территорию Казахстана.»;
      в части шестнадцатой предложения «Объем внешней торговли между Европейским Союзом и Китайской Народной Республикой в 2010 году составил более 526 млрд. долл. США. Ожидается, что до 2020 года этот показатель возрастет до уровня в 781 млрд. долл. США.» исключить;
      в стратегическом направлении 4. «Совершенствование процессов предоставления государственных услуг, технического сопровождения и интеграция информационных систем государственных органов, в том числе создание условий и механизмов для развития информационной инфраструктуры Таможенного союза.»:
      подраздел «1. Основные параметры развития» изложить в следующей редакции:
      «Сегодня информационные технологии являются важнейшим инструментом для формирования информационного общества, а «проводником» в отношениях государства и населения стало «электронное правительство».
      В этой связи, применение ИТ в государственных органах должно быть в первую очередь направлено на оказание государственных услуг в электронной форме населению и бизнесу, повышение прозрачности и подотчетности государственных органов.
      В настоящее время состояние предоставления государственных электронных услуг населению и организациям характеризуется следующими данными:
      1) центральными и местными исполнительными органами посредством интернет-ресурсов оказываются интерактивные услуги населению и бизнесу (блоги руководителей, электронные госзакупки, интерактивные опросы и т.д.) и осуществляется переход к оказанию транзакционных услуг;
      2) создана инфраструктура «электронного правительства», в рамках которой введены в промышленную эксплуатацию более 20 ИT – проектов;
      3) разработаны и утверждены планы мероприятий по оптимизации и автоматизации социально-значимых государственных услуг, 92 лицензий и 80 разрешительных документов;
      4) ведутся работы по созданию архитектуры «электронного правительства» и разработке эталонных моделей. В настоящее время произведено наполнение эталонных моделей по 15 направлениям деятельности (образование, здравоохранение, транспорт и коммуникации, связь и почтовые услуги, международные отношения, культура, охрана окружающей среды, жилищно-коммунальное хозяйство, природные ресурсы, гражданство, миграция и иммиграция, юстиции, сельское хозяйство, промышленность, социальное обеспечение населения, трудоустройство и занятость населения);
      5) проведена работа по внедрению информационной системы «Е-лицензирование» (далее – ГБД «Е-лицензирование»). В 2012 году данная система внедрена во всех государственных органах-лицензиарах. Количество сформированных электронных лицензий посредством ГБД «Е-лицензирование» по итогам 2012 года составило 19 740 электронных лицензий.
      Уже сегодня в результате проведения заинтересованными государственными органами совместных работ, всецело направленных на формирование «электронного правительства» для «информационного общества», инфраструктурой «электронного правительства» в электронном виде предоставляются более 317 интерактивных и транзакционных услуг, среди которых более 156 электронных услуг, 81 электронная лицензия и  80 разрешительных документов (согласно Закону Республики Казахстан от 10 июля 2012 года «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам сокращения разрешительных документов и оптимизации контрольных и надзорных функций государственных органов»). В число услуг портала «электронного правительства» входят более 90 электронных услуг, 21 дополнительных сервисов, оплата 20 видов государственных сборов, 17 видов госпошлин, 4 видов налоговых платежей, а также оплата штрафов за нарушения Правил дорожного движения и 3 видов коммунальных услуг. Кроме того, доступны услуги информационного характера.
      За 2012 год в городах и районах Казахстана проведены обучающие семинары по теме «электронное правительство» и «электронные услуги». Обучено 64 475 чел. В торговых центрах гг. Астаны, Алматы, Актобе, Шымкента проведены консультационные поддержки населения, в среднем проконсультировано 19 276 чел.;
      6) ведется работа по переводу центральных государственных органов на электронный документооборот без дублирования документов на бумажном носителе;
      7) создана система электронных обращений граждан через веб-портал «электронного правительства» к руководителям государственных и местных исполнительных органов;
      8) в рамках развития электронных акиматов реализован проект «Региональный шлюз «электронного правительства» с возможностью автоматизации государственных услуг, оказываемых акиматами, из которых 4 услуги предоставляются на портале «электронного правительства».
      В настоящее время проведена большая работа по улучшению деятельности центров обслуживания населения (далее – ЦОН).
      Сформирована нормативная база, необходимая для функционирования ЦОН, упрощены процедуры по обслуживанию населения и бизнеса, существует положительная тенденция по снижению уровня коррупции.
      В настоящее время в ЦОН оказываются 113 государственных услуг. На сегодняшний день исключены 19 видов документов при предоставлении в ЦОН: из наиболее часто запрашиваемых, например как, копия удостоверения личности гражданина, копия свидетельства о рождении, копия свидетельства о заключении брака, копия свидетельства о расторжении брака, справка по форме № 4 в случае рождения ребенка вне брака, копия правоустанавливающего документа на недвижимое имущество, справка об инвалидности, копия удостоверения пенсионера и т.д.
      На постоянной основе проводятся мероприятия по повышению уровня квалификации кадрового состава работников ЦОН.
      В рамках повышения уровня квалификации работников ЦОН проведена аттестация работников ЦОН. Всего 8 700 работников, из них аттестовано 5 019, прошло аттестацию 3 919 работников или 78 %, не прошли 1 100 работников.
      В целях мониторинга деятельности ЦОН в части качества предоставляемых государственных услуг и обеспечения обратной связи с населением создан и успешно работает ситуационный центр (далее – центр). Посредством камер, установленных в 161 ЦОН, центром в режиме on-line проводится видео-мониторинг деятельности, что в свою очередь позволяет оперативно реагировать на недостатки в процессе работы, отслеживать коррупционные проявления. Кроме того, функционирование центра позволяет проводить прием граждан руководителями центральных и местных государственных органов, видеоконференции и совещания с подведомственными учреждениями, осуществлять дистанционное обучение работников ЦОН всех регионов.
      Благодаря ситуационному центру, время ожидания более 20 минут по вине ЦОН сократилось на 92 %, время оформления более 20 минут по вине ЦОН сократилось на 17 %, оценка «плохо» сократилась на 44 %.
      На сегодняшний день, модернизированы 252 ЦОН. Во всех ЦОН по стране, уже внедрен безбарьерный принцип обслуживания граждан. При модернизации ЦОН реализуются новые бизнес-процессы, мониторинг и оценка качества оказания государственных услуг, создаются благоприятные условия для граждан. Открыты уголки электронного правительства, где граждане могут ознакомиться с услугами портала egov.kz и получить электронную цифровую подпись.
      Для удобства граждан оборудованы детские площадки, также предусмотрено внедрение единой электронной очереди, которая позволяет вести контроль за предоставлением госуслуги, отслеживать время ожидания граждан в очереди. Качество обслуживания оценивается гражданами посредством сенсорных дублирующих мониторов, где каждый гражданин может на месте дать оценку работе работников ЦОН.
      На регулярной основе проводятся проверки с использованием «Мystery shopping» - метода исследования, проводимого с целью решения организационных задач, например, измерения уровня соблюдения стандартов обслуживания клиентов сотрудниками в организации.
      По итогам проведенных исследований уровень удовлетворенности населения услугами ЦОН составил: в 2010 году – 65 %; в 2011 году – 76 %; в 2012 году – 81,6 %.
      Во исполнение Послания Президента Республики Казахстан – Лидера нации Н.А. Назарбаева «Социально-экономическая модернизация – главный вектор развития Казахстана» от 27 января 2012 года Министерством разработан План мероприятий (дорожная карта), в котором предусмотрены меры по открытию в 2012 году специализированных ЦОН.
      На сегодняшний день открыты специализированные ЦОНы в гг. Караганды и Алматы. В 2013 году планируется открытие специализированного ЦОН в г. Актау.
      В данных специализированных ЦОН по принципу «одного окна» представляются государственные услуги по регистрации автотранспортных средств и выдаче водительских удостоверений с созданием необходимой инфраструктуры и условий для населения.
      В этих же ЦОН население сможет сдать теоретические и практические экзамены для получения водительских удостоверений, пройти сверку номерных агрегатов, получить водительское удостоверение, свидетельства о прохождении обязательного технического осмотра и государственных регистрационных номерных знаков.
      За счет автоматизации государственных услуг сокращен перечень представляемых населением документов, необходимые сведения будут получаться в электронном формате из баз данных задействованных государственных органов.
      Кроме того, в рамках реализации государственной политики в области информатизации Министерством регулируются вопросы противодействия компьютерным инцидентам на государственном уровне, в частности за счет участия в техническом сопровождении национальных электронных информационных ресурсов и информационных систем, интегрируемых в информационную инфраструктуру Республики Казахстан.
      Развитию казахстанского сегмента Интернет будут способствовать внедрение ШПД, создание дата-центров, увеличение электронных услуг, предоставляемых через портал «электронного правительства», развитие порталов государственных органов, создание социально значимых интернет–ресурсов (для детей и подростков).
      В настоящее время необходимо активизировать развитие вычислительных центров (далее – дата-центры) с целью обеспечения спроса на услуги веб-хостинга, первичного и резервного хранения данных и поэтапного выхода на внешние рынки. Наличие инфраструктуры дата-центров является базовым условием для развития «Казнета», электронной коммерции, электронных услуг и «электронного правительства».
      Для обеспечения взаимодействия межгосударственных и межведомственных информационных систем при обмене данных возникает необходимость создания межгосударственного шлюза для обмена информацией в рамках Таможенного союза между Казахстаном, Россией и Белоруссией (национальный сегмент интегрированной информационной системы внешней и взаимной торговли Таможенного союза).
      Система позволит достичь таких положительных результатов, как развитие экономической интеграции на таможенной территории Таможенного союза и улучшение экономических показателей внешней и взаимной торговли в результате использования интегрированных информационных ресурсов.
      Для этого необходимо создание национального сегмента интегрированной информационной системы внешней и взаимной торговли Таможенного союза, а также национальной доверенной третьей стороны.»;
      в разделе 3. «Стратегические направления деятельности, цели, целевые индикаторы, задачи, мероприятия, показатели результатов»:
      в стратегическом направлении 1. «Развитие транспортной инфраструктуры Республики Казахстан»:
      в цели 1.1 «Достижение опережающих темпов развития транспортно-коммуникационного комплекса»:
      в графе «2012 год»:
      в строке «- перевозка грузов» цифры «2 943,1» заменить цифрами «3 014,3»;
      в строке «- перевозка пассажиров» цифры «18 640,0» заменить цифрами «18 483,8»;
      в строке «- грузооборот» цифры «383,8» заменить цифрами «368,1»;
      в строке «- пассажирооборот» цифры «211,1» заменить цифрами «211,3»;
      в строке «9. ИФО транспортных услуг, % к предыдущему году» цифры «107,5» заменить цифрами «107,2»;
      в задаче 1.1.2. «Повышение уровня развития инфраструктуры железнодорожной отрасли»:
      в графе «2015 год» строки «1. Строительство новых железных дорог» значение «-» заменить цифрами «214»;
      в графах «2013 год», «2014 год», «2015 год» строки «5. Количество субсидируемых социально-значимых маршрутов» цифры «64», «64», «64» заменить соответственно цифрами «66», «66», «66»;
      в «Мероприятиях для достижения показателей прямых результатов»:
      строку
«

1. Строительство железнодорожной линии
Коргас – Жетыген к 2014 году

х

х

х

-

-

                                                              »
      изложить в следующей редакции:
«

1. Строительство железнодорожной линии
Коргас – Жетыген к 2013 году

х

х

-

-

-

                                                              »;
      в задаче 1.1.3. «Повышение уровня развития инфраструктуры гражданской авиации»:
      в «Мероприятиях для достижения показателей прямых результатов»:
      в строке «1. Реконструкции (строительство) взлетно-посадочных полос, пассажирских и грузовых терминалов в 13 аэропортах республики» в графе «2015 год» значение «-» заменить значением «х»;
      в задаче 1.1.4. «Повышение уровня развития инфраструктуры водного транспорта»:
      в «Мероприятиях для достижения показателей прямых результатов»:
      строку
«

5. Пополнение торгового флота сухогрузными
судами, паромами и танкерами

-

-

х

х

х

                                                             »
      изложить в следующей редакции:
«

5. Пополнение торгового флота паромами

-

-

х

х

-

                                                             »;
      дополнить строкой следующего содержания:
«

7. Расширение порта Актау в северном направлении

х

х

х

х

х

                                                             »;
      в задаче «1.1.5. Повышение уровня развития инфраструктуры автотранспортной отрасли»:
      дополнить строкой следующего содержания:
«

6. Снижение времени реагирования экстренных оперативных служб на дорожно-транспортные происшествия на автомобильных дорогах с участием автотранспортных средств, оснащенных устройствами вызова экстренных оперативных служб

Данные МТК

мин

-

-

-

-

-

-

10

                                                               »;

      «Мероприятия для достижения показателей прямых результатов» дополнить строками следующего содержания:
«

6. Разработка нормативной правовой базы для создания системы экстренного вызова при авариях и катастрофах (ЭВАК)

-

-

х

х

х

7. Разработка проекта технико-экономического обоснования по созданию системы ЭВАК

-

-

х

-

-

8. Поэтапное оснащение автотранспортных средств устройствами вызова экстренных оперативных служб в сроки, установленные техническим регламентом Таможенного союза «О безопасности колесных транспортных средств» (ТР ТС 018/2011)

-

-

-

-

х

9. В целях обеспечения оперативного реагирования экстренных оперативных служб на дорожно-транспортные происшествия, разработка проекта Регламента взаимодействия между оператором системы ЭВАК и МЧС РК

-

-

х

-

-

                                                               »;
      в стратегическом направлении 2. «Развитие транзитно-транспортного потенциала Республики Казахстан»:
      в цели 2.1. «Увеличение объемов транзитных перевозок через территорию Республики Казахстан»:
      в графах «2012 год», «2013 год», «2014 год», «2015 год»:
      в строке «1. Увеличение объемов перевозок грузов в транзитном направлении» цифры «17,0», «18,4», «19,4», «20,3» заменить соответственно цифрами «17,8», «19,0», «20,5», «22,0»;
      в строке «- ж/д транспорт» цифры «14,7», «15,4», «16,3», «17,3» заменить соответственно цифрами «16,2», «17,2», «18,4», «19,5»;
      в строке «- автотранспорт» цифры «0,91», «0,98», «1,05», «1,12» заменить соответственно цифрами «1,46», «1,6», «1,8», «2,0»;
      в графах «2012 год», «2015 год» строки «- водный транспорт» цифры «0,2», «0,3» заменить соответственно цифрами «16,2», «0,5»;
      строку
«

- авиатранспорт

Данные МТК

млн. сам/км

113,7

118,0

120,4

121,0

122,0

123,5

124,1

                                                                »
      изложить в следующей редакции:
«

2. Транзитные авиаперелеты

Данные МТК

млн. сам/км

114,2

131,7

155,8

164,5

167,8

171,1

174,5

                                                                »;
      строку
«

2. Увеличение дохода от транзитных перевозок

Данные МТК

млрд. тенге

68,4

92,3

89,5

92,8

97,7

103,5

110,4

                                                                »
      изложить в следующей редакции:
«

3. Увеличение дохода от транзитных перевозок

Данные МТК

млрд. тенге

68,4

92,3

146,2

157,6

170,0

190,0

220,0

                                                                »;
      в задаче 2.1.1. «Повышение уровня интеграции транспортного комплекса Республики Казахстан в международные транспортные сети»:
      «Мероприятия для достижения показателей прямых результатов» дополнить строкой следующего содержания:
«

7. Создание транспортно-логистических объектов в Казахстане и за пределами Республики Казахстан

-

-

-

х

х

                                                                »;
      в стратегическом направлении 3. «Развитие услуг, производства и инфраструктуры ИКТ, базирующейся на современных технологиях, ориентированной на предоставление мультимедийных услуг»:
      в цели 3.1. «Обеспечение достижения роста доли сектора ИКТ в ВВП, включая развитие инфокоммуникационной инфраструктуры»:
      в задаче 3.1.1. «Уровень доступности базовых услуг в сфере ИКТ и обеспечение 100-процентного охвата домохозяйств Республики Казахстан услугами телефонной связи, широкополосного доступа к Интернету»:
      дополнить строкой следующего содержания:
«

8. Доля транзита международных информационных потоков через Республику Казахстан (Европа/Россия-Азия)

Данные МТК

%

-

-

-

2,9

3,0

3,0

3,0

                                                                 »;
      в «Мероприятиях для достижения показателей прямых результатов»:
      в графах «2013 год», «2014 год», «2015 год» строки «5. Ребалансирование тарифов на универсальные услуги телекоммуникаций» значение «х» заменить значением «-»;
      в задаче 3.1.2. «Обеспечение услугами мобильной связи всех населенных пунктов с численностью от 1000 человек и более»:
      в графе «2013 год» строки «3. Охват населенных пунктов с численностью от 1000 человек и более услугами сотовой связи» цифры «84» заменить цифрами «94»;
      в задаче 3.1.7. «Обеспечение условий развития конкуренции на соответствующих рынках услуг телекоммуникаций и почтовой связи»:
      в графе «2015 год» строки «1. Количество проведенных анализов сфер естественных монополий в области телекоммуникаций на предмет выведения их в конкурентную среду» цифру «1» заменить значением «-»;
      в «Мероприятиях для достижения показателей прямых результатов»:
      в графе «2015 год»:
      в строке «5. Проведение анализа сферы естественной монополии в области телекоммуникаций на предмет отнесения услуг к регулируемым» значение «х» заменить значением «-»;
      в строке «6. Внесение изменений в перечень регулируемых услуг (товаров, работ) субъектов естественных монополий» значение «х» заменить значением «-»;
      в стратегическом направлении 4. «Совершенствование процессов предоставления государственных услуг, технического сопровождения и интеграция информационных систем государственных органов, в том числе создание условий и механизмов для развития информационной инфраструктуры Таможенного союза»:
      в цели 4.1. «Повышение качества оказания государственных услуг в электронном формате и уровня функционирования центров обслуживания населения»:
      в задаче 4.1.1. «Обеспечение безопасного доступа граждан и организаций к государственным электронным услугам посредством цифровых сертификатов»:
      в «Мероприятиях для достижения показателей прямых результатов»:
      в графах «2013 год», «2014 год», «2015 год» строки «6. Адаптация ИС «е-услуги акимата» и интеграция с существующими информационными системами местных исполнительных органов» значение «-» заменить значением «х»;
      строку
«

16. Формирование перечня функции (процессов) государственных органов, подлежащих автоматизации

х

х

-

-

-

                                                                »
      изложить в следующей редакции:
«

16. Согласование перечня функций (процессов) государственных органов, подлежащих автоматизации (в случае поступления запроса от ГО в МТК)

х

х

х

х

х

                                                                »;
      раздел 3.2. изложить в следующей редакции:

       «3.2. Соответствие стратегических направлений и целей
     государственного органа стратегическим целям государства

Стратегические направления и цели государственного органа

Наименование стратегического и программного документа

1

2

Стратегическое направление 1. Развитие транспортной инфраструктуры Республики Казахстан

Цель 1.1 Достижение опережающих темпов развития транспортно-
коммуникационного комплекса

1. Указ Президента Республики Казахстан от 1 февраля 2010 года  № 922 «О Стратегическом плане развития Республики Казахстан до 2020 года».
2. Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 958 «О Государственной программе по форсированному индустриально-инновационному развитию Республики Казахстан на 2010-2014 годы и признании утратившими силу некоторых указов Президента Республики Казахстан».
3. Указ Президента Республики Казахстан от 30 января 2012 года № 261 «О мерах по реализации Послания Главы государства народу Казахстана от 27 января 2012 года «Социально-экономическая модернизация – главный вектор развития Казахстана».
4. Послание Президента Республики Казахстан – Лидера Нации Н.А. Назарбаева народу Казахстана от 14 декабря 2012 года «Стратегия «Казахстан-2050»: новый политический курс состоявшегося государства».

Стратегическое направление 2. Развитие транзитно-транспортного потенциала Республики Казахстан

Цель 2.1. Увеличение объемов транзитных перевозок через территорию Республики Казахстан

1. Указ Президента Республики Казахстан от 1 февраля 2010 года  № 922 «О Стратегическом плане развития Республики Казахстан до 2020 года».
2. Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 958 «О Государственной программе по форсированному индустриально-инновационному развитию Республики Казахстан на 2010-2014 годы и признании утратившими силу некоторых указов Президента Республики Казахстан».
3. Послание Президента Республики Казахстан – Лидера Нации Н.А. Назарбаева народу Казахстана от 14 декабря 2012 года «Стратегия «Казахстан-2050»: новый политический курс состоявшегося государства».

Стратегическое направление 3. Развитие услуг, производства и инфраструктуры ИКТ,
базирующейся на современных технологиях, ориентированных на предоставление
мультимедийных услуг

Цель 3.1. Обеспечение достижения роста доли сектора ИКТ в ВВП

1. Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 958 «О Государственной программе по форсированному индустриально-инновационному развитию Республики Казахстан на 2010-2014 годы и признании утратившими силу некоторых указов Президента Республики Казахстан».
2. Указ Президента Республики Казахстан от 30 января 2012 года № 261 «О мерах по реализации Послания главы государства народу Казахстана от 27 января 2012 года «Социально-экономическая модернизация – главный вектор развития Казахстана».
3. Послание Президента Республики Казахстан – Лидера Нации Н.А. Назарбаева народу Казахстана от 14 декабря 2012 года «Стратегия «Казахстан-2050»: новый политический курс состоявшегося государства».

Стратегическое направление 4. Совершенствование процессов предоставления
государственных услуг, технического сопровождения и интеграции информационных
систем государственных органов, в том числе создание условий и механизмов для
развития информационной инфраструктуры Таможенного союза

Цель 4.1. Повышение качества оказания государственных услуг в электронном формате и уровня функционирования центров обслуживания населения

1. Указ Президента Республики Казахстан от 1 февраля 2010 года  № 922 «О Стратегическом плане развития Республики Казахстан до 2020 года».
2. Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 958 «О Государственной программе по форсированному индустриально-инновационному развитию Республики Казахстан на 2010-2014 годы и признании утратившими силу некоторых указов Президента Республики Казахстан».
3. Указ Президента Республики Казахстан от 30 января 2012 года № 261 «О мерах по реализации Послания Главы государства народу Казахстана от 27 января 2012 года «Социально-экономическая модернизация – главный вектор развития Казахстана».
3. Послание Президента Республики Казахстан – Лидера Нации Н.А. Назарбаева народу Казахстана от 14 декабря 2012 года «Стратегия «Казахстан-2050»: новый политический курс состоявшегося государства».

                                                                »;
      в разделе 4. «Развитие функциональных возможностей»:
      в стратегическом направлении 1. «Развитие транспортной инфраструктуры Республики Казахстан»:
      графу «Мероприятия по реализации стратегического направления и цели государственного органа»:
      в цели «1.1. Достижение опережающих темпов развития транспортно-коммуникационного комплекса»:
      дополнить пунктом 8 следующего содержания:
      «8. Разработка государственной программы по развитию транспортной инфраструктуры Республики Казахстан до 2020 года» с периодом реализации 2013 год;
      в стратегическом направлении 2. «Развитие транзитно-транспортного потенциала Республики Казахстан»:
      в цели «2.1. Увеличение объемов транзитных перевозок через территорию Республики Казахстан»:
      графу «Мероприятия по реализации стратегического направления и цели государственного органа»:
      дополнить пунктом 5 следующего содержания:
      «5. Разработка государственной программы по развитию транспортной инфраструктуры Республики Казахстан до 2020 года» с периодом реализации 2013 год.
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов